קורס שופיפיי: 9 קורסי שופיפיי מומלצים לשנת 2024 [מדריך מקיף]

רוצים להתחיל לעשות כסף באמצעות מכירות באינטרנט ומדגדג לכם באצבעות לפתוח חנות מקוונת משלכם? פלטפורמת Shopify תסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת. השם שופיפיי מצלצל מוכר לכל מי שמתעניין בתחום המסחר האלקטרוני ואני בטוח שיצא לכם להיתקל באחת מ-800,000 החנויות המקוונות הפועלות בפלטפורמה הזאת.

שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני לניהול חנויות מקוונות המובילה והפופולרית ביותר בעולם. סך מכירות הפלטפורמה המצליחה מכל רחבי העולם נאמד בסכום דמיוני של 100 מיליארד דולר! שופיפיי מאפשרת לבנות חנות מקוונת ולמכור דרכה מוצרים ושירותים עם מעטפת תמיכה רחבה מסביב במינימום זמן ומאמץ, ללא עמלות שמנות שיעשו לכם חור בכיס או ידע טכני בתכנות!

ממהרים? הנה 3 הקורסים המובחרים שלנו:

השורה התחתונה
הבחירה שלנו
טים שארפ מומחה למכירות בshopify
קורס מסחר אלקטרוני בשופיפיי מאת טים שארפ
בפלטפורמת Udeamy
למידע נוסף
השורה התחתונה
הקורס המקיף והמפורט הזה מכיל שפע תכנים, משאבים וכלים שימושיים ומועילים שיעזרו לכם להקים ולנהל חנות שופיפיי רווחית ומצליחה.
ecom ELITES לוגו
כיתת אומן למכירות בשופיפיי
הדרכה מפורטת
למידע נוסף
השורה התחתונה
קורס הנוגע בנושאים חשובים כמו אסטרטגיות יעילות למציאת מוצרים אטרקטיביים וספקים אמינים ושיטות מוכחות לשיווק וקידום העסק שלכם באמצעות קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק, שיווק בדואר אלקטרוני, מודעות אינסטגרם, גוגל אדס וקידום אתרים אורגני.
תמורה טובה למחיר
Ecom Warrior Academy לוגו
קורס שופיפיי ומסחר אלקטרוני ב- Ecom Warrior Academy
מקצועי ומקיף
למידע נוסף
השורה התחתונה
מצאנו את קורס מושלם שיעניק לכם ידע מקצועי, תאורטי ומעשי, על עולם האיקומרס, הדרופ והפרייבט לייבל.

שופיפיי מאפשרת לבנות מ-0 חנות אינטרנטית אינטרקטיבית ומושקעת בכלום זמן וללא מאמץ תמורת מנוי חודשי. איך כל העסק הזה עובד בתכל’ס? ברגע שנסגרתם על תוכנית התמחור המתאימה והנוחה עבורכם, תוכלו ליצור ולפתח חנות אונליין משלכם שדרכה תוכלו לקדם, למכור ולשלוח את המוצרים שלכם ללקוחות מרוצים בכל פינה ברחבי הגלובוס!

שופיפיי הפכה לבחירה מועדפת על סוחרים ויזמים בגלל הממשק הנגיש והידידותי למשתמש שלה וההזדמנות הייחודית להקים עסק יציב ורווחי בלי להשקיע הון תועפות. היא מספקת גמישות, התאמה אישית לצרכים ולמטרות שלכם ושליטה מלאה בתכני, אפשרויות ומראה החנות שלכם.

החדשות הטובות ביותר היא שתוכלו לבנות ולתפעל חנות מקוונת משלכם ללא ידע וניסיון קודם בבניית ועיצוב אתרים. וכל זה בלי לפשוט את הרגל ולשלם נתח גדול מהרווחים שלכם. למרות שמדובר בפתרון מצוין לכל מי שרוצה להשתלב בעולם המסחר האלקטרוני בלי להסתבך ולשבור את הראש, כמובן שפלטפורמת שופיפיי אינה מושלמת ונטולת פגמים והיא מגיעה עם כמה חסרונות ונקודות תורפה שחשוב להכיר.

כדי לפתוח חנות מקוונת משגשגת ורווחית בפלטפורמת שופיפיי, חשוב להכיר לעומק את הממשק, האפשרויות והכלים שמציעה הפלטפורמה הזאת ולדעת איך לתפעל אותה בצורה חלקה, נכונה ונטולת תקלות. וכאן בדיוק נכנס לתמונה קורס שופיפיי איכותי.

גם אם אין לכם מושג ירוק במסחר אלקטרוני ואף פעם לא עבדתם עם תוכנת שופיפיי בעבר, הוא ילמד אתכם את כל מה שצריך לדעת על הקמת עסק עצמאי משלכם בפלטפורמת שופיפיי ויספק תמיכה, ליווי וייעוץ גם לאחר שהחנות המקוונת שלכם תעלה לאוויר.

שוברים את הראש על איזה קורס שופיפיי כדי ללכת ומתלבטים מהו הקורס הנכון והמתאים עבורכם? הגעתם למקום הנכון. כדי שלא תבזבזו את הזמן היקר ותשרפו את הכסף שלכם על קורס שופיפיי גרוע וחסר תועלת שלא יתרום לכם שום דבר ממשי, עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ובחרנו עבורכם את קורסי השופיפיי המקצועיים והטובים ביותר שיספקו את הסחורה וישאירו אתכם מרוצים.

על הדרך תלמדו למה צריך לשים לב ומה חשוב לקחת בחשבון כדי לעשות בחירה מנצחת בקורס שופיפיי המושלם עבורכם ותקבלו תשובוות לשאלות הנפוצות והבוערות ביותר בנוגע לפלטפורמה הפופולרית.

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

8 קורסי שופיפיי הכי טובים לשנת 2024

1

קורס מסחר אלקטרוני בשופיפיי מאת טים שארפ

מתאים למתחילים
הקורס המלא ל shopify של טים שארפ

הבחירה שלנו

ללמוד מאחד הממומחים בתחום המסחר האלקטרוני המובילים והמוערכים ביותר בעולם
יתרונות
  • קורס ותיק ומוערך עם המון ביקורות חיוביות וסיפורי הצלחה של תלמידים מרוצים
  • כולל יותר מ-65 סרטוני הדרכה מפורטים שילמדו אתכם צעד אחר צעד איך לפתוח ולנהל חנות שופיפיי מצליחה
  • קבוצת פייסבוק סגורה למשתתפי הקורס עם הדרכות בלעדיות בזמן אמת
  • הסבר מעמיק ומפורט של כל היבט ורובד במסחר אלקטרוני
  • מתאים גם לסוחרים טירונים וגם ליזמים מנוסים עם רקע והיכרות קודמת עם התחום
  • יחידת לימוד מיוחדת העוסקת בטכניקות שיווק ויצירת "משפך מכירות" יעיל היא בונוס שווה במיוחד
  • נגיש ופשוט להבנה
חסרונות
  • מתאים בעיקר למתחילים ופחות למי שכבר נמצא בתחום

טים שארפ הוא אחד ממומחי המסחר האלקטרוני המובילים והמוערכים ביותר בפלטפורמת הלימודים המקוונת Udeamy. הוא עוסק בתחום היזמות באינטרנט שנים רבות ויש לו מעל 100,000 תלמידים בקורסים השונים שלו.

לא רק שטים הצליח להרוויח סכום אסטרונומי של 7 אפסים באמצעות שלל המיזמים והפרוייקטים המצליחים שלו בפלטפורמת Shopify, תוכנית FBA של אמזון ו-Google Ads, אלא שהוא הקדיש את זמנו לאימון והכשרת אלפי יזמים וסוחרים אלקטרוניים מבטיחים ושאפתניים שעושים חיל בתחום.

הקורס המקיף והמפורט הזה מספק הזדמנות חד פעמית ללמוד מהטוב ביותר. הוא מכיל שפע תכנים, משאבים וכלים שימושיים ומועילים שיעזרו לכם להקים ולנהל חנות שופיפיי רווחית ומצליחה.

קשה להישאר אדיש לסגנון ההוראה הייחודי של טים. הוא מסביר את החומר בצורה כיפית, עניינית ורהוטה ופשוט מדביק את התלמידים בהתלהבות ובתשוקה שלו לתחום המסחר האלקטרוני!

2

קורס מסחר אלקטרוני ב-Ecom Elites

תמורה מושלמת למחיר

מחיר מציאה

החבילה המלאה להכשרה בתחום המסחר האלקטרוני לצד תמורה טובה מאוד ביחס למחיר
יתרונות
  • קורס מצוין במחיר מציאה
  • מחולק ליחידות לימוד מפורטות ומקיפות המכסות את כל מה שצריך לדעת כדי להקים עסק מסחר אלקטרוני מצליח
  • מותאם למי שחדש בתחום וצריך הדרכה מפורטת על כל צעד בתהליך
  • מועבר על ידי שני מומחים בתחום המכירות אונליין
חסרונות
  • אינו עוסק בהגברת תנועת הגולשים לחנות המקוונת שלכם באמצעות קידום ביוטיוב

הקורס הזה מספק לכם את כל הידע, הכלים והתובנות שיעזרו לכם להצליח בגדול בתחום המסחר האלקטרוני ולהשאיר פירורים למתחרים. הוא כולל יותר מ-87 סרטוני הדרכה מעולים, 9 יחידות לימוד מעמיקות ומגוון רחב של בונוסים שווים. וכל זה במחיר נגיש וסביר שלא ירוקן לכם את הארנק.

מעבר להקמת וניהול חנות שופיפיי, הקורס נוגע בנושאים חשובים כמו אסטרטגיות יעילות למציאת מוצרים אטרקטיביים וספקים אמינים ושיטות מוכחות לשיווק וקידום העסק שלכם באמצעות קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק, שיווק בדואר אלקטרוני, מודעות אינסטגרם, גוגל אדס וקידום אתרים אורגני.

אין ספק שהקורס הזה מספק את החבילה המלאה להכשרה בתחום המסחר האלקטרוני ומעניק תמורה טובה מאוד ביחס למחיר שלו.

3

קורס שופיפיי ומסחר אלקטרוני ב- Ecom Warrior Academy

תכנית הכשרה מקיפה
קורס מסחר אלקטרוני ב-Ecom Warrior

אסטרטגיות חדשניות

הקורס מסביר בצורה חדה וקולעת את כל הבסיס והיסודות של מסחר אלקטרוני.
יתרונות
  • קורס הכשרה מקיף בשילוב עם ליווי וייעוץ אישי
  • מלמד מא’ ועד ת’ את כל מה שצריך לדעת כדי להקים עסק דרופשיפינג מצליח בפלטפורמת שופיפיי
  • הסבר מעמיק של מגוון טקטיקות ואסטרטגיות ייחודיות שישימו אתכם על דרך המלך
חסרונות
  • די יקר

תוכנית ההכשרה המקיפה הזאת תסביר לכם צעד אחר צעד איך להקים עסק דרופשיפינג משגשג בפלטפורמת שופיפיי. הקורס הוקם על ידי איש העסקים והיזם האוסטרלי המצליח מתיו לפרה.

אי אפשר להתעלם מסיפור ההצלחה הייחודי ומעורר ההשראה שלו. ההתחלה שלו הייתה צנועה מאוד וכשהוא הקים את החנות המקוונת הראשונה שלו בקושי היה לו כסף לרכישת לפטופ מחודש שאיתו הוא עבד.

אבל הוא הצליח לבנות במו ידיו אימפריית מסחר אלקטרוני עצומה המניבה רווחים אדירים של עשרות מיליוני דולרים. לפני שתתחייבו לשלם על הקורס, תוכלו לצפות בסרטון הדרכה חינמי המעניק טעימה ממה שהוא מציע.

הסרטון האחרון שעלה לאתר הקורס מסביר בצורה חדה וקולעת את כל הבסיס והיסודות של מסחר אלקטרוני. תוכלו להתרשם מהיתרונות של המודל העסקי הזה, להבין מה נדרש להקמת ורישום עסק מהסוג הזה, להבין איך למתג את עצמם בצורה האטרקטיבית והטובה ביותר וכמובן כיצד להשתמש בפלטפורמת שופיפיי. וכל הטוב הזה בהרצאה מצולמת של 25 דקות בלבד.

אם אהבתם את מה שראיתם בסרטון, אני ממליץ בחום לשלם על תוכנית ההכשרה כולה. היא מספקת מעטפת תמיכה וליווי מקיפה ומפנקת הכוללת חברות בקבוצת פייסבוק סגורה, צ’אט עם מדריכי הקורס שישמחו לענות על כל שאלה שלכם וייעוץ אישי אחד על אחד. גם לאחר שהחנות המקוונת שלכם תעלה לאוויר, תוכלו ליצור קשר עם מרצי ומפתחי הקורס כדי לקבל הכוונה ותמיכה.

מעבר למנטורים המנוסים שילוו אתכם יד ביד בדרך להצלחה, תהנו מגישה מלאה לתכני ומשאבי הקורס עצמו. תוכלו ללמוד איך להקים ולנהל חנות שופיפיי מ-0 גם אם אין לכם שום ידע וניסיון קודם בתחום. הקורס הזה מתאים כמו כפפה ליד גם לאנשים ללא כל רקע בעסקים ויזמות.

למרות שהקורס מגיע עם תג מחיר גבוה, מדובר בהשקעה מוצדקת שלא תתחרטו עליה. הוא מספק טכניקות מוכחות שעובדות במציאות. כדי לסחוט את המקסימום מתוכנית ההכשרה המעולה הזאת, תצטרכו להשקיע בקמפיין קידום ממומן בפייסבוק. תאמינו לי שתחזירו בקלות את ההשקעה שלכם לאחר כמה חודשים בלבד לאחר שמכירות החנות האלקטרונית שלכם יזנקו לגבהים חדשים.

הקלף המנצח של הקורס הזה הוא הליווי האישי של מנטורים מקצועיים שיובילו אתכם להצלחה. תוכלו ליהנות מהפידבק והתמיכה של סוחרים אלקטרוניים מנוסים שפיצחו את הנוסחה להצלחה והגיעו להישגים מדהימים.

תוכלו ללמוד את ההיבטים הטכניים של הקמת חנות מקוונת בשופיפיי גם בקורסים בסיסיים וזולים יותר, אבל הערך המוסף של תוכנית ההכשרה הזאת היא היכולת ללמוד מהטובים ביותר שילוו את העסק שלכם ויוודאו שאתם עושים הכול נכון.

כל עוד תהיו מחויבים לתהליך ותהיו מוכנים להשקיע את הזמן והמאמץ הנדרש, השמיים הם הגבול. במקום לשים את כל הביצים שלכם בסל אחד ולהסתפק באסטרטגיה אחת ויחידה, תוכלו ללמוד ולתרגל מספר רב של שיטות וטקטיקות מנצחות שיעלו אתכם על המסלול הנכון בדרך להצלחה.

4

קורס אונליין להקמת חנות מקוונת בשופיפיי ב-Udemy

קצר ולעניין
קורס אונליין להקמת חנות מקוונת בשופיפיי ב-Udemy
קורס תמציתי שמתאים בצורה מושלמת לאנשים עסוקים

כדי למקסם את הרווחים שלכם ולהטמיע את העסק שלכם בכמה שיותר אתרי מסחר אלקטרוני מובילים

יתרונות
  • קורס קצר ולעניין המתמקד בתכל’ס ובעיקר ללא הקדמות ארוכות וחפירות מיותרות
  • נוגע גם במסחר אלקטרוני בפלטפורמות אחרות מעבר לשופיפיי
  • מרצה הקורס הוא סוחר אלקטרוני מנוסה ומוערך עם רקורד מוכח בתחום
חסרונות
  • אחד מהקורסים היקרים ביותר בסקירה המובחרת שלנו

בדומה לקורסים אחרים שמככבים בדירוג שלנו, גם Shopify Power מועבר על ידי יזם מצליח שמגלגל סכומים אדירים באמצעות מסחר אלקטרוני. למרות שהקורס מתמקד בפלטפורמת שופיפיי, הוא עוזר לקשר את החנות המקוונת שלכם לענקיות מסחר אלקטרוני אחרות כמו eBay, Etsy ו-Amazon כדי למקסם את הרווחים שלכם ולהטמיע את העסק שלכם בכמה שיותר אתרי מסחר אלקטרוני מובילים.

קורס שופיפיי הזה זמין בפלטפורמת הלימודים המקוונים הפופולרית Udemy. מדובר באחד מהקורסים התמציתיים והקצרים ביותר ברשימה שלנו שיתאים בצורה מושלמת לאנשים עסוקים וקצרים בזמן שרוצים להבין איך כל העסק עובד במהירות וביעילות האפשרית.

כל מה שתצטרכו זה לצפות בסרטוני הדרכה באורך 4 שעות ואתם מסודרים. אם הקורס לא עמד בציפיות שלכם ואינכם מרוצים ממנו, תוכלו לקבל את כספכם בחזרה תוך 30 יום.

5

קורס Clickfunnels של Justin Cener

לעבוד יעיל וחכם
קורס Clickfunnels של Justin Cener
ללמוד לנהל את החנות המקוונת שלכם בצורה הרבה יותר יעילה וחכמה

לבנות משפך מכירות איכותי שיאפשר לתקף ולבחון את המוצרים שלכם

יתרונות
  • האסטרטגיות העדכניות והיעילות ביותר לתפעול פלטפורמת השיווק השימושית ClickFunnels
  • גיבוש אסטרטגיה טובה לניהול קמפיין ממומן בפייסבוק
  • מגוון רחב של תבניות וערכות נושא שתוכלו להעתיק בקלות בלחיצת עכבר פשוטה
  • גישה לקבוצת אימון ותרגול פרטית
חסרונות
  • יחידת הלימוד העוסקת ביצירת ותפעול חנות מקוונת בשופיפיי אינה מעמיקה ומפורטת מספיק
  • מתקד בקמפיין פרסום ממומן בפייסבוק ומתעלם משיטות וערוצי קידום ושיווק אחרים

רוצים למשוך את קהל היעד הנכון שמתעניין במוצרים שלכם ולהפוך אותו ללקוחות מרוצים שיחזרו אליכם שוב ושוב? לא תוכלו להסתדר ללא "משפך שיווקי" יעיל שמתקתק כמו שעון ומספק את הסחורה. הקורס הזה ילמד אתכם כיצד לבנות משפך שיווקי מצוין בעזרת פלטפורמת ClickFunnels שתעזור לכם לנהל את החנות המקוונת שלכם בצורה הרבה יותר יעילה וחכמה.

בעזרת תוכנית ההכשרה הזאת תוכלו לבנות משפך מכירות איכותי שיאפשר לתקף ולבחון את המוצרים שלכם בעזרת קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק עוד לפני שתבזבזו זמן ומשאבים בבניית חנות מקוונת משלכם.

במקום לשרוף את הכסף שלכם על מוצרים בעייתיים שאף אחד לא צריך, תוכלו לבדוק מראש עד כמה הם מבוקשים ואטרקטיביים. זה יחסוך לכם לא מעט התרסקויות ונפילות כואבות ויאפשר לכם ללכת על בטוח ולהחזיר את ההשקעה שלכם במינימום סיכונים.

לאחר שתגששו את המצב בשוק ותעלו על המוצר הנכון שיעבוד בצורה הטובה ביותר, הקורס הזה מציע סרטוני הדרכה המדגימים כיצד לבנות חנות מקוונת בפלטפורמת שופיפיי ולנהל עסק מסחר אלקטרוני מצליח בשיטת דרופשיפינג.

6

קורס הקמת עסק מסחר אלקטרוני משלכם בפלטפורמת שופיפיי ב-Udemy

בסיסי למתחילים בתחום
קורס הקמת עסק מסחר אלקטרוני משלכם בפלטפורמת שופיפיי ב-Udemy
כל מה שצריך לדעת כדי להקים חנות שופיפיי

ללמוד כיצד לבנות ולתפעל חנות מקוונת מקצועית בפלטפורמת שופיפיי בלי לשבור את הראש

יתרונות
  • קורס בסיסי המועבר בשפה פשוטה וברורה שגם סוחרים מתחילים יבינו בקלות
  • מחיר נגיש ומתאים לכל כיס
  • מסביר באופן מפורט כיצד להקים ולנהל חנות מקוונת בשופיפיי
חסרונות
  • פחות מעמיק מקורסים אחרים בסקירה שלנו
  • אינו מתאים לסוחרים ותיקים ומנוסים יותר שכבר יודעים את היסודות והעקרונות הבסיסיים של ניהול חנות מקוונת בשופיפיי

רוצים ללמוד כיצד לבנות ולתפעל חנות מקוונת מקצועית בפלטפורמת שופיפיי בלי לשבור את הראש ולפשוט את הרגל? תלכו בלי לחשוב פעמיים על הקורס הבסיסי והמזורז הזה שיסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

בשונה מקורסי שופיפיי מפונפנים ויוקרתיים שנוצרו על ידי מנטורים ידועים ויזמים מצליחים, הקורס הזה הזמין בקהילת הלימודים המקוונים Udemy אפילו אינו טורח להבליט ולהדגיש מי עומד מאחוריו.

הוא מחולק ל-8 יחידות לימוד המכסות את כל מה שצריך לדעת כדי להקים חנות שופיפיי. בנוסף, הוא נוגע בדרכים נוספות לעשות כסף באינטרנט.

הקורס הזה מתאים למתחילים וטירונים שרוצים ללמוד במהירות איך להשתמש בפלפטורמת שופיפיי בלי לשבור את הראש על טכניקות שיווק מורכבות וטכניקות מסובכות למתקדמים. אבל, הפשטות של הקורס הבסיסי הזה שאינו מציע מיליון פיצ’רים מתוחכמים אינה בהכרח חיסרון.

הוא יכול לדבר לאנשים ללא היכרות מוקדמת עם עולם המסחר האלקטרוני שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בתחום ומעדיפים ללמוד אותו באופן הדרגתי ויסודי יותר.

7

קורס שופיפיי למתחילים ב-Udemy

מהיר, משתלם ומושלם למתחילים
קורס שופיפיי למתחילים ב-Udemy
ללמוד כיצד להקים חנות בסיסית משלכם בפלטפורמת שופיפיי

מסביר בשפה פשוטה ונגישה את כל מה שנדרש כדי להתחיל למכור באינטרנט

יתרונות
  • מתאים למתחילים שרוצים להבין מי נגד מי בפלטפורמת שופיפיי
  • מחיר משתלם וידידותי לכיס
  • קורס מהיר שתוכלו לסיים בזמן קצר
חסרונות
  • אינו צולל לעומק לכל נושא בדומה לקורסים מעמיקים ומפורטים יותר

הקורס הזה מורכב מ-27 הרצאות מצולמות באורך כולל של 4 שעות. הוא אינו מתיימר להפוך אתכם לסוחרים אלקטרוניים מנוסים ומיומנים שמתפעלים בעיניים עצומות את החנות המקוונת שלהם, אבל תוכלו ללמוד כיצד להקים חנות בסיסית משלכם בפלטפורמת שופיפיי.

הוא מסביר בשפה פשוטה ונגישה את כל מה שנדרש כדי להתחיל למכור באינטרנט באמצעות פלטפורמת שופיפיי. תלמדו בין השאר איך למצוא מוצרים איכותיים ולספק שירות יעיל ומקצועי ללקוחות שלכם. תזכרו שההיבטים האלה יכולים לעשות את כל ההבדל בין חנות מצליחה ורווחית שהמוצרים שלה נמכרים היטב לחנות מקרטעת שתקועה במקום ואינה מצליחה לייצר מספיק מכירות.

8

דרופשיפינג כאורח חיים מאת Anton Kraly

גישה מקורית
דרופשיפינג כאורח חיים מאת Anton Kraly
אחד מקורסי הדרופשיפינג המעמיקים והיסודיים ביותר שיש

אם תמיד חלמתם להפוך ליזמים שיכולים לעבוד בכל מקום בעולם ולהיות הבוסים של עצמכם זה הקורס בשבילכם

יתרונות
  • קורס האונליין המקיף והמפורט ביותר בתחום
  • אימון ותרגול מעמיק של טקטיקות מוכחות ויעילות להגברת רווחיות העסק שלכם (קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק, שיפור יחסי המרה, חקר מוצרים, אוטומציה, מיקור חוץ ובניית ו-"משפך מכירות").
  • ליווי אישי וצמוד של האחד והיחיד, האיש והאגדה אנטון קרלי
  • תרגול פרקטי, דוגמאות מהעולם האמיתי והדגמת שיטות בדוקות שתוכלו ליישם באופן מיידי בחנות המקוונת שלכם
חסרונות
  • יקר

דרופשיפרים רציניים שלא מוכנים להסתפק בפחות מהטוב ביותר וזקוקים לתוצאות מקסימליות בזמן מינימלי הולכים לעוף על הקורס המצוין הזה.

אם אתם שואפים ליותר מעמוד חובבני ומביך למכירת מוצרים נחותים מאליאקספרס, הקורס הזה ילמד אתכם איך לבנות עסק מסחר אלקטרוני אמיתי שיספק רווחים מרקיעי שחקים.

הקורס המקצועי והיוקרתי הזה נוצר בשנת 2013 על ידי גורו המסחר האלקטרוני אנטון קרלי. הוא הולך לחלוק איתכם בכל הסודות והאסטרטגיות מאחורי ההצלחה המסחררת שלו. מסחר בשיטת דרופשיפינג חוסך לכם את ההתעסקות הבלתי נגמרת עם אחסון, אריזת ומשלוח מלאי עצום של מוצרים.

הקורס מכסה נושאים חשובים כמו בחירת מוצרים נכונים, עיצוב חנות שופיפיי, איתור ספקים אמינים, ניהול קמפיין פרסום ממומן, שיווק ברשתות החברתיות, מיקור חוץ, בניית עסק מסחר אלקטרוני משגשג וכו’.

במקום לקרוע את התחת במשך כל היום במשרד, תוכלו להפוך לבוסים של עצמכם ולעבוד בכיף שלכם בכל מקום בעולם!

בניגוד לקורסים אחרים שמספקים לכם את החומרים והמשאבים הרלוונטיים ומפקירים אתכם לגורלכם, הקורס הזה מציע אימון וייעוץ אחד על אחד, ליווי של החנות המקוונת שלכם או המלצות לנישות רווחיות ותבניות של חנויות אלקטרוניות בהתאמה אישית. אנטון הקים וניהל עשרות חנויות מקוונות מצליחות ואין ספק שהוא עלה על הנוסחה הבטוחה להצלחה בתחום.

החדשות הטובות שהוא לא מהסס לחשוף אותה בפני תלמידי הקורס ולנתח את הגישה הייחודית שלו למסחר אלקטרוני בצורה שיטתית וממוקדת. אם תמיד רציתם להסתלבט על חוף הים ולעבוד בנוחות מהלפטופ שלכם, הקורס הזה יעזור להגשים את החלום הזה!

9

sales sensi: ההכשרה המלאה למסחר אלקטרוני

מכללה אינטרנטית
קורס מתעדכן
הקורס הזה יעזור לכם לחשב מסלול מחדש, להשיג רווחים שלא חלמתם עליהם ולהיכנס לליגה של הגדולים.
יתרונות
  • ליווי צמוד ללא זמן מוגבל
  • קהילה סגורה של כלל התלמידים
  • וויבנר אחת לחודש עם המנכל
  • אפשרות לחזרה על הקורס פעמים רבות
  • עדכונים שוטפים של הקורס ללא זמן מוגבל
חסרונות
  • לא מתאים למי שמחפש "הכנסה פאסיבית"
  • לא מתאים למי שאין לו מחשב

הקורס המקצועי של נאור שוען הוא למעשה הכשרה המיועדת לאנשים שאפתניים במיוחד שלא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. בזכות הקורס תלמדו איך לעשות כסף מעליאקספרס בדרך הטובה ביותר.

הקורס מחולק לפרקים המלאים במידע מקצועי, יחד עם טיפים וטריקים שיכניסו אתכם לעניינים וייקחו אתכם יד ביד אל עסק מצליח בשופיפיי. גם מתחילים וגם יזמים מנוסים יוכלו לשאוב ממנו מידע והשראה.

ההכשרה הזו הרשימה אותי במיוחד כי היא כוללת ליווי צמוד, מעטפת מלאה וקהילה תומכת (בפייסבוק, בווצאפ ובאינסטגרם)
תוכלו לקבל את כל הכלים לבניית אתר, עיצוב האתר, מציאת מוצרים וחקר שוק, מעצבת גרפית לבדיקת האתר שלכם, שיווק אורגני וכמובן שיווק ממומן בצורה מעמיקה ביותר ואיכותית.

כמובן שתצטרכו להשקיע זמן בלמידה ולבוא רציניים כדי באמת לבנות חנות מצליחה. הרבה אנשים מציגים את התחום כ"כסף קל", "הכנסה פאסיבית" אבל זו לא המציאות, אז תעשו את הבדיקות המקיפות שלכם כמו שאני עשיתי עם הקורס של sales sensi.

גם מי שכבר יש לו עסק פועל, אבל מרגיש שהוא תקוע ולא מצליח לממש את מלוא הפוטנציאל שלו, ימצא את הקורס הזה מועיל. הקורס יעזור לכם וייתן לכם כלים שיאפשרו לכם לחשב מסלול מחדש.

מדריך מקיף: איך לבחור את הקורס שופיפיי המושלם עבורכם?

תמונה של בחורה מחזיקה סמארטפון וממנו יוצאים סמלים דיגיטליים

שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני פופולרית הפועלת במודל SaaS (תוכנה כשירות) ומבוססת על ענן. היא הושקה בשנת 2006 לאחר שהמתכנת וחובב הסנובורד הגרמני טוביאס לוטקה החליט לבנות מערכת לבניית וניהול חנות מקוונת למכירת ציוד סנובורד.

מהר מאוד נפל לו האסימון שגם אחרים יכולים להשתמש בשירות הזה והוא החל לעבוד על פיתוח פלטפורמת מסחר אלקטרוני מקיפה.

מה זה שופיפיי?

שופיפיי מספקת את כל מה שנדרש להקמת, ניהול ופיתוח חנות אלקטרונית. זה כולל בין השאר תבניות וערכות נושא לעיצוב האתר, מאגר נתונים, תוספי תמיכה וכלים ייחודיים המאפשרים לאנשים פרטיים ובעלי עסקים למכור את המוצרים שלהם באינטרנט. כל אחד יכול לתפעל בקלות את הפלטפורמה הזאת ולבנות חנות מקוונת ללא כישורים טכניים או ידע בתכנות.

אבל כדי להצליח תזדקקו לידע וכישורים מסוימים בתחום השיווק והמכירות אונליין ומצוא מוצרים אטרקטיביים ומבוקשים שיעניינו את הלקוחות. כשאתם יודעים איך עושים את זה כמו שצריך, תוכלו להקים חנות מקוונת משלכם תוך כמה שעות ספורות.

למה כדאי ללמוד להשתמש בפלטפורמת שופיפיי?

אימוץ פלטפורמת המסחר המקוון הפופולרית יכול לתרום ולהועיל לכם בדרכים הבאות:

לחסוך כסף

לאחר שתלמדו כיצד להשתמש בפלטפורמת שופיפיי ולנצל לטובתכם את כל היתרונות שלה, תוכלו להקים ולנהל חנות מקוונת משלכם בהשקעה מינימלית ובלי לפנות לשירותיו של איש מקצוע חיצוני שיעזור לכם במשימות האלה.

לסמוך על אתר אמין ובטוח לשימוש

תוכלו לנהל את החנות האלקטרונית שלכם בראש שקט וללא דאגות ולדעת שהחשבון המשתמש האישי שלכם באתר מוגן היטב.

לעזור לאנשים היקרים לליבכם

תוכלו לעזור לחברים ולבני המשפחה שלכם להרוויח כסף באינטרנט וליהנות ממקור הכנסה יציב במקרה של משבר כלכלי או מצוקה כספית.

לעשות כסף

תוכלו להשתלב בתחום המסחר האלקטרוני בצורה מהירה ויעילה במיוחד. לאחר שתלמדו לעומק את עקרונות ויסודות ניהול חנות מקוונת בשופיפיי, תוכלו להתחיל להרוויח כסף במיליון דרכים שונות.

גם לפני שהחנות המקוונת שלכם תתחיל לספק את הסחורה ולייצר רווחים, תוכלו לעבוד בתור פרילנסרים העוזרים לסוחרים אחרים לבנות, לפרסם ולשפר את חנות השופיפיי שלהם.

את הכסף שתרוויחו תוכלו להשקיע בקידום ושיווק החנות שלכם בפייסבוק, באינסטגרם וברשתות החברתיות.

אישה עם חולצה לבנה עומדת ליד צנצנת מלאה בשטרות כסף

היתרונות של פלטפורמת שופיפיי

יש כמה סיבות טובות לפתוח חנות מקוונת משלכם בפלטפורמת Shopify:

תפעול נוח ופשוט

זה הקלף המנצח של שופיפיי והסוד מאחורי הפופולריות וההצלחה המסחררת שלה. הממשק הנגיש והידידותי מבטיח שגם משתמש ממוצע ללא כל ידע וניסיון קודם בתכנות ומחשבים יסתדר איתו בלי שום בעיה. הוספת מוצרים לחנות, יצירת הנחות ומבצעים ותהליך ניהול הזמנות הפכו לפעולות פשוטות ומהירות שכל אחד יסתדר איתן בקלות. הממשק האינטואיטיבי והידידותי למשתמש וכלי ה"גרור ושחרר" היעיל להפליא הופכים את הקמת ועיצוב החנות האלקטרונית שלכם למשימה נוחה וקלה יותר מאי פעם.

השקעה מינימלית

העמלות הנמוכות והנוחות של שופיפיי מאפשרות להקים חנות אלקטרונית משלכם מבלי להשקיע הון תועפות. גם אם אין לכם כיסים עמוקים והון התחלתי גבוה, תוכלו להשתלב בתחום המסחר האלקטרוני בעזרת פלטפורמת שופיפיי. תשפטו בעצמכם: מנוי חודשי למסלול הבסיסי עולה 29 דולר בלבד בעוד שהרשמה לתוכנית המתקדמת והמפנקת יותר תעלה לכם 79 דולר בחודש.

מגוון רחב של אפשרויות עיצוב וערכות נושא

מנוי לפלטפורמת שופיפיי מספק גישה למבחר רחב של תבניות עיצוב בסיסיות המונגשות למכשירי מובייל. ניתן לבחור גם בעיצובי פרימיום מתוחכמים יותר הכרוכים בתשלום. תוכלו לבנות חנות מקוונת משלכם בכלום זמן וללא מאמץ מבלי להתפשר על האיכות והמראה שלה.

פתרון מעולה לדרופשיפינג

פלטפורמת שופיפיי הפכה לבחירת מועדפת על דרופשיפרים רבים. היא מאפשרת להטמיע בקלות וביעילות תוכנות וכלי דרופשיפינג פופולריים ומובילים כמו Spocket ו-Oberlo. אם החלטתם לעשות כסף באינטרנט באמצעות דרופשיפינג, שופיפיי תעשה לכם חיים קלים ותחסוך לכם המון זמן ומאמץ.

מגוון רחב של ערוצי תמיכה שונים

מוקד התמיכה ושירות הלקוחות של שופיפיי ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בכל שאלה מסביב לשעון. תוכלו לפנות אליו באמצעות שיחת טלפון, צ’אט בזמן אמת או פנייה לדוא"ל. גם כשאתם זקוקים לסיוע בשעות לא שגרתיות לאחר שיום העסקים נגמר, תוכלו לבנות על מוקד התמיכה של שופיפיי.

מגוון אפשרויות תשלום שונות

אחת מהדאגות הגדולות ביותר של סוחר אלקטרוני זה הצורך להציע ערוץ תשלום פשוט, נוח ואמין ללקוחות שלו. שופיפיי תומכת בשירותי התשלומים המקוונים המובילים והבטוחים ביותר בעולם כמו אמזון Apple pay, ופייפאל.

בנוסף, היא מאפשרת לשלם בעזרת כרטיסי אשראי. המגוון הרחב של אמצעי סליקה יעילים המוטמעים בפלטפורמת שופיפיי מאפשר לקבל תשלומים בצורה יעילה ומהירה מלקוחות בכל רחבי העולם.

אתר אמין ויעיל הפועל בצורה חלקה ונטולת תקלות

חנות מקוונת מסורבלת הנטענת באיטיות בלתי נסבלת יכולה להבריח המון לקוחות פוטנציאליים ולהרוס לכם לא מעט עסקאות. אבל זה ממש לא המקרה עם שופיפיי.

מדובר באתר מקצועי ברמה עולמית שעובד ללא תקיעות והשהיות. עיכוב של כמה שניות יכול לעלות לכם ביוקר ולהביא להפסדים עצומים, לכן עדיף ללכת על בטוח ולבחור באתר שופיפיי שעולה ונטען במהירות הבזק ומספק חווית משתמש ללא דופי.

החסרונות של פלטפורמת שופיפיי

מחשב נייד פתוח עם חלון כחול ועליו מונחים ארגזים קטנים

התאמה אישית מורכבת ומסובכת של עיצוב וערכת נושא

למרות ששופיפיי מציעה מגוון רחב של אפשרויות עיצוב וערכות נושא שאמורות לקלוע לכל טעם, צורך והעדפה, עדיין לא תוכלו ליהנות מחופש פעולה מלא כמו עם חנות מקוונת שאתם בונים בעצמכם מאפס. תצטרכו להסתפק בתבניות מובנות שלא תמיד יתאימו בצורה מלאה לצרכים הספציפיים שלכם.

פלטפורמת Shopify יצרה שפת PHP משלה שנקראת Liquid שמשמשת ליצירת תבניות ואפשרויות העיצוב בפלטפורמה.

כדי לשנות את קוד התוכנה ולהבטיח התאמה אישית מלאה ומדויקת של עיצוב או ערכת נושא מסוימים תצטרכו לפנות למתכנת מקצועי שיודע כיצד לעבוד עם שפת התכנות הזאת.

זה אומר שתצטרכו לנשוך שפתיים ולעבוד עם ערכות הנושא המקוריות שעומדות לרשותכם או לשכור בעל מקצוע שישנה אותן על פי הצרכים וההעדפות שלכם.

פונקציונליות מוגבלת

פלטפורמת שופיפיי מגיעה עם כלים מובנים הנדרשים לניהול חנות מקוונת ועסק מסחר אלקטרוני. הבעיה היא שהאפשרויות שמספקת התוכנה לא תמיד מספקות מענה מקיף ומדויק לצרכים הספציפיים של העסק שלכם.

ובדיוק בנקודה הזאת תוספים חיצוניים נכנסים לתמונה. תצטרכו להסתמך על תוספים וכלים חיצוניים כדי לשפר ולהרחיב את היכולות של החנות המקוונת שלכם.

אינה מציעה תיבת דואר אלקטרוני ממותגת לעסק שלכם

בעוד ששופיפיי מאפשרת ליצור חנות ממותגת, היא אינה מספקת חבילת אחסון אתרים לתיבת דואר אלקטרוני פרטית עם שם הדומיין (סיומת) של העסק שלכם.

זה אומר שלא תוכלו לפתוח תיבת דוא"ל מיוחדת עם סיומת הנושאת את שם החנות שלכם. ניתן להפנות כל הודעת אימייל המגיע לתיבת הדואר של המותג שלכם לכתובת דוא"ל אחרת, אבל כדי ליהנות מהאפשרות הזאת תצטרכו לשלם לחברה חיצונית המציעה את השירות הזה.

תוספים יקרים

שופיפיי מציעה את כל הכלים והמאפיינים הבסיסיים הנדרשים לניהול חנות מקוונת, אבל לא תמצאו בה אפשרויות מתקדמות או שכלולים מסוימים שאתם עלולים להזדקק להם.

תוספים חיצוניים יכולים להציל את המצב ולהרחיב את ארגז הכלים שלכם. הבעיה היא שמדובר בתענוג יקר שעלול לנגוס ברווחים שלכם. שילוב שלושה תוספים לשדרוג יכולות ואפשרויות החנות המקוונת שלכם יכולים להכפיל את עלות המנוי החודשי שאתם משלמים.

עמלות מכירה

למרות שרוב פלטפורמות ניהול החנויות המקוונות החליטו לוותר לגמרי על עמלות סליקה על כל תשלום, שופיפיי עדיין לא הרימה את הכפפה וממשיכה לגבות עמלת סליקה בגובה של 5% עד 2.0% מכל עסקת מכירה (בהתאם לתוכנית התמחור שלכם).

תוכלו להימנע מתשלום העמלה הזאת אם תצטרפו לשירות הסליקה Shopify Payment, אבל הוא אינו זמין ברוב המדינות ולא כל הסוחרים מרוצים ממנו, ככה שייתכן שתצטרכו לבחור בפתרון סליקה נוח ויעיל יותר.

בעיות בשירות הלקוחות של האתר

למרות שבעבר פלטפורמת שופיפיי הצטיינה בתמיכה מעולה, כיום מתקבלות יותר ויותר תלונות וביקורות מעורבות בנוגע לזמינות וליעילות של צוות שירות הלקוחות בשופיפיי.

בעוד שחלק מהמשתמשים מרוצים מהשירות שהם מקבלים, אחרים מדווחים שנציגי החברה לא הצליחו לספק מענה יעיל לבעיה שלהם. חבל ששופיפיי מתחילה לקרטע דווקא בהיבט החשוב הזה שבעבר נחשב לאחד מנקודות החוזק הבולטות ביותר שלה.

איך לבחור את קורס shopify הנכון והמתאים עבורכם?

שתי נשים יושבות ומעצבות אתר מכירות אחרי קורס שופיפיי

הלכתם לאיבוד במגוון הקורסים הרחב והמבלבל ואין לכם מושג איך לעשות בחירה נכונה בקורס השופיפיי המושלם עבורכם? אני הולך לעשות סדר בבלאגן ולהראות לכם כמה דגשים ושיקולים חשובים שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה שלא תצטערו עליה בהמשך. כדי למצוא את קורס השופיפיי הנכון והמתאים עבורכם תצטרכו לענות לעצמכם על שאלות המפתח הבאות:

  • מהי רמת הניסיון, הבקיאות והמיומנות שלי בתחום?
  • כמה כסף אני יכול להרשות לעצמי לבזבז על קורס שופיפיי אונליין?
  • מה אני רוצה להשיג בעזרת הקורס?

לאחר שתבינו מהם הצרכים והיעדים האישיים שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את הקורס המושלם עבורכם. לדוגמה, תוכניות הכשרה ואימון מתקדמות המתמקדות בהיבטים של שיווק וקידום לא יספקו את הסחורה לסוחרים טירונים ומתחילים שצריכים ללמוד להשתמש בפלטפורמת שופיפיי ולהכיר היטב את הממשק והכלים שלה.

קורס בסיסי יותר שיסביר בשפה פשוטה ובגובה העיניים כיצד לפתוח ולנהל חנות מקוונת בשופיפיי יענה בצורה הרבה יותר טובה על הצרכים שלהם. הם צריכים להימנע מקורסים מורכבים ומסובכים הדורשים רקע וניסיון קודם.

לעומת זאת, סוחרים אלקטרוניים שכבר מפעילים חנות מקוונת בפלטפורמת שופיפיי, אבל אינם מרוצים מהתוצאות שהיא מספקת ומרגישים שהם דורכים במקום ולא מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם ירוויחו הרבה יותר מקורסים כמו ClickFunnels או Smart Google Traffic המתמקדים באסטרטגיות וטכניקות לקידום אורגני ושיווק יעיל של החנות והמוצרים שלהם.

שיקול מכריע נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו זה המחיר של הקורס. אין צורך לבזבז את הכסף שלכם על קורס הכולל המון תכנים ומשאבים מיותרים שאינכם באמת זקוקים להם. אבל מהצד השני, אם אתם נתקלים בקורס די יקר שמספק המון טקטיקות ייחודיות וכלים מעולים לשיפור הרווחיות והצמיחה של החנות שלכם, אולי עדיף לפתוח את הכיס ולא להתקמצן.

בשורה התחתונה, קורס השופיפיי שהחלטתם ללכת עליו צריך לדבר אליכם ולקלוע להעדפות וליעדים הספציפיים שלכם. חשוב לוודא שהוא מכסה את כל הנושאים החשובים והרלוונטיים עבורכם ובאמת יעזור לקדם את התוצאות והביצועים של החנות המקוונת שלכם לרמה הבאה!

האם קורס שופיפיי אונליין באמת שווה את זה?

ידיים מחזיקות טאבלט שפתוח בו אתר עם רקע ורוד

בגלל שהפופולריות של פלטפורמת שופיפיי הולכת וצוברת תאוצה, קורסים למסחר אלקטרוני בשופיפיי צצים כמו פטריות לאחר הגשם.

עומד לרשותכם מבחר עצום של קורסי שופיפיי במגוון רמות קושי ומחיר שונות. החל מקורסים בסיסיים בעלות סמלית של 5 דולר ועד לקורסים מקצועיים ויוקרתיים עם תג מחיר גבוה של 997 דולר, כל אחד יוכל למצוא קורס שמתאים לצרכים, להעדפות ולתקציב שלו.

חשוב להבין שקיים פער משמעותי ברמת האיכות, האמינות והיעילות של הקורסים השונים שתמצאו באינטרנט.

כדי שלא תשרפו את הכסף שלכם על קורס שטחי המועבר על ידי חובבן שימכור לכם חלומות, חשוב למצוא קורס איכותי שיספק תועלת ממשית. מרצה הקורס חייב להיות סוחר אלקטרוני מנוסה ומצליח שניהל בעצמו חנות רווחית בפלטפורמת שופיפיי.

הוא יוכל לחלוק איתכם באסטרטגיות מוכחות ושיטות בדוקות שהוכיחו את עצמן בשטח וסיפקו את הסחורה.

במקום שתצטרכו לשוטט שעות ארוכות באינטרנט בלימוד עצמאי של התחום, תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת כדי לפתוח, לנהל ולשווק חנות שופיפיי מצליחה ורווחית במקום אחד ובנוחות מרבית.

תוכלו ללמוד איך לבחור מוצרים מבוקשים ואיך למצוא ספקים אמינים שתוכלו לסמוך עליהם, כיצד לשפר את החשיפה והנראות של החנות המקוונת שלכם ולהגביר את זרם הלקוחות שנכנסים אליה ולהכיר תוספים וכלים שימושיים ומועילים שיכולים להקל על ניהול החנות האלקטרונית שלכם ולמקסם את הביצועים והרווחיות שלה.

מעבר להיבטים הטכניים של תפעול החנות שלכם והיכרות מעמיקה עם ממשק התוכנה, קורס שופיפיי איכותי שיספק תועלת ממשית חייב להראות לכם איך להצטיין במימד השיווקי של החנות שלכם.

כדי להצליח באמת בתחום המסחר האלקטרוני ולעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם, אתם צריכים להבין לעומק את ההתנהגות והרגלי הרכישה של קהל הלקוחות שלכם ולדעת כיצד לבנות "משפך מכירות" יעיל שיקפיץ את המכירות ויחס ההמרה שלכם לשמיים.

אם אינכם רוצים שהחנות המקוונת שלכם תדשדש ותעבוד בחצי כוח, עדיף לבחור בקורס שנוגע בהיבטים החשובים האלה ומתעמק במסע שעובר הלקוח מרגע שהוא נתקל בפעם הראשונה במוצר שלכם ועד קבלת ההחלטה ללכת על זה ולרכוש אותו.

קורסים רבים מגיעים עם קהילת משתמשים חמה ותוססת שבה תוכלו לקבל עצה, הכוונה והדרכה. מדובר בבונוס מגניב שיכול להפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ופשוטים ולחסוך לכם המון שגיאות ופאשלות מיותרות.

קורס שופיפיי איכותי שמספק את הידע, הטיפים והכלים הנדרשים לקריירה מוצלחת בתחום המסחר האלקטרוני יכול להיות השקעה כדאית ומשתלמת במיוחד שתחזיר את עצמה בקלות. תמצאו קורס שופיפיי מקצועי שיספק תמורה מלאה לכסף שלכם וצאו לדרך!

שאלות ותשובות

בחור עם משקפיים וחליפה מחזיק כסף במבט של שאלה
מה זה שופיפיי (Shopify)?

שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני ידועה המאפשרת לבנות ולנהל חנות מקוונת, כשהיא חוסכת לכם המון עבודה וכאב ראש ומאפשרת לטפל בנוחות ובקלות מרבית בהיבטים חשובים כמו שיווק וקידום המותג שלכם, קבלת תשלומים עבור המוצרים שמכרתם והמשלוח שלהם.

האם קורס "אקדמיית שופיפיי" זמין לגמרי בחינם?

כן, תוכלו לעבור את הקורס הרשמי של שופיפיי מבלי להוציא אפילו שקל אחד. הוא מספק נקודת זינוק מצוינת להצלחה בפלטפורמת שופיפיי ומלמד מאפס כיצד להקים ולתפעל את חנות השופיפיי שלכם.

האם ישנה אפשרות להתנסות בשימוש בפלטפורמת שופיפיי לפני שמתחייבים לעשות מנוי?

כן. שופיפיי מציעה תקופת התנסות של 14 יום ללא כל עלות. תוכלו להירשם למערכת באופן מיידי ובקליק אחד בלי למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם. כל מה שצריך כדי להתחיל את תקופת הניסיון זה להזין את כתובת הדוא"ל שלכם ולפתוח חשבון. משם, תקבלו הנחיות מפורטות שיסבירו לכם את כל השלבים הנדרשים לפתיחת חנות משלכם בשופיפיי. תוכלו לבדוק ולהתרשם עד כמה כל הקטע הזה באמת מתאים לכם בלי לשלם מראש.

איך להפוך למומחה מוסמך של חברת שופיפיי?

כדי לקבל תעודת גמר רשמית המעידה על המומחיות שלכם בהקמת וניהול חנות דיגיטלית בפלטפורמת המסחר האלקטרוני שופיפיי תצטרכו לעבור בחינה בתוכנית ההכשרה והאימון המיוחדת Shopify Academy. תוכלו למצוא את המבחן המסכם הזה באתר האקדמייה של שופיפיי.

איך אני מקבל את התשלום עבור המוצרים שמכרתי בשופיפיי?

הגענו לשאלת מיליון הדולר שמטרידה כל סוחר מתחיל בפלטפורמת שופיפיי. תוכלו לקבל בקלות את הכסף עבור המוצרים שאתם מוכרים בעזרת הצטרפות לשירות הסליקה הרשמי של שופיפיי-Shopify Payments. פתרון הסליקה הזה מאפשר להעביר את התשלומים עבור המוצרים או השירותים שמכרתם ישירות לחשבון הבנק שלכם. אבל יש כוכבית חשובה שצריך לקחת בחשבון: השירות הזה אינו זמין עבור כל המדינות, אבל החדשות הטובות הן שקיימות אפשרויות סליקה נוספות שיעזרו לקבל את התשלום עבור המוצרים שמכרתם בצורה חלקה, בטוחה ונטולת תקלות.

האם פלטפורמת שופיפיי מתאימה וידידותית למתחילים?

כן, כן ועוד פעם כן. הממשק הברור, הפשוט והנוח לניווט הופכים את פלטפורמת שופיפיי לבחירה מושלמת לסוחרים אלקטרוניים טירונים ומתחילים. אם אתם מחפשים פלטפורמה איכותית, אמינה ופשוטה לתפעול להקמת חנות מקוונת משלכם, שופיפיי יכולה להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

האם צריך ידע בתכנות ובבניית אתרים כדי ליצור ולנהל חנות בפלטפורמת שופיפיי?

ממש לא. כל אחד יכול ליצור חנות מושקעת ואיכותית משלו בשופיפיי בכמה לחיצות עכבר פשוטות. גם אם אינכם מהנדסים מדופלמים או מתכנתים מנוסים, תוכלו להסתדר בקלות עם המשימה הזאת על הצד הטוב ביותר. שופיפיי מספקת מדריך מקיף ומפורט לסוחרים מתחילים שיבטיח שתחחילו את המסע שלכם בעולם המסחר האלקטרוני ברגל ימין.

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט באמצעות חנות אונליין בשופיפיי?

כאילו דה! כל הקטע בפלטפורמה הפופולרית היא להקים חנות אלקטרונית למכירת המוצרים שלכם באינטרנט. ככה שתוכלו לעשות כסף מכל מקום בעולם ובהשקעה מינימלית!

כיצד חנות מקוונת בשופיפיי יכולה להועיל לעסק שלי?

היא מאפשרת למכור מוצרים או שירותים, לפרסם בלוג או ליצור אתר המוקדשים לעסק שלכם. זאת יכולה להיות מקפצה אדירה לצמיחת העסק שלכם. תוכלו להגדיל באופן משמעותי את מאגר הלקוחות וההכנסות של העסק שלכם ביעילות ובמהיירות מרבית. ניתן ליצור מיתוג ועיצוב אישי לחנות השופיפיי שלכם ולשלב בה את הלוגו המזוהה עם העסק שלכם.

האם אפשר למכור כל מוצר בפלטפורמת שופיפיי?

כן, תוכלו למכור בחנות השופיפיי שלכם כל מה שבא לכם. מוצרים פיסיים, דיגיטליים או כאלה הניתנים להורדה, השמיים הם הגבול. גם אנשים יצירתיים יכולים למכור את פריטי האמנות שלהם באמצעות שופיפיי. כל עוד מדובר במוצר חוקי העומד בתקנות של שופיפיי ושיש לו ביקוש, תוכלו להעמיד אותו למכירה בחנות המקוונת שלכם.

מהו אחוז הרווח הנקי שאוכל לגרוף לכיס מכל מכירה בשופיפיי?

שולי הרווח שלכם תלויים בסוג המוצרים שאתם מוכרים ובמידת השימוש שלכם בתוספים וכלים חיצוניים בתשלום. בדרך כלל תוכלו ליהנות מאחוז רווחיות מרשים במיוחד של 70% מכל מוצר שאתם מוכרים.

האם שופיפיי מסוגלת לספק מענה לצרכים ולדרישות של העסק שלי גם כשהוא יצמח ויתרחב?

אכן כן. שופיפיי מאפשרת ליצור ולנהל חנויות מקוונות בכל גודל וקנה מידה. אם העסק שלכם נמצא בתנופה והחלטתם להרחיב את מלאי המוצרים שלכם, תוכלו לשדרג את החנות שלכם ללא שום קושי ובעיה בפלטפורמת שופיפיי.

האם שופיפיי יכולה לעזור בקידום ושיווק העסק שלי?

ועוד איך. שופיפיי עוזרת לאתר ולפנות ביעילות מרבית לקהל היעד המתאים והרלוונטי עבורכם בעזרת שיווק באמצעות תוכן וכלי קידום אתרים אורגני (SEO). תוכלו לשדרג את החשיפה והנראות של המותג שלכם ולוודא שכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים יגיעו למוצרים שלכם. פלטפורמת שופיפיי מציעה דו"ח מפורט של הביצועים והתוצאות של קמפיין הקידום והשיווק של המוצרים שלכם, ככה שלא תצטרכו לאלתר ולגשש באפלה. תוכלו למצוא אסטרטגיה יעילה שעובדת בצורה הטובה ביותר בשבילכם באמצעות איסוף וניתוח נתונים ותובנות מהשטח.

קורס מסחר אלקטרוני בשופיפיי: השורה התחתונה

גבר עם חולצה צהובה מחזיק וסופר שטרות של כסף

האינטרנט מפוצץ במגוון עצום של קורסי שופיפיי המיועדים לצרכים וקהלי יעד שונים. בין אם אתם סוחרים טירונים הנמצאים בתחילת דרכם או יזמים מנוסים ומיומנים יותר שרוצים להרחיב את ארגז הכלים שלהם וללמוד דברים חדשים, חשוב לבחור בחוכמה קורס מקצועי ומועיל "שתפור" לצרכים, להעדפות ולתחומי העניין שלכם.

קורס שופיפיי טוב חייב להיות כמה שיותר מעשי ולאפשר ליישם את הידע והתובנות שקיבלתם בפועל. הוא צריך לכלול דוגמאות ומקרי בוחן מהעולם האמיתי ולא רק הסברים מופשטים ועקרונות מעורפלים שקשה לקלוט מה הם אומרים בתכל’ס. כמובן שמרצה הקורס חייב להיות מומחה מוסמך עם קבלות מוכחות וסיפורי הצלחה בתחום.

שופיפיי הפכה לחביבת הקהל בזכות שילוב מנצח של עמלות נמוכות ואטרקטיביות, מבחר עצום של תבניות, כלים ואפשרויות עיצוב לבניית חנות מקוונת ותמיכה מלאה מסביב לשעון. הפלטפורמה הייחודית הזאת שינתה את כל כללי המשחק בתחום המסחר האלקטרוני והיא מאפשרת לבנות, לנהל ולשווק חנות מקוונת מקצועית באינטרנט ללא השקעות גבוהות או ידע מעמיק בתכנות.

מדובר בהזדמנות נהדרת לעשות כסף בלי לצאת מהבית ממכירות באינטרנט וליצור מקור הכנסה יציב. גם אם יש לכם חנות פיזית, תוכלו להרוויח בגדול מחנות שופיפיי שתאפשר להגדיל את קהל הלקוחות ולהקפיץ את ההכנסות והרווחיות של העסק שלכם. בעידן הדיגיטלי, כל עסק שמכבד את עצמו חייב לתחזק נוכחות פעילה ברשת כדי לבלוט בנוף, להתעלות על המתחרים ולהגיע לכמה שיותר לקוחות.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך הזה יעזור לכם למצוא את קורס השופיפיי המושלם עבורכם במינימום זמן ומאמץ ויחסוך לכם המון התלבטיויות, ספקות ואכזבות!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

תגובה 1
  1. שלום אני רוצה קורס לשופיפיי אבל בעברית יש לכם?

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן