מלונות מומלצים בדובאי: 7 מלונות מומלצים בדובאי לשנת 2024 [מדריך בחירה]

מחפשים חופשה מהחלומות שלא תקרע לכם את הכיס? קבלו קופון הנחה שווה שיחסוך לכם בחופשה הבאה.

last minute – אתר התיירות עם המחירים הכי אטרקטיביים בשוק.
הקלידו את הקוד lmpink24 ותקבלו 25$ הנחה בהזמנה מעל 400$. לחצו כאן למציאת החופשה המושלמת!

דובאי היא אחת מהערים הדינמיות, התוססות והחדשניות ביותר בעולם עם שפע גורדי שחקים מרהיבים, מרכזי קניות עצומים ואטרקציות מדהימות שנראו כאילו יצאו מסרט מדע בדיוני. אבל איך בוחרים מלון בתוך הרשימה הבלתי נגמרת של מלונות מומלצים בדובאי? אנחנו כאן כדי לעזור.

דובאי היא הרבה יותר מעיר ראוותנית ומפוארת, אלא אמירות שלמה שהפכה למוקד בינלאומי של חדשנות וקדמה. החלטתם להעביר את החופשה הבאה שלכם בדובאי, אבל אין לכם שמץ של מושג איפה כדאי לשהות ואיזה מלון לבחור? הגעתם למקום הנכון.

ממהרים? הנה טבלה קצרה להשוואה:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי (Atlantis The Palm)
מלון אטלנטיס דה פאלם
כל מה שאפשר לבקש
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
העיצוב הגדול מהחיים, המיקום החלומי וקנה המידה הבלתי נתפס של מלון היוקרה האייקוני הזה מוכיחים שהמציאות עולה על כל דמיון.
יתרונות
פארק מים גדול לילדים
רמת שרות ונוחות מדהימות
כולל אקווריום ענק
חדרים מפוארים
חסרונות
יקר אבל שווה כל שקל שתשקיעו בעצמכם
תמורה טובה למחיר
מלון ג’ומיירה אל קאסר
מלון ג’ומיירה אל קאסר
הכי מפואר
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
המלון מעוצב כמו ארמון הקיץ של שייח’ ערבי ומספק שילוב מנצח של ארכיטקטורה מזרחית מסורתית עם נוחות מודרנית.
יתרונות
נוף נפלא
חוף פרטי
חדרים מרווחים ומעוצבים בסגנון ייחודי
חסרונות
אזור המשחקים לילדים נסגר מוקדם יחסית
מיקום מעולה
מלון Four Seasons דובאי בחוף ג’ומיירה
מלון Four Seasons דובאי
חופשת בטן גב
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
המלון שייך לרשת ה-Four Seasons העולמית ומצטיין בשירות, יוקרה וחשיבה על הפרטים הקטנים.
יתרונות
ספא מפנק
בריכה מקורה בנוסף על 2 חיצוניות
סגנון חדרים מודרני ואלגנטי
מסעדות מעולות וקרבה לחיי בלילה בדובאי
חסרונות
אפשרויות בילוי ותעסוקה מוגבלות לילדים ביחס למתחרים

אנחנו הולכים לעשות סדר בבלאגן, לעזור לכם להבין מי נגד מי ולהמליץ על המלונות הטובים והשווים ביותר בדובאי שיהפכו את החופשה שלכם לייחודית ובלתי נשכחת באמת!

עם כל כך הרבה מה לעשות ולראות, אין פלא שדובאי הפכה לאחד מהיעדים החמים והמבוקשים ביותר בקרב ישראלים.

אבל כדי להוציא את המירב מהחופשה שלכם וליהנות בצורה מלאה מהמטרופולין הענק, חשוב שתבחרו את מקום הלינה הנוח והמתאים ביותר עבורכם הקולע לצרכים, להעדפות וליעדי הטיול שלכם. דובאי היא עיר רבגונית ורבת פנים המלאה בסתירות וניגודים.

היא מחולקת למגוון רובעים ואזורים שונים שלכל אחד מהם יש אופי וקסם ייחודי משלו. בסקירה המפורטת הזאת נסקור את היתרונות, החסרונות והמאפיינים של כל אחד מהרובעים בעיר, כך שתמצאו את אזור הלינה הנכון עבורכם בלי להסתבך ולשבור את הראש.

החל מבורג’ חליפה-הבניין הגבוה ביותר בעולם ועד לאי הדקלים המלאכותי- פלא הנדסי יוצא דופן שמושך אליו המוני תיירים מכל רחבי העולם, לדובאי יש המון מה להציע לכל אחד.

הגיע הזמן לצאת לדרך לטיול מרתק ,מלהיב ומהנה בין הרובעים הנחשקים ביותר של דובאי כדי שתהיו סגורים על מקום הלינה המושלם עבורכם שיעמוד בציפיות ובדרישות שלכם וישאיר אתכם מרוצים!

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

7 המלונות הכי טובים בדובאי לשנת 2024

1

מלון אטלנטיס דה פאלם (Atlantis The Palm)

הכי מפורסם
הבחירה שלנו
המלון המפואר הזה שהפך לאחד מסמלי העיר שוכן על קו החוף של פאלם ג’ומיירה-האי המלאכותי הגדול ביותר בעולם!

המלון משקיף על קו הרקיע המרהיב של דובאי ועל מי הטורקיז השלווים של המפרץ הערבי. המלון המעוצב כמו ארמון מלכותי מהאגדות שואב השראה מעולם הים והאי הנעלם אטלנטיס כולל למעלה מ-1,500 סוויטות וחדרים מפוארים ומציע שלל אטרקציות ימיות מסחררות חושים.

אתר הנופש רחב הידיים נחשב לאחד מהטובים והיוקרתיים ביותר בדובאי ובמזרח התיכון והוא מציע לאורחים שלו רמה חסרת תקדים של נוחות, פינוק ופאר.

אבל המלון לא הסתפק בזה והלך צעד אחד קדימה כדי להצדיק את שמו: הוא מציע סוויטות מיוחדות ויחידות במינן הממוקמות מתחת לאקווריום הענק של המלון הכולל למעלה מ-65,000 חיות ימיות ויגרמו לכם להרגיש כאילו צללתם מתחת למים ואתם נמצאים במצולות הים ומשקיפים על הריסות העיר האבודה אטלנטיס.

משפחות עם ילדים יעופו על פארק המים מסעיר הדמיון אטלנטיס אקווה ונצ’ור המציע שעות רבות של כיף בלתי נגמר וכולל מתחם צלילה מיוחד, דולפינריום ואקווריום עם אריות ים ועשרות אלפי בעלי חיים ימיים אחים שתוכלו להכיר מקרוב. 

2

מלון ג’ומיירה אל קאסר

תמורה טובה למחיר
חופשה יוקרתית
המשמעות של המילה "אל קאסר" היא ארמון והמלון הזה באמת מצדיק את השם המחייב הזה. מדובר ביהלום שבכתר של מתחם "מדינת ג’ומיירה" הסמוך לרצועת החוף עוצרת הנשימה של דובאי.

שטח המלון המטופח כולל שדרה ירוקה השופעת עצי דקל עם פסלים מרשימים של סוסים ערביים אצילים, כך שתרגישו את עצמכם בתוך אגדה מזרחית אמיתית.

המלון מציע מגוון עצום של מתקנים ופעילויות ,לצד חוויות ייחודיות כמו שייט קסום בסירת ה"אברה" המסורתית הבנויה מעץ שתעביר אתכם בין חלקי המתחם הכולל למעלה מ-40 מסעדות וברים ברמה עולמית.

בנוסף, אתר הנופש המפנק מציע גישה נוחה לשוק מדינת ג’ומיירה האותנטי והצבעוני הכולל יותר מ-70 בוטיקים וגלריות, רצועת חוף פרטי באורך של יותר מ-2 ק"מ, שפע פעילויות ספורט ימי שונות, לא פחות מ-19 בריכות שחייה מקורות וחיצוניות, וכניסה בחינם לפארק המים הפופולרי ווילד ואדי.

אורחי המלון יוכלו ליהנות מאירוח מלכותי ופינוקים כיד המלך בחוף הים התוסס של דובאי. 

3

מלון Four Seasons דובאי בחוף ג’ומיירה

נופים נפלאים
עיצוב מפואר
אתר הנופש הזה מביא איתו רוח מרעננת ומתוחכמת לדובאי והוא מצליח לתפוס בצורה מושלמת את האווירה הקצבית, המחשמלת והמרגשת של העיר בתוך מלון חוף מפואר ונוצץ.

הלובי המפואר המעוצב בהשראת ארמון ערבי אותנטי מכיל חלונות פנורמיים הנמתחים לאורך הקיר ומשקיפים לגנים היפהפיים, לחופים הזהובים ולמים הצלולים של המפרץ הערבי הקסום.

מדובר בפיסת גן עדן אמיתית השוכנת בלב רובע ג’ומיירה היוקרתי. עם שיש בוהק ונברשות מזכוכית מוראנו, העיצוב המהודר נוטף סטייל, פאר ואלגנטיות.

המלון מכיל 237 חדרים מרווחים (כולל 49 סוויטות) המציעים נופים מרהיבים של בניין בורג’ חליפה וקו הרקיע של מרכז העיר מצד אחד והמפרץ הערבי מהצד השני.

במלון תמצאו שלוש בריכות, שפע פעילויות ימיות, מסעדות וחנויות שיבטיחו לכם חופשת "בטן גב" מושלמת שלא תשכחו במשך זמן רב. 

4

וואן אנד אונלי דה פאלם (One&OnlyThe Palm)

חוויית דובאי במלואה
חדרים מרווחים במיוחד
מלון הבוטיק השוכן בחלק המערבי של אי הדקל המפורסם מתאים בצורה מושלמת לכל מי שמעריך יופי טהור וקסם אותנטי אך רוצה גם ליהנות מפרטיות, שקט ושלווה.

תוכלו להגיע בקלות למרכז הסואן ושוקק החיים של דובאי בעזרת נסיעה במונית האורכת בערך חצי שעה. למרות המיקום המרוחק יחסית מלב העיר, המלון מספק מפלט רגוע מכל הרעש וההמולה של העיר התוססת ונמצא בסמוך לחוף הים.

אורחי המלון יוכלו ליהנות מתצפית ישירה למרינה של דובאי ולחוף ג’ומיירה ללא כל הפרעה.

העיצוב המוקפד של המלון כולל חיפוי אבן חול ייחודי ומשחזר בדייקנות את סגנון האדריכלות המורי והאנדלוסי, עם המון קשתות מחודדות, צורות גיאומטריות סימטריות, מזרקות מפוארות, חצרות פטיו מרווחות ואלמנטים אופייניים נוספים. 

למרות השטח העצום של אתר הנופש הזה, הוא מרגיש כמו מלון בוטיק חם ומשפחתי עם 90 חדרים בלבד ו-4 וילות נוספות הטובלים בצמחיה עשירה ושופעת. מבחינת גודל חדרי האירוח, מדובר בחדרים הגדולים והמרווחים ביותר שניתן למצוא בין כל מלונות היוקרה בדובאי.

כל חדרי המלון, ללא יוצא מהכלל, בעלי מרפסות וטרסות פרטיות שיאפשרו לכם לנשום אוויר צח וליהנות מהשקיעה המהממת והסוויטות אפילו מגיעות עם בריכה פרטית.

חדרי המלון מעוצבים בגווני קרם וברונזה חמים עם פרטי ריהוט העשויים מעץ כהה. חדרי האמבטיה מרוצפים באריחי שיש איטלקי וספרדי מפואר ומכילים מקלחון, אמבטיה מפנקת ומוצרי רחצה מובחרים.

אורחים אניני טעם יהנו ממסעדת הגורמה הצרפתית במלון המתופעלת על ידי מיטב השפים והמלצרים שנבחרו בקפידה ממסעדות המישלן המובילות בפריז. 

5

בורג’ אל ערב (Burj Al Arab)

פלא ארכיטקטורה
שירות מעולה
מלון היוקרה הזה נמצא בליגה משל עצמו ונחשב בצדק לאחד ממלונות הפאר המפורסמים והייחודיים ביותר בעולם.

קודם כל, מדובר במלון היחיד בעולם שזכה לדירוג של 7 כוכבים.

כן,כן, קראתם נכון, תשכחו ממלון חמישה כוכבים סטנדרטי, כי המלון הזה הולך צעד אחד קדימה ומציע רמה חסרת תקדים של נוחות, איכות ופינוק.

יש סיבה טובה לכך שמדובר באחד מהמלונות היקרים ביותר בדובאי ובעולם כולו שמככב בכל דירוג של המלונות הטובים ביותר בעולם. אז על מה כל ההתלהבות והמהומה? הדבר הראשון שבולט לעין כשמסתכלים על המלון המדהים זה העיצוב המיוחד והגדול מהחיים שלו.

הוא בנוי בצורה של מפרש ענקי המתנשא לגובה של 300 מטר. הוא נמצא על אי מלאכותי והגישה היחידה ליבשה היא באמצעות כביש גישה פרטי. מדובר בפלא אדריכלי מרשים שהפך לאחד מסימני ההיכר של דובאי. 

לאחר רדת החשכה, המלון מואר בתאורה צבעונית מרהיבה העוטפת את המבנה הייחודי דמוי המפרש שלו. העיצוב הפנימי של המלון אינו פחות מרשים, יוקרתי ויוצא דופן מהמראה החיצוני שלו.

הלובי המפואר מכיל שלל אלמנטים העשויים מזהב אמיתי! הסוויטות כוללות גרם מדרגות יוקרתי העשוי משיש וזהב טהור והמיטות ממוקמות על מעמד מסתובב מיוחד המאפשר לכם ליהנות מנוף של 360 מעלות על העיר.

מבחינת המיקום של המלון, הוא נמצא במרחק של 15 ק"מ ממרכז העיר (דאונטאון) ו-25 ק"מ משדה התעופה של דובאי. עם זאת, בסביבת המלון תמצאו כמה אטרקציות פופולריות כמו פארק המים Wild Wadi ומתחם מדינת ג’ומיירה המציע מגוון עצום של חנויות, מסעדות ופעילויות בידור שונות.

אם אינכם מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר ורוצים ליהנות מחופשה של פעם בחיים באחד ממלונות היוקרה המובילים בעולם, תלכו בלי לחשוב פעמיים על בורג’ אל ערב. 

6

ריזורט בולגרי דובאי (The Bvlgari Resort Dubai)

מושלם עד הפרטים הקטנים
חוף פרטי
אתר הנופש האקסקלוסיבי הזה ממוקם על אי פרטי מלאכותי במפרץ ג’ומיירה המעוצב בצורת סוסון ים ומקושר ליבשה באמצעות גשר באורך 300 מטר.

מדובר בפלא הנדסי אמיתי המושך תיירים ותושבים מקומיים כאחד. המלון עוצב על ידי משרד האדריכלות המפורסם Antonio Citterio Patricia Viel העומד מאחורי עיצוב כל מלונות ואתרי הנופש של רשת Bvlgari היוקרתית.

המלון שטוף השמש הזה כולל 101 חדרים מעוצבים בטוב טעם ו-20 וילות מפנקות עם בריכה וגינה פרטית ונוף משגע לים. המלון מציע מגוון רחב של מתקנים בסטנדרטים הגבוהים ביותר כמו מסעדות גורמה משובחות, ספא פרימיום מפואר עם חמאם, מועדון החוף היוקרתי ביותר בדובאי עם חוף ים פרטי משלו ובריכה חיצונית עם פסיפס מרהיב.

כדי להוסיף עוד ממד יוקרתי ונוצץ לשהות במלון, האורחים יוכלו ליהנות ממרינה פרטית הכוללת 50 מקומות עגינה ומועדון היאכטות הראשון והיחיד בעולם של מותג העל בולגרי המספק נופים עוצרי נשימה של רצועת החוף המדהימה של דובאי. 

7

אל מאהה ריזורט וספא

חופשה באירוח ייחודי
הכול כלול
המיקום המבודד, השקט והפסטורלי והחיבור לטבע ולמדבר, לא בא על חשבון האירוח היוקרתי, הכנסת אורחים מזרח תיכונית טיפוסית ונוחות ללא פשרות.

אתר הנופש המדברי הקסום מקולקציית היוקרה של רשת מריוט ממוקם בלב הטבע הפראי בין עצי דקל שופעים ודיונות החול האייקוניות של שמורת הטבע דובאי שבה תוכלו להכיר מקרוב את חיות הבר המדבריות ולחוות בצורה מלאה את המורשת והתרבות המדברית של הבדואים המתגוררים באזור.

סוויטות המלון מעוצבות בסגנון אותנטי כולל יצירות אמנות ועתיקות אותנטיות מחצי האי ערב, לצד אבזור עכשווי יוקרתי. לכל סוויטה המזכירה אוהל בדואי מסורתי יש בריכה פרטית משלה ושלל נופים של הטבע המדברי וחיות הבר באזור (כמו צבאים וראמים ערביים).

הלינה במלון היא בקונספט "הכול כלול" וכוללת גם ארוחות עשירות ושתי פעילויות מדבריות (עבור כל לילה במלון) – תוכלו לבחור בין רכיבה על גמלים, טיול שקיעה, חץ וקשת, הליכה בחיק הטבע וכו’.

איפה כדאי לישון בדובאי? מדריך מקיף למטייל בעיר

דובאי היא עיר בינלאומית וקוסמופוליטית המושכת אליה אנשים מכל רחבי העולם. מדובר בעיר הבירה של אמירות דובאי, אחת משבע האמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות (UAE).

6 האמירויות האחרות הן אבו-דאבי, עג’מאן, פוג’יירה, ראס אל-ח’ימה, שארג’ה ואום אל-קיוין. בעוד שדובאי היא בירת האמירות הנושאת את אותו השם, עיר הבירה של איחוד האמירויות היא אבו-דאבי.

עם זאת, דובאי היא העיר המאוכלסת ביותר באיחוד כולו שחלק גדול ממנה מורכב מעובדים זרים.

דובאי מעודדת הגירה ונחשבת לארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות החדשה המציעה שפע אפשרויות תעסוקה. כלכלת המדינה מונעת על ידי עובדים זרים, המהווים 80% מכלל האוכלוסייה של איחוד האמירויות ו-90% מכוח העבודה שלה. 

אין ספק שדובאי הוא היעד התיירותי הנחשק והפופולרי ביותר באיחוד ומבקרים מכל העולם נוהרים לעיר החדשנית והמרהיבה. רק בשנת 2018 לבדה, ביקרו בדובאי לא פחות מ-16.7 מיליון תיירים, מה שהופך אותה לאחת מהערים המתויירות ביותר בעולם.

דובאי ידוע בפרויקטים השאפתניים והפלאים ההנדסיים חסרי התקדים שאין שני להם כמו איים מלאכותיים עוצרי נשימה או גורדי שחקים מרשימים ובראשם בורג’ חליפה- הבניין הגבוה ביותר בעולם. 

סוגי מטיילים לדובאי

ילד מחייך יושב על מזוודה בצבע תכלת ואמא סוגרת את הרוכסן טיול בדובאי

תיירים מכל הסוגים מגיעים לדובאי: זוגות שבאים לחופשה רומנטית, משפחות, טיילים מנוסים שבאים לחוות את העיר במלואה וכאלה שמנסים לבקר בכל מקום בעולם בלי לקרוע את הכיס. מה שאומר שלכל אחד יש תקציב אחר לטיול ומקומות שונים שיתאימו לו.

מטיילים בתקציב נמוך 

אם אתם רוצים ליהנות מדובאי האותנטית בלי לקרוע את הכיס ולרוקן את הארנק, מומלץ לשהות באזור דיירה (Deira)- אחד מהרובעים הססגוניים והצבעוניים ביותר בדובאי המאכלס כמה מהשווקים הגדולים והפופולריים ביותר בעיר.

השכונה הממוקמת בגדה המזרחית של נחל דובאי היא גן עדן לחובבי שופינג שמחפשים פריטים מסורתיים במחירי מציאה. דיירה היא המשך של העיר העתיקה של דובאי והיא מלאה בקסם ואופי ייחודי משלה.

תוכלו לשוטט בסמטאות הציוריות, לספוג את כל הצלילים, המראות והריחות ולהתרשם מהתרבות והמורשת של העיר. אל תחמיצו את הטיילת המקסימה לאורך תעלת דובאי ואת האטרקציות המרתקות המפוזרות לאורכה כמו מוזיאון דובאי המציג את ההיסטוריה המפוארת של העיר.

לצד הסביבה האותנטית והארכיטקטורה המסורתית, תמצאו באזור גם שלל מלונות איכותיים ואלמנטים מודרניים.

אזור דיירה נמצא במרחק של 10-15 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה של דובאי ומדובר באופציה מעולה למי שמעוניין ללון ברובע נעים ומסקרן בדובאי במחיר אטרקטיבי ושפוי. 

משפחות עם ילדים 

אזור חוף ג’ומיירה (Jumeirah Beach) מלא במלונות פרימיום מפנקים, מועדוני חוף תוססים ומבחר מסחרר של מסעדות ומרכזי קניות.

לא הרחק נמצא מלון בורג’ אל ערב האגדי המחזיק בדירוג שובר שיאים וחסר תקדים של שבעה כוכבים ובנוי על אי מלאכותי משלו, כך שמדובר בשכונה יוקרתית שתגרום לכם להרגיש כמו נסיכים אמיתיים בנסיכות דובאי.

אם אתם רוצים ליהנות מחופשת "בטן-גב" מושלמת בחופי הים המרהיבים של דובאי, תלכו בלי לחשוב פעמיים על אזור ג’ומיירה. 

רצועת החוף המטופחת המשתרעת מדיירה בצפון עד למרינה של דובאי בדרום כוללת פארקים, גני שעשועים, שדרת קניות מרווחת וכמובן חופים מרהיבים עם חול לבן חמים ומי טורקיז צלולים.

מדובר בגן עדן אמיתי לחובבי ים וחופים שרוצים לתפוס שיזוף, לטבול במים הנעימים וליהנות מהחיים.

האזור הזה מתאים למשפחות עם ילדים בזכות שפע פעילויות הספורט, מועדוני הילדים, המתקנים ופארק המים המרשים ווילד ואדי המתאים לילדים בכל גיל. בסמוך לחוף נמצא מתחם מדינת ג’ומיירה שבו תוכלו לקנות מוצרים אותנטיים ומסורתיים. 

דובאי לתייר המנוסה  

דרומית לחוף ג’ומיירה תמצאו את מרינת דובאי-רובע חדש יחסית שנבנה בשנת 2003. הוא בנוי לאורך תעלה מלאכותית ומורכב מבניינים גבוהים הנוגעים בשמיים כולל המבנה השני בגובהו בדובאי- מגדל הנסיכה (Princess Tower).

באזור ההומה והמאוכלס בצפיפות הזה תמצאו מספר מתקנים ייחודיים כמו עיר המדיה של דובאי ואזור ההיי-טק העתידני עיר האינטרנט של דובאי שהופכים את נווה המדבר הפורח הזה למוקד בינלאומי של קדמה וחדשנות.

חוף הים הקסום שופע ברים ומסעדות שיתאימו לכל טעם, כיס והעדפה. חובבי הקניות יעופו על קניון מרינה דובאי- אחד ממרכזי הקניות הגדולים והשווים ביותר בעיר.

הרובע המודרני והמרשים מלא בגורדי שחקים מרהיבים המשקיפים על אזור המרינה ומציעים נופים עוצרי נשימה. הקרבה לחוף ג’ומיירה הפופולרי ולאי הדקלים מצית הדמיון, מרינת דובאי היא נקודת מוצא נוחה במיוחד לטיולים בעיר.

המיקום הנוח הופך את רובע המרינה לבחירה מצוינת עבור תיירים שרוצים לגור על קו החוף, לגלות בקלות ובנוחות את שאר אזורי העיר ולהתרחק ממרכז העיר הסואן והרועש. 

זוגות רומנטיים 

דובאי הוא אחד מהיעדים הטובים ביותר לזוגות שרוצים ליהנות מטיול רומנטי בלתי נשכח. אי הדקל (הידוע גם בתור פאלם ג’ומיירה או אי התמרים) הוא אי מלאכותי הנבנה בשנת 2014 והוא צף על מימי המפרץ הפרסי עד היום. מדובר במקום המפלט המושלם מכל הרעש וההמולה של העיר הסואנת!

באי הייחודי תמצאו מלונות יוקרה ברמה הגבוהה ביותר, נופים עוצרי נשימה, חופים בתוליים פרטיים, פארק מים ואקווריום מהטובים בעולם וטונות של אטרקציות ואפשרויות בידור לחוויה בלתי נשכחת שתיחרט בזיכרונכם לזמן רב!

לצד השקט והשלווה שמציע האי האקסקלוסיבי והמבודד, תוכלו להגיע בקלות למטרופולין שוקק החיים ולגלות את גורדי השחקים האייקוניים ומקומות הבילוי התוססים של דובאי!

אם אתם רוצים ליהנות מפינוק אולטימטיבי, לצפות יחד בשקיעה ולצבור זיכרונות וחוויות משותפים, אי הדקל יכול להיות האזור המושלם עבורכם.

למגיעים לנסיעות עסקיות 

דובאי הפכה לאחד מהמרכזים הפיננסיים החשובים ביותר בעולם שמושכת אליה חברות ומשקיעים מכל קצוות תבל.

לאחרונה הוקם בעיר רובע עסקים מיוחד (Dubai Business Bay) הממוקם דרום-מערבית למרכז העיר ובנייתו נמצאת בעיצומה.

על פי התכנון, המתחם החדשני אמור להכיל למעלה מ-240 מבנים שונים, החל מבניינים משרדיים רבי קומות המזדקרים לשמיים, דרך מרכזי קניות ומגדלי מגורים ועד לרשת ענפה של פארקים, תעלות ומתקני פנאי ובידור, אין ספק שזה יהיה רובע אטרקטיבי ומבוקש במיוחד עבור אנשי עסקים הפוקדים את דובאי.

בגלל שמדובר באחת מהשכונות החדשות המבוקשות והנחשקות ביותר העומדות לקום בדובאי, מלונות יוקרה הפונים לאנשי עסקים יצוצו בה כמו פטריות לאחר הגשם. 

היסטוריה ותרבות 

העיר העתיקה של דובאי נמצאת בצד המערבי של נחל דובאי, מול שכונת דיירה. מדובר ברובע ההיסטורי והגרעין המסורתי שממנו צמחה דובאי כפי שאנו מכירים אותה היום.

הוא מכיל את רוב הבניינים העתיקים, השווקים המסורתיים ומוקדי התרבות והמורשת שהשתמרו בדובאי.

האתרים הפופולריים ביותר בדובאי העתיקה הם שכונת אל-פאהידי המרתקת, השוק (או סוק בשפה המקומית) העתיק ומוזיאון דובאי השוכן במבצר מהמאה ה-18 ומספר את סיפורה של העיר המדברית לפני גילוי מרבצי הנפט האדירים שהביאו להתעשרות ולצמיחה הכלכלית הבלתי נתפסת שלה והפכו את דובאי לאחת מהערים המפותחות, החדשניות והעתידניות ביותר בעולם.

לרובע ההיסטורי של דובאי יש אופי וקסם ייחודי משלו והוא מכיל כמה מקומות לינה צנועים במחירים משתלמים לצד אכסניות ומלונות בוטיק מפוארים הנמצאים בבניינים עתיקים ושמורים היטב המעוצבים בסגנון ערבי אותנטי.

חובבי תרבות והיסטוריה שרוצים לנוח מכל הראוותנות, הזוהר המלאכותי וגורדי השחקים החדישים של העיר ולגלות את דובאי האמיתית מוזמנים לשהות ברובע המרתק הזה. 

חיי לילה בדובאי 

נוף של העיר דובאי עם בניינים מוארים בלילה משתקפים במים

אזור הדאונטאון של דובאי (נקרא גם "בור דובאי") הוא לב ההתרחשות של העיר המכיל כמה מהאטרקציות המפורסמות והמרשימות ביותר של העיר כמו מגדל בורג’ חליפה ומזרקת דובאי המרשימה שנמצאת למרגלותיו ואחד ממרכזי הקניות הגדולים ביותר בעולם- קניון דובאי.

האזור הזה שופע מלונות פאר יוקרתיים המשקיפים על המגדל המפורסם שהפך לאחד מסמלי העיר ומזרקת הענק הידועה בזכות מופעי המים המרהיבים שלה. בור דובאי הוא אזור שוקק ומלא חיים הגדוש במגוון עצום של מלונות, מסעדות וחנויות. 

אם אתם רוצים להיות במרכז העניינים ובמרחק הליכה מהאטרקציות המרכזיות של העיר,מומלץ בחום להתמקם באזור התוסס הזה.

בנוסף, במרכז העיר תוכלו לחוות גם את דובאי העתיקה והמסורתית ברובע בסטקיה הציורי המשחזר את דובאי ההיסטורית. חובבי האדרנלין יוכלו ליהנות מפארק המים הפופולרי ויילד ואדי הנמצא בקרבת מקום.

אל תפספסו את אזור נחל דובאי (דובאי קריק) – תעלה מפותלת שעל גדותיה מרוכזים חנויות, גלריות, דוכנים אותנטיים, מסעדות ומוזיאונים.

בין אם אתם חובבי שופינג שרוצים להעמיס את המזוודה בכל טוב, מחפשים חיי לילה תוססים ובילויים עד אור הבוקר או רוצים ליהנות ממוקדי המשיכה העיקריים של דובאי, רובע הדאונטאון יכול להיות אזור הלינה המושלם עבורכם.

יש לו המון מה להציע לכל אחד ומדובר בבחירה מושלמת עבור מי שמבקר בדובאי בפעם הראשונה ורוצה לסמן וי על כל אתרי החובה שלה. 

טיול בטוח בדובאי 

דובאי היא אחת מהערים הבטוחות בעולם, נקודה. כמובן שאתם עשויים להיתקל בגנבים וכייסים, אבל בתדירות הרבה יותר נמוכה ממקומות אחרים בעולם.

בכל מקרה, תמיד עדיף ללכת על בטוח ולשמור היטב על הרכוש והחפצים היקרים שלכם. העיר המודרנית מרושתת במצלמות והחוק המקומי קובע עונשים כבדים וחמורים גם על עבירות קטנות, כך שממש לא משתלם לבצע פשעים בדובאי ורמת הפשיעה בה היא אפסית. 

אבל כדי שהטיול שלכם בדובאי יעבור בצורה חלקה, מוצלחת ונטולת בעיות, חשוב לכבד את הכללים והמנהגים המקומיים ולהקפיד ליישם אותם.

דברים שנראים תמימים, נורמליים ומקובלים לגמרי בעולם המערבי אסורים בדובאי, מה שגורם לתיירים רבים לבצע טעויות נפוצות שהורסות להם את החופשה.

כדי לצלוח בשלום את הטיול הבא שלכם בדובאי, חשוב להכיר את החוק המקומי ולהבין מה מותר ומה אסור בדובאי. קודם כל, דובאי אינה מקום ידידותי לקהילה הלהט"בית.

גם הבעת חיבה בין זוגות לא נשואים במקומות ציבוריים אינה מקובלת ויש להימנע ממנה.

זה נפלא שאתם זוג אוהבים בטיול רומנטי בדובאי, פשוט תנסו לא להתחבק ולהתנשק במקומות הומי אדם, כשאתם נמצאים לבד בחדר המלון שלכם תוכלו לעשות מה שבא לכם.

כמובן שחשוב להקפיד להתלבש באופן צנוע ולהימנע מקללות והתנהגות לא ראויה. אל תצלמו אנשים זרים ברחוב בלי לקבל את הסכמתם ואל תבקרו ותעליבו באופן פומבי את שלטונות דובאי ואיחוד האמירויות.

למרות שדובאי היא עיר מודרנית עם סצינת חיי לילה עשירה ופורחת, חשוב לשים לב לחוקים הנוקשים והמחמירים בנוגע לצריכת אלכוהול בדובאי.

אסור לצרוך אלכוהול במקומות ציבוריים, להסתובב שיכורים או לנהוג בשכרות. העונש על עבירה מהסוג הזה היא מאסר וגירוש מהמדינה ולכן חשוב להיזהר ולהקפיד על כך.

כל ניסיון לצפצף על החוקים ולמתוח גבולות עלול לעלות לכם ביוקר. בכל מקרה חירום יש להתקשר לשירותי החירום המקומיים: משטרה-999, אמבולנס-998,כיבוי אש-997. 

לפני שאתם מחתימים את הדרכון ויוצאים לטיול בדובאי, אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות מקיף ואיכותי המותאם לצרכים ולדרישות שלכם. 

תחבורה ציבורית בדובאי

פעם ראשונה שלכם בדובאי ואין לכם שמץ של מושג איך להשתמש בתחבורה הציבורית הנוחה והיעילה של העיר? אנחנו הולכים לחסוך לכם את כל התסכול והבלבול ולעשות סדר בבלאגן. 

כדי להשתמש במערכת התחבורה של דובאי (מטרו,אוטובוסים,חשמליות ומעבורות) יש לרכוש כרטיס נסיעה נטען בשם Nol. הוא דומה לרב-קו בארץ וכל מה שצריך לעשות זה להצמיד אותו לקורא הכרטיסים באמצעי התחבורה שעליתם עליו ואתם מסודרים. 

עומדים לרשותכם ארבעה סוגי כרטיסי נסיעה: אדום,כסף,זהב וכחול (אישי). אם קפצתם לטיול קצר בדובאי, הכרטיס המתאים והנוח ביותר עבורכם הוא כרטיס ה-Nol האדום שבו נתמקד.

מדובר בכרטיס נייר שתוכלו להטעין בסכום הרצוי. אז בואו נכיר מקרוב את כרטיס הנסיעה הבסיסי הזה המתאים לרוב התיירים המבקרים בדובאי ונראה במה מדובר:

  • מחיר: 6 דירהם (2 דירהם זאת עלות הכרטיס עצמו ולאחר מכן תוכלו להשתמש ביתרה של 4 דירהם על הנסיעות שלכם)
  • הגבלת טעינה: ניתן להשתמש בכרטיס ל-10 נסיעות בודדות או 5 ימי שימוש.
  • סוג אמצעי התחבורה: ניתן להשתמש בכרטיס רק עבור אמצעי תחבורה אחד בכל פעם. (מטרו או אוטובוסים או חשמליות). לא ניתן לעלות למטרו ואז לעלות לאוטובוס לאחר מכן. בכל פעם שתחליפו אמצעי תחבורה תצטרכו לקנות כרטיס נפרד.
  • תוקף: הכרטיס תקף ל-90 יום.

כרטיס הנסיעה הבסיסי הזה בדרך כלל מספיק עבור שהות קצרה בעיר, אבל אם אתם מתכוונים לנסוע הרבה בתחבורה הציבורית ולשלב בין אמצעי תחבורה שונים, תוכלו לקנות כרטיס אחר שיהיה נוח ומשתלם יותר עבורכם. 

אם תרצו להשתמש בתחבורה הציבורית כמה פעמים ביום, כדאי לשקול לרכוש כרטיס יומי במקום לשלם בנפרד על כל נסיעה. רכישת כרטיס יומי מאפשרת לכם שימוש ללא הגבלה בקווי המטרו או האוטובוסים במשך פרק הזמן שבחרתם. 

כרטיס יומי זמין בחמש גרסאות שונות על פי מספר הימים שהוא מכסה: יום אחד, שבוע,חודש, 90 יום או שנתי. כרטיס יומי התקף לכל אזורי הנסיעה בעיר עולה 22 דירהם (2 דירהם עבור הכרטיס החכם עצמו ויתרה של 20 דירהם ).

קחו בחשבון שלכרטיס Nol חייבת להיות יתרה מינימלית בשווי של נסיעה אחת או כרטיס יומי אחד לפחות. בכרטיסים אחרים היתרה המינימלית צריכה להיות 7.5 דירהם לכל הפחות.

הקפידו לתקף את כרטיס ולשלם על כל נסיעה, אחרת תחויבו בקנס גבוה (פקחים מסתובבים בין כלי התחבורה השנים ועורכים בדיקות). 

מזג האוויר בדובאי 

בניגוד למדינות בהן יש ארבע עונות ,בדובאי יש רק שתיים: חמה וממש לוהטת. 

בחודשי החורף (אוקטובר-מאי) טווח הטמפרטורות נע בין 20 ל-35 מעלות צלסיוס בעוד שבקיץ (יוני עד ספטמבר) החום והלחות מזנקים והטמפרטורה המירבית יכולה לטפס עד ל-45 מעלות.

החדשות הטובות הן שבדובאי יש שפע מקומות ממוזגים ואטרקציות פנים שתוכלו למצוא בהן מחסה מהחום הבלתי נסבל בחוץ. 

איך לחסוך כסף בטיול בדובאי?

דובאי היא עיר יקרה ואם תרצו ליהנות משפע מסעדות היוקרה והאטרקציות המובילות שלה תצטרכו לפתוח את הכיס ולשלם סכומים לא קטנים.

אבל החדשות הטובות הן שזה ממש לא בשמיים ליהנות מהעיר הקסומה הזאת בלי לפשוט את הרגל. לפניכם כמה טיפים בדוקים ושווים שיחסכו לכם לא מעט כסף בחופשה הבאה שלכם בדובאי: 

קופונים

תחפשו קופונים משתלמים בגרופון ובאפליקציית The Entertainer- אל תתעצלו לחרוש את האינטרנט בחיפוש הנחות אטרקטיביות למסעדות ואטרקציות בדובאי.

באתר גרופון או באפליקציית The Entertainer תוכלו למצוא מאות דילים מעולים כמו "2 במחיר 1" למקומות הלוהטים ביותר בדובאי.

מדובר בדרך מצוינת לחסוך המון כסף וליהנות ממיטב האטרקציות שדובאי מציעה במחירי מציאה. אם תחפשו היטב, אולי אפילו תוכלו למצוא כמה אטרקציות חינמיות שהביקור בהן לא יעלה לכם שקל. 

מבצעים

תחפשו מבצעי "האפי האוור" משתלמים- בדובאי ניתן למכור ולהגיש אלכוהול במקומות מורשים בלבד אבל עקב המיסים הגבוהים, מחירי האלכוהול בדובאי מרקיעים שחקים.

אם אתם ממש חייבים ליהנות מקוקטייל טוב, חפשו מבצעי Happy Hour שווים שימתיקו לכם את הגלולה המרה או שפשוט תסתפקו בקולה. 

אוכל

תאכלו בדובאי העתיקה- במקום "לאכול אותה" במלכודות תיירים המגישות אוכל בינוני במחירים מופקעים, בעיר העתיקה של דובאי תוכלו למצוא בתי קפה שמכינים קפה מסורתי, דוכנים ומסעדות המגישים אוכל ערבי אותנטי וטעים במחירים מצחיקים. 

מיקום

תבחרו במקום לינה בקרבת תחנת מטרו- כדי להוזיל עלויות ולא לנסוע לכל מקום במוניות יקרות, תבחרו במלון עם גישה נוחה לתחבורה הציבורית.

במקום לחרוש את העיר ברגל בחום הכבד, תוכלו להיעזר בתחבורה הציבורית היעילה והמתקדמת של העיר שתאפשר לכם להתנייד ברחבי העיר בלי לשבור את הכיס. 

שתייה

תביאו איתכם בקבוק מים רב פעמי- מי הברז בדובאי בטוחים לגמרי לשתייה ולכן מומלץ להביא איתכם בקבוק אישי ולמלא מים מהברז במקום לבזבז הון תועפות ולסחוב שישיות מים מינרליים מהסופר.

זה יועיל לא רק לכיס שלכם, אלא גם לאיכות הסביבה כי לא תשאירו אחריכם טונות של בקבוקי פלסטיק מזהמים. 

שאלות ותשובות 

בחורה חושבת בסרבל וכובע סגול עם מצלמה על הצוואר ותיק גב חום

האם דובאי היא יעד בטוח?

מדובר באחת מהערים הבטוחות ביותר במזרח התיכון הידועה בשיעור הפשיעה הנמוך להפליא שלה. למעט כמה שכונות מפוקפקות, כל הרובעים המרכזיים והתיירותיים בטוחים במיוחד ומרושתים במצלמות שיזהו במהירות כל עבריין.

כמובן שחשוב להיות ערניים ולהיזהר מכייסים באתרים הומי אדם, אבל בעיקרון תוכלו להסתובב בדובאי בראש שקט וללא דאגות. יש רק כוכבית אחת שחשוב לקחת בחשבון: כדי לוודא שהטיול שלכם בדובאי יעבור בצורה חלקה ונעימה, חשוב לכבד את המנהגים והכללים המקומיים. 

מתי מומלץ לבקר בדובאי?

התקופה המומלצת ביותר לטייל בדובאי היא בין החודשים נובמבר עד מרץ שבה תוכלו ליהנות מטמפרטורה נעימה ומזג אוויר נוח. זאת התקופה העמוסה ביותר בדובאי שבה רוב האטרקציות פתוחות.

בעוד שמזג האוויר בחודשים מרץ ואוקטובר בדרך כלל סביר, בעונת הקיץ הנמשכת ממאי עד ספטמבר החום בלתי נסבל וקשה להסתובב בחוץ בגלל הלחות הגבוהה והשמש הקופחת. קחו בחשבון שחלק מהאטרקציות העיקריות נסגרות מחוץ לעונת השיא, אבל מהצד השני מחירי המלונות יהיו נמוכים יותר והעיר תתרוקן מתיירים. 

באיזה מטבע משתמשים באיחוד האמירויות?

המטבע המקומי הוא דירהם (AED). 

באיזו שפה מדברים בדובאי?

השפה הרשמית באיחוד האמירויות היא ערבית, אך בדובאי רבים מבינים אנגלית. 

האם נהוג לתת טיפים בדובאי?

דמי שירות בדרך כלל מתווספים באופן אוטומטי לחשבון הסופי, אבל אם זה לא המקרה, אל תשכחו להשאיר טיפ בגובה של 10 עד 15 אחוז במסעדות ובמלונות. אל תשכחו לתת תשר גם לנהגי מוניות, סבלים וחדרניות. 

מהם הפרשי השעות עם דובאי?

בקיץ, השעה בדובאי היא שעה אחת קדימה מישראל ובחורף ההפרש גודל לשעתיים. 

איך להתנייד בדובאי?

בעיר תמצאו מערכת תחבורה יעילה ומתקדמת שתעזור לכם להגיע ליעד הרצוי בנוחות ובמהירות. רשת המטרו היא הדרך הזולה ביותר לנסוע ברחבי העיר והיא מכסה את רוב האטרקציות העיקריות בדובאי. אבל קחו בחשבון שקיימים שני קווי מטרו בלבד ולכן אם אתם צריכים להגיע לאזור מרוחק, ייתכן שתצטרכו לקחת מונית. 

מאיפה נשקף הנוף היפה ביותר בעיר?

נקודת התצפית המרהיבה במגדל בורג’ חליפה- הבניין הגבוה ביותר בעולם היא אתר חובה שאסור לפספס וקשה להתעלות על הנוף הנשקף ממנה. אבל אם אתם פחות מתחברים לאטרקציה הפופולרית והיקרה, תוכלו לנסוע לתצפית אי הדקלים (פאלם ג’ומיירה) בשעת השקיעה וליהנות מנוף מרהיב של העיר .

האם יש לכם טיפ שווה מתושבים מקומיים?

אנו ממליצים בחום להגיע לחופי העיר כמה שיותר מוקדם בבוקר. בחודשים הקרירים כל החוף יהיה שלכם ותוכלו להשתזף ולשחות בלי להצטופף עם המוני תיירים אחרים ובחודשי הקיץ החמים תוכלו לברוח מהחום הכבד.

השורה התחתונה 

בחורה בלונדינית בחולצה צהובה ומשקפי שמש מחייכת וברקע הבורג' חליפה בדובאי

בין אם אתם חובבי אקסטרים ואדרנלין, טיפוסים רומנטיים שרוצים לנקות את הראש וליהנות מקצת שקט ושלווה או משפחות עם ילדים, דובאי יכולה להיות היעד המושלם עבורכם.

עם רשימה בלתי נגמרת של אטרקציות מהנות, ארכיטקטורה ייחודית,חופי ים נהדרים, תרבות מרתקת ותוססת, דובאי היא בחירה מצוינת לחופשה החלומית הבאה שלכם.

אז למה אתם מחכים? תבחרו את המלון המושלם עבורכם, תזמינו כרטיסים, תארזו מזוודות ותגלו את הפלא המדברי מצית הדמיון הזה!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן