אודות

אתם יודעים מה אחד הדברים שאנחנו הכי שונאים במדריכי קנייה של: "מומחים"?

ובכן… עצם העובדה שמי שכותב את המדריכים האלה הם (לכאורה) "מומחים".

רק רגע שלומי, על מה אתה מדבר? אם מי שכותב את הסקירה הוא "מומחה", אז זה דבר טוב, לא?

זה תלוי מאוד במומחה וזה עניין של…

ולמה שבכלל נרצה לקרוא מדריך קנייה או סקירה על מוצר, ממישהו שהוא לא מומחה?!

בסדר בסדר! אתם צודקים – שאלתם 2 שאלות מצוינות, ואם תתנו לי 10 שניות אני אשמח לענות עליהן! אז ככה:

לא מזמן רציתי לקנות מכונת גילוח חדשה.

וכמובן, כמו כל אחד בשנת 2020 – התחלתי לחקור באינטרנט על מכונות הגילוח הכי טובות, לקרוא חוות דעת, סקירות, דירוגים, מדריכי קנייה וכל דבר אפשרי שיוכל לעזור לי לקנות את המכשיר הכי טוב בהתאם לתקציב שלי.

ובדיוק כאן התחילו הבעיות!

בשבילי, להתגלח עם מכונה זה הדבר הכי פשוט בעולם:

  1. מדליקים את המכונה.
  2. מתגלחים.

קצר ולעניין, נכון?

אבל לא! מסתבר שיש בעולם אנשים שעשו דוקטורט עם התמחות במכשירי גילוח, ומבחינתם תהליך הגילוח הפשוט שלי הוא בדיחה אחת גדולה.

על מה אתה מדבר שלומי? יש באמת דוקטורט במכונות גילוח?!

לא לא, זה היה בצחוק! התכוונתי לזה שהרבה ממדריכי הקנייה שקראתי נראו בערך ככה:

"ברגע שתלחצו על כפתור ההפעלה הכחול והעגול של המכונה, זה יפעיל את מנגנון הגילוח המתוחכם שלה שעובד באמצעות טכנולוגיית גלי קול, שיניע את הלהבים של המכונה במהירות של 1,546 קמ"ש מה שיעניק לך את חווית הגילוח המושלמת למראה של עור צעיר, בוהק, וחיוני יותר"

אה… מה?! מה לעזאזל קראתי עכשיו?!

עזבו את העובדה שזה נראה משוחד ברמות אחרות (כמה שילמו לך כדי שתכתוב את זה אחי?)… זה פשוט כתוב בשפה טכנית שרק (כנראה) פרופסורים למכונות גילוח יכולים להבין.

תראו, אני לא פרופסור – אני בחור רגיל לחלוטין. מה שכן, אני ממש לא מטומטם: אני לא צריך את כל הביטויים הטכניים האלה – אם תסבירו לי את זה במילים פשוטות, אני מבטיח שאבין את הכל.

בכל אופן, המשכתי לחפש מדריכי קנייה על מכונות גילוח, ובמקום למצוא את מה שאני מחפש, מצאתי רק עוד בעיות…

או שהסקירות היו כתובות בצורה ממש מטומטמת: "מכונת הגילוח הזאת יכולה לגלח זיפים על הפנים!"

מה, באמת? מכונת גילוח שיכולה לגלח זיפים?! מטורף!

או שהסקירות היו כתובות בשפה טכנית מדי עם מלא מידע מיותר: "הקופסה של המכונה הזאת, מגיעה בגודל של 12×6 סנטימטרים"

תודה רבה על המידע… איך חייתי כל השנים האלה בלי לדעת את זה!

או שמדריכי הקנייה היו פשוט פרסומת אחת גדולה שצעקה: "היי! אני פרסומת!! אני מוכנה להגיד הכל העיקר שתיקנו את המוצר שלי!!!"

בקיצר, איכס.

לא יודע מה איתכם, אבל אני בן אדם של תמונות: אפשר להסביר לי משהו במילים במשך שעה, אבל אם תראו לי את זה בתמונה – אני אבין ישר על מה מדובר.

אז החלטתי לבנות את הקהילה הזאת: איפה שנוכל לכתוב מדריכי קנייה לא משוחדים שהקוראים אוהבים לקרוא, ואשכרה גם מבינים את מה שהם קוראים.

אז כיום, אנחנו קבוצה של חברים שהחליטה להקים את הקהילה הכי גדולה בישראל שתעסוק בדירוגים של מוצרים, השוואות בין מוצרים שונים, המלצות, סקירות ועוד.

אנחנו מקדישים אלפי שעות בחודש כדי להביא לכם את הסקירות והדירוגים הכי טובים באופן קבוע.

שלומי מור

שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא – ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

קרין לאופר

קרין לאופר

קרין היא המנהלת של מותג הטיפוח הגברי: "פרורסו" בישראל, ויועצת ארגונית מומחית ללמידה ארגונית, פיתוח ארגוני ותקשורת פנים.

טומי טטרו

טומי טטרו

טומי הוא צלם עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. ביום יום הוא מהנדס באלביט, ובזמנו הפנוי עוסק בצילום של צמחים, נופים, ערים, בעלי חיים, ועוד.

יאיר ורדי

יאיר ורדי

יאיר הוא מומחה טכנולוגיה, שמתעסק בחומרה ותוכנה של מחשבים וגאדג'טים מכל הסוגים. בעל תואר שני במדעי המחשב מהטכניון (כרגע עובד על הדוקטורט), מתגורר בראשון לציון.

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן