טלוויזיות 32 אינץ’ מומלצות: 3 הדגמים הכי טובים לשנת 2024 [מדריך קנייה]

אם אתם רוצים ליהנות מחווית צפייה מושלמת בחדר קטן, טלוויזיה 32 אינץ’ תספק את הסחורה. עם הדגמים שתמצאו כיום תוכלו ליהנות מתמונה חדה, מפורטת ומציאותית ללא טשטושים ומריחות גם כשאתם נמצאים קרוב למסך.

ממהרים? הנה תקציר:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
32 LED SMART TCL
'32 LED SMART TCL
הבחירה המנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הדגם הזה מציע את האיזון האופטימלי בין ניגודיות ובהירות כדי לספק צבעים מדויקים וחדים הנאמנים למקור ולהבטיח חווית צפייה מציאותית וסוחפת, במחיר משתלם במיוחד!
יתרונות
איכות תמונה טובה וגם הרמקולים המובנים בסדר גמור
מערכת הפעלה Android TV עם יישום Chromecast להזרמת תכנים למסך
קישוריות Wi-Fi מצוינת
חסרונות
היעדר של קישוריות BlueTooth
תמורה טובה למחיר
טלוויזיה 32 אינץ של SONY KD-32W800PAEP
SONY
KD-32W800PAEP
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
השוליים הדקיקים והגימור המלוטש מבטיחים שהיא תיראה נהדר בכל חדר ותשתלב היטב בחלל שהיא נמצאת בו. העיצוב האלגנטי והמוקפד מאפשר להפיק את המקסימום מכל אינץ’ של המסך ולהעשיר את חווית הצפייה שלכם.
יתרונות
חותמת איכות של מותג SONY
מערכת הפעלה Android TV 10
חיבור WiFi אלחוטי שעובד בצורה חלקה ויעילה ללא ניתוקים והפרעות
חסרונות
מערכת השמע ממוצעת
איכות במחיר שפוי
LED HD peerless טלוויזיה 32 אינץ
LED HD peerless
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
דגם שעומד בסטנדרטים גבוהים ומעניק חוויית צפייה איכותית. התוצאה היא תמונה חדה, בהירה וצלולה שתשאיר אתכם עם פה פעור.
יתרונות
איכות תמונה יוצאת דופן
תשומת לב לפרטים הקטנים
אחד מהעיצובים היפים והאטרקטיביים ביותר
חסרונות
לפעמים מעט מורכב לדגם הזה בזיהוי והגדרת החיבורים השונים

היא תגרום לחדר השינה או הילדים שלכם להתעורר לחיים ותספק גישה מהירה ונוחה לתכנים האהובים עליכם. גם אם החלטתם ללכת על מכשיר יחסית קטן, זה ממש לא אומר שתצטרכו להתפשר על הביצועים והיכולות שלו.

כדי לעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בדגם המושלם עבורכם, דאגנו למצוא עבורכם את הדגמים השווים והמומלצים ביותר ולספק לכם את כל מה שצריך לדעת כדי לבחור טלוויזיה איכותית שתקלע בול לצרכים ולדרישות שלכם.

אז בואו נתחיל עם:

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

3 טלוויזיות 32 אינץ' הכי טובות לשנת 2024

1

'32 LED SMART TCL

בחירה מנצחת
הבחירה שלנו
הדם הזה מציע את האיזון האופטימלי בין ניגודיות ובהירות כדי לספק צבעים מדויקים וחדים הנאמנים למקור ולהבטיח חווית צפייה מציאותית וסוחפת, במחיר משתלם במיוחד!
יתרונות
  • איכות תמונה טובה וגם הרמקולים המובנים בסדר גמור
  • מערכת הפעלה Android TV עם יישום Chromecast להזרמת תכנים למסך
  • קישוריות Wi-Fi מצוינת
חסרונות
  • לפעמים מעט מורכב לדגם הזה בזיהוי והגדרת החיבורים השונים

אם אתם מתחברים לשילוב של איכות גבוהה ופיצ’רים מתקדמים ומחיר נגיש ושווה לכל כיס, הטלוויזיה המעולה הזאת הבחירה הטובה והבטוחה ביותר שלכם. היצרנית הפופולרית ממשיכה להוכיח לכל העולם שאפשר לעשות מוצרים איכותיים ואמינים במחירים שפויים והוגנים. לא תופתעו לשמוע שמדובר במכשיר הכי זול בדירוג שלנו. והחדשות הטובות הן שהמחיר האטרקטיבי ממש לא מגיע על חשבון הביצועים והיכולות שלה. אין ספק שמדובר באחת מטלוויזיות 32 אינץ’ הטובות ביותר שנמכרות כיום בישראל אז הגיע הזמן לקבל טעימה ממה שיש לה להציע:

  • רזולוציית HD Ready (1366×768 פיקסלים) עם קצב ריענון מסך של 60Hz
  • מסך לד עם מעבד תמונה מתקדם
  • ערכת שמע בעוצמה של 10W ו-CHROMECAST BUILT-IN לשיפור איכות השמע
  • חיבור Wi-Fi מובנה
  • כולל הפעלה קולית וגוגל אסיסטנט

מדובר בטלוויזיה חכמה מעולה שתומכת ברזולוציית HD ומגיעה עם מערכת ההפעלה 9.0 Android TV. תוכלו לצפות בתוכניות שונות, סדרות ותכני מולטימדיה אחרים באיכות גבוהה.

ממשק המשתמש PatchWall 3.0 ידידותי ונח במיוחד לשימוש. בדף הבית של המכשיר תמצאו מגוון רחב של אפליקציות פופולריות כמו אמזון פריים, יוטיוב, נטפליקס, דיסני פלוס ועוד רבות וטובות. תוכלו למצוא אותן בקלות בלי לעבור 100 מסכים ותפריטים שונים.

היא מגיעה עם מערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת אנדרואיד 9.0. היא נוחה להתמצאות ופשוטה לשימוש ותאפשר לכם להעביר שעות רבות של כיף והנאה עם התכניות האהובות עליכם. תוכלו לגלוש באינטרנט, לשחק במשחקים האהובים עליכם ולצפות בתכני מולטימדיה בצורה הנוחה, המהנה והיעילה ביותר. פיצ’ר מועיל ושימושי נוסף הוא חוסך הנתונים (Data Saver) שמאפשר להפחית ולייעל את ניצול חבילת הגלישה שלכם. תוכלו ליצור רשת Wi-Fi אלחוטית באמצעות הסמארטפון שלכם על ידי פתיחת "נקודה חמה" שתעניק לכם גישה חינמית לאינטרנט.

יישום Chromecast מובנה מאפשר להזרים סרטים, סרטוני ווידאו וכל תוכן אחר מהסמארטפון שלכם למסך הטלוויזיה. בנוסף, היא גם תומכת בשליטה קולית ותוכלו לחפש את התכנים המועדפים עליכם באמצעות העוזרת החכמה של גוגל. אופציית החיפוש הקולי תעשה לכם חיים קלים ותחסוך לכם את ההקלדה המעצבנת והמסורבלת בעזרת החיצים בשלט.

2

SONY KD-32W800PAEP

איזון בין מחיר לאיכות
תמורה מושלמת למחיר
השוליים הדקיקים והגימור המלוטש מבטיחים שהיא תיראה נהדר בכל חדר ותשתלב היטב בחלל שהיא נמצאת בו. העיצוב האלגנטי והמוקפד מאפשר להפיק את המקסימום מכל אינץ’ של המסך ולהעשיר את חווית הצפייה שלכם.
יתרונות
  • חותמת איכות של מותג SONY
  • תמונה איכותית במיוחד ומסך IPS לזוויות צפייה מצוינות
  • שלט רחוק עם הפעלה קולית
  • מערכת הפעלה Android TV 10
חסרונות
  • מערכת השמע ממוצעת

חברת SONY שיחקה אותה עם מכשיר מצוין ומערכת הפעלה Android TV 10. תוכלו ליהנות מאיכות תמונה גבוהה וממגון פיצ’רים מגניבים שבדרך כלל לא מגיעים בטלווזיות בגודל 32 אינץ. אז בואו נראה מה מציע הדגם הזה:

  •  רזולוציה גבוהה 768*1366 HD READY
  • זווית צפייה 178 מעלות
  • סאונד היקפי DIGITAL S-MASTER 10
  • מערכת Android TV 10 חדשה ומתקדמת
  • קישוריות Wi-Fi מובנית

ה- KD-32W800PAEP מספקת תמונה עוצרת נשימה שמצטיינת בצבעים עשירים ועזים.

גולת הכותרת של טלוויזיות SONY זאת מערכת ההפעלה שלהן שלוקחת אותן כמה צעדים קדימה והופכת אותן למערכת בידור משולבת ואולטימטיבית. תוכלו לגלוש באינטרנט, ליהנות משירותי סטרימינג מתקדמים ולהשתמש באפליקציות האהובות עליכם בלי לקום מהספה. כל פלטפורמות הסטרימינג המובילות והפופולריות ביותר כמו נטפליקס, דיסני פלוס ואמזון פריים נמצאות במרחק של לחיצת כפתור.

במסכים קטנים כמו זה, רזולוציית HD Ready נותנת פרטים חדים, מדויקים וחיים. וזה יותר חסכוני באנרגיה. אין ספק שלתצוגה של סוני יש בהירות וטווח צבעים יוצאי דופן, מה שהופך את חוויית הצפייה לעשירה ומתגמלת.

לאחר שהתרשמנו מאיכות התמונה של המכשיר הזה, הגיע הזמן להבין איך הוא נשמע: רמקולים בעוצמת 10W רחוקים מלהיות העוצמתיים ביותר, אבל רוב הטלוויזיות בגודל הזה לא יציעו לכם יותר מכך וזה בהחלט מספק ביחס לגודל שלה. הרמקולים המובנים מציעים צליל היקפי שיעטוף אתכם מכל עבר ויגרום לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים בבית הקולנוע.

אם אינכם מרוצים מהרמקולים המובנים, ה- KD-32W800PAEP מגיעה עם שקע HDMI שתאפשר לחבר אליה מקרן קול וליהנות מסאונד עוצמתי במיוחד.

הלב הפועם שלה הוא מעבד Bravia עוצמתי שמבטיח תמונה חלקה ללא הבהובים ועיוותים ויחס ניגודיות חסר תקדים. הוא מסוגל לשדרג תכנים ברזולוציה נמוכה יותר ולהבטיח שהם יראו טוב יותר מאי פעם.

3

LED HD peerless

מחיר משתלם
איכות במחיר שפוי
דגם שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר כפי שמצופה מחברת סמסונג המוכרת והאמינה. התוצאה היא תמונה חדה, בהירה וצלולה שתשאיר אתכם עם פה פעור.
יתרונות
  • איכות תמונה יוצאת דופן ומערכת שמע סבירה
  • תשומת לב לפרטים הקטנים
  • אחד מהעיצובים היפים והאטרקטיביים ביותר שנתקלתי בו
חסרונות
  • היעדר של קישוריות BlueTooth
  • חלק מהמשתמשים התלוננו על רמת האיכות והיעילות של שירות הלקוחות

מדובר במערכת בידור רב תכליתית שפותחת עבורכם עולם שלם של הזדמנויות ואפשרויות שימוש. תוכלו לשמור ולנהל קבצים ומסמכים חשובים, להקרין תכנים מהלפטופ שלכם באמצעות פיצ’ר שיקוף מסך מתקדם ואפילו להתחבר מרחוק למחשב המשרדי שלכם כדי לעבוד מהבית! בואו נעבור על המאפיינים העיקריים של הדגם הזה:

  • רזולוציית Full High Definition 1920X1080
  • מסך LED איכותי עם טכנולוגיית Hyper Real PureColor לצבעים מציאותיים ומדויקים במיוחד
  • מערכת שמע בעוצמת 12W +12W
  • זווית צפייה של 178° מעלות
  • תומך בחיבור דיסק חיצוני

ה-LED HD peerless  מספקת איכות תמונה מעולה ומאפשר ליהנות בצורה מלאה מהפירוט, הדיוק ועומק הצבעים של רזולוציית HD. אבל זה רק הולך ומשתפר. תמיכה בתקן HDR (טווח דינמי רחב) מאפשרת למסך להפריד בין קשת אינסופית של גוונים שונים ולספק פירוט צבעים מירבי גם בסצנות חשוכות.

היא מספקת את כל מה שאנחנו מצפים לקבל מטלוויזיה חכמה ועוד טיפה מעבר. מלבד כל הפיצ’רים הסטנדרטיים, היא גם "לומדת" את הרגלי השימוש וההעדפות שלכם וממליצה על התכנים הרלוונטיים והמתאימים ביותר עבורכם. זה אומר שלא תצטרכו לשבור את הראש ולבזבז זמן יקר על חיפוש התכנים שמעניינים אתכם, אלא לקבל גישה מיידית לתוכניות הטלוויזיה, הסדרות והסרטונים שאתם מתחברים אליהם ונהנים לצפות בהם.

ה-LED HD peerless מגיע עם מנגנון שיפור ניגודיות מיוחד לכוונון הניגודיות והחדות של התמונה על פי רמת הבהירות והתאורה בחדר. הוא מספק איכות תמונה אופטימלית עם עומק מירבי.

מדריך קנייה: איך לבחור טלוויזיית 32 אינץ'?

העובדה שבחרתם להתמקד בטלוויזיות בגודל 32 אינץ’ בלבד כבר מצמצמת את האפשרויות העומדות לפניכם ומקלה על בחירת הדגם המתאים עבורכם. לא תצטרכו לשבור את הראש על מאפיינים ספציפיים כמו רזולוציית 4K ומסך OLED שרלוונטיים למכשירים גדולים ומשוכללים יותר. כדי להפוך את ההחלטה שלכם להרבה יותר מהירה ופשוטה, דאגתי עבורכם למדריך מקיף ומפורט שיעזור לכם לבחור את הדגם המושלם שתהיו מרוצים ממנו עד הגג.

הרזולוציה של המסך

רוב הטלוויזיות בגודל 32 אינץ’ מגיעות עם רזולוציה של HD Ready במקום רזולוציית FHD. ה-Sony Bravia היא בין היחידות בשוק שתומכות ברזולוציית FHD גם בגודל המסך הזה. אני בטוח ששמעתם את המושג רזולוציה מיליון פעם, אבל האם אתם באמת מבינים במה מדובר? הגיע הזמן להבין פעם אחת ולתמיד מה מסתתר מאחורי המושג הנפוץ והלעוס הזה ומה בכלל ההבדל בין FHD ל-HD.

HD לעומת FHD: מה זה אומר בתכלס?

המונחים HD ו-FHD מתארים את גודל הרזולוציה של המסך. הרזולוציה מציגה את כמות הפיקסלים שמוצגים על המסך, והיא מיוצגת בערכים של גובה ורוחב. תזכרו את המשוואה הפשוטה הבאה: ככל שהרזולוציה של המסך גבוהה יותר, ככה התמונה שהוא יספק תהיה חדה, ברורה ומפורטת יותר.

רזולוציית HD ("הפרדה גבוהה") שידועה גם בתור 720p מציינת בדרך כלל תצוגה של 1280×720 פיקסלים. אבל, במקרה של מסכי טלוויזיה ומחשב, איכות HD מייצגת רזולוצייה של 1366×768 שנקראת גם HD Ready.

לעומת זאת, רזולוציית FHD או בשם המלא שלה Full HD (1080 פיקסלים ומעלה) מתייחסת לתצוגה של 1920×1080 פיקסלים.

אני אנסה להדגים איך כל העסק הזה עובד בפועל: אם המסך של טלווויזיה ברזולוציית HD Ready מכיל 1 מיליון פיקסלים בקירוב, אז FHD יכולה להכיל קרוב ל-2 מיליון פיקסלים.

המשמעות היא שרזולוציית FHD מספקת איכות תמונה טובה פי 2 מרזולוציית HD Ready (בגלל שהיא מכילה פי 2 יותר פיקסלים).

ככל שהמסך מכיל יותר פיקסלים, ככה הוא מסוגל להציג תמונה גדולה יותר ללא עיוותים, טשטושים ומריחות. מסך בעל צפיפות פיקסלים כה גדולה שממרחק סביר לא ניתן להבחין בהם נקרא "תצוגת רטינה" והוא מאפשר למקסם את איכות התמונה.

טלוויזיה חכמה

אין ספק שהעתיד שייך לטלוויזיות החכמות שהשתלטו על השוק. אז מה הופך אותן לחכמות?

אפשר לכתוב עמודים שלמים על כל הפיצ’רים המתוחכמים והאפשרויות המתקדמות שיש במכשירים האלה, אבל אנחנו נסתפק בתיאור קצר וקולע של המאפיינים החשובים ביותר שלה: מדובר בטלוויזיה שמסוגלת להתחבר לאינטרנט כדי להזרים ווידאו, תכנים ויישומים שונים.

החיבור לאינטרנט מתבצע באמצעות רשת Wi-Fi אלחוטית ומספק לכם גישה מהירה ונוחה לאפליקציות המועדפות עליכם.

תוכלו לצפות במגוון תכנים אונליין באמצעות שירותי סטרימינג מובילים כמו נטפליקס, אמזון פריים, דיסני פלוס ועוד רבים וטובים.

אבל זה רק קצה הקרחון. טלוויזיות חכמות רבות תומכות בעוזרות קוליות כמו Google Home או אלקסה שמאפשרות לכם לשלוט מרחוק בטלוויזיה ובמכשירים תומכים אחרים.

למה טלוויזיה מהסוג הזה נקראת "חכמה"? זה לא שיש לה איי.קיו גבוה, אלא פשוט מדובר בדור חדש ומתוחכם יותר של מכשירים שמסוגלים להתחבר לאינטרנט ולשדר תוכן אונליין. זאת פריצת דרך משמעותית לעומת דגמים רגילים שהיו זקוקים לאנטנה או לכבלים כדי לשדר תוכן כלשהוא. מרוב שהתרגלנו לעידן הטלוויזיות החכמות, אנחנו כבר בקושי זוכרים מה זאת בכלל טלוויזיה אנלוגית שזמנה כבר עבר ושעומדת להיכחד מהעולם.

קחו בחשבון שקיימים דונגלים או סטרימרים מיוחדים כמו Amazon FireTV Stick שמאפשרים להפוך טלוויזיה "טיפשה" לטלוויזיה "חכמה" שמסוגלת להתחבר לאינטרנט ולהזרים תכנים אונליין. אבל יש כוכבית אחת חשובה: המכשיר שלכם חייב לכלול חיבור HDMI שתוכלו להכניס לתוכו את הדונגל. הפתרון הזה יכול לאפשר לכם גישה לאפליקציות ושירותי סטרימינג מהטלוויזיה שלכם, אבל חשוב שתפנימו שעדיין לא מדובר בטלוויזיה "חכמה" בקנה מידה מלא: היא תספק אפשרויות מוגבלות וצנועות יותר מטלוויזיה חכמה אמיתית שמגיעה עם מעבד מתקדם בעל 2 או 4 ליבות שמשדרג את הביצועים שלה והופך אותה לסוג של מחשב מתוחכם.

טלוויזיות חכמות בגודל 32 אינץ’ מריצות מערכות הפעלה שונות. מערכת ההפעלה הנפוצה ביותר היא אנדרואיד 9.0. הדגמים החכמים של של מותג LG מגיעות עם מערכת ההפעלה WebOS.

סוג הפאנל

טלוויזיות 32 אינץ’ חכמות בדרך כלל מגיעות עם מסך LED. מסכי OLED ו-QLED מזוהים בדרך כלל עם מכשירים יוקרתיים בעלי מסך גדול יותר. בגלל שהסקירה הזאת מוגבלת לדגמים בגודל 32 אינץ’ בלבד, נכיר לעומק את שני סוגי המסכים הנפוצים ביותר בקטגוריה הזאת: LED ו-LCD.

מסך LED לעומת מסך LCD

מסך LED הוא בעצם גרסה משודרגת של פאנל LCD (גבישים נוזליים). ההבדל המהותי בין שתי טכנולוגיות המסכים האלה הוא בסוג התאורה האחורית שלהם. בעוד שמסכי LCD מגיעים עם תאורת פלורסנט חיצונית, מסכי LED מוארים באמצעות נורות לד. בגלל שנורות הלד האלה קטנות וקלות משקל יותר מנורות פלורסנט, מסכי הלד דקים יותר בהשוואה למסכי LCD. בנוסף לכך, מסכי לד מתאפיינים בתאורה טובה ויעילה יותר.

לאחר שנסגרתם על סוג הפאנל המתאים עבורכם, תצטרכו לקחת בחשבון כמה מאפיינים חשובים נוספים שקובעים את איכות התמונה וחווית הצפייה.

מסך בעל פאנל IPS

טכנולוגיית In-Plane Switching (או בקיצור: "IPS") מספקת זוויות צפייה רחבות במיוחד של 160 עד 178 מעלות. תוכלו ליהנות מתמונה מדהימה מכל מיקום אפשרי. זה בלתי אפשרי עם דגמים ישנים בעלי מסך שפופרת רגיל שבהם תצטרכו לשבת מול המכשיר כדי ליהנות מאיכות התמונה הטובה ביותר.

ציפוי נגד השתקפויות

בעיקרון כל הפאנלים השונים מגיעים עם ציפוי מונע השתקפות מסוג זה או אחר. המטרה שלו היא לספק חווית צפייה נוחה וטובה גם בחדר מואר ובהיר יחסית. תוכלו ליהנות מתמונה מעולה בלי לדאוג להשתקפויות, סנוורים וזליגות אור שעלולים להפריע לכם. בנוסף לכך, הציפוי המיוחד הזה מפחית את כמות הקרינה האולטרה סגולה שנפלטת מהמסך ומועיל לבריאות העיניים שלכם.

קצב רענון

מדובר באחד מהמאפיינים הטכניים החשובים ביותר שחייבים לשים אליו לב. קצב ריענון המסך מתאר את מספר הפעמים בשנייה שבו התמונה על המסך מתחלפת. קצב הריענון נמדד בהרץ וככל שהוא גבוה יותר- כך התמונה נראית חלקה יותר. טלוויזיות 32 אינץ’ בדרך כלל מגיעות עם קצב רענון מסך של 50 עד 60 הרץ. קצב ריענון מסך הוא נתון מכריע כאשר מדובר בשידורי ספורט או משחקי אקשן שמתאפיינים במהלכים מהירים ותנועות חדות. קצב רענון גבוה מבטיח תנועה חלקה ומסונכרנת ללא הבהובים ומריחות.

בואו ניקח לדוגמה את ה-Sony Bravia שמגיעה עם קצב רענון של 50Hz. האם איכות התמונה שהיא מספקת נחותה יותר לעומת דגמים אחרים עם קצב רענון גבוה יותר? לכאורה התשובה אמורה להיות חיובית, אבל כאן מגיע טוויסט נוסף בעלילה. הטלוויזיות של סוני מצוידות במנגנון החלקת תמונה בטכנולוגיית Motionflow XR. הוא מייצר תמונות ביניים בקצב מהיר בין כל פריים לפריים כדי ליצור אשליה של תנועה חלקה ללא טשטושים ועיוותים. המנגנון המתקדם הזה מונע תקיעות והפרעות שעלולות להיגרם בגלל קצב רענון המסך המוגבל.

קצב רענון מסך מירבי

מדובר בגימיק שיווקי של כמה יצרניות בולטות שנועד לנפח את נתוני קצב רענון המסך ולמשוך לקוחות, מנגנון החלקת תמונה מאפשר להכפיל את קצב רענון המסך הממשי. זה אומר שבעוד קצב הרענון האמיתי עומד על 60Hz בלבד, היצרן יוכל לייפות את המציאות ולפרסם שקצב רענון המסך הוא 120Hz. אל תפלו בפח ותקפידו להתייחס לקצב הרענון של המסך בפועל ולפני הפעלת מנגנון החלקת התמונה.

מעבד התמונה

מדובר בשבב קטן שעושה עבודה גדולה. התפקיד שלו הוא לשפר את איכות התמונה שמפיקה הטלוויזיה ולשדרג תכנים ברזולוציות נמוכות יותר לאיכות תמונה כמה שיותר קרובה ל-HD או FHD.

הטלוויזיות החכמות של סוני מגיעות עם מעבד תמונה X-Reality Pro בעוד שהדגמים של LG מגיעים עם מעבד תמונה Triple XD שמבצע פעולה משולשת: מיטוב הצבעים, שיפור רמת הניגודיות והפחתת רעשי תמונה דיגיטלית. המכשירים המתקדמים של סמסונג מסתמכים על מעבד תמונה 3D HyperReal. למרות שכל מותג ממציא שם מפוצץ אחר למעבד התמונה שהוא פיתח, התפקיד שלהם זהה: להבטיח את התמונה המדויקת, המציאותית והחדה ביותר בכל רגע נתון.

שלט חכם "מג'יק"

למרות שמג’יק זה קסם באנגלית, בשלט המתוחכם הזה אין שום דבר קסום. אולי למעט העובדה שמדובר בשלט אוניברסלי שיאפשר לכם לשלוט מרחוק בגוון רחב של מכשירים שונים. "שרביט הקסמים" הזה נוח וידידותי לשימוש, אינו מכיל מיליון כפתורים מיותרים ותומך בפקודות קוליות בעזרתה האדיבה של העוזרת החכמה של גוגל.

השלט הרחוק המתוחכם הזה מאפשר לשלוט בכל הפונקציות וההגדרות של הטלוויזיה שלכם בנוחות ובקלות מירבית. הוא תומך בקישוריות Bluetooth, מה שאומר שלא תצטרכו להיות צמודים למסך וכל עוד תישארו בטווח הקליטה של חיבור הבלוטות’, תוכלו לשלוט בה מרחוק בלי בעיה. שלטים מסוימים מגיעים עם לחצני "זום" מיוחדים שמאפשרים להגדיל את התמונה שעל המסך.

השלט החדיש הזה מציע מגוון פיצ’רים מתקדמים וייחודיים נוספים כמו כפתורים ייעודיים לנטפליקס, יוטיוב וכו’. לא תצטרכו ללחוץ 15 פעם על השלט כדי להגיע לאפליקציות האהובות עליכם ותוכלו ליהנות מניווט מהיר ונטול מאמץ בין התפריטים והמסכים השונים. אין ספק שהדור החדש של השלטים החכמים האלה יחסוך לכם את כל ההתעסקות המעייפת עם אינספור לחצנים לא ברורים והגדרות מבלבלות ויפנה לכם יותר זמן ליהנות מהתכנים ואפשרויות הבידור של הטלוויזיה החכמה שלכם.

איכות השמע

ככל שהטלוויזיות העכשוויות הופכות לדקות ומלוטשות יותר, הקורבן העיקרי היא מערכת השמע שלהן. העיצוב הקומפקטי מגיע על חשבון הסאונד ורוב היצרנים מזניחים את התחום הזה ולא משקיעים בו יותר מדי.

אבל לא הכול אבוד. טכנולוגיות צליל היקפי חדשניות כמו DTS Virtual X או Dolby Audio מפצות על הירידה וההידרדרות הבלתי פוסקת באיכות ובעוצמת הסאונד ומספקות חווית שמע לגמרי לא רעה.

באופן כללי, טלוויזיות חכמות בגודל 32 אינץ’ אינן מגיעות עם רמקולים עוצמתיים שיתנו לכם בראש. ככה שעדיף לא לפתח ציפיות, עוצמת הרמקולים המקסימלית שתוכלו לבנות עליה מתקרבת במקרה הטוב ל-30W.

אבל גם אם הרמקולים המובנים לא עומדים בציפיות ובדרישות שלכם, זה בכלל לא סוף העולם. תוכלו לתקן בקלות את המצב ולחבר את הטלוויזיה למערכת קולנוע ביתית מתקדמת או מקרן קול (סאונד- בר) איכותי בעזרת כבל HDMI.

חיבורים וקישוריות

לפני שאתם רוכשים מכשיר מסוים, אל תשכחו לבדוק את החיבורים שהוא מגיע איתם – מספר החיבורים משפיע על גמישות ונוחות השימוש במכשיר. כמובן שעדיף לבחור בדגם שכולל כמה שיותר חיבורים מסוגים שונים שיאפשרו לכם להוציא את המירב ממנה ולשדרג את היכולות שלה. מומלץ ללכת על דגם שכולל יותר חיבורי HDMI משקעי USB רגילים. החיבור הדיגיטלי הזה מאפשר לחבר מגוון רחב של מכשירים חיצוניים שונים כמו מקרן קול (סאונד- בר), קולנוע ביתי ואפילו מחשב נייד. כמה חיבורי USB יכולים להיות שימושיים עבור חיבור הסמארטפון ומכשירים אחרים בעלי חיבור זהה. עומדות לרשותכם גם דרכים אחרות לחבר את הטלוויזיה שלכם עם מכשירים תומכים – קישוריות Bluetooth או טכנולוגיית Chromecast הן שתי דוגמאות בולטות.

טלוויזיות חכמות עם פיצ’ר שיקוף מסך מאפשרות להקרין תכנים מהסמארטפון שלכם על גבי המסך.

שאלות ותשובות

בחור עם סוודר בורדו חושב על שאלה על רקע כחול בהיר

מהי טלוויזיות ה-32 אינץ' הכי טובה ביותר בישראל?

אין מכשיר אחד שמתאים באופן גורף לכולם, כי לכל אחד יש צרכים והעדפות משלו. בסקירה שלנו תמצאו כמה דגמים מומלצים שכדאי לשים אליהם לב.

האם זה בטוח לקנות טלוויזיה באינטרנט?

אין שום בעיה בלקנות שום מוצר חשמלי באינטרנט. כמובן שחשוב לבצע את הרכישה באתר ידוע ואמין שאפשר לסמוך עליו כמו אמזון. אל תשכחו לבדוק את מדיניות החזרת המוצרים של האתר. זה ימנע אי הבנות והפתעות לא נעימות בהמשך. תוכלו לרכוש את המוצר בראש שקט ולהיות בטוחים שגם אם תגלו פגם ייצור במכשיר או שלא תהיו מרוצים ממנו, תוכלו להחזיר אותה ולקבל את כספכם בחזרה. אגב, כאן תוכלו לראות את אתרי האינטרנט הכי טובים לקניות אונליין.

האם חייבים ללכת על הדגם המשוכלל והיקר ביותר?

הכי יקר זה לא תמיד הכי טוב. המחיר של המוצר תלוי במגוון רחב של גורמים ומשתנים שונים. לא רק המאפיינים והמפרט הטכני משפיעים על תג המחיר, אלא גם המוניטין של היצרן. אין מה לעשות, תצטרכו לפתוח את הכיס ולשלם יותר על מותגים ידועים ופופולריים.

אבל תזכרו שמה שבאמת חשוב אלה הביצועים של הטלוויזיה וחווית הצפייה שהיא מספקת ולא השם הנוצץ והאטרקטיבי שמתנוסס עליה. לכן, במקום לרדוף אחר דגם הדגל של המותג המפורסם והמבוקש ביותר, אתם צריכים למצוא את המוצר שיספק את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם ויענה על כל הצרכים והדרישות שלכם.

לפני שאתם קופצים על דגם מסוים, תעברו היטב על הביקורות וחוות הדעת של משתמשים אחרים כדי להבין האם כדאי ללכת עליו. לפעמים גם דגם זול ומשתלם יחסית יכול לעשות עבודה מצוינת ולהשאיר אתכם מרוצים.

האם יש צורך בחיבור אינטרנט מהיר כדי להשתמש בטלוויזיה חכמה?

כן, לא תוכלו ליהנות מהאפשרויות שמציעה טלוויזיה חכמה ללא אינטרנט מהיר ביתי. חלק מהדגמים מאפשרים לעקוף את זה באמצעות הפיכת הסמארטפון שלכם לסוג של ראוטר נייד שמספק גישה לאינטרנט ("נקודה חמה"), אבל מדובר בחיבור איטי ולא יציב שלא תוכלו לבנות עליו.

שירותי סטרימינג זוללים לא מעט רוחב פס וכדי שתוכלו להזרים את התוכן שלכם בצורה חלקה ומהירה ללא ניתוקים ותקיעות, תצטרכו חיבור קווי לאינטרנט.

האם המודם או הראוטר חייב להיות באותו החדר שבו נמצאת הטלוויזיה?

זה תלוי בטווח השידור, עוצמת האות ומהירות העברת הנתונים של הנתב. במקרים מסוימים, הקירות בין החדרים יכולים לחסום את אות ה-Wi-Fi והוביל לניתוקים, שיבושים והפרעות ברשת האלחוטית. כדי שתהנו מחיבור יציב ונטול תקלות, מומלץ שהנתב (ראוטר) יהיה כמה שיותר קרוב לטלוויזיה החכמה שלכם.

האם חייבים להשתמש בדונגל FireTV Stick של אמזון כדי ליהנות מהפונקציות של טלוויזיה חכמה?

אתם לא חייבים לקנות דונגל Amazon FireTV כדי ליהנות מהאפשרויות שמציעה הטלוויזיה החכמה שלכם. חיבור Wi-Fi מובנה אמור לספק גישה נוחה ומהירה לאינטרנט ישירות מהמסך שלכם ולחסוך לכם את הצורך בדונגל או בסטרימר חיצוני.

אבל, הדונגל של אמזון יכול להיות מועיל ושימושי כשאתם רוצים להפוך טלוויזיה רגילה לחכמה. אם אתם רוצים לחבר לאינטרנט את המכשיר הישן ו: "הטיפש" שלכם, ה-Amazon FireTV Stick יסגור לכם את הפינה ויאפשר לכם להזרים תכנים וליהנות מהאפליקציות, הערוצים והמשחקים האהובים עליכם.

האם כל הטלוויזיות החכמות תומכות בקישוריות Bluetooth?

ממש לא, חלק מהדגמים אינם תומכים בקישוריות בלוטות’ וניתן להסתדר היטב גם ללא הפיצ’ר הזה.

האם רזולוציה של 720p או 768p (HD Ready) מספיקה עבור טלוויזיה בגודל של 32 אינץ’?

ועוד איך. בניגוד למסכים גדולים יותר, בטלוויזיית 32 אינץ’ לא תרגישו בהבדל משמעותי ובולט לעין בין הרזולוציות 720p, 768p, 1080p או אפילו 4K. הדגמים בסקירה שלנו מגיעים עם רזולוציית HD Ready (1366×768 פיקסלים) שלא תאכזב אתכם.

סיכום ומסקנות

זוג יושב וצופה בסדרה שהוא הכי אוהב ביחד

אתם ממש לא חייבים ללכת על טלוויזיית פלזמה ענקית בגודל 75 אינץ’ כדי ליהנות מחווית צפייה קולנועית ואיכות תמונה משובחת. גם מכשיר קומפקטי עם מסך 32 אינץ’ יכול לספק את הסחורה ולהשתלב נהדר בחדר שינה או בדירה קטנה.

תשכחו מהטלוויזיה המיושנת והמסורבלת שלקח לה 5 דקות להידלק ואפשרה לצפות בכמה ערוצים בודדים: הדגמים החכמים שתמצאו כיום הם סוג של מחשב משוכלל שמאפשר לצפות במגוון אינסופי של תכנים איכותיים, לגלוש באינטרנט ולהשתמש באפליקציות המועדפות עליכם.

קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל הפורמטים, הפיצ’רים, החיבורים והתקנים השונים. כדי לעשות בחירה חכמה ומושכלת בדגם איכותי שיעמוד בציפיות שלכם תצטרכו לקחת בחשבון המון מאפיינים שונים כמו הרזולוציה, איכות התצוגה והסאונד, הקישוריות והחיבורים וקלות ההתקנה. אין לי ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך הקנייה המפורט הזה יעזור לכם לצאת גדולים בבחירת המכשיר הבא שלכם!

תזכרו שדברים טובים באים באריזות קטנות וגם טלוויזיה בגודל של 32 אינץ’ בלבד יכולה להדהים אתכם באיכות תמונה יוצאת דופן ובשלל אפשרויות מתקדמות!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן