מייבש שיער דייסון סופרסוניק: בזבוז כסף או הפן הכי טוב בעולם?

שמענו המון על מייבש שיער דייסון סופרסוניק, אז יצאנו לבדוק אם ההייפ שיש לו מוצדק!
9/10 (ציון סופי)
מדורג במקום ה- #3 בקטגוריית סקירות

מייבש שיער דייסון סופרסוניק נחשב בעיני רבים למייבש השיער הכי טוב בעולם. עם זאת, מייבש שיער נחשב למוצר פשוט ובסיסי שאי אפשר לחדש ולשדרג בו שום דבר: המכשיר הנפוץ והפופולרי הזה שאפשר למצוא בכל בית לא עבר שינוי רציני ומהותי במשך 50 שנים.

אבל אז חברת דייסון נכנסה לתמונה והמציאה מחדש את אביזר הטיפוח האהוב הזה. היא עשתה את הבלתי ייאומן והשיקה מייבש שיער מהפכני ופורץ דרך שטרף את כל הקלפים ושבר את כל החוקים בשוק.

דיייסון זרקה את כל מה שיש לה על פיתוח של מייבש שיער ראשון מסוגו שמציע ביצועים חסרי תקדים ונוחות שימוש שטרם הכרתם.

פשוט תקלטו את הנתונים הבאים: בפיתוח הדייסון סופרסוניק הושקעו לא פחות מ-70 מיליון דולר ו-103 מהנדסים עבדו על המכשיר במשך 4 שנים. כן, כן, קראתם נכון. לא מדובר בבדיחה של 1 באפריל – אלא במסע הנדסי מתקדם שארך קרוב לחצי עשור!

חברת דייסון השקיעה משאבים עצומים בפיתוח מייבש השיער הראשון של החברה ונראה שהיא מאמינה ב-100% במוצר הסופי. היא הצליחה ליצור מכשיר שנראה ומתנהג באופן שונה לגמרי מכל מייבש שיער אחר, וזה מרשים במיוחד כשלוקחים בחשבון את העובדה שמייבשי השיער לא הציגו שום פיתוחים מעניינים במשך עשורים רבים.

הדייסון סופרסוניק מבטיח הרים וגבעות ומתיימר להשאיר אבק לכל המתחרים. אבל, האם מייבש השיער החדשני והנוצץ של דייסון באמת מספק את הסחורה ועומד בציפיות העצומות ממנו, או שמדובר בגימיק שיווקי עם המון רעש וצלצולים שלא שווה את תג המחיר הגבוה שלו? הגיע הזמן לענות פעם אחת ולתמיד על השאלה הזאת ולבדוק לעומק את הביצועים, היכולות והמאפיינים של הדייסון סופרסוניק. אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את מייבש השיער העתידני והמתקדם שהכה גלים בשוק.

מייבש שיער דייסון סופרסוניק: מפרט טכני ומאפיינים עיקריים

מהנדסת עובדת על ההרכבה של מייבש שיער דייסון סופרסוניק

נתחיל מפתיחת אריזת המוצר. כיאה למותג מצליח שידוע בסטנדרטים הגבוהים שלו ובהקפדה על כל פרט, החבר’ה בדייסון הקדישו המון מחשבה ותשומת לב גם לאריזת המייבש. המוצר ארוז בצורה טובה ומוקפדת עם תשומת לב רבה לכל פרט. אריזת המוצר הייתה כל כך מושקעת ומהודרת שהיה חבל פשוט לפתוח ולקרוע אותה. התחושה דומה לפתיחת מוצר חדש של אפל (שידועים באריזות המדהימות שלהם) אי אפשר שלא להתפעל מהסדר המופתי שבו יושב כל חלק והרמה הגבוהה של כל אביזר שפשוט משדר יוקרה. אין ספק שדייסון סופרסוניק הוא ה: "אייפון" של מייבשי השיער – מכשיר אטרקטיבי ומגניב שפשוט כיף להסתכל עליו ולהחזיק אותו ביד.

קופסת המוצר מלאה עד אפס בכל טוב. אז בואו נעבור על כל מה שמחכה לכם במארז היוקרתי:

אביזרים נלווים שמגיעים עם פן דייסון סופרסוניק
  • מייבש שיער דייסון סופרסוניק
  • אביזר לעיצוב ממוקד
  • דיפיוזר לניפוח וסלסול השיער
  • מתלה אחסון
  • פייה להחלקת וייבוש השיער
  • משטח מונע החלקה

בנוסף, בתוך הקופסה תוכלו למצוא ספרון של הוראות שימוש עם כל המידע וההנחיות על התפעול של מייבש השיער וכרטיס מועדון הלקוחות של דייסון. אם קניתם את המהדורה המוגבלת של דייסון סופרסוניק ולא את הדגם הרגיל, תגלו בתוך המארז גם תיק אחסון יוקרתי.

מייבש שיער דייסון סופרסוניק מגיע בכמה צבעים שונים לבחירתכם: שחור/כסוף/אפור ושחור/סגול.

בסקירה הזאת בדקתי את הדגם בצבע האפור. הוא מגיע עם תיק נשיאה נוח לטיולים ונסיעות עם גימור עור שעל העיצוב שלו אחראי לא אחר מהמייסד האגדי של חברת דייסון – ג’יימס דייסון בכבודו ובעצמו.

צבעים שונים של מייבש שיער דייסון סופרסוניק

הגיע הזמן להגיע לגולת הכותרת ולהכיר לעומק את הכוכב האמיתי – מייבש השיער עצמו. כשבוחנים היטב את הדייסון סופרסוניק, אין ספק שדייסון עשתה עבודה מצוינת עם העיצוב שלו. זה ניכר שהם השקיעו המון מחשבה לא רק בחווית השימוש והביצועים של המכשיר, אלא גם במראה החיצוני. אני לא יודע אם מייבש שיער יכול להיות יפהפה, אבל המכשיר הזה בחלט מתקרב לזה: אין ספק שהעיצוב המרשים זה שיחוק רציני.

אהבתי את העובדה שדייסון לא הרסו את המראה של המייבש עם לוגו ענק ובולט שמודבק על המכשיר, כמו שעושים חלק מהמותגים המובילים האחרים. כמובן שהלוגו של Dyson מופיע על המכשיר, אבל צריך ממש להתאמץ כדי למצוא אותו. הוא נמצא בחלק העליון של המכשיר ורואים אותו רק מזווית מסוימת. החדשות הטובות הן שהוא אינו מכער את המראה של מייבש השיער, ואם כבר, אז הוא רק גורם לו להיראות ולהרגיש יוקרתי יותר.

מייבש שיער דייסון סופרסוניק שונה מכל מייבש שיער אחר שנתקלתי בו: אין שני לעיצוב המקורי והייחודי של דייסון, ככה שאין צורך ממשי בלוגו של החברה כדי לזהות שמדובר במייבש שיער של דייסון, ואי אפשר לבלבל אותו עם שום מכשיר אחר בזכות המראה המיוחד והייחודי שלו.

החבר’ה בדייסון החליטו למקם את המנוע של הדייסון סופרסוניק בידית של המכשיר, והרעיון המהפכני הזה הוא מה שמאפשר להקטין את הראש של המכשיר. הוא מגיע בגודל קטן וקומפקטי בצורה משמעותית בהשוואה לשאר מייבשי השיער שיש בשוק. ללא האביזרים המתחברים, הגודל של ראש המייבש מגיע ל-10 ס"מ בלבד.

ראש המכשיר מבצע שתי משימות עיקריות:

  • חימום האוויר באמצעות גוף חימום נסתר שמותקן בתוכו
  • הכוונת ומיקוד של זרם אוויר חם

בואו נבחן מקרוב את ראש המייבש שממנו נושב האוויר החם. הוא בנוי משני חלקים ראויים לציון: הראשון זאת טבעת מתכתית חיצונית. למעשה, מדובר ברצועה מגנטית מעגלית שמאפשרת לחבר ולנתק בקלות את אביזרי העיצוב והדיפיוזר שמגיעים עם המכשיר. בהמשך הסקירה, נכיר לעומק את האביזרים המגנטיים ונתרשם ממנגנון החיבור הייחודי שלהם.

המרכיב השני זאת הטבעת הפנימית שמחולקת לשישה מקטעים – מדובר בפתחי פיזור האוויר החם שנושב מהמייבש. למרות שבתמונה שלפניכם נראה שבתוך ראש המכשיר יש עיגול מתכתי גדול, מדובר באשליה אופטית בלבד. הנה תצלום מקרוב של הטבעת המגנטית ופתחי האוויר החם מזווית שונה.

העיצוב הייחודי מאפשר לנו להציץ פנימה אל תוך ראש המכשיר בדומה לצינור חלול מנייר. המבנה של ראש המכשיר מזכיר את המאוורר נטול הלהבים של החברה.

מבט פנימה אל תוך המרכז של החור חושף חיבור בין הלוחית בצבע פוקסיה (ציפוי אלומיניום) לגוף המתכתי שעשוי מפלדה.

הצד האחורי של ראש המכשיר מגיע עם ציפוי בצבע פוקסיה. אם הוורוד הבהיר הוא יותר מדי צעקני ונשי לטעמכם, תשמחו לדעת שהסופרסוניק זמין גם בצבעים סולידיים וסטנדרטיים יותר כמו לבן וכסוף. על הצד האחורי של ראש המכשיר תמצאו שני כפתורים: הלחצן השמאלי עם אייקון המאוורר שמוטבע עליו מאפשר לכם לבחור בין 3 דרגות מהירות מדויקות – ייבוש עדין, ייבוש רגיל וייבוש מהיר.

תוכלו לשלוט במהירות סיבוב המאוורר ולהתאים את עוצמת הייבוש לצרכים ולהעדפות שלכם. הלחצן הימני עם הנקודה האדומה במרכזו דומה לכפתור ההפעלה בשלט הטלוויזיה שלכם. אבל במקום להקליט תוכניות, הוא מאפשר לבחור בין 4 דרגות חום שונות.

התפעול של כפתורי השליטה הוא מאוד פשוט ונוח, וכל אחד מהם מגיב בצורה שונה ללחיצה עליהם. הכפתור השמאלי שמשמש לבחירת עוצמת הייבוש עובד היטב ומשמיע צליל התראה ברור כשלוחצים עליו. לעומת זאת, הכפתור הימני להגדרת עוצמת החום, הוא הרבה יותר משוחרר ורופף.

הצליל שהוא משמיע כשלוחצים עליו הוא הרבה יותר חלש ושקט. בקיצור, הלחצן הזה הרבה יותר בעייתי ומסורבל לשימוש. אין שום היגיון בשני כפתורים בעלי רמה שונה של רגישות למגע ומהירות תגובה ונראה שלא מדובר בכוונת המשורר. דייסון לא עשו את זה באופן מודע ובכוונת תחילה ולא מדובר בבעיה אקראית עם הדגם הספציפי שניסינו.

ניסינו מכשיר נוסף והבעיה הזאת חזרה על עצמה. אז נכון שמדובר בפגם זניח ומשמעותי שאפשר לחיות איתו בשלום. בשאר הביקורות שמצאנו על הדייסון סופרסוניק, החיסרון הזה בכלל לא מוזכר, וזה רק מוכיח שהסקירה שלנו היא הכי מקיפה ומפורטת שתמצאו באינטרנט – וגם היחידה שלא משוחדת: אנחנו הולכים להגיד את כל האמת בפרצוף על מכשיר הזה מבלי לייפות את המציאות.

כדי להקל על תפעול המכשיר, ליד כל לחצן תמצאו נורות חיווי שמציינות את הגדרות החום ומהירות הייבוש שקבעתם. תוכלו לבחור את הדרגה הרצויה בעזרת לחיצה על כפתור השליטה. בואו נראה איך כל העסק הזה עובד:

נורות חיווי לבנות – קביעת מהירות המאוורר

  • נורה אחת דולקת: מהירות נמוכה לייבוש עדין
  • שתי נורות דולקות: מהירות בינונית לייבוש רגיל
  • שלוש נורות דולקות: ייבוש מהיר ועוצמתי

נורות חיווי אדומות: קביעת דרגת החום

  • אף נורה לא דולקת: זרם אוויר קר בטמפרטורת החדר
  • נורה אחת דולקת: ייבוש עדין של 60 מעלות צלסיוס
  • שתי נורות דולקות: ייבוש רגיל בטמפרטורה בינונית 80 מעלות צלסיוס
  • שלוש נורות דולקות: ייבוש מהיר בטמפרטורה גבוהה של 100 מעלות צלסיוס

נורות החיווי האלה יכולות לאותת גם על בעיה במייבש השיער שלכם:

  • שלוש נורות חיווי לבנות מהבהבות: יש לנקות את הפילטר
  • שלוש נורות חיווי אדומות מהבהבות: תקלה רצינית במכשיר. במקרה כזה, יש לפנות ליצרן ולדווח על הבעיה

בתחתית הצד האחורי של פן דייסון, מודפסים כמה פרטים טכניים בסיסיים ויבשים כמו המתח, ההספק והלוגו: "אינו עמיד במים". אנחנו בדקנו את הגרסה הבינלאומית של הדייסון סופרסוניק שמתאימה למתח של 230-240 וולט, בזמן שהגרסה האמריקאית מתאימה לרמת מתח של 110 -120 וולט.

זה יכול להיות כאב ראש לא קטן עבור אנשים שמרבים בנסיעות ובטיולים בכל רחבי העולם, כי הדגמים של דייסון אינם מתאימים לשימוש בכל מדינות העולם והם לא יעבדו עם רמות מתח מסוימות וזה חבל. מייבשי שיער הרבה יותר זולים ובסיסיים מגיעים עם מתאם מתח מיוחד שמתאים לכל נקודה בכל רחבי הגלובוס. בהתחשב בתג המחיר הגבוה של המוצר, דייסון יכלה לחשוב על ההיבט הזה ולהוסיף למכשיר בורר מתח אוטומטי להתאמה מלאה ונוחה לרשת החשמל בכל מדינה.

כשמסתכלים מקרוב על החלק התחתון של ראש המכשיר, אפשר להבחין בכמה בליטות זעירות בציפוי החלק והמבריק של הדייסון סופרסוניק. ייתכן שמדובר בפגם ייצור בלתי נמנע, אבל, האמת היא שאני די קטנוני בקטע הזה. אם לא בוחנים בזכוכית מגדלת את האזור הזה ומאירים אותו בפנס, זה כמעט בלתי אפשרי להבחין בפגם הזה – זה ממש לא משהו שיקפוץ לעין ורוב הסיכויים שבכלל לא תשימו לב לפרט הקטן הזה.

הידית מחוברת לראש המכשיר בחלק האמצעי שלו. רווח בולט מסמן את הגבול בין ראש המייבש לידית שלו. על הצד האחורי של הידית תמצאו 2 כפתורים נוספים.

הלחצן העליון זה כפתור ההפעלה והכיבוי. החלקה של המתג הזה כלפי מעלה מדליקה את המכשיר והחלקה כלפי מטה מכבה אותו (כמו שלא קשה לנחש). הכפתור הראשון מאפשר להפיץ זרם אוויר קר, מה שבדייסון מכנים " מכת קור". לחיצה ארוכה על הלחצן מספקת זרם של אוויר קר.

ברגע שתעזבו את הכפתור, המייבש יחזור לדרגת החום שהגדרתם. אני אהיה כנה איתכם ולא אלך סחור סחור: לא ממש אהבתי את לחצן ההפעלה והכיבוי. ברגע שתניחו את האגודל שלכם על הלחצן ותנסו להחליק אותו כלפי מעלה, רוב הסיכויים שהאצבע שלכם תחליק ותשתחרר מהמתג. אפילו פני השטח המחוספסים של הכפתור לא מעניקים אחיזה בטוחה ויציבה במיוחד. זה אומר שתצטרכו להניח את האצבע על קצה הלחצן ולדחוף אותו בכוח כלפי מעלה.

הקצה של הכפתור ילחץ על העור שלכם, שזה לא הדבר הכי נוח ונעים בעולם. מדובר במייבש השיער הראשון שאי פעם שהתקשיתי להפעיל. לדעתי, החבר’ה בדייסון קצת פספסו בקטע הזה והקריבו את נוחות השימוש של המכשיר למען מראה אטרקטיבי ומרשים יותר. אז נכון שמתג הפלסטיק הבולט והמגושם שתמצאו במייבש שיער רגיל זה ממש לא הדבר הכי יפה בעולם, אבל הוא עושה את העבודה. יכול להיות שהוא מכער את המכשיר, אבל לפחות תוכלו להדליק ולכבות אותו בנוחות מירבית.

למעט שני כפתורי השליטה האלה, הפיצ’ר החשוב הבא זה פתח כניסת האוויר שבבסיס הידית.

מייבש השיער שואב את האוויר שמועבר בעוצמה מסחררת כלפי מעלה ומשתחרר בצורה מבוקרת דרך הפתח שבראש המכשיר. מסנן האוויר מכוסה במעטפת פלסטיק ניתנת להסרה, ותוכלו לפתוח את הרשת הזאת באמצעות סיבוב לצד שמאל.

לאחר שהסרתם את רשת המגן, תוכלו לנתק את הכבל החשמלי ולסלק אותו מדרככם כדי לקבל גישה לפילטר עצמו. המרכיב החשוב הזה מסנן את האוויר שנשאב למכשיר מפסולת, אבק ולכלוך ומונע מהם להגיע לשיער שלכם.

שימוש ממושך במכשיר גורם להצטברות של משקעי אבק ולכלוך שסותמים את הפילטר ומפריעים למעבר תקין של האוויר במעלה המייבש, ולמרבה המזל, תוכלו לפתוח בקלות את החסימות האלה: כל מה שתצטרכו לעשות זה לנקות מדי פעם את הפילטר בעזרת ניגוב מהיר עם מגבון לח והסופרסוניק יעבוד כמו חדש.

מתחת לפילטר נמצא מרכיב מועיל ושימושי במיוחד שאמור להיות חלק בלתי נפרד מכל מכשיר חשמלי: מגן מגומי שלתוכו נכנס הכבל החשמלי של המכשיר. מדובר בחלק גמיש שמתעקם ומתפתל בקלות ומונע מהכבל החשמלי להימתח ולהיקרע. משום מה, רוב היצרנים מוותרים על האביזר הנוח הזה וחבל.

הבא בתור זה הכבל החשמלי שמגיע באורך מרשים של 2.7 מטר. הוא ארוך מספיק כדי שתוכלו לחבר את המכשיר לשקע בחדר האמבטיה שלכם ולהשתמש בו בחופשיות ובנוחות מרבית מעל הכיור. במארז במוצר תמצאו 5 אביזרים נלווים: 3 פיות מיוחדות לעיצוב וייבוש, משטח מונע החלקה ומתלה לאחסון. הגרסה המוגבלת של מייבש השיער כוללת גם תיק נשיאה יוקרתי מעור.

אביזרי העיצוב והייבוש הנלווים

הערכה של פן דייסון סופרסוניק מכילה 3 אביזרים לעיצוב ממוקד ומתוחם של השיער שמספקים התאמה מלאה ומדויקת לצרכים ולהעדפות שלכם. כל פייה מגיעה עם טבעת מתכתית שמתחברת במהירות למגנט בראש המכשיר. ניתן לחבר ולנתק בקלות את האביזרים המגנטיים במהלך תהליך העיצוב לנוחות שימוש מקסימלית. תוכלו להשיג את המראה הנדרש בלי להסתבך ולטרוח יותר מדי.

האביזרים נשארים קרים ובטוחים למגע גם כשהם נחשפים לאוויר הלוהט שמפזר המייבש. זה אומר שתוכלו להחליף אותם בלי לשרוף את האצבעות ולהיכוות. בואו נבדוק מקרוב את כל אחת מהפיות הייחודיות האלה שמגיעות עם מייבש שיער דייסון סופרסוניק.

פייה להחלקת וייבוש השיער

תוכלו להשיג מראה טבעי בלי להבריש את השיער. במקום להתמקד בנקודה אחת מסוימת בשיער, תוכלו לפזר את האוויר בצורה שווה בכל רחבי הראש. התוצאה היא מראה חלק, אלגנטי ומיושר יותר ללא שערות פרועות ומבולגנות שמתעופפות לכל כיוון. איך להשתמש באביזר הזה? פשוט תחזיקו את מייבש השיער מעל הראש בזמן שזרם האוויר העדין והרחב עוטף את השיער שלכם. במקביל, תעצבו אותו בעזרת האצבעות. זה הכל.

אביזר לעיצוב שיער ממוקד

תוכלו לעצב מקטע אחד בכל פעם עם זרם אוויר מדויק ומבוקר בלי לפגוע באזורים אחרים בשיער. תוכלו להתמקד בנקודה אחת בעייתית ופרועה במיוחד ולעצב אותה בצורה מושלמת בעזרת מברשת לסירוק השיער. איך משתמשים באביזר הזה? תייבשו כל קבוצת שיער בנפרד ותעצבו אותה עם המברשת שלכם.

תלפפו את השערות סביב המברשת ותמקדו בהן את זרם האוויר החם כדי להחליק את השיער ולהתיר את הקשרים. כדי ליצור מראה גלי ומתולתל, תגלגלו את השיער סביב מברשת העיצוב בזמן שאתם מייבשים אותו. תחזיקו את פיית העיצוב קרוב לשיער, תעצבו תלתלים בגודל הרצוי ותסרקו אותם לצדדים. תחזרו על התהליך עם קבוצת השערות הבאה ותוכלו להשוויץ בתלתלים מלאי נפח וחיים.

דיפיוזר לניפוח וסלסול השיער

מדובר בפתרון המושלם לשיער מתולתל ומסולסל. האביזר הזה משמש לייבוש טבעי של התלתלים שלכם ועוזר למנוע קרזול. איך משיגים את המירב מהאביזר השימושי הזה? קודם כל, תציבו את מהירות הייבוש ודרגת החום הנמוכה ביותר. תמעכו את התלתלים שלכם ותרימו אותם בעדינות כדי לייבש את שורשי השיער בלי לפגוע במרקם הגלי שלו.

אם אתם רוצים להוריד את הנפח של התלתלים, תטו את השערות כלפי מטה ותיישרו אותם עם האצבעות בזמן שאתם מפזרים עליהם אוויר חם. תטו את הראש לאחור ותסיימו את תהליך הייבוש ככה ששורשי השיער יתיישרו לאחור ויחזרו למקומם הטבעי, רק תיזהרו לא לכוון את זרם האוויר החם לתוך העיניים (קרה לי בטעות – מאוד לא נעים).

משטח מונע החלקה

למרות שזה נראה כמו אביזר בסיסי ולא מועיל במיוחד, אתם הולכים להיות אסירי תודה שדייסון החליטה לכלול אותו במארז המוצר, כי הוא יכול לחסוך לכם המון כסף ולמנוע תאונות לא רצויות. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לראות איך מייבש השיער היקר והחדש שלכם מחליק למטה ומתנפץ לרסיסים על הרצפה הקשה שבחדר האמבטיה.

כדי שהלב שלכם לא יישבר יחד עם הסופרסוניק, תשתמשו בשטיחון הזה. תוכלו להניח את מייבש השיער על השטיחון ולהיות בטוחים שהוא לא ייפול ויתרסק מהכיור. תוכלו להשתמש במוצר בראש שקט וללא דאגות. התרשמתי לטובה מהאיכות והיכולות של המשטח הזה.

הוא באמת מצמיד את המכשיר, מרתק אותו למקום ומונע ממנו לזוז: צריך להפעיל כוח רב כדי להתגבר על החיכוך ולהניע את הסופרסוניק ברחבי השטיחון. המשטח הזה מושך גם חלקיקי אבק ומוך, אבל תוכלו להיפטר מהם בקלות. כל מה שצריך לעשות זה לשטוף את השטיחון במים ואתם מסודרים.

מתלה לאחסון

אם אתם הולכים להשתמש במייבש השיער באופן יומיומי ואין לכם איפה לאחסן אותו בחדר האמבטיה הקטן והצפוף שלכם, המתלה שמגיע עם המוצר יכול להציל את המצב. המתלה נכרך סביב מגן הגומי של הכבל החשמלי שממוקם בבסיס ידית המכשיר ומאפשר לתלות את הסופרסוניק על מתלה למגבות.

בניגוד לשאר האביזרים האיכותיים שמגיעים עם הסופרסוניק, זה נראה כאילו דייסון החליטו לדחוף אותו ברגע האחרון מבלי להשקיע המון מחשבה בתכנון שלו. למרות שלא יכולתי לקרוע את רצועת התלייה, זה מפחיד לחשוב שחוט דק מחזיק באוויר מכשיר כל כך יקר ומשאיר אותו נתון לחסדי כוח המשיכה. כל קרע קטן והמכשיר יתרסק למטה במהירות מסחררת, ואני אישית קצת מפחד לקחת את ההימור הזה.

מייבש שיער דייסון סופרסוניק: חוכמת ההמונים

שמונה חברים שמסתכלים על המסך של המחשב וצופים במשהו

כדי לבדוק לעומק את הביצועים והיכולות של הדייסון סופרסוניק, גייסתי צוות של כמה חברים שסיכנו למענכם את רעמת השיער שלהם ונשארו בחיים כדי לשתף את ההתרשמות שלהם מהמכשיר. עבור "נסיעת המבחן" הזאת בחרתי אנשים עם מגוון רחב של סוגי ומרקמי שיער שונים – גלי ומתולתל, דק ועדין או עבה ומחוספס.

כדי לשמור על הניסוי כמה שיותר אובייקטיבי, לא אמרתי להם את המחיר של הסופרסוניק, לא רציתי שהפרט העסיסי יסיח את דעתם של הבודקים ויטה את הדעה שלהם.

אז הגיע הזמן לסכם באופן תמציתי מה הם חשבו על המכשיר החדיש והנוצץ הזה: כל המשתתפים בניסוי הקטן שלי לא היו מרוצים מעלון הוראות השימוש שהגיע עם המוצר – הם אומרים שהוא לא היה מקיף ומפורט מספיק ולא הכיל את כל המידע הדרוש על תפעול ותחזוקת המכשיר.

אחרי שהם קראו בעיון את ספרון הוראות ההפעלה, הם התלוננו שהם לא קיבלו מענה להמון שאלות בוערות וחשובות בנוגע למכשיר. למשל – לא היה שום אזכור בנוגע למקום ואופן האחסון המומלץ. לאור העובדה שרק המהדורה המוגבלת של הסופרסוניק מגיעה עם תיק אחסון, אז גם לשמור על המכשיר בתוך הקופסה המקורית שלו לא נראה רעיון טוב ויעיל במיוחד.

אחד מהם אפילו אמר ובצדק: כשאני משקיע כסף במייבש שיער כל כך יקר, אני רוצה לוודא שאני משתמש בו בצורה הכי יעילה והכי נכונה כדי שהוא יעבוד כמו חדש במשך הרבה זמן. חבל שדייסון לא טרחה להסביר איך להאריך את תוחלת החיים שלו ולמנוע תקלות ובעיות שיכולות לקרות עם המכשיר.

אז נכון שהמכשיר עצמו הוא ידידותי למשתמש ומאוד נוח לתפעול, אבל חבל שהחבר’ה בדייסון לא השכילו לספק את המידע החשוב והשימושי הזה בנוגע לאחסון ולתחזוקה שלו. משתמשי המוצר אמורים ללמוד את זה לבד בדרך הקשה ללא הכוונות והנחיות ברורות מצד החברה. זה לא סוף העולם, אבל בהחלט משהו שכדאי לשפר.

בואו נבחן את חווית השימוש בסופרסוניק. ידית המכשיר ישרה לגמרי ולא מגיעה בעיצוב מעוקל ומעוגל שנפוץ במייבשי שיער אחרים. זה אומר שתוכלו לבחור את צורת האחיזה הנוחה והמועדפת עליכם, אבל לא כולם התרשמו לטובה מהתכונה הזאת. חלק מהחבר'ה שהתנדבו לבדוק את המכשיר, התחברו יותר לעיצוב המעוקל של הידית שמקל על האחיזה והופך אותה לנוחה ובטוחה יותר.

אבל החבר’ה בדייסון בחרו לא ללכת על המובן מאליו, מה זה אומר שייקח קצת זמן עד שתתרגלו לידית המכשיר ותלמדו איך לאחוז בה בצורה הטובה והיעילה ביותר. אבל אחרי שתעברו את עקומת הלמידה הזאת, תוכלו להשתמש במייבש בקלות ובלי מאמץ.

בבסיס של ידית המכשיר ממוקם פתח יניקת האוויר. המבנה הזה יכול להקשות על משתמשים עם ידיים יחסית גדולות שנוטים לאחוז את המייבש בחלק התחתון שלו ולחסום את פתח כניסת האוויר. זה הפריע גם לכמה מהחבר'ה שלי שבדקו אותו. כמובן שעם הזמן הם התרגלו לעובדה הזאת והתגברו על הבעיה, אבל ההתחלה לא הייתה חלקה וקלה בשביל כולם.

אבל להחלטה הלא שגרתית של דייסון למקם את המנוע בידית המכשיר יכולים להיות גם צדדים חיוביים: בניגוד למייבשי שיער אחרים שנוטים להיות כבדים ומסורבלים, הסופרסוניק מרגיש מאוזן ונוח לאחיזה, וגם הציפוי של הידית מרגיש ממש טוב כשמחזיקים אותו ביד. אין ספק שדייסון עשו עבודה יוצאת מהכלל בקטע הזה: הידית מספקת אחיזה בטוחה ויציבה וזה מרגיש שהיא בחיים לא תחליק לכם מהיד.

כמו שכבר אמרתי, המתנדבים בצוות הבדיקה המאולתר שלי לא התרשמו מכפתור ההפעלה והכיבוי של המכשיר: הוא לא נוח למגע והלחיצה עליו מרגישה קצת מוזרה ומסורבלת. עם זאת, הוא עושה את העבודה ומפעיל את המכשיר. כשמפעילים את הסופרסוניק, הדבר הראשון שמבחינים בו זה הרעש. בעוד שהמכשיר עצמו עושה עבודה שקטה, הוא משמיע צליל צורם.

מה שמעניין הוא, שחלק מחברי צוות הבדיקה שלנו שמעו את הצליל המציק הזה, בעוד שאחרים אומרים שאין להם מושג במה מדובר והם לא שמעו כלום. גם עבדכם הנאמן בקושי הצליח לשמוע את הרעש הזה, ואם לומר את האמת, בדיעבד אני חושב שלא שמעתי אותו בכלל, וזה פשוט היה פסיכולוגי. בכל מקרה, במידה וזה נכון, יכול להיות שזה נובע מהמנוע הדיגיטלי המתוחכם שנמצא בתוך המכשיר, וכנראה רק אנשים עם שמיעה חדה ורגישה במיוחד יכולים לשמוע את הרעש שהוא מפיק.

לכן, החלטנו למדוד את עוצמת הרעש. הסופרסוניק השמיע רעש בעוצמה של 79 דיציבלים במרחק של 15 ס"מ מהשיער. מדובר בנתון נמוך יותר בהשוואה למייבש שיער ממוצע שעושה עבודה רועשת יותר ומפיק רעש בעוצמה של 81-89 דציבלים. המספרים האלה מדברים בעד עצמם ומוכיחים שדייסון עובד בצורה מאוד שקטה.

האם זה אומר שניתן לנהל שיחה עם האנשים שמסביבכם בזמן השימוש במכשיר? לא בדיוק. בגלל זרם האוויר שעובר ליד האוזניים שלכם, אתם תתקשו לשמוע את בן השיח שלכם. הפתרון הוא פשוט להרחיק את המכשיר מהאוזניים ולדבר חזק יותר. אבל, אולי הפתרון הכי פשוט הוא לכבות את המכשיר. ותכלס, למי אכפת אם המכשיר עושה רעש או לא? כשאני משתמש במייבש שיער אני רוצה לעצב את השיער שלי הכי טוב שאפשר, ולא להפוך את זה לפעילות חברתית שבה אני צריך לדבר עם כל מי שעומד לידי.

עוד פרט חשוב לבעלי כלבים: לאחד מהחבר'ה שהתנדבו לנסות את המכשיר יש כלב פודל חמוד. הוא שם לב שבזמן השימוש במכשיר, הכלב שלו נבהל מהצליל הייחודי שמשמיע המכשיר. באופן מעניין למדי, הכלב הזה מפחד גם מהרעש שמשמיע שואב אבק.

אבל, לא כל הכלבים מגיבים בדרך הזאת לרעש של הסופרסוניק: הכלב שלי בכלל לא שם לב שהמכשיר פועל, והוא כלב שנבהל בקלות מזיקוקים ביום העצמאות ונובח על כל שואב אבק שמדליקים לידו (הוא פעם ניסה לנשוך שואב אבק רובוטי כי כנראה הוא חשב שזה חתול). מבחינת נוחות ופשטות התפעול, כולם היו מרוצים מהלחצנים של המכשיר, ותוך חצי דקה הם למדו להשתמש בו כמו מקצוענים.

מגיע שאפו לדייסון על העיצוב הנוח והידידותי לשימוש. אז הכול טוב ויפה עם הסופרסוניק למעט תג המחיר שלו שעומד על לא פחות מ -1,700 שקל.

האם מייבש שיער דייסון סופרסוניק עושה עבודה טובה יותר ממייבש שיער רגיל?

הגענו לשאלת מיליון הדולר: האם הדייסון סופרסוניק עומד במבחן התוצאה ומצליח להתעלות על שאר המתחרים בשוק?

כן, כן, ועוד פעם כן.

מבחינת הביצועים שלו, הוא נותן נוקאאוט מוחץ לכל מייבש שיער ממוצע אחר. צוות המתנדברים שלנו בדק לעומק את המוצר והתרשם מהיכולות שלו. בשלב הזה, עדיין לא חשפתי את המחיר הגבוה של המוצר, ככה שהם העריכו אך ורק את הביצועים והיעילות שלו. בואו נראה כיצד הם התרשמו ממייבש השיער המהפכני ומה הם חושבים עליו.

כל המתנדבים הסכימו פה אחד שליכולת ייבוש השיער של הדייסון סופרסוניק אין תחרות: התותח הכבד הזה מספק ביצועים מפלצתיים ומפזר זרם אוויר חזק ועוצמתי במיוחד. חלק גדול מהאנשים שניסו את המכשיר התלהבו מהמהירות שלו – הוא עזר להם לקצר תהליכים והצליח לייבש את רעמת השיער שלהם מהר יותר מאי פעם.

כדי לייבש במהירות את השיער בלי להסתבך ולשבור את הראש, תוכלו להסתפק במכשיר עצמו בלי התוספות השונות, אבל אם אתם רוצים להפיק את המקסימום מהדייסון סופרסוניק ולהתאים אותו לצרכים ולהעדפות שלכם, מומלץ להיעזר באביזרים המיוחדים שמגיעים עם המכשיר ויעניקו תוצאות משודרגות וטובות יותר. תהיו מרוצים מההשתקפות שלכם במראה ותוכלו להשיג את העיצוב והמראה הרצוי במינימום זמן ומאמץ.

המתנדבים שלנו שבחו את האביזרים שמגיעים עם המכשיר שהיו נוחים ופשוטים במיוחד לשימוש. פייה המתחברת למייבש השיער תאפשר לכם לכוון את האוויר החם לאזור ממוקד. תוכלו לסובב את הפייה כדי לעבור בין זרם אוויר רחב לזרם צר ומבוקר. היא נשארת קרירה ונעימה למגע גם בדרגת החום הגבוהה ביותר.

ואם כבר התחלנו לדבר על החום שמפזר המכשיר, אי אפשר שלא להזכיר עוד יתרון מכריע וייחודי של הדייסון סופרסוניק – מנגנון מתוחכם לוויסות הטמפרטורה של המייבש. אחת מהמתנדבות שלנו תיארה באופן חד וקולע את היכולת המדהימה הזאת:

מייבש השיער הרגיל שאני משתמשת בו באופן יומיומי פיזר אוויר חם או קר מדי. פשוט לא הצלחתי להגיע לטמפרטורה המאוזנת והנכונה. עם הדייסון סופרסוניק זה סיפור שונה לגמרי. הוא מצליח לשמור על הטמפרטורה האופטימלית לאורך זמן.

איך הוא מצליח לעשות את זה? כל הקסם מתרחש בראש המכשיר: מנגנון בקרת החום המתקדם מורכב מתרמיסטור חרוזי זכוכית שמודד את טמפרטורת האוויר 20 פעמים בשנייה ושולח את הנתונים במהירות הבזק לשבב חכם שמווסת את הפעולה של גוף החימום.

אני יודע שכל המושגים הטכנולוגיים האלה יכולים להישמע כמו סינית לאדם הממוצע, אז בואו ננסה להסביר את זה בשפה פשוטה וברורה יותר שלא רק גאון מחשבים יוכל יבין: בתוך הדייסון סופרסוניק יושב מחשב קטן שמווסת את עוצמת החום של המכשיר ומאפשר לשמור על טמפרטורה אחידה ויציבה. זה מגן על השיער שלכם מחום קיצוני שיכול לגרום לצרות צרורות. אבל הטכנולוגייה המתקדמת הזאת לא עובדת אך ורק על הנייר, אלא מספקת תועלת מוכחת ותוצאות מרשימות בשטח.

אחת מהמתנדבות שבדקו את המכשיר הבחינה שהיכולת של הדייסון סופרסוניק לשמוע על טמפרטורה מתונה ומבוקרת מנעה מהשיער המקורזל והקופצני שלה להתייבש למוות. השיער המבולגן והמרדני שלה הפך לצייתן ונוח יותר לאילוף והיא הצליחה לעצב אותו באופן מושלם לאחר השימוש בסופרסוניק. רק אזהרה קטנה בנוגע לטבעות המתכתיות המגנטיות שמחברות בין אביזרי העיצוב לראש מייבש השיער: הן מתחממות מאוד מהר, למעשה, הן הופכות ללוהטות כבר לאחר דקה אחת של שימוש. אבל האם הן חמות מספיק כדי לגרום לכוויות? לא יכולתי לבקש מהמתנדבות האמיצות שלנו לסכן את השיער היקר שלהן.

כדי לבדוק את הסוגייה הזאת, פניתי לאיש שלנו למשימות מיוחדות. הוא חסר פחד ויש לו עור של פיל. הוא נענה ללא כל היסוס וחשש לבקשה שלי והחליט להצמיד את הטבעת החמה לזרוע שלו. לחיצה קטנה על העור והנסיין חסר הפחד שהכול קטן עליו צרח מכאב. התוצאה הייתה כוייה לא נעימה בעור.

החלטתי לצלם את תוצאות הניסוי כדי שתוכלו להתרשם בעצמכם מגודל הסכנה – תמונה שווה אלף מילים. אפשר היה גם להשתמש במדחום כדי למדוד את טמפרטורת טבעות החיבור האלה, אבל הרבה יותר מעניין ומשעשע לבדוק את זה על אדם אמיתי. הנסיין שלנו למד את הלקח לא להגיד כן לכל דבר ואני מקווה שהכוויה לא חמורה מדי ותעבור במהירות בלי להשאיר צלקת.

לאחר שקראתי לעומק את חוברת הוראות השימוש במכשיר, גיליתי אזהרה קטנה וצדדית בנוגע לבעיה הזאת. אבל, היא נכתבה באותיות קטנות וקל מאוד לפספס אותה.

כדי להשתמש במכשיר בצורה חלקה ובטוחה ללא פציעות וכוויות, תאפשרו לטבעות המתכתיות האלה להתקרר לפני שתגעו בהן. אל תשחקו אותה גיבורים גדולים ותיזהרו כשאתם משתמשים באביזרים המגנטיים. ייתכן שהם בכלל לא כל כך מסוכנים, אבל עדיף ללכת על בטוח. תוכל להשאיר את הפיות על המכשיר בזמן שהוא מתקרר ותורידו אותן כשהן בטוחות למגע.

וכעת הגיע הזמן לדבר על ההיבט הבעייתי ביותר של דייסון סופרסוניק – המחיר. אי אפשר להתעלם מהפיל שבחדר וצריך לגעת בתפוח האדמה הלוהט הזה. כל המתנדבים שלנו התאהבו במכשיר ועפו על הביצועים והיכולות שלו. עם זאת, מה יקרה כשאני אחשוף בפניהם את המחיר הגבוה של המכשיר המתקדם הזה? הרי מדובר במייבש שיער חדשני ויחיד מסוגו וזה משתקף היטב בתג המחיר שלו – הוא יקר פי 10 ממייבש שיער ממוצע. אז האם הם יבלעו את הגלולה המרה ויגידו שהמכשיר הזה באמת שווה את זה או שמדובר בעלות מוגזמת ומופרכת?

כאן הדעות היו חלוקות.

חלק מהמתנדבים נכנסו להלם ובלעו את הלשון כשהם שמעו על המחיר של המייבש, וההתלהבות שלהם מהמכשיר ירדה בצורה ניכרת. אחד מהם אפילו אמר: "שמע אחי, זה ממש יקר. אני מסכים שזה הפן הכי טוב שאי פעם ניסיתי ובאמת שמאוד קשה לחזור למשהו אחר אחרי שמשתמשים בו, פשוט כנראה קהל היעד הוא אנשים שעושים פן כל יום והמראה של השיער מאוד חשוב בשבילם."

זוג מתנדבים נשואים אמרו לנו שזה עניין של תזמון, ואמרו ש:

"לא מזמן קנינו דירה בבאר שבע וכרגע רוצים לשפץ ומנסים לחסוך בהוצאות. למרות ששנינו מכורים לטיפוח השיער שלנו, אנחנו נצטרך לחכות עד אחרי השיפוצים כדי לקנות אותו. ואנחנו גם לא מופתעים מזה שהוא יקר – יש לנו גם שואב אבק דייסון וגם במקרה הזה מדובר במכשיר פרימיום מהפכני ויקר, אבל הוא שווה כל אגורה שהשקענו בו".

אנשים אחרים בצוות שלנו הגיבו בצורה הרבה יותר מתונה ורגועה למחיר הגבוה וקיבלו אותו בהבנה:

"הוצאתי סכום גבוה יותר על מקדחה חשמלית, ואני משתמש בה רק כמה פעמים בשנה. לעומת זאת, מייבש שיער זה משהו שאני משתמש בו באופן יומיומי. אני לא יכול לצאת מהבית בלי לעצב את השיער ולשמור עליו מטופח ומתוקתק, והמחיר של דייסון סופרסוניק בהחלט מוצדק לדעתי, במיוחד כשמשווים את הביצועים שלו לביצועים של מכשירים אחרים – והדייסון לא רואה אף מכשיר אחר ממטר".

אחת המשתתפות שלנו מצאה הסבר נוסף למה שווה להשקיע במייבש השיער הזה:

"בדרך כלל לא הייתי מוכנה לשלם כל כך הרבה על מייבש שיער, אבל המכשיר הזה מספק ביצועים מושלמים על שיער מקורזל ומתולתל. הוא מאפשר לי לעצב אותו בצורה מושלמת גם בלי מוצרי טיפוח יקרים לשיער שעליהם אני כבר עכשיו מוציאה המון כסף, ככה שבשבילי מדובר בהוצאה חד פעמית גדולה, שבטווח הארוך חוסכת לי המון כסף".

בסך הכול, משתתפים עם שיער גלי, בעייתי וקשה לעיצוב הצדיקו את המחיר של הסופרסוניק וטענו שהמחיר שלו לגמרי מוצדק ומדובר בהשקעה מאוד משתלמת. לעומת זאת, אנשים עם שיער חלק ונוח לעיצוב אמרו שהם יכולים להסתפק גם במכשיר בסיסי ופשוט יותר.

פן דייסון סופרסוניק: תשובות לשאלות נפוצות

סימן שאלה גדול ויפה עם נקודה אדומה למטה

האם אפשר להשתמש בפן דייסון סופרסוניק בכל המדינות?

כן, לא אמורה להיות שום בעיה עם זה. המכשיר צריך לעבוד מעולה בכל מדינה בעולם, אלא אם כן קניתם את הגרסה האמריקאית שלו. לפי מידע שהגיע אלינו, הגרסה האמריקאית מגיעה עם מתאם חשמל שונה, שמתאים לארצות הברית אבל לא למדינות אחרות. לכן, חשוב שתשימו לזה לב לפני שאתם קונים.

איך מנקים את מייבש השיער של דייסון?

ניקוי הפן הוא מאוד פשוט וקל: מה שצריך לעשות הוא לנקות פעם בחודש את הפילטר מאבק, לכלוך, שערות קטנות שהצליחו להתגנב פנימה, וכו', באמצעות מטלית נקייה. חברת דייסון ממליצים לנקות את הפילטר עם מטלית בלבד, אבל אישית ניסיתי גם לשטוף אותו בכיור ואז להשרות אותו לכמה שעות במים חמים - נראה שזה עושה את העבודה.

כמה עולה מייבש שיער של דייסון?

נכון לרגע זה הוא עולה בין 1,500 לבין 2,000 שקלים - תלוי איפה קונים אותו ואם מדובר במכשיר חדש, מחודש או יד שניה.

האם הפן של דייסון טוב לשיער מתולתל או חלק?

אם יש לכם שיער חלק, הפן של דייסון יעזור לכם ליבש ולעצב אותו מבלי לפגוע בשיער. אם יש לכם שיער מתולתל ואתם רוצים ליישר אותו - הפן הזה הוא המכשיר הכי טוב בשביל המטרה הזאת. במידה ויש לכם שיער מתולתל ואתם רוצים לשמור על התלתלים, אפשר פשוט להשתמש במהירות הכי נמוכה של המכשיר בזמן היבוש.

האם יש למייבש השיער של דייסון אחריות?

כן, בהחלט. הפן של דייסון מגיע עם שנה אחת של אחריות שמכסה פגמים במכשיר. חשוב מאוד שתשמרו את הקבלה של המכשיר, במידה ותרצו לשלוח את המכשיר לבדיקה ותיקון.

מה ההבדלים בין הדגם הרגיל לבין הדגם המקצועי של דייסון סופרסוניק?

בעיקרון, הדגם המקצועי שוקל פחות מהדגם הרגיל. מעבר לזה, לא מצאתי הבדלים נוספים. הדגם המקצועי מיועד לשימוש במספרות מקצועיות ולכן הוא קל יותר כדי לא להכביד על הידיים במשך שעות עבודה ארוכות. עם זאת מבחינת הביצועים, לא שמתי לב להבדלים משמעותיים.

האם פן דייסון סופרסוניק שווה את המחיר שלו?

לדעתי האישית, אם אתם מעצבים את השיער שלכם באופן קבוע כל יום, הפן הזה שווה כל שקל שתשקיעו בו. מדובר במייבש השיער הכי טוב בעולם, וזה משהו שמבינים בשניה הראשונה שמחזיקים אותו ביד ולוחצים על כפתור ההפעלה.

מייבש שיער דייסון סופרסוניק: סיכום ושורה תחתונה

דוגמנית בלונדינית עם שיער מושלם עושה פוזות למצלמה על רקע ורוד כהה

דייסון הצליחו לעמוד בכל ההבטחות שלהם ושיחקו אותה בענק עם מייבש שיער קל, שקט, מהיר ובטוח לשימוש ששונה מכל מה שהכרנו עד עכשיו. בשורה התחתונה, מדובר במייבש השיער הכי טוב בעולם. נקודה. אין ספק שהדייסון סופרסוניק זאת ליגה בפני עצמה והוא מציב סטנדרט חדש בכל מה שקשור למייבשי שיער, ממש כמו מה שהאייפון עשה לפני יותר מ-15 שנים.

הוא עושה נעים בעיניים ובשיער ומשאיר אבק לכל המתחרים, עם זאת החיסרון הכי גדול של המכשיר המדהים הזה, ואולי גם החיסרון היחיד שבאמת משנה, הוא המחיר שלו. הוא מגיע עם תג מחיר גבוה לכל הדעות, אבל על איכות צריך לשלם. הדרך היחידה ליהנות מהביצועים חסרי התקדים של מייבש השיער החדשני והמהפכני הזה היא להכניס את היד לכיס ולהוציא סכום כסף לא מבוטל.

כשלוקחים בחשבון את היכולות המתקדמות, הטכנולוגיות פורצות הדרך והתוצאות המעולות של מייבש שיער דייסון סופרסוניק, אין ספק שתג המחיר שלו מאוד מוצדק. אם אתם זקוקים למייבש שיער איכותי ויעיל כמו אוויר לנשימה, שימו לב ליצירת המופת הזאת שתשנה את חווית עיצוב השיער שלכם לרמה שעוד לא הכרתם – אחרי שתנסו את המכשיר הזה, יהיה לכם מאוד קשה לחזור להשתמש במייבש שיער רגיל.

9 ציון סופי
ציון סופי: דייסון סופרסוניק

מייבש השיער סופרסוניק של חברת דייסון הוא ללא ספק הפן הכי טוב בעולם, ונראה שהוא הולך להישאר בטופ לעוד הרבה מאוד שנים. הוא מאוד עוצמתי, פשוט לשימוש, ויש רק דברים טובים להגיד עליו. החיסרון האמיתי היחיד שלו, הוא המחיר היקר שלו, מה שהופך אותו למוצר פרימיום שלא כולם יכולים להרשות לעצמם.

9.3ציון סופי
עיצוב
10
עוצמה
10
תוצאות
10
מחיר
7
8.7ציון הקוראים
עיצוב
10
עוצמה
10
תוצאות
10
מחיר
5
יתרונות
  • מייבש את השיער במהירות שיא
  • יחסית שקט
  • הופך את השיער להרבה יותר רך
  • מאוד נעים על השיער
  • כבל חשמלי ארוך במיוחד
  • קל לניקוי
חסרונות
  • מאוד יקר
הוספת סקירה  |  קרא סקירות ותגובות
מייבש שיער דייסון סופרסוניק: בזבוז כסף או הפן הכי טוב בעולם?
מייבש שיער דייסון סופרסוניק: בזבוז כסף או הפן הכי טוב בעולם?

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

2 תגובות
הכל הכי עוזר הציון הכי גבוה הציון הכי נמוך הוספת סקירה
  1. 4.35
    עיצוב
    100
    עוצמה
    100
    תוצאות
    100
    מחיר
    50

    קיבלתי לפני שנתיים וחצי את המכשיר המדהים הזה רק חבל שלאחר שנתיים וחצי גמר את חייו, פשוט הפסיק לחמם והאחריות היא לשנתיים בלבד. הבאתי אותו למעבדה של החברה ונאמר לי שלא מתקנים תקלה כזו והאחריות עליו הסתיימה ואני יכולה לרכוש מכשיר מחודש ב 800 ₪ עם אחריות לשנה.כמובן שנפרדתי מהמוצר ומהחברה כי מכשיר שממותג כל כך גבוה לא צריך לשבוק חיים כל כך מהר (מיותר לציין שטיפלתי בו ב"כפפות של משי") . צר לי על כל שקל שהשקעתי במוצר. יש מייבשים "פשוטים" וסולים יותר שיאריכו ימים ויעשו את אותה עבודה.

    + חיוביים: יפה מאוד
    - חסרונות: חיים קצרים מאוד
    תודה, עזרת לי(5) יש לי דיעה אחרת(0)כבר הצבעת
    • היי אורנית, תודה רבה על הסקירה!
      מבאס לשמוע שזאת הייתה החוויה שלך 🙁
      על איזה מוצרים את ממליצה שהם פשוטים ועושים את אותה העבודה?
      נשמח לבדוק אותם ולהוסיף לסקירות!

השארת תגובה

הניקוד הסופי שלך

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן