פן לשיער: 12 מייבשי שיער מומלצים לשנת 2024

מחפשות פן איכותי לשיער? כולנו חולמות על שיער מושלם שנראה כמו מיליון דולר: אין דבר שנשים רוצות יותר משיער מטופח ומתוקתק שנראה סוף הדרך (חוץ מכמובן מלתחה בלתי נגמרת לאחסון קולקציית הבגדים והנעליים שאנחנו, או לפחות אני, לא מפסיקות לקנות).

מאז שאמא התחילה לאסוף את השיער שלנו בקוקיות חמודות כשהיינו בנות 3, אנחנו משקיעות המון זמן (וכסף!) על אביזרי ומוצרי עיצוב וטיפוח שיעזרו לשיער שלנו להיראות מושלם.

מיליוני נשים בכל רחבי העולם מתעוררות מוקדם מאוד בבוקר כדי להקדיש חצי שעה לחפיפת, עיצוב וסידור השיער שלהן. היום שלנו מתחיל מטיפול בשיער, ומשטר הטיפוח שלו דורש לא מעט פעולות יומיומיות שתלויות בסוג, אורך והגוון השיער שלכן: קודם כל, צריך לחפוף את השיער עם שמפו ומרכך, לאחר מכן לעטוף אותו בלחות והזנה עמוקה עם קרם או מסיכה, לייבש אותו עם פן, ואז לסלסל או להחליק וליישר אותו.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
השורה התחתונה
דגם מושלם של חברה מעולה במחיר עוד יותר מעולה. כבר לא צריך להוציא מאות שקלים כדי להנות ממוצרים איכותיים שמספקים תוצאות מדויקות.
יתרונות
מגוון דרגות חום בהתאם לסוג השיער
קל משקל ובעל ידית אחיזה נוחה
טכנולוגיית יונים שליליים וחיוביים להגנה מרבית על השיער
חסרונות
לא מגיע עם דיפיוזר לתלתלים
במקום השני
DYSON Supersonic HD07 מייבש שיער
Dyson Supersonic
טכנולוגיה מתקדמת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מדובר בשילוב מעולה של מנוע עוצמתי, מנגנון ויסות חום מתוחכם ועיצוב נוח לשימוש שמבטיח ייבוש ועיצוב מהיר ויעיל.
יתרונות
ייבוש שיער מהיר במיוחד
מבחר אביזרים ומברשות
טכנולוגיה ייחודית לוויסות חום
חסרונות
יקר מאוד
תמורה טובה למחיר
איתמר Parlux פרלוקס 3600
Parlux (איתמר) 3600
אחיזה נוחה
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
חברת "איתמר" הישראלית מביאה לנו את הדגם הבא מהסדרה המעולה שלה, הייצור הוא של חברת פרלוקס האיטלקית והוא מייבש השיער המקצועי ביותר שנותן תוצאה חלקה ומושלמת בקלות ונוחות.
יתרונות
עיצוב ארגונומי מונע שחיקה
אחריות מקורית במעבדות איתמר
אחד המוצרים האהובים על המקצוענים
חסרונות
לא מגיע עם דיפיוזר לתלתלים

ולבסוף, כשאתן אוהבות את מה שאתן רואות במראה, תצטרכו לקבע את השיער במקום ולשמור על העיצוב המהמם שלו לאורך זמן בעזרת מוס או ספריי לשיער המועדף עליכן. ואנחנו נאלצות לחזור על כל הטקס הארוך והמתיש הזה כל בוקר.

כל אישה תגיד שזה ממש לא בשמיים ושאפשר לתקתק את כל זה במהירות ובקלות… כל עוד יש לכן את הכלים המתאימים והכי טובים!

אביזרי טיפוח ועיצוב איכותיים יהפכו את החיים שלכן להרבה יותר קלים ונוחים ויאפשרו לכן לשמור על שיער מדהים במינימום זמן ומאמץ: הם יסגרו את הפינה כשהשיער שלכן התעורר ליום גרוע במיוחד ונראה כמו משהו שעדיף לו לחזור לישון.

ובנקודה הזאת מייבש שיער נכנס לתמונה: אני לא מכירה אישה שיכולה להסתדר בלי פן איכותי לשיער שיודע לעשות את העבודה. המכשיר השימושי והמועיל הזה יכול להחליף כל אביזר עיצוב אחר שאי פעם השתמשתן בו, ומדובר בנשק יום הדין למאבק בשיער פרוע, מבולגן ומרדני.

הפן מתאים למגוון אינסופי של סגנונות עיצוב שונים, החל מתלתלים קופצניים ושובבים ועד לתסרוקת קלאסית מלאת נפח של כוכבת קולנוע מפורסמת – תוכלי להשיג את המראה שאת חולמת עליו בלי להסתבך ולהתלכלך יותר מדי. מייבש שיער מקצועי מספק אפשרויות בלתי מוגבלות: הוא מאפשר לנו לקבל כל עיצוב שאפשר לחשוב עליו בעזרת זרם של אוויר חם (ואולי גם מברשת אחת או שניים).

עם מכשיר איכותי ביד, השמיים הם הגבול!

תוכלו לעצב בצורה מושלמת את השיער שלכן לפני יציאה לבילוי, דייט או אירוע משפחתי, ולהדהים את החברים ובני המשפחה שלכם שיהיו בטוחים שיצאתם מהמספרה וביקרתם אצל מעצב שיער מקצועי.

אבל איך לבחור מכשיר יעיל ואמין שתוכלו לסמוך עליו? קל מאוד ללכת לאיבוד במגוון האינסופי והמבלבל של הדגמים, המותגים והסוגים השונים שתמצאו בשוק. אז כדי שלא תצטרכו לגשש באפלה בחיפוש אחרי הפן הבא שלכן ולא תפלו על מכשיר גרוע ובעייתי שישרוף את השיער היקר שלכן (אוי ואבוי אם זה קורה!), החלטתי לעשות סדר ולהמליץ לכן על מייבשי השיער הכי טובים שתוכלו למצוא נכון לרגע זה.

אז אם אתן שוברות את הראש על בחירת המכשיר הנכון והמתאים ביותר עבורכן, הגעתן למקום הנכון! הסקירה הזאת תחסוך לכן המון ספקות, התלבטויות ואכזבות. סיכנתי את קווצות השיער שלי בבדיקות אינסופיות של אינספור מכשירים שונים ונשארתי בחיים כדי לספר לכן על הדגמים הכי איכותיים שאני יכולה להמליץ עליהן בעיניים עצומות – אז בואו נתחיל!

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

12 מייבשי שיער הכי טובים לשנת 2024

1

POWER PRO 3700-HSI PROFESSIONAL

בחירה מנצחת
הבחירה שלנו
פן עוצמתי, שעובד על מהירות של 18 אלף סיבובי מנוע לדקה ובעוצמה של 220 וולט! ממש חיה רעה…אבל מעולה בשבילך:)
יתרונות
  • קל משקל
  • דרגות חום מגוונות
  • אחריות מהיבואן לשנה
  • עיצוב אלגנטי
  • מגיע בתוספת 2 אביזרים
  • הגנה מפני נפילות
  • טכנולוגיה מתקדמת וייחודית שנועדה להגן על סיב השערה תוך מקסום פעולת הייבוש והעיצוב של השיער
חסרונות
  • לא מגיע עם דיפיוזר לתלתלים

מעבר לחידוש מתמיד של המלתחה (איך לא נמאס לנו לקנות, איך??) ובחירת אביזרים משלימים כמו תכשיטים, תיקים ונעלים אחד הנושאים שהכי מעסיקים אותנו זה השיער שלנו.

בין שלל התכשירים, הטיפולים והמכשירים שנעביר על השיער שלנו כדי לשוות לו מראה בריא וזוהר, אחד שפוגש את השיער שלנו בתדירות גבוהה הוא מייבש השיער.

אבל מה שרובנו לא יודעות הוא, ששימוש קבוע במייבש שיער גורם לשיער להישרף בקצוות ולהיחלש לטווח ארוך! כדי לשמור על השיער בריא ורך כמשי, הוציאה חברת HSI PROFESSIONAL את הפן הייחודי שלה.

אז מה כל כך מיוחד בו לעומת אלפי המוצרים האחרים שתמצאו בשוק? למעשה לא מדובר בעוד פן רגיל שעובד רק על יונים שליליים (מייבש את השיער ומעצב באותה הפונקציה).

פן פאואר פרו 3700, מציע טכנולוגיה חדשנית והיחידה בארץ המשלבת יונים חיוביים ושליליים במכשיר אחד!

היונים החיוביים פותחים את השערה והחום נכנס בין הסיבים ולא הורס אותה בתהליך הייבוש, היונים השליליים סוגרים את הסיבים של השערה כדי שאפשר יהיה לעצב אותה בנוחות מקסימלית.

מבחינתי, מייבש שיער טוב הוא שילוב מושלם של מספר פונקציות כמו אחיזה נוחה, משקל קל, פעולה יעילה, בטיחות, אחריות המוצר, איכות וכמובן גם מספר דרגות החום- את כל אלה המייבש שיער של HSI מספק ובגדול!

ולקינוח, הפן מצויד בפילטר נשלף כדי להקל על פעולת הניקיון והתחזוקה של המכשיר ובכבל ארוך במיוחד כדי לפרגן לך שימוש נח וגמיש בזמן ייבוש השיער.

2

Dyson Supersonic

פופולרי
עיצוב ייחודי
מדובר בשילוב מנצח של מנוע עוצמתי, מנגנון ויסות חום מתוחכם ועיצוב נוח לשימוש שמבטיח ייבוש ועיצוב מהיר ויעיל במיוחד בלי להתעלל בשיער שלכן ולסכן את בריאותו.
יתרונות
  • ייבוש שיער מהיר במיוחד
  • אביזרים מגנטיים מיוחדים
  • מרכז כובד מאוזן לתפעול נוח
  • ניתן לניקוי קל ומהיר
  • עבודה שקטה בתדר צליל שאינו נמצא בטווח השמיעה האנושי
  • טכנולוגיה ייחודית לוויסות חום ששומרת על המכשיר ואביזרי העיצוב קרירים ונעימים למגע
  • מיוצר על ידי מותג חדשני ופופולרי הידוע בסטנדרטים הגבוהים שלו
חסרונות
  • יקר מאוד

המותג המצליח הזה התפרסם בזכות שואב האבק המתקדם והאיכותי שלו, אבל לאחרונה (או ליתר דיוק לפני כמה שנים) הוא החליט להיכנס לשוק אביזרי עיצוב השיער. אני מעריצה גדולה של שואבי האבק של דייסון, והייתי חייבת לבדוק מקרוב את מייבש השיער של החברה.

את הסקירה המלאה שלנו על המכשיר הזה תוכלו לקרוא כאן: מייבש שיער דייסון סופרסוניק: בזבוז כסף או הפן הכי טוב בעולם?

עיצוב מהפכני ופורץ דרך

דייסון לא רק החליטה ליצור מכשיר חדשני ומתקדם, אלא המציאה מחדש את אביזר עיצוב השיער הפופולרי הזה ושברה את כל החוקים בשוק: המכשיר הזה לא דומה לשום מייבש שיער אחר. בניגוד לפנים כבדים ומסורבלים, המנוע של הדייסון סופרסוניק ממוקם בידית המכשיר, מה שמבטיח מרכז כובד מאוזן יותר. המכשיר הייחודי הזה שוקל 659 גרם בלבד, ככה שהוא נוח במיוחד לאחיזה ממושכת.

תפעול נוח ופשוט

הדייסון סופרסוניק מגיע עם 4 דרגות חום שונות לבחירתכן: ייבוש ועיצוב מהיר ב- C°‏100‏, ייבוש רגיל ב-C°‏80, ייבוש עדין ב-C°‏60 וזרם אוויר קר בטמפרטורה של C°‏28. בנוסף, תוכלו לבחור בין 3 מהירויות ייבוש מדויקות, מה שאומר שתוכלו לשלוט במהירות הסיבוב של המנוע ולהתאים את עוצמת הייבוש לצרכים ולהעדפות שלכן.

כדי להקל על התפעול של המכשיר, בראש המכשיר תמצאו נורות חיווי שמציינות את הגדרות החום ומהירות הייבוש שבחרתן, ותפעול המכשיר מתבצע באמצעות לחצנים נוחים וקלים לשימוש.

אבל הפן הזה הולך צעד אחד מעבר לכוונון ידני של דרגת החום ומהירות הייבוש: הדייסון סופרסוניק מגיע עם בקרת חום חכמה שמגנה על השיער מחום קיצוני ושומרת על הברק הטבעי שלו. המנגנון המובנה הזה מודד את טמפרטורת האוויר 20 פעמים בשנייה ושומר על חום אופטימלי.

טכנולוגיה לבידוד חום

בניגוד למכשירים אחרים, הדייסון סופרסוניק נשאר קר ובטוח למגע גם כשאתן מפעילות אותו על טמפרטורה גבוהה. הטכנולוגיה הייחודית שלו מונעת מגוף המכשיר והאביזרים המחוברים אליו להתחמם, מה שאומר שתוכלו להחליף בין אביזרי העיצוב השונים ולאחוז במכשיר בצורה בטוחה בלי לפחד מכוויות.

עבודה שקטה במיוחד

למרות העוצמה המפלצתית של הדגם הזה, בקושי אפשר לשמוע אותו כשהוא דלוק. הוא מפיק צליל ייחודי בתדר הנמצא מעל לטווח השמיעה האנושי, מה שאומר שתוכלו להנות מעיצוב שיער שקט, רגוע ונינוח במיוחד. מערכת מיוחדת למניעת רעידות ותזוזות בזמן הפעלת המכשיר מבטיחה עבודה שקטה וחלקה. כמובן שלא מדובר בדממה מוחלטת, אבל הדייסון סופרסוניק הרבה יותר שקט בהשוואה למייבשי שיער אחרים והוא בטוח לא יפריע לאנשים שנמצאים בקרבת מקום.

טכנולוגיה לייבוש מהיר ועיצוב מבוקר

החבר’ה בדייסון החליטו למקם את המנוע של הדייסון סופרסוניק בידית של המכשיר, מה שהשאיר יותר מקום בראש של המכשיר לפיצ’רים משוכללים ופיתוחים מתקדמים כמו טכנולוגיית "הכפלת" אוויר: היא מכפילה את עוצמת האוויר שהוא מפזר פי 3 ויוצרת סילון אוויר ממוקד ומבוקר לעיצוב שיער מדויק. אבל מה זה אומר בפועל? זה אומר שהמנגנון המתוחכם הזה מאפשר לנו לקצר את זמן הייבוש באופן משמעותי.

ועכשיו שיעור מדע זריז: המנגנון המתקדם הזה מתבסס על: "עקרון ברנולי" שאומר שירידה בלחץ האוויר מאפשרת להגביר את המהירות שלו. גם מטוסים, מדחסי מנועים ורכבות קיטור פועלים באמצעות העקרון המדעי הזה. העקרון המדעי הזה מאפשר ליצור זרם אוויר עוצמתי ומהיר במיוחד, מה שמסביר את הביצועים המעולים של המכשיר הזה. תודו – תמיד נחמד ללמוד משהו חדש, לא?

אביזרי עיצוב וייבוש מגנטיים

הערכה של הדייסון סופרסוניק מכילה 3 אביזרים נלווים:

  • פייה להחלקה וייבוש השיער שמאפשרת להשיג מראה טבעי, אלגנטי וישר בלי שערות פרועות ומבולגנות שמתעופפות לכל כיוון
  • אביזר לעיצוב שיער ממוקד שמאפשר למקד זרם אוויר מדויק ומבוקר על אזור אחד ספציפי בלי לפגוע באזורים אחרים בשיער
  • דיפיוזר לניפוח וסלסול השיער שמשמש לייבוש טבעי של התלתלים שלכן ועוזר למנוע קרזול. יש להשתמש באביזר הזה בטמפרטורות ומהירויות ייבוש נמוכות

כל פייה מגיעה עם טבעת מתכתית שמתחברת במהירות למגנט בראש המכשיר: אפשר לחבר ולנתק בקלות את האביזרים המגנטיים במהלך העיצוב לנוחות שימוש מקסימלית. תוכלו לסובב את הפיות המתחברות לראש המכשיר ב-360 מעלות כדי לכוון את זרם האוויר החם בצורה הנוחה והיעילה ביותר עבורכן.

ניקוי פשוט ומהיר

תוכלו לנקות את הדייסון סופרסוניק בכלום זמן וללא מאמץ. כל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט לנתק את המכשיר מהחשמל, להסיר את מכסה הפילטר ולנקות היטב את המסנן בעזרת מטלית או מברשת רכה כדי להיפטר מגושי הפסולת והאבק שנתקעו בתוכו. בסיום תהליך הניקוי, תחזירו את כיסוי הפילטר למקומו ואתן מסודרות – זה כל הסיפור. רק תקפידו לא לנקות את המכשיר במים זורמים, לא משנה אם מדובר בדייסון סופרסוניק או בכל דגם אחר.

מנגנוני בטיחות

נורית חיווי מיוחדת בראש המכשיר מתריעה כשהגיע הזמן לנקות את הפילטר של המכשיר. היא תעזור למנוע הצטברות של חלקיקי אבק ולכלוך בתוך המסנן שעלולה להוביל לחימום יתר של המנוע ולפגיעה במכשיר. אני ממליצה לנקות את המסנן אחרי כל שימוש ולא לחכות עד שנורת החיווי תהבהב.

על הפן תמצאו גם נורת חיווי נוספת בצבע אדום. שלוש נורות חיווי אדומות מהבהבות מתריעות על תקלה רצינית במכשיר. במקרה כזה, צריך לפנות ליצרן ולדווח על התקלה. אמצעי בטיחות נוסף שיש במכשיר, הוא מפסק אוטומטי שמכבה אותו אם יש חימום יתר. אם המנגנון הזה הופעל, תנתקו את המכשיר מהחשמל ותשימו אותו להתקרר על משטח עמיד בפני חום.

בקיצור, אם אתן שואלות אותי, מדובר באייפון של מייבשי השיער – לא פחות.

3

Parlux (איתמר) דגם 3600 SuperTurbo

אחיזה נוחה
תמורה טובה למחיר
חברת "איתמר" הישראלית מביאה לנו את הדגם הבא מהסדרה המעולה שלה, הייצור הוא של חברת פרלוקס האיטלקית והוא מייבש השיער המקצועי ביותר שנותן תוצאה חלקה ומושלמת בקלות ונוחות.
יתרונות
  • עיצוב ארגונומי מונע שחיקה
  • אחריות מקורית במעבדות איתמר
  • תוחלת חיים ארוכה
  • אחד המוצרים האהובים על המקצוענים
חסרונות
  • לא מגיע עם דיפיוזר לתלתלים
  • יש לו 2 דרגות חום בלבד

ההמלצה של מומחי השיער היא לייבש את השיער עם מייבש שיער, או בקיצור, פן. בימי החורף הקרים חשוב לייבש את השיער טוב כדי שלא נתקרר. בימי הקיץ הלחים עדיף שלא לתת לשיער להתייבש מעצמו, זה פוגע ומחליש אותו. קיימים בשוק המון אמצעים לייבוש שיער שרובם שורפים את השיער ומייבשים אותו. פן איכותי ישמור על השיער שלכם בריא וחיוני.

המוצר האהוב והמומלץ ביותר על בעלי המקצוע ובעלי המספרות בגלל היעילות והתוצאות המהירות שלו. העובד המסור ביותר שתוכלו למצוא.

עיצוב ארגונומי:

מעצבי שיער מבלים שעות ארוכות של עבודה מאומצת עם כפות הידיים, דבר שגורם להתעייפות ושחיקה של השרירים. רק מוצר שעיצבו מקצוענים יכול להתאים למקצוענים. כאן, הצורה הארגונומית של הידית תמנע היווצרות של עומס.

אם אתם מחפשים תותח לעבודה, ה-"סופר טורבו" יעשה אותה בקלות בעזרת מנוע חזק שמגיע להספק מרשים של עד 2500 וואט ו-2 דרגות חום שונות.

מתאים לשימוש ביתי:

גם אם אתם מתעסקים בעיצוב שיער כהשלמת הכנסה או שאתם בכלל לא עוסקים בתחום אבל השיער שלכם פשוט לא מסתדר בלי התערבות חיצונית, הוא יהיה מושלם בשבילכם להחלקה וייבוש במהירות ומבלי לנפח את השיער. הוא הולך לחסוך לכם הרבה זמן לפני כל יציאה מהבית.

תוכלו לבחור בין שני ראשים, אחד עם פייה רחבה והשני עם פייה צרה. מתאים גם לשיער עבה.

4

Babyliss Smooth Pro

איכות במחיר שפוי
איזון בין מחיר לאיכות
דגם מעולה של חברה מעולה במחיר עוד יותר מעולה. כבר לא צריך להוציא מאות שקלים כדי להינות ממוצרים איכותיים שמספקים תוצאות מדויקות. חברת בייביליס מביאה לנו מוצר מצויין שנותן עבודה מושלמת.
יתרונות
  • אחריות ל-5 שנים
  • מבנה ארגונומי לשמירה על כף היד
  • פילטר ניתן לניקוי
חסרונות
  • מהירות יציאת אוויר לא חזקה במיוחד

בעבר מייבשי השיער נועדו רק כדי לייבש את השיער. היום הטכנולוגיות החדישות ביותר מגיעות עד אלייך. לא תצטרכי להוציא סכום מטורף כדי לקנות פן איכותי או לנסות בייאוש למצוא את הספרית שתסכים לקבל אותך בערב החג.

חברת בייביליס שכבר שנים מתמחה במוצרי שיער איכותיים, לא נתנה להצלחה לעלות לה לראש וממשיכה לשווק לנו (גם) מוצרים חדשניים להשלמת הטיפוח הביתי.

הדגם הזה מתאים גם לשימוש ביתי וגם למספרות – בעל מהירות דחיפת אוויר גבוהה במיוחד של 75Km/h ומנוע בהספק גבוה של 2100 וואט. עם כוונון מדויק במיוחד של החלקים הנעים לאקוסטיקה משופרת ואפשרויות של חימום ושינוי עוצמת האוורור. כולל לחצן לאוויר קר. זרימת האוויר מנותבת וקצב הייבוש מהיר במיוחד.

עיצוב ארגונומי:

אם יש לכם מספרה גדולה או ביתית, או שהתכנון הוא להשתמש במוצר לשימוש ביתי, כנראה שתמצאו את עצמכם מחזיקים אותו לא מעט. בדיוק מהסיבה הזאת, ידית האחיזה עוצבה בצורה ארגונומית כך שתתאים לכף היד כדי להפחית עומסים ולמנוע מתיחה של שרירים וגם לאפשר אחיזה יציבה ושליטה טובה. הוא גם מתוכנן בצורה שמונעת רעידות של המנוע.

זרימת אוויר מנותבת:

מאפשרת לקצר את משך הזמן ומקדמת את הייבוש להשגת פעולה יעילה יותר. עיצוב המאוורר מונע ליפוף של שיערות ומפחית סיכוי לחסימה. מנוע AC איכותי ועמיד במיוחד, תוצרת איטליה.

פיות מנתבות שמאפשרות זרימה מיטבית של האוויר:

הוא מגיע יחד עם פיה צרה (10 מ"מ) לעיצוב וסטיילינג מדויקים במיוחד.

5

Remington Hydraluxe AC8901

מה עוד אפשר לבקש?
הגנה מושלמת
חברת רמינגטון הוציאה מייבש שיער בעל טכנולוגיה קרמית יונית לביטול החשמל הסטטי וחימום אחיד של השיער. לשמירה והגנה אידיאלים על השיער.
יתרונות
  • טכנולוגיה יונית המגנה על השיער
  • מבחר אביזרים לסוגי שיער שונים
  • בקרת חום למניעת שריפת השיער
  • לא יקר
חסרונות
  • קצת כבד

יש שאומרים שאפשר ללמוד הרבה על המצב הבריאותי של בן אדם רק מלהסתכל על השיער שלו. זה נכון, הרגלים לא טובים פוגעים בשיער ואחד מהם – הוא ייבוש באוויר הפתוח.

אם עברת החלקה או יש לך שיער צבוע ובטח אם יש לך שיער מתולתל את בטוח עדיין מחפשת את האחד שלך. זה שייבש את השיער שלך בצורה טובה ולא ייתן לך מראה מחשמל (ולא בקטע טוב) שידרוש כמות נכבדה של תכשירי שיער כדי לשטח ולסדר.

בעל טכנולוגיה יונית המבטלת את החשמל הסטטי שנוצר בזמן ייבוש השיער ומוסיפה לו ברק. בנוסף הטכנולוגיה מאפשרת חימום אחיד של השיער ובכך שומרת עליו מפני פגיעה או חום קיצוני.

מנוע טורבו דיגיטלי:

מנוע עוצמתי במיוחד בהספק של 2300 וואט ומאורר טורבו מהיר שנותן נפח אוויר מירבי של 18 ליטרים בשנייה ובכך מייבש ומעצב את השיער וחוסך לכם כשליש מזמן הייבוש.

המייבש הזה הוא השילוב המושלם של ייבוש איכותי תוך הגנה על השיער והכול במחיר הוגן ביחס למתחרים אחרים.

6

Elchim 3900 Ionic

לחיות מחוץ לקופסא
מוביל בתחום
הדגם הזה מבטיח לקצר את זמן ייבוש השיער ב-30%, מה שמעניק לו מקום של כבוד ברשימה המובחרת שלנו. מדובר במכשיר קל משקל עם עיצוב נוח ויעיל שפשוט תענוג להחזיק ביד. והדובדבן שבקצפת זאת טכנולוגיית היונים המתקדמת שלו למניעת חשמל סטטי!
יתרונות
  • זמן ייבוש קצר ב-30% לעומת דגמים אחרים בשוק
  • מנגנון מיוחד למניעת חשמל סטטי שמשאיר שיער זוהר ובריא
  • המכשיר האיכותי והיוקרתי הזה נוטף סטייל איטלקי
  • מכשיר קל משקל ונוח לאחיזה
  • ייבוש שיער שקט במיוחד
  • מכשיר קרמי עם טכנולוגיה יונית
  • ידית אחיזה ארגונומית
  • מגיע עם 2 ראשי עיצוב שמתלבשים בקלות על ראש המכשיר
חסרונות
  • לא הצלחתי למצוא, אהבתי כל דבר במכשיר הזה!

מעבר לכל השיווק וההתלהבות, מה שבאמת חשוב במייבש שיער מקצועי זאת התוצאה שהוא מספק, והמכשיר הזה עומד בגדול במבחן התוצאה ומספק ביצועים מושלמים. הוא מגיע עם כל הפיצ’רים והמאפיינים שהייתן מצפות לקבל ממכשיר ברמה הזאת, ומעניק תוצאה לא פחות טובה מסלון עיצוב שיער יוקרתי (אם אתן כמובן יודעות להשתמש בו)! לפי טענת היצרן, הדגם הזה עושה עבודה מהירה במיוחד ומקצר את זמן הייבוש ב-30%. אלה חדשות מצוינות לנשים עם שיער ארוך או עבה שזקוקות למכשיר זריז ויעיל שיאפשר להן לקצר תהליכים ולחסוך זמן יקר. אז אם נמאס לכן לבזבז המון זמן על הייבוש והעיצוב של השיער כל בוקר, תבדקו את הדגם הזה שמתאים לכל סוגי השיער, כולל שיער דק ודליל.

ברוכים הבאים לאיטליה

המותגים האיטלקיים שולטים ביד רמה וללא עוררין בתעשיית האופנה. תחשבו על השמות הבאים: ורסצ’ה, ארמני, דולצ’ה וגבאנה, פרארי, למבורגיני (האחרונים הם לא מתעשיית האופנה, אבל הבנתן את הקטע) – כל מותגי העל האלה משדרים סטייל, סטטוס ויוקרה. אבל מעבר למכוניות ספורט מהירות ואופנה עילית, איטליה היא מעצמה של מייבשי שיער מקצועיים מהרמה הגבוהה ביותר. אם אתן מחפשות פן בליגה אחרת שיעניק תוצאות מושלמות, כדאי ללכת על דגם שמפותח ומיוצר באיטליה, ובלי קשר – כל אדם שאני מכירה שביקר בארץ המגף, התרשם מהשיער המטופח והתספורות המושקעות של האיטלקים. מותג Elchim זאת גאווה איטלקית שמייצרת מייבשי שיער באיכות הגבוהה ביותר. אז אם אתן חולמות על שיער מדהים כמו של מוניקה בלוצ'י או איזבלה רוסליני, תנסו להשתמש בפן מקצועי מבית Elchim!

מכשיר קליל עם עיצוב מאוזן

ה-Elchim 3900 שוקל 900 גרם בלבד, מה שהופך אותו לאחד מהמכשירים הקלים ביותר בדירוג שלנו. הוא עושה עבודה טובה ושקטה, ומגיע עם מרכז כובד מאוזן ונוח לאחיזה. תשכחו מרעש חזק שיעשה לכן כאב ראש ויעיר את כל האנשים מסביב – כי המכשיר הזה שקט במיוחד, ולא רק שבקושי תרגישו אותו ביד, אלא גם לא תשמעו שהוא פועל.

גוף חימום קרמי וטכנולוגייה יונית

אחד מהיתרונות הייחודיים של המכשיר הזה, הוא השילוב המנצח בין מחולל יונים לגוף קרמי. הטכנולוגיות המתקדמות האלה ישמרו על הלחות הטבעית של השיער וימנעו מקווצות השיער המפוארות שלכן להיפגע ולהתייבש. בנוסף, המכשיר מנטרל את החשמל הסטטי שנוצר בתהליך הייבוש ומעניק לשיער מראה חיוני, בריא ומלא ברק.

ידית אחיזה ארגונומית

המכשיר הזה מרגיש מעולה כשמחזיקים אותו: הוא מאוד נוח לשימוש ובכלל לא מאמץ ומעייף את היד בזמן שאתן עובדות על עיצוב של תספורת מהסרטים. כשתנסו להחזיק מייבש שיער רגיל ששוקל טונה ויגמור לכן את היד, אתן תבינו את כל ההבדל ותקלטו על מה אני מדברת! אהבתי את העיצוב הארגונומי של ידית המכשיר שמבטיח אחיזה יציבה ונוחה במיוחד. תאמינו לי כשאני אומרת שהידיים והמפרקים שלכן יהיו אסירי תודה על הפיצ’ר השימושי הזה ששומר על הבריאות שלהם!

2 פיות עיצוב מיוחדות הכלולות בערכת המכשיר

מי כאן אוהבת פינוקים ומתנות? שאלה רטורית… ברור שכולנו! בכל מקרה, אתן תשמחו לדעת שהדגם הזה מגיע עם כמה תוספות חינמיות: 2 ראשי עיצוב שמתחברים לראש המכשיר. מדובר בעוד סיבה טובה לבחור בו. האביזרים האלה מאפשרים עיצוב ממוקד, מדויק ועדין יותר של השיער. שני התוספות האלה מגיעות עם מנגנון פירוק והרכבה נוח ומהיר, ננעלות בצורה יציבה והדוקה על ראש המכשיר, עמידות לטמפרטורות גבוהות, והכי חשוב – קלות לתפעול. דגם 3900 של Elchim מגיע עם ראש צר לעיצוב ממוקד וראש מיוחד להברשת השיער.

7

T3 Luxe 2I

דיוק מושלם
רמה אחת מעל
אם אתן פוחדות ששימוש בפן יפגע בקווצות השיער המפוארות שלכן, תשמחו לדעת שחברת T3 החליטה לטפל בבעיה הזאת ולהציל את המצב! היא הצליחה להשיג את הבלתי אפשרי וליצור מייבש שיער שמגן על השערות שלכן בצורה טובה יותר מייבוש שיער טבעי באוויר הפתוח.
יתרונות
  • משאיר שיער בריא יותר מייבוש טבעי באוויר הפתוח
  • מחולל יונים ומנגנון מיוחד למניעת חשמל סטטי וקרזול השיער
  • מונע איבוד של לחות בשיער
  • כולל 2 מהירויות ייבוש
  • מגיע עם 3 דרגות חום
  • לחצן להפעלת זרם אוויר קר
  • מברשת עגולה בגודל של 6.3 ס"מ במתנה
  • עיצוב ייחודי בצורת קונוס לייבוש שיער מהיר ויעיל יותר
  • יונים עם מטען שלילי וטכנולוגיית אינפרא אדום לתוצאות הכי טובות
חסרונות
  • אני לא יכולה לשים את האצבע על שום פגם במכשיר הזה, אהבתי אותו מאוד!

המכשיר המתוחכם הזה מצויד בכמה טכנולוגיות מקוריות וייחודיות (פטנט רשום של היצרן) שעוזרות להגביר את הנפח, הברק והחיוניות של השיער ובמקביל גם להפחית את הקרזול שלו, והכי חשוב – הפן הזה מאפשר להגיע לעיצוב הרצוי בלי לפגוע בשערות היקרות שלכן!

אם אתן משתמשות במייבש שיער כבר שנים רבות (אני התחלתי בגיל 13), אז רוב הסיכויים שהשיער שלכן כבר ספג לא מעט פגיעות ונזקים. אבל זה ממש לא סוף העולם, ולא צריך לדאוג מזה או להאשים את עצמכן. הבעיה היא שהמכשירים של פעם לא הגנו על השיער כמו הדגמים המתקדמים והחדשים שיש היום. אם פעם ייבוש שיער יומיומי לא היה עושה טוב לשיער שלנו ומשאיר שערות יבשות, שבורות ומקורזלות, אז הדגמים המודרניים עושים עבודה הרבה יותר טובה בשמירה על השיער.

דגם Luxe 2I דואג לשערות שלכן יותר טוב ממה שאמא טבע מסוגלת לעשות! בנוסף, הוא קל משקל ונוח לאחיזה. הדגם הזה יעזור לכם לשחזר את החוויה המפנקת של עיצוב סלון יוקרתי בלי לצאת מהבית!

טכנולוגייה חדשנית ומחולל יונים

המכשיר החדשני הזה שולף כמה קלפים מנצחים מהשרוול כדי להגן על השיער שלכן בזמן הייבוש. קודם כל, המנגנון הייחודי שלו מגן על השערות שלכן בצורה טובה יותר מייבוש טבעי באוויר הפתוח. יחד עם היונים שנפלטים מהמכשיר במהלך תהליך ייבוש ועיצוב השיער, תוכלו ליהנות מתוצאות מהירות, טבעיות ומרשימות במיוחד. המכשיר הזה מפזר כמות גדולה של אוויר חם בצורה עדינה, רכה ומבוקרת. זרם האוויר הזה מועשר ביונים בעלי מטען שלילי וקרני אינפרה אדום שיעשו רק טוב לשיער שלכן. היונים מפחיתים חשמל סטטי ומונעים מהשערות שלכן להתבלגן ולהתפזר לכל עבר – הן יאטמו את הלחות הטבעית של כל שערה וימנעו ממנה להתייבש. השילוב של שתי הטכנולוגיות האלה יגרום לשיער שלכן להיראות ולהרגיש בריא יותר מאי פעם (אתן מכירות עוד פן שמבטיח דברים כאלה?).

כוונון אישי

לכל אחת (ואחד!) מאיתנו יש שיער ייחודי ויחיד במינו. לכן, כל פן מקצועי צריך להציע התאמה אישית לדרישות ולצרכים הייחודיים שלכן. דגם Luxe 2I של חברת T3 מספק מגוון רחב של אפשרויות כוונון כדי לספק התאמה מושלמת לשיער שלכן. תוכלו ליהנות מהפונקציות הבאות:

  • שני מהירויות ייבוש
  • שלוש דרגות חום
  • לחצן להפעלת זרם אוויר קר

תוכלו לתת לקרקפת שלכו לנוח מהאוויר הלוהט ולייבש את השיער בצורה הדרגתית ומתונה, כדי שהוא יוכל להתרגל ולהסתגל לטמפרטורות הגבוהות. אם אתן מרגישות שהעניינים מתלהטים יותר מדי, אל תפחדו לקחת פסק זמן מתהליך הייבוש ולאוורר את השיער שלכן עם זרם אוויר קריר!

עיצוב ארגונומי

השם של המכשיר מדבר בעד עצמו: ממש לא מדובר בגימיק שיווקי והדגם הזה באמת קל כמו נוצה. הוא שוקל 1.36 ק"ג בלבד והוא מאוד נוח לשימוש. אהבתי את העיצב היייחודי של ידית האחיזה שנועד להפחית את המאמץ המופעל על פרק כף היד בזמן השימוש במכשיר. בנוסף, המשקל שלו בצורה טובה – מה שמקל מאוד על התפעול שלו.

מברשת עגולה לעיצוב השיער במתנה!

במארז המוצר מחכה לכן הפתעה נעימה ושווה במיוחד: מברשת עגולה בקוטר של 6.35 ס"מ להתרת קשרים וסירוק השיער. בשילוב עם העוצמה המרשימה והפיצ’רים המתוחכמים של דגם luxe 2I, תוכלו לחולל קסמים עם השיער שלכן ולהשוויץ בעיצוב מקצועי בנוחות ובמהירות מירבית.

עיצוב מיוחד בצורת קונוס לייבוש שיער מהיר יותר

מבנה הקונוס החדשני ויוצא הדופן של המכשיר הזה מאפשר לנו לייבש כמות גדולה יותר של שערות בצורה יעילה ובלי יותר מדי מאמץ. המאפיין הזה מועיל ושימושי במיוחד עבור נשים עם שיער ארוך או עבה שהתרגלו להקדיש שעה שלמה לייבוש השיער שלהן. בינינו, למי יש כל כך הרבה זמן פנוי להקדיש לייבוש ועיצוב השיער? בכל אופן, מייבש השיער הזה מאפשר לזרז תהליכים ולחסוך המון זמן.

8

Gamma Piu​​ BARBER PHON

דגם מקצועי לגברים
בחירה מצוינת
Gamma Piu הוא אחד המותגים הידועים והמצליחים ביותר בעולם עיצוב וטיפוח השיער המקצועי. מדובר בחברה אמינה ומנוסה שאי אפשר לפקפק במקצועיות שלה. זה בכלל לא מפתיע שאחד ממייבשי השיער המצוינים של המותג הזה נכנס לדירוג המובחר שלנו.
יתרונות
  • וסת טמפרטורה עם 6 דרגות חום שונות
  • ציפוי טורמלין לביצועים משופרים
  • מכשיר עמיד עם זרם אוויר עוצמתי
  • מכשיר שקט וקל משקל לנוחות שימוש מירבית
  • כפתור‭ ‬בורר‭ ‬מיוחד ל"מצב זקן" שמתאים במיוחד לגברים עם זקן
חסרונות
  • לא זול

מדובר בפן מקצועי שיאפשר לנו לשחזר את חווית הביקור במספרה איכותית ויוקרתית בלי לוותר על הנוחות של הבית. הדגם הזה עומד בציפיות הגבוהות הוא עושה עבודה טובה ושקטה, נוח לשימוש ולא מעייף את הידיים גם לאחר שימוש ממושך. מה עוד אפשר לבקש?

מכשיר עוצמתי עם הספק של 2000 וואט

מה מבדיל בין מייבש שיער איכותי לבין דגם זול שאפשר לקנות במחיר מצחיק בסופר? ובכן, בעיקר העוצמה של המכשיר. הדגם הזה מגיע עם הספק מרשים של 2000 וואט, מה שאומר שתוכלו לעצב את השיער שלכן במהירות שיא.

בחירה בין כמה דרגות חום ומהירויות ייבוש

תוכלו לכוון את טמפרטורת המכשיר ועוצמת הייבוש בהתאם לסוג השיער ולהעדפות שלכם, כי המכשיר הזה מגיע עם 6 דרגות חום ו-2 מהירויות ייבוש שונות. תפעול המכשיר מתבצע בעזרת לחצן נוח לשימוש ובנוסף תוכלו לקחת הפסקה מתהליך הייבוש ולהרגיע את השיער עם זרם אוויר קר.

ציפוי הטורמלין יאפשר להגביר את הברק הטבעי של השיער ויעזור להחליק וליישר אותו – תוכלו לשכוח משערות סוררות שמתפזרות לכל עבר והורסות את הלוק של השיער שלכן. השילוב החלומי בין כל הטכנולוגיות החדשניות האלה מספקות תוצאות מושלמות בכל שימוש, ותוכלו להגיע לעיצוב המהמם שתמיד חלמתן עליו בלי לרוקן את הארנק על הביקורים היקרים במספרה.

עיצוב מלוטש ואלגנטי

העיצוב השחור והנוצץ של הדגם הזה נראה מדהים, אבל מעבר למעטפת המבריקה והמרשימה של המכשיר, הוא מספק את הסחורה גם מבחינת הביצועים ונוחות השימוש שלו, הוא עושה עבודה שקטה מאוד והוא נוח במיוחד לתפעול. הוא מגיע עם פילטר ניתן להסרה שתוכלו לשטוף בקלות ובמהירות, מה שמקל על התחזוקה השוטפת של המכשיר. עם משקל של 550 גרם בלבד, הוא לא הולך להכביד על היד שלכן, גם אם תשתמשו בו במשך שעות ארוכות.

אביזרים נלווים

בגלל שהקלף המנצח של הדגם הזה הוא זמן ייבוש השיער המהיר שלו, זה לא מפתיע שבערכת המכשיר תמצאו 2 פיות מיוחדות לעבודה מהירה ויעילה יותר. האביזרים השימושיים האלה יחסכו לכן המון זמן יקר שתוכלו להקדיש לדברים חשובים ודחופים יותר.

9

Elchim Classic 2001

פשוט מושלם
שווה את ההשקעה
כשזה מגיע לגמישות עיצובית, אי אפשר להתעלות על המכשירים המקצועיים של מותג Elchim. תוכלו לעוף על כנפי הדמיון ולשחק עם השיער שלכן עד שתגיעו למראה המושלם שתמיד חלמתן עליו.
יתרונות
  • זמין בשישה צבעים שונים
  • בחירה בין 2 מהירויות ייבוש
  • כולל 5 דרגות חום
  • זכה לפרסים ממגזינים נחשבים
  • טכנולוגייה מיוחדת ליצירת זרם אוויר עוצמתי בלחץ גבוה
  • היצרן מתחייב שהמכשיר מסוגל לעבוד במשך 2,000 שעות
חסרונות
  • מגיע עם פיית עיצוב אחת בלבד

דגם Classic 2001 מבית Elchim מצטיין בעוצמתיות, יעילות ונוחות שימוש ומתאים למגוון רחב של עיצובים שונים. הדגם הזה זמין בשישה צבעים מגניבים: שחור, ורוד, אדום, שחור ולבן, אדום ושחור, ולבן – ככה שכל אחת תוכל למצוא את הצבע המושלם שקולע לטעם האישי שלה.

הדגם הזה בנוי היטב מהחומרים הכי טובים שיש: עמידות זה שם המשחק של הדגם הזה והיצרן מבטיח שהוא יספק לא פחות מ-2,000 שעות של ייבוש ועיצוב! המכשיר הזה מתאים גם למשתמשים מתחילים וטירונים וגם למעצבי שיער מיומנים ומנוסים שיודעים לעצב את השיער בעיניים עצומות. הוא עושה את העבודה בלי להתחכם יותר מדי ומאפשר לקבל את העיצוב הרצוי בלי לשבור את הראש על פיצ’רים מתקדמים ולהתעסק עם שכלולים מיותרים.

2 מהירויות ייבוש ו-5 דרגות חום מתכווננות

המכשיר הזה מעניק חווית ייבוש ועיצוב בהתאמה אישית: תוכלו לבחור בין 5 טמפרטורות ומהירויות ייבוש שונות שיתאימו לסוג השיער וסגנון העיצוב הרצוי! בין אם יש לכן תלתלים קופצניים, שיער עבה ושופע או שערות חלקות וישרות, המכשיר הזה יספק את הסחורה ויתמודד בקלות עם כל משימה שתטילו עליו!

טכנולוגיית דחיסת אוויר בלחץ גבוה

הדגם הזה מצויד בטכנולוגייה מיוחדת שמבטיחה זרם אוויר עוצמתי וממוקד לייבוש מהיר ויעיל במיוחד. המנוע האיכותי והעמיד של המכשיר מסוגל לעבוד במשך 2,000 שעות בלי לקרטע, לזייף או להוריד הילוך! אם אתן מחפשות סוס עבודה אמין שיעשה עבודה מהירה וטובה יותר ממייבש שיער יוני ממוצע, הפן הזה נועד בדיוק בשבילכן.

התחייבות ל-2,000 שעות עבודה!

סופסוף הגענו ליתרון הגדול והמרשים ביותר של המכשיר הזה: הוא מסוגל לעבוד במשך 2,000 שעות! כן, כן, מדובר ב-83 יום של ייבוש שיער רצוף. בנוסף, הוא עושה עבודה הרבה יותר מהירה מדגמים אחרים וישרת אתכן בנאמנות זמן רב!

מכשיר מוערך ועטור פרסים

ה-Elchim Classic 2001 הפך לבחירה המועדפת על מעצבי שיער מקצועיים וזכה בכמה פרסים נחשקים של המגזינים המובילים בתעשיית היופי והאופנה כמו: "אין-סטייל" ו: "אלור" – מגזינים שמספקים מידע בדוק על כל מה שטרנדי ונוצץ בעולם הטיפוח והאופנה. תשמחו לשמוע ששני המגזינים הנחשבים והפופולריים האלה פשוט עפו על הפן הזה, והוא הוכתר למייבש השיער הכי טוב לשנת 2013 על ידי מגזין "אלור" ושחזר את ההישג הזה בשנת 2014 כשנבחר לפן הטוב ביותר מסוגו על ידי "אין-סטייל"! אז אם מיטב המומחים בתחום מהללים את הדגם הזה וממליצים עליו בחום, כנראה שכדאי לשים עליו עין!

הערכה כוללת פייה לעיצוב מדויק

המכשיר מגיע עם פייה מיוחדת לעיצוב וייבוש ממוקד: היא מאפשרת לתחם את זרם האוויר לאזור ספציפי אחד, מה שהופך את תהליך העיצוב להרבה יותר מהיר ויעיל. במארז המוצר תמצאו רק את הפייה הזאת, אבל תוכלו לרכוש בנפרד אביזרי עיצוב שימושיים אחרים. כמו למשל דיפיוזר שיקל על תהליך העיצוב ויעזור בניפוח וסלסול השיער.

10

MHU Professional Hair Dryer

כי על איכות לא חייבים לשלם ביוקר
איזון בין מחיר לאיכות
מדובר באחת מהחברות הידועות והמוערכות ביותר בעולם טיפוח השיער, ושום סקירה של מייבשי שיער מומלצים לא תהיה שלמה בלי אחד המכשירים המצוינים של המותג המצליח הזה.
יתרונות
  • מיוצר על ידי אחד מהמותגים האמינים והידועים ביותר בתחום עיצוב השיער
  • מנוע עוצמתי עם הספק של 1875 וואט
  • כבל חשמלי ארוך בגודל 2.65 מטר לנוחות שימוש מקסימלית
  • מארז המכשיר כולל שני אביזרי עיצוב נלווים: פייה ודיפיוזר
  • וסת טמפרטורה עם שלוש דרגות חום שונות
  • בחירה בין שתי עוצמות ייבוש
  • מתאים בצורה מושלמת לכל סוג של שיער
  • פילטר אחורי ניתן להסרה
  • חום אינפרה אדום לתוצאות משופרות
  • גוף חימום קרמי עם ציפוי טורמלין ומחולל יונים להגנה על הברק הטבעי של השיער ומניעת קרזול
חסרונות
  • קצת כבד

כשאתן חושבות על עיצוב שיער מקצועי, מה השם הראשון שקופץ לראש? סיכוי טוב שמדובר במותג MHU. אני בטוחה שיצא לכן לראות לא מעט מוצרים של המותג הפופולרי הזה בסלון עיצוב יוקרתי או מספרה מקצועית.

הדגם הזה של חברת MHU מספק את כל מה שאפשר לצפות מפן מקצועי ברמה הגבוהה ביותר שגם הספר האהוב עליכן ישמח להשתמש בו. הוא מגיע עם מנוע עוצמתי בעל הספק של 1875 וואט, מאפשר לבחור בין כמה דרגות חום ומהירויות ייבוש, משלב בין גוף חימום קרמי עם ציפוי טורמלין למחולל יונים שמבטיחים ברק מוגבר וכולל כמה אביזרי עיצוב שיתאימו לכל סוג ומרקם של שיער.

בין אם אתן מעצבות את השיער כבר שנים רבות או שרק התחלתן להשתמש בפן ואתן עושות את הצעדים הראשונים שלכן בתחום עיצוב השיער, תהיו מרוצות מהדגם המעולה הזה שעושה עבודה טובה על כל סוג של שיער ומספק תוצאות לא פחות טובות מסלון יופי מפונפן.

מנוע איכותי עם הספק של 1875 וואט

הלב הפועם במכשיר המקצועי של MHU הוא מנוע עוצמתי בעל הספק גבוה של 1,875 ואט, שיספק ביצועים אחידים ועקביים בכל שימוש ויאפשר לכן לייבש ולעצב את השיער בצורה חלקה ויעילה במיוחד. כבל חשמלי באורך 2.65 מטר לא יגביל את חופש התנועה שלכן ויקל על השימוש במכשיר. בערכת המכשיר תמצאו שני אביזרי עיצוב שימושיים:

  • פייה לעיצוב וייבוש ממוקד: תוכלו לתחם את זרם האוויר באזור ספציפי
  • דיפיוזר: פתרון מושלם לשיער מתולתל וגלי. מאפשר לרכך ולעדן את זרם האוויר

3 דרגות חום

תוכלו לבחור את הטמפרטורה המתאימה והנוחה ביותר עבורכן שתעניק את התוצאה האופטימלית! בין אם אתן מעדיפות ללכת על בטוח ולייבש את השיער בצורה איטית ומבוקרת בטמפרטורה נמוכה, ללכת על כל הקופה ולקצר תהליכים עם חום גבוה, או לבחור בטמפרטורה בינונית לייבוש רגיל, הדגם הזה מאפשר לבחור בקלות את רמת החום הטובה ביותר לסוג ומרקם השיער שלכן.

2 מהירויות ייבוש

מעבר לכוונון ידני של הטמפרטורה המושלמת, תוכלו לבחור גם את מהירות הסיבוב של המאוורר כדי להשיג התאמה מלאה לצרכים ולהעדפות שלכן. אני ממליצה לבחור במהירות הנמוכה כשאתן מתמקדות באזורים קטנים ומוגבלים כמו שורשי השיער. אם אין לכן הרבה זמן לבזבז ואתן זקוקות לייבוש מהיר במיוחד, תפעילו את המהירות הגבוהה!

פילטר אחורי נשלף לניקוי פשוט ומהיר

רוב מייבשי השיער המקצועיים מגיעים עם מסנן מובנה למניעה של חדירת אבק ולכלוך במהלך תהליך עיצוב וייבוש השיער, אבל הניקוי של הפילטרים האלה יכול להיות כאב ראש לא קטן. למרבה המזל, החבר’ה ב-MHU התחשבו בנו ודאגו לצייד את הפן בפילטר נשלף שתוכלו להסיר ולחבר בצורה מהירה ופשוטה. זה אומר שתוכלו לנקות אותו בצורה קלה ונטולת מאמץ, מה שיעזור להאריך את תוחלת החיים שלו.

טכנולוגיה מתקדמת

המכשיר הזה משלב בין כמה טכנולוגיות מתקדמות כדי להבטיח ייבוש אחיד, מדויק ובטוח יותר של השיער. מקרן אינפרה-אדום מיוחד ישחרר חום אחיד ושווה שיחדור לעומק זקיקי השיער ויחמם אותו באופן יסודי, בעוד שגוף החימום הקרמי ומחולל היונים יפרקו את טיפות המים הקטנות שעל השיער ויגנו עליו מנזקים ופגיעות. המנגנון המשולב הזה עוזר למכשיר ליצור שיער בריא, זוהר ורך כמשי – הוא יעזור לשקם ולהחזיר לחיים שיער עייף, דהוי ושברירי, ותוכלו לייבש את השיער במהירות בלי לפגוע בו.

11

Gamma Piu Aria Dual Ionic Granite

להרגיש כמו מקצוענים
מיוצר באיטליה
האלוף הבלתי מנוצח למשקל נוצה: דגם Aria Dual Ionic Granite של חברת גאמה פיו. תוכלו להרגיש מקצוענים בשימוש בפן הזה, למרות שבקושי תרגישו אותו בידיים. הוא אמנם קטן, אבל הוא מגיע להספק של עד 2250 וואט, שזה נתון מדהים!
יתרונות
  • חברת Gamma Piu נחשבת לאחד המותגים המובילים והכי מצליחים בתחום טיפוח ועיצוב השיער
  • עיצוב עתידני
  • טכנולוגיית יונים מתקדמת למאבק בשיער פרוע ומקורזל
  • שמירה על הלחות הטבעית של השיער
  • מנגנון וויסות חום לשמירה על טמפרטורה אופטימלית
  • מכשיר קטן וקומפקטי עם עיצוב יוקרתי
חסרונות
  • לא זול

טכנולוגיית יונים תלת שכבתית

הרבה דגמים מקצועיים מגיעים עם מחוללי יונים מובנים, אבל המכשיר הזה לוקח את הטכנולוגיה הזאת צעד אחד קדימה ומשדרג את היעילות שלה: בעזרת מנגנון חדשני הוא מצליח לשחרר יונים וליצור מעטפת רב שכבתית למניעת קרזול. תוכלו לייבש את השיער מבלי לדאוג שהשערות הסוררות והמרדניות יעשו לכן חיים קשים!

עוצמה ומהירות

תוכלו לבחור בקלות בין 6 דרגות חום ובין 2 מהירויות שונו.

שילוב בין חום ולחות

הדגם הזה שומר על הלחות הטבעית של השיער בזמן תהליך הייבוש, והתוצאה היא שיער חיוני ומלא ברק. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תוכלו להשתמש בתרסיס קרטין שיעזור לשמור על שיער בריא.

מנגנון לשמירת טמפרטורה אחידה

המכשיר הזה מסוגל לשמור על הטמפרטורה המדויקת שקבעתן לאורך זמן, מה שאומר שתוכלו להשתמש בו בראש שקט בלי לדאוג לחימום יתר ופגיעה בשיער! זה חשוב במיוחד לנשים עם שיער עבה או ארוך שצריכות להקדיש הרבה יותר זמן לייבוש השיער ומתקשות להשתמש בפן רגיל שלא מסוגל לשמור על טמפרטורה נוחה ומאוזנת ועלול לשרוף את השיער שלכן.

עיצוב קומפקטי ועדכני

כבר אמרתי שהמכשיר הזה פשוט נראה מעולה? העיצוב האטרקטיבי והאלגנטי שלו גונב את ההצגה. כשהחברות שלכן יראו את יצירת המופת הזאת ביד שלכן, הן פשוט ישתגעו מקנאה (בדוק!). מעבר למראה המהמם, הפן הזה מצטיין גם במבנה קומפקטי וקל משקל: הוא שוקל 390 גרם בלבד ולא יכביד על היד שלכן גם בשימוש ממושך.

12

Berta Professional Hair Dryer

רמה גבוהה
כל מה שאפשר לבקש
אם אתן מחפשות פן איכותי ונוח לשימוש, מייבש השיער של מותג Berta יכול להיות הבחירה הכי טובה ובטוחה שלכן. המכשיר מספק עוצמה מרשימה של 1,875 וואט וכולל מחולל יונים למניעת חשמל סטטי. המכשיר הזה מספק שילוב מנצח של יעילות ופשטות שימוש!
יתרונות
  • חום אינפרה אדום ומחולל יונים להגנה מקסימלית על השיער בזמן תהליך הייבוש והעיצוב
  • המכשיר יוצר מחסום טבעי שמגן על השיער מכימיקלים וחיידקים
  • מנוע עמיד במיוחד עם תוחלת חיים ארוכה פי 4 מדגמים סטנדרטים
  • מנוע עוצמתי בעל הספק של 1875 וואט
  • פולט פי 100 יותר יונים שליליים מכל מתחרה אחר בשוק
  • כבל חשמל ארוך
חסרונות
  • מכשיר די גדול שלא בדיוק מתאים לטיולים ונסיעות

חיזוק בריאות השיער

הוא מגיע עם טכנולוגיית יונים מתקדמת להגנה על השיער במהלך תהליך הייבוש. אם אתן חולמות על שיער רך, זוהר וגמיש יותר בלי בלגן אטומי או חשמל סטטי, כדאי שתשימו לב לדגם הזה. מחולל היונים העוצמתי במכשיר פולט פי 100 יותר יונים מפן סטנדרטי, וטכנולוגיית אינפרה-אדום מקצרת ב-50% את זמן הייבוש ומפחיתה את הסיכון לפגיעה בשערות היקרות שלכן.

המכשיר הזה אוטם את הלחות הטבעית בתוך השיער ויוצר שכבת הגנה ששומרת על השערות מחדירה של כימיקלים, חיידקים, לכלוך וזיהומים סביבתיים! מדובר ביתרון מכריע עבור נשים שמתגוררות בעיר גדולה וסואנת שמלאה בפיח, עשן, אבק וזיהום אוויר גבוה.

אינפרה-אדום

בדומה לדגמים האחרים בדירוג שלנו, גם המכשיר הזה מנצל חום אינפרה-אדום שפועל לטווח רחוק ומחמם את השיער שלכן באופן אחיד ושווה. תוכלו לייבש את השיער בצורה מהירה יותר עם פגיעה מינימלית.

תוחלת חיים פי 4 יותר ארוכה בהשווה למכשירים אחרים

רכישת פן מקצועי זאת השקעה חכמה לטווח הארוך. הדגם של מותג Berta מגיע עם מנוע עמיד וקשוח שמבטיח אורך חיים גדול פי 4 מפן סטנדרטי. תוכלו לייבש את השיער תוך 5 דקות בלבד ולדעת שהמכשיר הזה יחזיק מעמד במשך כמה שנים טובות!

ועוד עצה חשובה: כשאתן רוכשות מייבש שיער חדש באינטרנט מחנות בחו"ל, תוודאו שהוא מתאים לשקע החשמלי ולרמת המתח שיש בארץ – תוכלו למצוא בקלות את המידע החשוב הזה במפרט הטכני של המכשיר.

פילטר מובנה עם מנגנון למניעת תלישת ושבירת שערות

כל אישה שהפן הפך לחבר הכי טוב שלה נאלצה להתמודד עם הסיוט של שערות שנתפסו בתוך המכשיר – כולנו שרדנו את החוויה הלא נעימה הזאת. אם אתן שייכות לקומץ בנות המזל שלא התמודדו עם המצב המפחיד הזה, אני מאחלת שזה אף פעם לא יקרה לכן בעתיד! הדגם הזה של מותג Berta יחסוך לכן את התענוג המפוקפק הזה ויגן על השיער שלכן. הוא מגיע עם מנגנון בטיחות מיוחד שמונע מהשערות להיתפס במסנן של המכשיר (כואב לי אפילו לחשוב על זה!). תוכלו להשתמש בפן בצורה רגועה בלי לאכול סרטים שקווצות השיער שלכן יכולות להיתפס במכשיר – התאונה המפחידה והמבאסת הזאת לא אמורה לקרות אף פעם אם תשתמשו בדגם הזה של חברת Berta. בנוסף, תשמחו לדעת שהמכשיר הזה מגיע עם אחריות של שנתיים, מה שרק יגביר את השקט הנפשי שלכן! תהיו מכוסות בכל מקרה שלא יהיה במשך תקופת האחריות!

מדריך קנייה ושימוש: איך לבחור מייבש שיער?

אישה עם שיער קצר מפזרת על עצמה אוויר חם על רקע כתום

כשמדובר בטיפוח ועיצוב השיער, לכל פאשלה, טעות ותקלה יכול להיות מחיר גבוה מאוד. השיער משחק תפקיד חשוב ומכריע במראה החיצוני שלכן, למעשה, זה הדבר הראשון שקופץ לנו לעין. אי אפשר להתעלם מהאורך, התספורת, סגנון העיצוב וצורת השיער של האנשים מסביבנו.

בעוד שהעיניים הן החלון לנשמה שמספרות המון על האופי של האדם והכוונות שלו, השיער זאת המסגרת של הפנים שמדגישה את היופי הטבעי ומשדרגת את המראה החיצוני שלנו (יחד עם האיפור שהשקענו בו 45 דקות, אבל אל תדאגו, לא נגלה את הסוד הזה לאף אחד!).

תספורת טובה ומחמיאה יכולה לעשות הבדל עצום. לכן, נשים בכל רחבי העולם משקיעות כל כך הרבה זמן, אנרגיות ומאמץ בטיפוח ובעיצוב השיער שלהן שגורם להן להיראות צעירות, יפות ומטופחות יותר.

בין אם אתן רוצות להדגיש את התלתלים ההורסים שלכן, לאלף שערות מרדניות וסוררות או פשוט לייבש היטב את השיער לפני שאתן יוצאות מהבית בלילות החורף הקרים, מייבש שיער איכותי יסגור לכן את הפינה.

כמובן שחשוב לעשות בחירה חכמה ומושכלת ולבחור במכשיר, יעיל ובטוח לשימוש – אחד שיחסוך לכן לא מעט תקלות לא נעימות ותאונות מביכות, כדי שתוכלו לגרום לשיער שלכן להיראות במיטבו ולהשיג תוצאות לא פחות טובות ממספרה מקצועית.

אם אתן קוראות את המדריך הזה, רוב הסיכויים שאתן נופלות לאחת משלוש הקטגוריות הבאות:

  • אתן רוצות להשקיע במכשיר מקצועי שיעזור לכן לחולל קסמים עם השיער שלכן
  • כבר בזבזתן כמה מאות שקלים על מייבש שיער בעייתי ומאכזב שאתן מבואסות מהביצועים שלו
  • יש מצב שמישהו (ספר, חברה טובה או אמא שלכן) המליץ לכן לעצב את השיער עם פן, אבל אין לכן שמץ של מושג מאיפה להתחיל ואיך לעשות את זה כמו שצריך

לא משנה מה הסיבה שגרמה לכן לקרוא את המדריך הזה, מדובר ביום המזל שלכן! כי אתן הולכות ללמוד את כל מה שצריך לדעת כדי לעשות בחירה מנצחת במכשיר איכותי ואמין שיעשה עבודה מעולה. אם אתן תוהות האם בכלל כדאי להשקיע במכשיר מקצועי או שאפשר לוותר על התענוג היקר הזה ולהסתדר בלעדיו, כדאי שתפנימו את העובדה הבאה: מייבש שיער איכותי יכול להיות מועיל ושימושי לכל אישה (כן, כן, אפילו עבורך). הנה כמה סיבות מצוינות לרכוש פן מקצועי:

השקעה משתלמת

יכול להיות שמה שעובר לכן עכשיו בראש זה: "למה לכל הרוחות אני צריכה לבזבז כל כך הרבה כסף על משהו מקצועי כשאני יכולה ללכת על דגם פשוט ובסיסי במחיר מצחיק?". אני חייבת להגיד שיש בזה משהו – על מדפי החנויות באמת תוכלו למצוא מייבש שיער זול של מותג אלמוני במחיר נגיש ושווה לכל כיס, וזה מפתה מאוד לרכוש את המכשיר הזה שעולה כמה גרושים.

אבל, תיקחו בחשבון שאתן הולכות לקבל בדיוק את מה ששילמתן עליו.

אין חוכמות.

תצטרכו להסתפק במוצר סוג ד' שלא יחזיק מעמד להרבה זמן, ויש גם סיכוי מאוד גבוה שהוא ישרוף את השיער שלכן ויתקלקל במהירות. ואת הנזקים האלה יהיה קשה ויקר מאוד לתקן: תצטרכו להשקיע מאות שקלים בחלקים חלופיים, לרוץ לספר שלכן ולהתחנן שהוא יציל את המצב ותוך זמן קצר כנראה שתצטרכו לרכוש מכשיר חדש – פתאום הפן הזול והנחות שרכשתן כבר לא נשמע כמו מציאה כל כך גדולה, ולמעשה, הוא יעלה לכן הרבה יותר בטווח הארוך. לכן, עדיף לא להתקמצן ולהתפשר על איכות. תעשו את החישוב בעצמכן: מכשיר איכותי שישרת אתכן בנאמנות במשך כמה שנים טובות יעלה לכן פחות מכל המכשירים החד פעמיים והזולים שתצטרכו להחליף כל חודש – זה בדוק.

תוצאות טובות יותר

2 אנשים קופצים משמחה באוויר על החוף כשברקע השמש שוקעת

חשבתן פעם למה מעצבי שיער מנוסים ומיומנים מתעקשים להשתמש במוצרי העיצוב והטיפוח היוקרתיים והאיכותיים ביותר? הם הרי היו יכולים לחסוך טונות של כסף ולהוזיל עלויות אם הם היו הולכים על המוצרים הזולים שאפשר למצוא בכל מקום. התשובה לכך פשוטה מאוד: הם פשוט לא מספקים את הסחורה. אביזרי עיצוב שיער מקצועיים באיכות של מספרה מצטיינים בעמידות וביעילות יוצאת דופן ומספקים תוצאות מושלמות בכל שימוש. אתן יכולות לתאר לעצמכן שמעצב על אגדי כמו ג’ון פרידה יהמר על המוניטין והתדמית שלו וישתמש בפן או מסרק גרוע שעושה עבודה נוראית ונשבר כל שבועיים? זה בחיים לא יקרה!

ולכן, הדבר האחרון שאתן רוצות זה ליפול על מכשיר גרוע שרק יזיק לכן. אם הבריאות והמראה של השיער שלכן נמצא בראש סדר העדיפויות, חשוב שתשקיעו במכשיר איכותי ואמין שלא יפגע בשערות היקרות והאהובות שלכן. החדשות הרעות הן ש-99% ממייבשי השיער בשוק פוגעים בשיער שלכם וגורמים לייבוש, נשירת ושבירת השערות. מכשיר מהסוג הזה יגרום ליותר נזק מתועלת ויהפוך את השיער שלכן לפגום, שברירי וחסר חיים. כדי למנוע את הסיוט הזה, אתן חייבות להשקיע במכשיר מקצועי שיגן על השיער שלכן ויעטוף אותו בהמון חום ואהבה. גם אם תשלמו טיפה יותר על דגם איכותי מהשורה הראשונה, מהר מאוד תבינו שזאת אחת מההשקעות הכי טובות שתוכלו לעשות למען הבריאות של השיער שלכן.

הזמן שלכן יקר

עוד יתרון של מכשיר מקצועי לשיער הוא חיסכון בזמן. בואו נודה באמת: כולנו רוצות לגמור עם עיצוב השיער כמה שיותר מהר ולטוס לעבודה או לפגישה החשובה שמחכה לנו. מייבשי השיער שנמצאים ברשימה המובחרת שלנו עושים את העבודה תוך 30% עד 40% פחות זמן משאר הדגמים שיש בשוק! זה אומר שתוכלו לקצר תהליכים ולהתפנות במהירות למשימות ומטלות חשובות ודחופות יותר. במקום לבלות שעות ארוכות מול המראה, תוכלו לייבש ולעצב את השיער בכלום זמן, ושגרת הטיפוח שלכן כל בוקר תהפוך להרבה יותר מהירה ויעילה.

למי כדאי להשתמש בפן מקצועי?

כל אישה שלא מוכנה לצאת מהבית עם שיער שנראה פחות ממושלם. אם אתן לא מוכנות להתפשר על פחות מהטוב ביותר ורוצות להשיג תסרוקת ברמה של סלון עיצוב שיער מפונפן ויוקרתי, אתן חייבות לרכוש מייבש שיער איכותי ברמה הגבוהה ביותר. אם אתן רוצות לייבש את השיער בצורה מהירה ובטוחה בלי להתעלל בשיער שלכן ולבזבז על זה שעתיים, תלכו בלי לחשוב פעמיים על דגם איכותי. אם נמאס לכן לשלם כמה מאות שקלים על עיצוב שיער מקצועי, תוכלו להגיע לתוצאות לא פחות טובות לגמרי בעצמכן. מספיק עם כל הדחיות והתירוצים, תעשו לעצמכן טובה ותלכו על פן מקצועי שיחסוך לכן המון כסף, זמן ומאמץ.

בחירת מייבש השיער המושלם לסוג השיער שלכן

בדיוק כמו שמוצרי טיפוח שיער שונים מיועדים לסוגי שיער שונים, ככה גם מייבשי שיער שונים מותאמים בצורה טובה יותר לסוגים ומרקמים שונים של שיער. כדי שלא יהיה לכם סלט בראש מכל המושגים המקצועיים והמונחים המפוצצים שרק ספרים ומעצבי שיער מבינים, המדריך הקצר והתמציתי שלפניכם יעזור לכן למצוא את המכשיר המושלם לסוג, מרקם ואופי השיער שלכן.

שיער עדין או דליל

אם יש לכן שיער דק ודליל, אתן צריכות ללכת על דגם שכולל וסת טמפרטורה עם מספר דרגות חום שונות. שיער עדין ושברירי נוטה להישבר ולהינזק בקלות, ולכן תצטרכו לשמור על טמפרטורות נמוכות יחסית ולהימנע מייבוש יתר. מייבש שיער שמאפשר כוונון ידני של רמת החום הרצויה יאפשר לכן לייבש את השיער בראש שקט מבלי לדאוג שתשרפו את השערות העדינות שלכן ותפגען בהן.

בנוסף, כדאי לבחור במכשיר עם גופי חימום קרמיים שידועים ביכולת שלהם לשמור על הלחות הנדרשת לשיער בזמן תהליך הייבוש. זה אומר שתוכלו לעטוף את השיער שלכם בשכבת הגנה שתשמור עליו מנזקים ופגיעות. גם דגמים שפולט יונים שליליים יכול להיות ההימור הבטוח והטוב ביותר עבור נשים עם שערות עדינות ודלילות – המנגנון הזה יעיל במניעת חשמל סטטי, והוא יעזור לאלף את השערות הקטנות והמעצבנות שמזדקרות לכל עבר.

שיער גלי או מחוספס

אם השיער שלכן מתולתל או גס ומחוספס, תרשמו לעצמכן את הכלל הבא: פחות זה יותר. אני יודעת עד כמה זה מפתה לפזר על התלתלים הקופצניים שלכן את האוויר הכי חם בטמפרטורה מקסימלית – זאת נראית הדרך הבטוחה והמוצלחת ביותר להשתלט על השיער השובב שלכן ולקצר את זמן העיצוב שלו. אבל, מדובר בטעות קטלנית שיכולה לעלות לכן ביוקר. תאמינו או לא, אבל שיער מתולתל, מקורזל ומחוספס, הוא חשוף ופגיע בפני נזקי חום הרבה יותר מאשר שיער עבה.

לכן, עדיף ללכת על בטוח ולהימנע מחום גבוה וייבוש עוצמתי שעלול להרוס או אפילו חס וחלילה לשרוף את קצוות השיער היקרות שלכן. אז כשאתן מחפשות פן חדש, כדאי להתמקד בדגמים עם בורר טמפרטורה שמאפשר להנמיך את החום שיוצא מהמכשיר. במקום ללכת על כל הקופה ולייבש את השיער שלכן למוות, תוכלו לייבש אותו בצורה הדרגתית ומבוקרת יותר. בנוסף, מומלץ לבחור במכשיר שמציע מספר מהירויות ייבוש שונות. תוכלו להאיץ את זמן הייבוש גם כשהמכשיר פועל בטמפרטורה יחסית נמוכה!

שיער עבה

כשתשאלו כל בחורה עם שיער עבה וסמיך מהי פעילות הטיפוח שהיא הכי שונאת, תמיד תקבלו את אותה התשובה: לייבש את השיער. דווקא הבחורות שיש להן שיער שופע ומעורר קנאה לא תמיד קולטות את גודל המתנה שהטבע העניק להן. אבל הטיפוח של קווצות השיער הצפופות והארוכות האלה הוא בכלל לא פשוט, ולוקח המון זמן לייבש היטב את רעמת השיער האדירה הזאת. בחלק מהמקרים, נשים עם שיער עבה ושופע צריכות להקדיש שעתיים לייבוש השיער שלהן. כן, כן, קראתן נכון – שעתיים! בזמן הזה אפשר לראות 2 פרקים (אפילו 3) של הסדרה האהובה עליכן בנטפליקס, לסיים את הפרויקט ההוא בעבודה שדחיתן כבר שבועיים או לאפות מגש של עוגיות!

אז אם עדיין לא החלטתן אם רעמת השיער המפוארת שמעטרת את הראש שלכן זאת ברכה או קללה ונמאס לכן לבזבז כמה שעות על ייבוש השיער, מעבד שיער מקצועי יכול להציל את המצב ולעשות לכן חיים קלים. בשנים האחרונות, הטכנולוגיה של מייבשי השיער עברה קפיצת דרך משמעותית וכיום הם מספקים חווית ייבוש מהירה, נוחה ומהנה יותר מאי פעם. תוכלו לייבש את השיער העבה והצפוף ביותר תוך פחות מחצי שעה. תחפשו דגם מקצועי עם אביזרים מיוחדים לעיצוב שיער עבה (פייה ייעודית בצורה של מברשת לשיער) ותתרכזו בדגמים שמתיימרים לספק את זמן הייבוש המהיר ביותר.

שיער קצר

בזמן שבחורות עם שיער עבה ושופע אוכלות חצץ ועושות שמיניות באוויר בתהליך ייבוש ועיצוב, דווקא נשים עם שיער קצר נהנות מהחיים ומרגישות ברות מזל כשהן צריכות לעשות את אותו הדבר. אז אם שיחקתן אותה עם קארה אופנתי או תספורת קצרה וטרנדית אחרת, תוכלו לייבש שערות רטובות ונוטפות מים תוך פחות מעשר דקות. אם אתן נושאות בגאון תספורת קצרה, כדאי שתלכו על מייבש שיער מקצועי שמגיע עם פיות מיוחדות לעיצוב ממוקד של אזורים ספציפיים. תוכלו למקד את זרם האוויר החם על שורשי השיער כדי להגביר את הנפח שלו ואז לרדת באיטיות לכיוון הקצוות. בקיצור, תוכלו להגיע לעיצוב מושלם במינימום זמן!

שיער ארוך

בדומה לבחורות עם שיער עבה ושופע, גם נשים עם שיער ארוך שמגיע עד המותניים צריכות להקדיש הרבה מאוד זמן לייבוש השיער שלהן. אז אם יש לכן רעמת שיער עוצרת נשימה כמו לרפונזל ואתן מתחרפנות כשהספר מנסה להוריד אפילו ס"מ אחד מהשיער המהמם שלכן, אתן צריכות לחפש פן מקצועי קל משקל שלא יכביד על היד שלכן ומצטיין בייבוש מהיר במיוחד. הדבר האחרון שאתן רוצות זה להחזיק ביד מכשיר כבד ומסורבל שמרגיש כמו משקולת, שיהפוך את עיצוב השיער שלכן לסיוט אחד גדול!

המשקל

אחד מהמאפיינים הכי חשובים של מכשיר מקצועי שמבדיל אותו ממכשירים פשוטים ונחותים זה המשקל שלו. פן איכותי שמיועד לשימוש מקצועי מצטיין בנוחות ופשטות שימוש גבוהה. העיצוב הקומפקטי וקל המשקל שלו לא מעייף ומאמץ את היד גם אחרי שעות ארוכות של שימוש. נשים רבות מזלזלות בהיבט החשוב הזה וחבל. אז נכון שלא תצטרכו לעצב את השיער של סלבריטאים וכוכבי קולנוע מהשורה הראשונה כמו מעצבי שיער מקצועיים, אבל תאמינו לי שאתן הולכות להשתמש בו הרבה יותר ממה שאתן מתארות לעצמכן. אז במקום ללכת עם הראש בקיר ולרכוש מכשיר מגושם וכבד שתתקשו לאחוז בו בצורה נוחה, תעשו לעצמכן טובה ותרכשו מייבש שיער מקצועי נוח לאחיזה וקל כמו נוצה!

למה המשקל של הפן צריך לעניין אתכן?

אם אתן מקדישות אפילו 20 דקות ביום לייבוש השיער שלכן, זה יוצא 100 שעות בשנה. עכשיו, תחשבו טוב טוב אם אתן רוצות להקדיש 100 שעות מהחיים שלכן לעבודת פרך מתסכלת ומעייפת עם פן כבד ומסורבל? אני בטוחה שתשמחו לוותר על התענוג המפוקפק הזה.

המשקל המושלם למייבש שיער מקצועי

אז מהו המשקל האופטימלי של פן איכותי ונוח לשימוש? רוב המכשירים המתקדמים והאיכותיים ביותר בשוק שוקלים בין 700 גרם ל-1.4 ק"ג. זה פחות מרוב מוצרי המזון שאנחנו קונים, ככה שתוכלו להשתמש בהם הרבה זמן בלי לעייף את היד. שימו לב שדגם ממוצע וסטנדרטי שוקל הרבה יותר.

טיפים מנצחים לייבוש שיער מקצועי

אז בשעה טובה רכשתן מייבש שיער מקצועי שקולע לצרכים ולהעדפות שלכן ואתן מחכות לרגע הגדול שבו יגיע המשלוח ותוציאו אותו מהקופסה. אבל, כדי שתוכלו להפיק את המירב מהמכשיר החדש שלכן ותשדרגו את התוצאות שהוא מספק, הנה כמה טיפים שימושיים ומועילים במיוחד שיעזרו לכן לעצב בצורה מושלמת את השיער מבלי לצאת מהבית ולשמור עליו בריא, זוהר ומלא חיים!

תקפידו להשתמש בקרם הגנה לשיער

גם אם הלכתן על המכשיר המשוכלל והיוקרתי ביותר שיש, אל תשכחו להשתמש במוצר טיפוח להגנת השיער מנזקי ייבוש ועיצוב בחום. אפילו הדגם היקר והמתקדם ביותר שיש עלול להזיק קצת לשיער שלכן – זה מה יש. ייבוש יומיומי וחשיפה מוגברת לחום לא עושים טוב לשיער ויכולים לפגוע במרקם ובגוון הטבעי שלו. החדשות הטובות הן שתוכלו למנוע בקלות כל נזק שיכול להיגרם לשיער במהלך השימוש בפן. לפני השימוש במייבש השיער, תקפידו להשתמש בספריי מיוחד להגנת השיער מנזקי החום. כשמדובר בבריאות של השיער שלכן, עדיף לא לקחת סיכונים מיותרים – כמה התזות על שיער לח יעשו את העבודה. תוכלו לייבש את השיער בטמפרטורה הרצויה בלי לדאוג שהשערות היקרות שלכן ייפגעו.

גם כשאתן נוסעות לחופשה ומבלות על חוף הים, אל תשכחו להשתמש בקרם הגנה לשיער – הוא יגן על השערות מקרני השמש. בדיוק כמו עיצוב בחום, גם חשיפה מוגברת לקרינת השמש יכולה לפגוע במראה של השיער שלכן ולגרום לגוון הטבעי שלו לדהות.

מה עושים אם השיער נתפס במכשיר?

גם אם קרה הגרוע מכל והשיער היקר שלכן נתפס בפן או כל מכשיר עיצוב אחר, זה ממש לא סוף העולם – תשמרו על קור רוח ותחזרו על הצעדים הבאים שיעזרו לכן לצאת ללא פגע מהמשבר הזה:

  1. תכבו את הפן (מחליק השיער או המסלסל שלכן – מה שזה לא יהיה)
  2. תנו לו להתקרר לפני שתגעו בו (זה חשוב במיוחד אם השערות שלכן נתקעו בתוך מחליק או מסלסל שיער)
  3. כשהמכשיר קר ובטוח לשימוש, תסירו בעדינות את הפילטר ותשחררו את השיער (אתן יכולות לבקש עזרה מחברה או בן זוג שישמחו לעזור)
  4. אם אתן לא מצליחות להוציא את השיער התקוע בבת אחת, תנסו לשחרר כל שערה בנפרד
  5. אם שום דבר לא עובד ואין לכן כל ברירה אחרת, תצטרכו לגזור את השיער התקוע. אין מה לעשות, תצטרכו ללמוד את הלקח הכואב הזה בדרך הקשה! (סיפור חיי)
  6. כדי שהסיוט הזה לא יחזור על עצמו, תיזהרו בזמן השימוש במכשיר ותקפידו לנקות את המסנן מדי פעם כדי להסיר שאריות של שיער ולכלוך שיכולים לסתום אותו

תנו לשיער שלכן לנוח (לפעמים)

גור חתולים קטן וחמוד מנמנם על הרצפה בלי הפרעות

בהתאם לקריירה ולאורח החיים שאתן מנהלות, ייתכן שתתפתו להשתמש בפן מדי יום. אחרי הכל, מה יכול להיות רע בעיצוב שיער מושלם שלא נופל ברמה ממספרה יוקרתית? הבעיה היא שגם בקטע הזה אסור להגזים ולעבור את הגבול, כי כל עיצוב בחום זאת חוויה לא פשוטה לשערות שלכן. בזמן שאתן עפות על ההשתקפות שלכן במראה ונהנות מהחיים, זקיקי השיער המסכנים מתחננים למנוחה, וייבוש שיער יומיומי עלול לסכן את הבריאות של השיער שלכן ולפגוע בו בטווח הארוך.

לכן, חשוב שתעשו פסק זמן ותיתנו לשיער שלכן מרווח נשימה. תימנעו משימוש בפן יום אחד בשבוע, וביום הזה תמצאו דרכים אחרות לעצב את השיער. אם הפסקה של יום אחד בשבוע זאת גזרה שאתן לא יכולות לעמוד בה, תנסו לארגן "יום אחד בלי" פעם אחת בשבועיים או אפילו פעם בחודש. תזכרו שהבריאות של השיער שלכן תלויה בזה!

שלבו בין כמה מכשירי עיצוב שונים

רוב הנשים מחזיקות במגוון רחב של מכשירים לעיצוב השיער כמו מחליק או מסלסל, אבל מה אם הייתי אומרת לכן שבמקום להתפזר על מיליון אביזרי עיצוב שונים, אתן יכולות להסתפק במייבש שיער מקצועי שיחליף את שני המכשירים האלה ויעשה עבודה לא פחות טובה? יחד עם הכלי המתאים וכמה מברשות לשיער, תוכלו להגיע לתוצאות מדהימות ולהשיג מראה מושלם עם קצת אוויר חם.

  • מראה מתולתל וגלי – בהתאם לאורך ועובי השיער שלכן, תצטרכו לרכוש מברשת עגולה לעיצוב השיער בגודל קטן או בינוני. כל מה שצריך לעשות זה לכרוך וללפף את השיער מסביב למברשת ולפזר מעליה אוויר חם במשך 15-20 דקות. לאחר מכן, תפרמו את השיער בעדינות ותוכלו מתלתלים לתפארת – זה כל הסיפור. מדובר בשיטה מעולה לסלסול מיידי של השיער. תחזרו על התהליך עם כל קווצת שיער בנפרד עד שתגיעו למספר התלתלים והסלסולים שאתן רוצות.
  • יצירת נפח – סגנון העיצוב הזה דורש מברשת מעוגלת גדולה (ממש גדולה!). תעשו שביל באמצע ותכרכו סביב המברשת את קווצת השיער הקטנה שנוצרה מעל לכתר הראש. תחזיקו את הפן מעל ותפזרו אוויר חם על האזור כדי ליצור מראה אוורירי, מלא ונפוח! תחזרו על התהליך באזורים אחרים ותתמקדו בשורשי השערות כדי להוסיף עוד נפח. כדי לשמור על העיצוב הזה לאורך זמן, תתיזו על השורשים קצת ספריי לעיצוב בדרגת חוזק ועמידות בינונית עד גבוהה.
  • שיער ישר וחלק – במקום להתעסק עם מחליק, תתנו לפן שלכן לעשות את כל העבודה! תברישו היטב את השערות שלכן בקבוצות קטנות בעזרת מברשת שטוחה להתרת קשרים, ותייבשו אותן היטב עם זרם האוויר החם. תוכלו ליהנות משיער חלק, ישר ומבריק בלי לעבוד קשה עם מחליק שיער!

תפנקו את הקרקפת עם קצת אוויר קר

הרבה מייבשי שיער מקצועיים מאפשרים להזרים אוויר קר. זה אומר שתוכלו לתת לשיער שלכן להתאוורר ולספק לו את המנוחה הנדרשת מהחום הגבוה שעוטף אותו. משב הרוח הרענן הזה יסייע לשערות לנוח מהטמפרטורות הגבוהות שמייבשות אותן. באמצע תהליך הייבוש, תוכלו להרגיע את השיער עם "מכת קור" נעימה. הקרקפת וזקיקי השיער שלכן יעריכו את זה מאוד ויהיו אסירי תודה!

תנגבו היטב את השיער עם מגבת לפני השימוש בפן

נשים עסוקות שמנסות לייעל תהליכים ולעשות מיליון דברים במקביל לא יכולות להתעסק יותר מדי זמן עם השיער שלהן. במקרים רבים, הן אפילו לא טורחות לייבש אותו ומפעילות את הפן כשהוא עדיין רטוב לגמרי. מדובר בטעות נפוצה שהרבה נשים נופלות בה – אל תנסו לעצב את השיער שלכן כשהוא נוטף מים, זה מתכון בטוח לכישלון. תנסו לא לעגל פינות ותעצבו את השיער שלכן כמו שצריך. אם אין לכן זמן לייבש את השיער בצורה יסודית, עדיף שתלכו על מראה רטוב וזהו.

תקפידו על הניקוי והתחזוקה השוטפת של הפן שלכן

כדי להאריך את תוחלת החיים של מייבש השיער ולמקסם את הביצועים שלו, חשוב שתשמרו עליו היטב ותטפלו בו כמו שצריך. תאמינו לי שזה ישתלם לכן בגדול. אם תזרקו את המכשיר באיזו מגירה מלוכלכת או תנקו אותו פעם ב-100 שנה, זה יקצר את זמן החיים שלו, וזה בכלל לא משנה אם מדובר בדגם זול או הכי יקר.

תסירו קווצות שיער שנתקעו במכשיר

אחרי שסיימתן לייבש ולעצב את השיער, העבודה שלכן עדיין לא הסתיימה. לפני שתשימו את המכשיר בקופסה ותחזירו אותו לארון, תבדקו ששום שאריות שיער ולכלוך לא חדרו למסנן ולפייה שמותקנת על ראש המכשיר. תסירו את כל הפסולת שנתקעה שם ותזרקו אותה לפח. אם לא תעשו את זה, משקעים של לכלוך ושערות יסתמו את המכשיר שלכן, ימנעו ממנו לעבוד בצורה יעילה וטובה ויפיצו ריח נוראי של שיער שרוף.

תנקו את הפילטר

אני יודעת שיש לכן מיליון מטלות ומשימות לסיים ובקושי יש לכן דקה אחת פנויה לנשום: עבודות הבית, פגישות חשובות, להסיע את הילדים לחוגים, להכין ארוחת ערב – המון דברים שצריך להספיק, לסיים, ולטפל בהם. הדבר האחרון שאתן צריכות להתעסק איתו זה ניקוי המסנן של הפן שלכן, ואתן פשוט רוצות לגמור עם זה כמה שיותר מהר ולהתקדם לדברים החשובים באמת. אבל, אני באמת ממליצה להקפיד לנקות את הפילטר של המכשיר תזלזלו בפעולה החשובה וההכרחית הזאת. אם תחליטו להתעצל ולצפצף על זה, רק אתן תסבלו מזה בעתיד. תוך כמה שבועות, המסנן יתמלא בטונות של אבק ולכלוך שבסופו של דבר יתפזרו בכל רחבי השיער שלכן. אז בדיוק כמו עם ניקוי הפילטר של המזגן בבית, גם המסנן של הפן שלכן זקוק לניקוי תקופתי.

תאחסנו אותו במקום קריר

כמו כל מכשיר חשמלי אחר, גם מייבש השיער שלכן יכול להתקלקל ולהינזק כתוצאה מאחסון לקוי, וחשיפה ממושכת לחום גבוה יכולה לפגוע בו, אז חשוב שתשמרו אותו במקום מוצל ויבש, הרחק מאור שמש ישיר או מקורות חום אחרים. אני ממליצה לאחסן את המכשיר במקום נקי ונגיש. במקום לתת לו להעלות אבק במגירה צדדית מטונפת, תשמרו עליו בהישג יד.

תיזהרו מכבלים חשמליים קרועים ובלויים

כבל חשמלי קרוע זאת סכנת חיים אמיתית. זה נשמע כמו משהו מובן מאליו, אבל אתן תופתעו מכמות השריפות שנגרמות משימוש לא זהיר בפן מקולקל. תבדקו שהכול בסדר עם הכבל החשמלי של המכשיר, ובכל מקרה של נזק או פגיעה, תפנו ישר ליצרן – יכול להיות שהאחריות של המכשיר מכסה נזקים מהסוג הזה. תקפידו על כל כללי הבטיחות ותגנו על עצמכן מהתלקחות, התחשמלות או קצר חשמלי. תזכרו לנתק את המכשיר מהחשמל בסיום השימוש ואף פעם אל תשאירו אותו בסמוך למקור מים (ובטח שלא בכיור!).

תדעו מתי הגיע הזמן להחליף את מייבש השיער שלכן

אני יודעת עד כמה זה קשה להיפרד ממכשיר ששירת אתכן בנאמנות במשך שנים. זה תמיד מבאס לזרוק לפח מכשיר איכותי ואמין שהתרגלתן אליו והייתן מרוצות ממנו. אבל, לפעמים אין שום ברירה אחרת: תהיו חייבות להשלים עם המציאות, להגיד תודה למכשיר שעשה את שלו ולחפש אחד חדש. הנה כמה תמרורי אזהרה בולטים שצריכים להדליק אצלכן נורה אדומה ולאותת שהגיע הזמן להחליף את מייבש השיער שלכן:

  • הוא מתקשה להגיע לטמפרטורה הרצויה
  • המאוורר שאחראי על פיזור האוויר החם מתחיל לקרטע ולזייף
  • המכשיר נתקע ונעצר בפתאומיות
  • הכבל של המכשיר ניזוק
  • הוא מעלה ריח לא נעים של עובש או חלודה
  • המכשיר החליד
  • הוא לא נדלק או שאי אפשר להפעיל אותו מהניסיון הראשון

שאלות נפוצות

תלמידים בכיתה מצביעים כדי לשאול שאלה את המורה שלהם

מה עדיף, מייבש שיער קרמי או יוני?

מייבשי שיער שפולטים יונים (חלקיקים בעלי מטען שלילי) עוזרים לנטרל אלקטרונים חופשיים שעלולים ליצור חשמל סטטי. לכן, פן בעל מנגנון שחרור יונים יעיל יותר במניעת קרזול של השיער בהשוואה לדגם קרמי.

באילו מייבשי שיער משתמשים מעצבי שיער מקצועיים?

הבחירה המועדפת על ספרים ומעצבי שיער הם מייבשי שיער מקצועיים המיוצרים באיטליה, כמו Elchim 3900, או מכשירים מהדור החדש כמו הדייסון סופרסוניק. המכשירים האלה עשויים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומצטיינים בעוצמה גבוהה במיוחד. איך לזהות פן לשימוש מקצועי? על פי אורך הכבל החשמלי של המכשיר. הדגמים המקצועיים מגיעים עם כבל חשמלי ארוך במיוחד לניידות ונוחות שימוש מירבית.

איזה פן מספק את זמן הייבוש המהיר ביותר?

מבין כל המכשירים שבדקתי, הפן המקצועי של מותג דייסון עשה את העבודה המהירה ביותר. הדגם של חברת MHU מגיע למקום השני ולא מפגר בהרבה מאחוריו.

מהו ההספק הגבוה ביותר של מייבש שיער?

רוב הדגמים מגיעים עם הספק של 1800-1850 וואט, אבל קיימים גם דגמים עוצמתיים במיוחד עם הספק מפלצתי של 3600 וואט.

האם הספק גבוה משפיע על הביצועים של מייבש השיער?

הספק גבוה יותר מציין שהפן יגיע לטמפרטורה גבוהה יותר בזמן קצר. מכשיר עוצמתי יותר יהפוך את תהליך ייבוש השיער להרבה יותר מהיר ויעיל. נשים עם שיער עבה, גלי ומתולתל צריכות ללכת על מכשיר עוצמתי עם הספק גבוה.

איך בוחרים מייבש שיער איכותי?

פן יעיל ואמין שיעמוד בציפיות שלכן צריך להגיע עם כבל חשמלי ארוך ולהציע כמה דרגות חום ומהירויות ייבוש שונות. בנוסף, אביזרים נלווים כמו דיפיוזר לניפוח וסלסול השיער או פייה צרה לעיצוב ממוקד יכולים להיות בונוס נחמד שיקל על השימוש במכשיר, אבל ניתן לרכוש אותם בנפרד.

מייבש שיער: סיכום ושורה תחתונה

בחורה בלונדינית עם משקפיים עושה פוזות למצלמה על רקע כחול

בשעה טובה הגענו לקו הסיום והגיע הזמן לשלב הסיכומים. בשוק לא חסרים מייבשי שיער מעולים, אבל דגם אחד מצליח לבלוט בנוף ולהתעלות מעל כל השאר. בואו נקבל במחיאות כפיים סוערות את המנצח הגדול בדירוג שלנו: Dyson Supersonic. מדובר ביצירת מופת שמציעה שילוב מנצח של ביצועים מושלמים ואיכות יוצאת דופן. מה שהכי אהבתי במכשיר הזה, זאת העבודה המהירה שלו: הוא מקצר את זמן הייבוש ומתבסס על טכנולוגיה חדשנית וייחודית כדי לספק עיצוב של מספרה יוקרתית בכל פעם שתיקחו אותו ליד.

המנוע העוצמתי מספק זרם אוויר מהיר וממוקד וידית האחיזה הארגונומית מקלה על השימוש במכשיר והופכת אותו לנוח ונטול מאמץ. בין אם רק התחלתן להשתמש בפן או שאתן מייבשות ומעצבות את השיער במשך עשרות שנים, אתן הולכות להתרשם לטובה מהיכולות של המכשיר הזה ומהתוצאות המצוינות שהוא מעניק.

למקום השני ברשימה המובחרת שלנו הגיע ה-Parlux SuperTurbo. אין ספק שהוא נותן פייט צמוד לדייסון שתפס את פסגת הדירוג שלנו. העיצוב הייחודי שלו מאפשר לייבש כמות גדולה יותר של שיער בצורה מהירה ויעילה במיוחד, ומדובר ביתרון עצום לנשים עם רעמת שיער אדירות שנמאס להן להתעסק במשך שעות עם השיער שלהן כל בוקר.

אהבתי את המשקל הקליל של המכשיר (באמת מדובר במכשיר קל כמו נוצה) והתרשמתי מטכנולוגיית החימום החדשנית שמספקת תוצאה טובה ובריאה יותר ממה שתקבלו אם תאפשרו לשיער להתייבש בכוחות עצמו. קשה לי לחשוב על פן אחר (אם בכלל יש כזה) שדואג לשיער שלכן בצורה טובה יותר מייבוש טבעי באוויר הפתוח.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

קרין לאופר
קרין לאופר

קרין היא המנהלת של מותג הטיפוח הגברי: "פרורסו" בישראל, ויועצת ארגונית מומחית ללמידה ארגונית, פיתוח ארגוני ותקשורת פנים.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן