מלונות מומלצים בפריז: 7 מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024 [מדריך בחירה]

מחפשים חופשה מהחלומות שלא תקרע לכם את הכיס? קבלו קופון הנחה שווה שיחסוך לכם בחופשה הבאה.

last minute – אתר התיירות עם המחירים הכי אטרקטיביים בשוק.
הקלידו את הקוד lmpink24 ותקבלו 25$ הנחה בהזמנה מעל 400$. לחצו כאן למציאת החופשה המושלמת!

עם כמה מאתרי התיירות המפורסמים ביותר בעולם כמו מגדל אייפל שהפך לסימן ההיכר של העיר, שער הניצחון האלגנטי ופירמידת הזכוכית המרשימה של הלובר שאי אפשר לפספס, פריז נחשבת בצדק לאחת מהערים היפות, הרומנטיות והמתוירות ביותר בעולם.

בין אם אתם חולמים לבקר בפריז בפעם הראשונה ורוצים להעביר בה סופ"ש בלתי נשכח או שנשביתם בקסם הייחודי של העיר ואתם חוזרים אליה שוב ושוב, עיר האורות היא יעד מושלם לחופשה חלומית באירופה הקלאסית.

ממהרים? הנה 3 המלונות המובילים בדירוג שלנו:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
Hotel des Nations Saint Germain
Hotel des Nations St-Germain
מיקום מנצח
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
המלון הזה מצטיין במיקום מנצח בגדה השמאלית של נהר הסיין. הוא נגיש לתחבורה ציבורית ומוקף בכמה תחנות מטרו והשכרת אופניים להתניידות נוחה וקלה ברחבי העיר.
יתרונות
דלפק פתוח 24/7
צוות קשוב ואדיב
ממוקם באזור מושלם
חסרונות
אין מסעדה במלון
במקום השני
The Hoxton פריז
The Hoxton
אווירה ייחודית
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
עיצוב בסגנון מסורתי של אמצע המאה הקודמת, קירות משופעים בשלל צבעים, פרקט מהודר מעץ שברון, כוננית ספרים בסגנון וינטג’, וילונות שחורים אלגנטיים ומקלחת "גשם" ומוצרי טיפוח ורחצה של מותג בלעדי מבטיחים שהות נעימה ומפנקת.
יתרונות
במרק הליכה מהלובר
אינטרנט אלחוטי בחינם
אוכל טעים במסעדת המלון
חסרונות
חדרים קטנים
תמורה טובה למחיר
Generator Paris
Generator Paris
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
היא מציגה את עצמה בתור "הדור הבא" של ההוסטלים באירופה ולא מדובר בעוד סיסמת מכירות שחוקה. הקונספט החדשני של החברה לא רק מבטיח אלא גם מקיים בגדול.
יתרונות
חדר כביסה
תחנת מטרו קרובה
ארוחת בוקר קונטיננטלית
חסרונות
חלק מהחדרים כוללים אמבטיה משותפת

אבל לפני שאתם רצים להזמין כרטיסי טיסה ואורזים את המזוודות, חשוב שתהיו סגורים איפה לישון בפריז. עם יותר מ-2,000 מלונות שתוכלו לבחור מהם, קל מאוד ללכת לאיבוד כשתבחרו את אפשרות הלינה המושלמת עבורכם.

כדי לחסוך לכם את כאב הראש הזה, אנחנו הולכים לעשות סדר בבלאגן ולענות על שאלת מיליון הדולר: מהם המלונות המומלצים ביותר בפריז שיספקו תמורה מלאה לכסף שלכם וישאירו אתכם מרוצים? תמשיכו לקרוא ותגלו!

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

7 מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024

1

Hotel des Nations St-Germain

מיקום מעולה
הבחירה שלנו
בפריז המיקום הוא הכול. והמלון הזה התברג למקום הראשון בזכות מיקום מעולה בשילוב עם חדרים בעיצוב אלגנטי וצוות מקצועי ונעים.
יתרונות
  • דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה
  • צוות אדיב וקשוב הדובר כמה שפות
חסרונות
  • אין מסעדה במלון
  • מתאים בעיקר לזוגות

במרחק הליכה נמצאים שניים ממוקדי המשיכה הידועים ביותר של העיר- שדרת סן ז’רמן וכנסיית נוטר דאם. העיצוב המסוגנן ונוטף הסטייל של המלון, החדרים הנוחים והמעוצבים בטוב טעם והשירות המעולה הופכים אותו לאחד ממלונות 3 הכוכבים הטובים ביותר בעיר. 

אורחי המלון ירגישו כמו בבית בזכות העיצוב העכשווי ,הצבעוני ומלא שמחת החיים של החדרים המאובזרים היטב בכל אביזרי הנוחות המודרניים שתצטרכו, כולל בין השאר טלוויזיה עם מסך שטוח, מתקן להכנת תה או קפה וסלסלת קבלת פנים מפנקת המלאה בכל טוב. 

אורחי המלון נהנים משירות אדיב ולבבי, כולל צוות קונסיירז’ ייעודי שיעזור לכם להפיק את המירב מהשהות והחופשה שלכם, ארוחת בוקר עשירה המוגשת ישירות לחדר האורחים ובר שירות עצמי המציע משקאות חמים ומבחר מאפים צרפתיים טעימים. 

2

The Hoxton

אווירה ייחודית
עיצוב בסגנון רטרו
מלון הוקסטון השוכן באחוזה מפוארת מהמאה ה-18, מספק שילוב ייחודי בין ההידור והראוותנות של פריז הקלאסית לתחכום מודרני ונגיעות עכשוויות מגניבות.
יתרונות
  • מיקום מרכזי ברובע השני, במרחק הליכה ממוזיאון הלובר
  • קיוסק למכירת משקאות וחטיפים הנמצא בתוך המלון
חסרונות
  • חדרים די קטנים בשטח של 17 מ"ר ומעלה בלבד

כל אבן במלון מעוצבת בטוב טעם ובהקפדה על כל פרט ומשדרת סטייל ויוקרה, החל מהחצר הפנימית המקסימה עם חלונות הענק הנמתחים לכל אורך הקיר, הטרקלין המזמין ורחב הידיים, המדרגות הלולייניות המפוארות (שריד מהמבנה המקורי), ספות מפוארות בגוון פסטל ונברשות מעוטרות בסגנון ארט-דקו. 

אפקט ה"וואו" נמשך גם בחדרים עצמם, שחלק גדול מהם כוללים מרפסות צרות שמהן נשקף נוף נאה לגינה הירוקה והפורחת של המלון.

אל תפספסו את בר Jacques המעוצב בהשראה מרוקאית, עם הטפט הפרחוני המרהיב בסגנון רטרו ומגוון קוקטיילים מקוריים ויצירתיים שיעיפו לכם את המוח כמו "הטנגו האחרון בפריז". בנוסף במלון תמצאו גם בר יין איכותי ואת מסעדת Rivié המתמחה במטבח פיוז’ן צרפתי-אסייתי. 

למרות שהחדרים קטנים מדי ביחס למחיר הלינה (200 דולר ומעלה), רוב האורחים מרוצים מאוד מהמלון הזה בזכות האווירה המיוחדת שלו והמסעדות הטרנדיות המושכות מקומיים ותיירים כאחד. 

3

Generator Paris

לטייל עם תקציב
מחיר משתלם
רשת האכסניות הפופולרית Generator הידועה בעיצוב המדליק והאופנתי שלה כבשה גם את פריז ומאפשרת לכם ליהנות מכל מה שיש להציע לעיר האורות בלי לקרוע את הכיס ולפשוט את הרגל.
יתרונות
  • ארוחת בוקר קונטיננטלית
  • דלפק קבלה הפתוח מסביב לשעון ושירות שמירת חפצים
  • חדרים לנשים בלבד
חסרונות
  • חדרי מעונות רבים כוללים חדר אמבטיה משותף 
  • בגלל שהאכסניה פונה בעיקר לקהל צעיר האווירה בה עלולה להיות די זרוקה ורועשת

כל דבר בסניף הפריזאי של רשת האכסניות הוא שיחוק רציני, החל מהלובי המגניב המעוצב כמו בית קולנוע בסגנון של פעם ועד לבר המרתף הנראה כמו תחנת מטרו אמיתית כולל אריחים מקוריים מהמטרו בפריז, אי אפשר להתעלות על העיצוב הגדול מהחיים של ההוסטל הזה. 

אורחי האכסניה לנים בחדרי מעונות משותפים או בחדרים פרטיים המעוצבים בגווני שחור לבן טרנדיים, רהיטי עץ בגוון בלונד מהמם וטפטים עם הדפס אופנתי.

אם בא לכם להתפנק, תוכלו ללכת על חדרים יוקרתיים יותר המציעים טרסה מרווחת עם ערסלים כדי שתוכלו להתרווח בנוחות, לנשום אוויר צח וליהנות מהחיים. 

באזור המלון תמצאו מגוון עצום של מסעדות מעולות, אבל תשמחו לדעת שאתם ממש לא חייבים לצאת מהאכסניה כדי לאכול טוב.

אורחי ההוסטל יכולים ליהנות מקפה פביאן המזכיר בראסרי פריזאי אמיתי עם שולחנות פינג-פונג וקפה מעולה שיעזרו לכם להעביר את הזמן בכיף ונוף מרהיב לגינה האורבנית הסמוכה.

והדובדבן שבקצפת זה הרופטופ בר המקורה הממוקם בקומה ה-9 של האכסניה שמציע נוף עוצר נשימה של כנסיית סקרה קר ומאפשר להשקיף על העיר ממעוף הציפור. 

4

Hotel Caron de Beaumarchais

בילוי רומנטי
סגנון בארוק
המלון הייחודי הזה הנמצא במבנה מהמאה ה-18 ייקח אתכם למסע קסום אחורה בזמן ויאפשר לכם לחוות ממקור ראשון את אורח החיים הראוותני והפזרני של מארי אנטואנט.
יתרונות
  • ארוחת בוקר קונטיננטלית מצוינת
  • מלון בוטיק קטן המספק יחס חם ואישי לכל אורח
חסרונות
  • לא כולם יתחברו לעיצוב הפרחוני

קשה שלא להישבות בקסם של העיצוב הפריזאי הטיפוסי של מלון קארון. הוא ממוקם בלב ההיסטורי של העיר ברחוב ריבולי, במרחק זריקת אבן מכיכר ווז’-אחד מהמקומות הקסומים והייחודיים ביותר בעיר האורות.

לא תוכלו לפספס את מלון הבוטיק הקטנטן הזה בזכות החזית הכחולה הייחודית שהפכה לסימן ההיכר שלו. 

עם 19 חדרים בלבד, כל מי שמתארח במלון הזה מרגיש שהוא שוהה בבית קיט פרטי משלו. האווירה השקטה והפסטורלית הופכת את המלון הזה למקום המפלט המושלם עבור זוגות שרוצים לברוח מההמולה של העיר.

חדרי האירוח הנקיים והמסודרים מעוצבים בסגנון בארוק אותנטי עם וילונות פרחוניים, שולחנות וינטג’ עתיקים ותקרות גבוהות בחיפוי עץ, לצד כל מתקני הנוחות המודרניים כמו מיני-בר ומוצרי טיפוח איכותיים של מותג Acqua di Parma.

המלון הזה מתאים כמו כפפה ליד לזוגות הנהנים מחופשה רומנטית בבירת צרפת. הם יוכלו ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית מפנקת במרפסת הג’ולייט המקסימה המשקיפה לרחוב הצדדי השקט או לחצר הפנימית של המלון.

למרות שהמלון אינו מכיל מסעדה או ספא, המיקום המושלם והעיצוב הרומנטי שלו הופכים אותו לבחירה מנצחת עבור זוגות שרוצים לבלות זמן איכות בלתי נשכח בעיר האורות. 

5

Novotel Paris Gare de Lyon

מתאים למשפחות
חדר משחקים
המלון הזה נמצא ישירות מול אחד מעורקי התחבורה הציבורית החשובים ביותר בפריז- תחנת הרכבת גאר דו-ליון, מה שאומר שהאורחים שלו יוכלו להגיע בקלות ובמהירות לכל האטרקציות התיירותיות המרכזיות בפריז ובסביבותיה.
יתרונות
  • בריכה חיצונית הפתוחה 24/7
  • אפשרות לחדרים מקושרים למשפחות
חסרונות
  • המלון הפך למוקד של כנסים ופגישות עסקיות, מה שפוגע באווירה שלו

מלון נובוטל גאר דה ליון מתאים במיוחד למשפחות שיעריכו את החדרים המרווחים והמאובזרים הכוללים מרפסות וספות נפתחות עבור הילדים.

חדרי האירוח מכילים מכונת קפה נספרסו, מקרר מיני בר, טלוויזיה עם מסך שטוח בגודל 42 אינץ’ (עם שפע ערוצי ילדים שיעסיקו את הקטנטנים), תריסי גלילה ובידוד אקוסטי משופר לשנת לילה שקטה ונטולת הפרעות.

הילדים יוכלו להשתולל ולהוציא קיטור בחדר המשחקים, להרחיב אופקים בספריה או לשחות ולהתרענן בבריכה המקורה והמחוממת כל ימות השנה.

משפחות עם ילדים יעריכו גם את הביסטרו האיכותי במלון המגיש מנות קלאסיות ואהובות מהמטבח הים-תיכוני לצד מבחר יינות רחב. התפריט העשיר המותאם לילדים יבטיח שכל המשפחה תצא מרוצה. 

6

Atelier Montparnasse

לבחור את החופשה שלכם
מפנק
רוצים ליהנות מחופשה מפנקת מלאה בנינוחות של שיק פרזיאי? המלון הקסום הזה בגדה השמאלית של הסיין יכול להיות בחירה מצוינת שלא תצטערו עליה לרגע.
יתרונות
  • מזנון ארוחת בוקר מפנק ועשיר המוגש בחצר הפטיו של המלון
  • חדרי אירוח במגוון רחב של עיצובים וסגונונות שונים שיתאימו לכל טעם והעדפה
חסרונות
  • אבזור בסיסי ומינימום מתקנים לנוחות האורחים
  • חדרים קטנים בגודל 18 מ"ר בלבד

הפירוש של שם המלון "אטלייה מונפרנאס" הוא בית מלאכה של אומני מונפרנאס ויש סיבה טובה שהוא נקרא כך. ברגע שתעברו דרך שערי המלון, תרגישו שאתם נמצאים בסטודיו אופנתי ואלגנטי.

אריחי אבן מחוספסים, ריהוט עור מהודר, יצירות פופ-ארט טרנדיות וגינה מטופחת עם כסאות צבעוניים ודשא מלאכותי מספקים תמהיל מושלם של ישן וחדש. 

לכל אחד מחדרי המלון יש סגנון עיצוב מקורי וייחודי משלו כמו "Nature" שיאפשר לכם להירגע מההמולה בסביבה פסטורלית או "Havana Club" שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים באי טרופי קסום בלב פריז.

כל החדרים מעוצבים ומאובזרים בקפידה ומכילים רצפת פרקט אלגנטית, פמוטי קיר ושידות וינטג’ מעוצבות וחדרי אמבט מפוארים משיש איטלקי משובח עם אמבטיה עומדת לפינוק אולטימטיבי. 

שירות קונסיירז’ ייעודי ישמח למלא כל בקשה ומשאלה שלכם-החל ממשלוח זר פרחים ומארז שוקולד מפנק לחצי השני שלכם, דרך הזמנת כרטיסים לאופרה או למוזיאון ועד להזמנת שולחן במסעדה פופולרית.

7

Hotel Saint-Marcel

אירוח בסגנון פריזאי
צוות אדיב
רוצים לישון טוב בפריז בלי לרוקן את הארנק? כדאי שתשימו לב למלון הזה שמספק תמורה מלאה לכסף שלכם.
יתרונות
  • החדרים מבודדים בפני רעשים חיצוניים
  • ישנם חדרים מחוברים על פי דרישה
חסרונות
  • האזורים הציבוריים (כולל המעליות) קטנים וצפופים במיוחד

המיקום המצוין של המלון מאפשר לגלות את שכיות החמדה של פריז בקלות וביעילות ואורחי המלון מוזמנים להירגע ,לנקות את הראש ולהתנתק מהמולת העיר הסואנת בבית הקפה או בר היין של המלון, שם תמצאו יינות משובחים מיקב בוטיק משפחתי. 

תוכלו ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית בסגנון פריזאי או להזמין אוכל ישירות לחדר מהמסעדה הסמוכה שזוכה לפופולריות רבה גם בקרב המקומיים.

חדרי האירוח הנקיים והמסודרים (אך גם קטנים) מעוצבים בצורה אלגנטית ומעודנת וכוללים חדר אמבטיה מאובזר היטב עם מוצרי טיפוח ורחצה איכותיים ללא כל עלות.

הצוות המנומס והחייכני יעשה הכול כדי להפוך את השהות שלכם לכמה שיותר נוחה ונעימה וישמח למלא כל בקשה מיוחדת שלכם כמו להכניס מיטת תינוק לחדר על פי בקשה. 

איפה ללון בפריז ?מדריך מקיף 

טיול בפריז הוא פשוט משהו שאתם חייבים להוסיף לרשימת ה-TO DO שלכם

מידע כללי על מלונות בפריז

מחירי לינה בפריז 

אתם לא תופתעו לשמוע שפריז היא אחת מהערים היקרות ביותר בעולם וזה מתבטא היטב גם במחירי הלינה בעיר. כאשר למעלה מ-2.4 מיליון תושבים נדחסים בצפיפות בשטח של 100 קמ"ר, כל פיסת קרקע שווה זהב.

בגלל שמדובר באחת מהערים המתוירות, הנחשקות והאייקוניות ביותר בעולם, הביקוש למקומות לינה בעיר שובר שיאים ורוב המלונות בפריז מציעים חדרים קטנטנים במחיר מופקע. 

אז האם מציאת מלון איכותי במחיר נגיש וחסכוני בעיר האורות זאת משימה בלתי אפשרית? ממש לא. פריז מציעה מגוון עצום של בתי מלון, אכסניות ודירות אירוח שיתאימו לכל כיס, טעם והעדפה.

החל ממלונות בוטיק יוקרתיים ומפונפנים ועד להוסטלים פשוטים ונעימים, כמעט כל אחד יוכל למצוא מקום לינה ה"תפור" לצרכים ולדרישות שלו.

בעוד שתעריף חדר אירוח נע בין 100 ל-300 אירו ללילה, ניתן למצוא גם מקומות לינה זולים יותר במחיר מציאה של פחות ממאה אירו ללילה.

כמובן שמחירי הלינה במלון מסוים תלויים בדירוג ובמיקום שלו, כמו גם באבזור ורמת החדר. חלק גדול מהמלונות במרכז העיר שוכנים במבנים בני מאות שנים, מה שרק יוסיף קסם ייחודי ואווירה פריזאית אותנטית לחופשה שלכם בבירת צרפת.

כל זה נכון כל עוד מדובר במלון מטופח, מסודר ונקי שעבר שיפוץ ומכיל את כל אביזרי הנוחות המודרניים הבסיסיים. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לבלות את החופשה שלכם בחורבה מלוכלכת ורועשת שתהרוס לכם את כל החוויה.

במקום לקפוץ על המלון הראשון שנתקלתם בו, תבדקו לעומק את האפשרויות השונות ותמצאו את מקום האירוח הנוח והמתאים ביותר עבורכם שיספק תמורה מעולה לכסף שלכם.

אתם צריכים להיות סגורים על הרובע והאזור שבו תרצו להתגורר בפריז ולקחת בחשבון כמה שיקולים חשובים כמו הקרבה של המלון לאמצעי תחבורה ציבורית ומוקדי עניין חשובים והסביבה שבה הוא נמצא.

אל תשכחו לעבור על ביקורות וחוות דעת של אורחים אחרים כדי לא ליפול על "חתול בשק" שיהפוך את הטיול החלומי שלכם לסיוט אמיתי. 

תזכרו שמערכת התחבורה היעילה והמתקדמת של פריז תעזור לכם להגיע לכל מקום בתוך ובסביבת העיר בנוחות ובקלות מירבית.

לכן, אם לא אכפת לכם לבזבז מעט יותר זמן על הנסיעה לאתרי החובה ולאטרקציות העיקריות בעיר האורות, תוכלו ללכת על מלונות זולים יותר השוכנים בפרברים ואזורים מרוחקים יחסית מלב העיר.

רק חשוב לבדוק שהמלון ממוקם בקרבת תחנת מטרו שאפשר לכם להתנייד בנוחות ברחבי העיר, אחרת מאות השקלים שתחסכו יעלו לכם ביוקר במהלך הטיול .

חדרי מלון בפריז 

אל תצפו לגלות חלל ענק ומרווח מאחורי דלת חדר המלון שלכם- ברוב חדרי המלון בפריז בקושי יש מקום למשהו נוסף מלבד למיטה קטנה.

זה לא אמור להדאיג ולהטריד את רוב התיירים המגיעים לפריז שיבלו מעט מאוד זמן בחדר ויהיו עסוקים בלחרוש את העיר היפהפייה ולהכיר אותה לעומק.

אם הדבר היחיד שתעשו בחדר המלון זה להעביר את הלילה, אז תוכלו להתפשר על הגודל והאבזור שלו. גם מלתחה או ארון מרווח לכל המזוודות והבגדים שלכם הם פינוק נדיר בבתי מלון בפריז וכדאי לקחת את זה בחשבון כשאתם מתארגנים לנסיעה.

בכל מקרה, תכנון מראש ובדיקה מעמיקה של בית המלון שאתם שוקלים להזמין יחסכו לכם המון מפח נפש, תסכול והפתעות לא נעימות. 

ארוחת בוקר במקומות לינה בפריז

צרפתים לא נוהגים לאכול הרבה בבוקר. קפה טוב עם מאפה טרי מספיקים מעל ומעבר כדי לסגור להם את הפינה. מזנון בופה ענק עם מיליון מאכלים שאפשר להעמיס בלי הגבלה זה פחות הסגנון שלהם.

מלונות רבים מגישים ארוחת בוקר מגוונת ועשירה יותר לאורחים שלהם, אבל ברוב המקרים ארוחת בוקר טיפוסית עדיין תהיה מוגבלת ומצומצמת למדי ולא תכלול הרבה מעבר לקרואסון, ריבה וחמאה ומשקאות חמים. 

אם אתם מעדיפים ארוחת בוקר מפנקת ומשביעה יותר בגנון "אכול כפי יכולתך", תבחרו במלון שאינו מסתפק בארוחת בוקר קונטיננטלית, כדי שלא תישארו רעבים בבוקר ותצאו לטייל בעיר על בטן ריקה.

אם אתם מעדיפים לחסוך ולא אכפת לכם לחטוף משהו במהירות במאפיה או בית קפה, אז תוכלו להזמין מלון ללא ארוחת בוקר כלולה.

שכונות מומלצות ללינה בפריז

שלט עם המילה מלון באנגלית תלוי על מרפסת בפריז צרפת

בגלל השפע הרב של מקומות לינה אתם עשויים להתבלבל בבחירת המיקום הכי טוב ללון בו בזמן הטיול שלכם בפריז. בדיוק בגלל זה חילקתי לכם את אזורי הלינה בפריז. לכם נשאר רק לבחור את ההתאמה המושלמת לכם.

הרובע השביעי: למבקרים בפעם הראשונה

אם אתם מבקרים בפעם הראשונה בפריז, הרובע השביעי (שבו נמצא אחד מסמלי העיר-מגדל אייפל) יכול להיות אזור הלינה האידיאלי עבורכם.

השכונה האלגנטית ושוקקת החיים נמצאת בגדה השמאלית של נהר הסיין והיא משמשת בתור אזור המגורים המועדף על אריסטוקרטים ובני אצולה כבר במשך שלוש מאות שנים.

אם אתם רוצים להיות קרובים לכל ההתרחשות ומוקדי העניין העיקריים של עיר האהבה, מומלץ בחום להזמין מלון ברובע הקסום הזה. 

לינה ברובע הזה תבטיח קרבה מיידית ללב העיר ולאטרקציות מרכזיות רבות כמו מגדל אייפל (שנראה מכל רחבי השכונה), ארמון האינווליד- הקבר של המצביא הדגול נפוליאון בונפרטה, מוזיאון ד’אורסה, מוזיאון רודן ומוזיאון קה ברנלי. כל האתרים האלה נמצאים במרחק הליכה מרוב המלונות ברובע. 

מדובר באזור נוח במיוחד לטיול הראשון שלכם בפריז שיקל על ההיכרות הראשונית שלכם עם בירת צרפת. רוב המלונות הטובים והמומלצים ביותר ברובע היוקרתי אינם נמצאים בסמוך למגדל אייפל, אבל מציעים נוף בלתי נשכח שלו. 

בגלל שמדובר באחד מאזורי הלינה הנחשקים והפופולריים ביותר בפריז, חדרי המלונות מתמלאים במהירות הבזק ומומלץ להזמין את החדר שלכם בהקדם האפשרי ולא לחכות לדקה ה-90, במיוחד אם אתם מחפשים מלון בוטיק משפחתי קטן. אי אפשר לפספס עם הרובע המרכזי הזה שמכיל כמה מהמלונות הטובים ביותר בפריז.

לה מארה: למי שרוצה להיות במרכז העניינים

לה מארה הוא הרובע הטרנדי, המגניב והשיקי ביותר בפריז בפער עצום מכל השאר, נקודה. מדובר במוקד הבילוי המועדף על צעירי פריז הידוע בחיי הלילה העשירים והתוססים שלו.

גם חובבי שופינג יעופו על השכונה הציורית הזאת בזכות מגוון אינסופי של בוטיקים אופנתיים, חנויות יוקרה ושווקים ססגוניים.

לא תתקשו למצוא בלה מארה גם אוכל טוב בזכות מגוון הקונדיטוריות האגדיות והשוקולוטיירים המפורסמים המפוזרים ברחבי הרובע.

למרות שהשכונה נראית ומרגישה כמו פריז הישנה, האווירה שלה בהחלט עכשווית ותמצאו בה את מרכזי וגלריות האמנות המודרנית הגדולים והמובילים בפריז.

בלה מארה נמצא מרכז פומפידו הצבעוני והייחודי שנחשב למוקד עלייה לרגל לחובבי אדריכלות ואמנות מודרנית. 

אחד מהיתרונות הגדולים של השכונה האופנתית הזאת היא המיקום המצוין שלה במרכז העיר.

היא מציעה שילוב מנצח של פנינות אדריכלות, אווירה צעירה ושמחה, שפע מוקדי תרבות, בידור ובילוי, היסטוריה עשירה ומרתקת וקסם פריזאי אמיתי.

בלה מארה שוכנת קהילה להט"בית גדולה ובעבר הוא היה הרובע היהודי של העיר- כך שלא תתקשו למצוא שם מסעדות כשרות.

לצד מסעדות מצוינות ושווקים מגניבים, קל מאוד להבין מדוע מדובר באחד מאזורי הלינה המבוקשים והנוחים ביותר בפריז. גולת הכותרת של רובע לא מארה היא כיכר דה ווז’ המרשימה- אחת מהכיכרות העתיקות והנאות ביותר בפריז. 

סן ז’רמן: למשפחות עם ילדים

אם אתם מחפשים שכונה פריזאית אלגנטית ושקטה שתאפשר לכם לברוח מהרעש וההמולה של העיר הסואנת, מומלץ לשהות ברובע סן ז’רמן (הנקרא על שם השכונה המרכזית שלו סן ז’רמן דה פרה). זה אחד מאזורי הלינה הידידותיים והנוחים ביותר למשפחות עם ילדים בפריז. 

תוכלו לשבת באחד מבתי הקפה הטרנדיים ביותר בעיר, ללגום כוס יין משובח, לצפות בעוברים ושבים החולפים בשכונה הנאה, לחלום בהקיץ וליהנות מהחיים.

מדובר בגן עדן גם לחובבי הקניות בזכות חנויות מעצבים, בוטיקים ייחודיים ומותגים בינלאומיים. האווירה המחשמלת והתוססת תמצא חן בעיני ילדים ומבוגרים כאחד שיהנו להרגיש במרכז העניינים. 

בסן ז’רמן תמצאו גם את אחת מהריאות הירוקות המפורסמות ביותר בעיר- גני לוקסמבורג. מדובר במקום המושלם לפיקניק מפנק.

אטרקציות מפורסמות כמו מוזיאון ד’אורסה וקתדרלת נוטר דאם נמצאות במרחק הליכה, כך שיש המון מה לעשות ולראות ברובע המקסים הזה.

הרובע הלטיני: למחפשים לינה זולה ונגישה

מדובר באחד מהרבעים האהובים ביותר על סטודנטים ותיירים שרוצים להרגיש כמו פריזאים אמיתיים ולחוות את הקסם הייחודי של עיר האורות.

בגלל שמדובר ברובע סטודנטים, האזור מלא במקומות לינה זולים יחסית במחירים נגישים וסבירים. רוצים להתגורר במיקום נוח ומרכזי בפריז במחיר שפוי שלא יעשה לכם חור בכיס? הרובע הלטיני יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

אם המחירים הגבוהים במסעדות היוקרה של העיר קשים "לעיכול" עבורכם, ברובע הלטיני תמצאו שלל מסעדות אותנטיות המציעות תפריטים עסקיים שיאפשרו לכם ליהנות מהקלאסיקות של המטבח הצרפתי במחירים משתלמים ונוחים לכל כיס.

תוכלו לשוטט בין הסמטאות, להיכנס לשלל חנויות המזכרות ולהתרענן עם כמה משקאות באחד מהברים המגניבים והזולים של הרובע התוסס.

אל תפספסו את המעדניות, בתי הקפה ודוכני השוק הפזורים לאורך רחוב מופטאר. תרשו לעצמכם ללכת לאיבוד במבוך הרחובות, לספוג את הניחוחות, המראות והטעמים ולהכיר את פריז האמיתית.

האזור הזה מתאפיין במגוון עצום של סגנונות ארכיטקטורה שונים היוצרים פסיפס היסטורי ותרבותי שובה עין. החל משרידי עתיקות רומיות ועד לצריחים גותיים מרשימים מימי הבניים, הרובע הלטיני שופע ביצירות מופת אדריכליות מדהימות.

אם החלטתם ללון באזור הזה במהלך הטול שלכם בפריז, אל תחמיצו ביקור בפנתאון בו קבורים גדולי האומה הצרפתית, גני לוקסמבורג המקסימים וכנסיית סן-סוורן ברחוב סן-ניקולס.

הלובר:

הרובע הראשון המכונה "לובר" ממוקם בגדה הימנית של נהר הסיין ומדובר בלב ליבה של פריז. אם אתם מעדיפים לשהות במרכז העיר בקרבה מיידית לאטרקציות התיירותיות המפורסמות והפופולריות ביותר של פריז, הרובע הראשון יכול להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

אבל אין מתנות חינם ותצטרכו לפתוח את הכיס ולשלם לא מעט כדי ליהנות מהנוחות של הרובע הפופולרי הזה. מדובר באחת מהשכונות העתיקות והתיירותיות ביותר בפריז המאכלסת ריכוז יוצא דופן של מלונות פאר.

תמצאו בה כמה מהמלונות היוקרתיים והמהודרים ביותר בפריז .רוב האנשים המגיעים בפעם הראשונה לפריז מזמינים מקום לינה ברובע הזה בגלל המיקום המרכזי שלו, הגישה הנוחה לתחבורה הציבורית ושפע אתרי התיירות הפזורים לאורכו.

עם זאת, תזכרו שתוכלו להתנייד בקלות ובנוחות ברחבי פריס בעזרת רשת המטרו הזולה והיעילה, כך שאתם ממש לא חייבים להתגורר בסמוך לאטרקציות העיקריות של העיר כמו קתדרלת נוטר דאם.

תוכלו לחסוך לא מעט כסף אם תבחרו ללון ברובע אחר ומרוחק יותר ממרכז העיר ולהסתמך על התחבורה הציבורית כדי להתרשם מכל מה שיש לבירת צרפת להציע. 

בחלק המערבי של השכונה בסמוך לכיכר קונקורד המפורסמת תמצאו מלונות יוקרה מהשורה הראשונה המיועדים לאנשים אמידים במיוחד.

במרכז הרובע הראשון תמצאו כמה סמלים ידועים של העיר כמו מוזיאון הלובר, פון נף (הגשר החדש) וגני טווילרי. בעוד שמערב הרובע נמתח עד לכיכבר קונקורד, הקצה המזרחי נוגע באיל דה סיטה- אי טבעי בסיין המהווה את הגרעין ההיסטורי של פריז.

מונמארטר 

מונמארטר הוא הרובע ה-18 של פריז שנחשב לאחת מהשכונות הרומנטיות והציוריות ביותר בעיר האורות. מדובר במוקד חיי הבוהמה של העיר שמשך אליו כמה מהאומנים הגדולים והידועים ביותר בהיסטוריה

אם אתם רוצים לחוות קסם פריזאי אמיתי ויש לכם תקצייב נמוך- תבחרו בלי לחשוב פעמיים ברובע הקסום הזה.

האזור מלא במקומות לינה פשוטים וזולים ומציע קסם ייחודי שיחזיר אתכם לפריז הישנה והטובה.

תדמיינו את עצמכם יושבים בבית קפה נעים במקום שממנו שאבו השראה פיקאסו ,דאלי ורנואר ,נהנים מקרואסון טעים וקפה משובח צופים על אומני הרחוב, ציירי הדיוקנאות והרוכלים הממלאים את הסמטאות הצרות ומשקיפים על השקיעה המרהיבה. מה יכול להיות יותר רומנטי מזה? 

ברובע האומנים הקסום הזה תמצאו את בזיליקת הלב הקדוש (סקרה קר) המרהיבה, תיאטרון הקברט הידוע מולין רוז’ ותצפית עוצרת נשימה על פריז.

כמעט כל מי שמבקר בשכונה הזאת מתאהב בה ממבט ראשון. אל תחמיצו מופע קברט חושני ותוסס בתיאטרון המולין רוז’ המפורסם (חצי בקבוק שמפניה כבר יכניס אתכם לאווירה!), אטרקציות ידועות נוספות באזור הן כיכר האומנים (פלאס דו טרטר), פלאס דו קלוויר, יקב מונמארטר וטחנות הקמח הרבות שנבנו על הגבעה. 

רוצים לחוש את התרבות הפריזאית האותנטית והאמיתית? מונמארטר הוא אחד מהרובעים הטובים ביותר לשהות בו בפריז. אם אתם מתלבטים היכן להתגורר בפריז, כדאיי שתקחו ברצינות את הרובע המדהים הזה שיש בו הכול.

טיפים ואתרים לטיול מושלם בפריז

כל כך הרבה מה לראות וכל כך מעט זמן. ולמרות שפריז היא אחת הערים היקרות בעולם תוכלו למצוא המון דברים שאפשר לעשות גם בחינם. הנה כמה מהם:

שער הניצחון (Arc de Triomphe)

איך מגיעים לאחד מהסמלים הידועים ביותר של עיר האורות? פשוט מאוד: תעלו על המטרו הנוח של פריז (כרטיס בודד עולה 1.90 אירו) ותרדו בתחנת ‘Charles de Gaulle – Etoile’.

אחד מהאתרים האייקוניים שיהפוך לגולת הכותרת של כל ביקור בפריז נמצא במרחק הליכה קצרה. הקשת המרובעת ממוקמת בקצה המערבי של שדרת "שאנז אליזה" המפורסמת- הרחוב הנוצץ והמפורסם ביותר בפריז שכיכב בסרטים רבים. 

בנייתו של המונומנט האדיר הושלמה בשנת 1836 והוא נועד לפאר את הנצחונות המזהירים של צבא המהפכה והאימפריה הצרפתית.

שער הניצחון מעוטר בתבליטים מרשימים המתארים את הנצחונות המהוללים של הצבא הצרפתי. בבסיסו של השער פועל מוזיאון קטן הסוקר את ההיסטוריה המרתקת של שער הניצחון ומכיל כמה תצלומים היסטוריים נדירים המספקים הצצה לתהליך בניית האנדרטה המרשימה. 

אבל עוד לא שמעתם את החלק הטוב ביותר: ניתן לטפס על ראש המבנה ולהשקיף ממבט הציפור על העיר. לאחר טיפוס של קרוב ל-300 מדרגות, תגיעו לעמדת תצפית מרווחת המספקת נופים עוצרי נשימה של פריז.

מומלץ לעלות לתצפית בשעת השקיעה כדי ליהנות מצבע השמיים הייחודי או כשהערב יורד על העיר והיא מוארת בשלל אורות בוהקים. לאחר החוויה הייחודית הזאת תוכלו להבין מדוע פריז נקראת "עיר האורות". תוכלו אפילו להשקיף על מגדל אייפל המואר בעזרת לא פחות מ-20 אלף נורות מנצנצות!

גשר אלכסנדר השלישי (Pont Alexandre III)

אחד מהדברים הנפלאים ביותר בפריז הוא נהר הסיין היפהפה החוצה את העיר לשניים ומחלק אותה לשתי גדות (הימנית והשמאלית).

ואיפה שיש נהר, חייב להיות גם גשר! תתקדמו לכיוון נהר הסיין (בערך 15 דקות הליכה מפטיסרי לאדורה בשאנז אליזה) כדי לראות את אחד מהגשרים היפים והמפורסמים ביותר בפריז: גשר אלכסנדר השלישי. 

מדובר בגשר חשוב המושך תיירים כמו מגנט בזכות המיקום המרכזי שלו והעיצוב האלגנטי והיפה לעין.

הגשר המעוטר בולט למרחוק בזכות פסלי הסוסים המכונפים המוזהבים ופנסי התאורה העתיקים שהופכים אותו לאחד מהאתרים הרומנטיים ביותר בפריז. תוכלו לחצות את הגשר ולהשקיף על מגדל אייפל וארמון גרנד פלה וליהנות מטיול רומנטי בלתי נשכח. 

רוצים להכיר טוב יותר את נהר הסיין ולגלות את קסמיה של פריז? תקדישו כמה שעות להליכה שקטה ונעימה לאורך גדות הנהר או תעלו על סירה לשייט קסום לאורך הנהר.

מדובר בדרך נהדרת לראות את העיר מפרספקטיבה שונה לגמרי! אם סיור היסטורי משעמם לא ממש עושה לכם את זה, תוכלו להזמין שייט מפנק עם ארוחת ערב או טעימות יין. 

תשוטטו בין המצבות 

פר לשז (Pere-Lachaise) הוא לא רק בית הקברות הגדול והמופרסם ביותר בפריז, אלא גם אחד מבתי הקברות המתוירים ביותר בעולם. תוכלו ליהנות מטיול שקט ורגוע באתר המטופח ולהתרשם מהקברים של כמה ידוענים ואישים מפורסמים (ג’ים מוריסון,שופן ואוסקר ווילד קבורים שם).

בית הקברות נבנה בשנת 1804, אבל התושבים המקומייים לא התלהבו מהמיקום המרוחק שלו. לכן, בשנה הראשונה נקברו בפר לשז 13 אנשים בלבד.

רשויות העיר החליטו לשנות את המצב והעבירו אליו את שרידיהם של מולייר ולה פונטן- שניים מהאומנים המפורסמים והידועים ביותר של פריז. מאז הפופולריות של בית הקברות זינקה וכולם רצו להיקבר שם!

מקרונים בפטיסרי לאדורה (Laduree)

עוגיות המרנג הצבעוניות עם מגוון המילויים הממכרים הפכו בצדק לאחד מהסמלים של התרבות והקולינריה הצרפתית! אחד מהמקומות הטובים והשווים ביותר לטעום מקרונים בפריז הוא ללא ספק קונדיטוריית לאדורה המפורסמת.

מדובר באחד ממותגי הפטיסרי המובילים והפופולריים ביותר בפריז שהפך למוקד עלייה לרגל עבור חובבי מתוקים וקינוחים.

סניף הדגל של הרשת המפורסמת נמצא בשדרות שאנז אליזה, במרחק 10 דקות הליכה בלבד משער הניצחון.

תתיישבו בקונידטוריה האגדית שתעשה לכם נעים בבטן ובעין, תהנו מהעיצוב הניאו-קלאסי המרהיב בפנים, ותטעמו את אחת מעוגיות המקרון הייחודיות שהיא מציעה כמו מקרון בצבעי הקשת או מקרון עם דיוקן של מארי אנטואנט. 

שאלות ותשובות 

בחור בסוודר צהוב מחזיק דגם של מגדל אייפל בפריז וחושב רקע תכלת

האם אפשר להסתדר בטיול בפריז בלי לדעת צרפתית?

אתם ממש לא חייבים לדבר צרפתית שוטפת כדי לבקר בצרפת. בערים גדולות כמו פריז, רוב התושבים מבינים אנגלית (גם אם הם לא ממש מתלהבים לבגוד במולדת ולדבר בה). תמיד תוכלו להיעזר בשיחון או גוגל טרנסלייט כדי לתקשר בחופשיות עם המקומיים ולהצליח להסביר מה אתם צריכים או להבין מה הם רוצים מכם. 

איזה שקע חשמלי יש בצרפת?

החשמל בכל רחבי צרפת הוא 220 וולט (בדיוק כמו בישראל) ושקע סטנדרטי מורכב משני פלאגים, כך שברוב המקרים לא תצטרכו מתאם מתח מיוחד (אבל תמיד כדאי לבדוק מראש).

האם נהוג להשאיר טיפים בצרפת?

בברים, מסעדות ובתי הקפה דמי השירות כבר כלולים בחשבון הסופי, אבל אם ממש נהניתם מהאוכל והשירות, אין כל סיבה שלא תפנקו את המלצר בכמה אירו נוספים.

כמובן שאין חוק רשמי שמחייב אתכם להשאיר תשר, אבל מקובל לעגל את החשבון או להשאיר את העודף כדי להביע את הערכת התודה שלכם. במקומות בהם דמי השירות אינם כלולים, נהוג להשאיר טיפ בגובה 5%-10% מסך התשלום. זה כל הסיפור. 

האם אפשר לשלם בכרטיס אשראי בחו"ל?

בלי שום בעיה! כל עוד יש לכם כרטיס אשראי בינלאומי ואתם יודעים את הקוד הסודי שלכם, אתם מסודרים. פריז היא יעד שופינג נחשק ואם אתם מתכננים לצאת למסע קניות באחת מהשדרות הרחבות, מרכזי הקניות הגדולים והבוטיקים היוקרתיים בעיר, תוכלו לגהץ את האשראי בלי בעיה.

רק קחו בחשבון שייתכן שתתבקשו להזין את הקוד הסודי שלכם שבדרך כלל מורכב מארבע ספרות .זה יכול להיות מעצבן להקיש את הקוד כל פעם, אבל מדובר באמצעי אבטחה שנועד למנוע מנוכלים לחגוג עם הכרטיס שלכם!

האם צריך לעשות ביטוח לפני נסיעה לחו"ל?

למרות שאין חוק המחייב לעשות ביטוח נסיעות לפני כל חופשה, מומלץ בחום לא לקחת סיכונים מיותרים ולרכוש ביטוח איכותי המותאם למאפייני, יעד ונסיבות הנסיעה שלכם.

תוכלו לטייל בראש שקט וללא דאגות ולדעת שאתם מכוסים ומוגנים בכל מקרה חירום או אירוע חריג. תעשו סקר שוק רחב ותבחרו את חבילת הביטוח המשתלמת והטובה ביותר המותאמת לצרכים ולדרישות שלכם. 

מהי הדרך הטובה ביותר להתנייד ממקום למקום בצרפת?

צרפת בכלל ופריז בפרט בעלת תחבורה ציבורית יעילה ונוחה במיוחד המאפשרת לכם לנסוע בקלות בין הערכים המרכזיות ואזורי הכפר של המדינה היפהפיה. 

נסיעות בתוך העיר 

רוב הערים הגדולות בצרפת כמו פריז,ליון ומרסיי בעלות מערכת רכבת תחתית מצוינת שיאפשרו לכם להגיע במהירות ממקום למקום בלי להיתקע בפקקים. העלות של נסיעה בודדת היא €2 בלבד, כך שלא מדובר בתענוג יקר במיוחד. קחו בחשבון שקווי המטרו אנם פועלים מסביב לשעון וחשוב לשים לב לשעות הפעילות שלהם כדי למנוע הפתעות לא נעימות. 

נסיעות בין עירוניות 

מערכת הרכבות הלאומית של צרפת (SNCF) מאפשרת להגיע לאזורי הכפר המרוחקים ביותר ולנסוע בקלות ובמהירות בין הערים הגדולות. רכבות אזוריות ופרבריות ואוטובוסים בין עירוניים יעזרו להגיע ליעד שלכם במינימום זמן ומאמץ. 

השורה התחתונה 

בחורה בלונדינית מחזיקה ידיים מעל הראש בצורת לב ברקע מגדל אייפל בפריז

בחירת אפשרות הלינה המושלמת עבורכם בפריז היא עניין של טעם, תחומי עניין והעדפה אישית.

כדי להפיק את המירב מהטיול שלכם בעיר האורות, חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת המלון הנכון והמתאים ביותר בשבילכם שיעמוד בציפיות ובדרישות שלכם וישאיר אתכם מרוצים.

מלון Nations St-Germain קורץ לתיירים בזכות המיקום הנוח והמרכזי והשירות האמין והיעיל, בעוד שאם אתם מוכנים לפתוח את הכיס ולשלם טיפה יותר על מקום יוקרתי ומסוגנן יותר, מלון The Hoxton יכול לסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

אז למה אתם מחכים? תמצאו מלון איכותי במחיר שפוי ותכירו לעומק את אחת מהערים הקסומות והיפות ביותר בעולם. נסיעה טובה!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן