ספרים מומלצים לנוער: 7 ספרים מומלצים לבני נוער לשנת 2024 [מדריך קנייה מקיף]

אם אתם מחפשים את הספרים הכי טובים שאפשר למצוא היום לבני נוער, יש לכם מזל, כי הגעתם למקום הנכון. בתקופה של היום בשנת 2024 , יש מקום לביטוי והכלה של בני נוער, זה קהל גדול שצמא לסיפורים מרתקים בגובה העיניים. 

אבל איפה מתחילים? איך ממשיכים? מה מחפשים?

ממהרים? הנה 3 הספרים המובילים שלנו:

השורה התחתונה
הבחירה שלנו
ילדים של דם ועצם מאת טומי אדיימי
ילדים של דם ועצם
אי אפשר להפסיק לקרוא
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מקום ראשון ברשימת רבי המכר של הניו-יורק טיימס ובצדק! הספר הזה מעורר לחיים את עולם הפנטזיה וההרפתקאות ומתבל אותם בקסם.
במקום השני
סופגנית מאת ג'ולי מרפי
סופגנית
מלא השראה
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
בני נוער מקבלים תמיכה כשהם רואים דמויות שנראות כמוהם. דמותה של ווילודין תקרב את בני הנוער אל אחד הנושאים המורכבים איתם מתמודדים בגיל ההתבגרות, מראה חיצוני.
שווה קריאה
מצחיק
מצחיק
משעשע ומעניין
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
ג'יימס פטרסון הוא אחד הסופרים המצליחים ביותר בעולם לנוער ולמבוגרים. והספר "מצחיק" בהחלט יצחיק וירגש אתכם הקוראים הצעירים.

יש כל כך הרבה סוגים של ספרים לבחור מהם, הרבה סגנונות וז'אנרים שונים. אז למה לעשות סרט מלבחור ספר? זה הרבה יותר פשוט כשאתם יודעים מה הספרים המומלצים לבני נוער של היום.

אז בואו נצא למסע שיעזור לכם למצוא את האחד שלכם. זה שישאיר אתכם ערים כל הלילה, זה שיגרום לכם לחכות לרגע שתוכלו להתפנות כדי לפתוח אותו שוב, זה שיעשה לכם פרפרים בבטן, הספר הכי טוב שתוכלו למצוא.

7 הספרים המומלצים לבני נוער לשנת 2024

1

ילדים של דם ועצם

פנטזיה סוחפת
הבחירה שלנו
במקום הראשון מככב ספרו של טומי אדיימי שהגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. הספר הזה מביא לחיים את הפנטזיה בצורה שלא הרבה רומנים אחרים הצליחו לעשות בעשור האחרון.

ילדים של דם ועצם הוא רומן הפנטזיה הראשון של טומי אדיימי (סופרת ניגרית- אמריקנית) וגם הראשון מתוך סדרה קסומה של 3 ספרים. הספר השני, ילדים של סגולה ונקמה יצא לאור בדצמבר 2019, אז ברגע שתסיימו את הספר הראשון, מחכה לכם גם ספר שני (השלישי עדיין לא תורגם).

הספר עוקב אחרי הניסיון של הגיבורה ז'לי אדבולה להחזיר את הקסם לממלכת אורישה. כתיבת הספר לקחה לאדיימי 18 חודשים ו-45 טיוטות, היא קיבלה את ההשראה שלה מספרים כמו הארי פוטר, מהמיתולוגיה של מערב אפריקה ומהתרבות והשפה היורובית.

הספר מלא בדמויות שלומדים להכיר ולאהוב, בתוך עולם מפורט וקסום שגורם להכול להרגיש כל כך אמיתי. זה מסוג הספרים שתתחילו לקרוא ולא תרצו להפסיק.

ילדים של דם ועצם זכה לביקורות טובות ואפילו הגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס לספרים לבני נוער וזכה לשבחים על הצורה שהוא "מסתער על גבולות הדמיון ולא שוכח לגעת בעימות המצפוני".

2

סופגנית

מאת ג'ולי מרפי
מערר השראה
בני נוער מקבלים תמיכה כשהם רואים דמויות שנראות כמוהם. הספר של ג'ולי מרפי נוגע באחד הנושאים המורכבים בצורה מעניינת, מרתקת ועניינית.

הספר נוגע בחייה של ווילודין דיקסון, מתבגרת עם עודף משקל, שמחליטה להשתתף בתחרות היופי המקומית אחרי שדודה שלה מתה.

היא לא מחפשת לעשות דיאטה או להוריד מהמשקל, היא אוהבת את איך שהיא נראית והיא רק רוצה שיקבלו אותה כמו שהיא בזמן שהיא מנסה למצוא את המקום שלה בעולם.

בדרך, היא מתיידדת עם מלכות דראג, מתחברת יותר לדמות של עצמה, מכירה חברים חדשים, ואפילו מוצאת את עצמה מתחילה עם ילד חמוד. במהלך המסע היא עוברת, היא לוקחת את ההשראה מהמודל שלה לחיקוי, דולי פרטון.

 Dumplin זמין גם לצפייה כסרט של נטפליקס ששווה לראות.

3

מצחיק

כתיבה כיפית ומשעשעת
סוגיות חברתיות
ג'יימס פטרסון הוא אחד הסופרים המצליחים ביותר בעולם לנוער ולמבוגרים. והספר "מצחיק" בהחלט יצחיק וירגש אתכם קוראים צעירים.

גיבור הספר ג'יימי גרים הוא נער עם מטרה. הוא רוצה להיות הקומיקאי הצעיר הכי מצחיק בעולם. וכדי להיות כזה הוא מחליט להירשם לתחרות הקומיקאים המצחיקים בעולם.

וג'יימי באמת מצחיק ויש לו המון בדיחות, אבל לא כל כך הרבה סיבות לצחוק. הוא חדש בעיר ובבית הספר, גר עם הדודים שלו וסובל מבריונות מהבן דוד הנודניק שלו.

הספר הוא פרי עטו של הסופר ג'יימס פטרסון שהתפרסם גם בזכות סדרת הספרים "חטיבת הביניים: השנים הגרועות בחיי". בשפה צעירה, קולחת ומצחיקה הוא קונה את לב הקוראים ומציג להם את זווית הראייה של נער עם מגבלה שלא נותן לה לעצור אותו.

4

סדרת בני האלמוות- "לנצח"

רומן גותי מודרני
לחובבי פנטזיה ומתח
סדרת הספרים של בני האלמוות נכתבה על ידי הסופרת אליסון נואל ומורכבת מ-6 ספרים. הספר הראשון "לנצח" יסחוף את הקוראים להרפתקה מסתורית, כאובה ורצופת אתגרים.

זהו ספר פנטזיה ומסתורין על חייה של אֶוֶור בְּלוּם, נערה יפה ופופולרית בת 16, שמתהפכים ברגע אחד, כשהיא נקלעת עם משפחתה לתאונת דרכים ונותרת הניצולה היחידה.

לאחר התאונה אֶוֶור מגלה כי היא רואה הילות סביב גופם של אנשים, שומעת את מחשבותיהם ודי במגע פיזי מקרי כדי שעברם ייחשף בפניה. מבוהלת ומוטרדת היא מתרחקת מחבורת המקובלים, מסתתרת מתחת לקפוצ'ון שלה ומנסה להעלים את הקולות אבל היא תגלה שזו לא משימה כל כך פשוטה.

ואם זה לא מספיק, חייה עוברים טלטלה נוספת כאשר לכיתה שלה מגיע נער חדש, חתיך, עשיר ומסתורי שאת מחשבותיו היא לא מצליחה לקרוא. לאֶוֶור אין מושג מיהו הנער המסתורי בעל הכוחות המיוחדים, והשאלות לא מפסיקות להצטבר.

5

לכל הבנים שאהבתי

קריאה קלילה
פופולרי
סיפור מתוק ודמויות מצחיקות שהפך לסרט של נטפליקס בתוך ספר של כמעט 400 עמודים שיגרמו לכם להתאהב בקריאה מחדש.

זה רומן קליל שמושלם לבני נוער. לארה ג'ין סונג היא ילדה בת 16, קוריאנית אמריקאית שגרה בווירג'יניה. היא קרובה מאוד לאחותה הגדולה מרגו ולאחותה הצעירה קיטי.

לארה ג'ין כותבת ושומרת מכתבי אהבה לכל הבנים שהיא אהבה אי פעם בקופסת כובעים צהובה שאמא שלה נתנה לה מיד לפני שמתה מפגיעת ראש כשלארה ג'ין הייתה רק בת 9.

הסיפור מתקדם לזה שלארה מגלה שקופסת המכתבים הצהובה שהחביאה מתחת למיטה נעלמה והמכתבים נשלחו לבנים שלהם היא כתבה את המכתבים ומשם הכל רק מתחיל להיות מעניין.

הספר הזה היה במשך 40 שבועות ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס במדור הספרות לבני נוער ופורסם ב-30 שפות שונות.

6

מוכתמים הם הכוכבים מאת רוזי ת'ור

לחובבי מדע בדיוני
מסע קסום
אחד מסיפורי המסתורין הכי מהנים לקריאה שתוכלו למצוא. אם אין לכם בעיה עם ספרים ארוכים של בערך 400 עמודים, תוכלו לצלול לעולם מדהים שיצליח לרגש אתכם בצורה מיוחדת. לצערנו הוא עדיין לא תורגם לעברית, נקווה שבקרוב.

מוכתמים הם הכוכבים הוא הרומן הראשון של הסופרת רוזי ת'ור, והוא יעביר אתכם מסע קסום שימשוך את תשומת הלב שלכם בצורה מרגשת וחסרת מעצורים. אנה תאצ'ר היא טכנאית בשוק השחור, שנותנת שירותים של טכנולוגיה רפואית לנזקקים למרות כל החוקים הקשים ולמרות העובדה שהיא עוברת על החוק.

ניית'ן פרימונט עושה את כל מה שהוא יכול כדי לעצור אותה, לפחות בהתחלה. ככל שהוא לומד עליה יותר, ככה לאט לאט המשימה שלו הופכת להיות "פחות חשובה". ואז, כשהמתנקשת המיומנת אליזה נכנסת לתמונה, הדברים רק הופכים להיות מסובכים יותר בזמן שהאמת מאחורי המגיפה הקטלנית יוצאת לאור.

מוכתמים הם הכוכבים הוא סיפור משוגע בחלל שישבור את הלב שלכם ואז ירכיב אותו מחדש. שלושת הדמויות המרכזיות פשוט מושלמות, אין ספק שאי אפשר שלא להתאהב בכל אחת מהאישיות המרגשות האלה שקמות לתחייה מבין המילים.

אם אתם קוראים מתחילים יחסית ואוהבים מדע בדיוני, זה מקום מעולה להתחיל בו. תתכוננו להתאהב.

7

בת המעמקים

הרפתקה תת ימית
אקשן מתובל בהומור
ריק ריירדן, הוא סופר נוער אמריקני עטור פרסים המוכר בזכות סדרת הספרים המצליחה "פרסי ג’קסון והאולימפיים", שריתקה בני נוער מהעולם כולו וקירבה אותם לסיפורי המיתולוגיה היוונית.

ספרי הנוער של ריק ריירדן תורגמו ל־37 שפות, נמכרו ביותר מ־40 מיליון עותקים בארצות הברית בלבד, זכו בפרסים רבים ועובדו לקולנוע.

הספר בת המעמקים נכתב בהשראת ספרו הידוע של ז’ול ורן, 20,000 מיל מתחת למים. והוא מתאר את מסע חייה של אנה דקר, תלמידת כיתה ט׳ באקדמיה לחוקרים ולוחמים ימיים.

אנה, כמו כל בת 15 מתוחה, מתמקדת בעיקר בדאגה סביב המבחנים המלחיצים של סוף השנה, אבל המחנים הופכים להיות זיכרון רחוק כאשר פיצוץ עצום מעלים מעל פני האדמה את התיכון שלה ואיתו גם את אחיה הגדול, בן המשפחה היחיד שלה.

זוהי רק ההתחלה של מסע שייקח את אנה אל מעמקי המצולות, שם היא תלמד את האמת המדהימה על המורשת שלה ותעמוד למבחן מנהיגות ראשון וגורלי.

מדריך קנייה: איך לבחור ספרים לבני נוער?

בחירת ספרים טובים זאת מיומנות. 

למצוא ספר משעשע זה די קל. אתם צריכים לזהות שלושה דברים שימשכו אתכם: ז'אנר, רמת הקריאה שלכם והטון. חפשו ספר שממלא את 3 הקטגוריות האלה וזה כבר מקרב אתכם בצורה משמעותית לבחירת הספר המושלם. 

לא כולם אוהבים את אותו הדבר. היכרות עם האישיות שלכם או של מי שאתם רוצים לבחור בשבילו את הספר, יכולה לשחק משחק משמעותי בסגנון הספר שתרצו לבחור.

תבחרו ספר עם נושא שמדבר לבני נוער ולא מתעסק בנושאים שלא מתאימים לגיל הזה. תיאורים למבוגרים יכולים להיות יותר מידי וספר עם נושאים ילדותיים יכול להיות מאוד משעמם. ספר בגובה העיניים. 

מסתורין והרפתקאות הם ז'אנרים שבדרך כלל אהובים על בני נוער. זאת אחת התקופות בחיים שהדמיון המפותח מצליח כמעט ולהשתלט על המציאות. עלילה מהסוג הזה יכולה לעזור להפעיל את הדמיון בצורה הרבה יותר מפותחת ובדרך הזאת להפוך להיות הרבה יותר יצירתיים.

תמיד תוכלו לבחור ב-"רב מכר" כשיקול בטוח יחסית. אלה הספרים שנמכרו הרבה יותר, סימן שהם כנראה מדברים להכי הרבה בני נוער. זה בדרך כלל הימור בטוח.

ואם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים איזה ספר או ספרים כדאי לכם לבחור לבני נוער, תמיד תוכלו לשאול את המוכרים בחנויות הספרים ולהתייעץ איתם בנוגע להעדפות שלכם, לחששות שלכם ובדיוק מה אתם מחפשים. 

איך בוחרים את הספר הנכון?

הדבר הראשון הוא להחליט מה אתם רוצים לקרוא. אתם מחפשים רב מכר שהוא הימור בטוח לבלות איתו? או שאתם מחפשים קריאה איכותית כדי לפתח את החשיבה האינטלקטואלית? כשתחליטו מה הכיוון שלכם, תוכלו לעבור לשלב הבא של בחירת הספר.

אם אתם רוצים לבחור ספר טוב, תוכלו לבחור באחת הקלאסיקות שכולם מכירים. אל תדאגו, אנחנו לא מדברים על הספרים שאתם לומדים בשיעורי ספרות, אלא על ספרים מתחילת המאה ה-20, שכבר נחשבים לקלאסיקות מוכרות שאתם פשוט חייבים לקרוא. 

תשאלו חברים! מי מכיר אתכם טוב כמו החברים שלכם? ואם הם קוראים ספרים, בכלל טוב! תשאלו אותם כי אולי הם יודעים להמליץ לכם על משהו שיתאים לכם בצורה מושלמת.

למי שאוהב את האינטרנט יש מלא דרכים למצוא ספר טוב דרך האינטרנט. תוכלו לחפש את רשימות המוכרים הטובים ביותר בחנויות אונליין, לבדוק את רשימות רבי המכר השנתיות או לקרוא ביקורות באתרי אינטרנט המתמחים בספרות.

יש היום גם רשתות חברתיות לאנשים עם אהבה לספרים, כמו GoodReads, תוכלו לראות מה אחרים קראו ומה דעתם על הספרים האלה וככה לבחור בצורה קלה וטובה יותר.

מה הם ההיתרונות של קריאת ספרים אצל בני נוער

קודם כל, אי אפשר לזלזל ברמת הקריאה של בני הנוער כהכנה מושלמת להצלחה בלימודים. כמעט כל המבחנים הגדולים בתיכון דורשים לקרוא ולהבין את השאלות ולענות בצורה מלאה ומפורטת.

נחשו מה? לקרוא ספרים יעזור לכם בדיוק בזה. גם למצוא את המילים הנכונות כדי לענות וגם להבין את השאלות בצורה טובה יותר.

ואם זה לא מספיק, משרד החינוך הבריטי פרסם דו"ח שמפרט את היתרונות שבקריאה (לצורך הנאה) אצל בני נוער והם:

  • רמה גבוהה של הבנת הנקרא
  • שיפור הדקדוק ואוצר המילים
  • עלייה בביטחון העצמי
  • הנאה מקריאה גם בגילאים מאוחרים יותר
  • ידע כללי נרחב יותר
  • הבנה והכרה של תרבויות אחרות
  • שיפור ביכולת קבלת ההחלטות
  • קליטה מהירה

בני נוער שנהנים מקריאת ספרים מצליחים יותר. נקודה.

מחקרים מראים שכשבני נוער קוראים לצורך הנאה, קצת יותר מהמטלות בכיתה ומשיעורי הבית והסיכומים, יש לזה השפעה ישירה על ההצלחה בלימודים.

הקריאה הנוספת מרחיבה את אוצר המילים ומלמדת בצורה עקיפה איך מחברים שונים מבטאים את המחשבות שלהם. זה בדרך כלל מוביל לכישורי כתיבה טובים יותר, לצד הבנה טובה יותר של הנקרא. 

חוץ מעזרה לבני נוער בהצלחה בלימודים, קריאה עוזרת להרחיב את האופקים ככל שלומדים יותר על אנשים, תרבויות ועל העולם. בנוסף, קריאה יכולה להראות בצורה יפה ומעניינת שלכל אחד יש בעיות בחיים ואולי אפילו לעזור למצוא את הפתרונות לבעיות.

ז'אנרים של ספרים שמעניינים בני נוער

ערמת ספרים מונחת על שולחן עם ספר פתוח מעל ברקע ספריה

בהתחשב בעובדה שכל אחד יכול להימשך לסוגים שונים של סיפורים, חשוב להתאים את הז'אנר לסגנון האישי של מי של שהולך לקרוא את הספר הזה, בין אם זה אתם ובין אם אתם מנסים לבחור את הספר הכי טוב למתנה מושלמת.

תשימו לב שיש לא מעט ז'אנרים לבחירה. בני נוער לא אוהבים לבזבז את הזמן על משהו משעמם. אז בואו נתחיל מההתחלה. לפני שמתחילים לחפש, בואו נבין איזה סוג של ז'אנרים בכלל מתאימים לבני נוער.

פנטזיה

צאו למסעות קסומים ובלתי נשכחים בעולמות מלאים באקשן. הדמיון יכול להשתולל כשקוראים סיפורי פנטזיה על ארצות קסומות, ממלכות, קוסמים ויצורים דמיוניים.

אם אתם או בני הנוער שלכם אהבו את הספרים או הסרטים של הארי פוטר או נרניה, פנטזיה הוא הז'אנר לחפש בו.

הרפתקאות

בני נוער הם הרפתקנים לא קטנים וזאת אחת הסיבות שהם כל כך מתחברים לז'אנר הזה. תתאהבו בסיפורים של גיבורים נועזים שמסתובבים בעולם ומתמודדים עם אתגרים אחד אחרי השני.

ההתרגשות, האומץ ובדרך כלל עם מגע עדין של רומנטיקה, זאת הבחירה להרפתקנים שביניכם. 

קלאסיקות

יש בני נוער שיודעים לזהות קריאה או כתיבה איכותית, בשבילם תצטרכו לחפש בז'אנר הקלאסיקה. צ'ארלס דיקנס, האחיות ברונטה, ליאו טולסטוי, ג'ורג' אורוול ואחרים יכולים להפרות את המחשבה שלהם בצורה איכותית ומעניינת.

זה ז'אנר מפתה עבור כל בני הנוער שיש להם תשוקה לכתיבה. הקלאסיקה יכולה ללמד הרבה על היופי והמורכבות של מילים.

עזרה עצמית והשראה

זה לא קל להיות בני נוער, בואו נודה בזה.

בדיוק בשביל זה ספרים שמעודדים עזרה עצמית וספרים מעוררי השראה נכנסים לתמונה כדי לעשות את כל הסרט הזה קצת יותר פשוט להכלה.

ספרים מעוררי השראה מחזקים את הביטחון העצמי ויכולים לעזור לבני נוער להבין את עצמם טוב יותר, להרגיש בטוחים יותר ולחשוב בצורה חיובית יותר על העתיד. בשורה התחתונה, ספרים מהז'אנר הזה יכולים לעזור לחיות חיים מאושרים יותר.

אוטוביוגרפיה

סיפורים מהחיים האמיתיים יכולים להיות מותחים, מרגשים ומעוררי השראה בדיוק כמו ספרי מדע בדיוני.

למה שלא תתחילו לקרוא על החיים של האנשים שאתם מעריצים? או אפילו על אנשים שמסקרנים אתכם. הטעויות וההצלחות של אותם אנשים מפורסמים יכולים ללמד אתכם שיעורים חשובים בצורה מעניינת.

מדע בדיוני

מעריצים סדרות של מדע בדיוני בנטפליקס? אין סיבה שלא תאהבו ספרי מדע בדיוני. ספרי מדע בדיוני יכולים באופן כללי להיות בחירה טובה עבור בני נוער בעיקר כי הם מעוררים השראה להשתמש בדמיון. דמיון מפותח מגביר את היצירתיות.

רומנטיקה

רומנטיקה היא מרכיב שקיים כמעט בכל הז'אנרים, אבל רומנים רומנטיים בפני עצמם יכולים לסחוף אתכם לסיפור מרגש שיגרום לכם לחייך, לבכות, להתאהב, לשנוא ולהרגיש.

סיפורים שישברו לכם את הלב וסיפורים שימלאו לכם אותו, מלאים ברגש אהבה ורומנטיקה. אם אתם מסוג האנשים שמתרגש בסרטים רומנטיים, תאהבו ספרים מהז'אנר הזה.

מותחן

תוכלו לשקול להוסיף ספרי מתח למדף הספרים. אם אתם או מי שהולך לקרוא את הספר שאתם מתכננים לבחור אוהבים תוכניות פשע וסרטי מסתורין, אין ספק שז'אנר ספרי המתח הוא אחד הז'אנרים המתאימים ביותר למצב.

הסקרנות המחרפנת לדעת מי האיש הרע וכל הניחושים בזמן הקריאה פשוט ממכרים.

תרבות קריאה בחיים של בני נוער

למה לקרוא לבד אם אפשר לקרוא עם חברים לכיתה או לשכבה? קחו כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם למצוא מכנה משותף עם עוד כמה ילדים שמוצאים ספרים כמשהו מעניין ומרתק בדיוק כמוכם:

חפשו אותם: תראו מי קורא ספרים, תראו מה הם קוראים, מתי הם קוראים, אולי תמצאו דרך להצטרף אליהם.

תעזרו ברשתות החברתיות: תתפלאו לגלות הרבה חברים שלכם חברים בהרבה קבוצות פייסבוק שונות שקשורות לאותם נושאים שמדברים אליכם.

תמצאו את האפשרות לקרוא בקול: קריאה בקול הוכחה כתורמת בהתפתחות של ילדים מגיל קטן ועד לסוף גיל ההתבגרות.

תקראו ביקורות: תוכלו למצוא ביקורות באינטרנט על הספרים שאתם מתחברים אליהם וככה למצוא אנשים עם אותו תחום עניין שלכם, זאת קהילה גדולה מאוד של אנשים שאוהבים בדיוק את אותו דבר, למה שתהיו לבד?

שאלות ותשובות

נערה יושבת ליד שולחן יד על הסנטר חושבת לידה ערמת ספרים

איך לבחור את הספר המושלם לבני נוער?

בחירת ספר לבני נוער דורשת התחשבות בתחומי העניין, רמת הבגרות ורמת הקריאה שלהם.

ספרים יכולים לתת מסרים של תקווה וחיזוק חיובי, תשקלו את הספר בהתאם לתקופה בו בני הנוער נמצאים בחיים, בהתאם למה שעובר עליהם. שלבי מעבר ובריונות אלה דברים שספרים מסוימים יכולים לשמש דוגמא טובה להתמודדות עם המצב בצורה טובה.

האם כל בני נוער מתחברים לקריאת ספרים?

לא כל בני הנוער מתחברים לקריאת ספרים, אבל הרבה מזה תלוי בכם.

קודם כל, אם אתם אוהבים לקרוא, דברו על זה עם בני הנוער, שתפו אותם מה אתם אוהבים בקריאה ומה קראתם ששינה את התפיסה שלכם ואת ההרגשה שלכם בכל מיני תחומים. אם בני נוער יראו אתכם קוראים במקום רק לצפות בטלוויזיה, זה יעודד אותם לעשות בדיוק את אותו דבר. 

מה היתרונות של קריאה בשביל הכיף?

לקריאה בשביל הכיף יש מלא יתרונות, כולל לעורר את הדמיון והיצירתיות, עזרה לבני הנוער להרגיש מובנים יותר. תוכלו למצוא את עצמכם בורחים קצת מחיי היומיום לעולם מלא בחוויות. 

קריאה בשביל הכיף מרחיבה את האופקים ואת ההבנה בנוגע לתרבויות, אנשים ונקודות מבט שונות מנקודת המבט שלכם.

השורה התחתונה

נער ונערה שוכבים על הדשא בחוץ קוראים ספר ומחייכים

ספרים לבני נוער יכולים להעשיר את הידע, הדמיון, היצירתיות ותפיסת העולם בהמון מובנים. בחירת ספר מושלם לבני נוער יכולה להיות משימה מאתגרת אם לא יודעים מאיפה להתחיל, אבל אם קראתם את מדריך הקנייה המפורט שלנו, תוכלו לקבל את ההחלטה הרבה יותר בקלות.

בנוסף ליתרונות שישפיעו על החיים לטובה בצורה מדהימה, תוכלו להרגיש איך ההתבטאות הופכת לקלה יותר, כמה קל יותר להבין טקסטים ארוכים ואפילו תוכלו לשים לב לשיפור בלימודים.

מקווים שעזרנו לכם "לקרוא את כל הסימנים" שינחו אתכם לקראת הבחירה הטובה ביותר. בהצלחה!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

2 תגובות
הכל הכי עוזר הציון הכי גבוה הציון הכי נמוך הוספת סקירה
  1. אם אפשר לקבל רשימת סדרות ספרים לבני 10 , ביחוד פנטסיה ומסתורין . הספריות סגורות אך ניתן להזמין ספרים . נכדי קורא המון אבל אני לא מכירה שמות של סדרות חדשות …. אודה על כל עזרה

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן