סיר טיגון ללא שמן: 8 סירי טיגון מומלצים לשנת 2024

אם אתם מנסים לשמור על המשקל או על הבריאות, הגעתם למקום הנכון! סיר טיגון ללא שמן הוא הפתרון המושלם לחסוך בשמן ובהשפעות השליליות שלו על הגוף שלנו.

בדקנו וסיננו עשרות מוצרים שונים כדי למצוא את סירי הטיגון ללא שמן הכי טובים שיש היום בשוק.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
השורה התחתונה
חברת פיליפס מביאה לכם לא רק את הדרך אלא גם את הפתרון! מוצר שיאפשר לכם להמשיך ליהנות מהאוכל שאתם אוהבים, לשמור על הבריאות וגם על המשקל.
יתרונות
אין צורך בחימום מוקדם
מתפרק וקל לניקוי
דפנות חיצוניות מבודדות חום לבטיחות
חסרונות
לא זול
תמורה מושלמת למחיר
TEFAL EY401815
TEFAL
EY401815
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
בסיר הטיגון הזה תוכלו לבשל, לטגן, לצלות ואפילו לאפות במינימום שמן ומינימום ריח ומאמץ. רק כף שמן אחת ל-1 ק"ג של צ'יפס, נשמע הזוי נכון?
יתרונות
הפעלה דיגיטלית
כולל 8 מצבי בישול + מצב ידני
אפשרויות חימום ושמירה על חום
חסרונות
מספיק לכ-4 מנות
איכות במחיר שפוי
Philips AirFry Compact HHD9252
Philips AirFry Compact HHD9252
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הדגם הזה פועל בטכנולוגיית Rapid Air שיוצרת סירקולציה מהירה של אוויר, התוצאה היא מזון טעים וקרנצ'י יותר ב- 90% פחות שמן, תוך שמירה על טעם טעים ועסיסי.
יתרונות
פריכות מושלמת עם עד 90% פחות שומן
כולל אפליקציה עם מתכונים שכתבו מומחי תזונה
מאפשר לטגן, לאפות, לצלות ואפילו לחמם מחדש
חסרונות
כמות מוגבלת

הדירוג הזה מחולק ל-2 חלקים, בחלק הראשון תוכלו לראות את 8 הדגמים הכי טובים שמצאנו לשנת 2024. כל הדגמים האלה נבחרו בקפידה מתוך המון דגמים אחרים, לפי פרמטרים של איכות, קשיחות, ביצועים וכמובן – מחיר.בחלק השני, תמצאו מדריך קנייה מקיף לסירי טיגון ללא שמן, כדי שגם אתם תדעו איך לבחור את הדגם המושלם עבורכם.

אז אחרי שהתחממנו, בואו נכיר את..

8 סירי טיגון ללא שמן הכי טובים לשנת 2024

1

Philips HD9652

הבחירה המנצחת
הבחירה שלנו
חברת פיליפס מביאה לכם לא רק את הדרך אלא גם את הפתרון! מוצר שיאפשר לכם להמשיך ליהנות מהאוכל שאתם אוהבים, לשמור על הבריאות וגם על המשקל.
יתרונות
  • אין צורך בחימום מוקדם
  • מתפרק וקל לניקוי
  • דפנות חיצוניות מבודדות חום לבטיחות
  • טכנולוגיה להסרת שומן
חסרונות
  • טיימר מקסימלי 60 דקות

גם לכם יצא פעם להחליט שממחר אתם מתחילים לאכול בריא יותר כדי לרדת במשקל? אצל רובנו זה מחזיק לתקופה, לפעמים ארוכה יותר, לפעמים ארוכה פחות. אולי מהסיבה שקשה לשמור על התפריט מגוון ומעניין מספיק בשביל להפוך את זה לדרך חיים ולא רק דיאטה כדי לרדת במשקל, או אולי בגלל התפיסה שאוכל בריא לא יכול להיות גם טעים.

תוכלו להכין סוגים שונים של מאכלים בדרכי הכנה שונות (טיגון, אפיה, גריל וצלייה) עם מעט מאוד שמן ומעט מאוד מאמץ. לעומת צ'יפסר, תנור בנוי או מחבת הוא מתחמם מהר ולא דורש הפעלה מראש.

נקודות לשיפור:

הנפח של הסיר הוא קטן יחסית, 1.4 ליטר, זה יעשה את העבודה לזוג או משפחה קטנה אבל לא יותר מזה.

השורה התחתונה
סיר טיגון ללא שמן שמתאים להכנה של הרבה מאוד סוגי מזון. משתמשים מדווחים שהוא מבשל יותר מהר וטוב מתנור ומטגן בצורה מעולה ללא ריח וללא אדים. מומלץ מאוד להכנה של ירקות אפויים – כל זה עם שימוש בכמויות מזעריות של שמן, כי קודם כל הבריאות.
2

TEFAL EY401815

מחיר משתלם
תמורה מושלמת למחיר
בסיר הטיגון הזה תוכלו לבשל, לטגן, לצלות ואפילו לאפות במינימום שמן ומינימום ריח ומאמץ. רק כף שמן אחת ל-1 ק"ג של צ'יפס, נשמע הזוי נכון?
יתרונות
  • קל ונוח לניקוי
  • הפעלה דיגיטלית
  • מינימום שמן וריח
  • כולל 8 מצבי בישול + מצב ידני
  • אפשרויות חימום ושמירה על חום
חסרונות
  • כבד יחסית – 4.2 ק"ג
  • מספיק לכ-4 מנות

9 מתוך 10 אנשים אוהבים צ'יפס, העשירי שקרן. להכין צ'יפס בבית זה פשוט אסון, כמויות עצומות של שמן, נצח עד שהוא מתחמם וכשזה סוף סוף קורה צריך להניח חתיכה אחת בשיא הזהירות ולרוץ לתפוס מחסה למקרה שסיר השמן יחליט שהוא הר געש.

חלק מכם אולי התקדם לצ'יפסר שהוא קצת פחות מלכלך ומתחמם מהר מאוד אבל עדיין משאיר אתכם עם מוצר כבד ומסורבל וכמויות עצומות של שמן שפשוט מתבזבז, בלי לדבר על כמויות לא קטנות באוכל שלכם. והריח? בהתחלה מעורר תיאבון ואחר כך של פלאפלייה באזור מפוקפק. לחברת טפאל יש את הפתרון המושלם בשבילכם ואפילו לא תרגישו בהבדל.

המוצר הזה פועל בטכנולוגיית 3D AIR PULSE שפותחה על ידי חברת טפאל כדי לעשות את האוכל שלכם בריא יותר.המיכל בנפח של 2.8 ליטרים ותוכלו לבשל בו עד 0.8 קילוגרם (שזה בערך 4 מנות), לבחור מבין 7 מצבי בישול או לבחור בעצמכם את הטמפרטורה בין 60 ל-200 מעלות ולכוון את זמן הבישול עד 60 דקות.

ההפעלה היא באמצעות מסך מגע גדול ונוח לשימוש. תוכלו גם לפרק את כל החלקים ולהכניס למדיח והוא גם כזה קומפקטי שתוכלו לאחסן אותו בכל מקום.

נקודות לשיפור:

המיכל מספיק רק ל-4 מנות, זה לא מספיק למשפחה גדולה. אולי רק להכנת צ'יפס שאפשר לשים עוד לבישול במהלך הארוחה ולא לארוחות שמחולקות למנות. עוד חיסרון הוא שהמסך דיגיטלי ויכול לא לפעול כמו שצריך אם הידיים רטובות, מה שקורה הרבה כשאנחנו במטבח. הוא בכללי חשוף יותר לתקלות מאשר מוצרים מכניים.

השורה התחתונה
הסיר החשמלי הזה הוא מוצר מעולה למי שרוצה לאכול בריא או למי שכבר שם. הוא אמנם קטן אבל די כבד ויהיה יותר נוח להשאיר אותו על השיש ולא להזיז אותו כל הזמן. אפשר להכין איתו כמעט הכל וכמעט בלי התעסקות אבל בהחלט צריך לקחת בחשבון שבשימוש אחד תוכלו להכין רק 4 מנות ואם יש לכם משפחה גדולה זה יהיה פחות נוח.
3

Philips AirFry Compact HD9252

איכות במחיר שפוי
איזון בין מחיר לאיכות
הדגם הזה פועל בטכנולוגיית Rapid Air שיוצרת סירקולציה מהירה של אוויר, התוצאה היא מזון טעים וקרנצ'י יותר ב- 90% פחות שמן, תוך שמירה על טעם טעים ועסיסי.
יתרונות
  • פריכות מושלמת עם עד 90% פחות שומן
  • כולל אפליקציה עם מתכונים שכתבו מומחי תזונה
  • מאפשר לטגן, לאפות, לצלות ואפילו לחמם מחדש
  • כולל בקרת זמן וטמפרטורה מתכווננת
  • חלקים הנשלפים ניתנים לשטיפה במדיח כלים
חסרונות
  • מגיע לא צג הפעלה
  • מספיק לכ-4 מנות בלבד

אם החלטתם לרכוש סיר טיגון ללא שמן ביתי, הסיר הזה הוא ללא ספק הדגם שכדאי לכם לסמן ראשון ברשימת האפשרויות שלכם. דגם במיוחד מבית היוצר של: Philips האיכותית שמזוהה עם סטנדרטים לאיכות גבוה.

הוא מגיע בהספק של 1400 וואט ומאפשר טיגון, אפייה, צלייה ובישול מגוון רחב של מאכלים. טכנולוגיית Rapid Air יוצרת סירקולציה מהירה של אוויר והתוצאה היא אוכל טעים וקרנצ'י יותר, עם 90% פחות שמן. הבישול מתבצע תוך שמירה על טעם טעים ועסיסי. הוא מתאים למאכלים כמו עוף, דגים, ואפילו ירקות.

יש למוצר אפליקציה שמאפשרת לשמור את המתכונים ותוכניות הבישול המועדפים עליכם ולמצוא מאות מתכונים מעוררי תיאבון טעימים, בריאים ומהירים להכנה שתוכלו להכין עם הסיר הזה. את המתכונים באפליקציית NutriU כתבו מומחי תזונה לבישול יומיומי.

בנוסף, תוכלו למצוא באפליקציה המלצות יומיות למתכונים שמתאימים להעדפות שלכם ושל המשפחה שלכם. ככל שתשתמשו יותר ב- NutriU, כך הוא יכול להתאים טוב יותר רעיונות למתכונים שיתאימו עבורכם. תוכלו גם לקבל השראה מטבחים אחרים ולעקוב אחרי אנשים עם טעמים דומים.

הסיר הזה מגיע עם הטיימר משולב שמאפשר לקבוע זמני בישול של עד 60 דקות. בסוף הטיימר שהוגדר המכשיר ייכבה
ויתריע לכם שהואכל מוכן. יש לו בקרת טמפרטורה מתכווננת שמאפשרת להגדיר מראש את הגדרת החום הטובה ביותר לסוג המזון עד 200 מעלות.

לסלסלת הטיגון יש ציפוי טפלון לניקוי קל, כל החלקים הנשלפים ניתנים לשטיפה במדיח כלים. אם תבחרו להתחיל לטגן בסיר טיגון באוויר הבית שלכם יהיה חופשי מריח הטיגון העמוק והאוכל בריא הרבה יותר.

נקודות לשיפור

המכשיר הזה אמנם משוכלל במיוחד אבל מתאים לבישול של עד כ-4 מנות ובלבד ופחות יעשה את העבודה בשביל משפחות גדולות או בשביל מי שרוצה להכין כמות גדולה של מזון מראש.

השורה התחתונה
בעזרת הסיר הזה תוכלו להנות מצ'יפס חום זהוב ופריך, חטיפים, עוף טעים ועוד, הכל מוכן בטמפרטורה הנכונה לפרק הזמן האידיאלי. תוכלו להשתמש באפליקציה כדי למצוא מתכונים טעימים, בריאים ומהירים, זה יאפשר לכם לגוון בסוגי המזון ולהתמיד באורח החיים הבריא.
4

Ninja AF163

דיוק מושלם
רמה אחת מעל
בטוח כבר שמעתם את השם בכל מקום, Ninja היא אחת החברות המוכרות והנמכרות ביותר בתחום. המותג הפופולארי הזה מזוהה עם מוצרים בסטנדרט ואיכות גבוה, מערכות משוכללות ומחירים נגישים באופן יחסי.
יתרונות
  • נפח של 5.2 ליטרים
  • סלסילה בציפוי קרמי מיוחד עם קיבולת של 4 ק"ג
  • כפתורים נוחים לתפעול
  • כולל 4 תוכניות בישול עם אפשרות שליטה ידנית על זמן הבישול והטמפרטורה
  • כולל חוברת מתכונים בעברית
חסרונות
  • יקר יחסית

החברה משווקת מבחר גדול ומגוון מאוד של מכשירים איכותיים, משוכללים ובעלי יכולות ביצוע מצוינות. כשמדובר במכשירים מומלצים, שום רשימה לא תהיה שלמה בלי דגם אחד לפחות של החברה המצוינת הזאת. הדגם הזה יאפשר לכם להכין את כל המאכלים האהובים עליכם במינימום זמן ומאמץ עם עד 75% פחות שמן וגם הרבה פחות רגשות אשמה.

הנינג'ה הזה מגיע עם הספק של 1750 וואט ומציע נפח גדול של 5.2 ליטר, יש לו מיכל נשלף וסלסילה עם ציפוי קרמי מיוחד. כל החלקים מתפרקים בקלות וניתנים לשטיפה נוחה במדיח כלים. אם כל זה לא מספיק, תקבלו גם חוברת מתכונים בעברית עם מתכונים טעימים במיוחד שרק יגמרו לכם לרצות להמשיך לבשל איתו עוד ועוד.

ההפעלה של המכשיר היא באמצעות כפתורים לחיצים שמאפשרים לעבור בין 4 תוכניות בישול שניתנות לתכנות ויש גם אפשרות לשליטה ידנית בזמן הבישול על זמן הבישול והטמפרטורה. הדגם הזה מאפשר מגוון עצום של מאכלים טעימים ובריאים יותר ואפילו יחסוך לכם זמן.

תכנית AIR FRY- מעניקה מרקם זהוב וקריספי מבלי להשתמש בהרבה שמן. תכנית ROAST- נועדה להכנת תבשילים, ירקות צלויים ועוד ללא צורך בתנור. REHEAT- מאפשרת לחמם מחדש שאריות פיצה, מטוגנים, בשרים ועוד לפריכות מושלמת. תכנית DEHYDRATE- מסירה לחות ונוזלים מהמזון ומאפשרת הכנת פירות יבשים תוצרת בית, צ'יפס צמחוני ועוד.

נקודות לשיפור

מעבר למחיר היה לא פשוט למצוא לו חסרונות. אחת התקלות שאפשר אולי לצפות אותה מראש היא עם כפתורי המגע שעלולים להתחיל לזייף עם הזמן, במיוחד אם לא מקפידים לגעת במכשיר אך ורק עם ידיים נקיות (בנינו, די קשה להתחייב על זה בזמן שמבשלים). החדשות הטובות הוא שהמוצר הזה מגיע מבית טוב וגם עם שנתיים אחריות.

השורה התחתונה
סיר הטיגון הזה מציע מגוון רחב של אפשרויות ואיכות מעולה, הוא יאפשר לכם להכין בקלות את המאכלים האהובים עליכם ועל המשפחה שלכם במינימום זמן, מאמץ ושמן. המחיר שלו יחסית גבוה אבל הוא נותן תמורה מעולה למחיר.
5

Hemilton HEM 2130

פשוט מושלם
שווה את ההשקעה
הדגם הזה מבית חברת המילטון הוא קטן, קטן, אבל יש בו המון! הוא מגיע עם תכולה קטנה יחסית ויכול להיות מושלם לסטודנטים או זוגות.
יתרונות
  • כולל 8 תכניות בישול לסוגי מזון שונים
  • לוח פיקוד דיגיטלי עם לחצני מגע
  • הגנה מפני התחממות יתר
  • רגליות גומי למניעת החלקה
חסרונות
  • תכולה של 2 ליטרים בלבד
  • אין טיימר כיבוי אוטומטי

הוא מגיע עם הספק של 1400 וואט ונועד לטיגון באוויר חם ללא שמן. גם אם אין לכם הרבה זמן או ידע בבישול, תוכלו להכין בעזרתו אין ספור מאכלים טעימים ללא מאמץ ובשיא המהירות ללא התעסקות מיותרת. הוא מגיע עם מיכל נשלף בנפח של 2 ליטרים, זאת כמות קטנה יחסית אבל היא לגמרי תספיק ליחיד או זוג לארוחה מפנקת.

לוח הפיקוד הדיגיטלי עם לחצני המגע מאפשר לבחור בין מגוון רחב של 8 תוכניות שיאפשרו לכם להכין מגוון רחב של מאכלים שונים ובריאים יותר גם אם אין לכם הרבה זמן פנוי. .הסלסלה הפנימית מתפרקת והמכשיר קל ונוח לניקוי. יש לו רגליות גומי בתחתית לשמירת היציבות ומניעת החלקה וגם מנגנון הגנה בפני התחממות יתר שישמור על הבטיחות שלכם ועל חיי המוצר.

נקודות לשיפור

הדגם הזה מגיע בתכולה קטנה יחסית של 2 ליטרים, זה יכול לתת מענה טוב לארוחה של עד 2 אנשים אבל לא יתאים בשביל משפחה גדולה.

השורה התחתונה
הסיר הזה מגיע עם מגוון רחב של תוכניות בישול, צג דיגיטלי וגם מנגנון בטיחות. הוא יכול לתת מענה מושלם ליחידים או זוגות שמחפשים לחסוך זמן בבישולים ועדיין לאכול בריא יותר.
6

Chromex AF-674

לחיות מחוץ לקופסא
מוביל בתחומו
המכשיר העוצמתי הזה יאפשר לכם להכין צ'יפס, שניצלים ומאכלים פריכים אחרים עם עד 90% פחות שמן ומאכלים נוספים ללא תוספת שמן בכלל.
יתרונות
  • פועל בטכנולוגית Air Fryer
  • עד 90% פחות שמן ואפילו ללא שמן בכלל
  • מיכל בישול NON-STICK
  • סל טיגון נשלף לניקוי מהיר
  • כולל 7 תוכניות בישול, טיימר וכיבוי אוטומטי
  • נפח גדול של 4 ליטר
חסרונות
  • מעט יקר

הדגם הזה עוצמתי במיוחד, הוא מגיע עם הספק של 1300 וואט, יש לו צג LED דיגיטלי שמראה את זמן הפעולה ועוצמת הטמפרטורה. הוא מגיע עם 7 תכניות שונות וטווח טמפרטורה הוא בין 80 ל-200 מעלות צלזיוס. תוכלו להכין בעזרתו מגוון עצום של מתכונים שונים בריאים וטעימים.

הסיר הזה מגיע עם מגירת בישול בנפח של 4 ליטרים וסלסלה נשלפת בנפח של 3 ליטרים. המיכל הנשלף מאפשר להכין עד 500 גרם של מזון קפוא. בנוסף, יש לו טיימר דיגיטלי עם זמן מרבי של 60 דקות, בסיום הזמן שהוגדר תישמע התראה והמכשיר יכבה באופן אוטומטי.

הייתרון הכי גדול שיש לו הוא פילטר אינטגרלי שדואג לסנן את האוויר שהמכשיר פולט ומונע מריחות טיגון להתפזר בכל ברחבי הבית. יש לו רגלי גומי בתחתית לשמירה על יציבות המכשיר וגם חלל פנימי לאיחסון הכבל, זה מאפשר לאחסן אותו בקלות ובצורה מסודרת במידה והוא לא בשימוש.

נקודות לשיפור

החיסרון היחיד שמצאנו בדגם הזה הוא הטיימר האוטומטי, הזמן המקסימלי שהוא מציע הוא של שעה אחת בלבד, לאחר מכן המכשיר יכבה לבד. במידה ואחרי שעה האוכל עדיין לא יהיה מוכן ולא תשמעו את הצליל של הטיימר המזון פשוט לא ימשיך להתבשל.

רוב המאכלים לא דורשים זמן בישול ארוך יותר ממה שהטיימר מציע, אם אתם מתכננים לבשל מאכלים עם משך זמן ארוך יותר כדאי להישאר בקרבת המכשיר או להגדיר תזכורת נוספת שבטוח תשמעו.

השורה התחתונה
סיר הבישול הזה מעט יקר יותר מדגמים דומים שזמינים בשוק אבל הוא מציע נפח בישול מעט גדול יותר מהדגמים הדומים, מגוון של 7 עוצמות טמפרטורה שונות ועוד כמה תכונות מועילות ומתקדמות שהופכות אותו לשווה את ההשקעה.
7

Hyundai HARC-03AD1

מה עוד אפשר לבקש?
מתאים לכולם
הדגם הזה מושלם לאידוי אורז וירקות, הוא מתאים גם לבישול. הוא מגיע בנפח גדול במיוחד שיאפשר לכם לבשל כמות גדולה של מזון עם כמות קטנה מאוד של שמן!
יתרונות
  • יכול להכיל עד כ-1.2 ליטר
  • מיכל בישול נשלף ומצופה בטפלון
  • כולל מגש אידוי נשלף
  • מגיע עם חוברת מתכונים
  • זול
חסרונות
  • מגיע ללא טיימר
  • אין צג הפעלה
  • לא מתאים לטיגון

טכנולוגיית הטיגון ללא שמן הפכה את התזונה הבריאה לנגישה, זמינה ובעיקר זולה מתמיד. באופן כללי מכשירי, סיר טיגון ללא שמן מגיעים בטווח מחירים נגיש לחלוטין, וגם רכישה חסכונית יחסית תספק לכם מכשיר איכותי שיבצע את העבודה.

הדגם הזה יכול להתאים במיוחד למשפחות גדולות, הוא מכיל עד כ-1.2 ליטר ויאפשר לכם להכין כמויות גדולות של מזון. הדגם הוא זול אבל הוא בנוי היטב ועושה עבודה מעולה, הוא מספק תוצאות מצוינות מבחינת טעם ומרקם.

הוא מגיע עם מיכל מצופה טפלון שנשלף ומאפשר שטיפה קלה ונוחה. הוא מגיע גם עם מגש אידוי נשלף, כוס מדידה, כף הגשה וגם חוברת מתכונים שתתן לכם רעיונות וכיוונים למאכלים שתוכלו להכין בסיר הזה. יש לו מצב מעבר אוטומטי לשמירת חום ונוריות חיווי של בישול/שמירת חום.

אחת האפשרויות הכי חשובות שיש לדגם הזה הוא מנגנון בטיחות שישמור על המכשיר והכי חשוב, גם עליכם במצב של שימוש לא ראוי. זה מנגנון חשוב שאין ברוב המוצרים הדומים בשוק.

נקודות לשיפור

הדגם הזה ממש בסיסי, הוא מגיע ללא טיימר, ללא צג הפעלה דיגיטלי ואין לו אפשרויות מתקדמות במיוחד. הוא מאפשר בישול ואידוי וניתן להכין איתו מאכלים בסיסיים כמו אורז וירקות מאודים ותבשילים. הוא פחות יעשה את העבודה למטרות של טיגון ללא שמן.

השורה התחתונה
אם אתם מחפשים פתרון טוב לבישול או אידוי של כמויות גדולות של מזון ולא רוצים לבזבז מאות שקלים על מוצר שמציע יותר ממה אתם צריכים, הדגם הזה יתאים לכם בול!
8

Kenwood HFP30

דגם מוביל
בחירה מצוינת
את חברת Kenwood כולנו מכירים, ענקית החשמל הזו היא מותג עולמי פופולארי במיוחד שללא כל ספק מובילה בכל הקשור בחדשנות וטכנולוגיה ויש לה מוניטין מצוין. מוצרי חשמל מבית קנווד הם בהחלט רכישה בטוחה.
יתרונות
  • קיבולת של 3.8 ליטר 1.7 ק"ג
  • מיכל פנימי גדול נשלף
  • בישול צליה וטיגון עם כף שמן אחת
  • צג LCD נוח לשימוש
חסרונות
  • יקר יחסית
  • המסך עלול לא לעבוד כראוי אם לוחצים עליו עם ידיים לא נקיות

הוא מגיע בעיצוב חתיכי במיוחד, עם צג LED נוח לשימוש. אבל הוא לא רק יפה! הוא גם אופה, מטגן, צולה וגם אופה על מצב גריל. תוכלו לבחור בין אפשרויות לשימושים שונים כמו: צ'יפס, סטייק, עוף, דגים, צלי, מאפים, ירקות ועוד. הדגם הזה יאפשר לכם לבשל, לצלות ולטגן עם כף שמן אחת בלבד!

הקיבולת שלו היא 3.8 ליטר, שזה 1.7 ק"ג והמיכל הפנימי גדול נשלף, ידית האחיזה שלו לא מתחממת (ידית קרה) והיא נוחה לאחיזה. טווח הטמפרטורות שלו הוא בין 80 ל-200 מעלות ויש לו גם טיימר הפעלה דיגיטלי של עד 60 דקות עם כיבוי אוטומטי בסוף הזמן שהוגדר.

נקודות לשיפור

המחיר שלו גבוה יחסית לדגמים דומים וזה לא יתאים לכל אחד. מעבר לזה, חשוב לקחת בחשבון שלמרות שמסך המגע נוח לתפעול הוא עלול לא לפעול כראוי במידה ולוחצים עליו עם ידיים לא נקיות בזמן הבישולים.

השורה התחתונה
סיר הטיגון ללא שמן הזה של חברת קנווד הוא דגם מושקע ודרושה השקעה כדי להתפנק עם כל היתרונות של הדגם הזה, הוא עולה לא מעט בהשוואה לדגמים אחרים. המכשיר הזה ללא ספק יקר ביחס לשאר סירי הטיגון, אבל האיכות שלו לגמרי שווה את ההשקעה.

מדריך קנייה: איך לבחור סיר טיגון ללא שמן?

שני נשים עומדות ליד לוח שעם אילוסטרציה של מדריך קנייה

הצעד הראשון לאורח חיים בריא יותר הוא ללא ספק שינוי בהרגלי האכילה, אבל המעבר לתזונה נכונה הוא אתגר לא פשוט בכלל. הטיפ הראשון שלנו הוא קודם כול לקחת אוויר ולהירגע: שינויים קיצוניים הם המתכון הבטוח לכישלון – כוח ההרגל חזק הרבה יותר מכוח הרצון שלכם.

הטיפ השני שלנו הוא לתכנן תהליך איטי ומדוד שיאפשר לכם להטמיע הרגלים חדשים ונכונים באופן הדרגתי – כי כוח ההרגל הוא המתכון להצלחה.

הצעד הראשון כאמור, הוא שינוי הרגלי האכילה והמעבר לתזונה בריאה יותר, וגם כאן התהליך יהיה איטי ובשלבים. מיפוי מהיר של סוגי המזון שאנו צורכים ומבנה הארוחות שלנו יציף בקלות את הנקודות הפרובלמטיות ויאפשר בקרת צריכה אפקטיבית.

בהתחשב באורח החיים המודרני ובהיקף הצריכה של המזון המהיר וטכניקות הבישול הנפוצות כנראה שגם אתם כמו רובנו חוטאים בעיקר בצריכת כמויות גבוהות של שומן טרנס ושומן רווי. שינוי הרגלי התזונה והמעבר לצריכה בריאה יותר בהחלט ידרוש מכם הפחתה משמעותית בצריכת השומנים המזיקים, אבל אל חשש! השינוי לא קשה כמו שהוא נשמע ואפילו לא דורש וויתורים כואבים.

ניקח לדוגמה שתי מנות פופולריות ועתירות שומן במיוחד: שניצל וצ'יפס, שתי המנות האלה רוויות בשומנים מזיקים ושתיהן מהוות חלק בלתי נפרד מהתפריט השבועי של רובנו. אז המסקנה המתבקשת ברורה לחלוטין: "כדי להפחית צריכת שומנים מזיקים צריך להפחית באכילת שניצל וצ'יפס!".

אז דבר ראשון – מה אתם ישר קופצים למסקנות? ודבר שני – אם תסתכלו על המנה שלכם תבינו ששניצל וצ'יפס הם בסך הכול עוף וירק (חלבונים ופחמימה) – מזון בריא לכל הדעות.

המקור להיווצרות השומן המזיק הוא לא בהכרח סוג המזון שאתם צורכים: לפעמים זו טכניקת הבישול ובמקרה שלנו – הטיגון. רוב שיטות הדיאטה והתפריטים השונים ימליצו פה אחד להתרחק לאלתר מאוכל מטוגן! השניצל יהפוך לחזה עוף מאודה והצ'יפס יוחלף בירק שורש הרבה פחות חינני.

אם ניקח בחשבון שחלק גדול מהמנות בתפריט שלנו מטוגנות אז נבין שהאתגר לא קל בכלל, אבל התוצאות לא יאחרו לבוא, וינועו בין 10 ל-12 דקות של דיאטה בלתי נסבלת ובלתי אפקטיבית בעליל!

ברור שאין לנו אפשרות לתת מענה גורף לכל הרעות החולות בתרבות האכילה המודרנית אבל בכל הקשור לטיגון יש לנו כמה הצעות מעניינות. בלי וויתורים הבטחנו? אז בלי וויתורים נקיים! המודרניזציה בהחלט הביאה איתה הרגלי תזונה רעים אבל היא גם הביאה כמה פיתוחים שללא ספק יכולים לסייע לכם להיפטר מהם בקלות יחסית.

אחת הטכנולוגיות הבולטות והמומלצות ביותר להפחתה ניכרת בצריכת שומנים מזיקים היא סיר טיגון ללא שמן. הטכנולוגיה החדשנית הזאת מבוססת על גוף חימום במבנה ייחודי העושה שימוש בפיזור אוויר חם בלחץ גבוהה, והיא החלופה האיכותית והמוצלחת ביותר לטיגון.

שלוש יתרונות בולטים של סיר טיגון ללא שמן

המספר 3 מעוצב מגיר מכאני על רקע כתום בהיר

המשקל! סיר טיגון ללא שמן יעיל במיוחד למניעת עליה במשקל ואפילו ירידה

אם לומר בכנות, לא באמת משנה לנו איך הצ'יפס הגיע אלינו לצלחת, כל עוד הוא חם, קריספי מבחוץ ועסיסי מבפנים. טיגון באמצעות סיג טיגון ללא שמן יספק לנו את אותו הצ'יפס ברמת ביצוע מושלמת ובכמות שמן מופחתת ב-75%!

בשנים האחרונות יותר ויותר בתים עברו לבישול באמצעות טכנולוגיית טיגון ללא שמן והסירים שהפכו נפוצים במיוחד מציגים נתוני הצלחה יציבים ומוכיחים רמת יעילות גבוהה מאוד בכל הקשור לנתוני ירידה במשקל בקרב המשתמשים.

מולטי טאסקינג, חברים

סירי טיגון ללא שמן הם לרוב בעלי עיצוב קומפקטי, אבל אל תתנו למראה להטעות אתכם: מדובר במכשיר ורסטילי במיוחד המציע מבחר אפשרויות תפעול רחב מאוד, והסיר יעמוד בקלות גם באתגרי המטבח המגוון ביותר.

בנוסף לפעולת הטיגון, סיר טיגון ללא שמן מציע פעולות צלייה, גריל ואפייה והדגמים המשוכללים ביותר יאפשרו גם פעולת הפשרה ופעולת חימום אלטרנטיבית שיכולה להחליף מכשירים כמו מיקרוגל שהוא בעל קרינה. יתרון נוסף הוא שלמרות העיצוב הקומפקטי מבחוץ, הסירים האלה הם בעלי חלל בישול פנימי מרווח במיוחד ובעלי קיבולת גבוהה לצד תהליך בישול קצר באופן ניכר.

שילוב המושלם שיספק לכם אוכל בריא בטעם מצוין

טכנולוגית הטיגון ללא שמן מבוססת על גוף חימום בעל מבנה ייחודי לפיזור אוויר חם בלחץ גבוה, שנע במהירות סביב האוכל בחלל הבישול. הטכניקה החדשנית הזאת עושה שימוש בכמות שמן מזערית מכמות השמן הרגילה, זמן הבישול קצר משמעותית והבישול עצמו מצליח להפיק תוצר סופי איכותי מאוד ומדויק בטעמים ובמרקם.

סירי טיגון ללא שמן הם ללא ספק הפתרון המושלם להפחתת כמויות השומן והקלוריות ולשיפור איכות המזון שאנו צורכים.

רגע לפני שקונים – כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון

נורה חשמלית רגילה עם מסגרת לבנה מגיר על רקע שחור רחוב

מחיר

בניגוד למכשירי חשמל למטבח בעלי מחירים לא סבירים בעליל, סירי טיגון ללא שמן מציעים טווח מחירים נגיש לחלוטין. באופן כללי, מחיר של דגם, בעל מבחר אפשרויות בישול ורמת ביצוע גבוהה, ינוע בטווח ממוצע של בדרך כלל בין 250 ₪ ל-350 ₪.

הדגמים היקרים יותר ימכרו בטווח ממוצע של 500 ₪ – 700 ₪, ולרוב יציעו קיבולת גדולה יותר ואפשרויות תפעול נוספות דוגמת: הפשרה, חימום, או סוגי בישול נוספים. בנוסף, הדגמים החדישים הם קלים יותר לניקוי ובעלי יכולות ביצוע משופרות.

קיבולת

מכשירים של סיר טיגון ללא שמן, לא מוגבלים ליצרן אחד או מותג מסוים והם זמינים בהיצע רחב מאוד של דגמים בעלי מאפיינים שונים. בכל הקשור לנפחי הקיבולת של הדגמים השונים הטווח ינוע בממוצע בין 2 ליטר ועד 7 ליטר בהתאם למידות המכשיר ולמחיר.

הדגמים המתאימים ביותר למשקי בית בני 4 נפשות ומעלה, הם הדגמים הגדולים יותר בעלי נפח קיבולת של 5 ליטר ומעלה. חשוב לציין שהסירים הכי גדולים מגיעים במידות קומפקטיות יחסית למכשירי חשמל אחרים למטבח, וישאירו לכם משטח תפעול מרווח.

אפשרויות התפעול הסטנדרטיות

מעבר לפעולת הטיגון הברורה מאליה שזמינה בכל הדגמים, יש מספר אפשרויות תפעול בסיסיות שיש בכל סיר טיגון ללא שמן שמכבד את עצמו.

  • מסך מגע דיגיטלי: סיר ללא שמן בעל מסך מגע דיגיטלי מובנה יציע ממשק ניהול נגיש ותפעול פשוט לצד צגי בקרת טמפרטורה, זמן בישול, ויאפשר שליטה קלה ונוחה יותר בתהליך הבישול.
  • רכיבים המותאמים לשימוש במדיח כלים: חשוב להקפיד שכל חלקי הבישול של הסיר – מגש האוכל, המגירה הנשלפת וכו, הם בטוחים לשטיפה באמצעות מדיח כלים. הפרט הקטן הזה יאפשר ניקיון וחיטוי של החלקים בקלות וללא מאמץ מיותר (אתם תודו לנו אחר כך).
  • מנגנון כיבוי אוטומטי: מעבר ליתרון הברור שיאפשר לכם לפנות לעיסוקים נוספים בזמן שהאוכל שלכם מתבשל, האפשרות הזאת משמשת גם כמנגנון בטיחות חשוב שמאפשר למכשיר להפסיק את הפעולה במקרה של חימום יתר, להגנה על תקינות המכשיר ומניעת התלקחות.
  • אביזרים נלווים: אביזרי המערכת הסטנדרטיים יכללו לרוב: סל טיגון נשלף, מגש רב שימושי, מגירת נון-סטיק נשלפת וספר בישול. במידה ותרצו לבשל 2 מאכלים בו זמנית, כדאי לקנות מגש רב שימושי נוסף יחד עם המכשיר.

סיר טיגון ללא שמן: השורה התחתונה

בחורה צעירה יושבת עם הגב לחלון וקוראת דברים בתוך הסמארטפון שלה עם חיוך

אז מה למדנו? למדנו איך למצוא את הדגם הכי טוב שמתאים לצרכים שלכם, למדנו על 7 דגמים מדהימים (כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש), ולמדנו שסיר טיגון ללא שמן יכול להוריד את כמות צריכת השמן שלנו, ובכך את כמות הקלוריות שאנחנו צורכים, בצורה דרסטית!

אנחנו מקווים שהמדריך שלנו עזר לכם לעשות את הבחירה הנכונה! אם יש לכם שאלות, הצעות, טיפים, או דברים שאתם חושבים שפספסנו – תרגישו חופשי לספר לנו בתגובות שלמטה!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

14 תגובות
הכל הכי עוזר הציון הכי גבוה הציון הכי נמוך הוספת סקירה
  1. האם יש מכשיר שמתאים למסעדה? ציפסים וכו'? או שהמכשיר מיועד לקהל הביתי ולא יחזיק מעמד בהכנת כמויות כאלו לאורך זמן

    • היי חגי,

      שאלה מצוינת!

      האמת היא שכל המכשירים שבדירוג שלנו מתאימים לשימוש ביתי, גם מבחינת גודל וגם מבחינת קיבולת, ופחות מתאימים לשימוש תעשייתי.
      עם זאת, עשיתי בדיקה בשבילך, ויש חברה שמייצרת גם מכשירי טיגון ללא שמן תעשייתיים שנקראית: "Quik N Crispy".

      לחברה יש 2 דגמים:

      1. הגדול – GF 5
      2. הקטן יותר – GF II

      קח בחשבון שהמחיר שלהם משמעותית יקר יותר מהדגמים הרגילים, ולדעתי להביא את הדגם הקטן לארץ יעלה בין 10,000 ל-20,000 ש"ח כולל מיסים ומשלוח.

      אני מצרף לך קישור לאתר שלהם למידע נוסף: Quik n' Crispy

      אם תמצא פתרון טוב יותר, אשמח שתעדכן אותנו ונבדוק את הנושא 🙂

  2. היי
    אז מה הכי מומלץ? משפחה של 4 נפשות

    • הי שלומי,

      מה הכי מומלץ למשפחה של 5 נפשות?

      לפני שנה קניתי מכשיר של חברת Beneton שהיה ממש נפילה. אז צריך המלצה למוצר שלא יאכזב.

      • היי אייל,
        לדעתי האישית, הדגם של COSORI יתאים למשפחה של 5 נפשות, ובכללי למשפחה גדולה.

    • היי תבל,
      למשפחה של 4 נפשות הייתי הולך על ה-Cozyna או על ה-OMORC 🙂

  3. שלומי,
    מהי המלצתך למכשיר המשלב מהירות עבודה ומפיק תוצרים משובחים וטעימים: בעיקר ציפ'ס ושניצל?

    • היי יואב,
      לדעתי כל המכשירים בסקירה יעשו עבודה מעולה עם צ'יפס ושניצל 🙂
      באופן אישי אני הכי אהבתי את הדגם של חברת Cozyna.

      • תודה רבה שלומי!
        האם ניתן להשיג את המכשירים בסקירה עם אחריות ישראלית?
        מצאתי את הדגמים שעניינו אותי יותר Cozyna, GoWISE, Yedi Houseware ואפילו פיליפס: דגם HD9641\96 רק באתרי מכירות בינ"ל (אמאזון וכו).
        האם בכל זאת ניתן להשיגם גם בארץ?

  4. היי שלומי יש לך אולי חוות דעת אישית או אולי שמעת איך הסמוראי? יש לי הזדמנות לקנות אותו במחיר ממש זול ואשמח לדעת אם הוא כדאי.

    תודה

    • היי יפית,
      אם אני לא טועה (ויכול להיות שכן), מדובר במכשיר שמיוצר בסין, ולא על ידי חברה כמו שיאומי.
      ברמת העקרון הוא אמור להיות בסדר, אבל אם יש לך דרך לבדוק אותו לפני הרכישה, תעשי את זה.
      אם לא, אולי עדיף לך ללכת על מותג הרבה יותר מוכר.

  5. היי, איך מכשיר הנינג’ה בהשוואה לאחרים?

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן