מסך מחשב לגיימרים: 5 דגמים מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה]

מסך מחשב לגיימרים יגרום למשחק המחשב האהוב עליכם להתעורר לחיים ויספק חווית גיימינג מציאותית, סוחפת ומהנה במיוחד. כל גיימר שמכבד את עצמו לא יכול לוותר על מסך גיימינג מתקדם וחדשני שיריץ בצורה חלקה את משחקי הוידאו הדינמיים והקצביים ביותר בלי לקרטע, לזייף ולגמגם.

בחירת מסך מחשב לגיימרים שיתאים בצורה המושלמת עבורכם יכולה להפוך לכאב ראש לא קטן. כשתנסו להשוות בין שלל המסכים בשוק ולפענח את המפרט הטכני והביצועים של כל אחד מהם, אתם הולכים להיתקל במבול של נתונים מבלבלים, שמות מפוצצים וטכנולוגיות מתוחכמות.

גם גיימרים כבדים ורציניים שמבינים מאוד במחשבים יכולים ללכת לאיבוד במבחר העצום ולהסתחרר בין כל הפיתוחים והשכלולים האחרונים בתחום. כדי להקל על חיפוש מסך המחשב הבא שלכם ולחסוך לכם לא מעט ספקות, התלבטויות וחרטות, החלטנו לעשות סדר בבלאגן ולהסביר לכם מי נגד מי.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
מסך מחשב לגיימרים Acer Curved ED273URP
Acer Curved ED273URP
הבחירה המושלמת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אם אתם מחפשים מסך מחשב לגיימרים באיכות גבוהה כדאי שתשימו לב לדגם המצוין הזה מבית Acer שיספק תמורה מעולה להשקעה שלכם, גם נראה מעולה וגם עם ביצועים מעולים.
יתרונות
עיצוב מרשים ואופנתי
זווית צפייה רחבה
טכנולוגיה מתקדמת
חסרונות
מעט קטן
מעט יקר
תמורה מעולה למחיר
מסך מחשב לגיימרים Dell S2721DGFA LED
Dell LED S2721DGFA
מחיר משתלם וביצועים מעולים
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הדגם הזה מגיע עם פאנל מעולה שמספק ביצועים יוצאי דופן, אם אתם מעדיפים עיצוב נקי ומינימליסטי בלי רעש וצלצולים, כדאי שתשימו לב למסך המשתלם הזה.
יתרונות
פאנל IPS
ביצועים מעולים
מעמד איכותי
זמן תגובה מהיר
חסרונות
חוסר אחידות קל בגוונים השחורים
מסך לגיימרים
LG 24MK430H-B
LG 24MK430H-B
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אם אתם רוצים ליהנות ממסך מחשב לגיימרים עם איכות טובה ופאנל IPS בלי לפשוט רגל ולהוציא הון תועפות, תלכו בלי לחשוב פעמיים על הדגם הזה.
יתרונות
תצוגה מרהיבה ביחס למחיר
עיצוב אלגנטי וטכנולוגיה מתקדמת
חסרונות
לא תומך בתושבת VESA לתלייה על הקיר

במדריך המפורט הזה תמצאו את כל מה שצריך לדעת כדי לעשות בחירה מנצחת במסך מחשב לגיימרים שיקפיץ את חווית המשחק שלכם לגבהים חדשים וישאב אתכם לתוך המשחק.

נקודה חשובה: כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של המסך שלכם ולהבטיח חווית גיימינג בלתי נשכחת, אתם חייבים לוודא שכרטיס המסך שלכם איכותי ומתקדם מספיק כדי להדביק את הקצב של המשחק ולתמוך בכל היכולות של המסך.

גם אם תשקיעו במסך מעולה שמספק תצוגה עשירה, מפורטת ונאמנה למקור הוא לא יהיה שווה הרבה בשילוב עם כרטיס מסך מיושן וחלש. הכלל הזה תקף גם במצב ההפוך, אם יש לכם כרטיס מסך מצוין עם ביצועים מפלצתיים, מסך גרוע עם תמונה מטושטשת ומרוחה יהפוך את חווית הגיימינג שלכם לסיוט גדול.

כדי לוודא שמשחקים יטוסו במהירות שיא מבלי להיתקע, וכדי למנוע אכזבות והפתעות לא נעימות, כדאי מאוד להשקיע בכרטיס גרפי ומסך גיימינג איכותיים ואמינים שיספקו את הסחורה ברגע האמת. אי אפשר להתפשר ולחסוך על שני המרכיבים החיוניים האלה וחשוב שהם ישלימו אחד את השני בצורה מצוינת.

קחו בחשבון שמסך מחשב אמור לשרת אתכם בנאמנות כמה שנים טובות וקרוב לוודאי שהוא יאריך חיים יותר מכרטיס המסך שלכם. לכן, עדיף לחשוב לטווח הארוך ולהשקיע טיפה יותר במסך גיימינג מתקדם שתוכלו להשתמש בו בלי בעיה גם כשתחליטו לשדרג את הכרטיס הגרפי והחומרה של המחשב שלכם.

אז הגיע הזמן להכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

מסך מחשב לגיימרים: 5 הדגמים הכי טובים לשנת 2024

1

Acer Curved ED273URP

הבחירה המושלמת
הבחירה שלנו
אם אתם מחפשים מסך מחשב לגיימרים באיכות גבוהה כדאי שתשימו לב לדגם המצוין הזה מבית Acer שיספק תמורה מעולה להשקעה שלכם, גם נראה מעולה וגם עם ביצועים מעולים.
יתרונות
  • עיצוב מרשים ואופנתי
  • טכנולוגיית AMD FreeSync
  • זווית צפייה רחבה
חסרונות
  • מעט קטן ביחס לסטנדרט
  • יקר יחסית

גודל מסך של 27 אינץ' ורזולוציה מרשימה של 2560x1440WQHD ועיצוב דקיק במיוחד עם שוליים צרים שמבטיח שטח מסך מקסימלי וגם זווית צפייה רחבה במיוחד.

הדגם הזה מסמן וי על כל המאפיינים שחשובים לגיימרים: רזולוציה גבוהה, זווית רחבה וזמן תגובה של ארבע אלפיות השנייה. הוא מצטיין כמעט בכל היבט אפשרי ומגיע במחיר הגיוני שיאפשר לכם ליהנות מכל התכונות המתקדמות מבלי לשלם על אחד מדגמי הפרמיום שעולים כפול ואפילו יותר.

תשמחו לשמוע שהמסך תומך בטכנולוגיית FreeSync המאפשרת למשחק שלכם לזרום בצורה חלקה בלי לקרטע ולגמגם. הפיצ’ר המתוחכם הזה מנטרל פריימים קפואים ו"קריעות" מסך בקצב ריענון של 48 עד 75 הרץ. אם זה לא מספיק, אז המסך הזה תומך גם בתקן VESA לתלייה על הקיר וזה יתרון גדול.

לא כולם יהיו מרוצים מגודל המסך שהוא 27 אינץ' בלבד, אבל מדובר בשאלה של טעם והעדפה אישית. אז נכון שלא מדובר במסך גיימינג המשוכלל והיוקרתי ביותר עם מיליון פיצ’רים מגניבים, אבל הוא מציע ביצועים טובים ואמינים במחיר הגיוני וטכנולוגיות מתקדמות שמתאימות לעידן הנוכחי בצורה מושלמת.

2

Dell S2721DGFA LED

מחיר משתלם וביצועים מעולים
תמורה מושלמת למחיר
הדגם הזה מגיע עם פאנל מעולה שמספק ביצועים יוצאי דופן, אם אתם מעדיפים עיצוב נקי ומינימליסטי בלי רעש וצלצולים, כדאי שתשימו לב למסך המשתלם הזה.
יתרונות
  • ביצועים מצוינים
  • פאנל IPS
  • מעמד איכותי
  • מגיע עם שקע USB
  • זמן תגובה מהיר 1ms
חסרונות
  • גוונים שחורים לא אחידים

גודל המסך הוא 27 אינץ' והוא תומך ברזולוציית QHD וקצב ריענון של 165 Hz. יש לו פאנל IPS איכותי שמפציץ בביצועים מעולים שמשלבים בין קצב ריענון מסך גבוה לזמן תגובה מהיר במיוחד, זה אומר שתוכלו ליהנות מרגעי השיא של המשחק שלכם ללא הבהובים, ריצודים ומריחות.

הפרמטרים המרשימים האלה מגיעים על חשבון זוויות הצפייה הצרות והמצומצמות, למרות שדיוק הצבעים מפתיע לטובה. המסך מגיע עם חיבורי HDMI 2.0 ו-DisplayPort 1.4, 2 כניסות אודיו וארבעה שקעי USB 3.0.

כמו מסכים אחרים שמציעים קצב ריענון מסך גבוה, גם הדגם הזה תומך במנגנון הסנכרון האדפטיבי FreeSync. הוא מסוגל להריץ קצב ריענון של 40 עד 165 הרץ מה שמספיק מעל ומעבר לגיימינג.

בשורה התחתונה, המסך הזה מספק יתרונות כמו פאנל עם ביצועים מעולים, פירוט ועומק צבעים מושלם ולא מתחכם וכל הטוב הזה מונח על מעמד איכותי שאליו מוצמד תג מחיר סביר והוגן לחלוטין.

3

LG 24MK430H-B

איכות במחיר שפוי
איזון בין מחיר לאיכות
אם אתם רוצים ליהנות ממסך מחשב לגיימרים עם איכות טובה ופאנל IPS בלי לפשוט רגל ולהוציא הון תועפות, תלכו בלי לחשוב פעמיים על הדגם הזה.
יתרונות
  • תצוגה מרהיבה ביחס למחיר
  • עיצוב אלגנטי וקומפקטי
  • מנגנון סנכרון AMD FreeSync
חסרונות
  • לא תומך בתושבת VESA לתלייה על הקיר

מסך הגיימינג הזה מגיע עם חותמת האיכות של ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG. הוא זמין בשני גדלים שונים לבחירה, 24 אינץ' או-27 אינץ'. שתי הגרסאות מגיעות עם פאנל IPS ברזולוציית Full HD וטונות של פיצ’רים שימושיים ומועילים אחרים.

ההמלצה שלנו היא לבחור בגרסת ה-24 אינץ' בגלל שרזולוציה של 1080p נראית טוב יותר על מסכים קטנים יותר.

הדגם הזה מגיע עם קצב ריענון של 75 הרץ אבל הנתון החשוב הזה בולט יותר לעין על מסך גדול יותר. זמן תגובה של 5 אלפיות השנייה לא נראה מרשים ומבטיח במיוחד, אבל מנגנון מתקדם להפחתת טשטוש תנועה מפצה על כך.

יש לו גם טכנולוגיית סנכרון אדפטיבי FreeSync שמשדרגת את ביצועי המסך, הטכנולוגיה הזאת עובדת עם כרטיסי המסך של מותג AMD שידועים במחירים נוחים ומתאימים לכל כיס. מנגנון הסנכרון עובד בקצב ריענון משתנה של 40-75 הרץ כדי להבטיח תמונה אופטימלית בכל רגע נתון.

המסך תומך בקישוריות של HDMI 1.4 ו-VGA. הדובדבן שבקצפת זה המעמד האיכותי שניתן להטיה על פי ההעדפות שלכם.

איכות התצוגה הגבוהה מרשימה לטובה וגם מנגנון להפחתת טשטוש התנועה עושה עבודה מעולה.

4

Asus VG259QM

מה עוד אפשר לבקש?
מתאים לכולם
הדגם הזה עומד בציפיות הגבוהות מהמותג המצליח ובולט בנוף קודם כל בזכות קצב הריענון המשוגע שלו שעומד על 280Hz וזמן התגובה המהיר שלו.
יתרונות
  • קצב ריענון משוגע של 280Hz
  • פאנל מעולה עם ביצועים מרשימים
  • זמן תגובה מהיר 1ms
  • עיצוב ארגונומי
  • תומך בתקן VESA
חסרונות
  • מחיר גבוה

הדגם הזה הוא עוד שיחוק רציני של חברת ASUS המוכרת והוותיקה שהיא אחת מיצרניות מסכי המחשב המובילות והידועות ביותר בשוק.

כל הטוב שהזכרנו ארוז בעיצוב נקי ומסוגנן שאי אפשר להישאר אדישים אליו. הדבר הראשון שקופץ לעין זה המראה הייחודי של המסך שמגיע כמעט ללא שוליים, ככה שתוכלו ליהנות בצורה מלאה ממשחק המחשב המועדף עליכם ללא הסחות דעת מיותרות.

המסך האיכותי הזה בגודל 24.5 אינץ' מגיע עם פאנל IPS ברזולוציית 1080p. הפאנל הזה הפך לבחירה כמעט מובנת מאליה בקרב מסכים עם קצב ריענון מסך גבוה. הדגם יכול להפוך לחלום הרטוב של כל גיימר בזכות קצב הריענון המרשים וזמן התגובה הקצר שלו.

מעבר לאפשרות להטות את המסך, אפשר גם לשנות את הגובה שלו ולסובב אותו על ציר להתאמה מלאה לצרכים שלכם. המעמד של המסך די פשוט ובסיסי אבל הוא מגיע עם עיצוב מרשים וסולידי ויש לו גם מנגנון מיוחד להסתרת הכבל.

אם אתם מעדיפים לתלות את המסך על הקיר, תשמחו לדעת שהדגם הזה מאפשר לעשות את זה בקלות בזכות התאמה לכל מתקן תלייה בתקן VESA.

יש לו רמקולים מובנים בהספק 2W שזאת עוד תוספת נחמדה, למרות שזה לא קריטריון מכריע שצריך להיות בראש סדר העדיפויות שלכם בהחלטה.

הוא מגיע עם תג מחיר ידידותי לכיס, במיוחד כשלוקחים בחשבון שהוא תומך בקצב ריענון תמונה מרבי של 280 הרץ. איכות התמונה של המסך מעולה ומרשימה בטירוף, במיוחד אם התרגלתם לפאנלים איכותיים שידועים בעומק ופירוט התמונה שלהם.

אם אתם אנשים שביצועים גבוהים במחיר הוגן זה דבר שמדבר אליהם, זאת יכולה להיות הבחירה המושלמת עבורכם.

5

Acer Nitro XZ322QUP

דיוק מושלם
בחירה מצוינת
מסך הגיימינג הזה מספק ביצועים מרשימים שכל גיימר יהיה מרוצה מהם כמו זמן תגובה מהיר וקצב ריענון מדהים. כל משחק ירוץ עליו בצורה חלקה ללא מריחות ו"קרעים" מוזרים בתמונה.
יתרונות
  • ביצועים מעולים
  • טשטוש תנועה מינימלי
  • טווח ועומק צבעים מרשימים
חסרונות
  • יחס ניגודיות נמוך
  • גוונים שחורים לא אחידים
  • יקר

אם אתם מחפשים מסך מחשב לגיימרים עם קצב ריענון של 144Hz ואיכות מעולה הדגם הזה נועד בדיוק בשבילכם. המסך המעולה הזה מגיע עם פאנל VA ותומך ברזולוציית WQHD. הוא רחוק מלהיות הזול ביותר בשוק אבל מדובר במחיר מציאה עבור מסך גיימינג ברמה הזאת.

כבר לפי המראה החיצוני אפשר לשים לב שמדובר בדגם משוכלל, הוא מאפשר ליהנות מתצוגה רחבה עם שוליים דקיקים, חיפוי פשוט בגוון שחור מט קלאסי ומעמד בסיסי ויציב שעושה את העבודה. אם אתם מחפשים מסך שגם נראה מרשים וגם רואים בו מרשים, תלכו בלי לחשוב פעמיים על המסך הזה.

הדגם הזה מגיע עם תוספת קטנה ומעילה, סט רמקולים מובנים עם הספק של 2 ואט שמספקים צליל סטריאו איכותי. מסך המחשב הזה מספק שילוב מנצח של קצב ריענון מרבי גבוה במיוחד של 144Hz עם מחיר נוח ומשתלם ביחס ליכולות שלו.

הוא מצויד בטכנולוגיית סנכרון התנועה FreeSync ותומך בטווח רחב של רמות קצב ריענון תמונה שונות החל מ-48 ועד ל-144 הרץ. זה אומר שהוא יריץ בצורה חלקה את סצנות האקשן המהירות והאינטנסיביות ביותר במשחק המחשב האהוב עליכם.

המסך הזה ניתן לכוונון מלא כדי לספק את חווית הגיימינג הנוחה ביותר. תוכלו להטות אותו קדימה ואחורה, לסובב מצד לצד ולהנמיך או להגביה אותו בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם ויש לו תקן VESA לתלייה נוחה על הקיר.

כמובן שאין מתנות חינם, על איכות צריך לשלם וכדי ליהנות מכל היתרונות והביצועים הנהדרים של מסך הגיימינג הזה,, תצטרכו להוציא סכום לא קטן אבל אם אתם גיימרים מושבעים שמחפשים ביצועים ללא רבב ומוכנים לשלם בהתאם (בגדר הסביר), אתם הולכים לעוף על המסך הזה.

מדריך קנייה: איך לבחור מסך מחשב לגיימרים?

גודל ורזולוציית מסך מחשב לגיימרים

בחרנו לחבר את שני הפרמטרים החשובים האלה כי הם קשורים באופן ישיר אחד לשני! חשוב שתבחרו בגודל מסך שתואם למידות שולחן המחשב שלכם. הגודל הממוצע של מסך הוא בדרך כלל בין-24 אינץ' עד 32 אינץ'.

אחרי שנסגרתם על גודל המסך המושלם בשבילכם, תצטרכו להכריע בין מגוון הרזולוציות השונות שעומדות לרשותכם החל מ-Full HD ועד ל-4K.

במקרה הזה הגודל כן קובע! עדיין לא שמענו על מישהו שהתלונן שהוא קנה מסך מחשב גדול מדי. רזולוציה גבוהה תאפשר להפיק את המירב ממסך המחשב הרחב והמרווח ותספק תמונה חדה ומפורטת במיוחד. גודל המסך אמור להכתיב את הרזולוציה המתאימה והנכונה עבורכם.

אם אתם מוכנים להסתפק בצג קטן יותר שאינו תופס הרבה מקום, מסך 24 אינץ' עם רזולוציית Full HD יספק את הסחורה. אם אתם מעדיפים מסך בגודל בינוני שיקלע לצרכים של רוב המשתמשים, תלכו על מסך בגודל 27 אינץ' שתומך ברזולוציית 1440p או QHD (2560×1440 פיקסלים).

אם אתם רוצים ללכת על כל הקופה ולא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, מסך מחשב לגיימרים בגודל של 32 אינץ' עם רזולוציית 4K מרשימה יתאים לכם כמו כפפה ליד.

אם החלטתם להשקיע סכום נכבד לטובת העניין, עומדות לרשותכם המון אפשרויות אחרות כמו מסך 27 אינץ' עם רזולוציית 4K או מסך 32 אינץ' ברזולוציית QHD לצד רזולוציות וגדלי מסך פחות שגרתיים ומקובלים. אנחנו היינו ממליצים לא להתחכם יותר מדי וללכת על השילובים הסטנדרטיים והנפוצים ביותר.

מסך 27 אינץ' עם רזולוציית 1440p נוח יותר מאשר מסכים גדולים עם רזולוציות גבוהות שנשמעים הרבה יותר מפתים ואטרקטיביים על הנייר.

הגודל הזה הוא המתאים והמומלץ ביותר לגיימינג מכמה סיבות: זה גודל מושלם למסך מחשב לגיימרים, הוא לא גדול בהגזמה ותוכלו לראות ולקלוט את כל המידע שאתם צריכים על כל המסך בבת אחת ומבלי להזיז את הראש. מסכים קטנים ירגישו לרוב המשתמשים קטנים מדי ואפילו יפגעו בחווית המשחק.

רזולוציה של 1440p מספקת תמונה חדה יותר מאשר Full HD ולא מעמיסה על כרטיס המסך והמעבד של המסך כמו לרזולוציית 4K מתקדמת. ייתרון נוסף של מסך 27 אינץ' הוא שרזולוציית 1440p תעבוד עם קצב ריענון תמונה גבוה יותר בלי להתאמץ ולמצמץ.

מבחינה טכנית, כל היתרונות רק יתעצמו אם תבחרו במסך 24 אינץ' עם תצוגת Full HD, אבל כדאי להשקיע במסך בגודל 27 אינץ' שיספק חווית גיימינג מהנה וסוחפת יותר.

אם תרצו להשתרג לרזולוציית 4K, קחו בחשבון שהיא זוללת המון משאבים מהמחשב ותצטרכו להצטייד בכרטיס גרפי ובמעבד עוצמתיים שיוכלו למתוך ברזולוציה הזאת בצורה חלקה, יעילה ונטולת תקלות. קחו בחשבון שיותר פיקסלים זה לא תמיד טוב יותר.

תוכלו למצוא מסכים בעיצובים מיוחדים כמו מסך קעור או רחב. מסך רחב יכול להיראות כמו פתרון מגניב אבל קחו בחשבון שהוא מגיע עם כמה בעיות שהעיקרית מבניהן היא התמיכה ברזולוציה לא שגרתית, זה מוריד את קצב ריענון התמונה המרבי ומאט את זמן התגובה. זה רק יפגע בחווית הגיימינג שלכם.

מסכים קעורים ומסכים כפולים

גבר עם קרחת ומשקפיים יושב ליד מקלדת מוארת

אם אתם רוצים להתפנק בתצוגה רחבה במיוחד, כדאי ללכת על מסך קעור שיספק חווית גיימינג מציאותית שתשאב אתכם לתוך המשחק ותגרום לכם להרגיש חלק בלתי נפרד ממנו.

מסכי מחשב קעורים תומכים ברזולוציות לא שגרתיות שלא כל משחק מחשב מותאם אליהן. בניגוד לשני מסכים המחוברים אחד לשני, מסך קעור אינו מגיע עם קו חיבור שיפריע לחווית המשחק שלכם.

מסך כפול מגיע עם קו חיבור בולט באמצע המרקע שעלול להפוך למכשול רציני בעת המשחק במשחקי הוידאו האהובים עליכם.

קצב ריענון

גבר עם חולצה משובצת ואוזניות משתמש במסך מחשב לגיימרים

כיום קיימים בשוק מסכי מחשב עם קצב ריענון של 60Hz,75Hz,120Hz, 144Hz ואפילו 240Hz. רוב הדגמים בשוק מגיעים עם קצב ריענון סטנדרטי של 60Hz. אבל מה עומד מאחורי המושג הבסיסי הזה שכל היצרנים מנופפים בו?

קצב ריענון מציין את המהירות שבה התמונה מתחלפת על המסך מדי שנייה. למשל, מסך עם קצב ריענון של 60 הרץ מרענן את התצוגה כל 16.7 אלפיות השנייה, התמונה של מסך בעל קצב ריענון של 120 הרץ מתחלפת פעם ב-8.33 אלפיות השנייה.

ככל שקצב הריענון של המסך גבוה יותר, ככה משחקי המחשב האהובים עליכם יזרמו בצורה חלקה ללא עיכובים ותקיעות. הנתון הזה בולט ומורגש כשמשחקים במשחקים קצביים עם המון תנועות מהירות וחדות.

למרות שמדובר בפער של כמה אלפיות השנייה שהמשתמש הממוצע בקושי יבחין בו, זה יכול לעשות את כל ההבדל בין ניצחון מלהיב להפסד כואב עבור גיימר רציני שבקושי עוזב את עכבר הגיימינג מהיד.

מסך עם קצב ריענון גבוה מספק תצוגה חדה וברורה יותר. שורה ארוכה של מחקרים מדעיים הוכיחו שקצב ריענון גבוה פחות מעייף ומאמץ את העיניים בזמן ישיבה ממושכת מול המחשב ומונע כאבים ותחושת חוסר נוחות.

כאן מגיע טוויסט בעלילה! כדי ליהנות בצורה מלאה מאיכות התצוגה של מסך עם קצב ריענון של 120 הרץ, הוא חייב לעמוד בקצב פריימים של 120FPS בלי לזייף ולקרטע.

שדרוג קצב הריענון של המסך יעשה הבדל משמעותי בקצב תחלופת הפריימים בתמונה רק אם מהירות הפריימים לשנייה (FPS) תהיה גבוהה יותר מקצב הריענון שלו. אם מהירות הפריימים המתחלפים במסך גבוהה באופן משמעותי מקצב הריענון המרבי שלו, הוא יתקשה לעמוד בקצב ותתרחש תופעה שנקראת "קריעת מסך".

קצב ריענון גבוה חשוב במיוחד במסך מחשב לגיימרים. אם אתם רוכשים אותו לשימושים וייעודים אחרים, עדיף להשקיע באיכות התצוגה מאשר לרדוף אחר קצב ריענון שובר שיאים.

זמן תגובה של מסך מחשב לגיימרים

איש יושב מאוד קרוב לשולחן כדי לראות טוב יותר

חשוב לא לבלבל את הפרמטר החשוב הזה עם נתון דומה אחר שנקרא זמן השהייה (input lag). זמן השהייה מייצג את המהירות שבה המסך מגיב לפקודה שלכם ומעבד פריים אחד, זמן התגובה מתייחס למהירות שבה המסך מציג את הצבעים הנכונים והמדויקים בכל פריים ונמדד באלפיות השנייה.

למעשה, זמן תגובה מתייחס לפיקסלים בתצוגת המסך ומודד את הזמן הממוצע שנדרש להם להפוך משחורים (כבויים) ללבנים (פעילים) ובחזרה לשחורים. יצרנים רבים מתייחסים לזמן המעבר מאפור לאפור (GTG או G2G).

המדד הזה בעצם אומר שככל שזמן התגובה מהיר יותר ככה המעבר בין התמונות שמוצגות על המסך יהיה מהיר, מסונכרן וחלק יותר. זמן תגובה איטי מגביר את הסיכון למריחות, טשטושים והבהובים על המסך. מסכי גיימינג חדשים שהופיעו לאחרונה בשוק השתפרו באופן משמעותי בהיבט הזה.

כל מסך עם זמן תגובה של פחות מ-10 אלפיות השנייה אמור לעשות את העבודה ולמנוע שיבושים ובעיות בהצגת תמונות המתחלפות במהירות.

גיימרים כבדים שמשחקים שעות ארוכות במשחקים מהירים ודינמיים שדורשים תגובות חדות ומיידיות יעדיפו מסכים בעלי זמן תגובה מהיר במיוחד של פחות מ-2 אלפיות השנייה. חשוב לציין שמדובר בנתון חמקמק שקשה לקבוע בצורה אמינה ומדויקת. כל יצרן מודד את הנתון החשוב הזה בשיטה מעט שונה.

האם הנתונים שמספק היצרן נכונים ומשקפים את המציאות? זה לגמרי תלוי בסטנדרטים, באמינות וביושרה שלו. רוב מסכי הגיימינג האיכותיים של המותגים המובילים בתחום מספקים זמן תגובה מצוין שעומד במבחן המציאות.

אם אתם צריכים לבחור בין מסך עם זמן תגובה של 2 אלפיות השנייה ומסך בעל זמן תגובה של 4 אלפיות השנייה, קחו בחשבון שמדובר בפער זניח ולא משמעותי שהעין לא מסוגלת להבחין בו. רוב הסיכויים שבכלל לא תרגישו בהבדל ופשוט תלכו על המסך שנותן מענה טוב ויעיל לצרכים ולהרגלי השימוש שלכם.

סנכרון אדפטיבי וקצב ריענון משתנה

בחור יושב ליד שולחן שעליו מונח מסך מחשב לגיימרים

כל גיימר מנוסה מודע לכך שקצב ריענון התמונה עולה ויורד בצורה תלולה בהתאם להתרחשות על המסך. בסצנות סטטיות עם תנועה ותזוזה מינימלית, קצב הפריימים מזנק בצורה חדה בעוד שבסצנות אקשן מהירות, קצב ריענון המסך צונח בצורה דרמטית.

ללא טכנולוגיה חכמה שתעזור לווסת את קצב ריענון התמונה האופטימלי בכל סצינה, המשחק יקרטע ויגמגם ותסבלו מתופעה מעצבנת שנקראת "קריעת" מסך. זה אומר שתקבלו תמונה רועדת, מקרטעת ומפוצלת כאילו המסך שבור. המצב הזה נוצר כשהמסך מציג חלק מהפריים החדש יחד עם הפריים הקודם.

המצב הבעייתי הזה קורה בגלל שהתצוגה שמכוונת לקצב ריענון תמונה מסוים לא יודעת כיצד להתנהג כשהיא מגלה פער בין הפריימים שהיא צריכה להריץ להגדרות שנקבעו מראש. היא לא מצליחה להדביק את קצב תחלופת הפריימים ולעבד אותם כראוי, מה שיוצר תמונה מקוטעת ולא מסונכרנת.

אפשרות אחת להתגבר על הבעיה הזאת ולהחליק את התמונה נקראת VSync, מנגנון בסיסי שדורש מהמסך לחכות להשלמת טעינת הפריים החדש לפני שהוא מחליף את הפריים הקודם. הפתרון הזה לא ממש מספק את הסחורה עבור גיימרים כי הוא גורם לתקיעות והשהיות (לאגים) שפוגעים בשטף המשחק.

AMD וNVIDIA החליטו להרים את הכפפה ולפתח טכנולוגיות סנכרון אדפטיבי שמאפשרות להתאים את קצב הריענון למשחק וליצור תמונה חלקה וזורמת גם כאשר כרטיס המסך נאלץ להגביר הילוך ולהתמודד עם קצב פריימים חריג ולא שגרתי.

AMD יצרה את טכנולוגיית הסנכרון FreeSync ו-NVIDIA הציגה לעולם את מנגנון G-Sync. שני הפיצ’רים האלה עושים עבודה מצוינת במניעת "קריעת" תמונה אבל דורשים כרטיס גרפי תואם שמסוגל לתמוך ביכולות האלה.

טכנולוגיית FreeSync של AMD יותר זמינה, זולה ופשוטה להטמעה, זה שאומר שתמצאו אותה בעיקר בדגמים זולים ובסיסיים. טכנולוגיית G-Sync מבית NVIDIA צריכה לעמוד בשורה ארוכה של תקנים קפדניים ועוברת תהליך בקרת איכות מדוקדק, זה הופך אותה לבחירה נפוצה עבור מסכי פרימיום יוקרתיים יותר.

אם אתם מתלבטים איך לבחור את מנגנון הסנכרון המתאים עבורכם, קחו בחשבון שזה תלוי בכרטיס המסך שמותקן במחשב שלכם. אם יש לכם כרטיס גרפי של AMD, מסך עם טכנולוגיית FreeSync מתאים בול בשבילכם. אם יש לכם כרטיס גרפי של NVIDIA, תלכו על דגם המצויד בטכנולוגיית G-Sync.

אין ספק שהסטנדרטים הגבוהים של טכנולוגיית G-Sync מבטיחה איכות ללא פשרות וביצועים טכניים אחידים ועקביים יותר, אבל מסכים התומכים בפיצ’ר הזה נוטים להיות יקרים יותר מדגמים עם טכנולוגיית FreeSync.

טכנולוגיית סנכרון אדפטיבי

שחקן מקצועי עם הבעת שמחה בגלל על הניצחון במשחק

טכנולוגיות הסנכרון האדפטיבי G-Sync ו-FreeSync עוזרות למנוע תופעה של "קריעת מסך" ולהבטיח שהמשחק יזרום בצורה חלקה, טבעית ושוטפת. קריעת מסך מתרחשת כאשר קצב הפריימים במשחק אינו תואם לקצב הריענון שמוגדר בתור ברירת מחדל במסך, זה גורם לעיוותים וריצודים בתצוגה.

מנגנון הסנכרון G-Sync עובד בשילוב עם כרטיסי מסך של NVIDIA בלבד. מסכים עם הטכנולוגיה הזאת מגיעים עם תג מחיר גבוה יותר, אבל עושים עבודה חלקה ואמינה יותר.

טכנולוגיית הסנכרון FreeSync פועלת אך ורק עם כרטיסי מסך של AMD. דגמים התומכים בפיצ’ר הזה מגיעים עם מחירים נוחים ונגישים יותר אבל יכולים להיות פערים משמעותיים מבחינת הביצועים ואיכות התצוגה של הדגמים השונים.

סנכרון אדפטיבי, או קצב ריענון משתנה זה פיצ’ר מועיל ושימושי במיוחד עבור גיימינג. מסך מחשב לגיימרים שתומך בטכנולוגיה הזאת ישדרג את חווית המשחק שלכם ומומלץ לא להתפשר על המאפיין החשוב הזה.

תמיכה ב-HDR

צילום אחורי של אישה שמשחקת משחק רשת

רוב האנשים יוצאים מנקודת הנחה שרזולוציה גבוהה מבטיחה תמונה איכותית במיוחד אבל המציאות טיפה יותר מורכבת.

תאמינו או לא, אבל מעבר לרזולוציה של המסך, יש מאפיין חשוב נוסף בעל השפעה גדולה יותר על איכות התמונה של המסך: HDR או בעברית, טווח דינמי מורחב. תזכרו טוב את המונח הזה שיכול לחולל ניסים ונפלאות עם איכות התצוגה של המסך.

הטכנולוגיה המהפכנית הזאת רחוקה שנות אור מתקני תצוגה ישנים יותר והיא מספקת צבעים מוחשיים, מציאותיים ועשירים במיוחד שיגרמו לתמונה על המרקע להתעורר לחיים. אם עדיין לא יצא לכם להתרשם מתכני HDR, פספסתם בענק, תתרשמו מהפורמט פורץ הדרך הזה ותבינו מיד על מה כל ההתלהבות.

טכנולוגיית HDR עובדת בצורה טיפה אחרת על מסכי מחשב מאשר בטלוויזיות רגילות. תקן הHDRהמקורי דורש רמות מסוימות של בהירות כדי לספק את איכות התמונה הגבוהה האופיינית לו, חלק גדול מהמסכים הבסיסיים והנגישים יותר אינם עומדים בדרישות הסף האלה.

כדי להתגבר על המכשול הזה, פותח תקן חדש בשם DisplayHDR שעבר כמה שינויים והתאמות ודורש רמה אחרת של בהירות מקסימלית. אם אתם רוצים ליהנות בצורה מלאה מהתמונה המרהיבה והמהפנטת שמציע טכנולוגיית HDR, תשקיעו במסך התומך בתקן DisplayHDR 400 ומעלה.

כדי שתוכלו ליהנות ממלוא היתרונות של הפיצ’ר השימושי הזה חשוב לוודא שהמסך, מערכת ההפעלה והכרטיס הגרפי שלכם תומכים ב-HDR. משחקי המחשב שלכם צריכים לתמוך גם הם בפורמט הזה אחרת כל העסק לא ימריא.

חוץ מהכוכבית החשובה הזאת, מומלץ בחום ללכת על מסך מחשב לגיימרים שתומך ב-HD. זה הופך לדבר חזק ולפיצ’ר סטנדרטי ומקובל כבר בעתיד הנראה לעין.

דגשים חשובים בנוגע לתקן HDR

  • תקן HDR (טווח דינמי מורחב) מספק יחס ניגודיות משופר, פרוט ועומק צבעים מרבי באזורים חשוכים ומוארים ותמונה חדה ומדויקת במיוחד. תקבלו תמונה מרהיבה עם צבעים ססגוניים ובוהקים שישאירו אתכם פעורי פה.
  • כדי שהטכנולוגיה הזאת תעבוד בצורה תקינה, תצטרכו לוודא שמערכת ההפעלה, כרטיס המסך, התצוגה ומשחק המחשב שלכם תומכים בתקן HDR.
  • יש בשוק כמה תקני HDR מתחרים ולכן חשוב לבדוק מראש את הגרסה הספציפית שבה תומך המכשיר שלכם. גם מסך שתומך בתקן DisplayHDR יכול לסגור לכם את הפינה.
  • מומלץ להשקיע במסך שתומך בפורמט HDR שהופך ליותר ויותר פופולרי.

טכנולוגיה להפחתת טשטוש תנועה

צילום אחורי של בחור צופה במסך מחשב לגיימרים

אם אתם רוצים ליהנות מתנועה חלקה, שוטפת ומסונכרנת בסצנות המהירות והאינטנסיביות ביותר במשחק המחשב האהוב עליכם, תלכו על מסך עם מנגנון מיוחד למזעור ונטרול טשטוש תנועה. תוכלו לשכוח מתנועות מקוטעות וקפואות או פריימים "קרועים" שיפריעו לשטף המשחק ויפגעו בביצועים שלכם.

פיצ’רים מתוחכמים מהסוג הזה כוללים בין השאר פונקציית צמצום טשטוש תנועה (MBR) של אלפית שנייה, טכנולוגיית ULMB לטשטוש תנועה נמוך במיוחד של חברת NVIDIA, טכנולוגיית Extreme Low Motion Blur למניעת ריצודים והבהובים בעת תנועה מהירה וחדה, ומדד MPRT (זמן תגובה של תנועה בתמונה) מינימלי של אלפית שנייה אחת.

למרות שכל יצרן קורא למנגנון השימושי והמועיל הזה בשם שונה, הם נועדו לאותה המטרה והיא להבטיח שגם סצנות האקשן הדינמיות והמהירות ביותר יזרמו בצורה חלקה ללא מריחות ניכרות לעין.

קחו בחשבון שהפעלת הפונקציה הזאת מפחיתה את רמת הבהירות המרבית של המסך, ככה שתקפידו להשתמש בה רק בשביל משחקי מחשב.

דבר חשוב נוסף שצריך לשים אליו לב הוא שרוב המסכים לא מאפשרים להפעיל במקביל טכנולוגיה לסנכרון תנועה כמו FreeSync/G-SYNC אלא אם כן מדובר בדגם שמאפשר לשלב בין היתרונות של שני הפיצ’רים הייחודיים האלה בו זמנית.

סוג פאנלים של מסך מחשב לגיימרים

צילום של בחור ובחורה עם חולצות כחולות שמשחקים באותה קבוצה

פאנל (TN (Twisted nematic

זהו אחד מסוגי הפאנלים הראשונים ששימשו למסכי מחשב והם עדין זוכים לפופולריות גבוהה בגלל עלויות הייצור הנמוכות שלהם.

רוב מסכי הגיימינג מגיעים עם פאנל TN, הם מצטיינים בזמן התגובה המהיר ביותר בין כל סוגי הפאנלים הזמינים בשוק, אבל איכות התמונה די בינונית ומקרטעת כשמסתכלים על המסך מהצד.

זווית הצפייה המוגבלת ממש לא צריכה להטריד אתכם אם מסך הגיימינג יעמוד ישירות מולכם, גם ככה לא תוכלו ליהנות ממשחקי המחשב האהובים עליכם כשאתם יושבים בקצה החדר ומרוחקים מהמסך.

פאנל (IPS (in-plane switching

זוהי בחירה נהדרת עבור אנשים שרוצים להשתמש במסך הגיימינג שלהם גם לצפייה בסרטים ובטלוויזיה או לחבר אותו לקונסולת המשחקים שלהם.

פאנל IPS מציע זווית צפייה רחבה במיוחד ומאפשר ליהנות מתמונה ברורה, מפורטת וחדה מכל מקום ברחבי החדר.

המחיר שתצטרכו לשלם זה זמן התגובה האיטי שלהם, גם הדגמים המשופרים והמתקדמים ביותר לא עומדים בקצב של פאנל TN מהיר ומשתרכים מאחוריהם. פאנל IPS בדרך כלל טיפה יקר יותר מסוגי פאנלים אחרים.

פאנל VA (vertical alignment)

פאנלים מהסוג הזה מציעים זוויות צפייה ופירוט צבעים טובים יותר בהשוואה למסכים בעלי פאנל TN.

הם מספקים תמונה פחות חדה לעומת פאנל IPS ומתאפיינים בזליגות ומריחות צבע. מהצד השני, הם מצטיינים ביחס ניגודיות גבוה ומספקים תמונה עמוקה, מציאותית ומלאת חיים.

חיבורים

נער משחק בסוני עם מסך מחשב לגיימרים

רמת הקישוריות של המסך קובעת את נוחות וגמישות השימוש שהוא מספק ומשפיעה על מידת ההתאמה שלו לצרכים ולמטרות השימוש. החדשות הטובות הן שתקני הקישוריות לא מפסיקים להתפתח, להשתכלל ולהשתפר וכיום תוכלו ליהנות מחיבורים אמינים ויציבים שמספקים תמונה מעולה ללא שיבושים והפרעות.

החיבורים האיכותיים והמתקדמים ביותר הם DisplayPort, HDMI ו-3 USB Type C/Thunderbolt. הבעיה היא שכל חיבור מגיע עם מיליון גרסאות שונות וכמובן שעדיף לבחור בתקן העדכני והחדיש ביותר שמבטיח ביצועים אופטימליים.

כדי שלא יהיה לכם סלט בראש מכל סוגי החיבורים השונים, אנחנו הולכים לפזר את הערפל סביב תקני וסוגי הקישוריות הנפוצים והשימושיים ביותר.

החיבורים הנפוצים ביותר במסכי מחשב לגיימרים הם HDMI ו-DisplayPort. HDMI הפך לסטנדרט בסיסי ומקובל שניתן למצוא בכל מסך גיימינג איכותי.

DisplayPort הוא קרוב משפחה שמציע כמה יתרונות אטרקטיביים. עד לאחרונה, התקן החדשני הזה תמך בקצב ריענון ורזולוציה גבוהים ומרשימים יותר מחיבור HDMI סטנדרטי.

הגרסאות העדכניות והמתקדמות ביותר של תקן HDMI הצליחו להדביק את הפער למרות שמתאם DisplayPort מאפשר לנעול בבטחה את הכבל ולמנוע ניתוקים לא רצויים ברגע הכי פחות מתאים.

רוב מסכי המחשב מגיעים עם שני סוגי החיבורים האלה ככה שתוכלו לבחור את האפשרות המועדפת עליכם.

הדגמים העכשוויים מגיעים עם חיבור DisplayPort 1.4 ו-HDMI 2.0, שניהם מתקדמים ואמינים מספיק כדי להריץ בלי בעיה תכנים ברזולוציית 4K וקצב ריענון של 60 Hz.

בעתיד נראה גרסאות מתקדמות וחדשניות יותר של התקנים האלה כמו DisplayPort 2.0 ו-HDMI 2.1 שיספקו ביצועים שוברי שיאים ויתמכו ברזולוציית 4K בקצב ריענון של 120 Hz או אפילו ברזולוציית 8K. נכון לעכשיו, תוכלו להסתדר נפלא עם חיבורי HDMI 2.0 ו-DisplayPort 1.4 שיספיקו מעל ומעבר.

אי אפשר להתעלם מתקני הקישוריות המהפכניים USB Type-C ו-Thunderbolt 3 שיכולים להפוך לתחליף ראוי לשאר החיבורים שהזכרנו. למרות שמבחינה טכנית מדובר בשני סוגי חיבורים שונים, הם זהים לגמרי מבחינה חיצונית.

בעזרת מתאם מיוחד, ניתן לחבר אותם עם כל מכשיר חיצוני בעל יציאת HDMI או DisplayPort, זה אומר שעם המחשב המתאים תוכלו להשתמש בחיבור USB Type-C ו/או 3Thunderbolt כדי להעביר במהירות נתונים, וידאו/אודיו ומתח חשמלי בעזרת כבל אחד בלבד.

שיקולים נוספים שצריך לקחת בחשבון כשבודקים את הקישוריות של המסך הם שקעי USB לחיבור התקנים תומכים, יציאת אודיו לחיבור אוזניות ומספר החיבורים שהוא כולל. אם אתם מתכננים לחבר את המסך למחשב נייח אחד, אז אתם לא צריכים לדאוג ולשבור את הראש על אפשרויות החיבור שהוא מספק.

אם אתם נוהגים לחבר את המסך למגוון מכשירים שונים כמו לפטופ, מחשב נייח או קונסולת משחקים, תצטרכו לוודא שהמסך מגיע עם מספיק חיבורים לצרכים ולמטרות השימוש שלכם.

מאפיינים נוספים שצריך לקחת בחשבון

אישה יושבת ליד שולחן ומשחקת אונליין עם חברים

מסך מתכוונן

חשוב לבדוק אם אפשר להטות ולסובב את המסך מצד לצד או מעלה ומטה וגם להתאים את הגובה שלו על פי ההעדפות שלכם.

רמקול מובנה

רוב המסכים מגיעים עם רמקולים גרועים וחלשים שלא יספקו את הסחורה, אבל יש כמה יוצאים מהכלל שיסגרו לכם את הפינה בצורה מושלמת.

חיבורים

חשוב לוודא שיש חיבורים בסיסיים כמו HDMI, DVI או VGA. שקע USB יכול להיות בונוס נחמד.

ממשק מובנה (OSD)

חשוב שיהיה ידידותי למשתמש לכוונון נוח ומהיר של הגדרות התצוגה

מחיר

התקציב שעומד לרשותכם יצמצם את האפשרויות העומדות בפניכם וימקד אתכם בין איזה דגמים אתם יכולים לבחור. על מדפי החנויות תמצאו מבחר עצום של מסכי מחשב לגיימרים במגוון סוגים, גדלים ורמות מחיר.

אם אתם רוצים לקנות מסך גיימינג איכותי בלי לפשוט את הרגל, תוכלו למצוא דגמים בסיסיים יותר שיעלו פחות מ-800 שקלים.

אתם צריכים למצוא את הדגם שקולע לצרכים ולדרישות שלכם ומספק את התמורה הטובה ביותר לכסף ולצרכים שלכם.

מסך מחשב לגיימרים: שאלות ותשובות

בחור עם חולצה ורודה ורקע לבן בהבעת שאלה

מה עדיף? מסך קעור או שטוח?

הפופולריות של מסכים קעורים הולכת וצוברת תאוצה למרות שלא כולם מתחברים לקונספט החדשני הזה וטוענים שמדובר בטרנד חולף ובגימיק שיווקי.

המטרה של עיצוב מהסוג הזה היא לספק תצוגה היקפית רחבה במיוחד שאמורה לעטוף אתכם מכל כיוון. אז האם שווה להשקיע במסך קעור או שאפשר להסתפק במסך שטוח סטנדרטי?

זה לגמרי תלוי בהעדפות ובטעם האישי שלכם. קחו בחשבון שרמת הקיעור של המסך יכולה לנוע בין טווח של 1000R (קמורה ובולטת במיוחד) ל-3800R (עדינה ומתונה).

מהי זווית הצפייה הטובה ביותר?

תזכרו את כלל הברזל הבא: החלק העליון של המסך צריך להיות ממוקם מעט נמוך יותר מגובה העיניים, זה אומר שזווית הצפייה האופטימלית היא 15 מעלות.

יש גם דגמים עם מעמד מתכוונן שמאפשרים להטות את המסך קדימה ואחורה לזווית צפייה של 10 או 20 מעלות לפי הצרכים וההעדפות שלכם.

מה המשמעות של המונח עומק צבעים?

הכוונה היא למספר הצבעים שצג המחשב מסוגל לייצג. כשחיבור המסך מתבצע באמצעות כניסת VGA סטנדרטית. כמעט כל מסכי המחשב המודרניים תומכים בעומק צבע של 24 ביט.

אם עומדת בפניכם האפשרות לכוונון ידני של הגדרות תצוגת המסך תוכלו ליהנות מהפרדה מרבית של 256 גוונים שונים של צבע ראשוני.

איך משפיע יחס הניגודיות על תצוגת המסך?

יחס הניגודיות של המסך קובע את עומק ופירוט גווני השחור בתצוגה. ככל שיחס הניגודיות גבוה יותר, ככה התמונה על המסך מוחשית, מפורטת וחדה יותר.

זהו מאפיין חשוב המשחק תפקיד מכריע באיכות התצוגה.

האם צריך לשים לב למשקל המסך?

כל עוד שולחן המחשב או המעמד שעליו תציבו את המסך חזקים ויציבים מספיק כדי לשאת את המשקל שלו, משקל המסך אינו אמור להדאיג ולהעסיק אתכם בכלל.

הדגמים הכבדים ביותר שוקלים בסביבות 7 ק"ג, זה שאומר שתוכלו להציב אותם בבטחה על שולחן מחשב ממוצע.

השורה התחתונה

גיימרית עם משקפיים ואוזניות מצלמת סלפי

כשכל פרט קטן יכול לחולל הבדל עצום וכל שנייה חשובה, מסך משוכלל וזריז שלא ניתן להוריד את העיניים ממנו יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת ויקפיץ את חווית הגיימינג שלכם לרמה הבאה.

מסך איכותי ומהיר יעזור להפגין את מלוא הכישורים והיכולות שלכם ולהקדים את שאר המתחרים המתמודדים איתכם ראש בראש.

כדי למצוא מסך מחשב לגיימרים בצורה מושלמת, תלכו על דגם ש"תפור" לצרכים ולהעדפות שלכם ויעבוד בצורה הטובה ביותר בשבילכם. חשוב שתבחרו בחוכמה את מסך המחשב הנוח והמתאים ביותר לסוג וז’אנר המשחקים המועדף עליכם, לטכניקת המשחק ולמספר השעות שאתם מעבירים מול המחשב.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך הקנייה המקיף הזה יעזור לכם לצאת גדולים בבחירת מסך מחשב לגיימרים באיכות מעולה ושמתאים בדיוק בשביל הצרכים שלכם.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

יאיר ורדי
יאיר ורדי

יאיר הוא מומחה טכנולוגיה, שמתעסק בחומרה ותוכנה של מחשבים וגאדג'טים מכל הסוגים. בעל תואר שני במדעי המחשב מהטכניון (כרגע עובד על הדוקטורט), מתגורר בראשון לציון.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן