מחליק שיער בייביליס: מחליקי השיער הכי טובים של Babyliss לשנת 2024

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

בכל הנוגע למכשירי עיצוב שיער, יש מותג ותיק ואמין אחד שבולט בנוף- בייביליס. היצרן המוערך הפך לשם נרדף למכשירי עיצוב שיער איכותיים, אמינים ויעילים המאפשרים להשיג תוצאות מקצועיות במינימום זמן ומאמץ ובלי לוותר על הנוחות של הבית. רוב הסיכויים שכבר יצא לכן להשתמש בעצמכן באחד ממעצבי השיער המעולים של בייביליס או שראיתן אותו אצל חברה.

בחנויות תמצאו מגוון עצום של מעצבי, מחליקי ומסלסלי שיער מבית Babyliss בכל עיצוב, גודל, מפרט ורמת אבזור. מצד אחד, המגוון הרחב מבטיח שכל אחת תמצא דגם איכותי הקולע לצרכים, להעדפות ולתקציב שלה, אבל הוא גם הופך את בחירת מחליק השיער הנכון והמתאים ביותר עבורכן למשימה מאתגרת ומעייפת במיוחד.

החלטתן ללכת על בטוח ולהתחדש במחליק שיער בייביליס איכותי, אבל אין לכן מושג מאיפה להתחיל ואיך לבחור בחוכמה את הדגם המושלם עבורכן? הגעתן למקום הנכון.

כדי שלא תלכו לאיבוד בים האפשרויות השונות, עשיתי את כל העבודה הקשה במקומכן ובחרתי עבורכן את מחליקי השיער הטובים והמומלצים ביותר של מותג בייביליס שיספקו את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכן ויעמדו בציפיות הגבוהות.

אני הולכת לעשות סדר בבלאגן ולהסביר לכן את כל מה שצריך לדעת כדי לבחור את מחליק השיער המתאים ביותר לצרכי והרגלי העיצוב, סוג ומרקם השיער והעדפות השימוש שלכן.

ממהרים? הנה 3 הדגמים המובילים שלנו:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
בחירה מנצחת
BaBylissPRO Nano Titanium
BaBylissPRO Nano Titanium
הבחירה שלנו
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מכשיר הדגל של בייביליס הפך למחליק השיער הפופולרי והנמכר ביותר בשוק. הוא משלב פיצ’רים ייחודיים, עיצוב איכותי ומתוחכם וביצועים נטולי רבב. מדובר בחלום הרטוב של כל מי שרוצה להחליק בצורה מקצועית את השיער שלה מבלי לצאת מהבית.
יתרונות
חימום מהיר במיוחד
קל משקל ופשוט לשימוש
גמישות עיצוב מירבית ותוצאות מרשימות
חסרונות
חום גבוה מידי עלול לפגוע בשיער
תמורה טובה למחיר
BaBylissPRO Nano Titanium Prima Ionic
BaBylissPRO Prima Ionic
איכות ללא פשרות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אם אתן רוצות לשדרג את חווית ההחלקה שלכן ולקחת אותה לרמה הבאה עם מעצב שיער מקצועי ורבגוני, כדאי שתשימו לב לאחד ממחליקי השיער החדשניים והמתקדמים ביותר של מותג בייביליס.
יתרונות
מחולל יונים חדשני למראה שיער משופר
תפעול נוח ונטול מאמץ
עיצוב שיער רב תכליתי
חסרונות
יקר
לא מתאים לשיער דק ועדין
איזון בין מחיר לאיכות
BaBylissPRO BAB2091EPE
BaBylissPRO BAB2091EPE
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מכשיר עיצוב השיער הזה מיועד לעיצוב שיער בכול סוג ואורך. הוא יעזור לכן להשיג עיצוב עוצר נשימה ברמה של סלון מקצועי מבלי שתצטרכו לצאת מהבית ולקרוע את הכיס.
יתרונות
דרגות חום מגוונות
כבל מסתובב ארוך במיוחד
פיזור חום אחיד
חסרונות
חום גבוה מידי עלול לפגוע בשיער

שמה של חברת בייביליס הולך לפניה והיא נחשבת בצדק לאחת מיצרניות מכשירי עיצוב השיער הטובות ביותר בעולם . מחליקי השיער המצוינים שלה הפכו לבחירה מועדפת על ספרים ומעצבי שיער מקצועיים ומשתמשים ביתיים כאחד בזכות נוחות התפעול הגבוהה והביצועים המעולים שלהם.

בייביליס משקיעה המון מחשבה ותשומת לב לכל פרט והיבט במכשיר כדי להבטיח את חווית החלקת השיער החלקה, הנוחה, הבטוחה והמהנה ביותר.

 כל מחליק שיער של החברה מבצע את המטרה שלשמה הוא נועד על הצד הטוב ביותר, בנוי היטב מהחומרים האיכותיים והעמידים ביותר ומגיע עם אחריות מקיפה שתכסה אתכן בכל פגם או תקלה עם המכשיר.

למרות שכל מעצב שיער של בייביליס הוא הימור בטוח שלא תתחרטו עליו לרגע, חשוב לבחור את הדגם הנכון והנוח ביותר עבורכן על פי שיקולים ומאפיינים חשובים כמו גודל לוחות החימום, החומר שממנו הם עשויים, מספר דרגות החימום ומידות הגודל של המכשיר.

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

6 מחליקי שיער של בייביליס המומלצים לשנת 2024

1

BaBylissPRO Nano Titanium

הבחירה המושלמת
הבחירה שלנו
הדגם הזה הוא מכשיר הדגל של חברת בייביליסונחשב כיום לאחד המחליקים הפופולרים ביותר. הוא חביב הקהל הבלתי מעורער בגלל שילוב מנצח של פיצ’רים ייחודיים, עיצוב איכותי ומתוחכם וביצועים נטולי רבב.
יתרונות
  • חימום מהיר במיוחד
  • קל משקל ופשוט לשימוש
  • גמישות עיצוב מירבית ותוצאות מרשימות
  • יכולת חימום מצוינת
חסרונות
  • עוצמת החום הגבוהה יכולה לפגוע בשיער

הדגם הזה קומפקטי, דק וקליל במיוחד, מה שאומר שבקושי תרגישו אותו ביד ולא תסבלו מעייפות וחוסר נוחות גם לאחר עיצוב ממושך של השיער שלכן. תוכלו לחולל קסמים עם השיער שלכן ולנסות מגוון אינסופי של תסרוקות ועיצובים שונים בלי לעשות שמיניות באוויר ולשבור את הראש.

הדרך לעיצוב שיער מושלם מעולם לא הייתה כל כך קצרה, חלקה ונטולת מאמץ כמו עם המחליק המצוין הזה. הוא נחשב למכשיר עיצוב השיער המהיר והיעיל ביותר בשוק המספק תוצאות אחידות ועקביות בכל שימוש.

העיצוב הרחב והארוך של פלטות ההחלקה מכסה בקלות את רעמת השיער הסבוכה והשופעת ביותר ומאפשר להשלים את מלאכת העיצוב במהירות ובקלות חסרת תקדים. תוכלו לבחור בין 15 דרגות חום פשוטות להתאמה אישית מלאה לצרכי העיצוב, מרקם השיער וההעדפות האישיות שלכן.

גם אם זאת הפעם הראשונה שאתן לוקחות ביד מחליק שיער ואין לכן שמץ של מושג איך להשתמש בו, לא תתקשו עם תפעול המכשיר הנוח והידידותי לשימוש הזה. העיצוב הארגונומי שלו מבטיח אחיזה טבעית, נוחה ויציבה במיוחד למרחב תמרון וחופש תנועה מלא בעת עיצוב השיער. תוכלו להשיג את התסרוקת שעושה לכן את זה ללא שום קושי ומאמץ.

פלטות הטיטניום ידועות בפיזור החום המהיר, היעיל והאחיד שלהן וזה משתקף היטב בביצועים המופלאים של המכשיר. הן מתחממות באופן מיידי ועמידות בפני קורוזיה, בלאי וחלודה.

מחליק השיער הזה ישרת אתכן בנאמנות במשך שנים ארוכות ויספק תוצאות מרשימות בכל הפעלה, מה שהופך אותו להשקעה כדאית ומשתלמת במיוחד שלא תצטערו עליה לרגע. הוא מגיע לטמפרטורה מקסימלית של 232 מעלות צלסיוס כדי להחליק וליישר במהירות וביעילות את השערות שלכן.

בקיצור, מחליק השיער הזה מצטיין בכל היבט ועוקף בסיבוב את כל שאר המתחרים בשוק. אם אתן מחפשות את מחליק השיער האיכותי, היעיל והנוח ביותר ולא מוכנות להתפשר על פחות מהטוב ביותר, תלכו בלי לחשוב פעמיים על הדגם הזה שנבחר בצדק למנצח הגדול של הדירוג המובחר שלנו.

2

BaBylissPRO Prima Ionic

איכות ללא פשרות
תמורה טובה למחיר
המכשיר הזה מפוצץ בטונות של שכלולים, פונקציות מתקדמות וטכנולוגיות פורצות דרך שהפכו למילה האחרונה בעולם עיצוב השיער.
יתרונות
  • מחולל יונים חדשני למראה שיער משופר
  • תפעול נוח ונטול מאמץ
  • עיצוב שיער רב-תכליתי
חסרונות
  • תג מחיר די גבוה
  • לא מתאים לשיער דק ועדין

גולת הכותרת של המחליק המהפכני הזאת היא טכנולוגיית היונים הרב-שכבתית המספקת ברק וזוהר מירבי לשיער שלכן לאחר כל עיצוב. אם אתן רוצות להעניק יופי מסנוור ומנקר עיניים לשיער שלכן, הדגם הזה נועד בול בשבילכן.

במקום להתפזר על מיליון מכשירי עיצוב שיער שונים, תוכלו למצוא הכול במכשיר רב-תכליתי אמין ויעיל אחד שיענה על כל צורך ודרישה שלכן. פלטות ההחלקה מטיטניום ישאירו שיער בוהק, רך וגמיש ויעזרו לכן להשיג עיצוב עוצר נשימה שאי אפשר להפסיק להתפעל ממנו.

כל מי שמחפשת את ה"אייפון" של מחליקי השיער הולכת לעוף על הפלא הטכנולוגי הזה שיהפוך את תהליך החלקת ועיצוב השיער שלכן לחוויה קלילה, מהנה, נוחה ומפנקת יותר מאי פעם.

3

BaBylissPRO BAB2091EPE

מחיר משתלם
איזון בין מחיר לאיכות
הדגם הזה מיועד לעיצוב שיער בכול סוג ואורך. הוא יעזור לכן להשיג עיצוב עוצר נשימה ברמה של סלון מקצועי מבלי שתצטרכו לצאת מהבית ולקרוע את הכיס.
יתרונות
  • דרגות חום מגוונות
  • כבל מסתובב ארוך במיוחד
  • פיזור חום אחיד
  • אחריות של שנתיים
חסרונות
  • הפעלת המכשיר על עוצמת חום גבוהה במיוחד עלולה לפגוע בשיער

לוחות הטיטניום של המכשיר מוליכים חום בצורה מצוינת ומתחממים במהירות לטמפרטורות גבוהות במיוחד, מה שאומר שתוכלו להשלים את מלאכת העיצוב תוך כמה דקות ספורות.

העיצוב הקומפקטי וקל המשקל של המחליק הופך אותו לפשוט ונוח לאחיזה ולתפעול ולוח החימום האיכותי לא יפספס אף שערה סוררת כדי להבטיח תוצאות מושלמות בכל שימוש.

פלטת חימום נשלפת הנמתחת לגודל מרשים של 144 מ"מ עושה סדר בשערות שלכן בכלום זמן. ועוד לא הגענו לחלק הטוב ביותר: המכשיר הזה מספק מבחר דרגות חום בטמפרטורות שנעות מ-150 ועד-230 מעלות מאפשר שימוש החלקה לכל סוגי השיער להתאמה אישית מלאה לצורכי והרגלי העיצוב שלכן.

4

BaByliss BA-ST089ILE

החלקה מושלמת
מתחמם במהירות
מדובר בעוד יצירת מופת של בייביליס שעומדת בציפיות הגבוהות מהמותג הפופולרי והאהוב ומצדיקה בגדול את המוניטין החיובי שלו. הוא בנוי היטב מהחומרים המובחרים והמשובחים ביותר לעיצוב שיער מהיר ויעיל במיוחד.
יתרונות
  • פלטות חימום ארוכות מהממוצע 
  • פיזור חום אחיד ליעילות מירבית
  • לוח חימום קרמי איכותי
  • הגדרות חום מגוונות בין 235 – 140 מעלות
חסרונות
  • לוקח הרבה זמן להחליק שיער מתולתל או ארוך במיוחד

פלטות ההחלקה הקרמיות מקרינות חום עדין שחודר היטב לתוך סיב השיערה בלי לחרוך אותה ולגרום לנזק בלתי הפיך בזמן תהליך העיצוב. הוא שומר היטב על השערות היקרות שלכן ועוטף אותן בהמון חום ואהבה בזמן תהליך העיצוב. התוצאה היא עיצוב נטול רבב ללא קרזול וחשמל סטטי.

החום המאוזן הנפלט מלוחות החימום עוטף בצורה שווה את כל חלקי סיב השערה כדי לשמור על הבריאות שלה ולמנוע נזקי עיצוב בחום האופייניים למחליקי שיער זולים ונחותים יותר.

אחד מהיתרונות המרשימים והאטרקטיביים ביותר של המכשיר זה זמן החימום הקצר. הוא יכול להתחמם לטמפרטורה מירבית של 235 מעלות צלסיוס במהירות מסחררת, ככה שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר על המתנה מייגעת עד שהמכשיר יתחמם ויהיה מוכן לשימוש.

תוכלו להשתמש בו בבטחה מבלי לחשוש שהשיער שלכן עלול להישרף ולהיהרס עקב החום הגבוה. לוחות החימום הארוכים עושים עבודה נהדרת בגלל יכולת החימום המיידית שלהם והיכולת להחליק ביעילות כמות גדולה יותר של שערות. תוכלו להשיג תוצאות מושלמות בזמן קצר ובנוחות מירבית.

5

BaByliss BA-ST460ILE

כל מה שאפשר לבקש
מבטל חשמל סטטי
מכשיר עיצוב השיער המשולב הזה מספק חופש פעולה מלא ומאפשר ליצור כל סגנון עיצוב שעולה בדעתכן בנוחות וביעילות מירבית. הוא יסתדר נפלא עם כל סוג של שיער ויחליק אותו ביעילות ובמהירות.
יתרונות
  • כבל חשמלי ארוך המסתובב על צירו
  • חימום מהיר
  • מסרק "מתלבש" על המחליק
  • לוחות חימום דקים וקומפקטיים לעיצוב רבגוני
  • מבטל חשמל סטטי
  • צג דיגיטלי
חסרונות
  • חלק מהמשתמשות טענו שהכפתורים נלחצים בקלות

העיצוב שלו מבטיח שליטה מירבית ודיוק ללא פשרות בתהליך העיצוב. לוחות החימום הקרמיים מצטיינים בפיזור חום אחיד ויעיל ללא נקודות חמות שיעשו רק רע לשיער שלכן.

הצג האלגנטי שלו יראה לכם את הטמפרטורה שנבחרה ועיצוב המסרק הייחודי הוא פתרון מבריק שמציל את המצב במקרים הקשים ביותר ועוזר להשליט סדר בשערות שלכן ולעזור לכן לשמור על עיצוב שיער אלגנטי, מטופח ומתוקתק בכלום זמן וללא מאמץ.

תוכלו לבחור בין 3 דרגות חום שונות המותאמות לסוג השיער שלך כדי למנוע נזק מתמשך לסיב השערה. טכנולוגיית יונים מתקדמת תגרום לשיער שלכן להיראות חלק, חיוני ובוהק יותר מאי פעם גם אם תעצבו אותו באופן יומיומי. מה עוד אפשר לבקש?

6

BaByliss BA-9000RU

להחליק בנוחות
אלחוטי
אם אתן מחפשות מחליק נוח לשימוש, שלא יגרום לכן להסתבך עם הכבל ויספק תוצאות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, הדגם הזה יסגור לכן את הפינה בצורה מושלמת.
Positive
  • פלטות קרמיות
  • מערכת חימום מהירה
  • החלקה מצוינת
  • מאפשר 30 דקות עבודה בטעינה של 3 שעות
Negatives
  • יקר
  • טמפרטורה מרבית של 200 מעלות

מבחינת יעילות ונוחות העיצוב, הוא אוכל בלי מלח את שאר המתחרים בשוק. והחלק הטוב ביותר הוא שתוכלו לשאת אותו בנוחות לכל מקום ולתחזק שיער מטופח ומעוצב גם בחופשות, נסיעות וטיולים. תשכחו ממחליק שיער מגושם ומסורבל ששוקל טונה, מחליק השיער הזה מצטיין בניידות ונוחות נשיאה מירבית- מה שאומר שתוכלו להשתמש בו בנוחות בדרכים ומחוץ לבית.

כל הקטע במחליק שיער הוא להחליק את השערות שלכן בכלום זמן וללא מאמץ, והמכשיר הזה מתמודד עם התפקיד החשוב הזה בצורה מושלמת. בנוסף לכך, הוא גם מונע קרזול בשיער וגורם לו להיראות במיטבו לאורך זמן רב.

הסוד מאחורי הביצועים המצוינים של מחליק השיער הזה הוא החוזק המרשים של לוחות ההחלקה המבטיח תוצאות יעילות וטובות יותר מאי פעם. קלף מנצח נוסף של המכשיר הוא פיזור החום השווה והאחיד למניעת "נקודות חמות" העלולות לשרוף את השיער היקר שלכן ולהרוס אותו.

מחליק השיער הזה נוח במיוחד לשימוש ומערכת החימום הייחודית שלו ממזערת את הסיכונים לפגיעה בשיער שלכן במהלך תהליך העיצוב. בסך הכול, אין ספק שמדובר באחד ממחליקי השיער הטובים ביותר בשוק שעוקף בסיבוב את שאר המתחרים ומספק תוצאות איכותיות ומרשימות שלא יאכזבו אתכן.

מדריך קנייה: איך לבחור מחליק שיער בייביליס?

קשה להתחרות באיכות, באמינות ובביצועים של מחליקי השיער המעולים מבית BaBylissPRO. מכשירי עיצוב השיער של החברה הוותיקה והמצליחה משלבים בין מיטב חומרי הגלם המובחרים והמשובחים ביותר, טכנולוגיות מהפכניות ופורצות דרך שהפכו למילה האחרונה בתחום ותפעול נוח ופשוט במיוחד שכל אחת תוכל להסתדר איתו בקלות.

שוברות את הראש על איזה דגם ללכת ואיך לבחור את המחליק שיעבוד בצורה הטובה ביותר עבורכן? במדריך הקנייה הזה ננסה להסביר לכם מי נגד מי ולהראות לכן את כל מה שחשוב לדעת כדי לקבל החלטה מושכלת, שקולה ומבוססת לגבי המכשיר המושלם עבורכן.

קודם כל, נכיר לעומק את המאפיינים של שני סוגי מחליקי השיער העיקריים שמציע מותג בייביליס: מחליקים קרמיים ומחליקי טיטיניום.

  • פלטות חימום קרמיות: מדובר בפתרון הנגיש, היעיל והפשוט ביותר להגן על השיער שלכן מנזקי חום לא רצויים. החום שמפזרים לוחות החימום האלה עדין במיוחד ואינו הורס את פנים סיב השערה. בנוסף לכך, הם מפזרים את החום בצורה שווה ואחידה, מה שעוזר לייעל ולקצר את תהליך עיצוב השיער.
  • פלטות חימום מטיטניום: הן מספקות את המענה המושלם לשיער סמיך, פרוע וקשה לעיצוב (עבה ומחוספס, גלי ומתולתל או מקורזל). לוחות המתכת מוליכות חום בצורה מצוינת, מה שאומר שהן מתחממות במהירות שוברת שיאים לטמפרטורה גבוהה שתאפשר להשליט סדר בשיער המרדני והמבולגן ביותר. טיטניום הוא חומר קשיח וחזק במיוחד העמיד בפני קורוזיה, חלודה וכימיקלים מזיקים.

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים מחליק בייביליס?

לאחר שהתרשמתן ממחליקי הבייביליס הטובים והמומלצים ביותר הזמינים כיום בשוק, הגיע הזמן לעשות בחירה נכונה בדגם המושלם עבורכן. זאת עלולה להיראות משימה מורכבת ומאיימת במיוחד, אבל לא צריך להיבהל ולאבד עשתונות.

לפניכן כל השיקולים והמאפיינים החשובים ביותר שצריך לשים אליהן לב כדי למצוא את הדגם הנכון והמתאים עבורכן במינימום זמן ומאמץ.

הכירו את סוג השיער שלכן

הכול מתחיל ומסתיים בסוג ומרקם השיער שלכן. מדובר בשיקול החשוב ביותר שיכתיב את סוג,גודל ומפרט מחליק השיער האופטימלי עבורכן. איך זה בדיוק עובד? אם יש לכן שיער דק או שטוח, אז מומלץ ללכת על מחליק שיער קומפקטי עם לוחות חימום קטנים.

לעומת זאת, אם אתן מעצבות רעמת שיער ארוכה ושופעת, מחליק שיער רחב וגדול מימדים יעשה עבודה טובה ויעילה יותר. מכשיר מהסוג מתאים בצורה מושלמת גם לסלסול שיער ולעיצוב מראה גלי ומתולתל.  

זה כמעט בלתי אפשרי למצוא מכשיר עיצוב שיער שיצטיין במידה שווה בעבודה עם כל סוגי ומרקמי השיער. כל אחת מאיתנו התברכה בסוג ומרקם שיער מסוים וחשוב לבחור בחוכמה את מחליק השיער הנכון והמתאים ביותר עבורו.

תחשבו איזה סוג מחליק יתמודד בצורה הטובה ביותר עם שיער דק,עדין ושברירי, עבה,גס ומחוספס או מקורזל וקופצני. הכרת סוג, מרקם ומצב השיער שלכן זה הצעד הראשון והחשוב ביותר במסע הארוך לבחירת מחליק השיער המושלם עבורכן. 

סוג החומר של לוחות ההחלקה

המרכיב החשוב ביותר במחליק שיער זה סוג החומר שממנו עשוי לוח החימום שלו. פלטת החימום של המכשיר מחממת את השיער כדי לעצב אותו בצורה מהירה ויעילה יותר. לוחות ההחלקה בנויים מכמה חומרים שונים, מה שמשפיע על רמת הביצועים ואיכות התוצאות שמספק המכשיר.

אל תשכחו שהפלטות האלה ייגעו באופן ישיר בקווצות השיער היקרות לליבכן בתדירות גבוהה ובמשך זמן רב, לכן חשוב לוודא שהן בנויות היטב מחומר איכותי, עמיד ובטוח לשימוש.

סוגי החומרים הנפוצים ביותר לייצור פלטות חימום של מחליקי שיער הם קרמיקה, מתכת, כרום וטיטניום. לוחות מתכתיים הם הזולים ביותר, אבל נחשבים לנחותים יותר מכל השאר בגלל הסיכון הגבוה לפגוע בשיער ולשרוף אותו.

הם ידועים לשמצה בחוסר היכולת שלהם לפזר חום באופן שווה ואחיד ולכן עדיף להתרחק מהן כמו מאש. גם מחליקים עם פלטות החלקה מכרום זוכים ליחסי ציבור גרועים עקב הנטייה שלהם לגרום לנזקי חום לשיער ולכן עדיף לוותר עליהם.

לוחות קרמיים או עם ציפוי טורמלין הם פתרון עיצוב שיער הרבה יותר יעיל , אמין ובטוח לשימוש בגלל היכולת המופלאה שלהם לפזר חום עדין ואחיד ולמזער נזק פוטנציאלי לשיער. הם מספקים תוצאות טובות במיוחד בסיכון מינימלי של השיער היקר שלכן. היתרונות האלה מסבירים את הפופולריות העצומה שלהן.

לוחות החלקה מטיטניום נחשבים לטובים ולעמידים במיוחד. הם מתחממים במהירות הבזק ומבטיחים פיזור חום שווה ויעיל. הלוחות העמידים האלה מאפשרים לקצר את הזמן הנדרש לעיצוב השיער ויסתדרו בקלות עם שיער עבה, סמיך וקשה לעיצוב. הם מתאימים לרוב סוגי השיער ויעזרו להכניע את השערות הסוררות והמרדניות ביותר.

רק חשוב לא להתבלבל בין לוחות חימום מטיטניום לציפוי טפלון- מדובר בגימיק שיווקי חסר תועלת שחבל לבזבז את הכסף שלכן עליו.

אחריות

אם כבר החלטתן להוציא סכום לא מבוטל על מחליק שיער איכותי, עדיף להשקיע בחוכמה בדגם עמיד שישרת אתכן כמה שנים טובות ויספק תמורה מלאה לכסף שלכן. בתור מותג אמין ומנוסה בעל רקורד מוכח בתחום, בייביליס מציע אחריות מקיפה על מכשירי עיצוב השיער שלו, מה שאומר שתהיו מכוסות בכל פגם או תקלה במשך תקופת האחריות.

עוצמת החום

לא סתם מחליק שיער נקרא מכשיר עיצוב בחום ולכן החום שהוא פולט הוא אחד מההיבטים המכריעים ביותר במכשיר. לכן, חשוב לשים לב למערכת החימום של המכשיר, ליעילות ואיכות פיזור החום שלה ואפשרויות ויסות הטמפרטורה של המכשיר והגדרת דרגת החום הרצויה.

מחליק השיער צריך להתחמם בזמן קצר במיוחד לטמפרטורה שהוגדרה מראש כדי לקצר תהליכים ולייעל את תהליך עיצוב והחלקת השיער.

עדיף לבחור מחליק שיער שכולל וסת טמפרטורה עם מספר דרגות חום שונות. זה יאפשר לכן לבחור את מידת החום הרצויה שמתאימה לסוג השיער ולהעדפות העיצוב האישיות שלכן.

מנגנון שיאפשר בחירה נוחה ופשוטה בין כמה טמפרטורות שונות ירחיב את אפשרויות השימוש במכשיר ויאפשר לעצב בצורה מהירה ויעילה יותר כמה סוגי ומרקמי שיער שונים. במקום מחליק שיער שפועל על טמפרטורה קבועה ואחידה, תוכלו לכוונן באופן ידני את דרגת החום הנוחה והמתאימה ביותר בכל שימוש.

נשים בעלות שיער גלי ומתולתל או גס ועבה זקוקות לעוצמת חום גבוהה יותר כדי לעצב ביעילות את השערות שלהן ולהשיג תוצאה מרשימה שתחזיק מעמד לאורך זמן.

החדשות הטובות הן שמכשירי עיצוב השיער מבית BaByliss מציעים טווח רחב של טמפרטורות שונות להתאמה מלאה לסוג השיער וסגנון העיצוב הרצוי, כך שתוכלו למצוא בקלות את דרגת החום הנוחה, הבטוחה והמתאימה ביותר עבורכן.

רבגוניות וגמישות שימוש

תחשבו היטב מה עדיף: להשקיע במעצב שיער רב תכליתי המציע מגוון רחב של אפשרויות החלקה וסלסול במכשיר אחד או להתפזר ולשפוך הון תועפות על כמה מכשירי עיצוב שיער נפרדים שיתפסו מקום רב בחדר האמבטיה שלכן? אני בטוחה שהתשובה ברורה ומובנת מאליה.

מכשיר רב תכליתי המאפשר גם להחליק וליישר את השיער וגם ליצור מראה מתולתל וגלי מבטיח גמישות שימוש והתאמה מלאה לצרכים ולהעדפות שלכן.

תוכלו לעוף על כנפי הדמיון וליצור כל סגנון עיצוב שיער שחלמתן עליו במינימום זמן ומאמץ ובלי לוותר על הנוחות של הבית. בין אם מתחשק לכן להתהלך בסטייל עם תלתלים מלאי אופי ונוכחות או להחליק את השיער למראה אלגנטי ומוקפד, מסלסל ומחליק שיער איכותי יסגור לכן את הפינה בצורה מושלמת.

גודל המכשיר

מדובר במאפיין חשוב נוסף שאסור לפספס. מידות הגודל של מחליק השיער חייבות להתאים לאורך השיער וסגנונות העיצוב המועדפים עליכן.

ניידות ונוחות נשיאה

חלק מהנשים משתמשות במחליק השיער אך ורק מול המראה באמבטיה והוא בכלל לא יוצא מגבולות הבית שלהן. לעומת זאת, אחרות לוקחות איתו יחד איתן לכל מקום כדי לוודא שהשיער שלהן נראה במיטבו גם בחופשות, נסיעות עסקיות וטיולים.

במקרה כזה, עדיף לבחור במיני מחליק שיער קל משקל וקומפקטי שלא יתפוס הרבה מקום בתיק או במזוודה שלכן. תוכלו לשאת אותו בקלות לכל מקום בלי שהוא יכביד עליכן ולשמור על שיער מושלם גם כשאתן נמצאות בדרכים ומחוץ לבית.

נפח השיער

קצת קשה לדבר על מונחים כמו "נפח" או "עובי" של השיער בדיון על מכשיר שתכליתו להחליק , ליישר ולשטח את השיער. אבל ייתכן שאתן רוצות להפיח רוח חיים בשיער שלכן ולהוסיף לו מעט סטייל ונוכחות בעזרת גלי "חוף ים" מרשימים או תלתלים חמודים, חלק מהדגמים של בייביליס יתמודדו עם העבודה הזאת בצורה מעולה.

לעומת זאת, אם אתן דווקא מעדיפות להשליט סדר ברעמת שיער פרועה וקופצנית וליצור מראה ישר, חלק ואלגנטי יותר, כמובן שמחליק שיער בייביליס יתאים לכן כמו כפפה ליד.

החדשות הטובות הן שדגמי הדגל של סדרת BaBylissPRO המהוללת והמוערכת הם חוד החנית של מכשירי עיצוב השיער שיאפשרו לכן ליצור ולתחזק תסרוקת אופנתית ומושקעת שתגנוב את ההצגה, תעשה לכן את היום ותגרום לכן לעוף על עצמכן.

צרכי עיצוב אישיים

חשוב למצוא מחליק שיער נוח ויעיל שיתאים בצורה הטובה ביותר להעדפות ודרישות עיצוב השיער שלכן. מה זה אומר בתכל’ס? אתן צריכות לחשוב על גודל רעמת השיער שאתן צריכות לעצב והזמן שאתן מוכנות להקדיש למשימה הכמעט יומיומית הזאת.

נשים בעלות רעמת שיער שופעת יעדיפו להשתמש במחליק שיער ארוך ורחב המכסה פני שטח גדולים יותר ומקצר את תהליך ההחלקה למינימום האפשרי. לעומת זאת, נשים עם שיער קצר ודליל יתחברו יותר למחליק שיער קטן וקומפקטי שיהיה הרבה יותר נוח לשימוש ולא יגרום לכוויות ותאונות לא רצויות בגלל עוצמת חום מופרזת.

למה כדאי להשקיע במחליק שיער בייביליס?

יש המון סיבות טובות להצטייד במעצב שיער בייביליס חדש. תוהות למי מתאים מחליק בייביליס ומתי כדאי לקנות אחד? תמשיכו לקרוא ותגלו:

  • כבר ניסיתן אינסוף מכשירי עיצוב שיער סטנדרטיים שלא סיפקו את הסחורה ונשארו חסרי אונים מול רעמת השיער המפוארת שלכן.
  • רוצות לתחזק עיצוב מתוקתק, מחמיא ומוקפד על בסיס יומיומי ובמקביל לשמור על שיער חיוני ובריא.
  • מעדיפות לעצב את השיער באופן עצמאי ומבלי לוותר על הנוחות של הבית.
  • כל מי שרוצה לחסוך לעצמה את הביקור היקר במספרה מקצועית מבלי להתפשר על איכות ומראה התסרוקת ועיצוב השיער שלה.
  • רוצות להשקיע בחוכמה את הכסף שלכן במכשיר עיצוב שיער אמין ויעיל במיוחד שישרת אותן בנאמנות במשך זמן רב.
  • מחפשות פתרון נוח ונגיש לאילוף שיער סורר ומרדני שמסרב לציית להן.
  • כל מי שמוכנה להשקיע טיפה מעבר במכשיר עיצוב שיער איכותי המספק תוצאות מקצועיות ביעילות ובמהירות שיא.
  • לכל מי שנמאס לאכול אותה עם מחליקי שיער גרועים ורוצים להתקדם למכשיר אמין, יעיל ונוח לתפעול שישדרג את חווית ההחלקה הביתית שלה ויקפיץ אותה לרמה הבאה.

אל תפלו למלכודת הדבש של רכישת מחליק שיער חובבני וחסר תועלת במחיר מצחיק. נכון שתשלמו עליו כמה גרושים, אבל הוא יעלה לכן ביוקר רב בהמשך.

למה? פשוט מאוד: מכשירים מהסוג הזה נוטים להרוס את השיער שלכן שהשקעתן בו כל כך הרבה תשומת לב ומאמץ ולא תוכלו לבנות עליו לזמן רב.

לכן, במקום להחליף כמו גרביים מחליקי שיער זולים שרק יאכזבו אתכן, הגיע הזמן להתקדם לדבר האמיתי ולהשקיע בבייביליס איכותי שיפתיע אתכן בביצועים, בנוחות השימוש ובעמידות שלו. לאחר שתנסו פעם אחת, לא תוכלו לחזור לאחור והדבר היחיד שתתחרטו עליו הוא למה התעקשתן ללכת עם הראש בקיר ולעשות לעצמכן חיים קשים ולא קניתן את המכשיר הזה לפני כן. 

האם מחליקי שיער מבית Babyliss בטוחים לשימוש?

שימוש במחליק שיער ליישור ועיצוב השיער שלכן משאיר אותו מלא ברק ורך כמשי. אבל לצד כל היתרונות האטרקטיביים של מחליק שיער ביתי, יש כוכבית אחת חשובה שחייבים לקחת בחשבון: החלקה תכופה של השיער עלולה לפעול בכיוון ההפוך, לגרום נזק לשיער שלכן ולהשאיר אותו דק, שברירי וחסר חיים.

ככל שתחשפו את השערות שלכן לעוצמת חום גבוהה יותר, כך הנזק הפוטנציאלי עלול להיות חמור יותר.

שיער יכול להישרף בדיוק כמו העור שלנו, למעט הבדל אחד מכריע: לעתים הנזק מתרחש מתחת לפני השטח ובצורה סמויה מהעין ואפילו אין לכן שמץ של מושג שהשיער שלכן נהרס מבפנים עקב החום הגבוה. האסימון יפול לכן רק כאשר הנזק יתפשט ויהפוך לגלוי לעין.

כל זקיק שיער מורכב משתי שכבות- ליבה פנימית ומעטפת חיצונית. המבנה של שערה בריאה הוא אחיד, חלק וזוהר כי היא מלאה באוויר ובמים. השיער מסוגל לשקף ביעילות את קרני האור, מה שמעניק לו זוהר פנימי וברק חיצוני שאי אפשר לפספס.

אבל, עיצוב יומיומי של השיער בחום בעזרת מכשירים כמו מחליקי ומסלסלי שיער באופן יומיומי יכול להרוס את כל החגיגה, לפגוע במבנה זקיק השיער ולהותיר שיער פגום, דהוי ועמום שמזכיר פרח שנבל.

הלחות הטבעית של השערה עוזרת לשמור על הנפח, הזוהר והגמישות שלה. עודף חום המייבש את השיער מהלחות החיונית המזינה אותו משאירה שערות דקיקות, שבריריות ופגומות.

העובדה המדאיגה הזאת מדירה שינה מעיני נשים רבות שנוהגות להחליק ולעצב את השיער באופן עצמאי ובלי לצאת מהבית. אז האם הסיכונים הטמונים בהחלקת שיער צריכים לגרום לנו לוותר עליה לגמרי ולשכוח ממנה פעם אחת ולתמיד? ממש לא.

כל מה שצריך לעשות זה ללמוד להגן על השיער שלכן מנזקי עיצוב בחום, לבחור במחליק שיער אמין ובטוח לשימוש, להקפיד להשתמש בו בצורה אחראית וזהירה ואתן מסודרות.

במקום לשרוף את הכסף שלכן על מחליק שיער זול שישרוף לכן את השיער ויתפרק לחתיכות לאחר כמה החלקות, תלכו על אחד מהדגמים המתקדמים והיעילים של מותג בייביליס.

הוא מספק תוצאות מצוינות ברמה של סלון עיצוב שיער יוקרתי בלי שתצטרכו לשבור את הראש ולקרוע את הכיס! תוכלו לתחזק עיצוב שיער מעורר קנאה והחברות שלכן יעמדו בתור כדי שתדגימו עליהן את הניסים והנפלאות שמחולל הבייביליס שלכן.

 כל הסודות להחלקת שיער בטוחה ויעילה

לפניכן כמה עצות זהב שיעזרו לכן לצלוח בשלום את ההחלקה שלכן ולהבטיח שהיא תעבור בצורה "חלקה" יותר מאי פעם. קודם כל, אתן צריכות לבחור את מחליק השיער הנכון והמתאים ביותר עבורכן שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות.

כשזה נוגע להחלקת, סלסול ועיצוב השיער, חשוב להשתמש בכלי איכותי ואמין שיספק תוצאות מושלמות מבלי לפגוע בשיער שלכן ולסכן את בריאותו.

במקום לבזבז את הכסף שלכן על מחליק שיער נחות ומקרטע העשוי מהחומרים הזולים והנחותים ביותר שאינם מפזרים את החום באופן שווה , אחיד ועקבי בכל רחבי השיער ויאכזבו אתכן ברגע האמת, עדיף להשקיע טיפה יותר בדגם עמיד, נוח ובטוח לשימוש שיספק תוצאות ללא רבב.

החומרים הטובים והמומלצים ביותר ללוחות החימום של מחליק שיער הם טיטניום, קרמיקה, פורצלן וציפוי טפלון ועדיף שהוא יתבסס על טכנולוגיה חדשנית להגנת השיער שלכן בזמן העיצוב כמו יונים שליליים וכו’.

בנוסף לכך, חשוב לבחור בחוכמה את מחליק השיער הנכון והמתאים ביותר לסוג ומרקם השיער שלכן. מחליק שיער איכותי צריך לאפשר כוונון ידני של דרגת החום הרצויה מתוך טווח טמפרטורות רחב ולהיות נוח לאחיזה ופשוט לשימוש.

נכון שתג המחיר שלו יהיה טיפה גבוה יותר, אבל מדובר בהשקעה משתלמת וכדאית לגמרי כי הוא יחסוך לכן המון תסכול, טרחה ומפח נפש ויחזיק מעמד שנים ארוכות.

אם תבחרו במחליק שיער מעולה שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, תוכלו להשיג עיצוב עמיד, מרשים ויפה לעין שלא תצטרכו לחדש מדי יום. מעבר לזמן ולמאמץ שתחסכו כי לא תצטרכו להחליק את השיער על בסיס יומיומי, זה גם יפחית את הסיכון לפגיעה בשיער שלכן עקב חשיפה תכופה וממושכת לחום גבוה.

כדי למזער את הסיכון לנזק פוטנציאלי לשיער עקב ההחלקה שלו, עדיף להקדים תרופה למכה ולהשתמש בתכשיר מיוחד להגנת השיער מנזקי עיצוב בחום. כך תוכלו להשתמש בראש שקט במחליק השיער שלכן בלי לאכול סרטים שהשיער שלכן יישרף וייפגם. בכל מקרה, אל תצפצפו על הנחיות והוראות היצרן והקפידו להשתמש במכשיר בזהירות מירבית.

כללים ודגשים חשובים לשימוש בטוח במחליק שיער

בשעה טובה קיבלתן את מחליק השיער החדש שלכן ואתן כבר סופרות את השניות עד שתוכלו להניח עליו את הידיים ולנסות אותו על השיער שלכן. אבל לפני שאתן צוללות למים העמוקים ומתחילים להחליק ולעצב את השיער בעזרת המכשיר, חשוב לוודא שאתן יודעות היטב מה אתן עושות ומודעות לכל כללי ואמצעי הבטיחות הבסיסיים.

למרות שמדובר במכשיר עיצוב שיער מועיל ושימושי שקשה לתאר את החיים שלנו בלעדיו, מחליק שיער פולט חום גבוה במיוחד ונמצא בקרבה מיידית לפנים היפות שלכן (שלא לדבר על השיער) ולכן השימוש בו הוא ממש לא משחק ילדים.

לכן, בהיבט הזה אסור לחפף, לעגל פינות ולגשש באפלה וחובה להשתמש במחליק בצורה נכונה וזהירה. לפניכן כמה טיפים חשובים שיעזרו להבטיח חווית החלקת שיער בטוחה, חלקה ונטולת תקלות:

  • אל תקרבו את מחליק השיער לפנים או לצוואר שלכן. 
  • לפני תחילת השימוש במכשיר, תוודאו שהשיער והידיים שלכן יבשות לגמרי. 
  • הקפידו להשתמש בכפפה מבודדת חום למניעת כוויות. 
  • הקפידו להשתמש בתרסיס או סרום להגנת השיער מנזקי עיצוב בחום.
  • תבחרו בדגם בעל כבל חשמלי ארוך וגמיש המסתובב על צירו
  • אל תפעילו את המכשיר על דרגת החימום המקסימלית לפרק זמן ממושך.
  • הקפידו לכבות את מחליק השיער ברגע שסיימתן להשתמש בו.
  • הרחיקו את מחליק השיער מהישג ידם של ילדים וחיות מחמד, לא מדובר בצעצוע.

איך לזהות בייביליס מזויף?

הדבר האחרון שאתן רוצות זה לבזבז את מיטב כספכן על חיקוי עלוב של מחליק בייביליס שלא יספק את הסחורה וישאיר אתכן מאוכזבות. החדשות הטובות הן שאם תדעו על מה צריך להסתכל, זה ממש לא בשמיים להבדיל בין חיקוי זול של מעצב שיער בייביליס לדבר האמיתי.

קודם כל, תבחנו היטב את מחליק השיער ותשימו לב לכל היבט וסימן חשוד שצריך להדליק אצלכן נורה אדומה. סימן ההיכר הראשון והמובן מאליו זה הלוגו של חברת בייביליס שצריך להיות מוטבע בכמה מקומות שונים על המכשיר. חברת בייביליס ידועה באיכות הרכבה גבוהה והקפדה על כל פרט.

לכן, תשימו לב לאיכות הבנייה של לחצני התפעול, הכבל החשמלי והאביזרים הנלווים. מתגים רופפים ורעועים עם סימונים מטושטשים הבנויים בצורה חובבנית ומרושלת הם תמרורי אזהרה מהבהבים שאסור להתעלם מהם.

בנוסף לכך, תאחזו במחליק השיער ותנסו לסגור את 2 פלטות החימום, זה צריך להתבצע בצורה חלקה, יעילה ונטולת תקלות ללא מרווח בין שני חלקי המכשיר. אם הוא אינו תופס ומחזיק את השיער בצורה הדוקה, כנראה שמדובר בהעתק שעדיף להתרחק ממנו.

עם כל הכבוד לעיצוב ולמראה של המכשיר, אל תשכחו לנסות אותו על עצמכן ולבדוק את הביצועים שלו בפועל. תכוונו את דרגת החום הנדרשת ותבדקו כמה זמן לוקח למכשיר להגיע לטמפרטורה הרצויה. ברוב המקרים, מהר מאוד תעלו על כך שמדובר במחליק סוג ג’ שאינו מתקרב לבייביליס אמיתי מבחינת נוחות השימוש, העמידות והתוצאות שהוא מספק.

השוק מפוצץ בטונות של מחליקי שיער שונים בכל גודל, מפרט ורמת מחיר שאפשר להעלות על הדעת. קל ללכת לאיבוד בין שלל הסוגים, המותגים, השכלולים והפיצ’רים המפוצצים. אבל,בחירת בייביליס איכותי ה"תפור" לצרכים ולהעדפות שלכן ממש לא חייבת להיות כמו למצוא מחט בערמת שחת.

כל עוד תהיו סגורות על מה שאתן צריכות ותדעו למה צריך לשים לב כדי לקבל החלטה נכונה, תוכלו למצוא את ה"אחד והיחיד" שתהיו מרוצות ממנו עד הגג בלי להסתבך ולשבור את הראש. לפניכן כמה שאלות מנחות שתצטרכו לענות עליהן כדי לקבל החלטה נכונה שלא תצטערו עליה לרגע:

  • אילו תכונות ומאפיינים עומדים בראש סדר העדיפויות שלכן ואינכן יכולות להתפשר ולוותר עליהם?
  • מהו התקציב העומד לרשותכן?
  • מהו גודל וסוג לוחות החימום המתאימים ביותר למרקם ומצב השיער שלכן?
  • עד כמה המכשיר נוח ופשוט לתפעול, ניקוי ותחזוקה?
  • מהו טווח הטמפרטורות ואפשרויות כוונון עוצמת החום שמציע מחליק השיער?
  • אילו פונקציות מתקדמות, תוספות ואביזרים נלווים יספקו את המענה הטוב והיעיל ביותר למטרות והרגלי השימוש שלכן?
  • מהו המפרט הטכני של מחליק השיער והמאפיינים העיקריים שלו?
  • מהי איכות הבנייה והעמידות של מחליק השיער והאם הוא מגיע עם אחריות?
  • איפה מיוצר המכשיר?
  • מהי מדיניות הביטולים וההחזרות של המשווק?
  • עד כמה אתן מנוסות ומיומנות בשימוש במחליק שיער ביתי? האם הדגם שאתן שוקלות ידידותי למשתמש וניתן להתחיל להשתמש בו מייד לאחר שתוציאו אותו מהניhלונים? 
  • אילו ביקורות וחוות דעת קיבל הדגם הספציפי שאתן שוקלות לקנות? מהם היתרונות והחסרונות שלו והאם יש תלונות נפוצות שחוזרות על עצמן?

שאלות ותשובות

בחורה  עם כובע וסרבל מתלבטת מחזיקה שני מחליקי שיער רקע כתום

האם מחליקי השיער של BaByliss עושים עבודה טובה?

ועוד איך. מדובר באחת מיצרניות מכשירי עיצוב השיער המובילות והפופולריות ביותר בעולם. כשחושבים על מעצב שיער נוח ופשוט לשימוש שמספק ביצועים ברמה הגבוהה ביותר, בייביליס הוא המותג הראשון שקופץ לראש. היא מציעה מגוון עצום של מחליקי שיער איכותיים, אמינים ויעילים שיתאימו לכל צורך ודרישה. הדגמים המעולים של החברה המצליחה מיועדים לשימוש מקצועי וביתי כאחד, מתאימים לכל סוגי ומרקמי השיער וזוכים לפידבק חיובי וציון גבוה במיוחד ממיליוני משתמשות מרוצות בכל רחבי העולם. 

מהו גודל מחליק השיער האופטימלי עבורי?

אז בשעה טובה החלטתן להתפנק במחליק שיער חדש מבית בייביליס, אבל אתן שוברות על הראש על איזה גודל ללכת? זה לגמרי תלוי בסוג השיער, האורך שלו וסגנונות העיצוב המועדפים עליכן. אין גודל אחיד שמתאים באופן גורף לכולן ותצטרכו למצוא את המכשיר הנכון שיקלע לצרכים ולהעדפות שלכן.

כלל האצבע אומר שמחליק שיער גדול ורחב במיוחד יתאים בצורה טובה יותר לרעמת שיער ארוכה וסבוכה, בעוד שנשים בעלות שיער קצר יותר יוכלו להסתפק במחליקי שיער עם לוחות חימום קטנים ודקיקים יותר. מחליקי שיער בעלי קצוות מעוגלים יספקו את התוצאות הטובות ביותר על שיער גלי ומתולתל. זה כל הסיפור.

איך לבחור את מחליק השיער המושלם עבורי?

הקריטריון המכריע בבחירת המכשיר המושלם עבורכן הוא סוג השיער שלכן. בקו המוצרים הרחב והמגוון של מותג בייביליס תמצאו מעצבי שיער איכותיים שיתאימו לכל סוגי השיער וסגנונות העיצוב. בין אם מדובר במחליק שיער קרמי, בעל ציפוי טורמלין או מתכתי, תצטרכו להקדיש זמן ותשומת לב לבחירת מחליק שיער איכותי שיענה על הצרכים, ההעדפות ומטרות השימוש שלכן בצורה הטובה והיעילה ביותר.

חלק מהדגמים מצוידים במחולל יונים חופשיים לשיער רך,בריא ומלא ברק לאחר כל החלקה. חשוב לוודא שסוג וגודל פלטות החימום של המכשיר יעבדו היטב על השיער שלכן ויבטיחו פיזור חום שווה, אחיד ויעיל שיספק תוצאות מעולות מבלי לשרוף את השערות היקרות שלכן. כל עוד תפעלו על פי העצות וההמלצות במדריך המקיף הזה, תוכלו לצאת גדולות בבחירת מחליק השיער הבא שלכן ולמצוא את דגם הבייביליס המתאים עבורכן במינימום זמן ומאמץ.

כמה זמן מחזיק מעמד מעצב שיער מבית בייביליס?

למרות שאביזרי עיצוב השיער של בייביליס ישרתו אתכן בנאמנות במשך כמה שנים טובות, רוב הדגמים מגיעים עם שנה אחת של אחריות מקיפה. זה אומר שתוכלו להשתמש בראש שקט וללא דאגות במחליק השיער שלכן וגם אם הוא יתקלקל במהלך תקופת האחריות, לא תצטרכו להוציא שקל על התיקון שלו.

האם מכשיר BaByliss PRO עלול לפגוע בשיער?

כל עוד תשתמשו בו בצורה נכונה וזהירה, יש סיכוי נמוך מאוד שמחליק השיער בייביליס פרו עלול להרוס ולשרוף את השיער היקר שלכן שהשקעתן בו את כל הלב והנשמה. מחליקי השיער של בייביליס מצטיינים בבטיחות ללא פשרות והם יעזרו לכן להשיג את עיצוב השיער הרצוי ללא תקלות ותאונות לא רצויות.

מבחינת אמינות ובטיחותיות, הדגמים של בייביליס רחוקים שנות אור ממחליק נחות, זול וחובבני שאינו מפזר חום בצורה שווה ואחידה ועלול לשרוף בקלות את השיער שלכן לפני שבכלל תבינו מה קרה. לכן, עדיף ללכת על בטוח ולהשקיע במחליק בייביליס איכותי ובטוח לשימוש שלא יהפוך את תהליך עיצוב השיער שלכן לחוויה מתסכלת, מסורבלת ולא נעימה.

איזה סוג של מחליק שיער עובד בצורה הטובה ביותר על שיער עבה וסמיך?

מחליק בייביליס שכבש את המקום הראשון בדירוג המבוחר הזה יסתדר בצורה מושלמת עם רעמת השיער השופעת והמפוארת שלכן בלי לזייף ולקרטע. בינינו, הוא יתמודד על הצד הטוב ביותר עם כל סוג שיער אחר ויעזור לכן לשמור על שיער מטופח ומתוקתק בכלום זמן וללא מאמץ. לוחות הטיטניום הרחבים מתחממים במהירות לדרגת חום מירבית של 232 מעלות צלסיוס כדי לספק חווית עיצוב מהירה, בטוחה ונעימה יותר מאי פעם.

האם החלקת שיער יומיומית יכולה להפוך את השיער שלכן לדק, פגום ושברירי?

תזכרו את כלל הברזל הבא: החלקת שיער תכופה ומופרזת מדי לא תעשה טוב לשיער שלכן ותגרום ליותר נזק מתועלת. הדבר האחרון שאתן רוצות זה לגרום לשיער שלכן להיראות דליל, דקיק וחסר חיים.

לכן, לא צריך להגזים בתדירות החלקת השיער ולהקפיד על כל אמצעי הבטיחות והזהירות הנדרשים כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. אם אתן מחליקות את השיער לעתים קרובות, אל תפעילו את המכשיר על טמפרטורה גבוהה לפרק זמן ממושך והקפידו להשתמש בתכשיר מיוחד להגנת השיער מנזקי עיצוב בחום. 

פלטות חימום מקרמיקה או מטיטניום- מה עדיף?

בחירת סוג פלטות החימום הנכון והמתאים עבורכן תלויה במרקם שיער הראש שלכן. אם יש לכן שיער עדין ושברירי ,פגום או צבוע, מחליק קרמי יעשה עבודה טובה יותר בגלל שהוא עדין וידידותי יותר לשיער מאשר מכשיר עם לוח חימום מטיטניום. לעומת זאת, אם התברכתן בשיער עבה, גס ומחוספס שמסוגל לעמוד בלי שום קושי ובעיה בחום גבוה, לוחות החלקה מטיטניום קשיח יעזרו לאלף את השערות שלכן ביעילות שיא.

מהי דרגת החום הנכונה והמתאימה ביותר בשבילי?

נשים רבות שוברות את הראש על איזו טמפרטורה להפעיל את המחליק כדי לעשות את העבודה מבלי לשרוף את השיער. אל תצפו ממני לזרוק מספר קסם אחיד כי זה ממש לא מדע מדויק. חשוב לבחור את הטמפרטורה המתאימה ביותר למצב השיער וצרכי העיצוב שלכן.


ייתכן שלא תמצאו את הטמפרטורה המושלמת על ההתחלה ומהניסיון הראשון ותצטרכו להשתמש בגישה של ניסוי וטעייה כדי לאתר את דרגת החום האופטימלית לסגנון העיצוב הרצוי. בכל מקרה, תזכרו שחשיפה ממושכת של השיער לחום גבוה נחשבת למזיקה ולא בריאה. לכן, עדיף ללכת על בטוח ולא לקחת סיכונים מיותרים. תתחילו מהטמפרטורה הנמוכה ביותר ואז תעלו בצורה הדרגתית ומבוקרת לעוצמות חום גבוהות יותר עד שתבינו מה עובד בצורה הטובה ביותר עבורכן.

איזו אחריות מגיעה על מחליק הבייביליס שלי?

משך ותנאי האחריות תלויים בדגם הספציפי שרכשתן. בשביל השקט הנפשי שלכן, עדיף להשקיע בבייביליס המגיע עם אחריות מקיפה לכמה שנים טובות. לפני שאתן מוציאות את הארנק וקונות דגם מסוים, תשימו לב לתנאי האחריות שמגיעה על המוצר ותבדקו היטב מה היא כוללת ומציעה. בייביליס הוא מותג עיצוב שיער מוביל שמאמין במוצרים שלו ועומד מאחוריהם, לכן מכשירי עיצוב השיער של היצרנית הפופולרית מגיעים עם אחריות מקיפה לשנה אחת לכל הפחות.

האם מחליקי שיער עלולים לגרום לנשירת שיער?

הכול מסתכם ברמת האיכות של מחליק השיער. אם תחליטו להתפשר על האיכות של המכשיר ולהתפתות לקנות דגם בעייתי ועלוב של יצרן אלמוני ומפוקפק העשוי מהחומרים הזולים ביותר ומציע דרגת חימום מקובעת אחת, זה יעלה לכן ביוקר בהמשך.

לא רק שתצטרכו לזרוק אותו לפח לאחר כמה חודשים כי הוא לא יספק את הסחורה, אלא אתן גם עלולות לגרום לנזק בלתי הפיך לשיער שלכן. במקום להתהלך עם עיצוב השיער האופנתי והמחמיא שתמיד חלמתן עליו, תצטרכו להתמודד עם המראה המביך של שיער פגום ודליל ולשבור את הראש כיצד לשקם אותו. לכן, במקום לאכול חצץ עם חתול בשק שיאמלל את חייכן, תבחרו באחד ממחליקי השיער המעולים של בייביליס ולא תתחרטו לרגע.

האם מותג בייביליס מציע מחליק ומסלסל שיער במכשיר אחד?

אכן כן, תשמחו לשמוע שחברת בייביליס מציעה מעצבי שיער רב תכליתיים שיאפשרו להחליק ולסלסל את השיער שלכן ביעילות ובקלות מירבית. דוגמה טובה למכשיר עיצוב שיער מהסוג הזה הוא דגם BaByliss PRO Titanium Prima.


הוא מצויד בפלטות חימום מטיטניום הבנויות בתקן תעופתי מחמיר ומאפשר להחליק או לסלסל את השיער להתאמה מלאה לצרכים ולהעדפות שלכן. תוכלו ליצור תסרוקת מושלמת ברמה של מספרה מקצועית בלי לצאת מהבית ולהתהלך עם שיער מעוצב, זוהר וחיוני שנראה כמו מיליון דולר!

השורה התחתונה

אישה מחייכת עם חולצה לבנה מחזיקה מחליק שיער וברקע  מראה

לאחר קריאת הסקירה הזאת, תוכלו למצוא את הבייביליס המושלם עבורכן בכלום זמן וללא מאמץ. מחליקי השיער של מותג בייביליס הפכו לחביבי הקהל בזכות שילוב מנצח של איכות ללא פשרות, ביצועים נטולי רבב ותפעול נוח ופשוט להפליא. העיצוב הנוח והידידותי לשימוש מבטיח שגם אם אתן מחליקות שיער בפעם הראשונה ורק לומדות את תחום עיצוב השיער, תוכלו להשיג תוצאות מדהימות בקלות מירבית.

מחליקי השיער של BaByliss מצטיינים ברבגוניות וגמישות שימוש מלאה. תוכלו לבחור את דרגת החום הרצויה שתעשה את העבודה הטובה ביותר עבורכן. בנוסף לכך, מעבר להחלקת ויישור השיער, דגמים רבים מאפשרים גם לסלסל אותו, כך שתוכלו ליצור ולתחזק תסרוקת מהממת שאי אפשר לעמוד בפניה בל להוציא הון תועפות על הביקור היקר במספרה!

מחליק שיער בייביליס יתמודד בצורה חלקה עם כל משימה שתטילו עליו ויעזור לכן להשיג את עיצוב השיער המדויק, המרשים והמחמיא שתמיד חלמתן עליו במהירות ובקלות מירבית. אין לי ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך המפורט הזה יעזור לכן לעשות בחירה מנצחת במחליק שיער בייביליס המושלם עבורכן ויחסוך לכן המון ספקות, התלבטויות ואכזבות!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

קרין לאופר
קרין לאופר

קרין היא המנהלת של מותג הטיפוח הגברי: "פרורסו" בישראל, ויועצת ארגונית מומחית ללמידה ארגונית, פיתוח ארגוני ותקשורת פנים.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן