מסעדה מומלצת: 10 מסעדות מומלצות בישראל לשנת 2024 [המדריך המלא]

איך אפשר להתחיל לכתוב בכלל על סצנת האוכל והמסעדות בישראל? עולם של שפע של אפשרויות, צבעים, טעמים, וריחות מכל העולם שמתאחדים במדינה אחת קטנה וטעימה.

בגלל שישראל מייצגת שילוב של היסטוריה ומודרניזם, מבקרי האוכל יכולים לצפות לשפע של מאכלים מסורתיים בטעמים אותנטיים לצד מנות עם השפעה בינלאומית.

ממהרים? הנה 3 המסעדות המובילות בדירוג שלנו:

השורה התחתונה
הבחירה שלנו
מסעדת אלנה (ALENA), מלון נורמן, תל אביב
אלנה (ALENA)
טעמים נפלאים
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
מסעדת אלנה שיושבת במלון נורמן, היא אחת המסעדות האלגנטיות בתל אביב עם תפריט שמשלב את אירופה והים התיכון.
במקום השני
מסעדת מיכאל ביסטרו מקומי
מיכאל ביסטרו מקומי
מגוון מנות
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
אם לא רק בשביל הרוח, הים והנוף המטורף שאפשר לראות רק באזור הגליל, אז לפחות כדאי לבקר במסעדת מיכאל, הביסטרו המקומי בשביל אוכל מעולה.
במקום השלישי
מסעדת רוברטה וינצ'י, פרדס חנה-כרכור
רוברטה וינצ'י
קטנה ומפתיעה
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
המסעדה האיטלקית הצנועה בלב כרכור מפנקת את הסועדים באוכל איטלקי מענג שמבוסס על חומרי גלם מקומיים באיכות הגבוהה ביותר.

ברחבי הארץ יש מספר עצום של מסעדות יוצאות דופן שמגישות את מיטב המנות מהמטבח הישראלי והים תיכוני ומנות משאר תרבויות האוכל בעולם.

בדירוג שלנו תוכלו למצוא את המסעדות הכי טובות בישראל לשנת 2024, ואם זה לא מספיק הוספנו לקינוח מדריך מלא על כל מה שקשור לתרבות האוכל העשירה של המסעדות בישראל.

מוכנים? בואו נצא למסע קולינרי ביחד!

קבלו את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

10 המסעדות הכי טובות בישראל לשנת 2024

1

מסעדת אלנה (ALENA), מלון נורמן, תל אביב

טיול לנאפולי
הבחירה שלנו
מסעדה שמסמנת וי על כל הקריטריונים עם איכות, שירות וטעמים מעולים.

השף ברק אהרוני שם רף גבוה מאוד על הצלחת של תל אביב, ומציע לסועדים תפריט בהשראה אירופאית עם נגיעה ים תיכונית.

המסעדה קצת פחות רשמית וקצת יותר נגישה מה-"בראסרי" הקלאסית שישבה שם לפניה. מסעדת אלנה מצליחה ליצור הצגה מעודנת של מנות עם מרכיבים איכותיים ביותר.

יש אפשרות לאכול במרפסת, בחדר האוכל היפה או בחדר האוכל הפרטי. התפריט מציע מנות כמו פסטה ממולאת טלה, דניס טרי וצלעות טלה.

אחרי שתאכלו במסעדת אלנה, אין לי ספק שתסכימו שזאת אחת המסעדות הכי טובות בישראל.

2

מסעדת מיכאל ביסטרו מקומי (Michael Local Bistro), נהריה

פופולרית
מנות מקוריות
מוכנים לצאת לדרך לאחד הקצוות היפים של המדינה? תארזו מזוודות וצאו לצפון.

השף מיכאל גרטופסקי פתח את המסעדה אחרי שניהל את המסעדה בהרברט סמואל בתל אביב במשך שנים.

צמחונים יופתעו לטובה למצוא מלא מנות צמחוניות כמו סלק צלוי וירקות טריים, כרובית ועלי כרוב ממולאים עם פריקה, עשבי תיבול טריים, יוגורט ושמן זית.

חובבי בשר יחגגו על פריים ריב עם מח עצם וירקות קלויים ומי שמעדיף פירות ים, אתם הולכים לעוף על הקלמרי על הפלנצ'ה שמתובל עם פלפל שחור, תפוחי אדמה קלוי ושמנת חמוצה.

מבקרי האוכל מהארץ ומהעולם עושים את הטיול לצפון רק כדי לאכול במסעדת השף המפורסמת של מיכאל. זאת ללא ספק אחת המסעדות הכי טובות ובולטות שקיימות היום בישראל.

3

מסעדת רוברטה וינצ'י, פרדס חנה-כרכור

איטלקית משפחתית
איכותי
אווירה משפחתית וחמה, אוכל איטלקי משובח והמון המון צניעות.

כמו שאפשר לצפות מהאזור הקסום הזה, המסעדה מוקפת בעצי פרי, גינת תבלינים והרבה הרבה ירוק. 

בין המנות שבתפריט תוכלו למצוא אורקייטה מנסף, פיצה פוטנסקה, ניוקי ביוגורט חם, ריקולינה סרדינים, פסטה לימונה ועוף צלוי בטאבון. 

תוכלו להיות בטוחים שאתם הולכים ליהנות ממסעדה איכותית, מאווירה משפחתית וצנועה, חומרי גלם איכותיים ותחושה של בית מחמם לב באמצע הכפר. 

4

מסעדת VIVINO, חיפה

חוויה אותנטית
עיצוב ייחודי
נכנסת לדירוג שלנו עוד אחת מהמסעדות הטובות והבולטות בישראל.

מסעדת VIVINO היא מסעדה איטלקית משובחת שמגישה פסטה ופיצה תוצרת בית לצד מגוון עצום של פירות ים, בשר, מנות טבעוניות ומנות ללא גלוטן.

חוץ מהאוכל הטעים בקטע מוגזם, העיצוב של ה-VIVINO הוא זה שיכבוש לכם את הלב. לצפות בטאבון הענק שהם יבאו ישירות מאיטליה ואת הבצק נפתח רגע לפני שנכנס לתנור, זאת חוויה בלתי נשכחת שתשאיר גם הנפש שלכם שבעה.

המסעדה יושבת בשקט בשקט בתוך חורשת אורנים עם חצר קסומה ורומנטית מאוד בערב חמים, צמחים ופרחים מקשטים את החלק הפנימי והטעמים של איטליה מגיעים בטיסה ישירה אל הצלחת שלכם. אהבה מהביס הראשון! 

5

מסעדת לוויתן, אילת

אווירה רגועה
המבורגר
מוזמנים ליהנות מחוויה שתגרום לכם להזיל ריר כל הדרך לאילת.

מהפינה הצפונית בחיפה יורדים עד לקצה הדרומי של ישראל לחופשה באילת, ישירות למסעדת לוויתן. מסעדת לווייתן היא מקום מושלם לשבת לאכול עם המשפחה והחברים עם אוכל מעולה ואווירה קלילה.

אם אתם מחפשים חווית אוכל רגועה עם צמחים טריים ושפע של אור שמש טבעי, בחודשים הפחות עמוסים של אילת תוכלו ליהנות מאווירה שלווה ומרעננת רחוק מכולם.

אחרי תקופה מאתגרת של השנתיים האחרונות, מסעדת לוויתן מציעה תפריט מצומצם של 2 המנות האהובות ביותר מהתפריט הקודם: המבורגר לה ביג מס ושרימפבורגר.

6

מסעדת אורי בורי (URI BURI), עכו

לחובבי דגים
תפריט מגוון
המסעדה יושבת בבית עותומאני עתיק בן 400 שנה מול החומות המערביות של העיר העתיקה בעכו, ממש צמוד לים.

כבר מעל  ל-20 שנה, תוכלו למצוא במסעדת אורי בורי את הדגים ופירות הים הכי טובים שיש לים להציע, בהבטחה. אם עוד לא ביקרתם, תשאלו את מי שכבר ביקר, זה ביקור חובה לכל מי שרוצה ליהנות מאחת מחוויות האוכל הטובות ביותר שיש לישראל להציע.

מסעדת הדגים אורי בורי של השף הישראלי המפורסם אורי ירמיאס משתלבת עם קסם ההיסטורי של העיר עכו ומחזירה את הסועדים לעידן אחר עם קשתות האבן ועיצוב הפנים המסורתי והמהפנט.

מנות שמוגשות בצורה מושלמת, לרוב בידי השף בכבודו ובעצמו, שאוהב את כל האורחים והסועדים אצלו במסעדה לא משנה כמה שנים הוא כבר בתחום. אהבת אדם היא ללא ספק ערך עליון בעיני השף המקסים הזה.

אם אתם אוהבים פירות ים, ואפילו אם לא ממש, אתם חייבים לבקר שם, תופתעו לגלות שלא מדובר רק במנה, אלא במי שמכין אותה.

צדפות, אנשובי, סשימי, שרימפס נא ותמנון מעטרים את תפריט המנות הראשונות, בזמן שדגי זאב, ברמונדי ובשר סרטנים הולכים להפוך לכם את המנה העיקרית לחגיגה קולינרית בלתי נשכחת.

7

מסעדת דיאנא (DIANA), נצרת

מסעדת בשרים
אותנטית
מסעדת דיאנא היא מסעדה מעולה שתוכלו לבקר בה בנצרת ויש לה אפילו סיפור רקע מרתק.

בשנות ה-60 דיאנא נפתחה במקור כבית קולנוע, יום אחד, אחד הסדרנים החליט לבשל כמה מאכלים חמים לקהל בזמן ההפסקה. 

אנשים עפו על הרעיון, ותוך זמן לא ארוך מאותה נקודה, אותו סדרן ביחד עם הבן שלו המשיכו לבשל עד שהפכו למסעדה המוכרת שאתם הולכים לאכול בה. מטורף נכון? 

הבן, השף דוחול ספיד המשיך את מה שאבא שלו התחיל והרחיב אתה דיאנא להיות אימפריה קולינרית. תוכלו לצפות לטעום ממנות מסורתיות וים תיכוניות בסביבה מיוחדת במינה. 

8

מסעדת מגדלנה (MAGDALENA), מתחם הגליל, כביש 90, מגדל

תפריט מגוון
טרי וטעים
השם של המסעדה מגיע מהחורבות הסמוכות של מגדלה, עיר הולדתה של מריה מגדלנה.

אל תתנו לכניסה הצנועה במרכז הקניות "מתחם הגליל" להרתיע אתכם, מגדלנה היא אולי מסעדת הגורמה הגלילית הכי טובה בישראל!

הנופים הקסומים של הכנרת מהאולם האלגנטי של המסעדה הופכים את מגדלנה לאפשרות מושלמת לעצירה לארוחת צהריים או ערב, תוך כדי טיול בצפון הארץ.

הבעלים והשף יוסף (זוזו) חנה ממזג את המטבח הגלילי, הלבנוני והים תיכוני הרחב לתפריט חדשני של טעמים מענגים עם שימוש בחומרי גלם מקומיים וטריים.

אל תפספסו את ה-"שישברק" (כופתאות ממולאות כבש וצנוברים), את הכרובית המטוגנת, ריזוטו פירות ים שחורים, סיגרים מסולת ומלבי לקינוח.

9

מסעדת הלנה (HELLENA), קיסריה

נוף מושלם
מבחר רחב
עם הנופים הקסומים של הים, השירות האדיב ומבחר היינות הנהדר, מסעדת הלנה מייצרת חוויה קולינרית יוצאת דופן ובלתי נשכחת.

במיקום מושלם ממש מעל נמל קיסריה העתיקה, מסעדת הלנה היא אחת האפשרויות הכי טובות שתוכלו לבחור אם אתם מטיילים באזור העתיק מהתקופה הרומית ואחד האזורים היפים ביותר בארץ, קיסריה.

בבעלות משותפת של השף המוכשר עמוס שיאון והשף אורי ירמיאס, המסעדה מציעה מבחר גדול מאוד של פירות ים, מנות בשר ומנות צמחוניות. הם מייצגים בצורה המושלמת את המטבח הישראלי המודרני, לצד השפעות איטלקיות ויווניות.

10

מסעדת אם 25 (M25), תל אביב

מראה יכול להטעות
משביע
מסעדה לקרניבורים וחובבי מנות בשר מובחרות המציעה מגוון בשרים בצלייה על פחמים וברטבים מושלמים.

מאז שהמסעדה נפתחה ב-2015, היא מגישה לחובבי הבשר המושבעים מנות בשר מזרח תיכוניות כמו העראייס המיוחדות שלהם (פיתות במילוי טלה על האש), כריכי קורנדביף ולשון בקר.

האירוע המרכזי מתקיים ממש על דלפק הבשר; אתם בוחרים את הנתח המועדף עליכם מהאפשרויות כמו סינטה, רצועה ניו יורקית, פריים ריב, ואת הרטבים השונים.

בזמן שתראו את הצלייה על הפחמים במטבח הפתוח, הריר שלכם יתחיל לנזול והבטן שלכם תתחיל לקרקר, גם אם לא באתם רעבים.

ורק עוד דבר אחד, אל תשכחו להשאיר מקום לקראק פאי האגדי שלהם, בבקשה!

מסעדות מומלצות בישראל: איך תבחרו מסעדה שתקלע לטעם שלכם?

בואו נגיד את האמת, אכילה היא בעצם הבילוי הלאומי בישראל. כולם אוכלים, כולם מתעסקים באוכל, כל הזמן, בכל מקום! ברחוב, בחוף הים, באולמות אירועים, באירועי תרבות, במסיבות, ביום ובלילה, בסמטאות חשוכות ובמרכז העניינים, תמיד תמצאו ישראלים אוכלים איפשהו. 

במדינת ישראל תוכלו למצוא תערובת של תרבויות מכל העולם, וזה בדיוק מה שתמצאו במטבח הישראלי. הוא מורכב ממגוון של טעמים ומרקמים, ניגודים, דמיון ויצירתיות מכל קצוות העולם על צלחת אחת. 

אוכל ישראלי הוא מיזוג נדיר של מזרח ומערב, מה שמביא לתוצאות של שפע קולינרי שרק גדל וגדל בשנים האחרונות. 

מסעדות בישראל

מדינה כל כך קטנה, עם תרבות אוכל עצומה ומעוררת קנאה בינלאומית.

מה שעושה את תרבות האוכל הישראלית לכל כך ייחודית הוא המספר העצום של ההשפעות מכל העולם שעיצבו את המנטליות להיות מה שהיא היום.

כל כך הרבה אנשים עלו לארץ ישראל במהלך השנים, הם הגיעו מכל קצוות העולם בתקופות שנים שונות, ויצרו מרקם אנושי שמוגדר במונח הקלאסי "קיבוץ גלויות".

יהודים מכל העולם עוברים לגור בישראל ומביאים איתם את התרבות של המדינה והאזור שבו גדלו, יחד עם זה גם את המאכלים המקומיים.

אוכל רחוב ישראלי הוא הדרך המושלמת להציג את תרבות האוכל של המדינה, עם עשרות מאכלים וטעמים שונים שאתם רק יכולים לחכות לטעום. אם תטיילו בשווקים ההומים של ירושלים או תל אביב, תבינו מאוד מהר שיש הרבה מה לראות, לעשות ולאכול. כולם מחפשים משהו טעים בכל רגע נתון.

איזה מאכלי רחוב תוכלו למצוא בישראל?

מחבת עם שקשוקה ועל ידה גמבה ביצים ועשבי תיבול

פלאפל

פלאפל היא המנה הלאומית של ישראל. הוויכוח על מה המקור של הפלאפל לא ייגמר לעולם, אבל האמת? זה כל כך לא משנה שהיום אתם יכולים למצוא אותו בכל מקום שרק תגיעו אליו. פלאפל זה מצרך יום-יומי, מסוג הדברים שאפשר לאכול תמיד, אין מצב שזה לא בא בטוב.

כשזה מגיע לאוכל רחוב, פלאפל יכולה להיות אופציה קלילה ומושלמת לארוחה זריזה וממלאת. בתוך פיתה עם חומוס, טחינה, חמוצים וסלט, עגבניות טריות וחציל מטוגן תקבלו את ארוחת הצהריים האולטימטיבית "על-הדרך".

חומוס

אם פלאפל הוא המאכל הלאומי, אז חומוס ללא ספק לוקח את המקום השני. חומוס יכול לשחק כל תפקיד, מלהיות ממרח לסנדוויץ' לבית ספר ועד לארוחה עיקרית בפני עצמה. 

השילוב הבסיסי של חומוס, טחינה, שום ולימון מספיק טעים בפני עצמו, אבל יש כל כך הרבה דרכים וסגנונות שונים להכין חומוס וכמו שכולם יודעים, זאת אומנות.

לחומוס בדרך כלל מצטרפות נבחרת של תוספות, מביצים קשות ועד לבשר ופול, המגוון הוא אין סופי והמבחר? תוכלו למצוא חומוסייה כמעט בכל מקום.

שקשוקה

שקשוקה הגיעה במקור מתוניס ונחשבת לאחד המאכלים הנפוצים יותר בישראל. בדרך כלל מדובר במתכון די פשוט: ביצים עלומות שמונחות על רוטב עגבניות מתובל עם בצל, שום מלח ופלפל שחור בכל מיני סגנונות, חלק מהם כוללים גם פלפלים, וכמון. עם זאת,

כל דוכן אוכל וכל מסעדה עובדים עם מתכון ייחודי למנה המעניינת הזאת, כל אחד מביא את הטוויסט שלו.

הדרך היחידה לגלות איפה אפשר למצוא את השקשוקה הכי טעימה בישראל, היא פשוט לטעום שקשוקה בכל מיני מקומות ולמצוא את המקומות שאתם הכי אוהבים.

שווארמה

השווארמה של ישראל, וכל מילה נוספת מיותרת. תוכלו למצוא אותה בכל כך הרבה טעמים וסגנונות, אבל מה שבטוח, אין מצב שלא תצאו מרוצים. שווארמה זה החיים.

תוכלו למצוא שווארמה כבש, הודו ואפילו עגל, ובדרך כלל תתקלו בנתחים שומניים שמשופדים בערימה ענקית על מוט אנכי שמסתובב צמוד לגריל אנכי ונצלה למשך שעות. לכל מנה "מגלחים" מהשיפוד הענק הזה כמות שתספיק לכם לפיתה, לבגט או ללאפה.

המנה נגזרת מהדונר הטורקי, שנפוץ יותר באירופה, אבל השווארמה בישראל שונה בזכות התוספות הכבדות (יחסית). הרבה סלט, חומוס, טחינה, אמבה, וברור שצ'יפס!

סביח

החוק הוא כזה, ישראלים יכניסו את כל מה שהם יכולים בפיתה. כמה שיותר. כל מה שזז. פלאפל, ושווארמה הם דבר שבשגרה, אבל בתאכלס, סביח הוא זה שמייצג הכי הרבה את ההיסטוריה של המדינה.

זה היה במקור מאכל שאכלו יהודי עיראק בשבת בבוקר, והיום? אין מקום שלא תוכלו למצוא בו לפחות סביח אחד. זה גם תמיד בא טוב וגם קליל יותר משווארמה או פלאפל שלפעמים קצת כבדים מידי. ממלאים פיתה בפרוסות חצילים מטוגנות, ביצים קשות, חומוס, טחינה וסלט ירקות ישראלי ונהנים מאחת המנות השוות, הזולות והטעימות שאפשר למצוא בישראל.

חצ'פורי

זה אולי המאכל הלאומי של גאורגיה, אבל חצ'פורי פרץ גם בישראל. זאת הפכה להיות אחת המנות הנפוצות שאפשר למצוא בישראל לארוחות בוקר ובראנץ', באמצע העיר.

הקהילה הגאורגית-ישראלית הגדולה אחראית לכמה מהמאפיות הכי טובות בארץ, ובזכות מנות כאלה הן זוכות להערכה כל כך גבוהה מהחך הישראלי.

חצ'פורי הוא מאפה פשוט בצורת סירה, או בצורה אחרת, ממולא בהרבה גבינה ומעליו ביצה. הוא זול, טעים מאוד ומושלם כדי להתחיל את סוף השבוע או כדי לסיים את היום עם ארוחה פשוטה חמה ומנחמת.

בוריקה בפיתה

אחת היציאות המעניינות שאפשר למצוא כשמדובר באוכל רחוב הישראלי. הבוריקה תפסה תאוצה בשנים האחרונות יותר ויותר.

הגרסה המקורית מגיעה מצפון אפריקה והיא קיבלה טוויסט שהפך לאוכל רחוב שפשוט אי אפשר לפספס. קרפ דק ומלוח ממולא בפירה תפוח אדמה וביצה (ועוד אם רק תרצו, אפילו בשר) בטיגון עמוק נכנס רותח לתוך פיתה עם רטבים חריפים וסלט.

אני לא אגיד יותר מידי, אבל אני יכול לסכם בזה שהשאלה המתבקשת שיש לכם בראש עכשיו: "וואט דה..?! פחמימה בתוך פחמימה בתוך פחמימה?!!" הולכת להפוך מהר מאוד למחשבה אחת פשוטה: "בוא'נה! זה טעים הבוריקה הזה!"

אז מה יש לאכול היום? 

אחד הדברים היפים באוכל ישראלי הוא שאי אפשר באמת להגדיר אותו. המטבח התפתח ונוצר על ידי כור היתוך של תרבויות שהופכות את ישראל למה שהיא: קיבוץ גלויות של טעמים, תרבויות, עמים וסגנונות.

הסגנון הים תיכוני והרענן, עם אלמנטים שחוזרים על עצמם כמו זיתים, חומוס, ירקות, טחינה, פיתות, בצק פילו ודגים.

לכל אחד מהמאכלים שתמצאו במסעדות הישראליות יש שורשים בתרבויות אחרות. את אוסף התרבויות והסגנונות השונים תוכלו לחוות, לראות ולהריח אפילו אם תלכו בשוק, או במרכז תל אביב לדוגמא.

מדהים איך בסיבוב קצר אחד תוכלו למצוא מאכלים מכל כך הרבה מקומות בעולם: מרוקו, לוב, תוניסיה, אלג'יריה, לבנון, תימן, עיראק, מדינות מזרח אירופה, רוסיה, איטליה, ברזיל, גאורגיה והרשימה פשוט לא נגמרת.

המסעדות הכי טובות בישראל משקפות את העליות של היהודים ממעבר לים, לצד הניחוח הצברי והטוויסט הישראלי.

העלייה היהודית החלה בסוף המאה ה-19, אבל לאורך השנים היו גלים של עליות ממדינות ערב, ניצולי שואה מאירופה ועוד רבים אחרים שהתיישבו בישראל, והביאו ביחד איתם את תרבויות האוכל מאיפה שהם באו.

המתיישבים הביאו איתם את המורשת הקולינרית שלהם כחלק מהתרבות שבה גדלו, זאת הייתה (ועדיין) הדרך שלהם לשמר את הזהות שלהם ולהרגיש בבית.

החלק המגניב, שתרבויות האוכל מכל קצוות העולם התערבבו ובהדרגה החליפו ושיתפו את סגנונות המטבח הייחודי של כל אחת מהן, כדי ליצור מטבח חדש לגמרי: המטבח הישראלי.

נסו לטעום את הדגים, במיוחד במסעדות שליד הים בטבריה, תל אביב, יפו ואילת, נהריה, חיפה והגליל העליון בצפון הכנרת. דגי פורל, בורי אפור ואדום, באס וסנט פיטר המפורסם מוגשים בדרך כלל מטוגנים או בגריל, לפעמים עם רוטב פיקנטי. מסעדות צפון אפריקאיות אותנטיות יגישו לכם את מנות החריימה הטעימות ביותר שיצא לכם לטעום. 

אם נשאר לכם מקום בבטן, תמיד יש גם קינוח. תוכלו למצוא בקלאווה, מאפי שוקולד, מוסים, קפה טורקי, תה עם נענע או אפילו בוואריה שוקולד חמה ומתוקה שתסגור לכם את הארוחה בצורה המושלמת.

מסעדות כשרות

לא נתחיל להיכנס להלכות הכשרות כי זה נושא מורכב ועמוק, אבל ברמה הכללית, בהרבה מאוד מקומות תמצאו רק בשר כשר ורק מנות כשרות. למרות שרוב הדגים נחשבים לכשרים, כל פירות הים (סרטנים, לובסטרים, תמנונים ועוד..) נחשבים לטמאים. 

אפשר להגיד בצורה ברורה שרוב המסעדות בישראל, במיוחד אלה שנמצאות בערים שעיקר התושבים שלהם חילוניים לא כשרות ולעומת זאת, יש מקומות בישראל שלא נחשבים לערים דתיות (בהגדרה) ועדיין אין מצב שתמצאו שם מסעדה שהיא לא כשרה. יש ביטוי לכולם במדינה שלנו. איש איש באמונתו יחיה (ויאכל).

איזה מסעדות בישראל מומלצות לבילוי עם הילדים?

שוק

שווקים פתוחים נמצאים בכל הערים. לפני שאתם הולכים למסעדה, טיול בשוק יכול להיות חוויה קולינרית מרתקת (ומשביעה) במיוחד.

אם אתם רוצים ליהנות מעולם של תרבויות, ריחות וטעמים ולנסות מאכלים חדשים שעדיין לא הכרתם, סיבוב באחד מהשווקים הגדולים יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת, בשבילכם ובשביל הילדים.

אוכל רחוב זה גם טעים וגם חווייתי. אם הסגנון שאתם מחפשים הוא קצת יותר יוקרתי מאשר שוק הכרמל בתל אביב או שוק מחנה יהודה בירושלים, תוכלו למצוא גם שווקים ומתחמי שוק יוקרתיים יותר כמו מתחם שרונה בתל אביב, שוק צפון ושוק האוכל בנמל תל אביב.

בתי קפה ישראלים

לרוב רשתות בתי הקפה יש קפה טוב ואיכותי ותפריטי ילדים טעימים ומזמינים שכמעט תמיד מגיעים עם משהו בריא לילדים.

למרות שלרוב רשתות בתי הקפה הגדולות כמו ארומה, ארקפה וקפה הלל יש מנות שהרבה ילדים אוהבים, לרשתות הבאות יש תפריט במיוחד לקטנטנים:

קפה גרג: המסעדה הקטנה שהתחילה את דרכה בחיפה והיום אין מקום בארץ שלא תתקלו בסניף שלה. קפה גרג מציעים כל כך הרבה ארוחות לילדים שאתם תהיו בשוק. שניצלונים, פיצה, טוסט גבינה, פסטה או ארוחת בוקר לילדים עם תוספת של ירקות!

הכי מגניב? יש להם אפילו ארוחת תינוקות שכוללת אורז, פירה ועוד כמה אפשרויות נחמדות כדי לפנק אפילו את הקטנטן ביותר בחבורה.

קפה לואיז: עם סניפים בתל אביב, רחובות וחיפה, תוכלו לארגן לילדים שלכם ארוחה בריאה ומזינה בלי להתפשר על איכות המרכיבים כי החלטתם לאכול בחוץ. הארוחות מוגשות מחומרי גלם טריים ואיכותיים, לצד סלט בריא ומיץ סחוט טרי, וקינוח מתנה.

קפה לנדוור: שבדיוק פתחו את הסניף הראשון שלהם בארה"ב, יש גם ארוחות ילדים שכוללות אפילו מתנה קטנה שתשאיר אותם עם חוויה בלתי נשכחת. תוכלו למצוא שם בדיוק את מה שתחפשו: מארוחת בוקר ישראלית ועד לשניצל, פיצה, פסטה, המבורגרים וכל שאר הדברים הטעימים שכולנו אוהבים.

CafeCafe: מגישים ארוחות ילדים עם שתייה, קינוח והפתעה. הם מציעים את אחת מהמנות האהובות ביותר על ילדים בישראל: שניצל תירס.

קפה ג'ו: מגישים 4 סוגים שונים של ארוחות ילדים מלוחות ואחת מהן היא פיצה בייגל מושלם!

שאלות ותשובות

בחור צעיר בקפוצון תכלת מחזיק קופסאות של טייקאאוט וחושב רקע כתום

המסעדות בישראל נחשבות ליקרות ביחס למסעדות בעולם?

התיירים שמגיעים לישראל יודעים להגיד שזאת מדינה לא רעה לחופשה, והמחירים הוגנים. במסעדות בערים המרכזיות תוכלו למצוא מחירים יקרים יותר ובמסעדות במקומות קצת פחות נחשבים (עם אוכל לא פחות טוב) תוכלו למצוא מנות זולות יותר.

איזה סוג אוכל יש במסעדות בישראל?

בישראל יש את כל הטעמים, כל הסגנונות, כל התרבויות וכל הניחוחות שרק תוכלו לדמיין. קיבוץ גלויות זה כאן: תוכלו למצוא את המגוון של כל התרבויות השונות שעלו לארץ במשך השנים ואת ההשפעה הייחודית שיוצרת את המטבח הישראלי, מטבח שמורכב משילוב של מקומות שונים בעולם.

מה אפשר למצוא בארוחת בוקר ישראלית?

ארוחת בוקר ישראלית במסעדה תהיה מורכבת בדרך כלל מכמה סגנונות של סלט ירקות טרי, סלמון מעושן, לבנה, לחמי דגנים, ביצים ועוד קצת ירקות. אף אחד לא יוצא מהשולחן רעב אחרי ארוחת בוקר ישראלית טובה.

ארוחות הבוקר הישראליות בריאות, ממלאות וטעימות, ותמיד מציעות מגוון רחב. בכל מקום שתלכו לאכול תמצאו שפע של סלטים, פירות טריים, ירקות, גבינות וביצים.

איזה אוכל תיירים יכולים לקנות בישראל כדי להביא הביתה?

אם אתם תיירים שמבקרים בישראל, ואתם רוצים לקנות אוכל או תבלינים להביא אתכם הביתה, אל תשכחו להוסיף לרשימה:

זעתר: מומלץ לקנות אצל זיאד בוואדי ניסנס בחיפה.

טחינה: מומלץ לחפש את ממלכת הטחינה בשווקים.

השורה התחתונה

קבוצת אנשים שיושבים במסעדה מחייכים ואוכלים בחור מחזיק צלחת

המטבח הישראלי הוא צבעוני, ריחני, רענן ומלא תבלינים. יש כל כך הרבה מילים לתאר את האוכל והמסעדות בישראל שאין מצב שאתם לא רעבים אחרי שקראתם את כל זה.

לצאת למסע קולינרי בישראל זה אומר בפועל לצאת למסע קולינרי בכל העולם. במדינה קטנה עם תרבויות שהגיעו מכל קצוות העולם, תוכלו לגלות מגוון גדול של טעמים ומנות מכל מקום שרק תוכלו לדמיין. 

זה הרבה יותר מפלאפל, חומוס ושווארמה.

המסעדות המומלצות בישראל מציעות שפע של המרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר שאפשר למצוא לצד חדשנות ויצירתיות שאי אפשר לתאר במילים. 

רק נשאר לנו לקוות שהמדריך המלא שלנו יעזור לכם למצוא איפה לאכול, לא משנה אם אתם בטיול בצפון או בסיבוב בשוק. עכשיו אתם יודעים מה לחפש ואיפה למצוא.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן