פח אשפה: 4 פחי אשפה מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה מקיף]

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

אנו מקדישים המון מחשבה ותשומת לב לעיצוב ארונות ומשטחי העבודה במטבח ובוחרים בקפידה את המכשירים החשמליים שנכנסים לתוכו, אבל איכשהוא פח האשפה תמיד נדחק לתחתית סדר העדיפויות שלנו.

אנשים רבים חושבים שכל פח אשפה יעשה את העבודה ושאי אפשר לפספס וליפול עם הבחירה של הפריט הנפוץ והבסיסי הזה שנמצא בכל מטבח. אבל זה לא ממש מדויק.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
Ramos פח אוטומטי
Ramos פח אוטומטי
הבחירה המנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מחפשים פח שיכיל כמות גדולה, יהיה נוח לשימוש ואנטי בקטריאלי? מצאתם. הדגם החכם הזה ישתלב היטב במטבח העמוס שלכם ויענה בצורה מושלמת על כל הצרכים שלכם.
יתרונות
מנגנון חכם לפתיחה באמצעות חיישן קרבה
מנגנון לטריקה שקטה וחלקה של המכסה
הגבהה באמצעות 4 רגליים
חסרונות
פתח הפח מעט קטן
תמורה טובה למחיר
iTouchless פח האשפה ללא מגע יד
iTouchless DZT13P
מסנן ריחות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מנגנון הפתיחה האוטומטי מגן עליכם ועל המשפחה שלכם ממעבר חיידקים וזיהומים בעת המגע עימו.
יתרונות
חיישן קרבה אינפרה אדום משאיר את המכסה פתוח בזמן שימושו
מסנן פחם המנטרל ריחות לא נעים שעולים ממנו
ציפוי מיוחד למניעת סימני טביעות אצבע
חסרונות
אינו חסין בפני חיות מחמד
איכות במחיר שפוי
Umbra Grand בעל המכסה המתנדנד
Umbra Grand
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הפח הבסיסי הזה בנפח 38 ליטר עושה את העבודה בלי להתחכם יותר מדי ומנגנון פתיחת המכסה שלו אינו מצריך סוללות או חיבור לחשמל.
יתרונות
אין צורך בחיבור לחשמל
עיצוב מסוגנן ואלגנטי
מחיר נוח
חסרונות
קיבולת קטנה יחסית

בחירת הפח הנכון והמתאים עבורכם יכולה להפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים ולשפר באופן משמעותי את הסדר והניקיון במטבח. תשכחו מדלי הפלסטיק המסורבל והמכוער, הקדמה הטכנולוגית לא דילגה גם על פח האשפה וכיום תמצאו דגמים מתוחכמים, יוקרתיים ומתקדמים במיוחד.

עם כל כך הרבה אפשרויות שונות, בחירת המוצר המושלם עבורכם יכולה להפוך למשימה הרבה יותר מסובכת ומאתגרת ממה שנראה במבט ראשון. כדי להקל על החיפוש שלכם, אנחנו הולכים לעשות סדר בבלגן ולהמליץ על הפחים האיכותיים ביותר שישאירו אתכם מרוצים. דאגנו עבורכם למדריך קנייה מפורט ומקיף שיעזור לכם לעשות בחירה מנצחת ואיכותית שתקלע לצרכים ולהעדפות שלכם.

אז בואו נראה איך "לא ליפול לפח" בבחירה שלכם.

4 פחי אשפה הכי טובים לשנת 2024

1

Ramos פח אוטומטי

הבחירה המנצחת
הבחירה שלנו
בנפח מכובד של 60 ליטר, הדגם החכם הזה ישתלב היטב במטבח העמוס שלכם ויענה בצורה מושלמת על כל הצרכים שלכם. הוא מופעל באמצעות חיישן תנועה ויפתח ברגע שתתקרבו אליו.
יתרונות
  • מנגנון חכם לפתיחה באמצעות חיישן תנועה
  • מנגנון לטריקה שקטה וחלקה של המכסה
  • דוחה סימני אצבעות
  • כולל מנגנון פתיחה ידני
חסרונות
  • מחייב שימוש בסוללות

פח חכם בנפח של 60 ליטר מעוצב ובנוי מחומרים איכותיים ונפתח על ידי חיישן. זה הפח שתמיד רציתם, במחיר שתמיד חלמתם.

הוא עשוי מנירוסטה שחורה ולא מבריקה איכותית שדוחה סימני אצבעות וכולל פח פנימי עשוי פלסטיק קשיח. הדגם הזה מופעל על ידי 4 סוללות בגודל D ומצויד במנגנון סגירה שקטה ומנגון שבת.

הוא מגיע בצבע שחור וישתלב בצורה מושלמת בכל מטבח. הגיע הזמן להתקדם לפחי האשפה של שנת 2024.

2

iTouchless DZT13P

תמורה מושלמת למחיר
מחיר משתלם
מנגנון הפתיחה האוטומטי מגן עליכם ועל המשפחה שלכם ממעבר חיידקים וזיהומים בעת המגע עימו.
יתרונות
  • מסנן פחם המנטרל ריחות לא נעים שעולים ממנו
  • קשיח ובנוי היטב
  • חיישן קרבה אינפרה אדום משאיר את המכסה פתוח בזמן שימושו
  • ציפוי מיוחד למניעת סימני טביעות אצבע
חסרונות
  • אינו חסין בפני חיות מחמד
  • המנוע החשמלי אינו מחזיק מעמד זמן רב

מופעל באמצעות 4 סוללות בגודל D או מתאם לחיבור לחשמל (נמכר בנפרד). מצויד בפילטר פחם לנטרול, סינון וספיגה של ריחות רעים שעולים ממנו.

הדגם הזה מגיע עם פתח רחב (32 ס"מ) ונוח לשימוש שמבטיח שהזבל לא יחבוט בדפנות המיכל. אהבתי את נורית החיווי שמתריעה על סגירת המכסה.

3

Umbra Grand

איכות במחיר שפוי
איזון בין מחיר לאיכות
הפח הבסיסי הזה בנפח 38 ליטר עושה את העבודה בלי להתחכם יותר מדי ומנגנון פתיחת המכסה שלו אינו מצריך סוללות או חיבור לחשמל.
יתרונות
  • אין צורך בחיבור לחשמל
  • מכסה הנדנדה העליון מסתיר את האשפה בפנים
  • עיצוב מסוגנן ואלגנטי
  • מחיר נוח
חסרונות
  • קיבולת קטנה יחסית
  • בסיסי

הוא עשוי מפוליפרופילן (סוג של פלסטיק) שמשלב בין עמידות לפשטות ניקוי מירבית. כל שקית אשפה סטנדרטית בנפח 50 ליטר תתאים בלי בעיה ל-Umbra Grand.

עם תג מחיר של פחות מ-100 שקל, אין ספק שמוצר זה מציע תמורה מעולה לכסף שלכם. מה בנוגע למידות הגודל שלו?הוא בעל אורך של 65 ס"מ, ביחד עם המכסה.

מכסה הנדנדה מקל על הגישה אליו ושומר היטב על האשפה בתוכו. ניתן להשתמש בו עם או בלי המכסה, ככה שאם אתם מבשלים במטבח והולכים לזרוק המון קליפות ושאריות, תוכלו להסיר את המכסה ולהשאיר אותו פתוח לנוחות שימוש מקסימלית.

4

Simplehuman CW2023

משתלב מעולה במטבח
קומפקטי ויעיל
העיצוב המלבני הקומפקטי שלו מבטיח שהוא ישתלב היטב במטבח שלכם: הוא ייכנס בקלות גם לחללים צפופים וצרים יותר.
יתרונות
  • חוסך מקום
  • אטום לריחות
  • סגירה שקטה ואיטית
  • מנגנון "סגירה רכה"
חסרונות
  • תג מחיר יקר מאוד
  • ללא פח פנימי

מדובר בנציג של המותג Simplehuman שהתברג לדירוג המובחר שלנו בנפח 40 ליטר.

הדגם הזה אטום לריחות ולא כולל פח אשפה פנימי, מה שאומר שתוכלו לקבל ניצול אידיאלי של המקום בפנים. זה יתרון, מבחינת הנפח של האשפה וחיסרון מבחינת אפשרויות הניקוי שלו.

גולת הכותרת שלו זה בסיס מונע החלקה ודוושת מתכת חזקה במיוחד. הוא אמנם יקר, אבל זה פח שיחזיק לכם לנצח עם התחזוקה המתאימה.

מדריך קנייה: איך לבחור פח אשפה?

אני בטוח שחלק מכם יכולים להרים גבה ולתהות מה כבר צריך לדעת כדי לבחור פח אשפה. הרי מדובר במשהו בסיסי ומובן מאליו שבכלל לא צריך לשבור את הראש עליו.

זה לא יותר ממיכל פשוט שאנחנו משליכים את האשפה שלנו לתוכו ואין מה להסתבך ולשבור את הראש בקנייה שלו. כל זה היה נכון לגמרי לפני 20 שנה כשהפח הביתי היה לא יותר מדלי או פחון עלוב ומביך שהייתם קונים בלי לחשוב יותר מדי ושוכחים ממנו.

אבל במאה ה-21, הדרישות, הצרכים והציפיות שלנו השתנו לגמרי. גם הפח הביתי לא "עומד במקום" וכיום עומדים לרשותכם דגמים מתוחכמים ומתקדמים ביותר שמספקים היגיינה, עמידות, יעילות ונוחות שימוש חסרת תקדים.

זה בכלל לא בשמיים למצוא פח חסכוני במקום ויפה לעין שלא תתביישו לשים במטבח שלכם.

לפניכם כמה מאפיינים ושיקולים חשובים שתצטרכו לקחת בחשבון כשאתם קונים פח אשפה חדש:

גודל וצורה

אי אפשר להתווכח שלכל אחד מאיתנו יש מטבח ייחודי ושונה, במיוחד בכל הנוגע למבנה ולגודל שלו. לכן, חשוב למצוא את המוצר המתאים ביותר למידות ולגודל המטבח שלכם. הוא צריך להשתלב היטב בחלל המטבח, להיות נוח ופשוט לגישה ובאותו הזמן לא להפריע לכם.

פחי האשפה הביתיים שתמצאו כיום בשוק מגיעים במגוון עצום של גדלים, צורות ועיצובים שונים. החל מקטנים וקומפקטיים בגודל של בקבוק מים מינרליים (בערך 20 ס"מ) ועד לגדולים ומסיביים יותר (90 ס"מ בקירוב), בעיצוב מלבני, מוארך או מעוגל, כל אחד ימצא משהו שמתאים לצרכים, להעדפות ולטעם האישי שלו.

החומר

רוב פחי האשפה הביתיים עשויים מפלסטיק או מפלדת אל-חלד. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות משלו, ככה שתצטרכו לשקול את כל הבעד והנגד וללכת על הפח הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

שני חומרי הגלם האלה הפכו למועמדים אידיאליים לייצור פחי אשפה בזכות העמידות שלהם בפני כתמים ופשטות הניקוי שלהם.

באופן טבעי, פלסטיק הרבה יותר קל משקל מפלדת אל- חלד. זה הופך אותו לחומר גלם מושלם עבור פחי אשפה ניידים שצריך להזיז ולהעביר ממקום למקום. גם מפלסטיק מגיעים במחיר נגיש ושווה לכל כיס וזמינים במגוון רחב של צבעים שונים שתוכלו לבחור מהם.

לעומת זאת, פלדת אל-חלד היא הרבה יותר קשיחה וכבדה, מה שהופך אותה לבחירה המושלמת עבור פח עמיד שיחזיק מעמד זמן רב וישרוד בקלות חבטות ומהלומות שנגרמו על ידי חיית המחמד שלכם, ילד סקרן ושובב או אפילו מבוגר שהפיל אותו בטעות. בנוסף, המכסה המתכתי הרבה יותר מוגן מפני פתיחה של ילדים או חיות מחמד שיכולים לשחק איתו ולפזר את הזבל בכל רחבי הבית שלכם.

הסוג

פחי האשפה הביתיים מתחלקים לכמה סוגים שונים על פי מנגנון הפתיחה ועיצוב המכסה שלהם. הגיע הזמן להכיר לעומק את הסוגים הנפוצים ביותר.

דוושת לחיצה

פח ביתי עם דוושה לפתיחה של המכסה בעזרת הרגל הפך לחביב הקהל בגלל שהוא מציע חווית שימוש נוחה והיגיינית ללא מגע ידיים.

דוושת הלחיצה מאפשרת להשאיר את הידיים שלכם פנויות בעת השימוש בו.

תוכלו לפתוח בנוחות ובקלות את המכסה שלו  בעזרת הרגל ולהמשיך לנקות את הבית בלי שתצטרכו להתכופף ולגעת בו כדי לזרוק לתוכו את הזבל.

נקודת החולשה של הפח מהסוג הזה הוא שמנגנון הפתיחה נשחק עם הזמן והוא יכול להישבר כתוצאה משימוש יתר או כשהוא מלא עד אפס מקום.

חיישן תנועה

הוא המתקדם והמתוחכם,נפתח ונסגר באופן אוטומטי ובכוחות עצמו ללא מגע ידיים. הפיצ’ר המגניב הזה מבטיח שימוש היגייני במיוחד וחוסך לכם את הצורך לגעת בו וללכלך את הידיים בעת השלכת או הוצאת הזבל. אבל המנוע החשמלי שלו דורש מקור כוח כדי לפעול, מה שאומר שתצטרכו לשבור את הראש על החלפת הסוללות במכשיר.

אלה שני הסוגים הפופולריים והמבוקשים ביותר כיום, אבל כדאי להכיר גם סוגים אחרים של פחים ביתיים שיכולים להיות שימושיים בנסיבות מסוימות.

מכסה הנפתח ידנית

מדובר במוצר פשוט ובסיסי שכמעט ולא מכיל שום חלק מכני או מנגנון חשמלי שעלול להתקלקל ולצאת מכלל שימוש. החיסרון הוא שתצטרכו להשתמש בידיים שלכם כדי לפתוח את מכסה שלו (או במרפקים למי שנגעל לגעת בו).

מוצר הזה הוא פתרון פחות היגייני לשימוש במטבח כי תצטרכו ללכלך את הידיים שלכם. אני לא ממש מתחבר לפח ביתי מהסוג הזה, כי הצורך לפתוח ולסגור את המכסה באופן ידני יכול להיות די מציק ומעצבן במיוחד כשקיימים מנגנוני פתיחה אחרים שחוסכים לנו את כל העבודה הקשה והמלוכלכת.

אם בכל זאת החלטתם ללכת על הסוג הזה, תוודאו שהמכסה שלו יכול להישאר פתוח בלי שתצטרכו להחזיק אותו כל הזמן. זה מאפשר לכם להשתמש בו ולהשאיר את הידיים פנויות. לדוגמה, אם החלטתם לקלף פרי או ירק ישירות לפח, מכסה שנשאר פתוח באופן רציף יכול לסגור לכם את הפינה.

מכסה מתנדנד

הסוג הזה מגיע עם מכסה, אבל הוא אינו אטום וסגור הרמטית וזה רק חלק קטן מהחסרונות שלו. החלק העליון של המכסה מתלכלך לעתים קרובות ואתם עולים להתקשות לפתוח את המכסה המתנדנד כשהוא מלא.

ללא מכסה

פח אשפה פתוח לא אוטם ריחות לא נעימים בפנים ותוך זמן קצר תרגישו בסירחון שעולה מהזבל בתוכו . הסוג הזה עלול לגרום לבעיות היגיינה ולהדיף ריח דוחה ולא נעים שיתפזר בכל רחבי המטבח והבית שלכם.

כדי להתגבר על הבעיות האלה ולהבטיח שימוש נעים ואסתטי יותר בפח פתוח, היצרניות השונות מצאו דרך להסתיר אותו ולהרחיק אותו מהעין. פח נשלף הנסתר בארון או מתחת לכיור יכול להיות פתרון יעיל.

תוכלו להתאים את גודל וצורתו לחלל שבו תתקינו אותו והוא ישתלב ללא בעיה במטבח שלכם. אבל קחו בחשבון שפחים נסתרים קטנים יותר בהשוואה לסוגים אחרים.

המימדים הקטנים והצנועים מפחיתים את המקום שהוא תופס בתוך ארון המטבח ומבטיחים שהוא ייכנס לתוכו בחופשיות.

העיצוב

מעבר לשימושיות ולאיכות שלו, כדאי להקדיש מחשבה ותשומת לב גם לעיצוב ולמראה החיצוני שלו. הגיע הזמן להפנים שפח ביתי לא חייב להיות פריט מגושם ומסורבל שמעורר תחושת גועל ומפריע לעין.

בשנים האחרונות הוא עבר "מהפך" והוא הפך לאביזר עיצובי אופנתי ואלגנטי שיכול להשתלב היטב ולהיראות נהדר במטבח שלכם.

בשוק תמצאו שפע של פחי אשפה שונים בכל גודל, עיצוב וצורה שאפשר להעלות על הדעת. המבחר העצום מבטיח שכל אחד יוכל למצוא את העיצוב המושלם עבורו.

המחיר

אתם תופתעו לשמוע שקיימים פחים ביתיים יוקרתיים שתג המחיר שלהם עומד על כמה אלפי שקלים. כמובן שניתן למצוא אותם גם פשוטים ובסיסיים יותר שיעלו לכם כמה עשרות שקלים. העלות שלהם תלויה באיכות ההרכבה ועמידות החומרים שמהם הוא עשוי והפיצ’רים שהוא מציע.

עדיף לא להתקמצן ולהתפשר על האיכות, הפונקציונליות ונוחות השימוש שמציע. אתם צריכים למצוא את הדגם שקולע לצרכים ולהעדפות שלכם ומספק את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

נטרול ריחות רעים

גבר בחוולצה משובצת תופס את האף בגלל ריח מסריח

חלקם בשוק מגיעים עם פילטר פחם פעיל לסינון ולספיגה של ריחות לא נעימים.

מדובר בפיצ’ר מועיל ושימושי במיוחד עבור משפחות שאינן סובלות את הסירחון שעולה ממנו ולא רוצות לטרוח עם הוצאת הזבל לעתים קרובות. אם הוא מגיע ללא השכלול הזה, פשוט תצטרכו להוציא את הזבל יותר פעמים לאורך היום כדי שהוא לא יתחיל להדיף ריח רע.

לפני שאתם קופצים על פח ביתי מסוים, תוודאו שהוא נוח ופשוט לניקוי. זה יחסוך לכם הרבה זמן ומאמץ כשתצטרכו להתמודד עם טפטופים ודליפות.

כפי שראיתם, יש המון שיקולים חשובים שצריך לקחת בחשבון בעת בחירת המוצר המושלם עבורכם.

תצטרכו לוודא שהחומר שממנו עשוי, שיטת הפתיחה וסוגו  מתאימים לצרכים ולהעדפות שלכם. תוכלו לבחור בין פח רגיל לפח אשפה נסתר בארון או ללכת על פח אשפה ידידותי לסביבה בעל תא נפרד למחזור.

זה תמיד רעיון טוב להתמקד במותגים ידועים ואמינים שמתמחים בפחי אשפה ביתיים.

שאלות ותשובות

אישה חושבת על רקע לבן

באיזה גודל כדאי לבחור?

עבור משפחה בת ארבע או חמש נפשות, פח עם קיבולת של 50 ליטר יספק את הסחורה. הוא יכול להכיל בקלות גם פריטים גדולים יותר כמו קרטוני חלב.

פח אשפה בנפח 50 ליטר גדול ומרווח מספיק כדי שלא תצטרכו לרוקן את האשפה יותר מפעם אחת ביום (ככה שתוכלו לחסוך חלק מהמריבות הטיפשיות על מי יוריד את הזבל).

קיימים גם פחים ביתיים גדולים יותר, אבל הם מגושמים ומסורבלים מדי ויתפסו חצי מהמטבח שלכם. כמובן שתוכלו לבחור בנפח המתאים ביותר לגודל המשפחה ולהרגלי השימוש שלכם.

על מה עדיף ללכת: פלסטיק או פלדת אל- חלד?

שני חומרי הגלם הנפוצים ביותר לייצור פחי אשפה למטבח הם פלסטיק ופלדת אל חלד. כדי שתוכלו לבחור בחכמה בסוג המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם:

פח ביתי מפלסטיק קל משקל וזול יותר, אבל הוא פחות קשיח ועמיד. פח מפלסטיק הרבה פחות יציב והוא יכול להישבר בקלות בכל חבטה או נפילה.

הגימור המתכתי המבריק והמלוטש, הוא יכול להפוך למגנט ענקי עבור סימני טביעות אצבע ושקעים שנראים עליו לקילומטרים.

איך להסתיר את פח האשפה הביתי?

אנשים רבים מעדיפים לשמור את פח האשפה שלהם במקום נגיש ונסתר מהעין.

רוב הסיכויים שלא תרצו להציג לראווה את אותו ואת הזבל בתוכו ולהעמיד אותו במרכז המטבח.

אין ספק שפח אשפה מכוער ומגושם שעומד במקום בולט עלול להרוס את העיצוב המהמם של המטבח שלכם ולפגוע בניקיון ובסדר שלו.

שאלת השאלות שמטרידה אנשים היא איפה להחביא אותו  כדי שהוא לא יפגע באסתטיקה של המטבח.
פח המוסתר בארון יכול להיות פתרון מצוין.

תוכלו להתקין אותו בארון המטבח מתחת לכיור ולשלוף אותו בנוחות ובקלות באמצעות מנגנון הזזה מיוחד.
אף אחד לא ירגיש בקיומו ויידע שהוא בכלל נמצא שם.

אם האפשרות הזאת נראית מורכבת ומסורבלת מדי עבורכם, תמיד תוכלו "להסוות" אותו ולהפוך אותו לפחות בולט לעין.

תחשבו על פתרון יצירתי שיגרום לו להתמזג בנוף וימנע ממנו למשוך תשומת לב ולהפריע לכם.

על מה צריך להקפיד בעת השימוש בו?

לפניכם כמה נקודות חשובות שיעזרו להאריך את תוחלת החיים של הפח הביתי שלכם ולשמור עליו כמו חדש לאורך זמן:

תקפידו לא להשליך אליו חומרים דליקים שמתלקחים בקלות, אשפה חמה בטמפרטורה גבוהה או מחוללי חלודה.
הפח הביתי אינו המקום המתאים להשלכת חומרי בנייה כמו טיט, מלט ובטון.

זה מתייחס גם לתערובת בטון שיכולה להגיב עם שאריות מים ונוזלים שנשארו בו ולהתקשות בתוכו.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה להתמודד עם יציקת בטון בתוכו, ככה שאל תהפכו את המטבח שלכם לאתר בנייה.

תחשבו על המיקום האופטימלי לפח האשפה שלכם שבו המיכל לא יהיה חשוף בפני חבטות, זעזועים ותנודות חדות שיגבירו את הבלאי והשחיקה שלו.

תקפידו לנקות אותו באופן יסודי מדי פעם כדי למנוע הצטברות של חיידקים וזיהומים מזיקים שיכולים לפגוע בבריאות שלכם. אם לא תשמרו על ניקיון והיגיינה בסביבתו, המטבח שלכם יהפוך מהר מאוד למזבלה אחת גדולה.

מהו פח האשפה הטוב ביותר?

אין פח אשפה ביתי אחד שמתאים באופן גורף לכולם. לכל אחד יש את הצרכים והדרישות שלו וחשוב למצוא את הפח המתאים ביותר למטבח ולהרגלי השימוש שלכם.

אין ספק שהפח הביתי עבר כברת דרך ארוכה מבחינת העמידות, העיצוב ונוחות השימוש שלו וכיום ניתן למצוא דגמים משוכללים עם פיצ’רים מתקדמים שלא יכולנו לחלום עליהם בעבר.

השורה התחתונה

ילדות נהנות ואוכלות במטבח בזמן שאמא מנקה

אז נכון שהוא אינו המוצר הנוצץ והאטרקטיבי ביותר שתוכלו להשוויץ בו בפני האורחים, אבל מדובר בפריט הכרחי שניתן למצוא בכל בית.

למרות שזה אף פעם לא נעים להתמודד עם כל הזבל שאנו מייצרים, פח אשפה איכותי יכול להקל על המשימה הזאת ולהפוך אותה לנוחה, יעילה, קלה ואסתטית במיוחד. אין ספק שפח האשפה הביתי עבר שדרוג רציני ומתיחת פנים נרחבת מדלי הפלסטיק הזול והמגושם שהתרגלנו אליו בעבר.

כיום הוא מציע שילוב מנצח של עמידות משופרת, עיצוב מלוטש ואופנתי וטונות של פיצ’רים מגניבים כמו חיישן לפתיחה אוטומטית של המכסה ללא מגע ידיים, מנגנון לנטרול ריחות רעים ועיצוב עמיד ושימושי להרחקת חיות מחמד.

החדשות הטובות הן שהמוצר שלכם ממש לא חייב להפוך למפגע סביבתי שיכער וילכלך את המטבח שלכם. אין לי ספק שכל המידע המועיל והשימושי במדריך הקנייה הזה יעזור לכם למצוא את המוצר הביתי המושלם עבורכם במינימום זמן ומאמץ.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן