תיק עסקים לגבר: 8 תיקי עסקים מובילים לגבר לשנת 2024

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

מחפשים תיק עסקים לגבר? בין אם אתם בעבודה, בדרך לעבודה או סתם בסיבוב בעיר, חשוב שתראו בהתאם.

להסתובב עם תיק גב זאת הדרך הבטוחה למראה לא מקצועי. אז, מה אתם יכולים לעשות? לקנות תיק עסקים איכותי ומרשים.

ממש תוך רגע, תרגישו כאילו אתם חיים בתוך פרק של Mad Man ונראים מיליון דולר. הבעיה היא, שסביר להניח שאתם לא יודעים מה מפריד בין תיק עסקים מושלם לבין תיק עסקים גרוע. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
תיק עסקים מתרחב מעור של מותג Samsonite
Samsonite Leather Expandable
הבחירה המנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
תיק עסקים מעור אמיתי. פרקטי, מעוצב בסטייל ומאוד נוח. תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר עמיד במיוחד, הרוכסנים ממתכת והידיות מרופדות. עונה על כל הדרישות.
יתרונות
מושלם לאנשי עסקים
נראה מעולה
מגוון רחב של תאים לאחסון
חסרונות
נוטה להשתפשף
במקום השני
תיק עסקים לגבר מעור אמיתי של מותג POLARE ORIGINAL
POLARE ORIGINAL Full Grain Leather
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
עשוי מעור פרה אמיתי ועבה, מה שיבטיח מראה מקצועי במיוחד. הוא מגיע ב-4 צבעים שונים. כל אחת מהאפשרויות נראית מקצועית בפני עצמה, מבטיחים שכל בחירה תראה עליכם מעולה.
יתרונות
מעולה לכל מטרה
מותאם לנשיאת מחשב נייד כולל ריפוד
מגוון צבעים יפים
חסרונות
הריפוד להגנה בחלק הפנימי דק יחסית
איכות במחיר שפוי
תיק עסקים מתרחב מעור של מותג Alipne Swiss
Alpine Swiss Rolling Briefcase
תכולה גדולה
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
תוכלו ללכת בהרגשה סופר מקצועית והכי אופנתית שרק תוכלו לדמיין. מדובר בתיק די גדול, אבל בזכות הידית הנוחה לא תצטרכו לדאוג מכאבים במידה ואתם צריכים לסחוב אותו למרחקים ארוכים.
יתרונות
נראה מעולה
מערכת נעילה משולבת כפולה
מושלם לעורכי דין, בנקאים ועוד
חסרונות
גדול מידי לצרכים בסיסיים

תיק עסקים לגבר של חברת Samsonite Leather הוא דוגמא מושלמת לשילוב של עיצוב, נוחות ופרקטיות כדי להכניס לנשמה שלכם את תחושת המקצוענות שאנחנו מדברים עליה.

במאמר הזה, הקדשנו את הזמן להרכיב רשימה של 9 תיקי העסקים הטובים ביותר לגברים. אנחנו נלמד אתכם מה תצטרכו לקחת בחשבון לפני שתבצעו רכישה וניתן לכם סקירה מסודרת לתחזוקה ושמירה על המוצר לאחר שקניתם אותו.

8 תיקי העסקים הכי טובים לגברים לשנת 2024

1

Samsonite Leather Expandable

הבחירה המנצחת
הבחירה שלנו
תיק עסקים מעור אמיתי. פרקטי, מעוצב בסטייל ומאוד נוח. תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר עמיד במיוחד, הרוכסנים ממתכת והידיות מרופדות. עונה על כל הדרישות.
יתרונות
  • מושלם לאנשי עסקים
  • נראה מעולה
  • מגוון רחב של תאים לאחסון
  • נוח
חסרונות
  • לא מדובר בעור האיכותי ביותר, זה אומר שהוא נוטה להשתפשף

קהל היעד של המוצר הזה הוא פשוט: אנשי עסקים. מיועד לגברים שרוצים להיראות ולהרגיש מקצועיים, מהדרך לעבודה, במשרדים ועד לדרך הביתה. לאלו שמעדיפים את הסגנון ההיפסטרי, יש אפשרות לרצועת כתף מרופדת (ניתנת להסרה) שמוסיפה רמת נוחות נוספת לתיק. לא תצטרכו עוד להחזיק את התיק ולסחוב אותו ממקום למקום.

יש לו מגוון עצום של תאים שבאמת יהפכו את החיים שלכם לקלים יותר. במקום תא אחד בודד ומבולגן, תוכלו להיות מסודרים בצורה מופתית. יש בו תא קדמי לגישה מהירה לכל דבר שרק תצטרכו לשלוף בלי להתחיל לחפש בתיק, בין אם זה עט, חתיכת נייר או הטלפון הסלולרי. חוץ מזה, בחלק הפנימי של התיק יש לכם מספיק מקום להכניס את כל הדברים החשובים של העבודה, כולל את המחשב הנייד. בנוחות ובאחריות, תוכלו לקחת את כל מה שאתם צריכים בתיק.

השורה התחתונה
אידיאלי לגברים שרוצים להיראות ולהרגיש מקצועיים בעבודה. מגיע בצבע שחור, נראה מעולה ויש בו מקום לכל מה שאתם רק צריכים.
2

POLARE ORIGINAL Full Grain Leather

מחיר משתלם
תמורה מושלמת למחיר
עשוי מעור פרה אמיתי ועבה, מה שיבטיח מראה מקצועי במיוחד. הוא מגיע ב-4 צבעים שונים. כל אחת מהאפשרויות נראית מקצועית בפני עצמה, מבטיחים שכל בחירה תראה עליכם מעולה.
יתרונות
  • מעולה לכל מטרה
  • מותאם לנשיאת מחשב נייד כולל ריפוד
  • מגוון צבעים יפים
חסרונות
  • הריפוד להגנה בחלק הפנימי דק יחסית

בחלק הפנימי של התיק יש ריפוד למחשב נייד, אך קחו בחשבון שהוא לא כל כך עבה, עדיין תצטרכו להיות זהירים ומודעים למחשב שבתיק בזמן שאתם בטירוף שלכם. בסך הכל, הוא גם פרקטי וגם נראה מעולה.

לפי הביקורות מלקוחות שכבר רכשו אותו, הוא תיק מעולה לשימוש יום-יומי. אם אתם רוצים את המראה המקצועי על בסיס יום-יומי, בין אם זה באוניברסיטה או סתם כדי ללכת בסטייל למשרד, זאת אפשרות מעולה. 

גם מבחינת הנשיאה, חשבו על שני סגנונות שמהם תוכלו לבחור באותו תיק. רצועת כתף מרופדת ומתכווננת וניתנת להסרה יחד עם ידיות קצרות לאחיזה ביד. מה שירגיש לכם נוח יותר.

הוא מגיע עם אחריות לשנה. 12 חודשים זה זמן סביר כדי שתוכלו לדעת אם רכשתם מוצר עמיד או לא. בכל מקרה, לפחות תהיו מכוסים במקרה הזה לשנה הראשונה.

השורה התחתונה
מדובר על תיק שמיועד לכל מטרה. למרות שהוא אופנתי, לא שכחו להשקיע גם בפרקטיות שלו. אתם יכולים להיראות ולהרגיש מקצועיים בלי שום קשר למה אתם בכלל עושים בעבודה.
3

Alpine Swiss Rolling Briefcase

איכות במחיר שפוי
איזון בין מחיר לאיכות
תוכלו ללכת בהרגשה סופר-מקצועית והכי אופנתית שרק תוכלו לדמיין. מדובר בתיק די גדול, אבל בזכות הידית הנוחה לא תצטרכו לדאוג מכאבים במידה ואתם צריכים לסחוב אותו למרחקים ארוכים.
יתרונות
  • נראה מעולה
  • מערכת נעילה משולבת כפולה
  • צבעים רבים לבחירה
  • מושלם לעורכי דין, בנקאים ועוד
חסרונות
  • גדול מידי לצרכים בסיסיים
  • הריפוד הפנימי לא ממש מספיק כדי לשמור על המחשב הנייד או על מוצרי אלקטרוניקה אחרים

תיק עסקים קשיח שכשתלכו איתו תרגישו כאילו אתם באמצע סצנה מסרט. אתם יודעים, הרגע הזה בסרט שהפושע תופס את התיק, מניח אותו על השולחן, פותח ורואה את ה-10 מיליון דולר שהבטיחו לו מול הפנים רגע לפני שהוא סוגר את העסקה. זה הסגנון.

הוא גם מתרחב, כלומר, תוכלו ללכת איתו גם כמעט ריק וגם להגיע עם תיקיות מסמכים רבות בתוך אותו תיק, במידת הצורך. כמה נוח? ברמת הבטיחות, יש בו מערכת נעילה משולבת כפולה שמונעת ממי שלא צריך לפתוח אותו ולגנוב לכם חפצים יקרי ערך ברגע שלא הסתכלתם. אלא אם כן החליטו לגנוב את כל התיק. זה כבר סיפור אחר

מכיוון שמדובר בעיצוב "אולד-סקול" תצטרכו להיזהר עם החלק הפנימי. בגלל שהריפוד לוקה בחסר, המחשב הנייד שלכם כנראה יחטוף איזה מכה או שתיים מחוסר תשומת לב.

השורה התחתונה
המראה הקלאסי והמוכר של תיק עסקים לגבר של פעם. תוכלו לנצל ביעילות את שטח הפנים הגדול וליהנות ממעטפת קשיחה. בחירה מעולה לעורכי דין או לאנשי עסקים באופן כללי.
4

Ytonet Travel Briefcase

מה עוד אפשר לבקש?
מתאים לכולם
תיק אלגנטי מניילון, נוח לנשיאה ונוח לארגון. הבד החיצוני עמיד במים, מה שהופך אותו למושלם לשימוש בחוץ. הרוכסנים והכיסים עמידים וידית הנשיאה מרופדת ונוחה.
יתרונות
  • תאים נוחים למגוון אפשרויות ארגון
  • קיבולת מתרחבת
  • עמיד, בד דוחה מים
חסרונות
  • מחשב נייד בגודל של 17 אינץ' יכול להיות קצת צפוף בתוכו

הוא מיועד למגוון שימושים, התאים מאפשרים סידור נוח למחשב הנייד, לטלפון, למצלמה, לדרכון ואפילו למפתחות. קל למצוא את מה שאתם מחפשים בו. הקיבולת הגדולה שלו הופכת אותו לאידיאלי לעבודה, לבית ספר ולנסיעות.

כל שילובי הצבעים שלו מגניבים ונראים טוב, תוכלו להיות בטוחים שגם מבחינת מראה וגם מבחינת הרגשה, מדובר במקצועיות. קיימת גם האפשרות לצמצם את נפח התיק ולהרחיב אותו במידת הצורך בעוד כ-5 ס"מ בעזרת רוכסן לחלק המתרחב. תוכלו לאפשר לעצמכם עוד מקום או פחות מקום, תלוי במה יש לכם לקחת אתכם באותו יום.

השורה התחתונה
מדובר בתיק פרקטי ובעל מראה מקצועי. לקוחות שרכשו אותו אוהבים את העמידות שלו ואת העובדה שהעיצוב שלו תמיד נשאר אופנתי. בד עמיד ואיכותי יחד עם פרקטיות הופכת את תיק העסקים הזה לבחירה מעולה.
5

Kenneth Cole Soft Leather Briefcase

לחיות מחוץ לקופסא
מוביל בתחום
התיק הזה מיוצר מעור קולומביאני מלא, מה שבטוח יגרום לך להרגיש כמו בוס אמיתי. לא רק זה, הוא גם מתיישן יפה, מה שבקלות אומר שהוא הולך להפוך להיות החבר הכי טוב שלך לכמה שנים הקרובות.
יתרונות
  • עור מלא אמיתי
  • עיצוב מודרני
  • תאים שימושיים
  • תכונות למניעת גניבה
חסרונות
  • הרוכסנים עלולים להיתקע או להיקרע

רואים שהשקיעו מחשבה בעיצוב שלו, מה שמבטיח שיחד עם המראה האלגנטי והאופנתי תקבלו תיק פרקטי ונוח. התכונות של התיק הזה כל כך מגוונות והחומר שהוא עשוי ממנו באיכות גבוהה מאוד, מה שהופך אותו למתאים בצורה מושלמת גם לנסיעות, גם לאנשי עסקים וגם כפריט אופנתי ללכת איתו.

גם החלק הפנימי שלו מתוכנן במחשבה להקל עליכם, בתא הראשי יש מקום למסמכים, מה שמשאיר מספיק מקום בתא הנוסף שייעודי למחשב נייד בגודל של 15 אינץ'.

התאים החיצוניים שלו גדולים מספיק כדי להכניס את הטלפון, הארנק והמפתחות. לאלו מכם שמפחדים מגניבות, התיק הזה מלא בתכונות חדשניות למניעת גניבה, כך שכל עוד אתם עם התיק הזה אתכם, אתם לגמרי מוגנים.

השורה התחתונה
כשמדובר בעור מלא אמיתי, זאת בדרך כלל בחירה מנצחת. תוכלו לשמור על מראה מושלם ומקצועי לאורך שנים רבות.
6

Augus Leather Laptop Briefcase

דיוק מושלם
רמה אחת מעל
תיק באיכות מעולה מעור פרה אמיתי ואיכותי, נסגר באמצעות רוכסן והבטנה שלו עשויה מפוליאסטר. בתיק הזה שמרו על רמת הגימור מבחינת איכות עד לפרטים הקטנים ביותר.
יתרונות
  • עשוי מחומר באיכות גבוהה
  • גדלים וצבעים לבחירה
  • עיצוב פנימי מעולה ונוח
חסרונות
  • הרצועה קצת רופפת

אפילו הרוכסנים עשויים מסגסוגת פליז במראה רטרו, מה שהופך את התיק הזה למפואר אפילו יותר. תוכלו לבחור בין מידות שונות. הוא מגיע בגודל קטן, בינוני או גדול בצבעים שחור וחום. ברמת התאמה אישית כזאת, תוכלו להשיג את התיק האהוב עליכם ביותר.

החלק הפנימי מחולק בצורה מגוונת להרבה תאים כדי שתהיה לכם את היכולת לקחת כמה דברים שרק תרצו, בצורה מסודרת. יש מקום למחשב הנייד, יש מקום למשקפי שמש ואפילו אם תרצו לקחת צ'ופסטיקס, תמצאו להם מקום.

השורה התחתונה
תיק מעור אמיתי שבנוי בצורה טובה שיחזיק אצלכם הרבה זמן. התאים שלו יתאימו לכל מה שאתם רק יכולים לדמיין והבונוס? גם תיראו וגם תרגישו מקצועיים.
7

KPL 18 INCH Leather Briefcase

דגם מוביל
בחירה מצוינת
לאלו מכם שרוצים להרגיש כאילו הם חיים בפרק של מד-מן, תיק בסגנון וינטג' יכול לגמרי להתאים לכם. הוא עשוי מעור מלא אמיתי ואיכותי ששומר על התיק עמיד לאורך שנים.
יתרונות
  • רמה גבוהה של אומנות ואיכות
  • סגנון וינטג'
  • מושלם לאנשי עסקים
חסרונות
  • הבטנה הפנימית עלולה להתקמט

העור ממנו הוא עשוי, הוא עור ממקור אתני מקומי, כך שאין לכם מה לסחוב בתוכו גם רגשות אשם. בנוסף, כ-80% מהייצור של התיק הוא בעבודת יד, מה שמבטיח שמעבר לאומנות המדהימה, תקבלו גם איכות ללא פשרות. אם תרצו להרגיש מקצועיים ויחד עם זאת לשמור על מראה וינטג' נוח וקליל, התיק הזה יצליח לתת לכם מענה מדויק. מעבר לזה, יש לו רצועת כתף שניתנת להסרה ומנעולים נסתרים מתחת לרצועות.

הגישה לתאים הפנימיים ניתנת לנעילה ובכך תוכלו לשמור על החפצים שלכם בצורה מושלמת. ואם כבר מדברים על התאים הפנימיים, תמצאו מקום למחשב נייד, לתיקיות ומקום לעוד הרבה דברים בצורה יעילה, מה שהופך אותו למושלם לעסקים, מכל סוג.

השורה התחתונה
חברת KPL מציגה לכם תיק שעשוי ברובו בעבודת יד, עם חשיבה מוסרית ותשומת לב לפרקטיות שבו. תוכלו ליהנות מכל העולמות; גם פרקטיות, גם איכות וגם סגנון מקצועי.
8

Solo New York Empire, TSA Friendly

פשוט מושלם
שווה את ההשקעה
עבור כל אנשי העסקים שנוסעים וטסים הרבה לצורך עבודה, התיק הזה הוא פשוט החלום. הוא עשוי מניילון איכותי, במחיר משתלם, נראה טוב ומשרת את המטרה שלו בצורה מעולה.
יתרונות
  • אפשרות מעולה לרוכשים בתקציב נמוך
  • החלק הפנימי מרופד
  • מאושר וידידותי לנסיעות וטיסות
חסרונות
  • החומר שממנו הוא עשוי לא באיכות הגבוהה ביותר

יש לו תא ייעודי למחשב נייד מרופד בצורה שלא תצטרכו לדאוג שמשהו יקרה לו בזמן שאתם לוקחים את התיק ממקום למקום, במיוחד בטיסות.אם כבר מדברים על טיסות, התיק הזה מעוצב בשיטה מיוחדת שמבטיחה לכם לעבור את הבידוק הביטחוני בשדה התעופה מבלי שיצטרכו לפתוח לכם את התיק ולחפש בתוכו.

החברה מציעה 5 שנות אחריות על התיק, כך שגם אם בחרתם ללכת על תיק בתקציב נמוך, תוכלו לישון בשקט בהרגשה שיש לכם תיק מחברה שמאמינה במוצרים שהיא מוכרת.

השורה התחתונה
במידה והתקציב שלכם מוגבל ונמוך ואתם עדיין לא רוצים לוותר על המראה המקצועי, יכול להיות שמצאנו לכם את האפשרות הטובה ביותר. העיצוב המינימליסטי אומר שתוכלו גם להיראות טוב וגם לחסוך כמה שקלים לימים טובים יותר.

מדריך קנייה: איך לבחור תיק עסקים לגבר?

תיק מעור על הרצפה ליד רגל של גבר שמחזיק דרכון ביד

מחיר

אם להיות כנים, המחיר זה דבר שתמיד צריך לקחת בחשבון שמחפשים תיק עסקים חדש. אם בחרתם נכון, הוא אמור להחזיק אצלכם למשך זמן ארוך מאוד. הוא הולך להיות השותף החדש שלכם לפשע, תרצו להיות בטוחים שאתם משלמים עבור מוצר איכותי שתהיו מבסוטים ממנו לאורך זמן. בשביל איכות צריך לשלם. כמו בכל מוצר. תיקי העסקים האיכותיים ביותר שניתן למצוא יעלו בהתאם.

למה?

כי הם עשויים מחומרי עור איכותיים ביותר. עור איכותי יחזיק מעמד לאורך שנים. הוא לא אמור להיקרע, להשתפשף או להתבלות. המחיר הוא השקעה שמחזירה את עצמה בחשבון לטווח הארוך. מצד שני, יכול להיות שנכנסתם לקרוא את המאמר הזה וכבר יש לכם תקציב משוער שתכננתם. (כן, גם אני גבר). אם זה המקרה, עדיין תוכלו למצוא פה הרבה מאוד דברים שימושיים. בצורה גסה, תמיד שאתם מגיעים עם תקציב מסוים לקנות מוצר, אתם צריכים לחפש את האיכות הגבוהה ביותר שתוכלו להשיג בתקציב הזה. בשביל זה, תצטרכו לבחון את החומר ואת עמידות התיק. אנחנו לא רוצים לדחות לקוחות פוטנציאליים, אבל חשוב לנו להגיד את האמת. תיק עסקים זול יכול להרגיש כמו רעיון מעולה, אבל בנינו, זה די מבאס שאחרי שנה אתה כבר חייב להחליף אותו. במיוחד שיכולת לשלם פי 2 מהמחיר כדי להשיג עמידות לאורך זמן ארוך יותר פי 5.

איכות

איכות תיק העסקים צריכה להיות ערך עליון. זה נכון לגבי כל מוצר שקונים, אבל לגבי תיק עסקים לגבר, אנחנו באמת מתכוונים לזה. תיקי העסקים באיכות הטובה ביותר רק ישתבחו עם השנים. הסיבה לכך היא שלעיתים קרובות הם עשויים מעור מלא ואמיתי, מה שאומר שתוכלו להשתמש באותו תיק עסקים במשך עשור ואפילו יותר ועדיין לשמור על המראה האלגנטי והמקצועי שהוא מביא איתו. כל תיק עור יכול לספר סיפור. תיק שיחזיק אצלכם שנים יקבל עם השנים סימנים קלים שיזכירו לכם כמה כבר עברתם איתו צמוד אליכם. מבטיחים, בהמשך, אתם תודו לעצמכם על זה שבחרתם להשקיע בתיק עסקים איכותי היום.

היתרונות לא נגמרים פה. העור האיכותי ביותר יהיה עמיד וגמיש בלי לדבר בכלל המראה האלגנטי שיגרום לכם להראות מקצוענים, לא משנה מה אתם עושים בעבודה. אתם תאהבו את ההרגשה של להסתובב עם תיק עסקים איכותי מעור כי תוכלו להרגיש שאתם יכולים לסמוך עליו ובמקביל להיראות נהדר כשהוא אצלכם ביד. זה רווח בטוח. אם אתם מחפשים תיק שעמיד יותר בפני תנאי מזג אוויר, תוכלו להשיג דגמים שעשויים מניילון איכותי ביותר. הם גם יחזיקו שנים וגם לא יורידו מהמראה המקצועי שלכם.

חומרים

כבר דיברנו על זה שרוב תיקי העסקים עשויים מעור או מניילון, אך עם זאת, חשוב לדעת מה ההבדל ומה היתרונות של כל אחד מהחומרים האלה. איכות חומרי העור משתנה מתיק עסקים אחד לשני. בקצרה, יש עור מלא, עור עליון ועור מפוצל. נתחיל מהיקר והאיכותי ביותר מבניהם, עור מלא. ממנו תוכלו להבטיח שתקבלו הטוב ביותר בכל יום לאורך זמן. בצד השני של הספקטרום, עור מפוצל יכול להיות אלטרנטיבה מעולה אבל הוא לא יחזיק מעמד אפילו קרוב לזמן שעור מלא יחזיק.

החיסרון של עור הוא שהוא דורש תחזוקה רצינית. במידה ותבחרו בתיק מעור, תצטרכו לדאוג לו מינימום כאילו הוא הבן הבכור שלכם. מבחינת ניילון, תוכלו למצוא גרסאות באיכות גבוהה ביותר. השלטון הפדרלי בארצות הבית משתמשים בניילון כאחד החומרים העמידים העיקריים שלהם, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו תיק עסקים איכותי ויציב. ניילון עדיף לגברים שלא רוצים להקדיש זמן לליטוש או ניקוי התיק בתדירות גבוהה. תיק עסקים לגבר עשוי מניילון הוא בשביל גברים שרק רוצים לזרוק את התיק אחרי העבודה ולהיזכר בו ביום למחרת, רגע לפני שיוצאים שוב.

נוחות

ברגע הראשון זה אולי נשמע מטופש, אני יודע מה אתם חושבים. מה קשור נוחות? אני לא לובש תיק עסקים. כן, נכון, אבל. אתם צריכים להיות בטוחים שיש לכם ידית מרופדת ועמידה או לפחות עשויה מחומר איכותי ונוח. לא תרצו להסתובב עם תיק עסקים שיגרום לכם ליבלות בידיים, נכון? בנוסף, לרוב תיקי העסקים בימינו יש רצועת כתף שניתנת להסרה, ככה שניתן גם "ללבוש" אותו, זה צריך להיות נוח. אחרי שאתם יודעים את כל זה, לגמרי שווה לקחת בחשבון את נושא הנוחות ולא לזלזל.

עמידות

כמו שכבר הבנתם, זה לא עניין פשוט לחפש תיק עסקים לגבר, עוד דבר חשוב הוא לוודא שהתיק שאתם רוכשים עמיד. הרי תרצו להיות בטוחים שאתם מקבלים את האיכות הכי גבוהה בהתאם להשקעה שלכם, כדי שתהיה משתלמת. התיקים הטובים ביותר יכולים להחזיק שנים רבות, בגלל זה חשוב לחפש תיק שיהיה עמיד לאורך זמן. לקנות מוצר טוב פעם אחת כמעט תמיד עדיף מאשר לקנות פעמיים מוצר בינוני.

יש כמה נקודות חשובות לשים לב אליהן בכל הקשור לעמידות התיק. דבר ראשון, הצירים. אם לתיק העסקים יש צירים חזקים, משומנים ולא חלודים, זאת כבר התחלה טובה. תנסו להימנע מצירים שעלולים להיתקע לאחר מספר חודשים של שימוש אינטנסיבי. דבר שני, עמידות הידיות. חפשו ידיות מרופדות, בטוחות ושמחוברות לתיק בצורה טובה. הדבר האחרון שתרצו זה שהידית תתנתק לכם מהתיק באמצע שאתם הולכים במשרד ובשנייה אחת תאבדו את כל המראה המקצועי שכל כך התאמצתם להשיג.

דבר שלישי, תבדקו את החלק הפנימי של התיק. במידה והחלק הפנימי של התיק רפוי מידי ולא באיכות טובה, זה מוריד משמעותית מהערך שלו. הרי בכל זאת, אתם רוצים שהדברים שתכניסו לשם יתאימו בצורה מושלמת, יישארו בטוחים ולא יהרסו. בגדול, העצה הכללית היא לחפש תיק עסקים שיוצר בכמה שנים האחרונות.

מטרת השימוש בתיק

הבחירה של תיק העסקים המושלם בשבילכם תלויה במטרה שלשמה אתם קונים אותו. אם אתה עורך דין, או בנקאי, סביר להניח שתשמש בתיק בעיקר למסמכים. במקרים כאלה, היינו ממליצים לך על תיק קצת יותר גדול, כדי שתוכל להכניס כמות גדולה של מסמכים. אם אתה מחפש תיק עסקים כדי להיראות מקצועי יותר בעבודה משרדית פשוטה, בטח תרצה תיק עסקים קטן יותר שיקל עליך את הנשיאה שלו. כבר צמצמנו לך את הרשימה והקלנו עליך לבחור, אתה חייב להודות.

אם אתה צריך תיק לנסיעות ולנשיאה של חלקים אלקטרונים, תצטרך לבחון את ריפוד התיק כדי לוודא שהכל יישאר שלם בפנים. במידה והנסיעות שלך כוללות טיסות, חפש את תיק העסקים שמושלם לנסיעות, הוא בדרך כלל יעבור בקלות בבידוק הביטחוני, מה שאומר שלא תצטרכו לבזבז זמן בשדה התעופה כדי לרוקן את התיק אחרי שארזתם את הכל בצורה מושלמת. עוד דבר שחשוב לשים לב אליו, הוא רמת האבזור. תיק עסקים שיש לו כיס חיצוני, או תא לגישה מהירה יכול לעזור מאוד עבור אלו מכם שממהרים במיוחד וזזים מהר ממקום למקום וצריכים לשלוף פתאום עט ונייר בלי להתחיל לחפש.

יכול להיות שהדברים בתיק שלכם פרטיים או חסויים? תצטרכו לחפש תיק עסקים שניתן לנעילה. בסופו של דבר, לא משנה אם תבחרו תיק קשיח או רך, שחור או חום, גדול או קטן, כמו שהתחלנו ואמרנו, תיק העסקים המושלם בשבילכם תלוי בעיקר בכם. ברגע שאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים ותקדישו מספיק מחשבה על הפרטים הקטנים, תצליחו לבחור את המוצר המושלם.

גודל

אם כבר אנחנו בסביבת גברים בלבד, בואו נדבר על זה רגע, גם לכם יצא לשאול את עצמכם את השאלה: "הגודל באמת קובע?"

בכל הקשור לתיק עסקים, התשובה היא כן. הגודל קובע. אבל חייבים להיות כנים ולהגיד, גדול יותר לא אומר בהכרח טוב יותר. האמת שזה בעיקר תלוי בהעדפה שלכם. אם אתם רוצים תיק כבד יותר, שתוכלו להכניס אליו יותר, כדאי לכם לבחור בתיק גדול. אם אתם לא צריכים לאחסן כמות גדולה בתיק, תוכלו לבחור בתיק קטן יותר, זה יהיה לכם נוח יותר. תצטרכו לבחור תיק בגודל שיתאים לכם מבחינת החלל הפנימי לכל הצרכים שלכם. אם אתם מתכננים לקחת אתכם מחשב נייד, ניירות, עטים, כמה סירים ואת החתול שלכם (סתם הגזמנו, מי לוקח סירים בתיק לעבודה?) – תצטרכו לבחור תיק גדול מספיק. זה באמת תלוי בכמה תרצו להכניס פנימה, זה כל הרעיון.

צבע

כשאתם בוחרים תיק, אתם לא באמת מקדישים מחשבה ללבוש היומיומי שלכם בכל נושא צבע התיק. אתם פשוט תמצאו את האחד שמוצא חן בעיניכם. מעולה. אבל לא באמת. זה די גרוע. לא עושים דבר כזה. תהיו איתי בראש. אם אתם רוצים להיראות מקצועיים, תצטרכו להתאים את צבע התיק לסגנון הלבוש שלכם. אתם לא רוצים להיראות ילדותיים או מטופשים, נכון? אני יודע. המזל שלכם, שמגוון הצבעים של תיקי עסקים מוגבל. ברוב המקרים תתקלו ב-3 אפשרויות: שחור, חום כהה וחום בהיר. שלושת הצבעים האלה משדרים מקצועיות, ככה שאת החלק הראשון כבר סגרנו.

עכשיו תחשבו עם עצמכם, איזה צבע עיקרי אתם לובשים ביום-יום? תיק בגווני חום ישתלב בצורה טובה עם גווני כחול עמוק (נייבי). אם זה הצבע של רוב החליפות שלכם, זה שילוב מעולה יחד. מעבר לזה יש פה משהו מיוחד יותר מאשר השחור שכל הגברים לובשים. ואם כבר מדברים על גווני השחור, תוכלו לבחור תיק מעור בצבע שחור שהולך עם כל צבע. הוא קלאסי, עדין ומשתלב בצורה מושלמת עם כל בגד.

איך דואגים לשמור על תיק העסקים שלכם לאורך שנים?

אם קראתם עד הנקודה הזאת, אנחנו יכולים לצאת מנקודת הנחה שכבר קיבלתם החלטה שאתם הולכים לקנות לעצמכם תיק איכותי ומקצועי. קודם כל תתחדשו! מגיע לכם. עכשיו נעזור לכם עם כמה טיפים כדי לדאוג שתשמרו עליו כמו שצריך ותישארו עם מראה מקצועי לאורך זמן. איך? לא מסובך, אבל חשוב. תהיו איתי.

בגדול צריך לטפל בו. לדאוג לו. לאהוב אותו. ברגע שתשמרו על הכללים החשובים תשמרו על מראה רענן ותבטיחו שההשקעה על התיק באמת תהיה משתלמת. אחרי שקניתם תיק איכותי והוצאתם עליו לא מעט כסף, אתם לא רוצים להגיע למצב שעוד שנה-שנתיים תצטרכו כבר לקנות תיק חדש כי התיק הזה כבר 'איבד את זה', נכון? זה הרעיון הכללי עם כל המוצרים שעשויים מעור. עור מתיישן עם הזמן. תהליך ההזדקנות הטבעי של העור יכול למעשה להעניק הרבה אופי ומראה ייחודי לתיק ולגרום לו אפילו להיראות טוב יותר עם הזמן. אבל הגבול דק בין הזדקנות יפה לבין הזדקנות מכוערת.

הנה כמה דברים שתוכלו לעשות כדי למנוע מהתיק להיראות רע, גם אחרי הרבה זמן של שימוש אינטנסיבי:

תשמרו עליו מנזקי מזג אוויר

בעיקר בעונות מעבר, כשהבוקר יכול להתחיל עם שמש ואחר-הצהריים פתאום מתחיל לרדת גשם. אולי אתם ראיתם את התחזית יום לפני והתכוננתם מראש, אבל התיק שלכם לא מוכן כמוכם. קיימים היום מוצרים לריסוס או מריחה שמונעים חדירת מים ובעצם אוטמים את התיק, אך לפני שמשתמשים בכזה חומר צריך לוודא ששומרים על הלחות הטבעית כלואה בעור לפני שהופכים אותו להיות עמיד במים. במידה ואתם לא רוצים להשתמש במוצר כזה (וזה לגמרי בסדר אם לא תשמשו) ייתכן שתצטרכו להניח לתיק להתייבש במידה והוא נרטב. שימו לב, להתייבש בכוחות עצמו באוויר היבש. לא לחמם אותו ולא לייבש אותו עם מייבש שיער. תנו לו את הזמן שלו  בכל פעם שהוא נרטב קצת, הוא יתייבש בסוף, אל תנסו לזרז את התהליך.

בדקו את החומר שאתם משתמשים בו לתחזוקה לפני השימוש

אחד הדברים שחסרים אצל רוב הגברים, הוא סבלנות. כולנו כאלה. אבל בכל הקשור לתיק העסקים שכרגע קניתם, תרצו לוודא שיש לכם סבלנות. תצטרכו להיות זהירים איתו. במידה ואתם מתכוונים להשתמש בחומר מסוים כדי לשמור על תחזוקת התיק ועל המראה שלו, תבדקו את החומר באזור נסתר, שלא יצא בטעות שהשתמשתם בחומר שלא מתאים לחומר שממנו עשוי התיק ופשוט תהרסו אותו. הדבר האחרון שתרצו זה לפגוע בצבע שלו בצורה מכוערת. בכל אופן, וודאו שאתם משתמשים בחומר שיגרום לכם לאהוב את המראה שהוא נותן לתיק ולא משהו שיגרום לכם לשנוא את איך שהוא נראה.

שמרו על הלחות

בדיוק כמו גברים, תיקי עור צריכים השקעה כדי להישאר יפים. במידה ושכחתם את טיפול הלחות השבועי לפנים שלכם, זה בסדר, אבל אסור לשכוח את טיפול הלחות של התיק שלכם. זה מאוד חשוב. לרמה היום-יומית, לתיקונים קטנים, תוכלו להשתמש בכמות קטנה של שמן כדי לשמור על חלקים בעור שהתייבשו מאוד. אם אתם רוצים לעשות טיפול לחות לעיתים רחוקות יותר, תצטרכו להתייחס אליו כמו אל זוג נעלי עור: השתמשו במוצר ניקוי ולחות ייעודי לעור לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טפלו בשריטות (לפני ואחרי שהופיעו)

אם אתם קצת מגושמים ויש לכם נטייה לפגוע עם התיק בדברים או לאבד ריכוז ובטעות לזרוק את התיק על הרצפה בסוף היום כשהגעתם הביתה, סביר להניח שעם הזמן יתחילו להופיע שריטות וסימנים שיורידו מהמראה המקצועי שלו. הדרך הטובה ביותר להילחם בשריטות האלה, היא לדאוג מראש שהן לא יופיעו. ניתן לעשות זאת על ידי פוליש על בסיס קבוע, מה שיצור שכבת לחות עבה שתגן על התיק ממכות קלות שמשאירות סימנים. במידה והתיק שלכם כבר ספג כמה מכות לפני שהספקתם לקרוא את זה, תרצו להשתמש בכמות קטנה של שמן ולנגב אותו עם חתיכת בד. במידה והסימנים עדיין מופיעים, חזרו לשיטת הפוליש ונסו למלא את האזורים שנפגעו.

בסך הכל, יש הרבה דברים שתוכלו לעשות כדי לדאוג לתיק העסקים שלכם. העצה הטובה ביותר שנוכל לתת לכם היא להתחיל להשתמש בטיפים האלו מהרגע שהמשלוח של התיק הגיע. כמו בטיפוח הגוף שלכם, לא כדאי להתחיל רק כי מאוחר מידי.

אם אתם מעוניינים, תוכלו לצפות בסרטון הבא שמפרט את כל המידע לתחזוקה נכונה שהסברנו למעלה:

תיק עסקים או תיק צד, מה ההבדל ביניהם?

שני גברים עושים תחרות הורדות ידיים עם כסף על השולחן בשחור ולבן

השקעתם את ה-10 דקות האחרונות בלקרוא ולחקור סוגים שונים של תיקי עסקים, אבל כשתעשו חיפוש קצר ב-Amazon, תתקלו באותו חיפוש גם בתיקי עסקים וגם בתיקי צד פשוטים באותו חיפוש. למה? לשניהם תכונות רבות שמאוד דומות וחוץ מזה, בנינו, הם גם די דומים במראה הכללי, אפשר להבין. אחסוך בתיאורים ציניים ופשוט אכנס לעומק ואסביר לכם את ההבדל בצורה פשוטה.

תיקי עסקים

בתור התחלה, התייחסנו לנושא הזה לאורך כל המאמר ונדגיש אותו כאן פעם נוספת, תיקי עסקים נועדו להיות מקצועיים. הכוונה היא שמדובר בתיק רשמי יותר ומתבקש כחלק מהמראה המקצועי והאלגנטי. הבעיה העיקרית, העניין שגם הוא נקרא תיק. יש הרבה סוגים של תיקים למצבים שונים ולמראה שונה. במקרה הזה המטרה היא לקחת בנוחות ובפרקטיות מסמכים וחפצים שמתאימים לאנשי עסקים ולשמור על מראה מקצועי ואופנתי.

תיק עסקים לגבר נושאים באמצעות ידית. לא כמו רוב התיקים של ימינו, שכמעט תמיד יהיו לכם על הגב או על הכתף, כאן יש לכם אחיזה מקצועית עם ידית קלאסית – ההפרדה הברורה בין תיק עסקים לבין כל תיק אחר. לרוב תיקי העסקים יש בדרך כלל תא אחד או שניים, לתיקי העסקים החדשים יותר יש אפילו יותר, אך מה שמשנה זה שבכל מקרה, את תיק העסקים תחזיקו באמצעות הידית לצדכם לכל מקום שאליו אתם הולכים.

תיקי צד

כדי להתחיל לדבר על תיקי צד, בואו נדבר על המטרה שלהם. בגדול הרעיון היה ליצור גרסא קצת פחות רשמית לתיק העסקים הסטנדרטי. הוא עדיין משמש בעיקר לעבודה ולמראה קצת יותר מקצועי, אך הוא מתאים גם לבית ספר ואפילו לטיולים קלילים באמצע היום. תיק צד מגיע עם רצועה שעוברת באלכסון על הגוף או שנועדה לנשיאה על הכתף, כך או כך, הרעיון הוא שהידיים שלכם יישארו חופשיות, לא כמו עם תיק עסקים לגבר.

תיקי צד קלים יותר לנשיאה בצורה הזאת ויגיעו בהתאם עם הרצועות המתאימות לשימוש באופן הזה. ולסיכום, תיקי צד דומים מאוד לתיקי עסקים, אך הבונוס שבהם הוא רצועת הכתף ומראה קצת פחות רשמי.

איך בחרנו את תיקי העסקים הכי טובים לגברים?

תיק מעור חום בהיר עומד ליד בקבוק עם צמח בתוכו

מוקדם יותר קראתם רשימה של דברים שתצטרכו לקחת בחשבון כשאתם בוחרים תיק עסקים, רק הייתם צריכים להקשיב לעצות שלנו. התמקדנו בתיקי עסקים שתג המחיר שלהם מוצדק. מוצרים ששווים את הכסף שלכם. לכל גבר יש תקציב אחר שהוא מוכן לבזבז, אך לכל הגברים במשותף הרצון לדעת שמה שאתם משלמים עבורו שווה את זה. תיקי עסקים יקרים יותר לא בהכרח טובים יותר, זאת הסיבה שבחרנו במבחר רחב של טווחי מחירים.

מעבר לכך, אחד הדברים שהיו לנו חשובים במיוחד הוא עניין איכות החומרים ועמידותם בכל תיק עסקים. החשיבה הייתה ממקום של הבנה שאלו שרוכשים תיק עסקים מחפשים רכישה שווה לטווח ארוך שתאפשר מראה מקצועי לכמה שנים הבאות. וככה הגענו ליעד החיפוש שלנו, שילוב של תיקים קלאסיים, עמידים, איכותיים ובמחיר משתלם שיהיה שווה את ההשקעה. 9 תיקי העסקים שמצאנו והכנסנו לרשימה שקיבלתם עונים על כל הדרישות האלה.

קשה לדמיין מישהו שרוצה מראה מקצועי ולא מחזיק ביד את התיק המתאים. זו הסיבה שאנחנו מצליחים להבין למה הרבה גברים עדיין אוהבים תיקים. זאת בחירה מעולה עבור מי שמחפש לקחת איתו את הדברים שלו ותוך כדי לשמור על סגנון ומעמד מקצועי על בסיס יום-יומי. המטרה העיקרית שלנו הייתה להפוך את המאמר הזה למעין: "חנות קנה וסע". כל גבר שמחפש תיק עסקים חדש, יכול למצוא פה בדיוק את מה שהוא מחפש יחד עם כל הטיפים לשמירה ותחזוקה לאורך שנים. כל המוצרים שבחרנו מתחשבים במקצועיות, ככה שאנחנו בטוחים שתמצאו את כל אחת מהאופציות כמרשימה בפני עצמה.

תיק עסקים לגבר סיכום ומסקנות

איש עסקים צעיר יושב עם רגליים משולבות על כיסא ומביט החוצה דרך החלון

במידה ויש לכם תיק עסקים מועדף שלא רשמנו פה, נשמח לשמוע מכם. כמו כן, אם יש לכם עוד טיפים לניקיון ותחזוקה שלא לקחנו בחשבון, אנחנו תמיד שמחים לשמוע וללמוד פרטים נוספים ומשם להשתפר. מחכים לתגובות שלכם.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן