מדיח כלים צר: 4 מדיחי כלים מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה מקיף]

מדיח כלים זאת המצאה מבריקה שהופכת את החיים שלכם להרבה יותר נוחים וחוסכת לכם המון זמן ומאמץ, מדיח כלים צר שגם מתאים לנישות הקטנות יותר, זה בכלל מדהים.

מי אוהב לשטוף כלים? כולנו רוצים להתרווח על הספה ולנוח אחרי ארוחה משפחתית טובה והדבר האחרון שבא לנו זה ללכלך את הידיים ולהתאמץ קשה בקרצוף כל הכלים שנשארו. לאף אחד אין ממש חשק להתמודד עם מטלת הבית המעצבנת והמעייפת הזאת.

במקום שתצטרכו לעמוד שעתיים ולשבור את הגב מעל לכיור או לחפש מתנדב שייקח על עצמו את המשימה, הוא יעשה את כל העבודה במקומכם וישאיר את הכלים שלכם נקיים ומבריקים בלי לבזבז המון מים וחשמל, גם אם אין לכם מטבח גדול.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
באופן כללי
הבחירה שלנו
BOSCH SRV2IKX10E
BOSCH SRV2IKX10E
פופולרי
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
דגם משתלם במיוחד, שיתאים לכם גם אם אין לכם הרבה מקום. אין סיבה להתפשר ולהמשיך לעשות כלים רק כי לא נכנס אצלכם במטבח אחד מהדגמים הסטנדרטיים.
באופן כללי
עד 9 מערכות כלים, 4 תוכניות בטמפרטורות ניקוי שונות, דירוג אנרגטי A+.
תמורה טובה למחיר
Electrolux EES42210IX
Electrolux EES42210IX
עיצוב מינימליסטי
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
דגם צר לא אומר פחות אפשרויות או איכות נמוכה יותר. כל הפיצ'רים המתקדמים והאיכות הגבוהה ביותר, בדגם שיתאים לכם גם אם אין לכם הרבה מקום.
באופן כללי
עד 9 מערכות כלים, 6 תוכניות הדחה מתקדמות, שקט, דירוג אנרגטי A+.
חסכוני ואלגנטי
Siemens IQ300 SR23HI48KE
Siemens IQ300
דגם חכם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הדגם הזה יודע לנהל את כמות צריכת המים בצורה מדויקת ולחסוך לכם זמן וכסף. וזה עוד לפני שהזכרנו שאפשר להפעיל אותו מרחוק באמצעות אפליקציה..
באופן כללי
עד 9 מערכות כלים, מערכת ניהול מים חכמה לחיסכון מרבי, דירוג אנרגטי A.

הרי, מה עושים אם יש לכם מטבח קטן וצפוף שאין בו מקום למדיח רחב וגדול מימדים?  מדיח כלים צר יכול להציל את המצב. מדובר במוצר קומפקטי בעל קיבולת קטנה יותר מהמוצרים הרחבים בגודל סטנדרטי, אבל אתם תופתעו מכמות הכלים שתוכלו לשים בתוכו

העיצוב הייחודי של מדיח צר שהרוחב שלו עומד על 45 ס"מ בלבד, מאפשר לכם לנצל בצורה היעילה ביותר כל ס"מ של המכשיר ולחסוך המון מקום במטבח.

המכשיר הזה מוכיח שלא רק הגודל קובע, ולמרות המימדים הצנועים, תוכלו ליהנות משפע מקום לכל הכלים המלוכלכים שלכם.

בחורה מתוסכלת מרוב כלים בכיור

מדובר בפתרון מושלם לאנשים עם מטבחים קטנים שרוצים להפיק את המירב מחלל המטבח ואינם מוכנים לוותר על הנוחות והיעילות של מדיח כלים איכותי.

כדי שלא תשברו את הראש על מציאת הדגם האיכותי ביותר שיספק את הסחורה וישאיר אתכם מרוצים, דאגתי למצוא עבורכם את 4 הדגמים האיכותיים והיעילים ביותר שיש.

4 מדיחי כלים צרים הכי טובים לשנת 2024

1

BOSCH SRV2IKX10E

אל תסתכלו במדיח, תסתכלו על מה שיש בתוכו
הבחירה שלנו
דגם משתלם במיוחד, שיתאים לכם גם אם אין לכם הרבה מקום. אין סיבה להתפשר ולהמשיך לעשות כלים רק כי לא נכנס אצלכם במטבח אחד מהדגמים הסטנדרטיים.

באופן כללי:

  • קיבולת מירבית של 9 מערכות כלים
  • 4 תוכניות בטמפרטורות ניקוי שונות
  • עוצמת רעש של 48 דציבלים
  • תוכנית לחצי כמות
  • דירוג אנרגטי A+

חברת בוש ידועה במדיחי הכלים המצוינים שלה והדגם הזה אינו יוצא מן הכלל. תוכלו לבחור בין 4 תוכניות ניקוי שונות, החל משטיפה קלה לחיסכון מירבי במים ובחשמל ועד לשטיפה אינטנסיבית לניקוי יסודי ומעמיק במיוחד.

תוכנית הפעלה שימושית נוספת שחייבים להזכיר היא שטיפה מהירה שתדיח את הכלים שלכם תוך 30 דקות בלבד ותסגור את הפינה כשאתם קצרים בזמן וצריכים את הכלים נקיים ומבריקים כמה שיותר מהר.

לעומת זאת, אם אתם זקוקים לתוכנית שטיפה כבדה ורצינית יותר עבור כלים מלוכלכים במיוחד, תוכלו ללכת על שטיפה אינטנסיבית שתכניע את הלכלוך העמוק והעקשני ביותר ככה שהוא יתמודד בלי בעיה עם כל סוגי הלכלוך.

אם אתם צריכים לנקות כמות קטנה של כלים, תוכלו לבחור בתוכנית חצי כמות שתאפשר לכם לחסוך בזמן ולהפעיל את המכשיר בצורה זריזה גם כשהוא חצי ריק.

תשמחו לשמוע שהוא מגיע עם דירוג אנרגטי מרשים של A+, מה שאומר שתוכלו להפעיל אותו בראש שקט בלי לדאוג שהוא ינפח את חשבון החשמל שלכם ויעשה לכם חור בכיס.

בשורה התחתונה, הוא מספק שילוב מנצח של יעילות גבוהה ומחיר נגיש, ככה שכדאי לשים אליו לב.

2

Electrolux EES42210IX

עיצוב מינימליסטי ואיכות מושלמת
מתקדם במיוחד
דגם צר לא אומר פחות אפשרויות או איכות נמוכה יותר. כל הפיצ'רים המתקדמים והאיכות הגבוהה ביותר, בדגם שיתאים לכם גם אם אין לכם הרבה מקום.

באופן כללי:

  • קיבולת של 9 מערכות כלים
  • 6 תוכניות הדחה מתקדמות
  • עוצמת רעש של עד 47 דציבלים
  • דירוג אנרגטי A+
  • תוכנית לניקוי עצמי
  • מנוע אינוורטר

מדיח כלים צר ומובנה שישתלב נפלא במטבח שלכם ויספק ביצועים מעולים בכל הפעלה. הוא מגיע עם יתרון ייחודי ואטרקטיבי שגורם לו לבלוט בנוף ולהתעלות על שאר המתחרים בשוק.

בניגוד לרוב המוצרים האחרים שמגיעים עם זרוע התזת מים תחתונה אחת, המכשיר הזה מצויד בזרוע התזת מים ייחודית נוספת המחוברת לזרוע הראשית ומסוגלת להסתובב באופן עצמאי.

התוצאה היא פיזור מים אחיד ויעיל יותר בכל רחבי המכשיר, מה שמבטיח ניקוי ללא דופי ורבב, גם כשהמדיח מלא עד אפס מקום.

הדגם הזה מגיע עם דירוג יעילות אנרגטית A+ להפחתת צריכת החשמל ועוצמת הרעש הנמוכה שלו אינה חזקה יותר מלחישה, ככה שבקושי תרגישו אותו עובד.

הוא מגיע עם 6 תוכניות ניקוי ו-4 דרגות טמפרטורה שונות שמספקות שליטה רחבה ומדויקת בתהליך ההדחה. אבל זה רק קצה הקרחון.

חיישנים חכמים המותקנים ברחבי המכשיר מחשבים באופן אוטומטי את כמות, משקל ורמת הלכלוך של הכלים שהעמסתם בתוך המכשיר כדי לקבוע את אורך ועוצמת השטיפה האופטימליים בכל מחזור ניקוי.

במקום שתצטרכו לגשש באפלה ולשבור את הראש על הטמפרטורה ותוכנית הניקוי הטובה והמתאימה ביותר, הפיצ’ר המגניב והמתקדם הזה יחסוך לכם את כל הספקות, התהיות והניחושים ויבטיח את הניקוי האיכותי והיעיל ביותר בכל שימוש.

הדגם הזה מצויד בטכנולוגיית  AirDry לייבוש הכלים בסיומו של תהליך ההדחה כדי להבטיח ייבוש יעיל ומהיר יותר של הכלים ולחסוך בחשמל.

3

Siemens IQ300 SR23HI48KE

דגם חכם לאנשים חכמים
חיסכון משמעותי בעלויות
הגיע הזמן להתנהל חכם גם עם נושא שטיפת הכלים. לא רק שלא תעשו את זה בעצמכם, הדגם הזה יודע לנהל את כמות צריכת המים בצורה מדויקת ולחסוך לכם זמן וכסף. וזה עוד לפני שהזכרנו שאפשר להפעיל אותו מרחוק באמצעות אפליקציה..

באופן כללי:

  • מכיל עד 9 מערכות כלים
  • דירוג אנרגטי A
  • מערכת ניהול מים חכמה לחיסכון מרבי
  • איכות ניקוי וייבוש על פי התקן האירופאי
  • עוצמת רעש של 46 דציבל
  • ניתור ושליטה מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית

סימנס היא אחת מיצרניות מדיחי הכלים הטובים והאמינים ביותר שיש. סדרה IQ300 של החברה הפכה מהר מאוד לחביבת הקהל והיא לא מפסיקה לקטוף מחמאות וביקורות מהללות.

דגמי הסדרה מצטיינים בכל היבט ואין שום סיבה שלא תהנו ממגוון היתרונות שלהם גם במטבח שלכם. הדגם הזה הוא אחד מהמוצרים הקומפקטיים ביותר של בוש שאינו תופס הרבה מקום.

אחד מהפיצ’רים המרשימים ביותר בדגם הזה היא תוכנית השטיפה המהירה שעוזרת לקצר תהליכים ולנקות את הכלים שלכם תוך 29 דקות בלבד. כשאתם קצרים בזמן ויש לכם המון דברים על הראש, התוכנית המתקדמת והשימושית הזאת יכולה לסגור את הפינה בצורה מושלמת.

גולת הכותרת של הדגם הזה הוא פונקציית SilenceOnDemand. מדובר שאפשרות בפעולה שקטה, חלקה ויעילה במיוחד.

לעומת מוצרים דומים שמרעישים כמו טרקטור ומרעידים את כל הבית, הדגם הזה הוא ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם. הוא עובד בצורה שקטה במיוחד ולא יפריע לכם להקשיב למוזיקה או לצפות בתוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם.

אם אתם מחפשים מוצר צר וקומפקטי שלא יתפוס חצי מהמטבח שלכם ולא מוכנים להתפשר על הביצועים ויעילות הניקוי שלו, הדגם הזה יכול להיות המועמד המושלם עבורכם.

4

DeLonghi WMD18S

צר צר אבל יש בו המון
למי שרוצה לחסוך באמת
דגם עם כל התכונות המתקדמות שרק אפשר לצפות ממדיח הכלים החדש שלכם, תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון. חסכון משמעותי בחשמל ומים ובסופו של דבר, חסכון שלכם.

באופן כללי:

  • מכיל עד 10 מערכות כלים
  • לחצן חצי כמות לקיצור זמן הניקוי
  • שקט במיוחד
  • דירוג אנרגטי של A++
  • 3 ממטרות עם מתז עליון נוסף

הדגם הזה מסוגל להכיל עד ל-10 מערכות כלים ומאפשר לכם לבחור בין 6 תוכניות ניקוי שונות. יעילות גבוהה במיוחד זה הקלף המנצח של המכשיר הזה כפי שמעיד הדירוג האנרגטי המרשים שלו: A++.

אם נמאס לכם ממדיחי כלים שיותר קל לפרוץ לכספת מאשר לפתוח את הדלת שלהם, אתם הולכים לעוף על הדגם המעולה הזה שמספק נוחות שימוש מרבית.

מדריך קנייה: איך לבחור מדיח כלים צר?

לפניכם כמה מאפיינים ושיקולים חשובים שצריך לקחת בחשבון כשאתם בוחרים את מדיח הכלים הצר המושלם עבורכם.

קיבולת

מדובר בקריטריון מכריע ברכישת כל מכשיר חשמלי למטבח. חשוב שתבחרו בגודל הנכון והמתאים לגודל המשפחה ולצרכי הניקוי שלכם.

מבחינת הקיבולת, רוב הדגמים הרחבים מכילים עד ל-12 מערכות כלים בעוד שלדגם צר סטנדרטי תוכלו להכניס 8 מערכות כלים. קיימים גם דגמים ענקיים עם קיבולת גדולה יותר.

הקיבולת קובעת כמה כלים וסכו"ם תוכלו להכניס לתוך תא השטיפה והיא נמדדת במונח הסתמי והמעורפל שנקרא מערכת כלים.

מה זה אומר?  מערכת כלים אחת כוללת את סט הכלים והסכו"ם הנדרש לארוחה בת 3 מנות: צלוחית, צלחת גדולה, קערת פירות, ספל, כוס זכוכית וסכו"ם תואם.

חשוב לוודא שהדגם שאתם שוקלים לקנות גדול ומרווח מספיק כדי להכיל את כמויות וסוגי הכלים שאתם צריכים לשטוף.

עדיף ללכת על דגם עם סלסלאות מתכווננות שיבטיחו גמישות נוחות מקסימלית ויתאימו לכלים ולסירים במגוון רחב של צורות, גבהים ועיצובים שונים.

מספר הפריטים המקסימלי שניתן להעמיס לתוך המדיח נע בין 115 ל-120 כלים שונים. כדי להפיק את המירב ולהשתמש בו בצורה החסכונית והיעילה ביותר, אתם צריכים לבחור בקיבולת הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם. יכול להיות שאתם צריכים בכלל מדיח כלים ברוחב סטנדרטי? או אולי רחב?

סוג המדיח

מדיח כלים צר פתוח למחצה עם כלים נקיים בפנים

תוכלו לבחור בין ארבעה סוגים שונים על פי התצורה ואופן ההתקנה שלהם.

מדיח כלים מובנה המותקן מתחת לדלפק העבודה במטבח

הסוג הזה של המדיחים מוכנס לתוך גומחה בין הארונות מתחת לשיש במטבח. צורת ההתקנה הזאת מאפשרת להסוות את המכשיר ולשוות לו מראה זהה לארונות המטבח.

זה אומר שהוא ישתלב ויתמזג באופן מלא במטבח ויספק נוחות שימוש מקסימלית. הוא אינו מצריך חיבור לברז של כיור המטבח, מה שאומר שתוכלו להשתמש בחופשיות בברז הכיור במטבח גם כשמדיח הכלים עובד.

המכשיר הסמוי מהעין לא יתפוס מקום רב באמצע החדר או יפריע להתנהלות השוטפת שלכם במטבח. בגלל ההרכבה היקרה והמורכבת, הסוג הזה פחות מתאים לאנשים שמתגוררים בדירה שכורה או במעונות.

מדיח כלים נייד

סוג המוצרים האלה ניצב כיחידה עצמאית במקום מתאים במטבח. הוא מתאים לאנשים שלא רוצים לבצע את התקנה במקום קבוע ומעוניינים לשמור על האפשרות להעביר את המוצר ממקום למקום.

החיסרון הוא שלא תוכלו להחביא אותו בתוך ארונות המטבח ותצטרכו להקצות מקום שבו תוכלו להעמיד את אותו בלי שהוא יפריע למעבר שלכם ברחבי החדר.

הוא מתחבר ישירות לברז של כיור המטבח באמצעות מתאם מיוחד. המכשיר הקומפקטי הזה אינו דורש התקנה מסובכת ומורכבת וכשאינכם מפעילים אותו תוכלו להשתמש בחלק העליון שלו בתור משטח עבודה נוסף שיקל על ההתנהלות שלכם במטבח.

מגירת הדחה

מדיח כלים חצי אינטגרלי, מובנה שיענה בצורה מושלמת על הצרכים של משפחה גרעינית קטנה.

המגירות הנשלפות האלה מספקות גישה נוחה וקלה מאוד ותוכלו לבחור את הקיבולת המתאימה ביותר לצרכי הניקוי והרגלי השימוש שלכם.

אם יש לכם משפחה גדולה שמשאירה אחריה טונות של כלים מלוכלכים, תוכלו לבחור במכשיר בעל שתי מגירות הדחה נפרדות. היתרון הגדול הוא שניתן להפעיל אותן בנפרד אחת מהשניה. זה אומר שתוכלו להפעיל שתי תוכניות ניקוי שונות במקביל, לחסוך זמן וליהנות מתוצאות טובות יותר.

מדיח כלים דלפקי

מכשיר מהסוג הזה דומה לסוג הנייד וההבדל היחיד ביניהם הוא במיקום. בעוד שמדיח נייד מותקן על רצפת המטבח, הדלפקי מונח על משטח העבודה במטבח בסמוך לכיור.

לאחר שתחברו אותו לברז הכיור במטבח בעזרת מתאם מיוחד, תוכלו להתחיל להשתמש בו באופן מיידי.

ביצועים ונוחות השימוש

מחזיק צלחת לבנה במגירת הכלים

כדי לוודא שהמוצר שאתם שוקלים לקנות יענה בצורה טובה על הדרישות והצרכים שלכם, אתם חייבים לקחת בחשבון כמה מאפיינים בסיסיים חשובים כמו תוכניות ואפשרויות הניקוי שהוא מציע, החומר שממנו הוא עשוי וכו’.

הגיע הזמן לעבור בקצרה על הפיצ’רים שצריך לשים אליהם לב כשאתם רוכשים מדיח כלים חדש למטבח שלכם.

חומרי הגלם

מוצרים העשויים מפלדת אל חלד עמידה עדיפים בהרבה על מוצרים זולים יותר מפלסטיק.

יש כמה סיבות טובות להשקיע במכשירים העשויים מפלדת אל חלד. קודם כל, פלדה עמידה בפני כתמים וריחות לא נעימים והיא לא מתלכלכת בקלות ותישאר כמו חדשה לאורך זמן.

אבל מה שעוד יותר חשוב זאת היכולת שלה להוליך חום בצורה טובה יותר בהשוואה לפלסטיק. כשהחלק הפנימי של המוצר עשוי מפלדת אל-חלד, המכשיר יוכל לעמוד בטמפרטורות גבוהות יותר, מה שמבטיח ניקוי יסודי ויעיל יותר בפחות זמן.

התוצאה היא יעילות אנרגטית גבוהה יותר ובזבוז מינימלי של מים וחשמל. למרות שדגמים עם דפנות פלדת אל חלד יקרים יותר, אין ספק שמדובר בהשקעה כדאית ומשתלמת שתחזיר את עצמה בקלות ותחסוך לכם המון כסף בטווח הארוך.

פיצ’רים שימושיים של מדיח כלים צר

יד של בחור מניח כוס יין הפוכה בתוך מדיח כלים צר

כל יצרן ומותג מנסה לשלוף קלף מנצח מהשרוול שיגרום ללקוחות לבחור דווקא בדגמים שלו. הם מנסים לפתות את הלקוחות באמצעות פיצ’רים ייחודיים ומתוחכמים שנועדו לשדרג את נוחות ויעילות השימוש במדיח הכלים. כמובן שהשכלולים והמאפיינים המתקדמים האלה ינפחו את המחיר של המכשיר.

דגמים רבים מגיעים עם סלסילות מתכווננות, מחיצות מתקפלות ומתקני עזר ייעודיים לכלים ספציפיים. הם מספקים מגוון רחב של אפשרויות סידור כלים שונות ולא תצטרכו לשבור את הראש על טעינת סירים גבוהים וכלים רחבים פנימה.

תוכניות ניקוי

כדי להבטיח ניקוי אופטימלי של הכלים בכל הפעלה, עומדות לרשותכם מגוון רחב של תוכניות ניקוי שונות המותאמות לצרכי ניקוי וסוגי כלים שונים. תוכלו להתאים כל מחזור שטיפה לצרכים ולהעדפות שלכם ולבחור בתוכנית ההפעלה שתעשה את העבודה בצורה היעילה והטובה ביותר בלי לבזבז לחינם מים וחשמל.

לפניכם תוכניות הניקוי הנפוצות ביותר שתמצאו ברוב הדגמים בשוק:

תוכנית מושהית

תוכלו לתזמן מראש את תחילת מחזור השטיפה בעזרת טיימר להפעלה עתידית. משך ההשהיה נע בין שעה ל-24 שעות, בהתאם לדגם שבחרתם לעצמכם.

שטיפה והמתנה

תוכנית ההפעלה הזאת מיועדת לשטיפה מוקדמת והשריה מהירה של כלים וסכו"ם המיועדים להדחה במועד מאוחר יותר. היא מאפשרת לרענן את הכלים ולהסיר את הריחות שנדבקו אליהם ללא שימוש בחומר ניקוי כדי להכין אותם להדחה יסודית ומעמיקה יותר.

שטיפה בלבד

תוכנית הניקוי הטובה ביותר להסרה מהירה של שאריות מזון.

שטיפה מהירה

תוכלו לקצר בחצי את אורך מחזור השטיפה ולהסיר בזריזות לכלוך קל שעדיין לא התייבש במלואו.

חיטוי

ניקוי מוגבר באמצעות שטיפה עוצמתית והיגיינית בטמפרטורה גבוהה שמחסלת 99.9% מהחיידקים והזיהומים שהצטברו בכלים שהכנסתם למדיח.

פיצ’רים מתקדמים

סידור צלחות במבט על

תוכלו למצוא דגמים מתוחכמים שמצוידים בטונות של חידושים טכנולוגיים ליעילות ניקוי משופרת ולחיסכון בצריכת המים והחשמל.

חיישני לכלוך מיוחדים דוגמים את רמת הלכלוך של הכלים שהכנסתם ומווסתים באופן אוטומטי את כמות וטמפרטורת המים, כמות חומר הניקוי ואורך ההפעלה הנדרשים לכל מחזור ניקוי.

הפיצ’ר החדשני הזה מונע בזבוז מיותר של מים וחשמל ומבטיח את הניקוי היעיל והאיכותי ביותר בכל הפעלה של המכשיר.

תא שטיפה רב מפלסי

רוב המוצרים שתמצאו כיום בשוק מגיעים עם כמה מדפים נפרדים המסודרים בכמה מפלסים לנוחות וגמישות שימוש מירבית. מערכת התזת מים תלת שכבתית מבטיחה שטיפה יסודית, יעילה ואיכותית יותר של כל הכלים שבפנים.

פונקציית Auto Restart

תקריב של ידיים מחזיקות צלחת במגירת הכלים

האפשרות יכולה להיות מועילה ושימושית במיוחד במקרה של הפסקת חשמל. גם לאחר נפילת מתח פתאומית, המכשיר מסוגל לחזור בכוחות עצמו למצב ההפעלה האחרון ולהמשיך את מחזור השטיפה מאותה הנקודה שבה הוא הפסיק בלי שתצטרכו להזיז אצבע.

פילטר לסינון שאריות מזון ולכלוך

כשמשתמשים במדיח כלים, יש כוכבית אחת חשובה שצריך לקחת בחשבון, לפני העמסת הכלים, בדרך כלל צריך לשטוף בזריזות שאריות מזון מוצק שנתקעו עליהם. זה עוזר למנוע סתימות והצטברות ריחות רעים.

זה יכול להיות מתיש ומעצבן במיוחד אם עומד לפניכם הר של כלים מלוכלכים, הרי כל הקטע ברכישת מדיח כלים זה שהוא יחסוך לכם שטיפה ידנית של הכלים. אבל יש אפשרות מתקדמת שיכול להציל את המצב ולחסוך לכם את כל העבודה הקשה והמלוכלכת.

דגמים רבים מגיעים עם מסננים שמטפלים בכל שאריות המזון שנתקעו בכלים המלוכלכים בכוחות עצמם. חלק מהדגמים מצוידים במסנן בעל מנגנון ניקוי עצמי שמבטיח תחזוקה נוחה ונטולת מאמץ, בעוד שמכשירים אחרים מגיעים עם פילטר רגיל שידרוש מכם להפשיל את השרוולים ולדאוג לנקות אותו מפעם לפעם.

ריכוך מים קשים

המים בישראל נחשבים לקשים יחסית ואלה לא חדשות טובות לכלים שלכם. המים האלה מלאים במינרלים שעלולים להשאיר משקעים וסימנים על הכלים במהלך תהליך השטיפה במדיח וכמובן שזה הדבר האחרון שאתם רוצים.

דגמים מסוימים מצוידים במנגנון ריכוך מים מיוחד שמאפשר להתגבר על הבעיה הזאת. כל מה שתצטרכו לעשות זה לקנות מלח מיוחד לריכוך המים, להכניס אותו לתא ייעודי ואתם מסודרים. תוכלו להשתמש במדיח בראש שקט בלי לאכול סרטים שהוא יתמלא באבנית.

אמצעי בטיחות

אישה מכניסה צלחות צבעוניות לתוך מדיח כלים צר

מעבר לאיכות ויעילות הניקוי של המוצר, חשוב שתשימו לב גם לבטיחות שלו. תוודאו שהדגם שהחלטתם ללכת עליו מגיע עם מנגנון נעילת דלת שימנע ממנה להיפתח בטעות בעת הפעלת המכשיר.

המנגנון הזה נקרא גם נעילת בטיחות בפני ילדים והוא ימנע מהילד שלכם לשחק עם הדלת ויגן עליו מכוויות. בנוסף, חשוב לבדוק שהמדיח מגיע עם מנגנון למניעת הצפה במקרה של סתימה או דליפה בצינור.

אמצעי הבטיחות האלה יבטיחו שהוא יעבוד בצורה חלקה, בטוחה ויעילה ללא תקלות ותאונות לא רצויות.

לוח פיקוד ותצוגה של מדיח כלים צר

מדיחי כלים מובנים מגיעים עם לוח פיקוד ובקרה סמוי שמוסתר בשפת הדלת, זה מאפשר להסוות אותו בין ארונות המטבח ולשמור על עיצוב נקי ואחיד במטבח. מכשירים מהסוג הזה מגיעים במגוון רחב של צבעים שונים, ככה שתוכלו להשיג התאמה מלאה לסגנון העיצוב של המטבח שלכם.

לוח הפיקוד שלו מגיע עם נורות חיווי שמאפשרות לעקוב בנוחות ובקלות מירבית אחר התקדמות מחזור השטיפה ומתריעות על עצירת אספקת המים למכשיר או על תקלות אחרות.

דגמים מסוימים מגיעים עם מנגנון בטיחות מיוחד שמפסיק את זרימת המים במקרה של דליפה בצינור, זה אומר שתוכלו להשתמש במדיח בראש שקט בלי לדאוג שכל תקלה קטנה תוביל להצפת המטבח שלכם.

חשוב שתבחרו במוצר כלים בעל לוח פיקוד ברור, ידידותי לשימוש ונוח לגישה שתוכלו לתפעל בקלות.

שאלות ותשובות

אישה עם ערימת כלים מלוכלכים בכיור שואלת שאלה

גם אם עדיין נשארו לכם כמה קצוות פתוחים ולא הכול ברור לגמרי, זה בכלל לא סוף העולם. אני הולך לענות על כמה מהשאלות הדחופות והבוערות ביותר שמטרידות את רוב האנשים שרוכשים מדיח כלים חדש, ככה שכדאי לכם להמשיך לקרוא כי יש סיכוי גבוה שתמצאו את התשובות לתהיות שלכם.

תזכרו שידע זה כוח ולכן עדיף ללכת על בטוח ולחקור את התחום לעומק מאשר להצטער אחר כך.

כמה עולה מדיח כלים צר?

המחיר תלוי בין השאר בסוג וקיבולת, מספר תוכניות הניקוי והתכונות המיוחדות שהוא מציע. המחיר יכול לנוע בין 1,500 ל-4,500 ש"ח. ציפוי נירוסטה ופיצ’רים ייחודים ומתקדמים יכולים להקפיץ את מחיר המכשיר.

חשוב שתמצאו את הדגם שעונה על כל הצרכים והדרישות שלכם ומספק את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

האם שווה לקנות מדיח כלים צר?

זה תלוי בצרכי ובהרגלי ניקוי הכלים שלכם. אם אתם מתקשים להסתדר בלי מדיח כלים איכותי ויש לכם מטבח צפוף וקטן עם מקום מוגבל, תלכו על המכשיר הקומפקטי הזה בלי לחשוב פעמיים.

האם כל הדגמים מגיעים עם נעילת ילדים?

ממש לא. אפילו הדגמים היקרים והמתוחכמים ביותר לא תמיד מספקים את אמצעי הבטיחות הבסיסי הזה. אם אם יש לכם ילדים קטנים בבית, עדיף לא להתפשר על אמצעי הבטיחות הזה וללכת על דגם שמצויד במנגנון נעילת דלת בפני ילדים.

השורה התחתונה

אישה יושבת על הרצפה במטבח עם חיוך שהכלים נקיים

גם אם יש לכם מטבח קטן עם מעט מאוד מקום פנוי, זה ממש לא אומר שתצטרכו לוותר, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים צרים וקומפקטיים שמשלבים בין ביצועים מעולים להתקנה מהירה ופשוטה ונוחות שימוש מקסימלית.

במקום להימלט באימה בכל פעם שצריך לשטוף כלים, כדאי להשקיע במוצר כלים איכותי שיחסוך לכם המון זמן ומאמץ. אין לי ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך הקנייה הזה יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת במדיח כלים צר שתהיו מרוצים ממנו עד הגג!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן