מקרר משרדי קטן: 6 דגמים מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה]

מקרר קטן, או בשמו השני מקרר משרדי יכול להיות פתרון מצוין לחדרי מעונות, משרדים, דירות קטנות, חדרי עבודה ועוד. הוא מאפשר לשמור על טמפרטורה נמוכה עבור כמויות קטנות של מזון ומשקאות ולשמור עליהם טריים לאורך זמן.

אם אין לכם מספיק מקום לדגם בגודל רגיל או שפשוט אין לכם צורך בדגם גדול שיהיה כמעט ריק לגמרי רוב הזמן, מקרר משרדי הוא הפתרון המושלם בשבילכם שיחסוך לכם בכסף, מקום וגם זמן בניקיון.

כל החוכמה היא לבחור בחוכמה דגם אמין ויעיל שייכנס בדיוק למקום שהכנתם עבורו וישתלב היטב בחלל החדר. מידות וגודל השטח שהקצבתם יכתיבו לכם באילו דגמים אתם יכולים להתמקד ומאילו עדיף להיזהר.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
מקרר משרדי LIV S 92 SIRIUS
LIV S 92 SIRIUS 
הדגם המושלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
דגם שמספק נפח אחסון נדיב שיספיק מעל ומעבר לצרכי קירור ואחסון מזון ומשקאות מבלי לתפוס הרבה מקום בחדר. הוא יכול להתאים מאוד לסטודנטים, קליניקות ומשרדים קטנים.
יתרונות
מדפי זכוכית ומדף רשת מתכווננים, מגירת פירות וירקות, חסכוני בחשמל.
חסרונות
ללא אחסון בדלת המקרר.
תמורה טובה למחיר
General GE113FN
MIDEA HD-113FS
הכי טוב והכי משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הדגם הזה פועל כמו גרסה מוקטנת של מקרר סטנדרטי בגודל מלא. המקרר הקטן הזה מרגיש כמו גדול ואינו נופל ממקרר רגיל בשום היבט.
יתרונות
מגירה לאחסון פירות וירקות, דירוג אנרגטי A, אפשרות להיפוך כיוון פתיחת הדלת.
חסרונות
יקר יחסית.
לחללים קטנים
Landers BCH48A
Landers BCH48A
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אם אתם מחפשים מקרר משרדי קטן, קומפקטי ובמחיר שפוי, הוא יכול להיות בחירה מעולה. מתאים כמו כפפה ליד לסטודנטים בחדרי מעונות קטנים וצפופים.
יתרונות
מתאים לשומרי שבת, חסכוני בחשמל.
חסרונות
לא כולל מנגנון De-Frost.

דגמים קטנים מגיעים במגוון רחב של תצורות, מידות ונפחים שונים. מעבר לממדי המקרר, חשוב לוודא שנפח האחסון וסידור המדפים עונה על הצרכים וההעדפות שלכם.

דגם בעל נפח גדול בדרך כלל גדול יהיה גם יותר יקר לעומת דגם קטן עם נפח אחסון מצומצם. כמובן שגימור מיוחד כמו דלתות נירוסטה או זכוכית מהודרות יגיעו במחיר גבוה יותר.

אם אתם מחפשים תא למשקאות שלא נכנסים למקרר במטבח או דגם קומפקטי לחדר עבודה, דירת סטודנטים או קליניקה, אפשר בקלות ללכת לאיבוד במבחר העצום. אם אין לכם מושג איך לבחור מקרר משרדי קטן שיתאים לצרכים שלכם, הגעתם למקום הנכון.

ריכזנו עבורכם את הדגמים השווים והמומלצים ביותר שיספקו את הסחורה וישאירו אתכם מרוצים, על הדרך ניתן לכם טיפים איך לעשות בחירה מנצחת בדגם שיהיה מושלם בשבילכם.

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את…

6 מקררים משרדיים קטנים הכי טובים לשנת 2024

1

LIV S 92 SIRIUS 

הדגם המושלם
הבחירה שלנו
דגם שמספק נפח אחסון נדיב שיספיק מעל ומעבר לצרכי קירור ואחסון מזון ומשקאות מבלי לתפוס הרבה מקום בחדר. הוא יכול להתאים מאוד לסטודנטים, קליניקות ומשרדים קטנים.
יתרונות
  • מדפי זכוכית ומדף רשת מתכווננים
  • מגירת ירקות ופירות
  • תרמוסטט לכוונון עוצמת הקירור
  • חסכון באנרגיה
חסרונות
  • ללא אחסון בדלת המקרר

הוא מגיע עם מגירה לאחסון ירקות ומדף רשת ומדפי זכוכית נשלפים שמאפשרים לשנות בקלות את גובה ומיקום המדפים להתאמה מלאה לצרכי השימוש.

בחלל הפנימי תמצאו מגירת אחסון לירקות, מדף רשת לבקבוקי שתייה ויין ושלושה מדפי אחסון מזכוכית שבהם תוכלו להכניס בקלות מזון, צנצנות ועוד. התאים ומדפי האחסון מתאימים בצורה מצוינת לאחסון מוצרי מזון שונים והופכים אותו ליעיל עוד יותר.

תא הקירור בנפח גדול של 99 ליטר. תוכלו לשלוט בעוצמת הקור באמצעות בורר לקביעת טמפרטורה. דלת הזכוכית תציג את התכולה שלו והופכת אותו לפריט עיצובי שישתלב מעולה בחללי אירוח שונים.

הוא מושלם למשרדים, סטודנטים, חדרי ישיבות והמתנה וצריכת החשמל שלו נמוכה יחסית מה שמעניק לו יתרון על המתחרים.

2

MIDEA HD-113FS

הכי טוב והכי משתלם
תמורה מושלמת למחיר
בניגוד לדגמים אחרים שמזכירים יותר צידנית משופרת ומשוכללת לאחסון משקאות, הדגם הזה פועל כמו גרסה מוקטנת של מקרר סטנדרטי בגודל מלא. המקרר הקטן הזה מרגיש כמו גדול ואינו נופל ממקרר רגיל בשום היבט.
יתרונות
  • מגירה לאחסון פירות וירקות
  • אפשרות להיפוך כיוון פתיחת הדלת
  • דירוג אנרגטי A
  • רגליות ייצוב
חסרונות
  • מגיע רק בצבע כסוף

רוב הדגמים הקטנים רחוקים שנות אור ביכולות ואפשרויות הקירור שלהם מדגמים בגודל מלא ולא מתאימים לאחסון כמות גדולה של מזון קפוא. הם בדרך כלל לא שומרים על טמפרטורה נמוכה מספיק כדי להקפיא את המזון לזמן רב אבל הדגם הזה משנה את כללי המשחק.

הוא מגיע עם מגירת ייעודית לירקות ולפירות שתשמור עליהם טריים, מזינים ובריאים לאורך זמן. בנוסף, יש לו תא הקפאה נפרד לאחסון נוח ויעיל של מזון קפוא.

הוא מתאים בצורה מושלמת לדירת רווקים ונכנס בקלות מתחת למשטח העבודה במטבח לחיסכון במקום. הוא יכול להפוך לגולת הכותרת של בר ביתי ומתאים לאחסון משקאות וקופסאות אוכל מהבית במשרד.

הוא כולל מנגנון De-Frost שימנע מהמקפיא לצבור שכבת קרח ויש לו דירוג אנרגטי A חסכוני בחשמל. מערכת הקירור מותאמת במיוחד לאקלים הישראלי.

3

Landers BCH48A

איכות במחיר שפוי
איזון בין מחיר לאיכות
אם אתם מחפשים מקרר משרדי קטן, קומפקטי ובמחיר שפוי, מקרר הקובייה הזה יכול להיות בחירה מעולה בשבילכם. הוא יתאים כמו כפפה ליד לסטודנטים בחדרי מעונות קטנים וצפופים.
יתרונות
  • רגליות מתכווננות לייצוב
  • תאורה פנימית עם כפתור ידני
  • חסכוני בחשמל
  • עומד בתקנים בינלאומיים
חסרונות
  • לא כולל מנגנון De-Frost

בתא הקירור תוכלו לאחסן חטיפים, קופסאות אוכל מההורים, חלב ומעדנים או כל מזון אחר שאתם צורכים ביומיום.

בדלת המקרר תוכלו לאחסן בקבוקי שתייה קטנים, פחיות ובקבוק חלב גדול. הוא יחסית לא רועש למקררים אחרים בגודל הזה ויספק תמורה מושלמת לכסף שלכם.

חשוב לקחת בחשבון שאין למקרר הזה תא הקפאה נפרד או מגש להכנת קרח, אבל מלבד החיסרון הזה הוא מגיע בגודל המושלם לשמירת שתייה קרה, מעדנים ונישנושים.

4

Normande BC-90

מה עוד אפשר לבקש?
מתאים לכולם
מענה מעולה למי שמחפש מקרר משרדי קטן בשביל חלב לקפה, שתייה קרה ואוכל מהבית. המחיר שלו נמוך יחסית, צריכת החשמל שלו נמוכה והוא בהחלט יעשה את העבודה לצרכים מסוימים.
יתרונות
  • דירוג אנרגטי A
  • אפשרות שינוי לכיוון פתיחת הדלת
  • תרמוסטט לכיוון טמפרטורה
חסרונות
  • מקפיא קטן

הדגם הזה מתאים לאחסון פחיות ובקבוקי שתייה או לאוכל שתביאו מהבית למשרד. יש לו מערכת בידוד כפול ייחודית שמונעת איבוד טמפרטורה ותרמוסטט לכיוון הטמפרטורה בין-0 ל-10 מעלות.

בתוך תא הקירור יש מדף רשת אחד ומדפי זכוכית, הוא מספק מקום אחסון נחמד ויכול להתאים למוצרי חלב או פירות וירקות. מתחת למדף יש את תחתית המקרר שמספקת גם היא מקום לאחסון מזון בנפח וגובה גדולים יותר המדף עליון.

בדלת יש שני מדפים שמספיק שמיועדים לבקבוקים. אבל גולת הכותרת היא המראה המגניב שחברת נורמנדי נתנה למקרר הזה. ידית הכרום בשילוב המראה המעוגל של המקרר מציגים נוכחות בכל חדר ויתאימו למי שאוהב עיצובי רטרו.

5

Fujicom-FJKS96WG

לחיות מחוץ לקופסא
מוביל בתחום
הקלף המנצח של המקרר הזה הוא ניצול מקסימלי של שטח האחסון, הוא מספק מגוון עצום של אפשרויות אחסון שונות ומאפשר לנצל בצורה מלאה כל ס"מ בתא הקירור.
יתרונות
  • חיפוי זכוכית לבנה
  • טכנולוגיית De-Frost
  • תאורה פנימית
  • כולל מגירת ירקות
חסרונות
  • דירוג אנרגטי E
  • גדול יחסית

הדגם הזה לא רק יפה, הוא גם מספק שטח אחסון גדול מבלי לתפוס מקום רב בחדר. הוא מגיע בנפח של 96 ליטר, מתוכם 83 ליטרים שייכים לתא הקירור ועוד 13 ליטר למקפיא.

יש לו מדפים נשלפים שאפשר להוציא ולשנות את הגובה שלהם וגם מגירה סגורה לאחסון פירות וירקות.

המקפיא גדול ביחס לדגמים אחרים ויש דלת משלו למניעת בריחת הטמפרטורה. הדגם הזה מגיע עם מנגנון DE FROST חצי אוטומטי שימנע הצטברות של קרח במקפיא. עוד ייתרון בולט הוא תאורה אוטומטית בפתיחת המקרר, זה אולי נשמע בסיסי אבל זה לא משהו שקיים בכל מקרר משרדי קטן.

הדגם הזה מותאם במיוחד לאקלים הישראלי ומגיע במחיר שללא ספק נותן תמורה למחיר. חשוב לשים לב שצריכת החשמל של הדגם הזה גבוהה מאוד, הוא נמצא בדירוג אנרגטי C וחשוב מאוד לקחת את זה בחשבון אם אתם מתכננים לקנות את הדגם הזה.

6

Normande ND-56

בחירה מצוינת
הכי מעוצב שיש
העיצוב המהמם והגודל הקומפקטי הופכים אותו להשקעה כדאית ומשתלמת שאסור לפספס. הוא מגיע בעיצוב מגניב שיגנוב את ההצגה ויוסיף המון סטייל לסלון, חדר שינה או מעונות סטודנטים.
יתרונות
  • פועל עם גז קירור ידידותי לסביבה
  • עיצוב בסגנון רטרו עם צבעים לבחירה
  • מתאים לאקלים הישראלי
חסרונות
  • מקפיא קטן
  • יקר ביחס לגודל

חובבי נוסטלגיה ווינטג’ יעופו על הדגם הזה! ידית הפתיחה מגיעה גם היא בעיצוב רטרו, אחרי שתפתחו בעזרתה את המקרר תגלו שהוא נותן מענה מעולה לאחסון מזון למרות הנפח הקטן שלו.

נפח תא הקירור הוא 42 ליטר והוא מגיע עם עיצוב פנימי חסכוני ומדף רשת מתכוונן שמאפשרים ניצול מקסימלי של תא הקירור. בתוך המקרר יש בורר שבעזרתו תוכלו לכוון את טמפרטורת הקירור בין-0 ל-10 מעלות צלזיוס.

תא ההקפאה בנפח 4 ליטרים בלבד והוא לא ייתן מענה ליותר ממוצר אחד. יש לו גם מערכת De Frost שתמנע היווצרות קרח. הדגם הזה מופעל באמצעות גז ידידותי לסביבה והוא מתאים במיוחד לאקלים הישראלי.

המשקל שלו הוא 15.5 ק"ג בלבד! הוא לא תופס הרבה מקום ונוח להעברה ממקום למקום במידת הצורך. אם אתם מחפשים מקרר משרדי קטן מקורי ויפה שיקשט את הבר הביתי שלכם, תלכו בלי לחשוב פעמיים על הדגם הזה.

מדריך קנייה: איך לבחור מקרר משרדי קטן?

הוא קטן, קטן אבל יש בו המון! מקרר משרדי קטן מביא איתו גם לא מעט יתרונות:

חיסכון בכסף

דגם בגודל מלא עם מקפיא עליון, דלת ליד דלת או 3 דלתות (צרפתי) יכולים להגיע לסכומים אסטרונומים. כדי ליהנות מדגם איכותי ואמין שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר תצטרכו לפתוח את הארנק ולהיפרד מסכום לא קטן של כסף.

אם אתם מחפשים מקרר לחדר מעונות, משרד או קליניקה ובכל מקרה לא מתכוונים להחזיק בתוכו בשר או מזונות קפואים, אין כל טעם לבזבז את הכסף שלכם על מקרר ענק שבנוי להכיל טונות של מזון ויתפוס חצי מהחדר ויהיה ריק רוב הזמן.

הפתרון המושלם הוא מקרר קטן וקומפקטי יותר שמתאים לקירור כמויות קטנות יותר של מזון ויאפשר לכם לצנן בקבוקים, פחיות, חלב או קופסא עם אוכל מהבית.

אין סיבה להוציא סכום גדול על מקרר ענק שכנראה שרק חלק קטן משטח האחסון שלו יהיה בשימוש אם אפשר לקנות מקרר קטן ואיכותי במחיר הרבה יותר נמוך שיענה על כל הצרכים שלכם ויסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

חיסכון במקום

אישה עם שיער אדום מחזיקה עט ופנקס ועושה רשימת קניות

המידות הקטנות והעיצוב הקומפקטי של מקרר משרדי קטן מבטיחים שהוא ייכנס בלי בעיה לכל מקום וישתלב בצורה מושלמת בכל חלל בלי להפריע ולתפוס יותר מדי מקום.

מקרר קטן הוא פתרון מעולה למשרדים קטנים, חדרי מעונות ואפילו חדרי שינה. אם אין לכם הרבה מקום פנוי מקרר קטן יכול להציל את המצב ולהיכנס בקלות בחדר צר, קטן או צפוף במיוחד.

חשוב לקחת בחשבון שהוא לא תמיד יכול לשמש כתחליף ראוי למקרר בגודל מלא במיוחד אם מדובר במשפחה גדולה שזקוקה לשטח אחסון גדול ומרווח. מקרר קטן יכול לחסוך הרבה מקום אבל הוא מגיע עם קיבולת קטנה יותר ועוצמת קירור חלשה יותר בהשוואה למקרר רגיל.

חיסכון בחשמל

דגם גדול צורך פי 10%-8% יותר חשמל מדגם קטן וקומפקטי, זה יכול לעשות הבדל עצום בעלויות החשמל החודשי.

מקרר גדול מתאים בעיקר למי שמבשלים, צורכים ומאחסנים כמויות גדולות של פריטי מזון בתא הקירור וההקפאה וזקוקים למקרר ענק שיצליח להכיל את הכל ולעשות עבודה יעילה.

בשביל סטודנטים שמתגוררים בחדר מעונות, רווקים שבקושי מבשלים בבית או אנשים שמחפשים לא קירור נוסף לאחסון משקאות, אין שום צורך לקנות מקרר משפחתי גדול שיעמוד חצי ריק ויזלול כמויות מטורפות של חשמל ללא סיבה.

מקרר קומפקטי שנכנס לכל פינה

יד מוציאה בקבוק עם פקק כתום מתוך מקרר משרדי קטן

מקרר משרדי נכנס בלי בעיה לכל מקום ומאפשר גמישות שימוש גבוהה. הוא מתאים למגוון עצום של מטרות שימוש וצרכים שונים, תוכלו למקם אותו במקום הנוח והמתאים ביותר עבורכם מבלי שהוא יבלוט, יפריע או יחסום חצי מהחדר.

אפשר להניח אותו על שולחן או להחביא אותו מתחת למשטח העבודה או אפילו לקחת אותו ברכב וליהנות ממשקאות קרים ומרעננים ואוכל טרי בקמפינג או בטיול!

ניידות מרבית

מקרר קטן נוח לנשיאה ואפשר לקחת אותו לכל מקום בנוחות וללא מאמץ, הוא מתאים לבית, למשרד ולרכב ויסגור לכם את הפינה גם בטיולים ובחופשות.

אם תמיד חלמתם על מקרר קטן שיהיה בהישג ידכם ויאפשר לכם להתפנק במשקה קר ומרענן מתי שרק מתחשק לכם, מקרר משרדי קטן יגשים לכם את החלום.

רמת הניידות של מקרר משרדי תלויה בגודל ובעיצוב של כל דגם. תוכלו למצוא דגמים קומפקטיים וקטנים במיוחד שאפשר להעביר ממקום למקום בלי להסתבך ולשבור את הגב וגם דגמים גדולים וכבדים יותר שקשה יותר לשנות את המיקום שלהם.

בכל מקרה, מקרר קטן תמיד יהיה קטן ונייד יותר בהשוואה למקרר ענק בגודל מלא ששוקל המון.

בחירת גודל מקרר משרדי

צילום פנימי של מקרר משרדי קטן מלא במוצרי מזון

מקרר קטן להתקנה מתחת לדלפק

זהו הסוג הפופולרי והנפוץ ביותר בשוק, רוב הדגמים מגיעים עם גובה של 84 ס"מ, זה אומר שהם נכנסים בקלות מתחת למשטח העבודה במטבח ומתאימים כמו כפפה ליד לחלל קטן וצפוף.

דגמי דלפק יכולים להגיע במידות גודל קטנות או גדולות, הדגמים הגדולים יותר מתאימים יותר למטבחים, דירות סטודיו או סלון גדול ומרווח. הם עמוקים יותר ב-7 או 8 ס"מ וקצת רחבים יותר ממקררי דלפק קטנים וקומפקטיים במיוחד.

הדגמים הקטנים יותר יכולים להתאים בצורה מושלמת למטבחים צרים וצפופים במיוחד, סלון קטן או חדר שינה.

מקררי דלפק יכולים להגיע עם דלת אחת או שתי דלתות וכוללים תא הקפאה נפרד שיכול להכיל בתוכו כמה פיצות קפואות בגודל בינוני או קופסאות אוכל מוכן לחימום במיקרוגל. מקררים עם דלת אחת בדרך כלל מגיעים עם תא ייצור קרח מרווח שיכול להכיל מגשית עם קוביות קרח או כמה שקיות של ירקות קפואים.

חלק מדגמי הדלפק כוללים גם מגירת אחסון מיוחדת לפירות וירקות או מדף ייעודי לאחסון בקבוקים גבוהים.

מקרר משרדי בגודל בינוני

ידיים של אישה מוציאה ירקות כדי להכין ארוחת ערב בריאה

דגמים בגודל הזה מגיעים בדרך כלל בגובה של 60-70 ס"מ, הם קומפקטיים יחסית ומתאימים בצורה מצוינת ואפשר להציב אותם בלי בעיה בסלון, בחדר המשחקים או בבר הביתי.

חשוב לקחת בחשבון שמקררים מהסוג הזה בדרך כלל לא מספקים טמפרטורת קירור נמוכה מספיק כדי לשמור שאריות מזון או מוצרים מתכלים במשך יותר משלושה-ארבעה ימים.

אם רוצים לשמור שאריות חשוב לעטוף ולאטום אותם היטב ולהקפיד לשמור אותם בנפרד מפירות טריים שנמצאים במקרר.

דבר אחרון, לא רצוי לאחסן מוצרי חלב במדפי הדלת החמימים יותר. הטיפים האלה חשובים מאוד וימנעו מהמזון להתקלקל.

מקרר קובייה

דגמים קטנים וקומפקטיים ביותר, בדרך כלל מעוצבים בצורת קובייה שתיכנס בקלות לכל פינה. מקרר כזה ישתלב בצורה נהדרת בחדר מעונות או דירה קטנה ואפשר להעמיד אותו בנוחות על שולחן אוכל או משטח עבודה במטבח. אפשר אפילו להכניס אותו לתוך הארון לחיסכון מרבי במקום.

הגובה של דגם קובייה הוא בין 43 ל-48 ס"מ והוא לא גדול יותר משידה ששמים לצד המיטה, זה אומר שהוא ישתלב היטב אפילו בחדר השינה, במחסן או בחנייה. דגמים ניידים מהסוג הזה מספקים נפח אחסון של כ-28 ליטר ופועלים בטכנולוגיית קירור תרמו-אלקטרית.

הם בקושי תופסים מקום בחדר או על השולחן במשרד, אפשר לאחסן בהם עד ל-12 פחיות או שתייה קלה והם מתאימים גם לאחסון בטוח של קוסמטיקה ותרופות.

אפשרות נוספת היא לחבר מקרר קובייה למצת הרכב וליהנות ממשקאות צוננים בזמן טיול.

תא הקפאה/תא ייצור קרח

שקית עם לקט ירקות ומעליה מונחת שקית עם אפונה קפואה

דגם להתקנה מתחת לדלפק מגיע עם שתי דלתות ותא הקפאה סטנדרטי לאחסון מזון קפוא. לא מומלץ להקפיא לזמן רב מזון שדורש טמפרטורה נמוכה יותר. הם יספקו את הסחורה בשביל אוכל מוכן קפוא להכנה מהירה, אפשר להקפיא בהם שקית שניצלים מוכנים או ליהנות מאוכל ביתי מזין במשרד.

דגמים עם דלת אחת מגיעים עם תא ייצור קרח בגודל מלא או חלקי, זאת בעצם מגירה מרווחת שאפשר להכניס לתוכה בקלות כמה שקיות של מזון קפוא ולאחסן בבטחה במשך כמה ימים.

חלק מהיצרנים טוענים שיש לדגם שלהם יצרן קרח חצי אוטומטי שמאפשר ליצור קוביות קרח במהירות שיא, חשוב שתדעו שההצהרות המפוצצות האלה לא תמיד עומדות במבחן המציאות. בחלק מהדגמים תא ייצור הקרח ממש לא להיט גדול.

דגם קובייה מגיע לפעמים עם תא ייצור קרח קטן, הוא לא עוצמתי מספיק כדי להכין קוביות קרח אבל אפשר לאחסן בו גלידה או שוקולד. הטמפרטורה באזורים שליד יצרן הקרח בדרך כלל נמוכה יותר והם מתאימים לאחסון חמאה, גבינה, חלב או משקאות שרוצים להקפיא ולהגיש קרים במיוחד.

אם כבר יש לכם מקרר סטנדרטי שאתם מחזיקים בתוכו את רוב המזון והמשקאות שלכם, אין צורך להשקיע במקרר קטן עם תא ייצור קרח. התא הזה גוזל מקום משטח האחסון של המקרר ומגדיל את צריכת החשמל של מבלי לספק תועלת ממשית.

דגמים ללא יצרן קרח חצי אוטומטי הרבה יותר חסכוניים בצריכת החשמל וקלים יותר לתחזוקה.

בידוד

שני תאים שקופים בתוך מקרר משרדי קטן ריק

זהו ההיבט החשוב ביותר! מקררים גדולים מגיעים עם בידוד יעיל והרמטי, מקרר משרדי מגיע בעיצוב קומפקטי וקל משקל ופה זה סיפור שונה לגמרי, היצרנים נאלצים להתפשר על רמת הבידוד והאיטום של המקררים כדי להקטין את הגודל שלהם ולהפוך אותו לניידים ונוחים למשיאה.

הבידוד של המקרר משחק תפקיד מכריע באיכות וביעילות הקירור כי הוא מונע חדירת חום לתוך תא הקירור ועוזר לו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אם הוא לא מבודד כמו שצריך החום מבחוץ יחדור לתוכו ויגרום לו לעבוד קשה יותר כדי לקרר ביעילות את התכולה שנמצאת בפנים. לא רק שזה מעלה את צריכת החשמל, זה גם מגביר את הבלאי והשחיקה של המקרר ומקצר את תוחלת החיים של המנוע.

מעבר לבידוד ולאיטום החיצוני של דלתות המקרר גם תאי האחסון הנפרדים צריכים להיות מבודדים באופן יעיל. אם הדגם מגיע עם מגירת אחסון ייעודית בטמפרטורה נמוכה יותר, בידוד לקוי שלה יגרום לחדירת חום שתקשה על המקרר לשמור על טמפרטורת הקירור הנדרשת.

הכלל הזה תקף גם בנוגע למחיצה בין תא הקירור לתא ההקפאה, איטום בעייתי יכול לקצר את תוחלת החיים של מוצרי המזון שאתם שומרים במקרר ולגרום להם להתקלקל בטרם עת.

סוגים שונים של מקרר משרדי קטן

שני מעדנים בגביע עם מכסה לבן צהוב מונחים על מדף

דגמים קטנים מתאימים למגוון רחב של ייעודים וצרכים שונים, חלק מהם מיועדים לקירור ואחסון מזון בעוד שאחרים מצננים אותו לפרק זמן קצר.

דגמים מסוימים מספקים את התנאים האופטימליים לאחסון יין ומשקאות הזקוקים לקירור קבוע בטמפרטורה מבוקרת ומדויקת בעוד שאחרים מגיעים עם תא הקפאה מרווח.

חשוב לעשות בחירה חכמה ומושכלת בבחירת הדגם המתאים ביותר עבורכם שיקלע לצרכים, להעדפות ולהרגלי השימוש שלכם. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לבזבז את הכסף שלכם על מקרר משרדי קטן שלא עומד בדרישות ובציפיות שלכם.

כדי להקל על החיפוש ולעזור לכם למצוא את המקרר המושלם במינימום זמן ומאמץ, חשוב להכיר לעומק את המאפיינים העיקריים, היתרונות והחסרונות של הסוגים הקיימים בשוק.

מנגנון ואופן הפעולה של המקרר קובע את איכות ויעילות הקירור שלו, שיטות קירור מסוימות מבטיחות יעילות אנרגטית גבוהה יותר וחיסכון מרבי בחשמל.

טכנולוגיות הקירור העיקריות:

אישה בודקת איזה מוצרים חסרים בבית ועושה רשימת קניות

מדחס קירור

מקררים קטנים עם מדחס עובדים בצורה זהה למקררים רגילים שעובדים עם מדחס. המקרר ושומר על המזון שבתוכו צונן וטרי באמצעות גז שמועבר בתוך מערכת הצינורות והסלילים שנמצאת בתוך המקרר. כשהגז נמצא במצב צבירה נוזלי, הוא "שואב" את החום מחלל המקרר ומתאדה בחזרה לגז.

דגמים מהסוג הזה צורכים פחות חשמל ועושים עבודה שקטה יותר אבל הם גם נוטים להיות כבדים יותר.

נקודת חולשה נוספת של טכנולוגיית הקירור הזאת היא שהטמפרטורה בתוך תא הקירור מושפעת מתנאי הסביבה מחוץ למקרר ומשתנה לעתים קרובות. התרמוסטט (בקר הטמפרטורה) נאלץ לווסת את עוצמת הקירור כדי לפצות על התנודות החדות ולשמור על טמפרטורה אופטימלית.

אם התרמוסטט לא יצליח לשמור על טמפרטורה מאוזנת, התוצאה יכולה להיות הקפאה או חימום יתר של המזון בתוך המקרר.

מקרר קטן עם תא הקפאה

אם אתם צריכים לקרר ולהקפיא מזון ולשמור עליו טרי ובטוח לאכילה, תצטרכו ללכת על מקרר משרדי קטן עם תא הקפאה.

נכון שתא הקפאה מרווח גוזל חלק מנפח תא הקירור ומקטין את כמות מוצרי המזון שתוכלו להכניס לתוכו, אבל הוא מספק טמפרטורה נמוכה במיוחד שחיונית לשמירת מזון קפוא. כשקונים מקרר מהסוג הזה, חשוב לוודא שתא ההקפאה מבודד היטב ולא יקפיא את תכולת תא הקירור.

מומלץ ללכת על דגם שלא דורש הפשרה ידנית, זה מצריך לנתק את המקרר מהחשמל כדי להמיס את הקרח שהצטבר בתוכו וגורם לשינויים חדים בטמפרטורה בתא הקירור. הפעולה הזאת היא קרקע פורה וסביבה מושלמת להתרבות ושגשוג בקטריות וחיידקים שיכולים לקלקל את המזון.

מקרר משקאות

בניגוד לדגם משרדי סטנדרטי, מקרר משקאות מיועד לצינון משקאות בלבד, הוא לרוב משמש לתצוגה ומגיע עם חזית מזכוכית שקופה. הוא מכיל הרבה מדפים, בדרך כלל בדוגמת רשת שמשמשים לאחסון כמות גדולה במיוחד של משקאות ולניצול מקסימלי של נפח המקרר.

מקרר משקאות לא כולל תא הקפאה והוא לא מספק קירור אופטימלי למזון. כשמו כן הוא, מתאים לצינון משקאות או לקירור זמני של מזון לפרק זמן קצר. חשוב לקחת בחשבון שמדפי הרשת יכולים לגרום לבלאגן אם נשפך בטעות משקה בתוך המקרר ולהקשות על הניקוי.

מקרר יין

יד של אישה מוציאה יין מתוך מקר משרדי קטן

הסביבה האידיאלית לאחסון בקבוקי יין. דגמים כאלה בדרך כלל מגיעים עם שני אזורי קירור נפרדים עם טמפרטורות אופטימליות לקירור ושימור יינות לבנים ואדומים.

מקרר יין איכותי מצויד במערכת בקרת טמפרטורה שמספקת את התנאים האופטימליים לאחסון היין ללא כל קשר לתנאי הסביבה ועוזרת לשמור על הטעם המקורי שלו. מקרר יין שומר לאורך זמן על הטעם והארומה הייחודיים והמשובחים של היין ומאפשר ליהנות ממנו בצורה מלאה.

רוב הדגמים מגיעים עם דלתות כהות שמגנות על בקבוקי היין שמאוחסנים בתוך המקרר מקרני UV.

דלתות מקרר משרדי

שקיות מלאות בחלב אם שאוב בתוך מקרר משרדי קטן

יש מגוון רחב של דגמים קטנים עם דלת אחת, שתי דלתות או דלת שנפתחת לשני הכיוונים. מקרר משרדי קטן שמאפשר לשנות את כיוון הפתיחה של הדלת מספק גמישות ונוחות שימוש גבוהה. אפשר להציב את המקרר במגוון מקומות שונים בלי לדאוג לפתיחה חופשית ונוחה של הדלת.

גם אם תחליטו להעביר את המקרר למקום אחר, תוכלו לשנות את כיוון פתיחת הדלת במידת הצורך.

תוספות ותכונות מתקדמות

דגמים מסוימים מגיעים עם שכלולים ופיצ’רים מתוחכמים שלא תמצאו קיימים כל הדגמים, מערכת הפשרה אוטומטית שמונעת הצטברות קרח במקפיא יכולה להיות פיצ’ר מועיל ושימושי שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ופשוטים.

דגמים מסוימים בולטים בנוף בזכות עיצוב מקורי ומגניב, המראה האטרקטיבי שלהם מסובב ראשים ומושך מבטים רבים. דגמים אחרים מגיעים עם צליל התראה על דלת פתוחה או עם דלת תצוגה שקופה שמציגה לראווה את תכולת המקרר.

ניקוי מקרר משרדי קטן

יד של אישה עם כפפה ורודה מנקה עם סמרטוט צהוב

לפני שאתם מפשילים שרוולים וניגשים למלאכת הניקוי, תוציאו את כל פריטי המזון והמשקאות שמאוחסנים במקרר, כך תוכלו לנקות אותו בקלות בלי לזהם את מצרכי המזון שבתוכו.

ברוב הדגמים ניתן להסיר את מדפי האחסון מתא הקירור, אם ניתן לעשות זאת במקרר שלכם, תוציאו את המדפים ותשרו אותם במים חמים עם כמה טיפות של סבון כלים.

הצעד הבא הוא לנקות היטב את פנים המקרר, חשוב לנגב ביסודיות את תא הקירור עם ספוג או מטלית מיקרופייבר.

אם יש בכתמים עקשניים ועמוקים במיוחד תוכלו להשתמש בסודה לשתייה. כל מה שצריך לעשות זה לערבב אבקת סודה לשתייה עם מעט מים ולשים שכבה נדיבה של המשחה שנוצרה על הכתם הבעייתי. תשאירו אותה לשעה ותנגבו עם מטלית לחה, הכתם יעלם כלא היה מבלי לקרצף ולעבוד קשה.

כדי להשאיר את החלקים החיצוניים של המקרר נקיים ומבריקים, תנגבו אותם היטב בספוג או מטלית עם מי סבון.

אם הניקוי היסודי לא עזר להיפטר מריח לא נעים שנודף מהמקרר קחו קופסה קטנה עם סודה לשתייה ותמקמו אותה בתחתית, היא תספוג את כל הריחות הלא נעימים בתוך המקרר ותעזור להיפטר מהם ביעילות.

שאלות ותשובות

בחורה מחזיקה שקית עם מצרכים ועושה תנועה של שאלה

מי צריך מקרר משרדי קטן?

מקרר משרדי קטן יכול לשמש להרבה ייעודים וצרכים שונים, חלק מהאנשים שמים אותו במשרד, חדר משחקים או במעונות סטודנטים. אחרים זקוקים למקרר נייד וקומפקטי במיוחד שאפשר להעביר בקלות ממקום למקום ולהשתמש בו בדרכים ומחוץ לבית.

מקרר קטן מתאים גם לאחסון מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח שרגישים לחום. הוא מעולה בשביל אימהות מניקות שיכולות להיעזר בו לשמור על החלב שיישאר טרי, מזין ובטוח לשימוש לאורך זמן.

בשוק תמצאו מגוון רחב של מקררים קטנים שונים שיתאימו לכל צורך, טעם ותקציב. בחירת הדגם הנכון והמתאים עבורכם תלויה בצורך ובהרגלי השימוש שלכם.

חלק מהאנשים משתמשים במקרר לאחסון משקאות בלבד ואחרים זקוקים גם לתא הקפאה, בכל מקרה מדובר בפתרון מעולה לאחסון כמויות קטנות של מזון ושתייה וכל אחד יוכל למצוא דגם שיקלע לדרישות ולהעדפות שלו.

מהי צריכת החשמל של מקרר קטן?

כדאי להשקיע במקרר חסכוני שלא ינפח את חשבון החשמל. במפרט המכשיר תוכלו למצוא בקלות את צריכת האנרגיה השנתית של המקרר ביחידות קוט"ש ואת דירוג היעילות האנרגטית שלו. הדירוג האנרגטי מצוין באותיות לועזיות, כש-A הוא החסכוני והיעיל ביותר ו-G הוא הבזבזני ביותר.

תלכו על דגם שעושה עבודה שקטה, יעילה ואמינה בלי לזלול המון חשמל. כדי לעזור להפחית את ההוצאות השוטפות על תפעול המקרר אל תציבו אותו בסמוך למקור חום או תחת קרני השמש, אל תפתחו את הדלת לעתים קרובות ותנסו לא למלא את המקרר עד אפס מקום.

הדברים הקטנים האלה יוריד את העומס מהמקרר ויעזור לו לקרר בצורה יעילה וטובה יותר.

איך להפשיר את תא ההקפאה?

דבר ראשון יש לכבות את התרמוסטט (בקר הטמפרטורה) של המקרר ולנתק אותו מהחשמל, לאחר מכן תוציאו את כל מצרי המזון והמשקאות מהמקרר, כולל אלה שמאוחסנים בתא ההקפאה.

תניחו מגבת מקופלת על הרצפה כדי למנוע דליפות וטפטופי מים שילכלכו את החדר, לאחר מכן תטו את המקרר לאחור, תשאירו את הדלת פתוחה.

כשהקרח נמס, תנגבו היטב את פנים המקרר עם מטלית ספוגה במי סבון כדי להשאיר אותו נקי ומבריק. תפעילו המקרר ותכוונו את התרמוסטט על עוצמת קירור בינונית.

השורה התחתונה

יד מחזיקה בקבוק אחד מתוך ארבעה שהיו מונחים על המדף

אם אתם רוצים ליהנות ממשקאות צוננים בהישג יד או לאחסן בנוחות קופסאות אוכל מוכן במשרד, מקרר משרדי קטן יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

מקרר קטן מתאים כמו כפפה ליד לסטודנטים שגרים בחדרי מעונות, אנשים שגרים בדירות קטנות שאין בהם מספיק מקום למקרר סטנדרטי, משרדים, קליניקות וכל מקום שיש בו חיבור לחשמל. תוכלו למצוא גם דגמים מסוימים שמתחברים למצת ברכב ומעולים לשימוש בדרכים.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך הקנייה המפורט הזה יעזור לכם לצאת גדולים בבחירת מקרר משדי קטן ויחסוך לכם המון ספקות והתלבטויות.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

2 תגובות
הכל הכי עוזר הציון הכי גבוה הציון הכי נמוך הוספת סקירה
  1. הי,
    אני מחפשת מקרר נוסף ללשימוש ביתי כי הנוכחי לא מכיל מספיק.
    אני מתלבטת בין מקרר משרדי קטן לבין מקרר עם קיבולת 230 בערך.
    העניין שהתחיל להעסיק אותי כשחיפשתי מקרר הוא גז המקררים.
    הבנתי שיש סוגים רעילים אשר בדליפה עשויים לסכן את השוהים בחדר. האם תוכל לסייע לי בעניין? איזה גז מומלץ? מה הכי בטיחותי לאנשים (גם אם הוא פחות בטיחותי להתחממות הגלובאלית..)?
    תודה מראש.
    רוית

    • שלום רוית,
      בהקשרים לסוגי הגז ובטיחות מומלץ וחשוב להתייעץ עם טכנאי מקררים מוסמך.
      שיהיה בהצלחה!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן