מתנה לאמא טרייה: המתנות הכי שוות שיולדות טריות אוהבות לקבל

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

בשעה טובה חברה טובה או קרובת משפחה אהובה שלכם הפכה לאמא ואתם מחפשים את המתנה המושלמת שתרומם את מצב הרוח של היולדת הטריה שזה עתה הביאה לעולם יצור כה קטנטן ונפלא ותבטיח נחיתה רכה ונעימה יותר לחיים החדשים שלה בתור אמא חדשה? הגעתם למקום הנכון.

במקום שתשברו את הראש על מציאת מתנה מלאת מחשבה ושימושית עבור היולדת והגוזל הקטן שלה, עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ובחרנו בקפידה את המתנות הטובות והמפנקות ביותר שכל יולדת תשמח לקבל.

אין ספק שתינוק חדש שמצטרף למשפחה זאת המתנה הכי גדולה עבור כל הורה. אבל לצד האושר הצרוף, הסיפוק האדיר ותחושת האושר הבלתי נגמרת, התינוק החדש מחולל מהפכה בחיי ההורים הטריים ומשנה אותם מקצה לקצה.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
בחירה מנצחת
בייבי נסט של הריונית
בייבי נסט
הבחירה שלנו
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הבייבי נסט המושלם של הריונית הוא המתנה שכל אמא תשמח לקבל. הוא מגיע במגוון דוגמאות וצבעים ויעניק לתינוק חדש תחושת מוגנות, שינה רגועה יותר ואמא מאושרת.
וכמובן שאני תמיד דואגת לכם כשאני מוצאת מוצר מושלם- אז אם תזינו את הקופון mylist15
תקבלו %15 אחוזי הנחה
נוספים.
יתרונות
פשוט לשימוש
מעניק תחושת חום וביטחון לתינוק
קל לניקוי
בטיחותי ואיכותי
חסרונות
חשוב להניח רק על משטחים ישרים ובטוחים
מעניק שקט הנפשי
אינטרקום של Alecto
אינטרקום של Alecto
איכות ללא פשרות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מה היא אחת מהמתנות הטובות ביותר עבור אמא חדשה? כל מכשיר שיעזור להרגיע אותה שהתינוק שלה בטוח ורגוע. כאן נכנס לתמונה המוניטור של Alecto.
יתרונות
איכות HD
תקשורת דו כיוונית
מד טמפרטורה
ממשק נוח לתפעול
חסרונות
יקר
איזון בין מחיר לאיכות
תיק החתלה נפתח לעריסה Infanti אינפנטי
תיק החתלה 2 ב-1
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
כל אמא זקוקה לתיק החתלה איכותי ונוח. תיק ההחתלה הייחודי הזה הוא המתנה הכי מפנקת שכל אמא תשמח לקבל.
יתרונות
%15 הנחה לגולשי האתר בהזנת הקופון mylist15
פונקציונלי ונוח לשימוש
משמש כעריסה ניידת
קל לניקוי
חסרונות
עניין של טעם

השבועות הראשונים לחיי התינוק מתאפיינים בהמון חששות, בלבול, עייפות ולילות חסרי שינה. לכן, מתנה ייחודית ליולדת שתקלע לצרכים ולטעם שלה היא ההזדמנות המושלמת לברך אותה לכבוד האירוע המרגש, להקל עליה בתקופה הלחוצה, הרגישה והמתישה לאחר הלידה ולהפוך את החיים שלה לנוחים ופשוטים יותר.

מתנה מפנקת היא קבלת הפנים המושלמת לאם הטרייה ולתינוק שלה שתעשה לה טוב על הלב ותפגין את ההערכה, האכפתיות וההתחשבות שלכם.

הסוד למתנה מנצחת שהאם החדשה תעריך ותהנה להשתמש בה היא להשקיע זמן ומחשבה בבחירת פריט ייחודי ומקורי עם נגיעה אישית וערך מוסף. זה יכול להיות אביזר פרקטי ושימושי שיקל על הטיפול בתינוק ויוריד עוד דאגה מהגב של האמא הנרגשת, פריט טיפוח כיפי ומפנק שיעזור לה להרגיש יפה, מושכת ומוערכת או מזכרת מרגשת עם משמעות עמוקה שתמיס את הלב שלה.

כל מתנה שתעזור לאם להעמיק את החיבור עם המלאך הקטן שלה ולהתרגל לשלב החדש בחייה בנוחות ובקלות מירבית תתקבל בזרועות פתוחות ובהערכה רבה. במדריך הקנייה הזה תמצאו כמה רעיונות מקוריים למתנת לידה מושלמת ועל הדרך תלמדו את כל מה שצריך לדעת כדי לקלוע בול עם המתנה הנכונה שהאם הטרייה תעריך ותשמח לקבל.

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

10 המתנות הכי טובות ומומלצות לאמא חדשה

1

בייבי נסט

בחירה מנצחת
הבחירה שלנו
הבייבי נסט המושלם הזה הוא המתנה שכל אמא תשמח לקבל. הנסט המתוק הזה מגיע במגוון דוגמאות וצבעים יעניק לתינוק חדש תחושת מוגנות, שינה רגועה יותר ואמא מאושרת.
יתרונות
  • נעים, רך ונוח
  • מעניק תחושת חום וביטחון לתינוק
  • גילאי אפס עד שנה
  • קל לניקוי
  • בטיחותי
חסרונות
  • חשוב להניח רק על משטחים ישרים ובטוחים

אם לא שמעתם על בייבי נסט לפני כן. אתם מוזמנים ומוזמנות להכיר. בעצם מדובר במשטח שסביבו תפורה כרית הניתנת לסגירה או קשירה בצד אחד. הכרית עשויה חומרים בטיחותיים לתינוק ותפורה בצורה האיכותית והטובה ביותר, כך ששום חוט לא ייפרם ויסכן את הבייבי.

הבייבי נסט נועד להעניק לתינוק חדש תחושת ביטחון וחום. הורים חדשים יגלו מהר, שקשה להרדים תינוק קטן במיטה גדולה. תחושת החום מהרחם חסרה לתינוק לאחר שהוא נולד והוא מחפש אותה באופן קבוע.

הבייבי נסט מתאים לתינוקות מגיל לידה עד גיל שנה לנמנומים של התינוק במהלך היום. שימו לב, שהוא לא מהווה תחליף לעריסה או מיטת תינוק אלא רק כתוספת היוצרת מעטפת של תחושת רוגע עבור התינוק.

הבייבי נסט מגיע עם כרית קטנה לראש התינוק ובמגוון צבעים ועיצובים.

אני אישית עפתי עליה ודאגתי להשיג לכם 15% הנחה על כל המוצרים של הריונית. אתם רק צריכים להקיש את הקוד mylist15 ולהנות.

המתנה הזו מושלמת למי שמחפש לקנות מתנה שאמא חדשה בטוח תצטרך. המתנה מקורית, מתחשבת ופונקציונלית- שלושת התכונות הכי חשובות בעיני במתנה.

אם בא לכם לתת מתנה שתהיה שימושית ויעילה, שתקל על חיי ההורים הטריים ותלווה אותם בשנתו הראשונה של התינוק, לכו על הבייבי נסט.

2

אינטרקום של Alecto

לשקט נפשי
איכותי במיוחד
מה היא אחת מהמתנות הטובות ביותר עבור אמא חדשה? כל מכשיר שיעזור להרגיע אותה שהתינוק שלה בטוח ורגוע. כאן נכנס לתמונה המוניטור של Alecto.
יתרונות
  • איכות HD
  • תקשורת דו כיוונית
  • מד טמפרטורה
  • מסך 2.4 אינץ
  • איכות צילום טובה גם בחושך
חסרונות
  • מתנה יקרה

מוניטור לתינוק הוא מתנה מתחשבת ונפלאה לאמא טרייה. המוניטור של Alecto מגיע עם כל הפיצ'רים שצריך כדי לוודא שהתינוק נמצא תחת השגחה בכל זמן.

המצלמה האיכותית משדרת ב-HD למוניטור של ההורים. היא יכולה לנוע בזווית של 360 מעלות וב-90 מעלות מעלה ובכך מאפשר כיסוי מלא של כל חל חדרו של התינוק.

גם מבחינת בטיחות המוניטור הזה לא מפספס. מד הטמפרטורה יפעיל התראה במקרה של שינוי קיצוני בטמפרטורת החדר.

אבל זה לא הכול, ההורים יוכלו לחבר אל המוניטור הזה עד 4 מצלמות ככה שלא תהיה זווית שלא תהיה מכוסה בחדר של התינוק ואין ספק שהוא יהפוך לאחת המתנות השימושיות והיעילות ביותר שהאם תקבל.

3

2 ב-1: תיק החתלה משולב עריסה

איזון בין מחיר לאיכות
מחיר משתלם
אם האמא הטריה היקרה לליבכם לא מרגישה בנוח להסתובב עם תיק החתלה ילדותי וצעקני המכוסה באיורים בולטים של ברווזים או דובונים ומזכיר ילקוט של ילד בן 5, תוכלו לפנק אותה בתיק ההחתלה המהודר והמיוחד הזה שכל אמא תשמח לקבל.
יתרונות
  • עשוי היטב כדי להחזיק זמן רב
  • עיצוב פונקציונלי ונוח לשימוש
  • משמש כעריסה ניידת
  • חלוקה פנימית טובה
  • הנחה של %15 לגולשי האתר בהזנת הקופון mylist15
חסרונות
  • חסר מקום אחסון למוצץ ספייר

העיצוב הייחודי של התיק מאפשר לשמור על הידיים שלה חופשיות ופנויות, אבל הוא גם מצויד בתופסנים מיוחדים המאפשרים לחבר אותו לעגלה בלי להסתבך ולשבור את הראש.

העיצוב האטרקטיבי לא מגיע על חשבון הפונקציונליות של התיק. הוא מספק שפע מקום לאחסון הפריטים החיוניים לאם ולתינוק שחשוב לשמור בהישג יד בכל מקום.

הוא מגיע עם תא פנימי מרווח המספק גישה מהירה ונוחה לפריט הרצוי וכיס ייעודי קידמי לאחסון עד 3 בקבוקים. כיס צדדי יכיל את חבילת המגבונים והפתח שבו יאפשר לאם לשלוף מגבונים מבלי להוציא את כל החבילה מהתא.

אבל גולת הכותרת של התיק הזה היא התא האמצעי, שנראה כמו תא ,אך בעצם הופך לעריסה ניידת. הפתרון הנפלא הזה יקל על החלפת החיתול של התינוק בזמן יציאה מהבית או יאפשר לאם להניח את התינוק לנוח בתוכו. כמובן שיש לשים לב שעל התינוק להיות תחת השגחה בכל הזמן בו הוא בעריסה ויש להציב אותה על משטח ישר, יציב ולא גבוה.

תיק ההחתלה הזה שמגיע עם חותמת האיכות של המותג הריונית הפופולרי והמוערך זוכה לפידבק חיובי והמלצות חמות מהמון אימהות מרוצות.

4

פח אשפה אלקטרוני ללא מגע יד Splash

מנטרל ריחות לא נעימים
עיצוב מודרני
מדובר במתנה נהדרת לאימהות טריות חולות סדר וניקיון שרוצות לשמור על היגיינה מושלמת בבית שלהן. עם כל הכבוד לג’ל חיטוי ידיים או מגבונים לחים שצריך לאגור טונות מהם, הפח החדשני הזה הוא פתרון יעיל לסביבה נטולת חיידקים וזיהומים.
יתרונות
  • עיצוב תעשייתי נקי, מינימליסטי ונאה
  • מכסה אטום הרמטית למניעת ריחות רעים
  • חיישן תנועה לפתיחה וסגירה אוטומטית
חסרונות
  • תפעול הפח דורש סוללות
  • תענוג יקר

הוא נפתח ונסגר מעצמו בלי שתצטרכו לגעת בו ובכל הג’יפה והזבל שהוא מכיל. הוא נוח ופשוט במיוחד לתפעול עבור אמא טרייה שמתרוצצת ללא הפסקה עם מיליון מטלות על הראש וצריכה לטפל בתינוק, לקפל ולסדר כביסה, לבשל ארוחה מהירה או הכול ביחד.

גם אם הידיים שלה אינן פנויות היא תוכל להשתמש בקלות בפח הזה שנפתח ונסגר בשקט מופתי בלי שהיא תצטרך להזיז אצבע. העיצוב החלק והמרשים ישתלב היטב בכל חלל בלי להפריע לעין וציפוי מיוחד דוחה חיידקים ומזיקים ומונע סימני טביעות אצבע וכתמים הבולטים לקילומטרים. הפח האוטומטי הזה עוזר ליצור סביבה סטרילית ונקייה יותר- מה שרק יועיל לאם ולתינוק.

5

מחמם מגבונים Yamayo

נעים לתינוק ולהורה
משדרג את ההחתלה
המתנה המקסימה הזו היא רעיון נהדר ומקורי לשדרוג, שאולי נראה קטן, אבל בעצם חשוב מאוד בפעולה שהורים טריים יעשו מאות פעמים בחייו של התינוק- החלפת חיתול.
יתרונות
  • מכיל כמות גדולה של מגבונים
  • בטיחותי ונוח לשימוש
  • מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי
  • חימום לטמפרטורה מושלמת
  • סגירת סיליקון אטומה לשמירה על לחות המגבונים
חסרונות
  • יש צורך במתאם

לא החלק הכי נעים ביום של הורה טרי אין ספק, אבל אם כבר חייבים לעשות אותה, לעשות אותה בסטייל.

המחמם הזה מכיל כמות גדולה במיוחד של מגבונים, שומר בצורה חכמה על המגבונים בחלק העליון של הקופסה הכי חמים ומאושר על ידי מכון התקנים הישראלי. הוא פועל במתח נמוך במטרה להיות כמה שיותר בטיחותי לסביבה.

ויש לו מכסה קופץ עם סיליקון רך, מה שיקל עליכם הוצאת מגבון בודד במקום למשוך אחד ולהוציא שלוש, וכל זה ביד אחת.

6

סט פיג’מת הנקה של Bearsland Maternity

מתנה מושלמת
בד מפנק
אמא טרייה זקוקה לבגד נוח ומפנק שיעזור לה להרגיש יפה, נחשקת ונינוחה יותר מאי פעם. בגלל שהיא הולכת להעביר את רוב שעות היום עם התינוק על הידיים, היא תעריך פיג’מה רכה ומלטפת שהיא בכלל לא תרגיש על הגוף שלה.
יתרונות
  • סט 3 חלקים ליולדות טריות
  • הפיג’מה מכובדת וייצוגית מספיק כדי ללבוש אותה בפני מבקרים ואנשים זרים
  • מאפשרת להניק את הרך הנולד בצורה נוחה ודיסקרטית
חסרונות
  • קליעה למידה המדויקת עשויה להיות מאתגרת

סט בגדי ההנקה האלה מתאים בצורה מושלמת ליולדת טרייה וישרת אותה על הצד הטוב ביותר בבית החולים ובחודשים הראשונים לחיי התינוק.

הוא כולל חליפה, מכנס ועליונית קרדיגן שהאם הטריה תוכל ללבוש כדי לקבל את פני הקרובים והחברים שבאו לברך אותה לכבוד האירוע המשמח והחגיגי בלי להרגיש חשופה מדי.

החלוק העליון מתאים בצורה מושלמת להנקה דיסקרטית של התינוק גם כשיש אנשים אחרים בסביבה. הוא מסתיר את כל מה שצריך ומונע מבוכה וחוסר נוחות. הסט המושקע הזה מגיע בשבעה צבעים שונים, ככה שתוכלו למצוא עיצוב אטרקטיבי שיקלע לטעם של היולדת וישאיר אותה מרוצה.

7

אמבטיה חכמה Aqua Scale

זמן פינוק איכותי לתינוק ולאם
מעקב משקל
אם בא לכם לתת מתנה באמת מיוחדת ליולדת. כזו שתעניק לה שלוות נפש וזמן איכות עם התינוק. כדאי לכם לשקול את האפשרות לקנות את האמבטיה הדיגיטלית הזו.
יתרונות
  • מד שקילה דיגיטלי מובנה
  • מד טמפרטורה
  • עיצוב ארגונומי נוח לגופו של התינוק
  • קלה לשימוש וניקוי
חסרונות
  • יקרה

וזו לא סתם אמבטיה. למעשה היא משמשת גם משקל דיגיטלי חכם המאפשר להורה לעקוב אחרי משקלו של התינוק. צג דיגיטלי בחלקה העליון של האמבטיה יראה את טמפרטורת המים ואת משקל התינוק.

משענת נוחה לגב ומושב עמוק מספקים תמיכה מירבית לזאטוט. האמבטיה הקומפקטית וקלת המשקל הזו אינה תופסת הרבה מקום, מה שמקל על האחסון שלה. וו מיוחד מאפשר לתלות אותה על קיר או דלת המחסן כשהיא לא בשימוש.

כיף שהיא פרי הפיתוח של חברה ישראלית בשם Baby Patent. ככה תיקנו מתנה שהיא גם מתנה כחול לבן, גם הפינוק המושלם כמתנה ליולדת וגם מתנה לתינוק. באמת שאין יותר טוב מזה.

8

שמיכה מעוצבת לצילום ותיעוד התינוק

זיכרונות מתוקים
איכותית
הרך הנולד גדל ומתפתח במהירות בלתי נתפסת וכהרף עין הוא הופך לילד גדול ובוגר, לכן חשוב לתעד ולנצור כל רגע מהצעדים הראשונים שלו בעולם הגדול. כאן בדיוק שמיכת הצילום המעוצבת הזאת עם הדפס פילון מגניב ושובה לב נכנסת לתמונה.
יתרונות
  • רכה ומלטפת במיוחד
  • שמיכת צילום מאוירת בעיצוב מתוק וחמוד
  • ניתן לתעד לתווך זמן רחוק
חסרונות
  • אין

היא מאפשרת ליצור תמונות מקסימות ובלתי נשכחות של שלבי ההתפתחות וציוני הדרך החשובים והמרגשים ביותר של האוצר הקטן! השמיכה מגיעה בצבעים ניטרליים המתאימים לבנים ולבנות כאחד. האם הטרייה תוכל להשתמש בשמיכת הצילום המדליקה גם עבור התינוקות הבאים שלה או להעביר אותה לחברה טובה שילדה לא מזמן!

השמיכה הזאת משמשת בתור רקע מושלם לצילום הרך הנולד ומאפשרת להפיק תמונות מהממות שימיסו את הלב של ההורים הטריים בכל פעם שהם יסתכלו עליהן.

הערכה המדהימה מאפשרת לסמן ולציין את היום והתאריך של התמונה כדי שתוכלו לעקוב אחר רגעי הקסם החשובים ביותר בחייו של הרך הנולד ולהפוך אותם למזכרת מרגשת שתלווה את האם הטרייה במשך שנים ארוכות.

השמיכה הזאת מאפשרת להמשיך לתעד את אבני הדרך העיקריות בהתפתחות התינוק ולהנציח זיכרונות חמים ונעימים גם לאחר מכן.

9

מייבש בקבוקים

מה שכל אמא צריכה
שימושי וקל להרכבה
לאימא חדשה יש הרבה דאגות על הראש. מתנה שמורידה דאגה אחת ממנה היא מתנה שממלאת את היעוד המושלם.
יתרונות
  • עשוי חומרים איכותיים
  • עיצוב אופנתי ואלגנטי
  • נוח וקל לשימוש
  • ניתן להכניס למדיח
חסרונות
  • תופס מקום על השיש

כשיש הרבה בקבוקים ואביזרים לתינוק, קשה לייבש אותם לאחר השטיפה. לא ניתן להניח אותם במצב שכיבה, כי אז המים מתאספים בתוכם ולא ניתן להעמיד אותם, כי אז טיפות המים נלכדות בין המגבת לאביזר ואין התנדפות של המים החוצה.

אז מה עושים? קונים מתלה לייבוש בקבוקים. המתלה המעולה הזה מגיע בתיק נשיאה כך שניתן לארוז אותו ולקחת לחופשה או נסיעה. הוא מגיע עם 4 "עצים" לתליית מכסים ומוצצים ו-9 מוטות ארוכים לייבוש בקבוקים. ניתן להוריד או להוסיף מוטות לפי הצורך.

וכמובן שהוא קל במיוחד לניקוי. כאשר הבקבוקים יבשים והמתקן ריק פשוט מפרידים את המגש התחתון ושופכים את המים שהתנקזו בו.

מדריך קנייה מקיף: מתנה מנצחת לאמא טרייה

שיקולים חשובים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים מתנה ליולדת

פרקטיות ושימושיות

עבור אמא חדשה, שימושיות ויעילות היא שם המשחק. כל דבר שמספק תועלת ממשית ומקל על השגרה התובענית שלהן יכול להיות חבל הצלה אמיתי. כל מתנה שתהפוך את החיים שלה לנוחים, פשוטים ונעימים יותר ותחסוך לה זמן יקר, טרחה ועצבים- יקרה מפז.

זה יכול להיות תיק החתלה שיקל על כל יציאה עם התינוק ויעזור לשמור בצורה מסודרת, נגישה ומאורגנת את כל הפריטים הבסיסיים שהוא זקוק להם, סיר לחץ חכם שיחסוך את הצורך לבשל מאפס ארוחה שלמה ויסגור את הפינה כשהן רעבות ואין להן כוח לבלות שעות ארוכות במטבח, או פיג’מה נוחה ונעימה למגע המתאימה הרבה יותר להנקה לילית בהשוואה לבגד מסורבל ומחניק שלוחץ ומכביד עליהן.

המסקנה ברורה: כל פריט שימושי עבור היולדת שישפר וישדרג את חייה במקום סתם לעלות אבק על המדף יעשה את העבודה ויתאים לה כמו כפפה ליד. בכל מקרה, תעברו על הביקורות וחוות הדעת של הורים אחרים ותבחרו במתנה איכותית ועמידה שתשאיר את היולדת מרוצה עד הגג.

הטעם האישי וסגנון החיים שלה

כדי לעשות בחירה נכונה במתנה שווה שהיולדת באמת תהנה ממנה, אתם צריכים להתחשב בטעם ובהעדפות שלה. תקדישו זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת מתנה ייחודית שכיף לתת ולקבל.

אם היולדת אף פעם לא ענדה תכשיטים לפני הלידה ובחיים לא התחברה אליהם, רוב הסיכויים שזה לא ישתנה לאחר הלידה ולכן תכשיט נוצץ לא יספק את הסחורה.

באופן דומה, אם היא שונאת פרחים, חבל שתבזבזו את הכסף שלכם על ספל או בגד עם עיצוב פרחוני שממש לא ידבר אלה. תחשבו על הפריט הנכון שהיא תתחבר אליו ותשמח להשתמש בו באופן יומיומי.

התקציב שעומד לרשותכם

אתם לא חייבים להשקיע הון תועפות ולפשוט את הרגל כדי לשמח יולדת טרייה ולעשות לה טוב על הלב. גם מחווה קטנה וצנועה שתעשה לה חיים קלים ותחסוך לה זמן, כסף ומאמץ תזכה להערכה עצומה.

מתנה מנצחת ליולדת טרייה היא כל סיוע שיקל על הנטל והעומס שנפל על כתפיה. אפילו אם תבלו כמה שעות עם הקטנצ’יק כדי שהיא תוכל לנוח, לקחת אמבטיה מרגיעה או להקדיש זמן לעצמה, זה יעשה לה את היום ויתקבל בברכה.

גם אם עומד לרשותכם תקציב מוגבל וצנוע, כל עוד תחשבו על מתנה בעלת ערך ומלאת התחשבות, היא תעריך את המאמץ, הכוונה וההשתדלות שלכם.

המתנות המקוריות והמיוחדות ביותר לאמא טרייה

הרך הנולד זקוק לערמה אינסופית של ציוד חיוני ואביזרים בסיסיים שלא ניתן להסתדר בלעדיהם. חליפת גוף, חיתולים ומגבונים, מושב לרכב, תיק החתלה, עריסה, עגלה וזה רק חלק קטן מהרשימה הבלתי נגמרת.

אבל במרוץ הקדחתני לרכישת כל פריטי החובה לרך הנולד, קל מאוד לשכוח מהצרכים והקשיים של האמא החדשה שכל חייה השתנו מקצה לקצה ושנמצאת בעיצומה של רכבת הרים רגשית המטלטלת אותה בחוזקה.

לא רק שהיא נאלצת להתמודד עם אחת מהחוויות המתישות, המכאיבות והסוחטות נפשית ופיסית בחייה- לידה של תינוק חדש שהיא נשאה ברחמה 9 חודשים, אלא גם אין לה זמן להתאושש, לאגור כוחות ולעכל את מה שקרה, כי היא חייבת לטפל ברך הנולד מסביב לשעון ולהתמודד עם לילות לבנים ושגרה חדשה במהלך השבועות הראשונים לחיי התינוק.

תעזרו לה להישאר ערה

בתקופה הזאת היא זקוקה למלוא התמיכה, העידוד והסיוע שתוכלו להעניק לה. לכן, חשוב להפתיע ולפנק אותה במתנה שימושית, מרגשת ובעלת ערך שתקל על חייה ותעלה חיוך רחב על הפנים שלה. לפניכם כמה רעיונות מעולים למתנה המושלמת ליולדת טרייה שתשאיר אותה שמחה ומרוצה.

עם תינוק חדש שמתעורר בבכי מחריש אוזניים כל שעתיים ושצריך להרגיע ולהרדים כל הלילה, האם הטריה תזדקק לכל עזרה אפשרית כדי לא ליפול מהרגליים מרוב עייפות ולהמשיך לתפקד לאחר עוד לילה לבן. לכן, מנוי חודשי לפולי או קפסולות קפה משובח וטרי שישאירו אותה נמרצת וערנית יכול להיות מתנה נהדרת שהיא תהיה מרוצה ממנה.

תחלקו איתה ארוחת ערב טעימה

תכינו מרק, שניצלים או כל מאכל אחר שניתן להקפיא. כשליולדת המותשת בקושי יש כוח לקום מהספה והיא עייפה מדי מכדי לבשל ארוחת ערב לכל המשפחה, היא תוכל להוציא את המאכלים שהכנתם, לחמם אותם במיקרו וליהנות מארוחה טובה בכלום זמן וללא מאמץ.

אולי אפילו יישארו כמה שאריות למחר, ככה שהיא לא תצטרך לעבוד קשה במטבח במשך כמה ימים. האמא הטריה תהיה אסירת תודה על כך שחסכתם לה את כל הזמן והמאמץ ופינקתם אותה באוכל טרי ומזין.

כמובן שזה רעיון טוב לברר מהם המאכלים האהובים עליה והאם היא סובלת מאלרגיה ורגישות לסוגי מזון מסוימים.

תספקו את מנת הקפאין היומית שלה

אם האמא הטריה לא מסוגלת לדמיין את היום שלה ולהישאר על הרגליים ללא כוס קפה טובה, תספקו לה את זריקת המרץ היומית שלה שתעזור להילחם בעייפות המצטברת ותמלא אותה בכוחות מחודשים.

תזמינו עבורה פולי קפה משובחים ומובחרים עם טעם עמוק וארומה בלתי נשכחת שיעשו לה את היום. עם זאת, קחו בחשבון שאסור להגזים עם כמויות הקפה שהאם שותה. הרופאים אינם ממליצים לצרוך יותר מ-200 מ"ג קפאין ביום בתקופת ההריון וההנקה.

אם אתם חושבים שעדיף לאמא להימנע משתיית קפה בשבועות ובחודשים הראשונים לאחר הלידה, תוכלו לפנק אותה בתה צמחים טבעי שירומם את מצב הרוח שלה וימלא אותה בהמון מרץ ואנרגיה.

תיקחו על עצמכם חלק מהעבודה הקשה המוטלת על כתפיה

תפגינו את ההתחשבות, האכפתיות והדאגה שלכם לאם הטריה במעשים ולא רק במילים. אין כמו ארוחה ביתית טרייה, טעימה ובריאה שתשמח את היולדת ותעשה לה טוב על הלב.

כשהיא מטפלת בתינוק מסביב לשעון, אין לה זמן לחפש מתכונים בריאים או לקפוץ לחנות כדי לקנות את כל המצרכים, תעשו במקומה את כל המטלות והמשימות האלה ותחסכו לה המון זמן, כסף וטרחה. זה יוסיף לכם המון נקודות זכות ויהפוך את החיים של האמא החדשה לנוחים ופשוטים יותר.

תפנקו אותה בארוחה טעימה!

אם אתם אוהבים לבשל, למה שלא תפנקו את האמא הטריה בתבשיל קדרה מושחת ומנחם שיגרום לה ללקק את האצבעות.

במקום שהאם העייפה והעסוקה מעל הראש בטיפול ברך הנולד תצטרך לעבוד קשה במטבח ולבשל לעצמה, אתם תחסכו לה את כל הטרחה והמאמץ ותפנקו אותה בארוחה משביעה וטעימה שהכנתם בעצמכם. אל תשכחו לשטוף את הכלים לאחר הארוחה או להביא את האוכל בתבניות חד פעמיות.

אם בישול זה לא הצד החזק שלכם, אתם יכולים להזמין פיצה או כל מאכל אחר מהמסעדה האהובה והמועדפת על האם. במקום לשבור את הראש איזה אוכל להביא ואילו מנות קולעות לטעם שלה, תחסכו לעצמכם את כל הניחושים והתהיות ותשאלו אותה איזה מטבח היא מעדיפה והאם יש בית קפה טוב שהיא מזמינה ממנו אוכל לעתים קרובות.

במקרים רבים, אמהות טריות נשארות לבדן בבית עם הרך הנולד במשך החודשים הראשונים לאחר הלידה בזמן שהאבא נמצא בעבודה כדי לפרנס את המשפחה. לכן הן יהיו אסירות תודה על כל ביקור שבו תארחו להן חברה ותפנקו אותם באוכל טעים.

אם תוכלו גם לשבת זמן קצר עם התינוק כדי לאפשר לאמא הטריה לתפוס תנומה או להתקלח, אז בכלל שיחקתם אותה בגדול.

תחסכו לאם הטריה את הביקור בסופר ובמכולת

לכל אימא חדשה יש טונות של עבודה על הראש והדבר האחרון שהיא צריכה זה לבזבז מאמץ וזמן יקר על הביקור בחנות כדי להצטייד במצרכים ובמוצרים בסיסיים לתינוק, אז למה שלא תורידו את הקוף הזה מהגב שלה ותדאגו לקנות ולהביא לה את כל מה שהיא צריכה? היא בטוח תעריך את המחווה הזאת.

אם אינכם יכולים לקפוץ אליה עם המצרכים באופן אישי, תוכלו להזמין אותם באינטרנט ולארגן משלוח ישירות לפתח הבית שלה.

לא בטוחים מה היא בדיוק צריכה ואילו פריטים לקנות? פשוט תתקשרו אליה, תגידו שאתם עוצרים במכולת בדרך אליה ותשאלו אילו פריטים לקנות. אל תשכחו לזרוק לעגלה כמה פריטים בסיסיים וחיוניים שכל הורה טרי זקוק להם כמו חבילת טיטולים, מגבונים, נייר טואלט וכו’.

תכינו סלסלת בריאות מלאה בכל טוב

אמהות מניקות זקוקות לעוד יותר קלוריות מאשר במהלך ההריון כדי להבטיח אספקה שוטפת של חלב אם איכותי ולכן היא תעריך חטיפי בריאות מזינים ובריאים שאפשר לנשנש במהירות. מארז מעוצב הגדוש באגוזים, פירות, חטיפים בריאים ושוקולד איכותי ישאיר אותה שמחה ומרוצה.

אתם מוזמנים להוסיף פריטים שימושיים ומועילים נוספים שכל אם טרייה תשמח לקבל כמו בקבוק מים אישי מגניב עם קשיות נייר שיבטיח שהיא תשתה מספיק מים, תה צמחי מרפא להגברת ייצור חלב אם, שפתון ליפגלוס מבריק ולק לציפורניים שיעזרו לה להיראות במיטבה וכמה כתבי עת מרתקים.

מדובר במארז המתנה האולטימטיבי שכל יולדת תשמח לקבל.

תארגנו לה פינוק מזין ובריא

זה כמעט בלתי אפשרי להחזיק את הרך הנולד ביד אחת ולחתוך פירות או ירקות ביד השנייה. תזונה בריאה וטרייה חשובה מאוד גם לאחר הלידה ולכן יהיה נחמד אם תפנקו את היולדת בחטיפי בריאות איכותיים או מגש פירות וירקות טריים שיעשו רק טוב לבריאות שלה. אפשרות אחרת היא להזמין סלסלת פירות מעוצבת שתעשה לאם הטריה נעים בעין, בפה ובלב.

תעזרו לה בניקיון ובמטלות הבית

במקום לנסות להמציא את הגלגל מחדש ולהתעלות על כל השאר עם מתנה מפונפנת ויוצאת דופן, לפעמים הדברים הפשוטים והבסיסיים ביותר יכולים לספק תועלת עצומה.

תפגינו קצת אכפתיות, דאגה והתחשבות ותנסו להקל עליה ולחסוך לה טרחה,זמן ומאמץ. תנקו את הכלים, תטאטאו את הרצפה, תסדרו את החדר או תוציאו את הזבל- כל מחווה קטנה כזאת תתקבל בברכה ובהערכה.

אם אין לכם זמן וכוח להתעסק עם ניקוי הבית, תשקלו לשכור מנקה מקצועית שתעשה את כל העבודה. תחשבו עד כמה היולדת המותשת והלחוצה תהיה שמחה להגיע מבית החולים לתוך בית נקי, מצוחצח ומבריק ולדעת שהיא לא תצטרך לבזבז זמן ומאמץ על המטלות השוחקות והאפרוריות האלה ולהתרכז באוצר הקטן.

תזכירו לה לקחת פסק זמן של 5 דקות

השבועות הראשונים לאחר הלידה יכולים להיות תקופה מלחיצה, סוערת ומבולגנת עבור האם הטרייה שצריכה להתרגל לשגרת היומיום החדשה שלה, לדאוג לתינוק ולטפל בעוד מיליון מטלות שונות.

כדי לשמור על שפיות ולא לאבד עשתונות, חשוב שהאמא הטריה לא תעמיס על עצמה יותר מדי ותגיע למצב של אפיסת כוחות. גם כשהיא עסוקה מעל הראש ומתרוצצת ללא הפסקה, תעודדו אותה להקדיש כמה דקות להתרגעות והרפיה.

אולי תרכשו לה ספר הדרכה ועזרה עצמית לאימהות חדשות שיעזרו להן לנהל את הזמן שלהן בצורה חכמה ויעילה יותר וילמדו אותן כמה טכניקות שיעזרו להן לתפוס קצת שקט ושלווה, להפיג לחץ ומתחים ולהתמלא במרץ ואנרגיות מחודשות.

גם אם תשבו שעה עם התינוק-זאת מתנה מדהימה שתקל על האמא הטריה!

אימהות טריות רבות חוששות לעזוב את הגוזל הקטן לשנייה אחת ומטפלות בו במסירות מסביב לשעון בלי להקדיש דקה אחת לעצמן. הן לא מרשות לעצמן ללכת להסתפר, לעשות מניקור או פדיקור או כל פעילות מהנה אחרת שתדרוש מהן לעזוב את הרך הנולד.

במאמר מוסגר, שובר מתנה לעיסוי מפנק או כל בילוי מהנה אחר יגרום ליולדת הטריה להיות ברקיע השביעי, במיוחד אם תסכימו להיות עם הזאטוט בזמן הזה כדי שהיא תוכל לעשות חיים בראש שקט וללא דאגות ורגשות אשם.

לכן, אם תציעו לשבת עם התינוק ולהשגיח עליו בזמן שהאם תתפנה למטלות אחרות או תוכל לנוח, להתאוורר ולהקדיש זמן לעצמה- זאת מתנה נהדרת שכל אם טרייה תעריך.

גם אם תשבו שעה אחת עם הילד ותקלו על העומס המוטל על כתפיה של האמא החדשה, היא תהיה אסירת תודעה על הרגישות וההתחשבות שגיליתם. מדובר בהזדמנות מצוינת לראות מקרוב את הרך הנולד ולהתחבר אליו.

תפנקו אותה בחוויית ספא יוקרתית

כל אמא טרייה תשמח לקבל מארז מוצרי טיפוח, קוסמטיקה ורחצה מושקע ואיכותי שיגרום לה להיראות, להרגיש ולהריח כמו מיליון דולר.

סלסלת מתנה הכוללת שמפו, תחליב רחצה, קרם לחות, מסכה לפנים, קרם גוף ושמפו יבש לימים שבהם אין לה אפילו זמן לחפוף היטב את השיער תעזור לה ליהנות מחווית ספא מפנקת ולהרגיש כמו מלכה אמיתית מבלי לצאת מהבית.

לאחר התקופה המתישה והלחוצה שעברה עליה, מוצרי טיפוח ואמבט מעולים ישפרו את מצב הרוח שלה ויעזרו לה לעוף על עצמה ולטרוף את העולם.

יש רק כוכבית אחת חשובה שצריך לקחת בחשבון כשאתם קונים מוצרי טיפוח ליולדת: עדיף ללכת על מוצרי טיפוח טבעיים ועדינים ללא חומרי בישום מלאכותיים וכימיקלים העלולים לגרות את העור הרגיש של התינוק שנמצא בזרועותיה ברוב שעות היום.

בנוסף, אם תשקיעו זמן ומאמץ בבחירת מוצרי הטיפוח המועדפים והאהובים ביותר עליה המותאמים לצרכים הייחודיים של יולדת טרייה, היא תהיה אסירת תודה על המחשבה וההתחשבות שהשקעתם ותעריך את המחווה שלכם.

תקנו לה בגדים נוחים

בשבועות הראשונים לאחר הלידה, האם הטרייה לא זקוקה לבגדי ערב מפוארים ונוצצים שיפילו את כולם מהרגליים, אלא לבגדים נוחים לשימוש יומיומי שיעזרו לה להתכרבל עם התינוק ולהניק אותו בנוחות מירבית.

מכנסי טייטס רכים ונעימים למגע, פיג’מה ביתית או נעלי בית שהיולדת תחוש בהם בנוח הם מתנה מושלמת שתספק את הסחורה.

כל אמא חדשה לא תתנגד להוסיף עוד בגד איכותי למלתחה שיסגור לה את הפינה כשהיא צריכה להחליף במהירות חולצה שהתלכלכה עקב פליטה של התינוק או לצאת מהבית כדי לקנות בדחיפות ציוד לרך הנולד.

תעניקו לה מוצרי הנקה שימושיים

אמא טריה מעבירה חלק גדול מהיום שלה בהנקה של הרך הנולד בכל שעות היום והלילה. לכן היא תהיה אסירת תודה אם תעניקו לה משאבת הנקה או ערכת הנקה שימושית שתסגור לה את הפינה בצורה מושלמת ותהפוך את הנקת התינוק ממשימה יומיומית מסורבלת, מתישה ולא נעימה לחוויה נוחה, נטולת מאמץ ומהנה יותר.

ערכת הנקה טובה שתחסוך לאם המניקה המון תסכול, עצבים ובלאגן יכולה לכלול את המוצרים והאביזרים הבאים:

  • משחת לנולין או רפידות ג’ל לשיכוך ומניעת כאבים וחוסר נוחות בפטמות בעת ההנקה.
  • רפידות הנקה רב פעמיות רכות ורחיצות שיגנו על הבגדים מדליפות, טפטופים וכתמי חלב.
  • תזונה איכותית ושתייה מרובה משחקות תפקיד מכריע בהגברת כמות ואיכות חלב האם. לכן, כדאי לתת לאם הטרייה בקבוק שתייה אישי בעיצוב כיפי ומשעשע או כמה משקאות בריאות עם ערך תזונתי גבוה שימנעו ממנה לסבול מהתייבשות וחוסר נוזלים-מה שעלול לפגוע בהפרשת החלב.
  • תפנקו אותה בכמה חטיפים בריאים ומזינים שהיא תוכל לנשנש במהירות על הדרך (העשירים במזונות המעודדים ומגבירים את ייצור החלב כמו שיבולת שועל).
  • למרות שלא מדובר במוצר תומך הנקה, תוכלו לפנק את האמא החדשה באוזניות אלחוטיות שיאפשרו לה ליהנות מהמוזיקה האהובה עליה או מספר מוקלט בזמן הנקת התינוק. הן יעזרו להפוך את פעולת ההנקה להרבה יותר נינוחה, כיפית ורגועה- מה שרק יועיל לאם ולרך הנולד.

תתנו לה יומן תינוק

יומן תינוק מעוצב ומהודר מאפשר לעקוב אחר הרגעים הקסומים והיקרים ביותר בשנות חייו הראשונות, לתעד את שלבי המפתח בהתפתחות שלו ולצרף מזכרות יקרות ללב כמו צילום אולטראסאונד של העובר, הטבעת כף יד ורגל, השן הראשונה שהוא איבד, תמונות מרגשות וכו’.

אין ספק שזאת מתנת לידה יקרה מפז שתישאר עם האם הנרגשת לשנים ארוכות.

תתנו לה יומן זיכרונות מיוחד לתיעוד התחושות, החוויות והסיפורים שלה בתור אמא טרייה

יומן לתינוק אוצר בתוכו תמונות, מזכרות, זיכרונות, חוויות ורגשות מאחת התקופות הקסומות ביותר בחיי האם והילד. יומן לתינוק מספק את כל מה שצריך כדי לתעד את השנה הראשונה של הנסיך או הנסיכה הקטנים בנוחות ובקלות מירבית.

האם הטרייה תוכל לשמור אותו על המדף ולהראות לילד היקר שלה כשהוא יגדל כדי לחלוק איתו בסיפורים מצחיקים וחוויות מיוחדות מהתקופה שבה הוא עדיין היה תינוק מתוק.

מדובר במתנה מיוחדת ונוגעת ללב שתרגש עד דמעות כל אמא טרייה. זה סוג של יומן מסע המשקף את החוויות ההוריות שלה, מאפשר לה להביע בחופשיות את מה שעבר עליה בתקופה המרגשת והמורכבת הזאת ואפילו להקדיש לאוצר הקטן מכתב אישי מהלב.

מדובר במתנה מושלמת לכל אמא חדשה שתישאר איתה לעד. מומלץ לצרף ליומן המושקע גם עט איכותי שישלים אותו בצורה מושלמת.

תציידו אותה במצלמה איכותית לתיעוד כל רגע בחיי הפעוט

אם אתם מוכנים להשקיע סכום משמעותי יותר במתנה שימושית שהאם הטרייה באמת תעריך, מצלמה דיגיטלית יכולה להיות בחירה מצוינת, במיוחד אם אתם יודעים שאין לה מצלמה טובה ואיכותית שתאפשר לצלם תמונות מרהיבות של הרך הנולד.

היא תוכל לתעד כל רגע קסום ומרגש בחיי התינוק ולשמור זיכרונות חמים ונעימים שהיא תוכל להתרפק עליהם גם כשתינוק יגדל ויקים משפחה משלו.

כל שנה בחיי התינוק עוברת ביעף והוא גדל ומתפתח בקצב בלתי נתפס, ככה שאם ההורים הטריים יתעצלו לתעד את הקטנצ’יק ולצלם אותו כמה שיותר בתקופה המתוקה והנפלאה הזה הם יתחרטו בגדול כי הילדות חולפת מהר מאוד ואי אפשר להחזיר את מחוגי השעון לאחור ולשחזר את החוויות הקסומות שהם חלקו עם הרך הקטן.

מומלץ בחום ללכת על מצלמה דיגיטלית ללא מראה- היא מהירה ואמינה במיוחד, מספקת תמונות חדות ומרשימות, קומפקטית וקלת משקל יותר ממצלמת DSLR סטנדרטית, נוחה ופשוטה לתפעול גם לצלם מתחיל ולא מנוסה ולא פחות חשוב- היא שקטה במיוחד, מה שאומר שההורים הטריים יוכלו לצלם תמונות מהממות של הגוזל שלהם בזמן שהוא ישן בלי להפר את מנוחתו!

תעניקו לה כרטיסיות אבני דרך מהממות

המתנה היצירתית והייחודית הזאת תאפשר לאמא הטרייה לתעד את הצעדים הראשונים של הרך הנולד בעולם הגדול.

הרגעים המקסימים האלה שכל הורה רוצה לזכור ולנצור לנצח חולפים במהירות מסחררת ועוד לפי שההורים הטריים קולטים ומעכלים מה מתרחש, הזאטוט הקטנטן והשברירי גדל כהרף עין לאדם הרבה יותר מודע ועצמאי שזוחל, הולך ואפילו משמיע קולות ומילים.

הכרטיסיות המעוצבות האלה יעזרו להנציח את אבני הדרך המשמעותיות ביותר בחיי הרך הנולד. כל מה שצריך זה לעצור הכול לרגע, לצלם את הגוזל הקטן יחד עם הכרטיסייה הרלוונטית ולתפוס לנצח את הרגע הבלתי נשכח הזה.

הכרטיסיות המתוקות כוללות את ציוני הדרך החשובים ביותר בצמיחה ובהתפתחות של הגוזל הקטן ומאפשרות לשמור ולתפוס את הפעם הראשונה שבה הוא חייך, ישן לילה שלם, אמר "אמא" ועוד המון רגעים מכוננים ומיוחדים אחרים.

תעזרו לה לתעד את התקופה המקסימה והמיוחדת הזאת

צילום תמונות משפחתיות בסטודיו משפחתי יכול להיות מתנה מקורית ומגניבה במיוחד שתמיס את הלב של כל אמא חדשה.

צלם מקצועי המתמחה בצילום משפחתי יודע כיצד להפיק את המירב מכל תצלום ולהפיק כמה תמונות יפהפיות ומרגשות עד דמעות של ההורים הטריים והאוצר הקטן שהתווסף לא מזמן למשפחה. הן יעזרו להנציח את הרך הנולד בשבועות הראשונים בחייו ולתפוס בצורה מושלמת את הקסם, הטוהר והעדינות של הגוזל הקטן.

כמובן שאם אתם חובבי צילום מושבעים, תוכלו לקחת בעצמכם כמה תמונות משפחתיות של הרך הנולד והוריו הנרגשים, למסגר את התמונה היפה ביותר וליצור מזכרת מרגשת .אין ספק שמדובר במתנת לידה מנצחת שכל אמה טריה תשמח לקבל.

תפנקו אותה בבגדי שינה נחים, נעימים ומלאי סטייל

לילות לבנים הם חלק בלתי נפרד משגרת היומיום של אמא טריה שחייבת להרגיע את התינוק שהתעורר באמצע הלילה ולהניק אותו.

כמובן שהחלוקים הרחבים שהיא נהגה ללבוש כשהיא הייתה עם בטן תפוחה וכמה קילוגרמים עודפים במהלך ההריון כבר לא יתאימו לה. לכן, בגדי שינה יפים ונוחים שיושבים עליה בול היא מתנה מעולה שכל יולדת תשמח לקבל.

תקנו לה חלוק, פיג’מה או כותנת לילה איכותיים שהיא תוכל להסתובב איתם בסטייל ובנוחות ברחבי הבית בכל שעות היום והלילה. מדובר במתנה שימושית ומשמחת שתסגור את הפינה בצורה מושלמת לכל אמא טריה. בגדי שינה איכותיים מבד נושם ורך כמשי יעזרו לאמא החדשה להשלים שעות שינה ולהתכרבל עם הגוזל הקטן בנוחות מירבית.

תנסו לבחור פריט לבוש הקולע לטעם ולהעדפות שלה ואל תשכחו לצרף פתק החלפה למתנה שלכם שיציל את המצב אם פספסתם במידה או הלכתם על בגד לא מתאים.

שאלות ותשובות

בחור עם חולצה לבנה וקופסת מתנה ובחורה עם חולצה כחולה מחזיקה שקיות מתנה

כיצד מרגישה יולדת טרייה?

לידה היא אירוע משמעותי ומשנה חיים המציף את האם החדשה בשלל רגשות שונים: החל מאושר עילאי והתרוממות רוח, דרך הלם, בלבול ודאגה ועד לתסכול, דכדוך, חרדה ואפיסת כוחות עקב האירוע המתיש והסוחט מבחינה פיזית ונפשית. אבל אין לה זמן להתרגל, לקלוט ולעכל את מה שהיא עברה והיא חייבת לדאוג לרך הנולד מסביב לשעון למרות כל העייפות המצטברת והמאמץ האדיר שהשקיעה.

לכן, כשהיא מתאוששת לאחר הלידה ומתרגלת לשגרת היומיום החדשה שלהן בתור אמא חדשה, חשוב לספק לה את התמיכה והעזרה הנדרשת. מתנה שווה ומיוחדת המותאמת לצרכים הייחודיים שלה היא הדרך המושלמת לשמח ולפנק אותה ולהקל עליה בתקופה המורכבת והרגישה הזאת.

אילו מתנות אמהות טריות שמחות לקבל?

השבועות הראשונים לאחר הלידה הם תקופה מאתגרת עבור האם המתאפיינת במתח, לחץ וחוסר וודאות, לכן כל מתנה שימושית ומלאת מחשבה שתחסוך ליולדת זמן, כסף ומאמץ תתקבל בברכה ובזרועות פתוחות.

מעבר לאביזרים בסיסיים לתינוק שכל הורה טרי זקוק להם, היא תעריך גם פריט טיפוח איכותי שיעזור לה להיראות ולהרגיש במיטבה. היא תהיה אסירת תודה גם אם תעזרו לה במטלות הבית, תשגיחו על התינוק או תביאו תבשיל טעים ותאפשר לה לנוח, לנקות את הראש ולהקדיש זמן לעצמה.

מה מומלץ להעניק במתנה ליולדת טרייה?

כל מתנה שימושית ומועילה עבור האמא החדשה או התינוק שהושקעה בה מחשבה ותשומת לב תספק את הסחורה. זה יכול להיות מארז לידה מושקע, מוצר טיפוח מפנק או יומן תינוק מקורי ויצירתי שיעלו חיוך על פניה ויעשו לה את היום.

כשמדובר בבעל או בן הזוג של היולדת, מומלץ בחום להשקיע בתכשיט יוקרתי בהתאמה אישית שיגרום לה להרגיש כמו מלכה אמיתית ויראה עד כמה אתם אוהבים ומעריכים את החצי השני שלכם. 

האם יש לכם עצת זהב לאמהות טריות?

הורים חדשים רבים נוטים לאבד עשתונות ולהיכנס ללחץ בכל פעם שהיצור הקטן והמתוק שהם הביאו הביתה בוכה, צורח או לא ישן היטב. אבל ברוב המקרים אין צורך לדאוג ולהתחיל לאכול סרטים שמשהו לא בסדר עם האוצר הקטן שלכם.


תינוקות יכולים לבכות גם ללא סיבה מוגדרת או פשוט בגלל שהם רוצים להעביר מסר להורים שלהם (בשלב הזה זאת הדרך היחידה לתקשר איתם). לכן, תבדקו את הצרכים הבסיסיים של התינוק ותנסו להרגיע אותו. בימים ובשבועות הראשונים לחייו, הרך הנולד זקוק נואשות לחום הגוף, למגע ולקרבה של האם כדי להרגיש בטוח, נינוח ושליו.

אילו מסרים אמהות טריות רוצות ומעדיפות לשמוע?

השבועות הראשונים לחיי התינוק כרוכים במאמץ גופני ונפשי אדיר עבור היולדת שצריכה להתרגל לשגרת החיים החדשה שלה, ללילות הלבנים ולמחסור בשעות שינה. בתקופה המורכבת והמאתגרת הזאת כל אמא טרייה חייבת לקבל עידוד, פירגון תמיכה וחיזוק מהאנשים מסביבה. תנסו להפחית את העומס המוטל על כתפיה ולהקל עליה בכל דרך אפשרית ותגלו רגישות, הבנה, אכפתיות והזדהות עם מצבה. זה כל הסיפור.

מהי תנוחת השינה המומלצת והטובה ביותר עבור יולדת טרייה?

לידה יכולה להיות חוויה קשה ומכאיבה שלוקח זמן להתאושש ולהשתקם ממנה. שינה על הצד עם ברכיים כפופות מעלה היא הבריאה והמועילה ביותר עבור אימהות טריות בגלל שהיא מפחיתה את הלחץ והעומס המופעל על חיץ הנקבים והאגן התחתון, הגב והבטן. אם הן עדיין סובלות מכאבים בעת תנועות חדות, חשוב לקום ולהיכנס למיטה בצורה זהירה ועדינה. כל אמא חדשה צריכה לנצל כל דקה שהתינוק ישן כמו מלאך כדי ליהנות משינה טובה ולמלא מצברים.

איזו מתנת לידה כדאי לתת לאישה או לבת הזוג שלכם?

לאחר המאמץ האדיר, המסירות הבלתי נתפסת והעבודה הקשה שהשקיעה האישה של חייכם, מגיעה לה מתנה בלתי נשכחת שתיחרט בזיכרונה לעד. תכשיט מפואר עם הקדשה אישית שתעניקו לה ביום המאושר או בסמוך לו זאת הכרת התודה המושלמת על כך שהיא הביאה לעולם את הנסיך או הנסיכה שלכם.

השורה התחתונה

אישה לובשת גופיה לבנה מחזיקה תינוק עם רקע של לבן לבן תכלת

לא משנה האם מדובר בילד הראשון או החמישי שלה, הטיפול מסביב לשעון ברך הנולד דורש המון משאבים, אנרגיה, תשומת לב וכוחות נפשיים מהאם הטרייה, במיוחד לאחר 9 החודשים הלא פשוטים שעברו עליה.

כל אמא חדשה שהביאה תינוק חדש לעולם היא גיבורת על שראויה לטוב ביותר. לכן, כדאי להראות לה עד כמה היא חשובה ויקרה עבורכם ולברך אותה לרגל האירוע המרגש ומשנה החיים. אל תשכחו לפנק אותה במתנה שווה, שימושית ומיוחדת שכל יולדת תרצה ותשמח לקבל.

בין אם החלטתם לקנות לה פריט בסיסי שאף הורה טרי לא יוכל להסתדר בלעדיו או מזכרת מרגשת ומיוחדת עם נגיעה אישית, חשוב שתשקיעו זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת פריט מיוחד שידבר אליה וישדרג את החיים שלה אחרי הלידה. מתנת לידה מושקעת שנבחרה בקפידה יקרה מפז עבור האמא הטרייה והיא תהיה אסירת תודה על המאמץ וההשתדלות שלכם לשמח, לחזק ולפנק אותה ולגרום לה להרגיש מוערכת, אהובה ומיוחדת.

ברשימת מתנות הלידה האולטימטיבית שלנו ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מעולים למתנות מקוריות ושימושיות שיתקבלו בברכה על ידי כל יולדת. אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך המקיף הזה יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת במתנה המושלמת לאמה טרייה ויחסוך לכם המון התלבטויות, ספקות ואכזבות!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

קרין לאופר
קרין לאופר

קרין היא המנהלת של מותג הטיפוח הגברי: "פרורסו" בישראל, ויועצת ארגונית מומחית ללמידה ארגונית, פיתוח ארגוני ותקשורת פנים.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן