ערכת יצירה לילדים: 10 משחקי יצירה מומלצים לילדים לשנת 2024 [מדריך קנייה מקיף]

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

הילדים מטפסים על הקירות מרוב שעמום ונגמרו לכם כל הרעיונות איך להפעיל אותם? ערכת יצירה איכותית תציל את המצב ותסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

אם הילדים כבר איבדו עניין במשחקים ובצעצועים שלהם ואתם לא רוצים שהם יהיו דבוקים למסך כל היום, פשוט תשקיעו בערכת יצירה כיפית ומושקעת שתספק לאוצר הקטן שלכם שעות רבות של כיף והנאה.

מדובר בדרך הקלה, הנוחה והנגישה ביותר להעביר זמן איכות בלתי נשכח עם הילד או להעסיק אותו במשך זמן רב בלי שהוא ישגע אתכם.

ממהרים? הנה 3 הערכות המובילות שלנו:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
ערכת יצירה בית עץ PLAY WAY
ערכת יצירה בית עץ PlayWay
בחירה מושלמת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
ילדים אוהבים ליצור דברים חדשים, להתנסות במרקמים וחומרים שונים ולהמציא לעצמם עולמות חדשים. זה בדיוק מה שמאפשרת להם ערכת היצירה של PlayWay.
יתרונות
חלקי עץ איכותיים
תעסוקה מושלמת לילדים
הוראות הרכבה מפורטות
פיתוח המוטוריקה העדינה
חסרונות
מתאים מגיל 7 ומעלה
תמורה טובה למחיר
מעבדה ביתית לייצור סליים
מעבדה ביתית לייצור סליים
הכי פופולרי
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
סליים הוא חומר הדומה לפלסטלינה או בצק ומשמש בעיקר למשחק. הוא הפך לתופעה סוחפת בקרב ילדים ועכשיו ילדים יכולים ליצור אותו בערכה ביתית בטיחותית.
יתרונות
עומדת בתקני בטיחות בינלאומיים
מצוין לפיתוח תחושתיות ויצירתיות
ערכה מורחבת הכוללת חוברת ניסויים
חסרונות
לא מתאים לילדים קטנים
איכות במחיר שפוי
אמא, אבא, משעמם לי
אמא, אבא, משעמם לי
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
סדרת ערכות מושלמת לפתרון בעיית "משעמם לי" המוכרת וכל זה במחיר נגיש לכל כיס.
יתרונות
מגוון יצירות וחומרים
פתרון מעולה לתעסוקה לילדים
מתאים לבנים ובנות
חסרונות
יש להיזהר עם החרוזים שאינם מתאימים לפעוטות

לפעמים כל מה שצריך כדי לתת דרור לדמיון וליצירתיות של הילד ולעודד אותו להעביר את הזמן בכיף היא לתת לו דף נייר ריק וכמה טושים או צבעים.

לא רק שתקבלו יצירת אומנות מהממת שהילד הכין במו ידיו ושתקשט את המקרר, אלא תהיו שקטים ורגועים שהוא עשה משהו מועיל ועסק בפעילות חווייתית, חינוכית ומהנה שעוזרת לרכוש ולטפח שלל מיומנויות מוטוריות וקוגניטיביות חשובות. 

משחקי יצירה הם חלק בלתי נפרד מנוף הילדות של כולנו. מעבר להזדמנות הייחודית להפעיל ולאתגר את הראש והידיים בצורה מעשירה וחוויתית, ערכות יצירה תורמות באופן משמעותי להתפתחות בריאה ותקינה של הילד ועוזרים לשפר את הביטחון והדימוי העצמי שלו, להרחיב אופקים וללמוד מיומנויות חדשות ולחוש המון סיפוק וגאווה כשהוא הכין עוד יצירת אומנות מופלאה. 

כשמדובר בערכות ומשחקי יצירה לילדים- האפשרויות הן אינסופיות והשמיים הם הגבול. על מדפי החנויות תמצאו מגוון עצום של ערכות וחומרי יצירה שונים לילדים שיתאימו לכל צורך, גיל, טעם ורמת מיומנות.

תוכלו לבחור בין ערכות צביעה, ציור, סריגה, פאזלים, עיצוב, פיסול, בצק יצירה, פלסטלינה, חימר וזאת רק טעימה קטנה מהרשימה הבלתי נגמרת. 

מחפשים ערכת יצירה מגניבה ומועילה עבור הילד שלכם, אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל ואיך לקלוע בול עם משחק איכותי שהוא ישמח וירצה לקבל? הגעתם למקום הנכון.

מצאנו עבורכם כמה ערכות יצירה מומלצות שהילד שלכם יעוף עליהן. על הדרך תלמדו את כל מה שצריך לדעת כדי לצאת גדולים בבחירת משחק היצירה הבא לילד שלכם. 

אז הגיע הזמן לעוף על כנפי הדמיון וללכלך את הידיים עם…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

 10 ערכות היצירה הטובות ביותר לילדים לשנת 2024

1

ערכת יצירה בית עץ

לבנות על כנפי הדמיון
הבחירה שלנו
ערכת ההרכבה והיצירה הזו מבית Play way, תאפשר לילדכם לבנות מאפס בית חלומות, לעצב ולקשט אותו כרצונו.
יתרונות
  • סט יצירה איכותי שיצית את הדמיון והיצירתיות של הילד ויספק לו שעות רבות של כיף והנאה
  • מתאימה גם לבנים וגם לבנות
  • חותמת האיכות של מותגPlay way
חסרונות
  • לא מתאים לילדים קטנים

חברת  Play way  הוקמה בשנת 2014 ומייבאת ערכות יצירה והרכבה איכותיות מעץ. היא שמה לה למטרה לשפר את המוטוריקה העדינה של הילד, להעשיר אותו בידע כללי בתחומים שונים ולפתח את החשיבה, הדמיון והיצירתיות.

הדגם הזה, שנקרא, הווילה של Artish וחבריו, מורכב מ-262 חלקי עץ, היוצרים יחד בית חלומות עם 8 חדרים שונים: סלון, מטבח, חדר אמבטיה, חדר הורים, חדר ילדים ועוד. כאשר הוא מורכב הוא מגיע לגודל של גובה 60 ס”מ, רוחב במצב פתוח 80 ס”מ.

בערכה תמצאו חלקי עץ איכותיים המרכיבים את הבית ורהיטים שונים בתוכו, מדבקות עיצוב, צבעי גואש, מכחול ודבק והוראות הרכבה מפורטות.

אי אפשר שלא להתלהב מערכת היצירה הזו פשוט בזכות העובדה שהבית שייצרו הילדים לא ייזרק לפח אלא ישמש אותם למשחק ופיתוח הדמיון והיצירתיות.

2

מעבדה ביתית לייצור סליים

תמורה טובה למחיר
איזון בין מחיר לאיכות
תופעת הסליים כבשה את עולם הילדים בסערה והפכה לאחד המוצרים הפופולריים ביותר בקרב ילדים ובני נוער, אז מה הפלא שעכשיו כבר אפשר להכין אותו בבית.
יתרונות
  • ערכה מורחבת מלאה אביזרי יצירה וניסוי מגוונים
  • מתאימה לשיפור הוויסות החושי
  • בעלת תו תקן בטיחות אירופאי
חסרונות
  • מתאימה מגיל 8 ומעלה

במקרה הזה, במקום לקנות את הסליים מוכן, הילד שלכם יוכל ליצור את הסליים בעצמו, לעשות ניסויים ולהוסיף לו מרקמים וצבעים לפי ראות עיניו.

ערכה להכנת סליים היא דרך מצוינת לעודד ילדים הסובלים מקושי בוויסות החושי להכיר מרקמים ומגעים חדשים בצורה משחקית ומהנה.

בערכה תוכלו למצוא אביזרים רבים וביניהם: כוס 50 מ"ל, כוס 100 מ"ל, 4 מיכלים, כף מדידה, 3 בוחשים, פיפטה, פינצטה, תבנית כדורית, בלון, משפך, מבחנה עם מעמד, 15 שקיות סליים סטנדרטיות, 5 שקיות סליים מיוחד, 3 צבעים לצביעת הסליים (כחול, אדום וצהוב), צבע פלואורסצנטי, בקבוקי נצנצים ואבקות שונים ועוד.

שימו לב שהערכה מיועד לילדים מגיל שמונה ומעלה בלבד בגלל שהיא מכילה חפצים קטנים וחומרים שאינם מתאימים לילדים קטנים, אך מלבד זו הערכה בטיחותית ואינה כוללת חומרים מסוכנים.

3

אמא, אבא, משעמם לי

מחיר משתלם
מיוצר בישראל
אם אתם הורים, גם אתם בטח כבר שמעתם את המשפט "משעמם לי" לפחות חמישים פעם. הערכה המעולה הזו היא הפתרון המושלם.
יתרונות
  • ערכת יצירה מרתקת המתאימה לבנים ולבנות כאחד
  • מגוון רחב של אפשרויות יצירה אטרקטיביות
  • ייצור ישראלי איכותי
חסרונות
  • פחות מתאים עבור ילדים מתחת לגיל 6

הערכה הזאת מציעה מגוון פעילויות יצירה מגוונות והיא תאפשר לילדים ליצור במו ידיהם תכשיטים, פרחי ניי, קעקועים ועוד.

היא מכילה מגוון חומרים שיציעו אפשרויות יצירה שונות לילדים שלכם וייתנו לכם קצת זמן של שקט. בזמן שהילדים עסוקים בליצור אתם תוכלו לשבת ולשתות את כוס הקפה שכל כך ייחלתם לה.

הערכה מתאימה לילדים מגיל 6 אבל יש בה חומרי יצירה שגם ילדים קטנים יותר יוכלו להנות מהם (רק זהירות מהחרוזים!) והמחיר שלה כל כך משתלם שמומלץ לקנות את כל הסדרה ולשמור לעתות מצוקת שעמום קשה.

אם לילד שלכם נמאס מחוברות צביעה רגילות ואתם רוצים להפתיע אותו עם פעילות יצירה מקורית, שימושית ומיוחדת במינה, הערכה הזאת יכולה להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם!

4

ערכת טאי דאי

עיצוב אישי
יצירה מושלמת
ערכה ליצירת תיק/חולצה/ כובע בדגם הטאי דאי שחזר לאופנה ובעיצוב ייחודי ואישי בקלות ובלי הרבה בלאגן.
יתרונות
  • פעילות יצירה מהנה
  • מאפשר לילד לעצב בדיוק מה שהוא אוהב
  • מתקן צביעה מיוחד
חסרונות
  • הערכה אינה כוללת בגד לצביעה, תצטרכו לקנות חולצה/כובע/תיק לבן בנפרד

הדפס הטאי דאי חוזר אלינו בגדול. תנו לילדים שלכם ליצור לעצמם הדפס טאי דאי לפי ההעדפה האישית שלהם ובלי כל הבאלגן והלכלוך שבדרך כלל כרוכים בצביעה של הדפס כזה.

הערכה כוללת מכשיר צביעה בעל שלושה חריצים, שלושה בקבוקוני צבע, 10 גומיות, 10 שקיות צבע באבקה, כפפות שקופות והוראות שימוש. הערכה לא מתאימה לילדים מתחת לגיל 6.

לאחר הרכבת המכשיר ועטיפת הבד בגומיות יוכלו הילד או הילדה לצבוע דרך החריצים במכשיר מבלי להשפריץ צבע לכל עבר ולסובב את הבד עד לצביעה מלאה של הפריט.

החיסרון הבולט פה הוא שילדים צעירים יותר יתקשו לבצע את כל התהליך בעצמם, הכנת תמיסות הצבע או עיטוף הבד בגומיות מצריך סיוע של מבוגר. אבל הערכה הנפלאה הזו תאפשר להם ליצור פריט ייחודי, בעיצוב אישי שהם לא יימצאו בשום חנות.

5

ערכת הכנת צמידי גומיות

פיתוח מוטוריקה עדינה
צבעוני ומשעשע
ערכת היצירה המקורית הזאת כבשה את ילדי ישראל לפני כמה שנים והשיגעון סביבה לא נרגע עד היום. יש סיבה טובה לכך שהערכה הייחודית הזאת הפכה לחביבת הילדים.
יתרונות
  • האינטרנט מפוצץ בטונות של סרטוני הדרכה חינמיים שידגימו כיצד ליצור צמידי גומיות מעוצבים 
  • לא מדובר בפרויקט יצירה חד פעמי, אלא ערכה שלמה שתעניק לילד שלכם שעות רבות של הנאה צרופה
  • ערכה גדולה עם 1200 גומיות בצבעים שונים
חסרונות
  • קורצת יותר לבנות מאשר לבנים
  • העבודה עם הגומיות הקטנות טיפה מתישה ומאתגרת

מדובר בקונספט גאוני שאי אפשר להישאר אדיש אליו: בעזרת מכשיר ייחודי המזכיר נול סריגה הילד שוזר גומיות צבעוניות על משטח מיוחד כדי ליצור צמידים מדליקים, מחרוזות, מחזיקי מפתחות, סרטי מצח סרוגים, רצועות לשעונים ואפילו צעיפים! אבל זה רק קצה הקרחון.

באינטרנט תמצאו שלל סרטוני הדרכה מפורטים שידריכו אתכם צעד אחר צעד כיצד ליצור את היצירות המגניבות והמטורפות ביותר בעזרת הערכה הפופולרית הזאת.

ברגע שהילד שלכם משלים פרויקט אחד, הוא יוכל לעבור לעיצוב אחר ולשזור פריט מקורי חדש מהגומיות הצבעוניות. ערכת היצירה הזאת מספקת מגוון אינסופי של אפשרויות עיצוב שונות, כך שהילד שלכם אף פעם לא ישתעמם ותמיד ימצא עיצוב מדליק חדש שניתן להכין בעזרתה.

ערכת היצירה הזאת מדברת בעיקר לבנות, אבל גם בנים יוכלו ליהנות ממנו. עם זאת, יש מוקש אחד שחשוב לשים אליו לב: אם לא תנקו היטב אחר הילד ותלמדו אותו לשחק בזהירות עם הערכה, ייתכן שתתחרטו ששמעתם על הריינבו לום בגלל שכל הבית שלכם יהיה מלא בגומיות קטנות שיסתבכו לכם בין הרגליים!

6

האומן הצעיר-ערכת יצירה מעץ מלא

יצירת צעצוע מאפס
עץ איכותי
ערכת הרכבה שתעסיק את הילדים שעות רבות ותעזור להם לייצר צעצוע אישי.
יתרונות
  • משחק הרכבה מעניין ומספק
  • מתאים לטווח רחב של גילאים
  • קל להרכבה וניתן לצביעה
חסרונות
  • יש לשים לב שאין שבבי עץ בחלקים
  • אם הילד ממש צעיר כדאי להיעזר במבוגר

ערכת הרכבה ויצירה היא אחת הדרכים הכי טובות להעסיק ילדים. ערכות כאלה מפותחות על ידי מומחים להתפתחות הילד מתוך מטרה לענות על כמה שיותר צרכים של הילד ולהשיג כמה שיותר מטרות בתחומי ההתפתחות השונים.

ערכת ההרכבה הזו מתאפשר לילד שלכם לבנות טרקטור מחלקי עץ. היא מגיעה עם כלי עבודה, חלקי עץ איכותיים והוראות הרכבה.

הצעצוע הזה לא רק יספק לילד שעות רבות של כיף והנאה, אלא גם מעודד אותו לפתח ולשפר כישורים חשובים כמו ריכוז, סבלנות ויכולת לפתור בעיות.

ברגע שהילד ישלים את המלאכה הוא יוכל ליהנות מטרקטור עץ מעשה ידיו, לשחק איתו כצעצוע לכל דבר ולהמציא סיפורים כיד הדמיון הטובה.

שימו לב שהערכה מכילה ברגים קטנים ולכן שימו לב למגבלת הגיל של הערכה והרחיקו אותה מאחים קטנים עם ידיים סקרניות.

7

עט לעיצוב בתלת מימד

מדימיון למציאות
פשוט לשימוש
באמצעות טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד שהוקטנה למימדי עט, הילד שלכם יוכל ליצור וללמוד על הפלא הטכנולוגי הזה והאפשרויות האינסופיות שטמונות בו.
יתרונות
  • פעילות כיפית שאינה משאירה לכלוך ובלאגן 
  • הוראות ברורות
  • התנסות ראשונית כיפית עם עולם ההדפסה בתלת מימד
חסרונות
  • לא מתאים לילדים מתחת לגיל 8
  • לא זול

הדפסה תלת מימדית היא טכנולוגיית ייצור המאפשרת לייצר דגמים תלת-ממדיים. משתמשים בה בתחומים שונים, רפואה, תחבורה ותעופה, אופנה, מבנים ומזון.

זו הזדמנות מצוינת לייצר חשיבה מרחבית חדשה ולטפח ראייה בתלת מימד אצל הילד שלכם. תוכלו לנהל איתו שיחה על התפתחות העולם והטכנולוגיה ולתת לו טעימה מהעתיד הטכנולוגי אליו אנו מתקדמים.

בערכה תמצאו עט הדפסה בתלת מימד, 8 סלילי פלסטיק בצבעים שונים וכבל USB המתחבר לעט. אם הכבל מסבך את הילד ומפריע לו בזמן היצירה, תוכלו לשים בו סוללות ולהשתמש בו ללא הכבל.

8

ערכת אריגה וסריגה

מלאכת יד
מגוון אריגים
ערכת הטוויה הזו תלמד את הילדים שלכם מלאכה שכמעט ונשכחה עם התפתחות הטכנולוגיה, מלאכת האריגה.
יתרונות
  • מלמד את ערך הסבלנות וההתמדה
  • מצוין לשיפור יכולות מוטוריות עדינות
  • מציע מגוון אפשרויות ליצירת אריג רחב/צר/ארוך/קצר
חסרונות
  • מצריך אימון כדי להגיע לתוצאות מספקות

הילדים ילמדו כיצד לארוג לעצמם צעיפים, צמידים ותיקים באמצעות הוראות פשוטות וכלים המותאמים לאחיזה של ידיים קטנות.

נוּל הוא מכשיר לאריגה, שיכול להיות ידני או ממוכן. הוא משמש לאריגת בד, כשעליו מתוחים חוטי השתי כדי להקל בעת אריגת חוטי הערב. אומנם מלאכת האריגה הידנית כמעט ואינה קיימת אבל הערך שילמד ילדכם ביצירת אריג, מעשה ידיו ועיצובו, באמצעות התמדה וסבלנות שווה הכול.

הערכה מכילה מכשיר נול, מוטות שתי, אביזרי סריגה, שישה סלילי חוטים בצבעים שונים וחרוזים צבעוניים.

9

מזוודת יצירה

לצייר המתחיל
208 חלקים
מדובר בערכה האולטימטיבית לכל ילד שרוצה להפגין יצירתיות, להפעיל את הראש והידיים וליצור יצירות אומנות מרהיבות.
יתרונות
  • כל מה שנדרש לפעילויות יצירה ומלאכת יד של הילד במקום אחד
  • פתרון מושלם לעידוד יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה
  • מתנה מקורית ויצירתית לילדים
  • מושלמת לטיולים
חסרונות
  • פחות מתאים לילדים שלא ממש מתחברים ליצירה, אומנות ומלאכת יד

היא מספקת את ארגז הכלים המושלם לפעילות יצירתית, מועילה ומהנה. תוכלו לשמור את כל חומרי ומוצרי היצירה של הילד תחת קורת גג אחת בצורה מסודרת, נקיה ומאורגנת. מה עוד אפשר לבקש?

הערכה כוללת לוח ציור ומזוודת כלי צביעה מסוגים שונים: עפרונות צבעוניים, צבעי מים, טושים צבעוניים, עפרונות שעווה ושמן, צבעי פנדה, מחק, מחדד וסרגל.

10

ערכת תפירת חיות קטנות

תפירה למתחילים
של מותג Klutz
ערכת תפירה מקסימה של חברת KLUTZ הפופולרית ליצירה כיפית ומתוקה במיוחד.
יתרונות
  • עוזרת ללמוד לתפור בצורה מהנה, נוחה ויעילה במיוחד
  • עשויה מחומרים ידידותיים ובטוחים לילדים
  • השחלת חוט מהירה ופשוטה
חסרונות
  • אין מספיק "עיניים" לכל הבובות

ערכת התפירה הזאת מאפשרת לילד לתפור 12 חיות פרוותיות חמודות, החל מפינגווין ועד לעצלן! היא מגיעה עם הוראות ברורות ותרשימים מפורטים המדגימים את כל התהליך.

היא מתאימה בצורה מושלמת לתופרים מתחילים וחסרי ניסיון והופכת את תהליך התפירה ממשימה אפרורית ומתישה לחוויה כיפית וקלילה שהילד יבצע עם חיוך. בסוף תתקבל בובת פרווה חדשה שהוא יוכל לשחק איתה!

מדריך קנייה: איך לבחור ערכת יצירה לילדים? 

אישה מחזיקה סלסלה אדומה עומדת במעבר בחנות צעצועים ומנסה לבחור ערכת יצירה

בכל הנוגע למשחקי יצירה לילדים, איכות ובטיחות חומרי, אביזרי וכלי היצירה עושות את כל ההבדל בין חוויה חיובית, מהנה ונטולת תקלות לסיוט שלא תרצו לחזור עליו פעם נוספת.

חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת ערכת יצירה איכותית, נוחה ובטוחה לשימוש המתאימה לגיל, להעדפות ותחומי העניין של הילד שלכם.

הלכתם לאיבוד במבחר העצום והמבלבל ואין לכם שמץ של מושג איזו ערכה עדיף לקנות לילד שלכם? המדריך הזה נועד בול בשבילכם.

למה חשוב לשים לב כשקונים ערכת יצירה לילד? 

לפניכם כמה שיקולים ודגשים חשובים שיעזרו לכם למצוא משחק יצירה מנצח שגם אתם וגם הילד שלכם יהיו מרוצים ממנו בלי להסתבך ולשבור את הראש. 

סוג ונושא ערכת היצירה 

תזכרו שאתם רוכשים את משחק היצירה עבור הילד ולא לעצמכם. לכן אם אתם לא רוצים להתעסק איתו לבד בזמן שהילד מאבד כל עניין ועובר לשחק עם הסמארטפון, חשוב לבחור בערכת יצירה שהילד שלכם יתחבר אליה ויהנה ממנה.

היא חייבת להתאים לגיל, ליכולות ולטעם האישי של הקטנצ’יק. חבל שתבזבזו את הכסף שלכם על ערכת יצירה סתמית או מורכבת ומאתגרת מדי שסתם תעלה אבק על המדף בלי שהילד ירצה ויטרח לשחק איתה. 

מחיר 

כדי לעשות לעצמכם חיים קלים יותר, עדיף להגדיר מראש את התקציב העומד לרשותכם כדי שתוכלו לדעת באילו מוצרים אתם יכולים להתמקד ואילו ערכות תוכלו לנפות באופן מיידי מהרשימה שלכם.

החדשות הטובות הן שזה ממש לא בשמיים למצוא ערכות יצירה איכותיות במחיר שפוי שלא יעשה לכם חור בכיס. תעשו סקר שוק רחב ותמצאו משחק יצירה איכותי שיספק את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם ויקלע לצרכים ולהעדפות של הילד.

ממש לא חייבים להוציא הון תועפות על ערכת יצירה מקצועית ויוקרתית כדי לשמח את הילד ולהעסיק אותו. אולי תוכלו למצוא את ערכת היצירה המושלמת באינטרנט במחיר מציאה ולחסוך לעצמכם את הנסיעה הארוכה וההתרוצצות המעייפת בחנות הצעצועים הקרובה לביתכם. 

תחליטו מה אתם בדיוק צריכים ומחפשים 

להתרוצץ בחנויות הצעצועים בלי שיהיה לכם מושג וכיוון ראשוני איזו ערכת יצירה שאתם רוצים לקנות זה רעיו גרוע שיבזבז לכם המון זמן יקר.

במקום לבאס את הילד עם משחק יצירה חסר תועלת שלא ידבר אליו, חשוב שתהיו סגורים מראש על סוג, נושא ומחיר ערכת היצירה הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

לפני שאתם יוצאים לדרך ומחפשים את משחק היצירה המושלם שיעיף לילד שלכם את המוח, תכינו את שיעורי הבית שלכם ואל תתעצלו לעשות סקר שוק מקיף כדי להבין מה יעבוד בצורה הטובה ביותר עבורכם. 

אל תתפשרו על איכות ובטיחות 

הדבר האחרון שאתם רוצים זה לאכול אותה עם חומרי יצירה גרועים המפוצצים בטונות של כימיקלים שיסכנו את בריאות הילד שלכם.

אל תתפשרו על האיכות והבטיחות של ערכת היצירה ותוודאו שהיא עומדת בכל התקנים הנדרשים ובטוחה לגמרי לשימוש, כך שתוכלו לתת אותה לגוזל שלכם בראש שקט וללא דאגות.

מומלץ לשלם טיפה יותר על משחק יצירה עמיד שהילד שלם יוכל ליהנות ממנו במשך זמן רב. בקטע הזה עדיף לא להתקמצן ולעגל פינות, זה יחסוך לכם המון מפח נפש, תסכול ואכזבות בהמשך. 

תבחרו במותג ידוע ואמין 

כדי שלא תאכלו אותה עם "חתול בשק" של מותג מפוקפק ואלמוני, עדיף לקנות ערכת יצירה של מותג ידוע ומוערך המקפיד על סטנדרטים גבוהים וזוכה לפידבק חיובי מהמשתתפים.

לפני שאתם בוחרים מוצר מסוים, תעברו היטב על הביקורות וחוות הדעת שהוא קיבל כדי לוודא שהוא יספק את הסחורה ויעמוד בציפיות שלכם.

אם החלטתם לרכוש את ערכת היצירה באינטרנט, תמצאו חנות צעצועים אונליין איכותית ואמינה שתוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות. 

היתרונות של פעילויות יצירה לילדים 

הסמארטפון או הטלוויזיה הם פתרון נוח וזמין להעסיק את הילדים בזמן שההורים מתפנים לעסוק בעניינים שלהם ללא נדנודים והפרעות, אבל התמכרות למסכים לא עושה טוב לבריאות הגופנית והנפשית של הילד.

אם הגוזל הקטן שלכם צמוד כל היום למסך ואינו טורח להקדיש זמן למשחקי יצירה, מחשבה ומלאכת יד, הוא מפספס בענק ומוותר על כלי חינוכי מהנה התורם להתפתחות תקינה שלו.

פעילויות יצירה הן חלק בלתי נפרד מילדות בריאה ומאושרת והן עוזרות לילד לבנות עולם פנימי עשיר הגדוש בחוויות, התנסויות וגילויים מרתקים.

משחקי יצירה יכולים לתרום ולהועיל לילד בדרכים הבאות:

שיפור תיאום עין-יד ומוטוריקה עדינה 

פעילויות יצירה דורשות מהילד להפעיל את הידיים והאצבעות במגוון רחב של דרכים וצורות שונות, מה שעוזר לשפר ולטפח קואורדינציית עין-יד ומיומנויות מוטוריקה עדינה החיוניות להתפתחות הילד.

גם כשהוא עוסק בפעילויות פשוטה כמו לחבר בין כמה נקודות, לצבוע, לצייר או ליצור דמויות מפלסטלינה ובצק יצירה, הילד לא רק מעביר את הזמן בכיף אלא גם מפתח את הכישורים המוטוריים שהוא יזדקק להם עבור מיומנויות ומשימות יומיומיות בסיסיות כמו קשירת שרוכי נעליים, צחצוח שיניים, כפתור חולצה וכו’. 

עוזרות לילד לבטא את עצמו

ילדים סופחים את העולם מסביבם כמו ספוג והם הרבה יותר פיקחים ממה שנדמה לנו, אבל לעתים קרובות הם מתקשים לעכל ולבטא במילים את אשר על ליבם ולא חשים בנוח לבטא בקול את התחושות והרגשות שלהם.

יצירות אומנות מספקות לילד הזדמנות נהדרת להביע את מה שהם חושבים ומרגישים. הם יוצרים סביבת למידה נוחה, מזמינה ויעילה המשרה ביטחון ורוגע על הילד ועוזרת לו להיפתח ולהביע את עצמו בלי להתבייש ולהרגיש חוסר נוחות.

פעילויות יצירה כמו ציור הן דרך נהדרת "להיכנס לראש" של הילד ולהבין מה הוא מרגיש ומה עובר עליו. כל הורה צריך לעודד את הילד שלו להביע את התחושות והרגשות של באמצעות אומנות ויצירה.

בניגוד למכשירים דיגיטליים וגאדג’טים מתוחכמים שרק גורמים לילד להתבודד, להתכנס בעצמו ולהתנתק מהסביבה, פעילויות יצירה עושות בדיוק את ההיפך ומעודדות אותו לחלוק את הרעיונות, הדעות והמחשבות שלו. 

מקנות כישורים חשובים 

כל פעילות יצירה מאפשרת לילד להחכים, להרחיב אופקים ולרכוש שלל כישורים חיוניים שיעזרו לו בהמשך הדרך.

אפילו כשהילד השובב והסקרן פשוט מנסה לאחוז בעט או בטוש ולקשקש על הנייר, זה עוזר לחזק את שרירי היד שלו ותורם להתפתחות המוטורית והקוגניטיבית שלו.

עם הזמן, הוא לומד כיצד להחזיק את כלי הכתיבה ולהשתמש בו בצורה נכונה בלי לצאת מהדף ומהקווים.

פעילויות יצירה מאפשרות לילד להכיר ולזהות צבעים, צורות ומספרים בדרך כיפית, מעשירה וחווייתית המגבירה את הרצון והמוטיבציה שלו להמשיך ללמוד, להשתפר ולהתפתח. 

עידוד חשיבה יצירתית 

משחקי וערכות יצירה מאפשרים לילד להשתולל עם הדמיון, לנסות ולהתנסות ולהפגין יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

כשהם מציירים או צובעים, הם יכולים לבחור בין אינספור אפשרויות, שילובים ועיצובים שונים ולחשוב מה יעבוד בצורה הטובה ביותר ויקלע לטעם ולהעדפות שלהם. 

פיתוח כישורים חברתיים 

יצירות אומנות עוזרות לנו למצוא שפה משותפת ונקודת חיבור עם אנשים אחרים. ילדים העוסקים בפעילויות יצירה ומלאכת יד יסתקרנו להכיר יצירות של אחרים ללא קשר לגיל שלהם.

זה יעודד אותם להכיר חברים חדשים בעלי תחביב דומה ולשחק יחד איתם. פעילויות יצירה משותפות מאפשרות לילד להתנסות בעבודת צוות, תקשורת והקשבה ושיתוף פעולה- מדובר בכישורים חיוניים להתפתחות חברתית תקינה. 

זמן איכות עם הילד 

פעילויות יצירה הן הדרך המושלמת לבלות זמן איכות עם הילד, להכיר אותו טוב יותר ולשפר את החיבור ביניכם. על הדרך תעשו כיף חיים ותכינו במו ידיכם יצירת אומנות מדהימה.

החוויות הקסומות האלה עם האוצר הקטן שלכם ייחרטו בראשכם לתמיד. 

מדוע יצירתיות כל כך חשובה בחיינו? 

  • יצירתיות הולכת יד ביד עם דמיון! שתי התכונות האלה תומכות, מזינות ומשלימות אחת את השנייה. דמיון ממלא תפקיד מכריע ביכולת לפתור בעיות, לחשוב מחוץ לקופסה ולהצליח בתחומים כמו אומנות, ספרות וקולנוע. יכולת להפגין חשיבה והבעה יצירתית עוזרת להרחיב ולחדד את חוש הדמיון שלנו.
  • יצירתיות עוזרת לילדים להבין בצורה מלאה את עצמם. היא משחקת תפקיד חשוב בהבעה עצמית והיא מאפשרת לילד להבין לעומק את התחושות, הרגשות, השקפות העולם, העדפות אישיות וסלידות.
  • מעבר ליכולת להבין את עצמנו, יצירתיות היא גם דרך יעילה להביע ולהגשים את עצמנו!
  • יצירתיות מחזקת מיומנויות מפתח כמו פתרון בעיות, חשיבה מחוץ לקופסה והתמודדות חיובית עם אתגרים ובעיות.
  • יצירתיות עוזרת לבנות עמידות נפשית! היא עוזרת לנו לבחון ולתקוף אתגרים וקשיים מזווית אחרת, מה שעוזר לנו לדלג מעליהן בקלילות ולמצוא דרך לפתור כל בעיה המפריעה לנו.

כיצד פעילויות יצירה מועילות לילדים בגילאים שונים 

אמא ובת יושבות ליד שולחן עם טושים ודפים לבנים מחייכות

כשהילד מלכלך את הידיים בצבע, דבק ונצנצים במהלך משחק יצירה, קל מאוד לשכוח מהתועלת החינוכית העצומה שלהם. אבל ערכות יצירה הן הרבה יותר ממשחק תמים, אלא כלי חיוני ושימושי במיוחד להתפתחות מלאה ובריאה של הילד.

סקרנים לדעת אילו כישורי חיים חשובים עוזרים לפתח משחקי יצירה עבור ילדים בגילאים שונים? תמשיכו לקרוא ותגלו!

ילדים בגיל טרום בית הספר 

1. פיתוח ותרגול מיומנויות מוטוריות עדינות 

הצורך לאחוז בטוש או במכחול ולהחזיק אותם לאורך זמן במהלך פעילות היצירה עוזר לפתח ולחזק את השרירים האחראיים על ביצוע פעולות יומיומיות בסיסיות כמו כפתור מעיל, קשירת שרוכים, כתיבה וכו’. 

2. עידוד יכולת ספירה וזיהוי דפוסים ותבניות 

האם ידעתם שערכת שזירת חרוזים יכולה לעזור לילד שלכם ללמוד לספור? כן, כן, קראתם נכון. הילד שעסוק בפעילות היצירה ילמד לספור נכון את מספר החלקים הנדרשים לפרויקט מסוים או את כמות השלבים והצעדים בתהליך. 

3. לימוד צורות וצבעים

ערכות יצירה רבות לילדים משלבות בין לימוד להנאה ועוזרות לילד להכיר ולזהות צבעים ומספרים בצורה כיפית וחוויתית!

ילדים בגיל בית הספר 

1. טיפוח חשיבה ביקורתית 

פעילות יצירה דורשת מהילד לתכנן מראש את המוצר הסופי והצעדים הספציפיים שיעזרו ליצור אותו. 

2. פיתוח נחישות, התמדה וחוסן נפשי 

לוקח לא מעט זמן ומאמץ ליצור יצירת אומנות. זה לא תמיד מצליח מהפעם הראשונה ועשוי לדרוש ניסוי וטעייה. פעילויות יצירה מלמדות את הילד שטעות זאת ממש לא מילה גסה.

במקום להיכנע ולהרים ידיים בפני כל קושי ומכשול, חשוב לחפש במהירות פתרון לכל בעיה ולהפיק לקחים מכל שגיאה כדי להשתפר ולהצליח בעתיד. 

3. שיפור מיומנויות קריאה והבנת הוראות 

ילדים מפוזרים ומעופפים המתקשים להתרכז ולהתמקד במשימה מסוימת יצטרכו ללמוד לקרוא ולהבין הוראות כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הכנת היצירה ולצלוח את המשימה בהצלחה.

למרות שלא מדובר בספרים ארוכים, גם לקרוא הוראות עד הסוף ולקלוט מה הם בדיוק רוצים זה הישג לא קטן. 

בני נוער

1. שיפור הביטחון העצמי 

מתבגר שהכין במו ידיו יצירת אומנות מרשימה יוכל להסתובב בראש מורם וחזה נפוח ולנופף בה בפני כל החבר’ה. זה תורם לתחושת המסוגלות העצמית שלו וממלא אותו בתחושת סיפוק, הישגיות וגאווה. 

2. פיתוח דמיון ויצירתיות 

במשחק יצירה תמיד יש כמה דרכים שונות להשיג את התוצאה הרצויה. הם דורשים חשיבה מחוץ לקופסה, גמישות מחשבתית ולמידה תוך כדי תנועה.

בסקר בינלאומי בקרב מנכ"לים של חברות מובילות שנערך על ידי חברת IBM בשנת 2010, 60% מהמשתתפים קבעו שלדעתם יצירתיות היא התוכנה החשובה ביותר עבור מנהיג ומוביל עסקי.

אין דרך טובה יותר מלפתח יצירתיות וחדות מחשבה מאשר להרבות בפעילויות יצירה ומלאכת יד מגיל צעיר. 

3. טיפוח סבלנות 

אנו חיים בעולם דינמי ומהיר המקדש סיפוק מיידי, פתרונות קסם וקיצורי דרך. עם משחקי יצירה זה סיפור שונה לגמרי- הם דורשים המון סבלנות, אורך רוח והתמדה.

טיפים שימושיים לפעילויות יצירה עם ילדים 

אותיות צבעוניות עשויות פלסטלינה מרכיבות את המילה טיפים באנגלית
  • תלכו על משחקי יצירה פשוטים. לא צריך לנסות להתחכם ולהמציא את הגלגל מחדש עם יצירות מורכבות ומסובכות הדורשות יותר מדי שלבים וצעדים מתישים. מהר מאוד הילד שלכם ישתעמם ויאבד עניין. גם מיזם בסיסי ופשוט מספיק מעל ומעבר כדי להעסיק את הילד ולשמח אותו. 
  • תארגנו פינת יצירה ייעודית. במקום להפוך את כל הבית ולהשאיר בלאגן אטומי לאחר כל פעילות יצירה כיפית עם הילד, חשוב להקצות משטח עבודה ייעודי עבור משחקי יצירה. זה יכול להיות שולחן ילדים או השיש במטבח. תחשבו על מקום נגיש ונוח עבור הילד שתוכלו לנקות ולסדר בכלום זמן וללא מאמץ בסוף הפעילות. 
  • אל תשפכו הון תועפות על חומרי יצירה. אתם ממש לא חייבים להוציא סכומים גדולים על אביזרי וחומרי היצירה החדשניים והמתקדמים ביותר. אתם בסך הכול מכינים יצירה עם הילד ולא אומנים מקצועיים שלא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. כדי להוזיל עלויות תוכלו אפילו לחפש מידע באינטרנט כיצד להכין צבעי מים, בצק יצירה ונצנצים ביתיים משלכם, כך שלא תצטרכו לקנות את כל הציוד הזה בחנות. עם קצת דמיון ויצירתיות, תוכלו להכין לבד יצירות מופת מדהימות מחומרים נגישים שיש לכם בבית. 
  • תוודאו שהילד שלכם לובש בגדים מתאימים לפני הפעילות. לפני שאתם יוצאים לדרך, תוודאו שהילד שלכם אינו לובש חולצה לבנה וחגיגית. הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהוא ילכלך ויכתים את הבגד האהוב עליו בזמן הפעילות. 
  • משחק עם צבעי אצבע זה תמיד כיף חיים. אל תפחדו לתת לתינוק שלכם ללכלך את הידיים עם צבעי אצבע איכותיים ורחיצים. קשה למצוא ילד שלא ייהנה לעוף על כנפי הדמיון ולשחק עם הצבעים האלה כאוות נפשו ללא חוקים וכללים נוקשים. 
  • אל תציבו מגבלות זמן. תאפשרו לילד להשלים את היצירה, לא משנה כמה זמן זה לוקח בלי להאיץ ולדחוק בו כל הזמן. זה יהרוס את כל החגיגה ויוציא לו את הרוח מהמפרשים. 
  • לא צריך להיות צמודים לילד כל הזמן ולעקוב אחר כל צעד שלו. מדובר באחת מהמשימות הקשות והמאתגרות ביותר עבור כל הורה שרגיל לשלוט בתהליך ולחלק הוראות לילד. תנו לו מרחב וחופש פעולה ותאפשרו לו לעבוד על היצירה באופן חופשי ועצמאי בדרך שלו בלי שתכוונו כל צעד שלו. זה רק יחנוק את היצירתיות שלו ויוציא את כל הכיף מהעניין. 
  • תקחו חלק פעיל! במקום לשבת ולצפות מהצד, אתם מוזמנים להצטרף לחגיגה ולשחק יחד עם הילד שלכם. תתחברו לילד הפנימי שלכם, קחו טוש או צבע ותנו דרור ליצירתיות שלכם. תנו דוגמה אישית לילד שלכם, ברגע שהוא יראה עד כמה אתם שמחים ונהנים מהתהליך, גם הוא ידבק בהתלהבות שלכם. 
  • תרעיפו שבחים ומחמאות על הילד ותציגו לראווה את היצירה שהוא הכין. תגרמו לו לעוף על עצמו ולחוש גאווה וסיפוק מיצירת האומנות שהוא הכין בכוחות עצמו. זה יגביר את הרצון והמוטיבציה שלו לחזור על הפעילות הזאת בעתיד ולעשות כמיטב יכולתו כדי להשתפר ולהצטיין. ילדים אוהבים לראות את פרי העבודה הקשה שלהם, לכן תתלו את היצירה שלו במקום בולט ותדגישו בפניו עד כמה אתם גאים בפיקאסו הקטן שלכם. אתם יכולים להשוויץ ביצירת המופת ברשתות החברתיות, לשלוח תצלום שלה לבני משפחה או לתלות אותה על הקיר. תארגנו קיר תצוגה לכל היצירות של האומן הקטן שלכם- זה ימלא אותו בהמון אושר וסיפוק. 
  • תנו לילד לבחור במה לשחק. אל תכריחו את הילד לעסוק בפעילות שהוא לא מתחבר אליה, תתחשבו בתחומי העניין, בטעם ובהעדפות שלו ותעודדו אותו לעשות את מה שהוא אוהב. 
  • תאספו את כל הילדים יחד לפעילות משותפת. אם לגוזל הקטן שלכם יש אחים ואחיות, תבקשו מהם להצטרף למשחק היצירה ולקחת חלק בפעילות. ילדים אוהבים לעזור וחשוב לערב אותם כמה שיותר בכל שלבי התהליך. עבודת הצוות רק תעשיר את החוויה ותהפוך אותה להרבה יותר מהנה. 
  • האינטרנט הוא מקום נפלא למצוא רעיונות והשראה לפעילויות יצירה חדשות. הרשתות החברתיות מפוצצות בטונות של רעיונות ייחודיים ויצירתיים למשחקי יצירה שונים לכל גיל, טעם והעדפה. תוכלו למצוא סרטונים מפורטים שידריכו אתכם צעד אחר צעד איך ליצור יצירות אומנות מגניבות. תערכו רשימה של כל הרעיונות שאתם מתחברים אליהם ותנסו לגוון, לאלתר ולנסות דברים חדשים. 
  • והכי חשוב- אל תשכחו ליהנות! זה כל הקטע במשחקי יצירה והמטרה שלשמה התכנסנו כאן. גם אם לא הכול זורם בצורה חלקה על פי התוכניות והציפיות שלכם- לא צריך להתאכזב ולהתבאס. גם אם לא הצלחתם להכין עם הילד יצירת מופת מושלמת ונטולת פגמים, זה ממש לא נורא. מעבר לתוצאה הסופית, מה שבאמת חשוב זאת החוויה עצמה, זמן האיכות שאתם מבלים עם הילד והזיכרונות המשותפים שאתם יוצרים. בכל הנוגע ליצירה עם ילדים, אין דרך אחת נכונה לעשות דברים או חוקים נוקשים שאסור לזוז ולסטות מהם במילימטר. כל עוד אתם והילד שלכם שמחים ונהנים מהחיים- שיחקתם אותה!

שאלות ותשובות 

בחורה לבושה סוודר אדום מחזיקה סימן שאלה לבן וחושבת על רקע תכלת

כיצד משחקי יצירה תורמים ומועילים להתפתחות הילד?

ערכות יצירה עוזרות לפתח ולשפר תאום עין- יד, ריכוז ודיוק ומיומנויות מוטוריות עדינות. העבודה עם חומרי יצירה שונים חושפת את הילד בפני מגוון רחב של צורות, צבעים ומרקמים ומלמדת אותו להכיר ולזהות אותם.

ערכות יצירה מעודדות את הילד לשחק, להתנסות ולחשוב מחוץ לקופסה בדרך משעשעת וחוויתית ובסביבה רגועה ונינוחה. 

כיצד ערכות יצירה תורמות להתפתחות החברתית של הילד?

באמצעות משחקים מהסוג הזה הילדים מכירים יצירות ופריטי אומנות שונים ולומדים להעריך אותם ולהתפעל מהם.

הם מתנסים בתכנון ועיצוב של יצירות שונות ומפגינים שיפוטיות, חשיבה ביקורתית ויכולת לפתור בעיות. הם לומדים לחשוב ולהתנהג כמו מעצבים ואומנים ולעבוד בצורה חכמה, יצירתית ומחושבת. 

האם ילד קטן יצליח להכין במו ידיו יצירת אומנות?

בלי שום בעיה. תוכלו למצוא ערכות יצירה לילדים בכל הגילאים. חלק מהן אינן דורשות כל ידע, רקע וניסיון מוקדם ומגיעות עם הוראות שימוש מפורטות או איורים ותרשימים המדגימים איך כל העסק עובד.

כל משחק יצירה מאפשר לילד שלכם להפגין דמיון ויצירתיות ולהשתמש בכישורים מסוימים כדי להביע סיפור ייחודי ולהכין במו ידיו יצירת אומנות משלו. 

האם חייבים לעזור לילד עם כל יצירה שהוא מכין?

זה תלוי בסוג היצירה, גיל הילד ורמת המיומנות שלו. ייתכן שבתחילת הדרך תצטרכו להכווין ולהדריך את הילד, אבל חשוב שלא תעשו הכול במקומו ותאפשרו לו להשתפשף ולהתנסות בעבודה עם הערכה באופן עצמאי.

בחלק מהמקרים תוכלו להכין את יצירת האומנות ביחד ולבלות זמן איכות עם הילד. אל תשכחו לשמור כל יצירת מופת שהאומן הקטן הכין במו ידיו ותנסו לתעד את ההתרגשות, ההתלהבות והריכוז האדיר שלו במהלך העבודה על עוד יצירת אומנות מושקעת. 

מדוע משחקי יצירה משמחים את הילד?

משחקי יצירה שימחו דורות רבים של ילדים שהעבירו איתם שעות רבות של כיף והנאה. אז מאיפה נובעת העוצמה האדירה של משחקי יצירה ואיך אפשר להסביר את היכולת המופלאה שלהם לשפר את מצב הרוח שלנו ולעשות לנו טוב על הלב? המדענים מסבירים שסוד הקסם של משחקי יצירה הוא שהם גורמים לנו לזרום עם הרגע ,לשכוח מכל דבר אחר ולהתרכז בעבודה על היצירה.

אנחנו כל כך שקועים ומרוכזים בתהליך היצירה שאנו שוכחים מכל הצרות, הבעיות, הדאגות והתוכניות לעתיד ולא שמים לב שהזמן עובר. לכן מדובר בדרך המושלמת לנקות את הראש ולהתמלא ברוגע, נחת ושלווה.

השורה התחתונה 

ילדה בחולצה וורודה מחזיקה את הידיים בצורת לב מעל העין אצבעות צבועות דשא

גם בעידן הדיגיטלי שבו הילדים מוקפים בגאדג’טים ומכשירים חכמים מגיל אפס, אין תחליף לקסם הייחודי של משחקי יצירה שמכניסים המון צבע, הנאה וסיפוק לחיי הילד.

אין ספק שלאינטרנט, לסמארטפונים ולמחשבים יש תפקיד חשוב בחיינו, אבל זה ממש לא אומר שזמנן של ערכות יצירה ומלאכת יד חלף והן כבר לא רלוונטיות יותר.

הן מאפשרות לפעוט להעסיק את עצמו, להתפתח, להעביר את הזמן עם תועלת והכי חשוב ליהנות בלי לבהות במסך כל היום. הוא יוכל להפעיל את האצבעות הקטנטנות שלו, לגלות כישרונות חבויים, להביע את עצמו וליצור במו ידיו יצירות מופת מדהימות.

משחקי יצירה הם הרבה יותר מדרך יעילה למלא את הזמן בלי לצאת מהבית ולעזוב את המזגן, הם עוזרים לילד לפתח ולתרגל כישורי חיים חיוניים שהם יזדקקו להם בחייהם הבוגרים והעצמאיים.

כדי שהילד יפיק את מירב התועלת וההנאה ממשחק היצירה שרכשתם עבורו, חשוב להתחשב בגיל, בתחומי העניין, בטעם ובהעדפות שלו ולבחור בקפידה ערכה איכותית ועמידה שתקלע לצרכים ולהעדפות שלו.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך הקנייה המפורט הזה יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת במשחק היצירה המושלם עבור הילד שלכם ויחסוך לכם המון ספקות, התלבטויות ואכזבות!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן