כיסא גיימינג: 5 כסאות גיימינג מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה]

אין ספק שאורח החיים המודרני הפך להיות "יושבני" יותר מאי פעם. בניגוד לאבות אבותינו שנאלצו להתגורר במערות ולצוד בכוחות עצמם את ארוחת הערב שלהם, אנחנו מעבירים את רוב היום שלנו בתנוחת ישיבה מול המחשב.

בין אם אנחנו עובדים, נחים או משחקים, אנחנו תקועים המון שעות ביום מול מסך כזה או אחר. כדי למנוע מהישיבה הממושכת הזאת באותו המקום להזיק לבריאות שלנו, חייבים לבחור בכיסא הכי איכותי ונוח שיעניק תמיכה אופטימלית לגוף שלנו.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
כיסא גיימינג MARVO CH-106
MARVO CH-106
הבחירה המנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אם אינכם מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, כדאי שתשימו לב לMARVO CH-106 המובחר והמפואר שמצטיין בכל היבט.
יתרונות
אחד מכיסאות הגיימינג המקצועיים הכי טובים שיש
חזק, עמיד וקשיח שיחזיק מעמד זמן רב
אחריות מלאה לשנה
חסרונות
מחיר גבוה יותר בהשוואה לאחרים
תמורה טובה למחיר
MULTI GAMER כיסא גיימר
MULTI GAMER
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אם אתם מעדיפים עיצוב אלגנטי, מאופק ונקי יותר, אבל עם שדרוגים שיעיפו לכם את המוח, הכיסא האיכותי הזה יכול להיות הבחירה הטובה והנכונה ביותר בשבילכם.
יתרונות
אחד הדגמים הכי נוחים שיש
ספוג פנימי ובד עור איכותיים
מעולה עבור ישיבה ממושכת
חסרונות
פחות מתאים לחבר'ה נמוכים
איכות במחיר שפוי
כיסא גיימינג ארגונומי Sitonit Gamer Pro
Sitonit COMFORT CLASSIC
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מדובר באחד מכסאות הגיימינג הכי טובים שתוכלו לרכוש. הוא מגיע עם כרית תמיכה רכה לעיסוי מפנק של הגב שלכם, ככה שתקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם.
יתרונות
נוח בעיצוב ארגונומי
מחיר נגיש ושווה לכל כיס
מנגנון כוונון איכותי ושלדה חזקה ויציבה
חסרונות
החומר שממנו עשוי הריפוד הוא לא הכי נושם

כולנו היינו בסיפור הזה: אחרי שבילינו כמה שעות מהנות של משחק סוער ומלהיב ואנחנו רוצים לקחת פסק זמן ולמתוח איברים בהפוגה בין השלבים השונים, או להביא לעצמנו נשנוש טעים אחרי שהתגברנו על עוד אויב קשוח, אנחנו בקושי מסוגלים לקום מהכיסא – אנחנו מרגישים שהרגליים שלנו נרדמו וכל הגוף שלנו כואב.

וכאן בדיוק נכנס לתמונה כיסא גיימינג איכותי. מעבר לעיצוב מגניב ואופנתי שתוכלו להשוויץ בו מול החבר’ה, כיסא מחשב טוב חייב לספק נוחות מירבית. הוא צריך לספק את התמיכה הנדרשת לגב ולצוואר שלכם ולשפר את זרימת הדם לרגליים.

אתם תוכלו לשבת שעות על גבי שעות בלי להרגיש את הצורך להחליף תנוחה כל הזמן או לחוש עייפות וחוסר נוחות מתמדת. כיסא גיימינג מומלץ מגיע עם מגוון רחב של חלקים מתכווננים כדי לספק התאמה מלאה לצרכים, להעדפות ולסביבת המשחק או העבודה שלכם.

אם אתם שוברים את הראש על איזה מוצר כדאי ללכת ואין לכם שמץ של מושג איך לבחור את הדגם הנכון והמתאים ביותר עבורכם, הגעתם למקום הנכון: אתם הולכים להכיר 6 כיסאות גיימינג מומלצים שיספקו את הסחורה ותלמדו את כל מה שצריך לדעת כדי לבחור בחוכמה את האחד שהכי מתאים לכם.

5 כסאות הגיימרים הכי טובים לשנת 2024

1

כיסא גיימינג MARVO

הבחירה המנצחת
הבחירה שלנו
אם אינכם מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, כדאי שתשימו לב ל-MARVO CH-106 המובחר והמפואר שמצטיין בכל היבט.
יתרונות
  • אחד מכיסאות הגיימינג המקצועיים הכי טובים שיש
  • חזק, עמיד וקשיח שיחזיק מעמד זמן רב
  • אחריות מלאה לשנה
חסרונות
  • מחיר גבוה יותר בהשוואה לאחרים

הוא עשוי בקפידה מהחומרים העמידים והאיכותיים ביותר, מגיע עם מסגרת קשיחה, בעל ריפוד קצף דחוס עם גימור עור, מגיע בעיצוב מגניב, כריות תמיכה לגב ולראש, מאפשר התאמה מלאה לצרכים שלכם באמצעות מנגנון הרמה מתקדם המבוסס על בוכנות גז, ומצויד בבסיס אלומיניום מחוזק ליציבות ובטיחות מקסימלית.

התעייפתי רק מלכתוב את כל הפיצ’רים המרשימים והתכונות המתקדמות של הכיסא המקצועי הזה וזה רק קצה הקרחון. הוא תומך במשקל מירבי של עד 150 ק"ג, מה שהופך אותו בקלות לאחד מכיסאות הגיימרים החזקים ביותר בשוק.

משענת היד המתכווננת מגיעה עם מנגנון הזזה 4 כיווני (4D) שמאפשר לקבוע את גובה המשענת, להזיז אותה קדימה ואחורה ולהטות אותה לצדדים כדי להבטיח נוחות מירבית והתאמה מלאה להעדפות שלכם.

גם העיצוב הארגונומי שלו מספק את הסחורה ומבטיח תמיכה מירבית: לא משנה מהם מבנה, מידות וגובה הגוף שלכם, אתם הולכים להרגיש בנוח בזמן הישיבה ותהנו מחווית משחק בלתי נשכחת.

2

MULTI GAMER

מחיר משתלם
עיצוב מקצועי
אם אתם פחות מתחברים לכיסא עם עיצוב צעקני ועתידני מדי שנראה כמו חללית חייזרים שנחתה מהחלל ומעדיפים עיצוב אלגנטי, מאופק ונקי יותר, הכיסא האיכותי הזה יכול להיות הבחירה הטובה והנכונה ביותר בשבילכם.
יתרונות
  • אחד הדגמים הכי נוחים שיש
  • משענת מתכווננת עם מנגנון נעילה איכותי לקיבוע זווית הישיבה האופטימלית
  • ספוג פנימי ובד עור איכותיים
  • מעולה עבור ישיבה ממושכת מול המחשב
  • מנגנון עיסוי חשמלי
חסרונות
  • פחות מתאים לחבר'ה נמוכים

אם אתם לא קונים מוצר רק בשביל הפוזה, ונוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, הדגם הזה יתאים לכם כמו כפפה ליד. רק כוכבית אחת חשובה שצריך לקחת בחשבון: אנשים נמוכים יחסית שהגובה שלהם נמוך יותר מ-170 ס"מ, פחות יתחברו אליו בגלל שהוא עלול להיות טיפה גדול ומסורבל מדי עבורם.

גיימרים קטני מימדים מתלוננים שמשענת הגב עבה ומסיבית מדי עבורם ושהברכיים שלהם בקושי מגיעות לקצה שלו. אז אם אתם לא מתחברים לרעיון של להיעזר בשרפרף או הדום לרגליים בזמן הישיבה, עדיף שתחפשו אפשרות טובה יותר שמתאימה לגיימרים בעלי מבנה גוף קטן יותר.

אבל אם אתם חבר'ה גבוהים שזקוקים לכסא גדול ומרווח, תלכו עליו בלי לחשוב פעמיים, בעיקר בזכות העובדה שהוא מצטיין באיכות הרכבה מעולה. עם יכולת להטות את משענת הגב לאחור בזווית של 135°, הדום לרגליים ומנגנון קיבוע ונעילת תנוחה וגלגלים איכותיים שמחליקים בקלות וביעילות על הרצפה, תוכלו להתרווח, להתפנק וליהנות בצורה מלאה ממשחק המחשב האהוב עליכם בלי דאגות והפרעות.

3

Sitonit COMFORT CLASSIC

איכות במחיר שפוי
זול מאוד כרגע
מדובר באחד מכסאות הגיימינג הכי טובים שתוכלו לרכוש. הוא מגיע עם כרית תמיכה רכה לעיסוי מפנק של הגב שלכם, ככה שתקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם. הכרית הזאת נועדה להפחית את העייפות שתרגישו לאחר ישיבה ממושכת מול המחשב.
יתרונות
  • נוח בעיצוב ארגונומי
  • כרית העיסוי מוסיפה המון ומשדרגת את חווית הישיבה
  • מחיר נגיש ושווה לכל כיס
  • מנגנון כוונון איכותי ושלדה חזקה ויציבה
חסרונות
  • החומר שממנו עשוי הריפוד הוא לא הכי נושם

תנודות הרטט של כרית התמיכה דווקא עשו לי את זה, אבל אני בטוח שחלק מהאנשים פחות יתחברו לתחושה הזאת. אפילו אם מצב העיסוי מציק ומפריע לכם, תמיד תוכלו לכבות אותו ולהתרווח בנוחות על כיסא הגיימינג הזה שמעניק תמיכה טובה לגב שלכם.

משענת הגב הארגונומית עושה את העבודה והבסיס החזק והקשיח מספק משקל נשיאה מירבי של 120 ק"ג. גלגלים בעלי ציר סיבובי לתנועה ב-360 מעלות ומשענות יד מתכווננות הופכים את הישיבה לנוחה וכיפית במיוחד.

החדשות הטובות הן שהמחיר המשתלם והאטרקטיבי לא מגיע על חשבון הנוחות והעיצוב שלו: לא רק שהוא נראה מעולה, אלא גם מרגיש נהדר.

4

Cougar Armor PRO

מה עוד אפשר לבקש?
בחירה מעולה נוספת
דגם Armor PRO מספק את השילוב המנצח שכל גיימר חולם עליו: מראה אופנתי ומגניב שאי אפשר לעמוד בפניו, איכות הרכבה יוצאת דופן ועיצוב ארגונומי לישיבה נוחה ובריאה. מנגנון נדנוד וכיוון זווית הישיבה עד 170 מעלות יחד עם אפשרות לקיבוע ונעילת תנוחה מסוימת יגרום לכם להרגיש בנוח בכל מצב.
יתרונות
  • נוח במיוחד עם משענת גב גבוהה
  • מנגנון קיבוע ונעילת תנועה איכותי ויעיל במיוחד
  • משענות יד שזזות בצורה חלקה
חסרונות
  • לא תמיד עומד בצורה יציבה ונוטה להחליק קדימה

ה-Cougar Armor PRO מספק גמישות ונוחות שימוש מקסימלית. עם זאת, בגלל המיקום הבעייתי של הגלגלים שפונים לאחור כדי לאפשר את הטיית המשענת, אם תרכנו בחוזקה קדימה, הוא עלול להתהפך וליפול, אבל למרות הפגם הקטן הזה, הוא עדיין מרגיש נוח במיוחד.

מותג Cougar אחראי לכמה מכסאות הגיימרים הטובים ביותר בשוק והדגם המעולה הזה עומד בציפיות הגבוהות מהחברה הפופולרית הזאת ומצדיק את המוניטין המרשים שלה.

5

PlayGame MPS2

לחיות מחוץ לקופסא
הכי טוב למשחקי מרוצים
מדובר בבחירה המושלמת לכל חובבי המירוצים: הוא נראה ומרגיש בדיוק כמו מושב אמיתי במכונית ספורט יוקרתית והוא יעזור לכם לשרוף את המסלול, להשאיר אבק לשאר המתחרים ולחצות ראשונים את קו הסיום.
יתרונות
  • רכיבי וחלקי הכיסא ניתנים לכוונון אישי על פי הצרכים וההעדפות שלכם
  • התאמה מושלמת לסביבת ולסגנון המשחק שלכם
  • כיסא מירוצים איכותי במיוחד שמרגיש כמו הדבר האמיתי ומספק חווית נהיגה מציאותית במיוחד
חסרונות
  • ישיבה ממושכת עלולה להרגיש קצת מסורבלת ולא נוחה, במיוחד אם התצורה שלו אינה בדיוק מתאימה למבנה ולמידות הגוף שלכם

אי אפשר להתחרות באפשרויות הכוונון שהוא מספק, ותוכלו ליהנות מהתאמה מלאה ומדויקת לצרכים ולהעדפות שלכם.

העיצוב המקצועי שלו וההקפדה על הפרטים הקטנים יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים במושב הנהג או בתא הטייס. אם אתם אוהבים ללחוץ על דוושת הגז וליהנות מחווית נהיגה מושלמת, אתם פשוט הולכים לעוף עליו!

תוכלו להיכנס ולצאת בקלות ובנוחות ממושב המירוצים המתכוונן הזה גם בלי לחכות לחילוץ מבחוץ ותוכלו לקבע בקלות את התנוחה הנוחה והמתאימה ביותר עבורכם בלי לשחק חצי שעה עם מיליון לחצנים שונים.

מדריך קנייה: איך לבחור כיסא גיימרים?

אחרי שקיבלתם טעימה מכסאות הגיימינג הכי טובים בדירוג שלנו, הגיע הזמן ללמוד למה חשוב לשים לב כשאתם בוחרים את הדגם המושלם עבורכם. לפניכם כמה מאפיינים ושיקולים חשובים שיעזרו לכם לעשות בחירה מנצחת במוצר הנכון והמתאים עבורכם שיספק תמורה מלאה לכסף שלכם ויהיה שווה כל שקל שתוציאו עליו.

ארגונומיה

הקריטריון החשוב ביותר בבחירה שלכם צריך להיות העיצוב הארגונומי של המוצר. אל תשכחו שכל המטרה ברכישת כיסא גיימינג מיוחד זאת התמיכה המשופרת שהוא מספק לגוף. למרות שעיצוב ארגונומי הפך למושג טרנדי ואופנתי שנטחן מכל כיוון אפשרי ומקיף אותנו מכל עבר, הגיע הזמן להבין פעם אחת ולתמיד מה זה אומר בתכל’ס.

הארגונומיה של הכיסא מתייחסת ליכולת שלו לספק חווית ישיבה נוחה, בריאה ונטולת כאבים. העיצוב הארגונומי מיועד לספק תמיכה אופטימלית לגוף בזמן השעות הארוכות שאתם משחקים במחשב, לעודד יציבה נכונה ותקינה, להפחית כאבים בגב, לתמוך בכל התנועות המהירות והחדות שאתם עושים בזמן המשחק ולשפר את הריכוז, הערנות וזמן התגובה שלכם ככה שתוכלו להיות במיטבכם.

הנה פירוט של האיכויות הבולטות והחשובות ביותר בכיסא ארגונומי:

  • כוונון: המשוואה פשוטה – ככל שהכיסא מציע אפשרויות כוונון והתאמה אישית רבות ומתקדמות יותר, ככה תרגישו בנוח יותר עליו. חשוב שתוכלו להתאים את גובה המושב, משענות הידיים ומשענת הגב על פי מידות ומבנה הגוף שלכם.
  • תמיכה בגב: דגמי הפרימיום מספקים תמיכה מלאה לגב שלכם ומתאימים את עצמם לעמוד השדרה של הגיימר. ככל שהכיסא פחות יקר, ככה כריות התמיכה שלו יהיו פשוטות ובסיסיות יותר. אין חוכמות.
  • משענת גב בעיצוב מעוקל תעניק תמיכה אופטימלית לגב העליון והתחתון.
  • מנגנון נדנוד ונעילת זווית הטייה מסוימת יבטיחו את הישיבה הנוחה והבריאה ביותר מול המחשב. תוכלו לשמור על יציבה נכונה וליהנות מחופש תנועה ומרחב תמרון מירבי.

פיצ’רים מתקדמים יותר של כיסא גיימינג ארגונומי כוללים בין השאר משענות יד עם מנגנון הזזה ארבע כיווני (4D) שמאפשר התאמה מלאה להעדפות ולסביבת המשחק שלכם וריפוד מבד נושם שמבטיח אוורור מירבי ומונע הצטברות זיעה.

רק הדגמים היוקרתיים והמתוחכמים ביותר מגיעים עם השכלולים האלה וייתכן שתצטרכו להתגמש ולוותר על חלק מהם על פי התקציב שעומד לרשותכם.

איכות הבנייה

השיקול הבא שאתם צריכים לשים אליו לב זאת איכות ההרכבה והייצור: ככל שהבנייה איכותית ומקצועית יותר, ככה גם המוצר ישרת אתכם בנאמנות יותר זמן.

מטבע הדברים, איכות הבנייה של הכיסא תלויה גם במחיר שלו, ככה שתצטרכו למצוא את הדגם שעונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים וההעדפות שלכם ואינו חורג מהתקציב שלכם.

איך לבדוק את איכות ההרכבה של הכיסא? החלק הראשון שתצטרכו לבחון זאת המסגרת: מומלץ ללכת על כיסא בעל מסגרת מתכתית שמצטיינת בעמידות ובקשיחות גבוהה. דגם עם שלדת עץ או פלסטיק נשחק ומתבלה במהירות והוא עלול לזייף ולקרטע כעבור זמן קצר.

אחרי שסימנתם וי על המסגרת, אתם צריכים לבדוק גם את הבסיס: כיסא גיימינג עם בסיס אלומיניום הוא החזק והעמיד ביותר. בסיס מניילון הרבה יותר צר ושברירי והוא לא ישרוד הרבה זמן.

גם הגלגלים צריכים להיות קשיחים ואיכותיים: ככל שהגלגלים רחבים יותר, ככה תוכלו לשבת בצורה יציבה ובטוחה יותר. גלגלים בקוטר 3 אינץ’ ומעלה נחשבים לטובים ביותר ועדיף להימנע מגלגלים קטנים יותר משני אינץ’ שלא יספקו את הסחורה.

גם סוג המילוי של הריפוד משחק תפקיד חשוב. קצף דחוס בגיפור קר או ספוג זיכרון המתאים את עצמו לגוף המשתמש הם המילויים הטובים ביותר.

אם אתם רוצים ללכת על דגם איכותי שיחזיק מעמד זמן רב ויתאים לכם כמו כפפה ליד, ריפודים מהסוג הזה יכולים להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם. הם יישארו כמו חדשים לאורך זמן רב ולא יתעוותו, יתפוררו וישקעו גם לאחר שימוש ממושך ואינטנסיבי.

הריפוד

החומר שממנו הריפוד יכול לעשות את כל ההבדל בין חווית ישיבה נעימה ומפנקת לסיוט אחד גדול. רוב הדגמים בשוק מיוצרים מעור סינתטי. מדובר בתחליף זול וגמיש יותר לעור אמיתי שהמחיר שלו מרקיע שחקים. עור מלאכותי עונה על רוב הדרישות שלנו מכיסא איכותי. חלק מהדגמים בשוק מגיעים עם ריפוד העשוי מבד מיקרופייבר או מאריג סינתטי.

כשאתם בודקים את הריפוד, ההיבט החשוב ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון זאת יכולת האוורור שלו. תעשו לעצמכם חיים קלים ותבחרו בדגם המיוצר מבד נושם שמונע התחממות יתר ומנדף זיעה. תוכלו לבלות שעות רבות בישיבה בלי להתמלא בזיעה דביקה ולסבול מהחום המעיק שיכביד עליכם.

משענות יד

מדובר בהיבט מכריע עבור גיימר שמעביר שעות ארוכות מול המחשב וזקוק למשטח שבו הוא יוכל להניח בנוחות את הידיים שלו. כיסא גיימרים איכותי צריך להעניק את התמיכה הנדרשת לפרק כף היד ולזרועות שלכם. הם ישפרו את זמן התגובה שלכם ויעזרו לכם לרשום ביצועי שיא ולהגיע רחוק יותר מאי פעם במשחק המחשב האהוב עליכם.

רוב כסאות המחשב מגיעים עם משענות יד, אבל כסאות גיימינג המיועדים עבור קונסולות משחקים אינם מצוידים במשענות זרוע. הסיבה לכך היא פשוטה: קונסולות משחק אינן דורשות שימוש בעכבר ובמקלדת, מה שאומר שתוכלו להסתדר נפלא גם ללא משענות יד.

משענות היד הטובות ביותר ניתנות לכוונון אישי על פי הגובה ומידות הגוף שלכם. חשוב להתאים את גובה משענות הזרוע כדי להבטיח את התנוחה הנוחה והבריאה ביותר שבה תוכלו לשמור על הכתפיים רפויות ומשוחררות וליהנות מתמיכה מירבית למרפקים שלכם.

אל תתפשרו על מנגנון כוונון הגובה של משענות היד. מדובר בתכונה הכרחית שאסור לוותר עליה. דגמים מתקדמים יותר מאפשרים לסובב החוצה את משענות היד כדי שתוכלו לקום בנוחות ובחופשיות בלי שהידיות יפריעו לכם.

התאמה לגובה ולמשקל שלכם

מדובר בשיקול מכריע שחייבים לקחת בחשבון. כל דגם מותאם לאנשים בגובה ומשקל מסוימים ואתם צריכים לוודא שהוא מסוגל לשאת אתכם בנוחות. תוודאו שמשקל הנשיאה המירבי והגובה המומלץ של הכיסא תואם למידות ומבנה הגוף שלכם. קיימים כיסאות גבוהים וחזקים במיוחד שמסוגלים להחזיק ללא קושי אנשים כבדי גוף שהמשקל שלהם עומד על 226 ק"ג ויותר.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה למצוא את עצמכם על הרצפה במהלך סשן גיימינג אינטנסיבי ולכן אתם חייבים לוודא שהכיסא שבחרתם לעצמכם מתאים לגובה ולמשקל שלכם ומסוגל לשאת אתכם בלי לחרוק ולהתפרק.

מידות הגודל

מאפיין חשוב נוסף שתצטרכו לקחת בחשבון זה הגודל של הכיסא: המימדים שלו צריכים להתאים לגודל החדר שבה אתם מתכוונים להציב אותו ולמבנה הגוף שלכם.

כיסאות צרים וקומפקטיים לא יספקו את הסחורה עבור גיימרים בעלי מבנה גוף גדול ורחב שזקוקים לאקסטרה מקום ולמושב מרווח שהם ייכנסו אליו בקלות. אל תשכחו למדוד את מידות החדר שבו הכיסא אמור לעמוד – זה רעיון גרוע לקנות כיסא ענק ומסורבל שיחסום חצי מהחדר ויפריע לכם.

פיצ’רים נוספים שצריך לשים אליהם לב

לאחר שהכרנו את המאפיינים החשובים ביותר שחייבים לקחת בחשבון כשאתם קונים כיסא גיימרים חדש, אי אפשר להתעלם מכמה היבטים חשובים נוספים שצריך לתת עליהם את הדעת:

  • ביקורות וחוות דעת: במקום לגשש באפלה ולהמר בצורה עיוורת על המוצר הראשון שקפץ לכם ליד, אתם חייבים לעבור על כל הביקורות וחוות הדעת שהוא קיבל מגיימרים אחרים שכבר רכשו אותו. זאת דרך מצוינת לקבל מושג ראשוני עד כמה המוצר שאתם שוקלים לקנות באמת מתאים לכם ויספק תמורה טובה לכסף שלכם.
  • אחריות: בשביל השקט הנפשי שלכם, מומלץ ללכת על דגם שמגיע עם אחריות מקיפה. תוכלו להשתמש בו בראש שקט ולדעת שאתם מכוסים בכל פגם בעיה במשך תקופת האחריות.
  • התקנה: חלק מהדגמים מגיעים מוכנים לשימוש ואילו דגמים אחרים דורשים הרכבה עצמית. אם אינכם טובים בכל הקטע של "עשה זאת בעצמך", עדיף לבחור במוצר שמגיע מורכב ויחסוך לכם את כל המאמץ והטרחה.

מה עדיף: כיסא משרדי או גיימינג?

אנשים רבים חושבים שאין שום הבדל ממשי ומשמעותי בין שני הסוגים ושבעצם מדובר באותה הגברת בשינוי אדרת. הם טוענים שאין כל שום טעם בלהשקיע בכיסא מיוחד למשחקי וידאו שאינו מתעלה בשום היבט על דגם משרדי איכותי, אבל מדובר בטעות גדולה. למרות ששני הכיסאות האלה דומים אחד לשני, יש ביניהם כמה הבדלים חשובים שצריך להכיר.

כשבוחנים את המראה והעיצוב של שני הסוגים האלה, הדבר הראשון שבולט לעין זה המושב העמוק והגבוה של כיסא המשחקים שמגיע בעיצוב מעוקל המותאם לעמוד השדרה. כיסא משרדי בדרך כלל מגיע עם עיצוב שטוח ואפרורי יותר.

במקרים רבים, הקצוות של כיסאות הגיימינג עבים ומוגבהים כדי לאפשר למשתמש להתרווח בנוחות, בנוסף, רובם גם מעוצבים בהשראת מושבים של מכוניות ספורט יוקרתיות ומגיעים עם ריפוד מפואר ויוקרתי שמרגיש ונראה כמו הדבר האמיתי.

בעוד שכיסאות משרדיים עשויים בעיקר מבד נושם, בד סטנדרטי, ספוג ולפעמים כוללים חיפוי עור, כסאות גיימינג עשויים מעור נושם בלבד והדגמים היוקרתיים ביותר עשויים מעור אמיתי, בנוסף, לרוב הם גם מגיעים עם כריות תמיכה לגב ולצוואר. כל המאפייניים הייחודיים האלה משפרים את הארגונומיה של הכיסא ומגבירים את היכולת שלו לתמוך ביציבה בריאה ותקינה.

הגיע הזמן לדבר על ההבדל הבולט ביותר בין 2 הסוגים של הכסאות: משענת הגב. כיסא גיימרים מגיע עם משענת גב גבוהה בעלת "כנפיים" עמוקים בצדדים ומשענת ראש מקובעת. כיסא משרדי אינו מצויד בכל המאפיינים המתקדמים האלה. בעוד שכיסא משרדי ניתן להטייה מוגבלת וקלה לאחור, כסא גיימינג מגיע עם יכולת הטיית המושב לאחור עד למצב שכיבה מלאה של 180 מעלות.

כל הפיצ’רים האלה יעזרו לכם לשמור על גב ישר וזקוף ולשבת בנוחות מירבית לאורך זמן רב. כיסא גיימרים מפחית את הלחץ והעומס המופעל על הגב התחתון ועמוד השדרה שעלול לגרום לכאבים בטווח הארוך. אסור לשכוח גם את משענות היד המתכווננות שמבטיחות נוחות משופרת.

הנה טבלה שתעזור לכם להבין טוב יותר:

מאפייןכיסא גיימינגכיסא משרדי
משענת הראשמקובעתבדרך כלל מתכווננת
משענת הגב"כנפיים" מוגבהות בצדדיםללא "כנפיים"
פנים המושבמושב "דלי" עמוקשטוח
קצה המושבבדרך כלל מוגבהצורת "מפל" (מתעגל כלפי מטה)
הטיה לאחור של משענת הגבהטייה עמוקה במיוחדהטייה בזווית נמוכה עד גבוהה
תמיכה לגב התחתוןכריות תמיכה הניתנות להסרהריפוד קבוע או מתכוונן
משענות הידמנגנון תזוזה לשלושה כיוונים ומעלהמנגנון תזוזה לשני כיוונים ומעלה

שאלות ותשובות

אישה מבולבלת עם שאלות על רקע צהוב

לאיזה גיל מיועדים כסאות גיימרים?

למעט דגמים מיוחדים שנועדו לילדים, הכיסאות האלה מתאימים לגיימרים בכל הגילאים. כשאתם מחפשים את הדגם המושלם עבורכם, חשוב שתשימו לב למשקל הנשיאה ולגובה המומלץ שלו. הדגמים השונים מותאמים לאנשים בגובה ובמשקל מסוימים ולכן חשוב שתוודאו מראש שהוא מתאים למידות ומבנה הגוף שלכם.

מהם היתרונות של כיסא גיימרים על פני סוגי כיסאות אחרים?

היתרון המכריע זאת הנוחות המשופרת שהוא מעניק. תוכלו לשבת שעות על גבי שעות בלי לסבול מכאבים, מעייפות ומתחושת חוסר נוחות.

כסא משרדי רגיל לא הולך לספק את הסחורה ולא מסוגל לספק את התמיכה הנדרשת לעמוד השדרה שלכם במהלך הזמן הרב שאתם מעבירים מול מסך המחשב. כיסא גיימינג איכותי משנה את חוקי המשחק ומאפשר לשמור על תנוחת גוף נכונה ובריאה בנוחות מירבית.

האם כיסא גיימינג יכול לשפר את יכולות המשחק שלכם?

אין ספק שכיסא איכותי יכול להועיל לביצועים שלכם במידה מסוימת – הוא מאפשר לכם להתרווח בנוחות ולהתרכז במשחק, ככה שתוכלו להיות במיטבכם ולהישאר חדים, ערניים ומפוקסים לאורך זמן רב.

האם הכיסא מתאים לגובה שלי?

רוב הכיסאות מתאימים לאנשים בגובה ממוצע. אבל לפני שאתם ננעלים על דגם מסוים, תוודאו שהוא מעניק תמיכה אופטימלית לגוף שלכם ומתאים לגובה שלכם. תוכלו להתייעץ עם המוכר או למצוא בקלות את המידע הזה במפרט הטכני של המוצר.

האם שווה להשקיע בכיסא גיימרים?

אם אתם הולכים לבלות זמן רב על המחשב או קונסולת המשחקים, אז כנראה ששווה לכם להשקיע גם במערכת ישיבה איכותית. דגמים איכותיים מגיעים עם עיצוב ארגונומי שמאפשר יציבה בריאה ונכונה ושומר על הבריאות של עמוד השדרה, הצוואר ופרק כף היד שלכם. הם מספקים תמיכה לכל הגוף ומורידים את העומס והמאמץ המופעל על שרירי ועצמות הגוף בעת הבילוי הממושך שלכם מול המחשב.

באילו כיסאות גיימינג משתמשים גיימרים מקצועיים?

קיים מגוון עצום של כיסאות מקצועיים בכל עיצוב, צורה ורמת אבזור שניתן להעלות על הדעת. אין כסא אחד שיתאים באופן גורף לכולם וחשוב שתמצאו את הדגם הנוח והמתאים ביותר להעדפות, לסגנון המשחק ולהרגלי השימוש שלכם.

השורה התחתונה

בחורה עם תלתלים משחקת במחשב על כמה מסכים במקביל

כיסא איכותי יכול לשדרג את חווית המשחק שלכם ולאפשר לכם לבלות שעות ארוכות מול המחשב בנוחות מירבית וללא כאבים ושרירים תפוסים. תזכרו שכיסא גיימינג טוב הוא לא בגדר מותרות, אלא השקעה חשובה בבריאות ובחווית הגיימינג שלכם. מעבר לעיצוב אופנתי ומגניב שנראה סוף הדרך, אתם צריכים לבחור במוצר שאתם מרגישים איתו בנוח ומסוגלים לשבת עליו זמן רב בלי להתעייף ולהרוס את הגב שלכם.

אין לי ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך הקנייה המקיף והמפורט הזה יעזור לכם לצאת גדולים ברכישת הכיסא הבא שלכם. אז למה אתם מחכים? תבחרו את המוצר המושלם עבורכם, תתרווחו עליו בנוחות ותסתערו על משחקי המחשב האהובים עליכם.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

יאיר ורדי
יאיר ורדי

יאיר הוא מומחה טכנולוגיה, שמתעסק בחומרה ותוכנה של מחשבים וגאדג'טים מכל הסוגים. בעל תואר שני במדעי המחשב מהטכניון (כרגע עובד על הדוקטורט), מתגורר בראשון לציון.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן