מכללת MSC של בן ליבה: קורס ה-NLP הכי טוב בישראל?

אחרי הרבה מאוד קורסים בתחום ה-NLP שיצא לי לעשות במהלך השנים האחרונות, החלטתי להירשם גם לקורס של בן ליבה (ההוא מהטלוויזיה!) כדי לראות מה העניינים. מה אני אגיד לכם? חזרתי עם חוויה משנת חיים. על כל החוויה שלי ועוד, תוכלו לקרוא בהמשך הסקירה!

בתור מישהו שתמיד נמשך לכל העולם של התפתחות וצמיחה אישית עוד מתקופת התיכון, כשהיה מדובר בתחום יחסית מחתרתי שלא הרבה אנשים היו מודעים לקיומו, יצא לי לעשות קורס NLP אחד או שניים. האמת היא, שעשיתי 6 קורסי NLP שונים במהלך החיים, בעיקר כדי להרחיב את הידע או את ההתמקצעות ברובד ספציפי של השיטה.

עם זאת, שום דבר לא יכול היה להכין אותי אל מה שאני רק יכול לקרוא לו "חוויה משנת חיים" שקיבלתי בקורס ה-NLP והקואצ'ינג של מכללת MSC, בהנחיית אושיית הטלוויזיה בן ליבה בכבודו ובעצמו.

הקורס הזה היה לא פחות ולא יותר, חוויה משנת חיים, ואני מאוד נרגש לחלוק את המסקנות שלי מהקורס הזה, ולהסביר למה זה חד משמעית קורס ה-NLP והקואצ'ינג הכי טוב בישראל, ואחד הכי טובים בעולם.

מבנה הקורס

יד שמניחה קוביות מעץ אחת על השניה

מהרגע הראשון הקורס של מכללת MSC מבדל את עצמו מכל שאר קורסי ה-NLP שיצא לי לעשות. התוכנית בנויה בצורה פנומנלית, כאשר כל נושא נבנה על הנושא הקודם שלומדים, מה שיוצר חוויית לימוד חלקה ופשוטה, שמאפשרת להבין בצורה ברורה את כל החומר הנלמד.

הסילבוס כולל בתוכו מגוון רחב של נושאים, החל מהבסיס של NLP, ועד לטכניקות מתקדמות יותר כמו למשל עוגנים, מסגור מחדש (ריפריימינג), ושימוש חכם בתקשורת לא מילולית.

עם זאת, אחד הדברים שבאמת מבדילים את הקורס הזה מכל קורסי ה-NLP האחרים, הוא שיטת MSC עצמה, שהיא שיטת קואצ'ינג (אימון אישי) שפותחה על ידי בן ליבה עצמו.

מה זאת שיטת MSC?

בחור עם משקפיים ושיער ארוך יושב ותוהה לעצמו על שיטת MSC

MSC הוא קיצור של "Motivated Soul Coaching", ומדובר בשיטת קואצ'ינג מהפכנית שפותחה על ידי מייסד המכללה – בן ליבה.

השיטה משלבת בין העוצמה של ה-NLP לבין כישורי אימון פרקטיים, מה שיוצר בתוכו גישה מאוד מקיפה ואפקטיבית במיוחד להשגת תוצאות במסגרת של התפתחות אישית והתפתחות מקצועית.

מדובר בשילוב שלא רק ילמד אתכם כמה כלים בסיסיים שאותם תוכלו ללמוד בכל מקום, אלא בשיטה מקיפה שתעניק לכם את כל הידע והכלים שאתם צריכים כדי להגיע למצוינות בחיים שלכם, וגם בחיים של המטופלים שלכם, במידה ותרצו לעזור לאנשים באמצעות הכלים שלמדתם.

הכירו את בן ליבה

אחד הדברים שהכי מבדילים את הקורס הזה מכל הקורסים האחרים, הוא הניסיון והמומחיות העצומה של בן ליבה עצמו. מעל עשור וחצי של ניסיון ב-NLP יחד עם כריזמה ממגנטת, הופכים את שיטת ההוראה שלו וכל שיעור לחוויה מהפנטת שאתם תזכרו להרבה מאוד זמן.

לבן יש תשוקה אמיתית לעזור לאנשים אחרים, ואפשר להרגיש את זה ממנו מהרגע הראשון שיצא לכם לדבר עם הבן אדם. הרגשתי ממנו מחויבות ענקית לעזור ולהעצים את התלמידים שלו, וזה פשוט היה מעורר השראה לראות עד כמה היה לו חשוב ואכפת שכל אחד מאיתנו יצליח להגשים את עצמו בעזרת השיטה שלו.

הגישה של בן ללימודי NLP היא מאוד פרקטית ומעשית, עם הרבה מאוד דגש על היישום שלה בעולם האמיתי. במהלך הקורס יש המון תרגילים שונים שצריך לעשות כדי לצבור ניסיון ולהבין לעומק איך הכל עובד ומתחבר ביחד.

יש פעילויות ומשימות קבוצתיות, וגם משחקי תפקידים, שהמטרה שלהם הייתה לאפשר לנו להתאמן על הכישורים שלמדנו בכיתה, כדי להבין איך הכל עובד במצבים אמיתיים, ולא סתם בתאוריה.

הגישה המעשית הזאת ללימודים, בשילוב עם הפידבק הבלתי פוסק והליווי האישי של בן, עזרו לנו גם להבין את כל החומר הנלמד ברמה התאורטית, וגם ללמוד איך ליישם אותו בחיי היומיום.

ללמוד מהטוב ביותר

דבר נוסף שמאוד אהבתי בקורס הזה, הוא ההזדמנות ללמוד ישירות ממאמן ומומחה NLP ששמו הולך לפניו כמו בן ליבה.

בן שיתף אותנו בסיפורים אישיים, בהצלחות וכישלונות, קייס-סטאדיז מכל הסוגים, יחד עם טיפים, הארות והדרכה מדהימים, שהדרך היחידה להשיג אותה היא לחיות את התחום הזה במשך שנים, או לשמוע את זה ישירות מבן אדם שחי את התחום הזה במשך שנים.

בנוסף, לבן יש יכולת נדירה להתחבר עם כל אחד ואחת מהתלמידים שלו, וליצור סביבת למידה תומכת, ומלאה בתחושה חזקה של אחווה ואחדות בין כל תלמידי הקורס. וגם, אחד הבונוסים האדירים שיש במכון MSC הוא היחס האישי שמקבל כל תלמיד לא רק מבן אלא מהצוות שמקיף את בן – כל תלמיד מקבל סופרוויזר שהוא בעצם אחד ממצטייני בוגרי המכללה, שמלווה אותו באופן אישי, בודק את שיעורי הבית שלו, זמין למענה על כל שאלה שתהיה במהלך הקורס.

שוב, בתור מישהו שעשה לא מעט קורסים בתחום ה-NLP, אני יכול להגיד בקלות שמדובר בקורס ה-NLP הכי טוב שיצא לי לעבור, ששם בכיס הקטן את כל שאר הקורסים בתחום.

לא רק שזה הקורס הכי מקיף שיש בארץ ואחד המקיפים בעולם, אלא שבזכות השילוב של שיטת ה-MSC, הוא מציב רף חדש לכל התחום הזה.

מה מקבלים בתכלס?

הסילבוס של קורס ה-NLP של בן ליבה

בזכות קורס ה-NLP של מכללת MSC והלימוד הישיר מבן ליבה עצמו, למדתי המון כלים (שלא ידעתי אחרי 6 קורסים בתחום!) כדי ליצור שינוי מתמשך בחיים האישיים והמקצועיים שלי.

אני יכול להגיד לכם בביטחון מלא שיכולות התקשורת והשכנוע שלי קיבלו שדרוג משמעותי, מערכות היחסים שלי עם האנשים שאני אוהב קיבלו ממד נוסף של עומק, ותחושות הרווחה והאושר הכלליים שלי גדלו משמעותית.

המהפך שהקורס הזה יכול ליצור בחיים שלכם ובחיי הסובבים אתכם, ילך איתכם הרבה מעבר לחדר הכיתה, ואתם תרגישו איך הוא משפיע באופן חיובי על כמעט כל רובד בחיים שלכם, עם האינטראקציות שלכם עם אנשים אחרים ועל יכולת קבלת ההחלטות שלכם שתקבל שדרוג משמעותי.

הדברים שלמדתי בקורס הזה, עזרו לי להגדיר מחדש את המטרות שלי, לייצר מפה ברורה איך להשיג אותן, וללמוד איך לנווט בין האתגרים השונים בביטחון מלא, ותחושת חוסן חדשה.

בנוסף, הקשרים והחברויות שיצרתי עם התלמידים האחרים של הקורס, הם בעיני נכסים כשלעצמם. הקהילה התומכת והמעצימה שבן ליבה יצר בין תלמידי הקורס, היא באמת יחידה ומיוחדת במינה.

כמובן שמעבר לתוכנית הלימודים המדהימה, בן גם סיפק לנו שפע של משאבים שונים כדי לעזור לנו בהמשך ההתפתחות שלנו בתחום. אני מדבר על רשימות ספרים מומלצים, סרטונים והדרכות ששווה לראות כדי להעשיר את הידע, וכמובן גישה ישירה לשאלות אל בן עצמו – כל מה שצריך כדי להמשיך את המסע שלנו אחרי הסיום של הקורס.

תודה אישית

בן, אני לא יודע אם אתה קורא את זה, אבל אני רוצה להודות לך כאן באופן אישי על המסירות הבלתי מתפשרת, ועל התשוקה והמחויבות שלך להצלחה שלנו. האמונה האמיתית שלך בפוטנציאל שלנו בתור תלמידים, יחד עם היכולת שלך להוציא את המיטב מכל אחד מאיתנו, הותירו בנו חותם שיישאר איתנו תמיד. אני לא מגזים כשאני אומר שהחוויה שלי בקורס שלך הייתה משנת חיים, ואני בטוח שיש יחד איתי מאות תלמידים שיגידו את אותו הדבר. תודה לך על הזכות ללמוד ממך!

חברים, אתם חייבים להבין שבעולם הצומח של תחום ההתפתחות האישית ככלל, ותחום ה-NLP בפרט, נדיר מאוד למצוא קורס שלא רק מלמד טכניקות ושיטות חדשניות, אלא גם מעניק חוויית למידה טרנספורמטיבית.

קורס ה-NLP של בן ליבה הוא בדיוק כזה! והוא משלב בתוכו שיטת הוראה יוצאת דופן, יישום מעשי של כל החומר הנלמד, ואת שיטת האימון פורצת הדרך של MSC.

השורה התחתונה

שתי נשים וגבר אחד עושים סלפי מלא באושר למצלמה

בקיצור, לכל מי שמחפשים לעשות קורס NLP, אני ממליץ לכם לעצור את החיפושים! ולקחת את הקורס של בן ליבה. אם אתם מחפשים את קורס ה-NLP והקואצ'ינג הכי טוב בישראל ואחד הכי טובים בעולם, מכללת MSC זאת הכתובת היחידה.

הידע, הכישורים, והתובנות שתקבלו בקורס הזה, יעניקו לכם את כל הידע והכלים שאתם צריכים כדי ליצור שינוי עוצמתי, חיובי, ומתמשך בחיים שלכם, ובחיים של הסובבים אתכם.

מכללת MSC של בן ליבה: קורס ה-NLP הכי טוב בישראל?
מכללת MSC של בן ליבה: קורס ה-NLP הכי טוב בישראל?

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן