סדרה טורקית: 9 סדרות טורקיות מומלצות לשנת 2024

כבר שנים שהסדרות הטורקיות מושכות צופים מכל העולם להתאהב בעלילות עמוסת דרמה, אהבה ואקשן.

יותר מ-650 מיליון צופים ביותר מ-140 מדינות בעולם כבר התמכרו (ובצדק!) מה שמשאיר לנו את התפקיד החשוב – לדרג לכם את הסדרה הטורקית המומלצת לשנת 2024.

מחפשים מבחר של סדרות טורקיות?
התקדמו לאחת האלטרנטיבות הבאות לקבלת מקסימום תוכן במינימום כסף:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
איזון בין עלות לאיכות
לוגו של YES
.YES
הסוד בפרטים הקטנים
למידע נוסף
השורה התחתונה
YES הבינה כבר מזמן שכדי לרצות את כולם, צריך להתייחס לא רק לתוכן אלא גם לחוויית השימוש של הצופה, בגלל זה הם העבירו את המשתמשים שלהם לפרופילי צפייה אישיים- חוויית צפייה שמותאמת אישית בשבילכם.
יתרונות
ניווט קל ונוח
דיסני+ לחצי שנה
כמות תכנים גדולה ומגוונת
אפליקציה לנייד ולטאבלט
חסרונות
לא הכי זולים אבל מציעים כמה בונוסים שווים ויוצאים במבצעים משתלמים.
תמורה טובה למחיר
לוגו של פרטנר tv
PARTNER TV
צפייה מגוונת
למידע נוסף
השורה התחתונה
פרטנר tv לא רוצה שתהיו מתוסכלים כי פספסתם את התוכנית האהובה עליכם והיא עשתה כל מה שהיא יכולה כדי ליצור מערכת שמנגישה את התוכן בכל זמן באמצעות הקלטות לענן וכפתור ה-catch up.
יתרונות
תוכלו להתחבר ל-5 אמצעי צפייה במנוי אחד
שלט חכם נוח לשימוש
גישה לנטפליקס
אפשרות להורדת מגוון אפליקציות ענק
חסרונות
הספרייה האישית של פרטנר לא מפוצצת בתוכן, אבל נטפליקס הוא השלמה די טובה למה שאין להם ככה שזה מתאזן.

אפילו בנטפליקס כבר זיהו את רמת הביקוש הגבוהה ומציעים מבחר סדרות לצפייה בקטגוריית סדרות טורקיות.

בעזרת אפליקצית VPN חינמית אפשר לפתוח בנטפליקס כמות מטריפה של תכנים שחסומים לישראלים – נסו VPN בחינם והיחשפו לתכנים חדשים – הורידו כאן

אין ספק שהטורקים יודעים איך לשבות את הלב שלנו עם הסדרות הטובות והפופולריות ביותר בעולם, כיום טורקיה היא יצרנית הסדרות השנייה בגדולה בעולם, אחרי ארצות הברית. 

ברוב הסדרות אורך הפרקים הוא בין 90 ל-120 דקות לפרק בשבוע, ולמרות זאת, לאורך כל הפרק העלילה עדיין מעניינת, סוחפת ומרגשת עד הסוף.

בחלק מהסדרות התחילו לקצר את אורך הפרקים כדי להקל על הדרישות ולשפר את התנאים של שחקנים שמתקשים לעמוד בקצב העבודה בתעשייה.

אתם כבר התמכרתם? גם אם כן וגם אם לא, הגעתם בדיוק למקום הנכון. דירגנו את 9 הסדרות הטורקיות הכי טובות שיגרמו לכם להיסחף ולהתרגש כל פעם מחדש, והוספנו גם מדריך מלא שכולל את כל מה שאתם צריכים לדעת בנוגע לסדרות טורקיות.

אז בואו נצא לדרך ונכיר את..

9 הסדרות הטורקיות הכי טובות לשנת 2024

1

הסולטאן Muhteşem Yüzyıl

אהוב בכל העולם
הבחירה שלנו
הסדרה הזאת עשתה כל כך הרבה רעש, בעיקר בגלל שכמעט ונאסרה לצפייה בטורקיה בטענה לביזוי הסולטאן והצגתו כרודף נשים. אבל למרות הביקורות בטורקיה, יש לה מעל 200 מיליון מעריצים בעולם והיא אחת הסדרות הכי יקרות שהופקו שם.
10
VPN מומלץ
תורידו בחינם אפליקצית VPN וזה יפתח לכם המון המון תכנים חדשים באפליקציית הנטפליקס שלכם – תכנים שחסומים לישראל
Disclaimer text….

הסולטאן היא הדרמה הטורקית הכי מפורסמת בעולם והיא עמוסה בעלילה סוחפת ומעניינת שתשאיר אתכם מרותקים למסך.

בתחילת שלטונו של הסולטן סולימן, בגיל 26, הוא שאף לבנות אימפריה חזקה יותר מזאת של אלכסנדר מוקדון ולהפוך את העות'מאנים לבלתי מנוצחים.

הוא מגיע לניצחונות גדולים בעזרת העוזרים שלו והשם שלו הופך למפורסם בעולם המוסלמי. לאורך 46 שנים בשלטון התהילה שלו כלוחם והשליט הגדול ביותר לגילו מתפשטת למזרח ולמערב.

הסדרה מציגה את חיזוק כוחו של סולימן בעזרת שר המדינה הגדול, פרגלי איברהים, הוא מחזק את שלטון החוק ברחבי האימפריה, פוגש דיפלומטים זרים ומתכונן לקמפיינים צבאיים, כל זה קורה על רקע המתיחות בין אירופה הנוצרית לבין האימפריה העות'מאנית.

הסדרה מתמקדת גם ביחסים בין בני ביתו של הקיסר כמו הסתבכויות רומנטיות ויריבויות כמו השנאה שבין הורם סולטאן (אשתו החוקית של סולימן) לבין מאהידווראן סולטאן שהיא אימו של בנו הבכור של הסולטן, ההסתבכות של פרגלי איברהים עם חדיג'ה סולטאן, אחותו של סולימן וגם, מהו התפקיד הרשמי של האפסה סולטאן, אימו של סולימאן.

2

הבור Çukur

דרמטי במיוחד
מרתקת
סדרה מלאה אקשן, מתח ותהפוכות דרמטיות בעלילה.

הסדרה מתרחשת באחת השכונות המסוכנות ביותר באיסטנבול, צ'וקור. ועוסקת במשפחת פשע מפורסמת עם כללים יוצאי דופן שישלחו את כל המשפחה למסע שיערער את כל היסודות שלהם.

"הבור" היא השכונה המסוכנת ביותר באיסטנבול והבור שאיסטנבול נופלת לתוכו! משפחת קוסובה החזקה שולטת בגטו, איידריס קוסובה הוא הסנדק של השכונה ויש לו כללים שאסור לאף אחד להפר, במיוחד בעסק שלו בעולם הפשע, והכלל החשוב ביותר, בינתיים, הוא איסור על סמים.

אסור לייצר, להשתמש או למכור סמים בבור, אבל יום אחד אדם בשם "ורטולו" חוזר לבור והוא נחוש לשבור את "איסור הסמים" של משפחת קוסובה.

בהתחלה, ורטולו מנסה לנהל משא ומתן עם משפחת קוסובה אבל כשהבקשה שלו נדחית הוא תוקף את השכונה ואת משפחת קוסובה.

3

משחק הגורל Kaderimin Oyunu

חיים כפולים
עצובה
"משחק הגורל" היא אחת מהסדרות הטורקיות הכי טובות שתוכלו לצפות בהן!

הסדרה עוסקת באחד הנושאים הכי נפוצים בדרות טורקיות- משברים משפחתיים. אסייה וילדיה ננטשים על ידי אב המשפחה ונאלצים לחיות במנוסה בשל אירוע טרגי שפוקד אותם. בעזרת מפגש עם מאהיר שמוצא להם מקלט, חייהם משתנים.

סוריה אקין אקינוזו, השחקן הטורקי המפורסם מגלם את דמותו של ג'מאל, גבר שעוזב את אשתו וילדיו במטרה לשפר את המצב הכלכלי של המשפחה.

אשתו, אסייה הצעירה עזבה את הבית של אימה החורגת כשהייתה בת 17 והתחתנה עם ג'מאל, היא מקריבה את חייה כדי לגדל את שני ילדיה לבד גם בתפקיד האם וגם בתפקיד האב.

אחרי שנים שג'מאל לא חוזר ואסייה מגדלת את הילדים לבד, הכול משתנה כשהיא רואה את בעלה עם אישה עשירה וילד.

4

חלומות בהקיץ Erkenci Kuş

השראה על כוחם של חלומות
אהובה במיוחד
אחת הסדרות המוכרות בקטגוריית הסדרות הטורקיות. זכתה לפופולריות גדולה, מעריצים ומעריצות ושברה שיאי צפייה.

שבו מול הטלוויזיה, עם נשנושים, שתייה וכריות נוחות כי את הסדרה הזו לא תרצו לעזוב.

"חלומות בהקיץ" הוא סיפור על ילדה בשם סאנם אידין (בגילומה של דמת אוזדמיר), היא עובדת בחנות הקטנה של אביה ופותחת את החנות בשעות הבוקר המוקדמות.

היא עוזרת בחנות בגלל מחלתו של אביה, היא פותחת את החנות ועובדת עד שאבא שלה מגיע ואז היא מתחילה להתרכז בחלומות שלה לחיים ועובדת על ספר שהיא מנסה לכתוב. 

החיים של סאנם משתנים כשהיא פוגשת את קאן דיוויט (בגילומו של קאן ימאן), איש עסקים נאה ומצליח שמנהל משרד פרסום. 

5

אהבה אסורה Aşk-ı Memnu

תשוקה ומציאות נפגשים
סוחפת
דרמה טורקית שזכתה להמון מעריצים, מלאת תפניות בעלילה, שיברונות לב ומתח כמו כל דרמה טורקית איכותית.

עדנאן איבד את אשתו לפני 11 שנים והקדיש את כל תשומת לבו לבתו ניהאל ולבנו בולנט. הוא גר באחת האחוזות הבולטות שיש בבוספורוס באיסטנבול יחד עם בנה של קרובת משפחתו, בהלול, והמטפלת של ילדיו.

בהלול מחפש שלווה, ביטחון ואושר באחוזה של עדנאן ואז הוא פוגש את ביהטר האלגנטית והיפה ומוצא תשוקה גדולה. כל מי שפגש את ביהטר נדהם, אנשים מקנאים בה או מתאהבים בה.

בהלול וביהטר מתאהבים עד מעל הראש, אבל רומן האהבה הסודי שלהם ישפיע בקרוב על כל אחד מבני המשפחה!

6

כסף Gümüş

אהבה חד צדדית
סיפור אהבה
מלודרמה טורקית ששודרה במקור בטורקיה מ-2005 עד 2007. "כסף" היא אחת מהסדרות הטורקיות הראשונות שהפכו לפופולריות מאוד במזרח התיכון.

הסדרה עוקבת אחרי המצוקה של אישה צעירה, יפה ופשוטה בשם כסף (בגילומה של סונגול אודן) שמתחתנת עם בן למשפחה עשירה. סבו של מהמט מציע לו להתחתן עם כסף אחרי שחברתו נהרגה בתאונת דרכים. 

כסף אהבה את מהמט עוד מאז שהם היו ילדים, בהתחלה היא שמחה מאוד על הנישואין ואז מתייאשת כשהיא מבינה שהלב שלו לא שאמת שייך לה. בסופו של דבר, מהמט מתאהב בה, והחלום שלה מתגשם. 

7

ארטורול התחייה Diriliş Ertuğrul

מלחמות שליטה
הופכת את הבטן
הסדרה הטורקית "ארטורול: התחייה" היא בין הסדרות הטורקיות הכי טובות ופופולריות בעולם.

הסדרה מתמקדת בשבט "קאיה" שהוא אחד מהשבטים הטורקים שנמלטו ממרכז אסיה אחרי שהשלטון המונגולי התחילו בצעדה הנוראה. המסע של שבט ""קאיה" באנטוליה היה מלא בקשיים של הגירה, רעב וסכסוכים. 

למנהיג הקשיש של השבט, סולימן שאה, יש שני בנים שמועמדים להיות היורשים שלו, גינדודאו וארטורול, אבל לארטורול לא הולך להיות קל לזכות להיות היורש, הוא צריך להרוויח את זה וחייב להיות מקובל על ידי אדוני השבט.

8

חרב הים התיכון Barbaroslar Akdeniz’in Kılıcı 

סדרה היסטורית
שחקנים מעולים
הסדרה מספרת את הרפתקאותיהם של ארבעה אחים הנלחמים בגאות ובסודות הים במרדף אחר הסוד הקדוש.

"חרב הים התיכון" היא סדרה טורקיות של אנגין אנטל ואחת מהסדרות ההיסטוריות שכולם חיכו לה, במיוחד אחרי ההצלחה של הסדרה "ארטורול". 

הסיפור עוקב אחרי הניצחונות של הצי העות'מאני בים התיכון ועל דרכם של היירדין ברברוסה, אישאק, איליאס ואורוק רייס, 4 אחים מלחים שמגנים על המולדת.

9

דירת התמימות Masumlar Apartmani

מבוסס ל סיפור אמיתי
מרגשת
הסיפור של הסדרה הזאת שונה מעלילות הדרמה הטורקית הנפוצות וקל מאוד להתאהב בפרקים המסתוריים שלה.

"דירת התמימות" היא סדרה טורקית שמבוססת על סיפור אמיתי מהרומן הפסיכולוגי של ד"ר גולסרן בודייצ'יוגלו.

הסיפור מתמקד בהאן שגר עם שלושת אחיותיו ואביו החולה בדירה. כמעט כל האחים סבלו מטראומות פסיכולוגיות שונות.

פארה זיינפ מגלמת את אינצ'י, בחורה שעוברת לגור עם משפחתה באותו בנין של האן. הסדרה הזו מלאה בריגושים, דרמה וטוויסטים. המשחק הקלאסי של כל צוות השחקנים פשוט מדהים.

המדריך המלא: איך תצליחו לבחור סדרה טורקית מומלצת?

אם עדיין לא יצא לכם לצפות בסדרה טורקית, אתם כנראה לא יודעים מה אתם מפסידים. לא סתם הסדרות הטורקיות הפכו למבוקשות ופופולריות בכל העולם.

הן מציעות עלילה רוויית מתח, אקשן, תהפוכות גורל, דרמה משפחתית, שיברונות לב, אהבות אסורות, מלחמות כוח, יורשים בלתי חוקים וילדים יתומים. אין נושא שהן לא נגעו בו.

כמובן תמיד יהיו אנשים שפחות יתחברו לעלילה ולסוג המשחק הדרמטי והריגשי במיוחד של השחקנים הטורקיים, אבל בסך הכול יש כל כך הרבה קווי עלילה שבטוח תוכלו למצוא סדרה שתרתק אתכם.

מה מיוחד בדרמות הטורקיות?

בזכות הטכנולוגיה של היום הקהל מקבל בברכה הפקות מכל רחבי העולם, אבל השאלה היא למה הסדרות הטורקיות הפכו לכל כך פופולריות בעולם?

אחת התשובות היא ההפקה, כל פרק מצולם בצורה ייחודית. בכל שבוע צוות הסדרה מפיק פרק של כשעתיים וחצי, שזה כמו אורך של סרט מלא ואפילו די ארוך. דבר אחד בטוח, שעות רבות מאוד של עבודה קשה עומדות מאחורי כל פרק.

בהפקות הטורקיות יש כמה נושאים עיקריים, המשפחה נמצאת בעיקר בחזית. זאת יכולה להיות משפחה שמגלה תלות או מחויבות או משפחה עם רקע של טראומות ועוד, המשפחה לרוב תהיה ברקע. אהבה היא נושא מרכזי נוסף וגם משולשי אהבה.

בדרך כלל, הפקות טורקיות מצולמות בלב טורקיה, איסטנבול. אם זה לא הכרחי לעלילה רוב הצילומים מתבצעים בעיקר בעיר ולא במקומות עם תפאורה.

הבניינים הזוהרים והנופים המדהימים של ים הבוספורוס שמחבר בין אירופה לאסיה, והנופים הטבעיים הם בעיקר הדברים היפים בעיר שמספקת נופים אמנותיים לצילום. 

אתרים לצפייה בסדרות טורקיות מומלצות עם כתוביות באנגלית

מחשב נייד מונח על שולחן ומולו ידיים עם שעון חכם בחולצה ורודה וברקע חלון

Turkish 123

באתר הזה תוכלו לצפות בתוכניות הטורקיות האהובות עליכם עם כתוביות באנגלית וגם חדשות על ההתרחשויות האחרונות בסדרות.

האתר מאורגן מאוד ותוכלו לראות את הסדרה שאתם צופים בה בעמוד הבית של האתר. יש גם קטגוריות משנה של סדרות, פרקים, שנה, ז'אנר ועוד.

בסך הכל, ממשק המשתמש באתר די פשוט ונוח לשימוש.

WatchTurks

גם באתר הזה תוכלו לצפות בתוכניות הטורקיות האהובות עליכם עם כתוביות באנגלית, אבל החלק הכי טוב הוא שיש בו גם סרטים טורקיים. תוכלו למצוא את הפרקים האחרונים של תוכניות טורקיות חדשות וגם את כל הפרקים של תוכניות ישנות יותר. 

החיסרון הוא שתצטרכו לקנות מנוי צריך לקנות מנוי כבשביל כל התוכן שקיים באתר. אם תחליטו לשלם על מנוי תוכלו להנות מהחלק הכי טוב- בלי פרסומות! אל תדאגו, התשלום מאובטח, בהבטחה של האתר.

Kinemania

באתר הזה תוכלו לצפות בסדרות ישנות וחדשות עם כתוביות באנגלית וגם לבקש ממנהל האתר לתרגם סדרה שתרצו.

תוכלו למצוא רשימה של סדרות טורקיות עם כתוביות באנגלית בצד ימין של האתר ואפשרות חיפוש לפי סדרה. האתר הזה יאפשר לכם לצפות בכל הסדרות בחינם!

Natabanu

תוכלו למצוא באתר הזה סדרות וסרטים טורקיים, עם כתוביות באנגלית וגם פורום שבו אפשר להתכתב על הפרקים האחרונים בסדרה או אפילו לבקש תרגום.

לאתר יש ממשק קל מאוד לשימוש והקישורים שזמינים באתר באיכות טובה. האתר מפרסם יותר מקישור אחד לפרק אחד ככה שתוכלו לבחור בשרת שהכי עובד בשבילכם.

WLext

אתר לצפייה בתוכניות טלוויזיה בינלאומיות שבו תוכלו למצוא את הטלנובלות והסרטים האהובים עליכם. חוץ מסדרות טורקיות תוכלו למצוא גם תוכניות פיליפיניות ותאילנדיות, והכל עם כתוביות באנגלית.

המשתמשים באתר יכולים לבקש סדרת טלוויזיה או סרט, והמנהלים יבדקו אם יש להם את התוכן המסוים.

Turk TV Series

אתר חינמי ומאובטח מעולה לצפייה בסדרות טורקיות עם כתוביות באנגלית. באתר הזה תוכלו גם לקרוא ביקורות על תוכניות טורקיות, לקבל את החדשות האחרונות על הסדרה ולראות את הקטגוריות השונות שזמינות לצפייה.

האתר הזה כולל פשוט הכל! אימה, היסטוריה, סיפור אהבה, רומנטיקה, סיפורי בלשים, קומדיה, אימה ועוד, כל הז'אנרים האלה זמינים לצפייה. הוא כולל את כל הפרקים האחרונים, מתוחזק בצורה טובה ומתעדכן כל הזמן עם תוכן חדש. תוכלו לקבל בידור ללא הפסקה!

סדרה טורקית: שאלות ותשובות

בחור צעיר בחולצה ירוקה מחזיק שלט ושם יד המצח וחושב רקע לבן

האם יש סדרות טורקיות כמו "אהבה אפלה"?

אם אהבתם את "אהבה אפלה" כדאי לכם לנסות גם את "אהבה לא מבינה מילים", זאת סדרה מעולה עם 2 עונות.

מהי הסדרה הטורקית הארוכה ביותר?

"סמטאות" הפכה לתוכנית הטלוויזיה הטורקית הארוכה ביותר בכל הזמנים עם 15 עונות עד עכשיו.

האם סדרה טורקית שווה צפייה?

סרטים וסדרות בטורקית מושכים עניין רב לא רק בטורקיה, אלא בכל העולם. אי אפשר להתווכח עם עובדות-טורקיה מציעה סדרות טלוויזיה מעולות לכל העולם.

האם סדרות טורקיות זמינות לכולם?

כן! טורקיה היא אחת מהמדינות שמייצרת תוכניות טלוויזיה הכי מהר ותופסת חלק נכבד מהשוק שהולך וגדל. טורקיה עקפה את מקסיקו וברזיל והפכה ליצואנית הטלוויזיה השנייה בגודלה בעולם אחרי ארצות הברית. תוכלו למצוא לא מעט אתרים לצפייה ישירה עם כתוביות באנגלית שכוללות בתוכן את כל הסדרות המעולות האלה!

סדרות הטלוויזיה הטורקיות הן בין הארוכות בעולם, וזה בדיוק מה שהכי טוב בהן!

השורה תחתונה

שתי בחורות מחייכות יושבות על ספה עם כריות צבעוניות וצופות בסדרה טורקית

צפייה בסדרה טורקית תהיה אחד החלקים המספקים ביותר ביום שלכם, במיוחד אם אתם אוהבים סדרות (מי לא?) אין לנו ספק שהסדרות המעולות שהמלצנו עליהם יעזרו לכם למצוא סדרה טורקית סוחפת ומרגשת שתוכלו לצפות בה ולהנות מכל רגע!

מקווים שתהנו ולא תתמכרו (יותר מידי)!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

2 תגובות
הכל הכי עוזר הציון הכי גבוה הציון הכי נמוך הוספת סקירה
  1. תגובה
    אחת שאוהבת סדרות טורקיות 25 באוקטובר 2023 ב22:01

    המלצה לסדרה טורקית יפה בסגנון של "הקש על דלתי" או "האריה" , "הכלה מאיסטנבול" ???

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן