מלונות מומלצים בכרתים: 9 מלונות מומלצים בכרתים לשנת 2024 [מדריך בחירה]

מחפשים חופשה מהחלומות שלא תקרע לכם את הכיס? קבלו קופון הנחה שווה שיחסוך לכם בחופשה הבאה.

last minute – אתר התיירות עם המחירים הכי אטרקטיביים בשוק.
הקלידו את הקוד lmpink24 ותקבלו 25$ הנחה בהזמנה מעל 400$. לחצו כאן למציאת החופשה המושלמת!

כרתים ,האי הגדול ביותר ביוון והחמישי בגודלו באזור הים התיכון הוא אחד מיעדי הנופש הפופולריים ביותר ביוון בפרט ובאירופה כולה.

אבל האי הקסום הזה מציע הרבה יותר מחופשת בטן-גב מפנקת: תוכלו למצוא בו שרידים מרתקים של תרבויות עתיקות מפוארות, אתרים ארכיאולוגיים שמורים להפליא המנציחים סיפורים מיתולוגיים מסעירי דמיון, רכסי הרים נישאים, קניונים שוצפי מים עמוקים, חופים מרהיבים עם חול זהוב ומי טורקיז צלולים, כפרים ציוריים המוקפים בכרמים מטעי זיתים וצמחיה עשירה, לכרתים יש המון מה להציע והוא לא מפסיק להפתיע, להלהיב ולרגש גם לאחר שביקרתם בו פעמים רבות.

ממהרים? הנה 3 המלונות המובילים בדירוג שלנו:

השורה התחתונה
הבחירה שלנו
Elounda Beach Hotel & Villas
Elounda Beach Hotel & Villas
מיקום מושלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
המיקום המנצח של המלון בין מפרץ מיראבלו לחוף אלונדה מספק כמה מהנופים הטובים ביותר באי ומציע תצפית מהפנטת על רצועת החוף היפהפיה. לכם רק נשאר להתפנק ולהנות מחופשה מושלמת.
תמורה טובה למחיר
Creta Maris Resort
Creta Maris Resort
מתאים למשפחות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
לא רחוק משדה התעופה של כרתים שוכן לו אתר הנופש המושלם למשפחות ולמי שמבקשים לעצמם חופשת הכול כלול מפנקת.
במקום השלישי
Abaton Island Resort & Spa
Abaton Island Resort & Spa
ארוחת בוקר גדולה
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
החופשה המפנקת שלכם מתחילה כאן. באחד המלונות היוקרתיים שתמצאו עם שירות בלתי מתפשר, מגוון פינוקים וספא איכותי.

בין אם אתם רוצים לרבוץ בשמש הנעימה, להשתזף וליהנות מהחיים בחופים בתוליים מרהיבים, לגלות את סודות התרבות המינואית בארמון קנוסוס של המלך האגדי מינוס ולחזור במנהרת הזמן אלפי שנים לאחור בערים העתיקות המרתקות אפטרה ומאליה, לטעום מהמטבח הכרתי הבריא, המזין והטעים להפליא או לצאת לטיולי הליכה קסומים בכמה מפנינות הטבע היפות והמרשימות ביותר ביוון, כרתים הוא היעד המושלם עבורכם שיהפנט אתכם בנופים עוצרי נשימה, היסטוריה ותרבות עשירה ומגוון אינסופי של אטרקציות שוות. 

בתור אחד מהאיים הפופולריים והמתוירים ביותר ביוון, כרתים מציע מגוון אינסופי של אפשרויות לינה שונות שיתאימו לכל טעם,צורך וכיס.

כדי שלא תלכו לאיבוד במבחר העצום והמבלבל ותמצאו את המלון המושלם לחופשה הבאה שלכם בכרתים בכלום זמן וללא מאמץ, הכנו עבורכם סקירה מפורטת של המלונות השווים והמומלצים ביותר שיספקו תמורה מלאה לכסף שלכם וישאירו אתכם מרוצים. 

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

9 מלונות מומלצים בכרתים לשנת 2024

1

Elounda Beach Hotel & Villas

2024 מיקום מנצח
הבחירה שלנו
אחד המלונות המבוקשים ביותר באזור כריתים בזכות השירות, המתקנים והחוויה הכוללת המפנקת שהוא מציע.

מלון 5 הכוכבים הראשון שנפתח ביוון הביא רף חדש של נוחות ויוקרה לכרתים והפך את עיירת הדייגים הקטנה אלונדה לאחד מהיעדים האטרקטיביים והנחשקים ביותר באי.

מאז שהריזורט המפנק הזה נפתח בשנת 1971 הוא שומר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ונשאר אחד מהמלונות הטובים ביותר בכרתים גם כיום.

חדרי הבונגלו במקום מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר ומצוידים בכמה שכלולים וחידושים טכנולוגיים שהם המילה האחרונה בתחום כמו טלוויזיות חכמות עם מסך מתכוונן ודלתות הזזה חשמליות לשהייה נוחה ומפנקת במלון.

מעבר למיטב מתקני הנוחות המודרניים, לרשות אורחי המלון עומד מועדון יאכטות אקסקלוסיבי, שני חופים פרטיים המספקים את המפלט המושלם מהרעש וההמולה באי המתויר, מרכז ספא יוקרתי המציע מגוון רחב של עיסויים וטיפולים מפנקים ולא פחות מ-9 מסעדות שף ברמה עולמית שבהן תוכלו ליהנות מארוחה בלתי נשכחת.

2

Creta Maris Resort

מושלם לילדים
פארק מים
אתר נופש בסגנון הכל כלול שיתאים במיוחד למשפחות עם ילדים בזכות המתקנים, החוף הפרטי ומועדון הילדים של המלון.

המלון הקסום הזה על שפת הים מצטיין בכל היבט ומספק את כל מה שנדרש לחופשה חלומית שתיחרט בזיכרונכם לזמן רב: עיצוב מרשים, מזמין ומעורר השראה, אוכל משובח שמשאיר טעם של עוד, קוקטיילים יצירתיים ומרעננים עם טעמים בועטים שיעיפו לכם את המוח וצוות קשוב, ידידותי ומסביר פנים שיגרום לכם להרגיש בבית.

למעשה אתם לא ממש תרגישו את הילדים בחופשה הזו בזכות מגוון המתקנים והאטרקציות שהמלון מציע. מועדון ילדים, מועדון תינוקות, פארק מים עם מגלשות ומתקנים מגניבים (שימו לב שישנה הגבלת גובה של 1.2 לעלייה על המגלשות), שטחים פתוחים ומדשאות, בריכות מפנקות וחוף ים פרטי למלון.

אם אתם רוצים ליהנות מהכנסת אורחים יוונית אמיתית, לצאת לחופשת בטן גב של הכול כלול כדי לנוח ולהתרווח תחת השמשייה בלי לכתת יותר מידי את הרגליים, תלכו בלי לחשוב פעמיים על המלון הזה. 

3

Abaton Island Resort & Spa

חופשה מנצנצת
ספא מפנק
המלון הזה שוכן בעיירת הנופש התוססת ושוקקת החיים חרסוניסוס בצפון כרתים. הוא מכיל חדרים נוחים בעיצוב טרנדי ואלגנטי שרובם מציעים נופים מטריפים של הים.

המראה הנקי והמינימליסטי של אתר הנופש היוקרתי הזה הצבוע בגוון לבן שקט ומאופק מתמזג בצורה מושלמת במפרץ המרהיב מסביבו.

אין ספק שמדובר באחד מהריזורטים המסוגננים והמרשימים ביותר בכרתים השוכן באחד מהמקומות הקסומים ביותר באי.

תוכלו להתרווח על אחת ממיטות השיזוף המרווחות המשקיפות על הים וליהנות מהחיים, לרבוץ על החול הרך והחמים של החוף הפרטי הצמוד לריזורט, ליהנות משחייה מרעננת באחת מהבריכות של המלון, להרפות את הגוף והנפש בספא Elemis או להזמין שולחן באחת ממסעדות היוקרה של הריזורט המתמחות במטבח יווני ובינלאומי.

המלון הזה מתאים כמו כפפה ליד לזוגות המחפשים אווירה רומנטית, נופים מהפנטים ואווירה נעימה ודיסקרטית.

4

Blue Palace, a Luxury Collection Resort and Spa, Elounda

אווירה יוונית
רגוע
המלון הזה שוכן בחוף מבודד ופראי בעיירת הנופש אלונדה בצפון כרתים. חובבי הים והחופים יעופו על הריזורט הזה המציע מתקנים ברמה הגבוהה ביותר ואווירה כרתית אותנטית שלא תמצאו בשאר המלונות בסביבה.

במלון לא תמצאו בניין מרכזי עם חדרים סטנדרטיים, והוא מורכב מאוסף של סויטות, וילות ובקתות בונגלו עם בריכות פרטיות המוקפות בצמחיה שופעת.

תוכלו לרדת בשביל סלול ישירות לחוף עוצר נשימה עם אבני נחל מבריקות המרצדות תחת קרני השמש ומים תכולים מהממים.

במלון ובסביבתו תמצאו שפע פעילויות ואטרקציות מגניבות כמו שייט בסירת עץ מסורתית לאי הזעיר ספינלונגה, בילוי בבית הקולנוע באוויר הפתוח הממוקם ישירות על החוף או חגיגה יוונית אמיתית בטברנה מסורתית שבה תוכלו ליהנות ממוזיקה משובחת ולטעום מזטים ודגים טריים שנתפסו על ידי הדייגים המקומיים.

המלון הייחודי והמעוצב ללא דופי הזה יגרום לכם להרגיש בבית הרחק מהבית במהלך החופשה שלכם בכרתים.

כפר הנופש הענק והמטופח הזה המשתרע על פני שטח של 143 אקרים מכיל סוויטות, וילות ובקתות בונגלו מהודרות המשקיפות אל המפרץ ומובילות לחוף ים פרטי.

לרשות אורחי המלון עומדת בריכה מפנקת המציעה נופים בלתי נשכחים של הים האגאי והאי ספינלונגה.

מסעדות המלון מגישות אוכל משובח ברמה עולמית וספא Elounda עטור הפרסים מציע שלל טיפולים ייחודיים כמו טיפול טלסותרפיה (תרפיית מי-ים). אבל גולת הכותרת של המלון הזה היא האווירה הקיצית הרגועה והנינוחה והשירות ללא רבב.

5

Daios Cove Luxury Resort & Villas

יוון הקסומה
חוף פרטי
המיקום הייחודי של המלון והסגנון האדריכלי העכשווי והאלגנטי משתלבים בצורה הרמונית בטבע שובה העין מסביב.

כפר הנופש הזה שוכן במפרץ פרטי מרהיב ברצועת החוף הצפונית של כרתים. הווילות היוקרתיות מעוצבות בסגנון יווני מסורתי, כך שתוכלו להתעורר כל בוקר ולהרגיש בלב כפר טיפוסי באיי יוון הקסומים.

יחידות האירוח המרווחות מציעות תצפית מושלמת על המפרץ המרהיב ומאפשרות לשבת בנחת על המרפסת וליהנות מהשקיעה המהממת.

תוכלו ליהנות משפע מתקנים כמו ספא זוכה פרסים, גישה ישירה לחוף פרטי, בריכת אינסוף מדהימה ומבחר מרשים של מסעדות גורמה.

6

Domes Zeen Chania

מתאים למשפחות
מועדון ילדים
מדובר באחד מהמלונות המשפחתיים הטובים והשווים ביותר ביוון. כל בני המשפחה יהיו מרוצים עד הגג בכבר הנופש המפנק הזה.

בקתות בונגלו רחבות ידיים המשקיפות על הים מכילות בריכות פרטיות שתוכלו להשתכשך בהם בכיף עם הילדים.

במרחק של כמה מטרים מחכה לכם בריכה ענקית עם שפע מיטות שיזוף ושמשיות והקטנטנים יבלו שעות ארוכות במועדון הילדים הכיפי שמציע שלל פעילויות מגניבות.

אטרקציות נוספות הן שייט בסירה ללגונות ולמפרצים המטריפים באזור או טיול לעיר הסמוכה חאניה הנחשבת לאחת מהיפות והמרתקות ביותר בכרתים. 

7

Amirandes Grecotel Boutique Resort

הכנסת אורחים
אוכל מצוין
אתר הנופש הזה המעוצב בהשראת ארמון מינואי עתיק יגרום לכם להרגיש כאילו חזרתם במנהרת הזמן אלפי שנים לאחור לעיר יוונית עתיקה שהזמן בה עצר מלכת.

מלון החוף האקסקלוסיבי הזה הוא תמצית של כל מה שהפך את כרתים ליעד נחשק ומבוקש שתיירים רבים רוצים לחזור אליו שוב ושוב: ארכיטקטורה עוצרת נשימה, הכנסת אורחים חמה ולבבית, מטבח מצוין ונופי טבע שנראים כאילו הם יצאו מאגדה.

הריזורט הענק הזה כולל 212 חדרים המפוזרים על פני לא פחות מ-20 מבנים ויחידות אירוח ברמות שונות, 6 מסעדות משובחות, ספא Elixir עם בריכה מקורה, מרחב מטופח עם לגונות תכולות ודקלים נישאים.

חלק מדירות הנופש היוקרתיות יאפשרו לכם להתפנק כמו מלכים אמיתיים עם בריכה פרטית, קולנוע ביתי משלכם וחדר אמבטיה מפואר עם ג’קוזי משוכלל המצויד בתאורה צבעונית ומתקן ארומתרפיה להתרגעות מוחלטת וטיפול בצבע, כך שתרגישו שאתם נמצאים בספא ברמה עולמית בלי לצאת מהחדר.

8

AKASHA Beach Hotel & Spa

אהוב על ישראלים
רומנטי
מלון הבוטיק הייחודי והיוצא דופן הזה מורכב משתי יחידות נופש קטנות עם קירות זכוכית הנטועות בחורשת עצי זית.

מלון אקשה זוכה לפופולריות רבה בקרב הישראלים והוא בהחלט מרוויח את ההצלחה שלו ביושר. המלון נקי, מפנק, מרווח, בעל עיצוב מודרני שישראלים אוהבים ובמיקום מושלם.

הוא מציע מרכז כושר וספא משודרגים, חדרים מרווחים המעוצבים בהתבסס על טהרת הלבן היווני והחיבור לעץ ולטבע. הבריכה מרווחת והאוכל מצוין אבל הוא מנצח בזכות השירות יוצא הדופן שנועד לספק לכם חוויית חופשה מושלמת.

מדובר במקום המושלם לזוגות שמחפשים חופשה בלתי מתפשרת, שלא תקרע את הכיס ובמיקום אידיאלי

9

Nana Princess

חופשת פאר
מרווח
הריזורט החדש שנבנה לאחרונה בעיירה חרסוניסוס נמצא במיקום מנצח ומציע נוף בלתי נשכח של הים.

הוא טובל בצמחיה עבותה הצבועה בשלל גווני ירוק עזים ומציע סוויטות יוקרתיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר למבקרים המעדיפים שקט, דיסקרטיות ופרטיות.

112 החדרים המרווחים מספקים תחושת מרחב ,פאר ופינוק אולטימטיבי. לרשות אורחי המלון עומדים בריכות מפנקות, חדרי אדים, סאונות וחדר כושר מאובזר.

תוכלו ללגום משקה צונן ומרענן ולטבול במים הקרירים של אחת משתי הבריכות החיצוניות בריזורט המפואר.

שתי מסעדות "אה לה קארט" מוקפדות המתמחות במנות קלאסיות מהמטבח הים-תיכוני והבינלאומי מציעות חוויה קולינרית מסחררת חושים. 

מדריך מקיף: איפה כדאי לכם לישון בכרתים? 

תתארו לעצמכם הרים ועמקים ירוקים המתנשאים מעל לחופים מרהיבים שלא היו מביישים גם את תאילנד, היסטוריה עשירה ומרתקת בת אלפי שנים, שרידי עתיקות מרשימים שיקחו אתכם למסע מרתק אחורה בזמן אל התרבות המינואית המפוארת שפרחה בשלהי עידן הברונזה, מסורת קולינרית עשירה שהניחה את היסודות לדיאטה הים תיכונית הידועה בשלל הסגולות הבריאותיות שלה ותושבים לבביים ומסבירי פנים שישמחו לארח אתכם כיד המלך.

את כל זה תמצאו בכרתים -אחד מיעדי הנופש הפופולריים, האהובים והאטרקטיביים ביותר ביוון ובאירופה כולה. 

האי הענק והרבגוני מחולק לארבעה מחוזות שונים שלכל אחד מהם יש מאפיינים ייחודיים ומוקדי עניין ומשיכה משלו: חאניה (Chania), רתימנו (Rethymnon), הרקליון (Heraklion) ולאסיתי (Lasithi). תזכרו שהחופשה שלכם בכרתים יכולה לקום וליפול על בחירת המלון ולכן חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת מקום הלינה הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

בגלל ההיצע העצום והמגוון של אפשרויות הלינה השונות בכרתים, בחירת המלון הנכונה והמתאים ביותר עבורכם עלולה להפוך למשימה מאתגרת ומתישה במיוחד.

כדי לעשות לכם חיים קלים יותר, הכנו עבורכם מדריך מפורט שיעזור לכם לעשות בחירה מנצחת במלון המושלם עבורכם בכרתים בלי להסתבך ולשבור את הראש.

טיפים שימושיים שיעזרו לכם לחסוך המון כסף במהלך החופשה שלכם בכרתים 

כרתים, בדומה לשאר איי יוון, הוא יעד מושלם לחופשה מפנקת במחירים סבירים ושפויים שלא יקרעו לכן את הכיס. אבל אף פעם לא מזיק ללמוד איך להוזיל עוד יותר את עלות הטיול שלכם. לפניכם כמה עצות זהב שיעזרו לכם ליהנות מכל מה שיש לכרתים להציע בלי לרוקן את הארנק: 

1. תדלגו על מלכודות תיירים המציעות אוכל בינוני במחירים מנופחים

כמו כל יעד תיירותי מבוקש אחר, גם כרתים מלא במלכודות תיירים שישאירו אתכם עם כיסים ריקים וטעם מר בפה. איך לדעת באופן מיידי את רמת המחירים של המסעדה שנכנסתם אליה בלי להסתבך ולשבור את הראש?

פשוט מאוד, תוכלו להסתמך על כלל האצבע הגאוני הבא: תבדקו את מחיר מנת הלחם והסלט היווני. אם קערת הלחם עולה 0.5 אירו והסלט היווני עולה פחות מ-7 אירו, מדובר במסעדה זולה שתוכלו לאכול בה ארוחה טובה בלי להוציא הון תועפות.

אם הלחם עולה אירו אחד ומחיר מנת הסלט הוא 7 עד 8.50 אירו, מדובר במחירים סבירים ושפויים שאפשר לחיות איתם בשלום.

אבל אם המסעדה גובה יותר על שתי המנות הפשוטות והבסיסיות האלה, סימן שמדובר במסעדה יקרה עם מחירים גבוהים ומופקעים. זה כל הסיפור. 

2. תבקרו באי מחוץ לעונת השיא

בחודשי הקיץ התיירים נוהרים בהמוניהם לאיי יוון ומחירי הטיסות והמלונות מזנקים בפראות.

מזג האוויר הנוח בכרתים מאפשר ליהנות מהאי הקסום בכל ימות השנה, ולכן מומלץ לטוס לכרתים מחוץ לעונת השיא וליהנות ממחירים זולים ומשתלמים יותר, מה שיכול להיות פתרון מעולה אם יש לכם תקציב מוגבל ומצומצם.

בנוסף, החופים והאתרים המרהיבים של האי יעמדו לרשותכם ללא נחילי תיירים הממלאים אותם עד אפס מקום.

3. תשהו אצל המקומיים

תופעת ה-" Couchsurfing" הולכת וצוברת תאוצה ביוון בכלל ובכרתים בפרט. מדובר בדרך נהדרת ללון בחינם אצל מארח מקומי ולגלות את כרתים האמיתית והאותנטית כפי שהמקומיים חווים אותה.

וכל זה בלי שתצטרכו להוציא שקל על בית מלון. רק אל תחכו לדקה ה-90 ותסגרו את פרטי הלינה מראש, כי מספר המארחים המקומיים מוגבל והביקוש מרקיע שחקים. 

4. תנצלו לטובתכם אטרקציות חינמיות או ימים מיוחדים שבהם הן פתוחות ללא עלות

תשמחו לשמוע שיש לא מעט מוזיאונים מפורסמים ומרשימים בכרתים הפותחים את שעריהם לציבור הרחב ללא כל עלות בתאריכים מיוחדים ובימים מסוימים בשבוע. תבדקו מראש את הלו"ז של כל מוזיאון ותוכלו לחסוך טונות של כסף. תוכלו למצוא בקלות את המידע הזה באתר Odysseus Culture.

5. תביאו איתכם בקבוק שתייה אישי

מי הברז בכרתים בטוחים וראויים לשתייה, כך שתוכלו לקחת בקבוק שתייה רב פעמי כדי לא לסחוב שישיות מים מינרליים מהסופר ולהתעסק עם טונות בקבוקי פלסטיק מזהמים.

6. תאכלו בזול בדוכני רחוב

בכרתים תמצאו אוכל רחוב זול, טעים ומשביע שכיף לזלול על הדרך. כמעט בכל רחוב תמצאו מאכלים מקומיים כמו גירוס או סופלקי שיעלו כמה אירו בלבד וימלאו אתכם לכל היום.

מדובר בחבל הצלה אמיתי למטיילים עם תקציב נמוך שלא יכולים להרשות לעצמכם לאכול במסעדות יקרות. תוכלו לבזבז פחות מ-10 אירו ביום, ליהנות מאוכל טעים ולא להישאר רעבים במהלך הטיול שלכם בכרתים. 

התניידות ותחבורה בכרתים 

שלושה אנשים מחזיקים בועות מחשבה עם סמלים של תחבורה מכונית אוטובוס ורכבת

ישנם מגוון דרכים להתנייד בכרתים. הנה כמה מהפופולריות והמומלצות ביותר:

אוטובוסים

מדובר באמצעי התחבורה הציבורית היחיד בכרתים שרוב הסיכויים שתצטרכו להסתמך עליו כדי לנוע בנוחות בין הערים, הכפרים והאטרקציות של האי אם אין לכם רכב שכור.

חברת KTEL מפעילה עשרות קווי אוטובוסים בתוך ובין הערים והעיירות בכרתים והם מאפשרים להתנייד בצורה נוחה ודי זולה ברחבי האי הענק. תוכלו למצוא את מסלולי ולו"ז של קווי האוטובוסים השונים באתרים e-ktel.com או ktelherlas.gr.

קחו בחשבון שהאוטובוסים המשרתים את קו החוף הצפוני והמאוכלס בצפיפות של האי הולכים בתדירות הרבה יותר גבוהה לעומת האזור הדרומי של כרתים, שם יש הרבה פחות קווי אוטובוסים והם פועלים בתדירות הרבה יותר נמוכה (שהולכת ופוחתת בעונות השפל).

לכן, חשוב לתכנן מראש את הנסיעה שלכם. עלות נסיעה בודדת ברוב מסלולי האוטובוס בכרתים עולה בין 4 עד ל-10 אירו. לדוגמה, נסיעה באורך שעה וחצי בין בירת האי הרקליון לרתימנו עולה בסביבות 6 אירו, ונסיעה של 3 שעות מחאניה להרקליון תעלה לכם 10 אירו. 

השכרת קטנועים

אם אתם מחפשים אמצעי תחבורה אישי נוח ויעיל המאפשר גמישות ונגישות רבה יותר, השכרת קטנוע או אופנוע יכולה לסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

תוכלו להתנייד בקלות ברחבי האי ולחוות מקרוב את היופי המרהיב שלו.עלות השכרת קטנוע מתחילה ב-14 אירו ביום ומעלה. בין שלל חברות השכרת הרכב בכרתים, מומלץ לבחור בחברת Greenways המספקת שירות מקצועי,אמין ואיכותי. 

השכרת אופניים

רכיבה על אופניים היא דרך נהדרת להימלט מהפקקים האינסופיים וליהנות מהנופים המרהיבים של האי. שכירת אופני שטח איכותיים שיתגברו בקלות על הגבעות התלולות והסמטאות המרוצפות באי תעלה לכם 20 אירו ומעלה.

תוכלו לדווש בכיף בין העיירות הציוריות, המפרצים הלבנים ופנינות הטבע המדהימות של האי. 

מוניות

מדובר בתענוג די יקר, אבל על נוחות צריך לשלם. תעריף הנסיעה מורכב מחיוב התחלתי של 1.80 אירו ומחיר קבוע של 1.20 אירו לכל קילומטר. רוב החברות גובות תשלום גבוה יותר עבור נסיעה לשדה התעופה.

נהגי המוניות בכרתים מחויבים להפעיל מונה (לפחות בערים הגדולות) ואל תתביישו לבקש מהם לעשות את זה אם המונה אינו פועל או מאופס. 

נהיגה בכרתים

השכרת רכב זאת הדרך המקובלת והנפוצה ביותר להתנייד ברחבי האי. תוכלו ליהנו מגמישות ועצמאות מלאה בתכנון מסלול הטיול שלכם ולהגיע בקלות לכל אזור ומקום באי.

עלות השכרה יומית מתחילה מ-25 אירו ליום, בתנאי שתזמינו את הרכב מראש. רק נהגים בני 21 ומעלה המחזיקים ברשיון נהיגה בינלאומי יכולים לשכור רכב בכרתים. 

טרמפים

יוון היא אחת מהמדינות המתוירות ביותר בעולם, ולכן זה ממש לא נדיר לפגוש בטרמפיסטים המאותתים למכוניות בצדי הדרך.

זה בטוח לתפוס טרמפים בכרתים ומדובר באפשרות נוחה ויעילה כשאתם מטיילים באזורים כפריים ופחות מתוירים של האי בהם התחבורה הציבורית בקושי זמינה ופועלת לעתים רחוקות.

פלטפורמות, אתרים ושירותים שימושיים שכל מטייל חייב להכיר 

  • Skyscanner – יש סיבות טובות לכך שסקייסקאנר הפך למנוע חיפוש הטיסות המוביל והפופולרי ביותר בעולם. במקום לחרוש את הרשת, להתפזר על מיליון אתרים שונים ולשבור את הראש על מציאת הטיסה הנוחה והמשתלמת ביותר עבורכם, האתר הזה יאפשר לכם להזמין את הטיסה הבאה שלכם לכרתים או לכל יעד אחר במחיר מציאה. תוכלו להשוות בין מחירי טיסות בצורה נוחה ונטולת מאמץ ולמצוא דיל משתלם שאסור לפספס. הצעד הראשון בתכנון טיול חלומי בכרתים הוא למצוא טיסה טובה והאתר הזה הוא המקום הטוב ביותר להתחיל ממנו. 
  • Hostelworld – מתכננים טיול תרמילאים בתקציב נמוך בכרתים ומחפשים הוסטל טוב עם שירות מעולה ומחירים סבירים? כדאי שתשימו לב לאתר הזה המציע מגוון עצום של הוסטלים ואכסניות בכל רחבי העולם. תוכלו להזמין חדר בהוסטל מצוין בכרתים בכלום זמן וללא מאמץ בזכות ממשק המשתמש הנוח והידידותי של האתר. 
  • Booking.com – פלטפורמת התיירות המובילה בעולם מציעה מבחר אינסופי של אפשרויות לינה שונות בכל יעד שניתן להעלות על הדעת בתעריפים הנמוכים והאטרקטיביים ביותר. תוכלו להזמין חדר במלון המושלם עבורכם בכרתים בלי לשבור את הראש ובלי לשלם עמלות מנופחות. לא סתם בוקינג נחשב לאתר הזמנת המלונות ודירות הנופש מס. 1 בעולם שהפך לבחירה מובנת מאליה עבור רוב המטיילים.
  • HostelPass – כרטיס ההנחות המשתלם הזה מעניק לכם 20% הנחה על הזמנת חדר בהוסטלים ברחבי אירופה. מדובר בדרך מעולה להוזיל את עלות הטיול שלכם ולחסוך ים כסף. מלאי מקומות הלינה הנכללים בכרטיס כל הזמן מתרחב ומתעדכן, כך שכל אחד ימצא בקלות מקום לינה שידבר אליו.
  • Intrepid Travel – סיורים קבוצתיים בכרתים הם דרך נהדרת להכיר לעומק את האי המרהיב,ללמוד על ההיסטוריה והמורשת העשירה שלו ולחוות בצורה מלאה את הקסם והאופי הייחודי של האי הגדול ביותר ביוון. האתר הזה יאפשר לכם להזמין סיורים מודרכים ברחבי האי בנוחות ובקלות מירבית. הוא עובד עם ספקים ומדריכים מקומיים אמינים ומקצועיים ומאפשר למצוא סיור מאורגן איכותי הקולע לצרכים, להעדפות ולתחומי העניין שלכם.
  • Get Your Guide – מדובר בפלטפורמת טיולים וסיורים מודרכים ענקית המציעה טונות של אפשרויות שונות ביעדי תיירות פופולריים בכל רחבי העולם. החל מסדנאות בישול ומלאכת יד, סיורי הליכה מודרכים ועד לסיורי אמנות רחוב אלטרנטיביים, תוכלו לחוות את התרבות והמסורת המקומית ולהעשיר את הטיול שלכם.
  • Eurail – אם אתם רוצים לשלב בחופשה שלכם כמה בירות אירופאיות שונות, רוב הסיכויים שתסעו בין יעדי הטיולים שלכם בעזרת רכבות בין-עירוניות מהירות. האתר הזה מציע כרטיסי רכבת משתלמים במחירים מיוחדים. תעשו את החישוב בעצמכם ותגלו שתוכלו לחסוך ים כסף אם תזמינו מראש את כרטיסי הרכבת שלכם דרך האתר הזה.
  • The Man in Seat 61 – אם אתם הולכים להשתמש ברכבות במהלך הטיול שלכם, אל תפספסו את האתר הזה. הוא מספק את המידע המקיף, העדכני והאמין ביותר בנוגע ללוחות הזמנים, מסלולי הנסיעה והתעריפים של שירותי הרכבות השונים באירופה ובכל רחבי העולם. תוכלו להגיע בבטחה ליעד שלכם בנסיעת רכבת נוחה ומהירה. באתר הזה תמצאו את כל מה שצריך לדעת כדי שהנסיעה שלכם תעבור בשלום ללא תקלות והפתעות לא נעימות.
  • Rome2Rio – אם אתם רוצים לבקר בעיירות הציוריות והקסומות ביותר ברחבי כרתים או לקפוץ לאיים השכנים, היישומון המגניב הזה יהפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ופשוטים. הוא מראה לכם כיצד להגיע בצורה היעילה והזולה ביותר מנקודה א’ לנקודה ב’. הוא מציג כמה אפשרויות נסיעה שונות בשלל אמצעי תחבורה שונים כמו אוטובוס, רכבת, מטוס או מעבורת. תוכלו לדעת כמה תעלה הנסיעה ליעד שלכם וכמה זמן היא תיקח כדי לתכנן את המסלול המושלם עבורכם.
  • FlixBus – חברת האוטובוסים הבינעירוניים פועלת במלמעלה מ-20 מדינות שונות ברחבי אירופה ותאפשר לכם לנסוע בין ערים שונות במחיר מציאה המתחיל מ-5 אירו בלבד! למרות המחיר החסכוני והמשתלם, האוטובוסים החדישים שלה החברה כוללים חיבור WiFi אלחוטי, שקע טעינה, מושבים מרווחים ותיק אחד שתוכלו להביא איתכם ללא עלות.
  • SafetyWing – ביטוח הנסיעות הגמיש והחסכוני הזה מתאים כמו כפפה ליד לנוודים דיגיטליים וומטיילים המשוטטים ברחבי העולם. החברה מספקת מגוון רחב של תוכניות ומסלולים שונים ה"תפורים" לצרכים ולדרישות שלכם, שירות לקוחות מעולה והליך הגשת תביעה מהיר ונטול מאמץ שהופכים אותה לבחירה מושלמת עבור אנשים המבלים זמן רב בדרכים וחורשים את עולם. 
  • Ferry Hopper- אם אתם הולכים לשוט במעבורות בין אי יוון במהלך הטיול שלכם, האתר הזה יעזור לכם למצוא את מסלול ההפלגה המתאים ולהזמין כרטיסים למעבורת שלכם בכמה לחיצות עכבר פשוטות. 

טיול בכרתים בשלושה תקציבים שונים 

בין אם אתם תרמילאים שרוצים לחרוש את תופעות הטבע הייחודיות והעתיקות המרשימות של האי בלי לרוקן את הארנק ולקרוע את הכיס או חובבי מלונות יוקרה שרוצים להתפנק בריזורט מפואר בלי לחסוך ולהגביל את עצמכם בשום דבר, כרתים מספק שפע אפשרויות לינה, בילוי ובידור לכל טעם, תקציב והעדפה. 

לבעלי תקציב מוגבל

אם החלטתם לצאת לטיול תרמילאים בתקציב נמוך בכרתים, תצטרכו להוציא בערך 55 אירו ביום.

בסכום הזה תוכלו לשהות בחדר מעונות משותף באכסניה מגניבה, ליהנות מאוכל רחוב זול או לבשל את הארוחות לעצמכם, להסתמך על התחבורה הציבורית ולהסתפק בפעילויות חינמיות כמו בילוי בחוף או טיול רגלי בשמורות הטבע ובעיירות הרומנטיות של האי.

כמובן שתמורת הסכום הזה לא תוכלו להרשות לעצמכם בילוי לילי רווי אלכוהול במועדונים ידועים. 

לבעלי תקציב בינוני

אם אתם מוכנים לפתוח את הכיס קצת יותר, בתקציב בינוני של 115 אירו ביום, תוכלו ללון בחדר פרטי במלון סביר, לאכול בחוץ, לקחת מונית פה ושם כדי להגיע בסטייל ובנוחות ליעד שלכם, להרשות לעצמכם משקה חריף בטברנה או בפאב ולבקר בכמה מהאטרקציות המובילות של העיר כמו המוזיאון הארכיאולוגי או ארמון קנוסוס המרשים. 

לחופשת יוקרה

אם החלטתם ללכת על כל הקופה וליהנות מחופשה יוקרתית בכרתים, בתקציב יומי של 205 אירו ביום, תוכלו לשהות בריזורט מפואר, ליהנות מארוחות שחיתות במיטב המסעדות באי, לחגוג באחד מהמועדונים והברים עד אור הבוקר, לנסוע במוניות לכל מקום או לשכור רכב, להצטרף לסיורים מודרכים ולבקר בכל אטרקציה שמתחשק לכם. 

מתי כדאי לבקר בכרתים? 

התקופה הטובה והמומלצת ביותר לטיול בכרתים היא מאמצע מאי עד יוני ובספטמבר עד אוקטובר. בחודש מאי תוכלו ליהנות ממזג אוויר חמים המתאים בצורה מושלמת לטיולים ושלל השדות והיערות באי מתכסים בפריחה צבעונית מקסימה.

אם אתם מתכננים לבקר בכרתים במהלך הקיץ, מומלץ בחום לטייל באי בחודש יוני, לפני שהמוני התיירים שוטפים את האי בחודשים יולי-אוגוסט והוא הופך לעמוס, צפוף והומה אדם במיוחד.

הטמפרטורות הגבוהות המגיעות לשיאן בקיץ מתחילות לרדת בחודשי הסתיו ובספטמבר עד אוקטובר, מזג האוויר מתקרר והופך לנוח ונעים יותר.

בנוסף, פחות תיירים נוהרים לאי הפופולרי ותוכלו לתפוס קצת שקט ושלווה וליהנות ממחירים אטרקטיביים וזולים יותר מחוץ לעונה הבוערת. 

ספטמבר-אוקטובר 

מחירי הלינה והטיסות צונחים והאי מתרוקן מהמוני התיירים המציפים אותו… חודשי הסתיו יאפשרו לכם ליהנות מכל מה שיש לאי הקסום להציע למעט כוכבית אחת חשובה: טמפרטורת המים צונחת במהירות והים הקריר עלול להיות פחות נעים ונוח לשחיה.

אבל גם אם לא תוכלו לטבול במימי הים התיכון, יש המון מה לעשות בכרתים. תוכלו לטייל בין פלאי הטבע הקסומים של האי ושפע האתרים ההיסטוריים והארכיאולוגיים המרתקים שלו בלי לעמוד שעות ארוכות בתורים ארוכים ולסבול ממחירים מופקעים, כך שבהחלט שווה להגיע לכרתים גם מחוץ לעונת השיא. 

כרתים הוא יעד נופש מושלם לחופשות קצרות וארוכות 

בין אם אתם רוצים לקפוץ לגיחה קצרה באי הגדול וההררי ביותר ביוון ולבלות סופ"ש בלתי נשכח בכרתים או יוצאים לחופשה ארוכה של שבועיים, בכרתים יש המון מה לעשות ולראות, כך שבטוח לא תשתעממו.

טיסה קצרה ונוחה של פחות משעתיים תביא אתכם לאי מהמם עם נופים משגעים, חיי לילה עשירים ואינסוף אטרקציות שוות. כרתים הוא גם יעד נפלא לירח דבש או סתם חופשה רומנטית קרוב לבית ובמרחק נגיעה מישראל. 

מזג אוויר מושלם (כמעט) לאורך כל ימות השנה 

אם אינכם באים לכרתים אך ורק כדי לעבוד על השיזוף שלכם וליהנות מהחופים הנפלאים של האי, אתם יכולים לטוס אליו בחודשים אפריל עד אמצע אוקטובר. האקלים הים תיכוני הנעים בכרתים מאפשר חופשה נעימה לאורך כל השנה. גם בחודשי הסתיו והחורף, מזג האוויר די יבש וחמים ולא יפריע ליהנות מהטיול שלכם. 

בטיחות וכללי זהירות חשובים 

כרתים נחשב למקום מאוד בטוח לטייל בו. הוא מתאפיין ברמת פשע נמוכה במיוחד ואפילו גניבות ומקרי כייסות הם די נדירים.

עם זאת, כשאתם מטיילים באתרים תיירותיים הומי אדם או מבלים באחד מהחופים המפורסמים, מומלץ לפקוח עין ולשמור היטב על הכסף והחפצים שלכם כדי לצלוח את הטיול שלכם בשלום ללא תקריות לא נעימות. 

אם החלטתם לשכור רכב ולנהוג באופן עצמאי באי, חשוב שתהיו ערניים וזהירים במיוחד בכבישי האי הצרים והמפותלים. תיזהרו מהעיקולים והפניות החדות, במיוחד כשאתם נוסעים בשבילים כפריים מרוחקים או באזורים הרריים.

הנהגים המקומיים שלעתים מצפצפים על החוקים יכולים להיות בלתי נסבלים לעתים, אבל חשוב שתצייתו לכל חוקי התנועה ותסעו בזהירות מירבית. 

נשים המעדיפות לנפוש לבד יחושו בטוחות במהלך טיול סולו בכרתים, למרות שעדיין חשוב להקפיד על כל אמצעי הזהירות הבסיסיים: אף פעם לא להשאיר את המשקה ללא השגחה בבר, לא לחזור לבד למלון בשעות הלילה שיכורות וכו’. 

אם אתם חובבי טיולים בחיק הטבע שרוצים ליהנות משלל שמורות הטבע המרהיבות המפוזרות ברחבי האי, חשוב להיזהר מהשמש הקופחת, במיוחד אם אתם מטיילים בימים חמים ולהקפיד למרוח קרם הגנה, לחבוש כובע ולהביא איתכם בקבוק מים גדול לפני שאתם יוצאים לדרך! 

הרוב המוחלט של התושבים המקומיים עוטפים בחום ובאהבה את התיירים המבקרים בכרתים ומתייחסים אליהם בצורה ידידותית ולבבית, אבל תמיד אפשר ליפול על נוכל שמנסה לעקוץ תיירים תמימים ולחלוב את כספם.

לכן, תפעילו את ההיגיון והשכל הישר, תסתמכו על תחושות הבטן והאינטואיציות שלכם ותתרחקו מדמויות חשודות ומפוקפקות. 

בכל מצב חירום ואירוע חריג, יש לחייג 112 כדי ליצור קשר עם מוקד החירום של משטרת התיירות היוונית. 

כשאתם מתכוננים לטיול שלכם בכרתים, אל תשכחו להכין כמה עותקים של הדרכון, פוליסת הביטוח שלכם וכל מסמך חיוני אחר ותשימו אותם במקום בטוח במזוודה שלכם.

תדפיסו את כתובת ומספר הטלפון של המלון שבו תשהו ותודיעו לחברים ובני משפחה על מסלול הטיול שלכם כך שהם ידעו איפה אתם אמורים להיות וכיצד אפשר ליצור איתכם קשר.

ולא פחות חשוב, חובה לרכוש ביטוח נסיעות מקיף ואיכותי הכולל כיסויים למקרה של מחלה, פציעה ומצב חירום רפואי, גניבה ואובדן מזוודה או ביטול וקיצור הטיול. כך תוכלו לטייל בראש שקט וללא דאגות ולדעת שאתם מוגנים ומכוסים היטב בכל מצב חירום ואירוע חריג. 

אל תפספסו את האוכל המעולה!

אי אפשר שלא להסכים עם האמרה היוונית המפורסמת הבאה: "תסעו לסנטוריני כדי להתאהב, למיקונוס כדי לחגוג ולכרתים כדי לאכול טוב!" המטבח הכרתי המסורתי הניח את היסודות לתזונה הים תיכונית המפורסמת הנחשבת לאחד מהמזינות והבריאות ביותר בעולם.

הוא מתבסס על ירקות טריים, פירות בשלים, שפע ירוקים, יוגורט סמיך, דגים טריים שעלו בחכה באותו הבוקר, והכי חשוב טונות של שמן זית.

אתם בטוח לא תישארו רעבים בכרתים בזכות שפע המסעדות והטברנות האותנטיות המגישות אוכל יווני מסורתי שיגרום לכם ללקק את האצבעות.

אם אתם פחות בקטע של אוכל כבד ,שמנוני ומפוצץ בכולסטרול ומעדיפים מטבח צבעוני, קליל, שמח ופשוט, אתם תעופו על האוכל בכרתים.

תזכרו שאף ארוחה בכרתים לא תהיה שלמה ללא כוס יין מקומי משובח מזני הענבים הייחודיים הגדלים אך ורק באי כמו וידיאנו או ליאטיקו.

לא חובה לתת טיפים, אבל זה נהוג ומקובל 

כמו ברוב מדינות העולם, גם ביוון נהוג ומקובל להשאיר טיפ. אם אתם מרוצים מהשירות שקיבלתם, למה שלא תפנקו את נותן השירות שלכם (מלצרים, נהגי מונית, מדריכים, חדרניות וכו’) בתשר לאות הערכת תודה.

גובה התשר נע בין 10 ל-15% (אבל כמובן אם תהיו לארג’ים ותתנו יותר, אף אחד לא יסרב ויתנגד). רוב הסיכויים שבמהלך הטיול שלכם בכרתים תמצאו את עצמכם מבלים בטברנה יוונית אותנטית.

היוונים יודעים לעשות שמח וליהנות מהחיים וטברנה היא המקום המושלם לחוות חגיגה יוונית אמיתית, ליהנות ממוזיקה יוונית משובחת ולטעום אוכל יווני מסורתי.

בסיום הערב הבלתי נשכח, אל תשכחו להשאיר טיפ של כמה אירו כדי להודות על האירוח הנדיב. 

שאלות ותשובות 

אישה  צעירה עם כובע ומשקפי שמש מחזיקה מפה וחושבת

כמה זמן צריך להקדיש לביקור בכרתים?

יש המון מה לעשות ולראות באי הגדול והמרתק ביותר ביוון. גם לאחר שתצאו מפתח מלון ה-"הכול כלול" שלכם ותתרחקו ממסלולי התיירות השחוקים, תוכלו למצוא שלל פינות חמד נסתרות שרוב התיירים מדלגים עליהן.

כמובן שאורך הטיול המומלץ תלוי בתחומי העניין, בהעדפות ובתקציב העומד לרשותכם, אבל כדאי להקדיש לפחות עשרה ימים עד שבועיים כדי להתרשם מהמיטב שהאי המדהים הזה יכול להציע ולסמן וי על כל אתרי החובה שאסור לפספס. אבל גם אם תבלו חודש בכרתים, אתם ממש לא הולכים להשתעמם!

באיזה אזור עדיף ללון ולהתמקד -חאניה או רתימנו?

אם הזמן מאפשר, אין כל סיבה שלא תבקרו בשניהם! בכל הנוגע לאזור המומלץ ביותר לשהות בו במהלך הטיול שלכם בכרתים, זה לגמרי תלוי במסלול הטיול שלכם ובמקומות שאתם מתכננים לבקר בהם. 

אם אתם מתכוונים לבקר בחופים המפורסמים אלפוניסי ובאלוס (הנקראים בצדק "הקריביים של יוון" )- אז כמובן עדיף ללון בחאניה שהרבה יותר קרובה אליהם. אבל בכרתים תמצאו מבחר אדיר של חופים מטופחים ומקסימים גם ברצועת החוף הצפונית. כך שלא משנה איפה תלונו, תמיד יהיה עוד חוף קסום,עיירה ציורית או אטרקציה מרתקת בקרבת מקום.

האם עדיף להזמין חדר במלון או לשכור דירת נופש בכרתים?

זה לגמרי תלוי בצרכים, בהעדפות ובסוג הטיול שלכם. בעוד שחלק מהאנשים רוצים להתפנק בריזורט עם שפע מתקנים ואטרקציות, אחרים מאמינים שרק לינה בדירת נופש מאפשרת להכיר באמת את כרתים, להתערבב עם המקומיים ולחוות את האי בצורה מלאה.

בכרתים תמצאו מבחר עצום של מלונות, ריזורטים, הוסטלים ודירות נופש שיקלעו לכל צורך, טעם ותקציב. תבחרו בחוכמה את מקום הלינה ה"תפור" לדרישות, להעדפות וליעדי הטיול שלכם ואתם מסודרים. 

האם ניתן לעשות את הטיול בקניון סמאריה עם ילדים?

קניון סמאריה הוא אחד מפנינות הטבע המרשימות והמרהיבות ביותר בכרתים. בעיקרון תוכלו לבצע את מסלול ההליכה לאורך הקניון המפורסם עם ילדים, כל עוד הם רגילים להליכה ארוכה ומאומצת. מומלץ לבצע את הטיול עם ילדים בגיל 7 או 8 ומעלה ולבני נוער לא אמורה להיות שום בעיה עם הטיול הזה, אבל כמובן שזה תלוי בתחומי העניין וביכולות שלהם. לא כל הילדים יתלהבו לצעוד מסלול באורך 13 ק"מ ומהר מאוד הם עלולים להשתעמם ולהתעייף. 

החדשות הטובות הן שכרתים מציעה ערוצים ונקיקים קצרים ופשוטים יותר להליכה, אך לא פחות יפים ומרתקים שיתאימו בצורה טובה יותר לטיול עם ילדים. אזור חאניה גדוש בשפע אינסופי של קניונים המתאימים לטיול משפחתי כמו אימברוס (Imbros) או אגיה-איריני (AgiaIrini). באזור רתימנו, קניון פאטסוס (Patsos) הוא מסלול הליכה פופולרי עבור משפחות וילדים עפים עליו! 

האם צריך לשכור רכב במהלך החופשה בכרתים?

אם אתם רוצים לחרוש את האי הענקי ולבקר בכל האזורים היפים והמרשימים ביותר שלו, לשכור רכב זאת האפשרות הנוחה, הפרקטית והיעילה ביותר. כמובן שאם אתם נוסעים לחופשת "בטן-גב" בריזורט יוקרתי ובקושי מתכוונים לצאת ממנו, אז תוכלו להסתדר היטב ללא רכב. אפשרות נוספת היא היא להשתמש במערכת התחבורה הציבורית כדי להתנייד ברחבי כרתים. ניתן להגיע באמצעות אוטובוסים לרוב החופים הידועים והפופולריים ביותר בחלק הצפוני והדרומי של האי. 

האם ניתן לשלם בעזרת כרטיס אשראי בכרתים?

רוב החנויות, המלונות, המסעדות ובתי העסק באי מכבדים כרטיסי אשראי. עם זאת, מזומן היה ונשאר אמצעי התשלום המועדף ביוון, במיוחד כשאתם נמצאים באזורים כפריים מרוחקים ופחות מתוירים. לכן, תמיד מומלץ לשאת איתכם כסף מזומן. 

השורה התחתונה 

אישה בשמלה לבנה עומדת במרפסת שמשקיפה על הנוף של יוון

מתכננים את החופשה החלומית הבאה שלכם ועדיין לא סגורים האם בא לכם לרבוץ בשקט ובשלווה בחופים חוליים מדהימים, להסתובב פעורי פה באתרי עתיקות ומוזיאונים ברמה עולמית, לבלות עד אור הבוקר במסיבות פרועות או להתפעל משמורות טבע מרהיבות עם נופים מהממים שנראה כאילו לקוחים מתוך גלויה?

אתם יכולים להפסיק לשבור את הראש כי יש יעד מושלם שמציע את כל זה במקום אחד ושנמצא במרחק של שעה וחצי טיסה בלבד מישראל: קוראים לו כרתים.

עם שמש נעימה ומלטפת לאורך כל ימות השנה, אוכל מדהים, מגוון מסחרר של אפשרויות בילוי ושופינג מדהימות ומלונות מפנקים ברמה הגבוהה ביותר, הגיע הזמן שגם אתם תגלו את האי המדהים הזה ותהנו מכל מה שיש לו להציע.

אז למה אתם מחכים? תוציאו את בגד הים, תארזו מזוודות ותזמינו כרטיסי טיסה כי בקרוב תמצאו את עצמכם בגן עדן יווני אמיתי! נסיעה טובה!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן