קוצץ שיער לאף: 4 קוצצי שיער לאף מומלצים לשנת 2024

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

מחפשים קוצץ שיער לאף?רעמת שיער סוררת שצומחת לכם מהאף זאת הדרך הבטוחה להרוס פגישה עסקית חשובה או דייט מהסרטים: השערות המביכות האלה לא מאירות אתכם באור חיובי וגורמות לכם להיראות כמו בדיחה מהלכת. אתם בטוח יודעים שאין שני לרושם ראשוני ושיער מיותר באף דוחה ומבריח נשים לא פחות מריח רע מהפה.

כן, כן, לא צריך לעקם את האף, זה מוכח באופן מדעי!

אולי השערות הפרועות והמבולגנות האלה לא נראות לכם כמו עניין גדול כל כך, אבל הן פוגעות במראה החיצוני שלכם ומשדרות לסביבה שאתם חבר’ה מוזנחים שלא משקיעים בעצמם. חבל שחוסר הקפדה קטן ישאיר רושם שלילי ויפגע בתדמית שלכם.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
Panasonic ER430K
Panasonic ER430K
הבחירה המנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מאחורי קוצץ השיער האיכותי הזה לאף ולאוזניים עומדת ענקית האלקטרוניקה היפנית הידועה פנסוניק. הוא מצטיין ביעילות ובנוחות שימוש גבוהה: הלהבים האיכותיים של המכשיר מספקים חיתוך חד ועמוק בלי לפגוע בעור.
יתרונות
להבים חזקים וחדים
מערכת לשאיבת שערות שנופלות בזמן גיזום
עמיד בפני מים
חסרונות
תג מחיר די גבוה
תמורה טובה למחיר
קוצץ שיער לאף דגם NT1700 של פיליפס
Philips NT1700/49
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
קוצץ השיער הזה ידידותי במיוחד למשתמש, והוא מספק אחיזה נוחה ורכה וקל מאוד לתמרן אותו ברחבי הפנים. גם התחזוקה של המכשיר קלה במיוחד. הוא אטום למים, מה שאומר שתוכלו לנקות אותו בצורה יסודית במינימום זמן ומאמץ.
יתרונות
שטיפה מהירה וקלה מתחת לברז לנוחות מירבית
מגיע עם סוללה
מחיר הוגן וסביר
חסרונות
לא אוסף את שאריות השיער שנופלות במהלך השימוש במכשיר
איכות במחיר שפוי
Wahl 5640-600
Wahl 5640-600
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הדגם הזה שמתאים לשימוש יבש ורטוב מצטיין בדיוק יוצא דופן: תוכלו להיפטר בקלות משיער לא רצוי בלי למשוך שערות או להתעלל בעור. ראשי מסרק מיוחדים יתמודדו עם כל משימה שתטילו עליהם ויעזרו לכם לתחזק שיער פנים אלגנטי ומוקפד.
יתרונות
מכשיר רב תכליתי לגיזום שיער ברוב אזורי הגוף
קומפקטי ונייד
חותמת האיכות של אחד מהמותגים המובילים והמכובדים ביותר בתחום
חסרונות
קצת רועש

החדשות הטובות הן שזאת ממש לא בעיה לתחזק אף חלק ונטול שיער. תוכלו לכסח את השערות המרדניות האלה לגמרי בעצמכם בעזרת קוצץ שיער לאף. המכשיר המועיל והשימושי הזה יעזור לכם לשמור על מראה מטופח ומתוקתק בלי להסתבך ולהתלכלך. אם אתם סובלים משערות לא רצויות באוזניים, הגאדג’ט הזה יסגור את הפינה גם באזור הזה.

אם יש לכן שערות עבות ובולטות באף שצומחות מהר מדי ולא מפסיקות להטריד אתכם, הגיע הזמן לשים סוף למפגע האסתטי הזה. הדרך הנוחה והפשוטה ביותר לשמור על מראה ייצוגי זה להשתמש בקוצץ שיער לאף. על מדפי החנויות מחכה לכם מבחר עצום של מכשירי קיצוץ שיער במגוון רחב של דגמים, צורות ורמות מחיר.

כדי שלא תפלו על מכשיר גרוע שיאמלל את חייכם ויהפוך את המאבק בשיער האף למטלה כואבת ומתישה, מצאתי עבורכם את 4 המכשירים האמינים והאיכותיים ביותר שיספקו את הסחורה. אתם הולכים להכיר מקרוב את הדגמים המובחרים האלה ולהתרשם מהמפרט הטכני והמאפיינים העיקריים שלהם: תקבלו טעימה מהיכולות שלהם ותלמדו על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

על הדרך, אתם הולכים לקבל טונות של מידע מועיל ושימושי בנוגע למכשיר הטיפוח היעיל הזה שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ופשוטים. בנוסף, אתם תלמדו איך לבחור בחוכמה את הדגם המתאים והנכון ביותר עבורכם ותקבלו כמה טיפים בדוקים שיעזרו לכם להוציא ממנו את המקסימום.

4 קוצצי שיער לאף הכי טובים לשנת 2024

1

Panasonic ER430K

הבחירה המנצחת
הבחירה שלנו
מאחורי קוצץ השיער האיכותי הזה לאף ולאוזניים עומדת ענקית האלקטרוניקה היפנית הידועה פנסוניק. הוא מצטיין ביעילות ובנוחות שימוש גבוהה: הלהבים האיכותיים של המכשיר מספקים חיתוך חד ועמוק בלי לפגוע בעור.
יתרונות
  • להבים חזקים וחדים שעושים את העבודה
  • מערכת לשאיבת שערות שנופלות בזמן גיזום האף והאוזניים
  • מכשיר רב תכליתי שמתאים למגוון מטרות שונות
  • עמיד בפני מים
  • פשוט לניקוי
חסרונות
  • ביצועים לא אחידים במקרים מסוימים
  • תג מחיר די גבוה

לא תצטרכו לדאוג בנוגע לניקוי הלכלוך שנשאר לאחר השימוש במכשיר, כי שואב שערות קטן שמותקן במכשיר יעשה את כל העבודה הקשה במקומכם. בין אם אתם מתגלחים במקלחת או מעדיפים ללכת על גילוח יבש, המכשיר הזה עושה את העבודה ומספק את המראה הרצוי. מדובר במכשיר רב תכליתי שיאפשר לכם ליישר את הגבות ואפילו את הזקן.

ואם זה לא מספיק, אז המכשיר הנייד והקומפקטי הזה יכול ללוות אתכם גם בנסיעות ובטיולים.

  • להבים כפולים
  • מערכת שאיבת שיער חכמה
  • מגן בטיחות שמונע מגע ישיר בין הלהבים לעור
  • המכשיר עמיד בפני מים

החבר’ה בפנסוניק השקיעו לא מעט מחשבה בתכנון ופיתוח קוצץ השיער הזה. הוא מגיע עם כמה פיצ’רים ייחודיים שנועדו להבטיח ביצועים משופרים ויעילות יוצאת דופן, והוא מאפשר להיפטר בקלות ובנוחות מירבית מרעמת השיער המביכה שמציצה מהאף או מהאוזניים שלכם.

גם משתמשים מתחילים יוכלו לעשות את העבודה בצורה מהירה ונטולת תקלות: להב כפול מפלדת אל חלד מסתובב מצד אל צד ותוקף כמות גדולה של שערות מכמה כיוונים במקביל. גם יכולת החיתוך של הלהבים מרשימה במיוחד: טכניקת החישול הייחודית שלהם מסתמכת על אותה טכנולוגייה שמשמשת לייצור החרבות האגדיות של הסמוראים.

השיטה העתיקה הזאת עמדה במבחן הזמן וסיפקה אינספור קבלות מוכיחות, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים ב-100% שהלהבים המשוננים של המכשיר הזה יכניעו בקלות כל שערה, ותוכלו להשיג מראה חלק ונקי בלי לחזור מאה פעם על אותו האזור.

העיצוב המעוגל וקלות המשקל של המכשיר הזה מבטיחים נוחות שימוש מקסימלית. הוא מחקה בקלות את קימורי הפנים שלכם ושוקל 113 גרם בלבד, מה שאומר שהמכשיר לא יכביד על היד שלכם ויעייף אותה. המכשיר אטום למים ותוכלו להשתמש בו בכיף מתחת לדוש. אם אתם לא ממש מתחברים לגילוח רטוב, תוכלו לכסח את השיער המיותר מול המראה בכיור – כל אחד וההעדפות שלו. מדובר בקוצץ שיער אלחוטי שלא תצטרכו לחבר לחשמל – מה שרק משדרג את הניידות ונוחות השימוש שלו.

העיצוב הייחודי והיכולות המרשימות של המכשיר פותחים בפניכם מגוון רחב של אפשרויות שימוש שונות. מעבר לגיזום שיער האף והאוזניים, תוכלו לטפל בגבות או ליישר את השפם והזקן. בנוסף, גם נשים יכולות להשתמש במכשיר הזה כדי להיפטר בקלות משיער פנים לא רצוי.

חברת פנסוניק לא התפשרה גם על בטיחות השימוש: הלהבים החדים שמסתובבים במהירות יכולים להישמע כמו משהו מסוכן ומאיים, אבל הם עושים את העבודה במהירות שיא ובחיכוך מינימלי עם העור, מה שאומר שתוכלו לגלח את האזורים הרגישים והעדינים האלה בלי לפגוע בעור.

הטרימר הזה אפילו מסוגל לנקות בכוחות עצמו את הלכלוך שנשאר אחריו: שואב השערות שפועל יחד עם הלהבים אוסף כל שערה שנופלת המהלך הגיזום. כל הפסולת הזאת מגיעה לתא אחסון מיוחד שתוכלו לרוקן בקלות לאחר השימוש, והיצרן הלך צעד אחד מעבר והוסיף מברשת ניקוי מיוחדת שתעזור לכם לשמור על המכשיר מצוחצח ומבריק.

יש המון מה לאהוב במכשיר הזה, אבל צריך להכיר גם את הצד השני של המטבע ולדעת את הפגמים והחסרונות שלו. חלק מהמשתמשים טענו שהוא עשה להם לא מעט בעיות וסירב לעבוד גם עם סוללה חדשה. אחרים התלוננו שהמכשיר לא החזיק מעמד זמן רב ושבק חיים לאחר שנה אחת בלבד.

השורה התחתונה
המכשיר הזה הוא גאדג’ט קטן שיתמודד בצורה מושלמת עם שיער מיותר באף ובאוזניים. היעילות הגבוהה שלו לא באה על חשבון נוחות ובטיחות השימוש במוצר. יש כמה תלונות בנוגע לאמינות ולעמידות של המכשיר הזה, אבל לדעתי הוא שווה את סכום הכסף (הלא קטן) שתצטרכו להוציא עליו.
2

Philips NT1700/49

מחיר משתלם
תמורה מושלמת למחיר
קוצץ השיער הזה ידידותי במיוחד למשתמש, והוא מספק אחיזה נוחה ורכה וקל מאוד לתמרן אותו ברחבי הפנים. גם התחזוקה של המכשיר קלה במיוחד. הוא אטום למים, מה שאומר שתוכלו לנקות אותו בצורה יסודית במינימום זמן ומאמץ.
יתרונות
  • מחיר הוגן וסביר
  • שטיפה מהירה וקלה מתחת לברז לנוחות מירבית
  • זווית אופטימלית לחיתוך השיער היעיל והחלק ביותר
  • מגיע עם סוללה
חסרונות
  • לא אוסף את שאריות השיער שנופלות במהלך השימוש במכשיר
  • ראש המכשיר מכוון בזווית אופטימלית לחיתוך יעיל וחלק
  • להבים איכותיים מפלדת אל חלד
  • משטח אחיזה מגומי רך לנוחות שימוש מירבית
  • המכשיר מופעל באמצעות סוללת AA אחת (כלולה במארז המוצר)

ברגע שאני רואה מוצר עם הלוגו של פיליפס, אני יודע שמדובר במכשיר בנוי היטב שהושקעו בו לא מעט תכנון ומחשבה כדי לספק את חווית השימוש הנוחה, היעילה והטובה ביותר. וקוצץ השיער הזה מוכיח את זה פעם נוספת. כלי הטיפוח הזה שמיועד בעיקר לגיזום שיער עודף באף מתמודד עם התפקיד שלו בצורה טובה. המכשיר מופעל באמצעות סוללת AA (שכלולה בערכת המוצר) ומגיע עם זווית חיתוך אידיאלית כדי להבטיח את הגיזום המדויק, המהיר והבטיחותי ביותר. המבנה המיוחד של המכשיר מאפשר גישה נוחה וקלה לאזור הנחיריים – לא תצטרכו לעשות שמיניות באוויר כדי לכסח את השיער באזור הבעייתי והמאתגר הזה.

הבטיחות של המשתמש נמצאת בראש סדר העדיפויות של חברת פיליפס וזה משתקף היטב בקוצץ השיער הזה. הוא מגיע עם מנגנון חיתוך ייחודי שנועד להגן על העור מחתכים, גירויים ושריטות. בנוסף, גוף המכשיר מגיע עם משטח גומי רך לאחיזה נוחה, בטוחה ויציבה. תוכלו ליהנות משליטה מלאה בתהליך הגיזום ולתמרן את המכשיר בקלות בלי לדאוג שהוא יחליק לכם מהידיים.

המכשיר הזה 100% עמיד בפני מים, מה שאומר שתוכלו לטבול אותו במים וגם לנקות אותו היטב במים זורמים.

אבל לא כולם מתלהבים מהביצועים שלו: כמה משתמשים התלוננו שהמכשיר הזה לא מצליח לעשות את עבודתו מהניסיון הראשון. הם טוענים שהם נאלצו לחזור כמה פעמים על אותו האזור כדי להשיג מראה חלק ונקי לגמרי.והוא אינו מספק כל מענה לשאריות השיער שנופלות במהלך הגיזום.

השורה התחתונה
המכשיר הזה מספק שילוב מנצח של חיתוך חד ומהיר, גמישות שימוש מירבית ומחיר משתלם. תוכלו להכניע בקלות שיער לא רצוי באף ובאוזניים בלי לחתוך ולשרוט את העור. הכוונון המיוחד של ראש המכשיר מספק גישה נוחה ויעילה למקומות צרים וקשים לגישה. הלהבים האיכותיים מפלדת אל חלד כבר יעשו את כל השאר ויכניעו בקלות כל שערה שמפריעה לכם.

אפילו לא תצטרכו לקנות סוללה כדי להתחיל להשתמש בו, כי קוצץ השיער לאף הזה כבר מגיע עם סוללה אחת, ככה שתוכלו להוציא אותו מהקופסה ולהתחיל להשתמש בו באופן מיידי. הביצועים של המכשיר הזה אינם מושלמים ונטולי פגמים, אבל בסך הכול מדובר במציאה אמיתית שכדאי לקחת בחשבון.
3

Wahl 5640-600

איכות במחיר שפוי
איזון בין מחיר לאיכות
הדגם הזה שמתאים לשימוש יבש ורטוב מצטיין בדיוק יוצא דופן: תוכלו להיפטר בקלות משיער לא רצוי בלי למשוך שערות או להתעלל בעור. ראשי מסרק מיוחדים יתמודדו עם כל משימה שתטילו עליהם ויעזרו לכם לתחזק שיער פנים אלגנטי ומוקפד.
יתרונות
  • מכשיר רב תכליתי לגיזום שיער ברוב אזורי הגוף
  • קומפקטי ונייד
  • חותמת האיכות של אחד מהמותגים המובילים והמכובדים ביותר בתחום
  • מאפשר לתחזק מראה מטופח והיגייני
חסרונות
  • הרכבה קצת מסובכת
  • קצת רועש
  • לא כולם מתחברים לעיצוב של המכשיר

הלהבים מפלדת אל חלד ניתנים לשטיפה מהירה תחת מים זורמים כדי לשמור על היגיינה מירבית. תוכלו לתקתק עיצוב מהמם שנראה סוף הדרך בלי לעבוד קשה ולבזבז הון תועפות על הביקור היקר בברברשופ מקצועי.

  • המכשיר מופעל באמצעות סוללת AAA אחת
  • גוף המכשיר שעשוי מאלומיניום שמרגיש ונראה איכותי ועמיד במיוחד
  • ראש מסתובב לגילוח השיער באף ובאוזניים
  • טרימר לנגיעות אחרונות וטאצ’ סופי שיתאים לפיסול ועיצוב הזקן
  • מתאים למגוון רחב של צרכים ומשימות: יישור זקן ושפם וגיזום השיער באף, באוזניים, בגבות ובקו הצוואר

הטרימר הקטן והקומפקטי הזה הוא פתרון מצוין לאנשים שמרבים בנסיעות וטיולים, ובאמצעותו תוכלו לשמור על מראה מטופח וייצוגי גם הרחק מהבית. הוא מופעל באמצעות סוללה, מה שאומר שלא תצטרכו לשבור את הראש על חיפוש של שקע זמין. תוכלו להשתמש בו בכל מקום ולהמשיך להיראות במיטבכם גם כשאתם נמצאים בחופשה או בנסיעת עסקים. הראש לגילוח מדויק ועדין מתאים לגיזום ויישור השיער בפאות הלחיים, בקו הצוואר ובאזור המפשעה. תוכלו להשתמש במכשיר לעיצוב ותיחום שפם או זקנקן צרפתי.

ערכת המכשיר כוללת 5 חלקים שונים שיענו על כל צרכי עיצוב וטיפוח השיער שלכם, ככה שתוכלו להשיג את סגנון העיצוב המדויק שתמיד חלמתם עליו בנוחות ובקלות מירבית. לא משנה לאיזה מראה אתם מתחברים, תוכלו לתחזק מראה מושלם שכולם יעופו עליו. המכשיר הזה יעזור לכם לגזום ולגלח את השיער גם כשאתם נמצאים בדרכים ומחוץ לבית.

הדגם הזה שמופעל באמצעות סוללת AAA אחת מגיע עם כיסוי מגן לראש הגילוח, חוברת הוראות הפעלה, ראש מתכוונן לגיזום הגבות, ראש לגילוח עדין ומדויק וראש סיבובי רגיל.

אני בטוח שלא צריך להציג לכם את חברת Wahl: מדובר במותג מכונות התספורת מספר 1 בעולם שמציב רף חדש של איכות ויעילות. הוא החל את דרכו כבר בשנת 1919, ורוב הסיכויים שגם הספר שלכם משתמש באחת מהמכונות של המותג המצליח הזה שנחשב לבחירה המועדפת על ברברים ומעצבי שיער מקצועיים.

חברת Wahl לא חסכה על המכשיר הזה שמצטיין בכל היבט אפשרי: גוף המכשיר עשוי מאלומיניום מחוזק שמספק עמידות משופרת, מגיע עם להבים איכותיים שעובדים כמו חדשים גם לאחר שימוש ממושך, ומספק ביצועים מושלמים שיעזרו לכם ליצור עיצוב מדהים ברמה של מספרה מקצועית במינימום זמן ומאמץ. ראש הגילוח של המכשיר יתמודד בלי בעיה עם האזורים העדינים והבעייתיים ביותר כמו פאות הלחיים, הגבות, האף, האוזניים וקו הצוואר.

אם אתם מעדיפים לגזום שיער ארוך כדי להכין אותו בצורה טובה לגילוח צמוד ועמוק יותר, המכשיר הזה יספק את הסחורה. בניגוד לרוב הדגמים בשוק שמגיעים עם ראש גילוח אחד שמיועד למשימה ספציפית, המכשיר הזה מגיע עם כמה ראשים מתחלפים שיתגברו בקלות על כל סוג, אורך ומרקם של שיער במגוון אזורים שונים בגוף. תשכחו מראשי גילוח שבריריים ורופפים מפלסטיק זול. המכשיר הזה מגיע עם ראשי המסרק האיכותיים והקשיחים ביותר שמתאימים לשימוש יבש ורטוב. תוכלו להיפטר משיער מיותר גם בתוך המקלחת.

השורה התחתונה
המכשיר הזה לא משווק בתור מכשיר גילוח אוניברסלי לגיזום שיער הראש והגוף, אבל הוא עושה עבודה נפלאה בגיזום ותיחום עדין ומדויק של השיער ברוב אזורי הגוף. מדובר במוצר רב שימושי ונוח להפליא שיכול להועיל לכל גבר: הוא יתמודד בצורה מושלמת עם יישור הגבות וגיזום השיער בצוואר, באף ובאוזניים. הוא יתגבר על כל שערה סוררת שמציקה לכם ברחבי הגוף, והוא אפילו בטוח מספיק לטיפול בשיער המפשעה.
4

Conair PG1000

מה עוד אפשר לבקש?
מתאימה לכולם
קונאייר הוא אחד מהשמות החמים והמוכרים ביותר בתעשיית עיצוב וטיפוח השיער. המותג הוותיק והמצליח החל לייצר כלי טיפוח ועיצוב איכותיים לגברים ולנשים עוד בשנות החמישים של המאה שעברה. כל הניסיון, הידע והמומחיות שצברה החברה הפופולרית משתקף היטב בקוצץ השיער האלחוטי הזה לאף ולאוזניים.
יתרונות
  • חיתוך חד וחלק ללא תלישת שערות
  • עיצוב מיוחד לגישה מלאה ונוחה למקומות צרים ובעייתיים
  • ראש גילוח מצורף
  • איכות הרכבה מצוינת
חסרונות
  • לא המכשיר הכי פשוט לתפעול
  • די יקר
  • אינו עמיד בפני מים

הוא מגיע עם להבים גמישים שיכולים להסתובב ב-360 מעלות כדי לחקות בצורה מושלמת את תווי הפנים שלכם. התוצאה היא חיתוך חד, מדויק ויעיל של השערות הפרועות, העבות והסוררות ביותר שמכשירים אחרים נשארו חסרי אונים מולן.

המכשיר הזה מופעל באמצעות סוללת לית’יום מסוג AA. העבודה האלחוטית ללא חיבור לחשמל מבטיחה ניידות ונוחות שימוש מקסימלית. לא רק שתוכלו לשאת אותו בקלות בכל מקום, אלא שגם הניקוי והתחזוקה השוטפת של המכשיר פשוטים במיוחד.

  • להב ייחודי מפלדת אל חלד
  • ראש גמיש המסתובב ב- 360° מעלות
  • המכשיר מופעל באמצעות סוללת AA אחת
  • ראש גילוח מתחבר

קונאייר זה שם נרדף למכונות גילוח ותספורת מהאיכות הגבוהה ביותר, וה-ConairMAN אינו יוצא מהכלל. מדובר במכשיר רב תכליתי לגיזום שיער הפנים. לא רק שתוכלו להיפטר מהשיער הלא רצוי באף ובאוזניים, אלא גם להשתמש במכשיר הזה לעבודה על הפרטים הקטנים ביותר ולעיצוב מדויק של הזקן או השפם.

המכשיר הזה מגיע עם ראש מיוחד לקיצוץ מדויק ועדין וראש גילוח מתחבר שתוכלו להשתמש בו ליישור השיער. הוא יעשה עבודה מושלמת גם בגיזום הגבות. למרות שקוצץ השיער הזה משווק לגברים, זה ממש לא אומר שגם נשים לא יכולות לנצל את הדיוק והגמישות שלו כדי להיפטר משיער פנים מיותר. תוכלו להשתמש בו בראש שקט בלי לפחד שתמשכו ותתלשו את השערות העדינות והקצרות באזור האף והאוזניים.

חברת Conair רצתה להקל על המשתמש והפכה את תחזוקת המכשיר הזה לנוחה ופשוטה במיוחד – תוכלו להסיר בקלות את ראש הגילוח ולשטוף אותו במהירות מתחת לברז. אבל, המכשיר לא מגיע עם מכסה מגן שמתלבש על הלהבים וזה חבל, מה שאומר שהוא חשוף לאבק וללכלוך שיכולים לחדור לתוך המרווחים שבראש המכשיר.

ניידות זאת אחת מנקודות החוזק של המכשיר הזה: הוא מופעל באמצעות סוללה, מה שאומר שלא תצטרכו להתעסק עם כבל מסורבל ולחפש שקע חשמלי פנוי בקרבת מקום. תוכלו להשתמש בו כמעט בכל מקום. בערכת המוצר תמצאו תיק אחסון מגניב עם חוט משיכה לסגירה מהירה ונוחה. הוא יאפשר לכם לשאת את המכשיר בנוחות מירבית כשאתם נמצאים בנסיעות ובדרכים.

גוף המכשיר אינו אטום למים וזה חיסרון משמעותי עבור חלק מהמשתמשים. לא כל אחד יסכים לשלם כל כך הרבה על מכשיר שלא עמיד במים ולא מתאים לשימוש רטוב במקלחת. בנוסף, משתמשים מסוימים התאכזבו מהיעדר מכסה מגן לראש הגילוח. נרתיק הנשיאה הרך והדקיק לא יגן על המכשיר מחבטות ונפילות. חלק מהבעלים של המכשיר הזה לא היו מרוצים מהתפעול שלו, והם טוענים שהמכשיר הזה הרבה פחות ידידותי ופשוט לשימוש מדגמים אחרים.

השורה התחתונה
אין ספק שקוצץ השיער לאף ולאוזניים של מותג Conair הוא תענוג יקר. הערך המוסף של המכשיר הזה, הוא ראש הגילוח המתחבר שיאפשר לכם לגזום ולפסל את הזקן שלכם. מדובר בבונוס נחמד שמרחיב את אפשרויות השימוש במכשיר, אז האם באמת שווה להשקיע בקוצץ השיער הזה? זה תלוי בצרכים, בתקציב ובדרישות שלכם מאביזר הטיפוח השימושי הזה.

מדריך קנייה: איך לבחור קוצץ שיער לאף?

אנשים עוברים על מסמכים רבים של מדריכים שונים

קוצצי שיער לאף מתחלקים לשני סוגים עיקריים: מכשירים המופעלים באמצעות סוללות ומכשירים הדורשים חיבור ישיר לחשמל. הדגמים החשמליים מגיעים בשתי גרסאות: חוטית ואלחוטית. לא צריך להיות גאון גדול כדי לנחש במה מדובר.

קוצץ שיער אלחוטי לאף מגיע עם סוללה נטענת בעוד שקרוב המשפה החוטי שלו כולל כבל חשמלי שצריך לחבר לחשמל. חלק מהדגמים מאפשרים לבחור בין שימוש אלחוטי לחיבור לשקע החשנל. לעומת זאת, מכשירים המופעלים באמצעות סוללות אצבע רגילות דורשים סוללת AA אחת או שתיים.

הסוג הנפוץ והמבוקש ביותר אלה מכשירים שמופעלים באמצעות סוללות. לא תצטרכו להתעסק עם כבל חשמלי מסורבל שיתפתל לכם בין הידיים ויגביל את התנועות שלכם. בנוסף, תוכלו לגזום את השיער בכל מקום שבא לכם בלי להיות תלויים בשקע חשמלי זמין.

כולנו יודעים עד כמה מציק ומעצבן יכול להיות כבל חשמלי קצר, במיוחד כשאתם משתמשים במכשיר בתוך חדר האמבטיה. חשמל ומים לא מסתדרים טוב אחד עם השני ומדובר בסכנת נפשות אמיתית. לעומת זאת, דגמים אלחוטיים מספקים עולם שלם של אפשרויות בלתי מוגבלות – תוכלו אפילו לגזום את השיער מתחת לדוש אם המכשיר שלכם אטום למים.

מבחינת עלויות, קוצץ שיער חשמלי חסכוני ומשתלם יותר, כי לא תצטרכו לרכוש סוללות חדשות כל כמה זמן. ההוצאה השוטפת הזאת יכולה להתגלגל לסכומים משמעותיים ולעשות לכם חור גדול בכיס. לא תצטרכו לדאוג שהסוללה תפסיק לעבוד ברגע הכי פחות מתאים- באמצע גיזום ויישור שיער הפנים שלכם. אבל, מצד שני, מכשיר חוטי שתצטרכו לחבר לשקע יעלה את הוצאות החשמל שלכם.

דברים חשובים שצריך לשים אליהם לב כשקונים קוצץ שיער לאף

יכול להיות פער עצום ביכולות ובביצועים של המכשירים השונים שתפגשו בשוק. הדבר האחרון שאתם רוצים זה ליפול על מכשיר סוג ג’ שיאמלל את חייכם. אז איך לבחור קוצץ שיער איכותי לאף שתהיו מרוצים ממנו עד הגג? הנה כמה פיצ’רים ושיקולים מכריעים שאסור לפספס.

הביצועים

השיקול העיקרי בבחירת קוצץ שיער לאף זאת מידת היעילות שלו בכיסוח היער שצמח לכם באף. אתם זקוקים למכשיר עוצמתי ואמין שיעמוד במבחן התוצאה. הוא צריך להגיע עם להבים קשיחים וחדים שיורידו כל שערה מהניסיון הראשון, ללא כל קשר למרקם ולסוג השיער שלכם. הוא צריך לספק גיזום מהיר ובטוח במיוחד.

להבים קהים שמתקשים להתמודד עם השיער ידרשו מכם להצמיד את המכשיר לעור ולחזור על אותה נקודה מיליון פעמים, מה שיוביל למריטת שערות ויגביר את הסיכון לחתכים ופציעות בעור. התוצאה תהיה חוויה מכאיבה, מדממת ומתישה שתרצו לשכוח כמה שיותר מהר.

מקור המתח

קוצצי שיער לאף שמופעלים באמצעות חיבור ישיר לחשמל יחסכו לכם את ההתעסקות הבלתי נגמרת עם החלפת הסוללה. אבל תצטרכו להתפשר על הניידות ונוחות השימוש. אם תרצו להיפטר משיער מיותר ולא רצוי "על הדרך" והרחק מהבית, לא תוכלו לעשות את זה ללא שקע זמין בקרבת מקום.

מכשיר המופעל באמצעות סוללה נטענת מספק את הטוב שבשני העולמות, ותוכלו להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן ולא תצטרכו לבזבז כסף על החלפת סוללות אצבע רגילות. פשוט תוודאו שהמכשיר טעון ואתם מוכנים לצאת לדרך.

עמידות בפני מים

קיימים קוצצי שיער אלחוטיים העמידים בפני מים. זה אומר שתוכלו להתפנק בגיזום השיער במקלחת ולנקות אותם בקלי קלות מתחת למים זורמים.

גודל ועיצוב ארגונומי

גודל קוצץ השיער המושלם זה עניין סובייקטיבי שתלוי במידות כף היד ובהעדפות האישיות שלכם. לא משנה באיזה מכשיר אתם בוחרים, העיקר שתרגישו בנוח להחזיק אותו ביד. הוא צריך לבוא בגודל הנכון ולא להכביד על היד שלכם. מכשיר לאף כבד ומגושם יהפוך את גיזום השערות באף לכאב ראש אחד גדול. עדיף לבחור במכשיר קל משקל ונוח לתמרון שתוכלו להניע ללא כל קושי ברחבי הפנים שלכם. מכשיר ששוקל הרבה ויגמור לכם את היד לא בא בחשבון.

גם הצורה של המכשיר משחקת תפקיד מכריע ביעילות ובנוחות השימוש שלו. חלק מהדגמים מגיעים עם ראש גילוח מעוגל לגישה טובה יותר לאזורים צרים ובעייתיים בעוד שאחרים מגיעים עם ראש גילוח גמיש ומתכוונן להתאמה מלאה לתווי הפנים שלכם. מכשירים מסוימים מגיעים עם משטח אחיזה מיוחד מגומי רך. תוכלו לאחוז ביציבות במכשיר בלי לדאוג שהוא יחליק מהיד ויתרסק על הרצפה.

תוספות מיוחדות

מעבר לראש הגילוח ולמנוע שמפעיל אותו, שווה להשקיע בדגם נוח ופשוט במיוחד לשימוש ולתחזוקה שמגיע עם כמה פיצ’רים מתוחכמים שישדרגו את חווית השימוש במכשיר ויקלו עליה. לדוגמה, מכשיר עם שואב שערות מובנה יחסוך לכם המון זמן ומאמץ. או שאולי עדיף להשקיע מכשיר שיער רב תכליתי עם כמה ראשי גילוח מתחלפים שיאפשרו גם לסדר את הגבות או לגזום את הזקן הצרפתי שלכם. במקום להתפזר על מיליון מכשירים שונים, תוכלו להסתפק בקוצץ שיער רב שימושי אחד שיתאים למגוון רחב של צרכים ומטרות.

חלק מהיצרנים מוסיפים למכשיר מכסה מיוחד שמגן עליו מהצטברות אבק ולכלוך. אחרים מציעים מברשת ניקוי מיוחדת לניקוי קל ומהיר במיוחד. חלק מהמכשירים מגיעים אפילו עם תיק אחסון לנשיאה נוחה ובטוחה של המכשיר. תוכלו לקחת אותו אתכם לכל מקום בלי לדאוג שהוא יישבר או יתקלקל.

איך לנקות קוצץ שיער לאף?

חומרי ניקוי מסוגים שונים על רקע טורקיז עם גרדיאנט

צורת הניקוי של המכשיר תלויה בדגם הספציפי שרכשתם. בחלק מהמכשירים תמצאו ראש גילוח ניתן להסרה שתוכלו לנקות באופן יסודי משאריות שיער ולכלוך. חלק מהדגמים מתאימים לניקוי פשוט ומהיר תחת מים זורמים, בעוד שאחרים לא מתאימים לשטיפה מתחת לברז. תקראו היטב את הנחיות היצרן בחוברת הוראות השימוש שמגיעה עם המכשיר.

דגמים עמידים בפני מים יאפשרו לכם לגזום את השיער בזמן המקלחת. זה אומר שתוכלו לנקות בקלות את המכשיר תחת מים זורמים. דגמים מתקדמים יותר מגיעים עם שואב שערות מובנה שתוכלו לרוקן לאחר השימוש. זה אומר שתוכלו להיפטר מהשיער המיותר באף בלי להשאיר לכלוך ובלגן שתצטרכו לנקות.

תשכחו משערות קטנות שמפוזרות בכל החדר: מכשיר מהסוג הזה ישאב את כל השערות הנופלות ויחסוך לכם את המעבר עם המטאטא. מכשירים אחרים מגיעים עם מברשת ניקוי קטנה שתעזור לכם לצחצח כל פינה בראש הגילוח של הקוצץ ולהשאיר אותו נקי ומבריק. בחלק מהדגמים, תוכלו לנתק את ראש הגילוח מגוף המכשיר ולנקות אותו באופן מעמיק יותר.

חשוב שתבחרו בקוצץ שיער נוח ופשוט לניקוי ולתחזוקה – זה אומר שתוכלו לטפל בו כמו שצריך ולהאריך את תוחלת החיים שלו.

מספריים לעומת פינצטה

פרצוץ של כאב בזמן תלישת שיער מהאף עם פינצטה

קוצץ שיער לאף הוא לא הפתרון היחיד להסרת שערות האף, ויש כמה תחליפים ראויים למכשיר הזה שיכולים לסגור לכם את הפינה. אנשים אמיצים עם עור של פיל יכולים לתלוש כל שערה בנפרד בעזרת פינצטה. מדובר בפתרון מכאיב לבעיה השעירה באף שלכם. אין ספק שזאת דרך יעילה להיפטר מהשערות המעצבנות שמטריפות אתכם, אבל למראה המטופח יכול להיות מחיר כבד. תלישת שערות האף מהשורש יכולה לגרום לצרות צרורות.

שיער האף אינו צומח סתם ככה. למרות שנראה לנו שמדובר במטרד חסר תועלת שמאמלל את חיינו, זה לא בדיוק נכון במציאות. שכבת השיער הזאת מגנה על האף מחדירת חיידקים, זיהומים ואלרגנים מהסביבה – מדובר בקו ההגנה הראשון של הגוף בפני פולשים לא רצויים מבחוץ. אם תהרסו את המחסום הטבעי הזה, אתם עלולים להיות חשופים לסיכונים בריאותיים שונים. ככה שייתכן שלמרוט את כל השערות האלה מהשורש זה לא רעיון טוב כל כך.

כלי ידני נוסף שיעזור לטפל בשערות המציקות האלה הן מספריים קטנות. אבל מכל האביזרים להסרת שיער האף, מדובר בכלי המורכב והמסובך ביותר לתפעול. המשימה העדינה והרגישה הזאת דורשת לא מעט מיומנות, סבלנות וניסיון.

מספריים לא משאירות הרבה מקום לטעויות וקל מאוד להיפצע כשמשתמשים בהן. זה נכון שבעתיים אם אינכם משתמשים במספריים מיוחדות לגיזום שיער הפנים. אז אם יש לכם ידיים שמאליות, זה לא בדיוק רעיון חכם ליישר את שיער האף שלכם עם מספריים. חוץ מזה, אתם צריכים לזכור שלאחר כל המאמץ והעבודה הקשה, השערות יצמחו מחדש ותצטרכו לחתוך אותן פעם נוספת. אז בניגוד לפינצטה שמעלימה את השיער לזמן רב, תצטרכו להשתמש במספריים לעתים קרובות יותר.

לא משנה באיזה כלי בחרתם להשתמש, חשוב שתעשו את זה במקום מואר ותדעו מה אתם עושים. תקחו את הזמן ותיזהרו לא לפצוע את העור.

איך להשתמש בקוצץ שיער לאף

איש מקצוע עושה קיצוץ שיער באף ללקוח שלו

תפעול קוצץ שיער לאף זה לא כמו להטיס חללית לירח: מדובר במשימה פשוטה וקלה שכל אחד יכול להסתדר איתה, אבל חשוב לעשות את זה כמו שצריך. כדי שתעשו את זה כמו גדולים מהפעם הראשונה ותמנעו מפציעות ותקלות לא נעימות, הנה מדריך מפורט שיסביר לכם צעד אחר צעד איך להשתמש בצורה בו היעילה והטובה ביותר:

  1. תדליקו את המכשיר (כאילו דה!)
  2. תכניסו את ראש המכשיר לתוך תעלות האף. מכשיר סטנדרטי שמיועד למשימה הזאת ייכנס בקלות למקום הצר והעדין הזה.
  3. תמקמו את ראש הגילוח בתחתית הדפנות הפנימיות של הנחיריים.
  4. תניעו בעדינות את המכשיר בתנועות סיבוביות
  5. תכניסו את ראש המכשיר מעט עמוק יותר לתוך האף ותחזרו על התנועה הזאת. תיזהרו לא להגזים ולדחוף את המכשיר עמוק מדי לתוך האף.
  6. תקנחו את האף כדי להיפטר משאריות שיער. חלק מהדגמים מגיעים עם שואב שערות זעיר שיעשה את העבודה הזאת במקומכם.
  7. אל תשכחו לנקות את המכשיר. דגמים מסוימים מגיעים עם ראש גילוח ניתן להסרה שתוכלו לשטוף בקלות.

זה כל הסיפור! תסכימו איתי שזה ממש לא מסובך.

שאלות ותשובות

גבר צעיר עם זקן על רקע צהוב עושה פרצוף של שאלה

האם קוצץ שיער לאף הוא בטוח לשימוש?

כל עוד תמלאו את הוראות השימוש של המכשיר, אין לכם ממה לפחד ממסיר שיער לאף. היצרנים השונים משקיעים המון מאמץ ומחשבה בפיתוח מנגנוני ואמצעי בטיחות שונים שמיועדים למנוע תלישת שערות ופגיעה בעור.

קודם כל, הם מתקינים במכשיר להבים חדים ואיכותיים מפלדת אל חלד שמספקים חיתוך חלק ויעיל. להבים כפולים מכניעים בקלות כל שערה בלי שתצטרכו לעבור כמה פעמים על אותו האזור. חלק מהדגמים מגיעים עם מגן להבים מיוחד למניעת חתכים, שריטות ופציעות.

המכשירים המתקדמים והמשוכללים ביותר הולכים צעד אחד קדימה ומצוידים בחיישן בטיחות מיוחדת לכיבוי אוטומטי של המכשיר כשהלהבים קרובים בצורה מסוכנת לעור. אבל גם אמצעי הבטיחות המתוחכמים והיעילים ביותר לא יצילו את המצב אם אתם מתעלמים מהנחיות היצרן ולא יודעים איך להשתמש בצורה נכונה במכשיר. לכן תהיו זהירים ואל תשחקו אותה גיבורים גדולים.

האם אפשר להשתמש בקוצץ שיער לאף גם להסרת שיער מהאוזניים?

אכן כן. בשוק קיימים מסירי שיער שמיועדים לגיזום שערות האף והאוזניים.

למה צריך לגזום את השיער באף?

שיער האף ממלא תפקיד חשוב בגוף שלנו. הוא מונע חדירת חלקיקי אבק, זיהומים וחלקיקים מזיקים אחרים למערכת הנשימה שלנו. אבל כשהוא יוצא משליטה ומתחיל לצמוח בצורה פראית, הוא פוגע במראה החיצוני שלכם ויוצר מראה מוזנח ולא מטופח. אם אתם רוצים להיראות במיטבכם, אתם חייבים להיפטר מהשערות הבולטות והמיותרות שצומחות מהאף ונראות לקילומטרים. זאת בכלל לא שאלה.
זה נכון במיוחד לגברים רווקים ופנויים שרוצים למצוא בת זוג.

שיער אף ממש לא עושה את זה לנשים: מחקר מדעי חשף ש-46% מהנשים הודו שהן בחיים לא יסכימו לצאת עם גבר שיש לו ריח לא נעים מהפה או רעמת שיער בולטת באף. אז קחו בחשבון ששיער אף פרוע ומוזנח יכול להרוס את חיי האהבה שלכם ולחסל את הסיכויים שלכם למצוא את החצי השני שלכם.

האם קוצץ שיער לאף יכול להכאיב?

התשובה לשאלה החשובה הזאת תלויה בשני גורמים מרכזיים. קודם כל, סוג המכשיר ורמת התחזוקה שלו משחקים תפקיד מכריע בחוויית הגילוח שלכם. אם אתם משתמשים במכשיר מיושן וחורק עם להבים קהים שידעו ימים יפים יותר, רוב הסיכויים שהוא ימשוך שערות ויפגע בעור שלכם. לעומת זאת, מכשיר חדיש עם להבים משוננים ותאורת LED יעזור לכם להסיר את השיער בצורה מהירה וחלקה ללא גירויים ופציעות.

עוד משתנה שצריך לקחת בחשבון זה סוג העור שלכם. אם יש לכם עור עדין ורגיש במיוחד, אתם חייבים להשקיע בקוצץ שיער ידידותי ובטוח לעור שמגיע עם מגני להבים ומנגנוני חיתוך מיוחדים למניעת חתכים ושריטות.

האם לאחר גיזום השיער באף, השערות שיצמחו מחדש יהיו עבות וארוכות יותר?

קיימת אגדה אורבנית שהשיער שצומח אחרי הגילוח, לא משנה באיזה חלק של הגוף מדובר, הוא הרבה יותר כהה, עבה וארוך ממה שהוא היה קודם לכן. כמובן שזה מתייחס גם לשיער האף. זה גורם לגברים רבים לבחור באפשרות המכאיבה יותר של מריטת שערות מהשורש. במקום לעשות לעצמם חיים קשים ולהחריף את הבעיה, הם מעדיפים לכסח את השיער פעם אחת ולתמיד. ייתכן שיש משהו בטענה הזאת שנראית נכונה ומציאותית במיוחד בתקופות מכריעות בהתפתחות של הגוף שלנו.

לאורך שלבים שונים בחיינו, מתרחשות תנודות חדות ברמות ההורמונים בגוף: הריכוז שלהם מזנק ושובר שיאים אצל בחורים צעירים ומתחיל לרדת בגיל העמידה. כמובן שזה משפיע גם על דפוסי צמיחת השיער ובתקופות מסוימות נראה שהוא צומח באופן מואץ.

בשורה התחתונה, מדובר במיתוס – גיזום השיער אינו מוביל בהכרח לצמיחת שיער ארוך ושופע יותר. חד וחלק. לכן, תוציאו את האמונה הטפלה הזאת מהראש ואל תחשבו שהסרת שיער זה המוצא היחיד שלכם. לא רק שמדובר בחוויה מכאיבה, אלא שגם לא מומלץ להוריד לגמרי את שיער האף שמונע חדירת זיהומים וחלקיקים מסוכנים לתוך הגוף.

קוצץ שיער לאף: סיכום ושורה תחתונה

גבר מרים את חברה שלו בחוף הים על רקע השקיעה

אז מה זאת בכלל החיה הזאת שנקראת: "קוצץ שיער לאף"? מדובר במכונת גילוח קטנטנה שמיועדת לגיזום השיער שצומח מסביב ובתוך הנחיריים. יכול להיות שחבר’ה צעירים בכלל לא יודעים על מה אני מדבר, אבל אם עברתם את גיל 40, רוב הסיכויים שיש לכם רעמת שיער לא קטנה שמציצה מהאף. השערות הסוררות האלה יוצרות מראה מוזנח ומביך שיפגע ברושם הראשוני שאתם משאירים. הבעיה הזאת שכיחה יותר אצל גברים, אבל גם נשים יכולות לסבול ממנה.

כיסוח השערות האלה באמצעות אביזרים ידניים יכול להיות אתגר לא קטן. חלק מהאנשים הולכים על כל הקופה ומנסים למרוט אותן מהשורש, אבל מדובר בתהליך כואב שיכול להסתבך בקלות ולא לספק את התוצאה הרצויה. ובדיוק כאן המכשיר הזה נכנס לתמונה: המכשיר הנוח והשימושי הזה מציל את המצב ומאפשר לטפל בבעיה השעירה הזאת בצורה הנוחה, הבטוחה והיעילה ביותר.

הגאדג’ט הזה עובד בצורה דומה למכונת גילוח לגיזום ועיצוב הזקן, השפם ופאות הלחיים. ההבדל העיקרי זה המבנה הייחודי שלו שמאפשר לתמרן בנוחות בתוך וסביב הנחיריים בלי לפגוע בעור ולגרום לחתכים כואבים.

אני מקווה שהמדריך והדירוג הזה הצליח לעשות לכם סדר על הנושא!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן