כיריים חשמליות ניידות: 10 דגמים מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה מקיף]

הפעם עשינו דירוג של כיריים חשמליות ניידות: זוכרים שרציתם לעצב מחדש את המטבח שלכם אבל אז הבנתם שכל העסק הזה הולך לעלות לכם לא מעט כסף, זמן ואנרגיה? למזלכם, כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

היום אנחנו הולכים לסגור לכם פינה חשובה מאוד במטבח החדש שלכם, ולהציג בפניכם את הכיריים החשמליות הכי טובות לשנת 2024.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
GoldLine ATL104
Gold Line ATL104
הבחירה המנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אחד הדגמים הכי פופולריים בארץ, ואם אתם סטודנטים (או סטודנטים לשעבר) כמעט בטוח שיצא לכם להיתקל בו. הן זולות, ניידות, ופשוט עושות את העבודה.
יתרונות
הספק גבוה
מחיר זול במיוחד
נוריות חיווי נפרדות לכל פלטה לבטיחות ולנוחות
חסרונות
למרות ההספק הגבוה הכיריים מתחממות יחסית לאט
תמורה מושלמת למחיר
Gold Line ATL 802
Gold Line ATL804
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אם אתם מחפשים מוצר שנראה שיק למרות שהמחיר הוא שוק, זאת בהחלט הבחירה הנכונה.
יתרונות
חיפוי זכוכית קריסטלית חסינה וקלה לניקוי
מחיר נמוך יחסית
משטח עבודה רחב המתאים לשני סירים גדולים
חסרונות
פחות מומלץ לבישול ארוך
איכות במחיר שפוי
Universe NRI 3101N
Universe NRI
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
למי מכם שרוצים מוצר קומפקטי שניתן להניח על כל משטח, להזיז ולבשל בנוחות בזריזות, אך לא הולכים להשתמש בו בתדירות גבוהה מידי, זה פתרון יעיל (וחתיך) במיוחד.
יתרונות
עיצוב אלגנטי ויוקרתי במיוחד
קל וקומפקטי
פשוט ונוח לניקוי
חסרונות
בלי סירים או מחבתות תואמים לאינדוקציה לא ניתן להשתמש במוצר

אז למה בעצם כיריים חשמליות עדיפות על כיריים מגז? ובכן, יש לכך סיבות רבות, קודם כל אנחנו מתמקדים פה בכיריים ניידות, מה שיכול להקל עליכם בסיטואציות רבות.

אם עברתם לבית חדש והמטבח שלכם עדיין לא מוכן, אם אין לכם מקום בדירה לכיריים רגילות, אם אין חיבור לגז או שפשוט אין לכם מטבח (למשל: אם אתם גרים במעונות או מטיילים הרבה)- כיריים חשמליות ניידות הן פתרון המושלם בשבילכם.

הכיריים האלה לא שוקלות הרבה, קל להתקין אותן והן מאוד נוחות לשימוש. ברובן גם יש אפשרות לשלוט בקלות ובנוחות על הטמפרטורה ועל זמן הבישול (באמצעות טיימר), וכך למעשה הכיריים יכולות לסייע בבישול איכותי יותר: גם כי אפשר לכוון אותן לטמפרטורה מדויקת וגם כי אפשר פשוט להפעיל את הטיימר ובכך לוודא שהאוכל לא יישרף.

גם אם יש לכם כבר כיריים רגילות במטבח, עדיין מומלץ להחזיק כיריים נוספות על כל צרה שלא תבוא – למשל, אם אתם מארחים כמות גדולה של אנשים וצריכים עוד כיריים, כאשר אתם מטיילים, במידה והגז בדיוק נגמר, ועוד.

אנחנו הולכים להתמקד בשני סוגים עיקריים של כיריים חשמליות ניידות:

  • כיריים חשמליות של אינדוקציה: מדובר בסוג של של כיריים, שבהם גוף החימום מוסתר מתחת למשטח החימום עצמו. חשוב להוסיף שלסוג הזה, נדרשים לרוב כלי בישול מתאימים.
  • כיריים חשמליות רדיאן: בסוג הזה של הכיריים, גוף החימום הוא חיצוני ונראה לעין – אם יצא לכם לראות כיריים שגוף החימום שלהם נמצא בחוץ ועשוי מסליל מתכת – מדובר בכיריים מסוג רדיאן.

10 כיריים חשמליות המומלצות לשנת 2024

1

Gold Line ATL104

הבחירה המנצחת
הבחירה שלנו
אחד הדגמים הכי פופולריים בארץ, ואם אתם סטודנטים (או סטודנטים לשעבר) כמעט בטוח שיצא לכם להיתקל בו. הן זולות, ניידות, ופשוט עושות את העבודה.
יתרונות
  • הספק גבוה
  • מחיר זול במיוחד
  • מגיע עם 2 פלטות נפרדות בגדלים שונים לנוחות מרבית
  • נוריות חיווי נפרדות לכל פלטה לבטיחות ולנוחות
  • מומלץ מאוד לבישול ארוך בטמפרטורה נמוכה
חסרונות
  • למרות ההספק הגבוה הכיריים מתחממות לאט והחימום אורך זמן רב מהממוצע
  • מחבתות יושבות עליו בצורה מעט עקומה מה שמקשה על טיגון
  • תקלות אפשריות במנגנון ההפעלה

כיריים חשמליות כפולות מבית חברת Gold Line בציפוי נירוסטה אלגנטי או אמייל איכותי בצבע לבן. הציפויים הקיימים מאפשרים ניקיון קל, דבר מאוד משמעותי. הרי מי מאיתנו אוהב לשפשף את הכיריים בזמן מאבק מתמיד על הנשימה בתוך ענן ריח של מסיר שומנים?

יש להן שתי פלטות נפרדות וגופי חימום בשליטה נפרדת, לכל אחד מהן נורית חיווי להתראה שהעניינים התחממו ואפשר לצאת לדרך. אם לא בא לכם לעבוד ואתם מוכנים להתפשר על חביתה או אם בא לכם להפציץ בפחזניות מפנקות לערב החג. הן ללא ספק יעשו את העבודה בשבילכם.

אם אתם סטודנטים בדירת שותפים או אם אתם זוג צעיר בתחילת הדרך שמחפש לשלם מחיר סביר בין כל ההוצאות ולקבל תמורה הוגנת למחיר. הכיריים עובדות בהספק די מרשים של 2450 וואט ועם 6 דרגות לוויסות החום לעוצמה הרצויה.

הן קלות להפעלה ונוחות מאוד לשימוש. החימום מעט איטי ולכן הן מתאימות בעיקר לבישול של דברים בסיסיים כמו חביתה, ביצים קשות, מרקים וכדומה ופחות מתאימות במידה ואתם רוצים להרים הפקה שלמה של ארוחת שישי או לטגן שניצלים ובנינו, אין דבר שמשתווה לשניצל שהרגע יצא מהשמן הרותח. מוצר נחמד אבל פשוט, זול ובסיסי.

2

Gold Line ATL802

עיצוב מהמם
תמורה מושלמת למחיר
חברת Gold Line מפתיעה עם דוגמנית הבית החדשה של הכיריים החשמליות. אל תתנו למראה להטעות אתכם, יש בה הרבה יותר מהמראה, היא גם יפה וגם יודעת לבשל.
יתרונות
  • חיפוי זכוכית קריסטלית חסינה וקלה לניקוי
  • בטיחותי
  • מחיר נמוך יחסית
  • משטח עבודה רחב המתאים לשני סירים גדולים
חסרונות
  • הכירה הקטנה מחממת יותר מהכירה הגדולה
  • צריכה חשמלית גבוהה
  • פחות מומלץ לבישול ארוך

כיריים חשמליות הן פתרון יעיל לבתים בהם אין חיבור לגז. יש למוצר שני גופי חימום נפרדים בהספק של 3000 וואט והם מגיעים לטמפרטורה גבוהה ויציבה של 550 מעלות צלזיוס.

בין אם אתם לא אוהבים לבשל בכלל ובין אם אתם לא מסוגלים לצאת מהמטבח המוצר הזה בהחלט יכול לעבוד גם בשבילכם. חימום מהיר יחסית לטמפרטורה גבוהה, שני בוררים נפרדים, אחד לכל כירה ושתי נוריות חיווי לבקרה על החום. משטח זכוכית עמיד וקל לניקוי. מומלץ לנקות את הזכוכית עם ספריי חלונות ומטלית עדינה לניקיון יסודי ואחיד ולשמירה על איכות החיפוי.

המוצר ייתן לכם מענה מהיר ונוח להיחלץ ממצב בו נתקעתם בלי גז (קרה לכולנו). מתאים מאוד למי שמחפש בעיקר יופי ומחיר משתלם יחסית. אפשר בהחלט להגיע לטמפרטורות יפות אבל ההספק הוא גבוה מה שהופך את המוצר ל"צרכן כבד" וצריך לקחת את זה בחשבון לפני הרכישה.

לפי הביקורות, באופן מפתיע הכירה הקטנה עושה עבודה יותר טובה מהגדולה. שוב, זה לא השיא מבחינת האיכות, אבל זה מוצר שבהחלט יגרום למטבח שלכם להיראות כאילו אתם יודעים מה אתם עושים. בסך הכל, מוצר אמין במחיר סביר, המראה עולה על הביצועים.

3

Universe NRI-3101N

כירת אינדוקציה מעולה ליחיד
איזון בין מחיר לאיכות
ככה דמיינתי שתראה שנת 2024. מוצרים בעיצוב מינימליסטי, מסכים קטנים ואלגנטיות שפשוט אין לה מילים. חברת Universe מביאה אלינו את אחד המוצרים היפים בקטגוריה.
יתרונות
  • עיצוב אלגנטי ויוקרתי במיוחד
  • קל וקומפקטי
  • פשוט ונוח לניקוי
חסרונות
  • מתאים לשימוש רק עם מחבתות וסירים שמתאימים לאינדוקציה
  • גוף חימום פשוט שלא מחזיק לאורך שנים

הספק חשמלי של 2000 וואט ומשטח בטכנולוגיית האינדוקציה יאפשרו לכם ליהנות מבישול מהיר, אחיד ואיכותי. כיום רוב הסירים והמחבתות הנמכרים תואמים לאינדוקציה, אך תהיו חייבים לוודא את זה לפני שתרכשו את המוצר, ללא מחבת או סיר תואמים לא תוכלו להשתמש בו.

לעומת מוצרים אחרים שתראו שבדרך כלל עובדים בהספק חשמלי גבוה מאוד, באמצעות גוף החימום החדשני שקיים במוצר הזה, אין צורך בהספק חשמלי גבוה יותר מזה.

תוכלו להיתקל במוצרים דומים בעלי הספק כמעט כפול(!) שלא עושים את העבודה כמו שצריך. במקרה הספציפי הזה, גוף החימום בעל יעילות אנרגטית טובה ומחמם בצורה טובה – אך נראה שהתכנון הפשוט שלו יכול להוביל לתקלות תוך זמן יחסית קצר, במיוחד בשימוש בתדירות גבוהה. לא מאוד מאכזב בהתחשב במחיר האטרקטיבי שלו.

צג LCD קטן וקומפקטי יראה לכם את כל המידע שאתם צריכים, שני לחצנים פשוטים – אחד להדלקה וכיבוי של המוצר, והשני לבחירת אפשרויות בישול שונות מתכוננות מראש. במרכז המכשיר יש גלגל וויסות חום שבאמצעותה תוכלו לכוון את ההספק, את הטמפרטורה ואפילו לכוון טיימר כדי לדאוג שהאוכל לא יישרף.

4

Morphy Richards 44714

מה עוד אפשר לבקש?
מתאימה לכולם
מוצר פשוט של חברה מעולה. אם אתם צריכים כירה חשמלית ניידת בעלת מבער אחד שתתן לכם מענה מעולה לשימוש לא אינסטיבי מידי, הדגם הזה הוא כנראה המציאה המושלמת.
יתרונות:
  • נורת חיווי ובורר טמפרטורה בעל 6 דרגות חום שונות
  • משטחי הבישול עשויים מברזל יצוק וגוף המוצר עשוי מנירוסטה מוברשת, הרגליים עשויות מגומי מונע החלקה
חסרונות:
  • עלול להתחיל לעשות בעיות אחרי שימוש של כמה חודשים.

כירה חשמלית ניידת בעלת מבער אחד מבית חברת Morphy Richards לא רק נראית טוב, היא גם מאוד שימושית. קודם כל, הדגם הזה עשוי מברזל יצוק, וגוף המוצר עשוי כולו מנירוסטה מוברשת. ליחידת הכיריים הזאת יש גם שתי נוריות חיווי – אחת בצבע ירוק והשנייה בצבע כתום, כדי להודיע לנו שהתרמוסטט התחמם ואפשר להתחיל לבשל.

המבער מגיע להספק של 1500 וואט. הוא מגיע לטמפרטורות גבוהות ואפשר בעצם לבשל איתו כל מה שתרצו.באמצעות בורר לשליטה בטמפרטורה, תוכלו לבחור בין 6 דרגות חום שונות. לבישול רגיל דרגת חום של 3 או 4 מספיקה, כאשר בדרגות הגבוהות יותר נשתמש בעיקר לצורך טיגון.

לפי ביקורות ממשתמשים שקנו את המוצר, הבורר עלול להיפגם קצת אחרי כמה חודשים של שימוש.

5

Duxtop 8100MC/BT-180G3

עוצמה בשילוב חיסכון
דגם מוביל
הכיריים החשמליות מבית חברת Duxtop נותנות תמורה מצוינת לכסף. למכשיר הזה יש מאפיינים רבים: לוח בקרה דיגיטלי, הכפתורים, שלהם יש מסגרת בצבע זהב, והם מאוד נוחים לשימוש.
יתרונות:
  • קומפקטי, קל לניקוי, קל לתפעול ובעל משקל נמוך.
  • מתחמם מהר מאוד: מצוין לבישול פסטה ואוכל מוקפץ.
  • המכשיר עובד בצורה האופטימלית כאשר משתמשים בכלי בישול המתאימים לאינדוקציה – כלים העשויים מברזל יצוק או מפלדה מגנטית.
חסרונות:
  • המאוורר עושה רעש כשהמכשיר פועל: יש אנשים שזה יכול להפריע להם בזמן הבישול.
  • המכשיר מתחמם באזור האמצעי בלבד (באזור מסומן באמצעות עיגול). האזור הזה קטן יחסית ולא מתאים לסירים ומחבתות גדולים.

הדגם הזה מגיע עם מבער אחד בהספק של 1800 וואט, לוח בקרה דיגיטלי ו-10 דרגות של טמפרטורה בין 60 ל-240 מעלות צלזיוס. בנוסף, יש אפשרות לכוון שעון עצר (טיימר) שמוצג על צג דיגיטלי. אם תבחרו להשתמש בטיימר, המבערים יכבו באופן אוטומטי כאשר הזמן שהגדרתם יסתיים.

יש לכיריים האלה חיישן שיודע לזהות אם יש כלי על משטח החימום ולפי זה להפעיל או לכבות את המבער בהתאם. אם אין כלי בישול על משטח החימום, תופיע הודעת שגיאה בצג הדיגיטלי שעל הכיריים. הן מתחממות בצורה מהירה ומגיעות לדרגות חום גבוהות מאוד וניתן לשלוט בטמפרטורה באמצעות הכפתורים ולכוון אותה בהתאם לצרכי הבישול שלכם.

החיסרון הוא שאין פונקציית שמירה על חום (כמו שיש בפלטה חשמלית) והטמפרטורה הנמוכה ביותר במכשיר גבוהה מדי בשביל האפשרות הזאת.

6

Elite Gourmet ESB-300X

מעולה לבית ולקמפינג
ניידות מושלמת
דגם מעולה לשימוש ביתי או בחוץ בעל הספק חשמלי נמוך יחסית וביצועים שלא יאכזבו אתכם במידה ואתם לא מתכננים לבשל עליו משהו מורכב מידי. פשוט ועושה את העבודה.
יתרונות:
  • מעולה לבישול בטבע או בחצר הבית מכיוון שהוא דורש הספק חשמל נמוך יחסית (1000 וואט)
  • מגיע לטמפרטורה גבוהה מהר מאוד, העברת החום אחידה
  • אחד המכשירים הזולים ביותר בשוק בקטגוריה
  • צריכת חשמל נמוכה
חסרונות:
  • גוף החימום לא יציב ולא יחזיק מעמד זמן רב
  • בקרות התרמוסטט והטמפרטורה מזייפות מעט

הכירה החשמלית מבית חברת Elite Cuisine מעוצבת בצורה אטרקטיבית ביותר. היא מגיעה עם עוצמות של 750 וואט ו-1000 וואט. היא מעוצבת בצורה עגולה עם רגליים בתחתית למניעת החלקה. קל ונוח לנקות אותה כי יש אפשרות לשלוף את גוף החימום מהמקום.

המבער מתחמם במהירות ומגיע לטמפרטורה גבוהה למרות שההספק נמוך יחסית. תוכלו להרתיח מים בתוך עשר דקות בלבד! בנוסף, בבישולים ארוכים שיכולים לקחת שעה ואפילו יותר, המכשיר לא פולט או מפיץ חום בצורה מוגזמת.

כירת הבישול הזאת מאוד קומפקטית וניידת. היא אידיאלית לשימוש לטווח קצר בלבד. היא לא באיכות הכי גבוהה ולכן היא עלולה להתקלקל עם הזמן. בסופו של דבר היא מספקת תמורה טובה ביחס למחיר הנמוך שלה.

7

Duxtop 9600LS/BT-200DZ

כל האפשרויות בדגם אחד
בחירה מצוינת
כל מה שרק חלמתם במכשיר אחד קטן ואיכותי. תוכלו לבחור את הטמפרטורה המועדפת עליכם בדיוק מושלם ולהשיג את התוצאות המושלמות של המטבח המקצועי גם בלי להוציא מאות שקלים על מכשיר מתקדם במיוחד.
יתרונות:
  • ידידותי למשתמש ונוח לתפעול
  • בקרת שליטה מצוינת
  • אפשרות לכיוון הטיימר מדקה אחת ועד ל-10 שעות
חסרונות:
  • מתחמם במהירות גבוהה מאוד
  • מאוורר הפליטה עושה רעש בזמן שהמכשיר בפעולה

הכירה החשמלית מבית Duxtop לא רק מעוצבת יפה, היא מציעה גם מאפיינים מעולים רבים. היא מגיעה עם 20 דרגות עוצמה משתנות בין 100 ל-1800 וואט. בנוסף, יש לה 20 דרגות חום שונות שנעות מ-38 מעולת ועד ל-240 מעלות וגם טיימר מובנה עם זמן בישול מקסימלי של עד 10 שעות!

בלחיצת כפתור תוכלו לבחור בין המצבים השונים: הרתחה, נעילה בטוחה או מצב שמירה על חום שיאפשר לכם לשמור את האוכל בחימום מבלי שישרף ממש כמו בפלטת שבת.

המכשיר הזה מעט יקר ביחס לשאר המוצרים בדירוג שלנו אבל הוא מיוצר מחומרים מאוד איכותיים, הוא מאוד נוח לשימוש ויש לו בקרת שליטה נהדרת בעוצמת החום ובהספק החשמלי ועוד מאפיינים נוספים שלגמרי מצדיקים את תג המחיר שלו.

למרבה הצער, העברת החום במכשיר הזה היא לא אחידה, מרכז הכיריים (בהיקף של כ-12.5 סנטימטר) מתחמם הרבה יותר מהר מהאזור שמסביבו. הכירה מתאימה לסירים ומחבתות בקוטר מקסימלי של 20 סנטימטרים בלבד.

8

Selmor SE-121

קומפקטיות וקלות
שווה את ההשקעה
אם אתם רוצים תוצאות בישול אחידות ומהירות תשמחו לדעת שהדגם הזה הולך לעשות את העבודה בצורה מושלמת. הוא גם נראה מעולה והוא גם עושה עבודה מעולה. אחד הדגמים האהובים שקיימים היום.
יתרונות:
  • מגיע לטמפרטורה גבוהה במהירות
  • העברת חום אחידה
  • בעל גוף חימום פנימי
  • פשוט ונוח לתפעול
  • קל לניקוי
  • בעל משטח זכוכית חלק
חסרונות:
  • אין אפשרות של שמירה על חום

לכירה הזאת יש הספק של 2000 וואט וגוף חימום בקוטר של כ-19 ס"מ שעשוי מנחושת. גוף החימום נמצא בתוך המכשיר ואינו נראה לעין (אינדוקציה) ומשטח הבישול עצמו עשוי מזכוכית. היא מגיעה ללא לוח תצוגה, המוצר מגיע ללא מתגים, עם כפתורי מגע בלבד.

תוכלו לבחור מבין 10 דרגות חום שונות בטווח של בין 60 ל-240 מעלות, נורת לד תהבהב בזמן החימום ותתייצב כשהמבער יגיע לטמפרטורה הרצויה. המבער נכבה באופן אוטומטי אם לא מונח עליו כלי בישול או אם מופיעה הודעת שגיאה על צג המכשיר. בנוסף, יש טיימר מובנה לכיבוי (עד 180 דקות).

הוא מגיע לטמפרטורה גבוהה מהר מאוד ואפשר להרתיח עליו מים תוך כמה דקות בלבד. העברת החום שלו היא אחידה, משטח הזכוכית חלק, ישר וקל לניקוי. בנוסף, כפתורי המגע הופכים אותו לנוח מאוד לשימוש.

המוצר הזה קל לתפעול ונוח מאוד לשימוש אבל חשוב לוודא שאתם משתמשים בכלי בישול המתאימים לאינדוקציה. הכירה הזאת יכולה להיות מעט קטנה למי שמשתמש בסירים גדולים או מבשל כמויות גדולות.

9

SOL SL-4433

כי על איכות לא חייבים לשלם ביוקר
איזון בין מחיר לאיכות
אם אתם מחפשים מוצר שגם נראה טוב, גם נוח לשימוש וגם עושה את העבודה בצורה טובה, הדגם הזה הוא כנראה האחד בשבילכם. בטוח תשמחו לדעת שבנוסף לכל הייתרונות שלו הוא גם מגיע במחיר נוח במיוחד.
יתרונות
  • משטח קרמי דק שמתאים לכל סוגי הסירים והמחבתות
  • גוף חימום עוצמתי
  • כולל ווסת טמפרטורה וטיימר
  • יש אפשרות לנעילת בטיחות
חסרונות
  • הידיות בצדדים גורמות למוצר לתפוס יותר מקום על השיש

הכירה הזאת קרמית ומגיעה בעיצוב יפהפה עם חיפוי של זכוכית שחורה קלה לניקוי, אפשר לבשל עליה עם כל סוגי הסירים והמחבתות ולא תיאלצו להשקיע סכום נוסף על סירים ומחבתות תואמים, תוכלו להמשיך להשתמש בדיוק באותם כלים בהם בישלתם עד עכשיו.

היא מגיעה בהספק של 2000 וואט, עם אפשרות להגדרת טיימר של עד 90 דקות, צג דיגיטלי וגם מנגנון נעילה לבטיחות. בנוסף, ידיות האחזיה מבודדות חום לבטיחות. על משטח הזכוכית יש כפתורי מגע שמאפשרים לשלוט בהגדרות ובחלק הקדמי של המכשיר יש בורר לשליטה על הטמפרטורה. הטמפרטורה המקסימלית היא 550 מעלות צלזיוס.

המכשיר הזה מגיע עם הספק גבוה, עיצוב יפהפה ועוד כמה פיצ'רים מועלים. החיסרון היחיד הוא שידיות הנשיאה בצדדים עלולת "לגנוב" עוד מקום מהצדדים וחשוב לקחת את בחשבון אם יש לכם שיש קטן או מטבח קטן.

10

Davo DAV303

עיצוב חדיש ומודרני
מתאימה לכולם
הדגם הזה מגיע בעיצוב חדשני במיוחד, קומפקטי ונוח לשימוש. הוא עשוי מחומרים עמידים באיכות גבוהה שמבטיחים עמידות לאורך זמן.
יתרונות
  • משטח זכוכית מקריסטל שחור
  • לוח מגע קל לתפעול
  • תצוגת לד
  • אפשרות לנעילת בטיחות
  • מערכת איוורור לשחרור החום בתחתית
חסרונות
  • מתאים לשימוש רק עם מחבתות וסירים שמתאימים לאינדוקציה
  • יקר יחסית
  • אין פונקצייה של שמירה על חום

למכשיר הזה יש מאפיינים רבים שהופכים את הבישול לכיפי וקל. מדובר בכירת יחיד בעלת הספק של 1800 וואט המעוצבת בצורה אטרקטיבית, והיא בהחלט יכולה להיות תוספת מעניינת למטבח שלכם. המכשיר מגיע עם משטח זכוכית קריסטל שחור שהוא הטוב ביותר שקיים כיום בשוק.

מעבר לעיצוב החדשני תוכלו למצוא אפשרויות מועילות ומתקדמות כמו לוח מגע קל ונוח לתפעול בתצוגת לד, כפתור נעילה להגנת ילדים וגם טיימר דיגיטלי של עד 3 שעות. יש לכירה הזאת מערכת איוורור לשחרור החום בתחתית והוא קל מאוד לניקוי.

מדובר במכשיר מאוד פונקציונלי, המחיר שלו מעט גבוה אבל היכולות שלו לא מאכזבות. אם אתם מחפשים מוצר טוב שיוסיף הרבה סגנון למטבח שלכם, תלכו עליו בלי לחשוב פעמיים. חשוב לקחת בחשבון שתוכלו להפעיל אותו רק עם סירים ומחבתות שמתאימים לאינדוקציה, במידה ואין לכם כאלה בבית כנראה שתיאלצו להשקיע סכום נכבד לטובת המטרה.

מדריך קנייה: איך לבחור כיריים חשמליות ניידות?

כיריים החשמליות הן מכשיר שימושי עבור אנשים רבים, ובעיקר אנשים שמטיילים בתדירות גבוהה, עוברים דירה לעיתים קרובות, מארחים מספר גדול של אנשים, לא רוצים להשתמש בכיריים הרגילים במטבח, לא רוצים להשתמש בגז, צריכים פתרון זמני בזמן שעושים שיפוץ במטבח, ועוד.

תוכלו למצוא בקלות דגמים רבים ומגוונים, אבל לצערנו, רוב הדגמים שיש בשוק הם באיכות ירודה וכנראה יהרסו לאחר תקופה קצרה של שימוש. לכן, צריך לבדוק היטב את המכשיר לפני הקניה, ולשים דגש בעיקר על הדברים הבאים:

שליטה בטמפרטורה

גחלים לוהטות במדורה חזקה שבוערות בטמפרטורה גבוהה מאוד

זהו אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לשים עליהם דגש. בכל הנוגע לטמפרטורה, צריך לשים לב גם שיהיו מספר דרגות חום וגם שיהיו בטווח גדול ככל הניתן.

ברוב הכיריים החשמליות קיים טווח הנע בין 60 ל-237 מעלות צלזיוס, אבל יש חשיבות גם לדרגות החום. ברוב המכשירים יש בין 8 ל-10 דרגות שונות במרווחים של 10 מעלות. זה אמור לתת לכם יותר גמישות בבחירת הטמפרטורה הרצויה.

הספק חשמלי

זרמים חשמליים שמחוברים לאלקטרודה גדולה שתלויה מהתקרה

רמת ההספק החשמלי הנפוצה ביותר בכיריים חשמליות היא 1800 וואט. אם מדובר על מבער בודד, אז הוא לבד משתמש בכל ה-1800 וואט. בכיריים עם מבערים כפולים, מבער אחד הוא המעבר הראשי (עם הספק גדול יותר, למשל 1500, 1400 וכו') והמבער המשני שהוא לרוב קטן יותר, הוא בעל הספק נמוך יותר (למשל 300, 400 וואט).

המבערים הקטנים בדרך כלל יותר משמשים כדי לשמור על האוכל חם (כמו פלטה חשמלית) או בישול על אש קטנה. במבער הראשי משתמשים בדרך כלל לבישול רגיל והרתחה.

ברוב המקרים, למכשירים האלה יש בין 8 ל-10 רמות הספק חשמלי במרווחים של 100 וואט.

מאפיינים נוספים

יצרני הכיריים החשמליות בימינו שמים דגש על העיצוב, אך גם על דברים כמו משקל, קומפקטיות ושלל תכונות ומאפיינים שימושיים נוספים שאמורים להקל עלינו במהלך הבישול. לחלק מהמכשירים יש נורות חיווי שמתריעות על כך שהמכשיר פועל, לחלקם יש נורות חיווי נפרדות לכל דרגת חום.

לכל המכשירים יש מאוורר פליטה: ברובם המאווררים עושים רעש, לפעמים הוא נסבל ולפעמים לא. במידה ונפלתם על אחד שמרעיש מאוד וזה מפריע לכם, אז מומלץ להחליף אותו.

ברוב המכשירים יש גם פונקציה לכיבוי אוטומטי שנכנסת לפעולה כאשר אין סיר או מחבת על המבער.

לחלקם יש צגי לד (LED) ולאחרים LCD. לחלקם יש בקרת טמפרטורה ידנית גמישה ואחרים פועלים באמצעות חיישנים. לחלק מהמכשירים היקרים יותר יש בדרך כלל גם מצבי בישול שונים, כגון: "הרתחה", "בישול", "טיגון", "שמירה על חום", ועוד.

חומר

כיריים חשמליות ניידות עשויות בדרך כלל מקרמיקה או זכוכית. מדובר בשני חומרים די שבירים, לכן כדאי להיזהר כאשר משתמשים בכלי בישול כבדים או בכלי בישול שעלולים לשרוט את המשטח. אפשר ואף מומלץ לכסות את המשטח עם סיליקון.

בחלק מהמכשירים גוף החימום חיצוני ועשוי בדרך כלל מנחושת או אלומיניום. במכשירים האלה גוף המוצר עשוי בדרך כלל מנירוסטה.

כיריים חשמליות ניידות מגיעות בדרך כלל בצבע שחור או כסף, ולפעמים חלקים מסוימים במכשיר בצבע לבן. הם מעוצבים בדרך כלל בצורת ריבוע, עיגול או מלבן, ומגיעים עם כבל חשמל באורך של מטר אחד לפחות.

ניידות

כיריים חשמליות ניידות חייבות להיות קלות וקומפקטיות, אחרת אין טעם לקנות אותן בכלל. הן חייבות להיות מסוגלות להיכנס בקלות לתוך האוטו ולהיות קלות ונוחות לשימוש בחוץ כשעושים על האש, כשמטיילים, בחצר הבית, וכו'

מחיר

ידיים של בחורה שיושבת מחזיקות הרבה שטרות של כסף

הכיריים החשמליות זמינות בטווח מחירים רחב מאוד: הזולים יותר עולים בדרך כלל סביב ה-150 ש"ח והיקרים יותר יכולים להגיע לכמה מאות או אלפי שקלים.

אם זאת הפעם הראשונה שאתם קונים כיריים חשמליות אז כדאי להתחיל עם אחד מהדגמים הזולים יותר. חשוב לזכור שכדי להשתמש בכיריים האלה, צריך שיהיו ברשותכם סירים ומחבתות שמתאימים לאינדוקציה. במידה ואין לכם, אז תצטרכו לקנות אותם במיוחד, מה שעשוי להשפיע על השיקול שלכם לקנות את המכשיר.

המכשירים שאינם אינדוקציה, הם בדרך כלל זולים יותר,בעלי גוף חימום חיצוני, נחשבים לעמידים יותר והבישול איתם הוא די דומה לבישול עם כיריים רגילות. בנוסף, בכיריים האלה לא צריך לקנות סירים ומחבתות תואמים.

כיריים חשמליות ניידות: סיכום ומסקנות

אישה עם משקפיים ג'קט אדום וקעקוע על היד מסתכלת אל מחוץ למסך ומחייכת

הדירוג המעמיק שלנו על הכיריים החשמליות הניידות הכי טובות בשוק, אולי גרם לכם להבין שמדובר במכשיר שימושי ופונקציונאלי ששווה להשקיע בו. בחרנו את דגמי כיריים חשמליות ניידות הכי טובים ופופולריים בשוק, כדי לעזור לכם ולהקל עליכם בתהליך החיפוש.

בזמן שהכנו את הרשימה הזאת התחשבנו בקריטריונים רבים, כמו למשל: בקרת טמפרטורה, העברת חום, הספק חשמלי, מחיר, גודל, משקל, בטיחות ועוד. מכיוון שיש כל כך הרבה מותגים וטווח המחירים הוא כל כך גדול, הדירוג שלנו יעזור לכם לבחור את הכיריים הבאות שלכם בתבונה.

אז בין אם אתם סטודנטים, עוברים לדירת שותפים, או סתם צריכים כיריים ניידות, אנחנו מקווים שעכשיו אתם מבינים איך כל העסק הזה עובד, וגם יש לכם דירוג של המוצרים הכי טובים בנישה הזאת.

כמובן שאנחנו תמיד ממליצים לכם להזמין את המוצרים באינטרנט מאתרים בחו"ל, או  דרך אחד הקישורים שלנו (שדרכם תמיד תקבלו הנחה), מאחר ולקנות בחנות עצמה זה פשוט תמיד יותר יקר. אם אתם חושבים שיש מוצר שהיינו צריכים להכניס לדירוג שלנו, או שאולי פספסנו משהו, או שיש לכם שאלות, הצעות, הערות מכל סוג – אנחנו תמיד זמינים בשבילכם בתגובות שלמטה!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן