מלונות מומלצים בתאילנד: 10 מלונות מומלצים בתאילנד לשנת 2024 [מדריך בחירה]

מחפשים חופשה מהחלומות שלא תקרע לכם את הכיס? קבלו קופון הנחה שווה שיחסוך לכם בחופשה הבאה.

last minute – אתר התיירות עם המחירים הכי אטרקטיביים בשוק.
הקלידו את הקוד lmpink24 ותקבלו 25$ הנחה בהזמנה מעל 400$. לחצו כאן למציאת החופשה המושלמת!

למצוא מלונות מומלצים בתאילנד יכול להיות אתגר לא פשוט בגלל המבחר האינסופי של א]שרויות שהיא המציעה. תאילנד היא אחת מהמדינות המתוירות והיפות ביותר בעולם ואחד מיעדי הנופש הנחשקים והאהובים ביותר על המטייל הישראלי.

היא מציעה שילוב מנצח של חופים משגעים עם מי טורקיז צלולים, ג’ונגלים עבותים, מקדשים מפוארים, שווקים צבעוניים וססגוניים, מטבח אקזוטי, תרבות עשירה ומרתקת, טבע עוצר נשימה ואנשים חייכניים ומסבירי פנים.

ממהרים? הנה טבלה להשוואה מהירה:

השורה התחתונה
הבחירה שלנו
Six Senses Yao Noi
Six Senses Yao Noi
חופשה מושלמת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מדובר במקום מפלט רגוע הרחק מהעיר הסואנת ושוקקת החיים שבו תוכלו להתנתק מכל הרעש וההמולה מסביב. המלון מציע שילוב מנצח של מתקנים ברמה הגבוהה ביותר, שירות ברמה עולמית, חדרים מפוארים בחיק הטבע ונופים עוצרי נשימה.
תמורה טובה למחיר
Iniala Beach House
Iniala Beach House
אירוח יוקרה
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הריזורט שוכן באי שליו ופסטורלי בתוך מפרץ פאנג נגה המפורסם (הידוע גם בכינוי אי ג’יימס בונד), הממוקם בחצי הדרך בין פוקט לקראבי. אחד המקומות הכי יפים שתבקרו בהם.
במקום השלישי
Mandarin Oriental Bangkok
Mandarin Oriental Bangkok
שירות שאין שני לו
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
המלון בולט בנוף ועוקף בסיבוב את שאר המתחרים בזכות שילוב ייחודי של קסם תאילנדי אותנטי ומסתורי עם מגע מודרני מתוחכם ואיכות ללא פשרות.

מה עוד אפשר לבקש? בין אם אתם זוגות בירח דבש, משפחות עם ילדים, תרמילאים עם תקציב נמוך, פנסיונרים שרוצים לתפוס קצת שקט ושלווה או צעירים ובליינים המחפשים חיי לילה תוססים, לתאילנד יש המון מה להציע עבור כל אחד מכם.

החלטתם לצאת לחופשה מפנקת בתאילנד, אבל הלכם לאיבוד במבחר מקומות הלינה השונים ואין לכם שמץ של מושג באיזה מלון כדאי לבחור? הגעתם למקום הנכון.

אנחנו הולכים לעשות סדר בבלאגן ולהמליץ לכם על המלונות הטובים ביותר בתאילנד שיספקו תמורה מלאה לכסף שלכם וישאירו אתכם מרוצים. 

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

המלונות הכי טובים בתאילנד לשנת 2024

1

Six Senses Yao Noi

חופשה מנצחת
הבחירה שלנו
אתר הנופש סיקס סנסס יאו נואי (Six Senses Yao Noi) ממוקם במפרץ פאנג נגה הפראי והמרהיב הנחשב בצדק לאחד מהמקומות היפים ביותר במזרח הרחוק.

המלון משתרע על גבעה גבוהה המכוסה ביערות גשם עבותים והמשקיפה למזרח על צוקי אבן גיר תלולים המזדקרים מתוך מי הטורקיז הצלולים.

תוכלו לכוון שעון ל-6 בבוקר, לצאת למרפסת המרווחת לשתות כוס קפה ולהביט על הזריחה בפנינת הטבע הקסומה הזאת. שדה התעופה הבינלאומי של פוקט נמצא במרחק חצי שעה נסיעה ממעגן Ao Por Marina, שממנו תוכלו להגיע לאתר הנופש באמצעות סירות מנוע מהירות המגיעות לריזורט 4 פעמים ביום.

השייט הקסום למלון המבודד לוקח 45 דקות בלבד, אבל אם לא בא לכם להצטופף עם שאר האורחים ולהמתין זמן רב, תוכלו להזמין גם העברה פרטית משדה התעופה בתוספת תשלום. 

ברגע שתגיעו לאי הבתולי והלא נגוע שעליו שוכן אתר הנופש המפנק תרגישו שאתם נמצאים בגן עדן. תוכלו לשוטט בתוך ג’ונגל סבוך, לצפות בציפורים טרופיות נדירות ובפרפרים ססגוניים בכל צבעי הקשת המעופפים בין העצים הירוקים.

שבילי אבן יוליכו אתכם בין כל פינות החמד של המלון-וילות אותנטיות טובלות בירק עם כל אביזרי הנוחות המודרניים, בריכת נוי עם צמחי לוטוס מרהיבים, גינת עשבי תבלין וירקות אורגניים ולולי תרנגולות.

המיקום השקט והמרוחק של אתר הנופש הרחק מהמוני התיירים יעזור לכם להתמלא בשקט ובשלווה ולהרגיש מבודד מהעולם החיצוני. מדובר במקום המושלם להתחבר לטבע ולהתנתק משגרת היומיום העמוסה והמלחיצה. 

אתר הנופש כולל גם בריכת "אינסוף" מפנקת עם נופים מרהיבים שתוכלו לצלם בה כמה מהתמונות היפות ביותר בחופשה שלכם וחוף ים פרטי משגע עם חול זהוב ומים שקופים ואתר צלילה נגיש שיאפשר לכם ליהנות מהעולם התת-ימי הקסום של האזור.

אורחי המלון יוכלו ליהנות מרשימה בלתי נגמרת של פעילויות שונות ללא כל עלות-כמו אימון צ’י-קונג, יוגה, עיסוי מפנק, סדנת רפלקסולוגיה ומגוון עצום של פעילויות ספורט ימי כמו גלשני סאפ, קייאקים או גלישת גלים שלא יעלו לכם אפילו שקל.

תוכלו להזמין גם שייט ביאכטה יוקרתית, טיול בין האיים המרהיבים באזור, אימון מואי תאי (אגרוף תאילנדי) או שיעורי צלילה ובישול. ספא המלון נחשב לאחד מהטובים ביותר באזור והוא מציע תוכנית טיפולי יופי וגוף מקיפה לשלושה עד שבעה ימים,

כולל עיסוי תאילנדי מסורתי וטיפול איורוודה להבראת הגוף והנפש שלכם. הצוות המקצועי והאדיב של המלון יוצא מגדרו כדי להבטיח שהשהות שלכם במלון תהיה כמה שיותר נוחה ומפנקת. 

2

Iniala Beach House

תמורה טובה למחיר
אירוח יוקרה
הריזורט הגדול מהחיים הזה הוא מקור הגאווה ומושא התשוקה הגדול ביותר של היזם והנדבן הבריטי מרק ויינגארד. אין ספק שאיניאלה ביץ’ האוס הוא אחד מהמלונות הנחשקים והמדוברים ביותר באסיה.

לא סתם האתר הנופש היוקרתי הזה מושך אליו עשירי עולם וכוכבים מהשורה הראשונה הנוהרים אליו במטוסים פרטיים כדי ליהנות מעיצוב שומט לסתות, מתקנים מיוחדים ויוצאי דופן וחווה קולינרית ברמה עולמית. מדובר במלון יוקרה מפואר שאין שני לו בתאילנד. 

תוהים על מה כל ההתלהבות והמהומה? קודם כל, המלון נהנה ממיקום מבודד ואקסקלוסיבי המציע חופשה שקטה ורגועה הרחק מהעיניים הסקרניות של מיליוני התיירים הצובאים על המדינה.

הוא שוכן בקצה המרוחק של חוף נטאי היפהפה, 25 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה של פוקט. מעבר לכמה וילות פרטיות ושדות ירוקים, אתר המלון רחוק שנות אור מכל הרעש וההמולה של האיים התיירותיים הסואנים והמלאים עד אפס מקום. וזה בדיוק מה שמדבר אל כל המי ומי שוקדים את המלון שרוצים לשמור על פרטיות ולהתאחק מההמון.

אתר הנופש המפנק הזה נראה ומרגיש כמו עולם אחר. העיצוב העתידני, החושני והלא שגרתי שלו גונב את ההצגה. איפה עוד תמצאו מלון המורכב ממבנים בצורת ארמדיל, פסיפסים נוצצים מאבי חן יקרות ובריכות אינפיניטי המשקיפות לאופק.

על עיצוב המלון הופקדו לא פחות מעשרה מעצבים מובילים בעלי שם עולמי שעפו על כנפי הדמיון ושיחקו אותה עם יצירת המופת הזאת שמוכיחה שהמציאות עולה על כל דמיון. 

3

Mandarin Oriental Bangkok

חופשה חלומית
שירות מעולה
מאז הקמתו בשנת 1876 מלון מנדרין אוריינטל נחשב למלון היוקרה הטוב ביותר בבנגקוק והוא מצליח לשמור על התואר הנחשק הזה עד היום.

הוא הפך לבחירה מובנת מאליה עבור אנשים אמידים, זמרים ושחקנים ואפילו מנהיגים וראשי מדינות המתארחים בבנגקוק.

אבל גולת הכותרת של המלון האגדי הזה והסוד מאחורי הפופולריות המרשימה שלו היא איכות השירות יוצאת הדופן שנמצאת בליגה משל עצמה.

המלון המפואר נמצא במרחק 3 דקות נסיעה במעבורת מרציף Sathorn ותחנת הרכבת העילית (BTS) SaphanTaksin המאפשרת הגעה נוחה למרכז העיר.

תוכלו להגיע לארמון המלכותי-אחד מהאתרים התיירותיים והסמלים החשובים ביותר של בנגקוק תוך 15 דקות בלבד באמצעות שייט קסום בסירה ארוכת זנב מסורתית. 

מלון אוריינטל מתפרש על שתי גדות נהר הצ’או פראיה והוא כולל 2 אגפים שונים משני צדי הנהר האדיר. כל אורח ירגיש את עצמו כמו בן אצולה אמיתי בזכות השירות המקצועי והמוקפד במלון הפאר הזה בלב בנגקוק.

מלון אוריינטל ספוג בהיסטוריה עשירה ומרתקת המעניקה לו הילה מיוחדת וקסם ייחודי. החל מהסופר המצליח סומרסט מוהם שנאבק בקדחת ועד לכוכב הרוק האהוב בילי איידול ששבר את כל הריהוט בסוויטה שלו, המלון הזה כבר באמת ראה הכול. 

חדרי המלון המרווחים והאלגנטיים מעוצבים בסגנון אוריינטלי עם ריהוט מעץ טיק אמיתי ומוצרי טקסטיל ממשי. תוכלו להעביר את זמנתכם בטבילה מרעננת בבריכה המרווחת של המלון או לחצות את הנהר למרכז הספא היוקרתי של המלון הנחשב לאחד מהטובים ביותר בעולם ומעוצב בסגנון תאילנדי מסורתי.

תוכלו להתרווח באחד מ-15 חדרי הטיפול וליהנות ממגוון רחב של עיסויים איכותיים ובראשם טיפול אוריינטלי אותנטי הכולל הנחת רטיות חמימות עם כורכום ולמון גראס לחוייה מסחררת חושים.

אורחי המלון יוכלו להשתתף בסדנאות יוגה, פילאטיס, מדיטציה ואגרוף תאילנדי ללא כל עלות או להשתמש במגרש הטניס של המלון. במתחם הראשי של המלון עומד לרשותכם ספא קטן המציע שורה של עיסויים מהירים שיעניקו תועלת מירבית בזמן קצר. 

4

כפר הנופש Phulay Bay, a Ritz-Carlton Reserve

שפע של אפשרויות
גינות מטופחות
מדובר באחד מהריזורטים הראוותניים והמפוארים ביותר בתאילנד המציע מתקנים חדישים ברמה הגבוהה ביותר, גינות טרופיות מהממות, וילות רומנטיות המעוצבות בסגנון מורי-תאילנדי אותנטי ונופים בלתי נשכחים של מפרץ פאנג נגה המרהיב- אחת מפנינות הטבע המפורסמות ביותר בתאילנד.

אתר הנופש המפואר משקיף על מים בגוון ירקרק מהפנט עם צוקים תלולים המבצבצים מתוכם. למרות שחוף המלון די סלעי ופחות נוח ומתאים לרחצה, תוכלו לקפוץ בקלות לתוך סירה שתיקח אתכם לכמה מהחופים היפים ביותר בעולם שנמצאים לא הרחק, כולל אי "ג’יימס בונד", קו פיפי וקו הונג שבהם תוכלו לרבוץ על החול הרך והזהוב וליהנות מהחיים.

שדה התעופה הקרוב ביותר למלון נמצא בקראבי במרחק 45 דקות נסיעה. גם שדה התעופה הבינלאומי של פוקט נמצא במרחק שעתיים בלבד מכפר הנופש היוקרתי. 

העיצוב של המלון משקף את המורשת המוסלמית של קראבי ומשלב בין בניינים בעלי גגות מחודדים, יצירות אמנות תאילנדיות מסורתיות ,מנורות קיר בסגנון מורי וגווני סגול עזים.

מתחם המלון הקסום נראה כאילו הוא לקוח מתוך סיפור אגדה ושופע בצמחייה ירוקה, בריכות השתקפות וקירות אבן גבוהים. בערב, למעלה מ-2,000 נרות מאירים את שטח המלון ויוצרים תחושה רומנטית.

גם הגינות המטופחות של המלון ישאירו אתכם ללא מילים בזכות שפע עצי פיקוס הודי בעלי שורשים קלועים ושזורים, שיחי בוגנוויליה הצבועים בגוון ורוד בוהק, עצי דקל תמירים, בריכות נוי מכוסות בחבצלות, צמחים מטפסים בעלי ניחוח משכר ושבילי עץ מפותלים שיאפשרו לכם לשוטט בנחת וללכת לאיבוד בין שכיות החמדה האלה. 

בריכת ה"אינסוף" הענקית מפצה על היעדר החופים הפרטיים במלון והיא כוללת בר ייחודי שניתן לשחות אליו. תוכלו להתרווח בנוחות בבריכה עם משקה צונן ,להשקיף על המפרץ המרהיב וליהנות מהשקיעה המהפנטת.

במלון תמצאו גם חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה עם מתקני אגרוף תאילנדי, מרכז ספורט ימי המציע שייט בקייאקים וגלשן עמידה ללא תשלום ושיעורי פילאטיס ומתיחות יומיים.

בנוסף, עומדות לרשותכם שפע פעילויות שונות בתשלום כמו טיולי הליכה מאתגרים בהרים, טיולי רכיבת אופניים, הליכה בחיק הטבע למפלים מרשימים, מסעות צלילה ומשחק גולף. כמובן שתמיד תוכלו לרבוץ על אחד מהערסלים הפזורים בשטח המלון לבילוי רגוע ונעים או לקפוץ לספא המעולה וליהנות מעיסוי מפנק. 

5

The Siam

אטרקציות ייחודיות
עיצוב ייחודי
כפר הנופש הייחודי הזה מציע חוויה יוצאת מהכלל לכל מי שרוצה לגלות ולחוות מקרוב את התרבות התאילנדית. הוא מציע שילוב ייחודי של סגנון תאילנדי מקומי וסטייל עכשווי עם נגיעות ארט-דקו.

החדרים והאזורים הציבוריים של המלון מעוטרים בעתיקות מרהיבות שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים במוזיאון מפואר.

המלון הזה שנמצא בפאתי מרכז בנגקוק מציע גישה מהירה ונוחה לאתרים ההיסטוריים העיקריים של העיר. תוכלו לחקור את המוזיאונים והמקדשים המרשימים באזור בעזרת שייט ללא עלות בסירת הנהר הפרטית של המלון.

המלון הזה מרוחק יחסית ממוקדי חיי הלילה ומרכזי הקניות התוססים והרועשים של בנגקוק, אבל מדובר בנקודת יציאה מצוינת לכל מי שרוצה להתרשם מכל אתרי החובה והאטרקציות המרכזיות של בנגקוק. 

מאחורי העיצוב נוטף הסטייל עומד גורו עיצוב הפנים המוערך ביל בנסלי. חדרי המלון מעוצבים בטוב טעם עם פריטי ריהוט מסורתיים כולל פסלי בודהה אותנטיים מעץ מהמאה ה-16. 

השירות של צוות המלון אדיב, מקצועי וענייני. לרשות האורחים עומדת בריכת שחייה רחבת-ידיים באורך 23 מטרים, ספא אופיום המצוין ומבחר רחב של פעילויות שונות כמו אימוני יוגה, מדיטציה ואגרוף תאילנדי לצד חדר כושר חדיש ומאובזר היטב (שבני משפחת המלוכה משתמשים בו מדי פעם), ספריה וקולנוע. 

המלון מעודד את האורחים שלו להכיר לעומק את בנגקוק בעזרתם האדיבה של העובדים הידידותיים שלו. בנוסף, תוכלו ליהנות משייט יוצא דופן על רפסודת אורז מסורתית עם ארוחת ערב פרטית.

אם אתם רוצים מזכרת לכל החיים מהחופשה החלומית שלכם בתאילנד, למלון הזה יש הצעה ייחודית שלא תוכלו לסרב לה: קעקוע קדוש תאילנדי מסורתי ("סאק יאנט") המתבצע בהתאם למסורת הינדית ובודהיסטית עתיקה. 

6

The Inside House

פנינה אדריכלית
נוף מרהיב
מלון היוקרה הזה המעוצב בסגנון קולוניאלי בהשראת מלכת לאנה הקדומה הוא ללא ספק האלגנטי והמעודן ביות בעיר העתיקה של צ’אנג מאי.

מתוך 31 סוויטות וחדרי המלון המפוארים, 13 כוללים בריכה פרטית עם חיפוי שיש לפינוק אולטימטיבי! המלון האלגנטי הוא חגיגה לעיניים לחובבי סטייל ועיצוב. 

המלון הממוקם בקצה הדרומי של ליבה ההיסטורי של צ’אנג מאי קרוב לכמה מקומות בילוי מגניבים כמו בר Nophaburi. האזור מסביב למלון המפואר הפך למעוז היפסטרים שוקק חיים שיכול להתגאות בסצינת חיי לילה תוססת ועשירה במיוחד.

אם אתם יותר בקטע של היסטוריה ועתיקות, תשמחו לשעת שבמרחק של בערך 600 מטרים מהמלון נמצא מקדש צ’אדי לואנג החולש על קו הרקיע של העיר ומהווה את אחד מהשרידים הקדושים החשובים והשמורים ביותר בתאילנד. במרחק של 5 דקות הליכה ממוקם מקדש וואט פרה סינג והפארק העירוני המרהיב Buak Hard. 

מבנה המלון הוא פנינה אדריכלית אמיתית שאי אפשר לפספס. הוא מעוצב ביד אמן ובהקפדה על כל פרט ומשלב בין סגנון קולוניאלי לעיצוב תאילנדי מסורתי עם השפעות הודיות וערביות.

אתם תרגישו כאילו שחזרתם אחורה בזמן ונמצאים בגן עדן פרטי משלכם בלב ליבה של צ’אנג מאי. צוות המלון הידידותי ומסביר הפנים עושה הכול כדי להנעים את השהות שלכם במלון ולוודא שהיא תעמוד בכל הציפיות שלכם

גם אתם אתם לנים בחדר רגיל ללא בריכה פרטית, תוכלו לשחות בבריכה החיצונית של המלון. הכוכבית היחידה שחשוב לשים אליה לב היא שבניגוד למה שהיינו מצפים ממלון מפואר ברמה הזאת, לא תמצאו בו ספא וזה חבל. 

7

מלון Four Seasons Resort קוסמוי

אקזוטי ומבודד
חוף פרטי
הריזורט המפואר הזה נטוע בתוך חורשת דקלים בקצה הצפון-מערבי של האי הפופולרי קוסמוי, אבל הוא מציע הרבה יותר ממיקום מנצח עם נופים מרהיבים.

בתוך הווילות המפנקות המבצבצות בין העצים הסבוכים תמצאו בריכת שחייה פרטית, שלל מתקני נוחות מודרניים ורמת אבזור חסר תקדים. עם אינספור פעילויות שונות, שתי מסעדות מצוינות וחוף פרטי, אתם לא תרצו לצאת מהמלון הזה. 

אתר הנופש שוכן בתוך הפארק הלאומי אנג טונג הידוע בזכות שלל חיות הבר ,הצמחים האקזוטיים והנופים המרהיבים שלו. כבר מלובי המלון נשקף נוף עוצר נשימה של האי הסמוך קופנגן.

תוכלו לתפוס שיזוף ולשחות בחוף הים היפהפה של המלון. המיקום המבודד של המלון ממש לא אומר שתצטרכו לוותר על מסיבות ובילויים עד אור הבוקר כי אזור צ’וואנג – מרכז חיי הלילה של קוסמוי נמצא במרחק 20 דקות נסיעה בלבד. הנסיעה לשדה התעופה של קוסמוי אורכת פרק זמן זהה.

המלון שעוצב על ידי מעצב העל ביל ביינסלי שוכן על גבעה תלולה המשקיפה לים. השטח המטופח של המלון מציע המון שקט ופרטיות וכולל מגוון עצום של מתקנים לנוחות האורחים כמו בריכה גדולה, מסעדה בר ושפע פעילויות ספורט שונות. 

צוות המלון ידידותי ולבבי באופן יוצא דופן ומספק יחס חם ואישי לכל אורח מבלי לחדור למרחב הפרטי שלו.

במלון תמצאו גם ספא ייחודי, שני מגרשי טניס, חדר כושר מאובזר היטב, זירת אגרוף תאילנדי וחדר יוגה עם נופים מהממים. כדי שלא תשתעממו בחוף, תוכלו לשוט בקייאקים או בגלשני סאפ.

בדלפק הקבלה תוכלו להזמין טיול צלילה ושנורקל מיוחד בשוניות האלמוגים המרהיבות באזור בהדרכת ביולוג ימי מנוסה, להשתתף בטורניר ביליארד נושא פרסים, לקחת חלק באימון אגרוף תאילנדי וטאקראו (ענף ספורט ייחודי המשלב כדורעף, כדרורגל ואמנויות לחימה), כך שבטוח לא תשתעממו במלון. והדובדבן שבקצפת זה טיול יומי בלתי נשכח לפארק הימי אנג טונג הכולל נסיעה ברכבל המפורסם שלו.

8

Na Nirand Romantic Boutique Resort

קרוב לשדה התעופה
אלגנטי
אתר הנופש נא ניראנד בוטיק טובל בצמחייה מטופחת ונמצא על גדות נהר פינג בסמוך לשוק הלילה הצבעוני והתוסס של צ’אנג מאי. ברגע שתעברו דרך שערי הריזורט אתם תרגישו שנכנסתם לעולם אחר.

חדרי המלון המרווחים מעוצבים בסגנון קולוניאלי בהשראת ממלכת לאנה ומקובצים סביב בריכה חיצונית. לרשות האורחים עומדות גם ארבע סוויטות יוקרתיות הנושקות למים וחוסות בצילם של עצים טרופיים נישאים. 

המלון השוכן בגדה הימנית של נהר הפינג משקיף על עץ מרשים בן 100 שנים ומוקף בגינה קסומה היוצרת מקום מפלט שקט ופסטורלי בלב העיר הסואנת.

שוק הלילה המפורסם נמצא במרחק 5 דקות הליכה בלבד ונסיעה של 10 דקות בטוקטוק תביא אתכם ישירות לעיר העתיקה הציורית. הנסיעה משדה התעופה של צ’אנג מאי לוקחת 15 דקות בלבד. 

אתר הנופש המהמם נבנה מסביב למבנה עץ משוחזר בסגנון לאנה האופייני לצפון תאילנד המשמש כיום בתור טרקלין, ספריה ובקומה הראשונה שלו שוכן ספא קטן.

החדרים האלגנטיים השוכנים בווילות מטופחות בנות 2 או 3 קומות מרוכזים סביב בריכה חיצונית נעימה. אולם הופעות קטן תחת כיפת השמיים מארח הופעות קטנות כאשר חופת יער הגשם הסבוך מסביב משרה אווירה רומנטית ואינטימית. 

צוות המלון מספק שירות יוצא מהכלל עם תשומת לב אישית לכל אורח. הספא כולל שני חדרי טיפול, סאונה וכמה מכשירי כושר מקצועיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מסביב לבריכה תמצאו שפע מקומות ישיבה המאפשרים לכם להשתזף תחת השמש החמימה והמלטפת וליהנות מהנוף מסביב.

תוכלו לקחת גם ספר טוב מהספרייה כדי להעביר את הזמן. אורחי המלון יכולים לשכור אופניים לשלוש שעות לגמרי בחינם ולדווש במרכז העיר, ליהנות משייט של שעתיים על נהר פינג או לקחת חלק בסדנת בישול תאילנדית. המלון הזה מתאים כמו כפפה ליד לזוגות שרוצים ליהנות מטיול רומנטי בלתי נשכח בתאילנד.

9

מלון Sri Panwa פוקט

פריטות עטופה יוקרה
מתקני ספורט חדישים
כפר הנופש הממוקם בקצה הדרומי של פוקט הפך למקום המפלט האהוב ביותר על כוכבי רוק ושועי עולם.

הווילות רחבות הידיים מעוצבות בסגנון טוסקני כפרי וחמים ומשקיפות על מפרץ תאילנד. ספא הפרימיום, הבריכות המפנקות ומסעדות היוקרה יספקו לאורחים חופשה בלתי נשכחת .

למרות שבקרבת המלון אין יותר מדי אטרקציות ואתרי בילוי, הנופים המדהימים מפצים על כך בגדול ויהפכו לגולת הכותרת של הטיול שלכם.

עם זאת, המלון מפעיל שאטל מיוחד לפוקט טאון-העיר הגדולה והמרכזית של האי, כך שתוכלו ליהנות משפע האטרקציות שהיא מציעה.

שיט של 20 דקות מהמעגן בקרבת המלון יוביל אתכם לכמה איים בודדים שבהם תוכלו להישאר אחד על אחד עם הטבע הפראי והמקסים של האזור. 

הריזורט הזה מאזן בצורה מושלמת בין שקט ופרטיות לזוהר ויוקרה. הוילות המודרניות מתמזגות בצורה מושלמת ביער הטרופי הירוק.

הצוות הקשוב והמקסים של המלון משקיע כל מאמץ כדי להפוך את השהייה שלכם למיוחדת ובלתי נשכחת באמת ובחוף הקטנטן של המלון תוכלו ליהנות מפעילויות ספורט ימי שונות או לשחות במים הצלולים.

לרשות האורחים עומדת בריכה ענקית באורך 50 מטר, למרות שהיא די מיותרת כי כל וילה מצוידת בבריכה פרטית משלה. הספא המיוחד כולל שישה חדרי טיפול מפנקים וגינה יפהפייה עם מפלים מרשימים. חובבי הספורט ייהנו מחדר הכושר החדיש הכולל גם זירת אגרוף מגניבה.

10

אתר הנופש Anantara Lawana קוסמוי

נופים מרהיבים
ספא מפנק
הריזורט האטרקטיבי הזה נמצא קרוב מאוד למוקד חיי הלילה של קוסמוי. כך שתוכלו להתפנק ולהירגע ביום ולבלות במועדונים מדליקים ומסיבות מחשמלות עם רדת החשיכה.

הוילות המאובזרות של הריזורט נמצאות על קו החוף, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת עבור זוגות או משפחות עם ילדים שרוצים ליהנות מהחופים הידועים של המדינה הטרופית. מסעדת Tree Tops היא אחת מהרומנטיות, האינטימיות והמזמינות ביותר בקוסמוי והיא ידועה באוכל המצוין שלה. 

אתר הנופש הזה נמצא סמוך לחוף צ’וואנג המפורסם ואי אפשר שלא להתרשם מהמיקום המעולה שלו: מצד אחד תוכלו ליהנות משקט, שלווה ופרטיות בלי שהרעש וההמולה של רצועת החוף והמדרחוב ההומים והרועשים יפריעו לכם ובמקביל תהיו במרחק הליכה ממרכז ההתרחשות של האי ותוכלו להגיע תוך כמה דקות לשפע המסעדות והחנויות באזור הפופולרי.

שדה התעופה של קוסמוי נמצא במרחק 10 דקות נסיעה במונית או 5 דקות נסיעה בטיקטוק בלבד מהמלון.

הריזורט המפנק הזה כולל 100 וילות מרווחות וסוויטות מודרניות המעוצבות בסגנון תאלנדי מסורתי עם נגיעות סיניות ומשקיפות על הים. לרשות האורחים עומדים בריכה חיצונית, שפע אזורי ישיבה נוחים, בר ומסעדה.

הצוות הידידותי והאדיב של המלון קשוב לצרכי ובקשות האורחים. בריכה באורך 25 מטר מספקת נופים פנורמיים מרהיבים של חוף הים הסמוך כשמסביבה תמצאו שפע מיטות שיזוף ושמשיות שיאפשרו לכם לרבוץ בנוחות בחוץ.

השחייה בחוף המטופח והמסודר היא תענוג אמיתי וחובבי הקריאה ייהנו מהספרייה המכילה שפע ספרים מרתקים על תאילנד. בחדר הכושר הקומפקטי תמצאו את כל מה שצריך עבור אימון בטוח, יעיל ומהנה ואורחי המלון יוכלו להשתתף בשיעורי יוגה ותאי צ’י ללא כל עלות.

הספא האיכותי כולל שישה חדרי טיפול וסאונה ומציע עיסוי שירודהרה ייחודי על פי תורת האיורוודה העתיקה לצד מגוון רחב של טיפולים קלאסיים ושגרתיים יותר.

המדריך המלא למטייל בתאילנד 

בתאילנד תמצאו מגוון עצום של פתרונות לינה שונים שיתאימו לכל טעם, כיס והעדפה. החל מגסטהאוסים במחירים מצחיקים ועד לריזורטים מפנקים עם שירותי פרימיום ברמה עולמית, כל אחד יוכל למצוא את המלון המושלם עבורו.

אז למה דווקא תאילנד?

אם אתם מתכננים טיול לתאילנד, כנראה שאתם כבר יודעים למה היא הפכה ליעד תיירותי פופולרי, במיוחד עבור ישראלים. בכל מקרה הכנו רשימה קטנה של סיבות לצאת לחופשה חלומית בתאילנד.

חופים בתוליים 

תתארו לעצמכם חופם לבנים עם עצי קוקוס המגיעים עד קו המים, מי טורקיז זכים ושמש נעימה ומלטפת- האיים והחופים הקסומים של תאילנד הופכים אותה לגן עדן אלי אדמות.

בשילוב עם התרבות העשירה והתוססת, הפירות האקזוטיים והמקדשים עוצרי הנשימה- קל מאוד להבין מדוע תאילנד ממגנטת אליה מטיילים ומבקרים מכל רחבי העולם.

בתאילנד נמצאים כמה מהחופים המדהימים ביותר בעולם שנראה כאילו יצאו מתוך גלויה. חלק גדול מהם מרוכזים באיים קוסמוי, קופנגן, קרבי ופוקט. מדובר ביעד המושלם לחופשת "בטן-גב" בלתי נשכחת!

האנשים והתרבות 

תאילנד ידועה בתור "ארץ החיוכים" והתושבים המקומיים האדיבים והמנומסים מקבלים בברכה כל תייר המגיע למדינה וגורמים לו להרגיש רצוי ומוערך. בתאילנד תוכלו ליהנות מהכנסת אורחים ברמה שלא הכרתם ואחרי שתגלו את המדינה הקסומה הזאת לא תרצו לעזוב. 

האוכל 

תאילנד ידועה באוכל המשובח, הייחודי ומשכר החושים שלה. המטבח התאילנדי מתבסס על טעמים עזים ומודגשים, חומרי גלם מקומיים טריים ותבלינים מיוחדים.

לכל אזור בתאילנד יש מטבח אופייני משלו. כשאתם נמצאים בתאילנד אל תפספסו את דוכני הרחוב התוססים והצבעוניים שיציעו לכם מנות מסורתיות חריפות ומתובלות המכילות למון גראס, עלי קפיר ליים וגלנגל טריים.

בנגקוק היא גן עדן לחובבי אוכל רחוב ובדוכנים הפופולריים של העיר תמצאו תורים אינסופיים של מקומיים ותיירים כאחד. מדובר בחגיגת טעמים שתיחרט בזיכרונכם לזמן רב. מעבר לדוכני האוכל המפורסמים, תמצאו גם שפע מסעדות יוקרה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

המקדשים ופסלי הבודהה 

תאילנד מלאה בפסלי בודהה מפוארים בכל סוג, גודל ותנוחה שאפשר להעלות על הדעת. שוכב, עומד, מצופה בזהב, עשוי מאבן עתיקה או מכוסה באבני חן יקרות, מדובר במונומנטים מרהיבים שאסור לפספס.

בתאילנד שוכנים למעלה מ-40 אלף מקדשים בודהיסטיים, כך שתוכלו למצוא אחד בכל פינה שאליה תפנו. המקדשים המדהימים האלה הם אתרי חובה שחייבים לסמן עליהם וי במהלך טיול במדינה. 

טבע וחיות בר

בתאילנד תמצאו מגוון עצום של שמורות טבע וחיות בר ייחודיות שתוכלו להכיר מקרוב.

החל ממפגש עם גיבונים בפארק הלאומי קאו סוק, רכיבה על פילים, צלילה לצדי כריש לוויתן באי קו טאו או תצפית על היונקים הקטנים ביותר בעולם- עטלפים זעירים המתגוררים במערב תאילנד, תוכלו ליהנות משלל הרפתקאות בלתי נשכחות בטבע הפראי ושובה העין של תאילנד.

עלויות הטיול הזולות 

אם לא מספיק שתאילנד היא אחת מהמדינות היפות ביותר בעולם עם שפע אטרקציות מלהיבות ונופים משגעים, היא גם זולה מאוד.

אבל בניגוד למדינות לא מפותחות ומוזנחות אחרות שבהן הכול עולה גרושים, העלויות האטרקטיביות והמשתלמות בתאילנד אינן מגיעות על חשבון האיכות.

מדובר במדינה מודרנית עם מערכת תחבורה מצוינת ומלונות ברמה הגבוהה ביותר. וכל זה במחירים שפויים שלא ישברו לכם את הכיס. לכן תרמילאים עם תקציב מוגבל שחוסכים כל גרוש עפים על תאילנד ונהנים לחזור אליה שוב ושוב.

אז אם אתם רוצים ליהנות מחופשה חלומית ביעד אקזוטי בלי לפשוט את הרגל ולרוקן את הארנק, תאילנד מתאימה לכם כמו כפפה ליד.

מזג האוויר בתאילנד 

האקלים בתאילנד מתחלק לשלוש עונות עיקריות (שבכולן ניתן לטייל במדינה האקזוטית וליהנות ממה שיש לה להציע): העונה היבשה בה נשמרת טמפרטורה חמימה ונעימה יחסית של 32 מעלות ומטה והנחשבת לזמן השיא מבחינה תיירותית.

מבקרים מכל רחבי העולם נוהרים בהמוניהם כדי ליהנות מהחופים עוצרי הנשימה של תאילנד. בנגקוק וצפון תאילנד הם יעדים פופולריים במהלך עונת הגשמים, בזמן שהאיים הידועים מוצפים על ידי גשמים כבדים.

לכל עונה בתאילנד יש יתרונות וחסרונות משלה, אבל לא משנה מתי תבחרו לנסוע למדינה היפהפייה, אתם בטוח לא תקפאו מקור ותמיד תהנו משמש חמימה. 

חיי הלילה של תאילנד 

תאילנד היא אחד מיעדי המסיבות והבילויים הכיפיים והפרועים ביותר בעולם. בנגקוק, פוקט ופטאיה מתעוררים לחיים לאחר רדת החשיכה ומציעים מגוון אינסופי של אפשרויות בילוי שונות.

החל ממסיבות פול-מון מטורפות בהן שותים דליים שלמים של אלכוהול, דרך רובעי חלונות אדומים ותעשיית מין משגשגת ועד למועדוני לילה אגדיים, אין ספק שתאילנד היא החלום הרטוב של בליינים וחובבי מסיבות שרוצים לרקוד עד או הבוקר.

פסטיבלים 

נראה שהתאילנדים רק מחפשים תירוץ לברוח מהעבודה ולבלות בעוד פסטיבל ססגוני מרתק. פסטיבלים מתרחשים בתאילנד לאורך כל השנה כמעט על בסיס יומיומי ואין כל סיבה שגם אתם לא תצטרפו לחגיגה.

מומלץ לתכנן את הטיול שלכם בתאילנד כך שתוכלו להתרשם מהפסטיבלים הקסומים האלה שיעשירו את החופשה שלכם ויהפכו אותה ליוצאת דופן ומיוחדת במינה.

חגיגות מסורתיות כמו פסטיבל הסונגקראן (ראש השנה התאילנדי) או פסטיבל הפרחים בצ’אנג מאי מושכות אליהם מבקרים מכל רחבי העולם שרוצים לחוות את הקסם ממקור ראשון ולהבין על מה כל ההתלהבות והמהומה.

כללי בטיחות וזהירות חשובים 

שלט אזהרה עם המילים אזהרת נסיעה וברקע אישה יושבת עם מזוודה

מקום הלינה: לאחר שהשלמתם את הצ’ק אין במלון ונכנסתם לראשונה לחדר שבו תשהו במהלך הטיול, חשוב שתעשו ביקורת קצרה ותוודאו שהוא בטוח לשהיה.

למה הכוונה? האם הדלת נסגרת ונפתחת בצורה חלקה ומנגנון המנעול עובד היטב? האם אתם יודעים היכן נמצאת יציאת החירום הקרובה ביותר וכיצד להגיע אליה? האם בחדר מותקן גלאי עשן? האם חלונות הנפתחים החוצה מגיעים עם מנגנון נעילה יעיל ואמין? האם יש בחדר כספת שבה תוכלו לאחסן בבטחה פריטים יקרי ערך? כל הפעולות הקטנות האלה יחסכו לכם המון לחץ, תסכול ועצבים במצבי חירום שונים. 

כדי לצלוח בשלום את החופשה שלכם, חשוב להקפיד לאחסן פריטים יקרים, כסף מזומן ומסמכים חשובים כמו דרכון בכספת הממוקמת בחדר שלכם או בדלפק הקבלה.

זה ממש לא מספיק להחביא אותם מתחת לכרית או בתוך הארון. גם אם אתם יוצאים מהחדר לזמן קצר, אל תHקחו סיכונים מיותרים ותHקחו אתכם או תנעלו בכספת כל חפץ שאינכם יכולים להרשות לעצמכם לאבד.

תקפידו לנעול את הדלת ותביטו בעינית לפני שאתם פותחים אותה לאדם זר שאינכם מכירים. 

חופים ורחצה

החופים המרהיבים הם גולת הכותרת של כל טיול בתאילנד, אבל גם אם ממש מתחשק לכם להתבודד בחוף בתולי, פראי ומרוחק, מומלץ להימנע מלפקוד לעתים קרובות חופים לא מוכרזים שבהם אף אחד לא יוכל להגיש לכם סיוע או טיפול רפואי בעת מצב חירום.

רחצה ושיזוף בעירום או ללא חלק עליון לא תמיד מתקבלים בברכה בתאילנד ועשויים להתפרש בתור זלזול ,חוסר כבוד והיעדר צניעות, במיוחד כשמדובר בחוף ציבורי הומה אדם. זה עלול להוביל לכך שאנשים אחרים לא יפרשו בצורה נכונה את ההתנהגות והכוונות שלכם.

כשאתם תופסים קצת שקט ושלווה בחוף מבודד שבו כמעט אף אחד לא יכול לראות או לשמוע אתכם, חשוב שתחשבו אילו אפשרויות עומדות בפניכם אם חס וחלילה תזדקקו לסיוע באירוע חריג כלשהוא.

רוב החופים בתאילנד אינם נמצאים תחת פיקוח של מצילים ולכן חשוב לשחות בזהירות. שימו לב לשלטי אזהרה האוסרים על רחצה במקום מסוים ואל תצפצפו עליהם. בנוסף, הקפידו לא לשחות לגמרי לבד. 

טוק-טוק

אף טיול בתאילנד לא יהיה שלם אם לא תחוו לפחות פעם אחת נסיעה בטוק-טוק, אבל זה ממש לא אומר שאתם צריכים להסתמך אך ורק על אמצעי התחבורה המיושן והמסורתי הזה במהלך הטיול שלכם.

אבל כדי שהנסיעה שלכם תעבור בצורה חלקה ונעימה ככל האפשר ותחזרו ממנה בשלום לפניכם כמה טיפים חשובים: קודם כל בשונה ממונית שבה המחיר נקבע על פי זמן הנסיעה והנהג צריך להפעיל מונה, בטוק-טוק חשוב להתמקח ולסגור את המחיר מראש כדי למנוע אי הבנות והפתעות לא נעימות לאחר מכן.

אל תיכנסו לתוך הטוקטוק לפני שתתאמו את מחיר הנסיעה ליעד שלכם ואל תשלמו על הנסיעה לפני שהגעתם ליעד הרצוי. אל תאפשרו לנהג לבלבל לכם את המוח ותתעלמו מכל ההצעות שלו לקחת אתכם לסיור מיוחד בעיר, להראות אטרקציות שונות או להביא אתכם לחנות תכשיטים, מתפרה, מכון עיסוי או כל מקום אחר שבכלל לא מעניין אתכם.

זה לא שהנהג רוצה לעשות לכם טובה ולהראות את העיר, אלא הוא מקבל עמלה שמנה על כל תייר שהוא הביא לאותו מקום. לכן, תסרבו בנימוס, תסבירו לאן אתם רוצים להגיע, תסגרו על מחיר סביר והגיוני ותבקשו ממנו לקחת אתכם לשם בלי כל מיני עיקופים ועצירות בדרך. 

אכילה בחוץ

כדי לחסוך לעצמכם הפתעות לא נעימות בחשבון שיהרסו לכם את כל התיאבון, חשוב לאכול בברים, מסעדות או דוכני מזון עם תפריט מסודר וברור שבו המחירים של כל מנה נקובים ומוצגים מראש.

אל תחששו לשאול את המוכר בדוכן או המלצר כמה עולה המנה המבוקשת שאתם רוצים לנסות לפני ההזמנה. אם אתם מטיילים עם ילדים, תמיד מומלץ להצטייד בכמה חטיפים ונשנושים לכל מקרה שלא יהיה.

תוכלו לרכוש אותם בקלות באחת מחנויות רשת "סבן-אילבן" שתמצאו כמעט בכל מקום בתאילנד. אם אתם פחות מתחברים לאוכל תאילנדי אותנטי, תוכלו למצוא גם אוכל מערבי בשפע.

נשיאת כסף מזומן

למרות שגניבות נדירות יחסית בתאילנד, לא נדיר להיתקל בכייסים מיומנים השורצים באתרי התיירות הפופולריים ויסחבו לכם את האנק מתחת לאף.

לכן, חשוב להיזהר, לשמור היטב על הארנק וחפצי הערך שלכם, לא לנופף במזומנים שלכם לכל עבר ולהציג אותם לראווה ולהשתמש בארנק באופן דיסקרטי.

זה יכול להיות רעיון טוב לשאת כסף ומסמכים בפאוץ’ נסתר הנחגר על המותניים שאף נוכל לא יוכל לשים עליו את היד. לא מומלץ לשאת איתכם סכומים גדולים של כסף מזומן וחשוב לשמור עליו היטב בכיס או נרתיק נסתר הרחק מידיים ועיניים זרות. 

הונאות כרטיסי אשראי

כמו בכל מדינה אחרת, הונאות ותרמיות כרטיסי אשראי קיימות גם בתאילנד.

אם אתם צריכים לשלם בעזרת כרטיס האשראי שלכם, תוודאו שהוא תמיד נשאר בטווח הראייה שלכם ותבדקו באופן מעמיק את סכום ומטבע החיוב לפני שאתם מזינים את הקוד הסודי או חותמים על הקבלה. תזכרו שחתימה שלכם מביעה את הסכמתכם לחיוב ואחר כך יהיה קשה מאוד לבטל אותו. 

תכירו את המיקום שלכם

כשאתם מסתובבים בארץ זרה, תמיד חשוב להישאר עם היד על הדופק ולדעת היכן אתם נמצאים. תרשמו על פתק את כתובת המלון שלכם באנגלית ובתאית לכל מקרה שלא יהיה. בכל מקרה חירום מומלץ ליצור קשר עם משטרת התיירות שנציגיה דוברים אנגלית שוטפת ועברו הכשרה מקיפה. 

תכירו ותכבדו את החוקים והמנהגים המקומיים

למרות שתאילנד היא מדינה תיירותית מפותחת ובטוחה שניתן להסתובב בה ללא חשש אפילו בשעות הלילה, חשוב לשמור על כמה כללים בסיסיים כדי לא לשבש ולהרוס את החופשה שלכם.

קודם כל, תקפידו להתייחס בכבוד למקומות קדושים, לסמלי דת או למשפחת המלוכה, תתנהגו בנימוס ואל תרימו את הקול גם כשאתם מתמקחים בשוק.

תזכרו שאתם רק אורחים בתאילנד וחשוב לכבד את המסורת והתרבות המקומית. כשאתם מבקרים במקדשים ואתרים דתיים, תקפידו לחלוץ נעליים בכניסה, להתלבש באופן צנוע ולשמור על כל הכללים הנהוגים.

במהלך טיול בתאילנד אתם הולכים להיתקל בנזירים בודהיסטיים וחשוב לקחת בחשבון שלנשים אסור לפנות אליהם בצורה ישירה ולגעת בהם. 

מידע חיוני לשעת חירום

חשוב לדעת את מספרי הטלפון הבאים:

  • משטרה: 191
  • משטרת תיירות: 1155
  • אמבולנס: 02-255-1133/6 או מוקד חירום ארצי בחיוג מהיר: 1669
  • מכבי אש: 199

תחבורה והתניידות בתאילנד 

בתאילנד תמצאו מגוון רחב של כלי תחבורה שונים, חלקם מסורתיים וצנועים יותר וחלקם מודרניים וחדישים שיאפשרו לכם לטייל בנוחות וביעילות בין האזורים השונים של המדינה.

החדשות הטובות הן שלא מדובר בתענוג יקר ונסיעה בתחבורה הציבורית בתאילנד תעלה לכם בסך הכול דולר או שניים ביום. זה אומר שתוכלו לחרוש את המדינה היפהפייה ולהתרשם מכל מה שיש לה להציע בלי לקרוע את הכיס. 

מוניות 

אם אתם מטיילים בעיר גדולה וסואנת, מונית יכולה להיות דרך נוחה וחסכונית יחסית להתנייד ולנסוע ממקום למקום. מחירי המוניות בתאילנד מצחיקים ביחס לישראל ומדינות מערביות אחרות וברוב המקרים, תעריף הנסיעה מחושב על פי מונה המותקן בתוך המונית.

נסיעה של 20 ק"מ אמורה לעלות בערך 5 דולר. כמובן שיש גם אמצעי תחבורה זולים יותר ממונית כמו הטוק-טוק הישן והטוב, אבל במונית תוכלו להתרווח בנוחות במיוחד אם אתם משפחה עם ילדים.

במקום לתאם מחיר מראש, מומלץ לבקש מהנהג להפעיל מונה ואפילו לשים תוכנת ניווט כמו וויז כדי לוודא שהוא לא נוסע במעגלים כדי לנפח את עלות הנסיעה.

רכבות 

רשת הרכבות בתאילנד מהירה ואמינה. זאת הדרך הפופולרית ביותר לטייל בין אזורים וחלקים שונים במדינה. ברוב הרכבות תמצאו שלוש מחלקות שונות שלכל אחת מהן יש תעריף נסיעה משלה.

אלא אם כן אתם נוסעים למרחק קצר מאוד, מומלץ בחום לשדרג את הכרטיס למחלקה השניה. תוכלו ליהנות מהבדל משמעותי מבחינת נוחות הנסיעה במחיר משתלם וסביר יחסית.

תוהים כמה עולה נסיעה ממוצעת ברכבת? לדוגמה, כרטיס רכבת במחלקה השנייה מבנגקוק לצ’אנג מאי בצפון המדינה יעלה לכם 20 דולר ומעלה. 

אוטובוסים 

כשמדובר בהתניידות בתוך הערים או נסיעה קצרה בין ערים ועיירות ברחבי המדינה, אוטובוס הוא אמצעי התחבורה החסכוני, הנוח והפופולרי ביותר שיסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.

רוב האוטובוסים בתאילנד ממוזגים ונוחים מאוד גם כשמדובר בנסיעות ארוכות. למרות שנסיעה באוטובוס תיירים חדיש ומאובזר היטב טיפה יקרה יותר, התוספת הקטנה שתשלמו לגמרי מוצדקת ושווה את זה כשמדובר בטיול ארוך. 

טיסה 

עם 6 נמלי תעופה בינלאומיים ו-23 נמלי תעופה לטיסות פנים, אין ספק שטיסה היא דרך נוחה להגיע לתאילנד או לטייל בין אזורים מרוחקים בתוך המדינה.

רוב התיירים מגיעים למדינה דרך האוויר ונוחתים בשדה התעופה הבינלאומי סוברנבהומי (Suvarnabhumi Airport). עם זאת, חלק מהטיסות הבינלאומיות למדינה נוחתות גם בשדה התעופה של צ’אנג מאי בצפון או באי פוקט בדרום. 

טיסות פנים הן הדרך הנוחה והמהירה ביותר לנסוע בין אזורים רחוקים ברחבי תאילנד (למשל מבנגקוק לפוקט או לקוסמוי), אבל כמובן שהיא תהיה יקרה יותר מאמצעי תחבורה אחרים.

אבל לפעמים עדיף לפתוח את הכיס ולשלם יותר כדי לחסוך זמן יקר ולהגיע ליעד הרצוי בלי להסתבך לשבור את הראש. 

שאלות ותשובות 

בחורה עם כובע קש מחזיקה מזוודה צהובה וחושבת על חופשה רקע סגול

באיזו שפה מדברים בתאילנד?

השפה הרשמית של המדינה היא תאית, אבל רוב התושבים המקומיים מדברים ומבינים היטב אנגלית, במיוחד בבירה בנגקוק ובאזורי התיירות הפופולריים. 

מתי מומלץ לבקר בתאילנד?

למרות שמזג האוור בתאילנד שונה מאזור לאזור, תוכלו לבקר במדינה האקזוטית לאורך כל השנה. עם זאת, התקופה המומלצת והטובה ביותר לטיול בתאילנד היא בין החודשים נובמבר עד תחילת אפריל .מדובר בעונה היבשה שבה השמיים כחולים ובהירים ללא גשמי זלעפות והטמפרטורה נעימה לטיולים.

מזג האוויר החמים מתאים בצורה מושלמת לרביצה על החוף או ביקור באחד מאתרי המורשת המסקרנים של המדינה. החל מחודש אפריל מתחילה העונה החמה, הטמפרטורה מזנקת באופן משמעותי ושורר חום כבד ומעיק. בחודש יוני נפתחות ארובות השמים ומתחילה העונה הגשומה המתאפיינת בגשמים טרופיים חזקים היורדים לעתים קרובות. 

מדוע כדאי לבקר בתאילנד?

יש סיבה טובה לכך שהמדינה הקסומה הממוקמת בדרום-מזרח אסיה מושכת אליה למעלה מ-30 מיליון תיירים מדי שנה שרוצים לחוות את הקסם הייחודי והמסתורי שלה! תאילנד מספקת שילוב מנצח של טבע מהפנט, חופים בתוליים, יערות גשם פראיים, מטבח משובח, אתרים ארכיאולוגיים מרשימים, תושבים ידידותיים ומסבירי פנים שיגרמו לכם להרגיש בבית וערים מודרניות ומפותחות המציעות חוויה מסחררת חושים.

קשה שלא להתאהב בתאילנד שלא סתם נקראת "ארץ החיוכים". כל חופשה בתאילנד היא חוויה בלתי נשכחת ורוב האנשים המבקרים בארץ המדהימה הזאת רוצים לחזור אליה שוב ושוב. 

מה לעשות בתאילנד?

לפניכם כמה פעילויות שאסור לפספס במהלך חופשה במדינה האקזוטית: 

נסיעה בטוק-טוק: מדובר בחוויה ייחודית שחבל להחמיץ. כלי התחבורה המסורתי נמצא בכל מקום והפך לאחד מהסמלים של תאילנד. מעבר לכך שהטוק-טוק זול יותר ממונית ויעזור לכם לדלג בקלילות על הפקקים האינסופיים, הערך המוסף שלו זאת הנסיעה הבלתי נשכחת שמהווה אטרקציה בפני עצמה. רק אל תשכחו להתמקח ולסגור מחיר טוב לפני שאתם קופצים פנימה ויוצאים לדרך.

לצפות במופע מואי תאי (אגרוף תאילנדי): מדובר בספורט הלאומי של תאילנד וחובבי האקשן והאדרנלין יהנו ממופע אגרוף תאילנדי מסורתי. אומנות הלחימה העתיקה והידועה לשמצה ידועה גם בתור "אמנות ה-8 גפיים" בגלל שהלוחמים עושים שימוש ב-8 נקודות מגע בעת הקרב: אגרופים, מרפקים, ברכיים ובעיטות. 

ביקור בשוק צף אותנטי: כל טיול בתאילנד לא יהיה שלם ללא ביקור בשוק צף אותנטי וייחודי. תקפצו לתוך הסירה ותרגישו כאילו שאתם משייטים בתעלות של ונציה, למעט הבדל אחד קטן: בדרך תעברו דוכנים המלאים במזכרות מקומיות, תבשילים מסורתיים ופירות אקזוטיים. אל תפספסו את ההזדמנות לגלות את קסם המזרח האמיתי ולספוג את כל המראות, הטעמים, הצלילים והריחות הייחודיים. 

תבקרו בחוות פילים: אין הרבה מדינות בעולם שבהן תוכלו ליהנות מרכיבה על פיל מאולף ותאילנד היא אחת מהן. רק תבחרו בחוות פילים שיקומית שבה לא מתעללים בחיה האצילית הזאת ותנסו להימנע מכל מלכודות התיירים הצפופות.

השורה התחתונה 

בחורה בבגד ים אדום יושבת על שפת הבריכה מביטה בנוף בתאילנד

תאילנד מציעה מגוון אינסופי של מקומות אירוח שיתאימו לכל תקציב, טעם ודרישה. החל מאכסניות צנועות במחירים שווים לכל כיס ועד לריזורטים יוקרתיים המספקים פינוק אינסופי, כל אחד ימצא מקום לינה שהוא יתחבר אליו וייהנה ממנו.

כדי להפיק את המירב מהחופשה שלכם בתאילנד, חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת המלון המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם שיעמוד בציפיות וישאיר אתכם מרוצים.

אין לנו ספק שהמדריך המפורט הזה יעזור לכם להיסגר על מקום הלינה המושלם עבורכם ב"ארץ אלף החיוכים" במינימום זמן ומאמץ ויחסוך לכם המון התלבטויות, ספקות ואכזבות. אז למה אתם מחכים? תארזו את בגד הים ותגלו את גן העדן הטרופי הזה.

נסיעה טובה!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן