קורס מכירות: קורסי מכירות מומלצים לשנת 2024

תחום המכירות משתנה ומתפתח ללא הרף ויש תמיד מה ללמוד ואיך להשתפר בעולם התחרותי והדינמי הזה. במקום לנוח על זרי הדפנה או להישאר בינוניים, זה תמיד רעיון טוב להשקיע בקורס מכירות מקצועי ויעיל שיקפיץ את המכירות שלכם לשמיים ויעזור להפוך את צוות העובדים שלכם לתותחי מכירות מיומנים שסוגרים בקלות כל עסקה.

אם אתם מרגישים שהמכירות שלכם מדשדשות ותקועות במקום, קורס מכירות איכותי יכול להציל את המצב. אימון מכירות מעשי יעזור לממש את מלוא הפוטנציאל של העסק שלכם ולעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם. תוכלו לטפל בנקודות החולשה והתורפה שלכם ולהקפיץ את סך המכירות של העסק ב-20%.

השורה התחתונה
הבחירה שלנו
צוות רז לוגו קורס מכירות
קורס חוויתי מקצועי ובעיקר מעשי ויישומי עבור הצוות שלכם
בחירה מנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
רוצים לשפר את תוצאות המכירה של צוות המכירות שלכם? צוות רז מעמיד לרשותכם כ-30 שנות ניסיון בהעברת קורסים בארגונים מגוונים עם תוצאות. קורס מעשי המותאם לצרכים ולצוות המכירות ועוסק בהקניית כלים, תרגול ושיפור יכולות הצוות לבצע מכירה איכותית, לעמוד ביעדים ולנצח.
במקום שני
Richardson לוגו
תכנית אימון ®Solution Selling ב- Richardson
צילום פורטרטים
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
חברת Richardson יכולה להתגאות באינספור סיפורי הצלחה של עסקים שהמציאו את עצמם מחדש, התרחבו לשווקים ותחומי פעילות חדשים וגילו אפיקי ומנועי צמיחה ייחודיים ויצירתיים בזכות תוכניות ההכשרה וההדרכה האיכותיות של החברה.
בחירה מעולה נוספת
RAIN Group logo
קורס יסודות המכירות ב-RAIN Group
מתאים למתחילים
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
חברת ייעוץ המכירות המצליחה RAIN Group מתמחה ביצירת תוכניות אימון ופיתוח מכירות ה"תפורות" לצרכים של העסק שלכם. אם אתם זקוקים למקסימום תוצאות במינימום זמן, תוכנית ההכשרה וההדרכה הזאת יכולה להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

מחפשים קורס מכירות טוב שיעזור לכם לסגור כמה שיותר עסקאות מומלצות, ידגים לכם כמה טכניקות וטקטיקות מכירה מוכחות שאי אפשר לעמוד בפניהן ויקפיץ את הביצועים, התוצאות והרווחיות של העסק שלכם לגבהים חדשים? הגעתם למקום הנכון. עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ובחרנו עבורכם את קורסי המכירות הטובים והמומלצים ביותר שיספקו את הסחורה וישאירו אתכם מרוצים.

הם ידגימו לכם כיצד להוביל בצורה נכונה את תהליך המכירה וילמדו אתכם צעד אחר צעד איך לנטרל התנגדויות והתלבטויות ולסגור עסקאות בצורה החלקה, המהירה והיעילה ביותר.

המטרה העיקרית של כל קורס מכירות היא לספק אסטרטגיות וטקטיקות מכירות מוכחות שיעזרו לכם למכור הרבה יותר. מדוע מדובר בהשקעה משתלמת שתחזיר את עצמה בקלות?

מחקר שבדק את היעילות של קורסי מכירה שונים גילה שכל דולר שהושקע באימון מכירות איכותי של צוות העובדים שלכם הביא לגידול ממוצע של 29 דולר בהכנסות של העסק שלכם! כן, כן, קראתם נכון. קורס מכירות מקצועי יכול לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה ולקדם את הרווחיות שלו לליגה אחרת!

האינטרנט מפוצץ באלפי סדנאות, הכשרות וקורסי מכירות שונים, מה שהופך את בחירת קורס המכירות הנכון והמתאים לעסק שלכם למשימה מאתגרת ומורכבת במיוחד. כדי שלא תלכו לאיבוד במבחר העצום והמבלבל ותמצאו בקלות קורס מכירות איכותי "שתפור" לצרכים, ליעדים ולהעדפות שלכם, מצאנו עבורכם את קורסי המכירות הטובים ביותר שיספקו תועלת ממשית ותוצאות חיוביות.

בין אם אתם רוצים ללמוד את התחום מאפס ולהפוך לאשפי מכירות מיומנים, מעוניינים להכשיר את אנשי המכירות בעסק שלכם או שאתם אנשי שיווק וותיקים ומנוסים שרוצים להרחיב את ארגז הכלים שלהם וללמוד דברים חדשים, בסקירה המובחרת שלנו תמצאו את הקורס המושלם עבורכם.

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

10 קורסי מכירות הכי טובים לשנת 2024

1

קורס מכירות לצוותי מכירות בחברות וארגונים

קורס  שתפור לצרכי החברה / ארגון

הבחירה שלנו

קורס שיקנה לצוות שלכם כלים מעשיים וישדרג את יכולותיו למכור במקצועיות ולסגור עסקאות.
יתרונות
  • קורס לימוד מעשי ותכליתי המקנה כלים יישומיים למכירה
  • לימוד המבוסס על למעלה מ-30 שנות ניסיון בכל סוגי המכירה ומגוון עסקים המוכרים מוצרים ושירותים שונים
  • קורס התפור לצרכי הלקוח
  • מקצועיות בלימוד והנחיה ובדרך חווייתית פעילה ומעניינת
  • מתקיים באתר הלקוח ובמועדים המתאימים ונוחים לו
חסרונות
  • הקורס לא מתאים לאנשים פרטיים מאחר ומדובר בקורס ארגוני
  • תצטרכו "לשלם" בהשבתת צוות המכירות בזמן הלימוד בקורס ולקבל בתמורה את השיפור ברמת המקצועיות והיכולות של הצוות ובתוצאות המכירה שלו

בשוק תחרותי המוצף בהיצע של מוצרים ושירותים (שחלקם נראים דומים במאפייניהם) יכולים אנשי המכירות במקרים רבים לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כשילון. לעבודתם המקצועית יש השפעה משמעותית על התוצאות העסקיות והמכירות בעסק.   

קורס המכירות של צוות רז (לאנשי מכירות בחברות ועסקים), מיועד לבנות לשפר את המקצועיות של צוות המכירות לשמר אותו וכמובן בסופו של דבר להעלות את המכירות.

מטרת ההדרכה בקורס זה היא לצייד את אנשי המכירות בידע עדכני ועכשווי במכירות, לשפר ולשדרג את המיומנויות והיכולות שלהם, לתרגל ולאמן אותם בביצוע מכירות ולהפוך אותם לצוות מנצח שיביא תוצאות ויעמוד ביעדים.

מתכונת הקורס היא סדנא הכוללת לימוד עקרוני ובמקביל דגש רב על רכישת כלים אימון מעשי ותרגול ועוד תרגול של מיומנויות מכירה בכל מהלך הקורס. מתכונת זו מבטיחה את הטמעת ויישום של הנלמד. המשתתפים רוכשים ומתרגלים כלים שאותם יוכלו אח"כ ליישם בעבודתם.
למרות שהקורס הוא קבוצתי יש גם התייחסות ותשומת לב למשתתף הבודד תוך מתן דגשים פרטניים ותרגול ואימון לשיפור אישי.   

הקורס מועבר באופן פעיל וחוויתי. הלומדים הם שותפים פעילים במהלך כל הלימוד הכולל דיונים, עבודה ואימון בצוותים, תרגילים ופתרון אירועים, סימולציות של מצבי אמת במכירה להמחשה ותרגול הנלמד (הכול בהתאמה מלאה למוצרי/ שירותי החברה הספציפיים)  וסרטונים מקצועיים מעולם המכירות.

תכני הקורס כוללים את הנושאים הרלוונטיים וחשובים לתהליך המכירה ויכולים לחזק את הקשר עם הלקוח ולקדם את העסקה.

בין נושאי הלימוד: דרכים לתשאול ואיתור צרכי הלקוח, טכניקות להצגת המוצרים/ שירותים שנמכרים עי איש המכירות, טקטיקות מכירה, טכניקות שונות ומגוונות לטיפול והתגברות על התנגדויות, מיומנויות בניהול משא ומתן מול הלקוח וטיפול בטיפוסי לקוחות שונים, תקשורת לקוחת, התייחסות להיבטם מילוליים ובלתי מילוליים ושפת הגוף במכירה, כיצד לסגור עסקאות, טיפים לניהול עסקה מוצלחת, שימור לקוחות  ועוד.

ההדרכה מותאמת ספציפית לכל ארגון ולצוות המכירות שלו (יכולותיו וניסיונו) וכן למאפייני השירותים/ מוצרים אותם הוא מוכר, ההתנגדויות הרלוונטיות,  דרכי המכירה ואופי המכירה (מכירה בחנות/ תצוגה, מכירת שטח מדלת לדלת וכד') והלקוחות (פרטי/ מוסדי עסקי וכד').

בהתאם לכך במהלך הקורס יתייחסו כל הלימוד והתרגול למכירת המוצרים של החברה על המאפיינים השונים שהוזכרו.
כמוכן אפשר לכלול בהדרכה נושאים ודגשים מיוחדים בהתאם לבקשת הארגון/ מנהל המכירות.

לפני תחילת הדרכה תתבצע הכנה עם הארגון שתכלול הכרת הארגון ומוצריו, מאפייניו הספציפיים, דרכי ואופן המכירה, לקוחותיו וכד'. זאת כדי לבצע את התאמת הלימוד לצרכי הארגון.

מיקום – הקורסים מתקיימים בכל רחבי הארץ – בארגון עצמו או במקום אחר שיבחר עי הלקוח, במועדים וזמנים שיתואמו אתו.

לצוות רז יש למעלה מ-30 שנות ניסיון בייעוץ, ליווי צוותים, הדרכת ואימון מכירות לצוותי מכירות בארגונים וחברות ממגזרי המשק השונים ובהם עסקים קטנים, חברות וארגונים
מתחומי השיווק המסחר השירותים ועוד וכן ארגונים ציבוריים וממשלתיים. נשמח להעמיד ניסיון זה לרשותכם כדי לקדם את אנשי המכירות לתוצאות וליעדים.

בנוסף להדרכה צוות רז מציע גם אימון אישי ייעוץ וליווי צוותי מכירות.

אימון אישי לאנשי מכירות
אימון אנשי מכירות נעשה באופן פרטני. הלימוד הוא אישי ("אחד על אחד") ומותאם לאיש המכירות שזקוק לו.

מטרת האימון היא לתרגל את איש המכירות לשיפור מיומנויות, אימון בטכניקות מכירה שונות ותרגול מצבי ושיטות מכירה תוך מתן דגש וטיפים לנושאים הדורשים שיפור/ חיזוק אצלו.
האימון יכול להתקיים במקביל או לאחר סיום הלימוד בקורס או כפעולת הדרכה העומדת בפני עצמה.

ליווי צוותי מכירות
הליווי הוא תהליך הנמשך לאורך זמן ומטרתו שימור צוות המכירות שלכם, רמת המקצועיות שלו וביצועיו.

הליווי מתקיים במסגרת מפגשים עם צוות המכירות ללימוד וטיפול בנושאים שוטפים, התמודדות עם בעיות מהשטח, אימון צוותי והדרכת נושאי מכירות מתקדמים או העשרת הצוות. בנוסף ניתן במסגרת הליווי לעסוק בנושאים כמו תכנון עבודה, יעדים, ניהול זמן ועוד.

ייעוץ מכירות
ייעוץ מכירות ניתן למנהלי מכירות ויכול לעסוק בנושאים מגוונים ובהם:  ניהול והנעת צוותי מכירה, תימרוץ ותגמול, קביעת יעדים ומדידה, ייעוץ לשיפור תהליכי מכירה וביצועי המחלקה/ צוות, גיוס מיון וקליטת אנשי מכירות ועוד.

אימון והדרכת מכירות טלפוניות
צוות רז מעמיד לרשות לקוחותיו ניסיון רב שנים בהדרכת אנשי וצוותי מכירות טלפוניות (טלמרקטינג /טלמיטינג), אימון לשיפור ביצועים, ליווי צוותים במוקדים ניהול שיחות  ותסריטי שיחה, ייעוץ לניהול יעיל של מוקדים, הקמת מוקד או צוות טלפוני קטן ועוד.

2

קורס מכירות אונליין ®Solution Selling ב- Richardson

קורס מכירות -הצלחה לטווח הרחוק

Best Values

הקורס מועבר על ידי מרצה מוסמך ומנוסה המספק מגוון רחב של חומרים ומשאבים שימושיים ומשלב בין סדנאות והכשרות צוותי מכירה במקום העבודה לאימון מקוון ותמיכה מרחוק.
יתרונות
  • חברת אימון והדרכה מקצועית ומוכרת
  • הפתרון המושלם לעסקים שרוצים לשפר את מיומנויות צוות המכירות שלהם
חסרונות
  • אין

Richardson היא חברת אימון והדרכת מכירות מובילה בעלת שם עולמי שמתמקדת בהגברת הרווחיות והצמיחה של עסקים שונים ובניית יחסי אמון ארוכי טווח עם קהל הלקוחות שלהם. היא חרטה על דגלה לעזור לעסקים בכל העולם לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם באמצעות הכשרת צוותי מכירות והקניית כלים ומיומנויות לשיפור חווית הרכישה של כל לקוח ויצירת ערך ייחודי לבידול המותג שלכם.

המתודולוגיה של החברה משלבת בין היכרות עם טכניקות מכירה בדוקות שהוכיחו את עצמן בעולם האמיתי לתהליך למידה פעילה המבטיח שצוות המכירות שלכם יוציא לפועל בצורה חלקה, יעילה ונטולת תקלות את כל השיטות והתובנות שנלמדו מול הלקוחות בשטח. התכנים והכלים שמספק אימון המכירות מותאמים לדרישות וליעדים של העסק שלכם. תלמדו כיצד להקפיץ את המכירות שלכם באמצעות זיהוי ומילוי הצרכים והרצונות של הלקוחות שלכם.

חברת Richardson ממשיכה לשמור על המעמד המוביל שלה בתחום ייעוץ ופיתוח המכירות בזכות איכות ומחויבות ללא פשרות להצלחה של כל ארגון שהיא עובדת איתו. היא יכולה להתגאות באינספור סיפורי הצלחה של עסקים שהמציאו את עצמם מחדש, התרחבו לשווקים ותחומי פעילות חדשים וגילו אפיקי ומנועי צמיחה ייחודיים ויצירתיים בזכות תוכניות ההכשרה וההדרכה האיכותיות של החברה.

החברה שנוסדה בשנת 1978 בעיר פילדלפיה מחזיקה כיום בסניפים בכל רחבי העולם והיא תשמח להוציא לדרך חדשה גם את העסק שלכם ולעזור למכירות שלו להמריא.

3

קורס מכירות עם יסודות המכירה ב-RAIN Group

לשיפור ביצועי המכירות של העסק שלך

קצר וקולע

תרגולים ואימונים מקוונים בזמן אמת עם סימולציות ומפגשי ייעוץ ואימון אישיים
יתרונות
  • התאמה אישית של הקורס לדרישות ולמטרות הספציפיות של צוות המכירות שלכם
  • שילוב של סדנאות והרצאות במקום העבודה עם תמיכה והדרכה מקוונת
  • תוכנית לימודים מסודרת, ברורה ועקבית לשיפור המכירות שלכם
חסרונות
  • פתרונות בהתאמה אישית יכולים להיות יקרים
  • פגישת ייעוץ והיכרות ראשונית כרוכה בתשלום

אם אתם מאמינים ביצירת מערכת יחסים חיובית, כנה ובריאה עם הלקוחות שלכם במטרה לשפר את הביצועים והמכירות של העסק שלכם, הקורס הגמיש והמודולרי הזה יכול להיות בחירה מצוינת שלא תצטערו עליה.

חברת ייעוץ המכירות המצליחה RAIN Group מתמחה ביצירת תוכניות אימון ופיתוח מכירות ה"תפורות" לצרכים של העסק שלכם. הפתרונות של החברה משלבים בין סדנאות, תרגולים ואימונים מקוונים בזמן אמת עם סימולציות ומפגשי ייעוץ ואימון אישיים פנים אל פנים. אם אתם זקוקים למקסימום תוצאות במינימום זמן, תוכנית ההכשרה וההדרכה הזאת יכולה להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם. לקוחות רבים של חברת RAIN Group מדווחים על שיפור משמעותי של 30% במכירות שלהם לאחר השלמת הקורס.

הנושאים העיקריים שמכסה הקורס כוללים בין השאר שיחות מכירה, גיבוש הצעת ערך ייחודית, הקשבה פעילה והבנה מעמיקה של צרכי והעדפות הלקוח, בניית יחסי אמון וקרבה עם הלקוח, סגירת עסקאות יעילה, התגברות על התנגדויות והימנעות משגיאות נפוצות שאנשי מכירות רבים נופלים בהן.

שמה של חברת RAIN Selling הולך לפניה בזכות השירות המקצועי והרקורד המרשים שלה. יש רק כוכבית אחת חשובה שצריך לקחת בחשבון: אימון המכירות שמציעה החברה אינו מגיע עם עלות אחידה וקבועה. המחיר של חבילת ההכרה וההדרכה משתנה בהתאם לדרישות ולרצונות שלכם.

4

תוכנית הכשרת והדרכת צוות מכירות ב-Hoffman

מימוש מלוא הפוטנציאל
תוכנית הכשרת והדרכת צוות מכירות ב-Hoffman
לחצו למידע נוסף
יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום

ללמוד איך למכור בצורה נכונה מא’ ועד ת’ בצורה המהירה והיעילה ביותר

יתרונות
  • חברה וותיקה ומוערכת עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום
  • שילוב של אימון פרונטלי עם תמיכה וליווי מרחוק
  • תוכלו לעיין בבלוג, בפודקאסט ובסרטוני התדמית של הקורס כדי לראות עד כמה אתם מתחברים לסגנון שלו
  • מחיר נגיש וסביר של $595 לכל משתתף בסדנת המכירות
חסרונות
  • האימון נמשך יום אחד בלבד
  • אין מספיק זמן כדי לקבל משוב רציף ומפורט ממדריכי הקורס

מנהלים, יזמים ואנשי מכירות עסוקים וקצרים בזמן שרוצים ללמוד איך למכור בצורה נכונה מא’ ועד ת’ בצורה המהירה והיעילה ביותר הולכים לעוף על הקורס הזה שנמשך יום אחד בלבד.

חברת הייעוץ והפיתוח העסקי המובילה Hoffman בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בהעברת אימוני מכירות יעילים למנהלים בכירים, בעלי עסקים וצוותי מכירות. תוכלו לבחור בין הרצאות מקוונות למפגשים פרונטליים וליהנות מתוצאות מוכחות תוך זמן קצר.

יוצר הקורס מעביר וובינרים שבועיים שבו הוא מספר את כל האמת בפנים בנוגע לתהליך מכירות יעיל וחושף את כל הטריקים והסודות לשדרוג הביצועים שלכם. במקום לטחון לכם את המוח עם מושגים טכניים מעורפלים ולייבש אתכם עם הקדמות מיותרות, הוא מנתח בצורה חדה וקולעת איך להפוך לאיש מכירות טוב ויעיל יותר. החל מגיוס לידים, משא ומתן יעיל וסגירת עסקאות מהירה, תוכלו לדעת איך להצטיין בעולם המכירות הצפוף, המאתגר והתחרותי של היום.

תוכנית ההכשרה הזאת תצייד את צוות המכירות שלכם בכל הכישורים, הטיפים והשיטות למימוש מלוא הפוטנציאל שלהם ולסגירה מהירה ויעילה של כמה שיותר עסקאות. תוכנית הלימודים של הקורס מצטיינת בגמישות וניתנת להתאמה אישית מלאה בהתאם לצרכים והיעדים הספציפיים של העסק שלכם.

הקורס המקוון הזה מדגים את טקטיקות המכירה היעילות ביותר שעובדות באמת. תלמדו על השגיאות הנפוצות ביותר שהורסות לכם לא מעט עסקאות בדקה ה-90 ותבינו כיצד לפנות ללקוחות פוטנציאליים בצורה הטובה והיעילה ביותר באמצעות הדוא"ל ושיחות טלפון.

5

קורס מכירות מקצועי אונליין של חברת The Brooks Group

תמורה מלאה למחיר
אימון מכירות מקצועי אונליין של חברת The Brooks Group
לחצו למידע נוסף
קורס מועיל ושימושי עבור כל איש שיווק ומכירות

שילוב של הדרכות והרצאות בזמן אמת לסימולציות ותכנים אינטרקטיביים לתרגול יעיל של החומר הנלמד

יתרונות
  • הקורס מותאם באופן אישי לצרכים ולאתגרים הספציפיים של כל חברה
  • מתבסס על מסגרת עבודה שיטתית ומסודרת שפותחה על ידי מאמן מכירות מנוסה ומיומן
חסרונות
  • אין תעריף אחיד ולכל לקוח מוגשת הצעת מחיר פרטית משלו
  • מדובר בתענוג יקר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו

הקורס המקוון הזה יכול להיות מועיל ושימושי עבור כל איש שיווק ומכירות, בין אם הוא עובד מהבית או מהמשרד. הוא מיועד לאנשי מכירות ותיקים שמבינים דבר או שניים בתחום, אבל רוצים לשפר את אחוזי ההמרה שלהם ולייצר יותר לידים ומכירות.

סדנת המכירות הזאת מבוססת על שיטת IMPACT שהופכת את תהליך המכירות בעסק שלכם ליעיל, מהיר ומהנה יותר מאי פעם. היא מבוססת על חקר שוק, פגישה, תיקוף, יישום, שכנוע וסגירת עסקה. הקורס הזה מלמד בין השאר כיצד להגדיל את המכירות ושולי הרווח שלכם, לקצר את הזמן הנדרש להשלמת עסקת מכירה מוצלחת, לתכנן את השיחה ללקוח ולמכור את המוצר שלכם ברשת.

היא מוכיחה שמכירות לא חייבות להיות עסק מעייף ושוחק. כל השיטות והאסטרטגיות שתלמדו מודגמות בעזרת משחקי תפקידים ותסריטי מכירה שהופכים את תהליך הלמידה להרבה יותר כיפי וחוויתי.

לא מדובר בקורס המכירות הזול ביותר שיש, אבל הוא מספק תמורה מלאה לכסף שלכם ויקפיץ את כישורי ויכולות המכירה שלכם בכמה רמות. חברת The Brooks Group היא חברת ייעוץ ואימון מכירות עטורת פרסים שתשמח להציע סדנת מכירות המותאמת לצרכים ולדרישות של צוות המכירות שלכם.

6

קורס מכירות Selling with Stories ב-Hoffeld Group

להגדיל את הסיכויים משמעותית
קורס Selling with Stories ב-Hoffeld Group
לחצו למידע נוסף
הקורס הייחודי הזה יעזור להפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה!

איך ליצור סיפור טוב שיעביר את המסר שלכם בצורה המשכנעת והיעילה ביותר

יתרונות
  • תלמדו כיצד לספר בצורה האטרקטיבית והמשכנעת ביותר את הסיפור של המותג והמוצר שלכם ולמנף את העוצמה של סיפור טוב למכירה מוצלחת
  • מלמד כיצד להתגבר על התנגדויות והיסוסים של הלקוח ולהפחית את הרתיעה שלו מסיכונים
חסרונות
  • האתר שלהם אינו מנדב הרבה מידע על הקורס
  • הקורס נמשך לאורך יומיים בלבד

סיפור טוב הוא מרכיב קריטי במכירה מוצלחת. הוא יכול לעשות את כל ההבדל בין עוד עסקה שסגרתם ללקוח שאיבדתם. אתם תלמדו כיצד להשתמש בסיפורים עוצמתיים ומעוררי הזדהות כדי להרגיע את החששות והספקות של הלקוח, לנטרל את ההתלבטויות וההתנגדויות שלו ולשדר לו רוגע וביטחון.

לאחר סיום הקורס, תוכלו ליצור סיפורים משכנעים ואטרקטיביים משלכם שהלקוח לא יוכל לעמוד בהם. סיפור טוב מעורר הזדהות וחיבור רגשי אצל הלקוח ומגביר באופן משמעותי את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר שלכם.

במדריך התמציתי הזה, דיוויד הופלד מסביר בשפה פשוטה ובגובה העיניים איך ליצור סיפור טוב שיעביר את המסר שלכם בצורה המשכנעת והיעילה ביותר. תבינו את הקשר בין סיפור טוב למכירה מוצלחת ותלמדו כיצד להשתמש בצורה נכונה בכלי החשוב הזה ולנצל אותו לטובתכם.

כמובן שהקורס מפרט את 4 מרכיבי המפתח של סיפור טוב ומראה כיצד להשתמש בהם בתהליך המכירה. כל העקרונות והיסודות של בניית סיפור טוב מלווים בהרבה דוגמאות מהעולם האמיתי. אין ספק שהקורס הייחודי הזה יעזור להפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה!

7

לסגור עסקה באמצעות מערכת יחסים חיובית עם הלקוח-קורס של דייל קרנגי

למכור פתרון המספק מענה אמיתי
לסגור עסקה באמצעות מערכת יחסים חיובית עם הלקוח-קורס של דייל קרנגי
לחצו למידע נוסף
להראות ללקוח את הערך הייחודי הטמון במוצר ובמותג שלו בצורה טובה ויעילה

הקורס זוכה הפרסים הזה יכול לחולל ניסים ונפלאות עם הרווחיות והמכירות של העסק שלכם והוא מועבר על ידי רשת ענפה של 2,700 מדריכים מוסמכים.

יתרונות
  • אימון פרונטלי המאפשר להגביר את המכירות והרווחיות של העסק באמצעות כינון יחסי אמון והערכה עם הלקוח
  • מבוסס על השיטה של מומחה יחסי האנוש המפורסם דייל קרנגי
  • קורס תמציתי שאינו דורש זמן רב
חסרונות
  • תג מחיר גבוה
  • ייתכן שתתקשו לקבוע מפגש אימון אישי באזור המגורים שלכם

הסופר המשפיע דייל קרנגי (Dale Carnegie) התפרסם בזכות רב המכר שלו "כיצד לרכוש ידידים והשפעה". למרות שהוא יצא לאור בשנת 1930, הספר נחטף מהמדפים גם כיום וההתלהבות העצומה סביבו מסרבת לדעוך. חסידי השיטות והרעיונות של קרנגי הולכים לעוף על הקורס הזה. הוא ילמד את צוות המכירות שלכם כיצד להקרין סמכותיות, אמינות וביטחון עצמי, להקשיב בצורה פעילה לרצונות ודאגות הלקוח, לבסס יחסי אמון ולמכור פתרון המספק מענה אמיתי לצרכי הלקוח.

הקורס הזה יעזור לאנשי מכירות להראות ללקוח את הערך הייחודי הטמון במוצר ובמותג שלו בצורה הרבה יותר טובה ויעילה מקורס מכירות בסיסי אונליין. בהתאם לגרסת הקורס שתבחרו, תוכלו לקבל תעודת גמר המעידה שעברתם בהצלחה את ההכשרה הזאת. הקורס הזה זמין בכמה מרכזי למידה ברחבי ארה"ב. הסדנה אורכת שלושה ימים והמחיר שלה עומד על $2,095.

שיטת המכירות הייחודית של דייל קרנגי מבוססת על מודעות עמוקה לצרכי ובעיות הלקוח, מתן שירות רגיש ואכפתי ששם דגש על חווית לקוח חיובית ויעילה ותמיכה רציפה לאורך זמן. מהר מאוד אתם תבחינו בתוצאות מעולות בשטח ותוכלו ליצור קהל לקוחות נאמן ומסור שיחזור אליכם שוב ושוב. הקורס זוכה הפרסים הזה יכול לחולל ניסים ונפלאות עם הרווחיות והמכירות של העסק שלכם והוא מועבר על ידי רשת ענפה של 2,700 מדריכים מוסמכים.

8

קורס מכירות ושיווק "נכנס" בפלטפורמת ניהול המכירות HubSpot

תהליך המכירה בעידן הדיגיטלי במאה ה-21
קורס שיווק "נכנס" בפלטפורמת ניהול המכירות HubSpot
לחצו למידע נוסף
הקורס שיעזור לכם להשיג מקסימום תוצאות בכלום זמן וללא מאמץ

נוגע בשלבים החשובים ביותר של תהליך המכירה: איתור לידים איכותיים וביצוע שיחות ופגישות מכירה אפקטיביות.

יתרונות
  • קורס חינמי ללימוד עקרונות ויסודות שיטת השיווק ה"נכנס" (Inbound Sales)
  • משלב בין סרטוני הדרכה מקוונים, שאלונים וכלים שימושיים ללמידה כיפית, קלילה ויעילה במיוחד
  • ניתן לסיים את הקורס תוך שלוש שעות בלבד
חסרונות
  • פחות מעמיק ומקיף מסדנת מכירות ארוכה הנמשכת כמה ימים
  • מצריך חשבון משתמש בתוכנת השיווק והמכירות HubSpot

פלטפורמת HubSpot היא כלי שיווק וניהול מכירות מתקדם וחדשני שיכול להיות מועיל ושימושי לאנשי מכירות ברמות ידע, ניסיון ומיומנות שונות.

הוא מתאים את תהליך המכירה לעידן הדיגיטלי ולמאה ה-21 ויעזור לכם להשיג מקסימום תוצאות בכלום זמן וללא מאמץ. הקורס הזה נוגע בשלבים החשובים ביותר של תהליך המכירה: איתור לידים איכותיים וביצוע שיחות ופגישות מכירה אפקטיביות.

הקורס מחולק לחמישה שיעורים שונים המכילים 21 סרטוני וידאו וחמישה שאלונים קצרים. כל העסק לוקח לא יותר משעתיים-שלוש גג. כל שיעור מועבר על ידי מרצה אחר. בין השאר תכירו את עקרונות השיווק הנכנס, תלמדו איך לזהות קונים פוטנציאליים שכדאי להתמקד בהם, כיצד למשוך את תשומת הלב של לקוח פוטנציאלי ולדבר לליבו, להבין מה בדיוק רוצה ומחפש הלקוח, ולספק הצעה ייחודית המותאמת לרצונות ולצרכים של הלקוח שהוא לא יוכל לעמוד בפניה.

בוגרי הקורס מקבלים תעודה רשמית מטעם חברת HubSpot. האסטרטגיות והטכניקות שתלמדו בקורס הזה עובדות מצוין עבור כל מוצר או שירות שאפשר להעלות על הדעת וזה יתרון עצום שאי אפשר להתעלם ממנו. במקום לשים פס על הרצונות והצרכים של הלקוח ולדחוף בצורה בוטה ואגרסיבית את המוצר שלכם לכל מי שרק אפשר, תלמדו כיצד להיכנס לראש של הקוחות הפוטנציאליים שלכם ולתת להם בדיוק את מה שהם רוצים בצורה הטובה והיעילה ביותר.

תשמחו לדעת שפלטפורמת HubSpot מציעה המון קורסים חינמיים אחרים שיכולים להיות רלוונטיים לאנשי שיווק ומכירות כמו קידום אתרים אורגני (SEO), שיווק ברשתות החברתיות, שיווק בדואר האלקטרוני וכו’.

9

קורס מכירות מקיף ב-Sales Readiness Group

פתרון ממוקד ויעיל
קורס מכירות מקיף ב-Sales Readiness Group
לחצו למידע נוסף
כדי להשיג שיפור משמעותי במכירות ובצמיחה של העסק שלכם בטווח הקצר והארוך

התנסות פרקטית לצד מגוון כלים ומשאבים המאפשרים לחזק, לטפח ולתרגל את כישורי המכירה החשובים ביותר

יתרונות
  • מעניק את הכלים והמיומנויות הנדרשים כדי "לקרוא" בצורה נכונה את התגובות של הלקוח ולנטרל בהצלחה את ההתנגדויות שלו
  • ניתן לרכוש את הזכויות על תוכנית הלימודים של הקורס ולהתאים את התכנים שלו לצרכים הספציפיים של צוות המכירות שלכם
  • מגוון תכנים ומשאבים לחידוד וחיזוק החומר הנלמד
חסרונות
  • מעט ביקורות ו"סיפורי הצלחה" של תלמידים בהשוואה לקורסי ואימוני מכירות אחרים

הבעיה העיקרית של תוכניות אימון ופיתוח מכירות רבות היא שהן לא מצליחות להחזיר את ההשקעה ולספק תוצאות ממשיות. סדנה שטחית ומוגבלת שמנסה לדחוס כמה שיותר נושאים ולעבור עליהם על קצה המזלג בזמן קצר לא תספק את הסחורה.

רוב השיטות והתובנות שהיא מעניקה נשארות "על הנייר" בלי שצוות המכירות לומד כיצד להטמיע אותן בתהליך המכירה ומתרגל את היישום שלהן בשטח.

תוכנית הכשרת ואימון המכירות המובחרת הזאת מנסה לתקן את כל נקודות התורפה והליקויים האלה. במקום לפזר הבטחות ולמכור חלומות, היא כוללת המון התנסות פרקטית ומספקת מגוון כלים ומשאבים המאפשרים לחזק, לטפח ולתרגל את כישורי המכירה החשובים ביותר בכל זמן ובכל מקום.

היא מספקת פתרון ממוקד ויעיל המותאם לאתגרים וליעדים של צוות המכירות שלכם ועוזרת לתרגל את טכניקות המכירה הנלמדות בקורס עד שהן הופכות להרגל שצוות המכירות שלכם עושה על אוטומט. התוצאה היא שיפור משמעותי במכירות ובצמיחה של העסק שלכם בטווח הקצר והארוך.

10

קורסי מכירות ב-Sandler Training

50 שנות ניסיון עשיר בתחום
קורסי מכירות ב-Sandler Training
לחצו למידע נוסף
מגוון רחב של שירותי ייעוץ ופיתוח מכירות שונים

תוכנית הכשרת והדרכת צוותי מכירות המאפשרת התאמה מלאה לדרישות ולהעדפות שלכם

יתרונות
  • תוכנית הכשרה והדרכה רציפה ומתמשכת המאפשרת להטמיע בצורה מקסימלית ולאורך זמן את טקטיקות ושיטות המכירה שנלמדו
  • המון טכניקות מכירה מודרניות פותחו ונבנו על בסיס הקורס של חברת Sandler
חסרונות
  • חלק מתכני וחומרי הקורס מרגישים טיפה מיושנים ולא רלוונטיים להיום

תוכנית הכשרת והדרכת צוותי המכירות היסודית והמעמיקה הזאת מיועדת גם לתאגידים בינלאומיים גדולים וגם לעסקים קטנים ובינוניים. היא מצטיינת בגמישות מרבית ומאפשרת התאמה מלאה לדרישות ולהעדפות שלכם.

תוכלו לבחור בין מגוון רחב של שירותי ייעוץ ופיתוח מכירות שונים כולל אימון אישי אחד על אחד, הרצאות מקוונות, סרטוני הדרכה על פי דרישה וכו’. גולת הכותרת של הקורס זאת סדרת הסימולציות והתרגולים הפרונטליים המאפשרת למשתתפים ליישם באופן מיידי את הידע והתובנות שהם רכשו.

חברת Sandler Training עזרה לאינספור עסקים לשדרג את המכירות והרווחיות שלהם ואין כל סיבה שגם אתם לא תנסו את אימון המכירות המעולה שהיא מציעה.

איך לבחור קורס מכירות הנכון והמתאים עבורכם?

גבר מחייך יושב על הספה בבית ומנהל שיחת מכירות

מכירות זה מקצוע מבוקש, רווחי ומעניין שיכול להתאים לאנשים רבים. אז אם אתם שוקלים ברצינות קריירה במכירות, קורס מכירות איכותי יכול לספק לכם נקודת זינוק מצוינת. לפני שתחליטו עד כמה התחום הזה באמת מתאים ומדבר אליכם, תתרשמו מהיתרונות והחסרונות העיקריים שלו:

יתרונות
  • גמישות
  • פוטנציאל השתכרות כמעט בלתי מוגבל
  • אינטרקציה עם לקוחות
  • הזדמנות לפגוש ולהכיר אנשים שונים
  • רמת שליטה גבוהה יחסית בגורל ובהישגים שלכם
  • כישורים מועילים ושימושיים שתזדקקו להם גם בתחומים ומקצועות אחרים
  • מגוון אינסופי של הזדמנויות תעסוקה וקידום
  • המון סיפורים הזויים ומצחיקים על התנהגות מוזרה ולא צפויה של לקוחות
חסרונות
  • הכנסה לא יציבה
  • דרישות גבוהות
  • לו"ז לחוץ ושעות עבודה לא סדירות
  • לחץ רב לסגור עסקה ולעמוד ביעדים
  • תחום הפכפך ותנודתי-קל מאוד להפוך מגיבור היום לכישלון מהלך

איש מכירות מצליח חייב להכיר היטב את המוצרים שהוא מוכר, לשלוט בטכניקות המכירה הטובות והיעילות ביותר ולהכיר כלים שימושיים שיחסכו לו זמן ומאמץ. זה דורש המון אימוון ותרגול. רק בארה"ב לבדה, עסקים וארגונים שונים הוציאו סכום בלתי נתפס של 15 מיליארד דולר על תוכניות הכשרת, הדרכת ופיתוח מכירות לעובדים שלהם.

איך לדעת האם אתם באמת זקוקים לקורס מכירות?

כדי לדעת האם צוות המכירות שלכם זקוק לתוכנית אימון והדרכה איכותית, תצטרכו לענות לעצמכם על שאלות המפתח הבאות:

האם לצוות המכירות שלכם יש יעדים ברורים שהוא צריך לשאוף לעמוד בהם?

האם צוות המכירות שלכם מיישם תהליך שיטתי, מסודר ומגובש היטב?

אם התשובה לשתי השאלות האלה (או לאחת מהן) היא שלילית, תצטרכו לטפל בסוגיות האלה לפני שבכלל יהיה טעם להשקיע בתוכנית הכשרה והדרכה איכותית. תפנימו את הנקודה החשובה הבאה: אם לא תעמידו בפני אנשי המכירות שלכם יעדים ברורים ושקופים שהם יצטרכו לעמוד בהם או תגבשו מדדים המאפשרים לעקוב אחר הביצועים והתוצאות שלהם, אימון מכירות יהיה חסר תועלת.

לעומת זאת, אם עניתם בחיוב על שתי השאלות האלה, הגיע הזמו לבחור באימון מכירות איכותי שיזניק את המכירות של הצוות שלכם לשיאים חדשים ויעזור להם לעבוד בצורה נכונה ויעילה יותר!

למה כדאי להשקיע בקורס מכירות?

תוכנית הדרכת ואימון מכירות טובה צריכה לשפר את הביצועים והתפקוד של אנשי המכירות שלכם ולספק ידע וכלים שיגבירו את סיכויי ההצלחה שלהם. קורס מכירות שלא הופך את אנשי המכירות למיומנים וטובים יותר לא שווה את הכסף שלכם. תוכנית הלימודים של קורס מכירות חייבת להיות כמה שיותר מקיפה ומגוונת ולכסות את טכניקות המכירה היעילות והעדכניות ביותר, כמו גם כלים ומשאבים חדשים שתוכלו לנצל לטובתכם.

השקעה באימון מכירות איכותי עוזרת לצוות המכירות שלכם לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם ולהציג את התוצאות הטובות ביותר. עובדים שיחושו שמעניקים להם את הכלים הטובים ביותר להצלחה יהיו הרבה יותר מחויבים להצלחת העסק שלכם. הנתונים הסטטיסטיים מראים ש-7 מתוך 10 עובדים מאמינים שתוכניות הדרכה והכשרה המקדמות אותם באופן מקצועי גורמות להם להישאר בחברה במשך זמן רב יותר. עובדים מרוצים החשים שהעסק מאמין ומשקיע בהם יעבדו בצורה הרבה יותר יעילה ומסורה ויעשו את כל מה שבכוחם כדי לתרום לצמיחת ושגשוג העסק שלכם.

מה צריך להיות באימון מכירות איכותי ומועיל?

בחורה עם אוזנייה וג'קט ורוד מציגה דוח בשיחת וידאו

כדי שלא תפלו על קורס מכירות נחות וגורע שלא יקדם את העסק שלכם וישאיר חותם על הביצועים והתוצאות שלו, לפניכם המאפיינים העיקריים של קורס מכירות טוב שיספק את הסחורה:

  • תמיכה מרחוק
  • הדרכות וסימולציות בזמן אמת
  • תרגול שיטתי של הידע, התובנות והכלים שנרכשו בקורס

בעידן שבו אנשים רבים עובדים ולומדים מהבית, ישנה חשיבות אדירה לתמיכה מרחוק והרצאות אונליין. כשלא ניתן לקיים מפגשים פרונטליים במשרד, קורס מכירות אונליין המציע סרטוני הדרכה ותרגולים בלייב יצילו את המצב ויסגור את הפינה בצורה מושלמת.

מעבר לידע התיאורטי, הקורס צריך לספק תוצאות חיוביות בשטח, לכלול התנסות מעשית ולספק טכניקות ושיטות מכירה מוכחות שתוכלו ליישם באופן מיידי.

בחירת קורס המכירות הנכון עבורכם

איש מכירות מדבר בטלפון ושמח על סגירת עסקה חדשה

כשמופיעים עוד ועוד כלי מכירות ותוכנות אוטומציה שיווקית מתקדמים וחדשניים, כבר ממש לא מספיק להיות נציג מכירות יעיל או להיות בעל יחסי אנוש וכושר שכנוע מצוינים.

לפעמים זה פשוט בלתי אפשרי לטפל באופן ישיר ומיידי בזרם עצום של לקוחות הפונים אליכם מדי יום במגוון רחב של דרכים שונות כמו הדוא"ל, הרשתות החברתיות, שיחות טלפון, אתרי אינטרנט ופלטפורמות אחרות. לא תמיד תוכלו להפגין את כל הכישורים, המיומנויות והכריזמה שלכם כשתצטרכו להתמודד עם כל העומס הזה.

אז איך לא ללכת לאיבוד במבול המידע ולפנות לכל לקוח בצורה היעילה והטובה ביותר?

תצטרכו להיעזר בכלי ותוכנות אוטומציה שיווקית שיחסכו לכם המון עבודה קשה וכאב ראש ויאפשרו לכם להתנהל בצורה חכמה ויעילה יותר. הם יעזרו לכם לייצר לידים איכותיים יותר, לספק שירות מקצועי וחווית לקוח משודרגת ולהגדיל את המכירות שלכם וכל זה בחיסכון מקסימלי של כוח אדם, זמן ומשאבים. אבל כל התוכנות והכלים המועילים והשימושיים האלה יכולים להיות די מורכבים ומסובכים לשימוש ונדרש ידע ותרגול מסוים כדי לדעת איך לעבוד איתם בצורה נכונה ולהפיק את המירב מהם.

בדיוק בנקודה הזאת קורס מכירות אונליין נכנס לתמונה.

תוכלו להכיר את כלי, תוכנות ומערכות השיווק והמכירות החדישות והיעילות ביותר שישנו את כללי המשחק ויעזרו למקסם את הרווחיות והמכירות של העסק שלכם. מדובר ביתרון תחרותי חשוב שיעזור לכם להישאר בפסגה ללא קשר לזעזועים, לתנודות ולשינויים מסביב.

איך להכריע על איזה קורס מכירות ללכת?

עם מבחר כל כך גדול של קורסי מכירות איכותיים, זה יכול להיות מאוד קשה להתאפק לא להירשם לכל הקורסים שנכנסו לרשימת ה"חובה" שלכם. במיוחד אם אתם אנשים סקרנים ושאפתניים שנמצאים במירוץ בלתי נגמר ללמוד דברים חדשים ולהספיק הכול. כמובן שזה בלתי אפשרי לעבור את כל הקורסים האלה ובמקום להתפזר על מיליון אימוני מכירות שונים, עדיף להתמקד במה שאתם באמת צריכים.

אתם חייבים להיסגר על הנושאים וההיבטים החשובים ביותר שנמצאים בראש סדר העדיפויות שלכם וללכת על הקורס המספק את המענה הטוב והיעיל ביותר לצרכים, ליעדים ולהעדפות שלכם. חיפוש קורס המכירות המושלם עבורכם ממש לא חייב להפוך למציאת מחט בערימת שחת.

ברגע שתדעו למה אתם בדיוק זקוקים, תוכלו למצוא את קורס המכירות הנכון והמתאים עבורכם במינימום זמן ומאמץ. אם סיימתם קורס מכירות מעולה ונתקלתם בנושא שימושי ומועיל שאתם רוצים ללמוד לעומק ובצורה מפורטת יותר, תמיד תוכלו למצוא קורס אחר המוקדש לתחום הזה.

אז מה הלאה?

חשוב להבין איזה שלב והיבט בתהליך המכירה אתם צריכים לשפר באופן דחוף. כמובן שכל איש מכירות חייב להכיר לעומק את היסודות והעקרונות הבסיסיים, אבל קורסי מכירות מסוימים מתמקדים בנושאים ותחומים קריטיים ורלוונטיים במיוחד לעסק שלכם.

מעבר להבנה מעמיקה של תהליך המכירה הנהוג בעסק שלכם, אתם צריכים גם להתחשב בכלים שאתם משתמשים בהם. לאחר שתגלו את הכלים והמשאבים שעובדים בצורה הטובה ביותר בשבילכם ומספקים תועלת ממשית, אתם צריכים להטמיע אותם בצורה מהירה ויעילה בעסק שלכם. במקום לאלתר ולשלוף מהמותן, אתם צריכים לגבש תהליך מכירה מסודר ושיטתי שאנשי המכירות שלכם יהיו מאומנים ומתורגלים היטב ביישום שלו.

כדי לשמור על המעמד המוביל שלכם בשוק ולהקדים את שאר המתחרים, אתם חייבים ללמוד ולתרגל כל הזמן שיטות וטקטיקות מכירה חדשות כדי שתמשיכו לסגור עסקאות בקצב שיא. תזכרו שעולם המכירות משתנה ומתפתח ללא הרף, כמו גם הצרכים, ההעדפות ודפוסי החשיבה של הלקוחות שלכם. כדי לא להישאר מאחור, אתם חייבים להדביק את הקצב ולבצע מקצה שינויים, שיפורים והתאמות שיאפשר לכם לתקשר עם קהל הלקוחות שלכם בצורה היעילה והמשכנעת ביותר.

קורס מכירות איכותי זאת השקעה מוצדקת שאסור לוותר עליה!

בחור עם חליפה כחולה יושב ליד מסך מחשב עם גרפים

המכירות של העסק שלכם זה מנוע הצמיחה העיקרי שלו. עסק שלא מייצר רווח לאורך זמן, לא ישרוד. בשלב מסוים, פשוט ייגמר לו החמצן והוא לא יצליח לכסות את ההוצאות שלו. כדי למנוע את התרחיש העגום הזה חייבים לדאוג להכשרה מקצועית ואיכותית של צוות מכירות שימקסם את ההכנסות והרווחיות של העסק שלכם.

אבל לא תוכלו לתחזק אנשי מכירות מיומנים וחדורי מוטיבציה שמשאירים אבק למתחרים אם תסתמכו אך ורק על טכניקות מכירה מיושנות ומקובעות שלא יספקו את הסחורה. אם תתעקשו להכשיר בעצמכם כל איש מכירות חדש שהעסקתם, ייקח לו זמן רב ללמוד איך לעשות את עבודתו כמו שצריך ולהשתפשף בשיטות המכירה היעילות ביותר.

הפתרון הוא להשקיע באימון מכירות איכותי עם תוצאות מוכחות במינימום זמן והוצאות. זה נכון לא רק עבור הדרכת והכשרת אנשי מכירות טירונים ולא מנוסים, אלא גם עבור צוות מכירות וותיק ומקצועי ששואף לעבוד ביעילות שיא ולממש את מלוא הפוטנציאל שלו.

אז הגיע הזמן לענות על שאלת מיליון הדולר: האם באמת כדאי להשקיע באימון מכירות והאם הוא שווה את כל הכסף שתשפכו עליו? כדי לענות על השאלה הזאת תצטרכו לבדוק עד כמה ההשקעה שלכם באימון מכירות כדאית ומשתלמת. אימון מכירות איכותי חיב לספק מדד החזר השקעה (ROI) גבוה, נקודה. אם תזניחו את צוות המכירות שלכם, לא תעניקו לו את התמיכה והכלים הדרושים ותאפשרו לו לקרטע, להיגרר מאחור ולתפקד באופן לקוי, זה יעלה ביוקר לעסק שלכם.

ככל שתשקיעו סכומים גדולים יותר בהכשרה ובאימון של כל איש מכירות, ככה הוא יהיה מרוצה יותר מהתמיכה והתנאים שאתם מעניקים לו. האם רמת סיפוק, הגשמה ומוטיבציה גבוהה יותר תתבטא גם בתפקוד של אנשי המכירות בשטח? כמובן שכן.

תוכנית הדרכת ואימון אנשי מכירות איכותית ומועילה יותר תשפר באופן משמעותי את הביצועים של צוות המכירות שלכם ותקפיץ את מספר העסקאות שהם מצליחים לסגור. איך לבדוק שההשקעה שלכם באימון מכירות מקצועי באמת תספק תועלת ממשית? תסתכלו על אחוז אנשי המכירות שמצליחים לעמוד ביעדי העסק שלכם ועוברים את מכסת המכירות שהקצבתם להם.

איך להסביר את השיפור המרשים בהישגים ובביצועים של צוות המכירות שלכם לאחר אימון מקצועי שהם עברו? הם השיגו תוצאות טובות יותר בשלושה מדדים מרכזיים.

אחוזי סגירה

מחקר הבדק את השפעת אימון מכירות איכותי על הביצועים של עסקים וארגונים שונים גילה שהתרומה החיובית שלו עלתה על כל הציפיות והביאה ל-54% הצלחה בסגירת עסקאות, לעומת 44% בלבד בצוות מכירות שאינו עבר אימון מקיף.

עסקאות שאבדו

אנשי מכירות שעברו תוכנית הדרכה והכשרה מקצועית ומעמיקה יותר דווחו על 5% פחות עסקאות שהם לא הצליחו לסגור לעומת עמיתים שעברו קורס מכירות לקוי שזכה לדירוג נמוך יותר.

חוסר הצלחה לשכנע את הלקוח לסגור עסקה

גם בהיבט הזה, אימון מכירות יעיל עשה הבדל עצום לטובה. אנשי המכירות שסיימו בהצלחה את הקורס הצליחו לגרום ללקוח להחליט ללכת על העסקה ב-20.5% מהמקרים, בעוד שבקרב אנשי המכירות שאינם זכו להכשרה מספקת, הלקוחות המשיכו לשבת על הגדר ולא קיבלו החלטה סופית בנוגע לעסקה ב-26.5% מהמקרים.

שיפור במדדים החשובים האלה יכול להכריע את הכף לטובת השקעה בתוכנית אימון מכירות מקצועית ואיכותית שזוכה לפידבק חיובי.

אבל היכולת לסגור כמות גדולה יותר של עסקאות מוצלחות היא רק קצה הקרחון. המחקר שהזכרנו הוכיח שאימון מכירות יעיל יכול להשפיע לטובה על התפקוד של אנשי מכירות גם בשני היבטים חשובים אחרים:

היכולת של איש המכירות להתבלט מעל המתחרים ולגרום ללקוח לבחור בהצעה שלו

כמה פעמים יצא לכם לשמוע את המשפט: "יש לנו פתרון הרבה יותר טוב ויעיל ללקוח, אבל המתחרים מצליחים לפתות את הלקוחות בעזרת סיפור נוצץ ואטרקטיבי יותר." גם אם יש לכם מוצר מנצח ביד, אתם חייבים לשכנע את הלקוח שהוא הרבה יותר טוב מהמתחרים.

80.3% מאנשי המכירות שעברו אימון מכירות איכותי הצליחו לגרום ללקוחות להאמין שהמוצר שלהם באמת ייחודי ושונה מכל השאר לעומת 51.5 אחוזים בלבד מאנשי המכירות שאינם זכו להדרכה והכשרה טובה.

היכולת של איש המכירות להתאים את הפתרון שלו לצרכי והעדפות הלקוח

אם היכולת לבדל את המוצר מהמתחרים ולגרום לו לבלוט בנוף תמנע מהלקוח לסגור עסקה אצל המתחרה, היכולת לשכנע את הלקוח שמדובר בפתרון אולטימטיבי ה"תפור" לצרכים ולהעדפות שלו תגרום לו לסגור את העסקה אצלכם. גם פה יש הבדל של 30 אחוזים בין הביצועים של אנשי מכירות שעברו הכשרה יסודית ומקיפה לצוות מכירות שהשלים קורס מכירות שטחי וחסר תועלת.

אי אפשר להתווכח עם הנתונים האלה שמדברים בעד עצמם. תעשו את החישוב לבד ותגלו שהשקעה באימון מכירות איכותי תחזיר את עצמה בקלות ותשתלם לכם בגדול.

איך להוכיח שקורס המכירות שלכם באמת שווה את זה?

בחור עם חולצה ורודה ואוזנייה עובד על דוח מכירות

יושבים על תכנון התקציב של העסק שלכם לשנה הבאה וצריכים לשכנע את ההנהלה הבכירה והמשקיעים לא לוותר על הדרכת והכשרת צוות המכירות? אני בטוח שהתסריט הזה נשמע מוכר לכם.

יש המון היבטים שונים שתצטרכו להשקיע בהם כדי שהעסק ימשיך לצמוח ולשגשג כמו מתקנים, תחזוקה, משכורות ותגמולים לעובדים, ייצור, אספקה, תפעול שוטף, פיתוח והטמעת טכנולוגיות חדשניות וכו’. אבל האם יישאר מספיק כסף לאימון מכירות או שמדובר בהיבט שולי וזניח שאפשר לוותר עליו כדי להתייעל ולקצץ עלויות? בעלי עסקים רבים שמים את הכשרת צוות המכירה בתחתית סולם העדיפויות שלהם ובטוחים שמדובר בלוקסוס ופינוק לא הכרחי שאפשר להסתדר מצוין בלעדיו. אבל זאת טעות שעלולה לעלות לכם ביוקר.

התפיסה הזאת תגרום לצוות המכירה שלכם לדשדש ולדרוך במקום בלי להשתפר, להתקדם ולהקדים את המתחרים. התוצאה היא שחיקה וירידה מתמדת ברווחיות של העסק שלכם וקושי לגייס עובדים חדשים שירגישו שאינכם מעניקים להם מספיק כלים להצלחה. חלק מאנשי המכירות שלכם ירגישו תסכול וייאוש בגלל חוסר היכולת שלהם לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם וללמוד דברים חדשים.

כאן בדיוק קורס מכירות איכותי נכנס לתמונה.

הוא יעניק המון סיפוק והגשמה לנכס הכי חשוב בעסק שלכם-צוות המכירות. הוא יבטיח שהם יהיו במיטבם ויעבדו בשיא היעילות שלהם. מדובר בטיעון מנצח לחשיבות ולחיוניות של הדרכת והכשרת מכירות יעילה שתעזור למקסם את הרווחיות של העסק שלכם ותתרום באופן משמעותי לצמיחה שלו.

כמה כסף צריך להוציא על הכשרת ואימון אנשי מכירות?

הסכום הנכון שאתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על הדרכת צוות מכירות תלוי במצב, ביעדים ובדרישות של העסק שלכם. כדי להיסגר על התקציב הנכון והמתאים עבורכם אתם צריכים לענות לעצמכם על השאלות הבאות:

  • לכמה אנשי מכירות אתם זקוקים כדי להבטיח את הצלחת העסק שלכם?
  • האם אתם מתכוונים להשיק מוצרים חדשים בעתיד הקרוב?
  • האם צוות המכירות שלכם מתפקד היטב ועושה את עבודתו ביעילות?
  • אילו כישורים ומיומנויות נדרשים לאנשי המכירות שלכם כדי להשאיר אבק למתחרים?
  • האם אתם מתכוונים להטמיע תוכנות וכלים לשיפור וייעול המכירות שלכם?
  • האם אתם דואגים באופן אישי להכשרה או שיש לכם חטיבה מיוחדת שאחראית על התחום הזה?
  • האם אתם יכולים לשלב את אימון המכירות עם אירועים עסקיים אחרים הנערכים מחוץ למשרד?
  • כמה זמן, מאמץ ומומחיות אתם יכולים להשקיע בהדרכת ואימון צוות המכירות? האם אתם זקוקים למומחה חיצוני שיסייע לכם?
  • בהתאם לכישורים שאתם רוצים לשפר ולטפח, האם אתם זקוקים לסדנה רגילה או יכולים להסתפק בקורס מכירות אונליין?
  • האם אנשי השיווק והמכירות שלכם יכולים לערוך סדנאות תקופתיות ולהכשיר עובדים חדשים בצורה יעילה ובתדירות מספקת?

איך להצדיק את ה"הוצאה" הכספית על אימון והכשרת צוות מכירות?

איש עסקים משתמש בטאבלט שמציג את נתוני החברה שלו

קודם כל, אתם צריכים להפסיק לראות באימון מכירות עוד הוצאה כספית מפוקפקת שמכבידה על הכיס שלכם, אלא השקעה כדאית ורווחית שתשתלם לכם בגדול ותחזיר את עצמה בקלות.

אימון מכירות מקצועי ויעיל יכול לספק תשואה מובטחת של מאות אחוזים. כשעתיד העסק שלכם מונח על הכף, עדיף לא לחפף, להתקמצן ולעגל פינות. כדאי להשקיע בקורס אימון מכירות איכותי שיזניק את העסק שלכם קדימה. אז איך להצדיק את ההשקעה באימון מכירות ולבדוק עד כמה היא באמת מוכיחה את עצמה ומניבה פירות בטווח הארוך? פשוט מאוד-תצטרכו לבחון את הנתונים ולעבור על כמה מדדים סובייקטיביים ואובייקטיביים שיראו לכם האם אתם מתקדמים בכיוון הנכון.

”מבחן החיוך"

זאת הדרך הטובה והמהירה ביותר לבדוק האם ההכשרה שאתם מספקים עושה את העבודה. אנשי המכירות שלכם צריכים ליהנות מאימון המכירות ולראות בו חוויה מועילה שעוזרת להם להתקדם, להשתפר ולהתפתח. מעבר לתרומה של אימון מכירות מקצועי לביצועים הפיננסיים של החברה, היא צריכה לגרום לעובדים שלכם להרגיש טוב יותר עם עצמם ולהיות בטוחים יותר ביכולות ובכישורים שלהם. למה זה בכלל צריך להעסיק ולהדאיג אתכם? כי אנשי מכירות זועפים ורגזנים ששונאים את מקום העבודה שלהם ועושים בכלל טובה שהם מדברים עם הלקוחות לא יוכלו להחזיק מעמד זמן רב ולעשות את העבודה שלהם כמו שצריך. בסופו של דבר, סביבת עבודה רעילה עם עובדים מדוכדכים, שחוקים ומותשים תחבל בהצלחה של העסק שלכם. לכן, חשוב להשקיע באימון מכירות יעיל שמקנה כישורים חשובים של עבודת צוות, שיתוף פעולה ואמון הדדי. בסופו של דבר, זה רק יתרום למכירות שלכם.

הערכה עצמית של הכישורים, המיומנויות ודפוסי החשיבה שנרכשו

קורס אימון מכירות טוב צריך לספק לעובדים ארגז כלים להערכת מידת ההתקדמות שלהם ביישום הכישורים, הטכניקות ודפוסי החשיבה שהם למדו. זה ישפר את הביטחון העצמי של אנשי המכירות שלכם שירגישו שכל דבר קטן עליהם.

תצפית על התנהגות ותפקוד אנשי המכירות

עם כל הכבוד להדגמות התיאורטית ולימוד טכניקות מכירה על הנייר, חשוב לעקוב עד כמה צוות המכירות הפנים את כל השיטות והטקטיקות שלמד ולראות אותו בפעולה. מנהלים רבים עוקבים כיצד מתפקדים אנשי המכירות בשטח ועד כמה הם מיישמים בהצלחה את כל הידע והטיפים שרכשו במהלך הקורס גם זמן רב לאחר סיומו.

מעקב אחר ה"מספרים" או מדדי הביצוע המרכזיים (KPIs) של העסק

איך לדעת עד כמה אימון המכירות שהשקעתם בו סכום עגול סיפק את הסחורה והוכיח את עצמו? תזכרו שהמספרים אף פעם לא משקרים. תגדירו כמה מדדי הצלחה אובייקטיביים שמספקים תמונת מצב מדויקת בנוגע לתפקוד של העסק שלכם. אל תסתפקו בכמות המכירות בלבד, אלא תבדקו גם את הזמן והמאמץ המושקע בכל עסקה שנסגרה.

הגדרת מדדי ביצוע מובילים

  • רמת התייעלות והתרחבות "משפך המכירות"
  • פרק הזמן הנדרש להשלמת כל שלב בתהליך המכירה
  • גודל עסקת מכירה מוצלחת בשקלים
  • ניהול יעיל של תהליך המכירה
  • שולי רווח בעסקאות שנסגרו
  • הזמן הנדרש לסגירת עסקה מוצלחת
  • רמת השתתפות במפגשי הכשרה ואימון
  • שימוש בכלים שהוצגו (תוכנות, עזרים וכו')

הגדרת מדדי הצלחה תוצאתיים

  • יחס המרה
  • שווי שוק
  • גידול במכירות
  • גידול בעסקאות המבוצעות על ידי לקוחות קיימים

10 טיפים מנצחים לאימון מכירות יעיל שיספק את הסחורה לאורך זמן

אין ספק שהתקציב העומד לרשותכם הוא אחד משיקולי המפתח בבחירת הכשרת המכירות המתאימה והנכונה לעסק שלכם. אבל איך להבטיח שהאפקט החיובי של אימון מכירות מוצלח יישמר לאורך זמן ויצדיק את ההשקעה שלכם?

אתם צריכים לוודא שתוכנית ההכשרה שבחרתם בה מכילה את המרכיבים הבאים:

  • יעדים ברורים, שקופים וברי השגה המבוססים על מדדים אובייקטיביים שניתן לכמת
  • מחויבות של ההנהלה הבכירה לתהליך ותמיכה אישית בצוות המכירה
  • תרגול פרקטי של הטכניקות והשיטות בקורס, כולל מעקב אחר רמת ההתקדמות ואופן התפקוד של צוות המכירות
  • מפגשים משותפים נוספים לחידוד החומר הנלמד, ניתוח של טעויות ונקודות תורפה ומענה לשאלות
  • תוכנית לימודים מסודרת ויעילה יחד עם תרגול מעשי שיטתי ורציף העוזר לטפח ולחזק את הכישורים וההרגלים הנדרשים
  • התאמת התכנים לצרכים, למאפיינים וליעדים הספציפיים של צוות המכירות שלכם
  • שימוש בכלים, עזרים ומשאבים שימושיים להמחשת והדגמת החומר הנלמד
  • הערכה עצמית של רמת הכישורים, נקודות החולשה והיעדים שצריך לעמוד בהם
  • טיפוח אחריות, מחויבות ומוטיבציה להצלחה
  • הרגל לקחת פסק זמן כדי לחגוג הצלחות והישגים ולמנף את הסיפוק מהנצחונות הקטנים האלה כדי למשיך בכל הכוח הלאה לעבר היעד הבא

כדי שלא תשרפו את הכסף שלכם על אימון מכירות חסר תועלת שאינו מתבטא בביצועים ובתוצאות בשטח, חשוב להישאר עם האצבע על הדופק ולהקפיד לנטר ולנתח את היעילות וההתקדמות של צוות המכירות. מעבר להבלחות זמניות והצלחות אקראיות, תצטרכו לוודא שאימון המכירות שהשקעתם בו לא מעט כסף מספק תוצאות חיוביות בטווח הארוך.

שאלות ותשובות

גבר שמעביר הרצאה פונה לאישה שמרימה את היד לשאלה
מה זה בכלל קורס מכירות?

מדובר בקורס פיזי או מקוון הנועד ללמד בעלי עסקים, מנהלים ואנשי מכירות את טכניקות השיווק והמכירה העדכניות, היעילות והטובות ביותר. קורס מכירות איכותי צריך לשלב בין חומרים כתובים, סרטוני וידאו ותכנים אינטרקטיביים המאפשרים ליישם ולתרגל את הידע והתובנות שנלמדו בקורס.

קורסי מכירות מגיעים בטווח רחב של מחירים. החל מקורסים בסיסיים בחינם ועד להכשרות מקיפות ומקצועיות באלפי דולרים, כל אחד יוכל למצוא את ה"אחד והיחיד" שקולע לדרישות, להעדפות ולתקציב שלו.

לפני שאתם ניגשים לחיפוש קורס המכירות המתאים עבורכם, חשוב להיסגר על מה בדיוק אתם רוצים להשיג בעזרת הקורס ולמה אתם זקוקים לו מלכתחילה. זה יעזור לכם לצמצם את רשימת המועמדים הפוטנציאליים ולמצוא בקלות את הקורס הרלוונטי עבורכם.

כיצד אפשר לשפר את ההכשרה של צוות המכירות שלי?

מנהלים ויזמים רבים מעדיפים לאמן ולהכשיר את אנשי המכירות שלהם באופן עצמאי. אבל ברוב המקרים לא מדובר ברעיון טוב. נקודת מבט נוספת של מומחה מנוסה מבחוץ יכולה להביא המון רעיונות רעננים ומקוריים ולספק לעובדים שלכם תובנות חשובות שאתם מפספסים.

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לשלב בין אימוני מכירות פנימיים שאתם עורכים לעובדים שלכם לסדנאות חיצוניות שישפרו את כישורי ומיומנויות המכירה שלהם וילמדו אותם עוד טריקים מנצחים שהם יוכלו לשלוף מהשרוול.

תזכרו שאימון מכירות קצרצר שאתם עושים פעם במיליון שנה כדי לצאת ידי חובה לא יספק את הסחורה, מדובר בתהליך רציף, שיטתי ומסודר שנועד להבטיח את הצמיחה של העסק שלכם בטווח הארוך.

איך להעלות את המוטיבציה של צוות המכירות שלי?

הנוסחה המנצחת לשמירה על צוות מכירות נמרץ, רענן ואנרגטי היא למצוא את האיזון הנכון בין תחרות בריאה לבונוסים ותגמולים בהתאם לעמידה ביעדי מכירות מסוימים.

תזכרו שסביבת עבודה רעילה ודורסנית רק תזיק לעסק שלכם. תהיו קשובים לעובדי המכירות שלכם, תנסו להקל עליהם ולבוא לקראתם ותחשבו כיצד תוכלו לטפח אווירה כיפית, חיובית ותומכת שתעשה רק טוב לביצועים של אנשי המכירות שלכם ותגביר את המוטיבציה, החשק והמחויבות שלהם לתת 100% מעצמם לטובת הצלחת העסק שלכם.

השורה התחתונה

גבר עם חולצה לבנה מכופתרת ואוזניות מצביע לכיוון המצלמה

אף עסק לא יוכל להצליח באמת לאורך זמן ללא צוות מכירות מיומן ומנוסה שעושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. הכשרה מקצועית של אנשי המכירות שלכם היא השקעה חיונית שתחזיר את עצמה בקלות ותעזור לעסק שלכם לפרוח ולשגשג. חשוב להפנים את הנקודה החשובה הבאה: צוות מכירות יעיל ומיומן יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק מצליח שמשיג בקלות ובלי להתאמץ את יעדי המכירות שלו לעסק כושל שמתקשה להחזיק את הראש מעל המים ושהלקוחות בורחים ממנו כמו מאש.

חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת קורס המכירות הנכון והמתאים עבורכם. תצטרכו לשים לב לשיקולים וקריטריונים חשובים כמו הנושאים שהוא מכסה, הרקורד והמוניטין של מרצה הקורס, העלות שלו, קהל היעד שלו והמטרות שאתם רוצים להשיג. ומה שהכי חשוב הוא צריך לספק כלים פרקטיים שיקדמו את העסק שלכם ויגבירו את הצמיחה שלו.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך המקיף הזה יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בקורס המכירות המושלם עבורכם במינימום זמן ומאמץ ויחסוך לכם המון ספקות, התלבטויות ואכזבות.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן