קורס ספרות גברים: 7 קורסי ברבר מומלצים לשנת 2024 

תמיד חלמתם להיות ספרי גברים מיומנים ומצליחים אבל אין לכם שמץ של מושג מאיפה מתחילים ואיך ללמוד מאפס את התחום הדינמי והמאתגר הזה במהירות וביעילות מירבית? התצטרכו להתחיל מקורס ספרות גברים מקצועי.

עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ובחרנו בקפידה את קורסי ספרות הגברים המובחרים והטובים ביותר שיספקו תמורה מלאה לכסף שלכם וישאירו אתכם מרוצים עד הגג.

קורס תספורת גברים איכותי יכול להיות כרטיס הכניסה שלכם לקריירה יצירתית ומתגמלת או להפוך לצעד הראשון שלכם בדרך לפתיחת ברברשופ מגניב ומושקע.

קצרים בזמן? הינה טבלה להשוואה מהירה:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
מולר אקדמי קורס ספרות
איך להיות ספר גברים ב-60 ימים
פלטפורמה מקצועית
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
הקורס הכי טוב שמצאנו לספרות גברים. הוא ייתן לכם את כל הידע, התובנות והטכניקות שאתם צריכים כדי להפוך לספרי גברים עסוקים ומבוקשים. 
יתרונות
הכשרה מקצועית עם הצוות מקצועי ומנוסה
ספר הדרכה מקצועי עם כל התוכן הלימודי
 דיפלומה ספר גברים של מולר אקדמי
סט ציוד ספר גברים מקצועי
סטאז מקצועי בג׳מילי באברשופ
ליווי תמיכה ומענה אישי בסטנדרט של חו״ל
חסרונות
לא מתאים למי שמחפש קיצורי דרך
תמורה טובה למחיר
קורס מקיף לתספורת גברים מודרנית
קורס מקיף לתספורת גברים מודרנית
מקיף ומפורט
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
הקורס המעמיק והמפורט הזה מסביר ומדגים מא’ וע ת’ את כל מה שצריך לדעת כדי ליצור תספורת גברים מושלמת.
יתרונות
כל היסודות במקום אחד
תוכן תאורטי מקיף
סרטוני וידיאו מפורטים ומקצועיים
חסרונות
מלמד את התאוריה בלבד ולא כולל התמחות
במקום השלישי
גזירת ועיצוב שיער למתחילים
גזירת ועיצוב שיער למתחילים
קליל וידידותי
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
הקורס הידידותי והפשוט להבנה הזה יעיף את הפוני לכל מי שרצה ללמוד מאפס את תחום תספורות הגברים עם מספריים.
יתרונות
מותאם למתחילים
אזרחות, פיזיקה, גיאוגרפיה ועוד מגוון מקצועות לימוד
שיעורים מובנים ומעניינים
ממשק למידה נוח באינטרנט
חסרונות
שיעורים מוקלטים בלבד

בין אם אתם רוצים להתמקצע בעולם הספרות או ללמוד כיצד לתחזק במו ידיכם שיער ראש ופנים מושלם ולחסוך לעצמכם את הביקור היקר אצל הספר, קורס תספורת לגברים יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

תוכלו ללמוד את התחום בזמן ובקצב שלכם ולצאת עם מקצוע מבוקש, רווחי ותוסס הפותח בפניכם אינספור דלתות והזדמנויות פיתוח וקידום מקצועי ומאפשר לכם לעבוד מכל מקום בעולם וליהנות מכנסה יפה ויציבה.

אז הגיע הזמן לקחת את המסרק והמספריים ביד וללמוד איך ליצור תספורת אופנתית,מדויקת ומחמיאה שאי אפשר לעמוד בפניה עם…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

7 קורסי ספרות גברים הכי טובים לשנת 2024 

1

איך להיות ספר גברים ב-60 ימים– מולר אקדמי

כל מה שתצטרכו במקום אחד

הבחירה שלנו

הקורס האיכותי והמקיף הזה מלמד בצורה ברורה ובגובה העיניים את כל יסודות ועקרונות עיצוב השיער הגברי.

מחפשים קורס ספרות לגברים שילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על עולם הטיפוח הגברי? אל תחפשו רחוק כי הקורס של מולר אקדמי הוא קורס מקיף לגברים, בו הם מציידים אותך בכישורים ובידע הדרושים כדי להפוך לספר מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

התוכנית שלהם נועדה לכסות את כל ההיבטים של ספרות מודרנית. הקורס שלהם מחולק ל-5 חלקים. כל חלק עוסק בנושא אחר בתחום הספרות ומאפשר לכל גבר, המתחיל את צעדיו הראשונים בתחום ללמוד ספרות מאפס.

בקורס שלהם תלמדו את אומנות התספורת המדויקת, כולל אומנות השימוש במספריים, החיונית להשגת התספורת המושלמת. הבנת צורות הראש ומבני הפנים שהיא חיונית ליצירת תסרוקות מותאמות אישית שידגישו את התכונות הייחודיות של הלקוח, כולל שימוש במכשיר התספורת WAHL MAGIK CLIP. אין ספק שהיקף המידע שתקבלו בקורס יעזור לכם להפוך למקצוענים בתחום.

בנוסף ללימודים, הקורס מציע התמחות במספרה מקצועית. שם תלמדו לא רק את הכישורים הטכניים, אלא גם את החוש העסקי הנדרש כדי לשגשג בעולם התחרותי של מספרות.

הקורס מתאים גם למי שמגיע בלי שום ניסיון בספרות ורוצה ללמוד תחום מעניין, דינמי ומכניס.

בסוף הקורס תהפכו לברברים מקצועיים ומיומנים המסוגלים ליצור תספורת גברים טרנדית ומדויקת שתעיף לכולם את הראש בעיניים עצומות ובמינימום זמן ומאמץ.

2

קורס ספרות מקיף לתספורת גברים מודרנית

הקורס הכי מפורט

סודות מקצועיים

הקורס המעמיק והמפורט הזה מסביר ומדגים מא’ וע ת’ את כל מה שצריך לדעת כדי ליצור תספורת גברים מושלמת.

אם נמאס לכם לשלם הון תועפות על הביקורים במספרה השכונתית ולצאת עם אותה תספורת מיושנת, סתמית וחסרת מעוף שלא עומדת בציפיות שלכם, הקורס הזה יציל את המצב.

אתם תכירו את סגנונות התספורת הגברית החמים ,העדכניים והמגניבים ביותר שכבשו את העולם.

על הדרך תכירו מקרוב את כל הציוד החיוני לברבר מקצועי ,כולל תערי גילוח, מכונות תספורת וקוצצי פאות וזקן ותלמדו כיצד להוציא מהם את המיטב.

תלמדו את כל הסודות מאחורי תספורת גברים קצרה ומדורגת שומטת לסתות שתקטוף המון פירגון ומחמאות.

3

קורס ברבר למתחילים

למתחילים מאפס

מדריך מוסמך

הקורס הידידותי והפשוט להבנה הזה יעיף את הפוני לכל מי שרצה ללמוד מאפס את תחום תספורות הגברים עם מספריים.

עם כל הכבוד למכונת התספורת ועיצוב הזקן שהפכה את החיים שלנו להרבה יותר נוחים ופשוטים, אין תחליף למספרי ספרים מקצועיים שעוזרים להפוך כל תספורת גברים ליצירת אמנות אמיתית שגונבת את ההצגה.

הקורס הזה מאפשר ללמוד את טכניקות גזירת, גיזום ועיצוב השיער הבסיסיות והנפוצות ביותר גם אם אין לכם כל רקע וידע קודם בתחום.

תכירו לעומק כמה סוגים שונים של תספורות גברים נפוצות ופופולריות כמו תספורת מדורגת או תספורת נפוחה וגבוהה עם בלורית עוצרת נשימה.

אם אתם מחפשים מראה אלגנטי ומתוחכם יותר מתספורת הגלח שנראית כאילו הרגע יצאתם מהבקו"ם, הקורס הזה ילמד אתכם כיצד לחולל ניסים ונפלאות עם מספרי ספרים בדרך לתספורות משודרגות ומוקפדות שישאירו את כולם עם פה פעור.

4

קורס הספרות האולטימטיבי לתספורת גברים ביתית

מתאים להורים

בסיסי וקליל

קורס מעולה להורים שמחפשים להבין את יסודות התספורת וללמוד כמה תספורות פשוטות שקל ליישם בבית.

רוצים לחסוך כסף על הביקורים התכופים אצל הספר השכונתי ולהתחיל לספר את עצמכם ואת הילדים במו ידיכם? כל ביקור של הילד במספרה הצפופה והרועשת הופך לסיוט אמיתי? הקורס הזה יציל את המצב ויסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

הוא ילמד אתכם את כל מה שצריך לדעת כדי לספר את עצמכם ואת יורשי העצר שלכם בבטחה ובקלות מירבית ולהשיג תוצאות לא פחות טובות מסלון עיצוב שיער מקצועי.

אם נמאס לכם לשלם מחיר "מסמר שיער" על תספורת בסיסית שלכם ושל הילד, הקורס הזה יאפשר לכם לשחזר כל תספורת מגניבה ומבוקשת בלי לוותר על הנוחות של הבית שלכם.

הוא מותאם למתחילים שרוצים ללמוד לספר את עצמם ואחרים בלי להסתבך ולשבור את הראש ומדגים את כל סודות ויסודות התספורת העצמית.

5

קורס יסודות ספרות גברים למתחילים

מעולה למתחילים

עצות מועילות

הקורס הבסיסי הזה מספק "נחיתה רכה" למתחילים וטירונים העושים את הצעדים הראשונים שלהם בתחום ספרות הגברים.

הוא מציע סקירה מקיפה של כלי העבודה הבסיסיים, אופן השימוש בהם והשלבים ביצירת תספורות גברים במגוון סגנונות שונים.

על הדרך גם תקבלו הצצה מרתקת אל מאחורי הקלעים של יום עבודה טיפוסי בברברשופ פופולרי ותקבלו עצות זהב וטיפים שימושיים ממיטב המומחים בתחום. 

לימוד ספרות גברים מאפס יכול להיראות כמו משימה מאתגרת ומורכבת במיוחד בתחילת הדרך, אבל בזכות הקורס הזה מהר מאוד תבינו שהשד בכלל לא נורא כל כך ותצברו ביטחון ואמונה ביכולות שלכם בזכות סרטוני ההדרכה וההדגמה המפורטים.

הקורס המצוין הזה הוא נקודת זינוק מצוינת לכל מי שרוצה להתמחות ולהתמקצע בתחום ספרות הגברים ללא כל רקע וניסיון קודם. 

6

סדנת ספרות גברים למתקדמים

למחפשים להתמקצע

יצירתי

רוצים לשדרג את כישורי הספרות שלכם ולקחת אותם צעד אחד קדימה? תלכו בלי לחשוב פעמיים על הסדנה המובחרת הזאת

הסדנא הזו תציג בפניכם את כל המגמות הטרנדיות והלוהטות כיום בשוק והטכניקות המתקדמות והמורכבות ביותר שיעזרו לכם לבלוט בנוף ולעקוף בסיבוב ספרי גברים אחרים.

הקורס הזה יאפשר לכם לתת דרור ליצירתיות שלכם ולעוף על כנפי הדמיון בדרך ליצירת תספורת מקצועית ברמה הגבוהה ביותר המותאמת לתווי הפנים, הצרכים והרצונות של הלקוח.

תלמדו כיצד לעבוד עם סוגי שיער שונים, להתאים את התספורת המחמיאה והטובה ביותר לכל לקוח ואפילו תקבלו הצצה לפן הניהולי והתפעולי של מספרה משלכם. 

7

קורס מקצועי לספרות גברים

מקיף ומעמיק

מגוון נושאים

הקורס המקיף והיסודי הזה יעזור להגשים את החלום שלכם ולפתוח מספרה פופולרית ומבוקשת משלכם.

הקורס מכסה מגוון עצום של נושאים והיבטים שונים, החל משיטות ותהליך העבודה במספרה, עיצוב סוגי ואורכי שיער שונים, תפעול כלי ספרות מקצועיים, יצירת תספורות בסיסיות ומורכבות ,כמו גם טיפוח וסידור הזקן.

וזה רק חלק קטן מהרשימה הארוכה. למרות גודלו העצום של הקורס, הוא בנוי בצורה מודולרית נוחה לניווט ולהתמצאות, כך שלא תלכו לאיבוד בין שלל הנושאים שהוא נוגע בהם.

לצד דיון תיאורטי מעמיק בכל יסודות ועקרונות ספרות הגברים, הקורס הזה מציע טונות של תרגול מעשי והדגמה מוחשית, כך שתוכלו להבין מי נגד מי ואיך כל העסק עובד בפועל.

הקורס המקצועי הזה יכול להפוך ליתרון תחרותי עצום בדרך להסבה מקצועית לברבר תותח ומיומן שיומן התורים שלו מלא עד אפס מקום. 

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על תספורת גברים

ההכרעה הראשונה הניצבת בפני כל מי שמעוניין להיכנס לתוך תחום הספרות ועיצוב השיער היא לבחור בין הנתיב המקצועי הנכון והמתאים עבורכם- ספר או ברבר.

כדי לעזור לכם לעשות החלטה נכונה שלא תתחרטו ותצטערו עליה בהמשך הדרך, חשוב להבין את ההבדל המהותי בין שני תחומי ההתמחות הדומים האלה.

ספר או מעצב שיער עוסק בתספורות ותסרוקות לגברים ולנשים, פן ועיצוב שיער, צבע וגוונים, בעוד שברבר מתמחה בספרות גברים בלבד.

השירותים שלו מיועדים לבני המין החזק וכוללים תספורת גברים, גילוח ועיצוב זקן.

בניגוד למספרה רגילה הפונה לקהל רחב של אנשים בני שני המינים, ברברשופ מקצועי מציע חווית תספורת גברים מסורתית ומפנקת בסגנון של פעם ועל פי כל כללי הטקס.

חשוב שתהיו סגורים על התחום המדויק שמדבר וקורץ אליכם ותחליטו האם להפוך לברבר המתמחה בספרות גברים בלבד באמת מתאים עבורכם.

קורס ספרות גברים מועיל ואיכותי שבחרתם בקפידה יכול לעזור לכם לרכוש מקצוע רווחי ומתגמל שתמיד יש לו ביקוש גבוה ולספק לכם את כל הידע והכלים שאתם צריכים כדי לספר את עצמכם ולקוחות אחרים. 

מהם היתרונות של קריירה בתחום ספרות הגברים? 

יש המון סיבות טובות להפוך לספר גברים! המקצוע הזה מציע יתרונות רבים שכדאי להכיר:

קריירה יציבה, רווחית ומתגמלת: כל גבר שובר את הראש מה לעשות עם השיער שצומח לו על הראש והפנים ועושה הכול כדי למנוע ממנו לצאת משליטה ולהפוך למפגע אופנתי מביך. לכן, תמיד יהיה ביקוש לספר גברים מיומן ומנוסה שיודע את המלאכה ומספק שירות מעולה ויחס חם ואישי ללקוח!

עבודה תוססת, יצירתית ומרתקת בתחום דינמי המשתנה ומתחדש ללא הרף: במסגרת עבודתו, ספר מכיר מדי יום אנשים חדשים מכל רקע ומגזר שניתן להעלות על הדעת, כך שלא תשתעממו לרגע.

אינספור הזדמנויות לקידום ופיתוח מקצועי: עולם הספרות אף פעם אינו קופא על השמרים ולא נח לרגע, לכן תמיד תהיה לכם הזדמנות ללמוד משהו חדש, להרחיב ולהעשיר את ארגז הכלים שלכם וללמוד מיומנות חדשה שתוכלו להציע ללקוח. בתחום תספורת הגברים, תמיד יש לאן להתקדם ולהתפתח, כך שהשמיים הם הגבול!

ספרים הם אנשים שמחים ומסבירי פנים שאוהבים את העבודה שלהם ונהנים להכיר אנשים חדשים על בסיס יומיומי. כשעוד לקוח מרוצה מסתכל במראה ועף על עצמו, גם הספר חש סיפוק וגאווה וחולק איתו את רגעי האושר הקטנים האלה.

כשאתם משדרגים את המראה, הביטחון העצמי והקסם האישי של אדם אחר, מדובר בסיפוק אדיר שקשה להסביר במילים. ספר מיומן המרוכז בעבודה שלו נהנה מכל רגע ואפילו לא שם לב איך הזמן טס במהלך יום העבודה שלו. 

המסקנה ברורה: עיצוב השיער הוא תחום כיפי, מרגש ומסעיר המאפשר לכם לרדוף אחר התשוקה שלכם ולהביע את עצמכם בצורה מושלמת. וכל זאת לצד אפשרות פז ליצור הכנסה נאה ויציבה מכל מקום ברחבי הגלובוס. 

התאמת התספורת למבנה הפנים 

הצעד הראשון בדרך לבחירת התספורת הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם הוא לקבוע את הסגנון והמראה ההולם והמחמיא ביותר למבנה ותווי הפנים שלכם.

אז איך עושים את זה נכון? קודם כל תצטרכו לזהות את מבנה הפנים הטבעי שלכם. קחו סרט מדידה ותמדדו את רוחב הלסת, המצח והמרחק בין עצמות הלחיים שלכם.

בנוסף, תצטרכו למדוד את אורך הפנים שלכם החל מקו השיער ועד הסנטר. הנתונים שתקבלו יעזרו לכם לקבוע את צורת הפנים האופיינית שלכם. 

  • מבנה פנים עגול: אורך ורוחב הפנים הממוצע זהה, מה שמקנה צורה מעוגלת
  • מבנה פנים אובלי: האורך גדול פי 1.5 מהרוחב הממוצע
  • מבנה פנים מוארך: אורך הפנים מעט גדול יותר מהרוחב
  • מבנה פנים מרובע: האורך כמעט זהה לרוחב, אבל קו הלסת הוא החלק הרחב ביותר בפנים 
  • מבנה יהלום: הלחיים הם החלק הרחב יותר בפנים.
  • מבנה פנים משולש: הסנטר מחודד וקו הלסת רחב יותר מהמצח 

לאחר שעשיתם חצי מהעבודה, הגיע הזמן לקבוע איזה סגנון תספורת יעבוד בצורה הטובה ביותר עבורכם ויתאים למבנה הפנים שלכם.

כדי שלא תצאו מהמסגרת ותדעו איזה מראה שיער תפור בול עליכם, לפניכם כמה טיפים שימושיים שתוכלו לגזור ולשמור: 

מבנה פנים עגול

כל תספורת בעלת זוויות חדות ונפח רב, כמו אנדרקאט מדורגת תעשה את העבודה. תספורת עם פאות קצרות וחלק עליון ארוך יותר תגרום לפנים שלכם להיראות מוארכות יותר. תספורת גלח קצרצרה (באז קאט) לא תספק את הסחורה ותשב פחות טוב על פנים מעוגלות. 

מבנה פנים אובלי 

ברי המזל שהתברכו במבנה הפנים הזה הרוויחו בגדול כי כמעט כל סגנון תספורת יתאים להם. שיער קצוץ, שיער מסורק לאחור או אפילו בלורית בולטת יתאימו ללא בעיה. תבחרו במראה שיחמיא לתווי הפנים שאתם רוצים להבליט. 

מבנה פנים מוארך 

בדומה למבנה פנים אובלי, גם לצורת הפנים הזאת יתאימו רוב סגנונות התספורת, אבל מומלץ לבחור במראה בעל פאות קצרות יותר ושיער מדורג בחלק העליון של הראש. היזהרו מלקצוץ יותר מדי שיער בצדי הראש כי זה יכול להאריך את הפנים שלכם יתר על המידה. 

מבנה פנים מרובע 

מבנה הפנים הזה הנחשב על ידי רבים לגברי ביותר עובד נפלא עם המון סגנונות עיצוב שונים. תספורות כמו אנדרקאט המשדרות עוצמה, חספוס וגבריות או אפילו תספורת פומפדור מגונדרת יראו סוף הדרך. 

מבנה יהלום 

תספורת מדורגת תתאים בצורה נהדרת למבנה הראש הזה. 

מבנה פנים משולש 

כל תספורת אנדרקאט טרנדית תתאים כמו כפפה ליד למבנה הפנים הזה, אבל חשוב לשים לב לגיזום נכון של פאות וצדי הראש כדי לשמור על מראה גברי ומצודד יותר. 

תספורות גבריות פופולריות 

ידיים מחזיקות מספריים ומסרק ומספרות שיער של בחור במספרה

לאחר שהכרתם את הסגנונות המתאימים והמחמיאים ביותר לתווי פנים שונים, הגיע הזמן להתרשם מהתספורות הגבריות הפופולריות ביותר כיום.

כדי שלא תלכו לאיבוד בהיצע העצום והמבלבל ,לפניכם תיאור תמציתי של תספורות הגברים הטרנדיות והמבוקשות ביותר. 

תספורות קצרות ( באז קאט וקרו קאט)

תספורות קצרות מעניקות מראה גברי,מסוקס ומחוספס בלי לדרוש תחזוקה גבוהה.

באז קאט היא תספורת גלח בסיסית הדורשת לקצץ את השיער על האפס, בעוד שקרו קאט מורכבת משיער קצר במיוחד בצדי הראש ושיער טיפה ארוך יותר בחלק העליון.

אם אתם מחפשים תספורת נוחה ופשוטה שלא דורשת יותר מדי מאמץ והתעסקות, תספורת "צבאית" קצרה יכולה להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

תספורת "דהייה" מדורגת (Fade)

תספורת מדורגת הפכה לבחירה אהובה על גברים רבים. היא משלבת בין כמה אורכים שונים כשרוב השיער נמצא בחלק העליון של הראש והוא הולך ומתקצר ככל שיורדים למטה.

תספורת מדורגת מגיעה במגוון אינסופי של גזרות, סגנונות ומדרגות אורך שונות, מה שהופך אותה לרבגונית להפליא. כל אחד יוכל למצוא תספורת מדורגת ה"תפורה" למבנה הפנים, הגיל, הטעם האישי וסגנון החיים שלו.

יש רק כוכבית אחת חשובה שצריך לקחת בחשבון: חשוב לשים לב למעבר בין דרגות האורך השונות ולהבטיח שהמראה הכולל של התספורת יהיה מאוזן, הרמוני ויפה לעין. 

תספורת נפוחה עם בלורית בולטת (Quiff)

התספורת המודרנית והמגניבה הזאת מחזירה את הבלורית לאופנה ומעניקה לה טאץ’ עכשווי ומסוגנן.

בעוד שבחלק העליון של הראש מתנוססת רעמת שיער שופעת ופרועה, צדי הראש מגולחים לאורך קצר. הסגנון האופנתי הזה דורש הרבה יותר עיצוב ותחזוקה בהשוואה לתספורות גבריות אחרות. 

אנדרקאט 

גברים מסוימים מעדיפים להשאיר שיער ארוך בחלק העליון וגלח כמעט על האפס בצדי ותחתית הראש. הניגוד החד הזה יוצר מראה נועז ובועט שאי אפשר לפספס. התספורת המדליקה הזאת נוחה וקלה לעיצוב וסידור ביתי.

מוהוק מזויף (Fauxhawk)

אם כבר מדברים על תספורות פרועות וראוותניות, חייבים להזכיר את הסגנון הייחודי "מוהוק מזויף" -מדובר בגרסה מעודנת ושמרנית יותר של המוהוק הקלאסי שהפופולריות שלו הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות.

השיער באזור חזית הראש ארוך יחסית והוא הולך ומתקצר ככל שמתקרבים לאוזניים. כדי לשמור על ה"מוהוק" במקום ולמנוע ממנו להתפזר לכל עבר יש להשתמש במוצרי טיפוח ועיצוב שיער מיוחדים, אחת התספורת שלכם לא תשרוד זמן רב לאחר שיצאתם מהמספרה.

תספורות ארוכות 

הסגנונות האלה מתאימים לגברים בעלי שיער ארוך הרוצים לשמור על מראה מלא נפח וזרימה טבעית של השיער. בין אם מדובר בשיער חלק או מתולתל, תספורות ארוכות הרבה יותר קשות לסידור והעיצוב שלהן דורש לא מעט זמן ומאמץ. אבל כל עוד תעטפו את רעמת השיער שלכם בהמון חום ואהבה ותדעו לעצב אותה בצורה מחמיאה ומוקפדת, היא תעזור לכם לסובב ראשים ולבלוט בנוף. 

מסרק או מברשת שיער-מה עדיף? 

שוברים את הראש במה עדיף להשתמש לסידור וסירוק השיער- מסרק או מברשת? אנחנו ננסה לעשות סדר בבלאגן ונעזור לכם לצאת מהפלונטר. 

מסרקים יעבדו בצורה טובה יותר לעיצוב וסירוק שיער חלק או גלי. כשמדובר בשיער עבה, מתולתל ומקורזל, עדיף להשתמש במסרק איכותי בעל שיניים רחבות שיעזור להתיר קשרים בשערות ולפזר בצורה יסודית ואחידה מוצרי טיפוח ועיצוב שיער.

בניגוד לדעה הרווחת, מברשות שיער אינן מיועדות לבנות המין היפה בלבד וגם גברים יוכלו להיעזר בהן. הן מצטיינות בהתרת קשרים סבוכים בשיער ובהענקת נפח וגוף לשיער דק ,חלק וארוך.

מברשת היא מוצר חובה לייבוש שיער. עומדות לרשותכם מברשות שיער מיוחדות לעיצוב עם פן, כמו גם מברשות מקצועיות ליישור והחלקת שיער. 

הברשת שיער גם עוזרת לפזר בצורה שווה ואחידה את השמנים הטבעיים המופרשים בקרקפת ולהמריץ את זרימת הדם, מה שעוזר לשמור על שיער בריא וחיוני יותר. בנוסף, הברשה עדינה של השיער משאירה תחושה נעימה ועוזרת לשיער שלכם להיראות במיטבו.

איך עושים פן מושלם לגברים כמו במספרה 

ייבוש השיער בעזרת פן הוא שלב חיוני בעיצוב וסידור השיער שאי אפשר לדלג עליו. אלא אם כן יש לכם שיער דק ושברירי המתייבש במהירות או שיער גס ומחוספס שעדיף לייבש באוויר הפתוח, פן הוא אביזר עיצוב שיער חיוני שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ופשוטים.

הוא מקצר את תהליך עיצוב השיער וחוסך לכם המון זמן ומאמץ, עוזר להגביר את הנפח של השיער ומייעל את היישור וההחלקה שלו. לאחר ייבוש ועיצוב קצר עם הפן, תצאו עם שיער רך ואוורירי, חלק ומלא חיים וברק.

כל מה שתצטרכו לאחר מכן זאת רק נגיעה קטנה של מוצר לקיבוע השיער ואתם מסודרים. השיער שלכם ישמור על העיצוב המהמם שלו לאורך כל היום הארוך שמחכה לכם. 

על מדפי החנויות תמצאו מבחר עצום של מייבשי שיער במגוון רמות מחיר שונות. גברים המסתפקים בשיער קצר ובינוני והולכים על תספורות פשוטות שאינן דורשות טיפול זהיר ועיצוב יומיומי יסתדרו נפלא עם מייבשי שיער בסיסיים וקומפקטיים במחיר שפוי ושווה לכל כיס. עם זאת, מומלץ בחום לבחור בפן איכותי בעל כמה דרגות חום שונות ופונקציית קירור לקיבוע השיער. 

תוהים איך עושים פן מקצועי? לפניכם מדריך מפורט שלב אחר שלב:

קודם כל, יש להשתמש בתכשיר להגנה מנזקי חום. הוא יכול להגיע בצורת שמן, סרום או תרסיס לשיער ויגן עליו מהחום הגבוה של הפן. החדירו אותו היטב לתוך שיער לח ותוכלו להשתמש בפן בראש שקט בלי לאכול סרטים שהשיער שלכם יישרף ויינזק.

לאחר מכן, יש לסרק היטב את השיער ולעצב אותו בצורה הרצויה לפני הייבוש כדי להתיר קשרים וסבכים בשיער. השלב הבא הוא להבריש כל קווצת שיער מלמעלה למטה ולייבש אותה במקביל. כדי להתמודד עם שיער עבה וסמיך או להחליק וליישר רעמת שיער ארוכה, עדיף להשתמש במברשת שיער מקצועית בעלת זיפי חזיר בר הידועים בקשיחות ובעמידות שלהם. ניתן להשתמש גם במברשת פן חשמלית שתעזור לקצר ולייעל את תהליך עיצוב וייבוש השיער. 

אם אתם רוצים להוסיף נפח וגוף לשיער,תייבשו את השיער מלמטה למעלה,משורש השערה עד לקצוות. אם אתם מעצבים תספורת קלאסית עם שביל לצד, פשוט תפזרו את האוויר החם נגד כיוון סירוק השיער.

ברגע שסיימתם לעבוד עם הפן והמברשת והשגתם את המראה הרצוי, תוכלו להשתמש בפונקציית זרימת האוויר הקריר כדי לייצב את השיער. הטאץ’ הסופי הוא לקבע את התספורת המושלמת שלכם בעזרת ספריי או ג’ל לעיצוב השיער. זה כל הסיפור. 

איך לסרק את השיער 

מראה טבעי? שביל באמצע? שביל בצד? ההחלטה נמצאת בידיים שלכם ואתם אלה שקובעים כיצד לסרק ולסדר את השיער. 

מתחברים יותר למראה שיער טבעי ורוצים לסרק את השיער בכיוון הצמיחה שלו? אין בעיה. כדי למצוא את קו האמצע האמיתי של השיער שלכם, כל מה שצריך לעשות זה לסרק שיער רטוב או יבש לאחור. החזיקו את מחלפות השיער ותדחפו אותן בעדינות קדימה. השיער עשוי לקפוץ לכל עבר ולהתבלגן טיפה. חזרו כמה פעמים על התהליך הזה כדי לאתר את השביל הטבעי שלכם בשיער.

כמובן שתוכלו לשנות את מיקום השביל כדי להפריד בין חלקי השיער שלכם. מסרקים מסוימים מגיעים עם קצה מחודד על הידית כדי להגדיר שביל במקום הרצוי החותך ומחלק את התספורת שלכם למקטעים שונים. 

כמובן שתספורות גלח קצרות מדי מכדי לעשות שביל בשיער. אם יש לכם שיער באורך בינוני או ארוך, תוכלו לעשות שביל בשער בעזרת מסרק, פן ומוצרי עיצוב שיער אחרים. אם ברצונכם להגביר את נפח השיער ויש לכם תספורת עם שביל בצד, תנסו לחלק את השיער בכיוון הנגדי לאופן הצמיחה הטבעי שלו. עם הזמן,השיער שלכם יתרגל ויסתגל לסגנון העיצוב והשביל החדש שיצרתם ותוכלו לתחזק אותו בהרבה פחות התנגדות ומאמץ. פשוט תברישו אותו באופן הרצוי,השתמשו במייבש שיער לייצוב המראה שעושה לכם את זה והיעזרו בספריי או ג’ל לקיבוע העיצוב שעושה לכם את זה. 

עיצוב שיער דק או עבה

הסוד לעיצוב מושלם של השיער הוא להתאים את הרגלי ושגרת הטיפוח לסוג ואופי השיער. איך עושים את זה נכון? לפניכם כמה טיפים שימושיים שיסגרו לכם את הפינה. 

איך לעצב שיער עבה 

אם התברכתם בשיער גס ועבה, אל תתפתו לקצץ אותו לגמרי שכן זה יכול לפעול לרעתכם. במקום זאת, תנצלו לטובתכם את רעמת השיער המפוארת שלכם ותלכו על תספורת ארוכה יותר שתבליט את מה שהטבע העניק לכם.

האורך האופטימלי שיעבוד בצורה הטובה ביותר בשבילכם נע בין 12 ל-18 ס"מ ויעניק לכם מראה שיער שופע ומלא נפח וחיים. 

תוכלו לעצב בקלות שיער עבה בעזרת מייבש שיער ולהשיג את המראה המדויק שקולע לטעם ולסגנון שלכם. ברגע שהגעתם לעיצוב הרצוי שעושה לכם את זה, תוכלו לקבע אותו במקום בעזרת זרם אוויר קר. 

הקפידו להשתמש במוצרי טיפוח ועיצוב שיער המיועדים ומותאמים לשיער עבה כמו וקס,פומייד וחימר לפיסול השיער. הם יעזרו לשמור על המרקם והנפח הטבעי של השיער.

מומלץ לבחור במוצרים בעלי מרקם קליל יותר שיעניק לכם גמישות ושליטה רבה יותר בסידור ועיצוב השיער. אם אתם סובלים משיער מרדני ומקורזל, סרום איכותי לשיער שתשימו לפני תחילת תהליך העיצוב יכול להציל את המצב. 

בכל הנוגע לחפיפת שיער עבה, כדאי להשתמש בשמפו לשיער שומני שאינו יכביד על השיער. חפיפה אחת בשבוע עם שמפו ייעודי מהסוג הזה תעשה את העבודה.

איך לעצב שיער דק 

קיימים כמה סוגים שונים של שיער דק, שברירי ודליל. בדרך כלל, שיער דק ועדין חושף חלקים מסוימים מהקרקפת. זה עשוי להיגרם מנשירת או הידלדלות שיער החושפת מפרצים וקרחות.

עם זאת, חלק מהאנשים בעלי שיער דק ופחות סמיך באופן טבעי בלי שהם סובלים מאובדן שיער. בכל מקרה, בעזרת כמה טריקים וסודות עיצוב ניתן לגרום לשיער דק ושברירי להיאות מלא, סמיך וחיוני יותר. 

תספורות קצרות יותר עם שיער מגולח בצדי הראש ניתנות לעיצוב נפוח ושופע יותר בחלק העליון כדי להסתיר אזורים חשופים בקרקפת ולהסוות התקרחות.

תספורות ארוכות פחות מתאימות לחבר’ה עם שיער דק ודליל. דווקא תספורת גלח או מדורגת תגרום לשיער בחלק העליון של הראש להיראות סמיך ושופע יותר.

גברים שהבחינו לאחרונה בתחילתה של נסיגה בקו השיער שלהם יפיקו את המירב מתספורת עם שביל עמוק בצד שתעזור לטשטש את נשירת השיער שלהם. 

חשוב לטפל בצורה נכונה בשיער דק ושברירי. חפיפה פחות תכופה ושטיפה של השיער עם מים קרים לאיטום זקיקי השיער יעשו רק טוב לשיער מהסוג הזה ויעניקו לו מראה מלא,מבריק ובריא יותר. 

אנשים עם שיער דק ודליל נרתעים לעתים קרובות מהברשת וסירוק השיער. אבל האמת היא שבכלל אין לכם ממה לחשוש ולפחד.

מברשת שיער רק תועיל לבריאות השיער והקרקפת ותעודד צמיחה תקינה ומהירה של זקיקי השיער. עם זאת, חשוב לבחור בכלים הנכונים.

השתמשו במסרק איכותי לסירוק והפרדת השיער, אבל תסיימו את תהליך העיצוב עם מברשת שתעניק נפח לשיער ותשפר את העיצוב שלו.

כאשר מדובר בייבוש ועיצוב בחום, חשוב לעטוף שיער דקיק ודליל בכפפות של משי ולהפעיל את הפן בעוצמת חימום נמוכה ובינונית. בסוף ייבוש השיער, יש לרענן את השיער בעזרת זרם אוויר קר. 

מומלץ להשתמש בתכשירים ייעודיים למילוי ועיבוי השיער שישפרו את המראה שלו. עדיף להשתמש במוצרי עיצוב שיער בגימור מט כמו קרם או מוס לשיער.

מוצרי עיצוב נוצצים ומבריקים, אפילו אם הפורמולה שלהם מתבססת על מים, לא יעניקו את הנפח הנדרש ועשויים לחשוף חלקים מהקרקפת. לא משנה באיזה מוצר טיפוח שיער בחרתם להשתמש, חשוב לעסות אותו ביסודיות אל תוך הקרקפת והשורשים.

לבסוף, תוכלו להיעזר בספריי לעיצוב השיער כדי לקבע את קווצות השיער במקום ולעצב אותו בצורה מסודרת ומחמיאה שתסתיר כל סימן לקרחת או נסיגה בקו השיער. 

הכול בראש: טיפים לעיצוב וטיפוח שיער גברי 

בחור יושב על כיסא במספרה עם סינר מול מראה והספר מספר אותו

אפשר לכתוב ספר שלם עם כל סגנונות,גזרות וגרסאות התספורות לגברים. החל משיער קצוץ, דרך בלורית מפוארת המסודרת לצד או מורמת למעלה ואפילו פוני, המבחר הוא אינסופי. המגוון העצום מבטיח שכל אחד ימצא את המראה הנכון והמחמיא שקולע לטעם ולהעדפות שלו.

כל החוכמה היא למצוא את סוג התספורת שמדבר אליכם ומתאים לתווי הפנים ולטעם האישי שלכם. אבל ברגע שנסגרתם על התספורת המושלמת היושבת עליכם בול, העבודה שלכם ממש לא מסתיימת.

לפניכם כמה טיפים מועילים ושימושיים שיבטיחו שהשיער שלכם אף פעם לא יתפוס יום רע והתספורת המפוארת שלכם תמיד תבלוט בנוף ותיראה במיטבה.

תעבדו עם מה שיש 

המפתח למציאת תספורת מעלפת המסובבת ראשים ומשדרגת את הלוק שלכם, היא למצוא את הסגנון הנכון המחמיא למבנה הפנים וסוג השיער שלכם.

במקום לסבך לעצמכם את החיים וללכת עם הראש בקיר, תחשבו על תספורת מחמיאה שתוציא את המיטב מהנתונים הטבעיים שלכם ותסתיר את המגרעות.

מעצב שיער מיומן יכול לחולל ניסים ונפלאות וליצור תספורת מושלמת שתעופו עליה, אבל אל תשכחו שברגע שתצאו מהמספרה תצטרכו לשמור על המראה הזה לאורך זמן.

אם תבחרו לעצמכם תספורת בעייתית שאינה מתאימה לסוג ואופי השיער ולתווי הפנים שלכם, אתם מכשילים את עצמכם מראש ומסתכנים בלהסתובב עם תספורת מגוחכת שלא תאיר אתכם באור חיובי.

שיער ארוך אינו בהכרח מלא נפח וחיים 

גברים רבים מתחילים לאבד שיער כבר בגיל די צעיר והם מנסים להסתיר את הקרחות והמפרצים שמתחילים להופיע פה ושם באמצעות תספורת ארוכה שתגרום לשיער שלהם להיראות סמיך ושופע יותר.

הבעיה היא שזה ממש לא עובד במציאות. התכסיס הזה נראה כמו רעיון גאוני על הנייר, אבל במקרים רבים הוא רק יעבוד לרעתכם ויצור מראה מוזר שלא יחמיא לכם.

תאמינו או לא, אבל עדיף ללכת הפוך על הפוך ודווקא תספורת קצרה יותר תעבוד בצורה טובה יותר עם שיער דק ודליל ותגרום לו להיראות חיוני ומלא נפח.

אורך השיער בצדי הראש ובחלק העליון צריכים ליצור מראה מאוזן והרמוני 

אל תשכחו שהאנשים מסביב ישפטו את כל התספורת שלכם בשלמותה במקום להתמקד בחלק מסוים ונקודתי ממנה. לכן, אם אתם מקצצים את הפאות וצדי הראש, עדיף גם לא להשאיר יותר מדי שיער בחלק העליון.

פער בולט ומוגזם מדי בין אורכי השיער עשוי להפריע לעין ולהרוס את המראה הכללי של התספורת. לכן, עדיף ללכת על מראה אחיד יותר שיהיה נוח ופשוט יותר לתחזוקה.

בנוסף, תספורת קצרה יותר ללא מדרגות בולטות ומוגזמות תעזור לטשטש סימנים מוקדמים לנסיגה בקו השיער.

תגלחו שביל בשיער 

שביל מגולח באמצע או בצד יוצר מראה מוקפד ונקי יותר ומשדרג את הסטייל והמראה של התספורת שלכם.

במקום להילחם עם המסרק כדי ליצור קו הפרדה ברור בשיער ולהעניק טאץ’ סופי מהמם, פשוט תגלחו אותו בעזרת תער גילוח. הטריק הזה יעניק לתספורת שלכם מראה ייצוגי ואלגנטי יותר.

תשקיעו במכשירי טיפוח איכותיים 

גם אם שיחקתם אותה עם תספורת מהסרטים, חשוב לשמור על העיצוב שלה ולמנוע משערות מרדניות וסוררות להרוס לכם את כל החגיגה.

אל תתקמצנו על עצמכם ותשקיעו במוצרי טיפוח ועיצוב שיער מובחרים שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. הם יעזרו לכם לתחזק תספורת מדליקה ושומטת לסתות שתקפיץ את הסטייל, הכריזמה והביטחון העצמי שלכם לגבהים חדשים, כך שמדובר בהשקעה כדאית שתשתלם לכם בגדול. 

אל תחפפו את השיער כל יום 

כן,כן,קראתם נכון,חשוב לשמור על שיער נקי ומטופח,אבל אסור להגזים ולחפוף אותו מדי יום. חפיפה תכופה מדי מסירה מהשיער שומנים חיוניים המזינים אותו ומונעים ממנו להתייבש.

לכן, הקפידו לשטוף היטב את השער כדי להיפטר ממשקעי לכלוך, אבל תחפפו אותו 2-4 פעמים בשבוע.

אם אתם מזיעים בטירוף וצריכים לחפוף את השיער לעתים קרובות, תשתמשו במרכך איכותי במקום שמפו רגיל שיעשה את העבודה בלי לסלק מהשיער שומן טבעי הנחוץ למראה בריא וחיוני שלו. 

אל תתביישו לטפח את שיער הראש והפנים שלכם 

טיפוח גברי זה מזמן לא מילה גסה וגברים רבים מבינים את החשיבות העצומה בתחזוקת שיער ראש ופנים מסודר ומתוקתק שנראה סוף הדרך.

לכן, אין מה להתבייש בשימוש במגוון רחב של מוצרי טיפוח לשיער, זה ממש לא מפחית מהגבריות שלכם. כל גבר ראוי לשיער יפה ומטופח שנראה כמו מיליון דולר ולכן חשוב למצוא את מוצרי טיפוח השיער הנכונים שיעבדו בצורה הטובה ביותר בשבילכם.

השתמשו במסרק הנכון 

סירוק השיער לא רק עוזר לעצב אותו בצורה מסודרת ומחמיאה, אלא גם מעניק לו מראה חיוני,זוהר ומלא נפח ונעורים.

מסרקים זולים ושבריריים שתצטרכו להחליף כמו גרביים ולזרוק לפח לעתים קרובות יהפכו את עיצוב השיער היומיומי שלכם למשימה מתסכלת ומתישה ורק יפגעו בשיער שלכם.

לכן, זה תמיד רעיון חכם להשקיע טיפה יותר במסרק מקצועי ואיכותי שיגרום לשיער שלכם להיראות במיטבו. זה ממש לא בשמיים למצוא מסרק מקצועי במחיר נגיש ושווה לכל כיס. 

התיידדו עם הספר שלכם 

עדיף לא להתפשר על ספר חובבן ובינוני שלא עומד בציפיות שלכם ולמצוא ברבר מקצועי ומנוסה שתהיו שלמים עם העבודה שלו ומרוצים ממנה עד הגג.

הפקידו את השיער שלכם בידיו הבטוחות והמיומנות של ספר גברים מקצועי שיודע היטב מה הוא עושה, תהיו קשובים לעצות ולהמלצות שלו, תתאמו ציפיות ותסבירו לו מה בדיוק אתם רוצים ומחפשים ואל תשכחו לתגמל אותו בטיפים נדיבים על העבודה הטובה שהוא עושה עם השיער שלכם.

שאלות ותשובות 

בחור בסינר וזקן מחזיק מכונת תספורת וחושב יד על הסנטר רקע ורוד

כמה סוגי תספורות גברים קיימות?

קיימים למעלה מ-30 סגנונות תספורת גברים נפוצים כשכל אחד מהם מתחלק לאינסוף גרסאות שונות. אנדרקאט, תספורת גלח קצוצה, תספורת מדורגת, מוהוק פרוע, בלורית נפוחה וסירוק לצד, תספורת "קיסר" קלאסית, ראסטות, תספורת ה"קוצים" הישנה והטובה וזאת רק טעימה קטנה מהרשימה הבלתי נגמרת. לא משנה מהו סוג התספורת שמדבר אליכם, חשוב שהוא יתאים לתווי הפנים וסוג השיער שלכם וישקף את האופי וסגנון החיים שלכם! 

איך להסביר לספר שלכם איזה תספורת אתם בדיוק רוצים?

חשוב שתהיו סגורים על התספורת המדויקת שעושה לכם את זה כדי לתאם ציפיות ולמנוע תסכול ומפח נפש בהמשך. אם אין לכם שום קצה חוט בנוגע לסגנון שיחמיא לכם, תתייעצו עם הספר שלכם. כל עוד הפסקתם ללכת לספר של אמא שאינו מכיר יותר מתספורת גברים אחידה ומיושנת אחת ואתם פוקדים ברברשופ איכותי ומבוקש המתמחה בתספורות גברים וטיפוח זקן, כל ברבר מיומן ומנוסה שחי ונושם את התחום ישמח להמליץ לכם על התספורת הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם. כדי למנוע אי הבנות וקצרים בתקשורת, תסבירו בצורה מובנת וברורה את סגנון התספורת, אורך הדירוג וגובה השיער שאתם רוצים להשאיר מלמעלה ולקצוץ בצדדים. תוודאו שאתם מרוצים מקווי המתאר ,גזרת ומראה התספורת ושהיא עושה לכם את זה. כל עוד תפקידו את השיער שלכם בידיו המיומנות של ספר מקצועי ומנוסה שיודע מה הוא עושה, תדעו מה אתם בדיוק רוצים ותצליחו להסביר את זה, אין שום סיבה שתצאו מאוכזבים ומתוסכלים מהמספרה עם תספורת בינונית וחובבנית שאינכם מרוצים ממנה!

באיזו תדירות צריך להסתפר?

חשוב להבין שזה לא מדע מדויק ואין נוסחה אחידה ומקובעת שמתאימה באופן גורף לכולם. בעוד שחלק מהגברים מעדיפים לרענן ולחדש את התספורת שלהם מדי שבוע או שבועיים, אחרים פוקדים את המספרה לעתים רחוקות יותר ומסתפרים פעם בחודש. מדובר בשאלה של העדפה אישית וזה לגמרי תלוי בסוג התספורת והסגנון שאתם מתחברים אליו. ברוב במקרים, תצטרכו לבקר אצל הספר מדי 3-5 שבועות כדי לשמור על תספורת מטופחת ומתוקתקת. 

באיזו תדירות יש לחפוף את השיער?

בעוד שחשוב לשטוף היטב את השיער בכל פעם שאתם מתקלחים כדי לשמור עליו נקי ובריא, יש להימנע מלחפוף את הראש עם שמפו מדי יום. 3-5 חפיפות בשבוע יעשו את העבודה, אבל זה תלוי בסוג השיער ואורח החיים שלכם. לדוגמה, אם אתם עובדים בסביבה מלוכלכת ומאובקת יותר או מרבים בפעילות ספורטיבית מאומצת, ייתכן שתצטרכו לחפוף את השיער לעתים קרובות יותר. פשוט תקשיבו לגוף שלכם ותימנעו מלהסתובב עם שיער דביק ומטונף. 

השורה התחתונה 

בחור מחזיק מספריים בידיים מוצלבות ומחייך רקע אפור

למרות שגברים בדרך כלל מעדיפים לא להסתבך עם תספורות מורכבות ומפונפנות הדורשות המון סידור ותחזוקה, תספורת לגבר היא עולם ומלואו.

מדובר באומנות אמיתית הדורשת המון רגש, מיומנות, יצירתיות ויד אמן בטוחה ויציבה. תספורת טובה ומחמיאה היושבת עליכם בול וקולעת לתווי הפנים, האופי וההעדפות שלכם יכולה לעשות הבדל עצום ולשדרג את המראה החיצוני והקסם האישי שלכם בכמה רמות.

לכן, כשמדובר בטיפוח השיער והזקן, אסור לחפף ולעגל פינות. אם אתם רוצים להתמחות ולהתמקצע בתחום תספורת הגברים או ללמוד איך לתחזק שיער פנים וזקן מושלם במו ידיכם ובלי לצאת מהבית, קורס ספרות גברים איכותי נועד בול בשבילכם.

הוא יעניק לכם את כל הידע, הכלים והטכניקות שאתם זקוקים להם כדי להפוך את שיער הראש והזקן שלכם או של הלקוחות שלכם ליצירת מופת אמיתית שנראית כמו מיליון דולר.

כמובן שחשוב לבחור קורס אמין, מקצועי ומועיל במיוחד שלא סתם יאכל לכם את הראש ויגרום לכם לצאת קרחים מכאן ומכאן, אלא יספק תמורה ממשית לכסף שלכם ויתאים לצרכים, לרמת המיומנות ולמטרות הלימוד שלכם.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי בסקירה המפורטת הזאת יחסוך לכם המון התלבטויות, ספקות ואכזבות ויעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בקורס ספרות הגברים המושלם עבורכם במינימום זמן ומאמץ!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן