מלונות מומלצים במדריד: 5 מלונות מומלצים במדריד לשנת 2024 [מדריך בחירה]

מחפשים חופשה מהחלומות שלא תקרע לכם את הכיס? קבלו קופון הנחה שווה שיחסוך לכם בחופשה הבאה.

last minute – אתר התיירות עם המחירים הכי אטרקטיביים בשוק.
הקלידו את הקוד lmpink24 ותקבלו 25$ הנחה בהזמנה מעל 400$. לחצו כאן למציאת החופשה המושלמת!

מדריד, בירת ספרד והעיר הגדולה ביותר במדינה, היא מטרופולין תוסס, אנרגטי ושוקק חיים השופע בפלאי אדריכלות ומבנים מרשימים, באמנות ותרבות עשירה, מסעדות מעולות ואחת מסצנות חיי הלילה הסוערות והמפותחות ביותר בכל אירופה. 

מרכז העיר הוא פסיפס עשיר של שכונות רבגוניות שלכל אחת מהן יש אופי וקסם ייחודי משלה, כשרובן קומפקטיות וידידותיות להליכה.

המרחק הקצר בין האטרקציות המובילות בעיר מאפשר לגלות את פינות החמד הקסומות ביותר במדריד דרך הרגליים.

אם התעייפתם ללכת או שאתם צריכים להגיע ליעד מרוחק יחסית, תוכלו להתנייד בנוחות ובמהירות ברחבי מדריד בעזרת נסיעה קצרה במטרו הנקי, היעיל והמזמין של העיר. 

ממהרים? הנה 3 המלונות המובילים בדירוג שלנו:

השורה התחתונה
הבחירה שלנו
Westin Palace Madrid
The Westin Palace Madrid
מפנקת במיוחד
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
נראה שהזמן עצר מלכת במלון היוקרה ההיסטורי הזה שגורם לכל אורח להרגיש כמו בן אצולה אמיתי שנהנה מהחיים הטובים. מי שמחפש חופשה שתענה על כל ציפייה לא יתאכזב.
אהוב במיוחד
Hotel Regina
Hotel Regina
מיקום מנצח
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
במיקום הכי טוב במדריד שוכן לו אחד מהמלונות הכי אהובים עליי במדריד. אני כמובן מדבר על מלון Regina.
במקום השלישי
The Principal Madrid Hotel
The Principal Madrid Hotel
ארוחת בוקר גדולה
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
החופשה המפנקת שלכם מתחילה כאן. באחד המלונות היוקרתיים שתמצאו עם שירות בלתי מתפשר, מגוון פינוקים וספא איכותי.

מדריד הפכה לאחד מיעדי הטיול הפופולריים והאהובים ביותר באירופה בזכות שילוב מנצח של תרבות עשירה ומפוארת, אדריכלות מדהימה, כמה ממוזיאוני האמנות הגדולים והמרשימים ביותר בעולם, סצנת אמנות רחוב צבעונית, שמחה ותוססת, מסעדות מעולות ומבחר אינסופי של אטרקציות, אפשרויות בילוי וקניות מעולות. בין אם אתם חובבי אמנות קלאסית ועכשווית, פודיז שרוצים ליהנות מחגיגה קולינרית מסחררת חושים, בליינים וחובבי מסיבות שרוצים לבלות עד אור הבוקר, זוגות המחפשים מקום מפלט שקט ורומנטי או משפחות עם ילדים המחפשות חופשה כיפית ומגניבה שתשאיר את כולם מרוצים, מדריד היא עיר שיש בה הכול ושיודעת לקלוע לטעם ולתחומי העניין של כל מי שמבקר בה.

האופי הרבגוני, ההרפתקני ומלא שמחת החיים של העיר משתקף היטב גם בסצינת המלונות העשירה והמגוונת של העיר שלא מפסיקה לגדול ולהתרחב.

בין אם אתם חובבי סטייל ויוקרה שרוצים להתפנק במלון מפואר השוכן במבנה היסטורי עם מסעדת מישלן משלו או צעירים ותרמילאים המחפשים הוסטלים מגניבים או דירות נופש במחירים שפויים ונגישים שלא יקרעו לכם את הכיס, היצע אפשרויות הלינה העצום במדריד מבטיח שכל אחד ימצא משהו שיתאים לטעם, לכיס ולהעדפה האישית שלו.

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את 5 המלונות המומלצים והשווים ביותר במדריד שיספקו תמורה מלאה לכסף שלכם וישאירו אתכם מרוצים עד הגג. 

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

5 מלונות מומלצים במדריד לשנת 2024

1

The Westin Palace Madrid

לחובבי הפינוקים
הבחירה שלנו
אין ספק שמדובר במלון המפואר והראוותני ביותר במדריד בפער ניכר מכל השאר.

הוא משקיף על מוזיאון פראדו שיכול להתגאות באחד מאוספי האמנות הגדולים והמרשימים ביותר בעולם ומזרקת נפטון היפהפייה.

בין אם אתם לנים במלון או לא, תקפצו לקוקטייל משובח בבר La Rotonda המפורסם השוכן בלובי מתחת לכיפת הזכוכית המרהיבה שהפכה לסימן ההיכר של המלון.

העיצוב החיצוני והפנימי של המלון הזה מזכיר יותר ארמון ואפילו תמצאו בו מוזיאון קטן המנציח את כל המפורסמים שהתארחו במלון המפורסם במהלך המאה שעברה כמו המינגווי, פיקאסו, להקת הרולינג סטונס ודאלי.

עיצוב אלגנטי ומעודן בסגנון "בל אפוק", תפריט שירות חדרים עשיר עם מזון בריאות וחומרי גלם אורגניים מתוצרת מקומית, מפיצי ריח מיוחדים המשאירים ניחוח משכר בחדר ומיטות רכות כמו משי- המלון הזה מספק פינוק מקסימלי ותשומת לב מלאה לכל פרט.

2

Hotel Regina

במיקום המושלם
שירות מעולה
אם אתם מחפשים מלון שנמצא בלב העניינים. במיקום הכי טוב שתוכלו להשיג במדריד בלי לקרוע את הכיס, מלון רג׳ינה שממוקם ליד כיכר פוארטה דל סול הוא התשובה שלכם.

מדובר במלון 3 כוכבים אבל רמת האירוח שהוא מציע תרשים אתכם הרבה מעבר לדירוג שלו. הוא מציע חדרים מרווחים ומודרניים עם WIFI, טלוויזיה, מכונת קפה, מיזוג אוויר ומוצרי טיפוח.

אין ספק שהמלון הזה מציע את מה שכל מטייל רוצה- חופשה מפנקת, שירות מעולה ומיקום מנצח. העיצוב הנקי והמודרני של החדרים משרה אווירה נעימה ורגועה ועם מזרן מפנק ומצעים איכותיים תוכלו לשים בסוף היום את הראש על הכרית ולישון שינה ערבה.

אבל גולת הכותרת של המלון הזה היא דווקא המיקום שלו. מהרגע שתצאו מהמלון תהיו במרחק הליכה קלילה מכל הרחובות והאטרקציות המרכזיות. בנוסף, מחוץ למלון יש תחנת מטרו שתיקח אתכם בקלות לאתרים מרוחקים יותר.

קחו בחשבון שבמלון לא תמצא ספא, חדר כושר או בריכה מכוון שהוא מיועד יותר למי שבא כדי לטייל ולהנות מהעיר הנפלאה הזו שנקראת מדריד.

3

The Principal Madrid Hotel

מלון בוטיק
יוקרתי
המלון הזה נמצא בסמטה צדדית ושקטה מאחורי מדרחוב גראן ויה המפורסם בסמוך לשכונת צ’ואקה השיקית והתוססת.

שוער במדים מסוגננים מקבל את פני האורחים בפתח המלון ושולח אותם לדלפק הקבלה הייחודי הנמצא בקומת הגג ומספק תצפית ישירה על הכיפה השחורה משובצת הזהב של בניין מטרופוליס שנחשב לאחד מהמרשימים והאלגנטיים ביותר בעיר.

בכל חדרי המלון תמצאו ספות עור מהודרות ואמבט מפואר עם מוצרי טיפוח ורחצה משובחים המיוצרים באי מיורקה. אין ספק שכל היבט במלון הזה משדר סטייל ויוקרה.

4

Pestana Plaza Mayor Madrid

עיצוב ייחודי
ספא
קל מאוד לפספס את הכניסה למלון הנחבא אל הכלים הזה שנמצא בליבו של רובע סלמנקה היוקרתי והאלגנטי.

אם אתם מחפשים מלון שמשלב שירותים מפנקים כמו ספא ובריכה אבל במחיר שלא יקרע לכם את הכיס, כדאי לכם לבדוק את מלון פסטנה פלאסה מאיור.

המלון מעוצב בשילוב אומנות ספרדית בוהו שיקית. במלון תמצאו פינות ישיבה מפנקות, בר משקאות, ספא שעבר שיפוץ נרחב, בריכה פנימית מהממת, בריכה חיצונית ועוד פינוקים.

כל החדרים מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר, ארון בגדים וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת ותוכלו ליהנות ממנות מוקפדות פרי ידיו המיומנות והיצירתיות של השף.

5

7 Islas

עיצוב מינימליסטי
מרווח
חובבי אמנות צעירים ברוחם שאוהבים לשחות נגד הזרם ולשבור מוסכמות יעופו על עיצוב המלון הזה. 

הנכס המשפחתי הייחודי ויוצא הדופן הזה הוא בחלקו מלון ובחלקו גלריה מרתקת. קשה להתעלות על המיקום המנצח שלו בסמוך לשדרת גראן ויה- אזור השופינג הטוב והמפורסם ביותר במדריד.

הלובי המרווח של המלון מעוצב בסגנון תעשייתי עכשווי עם קירות ורצפות בטון חשופים במראה "לא גמור", פריטי אמנות מגניבים של אמנים צעירים ומבטיחים מספרד ומכל רחבי העולם ומראה באוהאוס מאופק ומינימליסטי ופריטי ריהוט בעיצוב מקורי בהשראת פסלי פיקאסו.

מדריך מקיף: איפה כדאי לישון במדריד? 

אז בשעה טובה החלטתם לקפוץ לחופשה זריזה בבירת ספרד, אבל אין לכם קצה חוט וכיוון ראשוני איפה כדאי לישון בעיר הכיפית והמדליקה? הגעתם למקום הנכון.

אנחנו נעזור לכם לעשות סדר בבלאגן ונראה לכם את כל מה שצריך לדעת כדי לעשות בחירה מנצחת באזור הלינה המושלם עבורכם במדריד.

לפני שנצא לדרך, חשוב להפנים שאין רובע מומלץ אחד שמתאים באופן גורף לכולם ושכל מי שמבקר במדריד צריך להתמקד בו בלי לחשוב פעמיים.

לכל אחת מהשכונות במדריד יש צביון ומאפיינים מיוחדים משלה ובחירת מקום הלינה הנכון והמתאים ביותר עבורכם לגמרי תלוי באופי ויעדי הטיול שלכם, הצרכים וההעדפות האישיות שלכם והמקומות שתרצו לבקר בהם וכמובן התקציב שעומד לרשותכם.

החדשות הטובות הן שמרכז העיר הוא מקום די קטן ותוכלו לשוטט בין הרבעים השונים ולהתרשם ממוקדי העניין והמשיכה העיקריים של מדריד בהליכה רגלית.

קתדרלות מרשימות וארמונות מפוארים לצד ציורי גרפיטי ובניינים מודרניים, מסעדות יוקרה מוקפדות לצד טאפאס ברים עממיים, כיכרות רחבות ידיים מול סמטאות צרות ומפותלות.

מדריד היא עיר רבת פנים, רבדים וניגודים שבה השלם הרבה יותר גדול מסך חלקיו.

כדי להכיר את מדריד האמיתית ולקבל טעימה מכל מה שיש לה להציע, חשוב לחקור כמה שיותר רבעים ואזורים שונים שכל אחד מהם תורם משהו משלו לקסם הייחודי של בירת ספרד. 

שכונות מומלצות ללינה במדריד 

למרות שמדריד היא עיר רבגונית המשלבת בין מגוון רחב של רובעים ואזורים שונים לגמרי שלכל אחד מהם יש קצב, מרקם חיים ואופי משלו, בחירת אזור הלינה הנכון והמתאים עבורכם לא חייב להפוך לחיפוש מחט בערמת שחת.

כדי לעשות בחירה חכמה ומושכלת שלא תצטערו עליה אחר כך, תצטרכו לחשוב באילו אטרקציות תרצו לבקר, איזה צד והיבט של העיר מדבר וקורץ אליכם יותר ובאילו פעילויות תרצו להתמקד במהלך הטיול שלכם.

אם תרצו להיות במרחק הליכה קצרה מהאטרקציות המובילות ביותר בעיר, רובע הסנטרו (מרכז העיר) יכול להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

אם אתם רוצים למצות ולחקור לעומק את המרכז ההיסטורי של העיר, מומלץ להתמקד באזור מדריד המלכותית ולהזמין מלון באזור כיכר פלאסה מיור ופוארטה דל סול בהם תמצאו את המסעדות, החנויות והאטרקציות הנחשבות והטובות ביותר בעיר.

בליינים וציפורי לילה ירגישו בבית ברובע מלסנייה ושכונת צ’ואקה המספקים סצינת בילויים פרועה ותוססת ואווירה עליזה, צעירה ושוקקת חיים.

מי שמעדיף אווירה פסטורלית, שקטה ונינוחה יותר הרחק מהרעש וההמולה במרכז העיר, ירגיש בנוח באזור פארק רטירו בו תמצאו את המוזיאונים הידועים והפופולריים ביותר בעיר וליהנות מטיול נינוח ופיקניק מהנה בפארק רחב הידיים.

למה להזמין חדר במלון יוקרתי במדריד? 

שפע הארמונות המרהיבים, השדרות והכיכרות האלגנטיות והפנינים הארכיטקטוניות במדריד משרים אווירה מלכותית מלאת הוד והדר.

תוכלו להתרשם מהארמון המלכותי המהודר, לשוטט לאורךרחוב הקניות הנחשב והיוקרתי Calle de Serrano המציע מבחר עצום של מותגי על ובתי אופנה עילית או להתפעל מיצירות המופת של גויה או בוטיצ’לי במוזיאון הפראדו המכיל את אחד מאוספי האמנות הקלאסית הגדולים והיפים ביותר בעולם.

כדי להרגיש כמו אריסטוקרטים אמיתיים, כדאי להשקיע במלון יוקרתי שיתמזג היטב בתפאורה הזוהרת והראוותנית מסביב.

אחרי הכול, אתם לא יוצאים לחופשה כל יום, אז במקום לחסוך כל שקל ולהגביל את עצמכם, למה לא ללכת על כל הקופה ולהתפנק במלון מפואר היוצר רף חדש של פינוקים ומותרות ומספק שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

אתרי חובה שאסור לפספס במהלך ביקור במדריד 

הנה כמה אתרים במדריד שלא כדאי לכם לפספס:

מוזיאון הפראדו (El Prado)

אף טיול במדריד לא יהיה שלם ללא אחד מסימני ההיכר של מדריד והמוזיאונים החשובים והמרשימים ביותר בעולם.

בין כותלי המוזיאון תמצאו את מיטב היצירות של כמה מהציירים הספרדים הדגולים והמוערכים ביותר בהיסטוריה כמו ולסקז, גויה ואל סיד.

מומלץ להשכים קום ולבוא למוזיאון מוקדם בבוקר כשהוא רק נפתח כדי לחמוק מהתורים האינסופיים לאחד מאתרי התיירות המבוקשים והאהובים ביותר במדריד.

המוזיאון מציע כניסה חופשית ללא כל עלות מדי יום לאחר השעה 5, כך שמדובר בהזדמנות מצוינת לחסוך כסף, רק שקחו בחשבון שאתם ממש לא היחידים שיקפצו על המציאה הזאת.

בקופת המוזיאון תמצאו מפה חינמית שתקל על ההתמצאות במוזיאון הענק ותעזור למצוא בקלות את יצירות האמנות המפורסמות והמהוללות ביותר שאסור להחמיץ. 

פארק דל בואן רטירו (Parque del BuenRetiro) וכיכר העצמאות (Plaza de la Independencia)

מדובר בריאה הירוקה הפופולרית והמפורסמת ביותר במדריד שהפכה למקום בילוי מועדף על תיירים ותושבים מקומיים כאחד.

בפארק היפהפה תמצאו שלל פסלים, אנדרטאות, מבנים מרשימים ואגם מלאכותי גדול עם ברבורים שניתן לשוט בו בסירת משוטים. בסמוך לכניסה לפארק נמצאת כיכר העצמאות המרהיבה ושער אלקלה-אחד מסמלי העיר. 

שוק הפשפשים אל ראסטרו (El Rastro) ברובע אמבחדורס (Embajadores)

אם אתם נמצאים בבירת ספרד ביום ראשון, תלכו בלי לחשוב פעמיים לאחד משווקי הפשפשים הידועים והצבעוניים ביותר באירופה. תסתובב בין שלל הדוכנים, תספגו את האווירה הייחודית ותחפשו מציאות שוות. 

המוזיאון הלאומי לאמנות ריינה סופיה (Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía)

אתר חובה לחובבי אמנות מודרנית. במוזיאון המרשים תמצאו כמה מהיצירות הידועות והמרהיבות ביותר של אמנים מהשורה הראשונה כמו פבלו פיקאסו (יצירתו "גרניקה" היא אחת מהחשובות והמוערכות ביותר במוזיאון) וסלבדור דאלי.

תוכלו לשלב את הביקור במוזיאון המרתק עם טיול נעים בפארק רטירו שנמצא בקרבת מקום. 

מתי כדאי לטייל במדריד? 

התקופה הטובה והמומלצת ביותר לביקור בבירת ספרד היא בסתיו (ספטמבר עד נובמבר) ובאביב (מרץ עד מאי), תוכלו ליהנות ממזג אוויר נוח ונעים המתאים בצורה מושלמת להליכה וטיולים.

אם אינכם מתרגשים ממזג אוויר קריר וסגרירי, תוכלו לקפוץ לגיחה למדריד גם בחורף, כאשר העיר מתרוקנת מהמוני התיירים הנוהרים אליה.

בעונת השפל מחירי הלינה והטיסות צונחים ותוכלו למצוא דילים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד.

למרות החום הכבד והמעיק, חודשי הקיץ הם עונת השיא והעיר מתמלאת בתיירים, למרות שחלק גדול מתושבי העיר יוצאים לחופשה בעצמם ובתי עסק רבים נסגרים (מה שאומר שיש סיכוי גבוה יותר ליפול על מלכודות תיירים). 

מרץ-מאי 

מדריד במיטבה באביב ובחודשים אפריל עד סוף מאי מחכה לכם מזג אוויר מצוין. הטמפרטורה הממוצעת בעיר נעה בין 15 ל-22 מעלות צלסיוס.

ספטמבר-נובמבר 

גם בסתיו מחכה לכם מזג אוויר נוח ונעים עם טמפרטורה ממוצעת של 10- 21 מעלות בחודש ספטמבר, ו-5 עד 10 מעלות בחודש נובמבר, מה שאומר שתוכלו להסתובב להנאתכם בשכיות החמדה של העיר כמו פארק רטירו (Retiro Park) או שוק הפשפשים הססגוני אל ראסטרו (El Rastro) בלי לסבול מהחום המעיק.

בטיחות וכללי זהירות חשובים 

  • כמו כל עיר מתוירת אחרת באירופה, אתרי התיירות ומסופי התחבורה הציבורית הפופולריים והומי האדם במדריד שורצים כייסים ונוכלים המנסים לעקוץ ולהפיל בפח תיירים תמימים. לכן, חשוב לפקוח עיניים ולהשגיח על הארנק והחפצים האישיים שלכם.
  • לפני הנסיעה תכינו עותק קשיח של הדרכון, פוליסת הביטוח וכרטיסי הטיסה שלכם ותשימו אותם במקום בטוח במזוודה. אל תשכחו לשאת איתכם פתק עם כתובת ומספר הטלפון של המלון שלכם.
  • הכיכרות הראשיות של בירת ספרד הן כר פורה להפגנות, תהלוכות ומחאות פוליטיות שחלק מהן עלולות להיות די סוערות ואלימות ולהביא לחסימת צירים מרכזיים ברחבי העיר. חשוב להישאר עם היד על הדופק ולעקוב אחר אירועים מהסוג הזה העלולים לשבש את הטיול שלכם ולסכן את בטיחותכם.

קולינריה וחיי לילה במדריד 

מגוון מאכלי טאפאס עם דגלי ספרד בקעריות מונחים על שולחן עץ

מדריד היא גן עדן לפודיז וחובבי אוכל טוב. במהלך הטיול שלכם בבירת ספרד אל תחמיצו את ההזדמנות לשבת בפאב ספרדי אותנטי ולטעום מנות טאפאס מסורתיות- מדובר במנות ביס קטנות המתבססות על פרוסות לחם קלויות עם בשרים,ירקות, תפחי אדמה ופירות ים שלא תוכלו להפסיק לנשנש.

המנות המסורתיות האופייניות למדריד הם מרקים ונזידים עשירים וסמיכים שיגרמו לכם ללקק את הצלחת. קרניבורים יתענגו על צלי בשר וכבש נימוח ועסיסי.

אם אתם רוצים לבלות עד השעות הקטנות של הלילה בפאבים מגניבים וליהנות מהחיים כמו שרק הספרדים יודעים עם אוכל משובח ואלכוהול טוב, האזור סביב כיכר פלאזה דוס מאיו (Plaza Dos de Mayo) ושכונת מלסנייה (Malasaña) הם הכתובת המושלמת עבורכם.

חובבי המתוק והקינוחים חייבים לבקר בקפה Chocolatería San Ginés המפורסם שבו אפשר להתענג על צ’ורוס בטעם אלוהי ומשקה שוקולד חם סמיך.

התניידות ותחבורה במדריד 

מדריד יכולה להתגאות במערכת תחבורה ציבורית מפותחת, נוחה ויעילה במיוחד. בעיר קיימות שתי תחנות רכבת מרכזיות: אטוצ’ה (Atocha) וצ’מרטין (Chamartin) המקשרות את מדריד עם ערים אחרות בספרד וברחבי אירופה.

רשת המטרו המצוינת של מדריד היא הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להתנייד ברחבי העיר. הרכבת התחתית פועלת בין השעות 6 בבוקר ל-1:30 בלילה.

עומדות לרשותכם רכבות בין-עירוניות מהירות המקשרות את מדריד עם ליסבון (אם תרצו לקפוץ לפורטוגל השכנה), גרנדה בחבל אנדלוסיה הציורי וברצלונה.

בחודשי הקיץ העמוסים, תצטרכו להזמין את כרטיס הרכבת מראש. מטיילים המגיעים בטיסה מישראל נוחתים בנמל התעופה הבינלאומי מדריד-בראחס.

ניתן להגיע משדה התעופה למרכז העיר באמצעות הרכבת התחתית או אוטובוס ישיר המגיע לתחנת פלאזה קולון (משך הנסיעה חצי שעה).

אם אתם מתכוונים להשתמש הרבה בתחבורה הציבורית העירונית, תמצאו את כרטיס הנסיעות הנוח והמשתלם ביותר עבורכם ותוכלו לחסוך לא מעט כסף.

מהי מדיניות התשר בספרד? 

בספרד לא להשאיר טיפ ממש לא נחשב לזלזול וגסות רוח. כמובן שאף אחד לא מחייב אתכם להשאיר טיפים נדיבים ואף אחד לא ייעלב אם תעזבו את המקום בלי להשאיר תשר.

המקומיים אינם משאירים טיפים לעתים קרובות וברוב המקרים מצפים מכם לתת תשר במקומות תיירותיים בלבד.

אבל אם אתם מרוצים מהשירות שקיבלתם, רוצים להיות לארג’ים ולפנק את נותן השירות בטיפ סמלי לאות הכרת תודה, אז לכו על זה.

כמובן שאם אינכם מרוצים מהשירות שקיבלתם או שגם ככה שילמתם יותר מדי ולא קיבלתם תמורה טובה לכסף שלם ואינכם מתכוונים לחזור למקום הזה, אין כל טעם להשאיר טיפ.

כמובן שזה לא חקוק בסלע ואתם צריכים לעשות את מה שמרגיש לכם נכון. תקפידו להשאיר את הטיפ במזומן ישירות למלצר כדי לוודא שהכסף יגיע אליו ולא יתגלגל לבעלי המקום. 

נהניתם מארוחה טובה במסעדה במדריד ואתם שוברים את הראש כמה טיפ להשאיר כדי לא להתפדח ולהביך את עצמכם? בואו ננסה לעשות סדר: אם השירות כבר כלול במחיר (חפשו את המושג servicioincluido בחשבון), אין צורך להשאיר טיפ.

אם השירות אינו כלול, אז ניתן להשאיר תשר בגובה 10% מהסכום, למרות שאף אחד לא מחייב אתכם לעשות את זה.

יש כוכבית נוספת שצריך לקחת בחשבון: חלק מהמסעדות עלולות לגבות חיוב נוסף על ישיבה בחוץ (הנקרא בספרדית terraza) וחשוב לא להתבלבל בין התוספת זאת לדמי שירות. אם אתם במצב רוח טוב והחלטתם להשאיר טיפ, אל תקומו מהשולחן ותעזבו את המקום לפני שתוודאו שהמלצר לקח את התשר שהשארתם.

שאלות ותשובות 

בחור בכובע קש מחזיק דרכון עם כרטיס טיסה וחושב רקע צהוב

כמה ימים צריך להקדיש לביקור במדריד?

בבירת ספרד יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות, שגם בחופשה ארוכה של שבועיים לא תשתעממו לרגע. אבל אם אתם מבקרים בעיר בפעם הראשונה, תצטרכו להקצות לפחות שלושה-ארבעה ימים כדי לסמן וי על האטרקציות המרכזיות והפופולריות ביותר כמו גם כמה פינות חמד נסתרות שרוב התיירים מפספסים. 

האם בטוח להסתובב במדריד בלילה?

באופן כללי, מדריד היא עיר מאוד בטוחה וניתן לטייל בה בראש שקט וללא חשש גם בשעות הערב והלילה, במיוחד במרכז העיר ובשדרות המוארות והומות האדם. שיעורי הפשיעה בעיר די נמוכים, אבל חשוב להיזהר מכייסים ולשמור היטב על הכסף והרכוש שלכם.

האם תושבי מדריד מדברים ומבינים אנגלית?

כמובן שפקידי הקבלה במלון וצוות העובדים באתרי התיירות של העיר בדרך כלל דוברים אנגלית ברמה זו או אחרת.עם זאת, ייתכן שבחנויות ובמסעדות לא תמיד תפגשו עובדים הדוברים אנגלית. תוכלו להיעזר בשיחון או בתוכנת התרגום המיידי של גוגל כדי להתגבר על פערי השפה ולמנוע אי הבנות וקצרים בתקשורת. 

למה לנסוע למדריד?

בעוד שברצלונה הפכה לחביבת המטיילים הישראלים, נראה שמדריד אינה מקבלת את תשומת הלב הראויה מהתיירים הישראלים וחבל. מדובר בעיר מדהימה המספקת אינספור אטרקציות שוות שחבל לפספס: מוזיאונים נפלאים ברמה עולמית, פארקים מרהיבים, כיכרות תוססות ושוקקות חיים, מבנים עתיקים אלגנטיים ומרשימים, שווקים ססגוניים, אוכל מצוין שישאיר לכם טעם של עוד, חיי לילה פרועים מסביב לשעון, שפע מסחרר של אפשרויות בילוי וקניות, האיצטדיון הביתי של ריאל מדריד שכל חובב ספורט חולם לבקר בו ולא פחות חשוב-אווירה ספרדית אותנטית ושמחת חיים מדבקת. המסקנה ברורה: מדריד היא יעד טיול מושלם שלא מפסיק להפתיע, להתחדש ולהדהים!

האם חייבים לשכור רכב כדי להתנייד ברחבי מדריד?

ממש לא, מערכת התחבורה הציבורית המתקדמת והיעילה של העיר תאפשר לכם להתנייד בקלות בין כל האתרים התיירותיים החשובים. אמצעי התחבורה הנוח והמומלץ ביותר הוא הרכבת התחתית העירונית המקשרת היטב את כל חלקי העיר, נוסעת בתדירות גבוהה ופשוטה להפליא להתמצאות.

כמובן שאם הטיול במדריד הוא חלק קטן מחופשה ארוכה יותר בספרד ותרצו לחקור את הערים והחופים הנפלאים של המדינה המהממת הזאת, ייתכן שתצטרכו לשכור רכב. במרחק נסיעה קצרה מבירת ספרד תמצאו כמה פנינות היסטוריות מרשימות שחבל לפספס כמו טולדו. 

השורה התחתונה 

בחור מחייך במשקפי שמש מצטלם סלפי וברקע הארמון המלכותי במדריד

החל מהוסטלים צנועים בתקציב נמוך, דרך מלונות יוקרה לפינוק אולטימטיבי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועד לדירות נופש משפחתיות מרוהטות ומאובזרות היטב, במדריד תמצאו מבחר עצום של מקומות לינה שיתאימו לכל טעם, צורך ותקציב.

במקום לקפוץ על המלון הראשון שמצאתם ולהתפלל שפגעתם בול, חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת מקום הלינה הנוח והמתאים ביותר לצרכים, לסוג ומסלול הטיול וההעדפות האישיות שלכם.

חשוב לקחת בחשבון את סוג המלון, השירות שהוא מציע, המיקום והנגישות שלו לתחבורה הציבורית העירונית. אם אתם מבקרים במדריד בפעם הראשונה ורוצים להיות ולהרגיש במרכז ההתרחשות והעניינים, מומלץ ללון ברובע Centro.

מדובר באזור המרכזי והתיירותי ביותר בעיר שבו מתרכזים רוב האתרים ההיסטוריים, המוזיאונים והכיכרות המפורסמים והמרשימים ביותר במדריד.

חובבי השופינג שרוצים לחזור ממדריד עם מזוודה העמוסה בכל טוב יוכלו למצוא שלל מציאות בשדרת הקניות העיקרית של העיר-גראן ויה.

אם אתם מעדיפים אווירה שקטה, אינטימית ואקסקלוסיבית יותר, מומלץ להזמין מלון בשכונת סלמנקה היוקרתית המלאה במותגים מפורסמים ומסעדות מהשורה הראשונה.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך המפורט הזה יעזור לכם להיסגר על מקום ואזור הלינה המושלם עבורכם במדריד בכלום זמן וללא מאמץ ולהפיק את המירב מהחופשה שלכם בבירת ספרד.

אז למה אתם מחכים? תארזו מזוודות, תחתימו דרכונים וואמוס מדריד! נסיעה טובה! 

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן