קורס קריפטו: 15 קורסי מטבעות דיגיטליים הכי טובים לשנת 2024 [דירוג מקיף]

אין לכם זמן לקרוא את הכל? הנה קורס הקריפטו הכי טוב לשנת 2024.

Bit4Futures – תכנית ליווי מקיפה עם כמות עצומה של תלמידים מרוצים בהנהגתו של דניאל בן אבו, תלמד אתכם את כל מה שצריך לדעת כדי לסחור ולהרוויח בשוק הקריפטו. לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף!

קורס קריפטו הוא מסלול לימודי שמכשיר סטודנטים למסחר במטבעות קריפטו. קורס קריפטו כולל הדרכות מפי מומחים בתחום שאליהן ניתן לגשת גם לאחר סיום הקורס, וחלק מהקורסים היברידיים: אפשר ללמוד אותם באינטרנט, בכיתה (פרונטלי), או לשלב את שניהם.

לקורסים יש עלויות שונות, וכל קורס אורך פרק זמן שונה בהתאם להיקף המידע שהוא מציע ורמת הקושי שלו. אנחנו נציג לכם את 13 הקורסים המובילים בתחום שיעזרו לכם לדעת כל מה שחשוב לפני שמתחילים לסחור.

נראה שטרנד המטבעות הדיגיטליים מסרב לדעוך ולרדת מהכותרות והקדחת סביב עולם הקריפטו לא עוצרת לרגע. למרות מבול ההשמצות וההפחדות שהביטקוין ומטבעות וירטואליים אחרים הם לא יותר מבועה מנופחת שתתפוצץ בקרוב, עולם הקריפטו ממשיך לצמוח, להתרחב ולגרום לכל המבקרים לאכול את הכובע.

ממהרים? הנה 3 הקורסים המובילים:

Bottom Line
Pros
Cons
הבחירה שלנו
לוגו של Bit 4 Futures
תכנית ליווי Bit 4 Futures
דניאל בן אבו
למידע נוסף
Bottom Line
דניאל לקח את כל הידע והניסיון שלו במסחר, ופיתח ביחד עם מתכנתים אלגוריתם מסחר יחידי מסוגו בישראל. בעזרת האלגוריתם ושיטות המסחר שפיתח הוא מצליח באופן עקבי ומדויק לחזות את הגרפים פעם אחר פעם. לסקפטיים שבינכם, תוכלו לראות המון תיעודים והוכחות בלייב בעמוד האינסטגרם שלו ובאתר האינטרנט שלו.
Pros
גישה לקבוצות לימוד קטנות וממוקדות עם ליווי אישי פרונטלי אחד על אחד לכל תלמיד.
גישה לתכני הקורס לכל החיים + קורס דיגיטלי מקיף במתנה.
גישה לאלגוריתם מסחר ייחודי שפותח במיוחד עבור דניאל והתלמידים שלו.
מי שלומד בהכשרה הפרונטלית ייהנה מהאפשרות לנהל תיק של 10,000 דולר
למידה מקיפה של ניתוח טכני ברמה הכי גבוהה שאפשר.
מיקוד ודגש על מסחר יום-יומי.
הכלים שתלמדו הם רלוונטים גם לשווקים האחרים (מניות ומט"ח).
Cons
לא מתאים למי שמחפש כסף קל או התעשרות מהירה.
ראשון מסוגו בארץ
קורס מומחה בלוקצ'יין
 מסלול Blockchain Expert
תעודת הסמכה מקצועית
למידע נוסף
Bottom Line
עפנו על הקורס החדשני והמעמיק של CryptoJungle – המרכז המוביל ללימודי בלוקצ’יין וקריפטו בישראל. מסלול Blockchain Expert הוא המסלול הקרוב ביותר לתואר ראשון בתחום שילמד אתכם איך להפוך למומחי בלוקצ'יין וישדרג לכם את קורות החיים.
Pros
הקורס הכי מקיף שתמצאו- 120 שעות לימוד.
תעודת לימודים מקצועית מהלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל
התכנים מגוונים, מעמיקים ויפתחו לכם מגוון דלתות
הלימודים מתאימים למתחילים חסרי ניסיון ולבעלי רקע בהייטק, בפיננסים, עורכי דין ומשקיעי קריפטו שמעוניינים לשדרג את הידע שלהם
שילוב מפגשים בלייב, שיעורים מוקלטים, מפגשים פרונטליים, תרגולים ועוד.
Cons
מצריך ידיעה של השפה האנגלית ברמה בסיסית.
מתאים למתחילים
לוגו של מכללת פסגות
מכללת פסגות
מובילה בלימודי שוק ההון
למידע נוסף
Bottom Line
הקורס הזה, של מכללת פסגות בהנחיית עו"ד גיא סרוסי, ילמד אתכם את הבסיס של מה שאתם צריכים לדעת על תחום הקריפטו.
Pros
כיתות מצוידות וחדישות
מאפשר גישה לקהילת הסטודנטים במכללת פסגות
צוות מרצים מקצועי ומוביל בתחום
פלטפורמת לימודים פשוטה ונוחה.
Cons
לא קורס דיגיטלי.

גם גופי הרגולציה והמוסדות הפיננסיים המובילים בכל העולם מתחילים לחשב מסלול מחדש ולהפנים שמטבעות הקריפטו נמצאים כאן כדי להישאר. אבל במה בדיוק מדובר?

קריפטו היא מערכת המאפשרת לבצע תשלומים מאובטחים ברשת באמצעות מטבעות וירטואליים מבוזרים העוברים ישירות בין משתמשים באמצעות “פנקס חשבונות" ייחודי הרושם ומאמת כל עסקה.

קריפטוגרפיה היא בעצם טכנולוגיית הצפנה מתקדמת המאבטחת את המטבעות הוירטואליים והעסקאות המתבצעות בעזרתם באמצעות מגוון טכניקות שונות כמו הצפנת עקום אליפטי, צמד מפתחות ציבורי ופרטי ופונקציות גיבוב (האשינג).

מטבע קריפטו הוא סוג של נכס דיגיטלי הנועד לשמש כאמצעי חליפין (תשלום ומסחר) ומתבסס על קריפטוגרפיה (הצפנה) חזקה כדי לאבטח עסקאות פיננסיות, לשלוט בייצור מטבעות נוספים (תהליך שנקרא "כרייה") ולאמת את העברת הנכסים בין המשתמשים.

מטבעות הקריפטו משנים את כל חוקי המשחק ויוצרים מהפכה אמיתית בכלכלה העולמית. בשונה ממטבע רגיל, הוא נוצר ומאוחסן במרחב המקוון בלבד. אבל זה רק קצה הקרחון.

בגלל שהוא מאובטח על ידי טכנולוגיית הצפנה משוכללת, זה אומר שכמעט בלתי אפשרי לזייף מטבע דיגיטלי והוא חסין בפני הונאות וגניבות זהות.

מאפיין המפתח של מטבעות קריפטו הוא היעדר שליטה ופיקוח של גוף ריכוזי אחד המנפיק ומסדיר אותו. התשתית המבוזרת של מטבעות קריפטו מתבססת על טכנולוגיית הבלוקצ’יין.

מדובר בסוג של ספר חשבונות דיגיטלי הנאכף על ידי רשת מחשבים אשר דואגת לאבטחת ותקינות נתוני העסקה, שהם המרכיבים החיוניים של מטבעות קריפטוגרפיים רבים.

סקרנים לדעת מהם מטבעות קריפטו ואיך משקיעים וסוחרים בהם בצורה נכונה ונבונה? הגעתם למקום הנכון. גם אם אין לכם מושג ירוק מה זה מטבע קריפטו ומילים כמו "בלוקצ’יין", "מפתח פרטי" או "ארנק דיגיטלי" נשמעים לכם כמו סינית, לא צריך להיבהל.

קורס מטבעות דיגיטליים איכותי יעניק לכם את כל הידע והכלים הנדרשים כדי להצליח במסחר בביטקוין ובמטבעות קריפטו אחרים ולגרוף רווחים נאים. בסקירה הזאת תמצאו את קורסי מטבעות הקריפטו הטובים והמועילים ביותר שיספקו את הסחורה וישאירו אתכם מרוצים!

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

15 קורסי מסחר בקריפטו הכי טובים לשנת 2024

1

קורס קריפטו של Bit 4 Futures

ליווי אישי להצלחה
הבחירה שלנו
דניאל לקח את כל הידע והניסיון שלו במסחר, ופיתח ביחד עם מתכנתים אלגוריתם מסחר יחידי מסוגו בישראל. בשילוב עם ההכשרה המקיפה שיצר, יש לכם מתכון מנצל להצלחה שתזניק את הקריירה שלכם בתחום המסחר בקריפטו.
יתרונות
  • קבוצות לימוד קטנות עם יחס אישי גבוה.
  • גישה להקלטות לכל החיים + קורס דיגיטלי מתנה.
  • שימוש באלגוריתם מסחר ייחודי.
  • לומדים ניתוח טכני ברמה הכי גבוה שיש.
  • דגש על מסחר יום יומי.
  • בדיקה של שיעורי בית ופידבק לשיפור והתייעלות באופן פרטני.
  • גישה לקבוצת ווצאפ עם עדכונים וניתוחי עסקאות בלייב ללא עלות.
  • קבוצת תלמידים סגורה עם תוכן בלעדי ובעל ערך גבוה.
  • אין צורך להביא הון עצמי למסחר אלא תוכלו לעבוד על תיקים של החברה
חסרונות
  • אין קיצורי דרך. מתרגלים הרבה!
  • לא מתאים למי שמחפש כסף קל או התעשרות מהירה.

דניאל בן אבו הוא הבעלים של Bit 4 Futures וסוחר בשוק הקריפטו ובשווקים השונים כבר מעל 8 שנים.

מעבר לזה שהוא לימד מאות ישראלים לסחור כמו אנליסטים אמיתיים, הוא פיתח אלגוריתם מסחר ייחודי ואינדיקטורים שקוראים את שוק הקריפטו, שבעזרתם הוא והתלמידים ששלו פוגעים במעל 80% מהעסקאות שלהם!

לאחר כמה שנים שדניאל חי את השוק, עובד מהבית ומתפרנס בכבוד מהמיטה, הוא החליט ללכת על צעד שיספק אותו באמת – וזה ללמד ולהעביר את הידע שלו הלאה.

ב-4 שנים האחרונות דניאל לימד וליווה מאות תלמידים שחלקם הגדול רכשו קורסים ברחבי הרשת מ-"מומחים" כאלה או אחרים והבינו שחסר להם הרבה כלים, ידע וביטחון בשביל להרוויח באמת בלי להרגיש שהם מהמרים ולהביא אותם למקום שהם יודעים לייצר הכנסה נוספת/עיקרית מהתחום.

דניאל אומר שזה מאוד ממלא ומשמח אותו לראות שהתלמידים שלו מצליחים, והמטרה העיקרית שלו היום היא לעזור לסוחרים מתחילים ומתקדמים, ובמיוחד לכאלה שנופלים בקניית קורסים של מוכרי חלומות שמעלים תמונות עם רכבי יוקרה – להפוך לאנליסטים אמיתיים ולהרוויח כמו שמגיע להם.

אני כאן כדי ללמד אתכם לעומק ובהרחבה ברמה הגבוהה ביותר ולדעת להרוויח ביום יום גם בשוק יורד ושכולם בפאניקה. כי יש לי טכניקות ואסטרטגיות מסחר שפיתחתי בשנים האחרונות שמוכיחות את עצמם כל פעם מחדש. אתם לא תתעשרו מהר זה בטוח! אבל לאט לאט זה אכן יקרה, כי אני והצוות מוחות מהחזקים בישראל עושים הכל על מנת להעניק לכם ידע מורחב ויעיל על מסחר במטבעות דיגטלים, ניתוח טכני בצורה עמוקה ביותר, ושיטות מטורפות שלא חשבתם עליהם.

דניאל בן-אבו

בתוכנית הליווי של דניאל אתם תלמדו השקעות ומסחר גם בקריפטו , מט״ח , וחוזים עתידיים בשוק ההון, אתם יכולים ללכת על תוכנית רק בקריפטו או תוכנית משולבת מה שאתם תבחרו על מנת להגיע לרמה כל כך גבוהה עד שהגרפים יהיו החברים הכי טובים שלכם.

והכי חשוב, אתם תלמדו איך מחברים את כל הכלים והניתוחים לתמונה אחת גדולה במטרה לייצר מהתחום הזה הכנסה וללא ההון העצמי שלכם אלא דרך Bit4futures ולעבוד עם תיקי מסחר גדולים שנעים בין 10,000$ – 500,000$!

למעשה מי שלומד אצל דניאל הכשרה פרונטלית, מקבל אופציה לנהל תיק של 10,000 דולר ללא מבחן- מדהים!

אולי עשיתם כבר קורסים, קראתם מלא באינטרנט, שמעתם חדשות, ראיתם מנטורים שנותנים את דעתם, אבל איך תדעו לחבר את כל הנקודות האלה כדי לקבל החלטה מוצלחת? בתוכנית הליווי של דניאל מלמדים בדיוק את זה: כי אצלו לא מסתמכים על "איתות" כזה או אחר, אלא נכנסים לעסקה רק אחרי שבדקתם 6-7 אינדיקציות ומקורות מידע שונים , להפוך את המסחר לקליל ופשוט בלי לשבת כל היום על הגרף, אלא לעשות את היומית שלכם ולסגור את היום!

בנוסף, כחלק מתוכנית הליווי דניאל הולך ללמד אתכם לסחור עם האלגוריתם ולהבין איך בדיוק לעבוד איתו, מהר מאוד אתם תבינו את הקונספט ותראו שהרווחים לא מאחרים להגיע.

חשוב לי להבהיר ולציין שאין דבר כזה כסף קל, הכלי הזה אומנם עובד מצוין ומוכיח את עצמו פעם אחר פעם, אבל זה לא ימנע מכם עבודה קשה, התמדה, תרגול ושוב תרגול!

מה שבטוח, התוכנית הזאת תספק עבורכם שינוי משמעותי בצורה שבה הסתכלתם על השוק ועל הגרפים עד היום. אתם הולכים להקפיץ את רמת הידע והמסחר שלכם בכמה וכמה רמות ולפתח יכולות חשיבה חדשות שעוזרות כבר למאות סוחרים לפגוע נכון שוב ושוב. אני לא רוצה להבטיח שום דבר, אבל התוכנית הזאת עלולה להיות האחרונה שתצטרכו לקחת בתחום הקריפטו.

בנוסף לכל זה, אתם הולכים להצטרף לקבוצת וואטסאפ סגורה המיועדת אך ורק לסוחרים ולכל מי שרוצה ללמוד ולהיכנס לתחום, שם אתם תקבלו באופן שוטף ניתוחים על עסקאות בלייב כך שתמיד תרגישו מוכנים ומעודכנים בכל מה שמתרחש.

אז כמו שכבר הבנתם, תכינו את עצמכם לזינוק משמעותי בקריירת המסחר שלכם, כי התוכנית של דניאל יכולה להוביל אתכם לרמת יתרון "לא פייר" על השוק. ממש ככה.

עכשיו בואו נדבר טיפה לעומק על מה שאתם הולכים לעבור בתוכנית:

  • אתם הולכים ללמוד גם השקעות לטווח ארוך וגם מסחר יומי ברמה הכי גבוהה שיש (הגרפים יהיו החברים הכי טובים שלכם).
  • תעבדו עם אסטרטגיות ושיטות מסחר ייחודיות שלא תלמדו בשום מקום אחר.
  • תקבלו גישה לאלגוריתמים למסחר המטורפים של דניאל והבנה מעמיקה איך לעשות בהם שימוש לפגוע בעסקאות כמו צלפים.
  • תקבלו הסבר והרחבה על מגוון סוגי מסחר (יומי, סווינג וטווח ארוך).
  • תבינו איך עובדים במודל "הווה – עתיד". כלומר איך מרוויחים כסף ביום יום ואיך במקביל בונים תיק השקעות לטווח ארוך.

גם אם למדתם קורסים אחרים בעבר, קראתם מלא באינטרנט, שמעתם חדשות, עקבתם אחרי מנטורים שונים שנותנים את דעתם על השוק, עדיין כל המידע הזה מפוזר לכם בראש וקשה מאוד לזקק אותו לידע מעשי ולדרך פעולה ממוקדת שתגרום לכם להצליח ולהרוויח באופן עקבי ובלי שום קשר למזל או שיש לכם ידע במסחר אבל לא ברמה של לייצר מזה עוד הכנסה.

התוכנית תעזור לכם לזקק את כל המידע הזה לתוכנית פעולה אחת שפשוט עובדת ומייצרת לכם רווחים באופן עקבי.

  • בניית הרגלים מנצחים של "סוחר על" וסדר עבודה יומי: בניית סט עבודה אישי.
  • תלמדו איפה מוצאים מידע ששווה זהב ואיך נמנעים מפייק ניוז (תוך שימוש במקורות מידע סודיים).
  • איך נהנים מיציבות ורווחים גם בשוק יורד ולא יציב.
  • בנוסף תלמדו איך לא לסמוך על כל 'איתות' כזה או אחר שאתם מקבלים בטלגרם וברשתות החברתיות, תבינו איך להסתכל על כל דבר בעין ביקורתית ובלב קר, ואיך להיכנס לעסקה רק אחרי שבדקתם 6-7 אינדיקציות ממקורות מידע שונים – כי רק ככה סוחרים מנוסים עובדים.
  • הצטרפות לקבוצת הוואטסאפ הסגורה של קהילת Bit4Futures שם תקבלו המון טיפים והמלצות מסוחרים מנוסים אחרים ותהיו חלק מקהילה סגורה ואקסקלוסיבית של סוחרים מכל הארץ.
  • בהכשרה הדיגיטלית יש מעל 150 שיעורים, ובנוסף עוד 10 מפגשי זום של בין שעתיים ויותר , אצל דניאל תוכלו לאפיין לכם את דרך הלמידה , בין אם זה פרונטלי או אונליין , המטרה כאן שתדעו את כל החומר עד הסוף גם אם זה יקח יותר מ10 מפגשים.

אז אם אתם מעוניינים בתוכנית הכשרה קצת אחרת מכל מה שיש היום בשוק, הצטרפו עכשיו לתוכנית הליווי של דניאל ותהיו בטוחים שאתם נמצאים בידיים הכי מקצועיות שיש בתחום.

על הקהילה:

בקהילה של Bit4Futures הכל שקוף, המטרה היא ללמוד, להתפתח ולהישאר רווחיים כל הזמן בעזרת שילוב המוחות המטורף הזה שקורה כאן.

הקהילה של Bit4Futures דוגלת בשקיפות: הם שולחים את הניתוחים שלהם בקבוצת הווצאפ הבלעדית שפתוחה ללא עלות לכל מי שרוצה.

מי שחושש וסקפטי לגבי התחום או לגבי Bit4Futures, מוזמן לעקוב אחריהם ולהחליט בעצמו, כי דניאל בטוח בדרך שלו, ומוכיח את עצמו בניתוחים והתחזיות שלו כל פעם מחדש.

בקבוצת הוואטסאפ הבלעדית של הקהילה הם מוכיחים שהתחזיות שלהם פוגעות כל פעם מחדש, תוכלו למצוא שם גם עסקאות לא מוצלחות, כי אין דבר כזה רק להרוויח, זאת האמת.

אבל כשתראו את הניתוחים שמתבצעים לאחר כל הפסד ואיך ניתן ללמוד מזה, אתם תעריכו יותר ויותר גם את ההפסדים הקטנים. מה שקובע בסוף זאת הרווחיות לאורך זמן, וכאן אין עוררין – זה עובד.

2

 מסלול Blockchain Expert

מבית היוצר של בן סמוחה
מסלול ייחודי
בן סמוחה, מוביל הדעה ומשפיען מספר 1 בישראל בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין, ובעלי האתר המוביל למידע והכשרות בתחום המטבעות הדיגיטליים בארץ, יצר את הקורס הראשון מסוגו בארץ המתמקד בהתמחות בלוקצ'יין.
Pros
  • הקורס הכי מקיף שיש (כ-120 שעות אקדמיות!)
  • הסמכה רשמית מאת הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל
  • המסלול משלב שיתופי פעולה עם בכירים מגופים פיננסיים ובנקים, גופי ממשל, אכיפה וביטחון, וכמובן שחברות הייטק ובלוקצ’יין
  • מערך למידה מקצועי, נוח וגמיש
  • גישה לכל הקלטות הלמידה
  • המסלול כולל אירועים חברתיים ויום קריירה עם חברות מובילות בתחום
Cons
  • אין קיצורי דרך – צריך ללמוד כדי להצליח

מסלול הדגל של אקדמיית קריפטו ג'ונגל, נקרא מומחה בלוקצ'יין ותנו לי להגיד לכם שמצאנו לכם מסלול לימודים ששווה זהב. כזה שנמצא כבר עם הרגל בעתיד ויהפוך אתכם למומחי בלוקצ'יין עם תעודות.

עם מעל 100 שעות לימוד ועם מסלול ייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר, בקורס הזה אתם תלמדו על טכנולוגיית הבלוקצ'יין שכובשת את העולם בסערה ותקבלו כלים חשובים ומשמעותיים שיהפכו אתכם לנכס משמעותי במגוון משרות.

המסלול בנוי ממש כמו לימודי תעודה עם שיעורים פרונטליים וגם פיזיים, תקבלו תעודה בסוף פרויקט גמר של מומחה בלוקצ'יין שמוכרת על ידי הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל.

כגוף מדיה גדול, יש לקריפטו ג'ונגל המון קשרים גם ממשלתיים וגם מול חברות פרטיות גדולות במשק הישראלי, ככה שכבוגרי הקורס תרוויחו מכל הכיוונים ותזכו להנות מיתרונות כמו נטוורקינג וחיבורים לחברות האלה. למעשה ציפור קטנה לחשה לי שיש כבר מעל 10-15 בוגרים שלהם שעובדים בתפקידי מפתח בחברות גדולות עם מחלקות בלוקצ'יין..

במסלול משתתפים בכירים מגופים פיננסיים ובנקים, גופי ממשל, אכיפה וביטחון, וכמובן שחברות הייטק ובלוקצ’יין ככה שתזכו ללמוד ישירות מאנשים בכירים במגוון תחומים ולהעשיר את הידע שלכם בפן המעשי ולא רק התיאורטי.

הלימודים כוללים סדנאות שבועיות בנות שעה בימי שלישי בשעה 19:00 ותרגולים נוספים, קבוצות לימודים ודיון בזמנים שונים במהלך השבוע, בהן תוכלו לצלול לעומק המושגים מהסדנאות, שיעורים מוקלטים ובלייב ועוד.

גם הגמישות של המסלול היא יתרון משמעותי. למעשה לא תצטרכו להתחייב לצפות בהרצאה מסוימת בלייב, כל ההרצאות מוקלטות ותקבלו גישה אליהן דרך קבוצת הלימוד שלכם ככה שתוכלו להשלים את הלמידה בזמן שמתאים לכם.

שימו לב שמכון ומדובר במסלול מקיף ומעשיר, תצטרכו להקדיש כ-5-6 שעות שבועיות להשתתפות בתוכנית ובתרגולים על מנת שתסיימו את המסלול תוך כ-5 חודשים. 

למי זה מתאים?

קורס מומחה בלוקצ'יין מתאים למעשה לכל אחד – בין אם אין לכם שום רקע מקדים בטכנולוגיית הבלוקצ'יין או במסחר והשקעות באופן כללי, ובין אם אתם אנשים עובדים בתחומי הפיננסים והכלכלה – הקורס והקהילה של CryptoJungle ידאגו למעטפת מושלמת שתדאג לכל הצרכים שלכם.

התוכנית למעשה נבנתה עבור אנשי מקצוע העובדים במשרה מלאה ומעוניינים להעשיר את הידע שלהם, לשדרג את קורות החיים שלהם ולקבל כלים ייחודיים שיבליטו אותם בתחום. 

על בן ו-CryptoJungle:

בן סמוחה, סוחר ומשקיע בקריפטו מעל 5 שנים הקים את האתר בשנת 2017, ולאחר מכן גם את קהילת "מדברים קריפטו" המונה מעל 35,000 חברים. בן גם שותף להקמת עמותת Blockchain B7 הפועלת בדרום הארץ לקידום התחום.

בן והצוות של קריפטו ג'ונגל הכשירו מעל 500 סוחרים ומשקיעים, שכיום לוקחים חלק בקהילת הסוחרים המקצועית, המשמשת כמנוע לצמיחה, למידה, ומסחר והשקעה משותפים של חבריה – כולל התנהלות בשקיפות מלאה וניהול מעקב משותף אחרי הפעילות.

סמוחה נחשב לאחד ממובילי הדיעה הגדולים בישראל בתחום הקריפטו, הוא בעל טור בכלכליסט, התארחויות במאקו, גלובס ואתרי החדשות הבינלאומיים הכי מובילים. בנוסף, בן גם מרצה באוניברסיטת "בן גוריון" בקורס האקדמי הראשון בישראל שעוסק כולו במטבעות דיגיטליים.

אז אם אתם מחפשים מישהו שימכור לכם חלומות של התעשרות מהירה ו: ”הכנסה פסיבית” – הגעתם, לשמחתם, למקום הלא נכון. בן דוגל בניהול סיכונים מחושב ובהגדלת ההון בצורה הדרגתית על פני זמן, תוך התאמת האסטרטגיות הנלמדות בקורס לאופי האישי שלכם באמצעות סדרת שאלונים מקיפה, שתעזור למקסם את ההצלחה שלכם.

אז אל תישארו מאחור והצטרפו למהפכת הבלוקצ'יין עם תכנית ההכשרה והמומחיות המובילה בישראל!

3

מכללת פסגות

בהנחיית עו"ד גיא סרוסי
המכללה הותיקה בישראל
מדובר על קורס פרונטלי ראשון מסוגו מבית היוצר של מכללת פסגות, המכללה המובילה בישראל ללימודי שוק ההון.
יתרונות
  • לימודים בכיתות פרונטליות מתקדמות
  • קורס מקיף שמלמד על מיסוי, הונאות והתנהלות מול בנקים
  • אין צורך בידע מוקדם
חסרונות
  • לא מיועד למי שמחפש להתעשר מהר ולעשות את "המכה"

מדובר על קורס פרונטלי ראשון מסוגו מבית היוצר של מכללת פסגות, המכללה המובילה בישראל ללימודי שוק ההון.

בתחום חדש ובמיוחד בתחום הקריפטו – חייבים ללמוד איך להתנהל נכון וזה בדיוק מה שמכללת פסגות יצרה:

בהנחיית עו"ד גיא סרוסי – יו"ר (משותף) ועדת מטבעות קריפטוגרפים במחוז מרכז לשכת עורכי דין, הקורס כולל בתוכו תכנים מעמיקים על עולם הבלוקצ'יין, איך להתנהל בו בצורה נכונה ואחראית, כיצד להשקיע בפרויקטים של NFT, עולם המטאוורס וכמובן: ארגז כלים מקיף איך לסחור ולהשקיע במטבעות דיגיטליים.

הסטודנטים בקורס לומדים איך להתנהל מול הבנקים, איך להימנע מעוקצים והונאות בעולם המטורף הזה ועוד.

הקורס מועבר בכיתות המצוידות בטכנולוגיה מתקדמת וחווית הלימוד הפרונטלית מעניקה תחושה של ליווי וקהילה חמה מסביב.

את הקורס מעבירים מרצים מובילים בתחום שחיים ונושמים את עולם המטבעות הדיגיטליים ומבטיחים מעטפת וארגז כלים פרקטיים.

הקורס המקיף כולל 24 שעות לימוד המתחלקות ל-8 שיעורים בכיתות הפרונטליות וכמובן הצטרפות לקהילת הסטודנטים.

4

קריפטו מאסטר 10x

מבית היוצר של תום בוקאי
הכי טוב להשקעות טווח ארוך
מועבר על ידי תום בוקאי, יזם אינטרנט שנחשף לעולם הקריפטו ממש במקרה תוך כדי לימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה. תום נחשב לאוטוריטה בתחום המטבעות הדיגיטליים, מרצה בתחום ומוביל את קהילת התלמידים הכי גדולה בישראל.
יתרונות
  • כמות התלמידים הכי גדולה בישראל
  • מפגש פרונטאלי בסיום הקורס
  • כל התוכן מועבר במפגשי זום בלייב
  • פרקטיקה: הרצאות + תרגולים כדי לוודא עשייה
  • סקירות שבועיות, ניוזלטרים ויחס אישי מתום בוקאי
חסרונות
  • חובה רצון להצליח
  • חובה אנגלית ברמה בסיסית

תום התחיל את דרכו בשנת 2017, לאחר שעשה מספר השקעות גרועות בקריפטו, כי ״שמע״ מחבר שהביטקוין לא מפסיק לעלות והחליט להשקיע גם.

באותה תקופה? הוא הפסיד המון כסף, כי לא באמת היה לו מושג מה הוא עושה והוא רק שמע שזה ״הימורים״ או ״מזל״, ושאין דרך באמת לדעת מה יהיה המטבע הבא.

מאז ועד היום?

תום פיתח את שיטת ההשקעות הייחודית שלו, שעוזרת לו לאתר מטבעות עם פוטנציאל ענק לפי 10 על הכסף. את השיטה שלו למדו כ-1,000 תלמידים רק בשנת 2024, והגיעו לתוצאות מדהימות.

קורס ״קריפטו מאסטר 10x״ הוא אחת הדרכים הכי טובות שלכם להיכנס לתחום המטבעות הדיגיטליים בצורה הכי מהירה ובטוחה שיש.

הקורס מורכב מ-6-7 הרצאות של כשעתיים וחצי כל אחת + 3 תרגולים של כשעה וחצי כל אחד + קורס דיגיטלי מוקלט (כ-30 שעות תוכן פרקטי).

כל התכנים עוברים במפגשים חיים בזום, עם מספר מקומות מוגבל בכל מחזור כדי לתת יחס אישי לכל התלמידים. בסיום הקורס, נפגשים כולם יחד עם תום למפגש מסכם לצורך היכרות אישית, המון ערך ותוכן איכותי.

על הקהילה:

קהילת: ״קריפטו מאסטר 10x״ היא הקהילה הכי גדולה בישראל בתחום הקריפטו, מבחינת כמות התלמידים הפעילים.

הקהילה מתנהלת בקבוצת ״דיסקורד״ סגורה המלווה על ידי תום בוקאי וצוות המנהלים (תלמידים מצטיינים בוגרי הקורס), ומשתפת בפרויקטים מעניינים, סקירות שוק ועוד המון תוכן חשוב ובעל ערך.

5

קורס קריפטו של יוגב זנש

מחברת טרייד טרייב
קהילה פעילה
יוגב זנש, משקיע בשוק הקריפטו שריווחי על תיק ההשקעות שלו ב-26,314% נכון לזמן זה דוגל בפיתוח קהילת משקיעים רווחית, חכמה וזהירה.
יתרונות
  • מועבר על ידי מומחה קריפטו שהגדיל את התיק שלו במעל 26,314%
  • מערכת הקורס פשוטה לשימוש
  • גישה לכל החיים לתכנים של ההכשרה
חסרונות
  • לא כולל תעודת גמר

שוק הקריפטו, אנחנו שומעים עליו, אנחנו מתבאסים כשאנחנו רואים מטבעות שהתפוצצו בעשרות ואפילו מאות אחוזים בידיעה שלא ניצלנו את ההזדמנות. אבל חשוב לדעת שבשוק הקריפטו קיימות גם סכנות. לא כל הפרויקטים בשוק הקריפטו יחזיקו מעמד לטווח הרחוק.

ולכן, חשוב לדעת איך לבצע מחקרים פונדמנטליים מעמיקים על הפרויקטים שאנחנו מעוניינים להשקיע בהם לפני שאנחנו באמת שמים עליהם את הכסף שלנו. וכאן נכנסת לתמונת תוכנית ההכשרה של יוגב זנש מטרייד טרייב.

מתאים ל: אנשים חסרי ניסיון, בעלי ניסיון חלקי או משקיעים מנוסים בשוק הקריפטו כאחד.

מחיר: בין 2,900 ל-6,900 ש"ח (תלוי במסלול שתבחרו).

שוק הקריפטו יכול לייצר למשקיעים סכומי כסף משני חיים… זה נכון! אבל מצד שני חשוב לדעת שמכיוון שהשוק הזה עדיין בחיתולים שלו קיימות גם לא מעט סכנות להשקעה שלנו, אומר יוגב.

לכן חשוב לדעת איך הטכנולוגיה מאחורי שוק הקריפטו עובדת, על הפסיכולוגיה של השווקים, איך לבצע מחקרים פונדמנטליים מעמיקים על פרויקטים, איך לגבש אסטרטגיית השקעה ארוכת טווח ואיך למזער סיכונים.

לכן יוגב יצר את תכנית ההכשרה המקיפה שלו שבנויה מ -2 קורסים מקיפים, גישה לתיק ההשקעות שלו, דו"חות חודשיים, וובינרים מיוחדים לתלמידים על מטבעות חמים וכרטיס כניסה לקהילת המשקיעים הסגורה שלו בקריפטו.

הקורס הראשון הוא קורס ההשקעות לטווחים ארוכים – יוגב מאמין ששוק הקריפטו מספק הזדמנויות להשקיע בסטרטאפים שיכולים לייצר למשקיעים מקדימים אחוזי תשואה של 1,000%, 6,000%, ואפילו 10,000% לטווחים של 3-5 שנים. 

קורס ההשקעות מוקדש כולו ללקיחת אנשים שמעולם לא שמעו על שוק הקריפטו או שיש להם ניסיון ולהפוך אותם למשקיעי על עם תיקי השקעות רווחיים מאוד לטווח הרחוק.

אבל רגע, האם השקעות לטווח ארוך זה כל מה שלומדים בתוכנית ההכשרה?

ממש לא. תוכנית ההכשרה של יוגב להשקעות בקריפטו היא תוכנית ההכשרה היחידה בישראל שמלמדת איך להיכנס למכירות פרטיות ומכירות מוקדמות של מטבעות.

מה זה אומר בעצם?

זה אומר שהתלמידים שיעקבו אחרי השיטה של יוגב ילמדו איך לקנות ביטקוין ומטבעות קריפטו מיוחדים בתחומים כמו MetaVerse, NFT, DeFi ועוד במחיר זול יותר מהמחיר שיוצע לשאר המשקיעים והסוחרים. ככה תלמיד אחד של יוגב רכש במכירה מוקדמת של מטבע ה MBS את המטבע במחיר של $0.04. 

כשהמטבע הוצע למכירה לציבור הרחב המחיר של המטבע היה $0.4. כלומר התלמיד של יוגב הרוויח פי 10 על הכסף שלו עוד לפני שהמטבע בכלל החל להיסחר. בסופו של דבר בזכות השיטה של יוגב התלמיד הצליח להרוויח פי 80 על ההשקעה שלו במטבע ה-MBS. הוא הצליח להפוך כל 1,000 ש״ח שהוא השקיע לסכום מטורף של 80,000 ש״ח.

בנוסף בתוכנית ההכשרה של יוגב לומדים גם על NFT, נדל״ן במטאוורס, השקות, Launchpads ועוד. כל אלו הופכים את תוכנית ההכשרה של יוגב לתוכנית ההכשרה המקיפה ביותר בישראל להשקעות בקריפטו. רוצים טעימה מתוכנית ההכשרה להשקעות לטווח ארוך בקריפטו של טרייד טרייב?

6

קורס מקיף להשקעה במטבעות קריפטו

של חברת Udemy
הכשרה מקיפה ומעמיקה
הקורס המפורט והמעמיק הזה מלמד אתכם מא’ ועד ת’ את כל מה שצריך לדעת על מסחר במטבעות קריפטו דיגיטליים. תוכלו להתעמק בתחום הזה בזמן ובקצב שלכם ובלי שתצטרכו לצאת מהבית. אפליקציית המובייל של הקורס ידידותית למשתמש ותאפשר לכם גישה יעילה וקלה לחומרי הלימוד מכל מקום.
יתרונות
  • חודש ניסיון בחינם
  • אפליקציית הקורס פשוטה ונוחה לשימוש
  • גישה לכל החיים לתכנים של ההכשרה
חסרונות
  • אין אפשרות לקבל תעודת סיום רשמית
  • אין שאלוני תרגול וכלי הערכה למעקב אחר רמתכם

Udemy החלה את דרכה בתור תוכנת למידה מקוונת בסיסית בשנת 2012, אבל מאז היא צמחה בצורה מרשימה והפכה לאחת מפלטפורמות הלמידה הדיגיטלית הגדולות והמצליחות ביותר בעולם. היא מכילה יותר מ-150 אלף קורסים המועברים על ידי 57 אלף מדריכים ומרצים ב-65 שפות שונות!

הקורס הזה מציג את יסודות ועקרונות המסחר במטבעות דיגיטליים ומדגים מגוון רחב של טכניקות השקעה בדוקות בעזרת דוגמאות מהעולם האמיתי. הוא יבטיח שהמסע שלכם בעולם המטבעות הוירטואליים יתחיל ברגל ימין ויעניק את כל הידע והכלים הנדרשים להצלחה בתחום החדשני ופורץ הדרך הזה.

מאחורי ההכשרה עומד מוחסן חסן – מתכנת, סוחר קריפטו ומנהל סיכונים פיננסיים מנוסה ומצליח שבקורסים המקוונים הפופולריים שלו השתתפו לא פחות מ-39,000 תלמידים מרוצים! הקורס הזה כולל 9.5 שעות של סרטוני הדרכה, מדריך מעמיק ומגוון רחב של משאבים וכלים הניתנים להורדה וזמינים באפליקציית המובייל של Udemy.

הלימודים יובילו אתכם יד ביד להצלחה בעולם הקריפטו ומלמד כיצד להפוך לסוחרי מטבעות דיגיטליים מיומנים. הוא מומלץ גם למתחילים שאף פעם לא שמעו על המושג מטבעות קריפטו לפני זה ולא יודעים במה בדיוק מדובר.

לאחר שתלמדו את הבסיס ומושגי היסוד, מהר מאוד תראו איך כל העסק עובד בתכל’ס ותלמדו כיצד לקנות ולמכור מטבעות דיגיטליים, לתפעל ארנק דיגיטלי שבו יאוסחנו המטבעות שלכם וליצור פורטפוליו השקעות מאוזן ומגוון המורכב מהשקעות אקטיביות ופסיביות.

תלמדו כיצד לסחור במטבעות וירטואליים בצורה זהירה, נכונה ומחושבת תוך מינימום סיכונים. מעבר לידע תיאורטי והסבר "על הנייר", המרצה יבצע עסקאות בכסף אמיתי כדי שתבינו איך בדיוק להרוויח באמצעות מטבעות קריפטו.

הקורס מגיע עם תג מחיר סביר והוגן של $109.99 בלבד. תוכלו ליהנות מתקופת התנסות של 30 יום ללא כל עלות שתאפשר לכם לקבל טעימה מהתכנים ולבדוק מה הוא מציע לפני שתתחייבו לשלם עליו. המנוי מעניק לכם גישה ללא הגבלה לכל תכני וחומרי הלימוד, ככה שתוכלו לחזור אליו מתי שמתחשק שלכם.

פלטפורמת Udemy מציעה מדי פעם הנחות משתלמות במיוחד על ההכשרות שלה, ונכון לרגע כתיבת השורות האלה היה מבצע מטורף על הקורס והוא היה זמין במחיר מציאה של $14.99 בלבד.

7

קורס מסחר במטבעות קריפטו: כיתת מאסטר

מחובבנים למקצוענים במטבעות דיגיטליים
ניסיון מעשי ומקצועי
ההכשרה הזו תעניק לכם לא רק כלים אלא גם דוגמאות והדגמות שיכניסו אתכם לעניינים ויעזרו לכם להתמקצע בתחום. וגישה ללא הגבלה לתוכן תבטיח שתמיד תוכלו לרענן את הידע שלכם.
יתרונות
  • חודש ניסיון חינם
  • המון דוגמאות ומשאבים שימושיים
  • גישה ללא הגבלה
חסרונות
  • אין אפשרות לקבל תעודת גמר בסוף הההכשרה
  • היעדר שאלוני תרגול להערכה עצמית של רמת הידע

אם אתם באמת רוצים להצליח במסחר במטבעות קריפטו, תצטרכו ללמוד איך לקרוא את המפה בצורה נכונה ולצפות מראש לאיזה כיוון הולך השוק. בדיוק בנקודה הזאת נכנס הקורס המעולה הזה לתמונה ומדגים את עקרונות ויסודות הניתוח הטכני של מטבעות דיגיטליים.

שימו לב שהקורס הזה דורש מכם להירשם לגרסת הניסיון החינמית של פלטפורמת ניתוח השוק החברתית TradingView המיועדת למשקיעים וסוחרים בשוק ההון. היא מספקת טונות של דוגמאות והדגמות מהעולם האמיתי, מה שמבטיח שהקורס המעשי והאינטרקטיבי הזה יעניק לכם את הכלים הטובים והיעילים ביותר למקסום הרווחים שלכם בפועל. בנוסף, תצטרכו לפתוח חשבון בכמה ארנקים דיגיטליים וזירות מסחר כדי לתרגל את האסטרטגיות והטכניקות שרכשתם.

ההכשרה הזאת מורכבת מהרצאות מצולמות באורך 5 שעות, 3 מאמרים ו-12 משאבים הניתנים להורדה. ניתן לצפות בקלות בכל התכנים האלה מהסמארטפון שלכם באמצעות אפליקציית המובייל של Udemy, ככה שתוכלו ליהנות מחומרי הלימוד גם כשאתם נמצאים בדרכים ומחוץ לבית.

למרות שבאופן רשמי הקורס פונה לתלמידים בכל רמות הידע והניסיון, הוא מתאים יותר לאנשים בעלי היכרות מוקדמת עם עולם הקריפטו שרוצים להעמיק את הידע שלהם, ללמוד אסטרטגיות מסחר מורכבות יותר ולהבין לעומק כמה ניואנסים ודקויות שיכולים לעשות את כל ההבדל בין השקעה מוצלחת לנפילה מאכזבת.

המחיר הוא $139.99 בלבד. המנוי מעניק לכם גישה ללא הגבלה לכל תכני וחומרי הלימוד, תעודת סיום רשמית המעידה שהשלמתם בהצלחה את הקורס, ותקופת התנסות של 30 יום ללא כל עלות. פלטפורמת Udemy מציעה מדי פעם הנחות משתלמות במיוחד על ההכשרות שלה, ונכון לרגע כתיבת השורות האלה הוא היה זמין במחיר מוזל של $19.99 בלבד.

8

קורס מסחר אלגוריתמי

כל הסודות להצלחה במסחר בקריפטו
חדשני ותמציתי
מיועד לסוחרי קריפטו מנוסים יותר שמבינים דבר או שניים בתחום ורוצים להכיר את כלי המסחר המתקדמים והחדשניים ביותר שיעלו אותם על דרך המלך.
יתרוונת
  • חודש ניסיון חינם
  • תמיכה וליווי אישי של המרצה
  • אלגוריתם מסחר מתקדם שתוכלו להוריד
חסרונות
  • אין תעודת סיום על השלמת ההכשרה
  • אין שאלוני תרגול להערכת רמת הידע שלכם

הקורס הזה מספק 5 אסטרטגיות מסחר מנצחות במטבעות דיגיטליים בעזרת מערכות אוטומטיות. תלמדו כיצד לתפעל יועצים מומחים (רובוטים למסחר במטבעות קריפטו) אמינים ויעילים שיחסכו לכם המון זמן ומאמץ ויאתרו עבורכם את ההשקעות הרווחיות והאטרקטיביות ביותר במינימום סיכונים.

במקום לגשש באפלה ולשלוף מהמותן, תלמדו כיצד לנצל לטובתכם אלגוריתמים מורכבים ומערכות מסחר רובוטיות שיחסכו לכם את כל הניחושים והאלתורים בדרך להשקעה מוצלחת. המרצה הוא סוחר הקריפטו המצליח והמנוסה פטקו ז’יבקוב אלכסנדרוב שחלק בניסיון ובתובנות שלו עם 30 אלף תלמידים מרוצים (כש-10,000 מהם נרשמו לקורס תוך שנה אחת בלבד!).

למרות שמדובר בטכניקות מסחר מתקדמות יחסית המתבצעות בעזרת מערכות אוטומטיות, זה ממש לא אומר שגם מתחילים לא יסתדרו איתן. הקורס מורכב מסרטוני הדרכה באורך 2.5 שעות ו-12 משאבים הניתנים להורדה.

מסחר באמצעות אלגוריתמים מאפשר לנטרל הטיות פסיכולוגיות ומעורבות רגשית שעלולות לפגוע בשיקול הדעת שלכם ולהוביל להפסדים. תלמדו כיצד להשתמש ב-5 יועצי מסחר רובוטיים ללא כל ידע וניסיון מוקדם בתכנות.

אם אתם מתעניינים במסחר אלגוריתמי במטבעות קריפטו, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל ואיך לעשות את זה כמו שצריך, הקורס הזה יעשה לכם סדר ויסביר לכם מי נגד מי.

המחיר הוא $94.99 בלבד. המנוי מעניק לכם גישה ללא הגבלה לכל תכני וחומרי הלימוד, תעודת סיום רשמית המעידה שהשלמתם בהצלחה את הקורס, ותקופת התנסות של 30 יום ללא כל עלות. פלטפורמת Udemy מציעה מדי פעם הנחות משתלמות במיוחד על הקורסים שלה, ונכון לרגע כתיבת השורות האלה היה הוא היה זמין במחיר מוזל של $12.99 בלבד.

9

מושגי יסוד בעולם הקריפטו

חביב הקהל
מעולה למתחילים
קורס הקריפטו הזה הוא חביב הקהל בזכות התכנים האיכותיים המועברים בשפה פשוטה ובגובה העיניים. גם אם אתם נתקלים במונח קריפטו בפעם הראשונה ואין לכם מושג ירוק במה מדובר, תוכלו להבין איך לקנות, למכור ולסחור במטבעות דיגיטליים בלי להסתבך ולשבור את הראש.
יתרונות
  • קצר וקולע
  • מכסה את כל יסודות המסחר החשובים ביותר
חסרונות
  • כרוך בתשלום
  • לא מעמיק מספיק עבור משתמשים מתקדמים

הקורס מחולק לשלוש יחידות לימוד המכילות 19 הרצאות מצולמות באורך 105 דקות. המחיר המלא שלו עומד על $94.99, אבל בזמן כתיבת הסקירה הזאת היה עליו מבצע מטורף והוא היה זמין תמורת $15.99 בלבד. אנחנו לא ממליצים לשלם את המחיר המלא – עדיף לשבת על הגדר ולהמתין להנחה משתלמת שתחסוך לכם לא מעט כסף!

הוא מועבר על ידי ג’ורג’ לוי, מומחה בכיר מהמרכז לחקר יישומי טכנולוגיית הבלוקצ’יין (BIT). הוא מכסה בצורה תמציתית את כל הבסיס והיסודות של מסחר במטבעות קריפטו-החל מהבנה מה זה בכלל מטבע וירטואלי ועד לדרכים להמיר אותו לכסף פיאט רגיל.

לצד ההרצאות, ההכשרה מכילה מסמכי PDF עם מושגי מפתח ומדריכים מפורטים שמסבירים צעד אחר צעד איך לקנות, למכור ולאחסן מטבעות קריפטו. תמיד תוכלו לחזור למשאבים המועילים האלה ולרענן את הידע שלכם.

בנוסף, הקורס כולל שאלוני תרגול מיוחדים המאפשרים לכם לבדוק את עצמכם ולוודא שאתם "שוחים" בחומר ומבינים את כל העקרונות והמושגים הבסיסיים. הפיצ’ר הזה יכול להיות מועיל ושימושי במיוחד בטווח הארוך והוא אחד מהגורמים העיקריים שהקורס הזה שווה כל שקל שתוציאו עליו.

הקורס הזה מתייחס גם לשאלה הבוערת שמטרידה כל משקיע במטבעות דיגיטליים- האם בכלל כדאי ללכת על זה ולצלול לתוך בריכת הקריפטו או שזה בכלל לא שווה את הסיכון? המדריך מסביר האם אפיק ההשקעה הזה בכלל מתאים עבורכם ומספק שלל טיפים מועילים איך להצטרף לחגיגת הקריפטו בצורה הבטוחה והנכונה ביותר. תירשמו לקורס ותוכלו לגלות את התשובות לכל שאלות המפתח המסקרנות האלה.

10

המדריך המלא לסחר במטבעות דיגיטליים

המסלול המהיר להצלחה
עדכני לשנת 2024
מדובר בקורס המסחר בקריפטו המקיף והעדכני ביותר נכון לשנת 2024. הוא ילמד אתכם כיצד לייצר הכנסה פסיבית באמצעות השקעה במטבעות דיגיטליים.
יתרונות
  • מנוי חודשי או שנתי לפי העדפה אישית
  • חודש התנסות ללא עלות
חסרונות
  • היעדר הסמכה
  • יש להפקיד $100 בחשבון מסחר
  • אין גישה לכל החיים

הקורס הזה לא רק מבטיח הרים וגבעות, אלא גם מקיים בגדול. הוא זוכה לדירוג גבוה במיוחד מהתלמידים שחולקים המון "סיפורי הצלחה" נוצצים ומרשימים. הקורס מציע את כל הכלים להצלחה במסחר במטבעות דיגיטליים.

הוא מספק "הוראות הפעלה" מפורטות ומדויקות להצלחה בהשקעות פסיביות במטבעות קריפטו לטווח הארוך. תוכלו ללמוד כיצד להשיג תשואה יפה במינימום מאמץ וכאב ראש. למעלה מ-5,000 תלמידים מרוצים סיימו את הקורס הזה שזוכה לדירוג גבוה במיוחד מהגולשים!

הקורס פותח על ידי חברת הקורסים המקוונים Wealthy Education שאחראית על מספר בלתי נתפס של 51 קורסים מבוקשים בקהילת Udemy. עם יותר מ-22 אלף ביקורות חיוביות ו-130 אלף תלמידים, אין ספק שהחבר’ה האלה יודעים היטב מה הם עושים. הקורס מורכב מסרטוני הדרכה באורך 5.5 שעות, 18 משאבים הניתנים להורדה וגישה חופשית לאפליקציית המובייל המעולה של Udemy.

למרות שהתיאור המוגזם של הקורס נראה משוחד ברמות אחרות, מבט בסילבוס שלו חושף שהוא כולל לא מעט תרגול מעשי. הוא ידריך אתכם צעד אחר צעד כיצד לפתוח ולאבטח חשבון מסחר במטבעות דיגיטליים, יראה את כלי המסחר הטובים והמומלצים ביותר וילמד אתכם כיצד להפחית את הסיכונים למינימום האפשרי ולהגן על הרווחים שלכם. בנוסף, תכירו שיטות ניתוח טכני שימושיות כמו ממוצע נע מעריכי (EMA).

העלות המלאה עומדת על $119.99, אבל לפעמים תוכלו ליהנות מהנחות משמעותיות, ככה שכדאי לעקוב (לדוגמא בזמן כתיבת הסקירה הזאת הוא היה זמין במחיר מצחיק של $16.99 בלבד). המנוי כולל גישה מלאה לכל החיים, תעודת גמר רשמית ואפשרות לתקופת התנסות חינמית באורך 30 יום שתאפשר לכם לבדוק האם אתם באמת מתחברים לקורס לפני שתתחייבו לשלם עליו.

11

ללמוד להשקיע במטבעות קריפטו ב-Udemy

מבחר גדול של קורסים
יסודי ומקיף
רוצים ללמוד מאפס את תחום המסחר בקריפטו, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל ואיך לעשות את זה בצורה הטובה והיעילה ביותר? הקורס הזה מיועד בול בשבילכם..
יתרונות
  • כרטיס כניסה אמיתי לעולם הקריפטו
  • מגוון שיעורים מעמיקים בתחום
  • סרטוני הדרכה מפורטים
חסרונות
  • אין

מדובר בקורס ההשקעות במטבעות דיגיטליים המקיף והמעמיק ביותר ברשת שלא מפספס שום פרט חשוב. רוצים להפוך לבוסים של עצמכם, להבטיח עצמאות כלכלית או לחסוך לפנסיה? השקעה במטבעות דיגיטליים יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם.

אתם תלמדו את כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל להרוויח ממטבעות דיגיטליים ביעילות ובמהירות המירבית, גם אם אין לכם כל רקע וידע מקדים בתחום. אתם תכירו מטבעות וירטואליים שונים כמו ביטקוין, את’ריום, דוג’קוין ואלטקוינים נוספים. אבל זה ממש לא הכל. תכירו גם את הטרנדים האחרונים והלוהטים ביותר בעולם הקריפטו כמו NFT (אסימון חסר תחליף) ומערכת המימון המבוזר DeFi שיכולים לעזור לכם לייצר הכנסה פסיבית באינטרנט בכלום זמן וללא מאמץ.

הקורס הזה מספק נקודת זינוק מצוינת להשקעה מוצלחת במטבעות קריפטו. מדריך הקורס מחזיק בקבלות מוכחות בתחום ולא מהסס לשתף את התלמידים בשיטה המנצחת שלו לזיהוי מטבעות דיגיטליים רווחיים. הוא חושף 7 קריטריונים להשקעה מוצלחת שאסור לפספס ומלמד אתכם כיצד לזהות את המחיר האופטימלי שבו צריך להשקיע במטבע קריפטו מסוים לטווח הקצר, הבינוני והארוך.

תבינו אילו מטבעות קריפטו מתאימים יותר למסחר יומיומי ולרווחים מיידיים ובאילו מקרים עדיף לקחת את הזמן ולהשקיע לטווח הרחוק. בנוסף, תכירו זירות מסחר מסורתיות כמו Binance ו-Coinbase ופלטפורמות מבוזרות כמו Uniswap ו-Pancakeswap.

הקורס מציג את כל השיטות והדרכים להרוויח כסף באמצעות מטבעות קריפטו ומסביר עקרונות חשובים כמו טכנולוגיית בלוקצ’יין, גיבוב (האשינג) וכרייה (ייצור מטבעות דיגיטליים). כמובן שהוא עובר גם על כל היסודות ומסביר כיצד לפתוח ארנק דיגיטלי לאחסון מטבעות הקריפטו שלכם ומציג כיצד להשיג תשואה נאה בעזרת פלטפורמת המימון המבוזר DeFi והשקעות המתבססות על "חקלאות תשואות".

12

הקורס השלם להשקעה במטבעות קריפטו

בהנחייתו של מוחסן חסן
השקעה משתלמת
$89.99 ולא מדובר בתענוג זול במיוחד, אבל שלל הכלים השימושיים והמועילים שהוא מספק הופכים אותו להשקעה כדאית ומשתלמת שתחזיר את עצמה בקלות.
יתרונות
  • גישה נוחה לתכנים באמצעות אפליקציית Udemy
  • הסבר נגיש על רכישה והעברת קריפטו
  • מלמד איך לבצע השקעות במטבעות דיגיטליים
חסרונות
  • אין תעודת גמר רשמית
  • אין שאלוני תרגול להערכת רמת בקיאותכם בחומר

תוכלו ללמוד את כל יסודות ההשקעה במטבעות קריפטו בזמן ובקצב הנוח עבורכם מהנוחות של הבית שלכם. תוכלו לעיין בכל תכני וחומרי הקורס מהסמארטפון שלכם באמצעות אפליקציית המובייל הפשוטה והידידותית לשימוש של Udemy. לאחר שתלמדו את הבסיס, הקורס מתעמק באסטרטגיות השקעה מתקדמות ומורכבות יותר המוסברות היטב בעזרת הדגמות ודוגמאות חיות.

הקורס פותח על ידי מוחסן חסן – מתכנת, סוחר קריפטו ומנהל סיכונים פיננסיים מנוסה שבקורסים המקוונים הפופולריים שלו בפלטפורמת Udemy השתתפו לא פחות מ-140 אלף תלמידים מרוצים! קורס ההשקעה במטבעות קריפטו כולל 12 שעות של סרטוני הדרכה, מאמר מפורט ומגוון רחב של משאבים הניתנים להורדה.

13

מבוא למטבעות דיגיטליים: קריפטו ובלוקצ'יין

של פלטפורמת הלימודים Coursera
מקיף ואיכותי
רוצים להכיר לעומק את תחום המטבעות הדיגיטליים בלי לרוקן את הארנק? הקורס הזה בפלטפורמת הלימודים המקוונים Coursera יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.
יתרונות
  • זמין בחינם
  • מועבר ע"י מומחיות מנוסות
  • הכשרה מבית הספר למנהל עסקים המוביל בעולם
חסרונות
  • יחסית ארוך ודורש זמן רב
  • גישה לתרגולים ותעודת הסמכה כרוכים בתשלום

תשמחו לדעת שהוא לא יעלה לכם אפילו שקל, אבל עוד לא הגענו לחלק הכי טוב: הוא מועבר על ידי ג’סיקה ואצ’טר ושרה האמר, שתי פרופסוריות בבית ספר וורטון למנהל עסקים של אוניברסיטת פנסילבניה. זה אומר שאי אפשר לפקפק ברמת המקצועיות והאיכות של הקורס הזה. הוא מחולק לארבע יחידות לימוד שונות שכל אחת מהן תדרוש שעתיים מזמנכם היקר.

למרות שהגישה לתכני וחומרי הקורס היא ללא כל עלות, יש כוכבית אחת חשובה שצריך לקחת בחשבון: הגרסה החינמית אינה מקנה את האפשרות לקבל תעודת גמר רשמית או לקבל גישה לבחנים ושאלוני התרגול.

קחו בחשבון שמדובר בהכשרה מעמיקה ומקיפה ביותר ולא במבוא תמציתי ושטחי המספק טעימה מעולם הקריפטו. אחת מיחידות הלימוד של ההכשרה נושאת את הכותרת “מטבעות קריפטו בתור אפיק השקעה" ויכולה להיות מועילה ושימושית במיוחד עבור אנשים שרוצים להבין עד כמה השקעה במטבעות דיגיטליים יכולה להשתלב בתיק ההשקעות שלהם.

תוכלו לקבל מידע מפורט בנוגע להזדמנויות ולסיכונים הכרוכים בהשקעה בביטקוין ובמטבעות וירטואליים אחרים. והכי חשוב, תוכלו להבין כיצד לגוון תיק השקעות סולידי, יציב ומאוזן עם אפיק השקעה תנודתי יחסית כמו מטבעות קריפטו. בין שלל נושאי הקורס, תלמדו בין השאר את המודל לתמחור נכסי הון ואת האסטרטגיות המקובלות והיעילות ביותר לבניית תיק השקעות רחב ומגוון עם תמהיל ופיזור אופטימלי של אפיקי ההשקעה השונים שבחרתם בהם.

מדובר בהזדמנות יוצאת דופן לבחון את מטבעות הקריפטו מנקודת המבט של הכלכלה המסורתית ולהבין את הפוטנציאל הטמון בהם והמוקשים שצריך לנטרל. חומרי הקריאה של הקורס זמינים בפורמט PDF לנוחות שימוש מירבית.

14

קורס יסודות הקריפטו של LinkedIn

גישה למגוון רחב של קורסים
תמורה משתלמת למחיר
מנוי לקורס הזה מספק גישה לא מוגבלת לכל עשרות אלפי הקורסים האחרים בפלטפורמת לינדקאין, ככה שמדובר בעסקה משתלמת וכדאית במיוחד שאסור לפספס. בזכות היתרון האטרקטיבי הזה, אין ספק שהקורס הזה מספק את יחס העלות -תועלת הטוב ביותר ברשימה המובחרת שלנו!
יתרונות
  • ניתן לבחור בין מנוי חודשי או שנתי
  • חודש ניסיון בחינם
  • גישה בלתי מוגבלת לכל הקורסים במערכת
חסרונות
  • לא ניתן לקבל תעודת סיום רשמית
  • הגישה לתכנים אינה תקפה לכל החיים

אתר הקורסים המקוונים Lynda.com הושק בשנת 2002 על ידי לינדה ויינמן ונרכש על ידי הרשת החברתית לינקדאין בשנת 2015. כיום הפלטפורמה נקראת LinkedIn Learning. קורס הקריפטו הזה הוא אחד מהפופולריים ביותר בפלטפורמה הזאת שכוללת לא פחות מ-16 אלף קורסים מקוונים שונים במגוון תחומים כמו שיווק, עסקים וכו’.

ההכשרה הזאת פותחה על ידי ג’ונתן רייכנטל, יזם עטור פרסים שעבודתו החדשנית ופורצת הדרך זכתה להערכה אפילו מהבית הלבן. מאז שהקורס עלה לאוויר בשנת 2018, הוא זוכה לפופולריות עצומה ויכול להתגאות במספר מרשים של 16 אלף בוגרים.

הקורס התמציתי הזה מתמקד ביסודות הכרייה והמסחר של המטבעות הדיגיטליים והוא מספק גישה ל-8 קורסי קריפטו אחרים המכילים בסביבות 50 סרטוני הדרכה. הקורס עצמו כולל פרויקט תרגול מעשי ושלושה שאלונים המוקדשים למאגרי מידע מבוזרים בטכנולוגיית הבלוקצ’יין, קריפטוגרפיה, פונקציות גיבוב (hashing) וכו’.

בוגרי הקורס מקבלים תעודת סיום דיגיטלית שניתן להדפיס או לשתף בפרופיל הלינקדאין שלכם. תעודת ההסמכה הרשמית הזאת מוכרת על ידי האיגוד הלאומי של מועצות החשבונאות (NASBA). זה אומר שכל מי שמשלים את הקורס הזה צובר 1.4 נקודות זכות בגין הכשרות והשתלמויות מקצועיות (CPE).

תוכלו להשתמש בקורס בחינם במשך 30 יום לפני שתתחייבו לשלם עליו. לאחר מכן, המחיר יעמוד על $19.99 במנוי שנתי או $29.99 מדי חודש ללא התחייבות לשנה. המחיר הזה כולל גישה למגוון עצום של הכשרות מקוונות נוספות הזמינות במערכת הלימוד של לינקדאין ומכסים שלל תחומים מרתקים כמו עסקים, אומנות וטכנולוגיה.

15

הכשרה לטכנולוגיית ביטקוין וקריפטו של אוניברסיטת פרינסטון

אחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם
איכותי ומעמיק
הקורס הזה הולך צעד אחד מעבר לכל העקרונות התיאורטיים, המושגים המפוצצים והקלישאות השחוקות, כדי לספק הצצה מעמיקה אל מאחורי הקלעים של עולם הקריפטו ולהסביר מה עומד מאחוריו ואיך הוא עובד בפועל.
יתרונות
  • הכרה של היסודות מאחורי מטבע הביטקוין
  • למידת העקרונות הייחודיים של טכנולוגיית הביטקוין
  • תעודת סיום רשמית
חסרונות
  • אין

הקורס הזה מלמד את כל מה שרציתם לדעת על ביטקוין ולא העזתם לשאול. הוא מסביר כל היבט באחסון, מסחר והשקעה בביטקוין: תלמדו כיצד לפתוח ארנק ביטקוין, תכירו את סוגי הארנקים השונים ואת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לאבטח את מטבעות הביטקוין והמפתח הפרטי שלכם. לאחר מכן, תלמדו כיצד עובדות זירות המסחר השונות ואיך אפשר להרוויח באמצעות מסחר והשקעה בביטקוין.

לאחר מכן, הקורס מסביר מה זאת כריית ביטקוין, איך היא מתבצעת, כיצד ניתן להרוויח ממנה ומהי ההשפעה שלה על איכות הסביבה.

פרק הלימוד הבא מוקדש לרמת האנונימיות והפרטיות הכמעט מוחלטת שמאפשר הביטקוין, והצד האפל של המטבע החדשני שהפך לאמצעי תשלום פופולרי עבור עסקאות מפוקפקות ופעילויות לא חוקיות כמו אתר סחר הסמים המחתרתי "דרך המשי" ושווקים שחורים ברשת האפלה.

לאחר מכן, תבינו כיצד הביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים משפיעים על העולם ומעצבים מחדש את הכלכלה וחיי היומיום שלנו. תוכלו להבין את כל ההזדמנויות, האפשרויות והשימושים הפוטנציאליים שמציעה טכנולוגיית הקריפטו. בנוסף, תלמדו על היחס של הממסד הפוליטי והכלכלי, רשויות החוק וגופי הרגולציה לשימוש בביטקוין.

לאחר שהכרתם לעומק את הביטקוין שהוא מטבע הקריפטו המקורי והמוביל, תוכלו ללמוד על מטבעות וירטואליים אחרים (אלטקוינים), להבין מה עומד מאחוריהם וכיצד הם קשורים לביטקוין ונבדלים ממנו.

לבסוף, תלמדו על הפוטנציאל האדיר הטמון בביטקוין והסיכויים שלו להפוך למטבע של העתיד. תבינו אילו איומים מציב הביטקוין וכיצד הוא משבש את המערכת הפיננסית העולמית. הקורס מנתח כיצד ניתן להשתמש ברשת המבוזרת בבסיס המטבעות הדיגיטליים בתחומים ובענפי פעילות אחרים וכיצד היא עשויה להשפיע על החברה שלנו ולהביא לסדר עולמי חדש.

הקורס האיכותי של אחת מהאוניברסיטאות הטובות בעולם חושף את כל האמת בנוגע לעולם הקריפטו ומנפץ את כל המיתוסים, האמונות השגויות והדעות הקדומות שנקשרו אליו. אם אתם רוצים להכיר לעומק את הביטקוין ותחום הקריפטו, הקורס המקיף והמעמיק הזה מציע את כל התורה על רגל אחת.

מדריך מקיף: איך לבחור קורס מסחר בקריפטו?

הגיע הזמן לפזר את הערפל הסמיך סביב המושג הטרנדי שסחף את העולם ולהבין פעם אחת ולתמיד מה באמת עומד מאחוריו. מטבע קריפטוגרפי הוא נכס דיגיטלי המאובטח באמצעות טכנולוגיית קריפטוגרפייה (הצפנה) מתקדמת ומכאן גם נגזר השם שלו. זה אומר שקשה מאוד לזייף או להעתיק אותו.

מטבעות קריפטוגרפיים מייצגים מערכות מבוזרות המתבססות על טכנולוגיית הבלוקצ’יין – "ספר חשבונות" ציבורי הנאכף באמצעות רשת שיתופית של מחשבים נפרדים. עיקרון המפתח של מטבעות קריפטו הוא היעדר גוף ריכוזי שמנפיק אותם ושולט בהם באופן בלעדי. זה הופך מטבעות קריפטוגרפיים לחסינים בפני התערבות או מניפולציה ממשלתית.

כמה עובדות חשובות על מטבעות קריפטו:

  • מטבע קריפטו הוא סוג של נכס דיגיטלי הנשען על רשת מבוזרת המורכבת ממספר עצום של מחשבים נפרדים. האופי המבוזר של המערכת הזאת מאפשר לנהל עסקאות במטבע ללא מעורבות של מתווך חיצוני או גוף ריכוזי כמו הבנק המרכזי או גוף ממשלתי אחר.
  • קריפטוגרפיה היא טכניקת הצפנה משוכללת לאבטחת רשתות שהעניקה למטבע הקריפטוגרפי את שמו.
  • המערכת המבוזרת שאחראית על רישום ואימות עסקאות קריפטו מתבססת על טכנולוגיית הבלוקצ’יין.
  • מומחים רבים מאמינים שמערכת הבלוקצ’יין והטכנולוגיות שפותחו בהשראתה הולכים לשבש ולהפוך מהיסוד מגוון רחב של תעשיות ומגזרים, החל מכלכלה ותשלומים מקוונים ועד למשפטים.
  • לצד ההתלהבות והמהומה ממטבעות הקריפטו, הם סופגים לא מעט ביקורות עקב השימוש הנפוץ בהם לפעילויות לא חוקיות, התנודתיות הקיצונית בשווי שלהם והפגיעות הרבה של התשתית שעליה הם מתבססים. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהיתרונות האטרקטיביים של מטבעות הקריפטו שזוכים לשבחים רבים בזכות הניידות, רמת האבטחה והפרטיות הגבוהה, השקיפות והנגישות המרשימה והעמידות שלהם בפני אינפלציה.

מה זה מטבע קריפטו במילים פשוטות?

אנשים רבים מתקשים לתפוס את המושג החמקמק והמעורפל הזה, אבל למעשה מטבע דיגיטלי הוא רשומה מקוונת בספר חשבונות מבוזר (מערכת הבלוקצ’יין) המתעד ומאמת כל עסקה המתבצעת בעזרתו. זה כל הסיפור.

איך משיגים מטבעות קריפטוגרפיים?

הגיע הזמן לענות על שאלת מיליון הדולר: איך משיגים מטבעות דיגיטליים? החדשות הטובות הן שלרכוש מטבע קריפטו זאת ממש לא בעיה גדולה. כל משקיע יוכל לקנות מטבעות דיגיטליים בנוחות ובפשטות מירבית בזירות מסחר מיוחדות כמו Coinbase, Cash app וכו’.

בשנות ה-90 אנשים רבים דיברו בהתלהבות על הרעיון הנועז והשאפתני ליצור מטבע בינלאומי מבוזר שלא יהיו תלוי במוסדות הפיננסיים המסורתיים ולא יהיה נתון לחסדיו של גוף ריכוזי אחד כמו בנק או ממשלה שישלטו בו ללא עוררין.

זה יעזור להתגבר על כל המחיצות, החומות והמכשולים המקשים לבצע העברות כספים והופכים אותן לעסק מורכב ומסורבל (כמו עמלות המרת מטבע חוץ וכו’). בנוסף, המטבע הזה יהיה חסין בפני משברים וזעזועים פוליטיים או התערבות ממשלתית. סטושי נקמוטו הצליח להגשים את החזון הזה כשהוא השיק את הביטקוין – מערכת מבוזרת נטולת גוף ריכוזי השולט עליה, מסדיר את פעילותה וקובע את הערך של המטבע.

העסקאות בביטקוין מתנהלות ללא בנק מרכזי או מוסד פיננסי אחר, והן מתבצעות באמצעות רשת מחשבים שיתופית האחראית על תיעוד ואימות העסקאות האלה. איך עובד שוק הקריפטו בפועל? אתם יכולים לרכוש "אסימון" של מטבע דיגיטלי על פי בחירתכם ולהשתמש בו בתור אמצעי תשלום לרכישת מוצרים וסחורות באינטרנט.

עסקאות במטבעות דיגיטליים מתבצעות בצורה ישירה ומיידית, כרוכות בעמלות מינימליות ומתאפיינות ברמת אבטחה ופרטיות גבוהה במיוחד. כל אסימון (טוקן) של המטבע מייצג רשומה מקוונת בספר חשבונות ציבורי.

כל רישום כזה מוצפן בשיטות מתקדמות ביותר כמו צמד מפתחות ציבורי ופרטי או פונקציות גיבוב. זה אומר שכמעט בלתי אפשרי לזייף ולהעתיק מטבע דיגיטלי. למרות שהביטקוין ממשיך להחזיק בחלק הארי של שווי שוק הקריפטו, הופיעו אלפי מטבעות דיגיטליים חלופיים (הנקראים "אלטקוינים") שהפופולריות שלהם הולכת וצוברת תאוצה כמו את’ריום, לייטקוין, ריפל (xrp), monero וכו’.

אבל הפוטנציאל של טכנולוגיית הבלוקצ’יין העומדת בבסיס המטבעות הקריפטוגרפיים חורגת הרבה מעבר לתחום התשלומים אונליין. היא יכולה ליצור מהפכה בדרך שבה חברות, גופי רגולציה, משקיעים ומנהלים מתקשרים ומשתפים מידע ולהפוך עסקים רבים לגמישים ויעילים יותר מאי פעם.

השוק הזה צומח בקצב מסחרר והביקוש למומחי קריפטו שמבינים לעומק את טכנולוגיית הבלוקצ’יין שובר שיאים. היכולת לבנות פלטפורמות מבוזרות ונגישות לכולם המתבססות על קוד פתוח ותקשורת ישירה באמצעות רשת מסוג "עמית לעמית" (p2p) יכולה לשנות מהיסוד תעשיות ותחומי פעילות רבים. כך הביטקוין הפך מרעיון הזוי שאף אחד לא ידע איך "לאכול" אותו לטכנולוגיה פורצת דרך שיכולה לעצב מחדש את הכלכלה העולמית.

מהי הבשורה האמיתית של מטבעות קריפטו?

מטבעות קריפטוגרפיים מתבססים על טכנולוגיית הבלוקצ’יין המבוזרת המאפשרת לבצע עסקאות פיננסיות או לחתום על חוזים בצורה ישירה ומיידית באמצעות רשת תקשורת מסוג "עמית לעמית". מה זה אומר בתכל’ס? שניתן לבצע עסקאות במטבעות קריפטו ללא כל גוף מתווך או גורם ביניים שמסרבל ומייקר את כל העסק.

התשתית פורצת הדרך הזאת יכולה לשבש ולערער את המערכת הפיננסית המסורתית וליצור כלכלה חופשית הפתוחה לכל שאינה נשלטת על ידי אף גוף ריכוזי ששולט בעניינים וקובע את כללי המשחק. שוק הקריפטו צומח בקצב מסחרר וחסר תקדים בעשור האחרון ככל שמופיעים יותר חידושים ופיתוחים מהפכניים בתחום וכיום שווי השוק שלו נושק לסכום מדהים של 2 טריליון דולר.

למה יש כל כך הרבה מטבעות דיגיטליים שונים?

רוב המטבעות הדיגיטליים הזמינים כיום מתבססים על הרעיונות והעקרונות של הביטקוין שהציג לעולם תשתית מבוזרת בקוד פתוח ללא פיקוח, צנזורה או דיכוי של גוף ריכוזי כלשהו. זה אומר שכל אחד יכול לעשות מקצה שינויים והתאמות במבנה הקוד וליצור גרסה משלו למטבע דיגיטלי חדש.

ברגע שפלטפורמה מבוזרת חדשה עולה לאוויר, היא פתוחה לציבור הרחב וכל אחד יכול להצטרף אליה ולבצע עסקאות באמצעותה. כולם מנסים לרכוב על ההצלחה של הביטקוין ולנצל לטובתם את ההייפ המטורף סביב המטבעות הקריפטוגרפיים, ולכן מטבעות מבוזרים חדשים צומחים כמו פטריות לאחר הגשם.

מהם המטבעות הדיגיטליים הכי מפורסמים חוץ מהביטקוין?

קיימים כמה מטבעות קריפטוגרפיים חדשים יחסית שהולכים וצוברים מומנטום או מראים פוטנציאל מבטיח. אי אפשר שלא להזכיר את מטבע הדוג’קוין שהחל בתור בדיחה ברשת והשווי שלו זינק בצורה חדה בעקבות סדרת ציוצים של מנכ"ל טסלה אילון מאסק שגרמו לנהירה היסטרית למטבע. הסיפור ההזוי מוכיח שלפעמים המציאות יכולה לעלות על כל דמיון.

קיימים גם מטבעות שנולדו כתוצאה מפיצולים ברשת הביטקוין כמו ה-Bitcoin Gold וה-Bitcoin SV. מטבעות חשובים ומשפיעים אחרים הם בין השאר ריפל (XRP), סולנה, USD Coin וטזוס. כולם רודפים אחר הביטקוין ומסים לקחת את הבכורה ממנו.

היתרונות והחסרונות של מטבעות קריפטוגרפיים

יתרונות

  • הקלף המנצח של עסקאות במטבעות קריפטו זה הפירעון המיידי שלהן. הן מאפשרות להעביר כספים ישירות בין שני משתמשים שונים ללא צורך בגוף חיצוני אמין ומוסכם כמו בנק או חברת אשראי שיתווך ביניהם. זה מקצר באופן משמעותי את זמן הביצוע של העסקה והופך אותה לנוחה ויעילה יותר
  • העסקאות במטבעות קריפטו מאובטחות באמצעות מפתח ציבורי ומפתח פרטי והאימות שלהן מתבצע באמצעות מנגנוני "הוכחת עבודה" או "הוכחת החזקה".אחסון מטבעות קריפטוגרפיים מתבצע ב"ארנק דיגיטלי" בעל כתובת ציבורית (מפתח ציבורי) שאליה ניתן לשלוח ולקבל מטבעות דיגיטליים ומפתח פרטי שידוע אך ורק לבעלים של הארנק, מאפשר את הגישה לארנק הדיגיטלי ומהווה חתימה דיגיטלית של העסקה. ניתן להמחיש את זה בצורה הבאה: בעוד שהמפתח הציבורי הוא סוג של חשבון בנק, המפתח הפרטי הוא הסיסמה המגנה עליו.
  • העברות מטבעות קריפטו כרוכות בעמלות סמליות שהן הרבה יותר נמוכות מהעמלות המנופחות שגובים מכם הבנקים עבור העברת כספים. זה אומר שתוכלו להעביר תשלומים באינטרנט בצורה מהירה ונוחה בלי להישחט בעמלות גבוהות.

חסרונות

  • רמת האנונימיות הגבוהה של עסקאות במטבעות דיגיטליים יכולה לעבוד גם בכיוון ההפוך והפכה אותם לפתרון המושלם לפעילויות לא חוקיות כמו הלבנת הון והעלמת מיסים. פושעים ורמאים רבים שמעדיפים לשמור בסוד על זהותם מגלגלים עסקאות מפוקפקות בעזרת מטבעות דיגיטליים.
  • עם זאת, חסידי המטבעות הקריפטוגרפיים מהללים את האנונימיות שהם מספקים ורואים בה יתרון עצום. הם טוענים שהם עוזרים להגן על הפרטיות של פעילי זכויות אדם, חושפי שחיתויות ולוחמי צדק שנמצאים תחת הדיכוי והרדיפה של ממשלות וגופים מסוימים. קיימים מטבעות קריפטוגרפיים המציעים רמת אנונימיות גבוהה במיוחד.
  • בניגוד לאמונה הרווחת, הביטקוין רחוק מלהיות מפלט בטוח עבור פושעים שרוצים לבצע עסקאות לא חוקיות ברשת כי רשויות החוק יכולות לעקוב בקלות אחר הרישומים ברשת הבלוקצ’יין ולחשוף את הזהות שלהם. עם זאת, המשימה הזאת הרבה יותר מורכבת ומאתגרת עם מטבעות קריפטו כמו Dash, Monero או ZCash שקשה מאוד להתחקות אחר עסקאות המבוצעות בעזרתם.

דגשים חשובים נוספים

חלק גדול מהיתרונות הייחודיים והמהפכניים של הביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים נוספים זאת טכנולוגיית הבלוקצ’יין פורצת הדרך שהם מתבססים ונשענים עליה. מדובר בסוג של פנקס חשבונות ציבורי הנאכף על ידי רשת מחשבים אשר דואגת לאבטחת ותקינות נתוני העסקה, שהם המרכיבים החיוניים של מטבעות קריפטוגרפיים רבים.

הבלוקצ'יין משמש לניהול של כל העסקאות שנעשו אי פעם, ובכך מספק מבנה נתונים מאובטח ומוסכם על שני הצדדים. כל העסקאות במטבעות קריפטוגרפיים נשמרות בתוך "בלוקים" של מידע. על פי מנגנון הפעולה של רשת הבלוקצ’יין, לא ניתן לייצר בלוק מידע חדש מבלי לאמת אותו בצומת של הרשת, מה שאומר שזה כמעט בלתי אפשרי לזייף עסקאות במטבעות דיגיטליים.

סוגים שונים של מטבעות קריפטוגרפיים

מטבע הקריפטו מבוסס הבלוקצ’יין הראשון היה הביטקוין, שעדיין נשאר הפופולרי והיקר ביותר. אבל מאז שהביטקוין הופיע לראשונה, עולם הקריפטו עבר כברת דרך ארוכה וכיום ישנם אלפי מטבעות דיגיטליים חלופיים שנושפים בעורפו כשלכל אחד מהם יש מאפיינים ושימושים ייחודיים משלו. חלקם הם שכפולים וחיקויים של הביטקוין או פיצולים ("מזלגות") ברשת שלו, בעוד שאחרים פותחו ונבנו מאפס על פלטפורמות מבוזרות אחרות.

אז איך הול התחיל? הביטקוין הושק בקול תרועה רמה על ידי אדם בודד או קבוצת אנשים אנונימיים שהשתמשו בכינוי “סטושי נקמוטו". אבל לאף אחד אין מושג מי הוא אבי הביטקוין האמיתי. נכון לנובמבר 2021, הופקו ונמצאים במחזור למעלה מ-18.8 מיליון מטבעות ביטקוין בשווי של 1.3 טריליון דולר, והיד עוד נטויה.

חשוב לציין שמספר הביטקוינים שאפשר לייצר מוגבל ועומד על רף מירבי של 21 מיליון מטבעות. המגבלה הזאת נועדה למנוע מניפולציות בשווי המטבע ואפשרות של אינפלציה כי לא ניתן להציף את השוק עם כמות בלתי מוגבלת של ביטקוינים.

במרוצת השנים קמו מטבעות דיגיטליים חלופיים הנישאים על גלי ההצלחה המסחררת של הביטקוין. הם נקראים "אלטקוינים" וכוללים בין השאר את סולנה, לייטקוין, את’ריום, קרדנו ו-EOS. נכון לנובמבר 2021, שווי השוק המוערך של מטבעות הקריפטו השונים חצה רף דמיוני של 2.4 טריליון דולר- כשהביטקוין תופס בערך 42% משווי שוק הקריפטו.

למרות שמטבע קריפטוגרפי מוצג ומשווק בתור אמצעי תשלום וחליפין כמו כסף פיסי רגיל, רשות המסים האמריקאית מחשיבה אותם לנכס פיננסי או לאפיק השקעה. לכן, בדומה לרוב סוגי ההשקעות האחרים, המשקיעים במטבעות דיגיטליים מחויבים במס רווח הון, כי הממשלה רוצה לקבל נתח מהרווחים שלכם.

ב-20 במאי 2021, משרד האוצר האמריקאי הכריז שהוא ידרוש דיווח לרשות המיסים (IRS) על כל העברת מטבע קריפטו בסכום של 10 אלף דולר ומעלה. שיעור המס המדויק תלוי בזמן שבו החזקתם במטבעות הקריפטו לפני ביצוע העסקה. זה אומר שמס הכנסה נכנס לתמונה וכמובן שלא מדובר בבשורה מלהיבה למשקיעי הקריפטו.

האם קורס מסחר בקריפטו אונליין באמת שווה את זה?

בגלל הזינוק הבלתי נתפס בשווי של הביטקוין, אנשים רבים ממהרים לקפוץ על העגלה ומשקיעים במטבע הוירטואלי שמשגע את העולם כדי לגרוף רווחים מהירים. הבעיה היא שהם צוללים למים העמוקים בלי להבין לעומק את עולם הקריפטו ולתפוס במה באמת מדובר.

הם מגששים באפלה, שולפים מהמותן וקונים בלי לחשוב פעמיים כל מטבע קריפטו טרנדי שמתיימר להיות הדבר הגדול הבא. כמובן שמדובר במתכון בטוח לאסון. ההיסטריה הזאת יוצרת בועה מנופחת שמתפוצצת להם בפנים במוקדם או במאוחר ומשאירה אותם עם כיסים ריקים.

האמת היא שתחום מטבעות הקריפטו עדיין נמצא בחיתוליו והוא ממשיך להתפתח ולשנות את פניו. הכלכלה העולמית עדיין לא אימצה אותם והם אינם נזילים ונפוצים מספיק. לכן, מטבעות דיגיטליים חשופים לתנודתיות קיצונית וסיכונים רבים.

הקריסה החדה בשער הביטקוין בשנת 2018 ממחישה היטב את הנקודה הזאת. המסקנה ברורה: כדי להצליח במסחר במטבעות קריפטוגרפיים ולהפיק את המירב מהפוטנציאל הטמון בהם, חשוב לדעת מה אתם עושים ולהבין לעומק את התחום הדינמי והמרתק הזה.

קורס מסחר בקריפטו איכותי יעזור לכם ללמוד לעומק את התחום הזה ביעילות ובמהירות מירבית. במקום לשבור את הראש ולבזבז זמן יקר על לחרוש את האינטרנט בחיפוש אחר מידע שימושי ומועיל, תלמדו את כל העקרונות, היסודות והטכניקות היעילות יותר במקום אחד ובצורה מרוכזת בזמן ובקצב שלכם ובלי לצאת מהבית. תקבלו תמונת מצב אמינה ועדכנית של עולם הקריפטו ותלמדו איך להשקיע במטבעות וירטואליים בצורה הבטוחה, היעילה והחכמה ביותר ומאילו מוקשים וסכנות חשוב להיזהר.

אבל זה רק קצה הקרחון. עולם הקריפטו הוא הרבה יותר מהביטקוין שתפס את אור הזרקורים. השימושים האפשריים והפוטנציאל העצום של טכנולוגיית הבלוקצ’יין העומדת מאחורי הביטקוין וכל המטבעות הדיגיטליים האחרים חורגים הרבה מעבר לתחום המטבעות הקריפטוגרפיים.

מדובר בתשתית אוניברסלית לשימוש גורף שיכולה לפתוח הזדמנויות חדשות ויוצאות דופן בפני עסקים רבים. זה רק עניין של זמן עד שהיא תהפוך לטכנולוגיה הדומיננטית במגוון תחומים ותעשיות. יותר ויותר תאגידים ויזמים קולטים את הפוטנציאל המרשים והיתרונות הייחודיים של תשתית הבלוקצ’יין.

כל זה הופך את עולם הקריפטו לשוק פורח ומשגשג שלא מפסיק לצמוח ולגדול לרגע. איך כל הסיפור הנחמד הזה רלוונטי עבורכם? פשוט מאוד: קורס קריפטו מקצועי פותח לכם את הדלת להתמחות בתחום של העתיד ומאפשר לכם לרכוש מקצוע מבוקש, רווחי ומתגמל במיוחד שהדרישה אליו הולכת לזנק ולשבור שיאים בעתיד הנראה לעין.

אז בין אם אתם רוצים לייצר הכנסה פסיבית באינטרנט או להתמקצע בתחום פורץ דרך שידבר חזק בשנים הקרובות, קורס מסחר בקריפטו יכול להיות השקעה כדאית ומשתלמת במיוחד.

איך לבחור קורס מסחר בקריפטו?

כדי שלא תלכו לאיבוד במבחר העצום והמבלבל ותמצאו בקלות קורס מטבעות דיגיטליים איכותי "שתפור" לצרכים, ליעדים ולהעדפות שלכם, לפניכם כמה שיקולים חשובים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה שלא תתחרטו עליה בהמשך.

קודם כל, חשוב לשים לב למוניטין ולמקצועיות של מרצה הקורס. הדבר האחרון שאתם רוצים זה ליפול על חובבן שימכור לכם חלומות. הקורס חייב להיות מועבר על ידי סוחר מנוסה ומצליח עם רקורד מוכח בתחום ופידבק חיובי.

פלטפורמות לימודים מקוונות פופולריות כמו Udemy ו-LinkedIn Learning הן המקום הטוב ביותר להתחיל ממנו את חיפוש קורס הקריפטו המושלם עבורכם. שיקול מכריע נוסף זה תרגול מעשי והדגמה בזמן אמת. מעבר להבנת המושגים התיאורטיים ויסודות המסחר במטבעות דיגיטליים, חשוב שתבינו איך זה מתבצע בשטח ותתנסו בכך בפועל.

כדאי לבחור בקורס שאינו מתמקד בביטקוין בלבד, אלא גם מסביר את עקרונות הבלוקצ’יין-טכנולוגיית הליבה מאחורי המטבעות הדיגיטליים ונוגע בכמה פלטפורמות מבוזרות ומטבעות וירטואליים אחרים המבוססים על התשתית החדשנית הזאת (כמו האת’ריום).

למרות שהמחיר של הקורס זה לא הקריטריון המכריע שצריך לעמוד בראש סדר העדיפויות שלכם, החדשות הטובות הן שזה ממש לא בשמיים למצוא קורס מסחר בקריפטו מקצועי ומועיל במחיר נגיש ושווה לכל כיס.

שאלות ותשובות

איש עם חולצה כתומה ומשקפיים בתנוחת חשיבה על רקע לבן
מה צריך לחפש בקורס מטבעות דיגיטליים איכותי?

קורס טוב צריך לכלול המון תרגול והתנסות מעשית, לספק הסבר מעמיק של כל יסודות ועקרונות המפתח, לכלול שאלוני תרגול להערכה עצמית של רמת הידע וההבנה שלכם ושלל משאבים וכלים שימושיים שתוכלו להיעזר בהם בעת הצורך.

כיצד לזהות קורס מטבעות קריפטוגרפיים מצוין שמספק תועלת ממשית?

מעבר לשליטה במיומנויות בסיסיות של רכישת ומכירת מטבעות קריפטו וניהול ארנק דיגיטלי, קורס מטבעות קריפטוגרפיים איכותי חייב לספק הבנה מעמיקה בנושאי מפתח כמו הגדלת הרווחיות תוך ניהול סיכונים מוקפד, ניתוח טכני של התנודות בשוק, שמירה על קור רוח וחשיבה צלולה ללא מעורבות רגשית וזיהוי הזדמנויות השקעה אטרקטיביות.

מהי התועלת האפשרית של מטבעות קריפטוגרפיים?

מומחים רבים מזהים את הפוטנציאל העצום והעתיד המבטיח של טכנולוגיית הבלוקצ’יין העומדת בבסיס המטבעות הדיגיטליים. היא יכולה לחולל מהפכה במגוון רחב של תחומים כמו תהליכי הצבעה מקוונים ומימון המונים. מוסדות פיננסיים מובילים כמו תאגיד הבנקאות ג'יי פי מורגן צ'ייס (JPM) קובע שהיא יכולה לשנות את כל כללי המשחק בענף התשלומים המקוונים ולהפחית באופן משמעותי את העלויות שלהם.

מהי האסטרטגיה הטובה יותר למסחר במטבעות דיגיטליים?

אפשר לכתוב ספר שלם על כל אסטרטגיית מסחר בקריפטו וקיימים אינספור ויכוחים ודיונים בנוגע לשיטה היעילה והטובה ביותר המבטיחה 100% הצלחה.

בסופו של דבר, אין אסטרטגייה נטולת פגמים שמתאימה באופן גורף לכולם. איך לזהות את שיטת המסחר הנכונה והמתאימה עבורכם? זה תלוי ברמת המוכנות והיכולת שלכם ליטול סיכונים, ביעדים הפיננסיים ובמידת המעורבות, הזמן והמאמץ שאתם מוכנים להשקיע. כדי להצליח, חשוב לבחור בחוכמה את טכניקת ההשקעה הפסיבית או האקטיבית שתקלע לצרכים ולהעדפות שלכם ותעבוד בצורה הטובה ביותר עבורכם.

איך אפשר להרוויח באמצעות מטבעות קריפטו?

מטבעות קריפטו הם נכסים דיגיטליים ("אסימונים") המשמשים בתור אמצעי חליפין (תשלום ומסחר) ומושתתים על הצפנה מתקדמת הנדרשת לאימות ורישום העסקאות המתבצעות על תשתית של "ספרי חשבונות" מבוזרים (טכנולוגיית הבלוקצ’יין). משקיעים יכולים לעשות כסף ממטבעות דיגיטליים באמצעות כריית (יצור) ביטקוין או מכירת ביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים במחיר גבוה יותר משער הקנייה כדי לשלשל את הרווח לכיס.

כמה עולה קורס מסחר במטבעות קריפטוגרפיים?

אין תעריף אחיד לכל קורסי המסחר אונליין. תג המחיר של קורסי מסחר במטבעות דיגיטליים נע בטווח של 50 עד 500 דולר ואפילו למעלה מכך. עם זאת, בפלטפורמת Udemy תוכלו למצוא לעתים קרובות קורסים איכותיים במחירים מוזלים ולחסוך הרבה כסף.

השורה התחתונה

אצבע לוחצת על מקלדת מחשב עם כפתור מאיר

סוחרי קריפטו מצליחים רבים רואים בהשקעה במטבעות דיגיטליים שילוב של מדע ואומנות. כמו כל מיומנות אחרת, הצלחה במסחר בקריפטו דורשת לא מעט הבנה מעמיקה, תרגול ואימון.

לכן, אם אתם באמת רוצים להתחיל את המסע שלכם בעולם המסחר במטבעות דיגיטליים בצורה חלקה, יעילה ומוצלחת, אתם חייבים לבחור בחוכמה בקורס איכותי שנותן דגש על תרגול מעשי ומדגים איך כל העסק עובד בזמן אמת.

האינטרנט מוצף במאות קורסי מטבעות קריפטו שונים, מה שיכול להפוך את בחירת הקורס הנכון והמתאים עבורכם לכאב ראש רציני. למזלכם עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ומצאנו עבורכם את קורסי המטבעות הדיגיטליים הטובים והמומלצים ביותר שיספקו תמורה מלאה לכסף שלכם.

המנצח הגדול בדירוג המובחר שלנו הוא קורס הקריפטו של של קריפטוג'אנגל. הוא הגיע למקום הראשון בזכות שילוב מנצח של מוניטין חיובי וקבלות מוכחות, תרגול פרקטי והדגמה בזמן אמת של שיטות ואסטרטגיות מסחר שהוכיחו את עצמן בשטח, ומגוון רחב של משאבים וחומרים שימושיים שתוכלו להוריד ולהיעזר בהם בעתיד.

גם הקורס המקיף להשקעה במטבעות קריפטוגרפיים של תום בוקאי זכה למקום של כבוד ברשימה שלנו. הוא מתאים כמו כפפה ליד למשתמשים טירונים ומתחילים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בתחום.

ניתן לעבור על ההרצאות המצולמות של הקורס תוך 90 דקות בלבד והוא מציע מדריך בסיסי עם תקציר מנהלים של כל עקרונות המפתח, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת עבור מי שרוצה ללמוד את התחום מ-0 במינימום זמן ומאמץ.

סוחרים מתקדמים ומנוסים יותר שרוצים להשתפר עוד יותר ולהרחיב את ארגז הכלים שלהם יוכלו להפיק תועלת רבה מקורס מסחר אלגוריתמי בקריפטו בפלטפורמת Udemy המציע הסבר מפורט של מגוון אסטרטגיות מוכחות למסחר אוטומטי וידני ומספק שלל כלים שימושיים למסחר אוטומטי שיעזרו לכם להפיק רווח מקסימלי במינימום זמן ומאמץ.

אם אתם לא רוצים לשבור את הראש על מסחר יומיומי ומעדיפים השקעות פאסיביות לטווח הארוך, הקורס האולטימטיבי לביטקוין ומטבעות קריפטו של Udemy מספק "מתכון" מדויק להשקעה מוצלחת.

תוכלו ללמוד כמה שיטות בדוקות שניתן לחקות וליישם באופן מיידי. סדנת ניתוח טכני בפלטפורמת Udemy היא קורס המסחר האינטרקטיבי הטוב ביותר שילמד אתכם כיצד לזהות השקעות מנצחות במינימום סיכונים.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי בסקירה המפורטת הזאת יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בקורס המסחר בקריפטו הנכון והמתאים עבורכם ויחסוך לכם המון ספקות, התלבטויות ואכזבות!

לוגו של Bit 4 Futures
רוצה ללמוד להרוויח בקריפטו?
ללמוד להרוויח עם ליווי מלא מהטובים ביותר

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

יאיר ורדי
יאיר ורדי

יאיר הוא מומחה טכנולוגיה, שמתעסק בחומרה ותוכנה של מחשבים וגאדג'טים מכל הסוגים. בעל תואר שני במדעי המחשב מהטכניון (כרגע עובד על הדוקטורט), מתגורר בראשון לציון.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן