מלונות מומלצים בלונדון: 7 בתי מלון מומלצים בלונדון לשנת 2024 [מדריך בחירה]

לונדון היא אחת מהערים היפות והאטרקטיביות ביותר בעולם המציעה אינספור אתרים היסטוריים מרשימים, שווקים מלאי מציאות, אטרקציות שוות, פארקים קסומים, חנויות מגניבות ואפשרויות בילוי מדהימות שיתאימו לכל גיל, טעם, כיס והעדפה.

לונדון שהייתה בירת האימפריה הבריטית נשארה מוקד תרבותי, פוליטי וכלכלי חובק עולם עד היום. למצוא מלונות מומלצים בלונדון זה לא מאוד מסובך, אבל לבחור אחד זה כבר יכול להיות משימה די מאתגרת.

ממהרים? הנה 3 המובילים בדירוג:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
Locke at Broken Wharf מלון
Locke at Broken Wharf
שהות מושלמת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אורחי מלון הדירות הזה מעריכים את המיקום הייחודי והמעולה שלו, מול גשר המילניום ובמרחק הליכה מקתדרלת סנט פול ותיאטרון הגלוב של שייקספיר.
יתרונות
חדרים נקיים ומסודרים
מטבחון מצויד
נוף לנהר התמזה
חסרונות
חדרי הסטודיו די קטנים
במקום השני
New Road Hotel
New Road Hotel
אווירה נעימה
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
המלון המיוחד הזה משקף חזון יוצא דופן של שלושה אחים ששיפצו את בית החרושת לטקסטיל שבו הם עבדו והפכו אותו למלון איכותי בשנת 2011.
יתרונות
ארוחת בוקר כלולה
שפע מתקנים לשימוש האורחים
עיצוב תעשייתי אבל נעים
חסרונות
מרוחק מעט מאטרקציות פופולריות
תמורה טובה למחיר
Twenty Nevern Square
Twenty Nevern Square
עיצוב ייחודי
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
המלון שוכן בבית ויקטוריאני שמור היטב הממוקם ברחוב צדדי ושקט בסמוך למרכז התערוכות ותחנת הרכבת התחתית ארלז קורט ומשקיף אל גינה מטופחת.
יתרונות
חוויית לינה אותנטית וייחודית לפי בחירה
מיקום מצוין
לא המוני מידי
חסרונות
חללים משותפים מעטים

לונדון מציעה את ריכוז מלונות היוקרה הגדול ביותר בעולם הידועים בשירות המשובח ובפאר מנקר העיניים שלהם. עם משרת אישי צמוד שימלא כל בקשה וגחמה שלכם, שלל פינוקים, שעת תה אנגלית על פי כל כללי הטקס ועיצוב אלגנטי ומהודר, תוכלו ליהנות מחופשה בלתי נשכחת ולהרגיש כמו בני אצולה אמיתיים.

לצד מלונות הפאר הראוותניים באחת מהערים היקרות ביותר בעולם, תשמחו לדעת שזה ממש לא בשמיים למצוא מלונות, הוסטלים ודירות נופש במחירים נגישים וחסכוניים יותר שיאפשרו לכם ליהנות מהעיר בלי לפשוט את הרגל ולרוקן את הארנק.

מבחר המלונות העצום במטרופולין הענק הופך את בחירת המלון המושלם עבורכם לכאב ראש רציני. הלכתם לאיבוד בהיצע העצום והמבלבל ואין לכם מושג איך למצוא את המלון המושלם בשבילכם? הגעתם למקום הנכון.

אנחנו הולכים לעשות סדר בבלאגן ולהמליץ לכם על המלונות הטובים והשווים ביותר בלונדון שיספקו תמורה מלאה לכסף שלכם וישאירו אתכם מרוצים. 

7 מלונות מומלצים בלונדון לשנת 2024

1

Locke at Broken Wharf

מיקום מצוין
הבחירה שלנו
אורחי מלון הדירות הזה מעריכים את המיקום הייחודי והמעולה שלו, מול גשר המילניום ובמרחק הליכה מקתדרלת סנט פול ותיאטרון הגלוב של שייקספיר.
יתרונות
  • רוב דירות הנופש במלון מציעות נוף נאה של נהר התמזה
  • שירות אדיב וידידותי
  • מטבחון מצויד
חסרונות
  • בחדרי הסטודיו הקטנים אין מדיח כלים

המלון הזה בולט בנוף בזכות העיצוב הטרנדי והעכשווי שלו המשלב בין גוונים מאופקים וניטרליים, נגיעות פסטל חמות, עציצים מעוצבים ושפע אלמנטים תעשייתיים כמו קירות בטון "לא גמורים" וקורות גג חשופות.

החדרים הנוחים מכילים את כל מה שצריך לשהות נעימה וכוללים מטבח מאובזר היטב עם מכשירי חשמל ביתיים חדשים מבית Smeg, טלוויזיה חכמה, מקלחון מעוצב עם ראש מקלחת "מפל" מפנק ומוצרי רחצה של מותג Apothecary Kinsey.

החדרים הבסיסיים הנקראים מיקרו-סטודיו תואמים את שמם ודי קטנים (19 מ"ר), אבל עומדות לרשותכם גם סוויטות מרווחות ברמה גבוהה יותר (30 מ"ר) המשקיפות על נהר התמזה וכוללות אפילו מדיח כלים

לרשות אורחי המלון עומדים גם טרקלין וחלל עבודה משותף או בית קפה נחמד בשם Shaman הפתוח בכל שעות היממה ומגיש קפה משובח, קוקטיילים מפנקים ותפריט אוכל בריאות מגוון הכולל מנות מזינות וטעימות בטירוף העשויות מחומרי גלם טריים ומוכיחות שאוכל בריא ממש לא חייב להיות תפל וסתמי.

בנוסף, במלון פועלת חנות בוטיק מקסימה המוכרת נרות ריחניים, מוצרי טיפוח ומבחר מזכרות ומתנות מעוצבות ומקוריות לכל אירוע. 

2

New Road Hotel

מלון מאובזר ונעים
שפע מתקנים
המלון המיוחד הזה משקף חזון יוצא דופן של שלושה אחים ששיפצו את בית החרושת לטקסטיל שבו הם עבדו והפכו אותו למלון איכותי בשנת 2011.
יתרונות
  • תוכלו ליהנות מתה או קפה מהביל המוגש בלובי ללא כל עלות
  • ארוחת בוקר מלאה ועשירה במסעדת Chophouse כלולה במחיר הלינה
חסרונות
  • מרוחק מהאטרקציות הפופולריות
  • החדרים אינם כוללים מיני-בר

המלון נמצא בשכונת וויטצ’אפל (Whitechapel) לא רחוק ממצודת לונדון המרתקת ומציע חדרים מאובזרים היטב ומעוצבים בטוב טעם בסגנון תעשייתי שיקי עם לבנים וצינורות חשופים וגוונים ארציים נעימים לעין.

בחדרי המלון תמצאו טלוויזיה חכמה בעלת מסך שטוח בגודל 49 אינץ’ ומקלחת גשם. למרות שהחדרים אינם גדולים במיוחד, העיצוב המתוחכם מאפשר לנצל ביעילות מירבית את שטח החדר ויוצר תחושה של חופש ומרחב.

אם אתם מחפשים חדר יוקרתי ומפנק יותר, תוכלו ללכת על סוויטת הלופט השוכנת על גג המלון ומצוידת בג’קוזי פרטי עם נופים מרהיבים. 

במלון ישנם שפע מתקנים לנוחות האורחים כמו חדר כושר מאובזר המציע אימוני יוגה ללא כל עלות או בר מגניב ואופנתי עם מבחר יינות מרשים ושלל מנות מוקפדות ומושחתות.

במסעדת הגריל Mr. White’s English Chophouse של השף הידוע והמוערך מרקו פייר וויט (המנטור של גורדון רמזי) תמצאו שלל סטייקים מובחרים מבשר בקר אורגני איכותי מעדרי מרעה מקומיים שיעניקו חגיגת טעמים בלתי נשכחת. 

3

Twenty Nevern Square

מלון בוטיק
עיצוב ייחודי
המלון שוכן בבית ויקטוריאני שמור היטב הממוקם ברחוב צדדי ושקט בסמוך למרכז התערוכות ותחנת הרכבת התחתית ארלז קורט ומשקיף אל גינה מטופחת.
יתרונות
  • חדרים רבים כוללים מרפסת פרטית
  • מלון קטן וסולידי
חסרונות
  • לא כולם מתחברים לעיצוב העלול להיראות צעקני ומצועצע מדי עבור חלק מהאנשים

מלון הבוטיק הקטן הזה המכיל 20 חדרים בלבד יתאים כמו כפפה ליד לזוגות שרוצים לתפוס קצת שקט ושלווה בזכות האווירה הדיסקרטית, הנינוחה והרומנטית שלו והשירות המוקפד.

לכל חדר במלון יש עיצוב ייחודי משלו, החל מהוד והדר אירופאי קלאסי (מראות מרוקעות, ריהוט מעץ מהגוני טהור ושפע פריטי עיצוב ראוותניים) ועד לסגנון אוריינטלי בעל השפעות מזרחיות.

הסוויטה העותמאנית מעוטרת בבדים מרהיבים בצבעי זהב וטורקיז, נברשות בדולח גדולות ואריחי קיר צבעוניים.

כל החדרים המפוארים מכילים מצעים אווריריים ורכים כמשי, וחדרי רחצה עם חיפוי שיש לבן יפהפה, טרסות פרטיות, אמבטיה מעוצבת ומיטות אפיריון יוקרתיות העשויות בעבודת יד.

החללים הציבוריים של המלון לא פחות אלגנטיים ומסוגננים כולל חממה ייחודית עם תקרת שמיים מוארת שבה תוכלו ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית. 

4

מלון Novotel London Paddington

מעולה למשפחות
מיקום מעולה
הקלף המנצח של המלון הזה הוא המיקום המצוין שלו המספק נגישות מירבית לתחבורה הציבורית.
יתרונות
  • ילדים מתחת לגיל 16 נהנים מלינה בחינם כולל ארוחת בוקר-דיל חלומי למשפחות!
  • ידידותי לחיות מחמד
חסרונות
  • שירות מקרטע שלא תמיד אחיד ועקבי ברמתו

תוכלו לנוע בקלות בין האטרקציות המרכזיות של העיר וליהנות מכל מה שיש לה להציע בעזרת תחנות הרכבת התחתית הסמוכות.

החדרים המרווחים במלון מצוידים בטלוויזיית LCD ענקית בגודל 55 אינץ’, מיני בר, מכונת קפה ושפע פינוקים ואביזרי נוחות לכל המשפחה.

המלון כולל גם מתקנים כמו חדר כושר, סאונה ובריכה מקורה- לבילוי משפחתי בלתי נשכח. המסעדה הפועלת מסביב לשעון מציעה תפריט מיוחד לילדים עם כל המנות הקלאסיות שהם אוהבים כמו המבורגר או אצבעות דגים מטוגנות.

גם ההורים לא יצאו רעבים וייהנו משלל מטעמים בניחוח בינלאומי ומגוון רחב של קוקטיילים מפנקים. 

5

The Hoxton, Shoreditch

מחיר מעולה
אווירה מגניבה
מלון "דה הוקסטון" בשכונת שורדיץ’ הוא מקום הלינה הזול והחסכוני ביותר בסקירה המובחרת שלנו וזה ממש לא מגיע על חשבון איכות החדרים והשירות המעולה שלו.
יתרונות
  • עומדים לרשותכם חדרים נגישים המותאמים לבעלי מוגבלויות
  • שעת הגעה/עזיבה גמישה לנוחות מירבית
חסרונות
  • חדרים די קטנים וצפופים בגודל 12 מ"ר ומעלה בלבד

מבחינת התמורה לכסף שלכם, מדובר באחד מהמלונות השווים והמשתלמים ביותר בלונדון. הוא נמצא בשכונת שורדיץ’ המגניבה והתוססת ומוקף בשלל גלריות אומנות וחנויות בוטיק של מעצבים מקומיים.

המלון מגלם את הרוח העכשווית, הנועזת והיצירתית של הרובע הצבעוני ומעוצב בהתאם בסגנון מודרני עם נגיעות תעשייתיות. האורחים יוכלו ליהנות משילוב מנצח של חלל מודרני בעיצוב נקי ועתידני לצד אווירה ביתית מזמינה.

רצפת פרקט חמימה,ראש מיטה מרופד מבד קטיפתי וחלונות פנורמיים גדולים המספקים שפע אור טבעי יגרמו לכם להרגיש בבית.

חדרי הרחצה המעוצבים בסגנון רטרו קלאסי מאובזרים היטב בכל הנדרש לשהייה נעימה ומפנקת.

תוכלו ליהנות מארוחה טובה במסעדת Hoxton Grill המתמחה במטבח אמריקאי קלאסי, אבל הכוכב האמיתי והבלתי מעורער הוא הרופטופ בר Maya המציע מנות מקסיקניות אותנטיות לצד אווירה מחשמלת ונופים משגעים.

6

Generator London

אכסניה על רמה
עיצוב חדשני
רשת האכסניות הפופולרית Generator הידועה בעיצוב המדליק והאופנתי שלה כבשה גם את לונדון היא מציגה את עצמה בתור "הדור הבא" של ההוסטלים באירופה ולא מדובר בעוד סיסמת מכירות חלולה.
יתרונות
  • חדרי מעונות לנשים בלבד
  • שלל מסיבות והופעות תקלוט שיעשו לכם שמח
חסרונות
  • חלק גדול מהחדרים מגיעים עם חדר רחצה משותף
  • פחות מתאים למשפחות

הסניף הלונדוני של הרשת המגניבה בולט בנוף בזכות עיצוב חדשני בהשראת סצינת אמנות הרחוב של לונדון,בר תוסס עם מוזיקה חיה וחדרי אירוח נוחים.

אורחי המלון שוהים בחדרי מעונות או חדרים פרטיים המעוצבים בסגנון הבועט והחצוף שהפך לסימן ההיכר של רשת Generator עם צבעים עזים ובוהקים וטפטים מדליקים.

בחדרים הפרטיים תמצאו מגבות רכות וכלי רחצה ושולחן עבודה עם כיסא – מדובר בפינוקים אמיתיים עבור אכסניה ברמת המחיר הזאת. המיקום המעולה של האכסניה מאפשר גישה נוחה לשפע האטרקציות של הבירה הבריטית ויש המון מה לעשות ולראות בסביבת המלון.

תוכלו להכיר מטיילים מכל רחבי העולם ולהעביר את הזמן בנעימים בבר הייחודי של ההוסטל המעוצב בסגנון רטרו ומציע שולחן ביליארד ומגוון רחב של בירות מקומיות, יחד עם בית קפה נחמד עם שולחנות ארוכים ופסנתר איכותי.

חדר המשחקים המגניב של האכסניה יספק לכם שעות רבות של כיף והנאה, כך שבטוח לא תשתעממו באכסניה המעולה הזאת. 

7

The Belgrave

שירות מצוין
ארוחת בוקר מפנקת
המלון ממוקם בבניין היסטורי יפהפה בדרום מערב לונדון.
יתרונות
  • שירות חם ואישי
  • דלפק קבלה הפתוח מסביב לשעון
חסרונות
  • השהות במלון אינה כוללת ארוחת צהרים וערב

קשה להתעלות על המיקום המנצח של המלון הנמצא בסמוך לרובע הקניות היוקרתי צ’לסי, והליכה רגועה של חצי שעה תביא אתכם לבית הכלבו היוקרתי והמפורסם הרודס ולארמון בקינגהאם.

המלון המשפחתי הזה מעוצב בסגנון קלאסי,מעודן ונקי עם תצלומים בשחור-לבן, טפטים פרחוניים ורהיטים נוטפי סטייל. לרשות האורחים עומד שירות קונסיירז’ שיעשה הכול כדי להפוך את השהות שלכם במלון לנעימה, מהנה ומוצלחת במיוחד.

והדובדבן שבקצפת זאת ארוחת הבוקר העשירה והמפנקת הכוללת פנקייק אמריקאי אמיתי שיגרום לכם ללקק את האצבעות.

מדריך מקיף: איך לבחור איפה ללון בלונדון?

אתם צריכים להיות מוכנים לכך שבחירת מלון מומלץ בלונדון היא לא עניין פעוט. כל הטיול שלכם יכול לקום וליפול על בחירת המלון.

שימו לב שאתם בוחרים במלון שיתאים לצרכים שלכם, לאופי הטיול, למקומות בהם תטיילו. בנוסף, שימו דגש על שירות, מיקום ושירותם נוספים שתקבלו מהמלון.

אז מאיפה מתחילים? יש כל כך הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון. אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר.

לינה במלון או בדירת נופש – מה עדיף?

הגיע הזמן להכריע פעם אחת ולתמיד: מה מומלץ יותר בחופשה הבאה שלכם: לשלם על חדר במלון או לשכור דירת נופש? אין תשובה אחידה שמתאימה באופן גורף לכולם וזה לגמרי תלוי בצרכים, בהעדפות ובמטרת הנסיעה והשהות שלכם בחו"ל.

כשמדובר במלון, דואגים לכם להכול ,עומדים לרשותכם בכל עת ומטפלים בכל בעיה. החדר מגיע עם אבזור וריהוט מלא, כולל אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, ניקיון יומיומי של החדר, שומרים וסדרנים בכניסה ולעתים גם ארוחות כלולות (בהתאם לחבילה שהזמנתם).

לפעמים בחדר המלון תמצאו גם מטבחון, מה שאומר שתוכלו להביא מחבת חשמלית או ציוד בישול נוסף ולבשל לעצמכם בלי לבזבז כסף על מסעדות ובתי קפה בדומה למגורים בדירה רגילה.

בהתאם לסוג ורמת המלון, תוכלו ליהנות מגישה חופשית למתקנים כמו חדר כושר, בריכה, מרכז ספא וכו’.

גם דירות נופש מרוהטות ומאובזרות בדומה לחדר מלון, אבל לא יהיה מישהו שינקה ויסדר את החדר במקומכם ותצטרכו להפשיל שרוולים ולשמור על הדירה נקיה בעצמכם.

עם זאת, דירות נופש בדרך כלל מרווחות וגדולות יותר מחדרי מלון קטנים וצפופים. קחו בחשבון שחלק מדירות הנופש מגיעות עם מגבלה של שני לילות ומעלה או שניתן להזמין אותן לתקופה ממושכת יחסית כמו שבוע ויותר.

אבל תוכלו למצוא שלל דירות נופש להשכרה לטווח קצר עם תאריכים גמישים בפלטפורמות ייעודיות כמו בוקינג או Airbnb.

היתרונות של לינה בבית מלון 

דף לבן עליו מונחים שני עטים עט אדום ועט כחול עם המילים יתרונות וחסרונות
  • גמישות מלאה- לא תצטרכו להתחייב לחוזה ארוך טווח כמו עם שכירת דירה
  • אבזור וריהוט מלא
  • מיקום נוח ומרכזי בשלל ערים בכל רחבי העולם
  • מתקני המלון כלולים במחיר הלינה
  • ברוב המקרים תמצאו בחדר גם טלוויזיה וחיבור WiFi ללא עלות
  • שירותי ניקיון
  • מגבות רעננות ומצעים נקיים
  • תוכלו ליהנות ממתקנים ייחודיים כמו ספא, חדר כושר ובריכה בלי לצאת מהמלון
  • הזדמנות לפגוש אנשים אחרים עם סגנון חיים ותחומי עניין דומים

החסרונות של לינה בבית מלון 

  • תצטרכו להסתפק בחלל מוגבל ומצומצם יחסית- אלא אם כן תשלמו על חדר גדול יותר
  • אין כתובת מגורים קבועה הרשומה על שמכם
  • ייתכן שתצטרכו להתמודד עם שכנים רועשים ולא מנומסים
  • מלון בדרך כלל מיועד לשהות קצרה יחסית של כמה ימים ולא למגורים של כמה שבועות

למרות שרובנו חושבים על בית מלון בתור מקום להעביר חופשה קצרה או טיול בארץ זרה, הגיע הזמן להחליף דיסקט. זה ממש לא בשמיים למצוא מלון איכותי במחיר שפוי וסביר שתרגישו בו כמו בבית גם אם תשהו בו במשך תקופה ארוכה.

תזכרו שבעלות הלינה במלון כלולים גם שפע מתקנים העומדים לרשותכם, נוחות ללא פשרות ושירות אישי, כך שמדובר בהשקעה מוצדקת לגמרי.

מלון איכותי התפור לטעם, לצרכים ולתקציב שלכם מספק את התנאים האופטימליים לשהות נוחה, נעימה ונטולת מאמץ!

בלונדון תמצאו מבחר עצום של בתי מלון ודירות נופש שיתאימו לכל צורך, טעם וכיס, כך שכל אחד יוכל למצוא את מקום הלינה המושלם עבורו.

העלויות של טיול בלונדון 

מחירי לינה בהוסטלים ואכסניות– מיטה בחדר מעונות הכולל 4-8 מיטות תעלה לכם 16-22 ליש"ט בלילה בעוד שלינה בחדר משותף עם 10 עד 18 מיטות תעלה לכם 13-16 ליש"ט.

חדר פרטי עם שירותים משותפים יעלה לכם 50-59 ליש"ט בלילה. חיבור Wi-Fi בחינם הוא סטנדרט מקובל ונפוץ ברוב ההוסטלים המציעים לעתים עם ארוחת בוקר ללא כל עלות או מטבחון מאובזר. 

מחירי לינה במלונות בתקציב נמוך– לינה במלון זול תעלה לכם בין 80 ל-100 ליש"ט ללילה. תוכלו ליהנות ממתקני נוחות מודרניים כמו אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, טלוויזיה וקומקום עם ערכה להכנת תה או קפה. 

תוכלו למצוא גם שפע דירות נופש בלונדון בעזרת פלטפורמות ידועות כמו Airbnb. בעוד שלילה בחדר פרטי יעלה לכם 45-60 ליש"ט, עלות הלינה בבית או דירת נופש עומדת על 90-120 ליש"ט ללילה. 

אוכל– שלל המהגרים שהגיעו ללונדון והגיוון האתני העצום של העיר עיצבו מחדש את המטבח המקומי והסצינה הקולינרית של העיר הנחשבת לאחת מהמגוונות,העשירות והמבעבעות ביותר בעולם.

למרות שפיש אנד צ’יפס נשארה מנת הדגל של המטבח הבריטי, תוכלו למצוא שלל מנות מסורתיות אחרות כמו תבשילי קדירה, צלי, נקניקים, פשטידות בשר ויורקשייר פודינג המככב בכל ארוחת "יום ראשון" בריטית טיפוסית.

בעקבות השליטה רבת השנים של האימפריה הבריטית בהודו, כמה מאכלים הודיים מסורתיים כמו קארי וטיקה מסאלה זוכים לפופולריות עצומה באנגליה עד היום. 

תוכלו לאכול בזול בלונדון אם תסתפקו באוכל רחוב ורשתות מזון מהיר (בנוסף, הוסטלים רבים מציעים ארוחת בוקר הכלולה במחיר). תוכלו ליהנות מארוחת פיש אנד צ’יפס או קבב משביעה שתסגור לכם את הפינה תמורת 7 פאונד.

אם מתחשק לכם משהו אקזוטי יותר, ניתן למצוא ארוחה הודית תמורת 8-10 פאונד. פיצה,בוריטו או כריך יעלו לכם בסביבות 5 עד 9 פאונד. ארוחה במקדונלד’ס תעלה לכם בערך 6 פאונד.

אם תרצו לסעוד במסעדה או פאב בריטיים מסורתיים בטווח מחיר בינוני, תצטרכו להוציא סכום של 14-16 פאונד. כוס (פיינט) בירה תעלה לכם 6 פאונד בעוד שתמורת כוס יין תצטרכו לשלם 7 פאונד. 

בלונדון תמצאו מבחר אדיר של מסעדות יוקרה,אבל מדובר בתענוג יקר. ארוחה בת שלוש מנות עם משקה חריף במסעדת שף טובה תעלה לכם לפחות 70 ליש"ט. 

אם אתם מתכננים לבשל לעצמכם ולוותר על אכילה בחוץ, מצרכים לשבוע יעלו לכם בערך 50-60 ליש"ט. מדובר בסל מצרכים בסיסי הכולל אורז, אטריות, ירקות ומעט בשר. רשתות המזון הזולות ביותר שבהן תוכלו לקנות מצרי מזון במחירים מתאימים לכל כיס הן לידל,אלדי וסיינסבורי.

דרך נוספת לחסוך המון כסף על מסעדות היא "כרטיס הטעימות "(Taste Card) המציע 50% הנחה והטבות נוספות בשלל מסעדות ברחבי העיר.

פודי’ז שרוצים ליהנות מארוחה טובה במיטב המסעדות בלונדון יעופו על הכרטיס המשתלם הזה שיחסוך להם לא מעט כסף. אחרי הכול, קשה לשרוד לאורך זמן על חטיפים ופיש אנד צ’יפס בלבד.

טיפים שיעזרו לכם לחסוך המון כסף בלונדון!

למרות שלונדון היא אחת מהערים היקרות והמתויירות ביותר בעולם, תכנון מקדים והתנהלות חכמה יכולים לחסוך לכם טונות של כסף ולאפשר ליהנות כל מה שיש לעיר התוססת והנפלאה הזאת להציע בלי לפשוט את הרגל. לפניכם כמה עצות זהב לטיול זול בבירה הבריטית: 

  • תבקרו בכל המוזיאונים החינמיים- תשמחו לשמוע שחלק לא קטן משלל המוזיאונים המרתקים המפוזרים בלונדון פתוחים לקהל הרחב ללא כל עלות. כן כן, קראתם נכון. זה כולל גם כמה מהמוזיאונים המפורסמים והשווים ביותר בבירה הבריטית שלא כדאי לפספס כמו המוזיאון הבריטי, מוזיאון לונדון, המוזיאון להיסטוריה של הטבע ומוזיאון המדע. גם הגלריה הלאומית וגלריית טייט, שניים ממשכני האומנות החשובים והידועים ביותר בעולם, פותחות את שעריהן בחינם.
  • תרכשו כרטיס אויסטר- כרטיס הנסיעה החכם הזה שאפשר להטעין מראש בסכום הרצוי מאפשר לכם לחסוך בערך 50% על כל נסיעה ברכבת התחתית של לונדון. אם אתם מתכננים להשתמש הרבה בטיוב כדי להתנייד ברחבי העיר, מומלץ בחום לקנות את כרטיס הנסיעה המשתלם הזה! גם אם לא ניצלתם את כל הסכום שטענתם בכרטיס, זה ממש לא סוף העולם. תוכלו לקבל אותו בחזרה בעת החזרת הכרטיס בסוף הטיול שלכם.
  • תשוטטו בשווקים הצבעוניים של העיר- מדי יום ראשון לונדון מתמלאת בשלל שווקים מרתקים כמו קומדן מרקט, שוק פורטובלו, שוק הפרחים ומיליון אפשרויות אחרות. במקום לשלם מחירים מופקעים על אטרקציות יקרות, תוכלו להתהלך בנחת בין הדוכנים ולספוג את כל הניחוחות, הצבעים והמראות בלי להוציא שקל.
  • תצפו בטקס החלפת המשמרות- טקס חילופי משמר המלכה בארמון בקינגהאם או באורוות פרשי משמר המלכה ברחוב וויטהול נערכים בשעה 11. לדעת תיירים רבים המבקרים בלונדון מדובר בהצגה הטובה ביותר בעיר ואסור להחמיץ את המראה המרשים הזה במיוחד כשהוא זמין לגמרי בחינם.
  • תכירו את העיר דרך הרגליים- לונדון היא עיר ענקית ומקסימה המלאה במבנים היסטוריים שמורים שלכל אחד מהם יש סיפור ייחודי ומורשת מפוארת משלו. הדרך הטובה ביותר להכיר לעומק את העיר ולספוג את האווירה הייחודית שלה היא לשוטט ברגל. בלשכת התיירות של לונדון תוכלו לקבל מפה חינמית של העיר עם שלל מסלולי הליכה מומלצים. אל תחששו ללכת לאיבוד במבוך הרחובות והסמטאות ולצאת מהאזור התיירותי סביב נהר התמזה כדי להכיר פינות חמד נסתרות ולחוות את העיר כמו מקומיים.
  • תשיגו כרטיסי תיאטרון ברגע האחרון במחיר מציאה- רוצים ליהנות ממופע בלתי נשכח בלי לקרוע את הכיס? תוכלו לגשת לדוכן בכיכר לייסטר ואם יתמזל מזלכם להניח את הידיים על כרטיסי תיאטרון במחירים מוזלים. המלאי הזמין משתנה מדי יום וחשוב לגשת כמה שיותר מוקדם כי הביקוש גבוה והכרטיסים למקומות האחרונים נחטפים כמו לחמניות חמות.
  • תלכו להצגות תיאטרון צנועות וקטנות יותר- במקום ללכת על המובן מאליו ולקנות כרטיסים יקרים למחזמר קלאסי כמו "מלך האריות" או "עלובי החיים", תשחו נגד הזרם ותתנו סיכוי למופעים פחות נוצצים ומוכרים במחירים מצחיקים.
  • תוותרו על נסיעה במונית- מוניות נורא יקרות בלונדון והן ינפחו באופן משמעותי את תקציב הטיול שלכם. תנצלו לטובתכם את התחבורה הציבורית הנגישה והנוחה של העיר שעולה גרושים בהשוואה לנסיעות תכופות במונית שיעלו לכם עשרות ליש"ט ביום!
  • תעלו על אוטובוס הלילה של לונדון- הרכבת התחתית של העיר נסגרת בשעה 12:30 בלילה. כדי לא לשלם הון תועפות על נסיעה במונית לבילוי לילי, תוכלו להשתמש בקווי האוטובוס הליליים שיאפשרו לכם לחזור בבטחה למלון שלכם במחיר שפוי שלא ישבור לכם את הכיס. האוטובוסים האלה משייטים לאורך כל הלילה ברחבי העיר והפרברים שלה.
  • תירשמו לסיור מודרך בחינם- בלונדון, כמו בכל עיר גדולה ומתוירת אחרת באירופה, תמצאו שלל סיורים וטיולים מודרכים ללא כל עלות. תוכלו לשמור הסבר מרתק על אתרי התיירות המרכזיים המושכים את רוב התיירים המגיעים לעיר או להשתתף בטיול למתקדמים שבו תכירו שכיות חמדה נסתרות ולא פחות מקסימות מעבר למסלול התיירים השחוק.
  • תשיגו את כרטיס הטעימות "Taste Card"- כרטיס המסעדות הזה מעניק הנחה של 50% או שתי מנות במחיר אחת באלפי מסעדות בלונדון. הוא ישתלם לכם בגדול אם תרצו "לטעום" את לונדון וליהנות מהסצינה הקולינרית המגוונת והמדהימה של הבירה הבריטית. 
  • תקנו את כרטיס ההנחות "לונדון פאס" – כרטיס ההטבות האטרקטיבי הזה מעניק כניסה חופשית ליותר מ-60 אטרקציות שונות בלונדון, כולל מצודת לונדון, כנסיית וסטמינסטר וקתדרלת סנט פול. כרטיס ליום אחד עולה 69 ליש"ט, ליומיים עולה 95 ליש"ט ולשלושה ימים 109 ליש"ט. תמורת כרטיס לונדון פאס לעשרה ימים תצטרכו להיפרד מסכום של 169 ליש"ט. אם תרצו לחרוש את האטרקציות הידועות והמרתקות של העיר, מומלץ בחום לרכוש את הכרטיס הזה שיחסוך לכם לא מעט כסף.
  • תביאו איתכם בקבוק שתייה אישי- מי הברז בלונדון בטוחים וראויים לשתייה, כך שתוכלו לקחת בקבוק שתייה רב פעמי כדי לא לסחוב שישיות מים מינרליים מהסופר ולהתעסק עם טונות בקבוקי פלסטיק מזהמים.

התניידות ותחבורה בלונדון 

שלט כניסה לרכבת התחתית של לונדון עם סמל של הטיוב קרע של העיר

תחבורה ציבורית: בלונדון קיימת מערכת תחבורה ציבורית יעילה, נוחה וקלה להתמצאות המגיעה כמעט לכל מקום בתדירות גבוהה. הרבה יותר משתלם לקנות כרטיס חופשי-יומי או חופשי-שבועי מאשר לשלם בנפרד על כל נסיעה בודדת.

התעריף של נסיעה אחת ברכבת התחתית (הטיוב) באזור 1 (לצורך חישוב תעריפי הנסיעה לונדון מחולקת לתשעה אזורים שונים המסומנים בבירור במפות התחבורה הציבורית) הוא 5.50 ליש"ט, אבל רכישת כרטיס אויסטר (כרטיס נטען חכם הדומה לרב-קו בישראל) תאפשר לכם לשלם תעריף מוזל של 2.40 ליש"ט על כל נסיעה.

בנסיעה עם כרטיס האויסטר באזורים 1 ו-2 יש מגבלת חיוב יומי של 7.40 ליש"ט, מה שאומר שלא תשלמו יותר מהסכום הזה לא משנה כמה נסיעות תעשו באמצעי התחבורה הכלולים- חשמליות, אוטובוסים וכל סוגי הרכבות בלונדון, כך שתוכלו לחסוך טונות של כסף.

כדי לרכוש את האויסטר קארד יש לשלם פיקדון של 5 ליש"ט (המוחזר אליכם כשתחזירו את הכרטיס בסיום הטיול) ואז תוכלו לבחור באיזה סכום לטעון אותו. קחו בחשבון שיתרת סכום הטעינה בכרטיס תוחזר אליכם בסוף הטיול. 

כרטיס האויסטר תקף גם למערכת האוטובוסים בלונדון ועלות כל נסיעה היא 1.55 ליש"ט. המקסימום היומי עבור נסיעה ללא הגבלה באוטובוסים ובחשמליות בלבד הוא 4.65 ליש"ט. קחו בחשבון שבלונדון לא ניתן לשלם במזומן באוטובוס ותצטרכו להצטייד בכרטיס אויסטר או בטראוול קארד. 

הרכבת התחתית הוותיקה והמפורסמת של לונדון (הידועה בכינוי "טיוב") קלה להבנה ויעילה להפליא, למרות שמדובר ברשת מסועפת וגדולה במיוחד. נסיעה בודדת בטיוב עולה 1.50 ליש"ט בעוד שהמקסימום היומי לנסיעה ללא הגבלה ברכבת התחתית עומד על 5.20 ליש"ט. 

  • אופניים- קונספט שיתוף האופניים הגיע גם ללונדון, מה שאומר שתוכלו לדווש במרץ בין שלל האתרים המרתקים הפזורים ברחבי העיר. שירות השכרת האופניים של לונדון נקרא Santander Cycles ועם למעלה מ-750 תחנות השכרת אופניים ו-11,500 זוגות אופניים, תוכלו למצוא אופניים פנויים בכל פינה ברחבי העיר. העלות ההתחלתית של השכרת האופניים היא 2 פאונד בלבד, כשחצי השעה הראשונה של כל נסיעה לא תעלה לכם אפילו שקל. לאחר מכן, תשלמו 2 פאונד על כל נסיעה נוספת. עם זאת, קחו בחשבון שלונדון היא לא בדיוק העיר הכי ידידותית לרוכבי אופניים בעולם, במיוחד אם קשה לכם להתרגל למכוניות הנוסעות בצד ה"הפוך" של הכביש.
  • מוניות- לא תתקשו לתפוס מונית בלונדון. המוניות פועלות עם מונה ומחיר הנסיעה ההתחלתי עומד על 3 ליש"ט ותצטרכו לשלם כ-2.75 ליש"ט על כל מייל נוסף. המוניות בלונדון יקרות (במיוחד ביחס לאוטובוסים ולרכבת התחתית הזולים באופן משמעותי) ולכן מומלץ להשתמש בהן רק אם אין לכם כל ברירה אחרת.
  • נסיעות שיתופיות- חברת אובר פועלת בלונדון, אבל אם תזמינו מוניות אובר בלי לדפוק חשבון זה יעלה לכם הון תועפות. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מהחופשה שלכם בלונדון בלי לקרוע את הכיס ולרוקן את הארנק, עדיף להיצמד לתחבורה הציבורית.
  • השכרת רכב- ניתן לשכור רכב במחיר התחלתי של 20 ליש"ט ביום להשכרה של כמה ימים. עם זאת, מדובר באפשרות הכי פחות מומלצת בגלל הפקקים האינסופיים, אלא אם כן אתם רוצים לערוך כמה טיולים ארוכים מחוץ לעיר. תזכרו שבאנגליה הנהגים יושבים בצד שמאל של הרכב ושרוב המכוניות מצוידות בתיבת הילוכים ידנית.

מתי כדאי לבקר בלונדון? 

מזג האוויר בלונדון אינו קר במיוחד גם בחורף הסגרירי, אבל היא ידועה לשמצה במזג האוויר האפרפר, הערפילי והגשום שלה. חודשי הקיץ הם שיא עונת התיירות ותוכלו ליהנות משמש חמימה ומלטפת.

זאת התקופה החמה ביותר בשנה, אבל הטמפרטורות מטפסות לעתים נדירות מעל ל-30 מעלות צלסיוס. מדובר בתקופה האופטימלית לביקור בעיר הכיפית והתוססת המתמלאת בטונות של פסטיבלים, אירועים וירידים. 

גם חודשי האביב (מרץ-יוני) והסתיו (ספטמבר-אוקטובר) הם תקופה מצוינת לבקר בלונדון בגלל המחירים הנוחים, מזג האוויר הנעים והאתרים התיירותיים הפחות עמוסים וצפופים.

בחורף הנמשך מדצמבר לפברואר, נהירת התיירים לבירה הבריטית נחלשת בצורה משמעותית. הטמפרטורות צונחות לרמה של 5 מעלות (כמו גם המחירים). אם בחרתם לטייל בתקופה הזאת של השנה,תצפו למזג אוויר אפרורי וסגרירי ותקפידו להתלבש חם כדי לא להתקרר. 

הגשם האנגלי המפורסם (סוג של טפטוף קל-בינוני) הפך לאחד מסמלי העיר ולכן חשוב להביא איתכם מעיל גשם קל משקל ומטריה, לא משנה באיזו עונה החלטתם לקפוץ לעיר. 

שכונות שוות שכדאי להכיר 

רחוב בלונדון עם חנויות ומדרכות אבן ותיירים שמטיילים בו

שורדיץ’: שכונה טרנדית ומדליקה שהפכה למעוז היפסטרים וצעירים. היא מלאה בשפע חנויות וינטג’,בתי קפה,גלריות אמנות ומועדונים. רובע האומנים הצבעוני הזה מציע סצינה קולינרית אקלקטית המשלבת בין בתי קפה אופנתיים, מסעדות גורמה ומזללות רחוב. חובבי הקניות ימצאו שלל רב ברובע הזה ולא יצאו ממנו בידיים ריקות. 

נוטינג היל: שכונת נוטינג היל שהתפרסמה בזכות שובר הקופות המצליח הנושא את אותו השם הפכה בצדק לאייקון תרבותי. האזור הקסום והציורי מצדיק את כל ההייפ וההתלהבות סביבו. אחד ממוקדי העניין העיקריים בשכונה הוא שוק פורטובלו עם שלל חנויות העתיקות, מוצרי יד שנייה והוינטאג’ שנמצאות בו. בשכונה היפה תמצאו גם כמה מסעדות יוקרה מפורסמות ואת Ladbroke Square Garden- אחד מאזורי המגורים המטופחים והנאים ביותר בלונדון.

קובנט גרדן: גולת הכותרת של השכונה הנפלאה הזאת היא שוק קובנט גרדן, אבל היא מציעה הרבה יותר משווקי אומנים, עתיקות ואיכרים ססגוניים. תמצאו בה שלל שכיות חמדה ופנינות נסתרות ,חנויות ספרים וצעצועים מיוחדות, בוטיקים וחנויות בגדים, לצד מסעדות ובתי קפה. חד מאזורי הקניות והבילוי החשובים ביותר בלונדון הוא גם רובע ציורי ויפה לעין שבו תוכלו לשבת על כוס קפה טוב, להביט על העוברים והשבים וליהנות מהחיים.

קמדן: מעבר לשוק קמדן המפורסם ומועדון Electric Ballroom האגדי, בשכונה תמצאו את אחד מהפארקים המלכותיים היפים ביותר בלונדון ריג’נטס המכיל שפע אטרקציות כמו גן החיות של לונדון וגני המלכה מרי שבהם תוכלו לראות מאות זנים של פרחים מרהיבים. 

קינג קרוס: האזור סביב תחנת הרכבת קינגס קרוס הפך לשכונה נחשקת ושוקקת חיים. במבנה ההיסטורי הנאה של אחד מעורקי התחבורה החשובים ביותר בלונדון תמצאו את רציף תשע ושלושה-רבעים מספרי הארי פוטר שבו תוכלו להרגיש קוסמים אמיתיים שעושים את דרכם להוגוורטס. אם בעבר היה מדובר באזור תעשייתי מעט מוזנח, כיום הוא עבר מתיחת פנים נרחבת ותמצאו בו שלל גינות ציבוריות האהובות על תיירים ומקומיים כאחד. 

סוהו: האזור התוסס והמגניב ביותר בלונדון הוא ללא ספק מוקד חיי הלילה והבילויים של העיר. תוכלו ללגום משקה משובח באחד מהפאבים והברים בשכונה, לצפות במופע קברט,ג’אז או תאטרון, ליהנות מארוחת ערב טובה ולפזז על רחבת הריקודים עד אור הבוקר במועדון לוהט. מעבר להיצע אינסופי של אפשרויות בילוי ובידור שונות, באזור נמצאים כמה מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בלונדון שאסור לפספס כמו כיכר טרפלגר והגלריה הלאומית. 

וסט אנד: מדובר במעוז ומרכז תיאטרון בקנה מידה בינלאומי בדומה לברודווי בניו יורק. סצינת התיאטרון העשירה והפורחת באזור לא מפסיקה להתחדש ולהתפתח. צפייה בהצגה או מחזמר באחד מהתיאטראות ברובע וסט אנד היא חוויה מיוחדת במינה שאסור לוותר עליה!

מזג האוויר בלונדון 

מצד אחד, מזג האוויר בלונדון אינו מתאפיין בתנודות קיצוניות בין חום כבד לקור מקפיא עצמות, אבל מהצד השני מדובר בעיר די גשומה וחשוב לקחת את זה בחשבון. עם ממוצע של 10 ימים גשומים בחודש, חשוב לקחת איתכם נעליים ומעיל עמידים במים שימנעו מכם להירטב. 

אביב

מדובר בעונה נפלאה בלונדון בפרט ובאנגליה בכלל. לונדון היא עיר ירוקה עם כמות בלתי נתפסת של פארקים וגנים יפים ובאביב הם מתכסים בפריחה מרהיבה ובניחוחות משכרים. בתחילת האביב מזג האוויר יכול להיות מעט קריר, אבל תוכלו ליהנות מהעיר לפני שהמוני תיירים יציפו אותה בחודשי הקיץ. 

קיץ

הקיץ האנגלי די נעים וחמים, ולונדון אינה יוצאת מהכלל. הטמפרטורה מטפסת לעתים רחוקות אל מעל ל-24 מעלות. לכן, מדובר בחודשי השיא של התיירות בלונדון ומחירי המלונות והטיסות משקפים את זה היטב ומזנקים למעלה. עם זאת, בחודשי הקיץ העיר המעט אפרורית מתעוררת לחיים ומציעה שלל פסטיבלים ופעילויות.

סתיו

מזג האוויר מתקרר והגשמים הופכים לתכופים יותר מאשר בקיץ. אבל מחוץ לעונת התיירות הסואנת והעמוסה תוכלו ליהנות מדילים משתלמים ומחירים אטרקטיביים ומזג אויר נעים.

חורף

הטמפרטורות צונחות ולעתים אפילו עשויות לרדת אל מתחת לאפס. בזמן חג המולד לונדון הופכת לרומנטית, חגיגית וצבעונית במיוחד. בזכות התאורה המרהיבה ושווקי חג המולד המסורתיים הבירה הבריטית נראית כאילו היא יצאה מסיפור אגדה. 

מסע בזמן 

כל פינה ברחבי העיר ספוגה בהיסטוריה עשירה ומורשת מפוארת. כל טיול בלונדון לוקח אתכם למסע מסחרר חושים במנהרת הזמן לעבר המרתק של העיר.

לונדון היא כמו מוזיאון פתוח תחת כיפת השמיים וחלק גדול מהמבנים ההיסטוריים ואוצרות האדריכלות העתיקים שלה (מצודת לונדון, כנסיית וסטמינסטר, הביג בן) הפכו לסימני ההיכר וכרטיסי הביקור של העיר.

לצד העבר המרשים של העיר, אי אפשר להתעלם מההווה הדינמי, התוסס והבועט שלה. תמצאו בה לא מעט מבנים מודרניים וחדשניים (כמו מגדל שארד, גלריית טייט מודרן לאמנות מודרנית ומגדל סקיי גארדן) המוסיפים נגיעה עתידנית ועכשווית לעיר, אבל אינם מאפילים על העבר הקסום שלה.

תוכלו לשוטט בסמטאות העתיקות של רובע הסיטי שיקח אתכם כמו במטה של קסם לימי הביניים או ליהנות מהחן וההדר של המבנים הוויקטוריאניים ברובע ווסט אנד, לכל רובע בלונדון יש היסטוריה ייחודית משלו שקשה שלא להישאב לתוכה. 

אמנות ותרבות 

יש סיבה טובה לכך שלונדון נחשבת לבירת התרבות העולמית. מדובר בעיר של חדשנות ורעיונות שאפתניים ומקוריים שלא מפסיקים להצית את הדמיון.

למרות שבעבר הרחוק תושבי לונדון היו בעיקר שמרנים שהתייחסו בחשדנות לכל חידוש מהפכני שמקדים את זמנו, כיום בוערת בהם רוח חלוצית ופתיחות לרעיונות חדשים ולא שגרתיים.

זה מתבטא היטב באינספור האירועים, המוזיאונים, הפסטיבלים, התערוכות וההצגות המציעים את המיטב מכל תחום וז’אנר אפשרי- תיאטרון, מחול, אמנות עכשווית, מוזיקה פורצת דרך, כתיבה, אדריכלות ועיצוב.

לונדון מספקת חגיגה שלא נגמרת לחובבי אמנות שיכולים לשוטט שעות רבות בין שפע הגלריות, המיצגים ומרכזי התרבות המשפיעים שלה. 

גיוון אתני 

לונדון היא ככל הנראה העיר הקוסמופוליטית ביותר בעולם. שליש מתושבי העיר נולדו מחוץ לבריטניה ועם יותר מ-270 לאומים שונים ולמעלה מ-300 שפות המדוברות בין גבולותיה, מדובר בעיר רב-תרבותית רבגונית ומגוונת במיוחד.

הפסיפס האתני והתרבותי העשיר והייחודי הזה משפיע על צביון ואופי העיר ומתבטא היטב בסצינת הקולינריה, המוזיקה והאופנה בלונדון.

אפילו במוסדות בריטיים במהותם כמו המוזיאון הבריטי או מוזיאון ויקטוריה ואלברט תמצאו אוספי אומנות מכל רחבי העולם המושפעים משלל תרבויות שונות ובשוק האוכל המפורסם בורו מרקט תמצאו שפע מאכלים מסורתיים מכל קצות תבל. 

תגלו את פינות החמד הנסתרות של העיר 

לונדון היא עיר של סתירות וניגודים המספקת שילוב ייחודי וקסום של ישן וחדש, מודרני ומסורתי, פרוע ומאופק.

גם אדם שביקר כמה פעמים בלונדון וחשב שכבר ראה בה הכול תמיד יוכל למצוא בה שלל אטרקציות פחות מוכרות ולגלות צדדים חדשים ומפתיעים.

לצד הכיכרות שוקקות החיים, המוזיאונים המפורסמים והאתרים האייקוניים שאסור לפספס, מומלץ בחום להתרחק מכל הרעש וההמולה של העיר הסואנת ולהגיע אל מקומות שרוב התיירים מדלגים עליהם כמו Hampstead Heath או מתחם הפארק האולימפי.

אם נמאס לכם משלל האטרקציות האורבניות בעיר הסואנת, תוכלו לתפוס קצת שקט ושלווה בריאות הירוקות של העיר כמו הגנים הבוטניים קיו גרדנס המכילים את אוסף הצמחים הגדול בעולם, שמורת הטבע העירונית הייחודית ברובע ריצ’מונד או לצאת למסע מלהיב אחורה בזמן בטירת המפטון קורט וליהנות מכוס בירה צוננת על גדות נהר התמזה הציורי בפאב אנגלי מסורתי.

טיפים שימושיים נוספים 

  • אל תחסמו את המדרכה ותפריעו לעוברים ושבים רק כדי לקחת תמונה של אטרקציה מפורסמת, תתחשבו במקומיים הממהרים לעבודה ואל תבחנו את גבולות הנימוס הבריטי.
  • כשאתם נוסעים במדרגות הנעות תעמדו מצד ימין (מדהים שהקונספט הזה עדיין לא תפס בישראל).
  • אל תנסו להצחיק ולהקניט את חיילי משמר המלכה, החיים שלהם גם ככה קשים! לא משנה כמה תתאמצו, הם לא ינידו עפעף.
  • כשאתם אוכלים בחוץ, תהיו לארג’ים ותשאירו טיפ (בדרך כלל 12-15% מסכום החשבון)

שאלות ותשובות 

בחורה בגופיה לבנה מחזיקה דגל של אנגליה יד על המצח חושבת

האם לונדון היא יעד בטוח?

בלי שום צל של ספק! לונדון היא עיר בטוחה באופן כללי, לא משנה היכן תלונו! עם זאת, עדיין כדאי לשמור על כמה כללי זהירות בסיסיים בעת טיול בשעות הלילה או באתרים תיירותיים הומי אדם המושכים אליהם כייסים ונוכלים שונים. 

מהו הזמן הטוב ביותר לטיול בלונדון?

קודם כל תרשו לנו להרגיע אתכם: תוכלו ליהנות מהחופשה שלכם בלונדון בכל ימות השנה. תמיד יש מה לעשות ולראות בלונדון בכל עונה ומזג אוויר. אז מתי בכל זאת מומלץ לבקר בעיר? זה לגמרי תלוי ביעדי הטיול ובהעדפות האישיות שלכם.

אם אתם רוצים להימנע מצפיפות יתר ותורים ארוכים וליהנות ממזג אוויר נעים יחסית ללא גשמים חזקים, כדאי לבקר בעיר בתחילת הקיץ או הסתיו. בתקופות האלה עומס התיירים יורד ומזג האוויר בחוץ מושלם לטיולים. 

מה צריך לקחת לטיול בלונדון?

בשעה טובה החלטתם לנסוע ללנדון וחשוב להתארגן כמו שצריך. לא משנה באיזו תקופה של השנה אתם מבקרים בעיר, תצטרכו לארוז איתכם את פריטי החובה הבאים:

נעלי הליכה לטיולים. הדרך הטובה ביותר לגלות את לונדון ולחוות את הקסם של העיר היא ברגל. כדי שתוכלו לחרוש את העיר ולסמן וי על כל אתרי החובה והאטרקציות המרכזיות תזדקקו לנעלי הליכה איכותיות שתרגישו בנוח בהן. 

בגדי ערב רשמיים. לא תרצו לבקר במסעדה יוקרתית, פאב מפורסם או מופע תיאטרון בבגדים זרוקים וכפכפים. תקחו כמה בגדים ייצוגיים ואלגנטיים שיעזרו לכם להיראות במיטבכם. 

ג’קט רב תכליתי העמיד במים. מזג האוויר בלונדון הפכפך ולא צפוי וגשם חזק עלול לתפוס אתכם גם ביום קיץ שמשי. לכן חשוב לקחת איתכם מעיל נוח וקליל שישאיר אתכם חמים ויבשים בכל מזג אוויר. וכמובן אל תשכחו לשים במזוודה גם מטריה, יש סיכוי לא קטן שתזדקקו לה במהלך הטיול שלכם. 

האם יש אטרקציות שכדאי להימנע מהן?

לצד שלל אתרי חובה מרתקים ומגניבים שאסור לפספס, לונדון מציעה גם כמה מלכודות תיירים שעדיף לדלג עליהן. אחת מהן היא רחוב אוקספורד- שדרת השופינג הראשית והפופולרית ביותר בעיר.

למרות שמדובר באחד מרחובות הקניות הסואנים ביותר באירופה, לא תמצאו שם הרבה חוץ ממחירים מופקעים ותורים אינסופיים. באזורים אחרים של העיר תמצו חנויות לא פחות טובות המציעים את אותה הסחורה במחירים נוחים ונגישים יותר.

איפה כדאי לנחות בלונדון?

שדה התעופה הית’רו הוא הגדול, המרכזי והעמוס ביותר בשדות התעופה של לונדון ולמרות שחלק מהמטיילים מתלוננים שמדובר במבוך ענקי ומבלבל שקשה מאוד להתמצא בו, הוא מקושר בצורה נוחה ויעילה לעיר באמצעות הרכבת התחתית (במיוחד אם אתם מתגוררים בחלק המערבי של העיר).

גטוויק הוא שדה תעופה קטן וצנוע יותר וניתן להגיע ממנו למרכז לונדון באמצעות אוטובוס או רכבת והוא קרוב יותר לשכונות הדרומיות של העיר.

השורה התחתונה 

בחור ובחורה מחובקים תיירים עומדים מול הביג בן ונהר התמזה ומצלמים תמונה

לונדון היא גן עדן אמיתי לחובבי אמנות, היסטוריה, תיאטרון, קניות ואוכל טוב. קשה להתחרות באווירה הייחודית ובהיסטוריה העשירה של העיר.

מבחר מקומות הלינה המסחרר מבטיח שכל אחד ימצא מלון המתאים לתקציב, לצרכים ולאופי הטיול שלו. גם אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם לשהות באחד ממלונות היוקרה המפוארים של העיר, לא תתקשו למצוא מלון איכותי עם שירות מעולה במיקום נוח ומרכזי במחיר שפוי שלא ישבור לכם את הכיס.

למרות שלונדון היא כרך ענק והומה אדם, תוכלו לנצל לטובתכם את מערכת התחבורה הציבורית היעילה והמתקדמת של העיר הנחשבת בצדק לאחת מהטובות ביותר בעולם.

כדי להבטיח שהביקור שלכם בלונדון יתנהל על הצד הטוב ביותר, חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת מקום ואזור הלינה המושלם עבורכם בהתאם למטרת הנסיעה, הדרישות וההעדפות שלכם והתקציב העומד לרשותכם.

סוג המלון, השירותים שהוא מציע והמיקום שלו יכולים לעשות את כל ההבדל בין חופשה חלומית שתשאיר לכם חיוך רחב על הפנים וחשק לעוד לבין חוויה מאכזבת שתשאיר לכם טעם מר בפה.

אין לנו ספק שהמדריך המקיף הזה יעזור לכם להוציא את המירב מהטיול שלכם בלונדון ולהיסגר על המלון המושלם עבורכם בכלום זמן וללא מאמץ.

אז למה אתכם מחכים? תארזו מזוודות, תזמינו מלון וכרטיסי טיסה כי לונדון כן מחכה לכם! נסיעה טובה!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן