קורס מסחר אלקטרוני: 5 קורסי E-Commerce מומלצים ל-2022 [מדריך מקיף]

חולמים להפוך לבוסים של עצמכם ולהתחיל לעשות כסף מהבית בלי לזוז מהמחשב? קורס מסחר אלקטרוני יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת. תחום המכירות אונליין משתנה ומתפתח ללא הרף ותמיד יש מה ללמוד ואיך להשתפר בעולם המרתק, הדינמי והתחרותי הזה.

מדגדג לכם באצבעות לפתוח חנות מקוונת משלכם, אבל אין לכם שמץ של מושג מאיפה מתחילים ואיך לנהל עסק מסחר אלקטרוני רווחי ומשגשג שיכבוש את לב הלקוחות וישאיר אבק למתחרים? הגעתם למקום הנכון.

ממהרים? הנה טבלה שתקצר לכם את הקריאה:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
קורס מסחר אלקטרוני של טים ברטון
לבנות חנות מסחר אלקטרוני
בחירה מנצחת
למידע נוסף
השורה התחתונה
אחד הקורסים המבוקשים ביותר, נכון להיום. בקורס תלמדו שלב אחר שלב, איך לבנות מאפס חנות מסחר אלקטרוני במראה מדהים, תוך זמן קצר.
יתרונות
אין צורך בידע מוקדם בתחום
מפורט ולא מפספס שום נקודה
יעזור לכם להוציא לפועל את העסק האלקטרוני שלכם
חסרונות
אין התייחסות לתחום השיווק של העסק
במקום השני
טרייסי וואלס tracey wallace
מבוא למסחר אלקטרוני ב-Skillshare
מושלם למתחילים
למידע נוסף
השורה התחתונה
הקורס הזה מתאים כמו כפפה ליד לסוחרים אלקטרוניים מתחילים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בשוק.
יתרונות
קצר וקולע
מועבר על ידי מרצה מומחית בתחום המסחר האלקטרוני
מציע טיפים ועצות מעולות
חסרונות
אין התייחסות מעמיקה בחלק מהנושאים
במקום השלישי
לוגו של LinkedIn Learning
יסודות המסחר האלקטרוני
בפלטפורמה של LinkedIn
למידע נוסף
השורה התחתונה
יש לכם רעיון ראשוני לעסק מסחר אלקטרוני רווחי, אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל ואיך להגשים את החזון השאפתני שלכם? זה הקורס בשבילכם
יתרונות
עוסק במודלים שונים בתחום המסחר האלקטרוני
מלא טיפים מנצחים להצלחה
קורס מבוקש
חסרונות
מתאים בעיקר למתחילים

עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ובחרנו את קורסי המסחר האלקטרוני הטובים, המועילים והאמינים ביותר שיעזרו להקפיץ את המכירות, הרווחיות והחשיפה של החנות המקוונת שלכם לגבהים חדשים.

תוכלו לקבל את כל הידע והכלים הנדרשים להצלחה מסחררת באיקומרס בקצב ובזמן שלכם בלי לקום מהספה או המיטה ולוותר על הנוחות של הבית.

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

5 קורסי המסחר האלקטרוני (E-Commerce) הכי טובים לשנת 2022

1

איך לבנות חנות מסחר אלקטרוני עם וורדפרס ו-WooCommerce

הבחירה שלנו
בחירה מנצחת
הקורס "איך לבנות חנות מסחר אלקטרוני באמצעות וורדפרס ו-WooCommerce" הוא אחד מהקורסים המבוקשים בפלטפורמת Udemy.
יתרונות
  • אין צורך בידע מוקדם בתחום
  • הקורס מוציא לפועל את העסק האלקטרוני
  • מפורט ולא מפספס שום נקודה
  • קורס שלוקח אתכם צעד צעד בתהליך
חסרונות
  • אינו עוסק בתחום השיווק של העסק

החלק הכי טוב בקורס הזה הוא ללא ספק העובדה שלא צריך שום ניסיון קודם כדי להירשם אליו. רק מוטיבציה ואת זה אני די בטוח שיש לכם..

מרצה הקורס הוא טים שארפ, יזם מקוון מצליח, שבנה עסקים מצליחים בתחום המסחר האלקטרוני, וורדפרס, שיווק שותפים ופיתוח אתרים ומסד נתונים. הוא הצליח לחיות את אורח החיים באינטרנט, להרוויח מלא כסף בעבודה מכל מקום ויש לו את הגמישות לעשות מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה. וואלה נשמע כמו חלום.

אין ספק שהידע הנרחב שיש לו יכניס אתכם לעניינים ויעזור לכם להפוך את עצמכם למנהלי עסק אלקטרוני מצליח.

אז מה לומדים בקורס?

  • איך לבנות מאפס חנות מסחר אלקטרוני
  • כיצד להשתמש ב-WordPress, WooCommerce ו-StoreFront
  • איך להוסיף מוצרים, למיין, לערוך, להוסיף תמונות
  • איך ליצור חשבון לקוח
  • איך לנהל מערך משלוחים ומיסים
  • איך להגן על כל העבודה הקשה שלך באמצעות גיבויים ואבטחה

למי מתאים הקורס?

  • מתחילים שיש להם נכונות ללמוד.
  • כל מי שמעוניין להמשיך בקריירה (משרה מלאה או חלקית) ב-Wordpress, פיתוח Woocommerce.
  • כל מי שמעוניין לבנות חנות מסחר אלקטרוני.

הקורס הזה מגיע עם רשימה בלתי נגמרת של בונוסים שווים וצ’ופרים מגניבים כמו מאמרים הניתנים להורדה, דפי תרגול לחיזוק החומר הנלמד, גישה מלאה לדיוני קהילת משתמשי הקורס וגישה כל החיים.

הקורס הזה מחולק ל-15 יחידות לימוד שונות להתמצאות קלה ונוחה בין התכנים והנושאים השונים שהוא כולל ותצטרכו להקדיש כ-3 שעות בלבד מזמנכם היקר כדי להשלים אותו.

מעבר לקורס המעולה הזה, בפלטפורמת Udemy תמצאו מגוון רחב של קורסי מסחר אלקטרוני איכותיים נוספים שילמדו אתכם כיצד לשדרג ולמטב את חנות האינטרנט שלכם או לעבוד עם אתר המכירות המוביל עלי אקספרס. 

2

מבוא למסחר אלקטרוני ב-Skillshare

צעד ראשון להצלחה
תמציתי ומקצועי
כל מה שצריך לדעת כדי להשתלב בהצלחה בתחום בצורה ברורה ובגובה העיניים בלי בלבולי מוח והקדמות מיותרות.
יתרונות
  • קצר וקולע
  • מועבר על ידי מרצה מקצועית ומנוסה בתחום
  • מציע טיפים ועצות מעולות
  • מעולה למתחילים
חסרונות
  • לא נכנס לעובי הקורה בנושאים מסויימים

בתור מנהלת בכירה בפלטפורמת המסחר האלקטרוני מבוססת הענן הפופולרית BigCommerce, טרייסי וואלאס, מרצת הקורס, מבינה דבר או שניים בתחום ויודעת ממקור ראשון כיצד לנהל חנות מקוונת מצליחה.

מעבר להיכרות מעמיקה עם כל היסודות ומושגי המפתח של עולם המסחר האלקטרוני, הקורס הזה מספק גם המון תרגול מעשי, כלים פרקטיים ועצות שימושיות שיזניקו אתכם קדימה ויסללו לכם את הדרך להצלחה.

הקורס מכסה נושאים חשובים כמו בחירת המוצר הנכון עבור הנישה שלכם, מחקר וסקירת שוק, ניתוח התחרותיות והמגמות בשוק, בחירת פלטפורמת המסחר האלטרוני האופטימלית עבורכם ,כמו גם פיתוח והרחבת החנות המקוונת שלכם.

הקהל מצביע ברגליים והקורס הפופולרי הזה עזר ליותר מ-36 אלף תלמידים מרוצים להשיק עסק מסחר אלקטרוני משלהם. אין כל סיבה שגם אתם לא תהיו הבאים בתור ותצטרפו לקהילה החמה, התוססת והדינמית של משתתפי הקורס.

3

יסודות המסחר האלקטרוני ב- LinkedIn

נקודת זינוק
10
פטריק ראולנד patrick rauland
קורס חדשני
הקורס הזה במערכת הלימוד של לינקדאין יעזור לכם לתרגם את הרעיון המופשט והגולמי שלכם לחנות מקוונת מצליחה ואטרקטיבית.
יתרונות
  • עוסק במודלים שונים בתחום המסחר האלקטרוני
  • אסטרטגיות מנצחות להצלחה
  • קורס מבוקש
  • לא יתיש אתכם עם עומס מידע
חסרונות
  • מתאים בעיקר למתחילים

בקורס תכירו את המאפיינים העיקריים, היתרונות והחסרונות של מודלים עסקיים שונים בעולם המסחר האלקטרוני ותלמדו כיצד לבחור את טכניקת המסחר המתאימה שתעבוד בצורה הטובה ביותר עבורכם. 

בנוסף, תלמדו כיצד לבחור את הנישה או תחום הפעילות האופטימליים עבורכם כדי לבלוט בנוף ולהתעלות על שאר המתחרים, איך לפלח קהל יעד ממוקד ולהבין את הצרכים וההעדפות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וכיצד לבחור ולתקף מוצרים מנצחים שיכבשו את הלקוחות וישברו שיאי ביקוש ומכירות.

לאחר שתלמדו את כל העקרונות והיסודות הנדרשים להשקת החנות המקוונת שלכם, מרצה הקורס פטריק ראולנד ידריך אתכם כיצד לבנות ולמצב מותג חדש שהלקוחות יתחברו אליו, למכור את המוצרים שלכם ללקוח ולנהל אסטרטגיה יעילה שתספק את התוצאות הטובות ביותר. 

בסוף הקורס תקבלו תעודת סיום דיגיטלית שתוכלו להציג לראווה בפרופיל הלינקדאין שלכם. למרות שהקורס הקצר והקולע הזה נמשך שעה ו-22 דקות בלבד, הוא יכול לספק נקודת זינוק ומקפצה מצוינת להקמת עסק מסחר אלקטרוני רווחי משלכם. 

4

קורס שיווק דיגיטלי מתקדם לסוחרים אלקטרוניים

סודות השיווק
למנוסים בתחום
הקורס המעמיק והאינטנסיבי הזה מיועד לסוחרים אלקטרוניים ותיקים ומיומנים שרוצים ללמוד לעומק את תחום השיווק הדיגיטלי ולהזניק את המכירות והרווחיות של עסק האיקומרס שלהם לגבהים חדשים.
יתרונות
  • הכשרה מקצועית בשיווק עסק דיגיטלי
  • מקיף את כל השיטות לצמיחה שיווקית
  • נותן נקודות מבט מעניינות וחדשניות על שיווק
  • קורס אונליין, מפורט ומעשיר
חסרונות
  • לא זול

הקורס הזה צולל עמוק פנימה לתוך הטרנדים האחרונים והטכניקות החדשניות ביותר שהפכו למילה האחרונה בעולם המסחר האלקטרוני ויעזרו להאיץ את הצמיחה וההתפתחות של העסק שלכם.

תצטרכו להקדיש לא מעט זמן למעבר הקורס המורכב והתובעני הזה שמורכב מ-8 יחידות לימוד שונות וכולל לא פחות מ-40 שיעורים שונים.

אבל מה שקנה אותי, זה הרשימה המאוד מכובדת של מומחים שיצרו את הקורס הזה. כיף לדעת שתקבלו הדרכה שלב אחר שלב ממאסטרים בשיווק דיגיטלי ובעלי עסקים שעושים את הדברים האלה כל יום, ויודעים מה עובד באמת.

מעבר לכל הידע החשוב והכלים השימושיים שתקבלו בקורס, הגמול על כל העבודה הקשה שלכם הוא תג רשמי המעיד על כך שסיימתם בהצלחה הכשרה מקצועית בתחום השיווק הדיגיטלי.

תוכלו להוסיף אותו לאתר, לחתימת הדוא"ל או לפרופיל הלינקדאין שלכם כדי להפגין את הבקיאות והמומחיות שלכם בתחום.

5

קורס מסחר אלקטרוני בפלטפורמת שופיפיי

לצמוח במינימום מאמץ
פלטפורמה פופולרית
שופיפיי היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני המובילות בעולם המאפשרת להקים ולתחזק חנות מקוונת משלכם במינימום זמן ומאמץ.
יתרונות
  • מדריך מקצועי ומנוסה
  • חומרי הלימוד פשוטים להבנה
  • נוגע גם בתחום השיווק לעסק מסחר אלקטרוני
  • זמין לצפייה בסמארטפון או בטאבלט
חסרונות
  • כדי לסיים את הקורס צריך להקים חשבון בשופיפיי

יש סיבה טובה לכך שקורס המסחר האלקטרוני הזה הפך לאחד מהפופולריים והמבוקשים ביותר בפלטפורמת הלימודים המקוונים הידועה Udemy.

מרצה הקורס ג’ייסון מיילס הוא מומחה איקומרס בעל שם עולמי שהקים וניהל כמה חנויות מקוונות מצליחות, ככה שהוא יודע על מה הוא מדבר וישמח לחלוק בניסיון העשיר ובידע הרב שלו עם תלמידי הקורס. 

הקורס הזה מסביר לכם צעד אחר צעד כיצד להשיק ולנהל עסק מסחר אלקטרוני רווחי ומשגשג משלכם בשופיפיי. (ואם פלטפורמת שופיפיי מסקרנת אתכם יש לנו מאמר שלם רק התחום הזה).

מיילס מצליח להסביר את החומר בצורה רהוטה, קולחת ונגישה, כך שגם מתחילים יוכלו להיכנס מהר לעניינים ולהכיר מא’ ועד ת’ את פלטפורמת שופיפיי ושלל האפשרויות וההזדמנויות שהיא מספקת. 

המדריך המלא לבחירת קורס מנהלי E-commerce המושלם בשבילך

בין אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בתחום וחושבים על הקמת חנות וירטואלית משלכם או סוחרים אלקטרוניים מנוסים ומיומנים שרוצים לשדרג את הביצועים והרווחיות של העסק שלהם ולקחת אותו צעד אחד קדימה, קורס מסחר אלקטרוני טוב ישים אתכם על המסלול הבטוח והמהיר להצלחה.

אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בתחום ורוצים ללמוד מאפס את עקרונות המסחר האלקטרוני, חשוב לבחור בקורס מבוא המכסה את כל הבסיס והיסודות של האיקומרס ומסביר אותם בשפה פשוטה ובגובה העיניים לפני שהוא צולל למים העמוקים ועובר לטכניקות שיווק ומכירה מסובכות ומתקדמות יותר.

אם אתם תותחי מכירות מנוסים שרוצים להשלים פערים, להתעדכן בכל המגמות, הטרנדים וההתפתחויות האחרונות בעולם המסחר האלקטרוני ולהרחיב את הידע וארגז הכלים שלהם, אתם צריכים ללכת על קורס מתקדם ומקצועי שלא יבלבל לכם את המוח עם הקדמות מיותרות ומונחי מפתח שהם כבר מכירים בעל פה, אלא יגש ישר לעניין ויעזור לקחת את הרווחיות וההצלחה של החנות המקוונת שלכם לליגה אחרת!

למה כדאי להשקיע בקורס מסחר אלקטרוני? 

הגיע הזמן לענות על שאלת מיליון הדולר: האם קורס איקומרס באמת שווה את זה? במקום לחרוש את כל האינטרנט ולשבור את הראש בלימוד עצמאי של התחום, קורס איקומרס איכותי יעזור לכם ללמוד את כל מה שצריך לדעת כדי להצליח במסחר אלקטרוני בנוחות ובקלות מירבית.

השלמת קורס מסחר אלקטרוני תאפשר לכם להימנע מכל השגיאות והכשלים שאחרים נפלו בהם. תוכלו לקצר ולייעל את הדרך שלכם להצלחה ולחסוך לעצמכם המון נפילות ומוקשים.

במקום ללכת סחור סחור ולנקוט בגישה של ניסוי וטעייה, תלמדו כיצד להשתלב בהצלחה בתחום במינימום סיכונים ותכירו את השיטות והאסטרטגיות הטובות ביותר שהוכיחו את עצמן בעבר.

כמובן שתוכלו לשכלל, לשפר ולהתאים את הטקטיקות ודרכי הפעולה שלמדתם בקורס על פי הנסיבות, הצרכים והיעדים שלכם.

לפניכם כמה סיבות טובות להשקיע זמן ומאמץ בהשלמת קורס מסחר אלקטרוני.

ללמוד כישורים חדשים או להרחיב את הידע וארגז הכלים שלכם

הקלף המנצח של קורסי איקומרס מקוונים הוא המענה המקיף שלהם לכל צורך, מטרה והעדפה.

בין אם אתם רוצים להכיר את יסודות ועקרונות התחום כדי לפתוח את החנות המקוונת הראשונה שלכם או ללמוד טכניקות שיווק דיגיטלי, קידום אתרים ו-SEO מתקדמות וחדשניות, תוכלו למצוא בקלות את הקורס המושלם עבורכם.

החל מסדנאות ותוכניות הכשרה מקיפות ועד לקורסים חינמיים בסיסיים, תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בפלטפורמות מסחר אלקטרוני מובילות כמו שופיפיי, וורדפרס (WordPress) ומג’נטו (Magento).

גם סוחרים אלקטרוניים ותיקים שעברו כברת דרך בתחום יוכלו למצוא קורסים שימושיים ומועילים שיעזרו להם ללמוד את סודות השיווק ברשתות החברתיות וניהול קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק. 

כל עסק קטן עד בינוני שרוצה להשיק חנות מקוונת או כבר מנהל אתר מכירות משלו יוכל להרוויח מקורס איקומרס טוב שיעזור לו לרכוש, לטפח ולשכלל את כל הכישורים, המיומנויות והכלים הנדרשים להצלחה בתחום. 

החל מקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, דרך בניית, עיצוב ותחזוקת חנות מקוונת משלכם ועד לשירות לקוחות יעיל, תוכלו ללמוד ולהתמקצע בכל תחום והיבט בעולם המסחר האלקטרוני בזמן ובקצב שלכם. 

ליצור קשרים עסקיים מועילים

קורס מסחר אלקטרוני איכותי יעזור לכם ליצור רשת ענפה ומסועפת של קשרים שימושיים ומועילים שיעזרו לקדם ולמנף את העסק שלכם.

תוכלו לדון ברעיונות ולשתף חוויות עם תלמידים אחרים בקורס, למצוא שותפים עסקיים פוטנציאליים שמשדרים על אותו הגל או להתייעץ עם המרצה המנוסה של הקורס שיהפוך למנטור שלכם. 

כשאתם משיקים עסק דיגיטלי ומעבירים שעות ארוכות מול המחשב בהקמת ותחזוקת החנות המקוונת שלכם, אתם עלולים להפחית באופן משמעותי את התקשורת שלכם עם אנשים אחרים כי בקושי יהיה לכם זמן לצאת מהבית.

זה מגביר את הסיכון לקיבעון מחשבתי, אובדן יצירתיות ובידוד חברתי.

תמיד כדאי לשמוע דעה והמלצה נוספת או להחליף חוויות ורשמים עם מישהו אחר, קורס מסחר אלקטרוני מספק הזדמנות מצוינת לתקשר עם אנשים אחרים המתעניינים בתחום המסחר האלקטרוני, יכולים להזדהות עם מה שעובר עליכם ונתקלים בקשיים ואתגרים דומים.

איך להפיק את המקסימום מקורס האיקומרס שלכם? 

קוביות בדגם מדרגות עם המילה מטרה באנגלית ותמונה של חנות באדום גרף עולה

מציאת קורס מסחר אלקטרוני איכותי הקולע לצרכים, להעדפות ולמטרות הלימוד שלכם היא רק חצי עבודה.

כדי להפיק תועלת ממשית מהקורס ולמקסם את התוצאות שהוא יספק, תצטרכו להשקיע אקסטרא מאמץ לפני ואחרי הקורס.

תגדירו לעצמכם יעדים ברורים שאתם רוצים להשיג

חשוב שתהיו סגורים על המטרות הספציפיות שאתם רוצים להשיג בעזרת הקורס. מסחר אלקטרוני הוא תחום רחב ומקיף במיוחד וחשוב שתחליטו מראש באילו נושאים, תחומים וכישורים אתם רוצים להתמקד,להשתפשף וללמוד לעומק.

זה חיוני לבחירת הקורס הנכון והמתאים עבורכם שיהיה שווה את הזמן והכסף שלכם. הקורס האופטימלי עבורכם צריך להתאים ליעדי הלימוד וסוג העסק שאתם רוצים להשיג. 

האינטרנט מפוצץ בטונות של קורסי מסחר אלקטרוני המתאימים לכל צורך, דרישה ותקציב. כדי שלא תלכו לאיבוד במבחר העצום והמבלבל, אתם צריכים לדעת מראש מה אתם בדיוק מחפשים וצריכים ואילו נושאים ומיומנויות עומדים בראש סדר העדיפויות שלכם.

תבחרו את הקורס שילמד אתכם את כל מה שצריך כדי לעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם במהירות וביעילות האפשרית ואתם מסודרים. הקורס המתאים עבורכם צריך להצדיק את הזמן, הכסף והמאמץ שהשקעתם בו ולהשתלם לכם בטווח הארוך. 

תקפידו לתרגל וליישם את כל הידע החדש שלמדתם

קורס מסחר אלקטרוני לא שווה כלום אם כל הידע, הכלים והכישורים שקיבלתם יישארו "על הנייר" בלבד מבלי שתנסו ליישם אותם בשטח.

ללא תרגול מעשי של כל מה שלמדתם בקורס, כל מיומנויות ושיטות המסחר שרכשתם "יחלידו" וישכחו עם הזמן. 

כדי להבין לעומק את כל החומרים והתכנים שלמדתם בקורס, אתם חייבים להוציא אותם לפועל ולהתנסות באופן פעיל ביצירת וניהול חנות מקוונת משלכם.

ידע תיאורטי לא מספיק להצלחה במסחר אלטרוני, אתם חייבים להשתפשף בתחום ולשכלל את המיומנויות והכישורים שלכם.

גם לאחר שסיימתם את קורס האיקומרס המקיף והמפורט ביותר, תמיד יישאר לכם מה ללמוד. חשוב להמשיך להרחיב את ארגז הכלים שלכם ולטפח כישורים חדשים שיעלו אתכם על דרך המלך. 

מה צריך לחפש בקורס מסחר אלקטרוני איכותי? 

כדי שלא תשרפו את הכסף שלכם ותבזבזו זמן יקר על קורס נחות וחסר תועלת שלא יספק כל תועלת ממשית, ריכזנו עבורכם כמה מאפיינים ושיקולים חשובים שיעזרו לכם לבחור את הקורס המושלם עבורכם שישאיר אתכם מרוצים.

במקום לקפוץ על קורס האיקומרס הראשון שנראה לכם סבבה, חשוב לוודא מראש שהוא תואם לצרכים, להעדפות וליעדי הלימוד שלכם. לפניכם כמה תכונות חשובות שכל קורס מסחר אלקטרוני איכותי צריך לסמן עליו וי: 

מרצה מקצועי ומנוסה עם רקורד מוכח בתחום

חשוב לבדוק את הרקורד, הרקע והמוניטין של מדריך הקורס. הוא צריך להיות בעל השכלה והכשרה רשמית בתחום המסחר האלקטרוני ולא פחות חשוב- לספק קבלות מוכחות וניסיון מעשי בתחום.

לא תוכלו ללמוד שום דבר מועיל מחובבן שאף פעם לא הקים וניהל חנות מקוונת רווחית ומצליחה שיבלבל לכם את המוח עם הסברים תיאורטיים ומושגים מופשטים שלא שווים כלום. תוכלו למצוא הסבר מקיף ומפורט שלהם לגמרי בחינם באינטרנט.

אל תסתמכו בצורה עיוורת על ההבטחות המפוצצות והתיאורים האטרקטיביים בעמוד הקורס. לפני שאתם מתחייבים אליו, תבדקו את הפידבק והביקורות שהא קיבל ותחפשו המלצות ו"סיפורי הצלחה" של תלמידים מרוצים.

מספק תמורה מלאה לכסף שלכם

קורס מסחר אלקטרוני טוב צרך לספק תמורה מלאה לכסף שלכם. לא תתקשו למצא קורס איכותי ומועיל במחיר שפוי שלא יקרע לכם את הכיס.

אם החלטתם לשלם יותר על קורס מקצועי ומתקדם, תוודאו שהוא מספק כלים ומשאבים ייחודיים שלא תמצאו בשום מקום אחר ויחזיר לכם את הכסף שהשקעתם בו תוך זמן קצר יחסית. 

זמינות מלאה של תכני הקורס לתקופה בלתי מוגבלת

קורס איקומרס מקיף ומפורט כולל טונות של מידע, מונחים מורכבים ופרטים טכניים שקשה לתפוס ולזכור באופן מיידי.

לכן, עדיף להירשם לקורס מסחר אלקטרוני המעניק חברות לכל החיים. זה אומר שגם לאחר שסיימתם את הקורס, תוכלו לעבור מחדש על שפע החומרים, התכנים והכלים שהוא מציע כמה פעמים שמתחשק לכם כדי להבהיר נקודה מסוימת או לרענן את הזיכרון שלכם.

זה יכול להיות יתרון עצום כשתנסו ליישם את כל הידע שרכשתם בשטח ולפתוח חנות מקוונת משלכם. 

התאמה מלאה לידע, לניסיון ולמומחיות שלכם בתחום

חשוב לוודא שהקורס שהחלטתם ללכת עליו מתאים לרקע, לידע ולניסיון הקודם שלכם בתחום. בעוד שקורסים מסוימים מתאימים למשתמשים מתחילים וטירונים שאין להם מושג ירוק בתחום, אחרים מיועדים לסוחרים אלקטרוניים ותיקים ומנוסים שרוצים להכיר את הטכניקות והאסטרטגיות המתקדמות והעדכניות ביותר.

תוכלו לקחת קורסים המתמקדים בשיווק דיגיטלי או כלי אוטומציה לשיווק באינטרנט. המספרים מדברים בעד עצמם: כלי אוטומציה שיווקית עוזרים לשפר את המכירות בשיעור מרשים של עד ל-62.2%.

מערכות השיווק החדשניות האלה יעזרו לכם למצות את מלוא הפוטנציאל של החנות המקוונת שלכם ולמקסם את הרווחיות שלה.

מה זה מסחר אלקטרוני (E-Commerce)?

בואו נתחיל מהיסודות וננסה להבין מה זאת החיה הזאת.

מסחר אלקטרוני או איקומרס הוא תהליך רכישת, החלפת ומכירת סחורות המתבצע באופן מקוון באינטרנט, באמצעות מחשב, טלפון נייד או אפליקציית מובייל ייעודית. חנות מקוונת יכולה להיות תחליף מלא או תוספת לחנות פיזית רגילה של מותג ועסק מסוים.

שיטת מסחר נפוצה נוספת בתחום המסחר האלקטרוני היא דרופשיפינג. במסגרת המודל העסקי הזה המוכר משמש בתור מתווך בין הספק לצרכן. הוא מוכר את המוצרים מבלי לרכוש מלאי שלהם מראש ולהחזיק בהם באופן פיזי.

ברגע שקונים ממנו מוצר מסוים, המוכר רוכש אותו מהספק ששולח אותו בעצמו ללקוח שביצע את ההזמנה. את ההפרש הדרופשיפר מגלגל לכיס וכך הוא יכול לייצר רווחים נאים.

בעוד שמכירה קמעונאית של מוצרים פיסיים ודיגיטליים תופסת נתח גדול משוק המסחר האלקטרוני, הוא כולל גם בנקים דיגיטליים, שירותי סליקה וארנקים אלקטרוניים המאפשרים לשלם על המוצרים שרכשתם באינטרנט.

סוגים שונים של מסחר אלקטרוני (E-Commerce)

הגיע הזמן להכיר על קצה המזלג את סוגי המודלים העסקיים העיקריים בעולם המסחר האלקטרוני:

  • עסק לעסקים (B2B)במסגרת שיטת המסחר הזאת, חברות קטנות ותאגידים גדולים מוכרים את הסחורות והשירותים שלהם לעסקים מסחריים אחרים ולא לאנשים פרטיים. לעתים, החברה רוכשת מעסק אחר מוצרים הנדרשים לתפעול השוטף ולפעילות של החברה ובמקרים אחרים היא מוכרת אותם ללקוחות פרטיים. סימן ההיכר של המודל העסקי הזה הוא שעסקת המסחר הראשונית מתבצעת ישירות בין שני עסקים וגופים מסחריים.
  • עסק לצרכן (B2C)בשיטת המסחר האלקטרונית הזאת, עסקים מוכרים את המוצרים שלהם ישירות ללקוחות לשימוש אישי שלהם. הם מוכרים ומספקים את המוצרים למשתמש הקצה ללא התיווך של סיטונאי או ספק חיצוני.
  • צרכן לצרכן (C2C)המודל העסקי הזה מתייחס לזירות מסחר מקוונות המאפשרות לצרכנים להחליף ביניהם מוצרים ושירותים. העסקאות האלה יכולות להתבצע באתרים הפרטיים שלהם או בפלטפורמות חיצוניות (שבדרך כלל גובות עמלה מכל עסקה או פרסום מודעת מכירה).
  • צרכן לעסקים (C2B)במסגרת המודל העסקי הזה, אנשים פרטיים כמו פרילנסרים או משפיעני רשת ומובילי דעה מוכרים את המוצרים או השירותים שלהם לעסקים מסחריים. הצרכן קובע בעצמו את מחיר המוצר או השירות שהוא מציע ואת תנאי העסקה.

היתרונות של מסחר אלקטרוני

תחום המסחר האלקטרוני מביא איתו מגוון יתרונות עצום, שהופכים אותו לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשנים האחרונות. הנה כמה מהם על קצה המזלג:

ניתן לבצע מחקר שוק מקיף בנוחות ובקלות מירבית

מדובר באחד מהיתרונות הגדולים והחשובים ביותר של מסחר אלקטרוני. לפני שאתם פותחים חנות מקוונת, תוכלו לבדוק את השטח ולערוך מחקר שוק מעמיק.

תוכלו להשתמש במגוון עצום של כלים ומשאבים שונים להבנת רמת התחרותיות, הטרנדים והמגמות והעדפות הקהל בנישה הספציפית שבחרתם לעצמכם.

המידע החיוני הזה יעניק לכם כיוון ומושג ראשוני בנוגע למה שקהל היעד שלכם רוצה, מחפש ומעדיף לקבל ויעזור לכם לגבש אסטרטגיה מנצחת למקסום הרווחים שלכם. 

במסגרת מחקר השוק שתבצעו, תצטרכו לענות על שאלות המפתח הבאות: 

  • אילו אתרים פופולריים בקרב הלקוחות שלכם ומדברים אליהם? 
  • אילו תכנים, חומרים ותחומי עניין מרתקים ומסקרנים אותם?
  • מי הם משפיעני הרשת הבולטים ביותר שהם עוקבים אחריהם באדיקות?

תוכלו לבנות מותג ולפתח שוק עוד לפני שיש לכם מוצר ביד

כן, כן, קראתם נכון. תוכלו להפוך למשפיענים, מובילי דעה ולמקורות סמכות בנישה מסוימת ולמשוך קהל של לקוחות פוטנציאליים עוד לפני שבכלל חשבתם על מוצר מסוים שאתם מתכוונים למכור.

איך זה בדיוק עובד? נניח שאתם חובבי רכיבה על סוסים שאפילו מגדלים כמה סוסים בעצמכם. תוכלו לפתוח חשבון משלכם ברשתות החברתיות העוסק בסוסים. זה רעיון חכם גם ליצור ערוץ יוטיוב עם תכנים מרתקים ושימושיים אודות החיות המופלאות האלה.

הקפידו להעלות בעקביות כמה שיותר סרטונים איכותיים ומושקעים כדי להגדיל את מספר העוקבים שלכם. ברגע שתגייסו 10,000 עוקבים פעילים שמתחברים לערוץ שלכם, תוכלו לפתוח חנות מקוונת משלכם המציעה ציוד רכיבה ומוצרי גידול לסוסים ותתחילו לשווק ולקדם אותם בערוץ היוטיוב שלכם.

במקום לשבור את הראש על שיווק החנות הוירטואלית שלכם ושיפור הנראות והחשיפה של המותג שלכם, תוכלו למנף לטובתכם את קהל העוקבים שלכם שישמח לרכוש את המוצרים שאתם מציעים.

מהסיבה הזאת, רוב כוכבי היוטיוב משיקים חנות מקוונת משלהם כי הם יודעים שיש להם קהל עצום של מעריצים נאמנים שישמחו לקנות את המוצרים שהם מציעים וממליצים עליהם.

מקסימום רווחים במינימום השקעה

הקמת עסק מסחר משלכם בדרך כלל כרוכה בהשקעה ראשונית מסוימת שאי אפשר לדעת בוודאות האם בכלל תוכלו להחזיר אותה ולגרוף רווחים.

תצטרכו לפתוח חנות או דוכן, למלא את המדפים במלאי ראשוני של מוצרים ולעמוד בהוצאות התפעול השוטף של המקום כמו שכירות וחשבונות מים וחשמל עוד לפני שהצלחתם למכור מוצר אחד.

לעומת זאת, במסחר האלקטרוני קיים מודל עסקי ייחודי ויוצא דופן שמאפשר לכם למכור מוצרים ולגרוף רווחים ללא השקה מוקדמת וסיכונים גבוהים. השיטה המבטיחה הזאת שנקראת דרופשיפינג מאפשרת להקים ולנהל חנות מקוונת משלכם בלי לרכוש מראש מלאי של מוצרים, להעסיק עובדים או לחפש מחסנים לאחסון הסחורה.

זה אומר שתוכלו להקים עסק מסחר אלקטרוני משלכם גם אם אין לכם כיסים עמוקים במיוחד, תקציב בלתי מוגבל והון ראשוני גבוה. תוכלו לצלול למים העמוקים ולצאת לדרך בלי לבזבז סכומים אדירים ולשבור את הראש על רכישת, אחסון ואספקת המוצרים.

היתרון האטרקטיבי הזה הפך את הדרופשיפינג לבחירה מובנת מאליה עבור יזמים מתחילים וטירונים רבים שמחפשים את מסלול הכניסה הנוח והמהיר ביותר לעולם המסחר האלקטרוני.

עם זאת, זה ממש לא אומר שרווח מובטח מראש, גם דרופשיפרים צריכים לגבש אסטרטגיה מסודרת ועקבית משלהם וללמוד איך לשווק בצורה נכונה ויעילה את המותג והחנות המקוונת שלהם. 

מתאים בצורה מושלמת להכנסה צדדית 

כדי לפתוח חנות מקוונת משלכם ולהשתלב בהצלחה בתחום המסחר האלקטרוני, אתם ממש לא חייבים לעזוב את העבודה העיקרית שלכם ולהמר על היציבות הכלכלית של המשפחה שלכם.

גם אם יש לכם 20 שעות פנויות בשבוע,תוכלו להקדיש אותם להשקת חנות וירטואלית משלכם ולגישוש ראשוני כדי לעלות על השיטות והטכניקות שעובדות בצורה הטובה ביותר בשבילכם. תוכלו להמשיך עם העבודה הרגילה שלכם במשרד ומקביל ליהנות מהכנסה נוספת באינטרנט.

רוב הדרופשיפרים והסוחרים האלקטרוניים התחילו בקטן ובהדרגה הפכו את החנות המקוונת שלהם לעסק העיקרי שלהם כשהם עלו על דרך המלך והתחילו להרוויח יותר מהעבודה הרגילה שלהם.

שפע של חומרי לימוד והדרכה ללא כל עלות

כדי להצליח בתחום המסחר האלקטרוני, תצטרכו ללמוד את התחום לעומק ולהתנסות ביצירת, ניהול ושיווק החנות המקוונת שלכם. בהתחלה כל העסק עלול להיראות טיפה גדול עליכם, אבל עם קצת אימון ותרגול, השמיים הם הגבול.

החדשות הטובות הן שבאינטרנט תמצאו טונות של מדריכים, בלוגים וסרטוני הדרכה חינמיים שיעזרו לכם ללמוד את התחום מאפס. תוכלו לקבל את כל הידע והכלים הנדרשים להקמת עסק מסחר אלקטרוני מצליח בלי להוציא שקל מהכיס.

המשאבים והחומרים המועילים והשימושיים האלה יעזרו לכם עם הצעדים הראשונים שלכם בתחום ויחסכו לכם המון תקלות וטעויות של מתחילים. קחו בחשבון שקורס איקומרס מפונפן ויוקרתי שמבטיח הרים וגבעות ועולה הון תועפות לא תמיד שווה את הזמן והכסף שלכם.

קיימים לא מעט גורואים מטעם עצמם שפשוט ממחזרים את אותם התכנים שתוכלו לצפות בחינם ביוטיוב וגובים על זה סכומים שערורייתיים. 

גישה ישירה ללקוחות בכל רחבי העולם

לא משנה היכן אתם מתגוררים, חנות וירטואלית מאפשרת לשווק ולמכור את המוצרים שלכם ללקוחות פוטנציאליים בכל רחבי העולם.

תוכלו לנצל לטובתכם את הפופולריות והעוצמה הבלתי נתפסת של האינטרנט והרשתות החברתיות כדי לפנות ולהגיע לכל אדם שמשתמש בפייסבוק או בגוגל ולהזניק את החשיפה והנראות של העסק שלכם לגבהים חדשים. 

להיכנס לראש של הלקוח ולהבין את דפוסי החשיבה וההתנהגות שלו 

אם אתם רוצים להפיק את מלוא הפוטנציאל הטמון בחנות המקוונת שלה ולמקסם את הרווחיות והתוצאות שלכם, אתם חייבים להבין מה בדיוק רוצה ומחפש קהל היעד שלכם ואיך לפנות בצורה הנכונה והטובה ביותר ללקוחות שלכם.

תנטרו ותנתחו את כל המדדים והנתונים החשובים כמו יחס ההמרה בין כמות הגולשים שביקרו בחנות הוירטואלית שלכם למספר הרכישות בפועל, שיעור הנטישה וההעדפות שלהם כדי לגבש אסטרטגיה מנצחת שתכבוש את לב הקהל ותספק מענה מושלם לצרכים ולהרגלי הקנייה שלהם. 

איך לעקוב אחר כל המידע החיוני הזה,לחלץ ממנו תובנות שימושיות ולהסיק מסקנות נכונות? עומדים לרשותכם כמה כלים יעילים לאיסוף וניתוח נתונים סטטיסטיים בחינם ובתשלום.

גוגל אנליטיקס ומנהל התגיות של גוגל (Google Tag Manager) הם כמה כלים חינמיים שיעזרו לכם לקרוא נכון את המפה ולהבין האם אתם מתקדמים בכיוון הנכון בעוד ש-Hotjar היא תוכנה בתשלום המאפשר לתעד ולנתח את אופן השימוש של הלקוח באתר ומספקת "מפות חום" העוקבות אחר תנועות ולחיצות העכבר של הלקוח כדי להבין אילו חלקים של האתר מושכים את רוב תשומת הלב שלו.

ניתוח הנתונים האלה יעזור לכם להבין מה בדיוק צריך לעשות כדי להציע את חווית השימוש הטובה ביותר עבור הלקוחות שלכם שתשאיר אותם מרוצים ושבעי רצון. 

פילוח קהל יעד

במקום לגשש באפלה, להתפזר למיליון כיוונים שונים ולנסות למצוא משהו שיקלע לצרכים של כולם, חשוב שתמצאו את הלקוחות הפוטנציאליים שיתעניינו במוצרים שלכם ותפנו אליה בצורה הממוקדת והיעילה ביותר.

פלטפורמות פרסום וקידום מובילות כמו גוגל ופייסבוק מציעות כלי פילוח עוצמתיים ומתקדמים לבעלי חנויות מקוונות שיעזור להפנות את הודעות הפרסום והמסרים השיווקיים שלכם לקהל היעד הרלוונטי שיתחבר אליהם.

זה הרבה יותר זול, חכם ויעיל מאשר לשלוף מהמותן ולירות לכל הכיוונים. פילוח נכון ומדויק של קהל היעד הוא חלק הכרחי ובלתי נפרד מכל עסק אלקטרוני רווחי ומצליח שיעזור לשפר את יחס ההמרה והביצועים שלכם. 

תקשורת נוחה ויעילה עם הלקוח

ניהול קשרי לקחות נמצא בראש סדר העדיפויות של כל עסק מסחר אלקטרוני. אתם לא תוכלו לשרוד זמן רב ולהצליח בגדול ללא לקוחות מרוצים ונאמנים שנהנו מהשירות שלכם.

הקפיצה והמהפכה הטכנולוגית האדירה בתחום האינטרנט מאפשרת לכם לתקשר בצורה ישירה עם הלקוחות שלכם ולטפל באופן מיידי בכל בעיה. 

רשתות חברתיות כמו פייסבוק מאפשרת לכם לדבר עם קהל הלקוחות, להעביר מסרים חשובים ולגרום להם להזדהות עם המותג שלכם ולהתחבר אליו. מדובר בהזדמנות מצוינת להגביר את המעורבות של הקהל ולבנות יחסי אמון והערכה עם הלקוחות.

אם הלקוח יודע שתמיד יש לו כתובת שהוא יוכל לפנות אליה בכל שאלה ובעיה ולקבל מענה מקצועי, אדיב ויעיל, הוא לא יהסס לרכוש את המוצרים שלכם פעם אחר פעם. זה כלי יעיל במיוחד לדבר אל ליבו של הלקוח ולשכנע אותו לבחור דווקא בחנות שלכם.

תחשבו היטב על צורת הפנייה והמסרים הנכונים והיעילים ביותר שיעזרו להגדיל את ערך חיי הלקוח (CLV) ולשמור לאורך זמן על לקוחות קבועים שירכשו כמה שיותר מוצרים שלכם. 

עלויות העסקת עובדים נמוכות 

כשהחנות המקוונת שלכם תצמח ותתרחב, לא תוכלו לטפל באופן אישי בכל היבט של העסק ולהעמיס על עצמכם כל מטלה שקשורה בשיווק, בקידום ובתפעול השוטף שלו.

עוזר וירטאולי יכול להציל את המצב ולאפשר לכם להתמקד במשימות החשובות והמכריעות ביותר בזמן שהוא יסגור את הקצוות ויטפל בכל ההיבטים הקטנים והזניחים בניהול העסק. תוכלו למצוא בקלות את המועמד המתאים באתרי פרילנסרים שונים ולשכור אותו בעלות חסכונית ומשתלמת שלא תעשה לכם חור בכיס.

כדי שתוכלו לשחרר את המושכות ולהאציל סמכויות בראש שקט, חשוב להכשיר היטב את העוזר הוירטאלי ולהסביר לו בבירור מה אתם רוצים ומצפים ממנו כדי שהוא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

תוכלו לתקף ולשווק את המוצר שלכם בלי לרכוש מלאי גדול שלו מראש

כל עסק מצריך מכם להחזיק ביד מוצרים שתציעו ללקוחות שלכם. כמובן שמדובר בהשקעה מוקדמת ובסיכון גבוה יותר להיתקע עם מוצר מדשדש ומקרטע שלא יצליח כפי שציפיתם והערכתם מראש.

תשמחו לשמוע שקיימת שיטת מסחר אלקטרוני שחוסכת לכם את כל כאב הראש הזה ומנטרלת את המוקש הזה. היא נקראת דרופשיפינג ומאפשרת לכם למכור ולשווק את המוצרים שלכם באינטרנט בלי לטרוח לקנות מלאי שלהם מראש ולדאוג לאחסון, למשלוח ולאספקה שלהם.

הספק הסיני שאתם עובדים איתו יעשה את כל העבודה הקשה הזאת במקומכם ויאפשר לכם להתרכז במה שחשוב באמת- מציאת מוצר מנצח שיכבוש את הקהל וגיבוש אסטרטגיית שיווק יעילה שתעזור למקסם את המכירות והרווחים שלכם. זה כל הסיפור. 

לא תצטרכו להוציא הון תועפות על שיפור, פיתוח ורענון החנות המקוונת שלכם

כדי לחדש ולשדרג חנות פיזית רגילה תצטרכו לפתוח את הכיס ולהוציא סכומי כסף גדולים במיוחד. שיפוץ ועיצוב מחדש של החנות, הרחבת הקיבולת והשטח שלה או העסקת עובדים חדשים יכולים להיות הוצאות כבדות במיוחד שתרגישו היטב בכיס שלכם וינגסו באופן משמעותי ברווחיות של העסק שלכם.

חנות וירטאולית היא סיפור שונה לגמרי. לא תצטרכו לקרוע את הכיס ולרוקן את הארנק כדי לשפר, לרענן ולהמציא מחדש את העסק שלכם. תוכלו לשנות בקלות את העיצוב של החנות,למטב ולייעל את חווית המשתמש ולעדכן את דפי הנחיתה שלכם בעלות מינימלית.

אפילו אם אינכם מעסיקים בצורה ישירה איש שיווק או מפתח תוכנה, תוכלו לשכור בקלות פרילנסר שיעשה את העבודה במחיר משתלם. 

קל מאוד להרחיב ולשדרג את העסק שלכם

לאחר שעסק המסחר האלקטרוני שלכם התגבר על חבלי הלידה שלו ונראה לכם שמצאתם את הנוסחה הנכונה להצלחה,הגיע הזמן להעלות הילוך ולקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה.

החדשות הטובות הן שבניגוד לחנות פיזית רגילה, הרבה יותר קל להרחיב את היקף הפעילות וקנה המידה של החנות המקוונת שלכם ולהאיץ את הצמיחה וההתרחבות שלה.

תוכלו להתחיל לשלוח את המוצרים שלכם לכל רחבי העולם כדי להגדיל באופן משמעותי את קהל היעד שאתם פונים אליו ולהעלות את העסק שלכם לרמה הבאה במינימום זמן ומאמץ. 

נקודת זינוק מצוינת לבניית מותג מוכר ואהוב 

מי לא היה רוצה להצליח בגדול וליצור מותג פופולרי ומבוקש כמו נייק, אפל או קוקה-קולה ששולט ביד רמה בשוק וקנה לעצמו צבא עצום של מעריצים נאמנים שהולכים אחריו באש ובמים? מסחר אלקטרוני מאפשר לעמוד במשימה השאפתנית והמאתגרת הזאת במהירות וביעילות מירבית. 

אם אתם מיישמים בהצלחה אסטרטגיית קידום ושיווק מנצחת ומתחזקים נוכחות דומיננטית ובולטת ברשתות החברתיות, תוכלו לבנות מותג מצליח ואטרקטיבי שיביא עמו בשורה חדשה וייכנס לתודעה של הצרכנים בפרק זמן קצר יחסית. 

החסרונות של מסחר אלקטרוני 

בחור בחולצת גינס מחזיק פתק עם המילה חסרונות ופתק מטושטש עם יתרונות

כולנו שמענו סיפורי הצלחה מדהימים על סוחרים אלקטרוניים שמרוויחים סכומים נאים של חמישה או שישה אפסים בכלום זמן וללא מאמץ, אבל המציאות הרבה יותר מורכבת.

אל תצפו שהחנות המקוונת שלכם תהפוך להצלחה מסחררת ותשבור שיאי מכירות בן לילה ובאפס מאמץ והשקעה מצידכם, זה פשוט לא עובד ככה.

כולנו אוהבים פתרונות קסם וקיצורי דרך, אבל כשמדובר בהקמת ותחזוקת חנות מקוונת משלכם, תצטרכו ללמוד כיצד להפיק את המירב ממנה ולנסות כמה אסטרטגיות וטקטיקות שיווק שונות עד שתמצאו את ה"אחת והיחידה" שתעלה אתכם על המסלול הבטוח להצלחה.

לוקח זמן עד שתבינו מה עובד בצורה הטובה ביותר בשבילכם. מעבר למציאת מוצרים מוצלחים שידברו ללקוח והקמת חנות מקוונת אטרקטיבית, תצטרכו לקדם ולשווק אותה בצורה הטובה והיעילה ביותר בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות כדי למשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

תאמינו או לא, אבל 80% מההצלחה של עסק מסחר אלקטרוני זה שיווק וקידום יעיל שלו. חנות וירטואלית שוממת שאף אחד לא מכיר לא תספק את הסחורה ותייצר רווחים. לכן, תצטרכו ללמוד איך עובד שיווק דיגיטלי, להשתפשף בתחום הזה ולהבין איך לפנות בצורה לקהל היעד שלכם המשכנעת והיעילה ביותר.

המסע לעבר עסק מסחר אלקטרוני רווחי ופורח יכול להיות ארוך , מפותל ורצוף קשיים, מוקשים ואתגרים רבים שתצטרכו להתגבר עליהם. זה חיסרון משמעותי עבור אנשים החולמים על רווח קל ומהיר.

להתאזר בסבלנות ולהקשיב בקור רוח לתלונות ולביקורות של הלקוח

כשאתם מנהלים חנות מקוונת רווחית ומשגשגת המבצעת משלוחים לכל רחבי העולם, אתם הולכים להיתקל בהמוני לקוחות ממגוון רחב של ארצות ותרבויות שונות. תצטרכו להתגבר על קשיי שפה וקצרים בתקשורת ולטפל באופן אדיב ויעיל בכל פניה ותלונה.

זה לא תמיד קל להקשיב לשיחות חופרות, נזיפות והתפרצויות זעם של לקוחות מתוסכלים ומאוכזבים שבטוחים שמותר ומגיע להם הכול. אבל בכל מקרה, חשוב לא לאבד עשתונות,לשמור על קור רוח ולענות להם בצורה רגועה. זה נכון שבעתיים כשאתם עוסקים בדרופשיפינג.

אתם צריכים להיות מוכנים להתמודדות עם תלונות של לקוחות כי אינכם אחראיים על אריזת, משלוח וניהול המלאי של המוצר ולכן לא תוכלו לפקח על הכול באופן אישי.

אבל האחריות על כל עיכוב במשלוח, פגם במוצר וכו’ תיפול על הכתפיים שלכם והלקוח ידרוש הסברים ויבוא בתלונות אליכם בנוגע לבעיות שהוא נתקל בהן. אף פעם אל תנפנפו את הלקוח, תתעלמו ממנו ותשימו פס על השאלות והפניות שלו.

כדי לצמצם את הפוטנציאל לתלונות וחוסר שביעות של הלקוח, ייתכן שתצטרכו לשקול להימנע ממכירת פריטים שבירים ועדינים או פריטים מסורבלים במידות גדולות מהרגיל המועדים לפורענות.

קשיים ובעיות במשלוח ובאספקת המוצר יכולים לחסל את עסק המסחר האלקטרוני שלכם 

לפעמים הכול קם ונופל על המשלוח של המוצר. אספקת המוצר היא היבט מכריע במכירות אונליין שאסור לזלזל ולהמעיט בערכו. בעיות ועיכובים במשלוח יכולים להיות הקש שישבור את גב הגמל וישאיר את הלקוח מתוסכל ומאוכזב.

חשוב להשקיע בשירות משלוחים מקצועי,אמין ויעיל ולשים לב למלאי המוצרים הזמינים כדי לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר ללקוחות שלכם ולוודא שהם יקבל את המוצר כמה שיותר מהר ללא תקלות ועיכובים.

זה נכון גם עבור דרופשיפרים שאינם מחזיקים במלאי של המוצרים שהם מוכרים ומטפלים באופן ישיר במשלוח שלהם. אתם חייבים לציין בצורה שקופה, ברורה ומפורטת את מדיניות המשלוחים שלכם כולל זמני המשלוח המשוערים, כך שללקוח יהיה מושג ראשוני מתי הוא אמור וצפוי לקבל את המוצר שהזמין.

בנוסף, תטפלו בצורה רגישה ומתחשבת בכל בירור של הלקוח בנוגע לאספקת ההזמנה שלו. במקום לענות לו בצורה מתנשאת ולשלוח אותו לקרוא את מדיניות ותנאי המשלוח שלכם, תנסו להזדהות עם המצב שלו, להודות בנימוס על הסבלנות וההבנה שלו, לספק את קוד המעקב של החבילה כדי שהוא יוכל לדעת היכן נמצא הפריט ולהבטיח שתטפלו בכל עיכוב ותשקיעו כל מאמץ כדי שהוא יקבל את המוצר במהירות האפשרית.

כמובן שאינכם יכולים לשלוט בזמן המשלוח של המוצר ולהבטיח שהוא יגיע בבטחה ללקוח ללא עיכובים. החוכמה היא לטפל ביעילות ובמקצועיות בכל בעיה ולהראות ללקוח שהוא באמת חשוב עבורכם ואתם עושים הכול כדי לספק לו את חווית הרכישה הנעימה והטובה ביותר.

אם מתרחש עיכוב לא סביר בזמן המשלוח והמוצר של הלקוח הלך לאיבוד, תעניקו לו החזר כספי בלי לחשוב פעמיים. זה ישתלם לכם בגדול בטווח הארוך- כי רוב הסיכויים שהלקוח יתרשם מהשירות המעולה שלכם ויחזור לחנות שלכם פעם נוספת.

תחרות עזה

צריך להסתכל למציאות בעיניים: שוק הקניות המקוונות צפוף, רווי ותחרותי יותר מאי פעם. על פי ההערכות האחרונות, במרחבי הרשת האינסופיים פועלות למעלה מ-800 אלף חנויות וירטואליות! המספרים הבלתי נתפסים האלה מדברים בעד עצמם.

וזה עוד לפני שהזכרנו את המגוון העצום של פלטפורמות וזירות המסחר המקוון השונות שעומדות לרשותכם. לא משנה אילו פריטים תמכרו ובאיזו נישה תפעלו, תצטרכו להתמודד עם תחרות קשה במיוחד.

זה אומר שתצטרכו להשקיע המון זמן, מאמץ, כסף ומשאבים בפרסום וקידום יעיל של החנות המקוונת שלכם כדי לשכנע את הלקוחות ללכת דווקא על המוצרים שלכם ולהפנות גב למתחרים.

כשכל סוחר אלקטרוני מנסה לשלוף קלף מנצח מהשרוול כדי לנצח בתחרות הקשה על הלב והכיס של הלקוח, תצטרכו להצטיין בכל היבט ולספק שירות יוצא מהכלל לקהל הלקוחות שלכם.

אם לא תטפחו מוניטין נטול רבב ותדמית חיובית ותצליחו לבנות קהל לקוחות רחב, יציב ונאמן שמתחבר למוצרים שלכם וחוזר אליכם שוב ושוב, תתקשו להצליח ולגרוף רווחים בטווח הארוך. תזכרו שכל לקוח הוא נכס יקר מפז שחשוב לשמור מרוצה ושבע רצון לאורך זמן רב.

ציפיות ודרישות גבוהות של הלקוח

אין שום דרך לוודא שמוצר מסוים באמת מתאים ללקוח וקןלע בול לצרכים ולדרישות שלו לפני שהוא ינסה להשתמש בו בפועל.

לפעמים, הוא יכול להתלהב ולהזיל ריר על מוצר מסוים שנראה מושלם על הנייר, אבל כשהוא סופסוף מקבל את המוצר ומניח עליו את הידיים הוא מתאכזב בגדול ומתבאס לגלות שהוא לא בדיוק עומד בציפיות הגבוהות ממנו ומספק את הסחורה.

הבעיה הזאת נפוצה במיוחד בפריטי לבוש ואופנה שהתמונה שלהם באתר לא תמיד תואמת לדרך שבה הם יושבים ונראים על הלקוח במציאות.

לכן, אם אתם רוצים להקים עסק דרופשיפינג פורח משלכם, עדיף ללכת על בטוח ולהימנע משתי הנישות הבעייתיות האלה שעלולות להפוך למוקש רציני. גם הבגד האיכותי ביותר לא תמיד יעמוד בציפיות המוקדמות ובדרישות של הלקוח ותצטרכו להתעסק עם המון ביטולים והחזרות.

כדי לחסוך לעצמכם את כאב הראש הזה ולמנוע מראש בעיות ותקלות מהסוג הזה, חשוב להשקיע בתיאור כמה שיותר מקיף, מפורט וברור של המוצר, כולל תמונות מכמה זוויות שונות ואפילו סרטוני וידאו, כך שהלקוח ידע בדיוק מה הוא הולך לקבל ולא יוכל לבוא בתלונות אליכם.

במקום הבטחות מפוצצות ותיאור מעורפל ומטושטש של המוצר, עדיף לספק עליו כמה שיותר מידע שקוף, מוחשי ובהיר התואם ונאמן למציאות כדי לסלק ספקות ותהיות של הלקוח ולמנוע מראש אי הבנות, הפתעות לא צפויות וציפיות מנופחות ולא מציאותיות מצד הלקוח.

מסחר אלקטרוני: שאלות ותשובות

בחורה עם סוודר אדום מחזיקה סימן שאלה לבן רקע תכלת

האם כדאי לעבור תוכנית הכשרה למסחר אלקטרוני?

המטרה עיקרית של תוכנית הכשרה באיקומרס היא להתמקצע בתחום ולהשיג חותמת רשמית למומחיות, לבקיאות ולמיומנות שלכם בתחום.

תעודה רשמית המעידה על כך שעברתם בהצלחה הכשרה מקצועית במסחר אלקטרוני תעזור לשפר את הסמכות, המוניטין והתדמית שלכם בעיני הלקוח, לשדר מקצועיות ואמינות ולהראות שיש לכם רקורד מוכח בתחום.

כמובן שזה לא הכרחי לעבור הכשרה מקצועית מקיפה כדי לפתוח חנות מקוונת, אבל זה בטוח לא יזיק להראות ללקוחות שלכם שאתם מקצוענים שיודעים היטב מה הם עושים. 

איך למצוא את קורס המסחר האלקטרוני הנכון עבורי?

אתם צריכים לבדוק לעומק את הרקורד, המוניטין והרקע של מרצה הקורס.

חשוב לוודא שקורס המסחר האלקטרוני שהחלטתם ללכת עליו למד באופן מקצועי את התחום ובעל ניסיון עשיר ומקיף במכירות אונליין ובשיווק דיגיטלי.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה ליפול על חובבן שיספר לכם מעשיות וימכור לכם חלומות. אם גיליתם שמרצה הקורס אף פעם לא הקים וניהל חנות מקוונת או עסק מסחר אלקטרוני בעצמו, זה תמרור אזהרה שצריך להדליק אצלכם נורה אדומה.

בנוסף, אתם צריכים לוודא שתוכנית הקורס תואמת ליעדי הלימוד ולדרישות שלכם ושניתן לחזור לכל המידע והמשאבים שהוא מכיל גם לאחר שסיימתם אותו כדי לבדוק פרט חשוב שפרח לכם מהראש או לחדד נקודה מסוימת.

תעשו סקר שוק רחב ותבחרו את הקורס שמספק תמורה טובה לכסף שלכם וקולע לצרכים ולהעדפות שלכם. 

האם קיימים קורסי מסחר אלקטרוני בחינם?

תשמחו לשמוע שזה ממש לא בשמיים למצוא קורסי איקומרס איכותיים שלא יעלו לכם שקל. חלק מהם אפילו כוללים תעודת גמר רשמית לבוגרי הקורס. 

מדוע עולם המסחר האלקטרוני והקניות אונליין לא מפסיק לצמוח, להתרחב ולהתפתח?

קדחת הקניות באינטרנט הולכת וצוברת תאוצה ושוברת שיאים מדי שנה. שלושת הגורמים המובילים לזינוק החד בהיקפי המסחר האלקטרוני הם: 

  • הצמיחה המתמדת של שוק הסמארטפונים ומכשירי מובייל 
  • נוחות מירבית 
  • דרך חדשה ומהפכנית לערוך קניות מבלי לצאת מהבית 

השורה התחתונה 

בחורה מאושרת ומחייכת בחולצת פסים עם גשם של כסף רקע כתום

קורס מסחר אלקטרוני איכותי צריך ללמד אתכם איך לפתוח חנות מקוונת משלכם ולמקסם את הפוטנציאל, הרווחיות וההצלחה שלה בלי להסתבך ולשבור את הראש.

תוכלו להכיר לעומק כמה אסטרטגיות שיווק ומכירה מנצחות ופלטפורמות מסחר אלקטרוני מובילות כדי למצוא את המודל העסקי שיעבוד בצורה הטובה ביותר בשבילכם.

מעבר להיכרות עם כל המושגים הבסיסיים והידע התיאורטי, קורס איקומרס מועיל באמת צריך לספק תרגול מעשי ודוגמאות מהעולם האמיתי שיעזרו לכם להשתפשף בתחום ולהבין איך הוא עובד בתכל’ס.

חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת קורס מסחר אלקטרוני איכותי ה"תפור" לצרכים, למטרות הלימוד ולרמת הניסיון והמיומנות שלכם.

לפני שאתם מתחייבים לקורס איקומרס מסוים, חשוב שתעברו על תוכנית הלימודים והמאפיינים העיקריים שלו ותוודאו שהוא מכסה את כל ההיבטים והתחומים הספציפיים שאתם רוצים להתמקד בהם.

לדוגמה, אם אתם רוצים ללמוד כיצד להשתמש בצורה יעילה וחכמה בכלי הקידום של גוגל לשדרוג המכירות והחשיפה של החנות הוירטואלית שלכם או מתכוונים לנהל חנות מקוונת בפלטפורמת אמזון, חשוב לבחור בחוכמה קורסים העוסקים בהרחבה בנושאים האלה ויספקו מענה מקיף לדרישות ולהעדפות שלכם.

עולם המסחר האלקטרוני לא מפסיק לצמוח, להתחדש ולשנות את פניו במהירות מסחררת, לכן כדי לבלוט בנוף ולהתעלות על המתחרים, כל סוחר אלקטרוני ובעל חנות מקוונת חייב להישאר עם האצבע על הדופק, לקרוא נכון את המפה ולהתאים את עצמו לכללי המשחק החדשים.

במקום לנוח על זרי הדפנה ולהיכנס לשאננות או להמשיך לדשדש ולדרוך במקום ולהתפשר על בינוניות, זה תמיד רעיון טוב לקחת קורס מסחר אלקטרוני מקצועי שיעזור לכם לעלות על דרך המלך ויספק המון כלים, משאבים וטיפים שימושיים שיעזרו להזניק לשמיים את התוצאות, הביצועים והיעילות של עסק המסחר האלקטרוני שלכם.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך המקיף הזה יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בקורס המסחר האלקטרוני המושלם עבורכם במינימום זמן ומאמץ ויחסוך לכם המון ספקות, התלבטויות ואכזבות.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור

שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo