קורס שוק ההון: 7 קורסים מומלצים ללימודי שוק ההון ומסחר בבורסה

קצרים בזמן? הנה קורס שוק ההון הכי טוב לשנת 2024.

מכללת פסגות – נחשבת בעיני רבים בתור המקום הכי טוב ללמוד בו איך לסחור ואיך להרוויח בפועל ממסחר בבורסה. לחצו כאן כדי לקבל ייעוץ לימודים בחינם!

כשאתם מחפשים קורס בשוק ההון, חשוב שתבחרו במנטור מקצועי עם ניסיון רב ורקורד מוכח בשוק. רצוי כזה שמראה את הברוקר סטייטמנט שלו.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה ליפול על מישהו שרק מלמד מושגים אבל בפועל לא יודע איך לסחור בבורסה. לכן חשוב שתבחרו בקורס שוק הון מקצועי שנוצר על ידי אדם עם ניסיון רב במסחר (רווחי! כי אפשר גם לצבור ניסיון של הפסדים). לפחות חמש ועדיף עשר שנות ניסיון.

כשאני מדבר על "ניסיון" אני בעיקר מדבר על רווחים שהמנטור יכול להוכיח שהוא עשה, או במילים אחרות – קבלות.

הנה טבלה להשוואה מהירה:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
לוגו של מכללת פסגות
מכללת פסגות
קבלות חד משמעיות
למידע נוסף
השורה התחתונה
המקום הכי טוב ללמוד בו בעברית איך לסחור ולהרוויח כסף ממסחר בבורסה. מכללת פסגות מובילה את תחום לימודי שוק ההון בישראל למעלה מ-18 שנה. מייסדי המכללה הוכתרו "מפצחי המניות" על ידי עיתון דה מרקר.
יתרונות
הקורס הפרונטלי הכי טוב בישראל.
לימוד פשוט להבנה ובגובה העיניים.
המון עדויות מתלמידים מרוצים.
מעל 18 שנות ניסיון בתחום.
פריסה ארצית.
חסרונות
בעיקר לימודים פרונטליים.
קורס האונליין הכי טוב בישראל
לוגו של האקדמיה של סירקל איי
האקדמיה למסחר מבית  Circle-A
ללמוד מסוחרי על מקצועיים
למידע נוסף
השורה התחתונה
האקדמיה של circle-a Capital הוא בית הספר המקצועי והמקיף ביותר היום שהוקמה על ידי חברת הנוסטרו מהגדולות ומהמובילות בארץ וצמח בברוקראז' הגדול בישראל. זה המקום שלכם ללמוד ברמה גבוהה ממרצים בכירים שחיים ומתפרנסים ממסחר. מעל 1,000 שעות הרצאות וקורסים מרתקים בכל נושא שרק תרצו, שיעבירו אתכם מסלול הכשרה מובנה ומלא. מהצעדים הראשונים בשוק ההון, דרך מסחר יומי ואופציות ועד למסחר אלגוריתמי מתקדם. הכול במקום אחד, עם גישה מלאה ללא הגבלה לחומר הלימוד אונליין, וליווי צמוד ללא הגבלה שיסייע לכם להפוך לסוחרים אמיתיים ומקצועיים שתמיד חלמתם להיות.
יתרונות
קורס האונליין הכי טוב בישראל.
שירות לקוחות מדהים.
כמות נכבדת של תלמידים מרוצים.
ללמוד מסוחרי על שחיים ומתפרנסים משוק ההון.
ספרייה דיגיטלית עשירה ומגוונת של קורסים והרצאות
חסרונות
בעיקר לימודים אונליין.
אפשרות טובה נוספת
לוגו של טרייד טרייב
טרייד טרייב
מושלם למתחילים ומתקדמים
למידע נוסף
השורה התחתונה
קורס מעולה למי שרוצה להשקיע בשוק ההון, אך להמשיך לחיות את חייו מבלי להיות מחובר באינפוזיה למסכים. הקורס מתאים למי שמעוניין להשקיע בשגר ושכח ולמי שסקרן ורוצה ללמוד באמת איך להבין שווי של חברות.
יתרונות
מרצה עם ניסיון מוכח של מסחר רווחי בשוק ההון.
עדויות של תלמידים מרוצים.
הקורס מאוד תכלסי ומלמד רק את מה שצריך לדעת.
חסרונות
לא מתאים למי שיש לו תיק השקעות של מעל 1,000,000 ש"ח.

מנטור "כריש" שנמצא שנים רבות בתחום ושצלח את כל העליות והמורדות שהמקצוע מביא איתו, מסוגל לקרוא את המפה נכון ויודע איך להרוויח בצורה עקבית, כמעט בכל מצב.

הלכנו ובדקנו וגילינו שהמון קורסים למסחר בשוק ההון שיש כיום באינטרנט, מועברים על ידי חובבנים עם ניסיון של שנה או שנתיים בשוק ההון. חלקם אמנם מבוגרים ומדברים בקול סמכותי ואף מתהדרים בשיערות לבנות שאמורות לרמוז לנו על הניסיון הרב שלהם, אך לצערנו לאחר בדיקה עם הקשרים שלנו בתחום… מסתבר שהרוב הצגה.

לכן, חשוב לבדוק מה הניסיון במסחר פעיל שיש למדריכים שלמלמדים. זה לא משנה שהוא *מלמד* 10 שנים. השאלה היא כמה זמן הוא גם סוחר בעצמו, וכמו שאמרנו: גם מרוויח!

הרוב המוחלט של הקורסים למסחר בשוק ההון שתמצאו באינטרנט מועברים על ידי חובבנים עם ניסיון של שנה או שנתיים בשוק, שלא הרוויחו שקל בבורסה, והבינו שאולי יש יותר כסף בלמכור קורסים וחלומות לאנשים, והם עושים את זה לרוב באמצעות פרופיל אינסטגרם שמראה סגנון חיים ראוותני ולרוב גם פיקטיבי.

בנוסף, המנטור שמעביר את הקורס צריך להיות מסוגל להעביר את המידע בגובה העיניים ובצורה ברורה ומובנת. הוא חייב להיות אדם שמחובר לתחום, מכיר אותו היטב ובעל תשוקה למסחר בשוק ההון.

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

מה זה קורס שוק ההון?

קורס שוק ההון הוא הבסיס שבאמצעותו תוכלו ללמוד את כל מה שאתם צריכים לדעת בתחום כדי להתחיל לסחור בעצמכם. בימינו אנשים רבים מנצלים את כוחו של שוק ההון כדי לסחור במגוון מוצרים פיננסיים וליצור רווחים שיכולים להיות גדולים מאוד מבלי לצאת מהבית. עם זאת, הכניסה לתחום ושליטה בו אינה נעשית ביום אחד, ולשם כך מיטב המכללות בארץ מציעות לכם קורס ללימודי שוק ההון, שבסופם תצאו ברוקרים המסוגלים לסחור בבורסה וליצור לעצמכם רווחים.

מה לומדים במסגרת קורס שוק ההון?

בקורס שוק ההון לומדים על מגוון נושאים, החל בתפקידי הברוקר, דרך מגוון מונחים כמו מניות, תיקי מסחר, ריביות, מדדים ומכפילים, וכלה בשיטות ניתוח ופעולה כמו אנליזה גרפית, טכניקות להערכת שווי של מניה ופעולות הקשורות לסיכונים במסחר.

למה כדאי ללמוד קורס שוק ההון ומסחר בבורסה?

קורס שוק ההון ומסחר בבורסה מספק לכל תלמיד ותלמידה את כל הידע והכלים הבסיסיים הנדרשים לעבודה חכמה בתחום. כל אדם המעוניין לעסוק באופן מקצועי במסחר הזה צריך לדעת איך מתחילים ומהי המשמעות של כל המונחים, והדרך הכי מקצועית ויסודית ללמוד על הכול היא באמצעות קורס כזה. הקורס יכול להתאים גם למי שאינו מעוניין לעסוק בתחום אך רוצה להכיר אותו לעומק.

7 קורסים למסחר בשוק ההון הכי טובים לשנת 2024

לפניכם כמה קורסים איכותיים שיסגרו את הפינה עבור סוחרים מתחילים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בתחום. וכמובן גם עבור סוחרים ותיקים יותר שרוצים להרחיב את הידע והכישורים שלהם – כי תמיד טוב ללמוד עוד דברים.

בחרנו 7 קורסים עם מנטורים שיכולים לספק קבלות מוכחות להצלחות האישיות שלהם, ואף בדקנו את הידע של התלמידים שלהם כדי לוודא שאכן הקורס מעביר את הידע כמו שצריך לתלמידים.

קחו בחשבון שמחירי הקורסים המופיעים בסקירה הזאת נכונים לזמן כתיבת שורות אלה וכמובן שהם יכולים להתעדכן ולהשתנות.

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את הקורסים הכי טובים בארץ ובעולם:

1

קורס שוק ההון במכללת פסגות

ללמוד מהאנשים שחיים ונושמים את שוק ההון
הלימודיים הפרונטליים הכי טובים בישראל
מכללת פסגות מציעה קורס שוק ההון פרונטלי והכשירה מעל 30,000 תלמידים. מדובר במכללה הכי ותיקה ומקצועית בישראל, עם וותק וניסיון של מעל 18 שנה והתמקדות בלימודים פרקטיים וליווי אישי.
מהרו: מספר המקומות מוגבל! למידע נוסף לצפייה בעדויות של תלמידים
מכללת פסגות נושאת את “תו אמון הציבור“ – למען הגינות בעסקים.
יתרונות
  • כיתות פרונטליות ומתקדמות.
  • אפשרות לחזור על הקורס מחדש!
  • מכללה רצינית שקיימת למעלה מ-18 שנה.
  • הכשירו בהצלחה למעלה מ-30,000 תלמידים.
  • מרצים שחיים ונושמים את התחום עם ניסיון אדיר!
  • מעטפת של קורסים רבים בתחום שוק ההון שיאפשרו לך ללמוד עוד תחומים בהתאם לרמה שלך.
  • מייסדי המכללה מלמדים ומפקחים על החומר הנלמד ונותנים יחס אישי.
  • שירות לקוחות מצוין ורכזת לימודים צמודה שמלווה את הסטודנטים.
  • שיטות למידה פרקטיות והתנסות במערכת מסחר דמו.
  • כנסים ואירועי העשרה כל הזמן לבוגרי המכללה.
  • אפשרות ללמוד גם אונליין.
חסרונות
  • פחות מתאים למי שאוהבים ללמוד בעצמם מהבית.
  • לא מתאים למי שמחפש להתעשר מהר או מסחר מסוכן ואגרסיבי.

מתאים ל: סוחרים מתחילים ומתקדמים.

עלות הקורס: 3,500 – 5,500 ש"ח.

קיבלת החלטה ללמוד את שוק ההון? מעולה. זה אומר שאסור לך לעשות טעויות עם הכסף שלך.

את מכללת פסגות הקימו רועי ראובן ויניב ארביב שחיים ונושמים את שוק ההון כבר יותר מ-20 שנה.

שיטת הלימוד הייחודית והפרקטית שרועי ויניב הנחילו במכללה, מיקמה אותה בחוד החנית של עולם שוק ההון והיא נחשבת למכללה המובילה והגדולה בישראל עם סניפים בפריסה ארצית.

מכללת פסגות הכשירה מעל 30,000 תלמידים והיא פעילה כבר למעלה מ-18 שנה – מדובר בהישג שובר שיאים!

מכמה ראיונות שונים עם תלמידים שלמדו שם, שמענו על חוויית לימוד שלא קיימת בשום מקום אחר ופשוט הפכה את הלימודים לחוויה מהפכנית שממקסמת את סיכויי ההצלחה של התלמידים: כיתות לימוד פרונטליות (כמובן שיש גם אפשרות לאונליין), המצוידות במחשבי מסחר מתקדמים, יחד עם קהילת סוחרים ענקית של אנשים בשלבים שונים של החיים (מנכ"לים בכירים, שכירים, יזמים מצליחים, סטודנטים, חיילים משוחררים ועוד) שמאפשרת לייצר קשרים עם אנשים חזקים ובעלי השפעה עצומה.

המסלול הפרקטי כולל התנסות בסימולטור מסחר מקצועי, תרגול ויישום החומר הנלמד על ידי מרצים בכירים שחיים ונושמים את עולם שוק ההון, והכי חשוב – גם מרוויחים בו כסף על בסיס קבוע. כל זה ועוד, מאפשר לתלמידים חוויה לימודית שלא קיימת בשום מקום אחר.

רועי ויניב, מייסדי המכללה, מנהלים אותה עד היום – מה שמאפשר להם לגעת בתלמידים באופן אישי ולהעביר להם את הידע והניסיון העצום שהם צברו לאורך יותר מ-20 שנה.

זה אחד הדברים שמעניקים לתלמידים של מכללת פסגות יתרון אדיר, בזכות העובדה שזה מאפשר להם לקצר את הדרך להצלחה בשוק ההון ולהימנע מטעויות מיותרות.

מה הקאץ' בלימודים במכללה?

בניגוד לכל ההבטחות חסרות הכיסוי שמפוזרות ברשת ומנסות לגרום לאנשים לחלום חלומות בשוק ההון שלא ניתנים להשגה, מכללת פסגות מתמקדת אך ורק בתוצאות ולימוד פרקטי.

היא לא מיועדת למי שמחפש להתעשר ביום אחד (היא גם לא מאמינה שזה אפשרי) או לאנשים שרוצים לסכן את הכסף שלהם בסיכון גבוה מאוד בלי אסטרטגיה, שיטת עבודה נכונה והתנהלות מקצועית בשוק ההון.

מכללת פסגות נושאת את “תו אמון הציבור“

נשיאת התו מחייבת את המכללה לכללי הגינות, שקיפות ושירות נאות של ארגון אמון הציבור. קבלת תו אמון הציבור מבטא גם סטנדרטים גבוהים של אמת והגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות מידע, שירות נאות, הגינות בעריכת חוזים ובקיומם, שמירה על פרטיות וכיבוד החוק. עוד צעד חשוב בייצובה של מכללה פסגות למכללה המובילה והגדולה בישראל – גם באיכות השירות!

למכללה יש מסלולים רבים שכל אחד מהם מתמקד בתחום אחר: ניהול תיק השקעות עצמאי, השקעות ארוכות טווח, מסחר יומי, אופציות, ואפילו "אימון מנטאלי" – מסלול שבו תוכלו ללמוד איך "לחשוב כמו סוחרים".

מדובר במכללה ותיקה שכולם מכירים, עם אלפי תלמידים מכל רחבי הארץ, שמאפשרת למידה בכיתות יחד עם למידה מהבית.

2

קורס שוק ההון באקדמיה של circle-a Capital

ללמוד לסחור במקום אחד
קורס האונליין הכי טוב בישראל
מרכז הלימוד של circle-a הוא בית הספר המקצועי והמקיף ביותר היום שהקים ומנהל הברוקראז' הגדול והמוביל בארץ. זה המקום שלכם ללמוד ברמה גבוהה ממרצים בכירים שחיים ומתפרנסים ממסחר.
יתרונות
  • ללמוד מסוחרי נוסטרו מקצועיים שמתפרנסים ממסחר.
  • ללמוד את כל תחום המסחר וההשקעות במקום אחד.
  • מערכת לימודים מקצועית עם שתי אפליקציות ללימודים בכל זמן, מכל מכשיר ובכל מקום.
  • מעל 1,000 שעות של תוכן לימודי בשוק ההון.
  • צוות תמיכה מקצועי זמין במהלך ההכשרה ואחריה, שירות איתותים, פרקטיקות וחדרי סוחרים וקהילה חזקה.
  • ליווי אישי יד ביד לאורך כל תהליך הלימוד.
  • ללמוד מסחר מילדות לבגרות אצל הברוקר שילווה אותך גם בהמשך הדרך.
  • לימודי מסחר לכל רמה החל מהכניסה אל שוק ההון ועד הכשרות למסחר אלגוריתמי.
  • במרכז הלימוד מלמדים את כל נושאי הליבה החשובים במסחר והשקעות: אופציות ונגזרים, השקעות ערך, הכשרות למסחר אלגוריתמי למתכנתים שרוצים לכתוב קוד סוחר ולסוחרים שרוצים לתכנת רובוט בשפה קלה, קריפטו ועוד.
  • תוכלו למצוא תהליכי לימוד ברמות שונות ובמחירים שונים כך שיתאימו לכל כיס ולכל לקוח (גם ללקוחות קצה).
  • כל העובדים והמרצים במרכז הלימוד נבחרים בקפידה תוך דגש על מקצועיות מרבית, סבלנות ואמפתיה. במילים אחרות כלקוחות מרכז הלימוד תקבלו מענה לכל צורך בכל זמן.
חסרונות
  • השיעורים הם אינטרנטיים בלבד.

ללמוד לסחור זה תהליך. ממש כמו ללמוד מקצוע חדש. זה לא משהו שלומדים ביום וגם לא בשבוע. חשוב שתבינו שכדי להפוך לסוחרים מקצועיים שמתפרנסים מזה בכבוד, אתם תידרשו לתהליך לימוד הדרגתי ומתוכנן.

רק באקדמיה למסחר של סירקל איי תעברו מסלול למידה מובנה ומלא, ותזכו למסגרת שתוכלו להתפתח בתוכה שלב אחר שלב, עד שתהפכו לסוחרים אמיתיים.

תלמדו ללכת את צעדיכם הראשונים בשוק ההון, תכירו את עולם המושגים הבסיסי, תעברו הכשרות במסחר יומי (Day Trading), מסחר סווינג, תלמדו ניתוח פונדמנטלי וניתוח טכני. תבינו את הפסיכולוגיה של המסחר, איך לנהל סיכונים, תתקדמו למסחר באופציות ונגזרים ולבסוף תגיעו לאלגוטריידינג (מסחר אלגוריתמי) הנושא הטכנולוגי החם ביותר בשוק ההון.

אז אל תסתפקו באיזה קורס בסיסי שמצאתם אונליין שיזרוק אתכם למים העמוקים בלי הכלים הנדרשים להצליח. אם אתם רציניים ובאמת מעוניינים ללמוד את תחום ההשקעות והמסחר באופן מעמיק – האקדמיה של סירקל איי הוא המקום המקצועי ביותר עבורכם.

סגל מקצועי בו כל המרצים באמת מתפרנסים ממסחר

הרשתות החברתיות מוצפות בכל מיני חובבנים שנשמעים מאד סמכותיים ומוכרים לכם חלומות וקורסים מהירים להצלחה. השאלה שחשוב שתשאלו – כמה שנים הם סוחרים והאם הם באמת מתפרנסים ומרוויחים כסף מהמסחר שלהם?

באקדמיה של סירקל איי ילמדו אתכם רק סוחרים אמיתיים שמתפרנסים ממסחר בכבוד ולאורך שנים רבות. חלק מהמרצים אצלנו הם סוחרי נוסטרו, חלק עבדו בחברות החזקות וניהלו תיקי לקוחות בשווי מיליוני שקלים. אלו אנשי מקצוע רציניים שחיים ונושמים את שוק ההון ולא רק קטפו הצלחות אלא ידעו לצלוח תקופות של משברים בשוק.

אלו מומחים בעלי ניסיון מוכח שכתבו את כל חומר הלימוד, שמעבירים לכם את הקורסים בצורה קולחת ועניינית, ומלווים אתכם צעד צעד בכל שלב בדרך.

כי באקדמיה של סירקל איי אנחנו מאמינים שרק אנשי מקצוע בכירים שמתפרנסים באמת ממסחר הם האנשים שמסוגלים להפוך אתכם לסוחרים.

מערכת הלימוד המתקדמת הזמינה והאיכותית ביותר בישראל

אולי התרגלתם שהיום כל אחד שיש לו מצלמה, מיקרופון וערוץ יוטיוב מעביר קורס למסחר. אבל אנחנו בתור מרכז הלימוד המקצועי ביותר בישראל מעוניינים לתת לתלמידים שלנו הרבה מעבר לזה. החוזקה שלנו היא מערכת הלימוד הטכנולוגית והמתקדמת שתוכננה על ידי האנשים שמבינים לעומק את עולם המסחר ושוק ההון.

פיתחנו בשבילכם שתי אפליקציות ייעודיות שניתן להתקין ולהשתמש בהן בקלי קלות, כל שאתם צריכים זה חיבור WiFi ומכשיר אייפון או אנדרואיד, או כמובן גם במחשב, ומיד תוכלו להתחיל ללמוד מכל מקום בעולם ובכל זמן שנוח לכם.

במערכת הלימוד תמצאו למעלה מ-1,000 שעות לימוד באיכות 4K שצולמו ונערכו על ידי צוות וידאו מקצועי. בשונה ממקומות אחרים שם חומר לימודי פתוח רק לזמן מוגבל – באקדמיה של סירקל איי קיימת ספרייה עשירה ומגוונת של קורסים והרצאות שזמינה עבורכם לתמיד, ללא הגבלה, שתוכלו לצפות בה שוב ושוב לפי מידת רצונכם, בכל מקום 24/7 .

ליווי אישי צמוד שיעזור לכם להתפתח ולהצליח בכוחות עצמכם

אחד החסמים הנפוצים בקרב סוחרים מתחילים הוא שבשלבים המוקדמים הם עושים את אותן טעויות, סופגים קצת הפסדים, מתייאשים ויוצאים מן המשחק מהר מאד. באקדמיה של סירקל איי חשוב לנו שתתמידו ותהיו נחושים להצליח, ומאמינים שחלק עיקרי בלהיות סוחר זה לגדול ולהתפתח גם מאתגרים וקשיים ששוק ההון מציב.

לכן אנו דואגים לספק לכם את הליווי המלא והמקיף ביותר למסחר מעבר לקורסים עצמם, ולצייד אתכם בכלים הנכונים למסחר בכוחות עצמכם.

המרצים והמומחים שלנו ילוו אתכם בכל שלבי הדרך, יאבחנו את תוצאות המסחר שלכם, יתנו לכם טיפים ויתקנו אתכם היכן שצריך, תוכלו להעלות מולם בצ'אט שאלות ובעיות ולזכות לתשובות מעמיקות.

תתמקצעו על גבי מערכת המסחר שתשמש אתכם בתור סוחרים

חשוב להבין שגם אם תלמדו קורס אצל מנטור, כדי לסחור בפועל תהיו חייבים לפתוח חשבון אצל ברוקראז', ואז תצטרכו כמובן ללמוד כיצד להשתמש במערכת המסחר שלהם. ככה זה עובד.

אבל יש דרך הרבה יותר חכמה, מהירה ויעילה. סירקל איי אקדמי היא פריים פרטנר של אינטראקטיב ישראל, הכלי שאתם לומדים עליו במהלך הקורסים הוא אותו כלי בדיוק שתשתמשו בו אחר כך למסחר אמיתי.

מערכת המסחר עליה תתמקצעו נקראת TWS – מערכת המסחר של אינטראקטיב ברוקרס זוכת הפרסים הנחשבת מהטובות והמתקדמות היום בעולם, ועל כך יעידו מיליוני סוחרים פעילים ומשקיעים שמשתמשים בה.

במהלך הלימודים תלמדו להשתמש במגוון הכלים החדשניים שהמערכת מציעה, ותשלטו בה במיומנות גבוהה שתקפיץ את יכולות המסחר העצמאי שלכם כמה רמות קדימה.

לסיכום, אם אתם רציניים בקשר לכוונתכם להפוך לסוחרים מקצועיים שמתפרנסים ומצליחים בשוק ההון, אתם צריכים ללמוד לסחור במקום הנכון – האקדמיה של Circle A Capital.

3

לימודי שוק ההון בטרייד טרייב

המנטורים הכי רווחיים בישראל
בחינה מעניינת נוספת
טרייד טרייב היא מכללה מובילה בישראל ללימודי מסחר בשוק ההון. יש להם הרבה מאוד עדויות של תלמידים שמדברים על הרווחים שהם עשו בזכות הכלים שהם למדו בקורסים שלהם, והמנטורים של טרייד טרייב נחשבים למנטורים שמרוויחים הרבה כסף בבורסה ומציגים קבלות חד-משמעיות לרווחים שלהם.
יתרונות
  • קיימת שקיפות מלאה – מה שמחזק את האמינות.
  • נותנים בחינם את מה שרוב המקומות האחרים גובים עליו כסף. גובים תשלום רק על השיטה המיוחדת שלהם.
  • ניתן להתייעץ עם תלמידים או מדריכים בכל שלב באמצעות אימייל או קבוצת הטלגרם (קבוצת הטלגרם לא שייכת לטרייד טרייב, עם זאת הרבה מהתלמידים שלהם נמצאים שם).
חסרונות
  • האנשים מאחורי הקורס הם חבר'ה צעירים ומוצלחים, וזה לא מדבר אל קהל משקיעים מבוגר יותר.
  • לא מתאים לאנשים עם תיקי מסחר של מעל מיליון דולר.

מתאים ל: סוחרים מתחילים ומתקדמים.

מחיר: בין 3,900 ל-6,900 ש"ח (תלוי במסלול שתבחרו).

טרייד טרייב היא מכללה אינטרנטית ללימודי שוק ההון שנוסדה בשנת 2017 על ידי בן וסרמן. עוד בגיל 24 בן וסרמן הצליח לקנות דירה ורכב מהרווחים שלו בשוק ההון.

לאחרונה הוא גם פתח סוג של תוכנית שנקראת: "המירוץ למיליון", בה הוא מוכיח שהוא יכול לקחת 30,000 ₪ ולהפוך אותם למיליון שקלים תוך שנה. לאחר 3 חודשים הוא כבר הפך אותם ל-143,000 ₪. דרשנו לראות "ברוקר סטייטמנט", כי ביננו – לא האמנו לזה.

אבל הוא שלח ברוקר סטייטמנט אמיתי וחתום, ו-וואלה. זכה להיכנס לרשימה שלנו. ואם זה לא מספיק? אז בן גם זימן אותנו באופן אישי לצפות בעובר ושב בחשבון הבנק שלו, יחד עם הצהרת ההון שלו.

חשוב לציין שבין כל המכללות שביקשנו, בן וסרמן היה המנטור הראשון שהציג ברוקר סטייטמנט. השני היה מדריך נוסף במכללת טרייד טרייב, שעד כה היא המכללה היחידה שהמדריכים שלה שלחו ברוקר סטייטמנט שקוף לגמרי בלי שדות מוסתרים. מרשים בהחלט!

גם המדריך הנוסף של טרייד טרייב משתתף במירוץ למיליון משלו אגב, והוא כבר הגיע ליעד הזה ועקף אותו ב… 3,000,000 ש"ח.

אז מה טרייד טרייב מלמדים?

טרייד טרייב היא המכללה הראשונה שהביאה לישראל את תחום המסחר בפני-סטוקס, והקורסים שלהם מחולקים ל-3 חלקים, כאשר בחלק הראשון (חלק א') הם מלמדים בחינם את מה שברוב המכללות גובים עליו בין 5,000 ל-7,000 ש"ח. צפינו בחלק א' והוא אכן עונה על ההבטחה: חלק א' אכן היה בחינם וכל מה שהיינו צריכים לעשות כדי לראות אותו, הוא להירשם.

אך יש פה קאץ': הוא פתוח בחינם רק ל-3 ימים, כדי לגרום לתלמידים להזדרז וללמוד, ולא לדחות למחר. רעיון חכם אגב – בן סיפר לנו שהוא מחפש רק אנשים רציניים שההצלחה שלהם חשובה להם, וזה מנגנון מעולה שמסנן את מי שלא באמת רציני.

בחלק ב' – בן וסרמן מלמד את שיטת המסחר שלו במניות פניסטוקס, ומסביר לעומק את מה שהוא עושה כדי להרוויח באחוזים כאלה גבוהים. החיסרון של השיטה, הוא שאי אפשר להרוויח באחוזים גבוהים אם יש לך תיק של מעל מיליון דולר. מה שאומר שהשיטה יכולה ללמד אתכם אסטרגיות מסחר שהפכו את בן למיליונר, אבל היא לא תוכל להגדיל את המיליונים שלכם לאחר מכן באותם האחוזים.

זה בסדר. אנחנו נסתפק ב"מועט".

חלק ג' מלמד מסחר ב-OTC (שזו בורסה למניות קטנות), שבה מלמד המנטור: "פניוייל" (איש לא יודע מה שמו האמיתי), שנחשב סוג של "אגדה" בעולם המסחר ב-OTC בעולם. עוקבים אחריו גם סוחרים מחו"ל.

למרות הכינוי הלא מקורי במיוחד, מדובר במשקיע ותיק ומנוסה שמומחה במסחר סווינג במניות בעלות שווי שוק נמוך. פניווייל עצמו אגב למד בטרייד טרייב בשנת 2017 את השיטה של בן. רק כעבור 3 שנים הוא הפך למדריך אחרי שהביא תוצאות, ונכון להיות הוא נחשב לסוחר הכי רווחי בישראל עם קבלות חד-משמעיות. שניהם כאמור, לא מפחדים לחשוף הצהרות מהברוקר. הלוואי שכולם היו ככה.

4

קורס שוק ההון והשקעות של נועם מדר

מתאים בול למי שרוצה להשקיע בלי הרבה התעסקות
השקעות ארוכות טווח
קורסי הדגל של נועם מדר, בעל ניסיון בשוק ההון משנת 2012, שילמדו אתכם איך לעשות עוד כסף מהכסף שלכם בלי התעסקות מיותרת.
יתרונות
  • מתנות וסדנאות בונוס בשווי 1500 ש"ח.
  • נגיש מכל מכשיר ובכל שעה שנוח לך.
  • הקורס פתוח לכל החיים.
  • תוכלו לדבר עם המרצה ישירות בפרטי ולקבל יחס אישי צמוד.
  • מרצה עם ניסיון מוכח של מעל עשר שנים בשוק ההון.
  • אירועים וובינרים ייחודיים לתלמידים בלבד.
  • הדרכה בעברית על מערכת המסחר הישראלית.
  • אין צורך בידע מוקדם.
  • מנוי לשנה לקבוצת הווטסאפ הסודית, בשווי של 1,200 ש"ח,בה נועם משתף מתיק ההשקעות הפרטי שלו באופן בלעדי.
חסרונות
  • לא מתאים למי שרוצה להיות משועבד לשוק ההון.
  • לא מתאים למי שמחפש לסכן את הכסף שלו בעסקאות עם סיכון גבוה.

מתאים ל: משקיעים מתחילים ומתקדמים.

עלות הקורס: בין 2500 ל-6000 ש"ח (בהתאם למסלול).

אחרי שבדקנו את הקורס של נועם הבנו שאפשר לעשות כסף משוק ההון, גם אם אין לך מושג במתמטיקה, לא עשית 5 יחידות ולא בא לך לשרוף 4 שנים באוניברסיטה כדי בסוף לעבוד 24/7 בלי לראות בית.

הקורסים של נועם מדר יכניסו אתכם בטיסת אקספרס למרכז העושר העולמי כדי שתתחילו להבין בכסף ואיך לגרום לו לצמוח. הוא מלמד את כל מה שמשקיע צריך לדעת, החל מהכרות בסיסית עם שוק המניות, המנטליות הנכונה להשקעות, דו"חות כספיים, ואסטרטגיות השקעה מתקדמות ומוכחות.

נועם הוא בוגר תואר בכלכלה ומנהל עסקים, בעל ניסיון של כמעט 10 שנים בהשקעות, וניסיון מקצועי בשוק ההון בתפקידים של ברוקר, משווק חשבונות חבר בורסה, וחיתום (היה חלק מהנפקות הון של שופרסל וכלל ביטוח, והנפקות אג"ח של בנק הפועלים).

יש לו מספר קורסי דגל, אבל הם שונים מכל מה שהכרתם. עם ניסיון אמיתי ומוכח בשוק ההון, נועם ילמד אתכם איך לעשות עוד כסף מהכסף שלכם בלי התעסקות מיותרת ואפילו בזמן שאתם ישנים. למה לא תקומו בבוקר ותגלו כמה הרווחתם בלילה?

כל מי שמחפשים ללמוד השקעות ארוכות טווח והשקעות דרך וללמוד איך לגרום לכסף שלכם לעשות עוד כסף – מדובר בקורס המושלם עבורכם!

5

לימודי שוק ההון ב Investors Underground

פלטפורת לימודים מעולה
שירות לקוחות מעולה
Investors Underground מציעים קורסים בשוק ההון בכמה רמות מיומנות והתמחות שונות: החל מקורס בסיסי לסוחרים טירונים ועד לקורס מתקדם לסוחרים מנוסים יותר.
יתרונות
  • פלטפורמה ידידותית למשתמש.
  • קהילה שקופה עם סגנון מסחר גלוי ופתוח ללא סודות, כוכביות ואותיות קטנות.
  • שירות לקוחות מצוין שמעניק תמיכה מלאה לכל תלמיד.
  • צ’אט מועיל, מגניב ומאורגן היטב.
  • שיעורי ווידאו באיכות גבוהה להמחשת והדגמת תכני הלימוד בקורס.
חסרונות
  • מתאים בעיקר לאנשים שמעדיפים למידה בהכוונה עצמית.
  • הכל באנגלית, כך שאתם צריכים לשלוט בשפה. בכל זאת, יותר נוח ללמוד מאחד מאיתנו.
  • יותר קשה לתיקי מסחר קטנים.

מתאים ל: סוחרים מתחילים ומתקדמים.

עלות הקורס: מנוי חודשי החל מ-$1,247 (4,550 ש"ח).

אין ספק שהיהלום שבכתר בפלטפורמה הזאת היא תוכנית ההדרכה המקיפה והמתקדמת למסחר בשוק ההון: "IU Elite" שניתן להצטרף אליה במסלול של מנוי חודשי.

החברה הזאת מציעה הרבה יותר מקורסים רגילים והיא כוללת גם רשימות מעקב יומיות של מניות אטרקטיביות, ספרייה עם שיעורי וידאו להרחבת ותרגול החומר הנלמד בקורס ומגוון משאבים מועילים ושימושיים כמו וובינרים עם תשובות לשאלות נפוצות.

מה שבאמת מבדיל את IU Elite מכל השאר זאת האפשרות להיעזר במרצים של הקורס ובמשתמשים אחרים כדי לשפר את יכולות ומיומנויות המסחר היומי שלכם. אנשים שמעדיפים למידה שיתופית ורוצים לקבל טיפים ועצות מתלמידים אחרים בקורס, יכולים להיעזר באפשרויות וכלי התמיכה שלהם. תוכלו להפוך לחלק מקהילה תוססת ופעילה שבה תוכלו להעלות שאלות על הקורס, לשוחח על נושא מסוים או לנהל שיחה אישית עם היועצים באתר.

בנוסף, הפלטפורמה הזאת מציעה שירותי אימון אישי ממנטורים ומרצים מיומנים ומנוסים שישמחו לחלוק איתכם בכל הטריקים והאסטרטגיות שלהם. זה אומר שגם סוחרים מתחילים וחדשים לגמרי שרוצים ללמוד את כל היסודות וגם משקיעים ותיקים יותר שרוצים להשתפר ולהרחיב אופקים יוכלו להרוויח מהקורס הזה.

6

קורס מסחר בשוק ההון ב Warrior Trading

מסלולי לימוד רבים
הקורס של רוס קמרון
הקורס החסכוני הזה מציע היכרות בסיסית עם מסחר בשוק ההון, מדריך איך לנהל חשבונות מסחר, מציע הקדמה לניתוח טכני ופונדמנטלי של מניות, מציג את הפסיכולוגיה של שוק ההון ומציע טונות של ידע מועיל ושימושי.
יתרונות
  • מי שעומד מאחורי הקורס הזה הוא רוס קמרון – אחד הסוחרים המפורסמים בעולם.
  • צורת הלימוד וסגנון המסחר פשוטים להבנה
  • חדר צ’אט מעולה שניתן להיכנס אליו גם מהסמארטפון שלכם.
  • צוות המדריכים והיועצים באתר נעימים, סבלניים ומסבירי פנים.
  • חדר הצ’אט נוח וידידותי לשימוש גם עבור מתחילים.
חסרונות
  • חבילת האימון וההכשרה המשולבת מאוד יקרה.

מתאים ל: סוחרים מתחילים עד מתקדמים.

עלות: בין 15,000 ל-20,000 ש"ח, אבל המחירים משתנים לכאן או לכן כל כמה זמן.

תוכלו ליהנות מחבילת קורסים מקיפה ורחבה במגוון רמות קושי וניסיון.

Warrior Starter יבטיח שההיכרות שלכם עם שוק ההון תעבור בצורה החלקה והמוצלחת ביותר. הוא מציע גישה לחדרי הצ’אט של הקורס, סימולטור המדמה מסחר בזמן אמת בשוק ההון, וקורס בסיסי עם כל היסודות שנמשך חודש אחד – מדובר באפשרות מעולה לסוחר מתחיל שרוצה ללמוד איך להשקיע בשוק ההון מבלי לשבור את הכיס.

אנשים שרוצים להתקדם צעד אחד קדימה יכולים ללכת על קורס מתקדם יותר שנקרא Warrior Pro. מדובר בבחירה הפופולרית ביותר בפלטפורמה הזאת שמעניקה לתלמידים גישה לזירת מסחר בסיסית ולחדר הצ’אט, מאפשרת לתרגל את הכישורים והטכניקות שלהם בסימולטור המדמה מסחר אמיתי, להשתתף בהרצאה קבוצתית קטנה שמעביר מנטור מנוסה 6 פעמים בשבוע וליהנות ממבחר גדול של קורסים, סדנאות וכיתות אמן במשך שלושה חודשים.

תוכלו ללמוד אסטרטגיות ושיטות מסחר שונות וליהנות מגישה מלאה לקורסים המוקדשים ליסודות המסחר, מסחר יומי, מסחר מתקדם בהיקפים גדולים, מסחר סווינג, מסחר באופציות ומסחר במטבעות קריפטו.

אם אינכם מסתפקים בזה ואתם רוצים להקפיץ את יכולות המסחר שלכם לרמה הבאה, Warrior Trading יצרה קורס מתקדם ייחודי שהגישה אליו מתבצעת באמצעות הרשמה בלבד.

מסלול Warrior Inner Circle שנועד למביני עניין מעניק גישה שנתית לחדר הצ’אט, לסימולטור המדמה מסחר בזמן אמת, לקבוצת לימוד קטנה הנערכת 6 פעמים בשבוע ומבחר קורסים וסדנאות שיאפשרו לשכלל ולפתח את הכישורים שלכם. והדובדבן שבקצפת זה האימון האישי שמאפשר לכם לשוחח אחד על אחד עם מנטור מנוסה שיקדיש לכם שעה אחת מזמנו.

7

קורס שוק ההון של Tim Sykes

הסלב של שוק ההון
אפשרות טובה נוספת
טים סייקס הוא אחת הדמויות הכי מוכרות בעולם הקורסים בשוק ההון. הוא פעיל המון שנים בתחום, ונחשב למוביל דיעה. הבעיה העיקרית שלו, היא שהשיווק שלו מאוד אגרסיבי, ולפעמים מרגיש כמו מכירת חלומות.
יתרונות
  • חדר צ’אט תוסס ופעיל.
  • סקירות ותחזיות עדכניות עם שיעורי וידאו שימושיים.
  • מגוון רחב של תכני לימוד והעשרה.
חסרונות
  • קמפיין השיווק האגרסיבי שמנהל טים סייקס ברשתות החברתיות גורם למסחר בבורסה להיראות כמו שיטה מפוקפקת להתעשרות מהירה וקלה.

טים הוא מנטור מנוסה ומשקיע אגדי במניות פני סטוקס שהתפרסם בזכות תוכנית הטלוויזיה Wall Street Warriors שעסקה במסחר בשוק ההון. קבלו את העובדה המדהימה הבאה: הוא בנה במו ידיו את האימפריה המשגשגת שלו בעזרת מתנה לבר מצווה שהוא קיבל כשלמד בקולג’.

הוא החליט להשקיע את הסכום שהוא קיבל לבר מצווה בשוק ההון וכל השאר כבר שייך להיסטוריה. אם השם טים סייקס מצלצל לכם מוכר, כנראה שכבר שמעתם על הסיפור הייחודי ומעורר ההשראה שלו. הוא מתחזק שלל חשבונות פעילים ברשתות החברתיות ואם לשפוט על פי התמונות המהממות שהוא מעלה לחשבון האינסטגרם הנוצץ שלו – אין ספק שהוא חי את החיים הטובים ומבלה לא מעט זמן בחופשות אקזוטיות ובנהיגה במכוניות ספורט יוקרתיות.

אבל מעבר לכל הרעש והצלצולים, מדובר ביזם ומשקיע מכובד ורציני שהשם שלו הולך לפניו בתחום המסחר בשוק ההון. הוא עומד מאחורי כמה מיזמים מצליחים כמו StocksToTrade, ו-Profit.ly.

באופן כללי, ניתוח טכני של מניות זאת טכניקת המסחר המועדפת על טים, והוא נעזר בגרפים, תרשימים וטבלאות כדי לקבל החלטות מכריעות בנוגע להשקעות שלו. מעבר למומחיות הזאת, הוא גם עושה עבודה די טובה בזיהוי אג"ח זבל שעדיף להתרחק ממנו ויכול למצוא פנינים אמיתיות בכל האשפה הזאת.

אז אם נמאס לכם להפסיד כסף בגלל השקעות לא חכמות במניות מורצות שהערך שלהן נוסק לשמיים ואז מתרסק בצורה פתאומית ואתם רוצים ללמוד איך להרוויח באמצעות מסחר בפניסטוקס, טים הוא אחד המדריכים הכי טובים לזה.

איך לבחור קורס שוק ההון שמתאים לכם כמו כפפה ליד?

גביע של זכייה מזהב ומעליו 5 כוכבים

אני מכיר את התחום של לימודי שוק ההון בארץ ובעולם כמו שאני מכיר את כף היד שלי: ראיתי מנטורים באים והולכים, מכללות נפתחות ונסגרות, ואנשים מפסידים אלפים ומרוויחים מיליונים. האמת? אני חושב שראיתי כבר את כל מה שיש לקורסים בשוק ההון להציע, ומאוד קשה להפתיע אותי עם משהו חדש.

לכן, אם אני צריך לרכז את הקריטריונים הכי חשובים בבחירה של קורס בתחום, הרי הם לפניכם:

מנטור שמרוויח כסף עם קבלות

בימינו כל טמבל יכול להגיד: "אני מרוויח הרבה כסף בבורסה!" אבל כמה מהם יכולים לגבות את זה עם הוכחות? לצערי הרב, רוב האנשים הם דיי פתיים, ומאמינים לקבלות שמאוד קל לזייף.

החל מפוטושופ של הברוקר סטייטמנט, אקסל של "רווחים", כל מיני אישורים הזויים של עורכי דין שונים ומשונים, תמונות מזויפות של העובר ושב בבנק שרואים בצורה שקופה שמדובר בזיוף (אם הוא מרוויח כל כך הרבה כסף, אין לו 100 שקל לשלם למעצב פוטושופ על זיוף איכותי?), ואפילו מיליונרים שעשו כסף מעסקים שפתאום מחליטים להשיק קורס למסחר במניות ומציגים את זה כאילו כל הכסף שלהם הגיע ממסחר – באמת שכבר ראיתי כל חירטוט אפשרי בתחום.

אתם צריכים להבין דבר מאוד פשוט: 99.9% מהמנטורים שמלמדים מסחר בשוק ההון, מרוויחים סכומים זעומים בבורסה, או שלא מרוויחים בכלל.

ידעתם שאחד המרצים הידועים על מסחר במטבעות דיגיטליים בארץ, עובד בתור שכיר עם משכורת של 10,000 ברוטו בחודש? האם בן אדם כזה יכול ללמד אתכם להרוויח מיליונים? ברור שלא, ואתם טיפשים אם אתם חושבים שכן.

לכן, אתם חייבים לוודא שהבן אדם שאתם לומדים ממנו, מגיע עם קבלות והוכחות לזה שהוא מרוויח כסף מהבורסה, ולא מלמכור קורסים על הבורסה.

אל תתפתו לסיסמאות כמו: "מה שחשוב הוא הרווחים של התלמידים" – זה ממש לא נכון, ומדובר בדמגוגיה. מה שחשוב הוא הרווחים של המנטור, והיכולת שלו להראות קבלות מוכחות לרווחים האלה (תבקשו להיפגש פנים אל פנים ולראות את חשבון הבנק, או חשבון המסחר).

כי כמו שאני אוהב להגיד: "אתם הרי לא תבקשו מהומלס ללמד אתכם איך להרוויח כסף, אז למה שתלמדו ממנטור שלא מרוויח כסף בבורסה?".

זה כנראה הקריטריון הכי חשוב שיש בכל הרשימה הזאת, או ליתר דיוק – הקריטריון היחיד שבאמת חשוב. כל השאר הם בהחלט עוזרים, עם זאת לקריטריון הזה יש 990% חשיבות לדעתי.

חוות דעת על לימודי שוק ההון

לכל מכללה או מנטור שמכבדים את עצמכם (בארץ או בחו"ל) חייבים להיות תלמידים שיכולים להמליץ עליהם. אם תיכנסו לאתרים השונים של המכללות, תוכלו לראות המון חוות דעת של אנשים שונים.

באופן אישי, אני ממליץ לא להאמין בשום פנים ואופן לחוות דעת כתובה (בטקסט) אלא רק לחוות דעת מצולמת בוידאו. למה? בגלל שחוות דעת טקסטואלית מאוד קל לזייף, אבל וידאו זה כבר סיפור אחר.

רק לקוח מאוד מרוצה יסכים לחשוף את הפנים שלו בסרטון המלצה, וזה משהו שמאוד קשה לזייף. בנוסף, אני ממליץ לכם לשים לב לתוכן ההמלצה בוידאו – יש הבדל עצום בין אם הממליץ אומר: "הקורס מעולה, המרצה מאוד זמין, והחומר מועבר בצורה מעניינת!" לבין אם הוא אומר: "בזכות החומר שלמדתי הרווחתי $10,000 בחודש האחרון!".

תזכרו שאתם משלמים על קורס בשוק ההון שהמטרה שלו היא לעזור לכם להרוויח כסף, אז מה זה משנה אם המרצה נחמד או זמין או יודע לדבר טוב למצלמה? הדבר היחיד שחשוב הוא הכסף שהתוכן המועבר יעזור לכם להרוויח, נקודה.

לכן, תתעלמו לגמרי מהמלצות שבשורה התחתונה אומרות: "המרצה הוא אחלה גבר" – עם זה לא הולכים למכולת, ותשימו לב אך ורק להמלצות שבהן הממליץ מספר על סכום הכסף שהוא הרוויח בעקבות הקורס.

מיקום הקורס

אז מה עדיף, קורס אינטרנטי או פרונטלי? אנחנו חיים בעידן המידע, ולדעתי האישית לעשות קורס בשוק ההון בכיתה עם תלמידים אחרים, זה מיותר.

למה לשלם עוד 5,000 ש"ח רק כדי לממן את העלויות של השכירות, הכיבוד והקולה? אין שום סיבה. קורס אינטרנטי למסחר בבורסה זה העתיד, ומי שעדיין מתעקש ללמד פנים אל פנים, חי בעבר, ולמה שתרצו ללמוד משהו מאדם שלא מוכן להסתגל לעידן החדש?

משך הקורס

יש מעין הסכמה לא כתובה שאומרת: "כמה שהקורס ארוך יותר, ככה הוא טוב יותר", ואין שטות יותר גדולה מזאת. זה לא משנה אם הקורס הוא 100 שעות, או 3 שעות – מה שחשוב הוא התוכן.

אני מבטיח לכם שאת האסטרטגיות למסחר רווחי בבורסה אפשר להסביר גם תוך 30 דקות, ומשך ההכשרה לא מצביע על האיכות שלה. מי שמנסה למכור לכם "164 שעות לימוד!" בתור משהו חיובי, סתם מנסה להציג לכם נתון שאין לו שום משמעות, בצורה שיווקית – זהירות!

לכן, תתעלמו לגמרי מהמלצות שבשורה התחתונה אומרות: "המרצה הוא אחלה גבר" – עם זה לא הולכים למכולת, ותשימו לב אך ורק להמלצות שבהן הממליץ מספר על סכום הכסף שהוא הרוויח בעקבות הקורס.

תשובות לשאלות נפוצות על לימודי שוק ההון

בחור ובחורה מחזיקים שלט לבן עם סימן שאלה

האם קורסים בשוק ההון באמת עוזרים?

הגיע הזמן לענות על שאלת מיליון הדולר: האם באמת שווה להשקיע בקורס מקוון למסחר בשוק ההון או שמדובר בבזבוז זמן מוחלט? אין ספק שקורס יכול להיות מועיל ושימושי במיוחד עבור אנשים שרוצים ללמוד איך להרוויח בבורסה או לשפר את היכולות והביצועים שלהם בתחום.

אבל במקום לבחור באופן אקראי בקורס הראשון שמבטיח לכם הרים וגבעות, חשוב שתבחרו בחוכמה קורס מקצועי ומועיל שיענה על הצרכים והדרישות שלכם בלי לבלבל לכם את המוח ולבזבז את הזמן היקר שלכם לשווא.

לפני שאתם נרשמים לקורס ספציפי, אתם צריכים להבין עד כמה הוא מתאים לשיטות המסחר ואפיקי ההשקעה המועדפים עליכם. קורסים בשוק ההון מיועדים לסגנונות מסחר שונים כמו מסחר יומי או מסחר סווינג או מתמקדים בסוג מסוים של ניירות ערך כמו אופציות ומניות, ולכן חשוב שתבחרו בחוכמה את הקורס המתאים והנכון ביותר עבורכם.

אם הקורס איכותי ומי שמעביר אותו הוא מנטור עם קבלות מוכחות על רווחים גדולים (עדיף מיליון ש"ח ומעלה), אז הוא יכול לחסוך לכם המון זמן וכאב ראש, ללמד אתכם איך לא לעשות טעויות שיעלו לכם הרבה מאוד כסף, וכמובן גם ללמד אתכם את שיטת המסחר של המנטור עצמו.

איך להגן על הכסף שלכם ולהימנע מהפסדים?

הפחד להחמיץ הוא הסיכון הגדול ביותר שאתם הולכים להיתקל בו. כשאתם לומדים אסטרטגיות מסחר מנצחות שהוכיחו את עצמן אינספור פעמים או שומעים איך סוחרים אחרים מרוויחים $100,000 בחודש, יכול להיות שתרצו לקצר תהליכים, לצלול למים העמוקים ולהתחיל לסחור בכסף אמיתי. אבל תזכרו שהחיפזון הוא מהשטן.

חשוב שלא תהיו פזיזים מדי ותתחילו לסחור בשוק ההון רק לאחר שסיימתם את כל הקורס והגעתם לתוצאות טובות בסימולטור המסחר. תהיו סבלניים ותוודאו שאתם יודעים היטב מה אתם עושים. בקטע הזה ממש לא מומלץ לאלתר, לחפף ולעגל פינות, כי חבל שתפסידו המון כסף בגלל שגיאות בסיסיות וטעויות נפוצות שיכולתם להימנע מהן בקלות.

מהו הקורס למסחר בבורסה הכי טוב?

נכון לרגע זה ומהבדיקות שעשינו, מכללת פסגות מספקת את הקורסים הפרונטליים הכי טובים בעברית למסחר בבורסה, והמכללה של אינטראקטיב ישראל מספקת את הקורסים האינטרנטיים הכי טובים. שילוב מנצח של שיעורי וידאו באורך של יותר מ-1,000 שעות שילמדו אתכם את כל יסודות המסחר, אפשרויות מתקדמות לניתוח ומעקב אחר מניות, תמיכה מקיפה וקהילה פעילה הופך את הקורסים האלו לבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות אם אתם מחפשים קורס בשוק ההון בעברית.

האם אני יכול להפסיד כסף בבורסה?

בוודאי. למעשה, 95% מהאנשים מפסידים בבורסה. אבל מצד שני, 95% מהאנשים מפסידים בעסקים ובכל דבר אחר בחיים. אז זה לא נתון שהוא בלעדי לבורסה, אלא להצלחה באופן כללי. לדעתי האישית, מי שמתמיד לאורך זמן, תמיד יקבל תוצאות. השאלה היא כמה אנחנו מוכנים להתמיד ולהקריב כדי להגיע לתוצאות האלה.

קורס שוק ההון: לסיכום

גבר ואישה מצליחים עומדים על רקע של מטוס פרטי

להרוויח כסף באמצעות מסחר במניות זה ממש לא משחק ילדים. אז איך להצליח בשוק ההון במינימום נפילות, הפסדים ושגיאות?

הצטרפות לקורס בשוק ההון יכול לעזור לכם לנווט את הדרך שלכם במים הסוערים של הבורסה: אתם תלמדו את כל מה שצריך לדעת כדי להרוויח כסף עם השקעות רווחיות וחכמות.

אבל באיזה קורס כדאי לבחור? אני ממליץ בחום על הקורסים המעולים של מכללת פסגות או אינטראקטיב – הם פשוט נמצאים בליגה אחרת מעל כל השאר: תוכלו ליהנות מתוכניות אימון, לימוד וליווי אישי מקצועיות בשוק ההון שפיתחו כמה מהמשקיעים המיומנים והמצליחים ביותר שיש.

הם ישמחו לחלוק איתכם בכל הסודות, התובנות והלקחים שהובילו אותם להצלחה מסחררת. לא רק שתוכלו להבין איך עובד שוק ההון על הנייר, אלא תלמדו בצורה כיפית ויעילה איך מצליחים בתחום הזה בתכל’ס ותוכלו להתאמן "על יבש" בזמן אמת.

בקיצור, הקורסים המצוינים האלה נותנים המון ערך מוסף לסוחרים מתחילים ומתקדמים, ויעזרו לכם להימנע מהמון טעויות מסחר קריטיות שיכולות לעלות הרבה מאוד כסף.

מכללת פסגות לוגו לבן בהיר
מסחר במניות מעניין אותך?
סידרנו לך שיעור במכללת פסגות!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

20 תגובות
הכל הכי עוזר הציון הכי גבוה הציון הכי נמוך הוספת סקירה
  1. היי, קראתי את הכתבה היא מפורטת ומעניינת, למה לא הייתה התייחסות לקורסים ישראלים אחרים?

    • היי עדי,

      ההתייחסות הייתה אך ורק לקורסים שהם לדעתנו האישית הכי טובים בארץ ובעולם, שעברו בדיקה אישית שלנו.
      הסקירה היא לא של כל הקורסים שיש, אלא רק של המומלצים ביותר לדעתנו האישית.
      ספציפית בארץ התמקדנו בקורסים שהמנטורים שלהם יכלו לספק לנו קבלות מעל ומעבר לכל ספק.

  2. תודה רבה שלומי מור,
    שמי בונה ורוצה להגיד לך תודה רבה על הכתבה המדהימה בנוגע לקורסים בשוק ההון.

    אותי מאוד שמח שה ”מנטור" שלי ברשימה !!!! Ross Cameron (Warrior Trading) !!!! אכן כן, אני למדתי אצלו וכן, כמו שרשמת, יש לו רק חיסרון יחיד ! זה מאוד משמח אותי שבישראל רשמו על הקורסים שלו!!! כן הוא מביא תוצאות מדהימות.

    יש לי שאלה אחד: למה לא נזכרים פה קורסים של מנטורים ישראלים אחרים?

    תודה, ממתין לפידבק שלך
    הכתבה מדהימה!

    • היי בונה, כיף לשמוע שאהבת את הכתבה, תודה על הפידבק 🙂
      רוס קמרון הוא אחד הטובים בעולם ללא ספק, ואני שמח לשמוע שלמדת אצלו.

      לשאלתך – בארץ התמקדנו אך ורק בקורסים הכי טובים ובמנטורים שסיפקו לנו קבלות שלא משאירות מקום לספק.
      שים לב שזאת סקירה של הקורסים הכי טובים, לא של כל הקורסים בכללי.
      מבחינתנו אנחנו מחפשים הוכחות מעל ומעבר לכל ספק, ואם יש מנטורים נוספים בישראל שמוכנים לעשות את זה, נשמח לבדוק את הקורסים שלהם ולשקול להוסיף אותם לרשימה – אמינות ושקיפות מעל הכל.

  3. סחתיין 🙂
    תודה על הסקירה המפורטת
    אני נכנסתי לתחום המסחר היומי לאחרונה וגם התרשמתי לטובה מטרייד טרייב ו- WARRIOR TRADING
    הייתי שמח לשמוע על מנטורים עם הצלחות מזוייפות כדי שכולנו נוכל להימנע מהם

    • היי ג'ון, תודה על התגובה 🙂
      אנחנו לא מתעסקים ברכילות או בהוצאת שם רע למנטורים בשוק ההון או לאף אחד אחר.
      הסקירה משקפת את דעתינו האישית בהתבסס על גורמים שונים.
      באופן כללי הכיוון שלנו הוא תמיד להתמקד במי כן טוב, מאשר בשאר.
      מאחל לך המון בהצלחה במסחר!

  4. עשיתי את הקורס של פסגות, הוא קורס מצוין! מי שרוצה יכול לשאול אותי איך היה בתגובות ואשמח לעזור. אלון ושלומי מרצים מדהימים!

    • תודה על התגובה והנכונות לעזור סטיבן,
      אלון ושלומי הם בהחלט מרצים מעולים, עתירי ניסיון ותוצאות!

  5. מגניב ותודה על הסקירה.
    מה לדעתך הכי חשוב להסתכל עליו כשבוחרים מכללה לשוק ההון?

    • היי רותם ותודה! 🙂
      הכי חשוב להסתכל על התוצאות של המרצים ועל הניסיון שלהם.
      חשוב שהאנשים מאחורי הקורס יהיו רציניים, עם עשרות שנות ניסיון, ותוצאות מוכחות.

  6. שלומי האם יש חשיבות לשירות הלקוחות של המכללה שבה עושים את הקורס?

    • היי נתן,
      תלוי בך – לי באופן אישי זה לא משנה, אבל יש בהחלט לא מעט אנשים שרוצים להרגיש שיש להם "אבא ואמא" במידה ויש להם בעיות או שאלות.
      לדעתי מה שחשוב הוא הידע, הניסיון וכמובן התוצאות של המרצים.

  7. תגובה
    נטלי ויינשטיין 20 בפברואר 2022 ב18:38

    תודה רבה על הסקירה המפורטת,
    האם הקורסים מלמדים מסחר טכני בלבד, או גם מסחר פונדומנטלי?
    שוב תודה!

    • היי נטלי,
      בשמחה!
      הקורסים השונים מלמדים דברים שונים, אך רובם המוחלט מלמדים גם מסחר טכני וגם פונדומנטלי.

  8. הי, תודה!
    האם יצא לך לבדוק על הקורסים של "פרופיטי"?
    אוריאל

    • היי, בכיף!
      כן, יצא לנו, ויש סיבה מעולה למה הם לא בסקירה 🙂

      • היי שלומי שאלה בהקשר ל2 קורסים שיצא לי להיחשף אליהם הקורס של דניאל דמארי ושל מידע פנים האם יצא לך גם לסקור אותם?
        או שעיקר ההמלצה שלך היא כלפי הקורסים שציינת לעיל.

        מדבר לאחר שבזכותך לקחתי את קורס ההשקעות של טרייד טרייב אבל מחפש עוד זווית ראייה.

        • שלומי מור 17 באפריל 2022 ב14:49

          היי טום,

          כן, יצא לנו לסקור את הרוב המוחלט של הקורסים בשוק ההון, והעלנו לסקירה רק את הטובים ביותר.
          כמו שעניתי באחת התגובות הקודמות – זה שלא הוספנו סקירה על קורס מסוים לא אומר שהוא גרוע וחובה להתרחק ממנו, אלא זה שכן העלנו סקירה על קורס מסוים אומר שהוא מעולה ושווה לבדוק אותו 🙂

  9. היי

    תודה רבה רבה על הסקירה המופלאה

    אני בדיוק מתנהל מול ביג שוט,
    אז רציתי לשאול אותך האם העובדה שהם לא מופיעים ברשימה זו סיבה טובה להתרחק?

    • היי ישראל,
      בשמחה רבה!

      זה שהם לא מופיעים ברשימה זה לא סימן להתרחק, אלא יותר בכיוון של אם הם כן מופיעים ברשימה אז זה סימן להתקרב 🙂

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן