נעלי הליכה ועבודה: 7 דגמים מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה]

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

אם אתם עובדים שעות ארוכות על הרגליים והולכים הרבה ממקום למקום או אוהבים לצאת לטייל אתם חייבים נעלי הליכה ועבודה איכותיות שישמרו על לכם על הגב ועמוד השדרה מנזק מתמשך.

אתם גם ככה עובדים קשה, נעליים איכותיות ונכונות עבורכם יכולות לעשות את כל ההבדל, הן ימנעו מכם כאבים מיותרים ויאפשרו לכם לצעוד קילומטרים רבים ללא יבלות, כאבים ופציעות.

בניגוד לנעל רגילה שבה העיצוב והמראה החיצוני זה הקריטריון המרכזי לבחירת הדגם המושלם עבורכם, כשאתם מחפשים נעל למטרות עבודה או הליכה, חשוב לא רק להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו.

נעל שתעשה את העבודה ברגע האמת צריכה לספק אחיזה מעולה בקרקע, לעטוף את הרגל בתמיכה הנדרשת ולהגן עליה מתלאות וסכנות בדרך.

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
נעלי הליכה ועבודה Timberland A28FT
Timberland A28FT
הבחירה המושלמת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
שילוב מנצח של קלילות וקלות משקל מצד אחד והגנה, יציבות ואחיזה יוצאת מהכלל מהצד השני.
יתרונות
נוחות יוצאת דופן
עמידות במים
אחיזה נוחה לרגל
חסרונות
עיצוב מעט מיושן
מחיר גבוה
תמורה טובה למחיר
Signet BRUNO
Signet BRUNO
ללכת על בטוח
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הן יסתדרו היטב עם כל תנאי השטח וסוגי הקרקע ומתאימות לעבודות שטח וטיולים.
יתרונות
מתאימות לעבודה
הליכה וטיולים
בעלות אחיזה מעולה לכף הרגל
חסרונות
כבדות
לתרמילאים ומטיילים
נעלי הליכה ועבודה Timberland A28B4
Timberland A28B4
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
דגם לחובבי טיולי טבע שיספק לכם איזון מושלם בין האיכות לבין העלות.
יתרונות
עמידות במים
נוחות מהרגע הראשון
חסרונות
נמוכות
לא זולות

כדי להפיק את המרב מהנעליים החדשות שלכם, חשוב לבחור בחוכמה את הדגם המתאים ביותר לצרכים, להעדפות ולמטרות השימוש שלכם. הנעליים צריכות להתאים לתנאי השטח שבהם תנעלו אותן, סוג ואופי העבודה וההליכות שאתם עורכים ולמידות ומבנה כף הרגל שלכם.

בחנויות תמצאו מבחר עצום במגוון סוגים, עיצובים ורמות מחיר, כל יצרן מנסה לשלוף קלף מנצח מהשרוול ולמשוך אליו את הלקוחות באמצעות אינסוף שכלולים ייחודיים וטכנולוגיות מתקדמות.

כדי שלא תלכו לאיבוד בין כל המושגים והעיצובים המבלבלים, אנחנו הולכים לעשות סדר ולהסביר לכם את כל השיקולים והמאפיינים החשובים שצריך לקחת בחשבון כדי לעשות בחירה מנצחת בנעלי הליכה ועבודה נוחות ואמינות שיספקו תמורה מלאה לכסף שלכם וישאירו אתכם מרוצים.

בסקירה שלנו תמצאו נעלי הליכה ועבודה איכותיות ועמידות שיספקו את הסחורה!

אז בואו נשים אוזניות ובגדים נוחים ונצא לסיבוב להכיר מקרוב את..

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

7 נעלי הליכה ועבודה הכי טובות לשנת 2024

1

Timberland A28FT

האיזון המושלם
הבחירה שלנו
הן מזכירות נעלי ספורט אבל הן הרבה יותר מזה. הדגם הזה מגיע עם תמיכה והגנה משודרגת לקרסול, שילוב מנצח של קלילות וקלות משקל מצד אחד והגנה, יציבות ואחיזה יוצאת מהכלל מהצד השני.
יתרונות
  • נוחות יוצאת דופן
  • עמידות במים
  • מחזיקות היטב את הרגל
חסרונות
  • עיצוב מעט מיושן
  • לא זולות

מותג טימברלנד ידוע בסטנדרטים הגבוהים שלו והדגם הזה מצדיק את המוניטין המרשים של החברה ומספק עמידות משופרת. הדגם הזה פחות חשוף ופגיע בפני בלאי ושחיקה בעקבות שימוש אינטנסיבי בשטח בזכות הסוליות העמידות שלו.

הנעליים האיכותיות האלה מגיעות בגובה בינוני ועמידות הפני מים, מה שהופך אותן למושלמות לעבודה, עבודת שטח, הליכה בטיולי יום קלילים, מסעות תרמילאות קצרים ואפילו טיולי שטח רציניים יותר.

מבחינת הנוחות, העמידות והאחיזה בקרקע, הדגם הזה משאיר אבק לכל נעל שטח קלת משקל אחרת. כמובן שעל איכות צריך לשלם, המחיר אמנם גבוה אבל הן לגמרי ישמרו על הגב שלכם ושל היקרים לכם.

2

Signet BRUNO

ללכת על בטוח
תמורה מושלמת למחיר
נעלי השטח האלה עושות עבודה מעולה, גולת הכותרת שלהן היא האחיזה המצוינת שלהן בקרקע. הן יסתדרו היטב עם כל תנאי השטח וסוגי הקרקע ומתאימות לעבודות שטח וטיולים.
יתרונות
  • אחיזה מעולה
  • מתאימות לעבודה, הליכה וטיולים
  • תופסות היטב את הרגל
חסרונות
  • יכולות להרגיש כבדות על הרגל

הן עמידות במיוחד, ומגיעות עם סוליה משוננת שמגבירה את החיכוך ומקטינה את הסיכוי להחלקות.

הדגם הזה מצטיין בכל היבט וישאיר את הרגליים שלכם רעננות, בריאות ומוגנות לאורך יום העבודה או הטיול המפרך, הן יגנו וישמרו עליכם מנפילות ופציעות, חס וחלילה, ויתנו תמיכה מושלמת לרגליים ולגב שלכם.

הן עלולות להרגיש קצת גסות וכבדות על הרגל למי שלא רגיל ללכת עם נעליים בסגנון הזה אבל זה משהו שמתרגלים אליו עם הזמן.

3

Timberland A28B4

איכות במחיר שפוי
איזון בין מחיר לאיכות
אם אתם תרמילאים שאינם סוחבים משקל רב או חובבי טיולי טבע יומיים שנצמדים בעיקר לשבילים מסומנים ומתוחזקים, כדאי שתשימו לב לדגם הזה שיספק לכם איזון מושלם בין האיכות לבין העלות.
יתרונות
  • נוחות על הרגל מהרגע הראשון
  • עמידות במים
  • אחיזה טובה
חסרונות
  • נמוכות ולכן לא מספקות תמיכה לקרסול
  • מחיר גבוה יחסית

הדגם הזה הזה הפך לבחירה פופולרית בגלל הנוחות המרשימה וקלות המשקל, תקבלו נעל הליכה וטיולים איכותית במיוחד עם רפידה טובה וסוליה בשילוב גומי בעקב ובקצה לאחיזה מיטבית ועמידות גבוהה.

לדגם הזה יש גם חסרון שחייבים להזכיר, הוא מספק תמיכה פחות טובה לקרסול בגלל הגובה הנמוך שלו שיכול להוות ייתרון בגלל הקלילות אבל גם יכול להיות חסרון לאנשים שנוטים לעקם ולנקוע את הקרסוליים.

אם אתם רוצים ליהנות מנעל איכותיות שמספקות את האיזון הנכון בין נוחות לביצועים מרשימים כדאי שתשימו לב לדגם הזה שישתלב נהדר בהרפתקה שלכם.

4

נעלי קנבס Nomad

מה עוד אפשר לבקש?
מתאימות לכולם
הדגם הזה מגיע עם כל התכונות החשובות והפיצ’רים השימושיים שאנו מצפים לראות בנעליים איכותיות. המשקל הנמוך, הסוליות הרכות ואפילו השרוכים הופכים את הנעליים האלה לנוחות במיוחד עבור רוב טיולי השטח.
יתרונות
  • קלות משקל
  • מתאימות להליכה, עבודה וטיולים
  • תמיכה טובה
  • זולות במיוחד
חסרונות
  • לא עמידות במים
  • גזרה צרה

מגף הנעל עשוי מבד קנבס ומתאים לטיולים, הליכה ואפילו לעבודה.

תוכלו למצוא הרבה דגמים של נעליים עמידות ללא שרוכים וזה חסרון גדול כי ככה הנעל לא באמת תופסת את הרגל ושומרת עליה. הדגם הזה מספק אחיזה מעולה בתנאי השטח, גם כשמדובר בקרקע בוצית ורטובה.

חשוב לקחת בחשבון שהקלילות והגזרה הנמוכה של הנעליים האלה באות על חשבון הקשיחות והעמידות שלהן, המגף אמנם גבוה אבל לא מספיק קשיח ופחות יכול להתאים עבור אנשים שנוטים לעקם ולנקוע את הקרסוליים במיוחד בטיולי שטח על משטחים לא ישרים.

אם אתם מחפשים נעליים שמתאימות לכל מטרה, אמינות ובמשקל נוצה הן יכולות להיות בחירה מעולה עבורכם. רק חשוב לשים לב ולקחת בחשבון שהן לא עמידות במים.

5

Timberland A249Z

לחשוב מחוץ לקופסת הנעליים
מובילות בתחום
המון תכנון ומחשבה הושקעו בנעליים האלה שנראות כמו נעלי ריצה משודרגות עם כמה התאמות ושיפורים לטיולי ומסעות שטח. תחשבו מחוץ לקופסא וקלטו את הדגם הבא.
יתרונות
  • מחזיקות היטב את הרגל
  • נוחות מרבית
  • אחיזה מעולה
חסרונות
  • לא נותנות תמיכה לקרסול
  • מחיר גבוה יחסית

הן עשויות בשילוב בין בד ממוחזר ועור סינטטי, עמידות בפני מים והסוליה עשויה בטכנולוגיית מיוחדת שעוזרת לשמור על לשמור על אחיזה בקרקע.

הן מרגישות נוחות מאוד כבר כשנועלים אותן בפעם הראשונה ולא דורשות תקופת התרגלות והתאקלמות, אבל מהצד השני הן לא מספקות תמיכה מקסימלית ברגל בגלל שהן בגזרה נמוכה.

בסך הכול הנעליים האלה יכולות להיות בחירה מצוינת עבור פעילות ספורטיבית בחיק הטבע, הן מתאימות גם להליכה וגם לריצה קלה אבל לא מומלץ לצאת איתן לטיולים מאתגרים יותר.

6

Signet ADAM

מראה מדליק שמתאים לכולם
מתאים לכל רגל
הנעליים האלה זכו להצלחה מסחררת בקרב המונים. המון אנשים מוצאים את הדגם הזה מאוד נוח ליום יום, לעבודה ואפילו לטיולים.
יתרונות
  • מתאימות לכף רגל רחבה
  • נוחות
  • בעלות סוליה משוננת
חסרונות
  • פחות מתאימות להליכה
  • עלולות לשבת רופף על הרגל

הדגם הזה מתאים מאוד בשביל אנשים עם כף רגל רחבה שמתקשים למצוא נעליים מתאימות.

היתרון הוא שבמקום השרוכים יש במגף הנעל גומי נמתח משני הצדדים שמאפשר להכניס את הרגל בקלות, ככה שתוכלו לנעול נעליים בשנייה לפני שתצאו מהבית ולהוריד אותן אפילו עוד יותר מהר כשתחזרו הביתה אחרי יום עבודה מפרך.

אבל הייתרון בנעליים האלה הוא גם החיסרון, עצם העובדה שאין להן שרוכים שמצמידים את הנעל לרגל ולכן הן עלולות לשבת מעט רופף.

חלק מהאנשים מעדיפים לנעול נעליים רחבות כי זה נוח להם יותר אבל לא בהכרח בריא להם, ההמלצה היא תמיד ללכת על נעל שהרגל יושבת יציב בתוכה!

אבל בכל אופן, יש לנעליים האלה סוליה משוננת שמגבירה את החיכוך ומקטינה את הסיכוי להחלקות והן עשויות מחומרים מעולים ועמידים, הן יכולות מאוד להתאים לעבודה אם הגזרה הרחבה תהיה לכם נוחה ואולי אפילו גם לטיולים קלים אבל לא היינו ממליצים לצאת איתם להליכה ממושכת או לטיול אתגרי במיוחד.

7

SIGNET Hercules

לשעות רבות של נוחות
בחירה מצוינת
הדגם הזה מצטיין ברמת תמיכה יוצאת דופן, מייצב קשת כף הרגל והעקב הקשיח, מערכת הסגירה האמינה, והאחיזה המדהימה בקרקע הופכים את הנעליים האלה לבחירה מצוינת להליכה ממושכת ועבודה על הרגליים.
יתרונות
  • תמיכה מעולה
  • עמידות וקשיחות מרשימה
  • מערכת קשירה והידוק שמחזיקה היטב את הרגל
  • אחיזה מצוינת בקרקע
חסרונות
  • כבדות
  • סוליה נוקשה

כשנועלים את הנעליים האלה בפעם הראשונה הן מרגישות די נוקשות ומאובנות ככה שמומלץ ללכת איתן לפרקי זמן קצרים יותר עד שיתרככו מעט במשך שבוע לפחות לפני שתצאו איתם מהבית ליום עבודה ארוך כדי למנוע שפשופים ויבלות.

הנעליים האלה מוצקות ובנויות היטב, עם זאת אין ספק שהן מאסיביות וכבדות מדי עבור טיולי יום קלילים.

תרמילאים רציניים הנושאים משקל רב על הגב ומתמודדים עם המסלולים הקשים והמבודדים ביותר יהיו מרוצים מהנעליים האלה שיספקו את כל התמיכה וההגנה שהם זקוקים לה בשטח.

מדריך קנייה: איך לבחור נעלי הליכה ועבודה?

במסגרת חיפוש נעל השטח המושלמת עבורכם, אתם הולכים להיתקל בהמון גימיקים שיווקיים ושמות מפוצצים.

כדי לעשות לכם חיים קלים ולעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בנעלי הטיולים הנכונות והמתאימות עבורכם, אנחנו הולכים להראות לכם את המאפיינים העיקריים של סוגי נעלי השטח הנפוצים ביותר בשוק.

נעלי הליכה ועבודה מינימליסטיות להליכה יחפה

השם מדבר בעד עצמו, מדובר בסוג של סנדל משודרג, נעלי שטח מהסוג הזה יגנו על הרגל שלכם מפסולת ולכלוך ומגיעות עם סוליה דקה שעוזרת להשיג אחיזה טובה יותר בקרקע.

חלק מהאנשים מהללים את סגנון העיצוב הזה בגלל שהוא מעניק את הקרבה הגדולה לטבע והתחושה הטבעית ביותר לאורך המסלול. זאת התחושה הקרובה ביותר להליכה ברגליים יחפות.

עם זאת, חייב לצנן את ההתלהבות! נעליים כאלה בקושי מספקות תמיכה לרגל ותוכלו להתהלך בהן בנוחות רק אם אינכם נושאים משקל רב על הגב.

קחו בחשבון שהרגל שלכם תצטרך להתרגל להליכה בשטח ללא גרביים ונעליים מהסוג הזה פחות מתאימות למטיילים לא מנוסים.

נעלי ריצת שטח

כשאתם נושאים תיק גב קליל וצועדים על שביל מטופח ושמור היטב, נעלי הליכה ועבודה נמוכות או בגובה בינוני הן הבחירה המושלמת עבורכם. נעלי ריצת שטח עשויות משילוב של בד ועור או עור מפוצל והן בדרך כלל מכילות כמה שכבות וחלקים התפורים אחד לשני.

אם הנעליים לא מגיעות עם רפידה פנימית נושמת ועמידה למים, תצטרכו גרבי Gore-Tex תרמיות כדי לשמור על הרגליים שלכם יבשות.

נעלי ריצת שטח מגיעות עם סוליות קשיחות ויציבות יחסית המספקות אחיזה טובה יותר בקרקע בהשוואה לנעל הליכה או ריצה רגילה.

רוב האנשים יתקשו ללכת בבטחה בנעלי ריצת שטח על קרקע סלעית תלולה וחלקלקה. תשקלו להשתמש במגני קרסול כדי למנוע חדירת אבנים קטנות הפזורות לאורך המסלול.

מסלול מחוספס ולא ישר

בחורה עומדת  עם נעלי הליכה ועבודה על סלע

אם מסלול תרמילאים פשוט או טיול הליכה יומי בחיק הטבע זה הקטע שלכם, מגפיים בגובה הקרסול יכולים להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

הם עשויים משילוב של בד ועור או עור מגורען מפוצל וחלק מהדגמים מגיעים עם עיצוב מחורר ומספקים אוורור מעולה במזג אוויר חם.

סוליות אמצעיות מפלסטיק משונן או פסי הקשחה בחצי אורך מספקים לנעל את הקשיחות הנדרשת כדי להגן מסלעים, אבל הן עדיין גמישות ורכות מספיק כדי לא להכביד על הרגל.

ישנם מטיילים מנוסים ומיטיבי לכת שלא מפחדים לנעול את נעלי השטח הקלילות האלה גם בטרקים מאתגרים בתנאי שטח קשים במיוחד. השאר לא מוכנים לקחת סיכונים ומעדיפים ללכת על בטוח עם נעלי שטח רציניות וקשוחות יותר.

מחוץ למסלול

אם אתם מוכרחים לרדת מהכביש או מהשביל הראשי והמסודר ולפלס את דרככם דרך שיחים סבוכים וקוצים בשבילי בעלי חיים לא מסומנים, מגפי טיולים לדרכים לא סלולות יסגרו לכם את הפינה בצורה מושלמת.

הם עשויים מעור מגורען מלא, מספקים תמיכה מלאה לקרסול ומגיעים עם סוליה קשיחה שמספקת יציבות מקסימלית.

הם יעזרו לכם להתגבר על תנאי השטח ותוואי הדרך הקשים והמאתגרים ביותר בזכות השילוב המנצח בין הגנה מרבית לגמישות וריפוד לאצבעות הרגל וזאת בחירה מושלמת עבור טרקים מפרכים עם משקל רב על הגב

מגפיים כאלה דורשים תקופת הסתגלות והתאקלמות ארוכה יחסית עד שהסוליה ומייצב העקב יתרככו אבל בסופו של דבר תחושו הרבה יותר בנוח בהם. נעליים שנועדו לשבילים לא מסומנים מצטיינות ברמת אטימות גבוהה למים וקשיחות מוגברת בזכות איכות הבנייה הגבוהה שלהן מעור טבעי נטול תפרים.

החדשות הטובות הן שנעלי שטח רבות קלות משקל באופן מפתיע בזכות הטכנולוגיות החדשות בתחום ייצור ועיצוב הסוליה החיצונית והאמצעית, חלק מהנעליים מגיעות עם סוליות מיוחדות שניתן להלביש עליהן.

נעלי טיפוס והליכה היברידיות

פלג גוף תחתון של בחורה עם רגל אחת באוויר

נעליים מהסוג הזה מיועדות למטפסים שרוצים לעלות לפסגת הצוק במהירות האפשרית בלי לבזבז זמן וללכת סחור סחור.

הן מגיעות עם סוליה דביקה במיוחד המזכירה את סוליית הגומי האופיינית לנעלי טיפוס רגילות ומספקות ביצועים נהדרים בכל מסלול הררי, וממש לא חייבים להיות מטפסים מקצועיים ומיומנים כדי ליהנות מהן.

מערכת הסגירה והידוק הנעל מאפשרת התאמה טובה ומדויקת לכף הרגל שלכם והיא בדרך כלל מתחילה כבר בבהונות, בדיוק כמו בנעל טיפוס סטנדרטית.

הנעליים האלה נראות מגניב, גם אם אתם עושים מסלול שטח בחיק הטבע, זה בטוח לא יזיק להפגיז במראה אופנתי.

נעלי הליכה ועבודה

נעלי השטח הנמוכות והקלילות האלה הן האחיות הקטנות של מגפי ההרים הגבוהים והכבדים. מדובר בהכלאה של נעל ריצה עם מגף שטח מאסיבי.

נעלי שטח מהסוג הזה מציעות גמישות רבה יותר בקרסול, והן בדרך כלל מגיעות ללא פס הקשחה למרות שדגמים מסוימים מכילים פס הקשחה קצר ומצטיינות בגמישות ואווריריות מקסימלית.

הן יספקו את הסחורה עבור טיול יום קצר או סופשבוע בחיק הטבע. הנעליים האלה קלות משקל ותוכלו לעבור בהן קילומטרים רבים מבלי להתעייף.

מגפי טיולים

מגפי שטח מתחלקים לשתי קטגוריות שונות: מגפיים גבוהים ומגפיים בגובה בינוני. כלל האצבע הבסיסי אומר שככל שגובה החיתוך של המגף גבוה יותר, ככה הוא יספק הגנה, יציבות ותמיכה טובה יותר בקרסול בעת נשיאת משקל כבד.

מגפי טיולים גבוהים כבדים יותר ממגפיים בחצי גובה. מדובר בסוג נעלי השטח הנפוץ ביותר בקרב תרמילאים והרפתקנים המתגוררים באזורים נידחים.

דגמים מתקדמים ומאסיביים יותר מיועדים למסלולים טכניים הדורשים מיומנות גבוהה ויתאימו לטיפוס הרים ולשימוש בחורף ובמזג אוויר מושלג וגשום.

תהיו חומריים

נעלי הליכה ועבודה מעור מונחות על פרקט וכלים ליד

נעלי השטח שתמצאו כיום בשוק עשויות מעור, חומר סינתטי או אריג רשת, וברוב המקרים הם יכילו שילוב של כמה חומרים שונים.

חשוב לוודא שהחומרים שמהם עשויה הנעל, התכונות והמאפיינים שלה מתאימים לצרכים ולמטרות השימוש שלכם.

עור

מגפי הליכה העשויים מעור טבעי וטהור בלבד נחשבו בעבר לברירת המחדל לטיולי שטח והליכה בטבע.

ימי הזוהר שלהם נשארו מאחור והם איבדו את השליטה הבלתי מעורערת שלהם בשוק, אבל עדיין מדובר בבחירה מעולה עבור טרקים מאתגרים בתנאי שטח מורכבים.

הם מצטיינים בקשיחות ובעמידות מוגברת ועם הזמן הם עוטפים בצורה טובה ונוחה יותר את כף הרגל.

תרמילאים רבים מגלים שהסוליה של המגף נשחקת הרבה יותר מהר מהמגף אבל ביקור קצר אצל הסנדלר פותר את הבעיה ומחזיר לחיים את החבר הותיק והנאמן שלהם.

חומר סינתטי

הטרנד לשלב חומרים סינתטיים כמו ניילון, פוליאסטר ועור מלאכותי (PU/TPU) השתלט על השוק לאחרונה.

יתרונות כמו קלות משקל, כושר התייבשות מהיר ורב תכליתיות גבוהה חשובים מאוד והופכים בדים סינתטיים לאפשרות מועדפת המככבת בדגמים רבים. הם עמידים וקשיחים, ככה שלא תצטרכו לדאוג מסלעים, קוצים ומכשולים שתפגשו בדרך.

אריג רשת (Mesh)

רשת נושמת ומאווררת היא האפשרות המועדפת לטיולים והליכות במזג אוויר חם ולח, היא מאפשרת זרימת אוויר רציפה אל תוך ומחוץ לנעל מה שמקל על נשיאה נוחה של הנעליים בקיץ הישראלי הלוהט.

הרשת העדינה בגפת הנעל משולבת לעתים קרובות עם אזורים סגורים ואטומים מבד סינתטי לעמידות, קשיחות והגנה משופרת של הרגל.

אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של רשת אריג זה זמן הייבוש המהיר שלו. גם אם מסלול הטיול שלכם עובר דרך ערוץ נחל או שלולית רדודה, הנעליים יתייבשו במהירות הבזק.

גובה נעלי הליכה ועבודה

נערה עם מכנסיים קצרים הולכת על המדרכה

נעלי הליכה ועבודה מגיעים בגבהי חיתוך שונים המיועדים למגוון מסלולים, טיולים ופעילויות.

בחירת הגזרה הלא נכונה יכולה להסתיים בחדירת אבנים סוררות לתוך הנעל או לנקע בקרסול, לכן חשוב שתבחרו בחוכמה את גובה הנעל המתאים לצרכים ולדרישות שלכם.

על מדפי החנויות תמצאו נעליים בשלושה גבהים שונים:

נמוכות

נעלי שטח מהסוג הזה דומות לנעלי ספורט רגילות, הן מתאימות בצורה מושלמת לטיולים קצרים וקלילים אבל לא מספקות הגנה אופטימלית לקרסול ומשאירים אותו חשוף בפני פציעות ופגיעות.

תוכלו לנעול אותן בראש שקט בשבילים ישרים ומטופחים ברמת קושי נמוכה.

גובה בינוני

נעלי הליכה ועבודה בחצי גובה מעניקות תמיכה משופרת לקרסול ויגנו בצורה טובה יותר על הרגליים שלכם מפסולת ואבנים לאורך המסלול.

גבוהות

מגפי שטח מהסוג הזה יספקו יציבות מקסימלית ותמיכה אופטימלית לקרסול והם מיועדים לטרקים או לטיולים מאתגרים ומפרכים בתנאי שטח קשים ומסוכנים.

תמדדו את הנעליים כדי לוודא שהן במידה הנכונה

תקריב של רגליים עולות במדרגות אבן

כל הגימיקים השיווקיים והרעש והצלצולים מסביב יכולים להסיח בקלות את דעתכם ולגרום לכם לשכוח מההתאמה המושלמת של נעלי הטיולים לכף הרגל שלכם וזה הדבר הכי חשוב.

תקפידו למדוד את שתי הנעלים שאתם שוקלים לקנות ותוודאו שהן במידה המתאימה עבורכם ויושבות בול על הרגל.

אל תשכחו להשאיר מרווח בין הבוהן לקצה הנעל כדי לאפשר חופש תנועה מסוים, קחו בחשבון שהרגל שלכם עלולה להתרחב ולהתנפח טיפה בעת טיול ממושך בחיק הטבע.

המגף צריך להחזיק היטב את העקב שלכם ולעטוף אותו בצורה הדוקה, אם אתם מרגישים שהנעל רופפת והעקב שלכם שוחה בתוכה זה אומר שלא תוכלו ללכת בה בצורה נוחה ותסבלו מיבלות ופצעים.

תקפידו למדוד את הנעליים עם גרביים מיוחדות לטיולים כדי לבחון עד כמה אתם מרגישים בנוח בהן.

אל תשכחו לברר עם המוכר בחנות לגבי גרבי טיולים איכותיות, מערכת הקשירה וההידוק של הנעל והרפידה שנמצאת בתוכה. כל ההיבטים האלה משפיעים על התאמת הנעליים לרגל שלכם ורמת הנוחות שהן מספקות.

תנסו ללכת בנעליים לפני שתנעלו אותן בשטח

חשוב שתקחו את נעלי הטיולים החדשות שלכם להליכת מבחן ותתנו לרגליים שלכם להתרגל אליהן לפני שתצללו למים העמוקים ותקחו אותן להרפתקה שלכם בחיק הטבע.

תנסו אותן "על יבש" בהליכות או ריצות קצרת מסביב לבית כדי לבדוק עד כה הן מתאימות לכם והאם אתם באמת מרגישים בנוח בהן.

אם אתם לא מרוצים מהנעליים שקניתם, זה אומר שתצטרכו לחשב מסלול מחדש ולחזור לחנות כדי למצוא זוג נעליים אחר שיתאים לכם בצורה טובה יותר.

מבנה נעלי הליכה ועבודה

תקריב של נעל חומה בתוך שלולית של בוץ

כשתחפשו את נעל השטח המושלמת עבורכם אתם הולכים להיתקל במבול של מונחים מקצועיים מבלבלים שלא ממש אומרים לכם הרבה.

כדי שלא יהיה לכם סלט בראש מכל המושגים המורכבים האלה, הגיע הזמן לפזר את הערפל ולהכיר לעומק את החלקים השונים של הנעל.

לאחר שתבינו כיצד בנויה נעל טיולים, מה עושה כל חלק ואיך הוא משפיע על הרגל שלכם יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא את הדגם הנכון והמתאים עבורכם.

סוליה חיצונית

כולנו בוחנים את החלק הזה כשאנחנו קונים נעלי הליכה חדשות, מדובר ברצועת גומי או TPR המכסה את תחתית המגף וחוצצת בינו לבין הקרקע. היא מגיעה עם חריצים וזיזים לאחיזה במשטח, הגנה על הרגל ומניעת החלקה.

עיצוב ועומק החריצים והבליטות בסוליה משתנה מדגם לדגם וממותג למותג, והוא מיועד לאחיזה אופטימלית בתנאי שטח ותוואי קרקע שונים.

סוליה מחוספסת עם זיזי אחיזה בולטים מתאימה בצורה טובה יותר לאדמה בוצית, בעוד שסוליה שטוחה עם בליטות נמוכות יותר תעשה עבודה טובה יותר על קרקע סלעית.

סוליה אמצעית

למרות שהחלק הזה אינו גלוי לעין והוא אינו בא במגע ישיר עם הרגל שלכם, מדובר באחד מהמרכיבים החשובים ביותר בנעליים.

הסוליה האמצעית נמצאת בין הסוליה החיצונית לרפידה של המגף והיא אחראית על רמת הגמישות של הנעל, כמו גם על יעילות ספיגת ובלימת הזעזועים שלו.

סוליה אמצעית גמישה יותר מתאימה להליכה קלילה ולמסלולים פשוטים. לעומת זאת, סוליה אמצעית קשיחה יותר היא אפשרות מועדפת עבור טרקים תובעניים ומאתגרים בקרקע משופעת ובתנאי שטח קשים.

מגף

מדובר בחלק העליון של הנעל שנועד לספק תמיכה לכף הרגל ולהחזיק אותה, הוא עשוי מעור או מבד סינתטי.

סוג הבד הטוב והמומלץ ביותר עבור מגף שטח נתון לוויכוח ושנוי במחלוקת, אבל בסופו של דבר הכול מסתכם בהעדפות ובדרישות שלכם, התאמה טובה של הנעל תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם ואסור להתפשר על ההיבט הזה.

אם אתם נאלצים לבחור בין נעל עור לנעליים מבד סינתטי ושתיהן מספקות התאמה טובה ונוחה לכף הרגל שלכם, קחו בחשבון שמגפי עור נוטים להיות קשיחים וכבדים יותר ודורשים המון טיפול ותחזוקה שוטפת.

אם תטפלו בהם כמו שצריך ותשמרו עליהם היטב, הם יחזיקו מעמד זמן רב יותר. מגפיים מבד סינתטי נוטים להיות קלילים ונושמים יותר, ובדרך כלל גם התחזוקה שלהם נוחה ופשוטה יותר.

רפידה

רוב מגפי השטח מגיעות עם סוליה פנימית הנתפרת לתוך המגף כדי למנוע חדירת מים מבחוץ ולנדף זיעה ולחות מבפנים. חלק מהרפידות בנויות בטכנולוגיית GORE-TEX בעוד שאחרות מתבססות על פיתוחים ייחודיים של היצרן.

בכל מקרה, אם אתם מתכננים לטייל הרבה בגשם, במזג אוויר סוער או בשלג תצטרכו להשקיע בנעליים אטומות למים.

איך לטפל בצורה נכונה בנעליים ולשמור עליהן לאורך זמן

יד עם כפפה צהובה ושפריצר עם מיכל כסוף

אם אתם רוצים להאריך את תוחלת החיים של נעלי השטח שלכם חשוב להקפיד על התחזוקה השוטפת שלהן, בקטע הזה ממש לא מומלץ להתעצל, לחפף ולעגל פינות.

ייבוש מהיר בעזרת מפזר חום או חוסר טיפול נכון בעור המגפיים יגרום להן להיסדק, להתבלות ולהתפורר עם הזמן.

החדשות הטובות הן שהתחזוקה של נעלי הטיולים שלכם פשוטה במיוחד, זה ממש לא בשמיים לגרום להן להיראות כמו חדשות לאורך זמן.

לפניכם כמה דגשים וטיפים חשובים שיעזרו לכם לצלוח בשלום את המשימה הזאת:

ניקיון

תנקו ביסודיות את המגפיים ותסירו שאריות בוץ, לכלוך ואבק.

לחות

כשעור הנעליים נראה דהוי ויבש חשוב לחדש אותו בעזרת תכשיר לחות מיוחד למניעת קילופים.

עמידות

תרעננו מדי פעם את עור המגפיים על ידי טיפול בחומר דוחה מים זה יעזור לשמור על העמידות שלהן בפני מים.

טמפרטורה

אל תייבשו את הנעליים בחדר חם או תניחו אותו ליד תנור חימום, חשיפה אינטנסיבית לטמפרטורה גבוהה עלולה לגרום לעור של המגפיים להתכווץ ולהיסדק.

שמירה על המגף

אם אתם ממלאים את המגף בפיסות נייר כדי להאיץ את הייבוש שלו, תנסו לא לדחוס לתוכו יותר מדי נייר כדי לא לעוות את הצורה המקורית ולהרחיב אותו.

מציאת האיזון המושלם

אישה בזמן ריצה בחיק הטבע ביום בהיר

בעבר כל תרמילאי וחובב טיולי שטח וטבע היה חייב להצטרף לאחד משני מחנות: מעריצי מגפי הטיולים הגבוהים, הקשיחים והאטומים למים או אלה שמרגישים שהגיע הזמן לוותר על המגפיים המפלצתיים שחונקים את הרגל וכמעט בלתי נסבלים לשימוש במדינות עם אקלים לח וחם כמו ישראל.

המגפיים העמידים למים המסורתיים היו עשויים מעור טבעי בגימור שעווה שהיה כולא את כל הלחות והחום בתוך הנעל וגורם לכף הרגל להתכסות בזיעה דביקה. אם המים היו חודרים לתוך המגף המאסיבי הזה, לקח לו זמן רב להתייבש.

זה אומר שהייתם חייבים להכריע בין אטימות למים לאוורור ונידוף זיעה ולא הייתה כל דרך לחבר בין הקטבים האלה.

החדשות הטובות הן שכל זה נשאר בעבר והקפיצה הטכנולוגית המרשימה בחומרים ובעיצוב של נעלי שטח עמידות למים מספקות אפשרויות רב תכליתיות יותר המשלבות בין הטוב שבשני העולמות.

נעליים עם שכבות בד ייחודיות שמספקות איטום מפני מים ובמקביל מאפשרות נידוף זיעה ולחות אל מחוץ לנעל, מה שמבטיח נוחות מרבית בכל תנאי מזג האוויר.

טכנולוגיות חדשניות שפותחו במיוחד עבור נעלי או מגפי שטח וטיולים מבטיחות אוורור אופטימלי של כף הרגל ומונעות הזעת יתר במקרה של פעילויות ספורטיביות אינטסיביות ונמרצות הדורשות נעליים נושמות.

למרות המאמץ השאפתני לשלב בהצלחה בין אטימות גבוהה בפני מים לאוורור ונידוף זיעה, לא תמצאו מגף טיולים נטול פגמים שיספק ביצועים מושלמים בכל המצבים והנסיבות ותצטרכו למצוא דגם שמספק את האיזון האופטימלי בין התכונות החשובות האלה שקולע לדרישות ולהעדפות שלכם.

ייתכן שתוכלו לחיות בשלום עם מעט מים שיחדרו לכם לאצבעות ותעריכו יותר נעליים המתייבשות במהירות. לעומת זאת, אנשים הצריכים לחצות כמה נחלים רדודים במהלך הטרק שלהם, יזדקקו למגפיים עמידים למים שימנעו מהם להירטב.

אם אתם מתכננים לטייל בחורף וצריכים להתמודד עם טמפרטורות נמוכות או שלג, לא תוכלו להסתדר בלי מגפיים אטומים למים.

יש סיכוי די גבוה שבנקודה מסוימת במהלך טיול שטח הרגל שלכם תירטב מעט, זה לא נדיר להיתקל במטייל שיושב על הסלע וחולץ את מגף השטח שלו כדי להיפטר מאבן או מחלוק נחל שעשו את הדרך לתוך הנעל בעקבות צעד לא זהיר או סערה פתאומית.

כל תרמילאי רציני מצא את עצמו מייבש את מגפי הטיולים שלו מעל המדורה לאחר שהם נרטבו, אין מה לעשות, זה חלק בלתי נפרד מכל העסק. זה כמעט בלתי אפשרי למצוא נעל הרמטית לגמרי עם אוורור מלא ואטימות מוחלטת בפני מים.

תשקלו היטב את כל היתרונות והחסרונות ותחליטו על אילו פיצ’רים אתם יכולים להתפשר ואילו תכונות עומדות בראש סדר העדיפויות שלכם. תצטרכו לאזן בין רמת האטימות של הנעל בפני מים לאוורור ולנשימה שלה על פי הצרכים וההעדפות שלכם.

תפעילו את כושר השיפוט שלכם ותחשבו מה יעבוד בצורה הטובה ביותר עבורכם.

תקופת הסתגלות

בחורה עם ג'ינס נועלת נעלי הליכה ועבודה

כדי למנוע אכזבות והפתעות לא נעימות חשוב להפנים את כלל הברזל הבא: אתם צריכים ללכת בנעליים החדשות שלכם במשך כמה שבועות לפחות לפני שתקחו אותן לשטח.

תקפידו לא לנעול בפעם הראשונה נעלי הליכה ועבודה שרק הוצאתם מהקופסא בטיול ממושך או ביום עבודה מפרך.

נעלי שטח חדשות דורשות תקופת הסתגלות מסוימת לכן תנעלו אותן בבית ותנסו להתרגל אליהן במשך כמה שיותר זמן לפני שתיקחו אותן החוצה. תקופת ההסתגלות הזאת תאפשר לעור הנעל להתרכך, המגף יאמץ את צורת הרגל ותרגישו הרבה יותר בנוח בתוך הנעליים.

אם תבחינו בפגם מסוים או בבעיה שמפריעה לכם, עדיף שזה יהיה כשאתם נמצאים בבית ולא באמצע טיול טבע באזור נידח.

אחיזה בקרקע

אחיזה טובה היא אחת מהתכונות החשובות ביותר בנעלי שטח וטיולים ותצטרכו נעלי שטח אמינות ואיכותיות שתוכלו לסמוך עליהן ברגע האמת.

נעלי שטח בטוחות ויציבות שיגנו עליכם מהחלקות ונפילות יכולות להיות בעלות חשיבות מכרעת, במיוחד כשאתם עוברים בקטעים מאתגרים ומסוכנים של המסלול.

שרוכים ומנגנון קשירה של נעלי הליכה ועבודה

נעלי הליכה ועבודה בצבע סגול ושחור מונחות בנחל

אנשים רבים נוטים להמעיט בערכו של ההיבט החשוב הזה ולהתעלם ממנו כשהם קונים נעל שטח חדשה. השרוכים של הנעל משחקים תפקיד חשוב במידת הנוחות וההתאמה לרגל של הנעליים.

מערכת קשירה גרועה ומסורבלת שלא תאפשר להדק כנדרש את הנעל תמרר את חייכם ותצטרכו לעצור כל שניה כדי לסדר את השרוכים או להתמודד עם יבלות ופצעים כואבים שנגרמו מקשירה חזקה ולוחצת מדי.

אם הבעיה היא אך ורק בשרוכים עצמם, זה בכלל לא סוף העולם, תוכלו לפתור בקלות את המצב באמצעות רכישת שרוכים איכותיים יותר שתוכלו למצוא אותם בלי בעיה בכל חנות המציעה ציוד לטיולים, ספורט ומחנאות.

אם מנגנון הידוק וקשירת השרוכים אינו מחזיק את היטב את כף הרגל או לא מתאים למידות שלה, אכלתם אותה. מהסיבה הזאת עדיף לחשוב פעמיים האם כדאי ללכת על נעליים בעלות מערכת קשירת שרוכים מהירה במשיכה אחת.

מותגים מובילים מתגאים בפיצ’ר הנוח הזה שאמור לעשות לכם חיים קלים, אבל הבעיה היא שהוא מקשה על הידוק ידני של הנעל על פי הצרכים האישיים שלכם. זה עלול לגרום לחוסר נוחות גדולה בעת הליכה ממושכת עם תרמיל כבד.

ברגע שתחליטו להשתדרג למגפיים קשוחות ומאסיביות בעיצוב אגרסיבי יותר, גם מערכת קשירת והידוק השרוכים צריכה להיות מתוחכמת ומתקדמת יותר.

אחד מהשכלולים השימושיים והמועילים ביותר במנגנון ההידוק והקשירה של הנעל אלה לולאות שרוכים הממוקמים מעל לקרסול, זה עוזר להצמיד את הנעל לרגל ולהדק בבטחה את השרוכים מה שישפר את הביצועים והנוחות של הנעליים.

קשיחות ויציבות

איש עם שיער וזקן לבנים עושה מתיחות על גזע עץ

כשמדובר בנעלי הליכה ועבודה טובות, יציבות והגנה מרבית היא שם המשחק. כדי לבלום זעזועים ורעידות ולהגן על הרגל שלכם מחדירת עצמים חדים, רוב נעלי השטח מגיעות עם חתיכת פלסטיק קשיחה המוכנסת בין הסוליה האמצעית לסוליה החיצונית ובולם הזעזועים. החלק הזה נקרא פס הקשחה.

האורך של פיסת הפלסטיק הזאת משתנה לדגם לדגם והיא יכולה להתמקם מתחת לקשת כף הרגל בלבד או להימתח לאורך המגף כולו, בהתאם לסוג הנעל ולמטרת השימוש שלשמה היא מיועדת.

היתרון של נעל קשיחה הוא ייצוב משופר של העקב שאינו יצנח ויגרר על הקרקע בעת טיפוס מאומץ. זה עוזר להפחית את העומס והמאמץ המופעל על החלק האחורי של הרגל.

ככל שהנעל קשיחה ונוקשה יותר, ככה היא תסתדר בצורה טובה ויעילה יותר עם טיפוס מאומץ ותובעני בתנאי השטח המורכבים והקשים ביותר.

מגפי ההרים האולטימטיביות יגיעו עם סוליה קשיחה במיוחד שתאפשר לטפס בקלילות במעלה כל מדרון ולהתגבר עם העליות התלולות והמאומצות ביותר, הן יעזרו לכם לשרוד את הדרך המאתגרת ביותר בדרך לפסגה ללא פציעות ותאונות.

בקצה השני של הסקאלה עומדות נעלי שטח קלות משקל וגמישות שאינן מגיעות עם פס הקשחה מאסיבי. הן בכלל לא דומות למגפי ההרים הגבוהות, הכבדות והמגושמות שהתרגלנו לראות.

לטיולי יום קלילים על קרקע מישורית ולא משובשת יחסית, נעלי הליכה קלילות וגמישות בגובה נמוך יתאימו לכם כמו כפפה ליד או יותר נכון לרגל ויאפשרו לכם לנוע בצורה מהירה ונוחה יותר. מגפיים ענקיים ששוקלים טונה רק יעשו לכם חיים קשים.

לעומת זאת, אם אתם יוצאים לטרק ארוך ומאתגר יותר, נושאים משקל רב על הגב ומתמודדים עם תנאי שטח ומזג אוויר קשים, מגפיים קשיחים ומאסיביים המספקים הגנה משופרת לקרסול הם ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

נעלי הליכה ועבודה: שאלות ותשובות

נעלי עור חומות ומסביבן הרבה סימני שאלה

מה עדיף מגפי הרים או נעלי הליכה ועבודה קלילות?

זה לגמרי תלוי בסוג, אופי ומיקום הפעילות שלכם.

אם אתם עורכים צעידה ממושכת ואינטנסיבית בתנאי שטח ומזג אוויר קשים ומאתגרים, מומלץ בחום ללכת על מגפי שטח גבוהים וקשיחים שיספקו תמיכה והגנה טובה יותר לרגליים שלכם.

אם אתם עורכים טיולי יום קלילים על קרקע מישורית ובמסלולים פשוטים, נעלי הליכה קלות משקל ונושמות הן הבחירה המושלמת עבורכם. זה כל הסיפור.

באילו גרביים עדיף להשתמש עם מגפי טיולים?

כדי להגן בצורה טובה יותר על הרגליים שלכם ולשמור עליהן חמימות בימים קרים, גרביים להליכה וטיולים בדרך כלל עבות יותר מגרביים רגילות לשימוש יומיומי.

גרבי טיולים איכותיות מספקות בידוד וריפוד משופר לאזורים מסוימים בכף הרגל ומונעים מהנעל ללחוץ ולהכביד עליהם.

עדיף ללכת על גרביים מבד סינתטי או מצמר מרינו טבעי בגלל שהן מתייבשות במהירות ומאפשרות לרגל לנשום, מונעות הזעה וידידותיות יותר לעור מאשר גרבי כותנה.

למה הנעליים גורמות לי לפצעים ויבלות?

כל פריט הנעלה יכול לגרום ליבלות ברגליים וזה יכול לאמלל את החיים שלכם כשאתם נמצאים באמצע מפרך במסלול הררי או ביום עבודה. הדבר האחרון שאתם רוצים להתמודד איתו זה שלפוחיות מכאיבות ברגליים שמקשות על ההליכה שלכם.

קיימות כמה סיבות אפשריות לכך שהנעליים שקניתם לא עושות טוב לרגליים שלכם וגורמות ליבלות ופצעים בעת הליכה ממושכת:

נעליים לא מתאימות

אם הנעליים אינן מתאימות לכפות הרגליים שלכם ולא יושבות עליהן היטב, ייתכן שבחרתם במידה הלא נכונה או שהן התרחבו עם הזמן.

גרביים

שימוש בגרביים שלא מתאימות להליכה ממושכת. גרבי טיולים איכותיות מספקות בידוד וריפוד משופר לכף הרגל ומונעים מהנעל ללחוץ ולהכביד.

שחיקה

בלאי והתפוררות של הרפידה בסוליה האמצעית של הנעל הוא אחד מהגורמים לפצעים ויבלות, אם הנעליים כבר עברו אתכם תקופה והן בלויות ופוצעות כנראה שהגיע הזמן לרכוש לעצמכם זוג חדש.

אוורור

כשהנעליים אינן מספקות אוורור ונשימה לכף הרגל זה גורם לה להתנפח ולהתכסות בזיעה. אפשר להשתמש בתכשירי מניעה אבל זה לא הפתרון האידאלי, עדיף מכל הבחינות להשקיע בנעליים איכותיות שנותנות מענה גם בנושא החשוב הזה.

תמיכה

נעל שלא מספקת תמיכה מספקת בקשת כף הרגל עלולה לגרום לפציעות בכפות הרגליים וגם לנזק לגב. מומלץ ללכת קצת עם הנעליים כשאתם מודדים אותם כדי להרגיש אם הן תומכות לכם בכף הרגל בצורה נוחה.

האם אני זקוק לנעלי הליכה ועבודה?

נעלי הליכה ועבודה איכותיות הן פריט חובה שאי אפשר לוותר עליו, הן יעזרו לצלוח עבודה בכל שטח וגם טיולים מאתגרים בשלום, יגנו על הרגל שלכם מרטיבות, יבלות ופצעים ויפחיתו את הסיכון להחלקה, מעידה ונפילה.

המבנה המיוחד של הנעלים האלה מבטיח הגנה מרבית לכף הרגל והקרסול שלכם בכל תנאי השטח. נעלי הליכה ועבודה איכותיות מספקות אחיזה יציבה וטובה בקרקע גם אם היא משופעת, סלעית וקוצנית ומחזיקות היטב את הרגליים שלכם כדי להבטיח הליכה נוחה, בריאה ונטולת מאמץ.

למען הבטיחות והנוחות שלכם תקפידו לא לנעול נעליים רגילות במסלול הליכה תובעני או עבודת שטח קשה, זה מתכון לאסון!

האם נעלי הליכה ועבודה נוטות להימתח ולהתרחב?

נעלי שטח עלולות להתרחב לאחר שימוש מסוים אבל ברוב הפעמים הם יעטפו בצורה הדוקה יותר את הרגל שלכם וירגישו נוחות יותר.

תופעה שבה נעל שטח מתרחבת באופן מוגזם ויושבת בצורה רופפת על הרגל שלכם היא נדירה יותר. עור הוא חומר גלם טבעי שנוטה להתכווץ ולהתרחב על פי מזג האוויר ותנאי הסביבה, זה אומר שנעליים שעשויות מעור טבעי עלולות להתרחב או להתכווץ יתר על המידה עם הזמן ולשבת בצורה פחות נוחה.

האם אפשר להשתמש בנעליים לריצה?

לא מומלץ לנעול נעליים כבדות וגבוהות בזמן ריצת שטח!

הפופולריות של ריצת שטח הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות ואין ספק שמדובר בפעילות ספורטיבית כיפית ומועילה שעוזרת לחטב את הגוף וליהנות מיופיו של הטבע.

זה רעיון טוב לקנות נעליים מיוחדות המיועדות לפעילות הזאת. תאמינו או לא, אבל הן נקראות נעלי ריצת שטח והן מתאימות באופן מושלם לריצה קופצנית על קרקע משופעת ובאזורים מרוחקים. נעלי ריצת שטח אינן גבוהות ולא מספקות תמיכה מלאה לקרסול.

הן עשויות מחומרים קלילים ואווריריים שלא יכבידו על הרגל שלכם, בדרך כלל מגיעות עם סוליה צרה, נמוכה וקרובה לקרקע שתתפוס היטב את הרגל שלכם ותפחית את הסיכון למעוד וליפול.

כמובן שהן פחות עמידות ממגפי הרים קשיחים וכבדים ומספקות הגנה פחות טובה מבוץ, לכלוך, אבנים וסלעים.

כל אחד מסוגי נעלי השטח האלה יסתדר בצורה הטובה ביותר עם הפעילות הספציפית שלשמה הוא נועד.

השורה התחתונה

שני חברים שוכבים על האדמה בנוף מהמם

כל מה שנדרש ליום כיפי ומוצלח אלה נעלי הליכה ועבודה איכותיות שימנעו מכם כאבים, פציעות ועייפות ברגליים.

חשוב לבחור בחוכמה את הנעליים שלכם על פי תנאי השטח, סוג העבודה או המסעות, תנאי מזג האוויר, המרחק שאתם עוברים והכי חשוב על פי הדרישות וההעדפות האישיות שלכם.

הן חייבות לשבת בול על הרגל שלכם, הנעל צריכה להחזיק ולתפוס היטב את הרגל בלי ללחוץ ולהכביד עליה.

אם אתם מתלבטים האם כדאי ללכת על נעלי הרים גבוהות עם סוליה עבה או להסתפק בנעלי הליכה ועבודה נושמות ואווריריות יותר, פשוט תבחרו בנעל שעובדת בצורה הטובה ביותר עבורכם והרגליים שלכם יהיו אסירות תודה!

עכשיו נשאר לכם רק לקחת את המצלמה, ולצאת לדרך, בכל מקום שבו תבחרו לטייל.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן