אחסון אתרים: 9 חברות אחסון אתרים מומלצות לשנת 2024

אין לך זמן לקרוא הכל? הנה אחסון האתרים הכי טוב לשנת 2024.

CloudWays – האחסון הכי אמין בעולם. סופר מהיר, התאמה אישית מדויקת, שירות לקוחות מדהים, מושלם לכל סוגי האתרים. לחצו כאן כדי לקבל 3 ימי ניסיון בחינם!

בניית אתר ידידותי למשתמש, פונקציונלי ויפה לעין הם רק חלק אחד מהפיכתו לאתר פופולרי ומוצלח – השלב הבא בדרך הוא לבחור ספק שירותי אחסון אתרים מושלם עבורו.

שרת האחסון הוא המנוע והלב הפועם של האתר שלכם, ויש לו השפעה עצומה על תפקוד האתר, על האבטחה ועל הביצועים שלו.

שרת אחסון אתרים איכותי ואמין יכול לעשות את כל ההבדל בין אתר מנצח שכיף וקל לגלוש בו לאתר חובבני ומקרטע הזוחל כמו צב, נתקע כל הזמן וחשוף לפריצות ולמתקפות סייבר.

ממהרים? הנה 3 החברות המומלצות:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
השורה התחתונה
מדובר בחווית אחסון ענן מבריקה, שמשלבת בהצלחה אמינות, ביצועים חזקים, גמישות והתאמה אישית מדויקת. תוכלו להנות מגישה למשאבים בלתי מוגבלים וספקי ענן מובילים, לצד התרחבות מהירה ומהירות מדהימה. ובזמן שהצוות של קלאודוייז מטפלים בגיבויים, בניטור ובניהול, תוכלו להתמקד באתר שלכם ובהצלחה שלו!
יתרונות
תוכלו להשתמש בכל שירותי הענן המובילים במקום אחד.
סביבת פיתוח מעולה.
שרות לקוחות שנחשב מהטובים בשוק.
רוצים להתרחב? תוכלו לעשות את זה ב-2 קליקים.
חסרונות
באמת שהם הכי טובים.
זול במיוחד
לוגו של חברת Hostinger
Hostinger
תמיכה מלאה בעברית
למידע נוסף
השורה התחתונה
החברה המפורסמת הזאת מעניקה פלטפורמה מלאה בעברית! עם תמחור חסכוני במיוחד ואפשרויות מותאמות אישית, Hostinger מספקת כלים חזקים ופתרונות מתקדמים להצלחת האתר שלכם. אם תיכנסו לעולם של Hostinger, תוכלו להנות מחווית אחסון מעולה, עם שירות לקוחות זמין ומקצועי, ומחיר זול במיוחד.
יתרונות
זול מאוד (מאוד!).
תמיכה טכנית מצוינת בכל שעות היממה.
תמיכה מלאה בעברית.
חסרונות
החבילה הבסיסית דיי מוגבלת מבחינת שטח אחסון.
הכי טוב לאתרי וורדפרס
לוגו של חברת WPEngine
WP Engine
המלך של אחסוני הוורדפרס
למידע נוסף
השורה התחתונה
WP Engine מביאה את את אחד הפתרונות הכי טובים בעולם לאחסון אתרי וורדפרס. אם אתם מחפשים חווית אחסון יוצאת דופן עבור אתר הוורדפרס שלכם, זאת לגמרי אחת הבחירות הטובות בדירוג שלנו. תוכלו ליהנות מביצועים מרשימים, תמיכה מקצועית ואבטחת פרימיום מקיפה.
יתרונות
מעניק פתרונות אחסון וניהול אתרים מקיפים.
מעדכן באופן אוטומטי את אתר הוורדפרס שלכם.
מעניק מהירות גדולה במיוחד לאתרי וורדפרס.
חסרונות
דיי יקר.
תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

מהו אחסון אתרים?

אחסון אתרים הוא התשתית שאתרים צריכים כדי שגולשים יוכלו להיכנס אליהם ולהשתמש בהם. התשתית הזו היא בעצם שרת שעליו מאוחסנים כל הקבצים של האתר, והיא מאפשרת גישה מסביב לשעון לקבצים עצמם ולאתר כולו למשתמשים השונים.

שרת אחסון אתרים בדרך כלל גם כולל בתוכו שירותי ענן, גיבויים ושחזורים, מערכת אבטחה ועוד, כדי שבעלי האתרים לא יצטרכו להתעסק בנושא יותר מדי ויוכלו להסתמך על החברה לשירותי אחסון שתספק להם את כל מה שהם צריכים כדי להעלות את האתר שלהם לאוויר.

למה צריך אחסון אתרים?

האתר שלכם לא יכול להיות זמין לעולם סתם ככה, הוא צריך להיות חלק מתשתית המאפשרת חיבור לרשת האינטרנט וכניסה של גולשים מהארץ ומהעולם לדומיין שבחרתם.

בכל אתר יש קבצים רבים הכוללים טקסטים, תמונות ופיצ'רים שונים, והם כולם צריכים להיות זמינים בכל רגע נתון לגולש המעוניין לבקר באתר שלכם. השרת לאחסון אתרים מספק לכם משאבים (שטח אחסון, רוחב פס ועוד) כדי שהוא יוכל לפעול בצורה מיטבית.

כמו כן, אחסון אתרים מאפשר לכם לקבל בחבילה אחת את התשתית לקיום האתר באינטרנט בתוספת שירותי אבטחה המגינים עליו מאיומים כמו פריצות, דליפות ומתקפות סייבר, וככל שהתשתית שתבחרו בה תהיה טובה יותר כך האתר שלכם יהיה מהיר יותר ונוח לשימוש בכל מקום ובכל רגע ביום.

9 חברות אחסון אתרים הכי טובות לשנת 2024

1

Cloudways

הכי טובים בעולם
הבחירה שלנו
שירות אחסון מדהים, המציע שילוב מושלם של אמינות גבוהה, ביצועים עוצמתיים, גמישות והתאמה אישית. עם גישה למשאבים בלתי מוגבלים וספקי ענן מובילים, Cloudways מאפשרת התרחבות אינסופית ומהירות יוצאת דופן. Cloudways דואגת לגיבויים, לניטור ולניהול של השרת, ומאפשרת לכם להתמקד בהצלחת האתר שלכם.
יתרונות
  • תוכלו ליהנות מכל היתרונות הייחודיים של שירות אחסון בענן.
  • סביבת פיתוח מתקדמת ותפעול שוטף נוח ופשוט להפליא.
  • תוכלו לבחור מהיצע רחב של שירותי מחשוב ענן שונים.
  • גמישות והתרחבות מהירה ונטולת מאמץ.
חסרונות
  • חבילת האחסון אינה כוללת שם דומיין ותיבת דוא"ל.

בעלי אתרים רבים נאלצים לעשות בחירה בלתי אפשרית בין חבילות אחסון משותף בסיסיות ומוגבלות שאינן מספקות מענה יעיל לצרכי האתר שלהם או פתרונות אחסון ייעודיים ופרטיים שעולים הון תועפות ודורשים לא מעט ידע טכני.

חברת Cloudways הרימה את הכפפה ושינתה את כללי המשחק באמצעות שירות אחסון ענן מתקדם וחדשני המאפשר לכם ליהנות מהטוב שבשני העולמות. מעכשיו לא תצטרכו לבחור בין אמינות גבוהה וביצועים ללא רבב לבין גמישות, פשטות ונוחות שימוש מרבית והתאמה אישית מלאה לצרכים שלכם.

Cloudways מספקת מהירות טעינה יוצאת מהכלל, אמינות ללא פשרות ויכולת התרחבות מהירה בזכות גישה למשאבים לא מוגבלים. במקום להיות תלויים בשרת פיזי אחד, תוכלו להסתמך על רשת גדולה ומסועפת של שרתים בכל רחבי העולם היוצרת ענן מחשוב מתקדם.

שיטת האחסון הייחודית הזאת מספקת שלל יתרונות ייחודיים. קודם כל, גם אם שרת אחד מפסיק לעבוד, זה כלל לא ישפיע על ביצועי האתר שלכם שימשיך לרוץ כרגיל ללא בעיות ושיבושים בזכות השרתים האחרים במערכת שיפצו על חסרונו של השרת הפגוע וימשיכו לספק את חווית השימוש הטובה והיעילה ביותר ללקוחות שלכם.

קלף מנצח נוסף של אחסון בענן הוא היכולת לכוונן את הקצאת המשאבים לאתר שלכם בכל רגע נתון כדי לספק התאמה מלאה לצרכים ולדרישות שלכם. אם לפתע האתר שלכם עלה על דרך המלך והוא זקוק להרבה יותר רוחב פס ושטח אחסון, תוכלו להפנות אליו את המשאבים הנדרשים באופן מיידי ובלי לבזבז זמן יקר.

Cloudways מאפשרת לכם לבחור את שירות הענן המועדף עליכם מבין רשימה מכובדת הכוללת את DigitalOcean, AWS, Linode, Vultrו-Google Cloud. הצעד הבא הוא לבחור את חבילת האחסון ה"תפורה" לאתר שלכם מבחינת פרמטרים חשובים כמו שטח אחסון, כוח עיבוד ונפח תעבורה.

Cloudways עושה את כל העבודה הקשה במקומכם ודואגת לכל היבט בגיבוי, ניטור, ניהול ושדרוג השרת שלכם כך שתוכלו לישון בשקט ולדעת שהאתר שלכם מציג ביצועי שיא בלי שתצטרכו להתעסק עם התפעול השוטף שלו. תוכלו לפנות לשירות הלקוחות האיכותי והיעיל של החברה באמצעות צ’אט בזמן אמת בכל שעות היממה ולקבל מענה מהיר ומקצועי לפניה שלכם. מה עוד אפשר לבקש?

2

Hostinger

מעולה למתחילים
זול במיוחד
הוסטינגר הוא אחסון במחיר מדהים, המציע תוכניות זולות החל מ-1.99 דולר לחודש. אם תבחרו להתחייב ל-4 שנים אז תקבלו הנחה נוספת. איכות השירות והמקצועיות שלהם היא ברמה דיי גבוהה. עם תמיכה טכנית זמינה 24/7, חבילת האחסון של הוסטינגר כוללת רוחב פס בלתי מוגבל, 200GB מקום אחסון, וגיבויים יומיים במחיר של 4.99 דולר לחודש בלבד.
יתרונות
  • רוחב פס ללא הגבלה תמורת 3.99 דולר בחודש בלבד.
  • תמיכה טכנית מקצועית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה.
  • תעודת SSL לאבטחה משופרת ללא כל עלות.
  • התחייבות לזמן פעילות תקינה של 99.9% על פי הסכם תנאי השירות.
  • אפשרות לגיבוי יומיומי.
  • תמיכה מלאה בעברית.
חסרונות
  • החבילה הבסיסית כוללת שטח אחסון מוגבל ומצומצם.
  • החבילה הזולה ביותר אינה כוללת שם דומיין בחינם.
  • אין חבילת אחסון ייעודית בשרת עצמאי.

רוצים ליהנות מפתרון אחסון אתרים שיתופי נוח ויעיל במחיר שפוי שלא יקרע לכם את הכיס? Hostinger יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת. עם חבילת אחסון בסיסית במחיר מציאה של 1.99 דולר בלבד, אין ספק שמדובר ההצעה חסכונית ומשתלמת במיוחד שחבל לפספס.

אם תתחייבו למסלול של 4 שנים, תוכלו לחסוך עוד יותר וליהנות מתעריף חודשי מוזל. אבל החדשות הטובות הן שהמחיר המצחיק ממש לא מגיע על חשבון איכות ומקצועיות השירות שתקבלו. לא משנה באיזו חבילת אחסון תבחרו, תוכלו לבנות על תמיכה טכנית מקצועית ואדיבה העומדת לרשותכם מסביב לשעון.

אם זה האתר הראשון שלכם ואין לכם ידע וניסיון בתחום, תהיה לכם כתובת אמינה שתוכלו לפנות אליה בכל שעות היממה ולקבל מענה מידי לכל בעיה ותקלה.

אם אתם מחפשים חבילת אחסון שיתופי במחיר סופר משתלם, תלכו בלי לחשוב פעמיים על חבילת העסקים של Hostinger. תמורת 4.99 דולר בחודש בלבד, תוכלו ליהנות משילוב מנצח של נפח תעבורה בלתי מוגבל, שטח אחסון די נדיב של 200 GB וגיבוי יומיומי שיציל את המצב במקרה שקובץ כלשהוא נפגם.

3

WP Engine

המלך של אחסוני הוורדפרס
הכי טוב לאתרי וורדפרס
חברת אחסון אתרי וורדפרס מצוינת עם עדיפות גבוהה לאמינות ומהירות. הצוות הטכני המיומן שלהם מבטיח שהאתר שלכם יעבוד חלק, יתעדכן על בסיס קבוע, ויהיה מאובטח ומגובה. למרות שהם עולים יותר מרוב המתחרים, הביצועים המרשימים, תשתית השרתים המתקדמת והתוספים המעולים שלהם – שווים את זה. WPEngine היא אחת מהחברות הכי טובות שתוכלו לאחסן בה את אתר הוורדפרס שלכם.
יתרונות
  • פתרונות אחסון וניהול אתרים מקיפים מא’ ועד ת’.
  • עדכוני וורדפרס אוטומטיים.
  • מהירות טעינה מסחררת וביצועים מעולים.
  • חבילות בהתאמה אישית התפורות לדרישות ולהעדפות שלכם.
חסרונות
  • תעריפים די גבוהים.
  • צריך לרכוש דומיין (שם מתחם) בנפרד.
  • תיבת דוא"ל נפרדת.

אם אמינות ומהירות עומדות בראש סדר העדיפויות שלכם, פתרון אחסון הוורדפרס WP Engine מתאים לכם כמו כפפה ליד. הוא מבטיח ביצועי שיא ותפקוד נטול רבב לאתר שלכם בלי שתצטרכו להזיז את האצבע ולשבור את הראש.

הצוות הטכני המנוסה והמיומן של החברה ידאג לתפעול השוטף של האתר שלכם ויקפיד לשדרג, לאבטח, לעדכן ולגבות את השרת מאחורי הקלעים וללא התערבותכם. WP Engine הוא שם נרדף לשירותי אחסון אתרי וורדפרס מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר שעוקף בסיבוב את שאר המתחרים ומככב במדדי שביעות הרצון של הלקוחות.

מוקד התמיכה של החברה מספק יחס חם ואישי ומענה סבלני ואדיב לכל פניה. כך שתוכלו לשכוח פעם אחת ולתמיד מלהתייבש זמן רב בהמתנה מייגעת לנציג שירות חובבן ואדיש שרק ינפנף אתכם כמה שיותר מהר.

חברת אחסון האתרים הזאת מצטיינת בכל היבט: אמינות ויציבות ללא פשרות, זמינות שרתים מרשימה, מהירות טעינה גבוהה ושירות לקוחות מקצועי ומהיר. כמובן שעל איכות צריך לשלם ולא מדובר בתענוג זול במיוחד, אבל תזכרו שאין מחיר לשקט הנפשי שלכם ופתרונות האחסון המתקדמים של WP Engine שווים כל שקל בזכות הביצועים המדהימים ותשתית השרתים המתקדמת שלהם.

אבל זה רק קצה הקרחון. לא רק שהאתר שלכם יעבוד בצורה חלקה, מהירה ונטולת תקלות ומצטיין ברמת אבטחה גבוהה, אלא שגם תוכלו ליהנות מהיצע חסר תקדים של תוספי פרימיום וכלים מתקדמים לניהול ומיטוב אתרי וורדפרס שהפכו למילה האחרונה ולחוד החנית בתחום.

כל חבילת אחסון מגיעה עם טונות של תוספות שימושיות ופיצ’רים מתקדמים שיאפשרו לכם לבנות אתר וורדפרס מנצח ולבחון את הביצועים והתפקוד שלו בזמן אמת במהירות ובקלות מירבית.

אם אתם רוצים לשדרג את אתר הוורדפרס שלכם ולקחת אותו צעד אחד קדימה בלי להסתבך ולשבור את הראש או לשלם הון תועפות על שירותיו של מעצב ומפתח אתרים מקצועי, WP Engine מתאים בול בשבילכם.

אין ספק שמדובר בחברת אחסון הוורדפרס המובילה והמתקדמת ביותר בשוק שתעזור להפיק את המיטב מאתר הוורדפרס שלכם ולהפוך אותו לחביב הקהל.

4

אחסון אתרים VANGUS

אחסון בענן של גוגל
אחסון בענן של גוגל
ונגוס היא חברה שעובדת על הענן של גוגל, מה שאומר סטנדרט אבטחה גבוה למדי. היא מאפשרת אחסון של אתרי וורדפרס בודדים ויודעת להציע שירות נוח מאוד ויעיל של תמיכה טכנית. עם זאת, החבילות מוגבלות למדי ולא מתאימות למי שצריך כמות גדולה של מידע או שיש לו דרישות מיוחדות. היא מציעה גם מגוון שירותים משלימים כמו בדיקות DNS, בדיקות IP, שירותי SEO למיניהם וכן הלאה.
יתרונות
  • אחסון על גבי ענן Google Cloud.
  • שירות לקוחות מקצועי ויעיל מאוד.
  • מהירות מרשימה בהחלט דרך שילוב של שרתי גוגל ואמזון.
  • אפשרות לתקופת התנסות בחינם.
חסרונות
  • אין אפשרות לשרתים מקומיים.

ונגוס היא חברת אחסון אתרים ישראלית שמעניקה שירותי אחסון על התשתית העוצמתית של גוגל העולמית, מה שמעניק להם את היכולת לתת ללקוחות שלה הגנה מקיפה לאתרים ולפרטיות שלהם.

בזכות העבודה שוגנוס משתמשת בתשתית של גוגל, היא יכולה לאפשר ללקוחותיה להנות מאבטחה מקסימלית, ומהירות שמאוד קשה להתחרות בה – מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור אתרים מכל הסוגים.

בין היתר, החברה מתמחה באחסון של אתרי וורדפרס מכל הסוגים, החל מבלוגרים ואתרי תוכן, עד לאתרים עבור עסקים בינוניים וגדולים. אחד היתרונות המהותיים של חברת וגנוס, הוא שירות הלקוחות המעולה שלה בעברית, כי כולם יכולים היום לממשק את השירות שלהם על הענן של גוגל ולמכור שירותי אחסון, אבל כמעט אף אחד לא יכול להעניק שירות לקוחות זמין ברמה גבוהה – משהו שחברת וגנוס עושה ברמה גבוהה במיוחד.

נציגי התמיכה של וגנוס הם אנשים טכניים שמכירים את עולם האחסון על כל רבדיו, ותמיד ישמחו לעזור לכם עם כל בעיה או תקלה שתהיה לכם עם אחסון האתר שלכם.

בנוסף, וגנוס מעניקה ללקוחותיה שירותים נוספים שרובם ככולם כלולים בחבילות האחסון השונות שלה. השירותים האלה כוללים בין היתר בדיקות DNS, בדיקות IP, ושרותי SEO כדי לעזור לאתר שלכם לקבל חשיפה מקסימלית במנועי החיפוש השונים.

בשורה התחתונה, מדובר באחת מחברות האחסון הכי טובות שיש בארץ, בזכות התשתית העוצמתית שהם עובדים איתה, ושירות הלקוחות המצוין שלהם.

5

DreamHost

זקן השבט
חברה וותיקה משנת 1996
DreamHost היא ספקית אחסון מעולה עם שנים רבות של ניסיון. מאז 1996, החברה מציעה שירות יוצא דופן ושתי חבילות אחסון מתקדמות עם אפשרויות רבות במחירים נגישים. היא מעניקה תמיכה במספר לא מוגבל של אתרים, סאב-דומיינים, שטח אחסון בלתי מוגבל ותיבת דוא"ל עסקית. ויש גם החזר כספי מלא במהלך תקופת ההתנסות.
יתרונות
  • התקנה נטולת מאמץ בלחיצה אחת פשוטה בפלטפורמת וורדפרס.
  • תעודת אבטחה SSL בחינם.
  • שם דומיין ללא עלות כלול בחבילת האחסון.
  • תקופת ניסיון ארוכה במיוחד והתחייבות לשביעות רצון מלאה של כל לקוח.
חסרונות
  • אין מוקד תמיכה טלפוני.
  • כתובת דוא"ל עסקית אינה כלולה.

חברת DreamHost חרטה על דגלה שירות יוצא דופן המעמיד בראש סדר העדיפויות את צרכי ודרישות הלקוח מאז שנות 1996.

מדובר באחת מחברות אחסון האתרים השיתופי הוותיקות והמוערכות ביותר בשוק שניתן לסמוך עליה בעיניים עצומות. היא מספקת שתי חבילות אחסון מעולות המציעות רשימה בלתי נגמרת של אפשרויות ופיצ’רים מתקדמים במחיר נגיש ושווה לכל כיס.

במסלול הבסיסי תוכלו ליהנות משטח אחסון של 50 GB לאתר אחד, עד ל-5 דומיין משנה, תוסף וורפרס מובנה ומוכן לשימוש מיידי, דומיין (שם מתחם) ראשי ללא עלות, תקן SSL מתקדם וכלי לעיצוב אתר וורדפרס. כל הטוב הזה בחבילה אחת במחיר נוח ומשתלם.

תוכלו להשתדרג לחבילת אחסון מתקדמת יותר המציעה תמיכה במספר לא מוגבל של אתרים וסאב-דומיינים, שטח אחסון בלתי מוגבל ותיבת דוא"ל עסקית, כך שתוכלו ליהנות מפתרון אחסון אתרים איכותי, יעיל ונטול מגבלות.

חברת DreamHost עומדת מאחורי המוצרים שלה ובטוחה בהם במאה אחוז ולכן היא מציעה תקופת התנסות ללא התחייבות והחזר כספי מלא. זה אומר שתוכלו לבדוק את הביצועים והיעילות של פתרון האחסון הזה בפועל ולוודא שהוא באמת עומד בציפיות ובדרישות שלכם ללא כל סיכון כספי.

6

Bluehost

תמיכה טכנית מעולה
שירות לקוחות מצוין
Bluehost היא חברת אחסון אמינה ומומלצת. היא מציעה חבילות אחסון במחירים נגישים החל מ-$2.95 לחודש, המתאימות לבלוגים אישיים ואתרים עסקיים. עם אפשרויות מתקדמות ופיצ'רים מתוחכמים, זמן טעינה מהיר וביצועים סולידיים, Bluehost מספקת חווית אחסון מעולה, שירות לקוחות אדיב, יעיל, וזמין במידת הצורך.
יתרונות
  • התאמה אופטימלית לאתרי וורדפרס.
  • תמיכה טכנית מסביב לשעון.
  • שפע הטבות אטרקטיביות.
חסרונות
  • מחיר החבילה מזנק באופן משמעותי לאחר השנה הראשונה.
  • שטח אחסון קטן בחבילה הבסיסית והזולה ביותר.

מדובר באחת מחברות אחסון אתרי וורדפרס הטובות והאמינות ביותר שיש, נקודה. עם ניסיון מקצועי רב שנים, מוניטין נטול רבב ושלל סיפורי הצלחה וקבלות מוכחות, זה בכלל לא מפתיע ש-Bluehost זכתה להתברג ברשימה היוקרתית של 3 חברות האחסון המומלצות באופן רשמי על ידי פלטפורמת וורדפרס בכבודה ובעצמה ומי אנחנו שנתווכח איתה.

עם תעריף חודשי משתלם של $2.95 ומעלה, אין ספק שחבילת אחסון האתרים של Bluehost מציעה יחס מדהים של עלות מול תועלת. בין אם אתם מנהלים בלוג אישי ואתר קטן או מחזיקים באתר עסקי גדול ופופולרי, לחברת Bluehost יש חבילה אטרקטיבית המותאמת לצרכים ולהעדפות שלכם.

אבל חבילות אחסון האתרים של Bluehost מספקות הרבה מעבר למאפיינים סטנדרטיים ובסיסיים כמו נפח תעבורה ושטח אחסון ומציעות ים אפשרויות מתקדמות ופיצ’רים מתוחכמים שיעזרו להטיס את האתר שלכם ולמקסם את הביצועים והיעילות שלו.

גם אם נתקלתם בבעיה או תקלה מסוימת, זה ממש לא סוף העולם כי תמיד תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות האדיב והיעיל של החברה באמצעות הצ’אט או המוקד הטלפוני ולקבל מענה מיידי.

תוכלו ליהנות מזמן טעינה מהיר וביצועים סולידיים ולבחור משורה בלתי נגמרת של תוספי וורדפרס מגניבים הכלולים במחיר חבילת האחסון. רק אל תיסחפו ותתקינו כל מיני פלאגינים מיותרים וחסרי תועלת שסתם יזללו משאבים ויעמיסו על האתר שלכם.

7

Nexcess

הכי טובים ל-Magento
מעולה לאתרי איקומרס
Nexcess הוא פתרון אחסון מקיף עבור חנויות מקוונות, המתאים ל-WooCommerce, BigCommerce ו-Magento. החברה מציעה ניהול מקצועי, ניטור ושדרוג שרתים, התמודדות עם עומסים פתאומיים ושירות לקוחות איכותי. החיסרון היחיד הוא המחיר הגבוה, אך Nexcess מציע תמורה מלאה עבור ההשקעה הכספית שלכם.
יתרונות
  • אחסון בניהול מלא שחוסך לכם את כל כאב הראש.
  • חשבונות דוא"ל ללא הגבלה.
  • גיבוי אוטומטי ל-30 יום.
  • שפע של תוספים שימושיים הכלולים בחבילת האחסון (Astra Pro, Elementor, WP Forms ועוד רבים וטובים).
  • העברה מהירה וקלה של האתר משירות אחסון אחר ללא כל עלות.
חסרונות
  • חבילת האחסון אינה כוללת רישום דומיין.
  • אין אפשרות לתקופת התנסות בחינם.

מחפשים פתרון אחסון מקיף וכולל לחנות המקוונת שלכם? Nexcess יכול להיות בחירה מצוינת שלא תתחרטו עליה לרגע.

הצוות המקצועי, המסור והמיומן של החברה ידאג לניהול, תחזוקת, ניטור ושדרוג השרת בזמן שאתם תוכלו להתרכז בשיפור המכירות, הרווחיות והצמיחה של עסק האיקומרס שלכם.

עם חבילות מיוחדות המותאמות לפלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות WooCommerce, BigCommerce, ו-Magento, מדובר בבחירה מובנת מאליה עבור כל מי שרוצה לשדרג את החנות המקוונת שלו לרמה הבאה.

עם מערכת מיוחדת להתמודדות אופטימלית עם עומסים פתאומיים ולא צפויים, ניטור מסביב לשעון של תקינות ותפקוד השרת, שירות לקוחות מקצועי ואדיב ותעודת SSL לאבטחת מידע מרבית, תוכלו להציע את חווית השימוש המהנה, הבטוחה והנוחה ביותר ללקוחות שלכם שינהרו לאתר שלכם בהמוניהם.

בקיצור, תקבלו את כל מה שאתם צריכים כדי לפתוח, לנהל ולהרחיב את החנות המקוונת שלכם תחת קורת גג אחת. לצד שלל היתרונות של פתרון האחסון הזה, יש רק כוכבית אחת שצריך לקחת בחשבון: תג המחיר הגבוה.

למרות שלא תתקשו למצוא ספק אחסון אתרים זול ונגיש יותר, חברת Nexcess מספקת תמורה מלאה לכסף שלכם בזכות מגוון עצום של תוספות ושדרוגים שלא תמצאו אצל שאר המתחרים, שירות לקוחות מצוין וביצועים יוצאים מהכלל.

אם אתם לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר ומחפשים פתרון אחסון איכותי ומאובטח לחנות המקוונת שלכם או רוצים לשדרג את עסק האיקומרס שלכם ולהרחיב את טווח והיקף הפעילות שלו, Nexcess הוא פתרון אחסון האתרים האופטימלי עבורכם.

8

HostGator

הרבה פיצ'רים חינמיים
מקבלים דומיין בחינם
HostGator היא חברת אחסון אתרים עם מחירים נוחים ונגישים, החל מ-2.75 דולר לחודש עבור אחסון משותף. החברה מציעה ביצועים טובים ובטיחות ללא פשרות, תמיכה מעולה דרך טלפון וצ'אט, ומאגר עצום של שאלות ותשובות. ישנם מגוון חבילות אחסון, כולל אחסון ייעודי, VPS ושירותי בניית וניהול אתרים.
יתרונות
  • מגוון רחב של חבילות אחסון שונות.
  • מחיר אטרקטיבי וחסכוני במיוחד.
  • רישום דומיין והעברת האתר משירות אחסון אחר ללא כל עלות.
  • תעודת SSL חינמית.
חסרונות
  • היעדר של תמיכה טלפונית.

רוצים להעלות לאוויר את האתר או עמוד האינטרנט שלכם במהירות האפשרית בלי לפשוט את הרגל ולרוקן את הארנק? תשימו לב לחברת אחסון האתרים HostGator שמצטיינת במחירים נוחים ונגישים במיוחד.

תוכלו ליהנות מאחסון משותף בטוח ויעיל במחיר רצפה של 2.75 דולר לחודש בלבד. והחדשות הטובות הן שלא תצטרכו להקריב את הבטיחות והביצועים של האתר שלכם. תוכלו ליצור קשר עם מוקד התמיכה ושירות הלקוחות המעולה של חברת HostGator דרך הטלפון או צ’אט אונליין או לקרוא במהירות מאגר עצום של שאלות ותשובות שיעזור לכם להתגבר בכוחות עצמכם על הבעיות והתקלות הנפוצות ביותר.

מעבר למחיר המדהים, HostGator מציעה מגוון עצום של חבילות אחסון שונות שיתאימו לכל צורך, מטרה והעדפה. החל מפתרונות אחסון ייעודי, דרך אחסון וירטואלי (VPS) ועד לשירותי בניית וניהול אתרים, כל אחד ימצא את שירות האחסון וניהול האתר שיעבוד בצורה הטובה ביותר עבורו.

9

InMotion

אבטחה מעולה
בחירה טובה נוספת
חברת אחסון האתרים InMotion מציעה פתרונות אחסון מתקדמים ויכולות גבוהות לאתרים עסקיים, עם שרתים פרטיים ווירטואליים (VPS). החברה מציעה חבילות אחסון VIP וחבילות VPS ברמות שונות. גם חבילות האחסון המשותף שלה הן חסכוניות ונגישות. InMotion מתאפיינת באיכות גבוהה ומחירים יחסית גבוהים.
יתרונות
  • תמיכה טכנית מסביב לשעון.
  • תקן אבטחה SSL כלול בחינם בכל חבילת אחסון.
  • החזר כספי מובטח תוך 90 יום.
חסרונות
  • מחיר די גבוה.
  • מבחר מוגבל יחסית של אפשרויות תשלום.

בטוחים שהאתר שלכם זה הדבר הגדול הבא שהולך לכבוש ולשבור את הרשת? תשימו לב לחברת אחסון האתרים InMotion המספקת פתרונות אחסון מתקדמים ומקיפים ברמה הגבוהה ביותר לאתרים עסקיים גדולים. חבילות האחסון הוירטואלי (VPS) והשרתים הייעודיים והפרטיים שלה יתמודדו בלי שום קושי ומאמץ עם האתרים הפופולריים והמבוקשים ביותר.

מדובר באחת מחברות האחסון המובחרות והיוקרתיות ביותר בתחום ותג המחיר בהתאם. תוכלו ליהנות מחבילות אחסון VIP המבטיחות שהאתר שלכם יקבל שרת שלם משלו ולא יצטרך להסתפק בפירורים ולהתחרות במשאבים הזמינים עם אתרים אחרים. האתר שלכם יעלה כהרף עין ויעבוד בצורה מהירה וחלקה גם בעומס חריג במיוחד כשתנועת הגולשים לאתר מרקיעה שחקים ושוברת שיאים.

אינכם בשלים עדיין לשרת אחסון פרטי משלכם? אין בעיה, גם אם אינכם מוכנים ללכת על כל הקופה ומרגישים ששרת ייעודי קצת גדול עליכם, חברת InMotion מציעה כמה חבילות אחסון וירטואלי (VPS) -גרסה משודרגת של שרת משותף המבטיחה ביצעים טובים, אחידים ועקביים יותר במחיר שפוי וסביר.

תוכלו לבחור בין מגוון רחב של חבילות אחסון וירטואלי ברמות שונות, החל ממעבד 2 ליבות בעל זיכרון RAM של 4 GB ושטח אחסון בנפח 90 GB ועד לתשתיות מחשוב עוצמתיות ומתקדמות יותר עם מעבד 8 ליבות משוכלל, זיכרון RAM של 16 GB ושטח אחסון נדיב של 360 GB לאתרים גדולים יותר.

למרות המחירים הגבוהים יחסית, אתם ממש לא חייבים להיות בעלי כיסים עמוקים ותקציבי עתק כדי ליהנות מפתרונות האחסון האיכותיים של חברת InMotion המציעה גם כמה חבילות אחסון משותף בעלויות נגישות וחסכוניות יותר.

מדריך מקיף: איך לבחור חברת אחסון אתרים?

אחסון אתרים יכול להיות עסק יקר לפעמים, אבל החדשות הטובות הן שיש לא מעט פתרונות אחסון במחיר שפוי שלא ירוקנו לכם את הארנק עוד לפני שהאתר עלה לאוויר.

חשוב מאוד לערוך סקר שוק רחב, לבדוק את כל האפשרויות השונות ולבחור בחוכמה חבילת אחסון איכותית המתאימה לסוג האתר שלכם, לצרכים ולהעדפות שלכם ולתקציב העומד לרשותכם. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבחור את השירות המתאים ביותר לאחסון האתר שלכם:

תכולת החבילה של אחסון האתר

כשאתם ניגשים למגוון החברות שהמלצנו עליהן כאן, הביאו בחשבון את כלל השירותים שהן מציעות לכם במגוון החבילות לאחסון אתרים:

  • מספר האתרים שהם יאחסנו בשבילכם על השרת
  • שטח האחסון המרבי שיוקצה לכל האתרים שלכם (עמוד אחד של אתר שוקל בממוצע 2MB, אז כדאי שתחשבו מראש כמה שטח אחסון אתם צריכים)
  • נפח תעבורה חודשית מרבי, כלומר כמה משאבים כמו רוחב פס יוקצו לכם מדי חודש כדי לאפשר גלישה מהירה ונוחה באתר. הנתון הזה יכול להשתנות לפי תקופות כמו חגים, לפי קצב הגדילה של העסק שלכם ועוד
  • תעודות אבטחה – הרוב המוחלט של החברות לאחסון אתרים מציעות לכם תעודות אבטחה כמו SSL, שהן חשובות כדי שמנועי החיפוש השונים יקטלגו את האתרים שלכם כאתרים בטוחים ואמינים, העומדים בכל תקני האבטחה הנדרשים
  • גיבויים ושחזורים שיאפשרו לכם להחזיר את האתר שלכם לאוויר במהירות ובזמן אמת במקרה של פגיעה כלשהי כמו פריצה או מחיקת נתונים
  • שדרוגים שונים לשיפור המהירות של האתר כמו CDN
  • יש חברות המציעות ללקוחות לפתוח כתובת אימייל מקצועית לאתר, שתהיה מבוססת גם היא על שטח האחסון המוצע בחבילה
  • אופן התמיכה של החברה במקרה שתצטרכו מהם עזרה, למשל צ'אט עם נציג בזמן אמת, שירות תמיכה טלפוני ועוד. חשוב לבדוק גם את היקף התמיכה שתקבלו במידת הצורך, בייחוד אם אתם לא מעורים במיוחד בעניינים הטכניים של אחסון אתר

חבילות אחסון אתרים במחיר משתלם וחסכוני

אם אתם מתכוונים לשדרג ולהרחיב את האתר שלכם עם הזמן, תלכו על מסלול אחסון המספק שטח אחסון ונפח תעבורה ללא הגבלה כך שהאתר שלכם ימשיך לעבוד בצורה חלקה ונטולת תקלות גם כשמספר המבקרים יגדל בצורה משמעותית.

כדי שבחירת האחסון המתאים והנכון עבורכם לא תהפוך לחיפוש מחט בערמת שחת, חשוב שתהיו סגורים מראש על מה אתם בדיוק צריכים ומחפשים ואיזה פתרון אחסון יספק את המענה הטוב והיעיל ביותר לדרישות ומאפייני האתר שלכם. לדוגמה, אם אתם מנהלים בלוג אישי או מפרסמים דף נחיתה עם מספר מבקרים קטן יחסית, תוכלו להסתפק באחסון אתרים משותף שכמות המשאבים המוגבלת שלו תספיק מעל ומעבר לצרכים הצנועים שלכם.

לעומת זאת, אם אתם משיקים חנות מקוונת גדולה, תצטרכו להשקיע בפתרון אחסון מתקדם בשרת ייעודי המבטיח בטיחות, מהירות טעינה ויציבות משופרת כדי לספק את חווית הרכישה הטובה והנוחה ביותר ללקוחות שלכם.

תוכלו למצוא פתרונות אחסון מיוחדים המותאמים לצרכים ספציפיים כמו אתרי וורדפרס, חנויות מקוונות או אתרים עסקיים גדולים. במקום לגשש באפלה ולבחור בפתרון האחסון הראשון שאתם נתקלים בו, תבחרו בחוכמה באפשרות שתעבוד בצורה הטובה ביותר בשבילכם בלי לחורר לכם את הכיס.

הביצועים והאמינות של חברת אחסון אתרים

כשאתם בוחרים את חברת אחסון האתרים המושלמת עבורכם, חשוב לא להתפשר על האיכות והאמינות שלה ולבחור בספק שירותי אחסון אתרים מקצועי ומנוסה עם רקורד מוכח ומוניטין חיובי.

תזכרו ששרת אחסון מהיר, יציב ויעיל משחק תפקיד מכריע בחוויית המשתמש שמציע האתר שלכם, בדירוג שלו במנועי החיפוש (SEO) וברמת האבטחה שלו. אף אחד לא רוצה לחזור שוב ושוב לאתר מקרטע העולה באיטיות מרגיזה ואינו זמין לעתים קרובות.

לכן, במקום לבחור בצורה אוטומטית בהצעה הזולה ביותר ולאכול אותה עם ספק שירותי אחסון חובבני ונחות שרק יבריח משתמשים מהאתר שלכם ויהפוך את התפעול שלו לסיוט אמיתי, תלכו על בטוח ותבחרו בחוכמה בחברת אחסון אתרים יעילה וטובה שעומדת במבחן הזמן והתוצאה ומספקת שירות לקוחות מקצועי ואדיב מסביב לשעון.

תבחנו לעומק את הביצועים של שרת האחסון בפועל ותוודאו שחבילת האחסון שבחרתם מספקת את כל המאפיינים והכלים החשובים והנדרשים עבורכם. זה כל הסיפור.

הטבות חינמיות

שוק אחסון האתרים צפוף, קשוח ותחרותי במיוחד וכל חברה מנסה להוציא קלף מנצח מהשרוול כדי לבלוט בנוף, להתעלות על שאר המתחרות ולזכות בליבו ובכיסו של הלקוח.

לכן מעבר לפיצ’רים הסטנדרטיים של כל חבילת אחסון בסיסית כמו נפח תעבורה ואחסון, ספקי אחסון אתרים רבים מציעים ללקוח שלהם בונוסים ופיצ’רים ייחודיים הכלולים בחבילת האחסון ללא כל עלות.

כשאתם בוחרים את חברת אחסון האתרים המושלמת עבורכם, חשוב לשים לב גם לשכלולים ולפיצ’רים המתוחכמים האלה שיהפכו את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ופשוטים, ישדרגו את חווית המשתמש שמעניק האתר ויספקו תמורה טובה יותר לכסף שלכם.

אולי עדיף לשלם טיפה יותר על חבילת אחסון הכוללת תוכנות שימושיות שרדפתם אחריהן כבר זמן רב או אפשרויות מתקדמות שיחסכו לכם המון זמן, טרחה ומאמץ כמו פאנל ניהול מתקדם שיקל על התפעול השוטף והעדכון של האתר, תוספי פרימיום לוורדפרס שניתן להתקין בלחיצת כפתור אחת או רישום דומיין (שם מתחם) משלכם.

תמיכה טכנית מקצועית עם זמינות של 24/7

נציגים של שירות לקוחות עובדים על לעזור ללקוח לטפל בבעיה

קריטריון חשוב נוסף שחייבים לקחת בחשבון כשאתם בוחרים חברת אחסון אתרים חדשה הוא איכות וזמינות מוקד התמיכה ושירות הלקוחות שהיא מספקת. זה תמיד רעיון חכם לבחור באחסון שיספק מענה מקצועי, יעיל ומהיר לכל בעיה ותקלה וישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

כמובן שהיקף וסוג התמיכה הטכנית שאתם זקוקים לה תלויים ברמת הידע והניסיון שלכם בתחום. אם אתם רוצים לנהל את העניינים בעצמכם ויש לכם את הזמן והידע הנדרש כדי לבצע את ההתקנה וההגדרה הראשונית של שרת האחסון ולהתעסק עם הניטור והתפעול השוטף שלו, תוכלו ללכת בחבילת אחסון וורדפרס המציעה שטח אחסון ונפח תעבורה ללא כל הגבלה, גישה מהירה ונוחה לשרת באמצעות פרוטוקלים SSH/SFTP מוצפנים, תיבת דוא"ל עסקית ופאנל ניהול הגדרות מתקדם שיאפשר לעדכן ולחדש את תכני האתר בכלום זמן וללא מאמץ.

אם אין לכם שמץ של מושג איך עושים את זה נכון ואתם לא רוצים להתעסק עם כל הכאב הראש הזה, תוכלו להפקיד את ניהול, הגדרת, גיבוי ועדכון השרת שלכם בידיה הטובות של חברת אחסון אתרים מקצועית שתעשה את כל העבודה האפרורית והשוחקת הזאת במקומכם ותאפשר לכם להתמקד בניהול העסק שלכם.

תשימו לב לרמת התמיכה שמתחייבת לספק חברת האחסון וערוצי יצירת הקשר הזמינים כדי לוודא שהם עונים על הצרכים וההעדפות שלכם ותואמים לרמת הבקיאות והמיומנות הטכנית שלכם.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה לדבר אל הקיר אם יש לכם בעיה ותקלה שאתם צריכים לפתור במהירות ולחכות זמן רב לשירות לקוחות לקוי ובעייתי שנעלם ברגע האמת.

נפח תעבורה ושטח אחסון

מדובר בשני השיקולים הבסיסיים והחשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון בעת בחירת חבילת אחסון האתרים הנכונה והמתאימה בשבילכם. שטח אחסון הוא השטח בשרת המוקצה לאתר שלכם. ככל שהאתר שלכם גדול ומורכב יותר ומכיל כמות גדולה יותר של קבצים מסוגים שונים, כך תזדקקו לנפח אחסון גדול יותר.

אם תחרגו משטח האחסון המירבי, פשוט לא תוכלו להעלות קבצים נוספים לאתר ולעדכן אותו. נפח תעבורה או רוחב פס כולל את כמות המידע והנתונים היכולים לעבור בין הגולשים לאתר שאתם מאחסנים בשרת מדי חודש. התעבורה החודשית הנדרשת תלויה בכמות הגולשים המבקרים באתר שלכם, כמות הדפים שכל לקוח נכנס אליהם והגודל של עמוד ממוצע באתר.

כל חריגה מרוחב הפס שהוקצה לכם עלולה להוביל לחיובים נוספים וקנסות או השעיית האתר. כדי להבטיח שהאתר שלכם יעבוד בצורה מהירה, חלקה ויעילה בכל רגע נתון, חשוב לוודא שנפח התעבורה החודשית ושטח האחסון של החבילה שבחרתם מתאימים לצרכים ולדרישות שלכם.

חלק מחבילות אחסון האתרים מספקות שטח אחסון ורוחב פס ללא הגבלה, מה שמבטיח גמישות ונוחות שימוש מירבית. גם אם תחליטו להרחיב ולשדרג את האתר שלכם, הוא ימשיך לעבוד בצורה תקינה בלי שתצטרכו להתמודד עם הוצאות לא צפויות ועלויות נסתרות. חבילות עם שטח אחסון ורוחב פס גדול יותר בדרך כלל נוטות להיות יקרות יותר, אין חוכמות.

אם אינכם בטוחים במאה אחוז מהו רוחב הפס ושטח האחסון שאתם צריכים, תוכלו להתייעץ עם שירות התמיכה של חברת אחסון האתרים שלכם. קחו בחשבון שזה תמיד רעיון טוב לקחת מרווח ביטחון ולבחור בנפח תעבורה אחסון מעט גדול יותר מהצרכים הנוכחיים שלכם.

סוגים שונים של אחסון אתרים

סוגים שונים של חברות אחסון אתרים

אז למדנו שחברת אחסון אתרים בעצם משכירה לנו שטח אחסון ורוחב פס מסוים מהשרת שלה המאפשרים להעלות את האתר שלנו ולהנגיש אותו לגולשים, אבל בנקודה הזאת מגיע טוויסט בעלילה: יש מגוון רחב של דרכים ותצורות שבהן האחסון הזה מתבצע בפועל.

כדי שלא תלכו לאיבוד בין סוגי אחסון האתרים השונים ותדעו מהי האפשרות האופטימלית עבורכם, אנחנו הולכים לעשות סדר בבלאגן ולהסביר לכם על קצה המזלג את המאפיינים העיקריים של סוגי חבילות אחסון האתרים הנפוצים ביותר.

אחסון שיתופי

מדובר בסוג אחסון האתרים הבסיסי, הנגיש והחסכוני ביותר שיש. אתם תצטרכו להתחלק במשאבים של שרת בודד עם מספר אתרים נוספים שיאוחסנו עליו, מה שאומר שתצטרכו להיות תלויים בכמות משאבים מוגבלת ומצומצמת ולא תוכלו לסמוך על ביצועים אחידים ועקביים. עם זאת, מדובר בפתרון מצוין לאתרים קטנים עם מעט גולשים. החבילות האלה מאפשרות להעלות לאוויר את האתר שלכם במחיר שווה לכל כיס.

חסרונות שקיימים באכסון אתרים שיתופי

מדובר בסוג הבסיסי ביותר של אחסון, ורוב האנשים (בעיקר חסרי הניסיון בתחום) נוטים לבחור בו בגלל שהוא גם בדרך כלל הכי זול. כמובן שיש לזה מחיר, לכן הנה כמה חסרונות של אחסון שיתופי:

בעיות אבטחה

היבט בעייתי של אחסון אתרים שיתופי הוא החשיפה של האתר שלכם לפריצות ומתקפות סייבר. כמובן שלא ניתן לאבטח את השרת שעליו מאוחסן האתר שלכם באופן הרמטי וכאשר המוני אנשים נכנסים לאתר שלכם מדי יום, תמיד יש סיכוי שהאקר מתוחכם ימצא נקודת תורפה ופרצת אבטחה שהוא יוכל לנצל לטובתו.

פושעי סייבר עשויים להשבית את פעילותו של האתר, להשתלט עליו או לגנוב מידע פרטי רגיש וחסוי. בכל מקרה, מתקפת סייבר עשויה לגרום לנזק אדיר לאתר ולעסק שלכם שייקח זמן רב לתקן ולשקם.

לכן, כדי למנוע את התרחיש העגום הזה, חשוב לבחור בחברת אחסון אתרים איכותית ומנוסה המספקת את רמת אבטחת המידע הגבוהה ביותר.

אין אפשרות להתרחבות וצמיחה

מדובר בנקודת התורפה הגדולה ביותר של אחסון אתרים משותף. בגלל שמוקצית לכם כמות מוגבלת של משאבים, לא נשאר לכם מקום לשדרוג והרחבת האתר שלכם. זאת אומר שאם תרצו להתקין תוכנה חדשה, להעשיר את תכני האתר או להעביר אותו לשפת PHP כדי לשדרג את הפונקציונליות שלו, תצטרכו לשלוח בקשה מיוחדת לשירות התמיכה של החברה ולבזבז זמן יקר.

חבילת האחסון מתייקרת ככל שהאתר שלכם צובר תאוצה ופופולריות

אחסוני אתרים רבים מתבססים על מודל תמחור מדורג. מה זה אומר בתכל’ס? שתצטרכו להתחייב להשתמש בחבילת האחסון במשך כמה שנים והתעריף שלה רק הולך וגדל מדי שנה.

אם האתר שלכם נמצא במגמת צמיחה והתרחבות ותצטרכו להגדיל את שטח האחסון או נפח התעבורה החודשית הזמין, תצטרכו לפתוח את הכיס ולשלם לא מעט כסף, מה שמייקר באופן משמעותי את חבילת האחסון שלכם ומנפח את העלות הראשונית שלה.

אחסון וורדפרס

חבילת אחסון מהסוג הזה מותאמת במיוחד לאתרי וורדפרס כדי להבטיח ביצועים אופטימליים ונוחות תפעול מרבית.

היא תעזור למטב ולייעל את הביצועים והמהירות של אתר הוורדפרס שלכם ובדרך כלל כוללת מגוון תוספים וכלים ייעודיים לניהול ועדכון האתר שלכם.

אחסון וירטואלי (VPS)

מדובר בגרסה משודרגת של אחסון משותף שבה האתר שלכם עדיין יחלוק את השרת עם אתרים אחרים, אך יזכה להקצאת משאבים קבועה ואחידה משלו שאף אחד אחר לא יוכל להשתמש בהם. מדובר בסוג של שרת וירטואלי פרטי משלכם המבטיח ביצועים טובים ויעילים יותר.

אחסון ייעודי

מדובר בשרת פרטי משלכם שמלוא המשאבים שלו עומדים לרשותכם בכל רגע נתון בלי שתצטרכו לחלוק אותו עם מישהו אחר.

זה אומר שתוכלו ליהנות מביצועים נטולי רבב, אמינות ויציבות משופרת, רוחב פס ללא הגבלה ושטח אחסון נדיב במיוחד שיבטיחו שגם אתרים, עמוסים ומבוקשים במיוחד יעבדו כמו שעון בלי לחרוק, לקרטע ולזייף.

כמובן שתג המחיר של חבילות אחסון הזה יהיה בהתאם והן מתאימות בעיקר לבעלי אתרים גדולים שאינם מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

אחסון ריסלר

מדובר בכרטיס כניסה נוח ומהיר לעולם שירותי אחסון האתרים, במקום לשכור שטח אחסון לעצמכם, תוכלו לשווק ולהשכיר אותו מחדש ללקוחות ולהפוך אותו לאפיק הכנסה פסיבית רווחי ויציב.

כל הקטע הוא שלא תצטרכו לשבור את הראש על תפעול ותחזוקת שרתי אחסון משלכם, אחסון האתרים המציע את חבילת הריסלר יעשה את כל העבודה במקום וכל מה שיישאר לכם זה לגרוף רווח נאה בלי להזיז את האצבע.

אחסון ענן

מדובר בתצורת אחסון ייחודית וחדשנית שבה האתר שלכם לא מאוחסן בשרת פיזי אחד, אלא ברשת מסועפת של מחשבים מקושרים הנקראת "ענן מחשוב".

שיטת האחסון הזאת מספקת כמה יתרונות אטרקטיביים כמו גמישות שימוש מירבית והתאמה מלאה לצרכים שלכם, כמו גם אמינות ויציבות משופרת. Cloudways היא חברת אחסון ענן מובילה המציעה מגוון רחב של חבילות אחסון בניהול מלא שיתאימו לכל צורך ודרישה.

אחסון אתרי מסחר אלקטרוני (איקומרס)

מדובר בחבילות אחסון אתרים מיוחדות המיועדות לחנויות מקוונות ומותאמות לצרכים ולמאפיינים הייחודיים והספציפיים שלהן כמו אמצעי אבטחה משופרים, כלי עיבוד תשלומים מובנה ותוכנת "עגלת קניות" שיבטיחו את תהליך הרכישה הנוח, הבטוח והיעיל ביותר ללקוחות שלכם.

מאפיינים חשובים שצריכים להיות בכל שירות אחסון אתרים איכותי

ההיצע העצום והמבלבל של חבילות אחסון אתרים שונות בשוק יכול להפוך את בחירת פתרון האחסון המושלם עבורכם לכאב ראש רציני. מה שמקשה עוד יותר על המשימה זה שלא כל איחסוני האתרים נוצרו שווים וקיים פער משמעותי והבדל של שמיים וארץ מבחינת האיכות, האמינות והביצועים של החברות השונות בשוק.

כדי לעשות לכם חיים קלים ולעזור לכם למצוא חבילת אחסון אתרים איכותית שתספק תמורה מלאה לכסף שלכם ותעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, ריכזנו עבורכם את סימני ההיכר של פתרון אחסון טוב ומומלץ שגדאי לשים אליו לב.

השיקולים והפיצ’רים החשובים האלה יעזרו לכם לנפות במהירות מועמדים לא מתאימים ולצמצם את רשימת האפשרויות שיעבדו בצורה הטובה ביותר עבורכם:

מעבר ללא עלות בין חברות אחסון שונות

אם אתם כבר מאחסנים את האתר שלכם בפלטפורמה אחרת ורוצים להחליף את הספק שלכם, זה רעיון טוב לחפש ספק המאפשר להעביר את האתר שלכם ללא כל עלות.

זה יחסוך לכם עלויות מיותרות ויקל על ההצטרפות לחברת האחסון החדשה. הרוב הגורף של חברות אחסון האתרים מציעות את האפשרות הזאת.

תיבת דוא"ל עסקית

אם אתם מנהלים עסק משלכם או עובדים על פרויקט משותף עם חברי צוות אחרים, כדאי לחפש חבילת אחסון הכוללת תיבת אימייל שתאפשר לכם לשלוח הודעות דוא"ל לעמיתים שלכם בצורה מאובטחת ויעילה.

אבטחת מידע

אל תתפשרו על רמת האבטחה של ספק שירותי האחסון שלכם ותבחרו בחברה מקצועית המקפידה על נהלי ותקני בטיחות מחמירים. ספקיות שמשתמשות בכלי ואמצעי האבטחה המתקדמים והחדשניים ביותר יספקו לכם שקט נפשי ויגנו על האתר שלכם מפריצות, תקיפות סייבר ודליפות מידע.

גיבוי אוטומטי

אתם משקיעים מאמץ אדיר כדי להבטיח שהאתר המושקע שלכם נראה מושלם ומצטיין בכל היבט לפני שהוא עולה לרשת ובודקים כל אות ופסיק כדי למנוע פגמים וטעויות, לכך חבל שכל העבודה הקשה שלכם תרד לטמיון בגלל מתקפת סייבר, תקלה פתאומית או קריסת מערכת.

גיבוי אוטומטי יכול להציל את המצב ולחסוך לכם המון תסכול, מפח נפש ועצבים כי תדעו שתמיד תוכלו לשחזר בקלות כל מידע שנפגם ואבד ולהחזיר את האתר שלכם לפעילות תקינה לאחר כל אירוע חריג במהירות האפשרית.

זמינות השרתים

המדד החשוב הזה המייצג את הזמן שבו האתר שלכם עובד בצורה תקינה וזמין במלאו לגולשים הוא קריטריון מכריע שאסור לפספס כשאתם בוחרים פתרון אחסון חדש.

מומלץ בחום לבחור בחברת אחסון אתרים המתחייבת לזמן פעילות של 99.9%. לכל הפחות.

תעודת SSL בחינם

תקן אבטחת המידע המתקדם SSL לא רק מגן על האתר שלכם ומשדרג את הבטיחות שלו, אלא גם מקפיץ את הדירוג שלו בתוצאות מנועי החיפוש. אל תתפשרו על ההיבט הזה ותשקיעו בחבילת אחסון אתרים איכותית הכוללת תעודת אבטחה SSL ללא כל עלות.

כלי בניית וניהול אתרים חינמיים

אם עדיין לא בניתם ועיצבתם את האתר שלכם, כדאי לחפש פתרון אחסון הכולל גם פלטפורמת בניית אתרים וניהול תוכן מובנית שתאפשר לכם לבנות אתר מנצח בקלות ובנוחות מירבית גם אם אין לכם כל ידע קודם בתכנות ופיתוח אתרים.

המחיר והתמורה לכסף שלכם

בעוד שהעלות של חבילת האחסון היא לא הקריטריון החשוב ביותר שעליו הכול קם ונופל, אי אפשר להתעלם מהשיקול החשוב הזה. נכון שזה רעיון גרוע לבחור בצורה אוטומטית בפתרון האחסון הזול ביותר ולשים פס על כל השאר, כי זה יכול לעלות לכם ביוקר בהמשך כשהאתר שלכם לא יעבוד כמו שצריך ויספק חווית שימוש מסורבלת וגרועה ללקוח.

אתם צריכים לעשות סקר שוק רחב ולחפש חבילת אחסון אתרים איכותית ואמינה שתענה על הצרכים והדרישות שלכם ותספק תמורה מלאה לכסף שלכם. זה תמיד נראה מפתה לבחור בחבילת אחסון אתרים שעולה כמה גרושים, אבל תשאלו את עצמכם האם המשאבים והמאפיינים שהיא מספקת באמת יספיקו לפעילות תקינה ויעילה של האתר שלכם או שכדאי להשקיע טיפה יותר בפתרון אחסון מתקדם ואיכותי יותר.

מהצד השני, אתם ממש לא צריכים לשפוך לחינם את הכסף שלכם על פיצ’רים מתוחכמים ושכלולים מיותרים שאתם בכלל לא הולכים להשתמש בהם. כשאתם בוחרים את חבילת אחסון האתרים המושלמת עבורכם, תבחנו לעומק מה היא באמת מציעה וכוללת ותעברו על כל הכוכביות והאותיות הקטנות.

תמיד מומלץ לחשוב על העתיד ולהסתכל לטווח הארוך ולהשאיר מרווח מסוים לצמיחת והרחבת האתר שלכם. לכן, תוודאו שמשאבי ועוצמת השרת שמספק פתרון האחסון שבחרתם לעצמכם לא רק עונה על הצרכים הנוכחיים שלכם, אלא גם ימשיך לספק את הסחורה כשהאתר שלכם יעשה קפיצת מדרגה.

אמצעי אבטחה חשובים שכדאי לשים אליהם לב

חברת אחסון אתרים עם אבטחה גבוהה

כשלא פחות מ-30 אלף אתרים נפרצים מדי יום רק בארצות הברית לבדה, אין ספק שאיום הסייבר גדול ומוחשי יותר מאי פעם וגם האתר שלכם נמצא בסכנה.

כדי שלא תהפכו לקורבן הבא של מתקפת סייבר ותצטרפו לסטטיסטיקה העגומה הזאת, חשוב לבחור בחברת אחסון אתרים מקצועית ואמינה המסתמכת על מנגנוני וכלי האבטחה החדישים, היעילים והעדכניים ביותר.

זה אומר שתוכלו לישון בשקט ולדעת שהאתר שלכם מוגן היטב בפני איומי ופשעי סייבר שונים. אל תתפשרו אפילו במילימטר על בטיחות פתרון האחסון שלכם ותשימו לב שהוא כולל את אמצעי הביטחון המועילים הבאים:

מנגנון אימות דו-שלבי (2FA)

אמצעי האבטחה הפשוט אך היעיל להפליא הזה המכונה גם "אימות רב-שלבי" (MFA) מספק שכבת הגנה נוספת לשרת האחסון שלכם ומונע כניסה של משתמש לא מורשה.

ההיבט הזה חשוב שבעתיים אם פתרון האחסון שלכם כולל פאנל ניהול מתקדם כמו cPanel המעניק גישה מלאה וחופשית להרשאות והגדרות האתר. אם האקר יצליח להשיג גישה לפאנל הניהול הזה, הוא עלול לגרום לנזק כבד ולעשות ככל העולה על רוחו עם האתר שלכם.

כדי למנוע את תרחיש האימים הזה, חשוב ללכת על בטוח ולהטמיע מנגנון אימות דו-שלבי במסך ההזדהות של פאנל ניהול אחסון האתרים שלכם כדי להגן היטב על האתר שלכם והמידע שהוא מכיל.

תעודת SSL בחינם

טקסט שרשום עליו SSL פרוטוקול מאובטח

תעודת אבטחה SSL הכלולה במחיר חבילת האחסון היא בונוס נחמד שיספק לכם המון שטח נפשי. תעודת SSL היא תקן אבטחה מוסמך המונפק על ידי רשות האישורים (CA) המאשר שכל תעבורת הנתונים הנשלחת אל האתר שלכם וממנו מוצפנת על ידי פרוטוקול TLS (אבטחת שכבת התעבורה).

תקן האבטחה המתקדם הזה שהפך לסטנדרט בסיסי משתקף היטב גם בתצורת כתובת האתר שלכם שתתחיל ב-https:// במקום בתחילית המיושנת-http:// המאפיינת שם דומיין שאינו מאובטח כראוי על ידי התקן הזה. הלקוחות שלכם יוכלו לגלוש באתר בראש שקט וללא דאגות ולדעת שהמידע הפרטי שהם שולחים ומעלים לאתר מוגן היטב ולא יגיע לידיים זרות.

כל דליפת מידע רגיש עשויה לפגוע במוניטין ובתדמית של העסק שלכם ולהפוך לנקודת תורפה לפריצה והשתלטות על האתר שלכם ולכן זה האינטרס שלכם להקפיד על רמת אבטחת מידע מקסימלית ולשמור על הפרטיות של הלקוחות שלכם.

תקני אבטחה למניעת הונאות דוא"ל DKIM, SPFו-DMARC

התחזות וזיוף הודעת דוא"ל יכולים להפוך לסיוט הגדול ביותר של כל עסק קטן. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לאפשר לנוכלים מתוחכמים לשלוח הודעות זבל מהדומיין והאימייל העסקי שלכם.

כדי לשמור על בטיחות תיבת הדוא"ל שלכם, תחפשו חבילת אחסון אתרים המשלבת את 3 כלי אימות ואבטחת האימייל הבאים: מסגרת מדיניות שולח (SPF), דואר מזוהה במפתחות מתחם (DKIM) ופרוטוקול אימות, דיווח והתאמה של הודעות מבוסס דומיין (DMARC).

הנמענים והלקוחות הרשומים ברשימת התפוצה שלכם יוכלו לראות שהודעות הדוא"ל שהם מקבלים מכם מאומתות ולא נכתבו על ידי נוכל המתחזה אליכם ושולח הודעות בשמכם. תוכלו להגדיר את תקני האבטחה האלה ברשומות ה-DNS בפאנל ניהול שרת האחסון שלכם ולהיות בטוחים שהתכתובת העסקית שלכם מוגנת מהונאות וזיופים.

עדכון גרסה אוטומטי

אם אתם מנהלים ומתחזקים אתר בפלטפורמת וורדפרס או מערכת ניהול תוכן (CMS) אחרת, חשוב לנטר כל הזמן את תקינות ובטיחות התוכנה ולנטרל במהירות האפשרית שגיאות קוד וחולשות אבטחה שעשויות להפוך למטרה נוחה עבור האקרים ופושעי סייבר שינצלו את נקודות התורפה האלה לטובתם כדי לחדור לאתר שלכם ולגרום לצרות צרורות.

פתרון פשוט לפתרון הבעיה הזאת הוא כלי מיוחד לעדכון תוכנה אוטומטי. תוכנת ניהול שרת האחסון שלכם תתעדכן בכוחות עצמה לגרסה העדכנית והמאובטחת ביותר בלי שתצטרכו להזיז אצבע או לבקש מצוות ה-IT ואנשי המחשבים בחברה שלכם לבצע את זה באופן ידני.

תכונות מיוחדות שכדאי לקחת בחשבון

לצד כל הפיצ’רים הבסיסיים הנכללים בכל חבילת אחסון אתרים סטנדרטית כמו שטח שרת ורוחב פס מסוים, חברות אחסון רבות מציעות כל מיני תוספות מיוחדות ואפשרויות מתקדמות שכדאי לקחת בחשבון. חשוב לוודא שחבילת האחסון שבחרתם "תפורה" לסוג האתר, לצרכים ולדרישות שלכם.

לדוגמה, אם אתם מנהלים חנות מקוונת, זה תמיד רעיון חכם לבחור בחבילת אחסון המותאמת למסחר אלקטרוני ומציעה כלים ומשאבים ייחודיים. אם אתם רוצים לעדכן ולחדש במהירות ובקלות את תכני האתר, חשוב שתבחרו בפתרון אחסון המציע מערכת ניהול תוכן פשוטה וידידותית לשימוש.

גם כלי ניתוח וניטור נתונים הכלולים בחבילת האחסון יכולים להיות בונוס מועיל ושימושי והם יעזרו לכם לעקוב אחר ביצועי והצלחת האתר, לוודא שאתם מתקדמים בכיוון הנכון ולקבל החלטות עסקיות מושכלות וטובות יותר. פיצ’רים ייחודיים נוספים כמו מנגנוני אבטחה מתקדמים, תוספי פרימיום לוורדפרס, גיבוי אוטומטי ותמיכה טכנית מסביב לשעון יספקו תמורה טובה לכסף שלכם ויחסכו לכם זמן, טרחה ומאמץ.

קיימים גם ספקי אחסון אתרים ידידותיים לסביבה המבטיחים חיסכון מירבי בחשמל, כך שתוכלו ליהנות מאחסון אתר מהיר, יציב ומקצועי ללא ייסורי מצפון ורגשות אשם שאתם פוגעים באיכות הסביבה.

חשוב שתהיו סגורים על התכונות והמאפיינים החיוניים שעומדים בראש סדר העדיפויות שלכם ועל הפיצ’רים והתוספות שאתם יכולים לוותר עליהם ולהסתדר נפלא בלעדיהם. זה יעזור לכם לבחור בחוכמה את חבילת אחסון האתרים הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם בלי שתשלמו סתם על טונות של שכלולים וכלים מתוחכמים שאתם בכלל לא צריכים.

אחסון אתרים: שאלות ותשובות נפוצות

בחור עם כובע צהוב שואל שאלות מתוך ספר
מה זה שירות אחסון אתרים?

מדובר בחברה המספקת את הטכנולוגיות ושטח האחסון הנדרשים כדי שהאתר או עמוד האינטרנט שלכם יעלה לאוויר ואנשים מכל רחבי העולם יוכלו לצפות בו באופן מקוון. הרשמה לשירות אחסון אתרים היא בעצם שכירת שרת עבור אחסון כל הקבצים והנתונים הנדרשים לפעילות תקינה ויעילה של האתר שלכם.

מעבר למקום אחסון בשרת פיזי, חברת אחסון אתרים טובה מספקת שירותים נוספים כמו תוכנה מיוחדת לניהול השרת וקבצי האתר, גיבוי ושחזור נתונים, תמיכה טכנית וניטור תקלות וכו’.

הערך המוסף של חברת אחסון אתרים טובה ואמינה הוא שלא תצטרכו לדאוג בנוגע לזמינות ולביצועים של האתר שלכם ושתהיה לכם כתובת לפנות אליה במקרה של כל תקלה ובעיה.

האם מומלץ להשתמש בשירות אחסון אתרים חינמי?

כשאתם עושים סקר שוק מעמיק וחורשים את האינטרנט בחיפוש אחר אחסון האתרים הנכון והמתאים ביותר עבורכם, רוב הסיכויים שתיתקלו בפתרונות אחסון אתרים חינמיים.

אז הגיע הזמן לענות על שאלת מיליון הדולר: האם עדיף ללכת על בטוח ולשכור את שירותיה של חברת אחסון אתרים מקצועית או לחסוך לא מעט כסף ולהסתפק בספק אחסון אתרים חינמי שלא יעלה לכם שקל? זה לגמרי תלוי בסוג ומאפייני האתר והצרכים האישיים שלכם.

קחו בחשבון שאין מתנות חינם ובדרך כלל פתרונות אחסון חינמיים מוגבלים מאוד מבחינת שטח ואפשרויות האחסון שהם מציעים ואינם מספקים כל מיני פיצ’רים מתוחכמים ואפשרויות מתקדמות לניהול האתר ומיטוב הביצועים שלו. זה יכול להספיק מעל ומעבר לאתר או בלוג קטן לשימוש אישי, אבל ממש לא יספק את הסחורה עבור אתר עסקי גדול ופופולרי הדורש נפח תעבורה ושטח אחסון ענק.

במקרים כאלה, עדיף לא להתקמצן ולחסוך על ביצועי, מהירות ויעילות האתר שלכם ולהשקיע בפתרון אחסון אתרים מתקדם ומקיף שיבטיח שהאתר שלכם יהיה זמין מסביב לשעון ויעבוד בשיא היעילות בלי לזייף ולקרטע.

כשמדובר באתר עסקי עם המון מידע ומבקרים, כל דקה שהוא אינו באוויר או לא נטען כראוי יכולה לעלות לכם ביוקר ולפגוע ברווחיות ובמכירות שלכם ולכן זה רעיון חכם לשכור את שירותיה של חברת אחסון אתרים מקצועית לביצועים אופטימליים, עמידה בעומסים גבוהים, אבטחה ויציבות משופרת ותמיכה שוטפת.

מהו ההבדל בין ספק אחסון אתרים לשרת אחסון אתרים?

שרת הוא מחשב המאחסן את כל קבצי ונתוני האתר שלכם ואחראי על ההעלאה וההצגה המקוונת שלהם. ספק שירותי אחסון אתרים היא חברה המאפשרת לכם לשכור שטח אחסון מסוים בשרת כדי לאחסן את האתר שלכם ולהנגיש אותו לגולשים מכל רחבי העולם.

מהו ההבדל בין שירות אחסון אתרים ושם מתחם (דומיין)?

בעוד שספק שירותי אחסון אתרים מאפשר לכם לשכור שטח אחסון בשרת עבור האתר שלכם, שם הדומיין הוא הכתובת של האתר שלכם שהמשתמש צריך להקליד או ללחוץ עליו בדפדפן כדי להיכנס אליו. בדומה לשלט מעל דלת העסק שלכם, הדומיין מציג ומייצג את האתר שלכם.

האם ניתן להעלות אתר ללא דומיין?

כל אתר אינטרנט זקוק לדומיין (כתובת ) משלו ולא ניתן להעלות אותו לאוויר בלעדיו. בדרך כלל חברות אחסון אתרים דורשות מכם להחזיק בשם מתחם (דומיין) עבור האתר שלכם כדי לארח אותו בשרת שלהם. תוכלו לרכוש דומיין ייחודי ומותאם אישית משלכם או לרשום אותו באמצעות פלטפורמת בניית וניהול אתרים כמו וורדפרס.

כיצד מאוחסן אתר אינטרנט?

אתר או עמוד אינטרנט מאוחסנים בשרת שהוא בעצם מחשב ייעודי המאחסן את קבצי ונתוני האתר שלכם ומציג אותם באופן מקוון כאשר הגולש מקליד או לוחץ על כתובת האתר שלכם ונכנס אליו.

מיהו בונה אתרים מקצועי והאם אני זקוק לשירותיו?

מעבר לרכישת דומיין ומקום אחסון עבור האתר שלכם, אתם צריכים לבנות את האתר עצמו. תוכלו לפנות למעצב ומפתח אתרים מקצועי שיבנה את אתר החלומות הקולע לצרכים ולדרישות שלכם בלי שתצטרכו להסתבך ולשבור את הראש.

אפשרות אחרת היא ללכת על פלטפורמת בניית אתרים כמו וורדפרס או Wix המאפשרת לבנות אתר משלכם בכלום זמן וללא מאמץ ללא צורך בידע טכני וניסיון קודם. עם זאת, תצטרכו לבחור מהיצע מוגבל ומצומצם של עיצובים, תבניות וכלים מובנים לבניית האתר שלכם. תחשבו היטב איזו אופציה תעבוד בצורה הטובה ביותר בשבילכם.

האם ניתן לאחסן את אתר האינטרנט במחשב שלי?

מדובר בשאלה מצוינת. אם האחסון בסך הכול מספק מקום אחסון בשרת לאתר שלכם, מדוע שלא תאחסנו אותו במחשב האישי שלכם? למרות שזה בהחלט אפשרי "על הניר", אחסון אתר אינטרנט דורש המון משאבים, תשתיות וידע מקצועי, מה שהופך את כל העסק למאוד יקר, מורכב ומסורבל.

במקום לשבור את הראש על אחסון עצמי של האתר, חברת אחסון מקצועית תעזור להבטיח שהאתר שלכם יפעל בצורה יציבה ותקינה, תעזור לשפר ולייעל את הזמינות, האבטחה ומהירות הטעינה שלו ותחסוך לכם המון כאב ראש וזמן יקר כך שתוכלו להתמקד בניהול ובתפעול השוטף של העסק שלכם.

מהו המחיר של אחסון אתרים?

המחיר של שירות אחסון אתרים משתנה לפי החבילה המתאימה לצרכים ולדרישות שלכם, ולפי קריטריונים כמו כמות האתרים שתוכלו לאחסן וכמות השטח לאחסון שיוקצה לכם בשרת, סוג האחסון ופיצ'רים נוספים שתקבלו. תוכלו למצוא חברות המציעות שירות חינמי, ולעומתן חברות המציעות בדרך כלל שירות איכותי יותר במחיר של כמה עשרות שקלים בחודש, או מאות שקלים אם מדובר בחבילה מקיפה הכוללת משאבים רבים.

אחסון אתרים – השורה התחתונה

גבר צעיר מסתכל על המחשב שלו ומרים ידיים בשמחה

פתרון אחסון הוא חלק חיוני ובלתי נפרד מכל אתר אינטרנט או חנות מקוונת. הצעד הראשון ביצירת ותחזוקת נוכחות אונליין שתעזור להזניק את הפופולריות, הרווחיות והמכירות של העסק שלכם לשיאים חדשים, היא לרכוש מקום אחסון מתאים עבורו שיאפשר להעלות אותו לרשת ולהנגיש את האתר שלכם למשתמשים מכל רחבי העולם.

בדיוק בנקודה הזאת חברת אחסון אתרים נכנסת לתמונה. היא מבטיחה שהאתר שלכם יתקתק כמו שעון ויפעל בצורה מהירה, יעילה ויציבה מסביב לשעון. במקום שתצטרכו לשבור את הראש על ניטור ותיקון תקלות, גיבוי ואבטחת האתר שלכם, ספק אחסון אתרים אמין ומקצועי יעשה את כל העבודה במקומכם ויאפשר לכם להתמקד בניהול השוטף של העסק שלכם.

בין אם אתם מנהלים אתר עסקי, בלוג אישי או עמוד אינטרנט, פתרון אחסון משפיע בצורה ישירה כמעט על כל היבט בביצועים שלו ובחווית המשתמש שהוא מספק. החל מזמן ומהירות הטעינה, דרך רמת האבטחה שלו ועד לזמינות ולנגישות של האתר.

זה אומר שבחירת חברת שירותי אחסון עבור האתר שלכם היא החלטה חשובה וגורלית שאסור לזלזל בה ולהמעיט בערכה. בין אם אתם בוני אתרים, אנשי שיווק וקידום דיגיטלי או בעלי עסקים, אין לנו ספק שהמדריך המפורט והמקיף הזה לשירותי אחסון אתרים יעזור לכם לבחור בחוכמה את פתרון האחסון המושלם עבורכם ויחסוך לכם המון התלבטויות, ספקות ואכזבות.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

יאיר ורדי
יאיר ורדי

יאיר הוא מומחה טכנולוגיה, שמתעסק בחומרה ותוכנה של מחשבים וגאדג'טים מכל הסוגים. בעל תואר שני במדעי המחשב מהטכניון (כרגע עובד על הדוקטורט), מתגורר בראשון לציון.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן