מתנה לחבר/ה: 5 המתנות שהכי מומלץ לתת לחבר/ה [מדריך קנייה]

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

מה היינו עושים בלי חברים טובים שתמיד נמצאים שם בשבילנו? כולנו זקוקים לאדם קרוב שתמיד יספק תמיכה, עידוד ואוזן קשבת ברגעים קשים ונקודות שפל, ומפרגן, מחמיא ושמח בשבילכם בכל הישג, הצלחה ואירוע חיובי.

אם החלטתם לפנק את החבר או החברה הכי טובים שלכם במתנה מקורית ומרגשת שתביע את ההערכה העצומה שלכם כלפיו, אבל נגמרו לכם כל הרעיונות ואין לכם שום כיוון, המדריך הזה נועד בול בשבילכם.

ממהרים? הנה 3 המתנות המובילות שלנו:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
בחירה מנצחת
Nemox GELATO HARLEQUIN
מכונת גלידה
בחירה מנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מתנה קפואה ונפלאה לחברים שאוהבים גלידה. אנחנו אוהבים מתנות יצירתיות ומקוריות וזו בהחלט מתנה כיפית במיוחד. מכונת הגלידה המצוינת הזו תעשה עבודה נפלאה ותשמח את החברים שלכם.
יתרונות
מקורי
שימושי
חסרונות
מעט יקר
איכות ללא פשרות
כיסויי עור חום לאוזניות ושעון אפל יחד עם ארנק של NOMAD
אביזרים לסמארטפונים
מכל הסוגים
לצפייה במוצרים
השורה התחתונה
באתר אליאקספרס תוכלו למצוא כמות אינסופית של מוצרים מעולים לדגמי הסמארטפונים השונים. ממליצים לכם לבדוק את עמוד "רבי המכר" שלהם כדי לראות את כל מה שיש להם להציע.
יתרונות
איכותי
פונקציונאלי
חסרונות
אפשר ללכת לאיבוד במגוון הגדול של המוצרים השונים.
תמורה מושלמת למחיר
הארלי דווידסון LEGO דגם 10269
פאזל איכותי
מבחר עצום של פאזלים
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
כל אחד יכול להתאהב בפאזל מגניב. כל מי שאמיץ מספיק כדי להיענות לאתגר, יגלה שהתוצאה הסופית המהממת שווה לגמרי את כל המאמץ שהשקיע.
יתרונות
מעשיר
מהנה
חסרונות
מתאים לחובבי התחום

המשימה למצוא מתנה מיוחדת ושימושית באמת שהחבר הקרוב שלכם ישמח לקבל רק הופכת לקשה ומאתגרת יותר משנה לשנה, לכן במקום שתשברו את הראש בחיפוש מתנה מנצחת שתפגע בול במטרה, עשינו את כל העבודה במקומכם ובחרנו בקפידה כמה מתנות שוות ומגניבות שהחבר או החברה שלכם יהיו מרוצים מהם עד הגג.

בין אם מדובר בחברת ילדות טובה שאתם מכירים עוד מהגן או עמית לעבודה שהתחברתם אליו ומצאתם איתו שפה משותפת, ברשימה האולטימטיבית שלנו תמצאו מתנה מעולה לכל טעם, גיל, תקציב ומאורע.

כדי להראות לחבר או לחברה הכי טובים שלכם עד כמה הם חשובים עבורכם ועד כמה אתם מעריכים את הקשר ביניכם, חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת המתנה הנכונה שתדבר אליו ותקלע להעדפות, לתחביבים ולתחומי העניין שלו.

בין אם מדובר בדיוקן בהתאמה אישית, עציץ מהמם, ערכת טיפוח מפנקת או גאדג’ט חדשני ומתקדם, מתנה מהלב עם נגיעה אישית ומשמעות עמוקה תמיד תרגש את החבר היקר שלכם ותשאיר אותו חסר מילים.

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

5 המתנות הכי מומלצות לחברים

1

מכונת גלידה או קפה

בחירה מנצחת- קפואה או רותחת
Nemox GELATO HARLEQUIN מתנה מתוקה
מתנה קפואה ונפלאה לחברים שאוהבים גלידה. אנחנו אוהבים מתנות יצירתיות ומקוריות וזו בהחלט מתנה כיפית במיוחד. מכונת הגלידה המצוינת הזו תעשה עבודה נפלאה ולא תקרע לכם את הכיס.
מכונה מעולה לחברים חובבי הקפה שלכם. היא קומפקטית וקלת משקל אבל לא מתפשרת בטעם ומופעלת באמצעות קפסולות.
Disclaimer text….

חבר טוב הוא חבר שכיף לאכול אתו. ובמקרה שלנו, גם לשתות אתו. האפשרויות בתחום הזה הן אין סופיות אבל שני האפשרויות שהבאנו לכם ישמחו בוודאות כל חבר. אי אפשר לטעות עם מכונת גלידה טובה או מכונת קפה איכותית.

אין כמו גלידה כדי לשפר לנו את מצב הרוח ולעשות לנו טוב על הלב ומכונת גלידה היא דרך מעולה לשמח את החברים שלכם. היא תמיד שימושית, תיתן להם אפשרות להתנסות עם טעמים שונים ותצמצם את ההשקעה בגלידות מהסופר או בגלידרייה. והאמת זה גם טעים וגם משתלם, מה צריך יותר?

קפה לעומת זאת הוא עניין של טעם, טעם טוב. אם יש לכם חברים שאוהבים קפה, קחו את ההזדמנות בשתי ידיים ותציגו להם את עולם הקפה בדרך הכי כיפית שאפשר.

תוכלו לרכוש עבורם את מכונת הקפה הראשונה שלהם, ואם כבר יש להם אחת כזו, תוכלו לתת להם במתנה פולי קפה טעימים ומיוחדים, או לשדרג את מכונת הקפה שלהם עם מקציף חלב שווה. האפשרויות מגוונות ותוכלו להתאים את המתנה לגודל התקציב שלכם.

2

אוזניות ואביזרים

איכות ללא פשרות
איכות במחיר משתלם
באתר עליאקספרס תוכלו למצוא כמות אינסופית של מוצרים מעולים לדגמי הסמארטפונים השונים. ממליצים לכם לבדוק את עמוד "רבי המכר" שלהם כדי לראות את כל מה שיש להם להציע.
אוזניות Galaxy Buds 2 האזנה איכותית
האוזניות האלחוטיות האלה מספקות איכות סאונד מושלמת יחד עם כמה פיצ'רים מתקדמים שהופכות אותן למתנה שהאוזניים לא יכולות לסרב לה.
Disclaimer text….

מתנה לחבר יכולה להיות דבר מבלבל נורא. הבחירה אינסופית ואם חשוב לנו לקלוע לטעם של חבר ולשמח אותו הדיוק הופך להיות קריטי. אבל כשזה קשור לטכנולוגיה, אין חבר שיסרב למתנה שתשדרג את חווית המשתמש שלו.

אז נתחיל עם אחת ההצעות הכי שוות ברשימה שלנו: Nomad. אם אתם לא מכירים, הגיע הזמן. Nomad הוא מותג המייצר כיסויים ואביזרים למוצרי אפל העשויים מהחומרים הטובים ביותר.

החברה מתגאה בייצור ששואף לפגיעה מינימלית בכדור הארץ ומחויבת לצמצום ולקיזוז טביעת הרגל הפחמנית שלה. בעינינו מתנה שמתחשבת גם בסביבה היא מתנה שכל חבר ישמח לקבל.

וכמובן, איך אפשר בלי אוזניות. הן המתנה שתמיד צריך ואי אפשר לסרב לה. אוזניות איכותיות יכולות לעשת את ההבדל בין האזנה צורמת אוזניים לחוויית שמיעה מושלמת.

כמובן שיש סוגים שונים של אוזניות. אם בא לכם להעניק במתנה אוזניות אלחוטיות, או שאתם מחפשים דווקא את האוזניות של JBL, הכנו לכם רשימות מסודרות של המוצרים הכי מומלצים כדי שתוכלו לפנק את החברים שלכם עם המתנה המושלמת בשבילם.

3

פאזלים ומשחקים

הכיף שבמשחק
כל אחד יכול להתאהב בפאזל מגניב. כל מי שאמיץ מספיק כדי להיענות לאתגר, יגלה שהתוצאה הסופית המהממת שווה לגמרי את כל המאמץ שהשקיע.
ממש כמו הפאזל גם הלגו הוא כבר מזמן לא רק משחק ילדים. ערכת לגו יכולה להיות מתנה מושלמת במיוחד אם תתאימו אותה לתחביבים של החברים שלכם. לגו הארי פוטר, לגו גיבורי על או לגו אדריכלות – האפשרויות אין סופיות.
Disclaimer text….

מתנה לחבר/ה יכולה להיות כל כך הרבה דברים שונים ומגוונים. אם יש לכם חברים שאוהבים חידות ומשחקים, תשקלו לקנות להם מתנה שתדבר אל התחביבים שלהם. פאזלים ולגו הם כבר מזמן לא משחקים לילדים בלבד והפכו לפופולריים מאוד בקרב הקהל הבוגר בשנים האחרונות.

לגו החלה להתמקד גם בקהל מבוגר יותר והיא מציעה מגוון הולך וגדל של ערכות הרכבה איכותיות למבוגרים, האסטרטגיה הזאת משתלמת מאוד מבחינה עסקית והמותג הפופולרי והאהוב רוצה להרחיב את קהל היעד שלו וליצור פריטים שידברו גם אל מבוגרים.

המהלך המבריק הזה הצליח בגדול ולערכות מתקדמות ומורכבות יותר יש דרישה עצומה בקרב מבוגרים. מדובר בדרך מעולה לנקות את הראש, להתנתק לכמה שעות ממסך הסמארטפון, ולקחת פסק זמן מאורח החיים המתוח, הלחוץ והשוחק שלנו.

גם עולם הפאזלים לא נשאר מאחור והמגוון העצום והכמות האדירה של פאזלים בגדלים שונים המוצעים למכירה יאפשרו לכם לבחור את הפאזל המושלם לכל חבר.

הרכבת לגו או פאזל זאת שיטה מצוינת להפעיל את הידיים, המחשבה והדמיון, לבנות ולהרכיב דגמים מרהיבים ולהעביר את הזמן בנעימים.

4

בשמים וטיפוח

תמורה מושלמת למחיר
המארז הזה של המותג Victoria Secret יכול להיות המתנה המושלמת. למרות המחיר החסכוני והמשתלם, המארז הזה מרגיש קלאסי, יוקרתי ומפואר.
א.ד.ט לגבר Burberry Brit   מבוקש במיוחד
למצוא מתנה מושלמת זה קשה. כדי לקלוע לטעם של חבר צריך תשומת לב לפרטים. הבושם הזה יכול להיות מתנה נפלאה במחיר שלא קורע את הכיס.
Disclaimer text….

טיפוח הוא כבר מזמן לא תחום הקשור לנשים בלבד. לחבר/ה, בת זוג ואפילו לאבא תמיד כיף לקבל בושם עם ריח מושלם או מארז כיפי ומפנק של קרמים. תוכלו להתאים את הערכה או הבושם לתקציב שלכם ולתת מתנה מתחשבת ומושקעת.

מוצרי הטיפוח והאיפור תפסו מקום של כבוד ברשימת המתנות שלו מעצם העובדה הפשוטה, שכל אחד תמיד ישמח לקבל ערכת קרמים כיפית או מוצרי איפור וטיפוח יוקרתיים. במיוחד בשביל זה הכנו לכם רשימה של כל האתרים שהכי שווה לקנות מהם מוצרי טיפוח.

הבושם המעולה הזה מבית ברברי, קטף אינסוף שבחים ובצדק רב. מדובר באחד מהבשמים הנמכרים והאהובים ביותר של המותג המוערך שהפך לחביב הקהל וצבר מיליוני מעריצים. אם אתם רוצים לפנק חבר טוב בבושם מעולה הבושם הקלאסי הזה יכול להיות הימור בטוח שאי אפשר לפספס איתו. אם אתם רוצים לבדוק אפשרויות נוספות, כדאי שתבדקו גם את הרשימה של הבשמים הכי מומלצים לגברים שעשינו.

5

ספורט ואיכות חיים

לחובבי הכושר
רצועות האימון האלה יכולות להיות מתנה מושלמת אם יש לכם חברים מכורי כושר. הן חזקות ועמידות יהפכו כל אימון ליעיל יותר.
Garmin Forerunner 35 ידידותי למשתמש
הדגם הזה נוח במיוחד לשימוש ומספק את כל מדדי הריצה החשובים למתאמן כושר. תודו שזו מתנה נהדרת.
Disclaimer text….

מכשירי כושר איכותיים הם המפתח למיצוי האימון, ואת זה כל חובב כושר יגיד לכם. אז אם בא לכם לפנק חברים חובבי כושר במתנה שהיא פונקציונאלית, איכותית ולא תעשה לכם חור בכיס, סט רצועות TRX לאימון הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

גם אביזרי אימון שונים יכולים להיות מתנה מצוינת. בין אם הם אוהבים יוגה או מרימים משקולות. גם כאן האפשרויות לא מוגבלות ותוכלו למצוא אביזר כושר שיעשה שמח על הלב של החברים שלכם ויהיה מתנה שימושית ואיכותית.

מתנה מפתיעה ומתחשבת במיוחד יכולה להיות גם שעון כושר. שעוני גרמין מוכרים כשעוני כושר איכותיים ואמינים ויש לנו מאמר שלם רק על השעונים הללו מרוב שהביקוש שלהם בקרב חובבי הספורט גבוה, אז שווה לכם לקרוא עליהם עוד. בכל מקרה הם המתנה שכל חובב כושר וספורט ישמח לקבל.

מדריך קנייה: איך לבחור מתנה טובה לחברים?

לכולנו יש חבר טוב שנראה שיש לו כבר הכול ובכל פעם אנו שוברים את הראש מה כבר אפשר לתת לו במתנה. הסיפור הזה חוזר על עצמו כל חג ובחירת מתנה מקורית ומפתיעה שתעיף לו את המוח ותרשים אותו באמת נראית כמו משימה בלתי אפשרית.

נכון שתוכלו לחסוך לעצמכם את כל התהיות וההתלבטות ולתת לו כסף שהוא יוכל לקנות בעזרתו את מה שהוא צריך, אבל זה מוציא את כל הכיף מהעניין.

החלק הכי מרגש ומלהיב בלהפתיע את החבר במתנה שווה היא לעקוב בדריכות ובציפייה מתוחה אחר הבעת וארשת הפנים שלו כשהוא פותח את אריזת המתנה ומגלה את מה שמסתתר בפנים.

לפי התגובה שלו לא תתקשו להבין האם פגעתם בול עם מתנה מעולה שבאמת הרשימה אותו או שלמרות כל ההשקעה וההשתדלות פספסתם ולא קלעתם לטעם ולצרכים שלו.

רוצים לדעת איך לבחור מתנה מדהימה לחבר טוב שלכם גם כשנגמרו לכם כל הרעיונות ונראה שכבר שום דבר לא יפתיע וירשים אותו? תמשיכו לקרוא ותגלו!

למה אנחנו בכלל נוהגים להעניק מתנות?

אין דבר מהנה, מרגש ומספק יותר מלתת ולקבל מתנות מקוריות ומיוחדות שנבחרו בקפידה. מתנה היא הדרך המושלמת להפגין הערכה, אכפתיות ותשומת לב או להודות למישהו על התמיכה, הדאגה והיחס החיובי שלו כלפיכם.

למרות שמומלץ להרעיף מתנות על האנשים היקרים לליבנו בכל עת וללא סיבה מיוחדת, לעתים קרובות אנו חשים צורך למצוא תירוץ נוח או סיבה טובה להענקת המתנה.

בדרך כלל מדובר באירוע חשוב וחגיגי שבו נהוג לתת מתנה כמו יום הולדת, חתונה או חג. כשאנו מעניקים מתנות בימים הסמליים ובתאריכים המיוחדים האלה אנו מפגינים את החיבה והאהדה שלנו לחבר הטוב שלנו שהיה איתנו באש ובמים.

חלק מהאנשים אימצו השקפת עולם שהענקת מתנות היא לא יותר ממנהג ארכאי המבטא חומרנות ושטחיות ומפצירים בחברים ובקרובי המשפחה שלהם לא לטרוח לבזבז כסף עליהן.

גם במקרים כאלה, אפשר להתגבר על הפחד והעוינות הזאת ממתנות ראוותניות באמצעות מחוות פשוטות וצנועות עם נגיעה אישית ומשמעות עמוקה שהם יתחברו אליה.

הסיבות להענקת המתנה

כמובן שסוג ואופי המתנה והסכום שתוציאו עליה תלויים במאורע שלכבודו אתם רוכשים אותה. לפניכם רשימה חלקית ולא ממצה של המצבים הנפוצים ביותר בהם אנו נוהגים ורגילים להעניק מתנות.

ימי הולדת

כמובן שתברכו את האדם היקר לליבכם ביום החגיגי הזה באמצעות כרטיס ברכה, שיחת טלפון, הודעת טקסט או אימייל.

רוב החברים שלכם, גם אם הם מעמידים פנים שהם שונאים את היום הזה ולא אוהבים כשכולם מתנפלים עליהם עם ברכות ומתנות מיותרות, מצפים לקבל מילים חמות ואיחולים לבביים שיגרמו להם להרגיש מוערכים, רצויים, אהובים ומיוחדים.

אם מדובר בחבר קרוב ויקר באמת שאתם מכירים היטב ועברתם אתו כברת דרך ארוכה, רוב הסיכויים שלא תסתפקו רק בברכה ותרצו לפנק אותו במתנה המבטאת את ההערכה והחיבה שלכם כלפיו.

במקום לאכול סרטים איך להרשים אותם או להתעלות על המתנות שקיבלתם מהם בעבר, פשוט תחשבו על מתנה טובה ושימושית שתשפר את מצב הרוח שלהם. כל המטרה היא לגמול להם על האהבה, הנדיבות והתמיכה שלהם ולהראות את החשיבות שאתם מייחסים לקשר העמוק והמיוחד ביניכם. זה כל הסיפור.

חגים דתיים ואזרחיים

לעתים קרובות אתם מתארחים אצל חברים טובים לסעודה חגיגית בפסח, ראש השנה, סוכות וחגים נוספים. מה שאומר שתצטרכו להביא איתכם מתנה איכותית.

כמובן שהחגים המזוהים במיוחד עם החלפת מתנות הם חג המולד והשנה האזרחית החדשה שבה כולנו נוהגים לרכוש מתנות לבני משפחה וחברים טובים. כמובן שמדובר בחגים משפחתיים ואין כל חובה להעניק מתנות לידידים, מכרים או עמיתים לעבודה שאינכם מכירים לעומק ומבלים איתם זמן רב.

שלב חדש בחיים

אנו נוהגים להעניק כרטיסי ברכה ומתנות לכבוד אירועים מכוננים וציוני דרך חשובים ומשמעותיים כמו סיום לימודים בבית ספר או אוניברסיטה, לידה, מעבר, חנוכת בית וכו’.

מתנה לחבר טוב ברגעים כאלו יכולה לסמל תמיכה, אכפתיות, אהדה והזדהות. אתם מוקירים תודה על הזמן שחלקתם ביחד, מאחלים הצלחה בהמשך הדרך ושמחים בשמחתו על הישג ייחודי.

יש מקום למחוות כאלה גם ברגעים קשים ואירועים עצובים. אתם צריכים לעודד את החבר שלכם בנקודות שפל ומשברים ולנסוך בו אופטימיות וביטחון שהוא יצלח בשלום משבר שפקד אותו.

אם חבר טוב שלכם מתאבל על אדם יקר לליבו שנפטר, תביעו בפניו את הצער שלכם, אבל תנסו לתמוך בו ולהקל על הטלטלה והמצוקה הנפשית שלו. לדוגמה, אתם יכולים לדאוג לו לאוכל חם בזמן השבעה וכו’.

מתנה ספונטנית ללא כל סיבה מיוחדת

בניגוד לחגים, ימי הולדת ותאריכים סמליים אחרים שבהם החבר שלכם מצפה לקבל מתנה, מחוות ספונטניות ואקראיות המתבצעות ללא כל סיבה מיוחדת הן המרגשות, המפתיעות והמלהיבות ביותר.

זה יכול להיות השי הצנוע והפשוט ביותר. אבל המאמץ, המחשבה וההשקעה מאחוריו מראים עד כמה אתם מעריכים ומכבדים את החבר שלכם והופכים את המתנה שהענקתם ליקרה מפז.

זאת יכולה להיות מתנה סמלית שהשארתם על השולחן במשרד לידיד טוב בעבודה שאתם משדרים באותו הגל ומשתפים פעולה בפרויקטים שונים, זר פרחים לחברה טובה כאות הערכה על כל מה שהיא עושה בשבילכם או שליחת ספר נדיר לחבר שעבר לאחרונה לחו"ל.

כל אלה יכולים לחולל ניסים ונפלאות ולעזור לשמור ולטפח על החברות הנפלאה ביניכם למשך שנים רבות.

שיקולים חשובים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים מתנה לחבר טוב

המנהג לתת ולקבל מתנות החל משחר האנושות. מתנה היא דרך מצוינת להביע את הכרת התודה, ההערכה, האהבה והמחויבות שלנו לאדם יקר וחשוב עבורנו. למרות שהקלישאה אומרת שמה שבאמת חשוב זאת הכוונה, עדיין חשוב להקדיש מחשבה, מאמץ ותשומת לב לבחירת המתנה הנכונה והמתאימה לחבר טוב.

אחרי הכול, המשמעות והערך של המתנה נקבעים על ידי האדם שמקבל אותה וכולנו שואפים ומייחלים שהיא תעביר את המסר הנכון ותתקבל בהערכה, בשמחה ובהתלהבות.

תקנו מתנה באתר המציע חווית רכישה נוחה, יעילה ונטולת מאמץ

רכישת מתנה לחברים הטובים שלכם בחגים יכולה להפוך לסיוט אמיתי אם תצטרכו לעמוד שעות ארוכות בפקקים אינסופיים ותורים צפופים ולשוטט שעות על גבי שעות בחנויות המלאות עד אפס מקום.

מהר מאוד תאבדו כל עניין והתלהבות ותעדיפו לסיים כמה שיותר מהר עם התענוג המפוקפק הזה ולקנות מתנה סתמית ובנאלית כדי לסיים עם זה כמה שיותר מהר.

איך לחסוך לעצמכם את כאב הראש והטקס המתיש והשוחק הזה? פשוט מאוד: אל תחכו לדקה ה-90 ולרגע האחרון ותרכשו מראש את המתנה המושלמת בלי להילחץ ולאבד עשתונות. תעשו לעצמכם חיים קלים ותרכשו את המתנה באינטרנט.

במקום לבזבז זמן יקר על המתנה מייגעת בתורים ארוכים, תוכלו להזמין את הפריט הרצוי בלחיצת כפתור פשוטה. אבל כדי לבחור בחוכמה מתנה איכותית שתספק את הסחורה, חשוב ללכת על בטוח ולרכוש אותה באתר פופולרי ואמין עם מוניטין חיובי ושירות מקצועי ויעיל שתוכלו לסמוך עליו.

תעברו על הביקורות וחוות הדעת שקיבל האתר כדי להבטיח שלא תפלו על "חתול בשק" של מותג אלמוני ומפוקפק שלא יעמוד בציפיות שלכם ויאכזב אתכם בענק.

אתר נוח להתמצאות וידידותי לשימוש שמציע חווית רכישה יעילה, מהירה וקלה במיוחד יאפשר לכם להתרכז במה שחשוב באמת – בחירת המתנה המתאימה והנכונה ביותר שהחבר שלכם יעוף עליה ללא הפרעות והסחות דעת.

תוכלו לחסוך לעצמכם המון תסכול, עצבים וטרחה ולמצוא את המתנה המושלמת לחבר או לחברה היקרים לליבכם במינימום זמן ומאמץ.

תבחרו מתנה המחמיאה לאופי ולאישיות של החבר שלכם

כדי שהמתנה שלכם תהפוך להצלחה מסחררת, אתם צריכים להתחשב באופי, באישיות ובהעדפות של הנמען שלה. תזכרו שאתם לא קונים את המתנה לעצמכם ומומלץ לוודא שבחרתם משהו שהידיד והחבר שלכם יעריך וישמח לקבל.

תחשבו על התחביבים ותחומי העניין של החבר, תוכניות הטלוויזיה, הזמרים והסרטים האהובים עליו או פריטים שהוא אוסף.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה לאכול אותה עם מתנה גרועה ובעייתית שהחבר שלכם כלל לא יתחבר אליה וידחוף עמוק לארון או ירצה להיפטר ממנה כמה שיותר מהר ולתת למישהו אחר.

תבדקו את "רשימת המשאלות" של הידיד, המכר או העמית לעבודה שלכם כדי להבין באילו פריטים הוא מתעניין ואיזו מתנה עשויה לעבוד בצורה הטובה ביותר בשבילו. בכל מקרה, לא מומלץ לשלוף מהבטן, לקפוץ על הפריט הראשון שנראה לכם סבבה ולהתפלל שהוא יאהב אותו. מדובר במתכון בטוח לכישלון מפואר.

תגדירו לעצמכם תקציב ואל תחרגו ממנו

כל המטרה בהענקת מתנה לאדם אחר היא לשמח אותו ולעשות לו טוב על הלב. החדשות הטובות הן שכדי לעמוד במשימה הזאת אתם ממש לא צריכים לשבור תוכנית חיסכון ולקנות את הפריט היקר והמפואר ביותר שיש. המבחר העצום בשוק מבטיח שכל אחד יוכל למצוא מתנה מעולה המתאימה לכל צורך, אירוע וכיס.

לאחר שקבעתם את התקציב העומד לרשותכם, תעשו סקר שוק רחב ותנסו למצוא פריט איכותי במחיר שפוי שיספק תמורה מלאה לכסף שלכם וישאיר את חברכם הנאמן שמח ומרוצה. תחפשו הנחות משתלמות ומבצעים אטרקטיביים שיאפשרו לכם לחסוך כסף על המתנה שאתם רוצים לקנות.

תנהלו מעקב אחר המתנות שאתם מקבלים

חלק מהאנשים נוטים לתת לאחרים מתנות שהם היו שמחים לקבל בעצמם. לכן, כדאי לעשות רשימת מלאי של כל המתנות שקיבלתם והאדם שנתן אותה. כשיגיע תורכם לחפש את המתנה המושלמת עבורם, זה יכול להעניק לכם כיוון ומושג ראשוני בנוגע לפריטים שיכולים לדבר אליהם.

בנוסף לזה, שימו לב להערות ולתגובות שזורקים החברים שלכם בנוגע למתנות שקיבלתם ליום הולדת או לחגים. אם יש פריט מסוים שהם התלהבו ממנו ועפו עליו, תדעו שיש לכם קלף מנצח ביד שישביע את הרצון של האנשים הבררנים והסנובים ביותר שאף פעם לא מרוצים מהמתנות שבחרתם עבורם.

תתנו להם הזדמנות לנקות את הראש ולהקדיש זמן לעצמם

עבור אנשים עם אורח חיים לחוץ, עמוס ותובעני שמנסים ללהטט בין מיליון מטלות, משימות ודאגות שונות ובקושי יש להם דקה אחת פנויה לנשום, ארוחת ערב שקטה במסעדה טובה, סופ"ש בצימר יוקרתי או עיסוי מפנק בספא יכולים להיות המתנה המושלמת שהם חלמו עליה זמן רב.

כל הזדמנות לקחת פסק זמן משגרת היומיום הלחוצה והעמוסה ולתפוס קצת שקט ושלווה תתקבל בברכה. אם תוכלו גם לתרום כמה שעות מזמנכם כדי לשבת עם הילדים בזמן שהחבר הכי טוב שלכם נהנה מיום הבילוי השקט והרגוע שארגנתם לו, אז הוא בכלל יהיה ברקיע השביעי ולא יפסיק לשבח ולהלל אתכם.

תעניקו להם חוויה מיוחדת

מעבר לפריט חומרי ומוחשי שאפשר להחזיק ביד, למה שלא תפתיעו ותפנקו את החבר שלכם בשובר מתנה לארוחת שחיתות במסעדה האהובה עליו או כרטיסים למחזמר או הופעה של זמר אהוב.

נניח שהחבר שלכם מעריץ שרוף של זמר פופולרי ומכיר בעל פה את כל השירים שלו. סביר להניח שכבר יש לו את כל הדיסקים והתקליטים שהוא אי פעם הוציא, אז למה שלא תתאמצו להשיג עבורו כרטיס להופעה חיה שלו? תאמינו לי שהוא יהיה אסיר תודה ולא יפסיק להגיד לכם שאתם החברים הכי טובים בעולם.

מתנה בעבודת יד מיוחדת כפליים

אם אתם חובבי "עשה זאת בעצמך" עם חוש אמנותי מפותח וידי זהב, למה שלא תייצרו במו ידיכם מתנה מקורית ומגניבה לחבר שלכם שתפגין בצורה מושלמת עד כמה אתם מעריכים ומוקירים את החברות שלכם. אתם לא חייבים ליצור את המתנה לגמרי לבד מאפס וניתן למצוא בקלות חברה המתמחה ביצירת מתנות בעיצוב אישי. 

תחשבו על פריט מועיל ושימושי שקולע לטעם ולהעדפות של החבר שלכם ותוסיפו לו חריטה, הקדשה או הדפסה אישית. מתנה שהכנתם במו ידיכם היא תמיד מיוחדת ויחידה במינה, מה שהופך אותה להרבה יותר משמעותית ויקרת ערך מכל פריט קנוי וסתמי שיש מיליון כמותו.

תקשרו את המתנה לזיכרון נעים

האם החבר שלכם עבר ציון דרך משמעותי לאחרונה? ייתכן שהוא סיים בהצלחה את לימודי התואר שלו במכללה או באוניברסיטה, התקבל לעבודה חדשה, השלים פרויקט חשוב וכו’.

למה שלא תקשרו את המתנה שלכם לאירוע המכונן והמיוחד הזה ותעניקו לו מזכרת ייחודית שתעורר זיכרונות קסומים מאותו רגע משמעותי בחייו שיעלה חיוך רחב על הפנים של שניכם.

ייתכן שאתם יכולים למסגר את תעודת התואר שלו או לקנות מסגרת דיגיטלית עם תמונות מהאירוע החגיגי והמיוחד הזה. מתנה סמלית עם מטען רגשי ששניכם חולקים תמיד מספקת את הסחורה.

תבררו מה הם בדיוק צריכים

זה נשמע כמו משהו מובן מאליו, הרי כל הקטע במתנה היא לשמח את האדם היקר לליבכם עם פריט מועיל ושימושי שהוא יעריך וייהנה ממנו. תוהים איך לשחק אותה עם המתנה הנכונה שהוא ישמח לקבל? המפתח להצלחה זה להפגין יצירתיות ולחשוב מחוץ לקופסה, נקודה.

תחשבו על פריט מועיל ושימושי במיוחד שמתכתב היטב עם אורך החיים, סדר היום, הטעם וההעדפות שלו. לדוגמה, אם ידיד טוב מהמשרד שלכם עוזב את מקום העבודה ועובר לעיר אחרת, תחשבו על מתנת פרידה מרגשת עם טאץ’ אישי וכמה מילים מהלב עם סיכום התקופה היפה שלכם ביחד ואיחולי הצלחה להמשך הדרך. זה יכול להיות ספל קפה עם הקדשה אישית וכיתוב מדליק או עציץ נאה שיקשט את הבית או המשרד שלו.

תחפשו פיסות מידע ורמזים לפריטים שהם היו רוצים לקבל

כדי לבחור את המתנה הנכונה שתשאיר את החבר שלכם ללא מילים, אתם צריכים להפוך לסוג של בלש שנכנס לתוך הראש שלו ומנסה לפענח אילו דברים מדברים אליו ומעניינים אותו.

היכן אפשר למצוא את התובנות האלה? האינטרנט הוא מקום נפלא להתחיל ממנו. קיימות עשרות פלטפורמות שונות שיסגירו רמזים חשובים בנוגע להעדפות ולרצונות של החבר או החברה שלכם.

תעשו את שיעורי הבית שלכם ותבדקו את רשימת המשאלות שלו באמזון, בלוח המודעות בפינטרסט או באילו פורומים וקבוצות הוא פעיל באתר Reddit.

תעברו גם על ההודעות והתגובות בעמוד הפייסבוק שלו ותנסו לחבר את כל פיסות המידע, להשלים את הפאזל ולקבל תמונת מצב רחבה ומדויקת ביותר בנוגע למה הוא רוצה, מחפש וצריך. המידע המועיל הזה ישים אתכם בכיוון הנכון למציאת המתנה המושלמת שהוא ישמח לקבל.

תשקלו לתרום בשמם לארגון שהם מזדהים איתו

אם כבר עברתם על מיליון רעיונות למתנות שוות לחבר טוב ועדיין נשארתם אובדי עצות ואין לכם מושג כיצד למצוא משהו שהוא באמת יעריך וישמח לקבל, אולי תחשבו מחוץ לקופסה ותפתיעו אותו בעזרת תרומה למטרה נעלה שהוא מזדהה איתה ומתקשר אליה.

יכול להיות שהוא תומך בקרן צדקה, ארגון או עמותה שהפעילות שלהם חשובה במיוחד עבורו והוא רואה בה סוג של שליחות. לדוגמה, אם החבר או החברה שלכם אוהבים בעלי חיים, זה יכול להיות רעיון מעולה לתרום בשמם לבית מחסה לחיות מחמד הדואג לטיפול, שיקום ומציאת בית חם לכלבים וחתולים נטושים.

כמובן שזה יכול להיות גם ארגון סיוע לחולי סרטן, עמותה לקידום הזכויות של קהילת הלהט"ב, ארגון העוזר לילדים ונערים בסיכון ובמצוקה ועוד אלפי אפשרויות אחרות.

אם תתרמו בשמו של החבר שלכם למטרה צודקת וערך חשוב שהוא מזדהה איתו ומגויס למענו, זאת יכולה להיות מחווה יפה והפתעה נעימה שתרגש אותו עד דמעות.

מסר אישי

לפעמים קשה לנו להביע עד כמה אנו מעריכים ואוהבים אדם מסוים במילים, אז למה שלא תתנו למתנה שלכם לדבר במקומכם ולהראות לחבר שלכם עד כמה הוא חשוב ויקר לליבכם.

תחשבו על מתנה מיוחדת וסמלית עם משמעות עמוקה

הערך הרגשי של המתנה שהענקתם ממש לא נמדד בתג המחיר שלה בלבד. גם מתנה פשוטה וצנועה מהלב עם מסר אישי ומשמעות עמוקה לחבר שלכם יכולה להיות יקרה מפז.

אחרי הכול, אי אפשר למדוד את ההערכה והחיבה שלכם כלפי חבר טוב ויקר בכסף, ולכן כדאי לחפש מתנה מקורית שהוא יתחבר אליה ויזדהה עם מה שעומד מאחוריה.

זה אומר שאינכם חייבים להוציא הון תועפות ולקרוע את הכיס על מתנה יוקרתית ומפוארת כדי להראות לחבר טוב עד כמה הוא חשוב עבורכם ולשמח אותו.

גם אם אינכם יכולים להרשות לעצמם מתנה יקרה, תחשבו על שי סמלי שיצרתם במו ידיכם או הקדשה אישית מרגשת שתמיס את הלב שלו. תזכרו שהמתנות הטובות והמיוחדות ביותר הן אלה שהושקעה בהן המון אהבה, מחשבה וכוונה והן מגיעות הישר מהלב.

תבקשו פתק החלפה

כשאתם בוחרים מתנה לחבר טוב שאתם מכירים היטב המון שנים, רוב הסיכויים שיש לכם כיוון בנוגע למה שהוא מעדיף ואוהב.

אבל כשאתם רוצים לעשות מחווה יפה לידיד, מכר או עמית לעבודה, תצטרכו לגשש באפלה ולהמר שעשיתם את הבחירה הנכונה בפריט שימצא חן בעיניו. אבל תמיד יש סיכוי שתפספסו ותלכו על מתנה מיותרת וחסרת תועלת עבורו שהוא ממש לא צריך.

גם אם הוא יעמיד פנים שהכול בסדר ויפרגן לכם על הנדיבות וההשקעה, לתת מתנה לא רצויה שאף אחד לא ישתמש בה זה כמו לזרוק את הכסף שלכם לפח. כדי למנוע את הפאשלה הזאת ולחסוך מפח נפש ואי נעימות לכל המעורבים, עדיף ללכת על בטוח ולצרף פתק החלפה למתנה שלכם לכל מקרה שלא יהיה.

גם אם חס וחלילה החבר שלכם לא אהב את המתנה שהענקתם לו, הוא יוכל להחזיר ולהחליף אותה במשהו מתאים ושימושי יותר. אפשרות אחרת היא לחסוך לעצמכם את הניחושים והתהיות ולתת לו שובר מתנה (גיפט קארד) שהוא יוכל לנצל כרצונו ולבחור בעצמו מה לקנות איתו.

גאדג’טים כמתנה? רק לחובב מושבע שמסוגל להעריך אותם בצורה מלאה

הניסיון שלכם להפוך את החיים של החברים שלכם להרבה יותר פשוטים ונוחים באמצעות פלאי הקדמה והטכנולוגיות המודרניות עלול להסתיים במתנה חסרת תועלת שתעלה אבק על המדף מבלי שהוא יטרח להשתמש בה.

אם החבר שלכם מאותגר טכנולוגית ונרתע מגאדג’טים חדשניים ומשוכללים או מגלה אדישות כלפיהם, חבל שתבזבזו את הכסף שלכם על מכשיר מורכב ומסובך לשימוש שהוא ישבור את הראש על התפעול שלו.

אם החבר שלכם בחיים לא טרח לקרוא חוברת הפעלה של מכשיר חשמלי כי זה נראה כמו סינית בשבילו ויש לו אלרגיה לכל דבר אוטומטי, גאדג’ט משוכלל ועתידני לא יתקבל בעין יפה.

גם אם זה נראה לכם כמו מכשיר מגניב שקשה להסתדר בלעדיו ואפשר ללמוד לתפעל בכלום זמן וללא מאמץ, לחבר שלכם זה ייראה כמו מכשיר מאיים ומיותר שצריך להיות מדען טילים או גאון מחשבים כדי להשתמש בו.

אלא אם כן אתם מוכנים להפוך לסוג של עוזר צמוד אישי, ללמד אותו מאפס כיצד לתפעל את הגאדג’ט היקר ולרוץ לעזרתו בכל פעם שהוא לחץ על הכפתור הלא נכון, תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו גאדג’טים חדישים ומתקדמים לאדם שלא מתחבר אליהם ואף פעם לא החזיק בהם.

דרך אגב, אם אתם רוכשים מכשיר המופעל באמצעות סוללות והן אינן נכללות בערכת המוצר, תמיד כדאי לגלות תושייה והתחשבות ולהוסיף אותן לאריזת המתנה כדי שהחבר שלכם יוכל ליהנות ממנה באופן מיידי בלי להסתבך ולשבור את הראש.

מכשירי חשמל וכלי בית הם לא תמיד הימור בטוח


כדי לפגוע בול עם המתנה שקניתם לחבר טוב שלכם כדאי להתחשב בכלל האצבע הבא: אם הפריט שאתם מתכוונים לקנות ישרת גם אנשים אחרים מעבר למקבל המתנה, עדיף לוותר עליו ולחפש משהו אישי יותר. זה נכון גם אם החבר שאתם רוצים לפנק ולשמח יפיק תועלת מהמתנה שלכם. אבל עדיף ללכת על משהו שרק הוא יוכל להשתמש בו וליהנות ממנו.

דוגמה למתנות מהסוג הזה הם בלנדר או שואב אבק, נכון שהם יפשטו את החיים של החברים שלכם במטבח ויקלו על ביצוע עבודות הבית, אבל מומלץ לחשוב על פריט ייחודי ומקורי עם נגיעה אישית יותר.

מדובר במכשירי חשמל ביתיים בסיסיים שאפשר למצוא בכל בית ולכן הם יכולים להחטיא את המטרה ולא להיתפס כמטרה מיוחדת ומקורית מספיק.

שאלות מפתח שתצטרכו לענות עליהן כדי לבחור את המתנה המושלמת לחברים טובים שלכם

  • מהם התחביבים ותחומי העניין של החבר/ה שלכם?
  • מהן הפעילויות האהובות עליו? 
  • איזה סוג מתנות ידבר אליו ויקלע להעדפות שלו?
  • איזה פריט משקף ומייצג בצורה הטובה ביותר את האופי והאישיות שלו?
  • האם יש אירוע מכונן ומרגש שנחרט בזיכרון של שניכם?
  • האם יש ציטוט, אמרה או שיר ששניכם מתחברים אליו?
  • האם יש יעד או מקום מסוים בעולם שיש לו מקום חם בלב לשניכם או שתמיד חלמתם לבקר בו ביחד?
  • האם החבר שלכם הזכיר או רמז על פריט שהוא צריך והיה שמח לקבל?
  • במה הוא מתעניין ועוקב ברשתות החברתיות?
  • מה הם אוהבים, מעריכים ומחבבים?
  • מה הם מתעבים, סולדים ולא מוכנים לסבול?
  • האם יש רגישות, אלרגיה, פוביה או בעיה בריאותית מסוימת שצריך לקחת בחשבון בעת בחירת המתנה הנכונה? 
  • מהו הסגנון שלו?
  • למה הם זקוקים או מה יכול להיות מועיל ושימושי עבורם?
  • האם אתם מעניקים את המתנה לכבוד אירוע מיוחד או ציון דרך חשוב? 
  • מהו התקציב העומד לרשותכם?
  • האם יש משהו ספציפי בעל משמעות עמוקה ונגיעה אישית עבור שניכם?

שאלות ותשובות

אישה בחולצה ורודה מחייכת ויושבת ליד חשב נייד והרבה קופסאות מתנה

האם שובר מתנה (גיפט קארד) יעשה את העבודה?

שובר מתנה הוא ממש לא מילה גסה ואין שום בעיה להעניק אותו לחברים הכי טובים שלכם כל עוד השקעתם מחשבה ותשומת לב לבחירת שובר שהוא באמת יעריך וירצה להשתמש בו. כמובן שאין שום טעם לבזבז את הכסף שלכם על רכישת שובר לחנות שהוא לא סובל ובקושי מתחבר אליה.


אבל שובר לארוחת ערב מפנקת במסעדה יוקרתית עם הקדשה אישית במילים שלכם ישאיר את החבר שלכם שמח ומרוצה. הכוכבית היחידה שצריך לשים אליה לב היא סכום השובר. אתם לא רוצים לאלץ את החבר שלכם ללכת למקום יוקרתי עם מחירים מנופחים שבו השובר שלכם יכסה רק חלק קטן מסכום הארוחה והוא יצטרך לפתוח את הכיס ולהוציא סכום לא מבוטל.

האם זה בסדר למחזר מתנות?

למחזר מתנה שקיבלתם ולתת למישהו אחר שצריך אותה יותר מכם זה ממש לא פשע בלתי נסלח שאסור אפילו לחשוב עליו. אם קיבלתם מתנה שאתם בטוחים ב-100% שמישהו אחר יעריך ויהנה ממנה הרבה יותר מכם, אז למה לא לשמח אותו ולעשות לו טוב על הלב? כמובן שעדיף לעשות את זה בזהירות ובטוב טעם כדי למנוע מבוכה וחוסר נוחות.

מה עושים אם הוא לא אהב את המתנה שלי?

כדי לא לפספס ולפשל עם בחירת המתנה לחבר הכי טוב שלכם, אתם צריכים להתחשב בטעם, בצרכים ובהעדפות שלו ולהתרחק מפריטים גבוליים שעלולים להעביר את המסר הלא נכון ולהתקבל בחוסר הבנה ואי נוחות. לדוגמה, אם אתם פוחדים שהחברים שלכם יעקמו את הפרצוף אם תתנו להם סבון מובחר או נר ריחני, עדיף לוותר על הרעיון הזה ולחשוב על פריט מתאים והולם יותר שידבר אליו.

האם חייבים לארוז יפה את המתנה?

זה תלוי בסוג ובאופי המתנה שרכשתם וכמובן שאם קניתם לו חיית מחמד או עציץ, אין טעם לעטוף אותם בנייר אריזה. אבל, ברוב המקרים, מומלץ להשקיע באריזה מרשימה ואטרקטיבית של המתנה שלכם. זה רק יגביר את המתח, הציפייה וההתרגשות של החבר שלכם שיצטרך לקרוע את הנייר ולגלות מה מסתתר בפנים. אפקט ההפתעה רק יהפוך את המתנה שהענקתם למיוחדת יותר.

כיצד לעטוף את המתנה בצורה הנכונה והיעילה ביותר?

שוב, זה תלוי בסוג המתנה שרכשתם. האם מדובר בחפץ רך וגמיש או קשיח ושביר? תחשבו היטב האם עדיף לעטוף את המתנה בנייר אריזה או לשים אותה בקופסה קשיחה או שקית נייר כדי לשמור עליה בבטחה. בכל מקרה, תקפידו לבחור באריזה או שקית מהודרת ומוקפדת. נייר עטיפה מקומט וקרוע או שקית ניילון זולה יפגעו ברושם שיוצרת המתנה שלכם ומשדרים זלזול והתרשלות. כמובן שעדיף לבחור בשקית ואריזה ידידותית לסביבה הניתנת לשימוש חוזר.

האם צריך לצרף פתק או כרטיס ברכה עם מסר אישי?

מומלץ בחום לעשות את זה ולצרף למתנה הקדשה קצרה וכמה מילים חמות ואיחולים לבביים. הנגיעה האישית הזאת הופכת את המתנה להרבה יותר מיוחדת ובעלת משמעות. תהיו בטוחים שהחבר או החברה הטובים שלכם יעריכו את המחווה הנוגעת ללב הזאת ויוקסמו ממנה.

כיצד עדיף למסור את המתנה?

תמיד כדאי למסור אותה באופן אישי כדי לעקוב מקרוב אחר התגובה של החבר שלכם ולראות ממקור ראשון כיצד הוא זורח מאושר ואסיר תודה על כל המאמץ וההשקעה כשהוא פותח את המתנה המדהימה שקניתם לו.

השורה התחתונה

שתי נשים מטושטשות מחזיקות קופסאת מתנה פתוחה עם מכסה אדום

החבר או החברה הכי טובים ויקרים שלכם שעברתם הרבה ביחד ואתם מכירים היטב, סומכים עליהם בעיניים עצומות ומייחסים משקל וערך רב לדעות שלהם ראויים למתנה מיוחדת באמת שתראה עד כמה אכפת לכם מהם ועד כמה הם חשובים עבורכם.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה להביך את עצמכם עם מתנה סתמית וחסרת תועלת שהוא בכלל לא יידע מה לעשות איתה. אז איך למצוא את המתנה המושלמת שהחבר הטוב שלכם באמת יעריך וייהנה ממנה? פשוט מאוד: במקום לגשש באפלה ולשלוף מהמותן, תחשבו על מתנה ייחודית עם נגיעה אישית שהוא יתחבר אליה.

מתנה שווה שבחרתם בקפידה היא הדרך המושלמת לשמח את החבר או החברה היקרים לליבכם ולהראות עד כמה אתם מעריכים את הקשר המיוחד והעמוק ביניכם. אין לי ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך הקנייה המפורט הזה יעזור לכם לצאת גדולים עם בחירת המתנה הבאה לחבר הכי טוב שלכם ויחסוך לכם המון ספקות, התלבטויות ואכזבות!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן