מרכזייה לעסק: שירותי מרכזייה לעסק מומלצים לשנת 2024 [מדריך בחירה]

אם גם לכם יש עסק מצליח בישראל ואם אתם עובדים מול מספר גדול של לקוחות וספקים, כנראה שאתם זקוקים לשירותי מרכזייה מקצועיים שיאפשרו לדברים לתקתק כמו שעון.

למרבה הנוחות יש לא מעט עסקים מקצועיים שמציעים שירותי מרכזייה מקיפים ונוחים.

במדריך שלפניכם תכירו את שירותי המרכזייה הטובים והמומלצים ביותר בישראל לשנת 2024, בתוספת כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר בשבילכם. 

קצרים בזמן? הינה טבלה להשוואה מהירה:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
מרכזייה לעסק VOXIA
מרכזייה לעסק VOXIA
פתרונות מתקדמים
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
מגוון פתרונות מרכזייה חכמים, שירותים מתקדמים מעולים והתאמה לכל סוגי העסקים.
יתרונות
התאמה חכמה של מספרי הטלפון והשלוחות ומגוון אפשרויות בחירה. 
תא קולי חכם ומתקדם כולל אפשרות ניתוב הודעות תא קולי ישירות אל המייל. 
סינון שיחות, הקלטה, שלוחות נוספות לבני משפחה וחברים – מגוון שירותים מקיפים נוספים לבחור מתוכם. 
התאמה מדויקת לכל עסק מבחינת הצרכים והתקציב.
חסרונות
פחות מתאים לעסקים גדולים.
במקום השני
Omnitelecom
Omnitelecom
התחברות מהירה
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
חיבור מהיר לממשק של כל חברה. אין צורך בהחלפת קווים ואפשר לחבר למערכות CRM קיימות.
יתרונות
מרכזייה חכמה ונוחה במיוחד שאפשר להתאים ולשנות בהתאם לצרכים של כל עסק. 
עבודה מכל מקום ובכל אמצעי. אין צורך במיקום פיזי ולא חייבים להתקבע על מקום עבודה אחד. 
חיבור מהיר וחלק. לא צריך להחליף את הטלפונים הקיימים בעסק והמערכת מתממשקת עם המצב הקיים. 
אפשר להתחבר למערכות CRM קיימות ומערכות לניהול משימות.
חסרונות
אין אפשרות להקמת מרכזייה פיזית מקומית פנים ארגונית.
תמורה טובה למחיר
telecom experts לוגו
telecom experts
אבטחה יעילה
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
שירותי מרכזייה בענן מתקדמים ואיכותיים. מגוון אופציות תקשורת חכמות ושירותי אבטחה מתקדמים ויעילים במיוחד.
יתרונות
שירותי מרכזייה ברמה הגבוהה ביותר עם התאמה מדויקת לכל סוגי העסקים בכל הגדלים. 
שירותים בענן. אין צורך בהקמה מורכבת ומסורבלת של מערכת מרכזייה פיזית. 
מגוון שירותי תקשורת ותקשוב נוספים משלימים שאפשר לרכוש. 
פתרונות אבטחה מהיעילים ביותר בתחום לשמירה מקסימלית על המידע הפנים ארגוני.
חסרונות
שירותים וירטואליים בלבד – אין אפשרות להקמת מרכזייה פיזית מקומית.

שירותי מרכזייה איכותיים יכולים לעזור לעסקים לגדול ולהתפתח וככל שיש יותר לקוחות, ספקים ועובדים הכדאיות רק עולה.

כפי שתראו מיד שירותי המרכזייה התפתחו והשתדרגו מאוד בשנים האחרונות והיום השירותים המומלצים ביותר הם שירותי מרכזייה בענן, שלהם עוד הרבה פיצ׳רים חכמים ומומלצים לעסקים.

זה הזמן להכיר אותם: שירותי מרכזייה לעסק הטובים ביותר בארץ לשנת 2024. 

מרכזייה לעסק הכי מומלצת לשנת 2024

1

מרכזייה לעסק VOXIA

מתאימים לכולם
הבחירה שלנו
חברת VOXIA מציעה שירותי מרכזייה מתקדמים במיוחד ופתרונות תקשורת חכמים לעסקים.
יתרונות
  • אפשרות להתאמת מספרי טלפון במגוון אפשרויות בחירה
  • תא קולי חכם כולל העברת הודעות תא קולי לכתובת מייל
  • שירותים מתקדמים נוספים כמו הקלטת שיחות, סינון שיחות, שלוחות לחברים ובני משפחה ועוד
  • התאמה אישית לכל עסק מבחינת התקציב והשירותים הנדרשים
חסרונות
  • מתאים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים

האפשרויות הן רבות ואפשר להקים סוגים שונים של מרכזיות – מרכזייה וירטואלית, מרכזייה בענן, אינטגרציה למערכות CRM ועוד.

החברה מספקת גם ציוד קצה במקרה הצורך והשירות מתאים לעסקים קטנים (החל מעובד אחד) ועד לעסקים בינוניים, כך שאפשר לצמוח יחד בקלות ולגדול במעבר חלק ונוח.

השירות הזה פחות מתאים לעסקים גדולים מאוד, אבל פתרון נפלא חברות רבות בישראל. 

2

Omnitelecom

מצטיינים בשירותי ענן
חיבור מהיר
אפשרות מצוינת לעסקים בכל גודל שמחפשים מרכזייה וירטואלית בענן.
יתרונות
  • מרכזייה נוחה וחכמה שאפשר להתאים באופן אישי לכל סוג עסק
  • אפשרות לעבודה מכל מקום
  • חיבור מהיר, אין צורך להחליף מספרי טלפון קיימים
  • אפשרות לחיבור למערכת CRM וניהול משימות
חסרונות
  • מרכזייה בענן בלבד, אין אפשרות להקמת מערכת פיזית

השרתים הם חיצוניים ולא מצריכים הטמעה בשרתי החברה, מה שאומר שאפשר להתחיל ליהנות מהשירותים בתוך זמן קצר וללא הקמה מסורבלת.

הממשק הוא נוח למדי והשליטה אפשרית מכל מחשב, טאבלט וטלפון חכם, אפשר להתממשק עם מערכות פנים ארגוניות וישנה אפשרות כמובן להקלטת שיחות ושמירה שלהן.

3

telecom experts

פתרונות אבטחה יעילים
מחיר משתלם
מדובר בחברת תקשורת חדשה יחסית שמציעה שירותי תקשורת מתקדמים בענן.
יתרונות
  • שירותי מרכזייה מתקדמים שמתאימים לעסקים מכל הסוגים ובכל הגדלים
  • עבודה על פני שרת וירטואלי. אין צורך בהקמה מורכבת של תשתית פיזית
  • אפשרות לרכישה של שירותי תקשורת מתקדמים נוספים
  • פתרונות אבטחה חכמים
חסרונות
  • ללא אפשרות למרכזייה פיזית, שירותים וירטואליים בלבד

היא מאפשרת שיחות פנימיות בין השלוחות ללא עלות, הגנה ושמירה על מידע של החברה, שירותים מתקדמים כמו הקלטת שיחות, ניתוב יעיל ונוח של לקוחות וספקים ועוד.

שימו לב שגם במקרה הזה הדגש הוא על שירותי ענן ונראה שזה העתיד של התחום.

מי שמחפש מרכזייה פיזית וציוד קצה יצטרך לפנות לאופציות אחרות, אך אם אין צורך כזה מדובר בפתרון בהחלט מצוין. 

4

TECH IP

וותיקים בתחום
תמיכה 24/7
TECH IP מציעים מגוון שירותי מרכזייה החל ממרכזייה וירטואלית נוחה ומהירה להתקנה ועד למרכזיות מקומיות לעסקים בכל הגדלים
יתרונות
  • מגוון פתרונות מרכזייה
  • הקלטה ואחסון שיחות בתקן אבטחה מחמיר
  • כל התכונות המתקדמות ללא עלות נוספת
  • ללא מגבלת קווים מה שאומר שאפשר להגדיל ולהקטין את כמות הקווים בהתאם לצורך העסק תוך כדי תנועה
  • שירות לקוחות 24/7
חסרונות
  • התממשקות פחות יעילה עם מערכות קיימות. פחות מתאים לחברות עם מערכות ניהול מוטמעות היטב

החברה הוותיקה הזאת מציעה הכול מהכול ותאפשר לכם לבחור בין מרכזיית IP וירטואלית בענן, מרכזייה מקומית ושילוב של שתי האפשרויות.

בכל מקרה אפשר לנהל כמעט 1000 שלוחות (מה שאומר שהפתרונות מתאימים לחברות בכל הגדלים) ואף ליהנות מציוד קצה איכותי כמו ערכות חדרי ועידה, מכשירי IP, נתבים, מתאמים אנלוגיים ועוד.

יתרון משמעותי הוא מערך תמיכה נהדר ובכל רגע נתון אפשר להיעזר ולקבל פתרונות בשטח לתקלות שונות. 

5

מ.ד פתרונות תקשורת בע״מ

מקצועיים ואמינים
יחס אישי
מ.ד פתרונות תקשורת בע״מ מתמחה בהתקנת מערכות מרכזייה פיזיות.
יתרונות
  • מגוון פתרונות מרכזייה פנים ארגוניים של המותגים המובילים
  • התקנה מהירה והדרכה של צוות החברה לשימוש במרכזייה
  • אפשרות לחיבור למערכת CRM חכמה ומתקדמת
חסרונות
  • מרכזיות פיזיות בלבד, אין אפשרות למרכזייה וירטואלית בענן

היא מציעה התקנה של מערכות של מותגים מובילים כמו LG וכן מספקת הדרכה והכוונה לעסקים עד להטמעה חלקה של המערכת בפעילות השוטפת.

נכון – אין אפשרות לפתרונות ענן חכמים אלא רק פתרונות מרכזייה קלאסיים, אבל משום שמדובר בעסק משפחתי וקטן הלקוחות מקבלים הרבה מאוד יחס אישי והכוונה מקצועית יקרה מפז.

מתאים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים ומיוחד למי ששואף להקים מערך תקשוב פנים ארגוני. 

איך כדאי לבחור את מרכזייה לעסק?

כדי לעשות בחירה נכונה עליכם להבין קודם כל את הצרכים שלכם במדויק. כך תוכלו להבין האם מרכזייה מקומית תתאים או שכדאי להתרחב לענן ולבחור באופן ספציפי את השירותים הנלווים שתקבלו.

מכאן והלאה חשוב לאסוף כמה שיותר המלצות וכמה שיותר מידע מכל ספק שירות שאתם מגיעים אליו. אם נקפיד לשאול שאלות ולבחור מתוך כמה הצעות, נוכל בוודאי למצוא את השירות הטוב ביותר בשבילנו. 

סוגי מרכזיות

בגדול אפשר לחלק את סוגי המרכזיות לשניים:

מרכזיות מקומיות פנים ארגוניות- כלומר ציוד פיזי של מרכזייה במשרד שלה טלפון מרכזי וטלפונים עם שלוחות.

מרכזייה וירטואלית IP- כלומר שהכול נמצא בענן על שרתי החברה שמספקת את השירות. כפי שתראו מיד זוהי בדרך כלל האופציה הטובה יותר מבין השתיים. 

היתרונות של מרכזייה IP לעסקים

בראש ובראשונה התקנה מהירה שעורכת כמה שעות. אין צורך בציוד פיזי וההתקנה נעשית לרוב מרחוק.

מעבר לכך , כל השיחות והמידע של החברה (טלפונים של לקוחות, ספקים, חשבונות וכו׳) שמור בענן בצורה מאובטחת עם אפשרות לגיבוי בכל רגע נתון.

נוסף לאלה, מאפשרים מרבית ספקי מרכזיות ה-IP התממשקות מלאה עם מערכות הניהול של העסק, כמו תוכנות CRM ומערכות לניהול משימות, כך שכל השירות ניתן בעצם באופן אורגני.

מה שמעניין הוא שעל אף היתרונות המובהקים של מרכזייה IP, העלות של השירות פר חודש אינה גבוהה משמעותית מהתשלום על מרכזייה מקומית.

האם יש צורך לבחור מרכזייה לפי גודל העסק?

זה בהחלט נכון והגודל לגמרי משחק תפקיד. כשמדובר בעסקים קטנים עם לקוחות קבועים ומעט ספקים, ההעדפה תהיה לא אחת למרכזייה פשוטה מקומית.

ככל שמדובר בעסק גדול יותר כך עולה הצורך במרכזייה חדשנית, כזו המאפשרת לשמור את המידע בצורה מסודרת ולהפיק ממנו מידע לאחר מכן. את זה אפשר להשיג היום רק באמצעות מרכזייה וירטואלית חכמה. 

טווח המחירים של מרכזייה לעסק

זה מאוד תלוי בשירות שנרכש ובעיקר בהיקף שלו. מדובר לרוב בסכום של כמה מאות שקלים חודשיים עד לכמה אלפי שקלים והפקטור המרכזי הוא גודלו של העסק והיקף השירותים הנלווים שמקבלים – שירותי אבטחה, הקלטת שיחות, טלמרקטינג וטלמיטינג ועוד.

מה צריך לבדוק לפני רכישת המרכזייה?

לפני הרכישה חשוב לבדוק קודם לכן שהשירות שמוצע לנו אכן תואם את הצרכים שלנו.

אם אנו צריכים הקלטת שיחות או חיבור למערכת CRM מקומית למשל, חשוב לבדוק שאלו דברים שאכן מתאפשרים. חשוב נוסף לכך לבדוק את הנושא של שירות לקוחות.

אם יש תמיכה ומתי, למשל במקרה שהשרתים נופלים ואין גישה למידע או שבאג במערכת יוצר בעיות כאלו ואחרות.

ההבדל בין מרכזייה פיזית למרכזייה וירטואלית

מרכזייה פיזית היא בעצם אוסף של מכשירי קצה – טלפונים, אינטרקום וכו׳ המחוברים לארון התקשורת בעסק. המרכזייה היא פיזית ופנימית בלבד והדגש הוא על תקשורת טלפונית.

מרכזייה וירטואלית היא כזו הממוקמת בענן בשרתי החברה שמספקת לנו את השירות. היא מאפשרת לנו ניהול שלוחות טלפוניות נרחב לא רק בטלפון קווי אלא ישירות בטלפונים החכמים של עובדי החברה.

מעבר לכך היא כוללת עוד פיצ׳רים רבים שהזכרנו קודם, כמו הקלטת שיחות ושמירה בענן, התממשקות עם מערכות ניהול של החברה, הודעות קוליות שמגיעות למייל החברה, שירותי אבטחה מתקדמים לעסק ועוד. 

שאלות ותשובות

בחור בחולצה לבנה ואוזניות של נציג טלפוני חושב יד על הראש

האם יש צורך בתשתית נוספת או אחרת לטלפוניה?

אם מדובר במרכזייה פיזית, יש צורך בתשתית הטלפונית של החברה. במרכזייה וירטואלית אין צורך בתשתית מיוחדת ואפשר להשתמש אף בטלפונים הסלולריים הפרטיים של עובדי החברה.

האם כל עסק צריך מרכזייה?

עסקים קטנים של עובד אחד בדרך כלל לא צריכים, אבל כשיש יותר מעובד אחד ובטח אם יש הרבה ספקים ולקוחות, שירותי מרכזייה הם בדרך כלל מאוד רצויים. רוב העסקים זקוקים לשירותי מרכזייה.

אילו שירותים נוספים נכללים בשירותי מרכזייה?

עם מרכזייה IP אפשר לקבל עוד שירותי ענן רבים נוספים – הקלטת שיחות ושמירת ארכיון, שירותי אבטחה מתקדמים לעסק, חיבור למערכות CRM וניהול משימות ועוד.

האם אפשר להתנתק ממרכזייה ולהצטרף לאחת אחרת?

כמובן. אפשר לעבור משירות אחד לאחר בכל זמן וללא התחייבות, ממש כמו התקשרות עם חברה סלולרית לצורך העניין.

השורה התחתונה

בחור מחייך מצביע קדימה ומחזיק יד ליד האוזן בתנוחת טלפון

שירותי מרכזייה הם שירותים נחוצים למדי שיכולים לעזור לכל עסק כמעט לגדול ולהתפתח או לכל הפחות לעבודה בצורה יותר יעילה, נוחה ומסודרת.

הקפידו לבחון את השירותים השונים של כל ספק בהתאם לצרכים הספציפיים של העסק שלכם ואל תתביישו לשאול הרבה שאלות אם דברים עדיין לא ברורים עד הסוף.

בהצלחה במציאת המרכזייה שלכם, ואל תשכחו כי במקרה הצורך אפשר תמיד לשנות כיוון ולהחליף ספק. 

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן