שואב אבק אלחוטי: 8 דגמים מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה מקיף]

כשאתם צריכים לטפל באופן ממוקד בערמת לכלוך שמטנפת לכם את הבית, שואב אבק אלחוטי יציל את המצב. אם אתם רוצים לשאוב פסולת, אבק ופירורים במינימום זמן ומאמץ, שואב אבק יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.יותר ויותר מכשירים חשמליים משתחררים מהכבלים וגם שואבי האבק לא נשארים מאחור.

המכשיר הזה יעשה לכם חיים קלים ויחסוך לכם את ההתעסקות הבלתי נגמרת עם הכבל החשמלי: במקום שתשברו את הראש על חיפוש שקע חשמלי זמין ותצטרכו להוציא ולחבר את הכבל בכל פעם שאתם עוברים לחדר אחר, המכשיר האלחוטי הזה הוא פתרון נוח ונייד במיוחד שיחסוך לכם המון זמן יקר.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
Dyson V15 Detect Absolute
Dyson V15 Detect Absolute
הבחירה המנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אין ספק שיצירת המופת הזאת משדרגת את חווית שאיבת האבק שלכם ומקפיצה אותה לרמה הבאה. מדובר בשואב האבק המושלם לניקוי תקרות ומקומות גבוהים או לשאיבת אבק ולכלוך בין מושבי הרכב.
יתרונות
מכשיר עוצמתי וידידותי לשימוש.
שואב אבק רב תכליתי
חיישנים חכמים מבטיחים ביצועים אופטימליים.
חסרונות
יקר אבל שווה כל שקל.
איכות במחיר שפוי
Shark Zero M
Shark
iz201eu ZERO M
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
חברת שארק מצטיינת בייצור מוצרים איכותיים במחיר מצחיק ושואב האבק האלחוטי הזה אינו יוצא מהכלל.
יתרונות
עוצמה יוצאת דופן.
מכשיר קל משקל ונוח לתמרון.
מחיר נגיש שיתאים לכל כיס.
חסרונות
חיי סוללה יחסית קצרים.
תמורה טובה למחיר
Bosch דגם BCS711EXT Unlimited – Serie 7
Bosch BCS711EXT Unlimited
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
הדגם החדשני הזה טרף את כל הקלפים: המכשיר האמין והיעיל הזה מגיע עם רשימה בלתי נגמרת של טכנולוגיות פורצות דרך ושכלולים מרשימים.
יתרונות
מארז אביזרים שיעזור לכם לשאוב גם בפינות הכי קטנות
גמיש ופשוט לשימוש
קל במיוחד במשקל של 2.9 ק"ג.
חסרונות
נפח מיכל איסוף האשפה מעט קטן.

אם בעבר שואבי האבק האלחוטיים נחשבו לנחותים ומוגבלים יותר לעומת קרובי המשפחה החוטיים שלהם, כיום המצב שונה לגמרי ואפשר למצוא דגמים אלחוטיים עוצמתיים ואיכותיים עם זמן עבודה ארוך במיוחד שיספיקו לכם בלי בעיה לניקוי יסודי של כל חדרי הבית, בקיצור – שואב אבק אלחוטי הוא תחליף ראוי לשואב ביתי רגיל שאינו נופל ממנו בשום היבט.

אז הגיע הזמן שתשתחררו מחוטי החשמל שכובלים אתכם למקום ומאמללים את חייכם ותתחילו לשאוב אבק בנוחות ובקלות מקסימלית.

אין לכם מושג איך לבחור דגם יעיל ואמין שתהיו מרוצים ממנו עד הגג והלכתם לאיבוד במבחר העצום והמבלבל שיש בשוק?

המדריך הזה מיועד בדיוק בשבילכם!

אתם הולכים להכיר את הדגמים הכי טובים שיש בעולם, ועל הדרך תלמדו איך לבחור בחוכמה את שואב האבק הנכון והמתאים ביותר עבורכם. מעבר למפרט של השואב ולנתונים הטכניים היבשים, צריך לשים לב לנוחות התפעול שלו, ליכולות הניקוי ולמידת ההתאמה שלו לצרכים הספציפיים שלכם.

חשוב לקחת בחשבון גם את מספר ואיכות האביזרים שמגיעים איתו. כל ההיבטים האלה משחקים תפקיד חשוב בביצועים של השואב וביכולת שלו להתמודד עם משימות ניקוי שונות.

אז בואו נקבל במחיאות כפיים סוערות את..

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

8 שואבי אבק אלחוטיים הכי טובים לשנת 2024

1

Dyson V15 Detect Absolute

הכי טוב בעולם
הבחירה שלנו
אין ספק שיצירת המופת הזאת משדרגת את חווית שאיבת האבק שלכם ומקפיצה אותה לרמה הבאה. מדובר בשואב האבק המושלם לניקוי תקרות ומקומות גבוהים או לשאיבת אבק ולכלוך בין מושבי הרכב.
יתרונות:
  • מכשיר עוצמתי וידידותי לשימוש
  • שואב אבק רב תכליתי שמספק גמישות שימוש מירבית
  • חיישנים חכמים מבטיחים ביצועים אופטימליים על כל משטח
חסרונות:
  • מדובר במכשיר יקר, אבל תאמינו לי שהוא שווה כל שקל שתשקיעו בו

אין ספק שחברת דייסון המציאה מחדש את שואב האבק הביתי. הדגם הזה מצויד בטכנולוגיות החדישות ביותר שהפכו למילה האחרונה בתחום, והחדשות הטובות הן שלא תצטרכו להתעסק עם כבלים חשמליים שיתפתלו לכם בין הרגליים ויפריעו לכם לשאוב את האבק בחופשיות.

שואב האבק החכם הזה מצויד בחיישן עומס דינמי שמתאים באופן אוטומטי את עוצמת השאיבה ומהירות הסיבוב של המנוע בהתאם לסוגי המשטחים שאתם מנקים. הטכנולוגיה הייחודית הזאת מבטיחה ניקוי עמוק ויסודי בכל פעם שתפעילו את המכשיר.

תוכלו לבחור בין שלושה מצבי עבודה שונים להתאמה מלאה לצרכים שלכם: מצב חיסכון בסוללה לזמן ניקוי מירבי, מצב של וויסות אוטומטי של מהירות המנוע לביצועים אופטימליים על כל סוגי המשטחים, ומצב שמספק עוצמת יניקה מקסימלית לניקוי אינטנסיבי ועמוק במיוחד.

מסך LCD מציג את ההגדרות העדכניות והביצועים הנוכחיים של המכשיר כולל מצב העבודה שבחרתם, זמן הניקוי שנשאר, התרעות לסתימות במכשיר ותזכורת לניקוי המסנן.

הלב הפועם של שואב האבק הזה הוא מנוע איכותי במיוחד שמגיע למהירות מסחררת של 125 אלף סל"ד.

טכנולוגיית ציקלון המוגנת בפטנט מסלקת חלקיקים מיקרוסקופיים מסוכנים ומזיקים כמו בקטריות ואבקנים ומשאירה אוויר בריא, נקי וצלול במיוחד. מערכת הסינון האטומה של הדגם הזה לוכדת 99.7% מחלקיקי האבק בחדר עד לגודל של 0.3 מיקרון.

מנגנון ריקון מיכל איסוף האבק נוח ופשוט במיוחד ומאפשר לשחרר את כל הפסולת שהצטברה לפח האשפה בלחיצה אחת בלי להסתבך ולהתלכלך, ומתקן הטעינה התלוי הופך את אחסון המכשיר לנוח וקל במיוחד.

אם הדגם הכי חדש של דייסון לא נמצא בתקציב שלכם, אבל לא בא לכם להתפשר ואתם מחפשים דווקא שואב אבק של חברת דייסון, תוכלו לבדוק את אחד מהדגמים הקודמים של דייסון כמו ה- V10. המחיר נמוך משמעותית מהדגם החדש וההבדל הוא בעיקר מבחינת מצב התצוגה, אבל עוצמת השאיבה זהה. זה יכול להיות פתרון מעולה למי שמתמקד בעוצמת שאיבה איכותית ופחות במסך תצוגה דיגיטלי.

2

Shark iz201eu ZERO M

מה עוד אפשר לבקש?
מתאימה לכולם
הדגם הזה מספק עוצמת שאיבה ויכולת ניקוי מרשימה במיוחד ומתאים לניקוי גם במקומות הכי פחות נוחים בזכות המוט הגמיש שלו.
יתרונות
  • טכנולוגיית Flexology חדשנית לכוונון וקיפול מוט המכשיר מאפשרת גישה נוחה מתחת לרהיטים ומקלה על האחסון שלו
  • מברשת כפולה הבנויה בטכנולוגיית DuoClean הייחודית משלבת בין מברשת חובטת בעלת סיבים קשיחים למברשת רולר רכה לביצועים אופטימליים על כל סוגי המשטחים
  • לחצנים נוחים הופכים את תפעול השואב לנוח ופשוט במיוחד
חסרונות
  • ניתן להטעין רק סוללה אחת בכל פעם

גם אם אם זאת הפעם הראשונה שאתם שומעים על מותג שארק, רוב הסיכויים שאתם מכירים את מכשירי המטבח האהובים והפופולריים שמייצרת חברת האם שעומדת מאחוריו – היא אחראית לבלנדרים המצוינים וגם לכמה דגמים של מעבדי מזון איכותיים של מותג נינג'ה.

חברת שארק החליטה לשלוף כמה קלפים מנצחים מהשרוול והדגם הזה מגיע עם כמה פיצ’רים ייחודיים ויוצאי דופן שלא תמצאו בשום שואב אלחוטי אחר. לחצנים נוחים וידידותיים לשימוש וטכנולוגיית DuoClean לניקוי יסודי ועמוק של כל סוגי הלכלוך והמשטחים הופכת את השימוש במכשיר הזה לתענוג אמיתי.

פיצ’ר חדשני נוסף שמשדרג את היכולות של המכשיר הזאת הוא מנגנון הקיפול הגמיש. טכנולוגיית Flexology מאפשרת שאיבה נוחה מתחת לרהיטים ובמקומות בעלי גישה מוגבלת. לא תצטרכו להתכופף ולכרוע על הברכיים כדי לנקות ביסודיות כל פינה בבית שלכם. גם כשהמכשיר לא נמצא בשימוש, תוכלו לקפל אותו בקלות לאחסון נוח ויעיל במיוחד. לא תצטרכו לתלות או להשעין אותו על הקיר כשהחלטתם לקחת פסק זמן מתהליך הניקוי. במקום לסמוך על מעמד תלייה רופף, תוכלו להשאיר אותו בראש שקט בלי לדאוג שהוא ייפול ויתרסק.

בדומה לכל שואב אלחוטי איכותי, הדגם הזה מאפשר מעבר פשוט ונטול מאמץ למצב נשיאה ידנית. תוכלו לנקות כל מקום בבית שלכם או אפילו לצחצח את הרכב שלכם.

שואבי האבק של שארק ידועים ביכולת השאיבה המצוינת שלהם והדגם הזה אינו יוצא מהכלל: הוא יתמודד בקלות עם אבק, פסולת ולכלוך מכל הסוגים והגדלים. טכנולוגיית המברשת הכפולה מבטיחה תוצאות מושלמות על כל משטח. בעוד שמברשת הסיבים החובטת מתאימה לניקוי עמוק של שטיחים, מברשת הרולר הממונעת תאסוף חתיכות לכלוך גדולות.

שואב האבק הזה נוח וידידותי במיוחד לשימוש: תוכלו לעבור בקלות בין מצבי עבודה שונים בהתאם לסוג המשטח שאתם צריכים לנקות (שטיח או רצפה קשה) ועוצמת המנוע (ניקוי רגיל או ניקוי אינטנסיבי בעוצמה מירבית). מנגנון נעילה חוסך לכם לחיצה ממושכת על מתגים מסורבלים. המכשיר הזה מגיע עם עמדת טעינה, פייה צרה לניקוי פינות ומסילות, אביזר ללכידת שערות חיות מחמד ומברשת אבק אנטי אלרגנית.

כל הפיצ’רים החדשניים האלה שהוכיחו את עצמם במבחן הזמן בשילוב עם עוצמת השאיבה הגבוהה והעיצוב הייחודי הופכים את השואב הזה לבחירה מצוינת שלא תצטערו עליה.

3

Bosch דגם BCS711EXT Unlimited – Serie 7

לחיות מחוץ לקופסא
מובילה בתחומה
הדגם החדשני הזה טרף את כל הקלפים: המכשיר האמין והיעיל הזה מגיע עם רשימה בלתי נגמרת של טכנולוגיות פורצות דרך ושכלולים מרשימים.
יתרונות:
  • מגיע עם מארז אביזרים לניקוי גם בפינות הקטנות של הבית
  • מוט גמיש המאפשר שאיבה בזווית של 90 מעלות
  • קל משקל וקל לתפעול
  • סוללה עוצמתית וחיי סוללה ארוכים
חסרונות:
  • נפח מיכל האיסוף מעט קטן

אז למה כולם כל כך מתלהבים מהמכשיר הזה? פשוט מאוד: הוא מצטיין בכל היבט אפשרי. החל מפילטר מתקדם שאוטם את חלקיקי הלכלוך והאבק בתוך השואב ושומר על אוויר צח ונקי בבית שלכם, דרך מערכת אביזרים שתאפשר לכם לנקות כל פריט שתרצו ולהגיע לכל חריץ, ועד לעוצמת שאיבה שלא תשאיר חלקיק אבק אחד שלא נשאב.

אבל זה רק קצה הקרחון. חיישן מובנה מזהה את סוג המשטח שאתם מנקים ומבטיח ביצועים מצוינים על רצפה קשה או שטיח. על עוצמת היניקה המפלצתית של הדגם הזה בכלל אין מה לדבר: הוא מתמודד בקלות עם אבק, פסולת ולכלוך בכל הגדלים ושואב בלי בעיה את הלכלוך העיקש ביותר שנתקע עמוק בתוך השטיח ומסרב להשתחרר. כשמדובר ברצפות קשות, המכשיר הזה ישאב בקלות גרגרי לכלוך קטנים ועדינים, עם זאת הוא מתחיל קצת להזיע כשמדובר בחתיכות פסולת גדולות יחסית.

עם משקל של 2.9 ק"ג בלבד, תוכלו לתמרן בקלות את המכשיר ולהגיע ללא כל מאמץ לכל פינה בבית שלכם. הסוללה של השואב הזה תספיק לניקוי רציף של כחצי שעה בטעינה מלאה. והדובדבן שבקצפת זה סט האביזרים הנלווים שמתאימים למגוון רחב של משימות ניקוי שונות: מברשת ממונעת, אביזר לניקוי פינות ומסילות, אביזר לניקוי ריפודים וצינור שאיבה גמיש יעזרו לכם להגיע למקומות הנסתרים והבעייתיים ביותר במינימום זמן ומאמץ.

4

Dreame R10 Pro

תמורה מושלמת למחיר
איזון בין מחיר לאיכות
מתחרה ראש בראש עם הדייסון עם עוצמת שאיבה זהה וכמה שידרוגים שיהפכו את השאיבה לנוחה, קלה ויעילה.
יתרונות:
  • עוצמת השאיבה החזקה ביותר בשוק
  • תצוגת לד נוחה לשימוש
  • מצבי ניקוי חכמים לביצועים אופטימליים
  • תחנת טעינה לנוחות שימוש מירבית
חסרונות:
  • מיכל אשפה של 0.6 ליטר

שוק שואבי האבק האלחוטיים הפך בשנים האחרונות תחרותי במיוחד. חברה אחת שמנסה להיכנס אליו ומצליחה לתת פייט למתחרה הראשית דייסון היא חברת Dreame.

מבחינת העוצמה ויכולת הניקוי שלו, הוא לא מאכזב לעומת שאר המתחרים: Dreame החליטה ללכת על כל הקופה וציידה את שואב האבק הזה במנוע מפלצתי בעל עוצמת יניקה של 150AW.

צג LCD דיגיטלי מציג בצורה ברורה ונוחה את מצב הניקוי של המכשיר, זמן הסוללה שנשאר ותזכורות לתחזוקת המכשיר הכוללות את החלפת המסננים וריקון מיכל איסוף הפסולת.

מעבר לכל הרעש והצלצולים, שואב האבק הזה מספק ביצועים מדהימים ועושה עבודה מצוינת.

עם אורך חיי סוללה מרשים של 65 דקות במצב רגיל, תספיקו לנקות היטב את כל הבית שלכם. תחנת טעינה ועגינה המותקנת על הקיר מקלה על אחסון המכשיר ומאפשרת לשמור עליו טעון ומוכן לפעולה.

ערכת המכשיר כוללת כמה אביזרים שימושיים למגוון רחב של משימות וצרכים שונים: תוכלו לנקות ביסודיות כל פינה בבית שלכם ואפילו להיפטר בקלות משערות של בעלי חיים שנתקעו על שטיחים וריפודים שונים.

בניגוד לשואבי האבק של דייסון, שואב האבק של Dreame מגיע עם שדרוג אחד שבעיניי עשה הבדל משמעותי. יש לו כפתור נעילה ששומר על מצב שאיבה קבוע, כך שאין צורך להמשיך וללחוץ על כפתור ההפעלה בכל זמן השאיבה. לפי דעתי זה בדיוק מה שחסר בדייסון.

אין ספק שמדובר באחד מהשואבים האלחוטיים המתוחכמים ביותר שיש, אז אם אתם לא מוכנים להתפשר על איכות השאיבה והאביזרים של השואב, אבל לא רוצים לקרוע את הכיס, תלכו בלי לחשוב פעמיים על הדגם הנהדר הזה.

5

Xiaomi Mi Vacuum Cleaner G10

איכות במחיר שפוי
חזק
חברת שיאומי מצטיינת בייצור מוצרים איכותיים ומשוכללים במחיר מצחיק ושואב האבק האלחוטי Mi Vacuum Cleaner G10 אינו יוצא מהכלל.
יתרונות:
  • מחיר משתלם
  • עוצמה יוצאת דופן
  • עושה עבודה מעולה על פרקטים ורצפות קשות
  • מכשיר קל משקל ונוח לתמרון
  • מאפשר ניגוב רטוב לאחר השאיבה
חסרונות:
  • עושה עבודה פחות טובה בניקוי שטיחים עבים וסמיכים

הקלף המנצח של המכשיר הזה היא עוצמת השאיבה המדהימה שלו: בזכות העיצוב הייחודי של ראש השאיבה, הוא לא משאיר אחריו שום פירור ולוכד את כל הלכלוך במעבר אחד, מה שאומר שלא תצטרכו לטייל איתו שעתיים באותו המקום כדי להשאיר אותו נקי ומבריק לגמרי.

המכשיר מגיע עם מברשת ממונעת רכה שעושה עבודה מצוינת על פרקטים ורצפות קשות, והוא מתמודד בקלות עם לכלוך בגדלים ובסוגים שונים: החל מגרגרי חול עדינים וקטנים ועד לחתיכות לכלוך גדולות וגסות יותר, הוא הצליח להתגבר על כל אתגר שהצבתי בפניו. ומה שהכי טוב זה ששואב האבק הזה שאב בקלות מספר סוגי פסולת שונים בלי להראות שום סימן לסתימה או תקיעה.

בונוס נוסף מעולה של הדגם הזה הוא מיכל המים הנצמד למערכת השאיבה בצורה מגנטית ומטלית המיקרופייבר שמגיעים בערכה ומאפשרים להעביר "סמרטוט רטוב" על הרצפה אחרי השאיבה.

זה לא אומר שהשואב הזה גם שוטף כמו מכשירי שטיפה ייעודיים, אבל זו תוספת נהדרת לשואב מעולה ופתרון מצוין אם נשפך לכם קצת מיץ על הרצפה או שיש איזה כתם שמציק לכם בעין ולא בא לכם להרים את כל הבית לשטיפה.

שיאומי טוענת שהמברשת הרכה מתאימה היטב גם לניקוי שטיחים נמוכים עם סיבים קצרים, אבל עד כמה ההצהרה הזאת עומדת במבחן התוצאה? בעוד שהמכשיר מסתדר היטב עם שאיבת פסולת מפני השטח של השטיח, הוא קצת מתקשה בניקוי עמוק ויסודי של שטיחים גבוהים עם סיבים ארוכים.

ומה לגבי ניקוי שיער של בעלי חיים? הוא מצטיין גם בהיבט הזה! ראש השואב העוצמתי לוכד בקלות פרווה של חיות מחמד, בעוד שמסרקים קטנים שמותקנים בתוכו מונעים מהשערות הארוכות האלה להסתבך ולהתלפף בין סיבי המברשת.

הדגם הזה מגיע עם כמה אביזרים מועילים ושימושיים כמו פייה צרה לניקוי פינות ומסילות, ראש מיוחד לשאיבת מזרונים וספות, מעמד לתלייה על הקיר ומברשת ממונעת לאיסוף שערות של בעלי חיים שמתאימה לניקוי הרכב או המדרגות.

גם מערכת הסינון של הדגם הזה לא מאכזבת, ומגיעה עם מסנן HEPA שימנע דליפה של חלקיקי אבק ולכלוך שיזהמו את האוויר סביבכם.

6

Shark DOUBLE M IZ201

דיוק מושלם
רמה אחת מעל
רוב השואבים האלחוטיים עושים עבודה מצוינת על פרקטים מעץ ורצפות קשות, אבל מתקשים להסתדר עם שערות של בעלי חיים או שטיחים עם סיבים ארוכים. ובדיוק בנקודה הזאת ה-Shark ION F80 נכנס לתמונה.
יתרונות:
  • זמן עבודה ארוך במיוחד של 80 דקות
  • מכשיר רבגוני שמציע גמישות שימוש מירבית
  • מגוון רחב של אביזרים למשימות ניקוי מיוחדות
חסרונות:
  • קצת כבד

מציאת שואב אלחוטי איכותי ויעיל שיתמודד עם כל עבודה שתטילו עליו יכולה להיות משימה מורכבת ומאתגרת במיוחד, ובדרך כלל מדובר במכשיר עם מפרט צנוע ויכולות מוגבלות שמתאים לניקוי נקודתי ומהיר ומיועד לעבודות ספציפיות.

הדגם הזה מצליח לעשות את הבלתי אפשרי ומתאים למגוון רחב של צרכים ושימושים שונים. הדגם הזה יתמודד בלי בעיה עם כל סוגי המשטחים והלכלוך. הוא משלב בין אביזרי ניקוי יעילים, סוללה עוצמתית עם זמן עבודה ארוך וגמישות שימוש מירבית. תוכלו להשתמש בו בנוחות גם מחוץ לבית ולהיפטר מכל הג’יפה שהצטברה ברכב שלכם. למרות שמדובר בדגם חדש שיצא לא מזמן, הוא כבש בסערה את השוק ובנה לעצמו מוניטין מרשים של אחד מהשואבים הידניים הכי טובים ביותר בשוק.

המכשיר הזה מגיע עם כמה פיצ’רים ייחודיים שעוזרים לו לבלוט בנוף ולהתעלות על שאר המתחרים בשוק. טכנולוגיית MultiFLEX הייחודית שלו מאפשרת לקפל את ידית האחיזה של השואב כדי לספק גישה קלה ונוחה לפינות הנסתרות, הצרות והקשות ביותר לגישה: מנגנון הקיפול הייחודי הזה יעזור לכם להיפטר מהאבק מתחת לשולחן ולמיטה או לאחסן את שואב האבק בקלות בלי שהוא יתפוס המון מקום.

תכונה שימושית ונוחה נוספת זאת היכולת להוציא את הסוללות הנטענות מתוך המכשיר. הדגם הזה מגיע עם 2 סוללות נשלפות, מה שאומר שתוכלו להטעין סוללה אחת בזמן שאתם ממשיכים להשתמש במכשיר בעזרת הסוללה השנייה שנשארה בתוכו. אין ספק שכל הפיצ’רים המגניבים האלה הופכים את הדגם הזה לאחד הטובים ביותר בשוק.

7

Xiaomi Mi Vacuum Cleaner Light

דגם מוביל
בחירה מצוינת
חברת שיאומי היא אחת מענקיות האלקטרוניקה הידועות והמצליחות ביותר בעולם, ושואב האבק המעולה הזה עומד בציפיות הגדולות מהמותג הידוע הזה ומצדיק את המוניטין המרשים שלו.
יתרונות:
  • מערכת סינון מתקדמת 3 שלבים HEPA
  • מגוון אביזרים נלווים
  • תחנת טעינה איכותית במיוחד
  • עוצמת שאיבה חזקה 17,000PA
  • סוללה בעלת 6 תאים בקיבולת של 2500mAh.
חסרונות:
  • מגיע עם סוללה אחת בלבד

הדגם הזה מפוצץ בטונות של תכונות מתקדמות ואביזרים נלווים שמספקים ניידות מירבית וגישה נוחה לכל פינה בבית שלכם. אחד מראשי הניקוי המסקרנים והשימושיים ביותר בדגם הזאת היא הפיה הייחודית לשאיבה עוצמתית: במקום ללכת על המובן מאליו ולהסתמך על מברשת מסתובבת שגרתית, האביזר הייחודי הזה מושך אליו שערות באמצעות גלי רטט מיוחדים. התוצאה היא יכולת ניקוי יעילה וטובה יותר ללא סתימות שיכולות להיווצר כתוצאה משערות שיתלפפו בין סיבי המברשת.

מעבר לפיה החדשנית הזאת, השואב האלחוטי מבית Xiaomi מגיע עם שני ראשי שאיבה עיקריים: מברשת רולר רכה לפרקטים ורצפות קשות שתאסוף פסולת ולכלוך בכל הגדלים והסוגים ומברשת מיוחדת לניקוי עמוק ואינטנסיבי של שטיחים. אבל אם יש לכם בבית כמה סוגי משטחים שונים, זה יכול להיות כאב ראש לא קטן להחליף בין שתי המברשות האלה כשאתם עוברים בין רצפות קשות לשטיחים או להיפך.

בנוגע לזמן העבודה שמספק המכשיר, תשמחו לדעת שהוא מופעל באמצעות xסוללה עוצמתית בעלת 6 תאים של 2500mAh שמאפשרת לו לעבוד בשיא היעילות בלי להיחלש ולקרטע. כל סוללה מספיקה ל-45 דקות של ניקוי רציף.

הדגם הזה שוקל 2.3 ק"ג בלבד ומגיע עם מסנן HEPA אטום שאפשר להוציא ולשטוף בקלות.

8

Bissell 2602N Icon

פשוט מושלם
שווה את ההשקעה
אם אתם מחפשים שואב אלחוטי פשוט ובסיסי שיעשה את העבודה בלי להתחכם יותר מדי, הדגם הזה יכול להיות הבחירה הכי טובה שלכם. הדגם החסכוני הזה יכול להיות פתרון מושלם לאנשים עם תקציב בינוני שלא יכולים להרשות לעצמם להוציא הון תועפות על שואב אבק אלחוטי.
יתרונות:
  • • מסנן HEPA איכותי
  • פטנט ייחודי למניעת הסתבכות שיער בגלגלת
  • עד 20 דקות עבודה במצב טורבו
  • זמן פעולה מירבי עד 50 דקות
חסרונות:
  • עוצמת השאיבה בינונית
  • מעט כבד

דגם מעולה שמגיע עם כל השכלולים והפיצ’רים המתוחכמים שתמצאו בדגמי פרימיום יוקרתיים יותר. אם אתם רוצים לקנות שואב אלחוטי סביר בלי לקרוע את הכיס ולפשוט את הרגל, המכשיר הזה יספק את הסחורה.

השואב הזה עובר בקלות ממצב מוט למצב ידני: יחידת השאיבה הנשלפת מאפשרת לנקות בקלות רהיטים, שולחנות, וילונות ומיטות. מנגנון קיפול כפול של ידית השואב מקל על האחסון שלו ומאפשר גישה נוחה יותר למקומות צרים וחבויים.

כשלוקחים בחשבון את המחיר המשתלם, קשה לבוא בטענות לזמן העבודה שמספקת הסוללה. טעינה אחת תאפשר לכם להשתמש במכשיר במשך 50 דקות. מדובר בנתון לגמרי לא רע שלא תמצאו בחלק מהדגמים היקרים יותר.

מדריך קנייה: איך לבחור שואב אבק אלחוטי?

שואבים אלחוטיים הם קומפקטיים וקלי משקל יותר משואב אבק רגיל. תשכחו משואב אבק כבד, מסורבל ומגושם שתצטרכו לגרור אחריכם: שואב אבק אלחוטי מגיע בדרך כלל בצורה של מוט שאיבה נייד וקליל שתוכלו לאחוז בו בדומה למטאטא ולהרים אותו בלי בעיה.

הם יתמודדו בצורה מושלמת עם חדרים קטנים, רצפות קשות או אזורים עם שטיחים בעלי סיבים קצרים. תוכלו להגיע בקלות למקומות הצרים והקשים ביותר לגישה וליהנות מחופש תנועה מלא.

אבל קחו בחשבון ששואבי אבק מהסוג הזה יתקשו להתמודד עם שטיחים עבים וצפופים בעלי סיבים ארוכים. אבל, כל עוד מדובר בריפודים ושטיחים נמוכים, הם יספקו את הסחורה.

בחירת סוג שואב האבק האלחוטי הנכון עבורכם

בחורה עם תלתלים מחייכת למצלמה ועושה סימן של פיקס עם היד

ההחלטה הראשונה שתצטרכו לקבל היא באיזה סוג לבחור. עומדים לרשותכם שלושה סוגים שונים של שואבים שנבדלים במחיר, בביצועים ובנוחות השימוש והתמרון שלהם.

כדי לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה שלא תתחרטו עליה בהמשך, הגיע הזמן להכיר את המאפיינים העיקריים, היתרונות והחסרונות של כל סוג.

שואב אבק מוט

העיצוב בצורת מקל קומפקטי וקל משקל מאפשר גישה מלאה וקלה לכל מקום. הוא מגיע במחיר נגיש ושווה לכל כיס ומתמודד היטב עם חדרים בגודל קטן ובינוני, תקרות ושטיחים.

למרות שעוצמת שאיבה זה לא הצד החזק של שואבים מהסוג הזה, קיימים כמה דגמים עוצמתיים במיוחד שיכניעו בקלות את כל סוגי הלכלוך.

שואב אבק ידני

השואב האלחוטי הזה מספק שילוב מנצח של ניידות, קלות משקל ומחיר ידידותי לכיס.

תוכלו לנקות בלי בעיה כל פינה בבית שלכם ולהיפטר מפירורים וחתיכות לכלוך קטנות שהצטברו מתחת לרהיטים, ברכב, על הווילונות או בכל מקום צר ולא נגיש.

אבל לנוחות התמרון ולחופש התנועה יש מחיר: עוצמה מוגבלת שלא מספיקה למשימות ניקוי מורכבות וקשות במיוחד.

שואב אבק עומד

דגמים מהסוג הזה נוטים להיות יקרים וכבדים יותר בהשוואה לשני הסוגים הקודמים שדיברנו עליהם, אבל הם מפצים על כך בגדול באמצעות ביצועים משופרים, יכולות מתקדמות ופיצ’רים משוכללים.

מדובר בסוס עבודה אמין שיסתדר בקלות עם כל משימה שתזרקו עליו ויתמודד בלי בעיה עם כל סוגי הלכלוך והמשטחים.

התאמה לצרכים ולדרישות שלכם

קבוצה של 4 אנשים עושה בריף על נושא מסויים

בגלל העוצמה המוגבלת והגודל הקטן של מיכל איסוף הפסולת, שואב אבק אלחוטי לא מסוגל להתמודד היטב עם כל משימה ועבודה שתטילו עליו.

אבל בחלק מהמקרים, מדובר במכשיר מועיל ושימושי במיוחד שיקל על ניקוי הבית שלכם ויהפוך אותו לנוח ופשוט במיוחד. כדי לחסוך לעצמכם אכזבות, תסכול ועוגמת נפש, חשוב שתבדקו מראש עד כמה היכולות והביצועים של המכשיר שאתם שוקלים לרכוש קולעים לצרכים ולהרגלי השימוש שלכם.

בחלק מהמקרים, המכשיר הזה יכול להיות בחירה מצוינת שתתאים לכם כמו כפפה ליד.

לפניכם כמה שאלות חשובות שיעזרו לכם להבין עד כמה שואב אבק אלחוטי באמת מתאים בשבילכם:

  • האם יש לכם בבית אריחים, פרקט מעץ או רצפות קשות?
  • האם אתם צריכים לנקות חללים קטנים יחסית?
  • האם אתם עולים ויורדים במדרגות לעתים קרובות כשאתם שואבים את האבק בבית?
  • האם אתם זקוקים לשואב אבק נייד, קומפקטי ופשוט לתפעול שנועד לניקוי משרד או מסעדה?
  • האם אתם צריכים שואב אבק יעיל וחסכוני עבור יחידת דיור, חדר במעונות או דירה שכורה?

שואב אבק אלחוטי יתאים בצורה מושלמת לכל אחת מהנסיבות האלה. רוב האנשים מחזיקים בכמה שואבי אבק שונים למשימות ניקוי שונות.

בעוד שהשואב הגדול והעוצמתי שלהם יתאים לניקוי תקופתי של כל הבית, שואב אלחוטי יתאים לניקוי נקודתי ומזדמן ויתמודד בלי בעיה עם משימות קטנות וקלות.

אם צנצנת הסוכר במטבח נפלה לרצפה או שהילד הקטן שלכם פיזר ביסלי בסלון, תוכלו לטפל בבלאגן הזה בבלי להסתבך יותר מדי עם שואב אבק מסורבל וכבד.

זאת ממש לא בעיה למצוא דגם אלחוטי במחיר שפוי, ככה שמדובר בהשקעה משתלמת שלא תרוקן לכם את הארנק. שואב אבק ידני יכול להיות גיבוי מושלם לשואב האבק העיקרי שלכם ולחסוך לכם המון זמן ומאמץ.

אל תצפו שעוצמת היניקה והביצועים של המכשיר הנייד והקומפקטי הזה ישתוו לשואב אבק רגיל בגודל מלא.

בדרך כלל לא מדובר בתותחים כבדים עם עוצמה חייתית וכוח בלתי נגמר, אבל הם ישלימו בצורה מושלמת את שואב האבק הרגיל שלכם ויתאימו למשימות פשוטות וניקוי חדרים קטנים יחסית. תהיו מציאותיים ותימנעו מציפיות מוגזמות.

שואב אבק אלחוטי לא יספק את הסחורה עבור ניקוי יסודי של וילה ענקית ויתקשה להתמודד עם לכלוך עקשן במיוחד. אין חוכמות. הוא מיועד בעיקר לניקוי מזדמן ומהיר, כשאין לכם כוח להוציא את שואב האבק הענקי והמגושם מהארון ולגרור אותו ברחבי הבית.

בשורה התחתונה, רוב שואבי האבק האלחוטיים אינם מסוגלים להתחרות בשואב אבק רגיל או להחליף אותו בצורה מלאה.

מה צריך לבדוק לפני שקונים?

יד מחזיקה עיפרון ומסמנת קריטריונים שונים ברשימה

השוק מוצף באינספור דגמים שונים שיתאימו לכל צורך, טעם ותקציב.

אז איך לא ללכת לאיבוד במבחר העצום ולבחור בצורה חכמה ומושכלת את המכשיר המושלם עבורכם? אני הולך לעשות סדר בבלאגן ולהראות לכם כמה שיקולים מכריעים שיכולים לעשות את כל ההבדל בין בחירה מנצחת במוצר איכותי ויעיל לנפילה כואבת על חתול בשק שיאמלל את חייכם.

במקום לקפוץ על הדגם הראשון שנראה לכם סבבה, חשוב שתחפשו היטב את הדגם הנכון והמתאים ביותר עבורכם. חבל שתבזבזו את מיטב כספכם על מכשיר גרוע שלא תהיו מרוצים ממנו.

בדירוג המובחר שלנו מופיעים המכשירים המובחרים והאיכותיים ביותר שיספקו את הסחורה. תוכלו להכיר מקרוב כמה מהדגמים המבטיחים והמסקרנים ביותר שכדאי לקחת בחשבון.

אבל איך למצוא את האחד והיחיד שיקלע להעדפות ולצרכים שלכם? לפניכם כמה קריטריונים חשובים שאסור לפספס ברכישת שואב אלחוטי חדש.

מעבר ממצב מוט למצב ידני

דגמים רבים מאפשרים לעבור בקלות ממצב אנכי לניקוי מלא של הבית למצב נשיאה ביד. זה אומר שתוכלו להגיע בקלות לכל פינה בבית ששואב אבק מסורתי היה נשאר חסר אונים מולה.

תוכלו לנקות במהירות ובקלות ספות, וילונות ותקרות ואפילו לשאוב אבק בתוך הרכב שלכם.

אם משהו נשפך או התפזר באזור מסוים בבית שלכם ואין לכם כוח להתעסק עם שואב אבק גדול ומסורבל, המכשיר הנייד והקומפקטי הזה יעזור לכם להתגבר על האסון הזה בכלום זמן וללא מאמץ.

שואב אבק נטול שקיות

רוב שואבי האבק האלחוטיים מגיעים ללא שקיות איסוף פסולת שתצטרכו להחליף כל הזמן. זה מקל על התחזוקה השוטפת שלהם וחוסך לכם את הצורך לרכוש שקיות חלופיות.

אז נכון שמיכל איסוף הפסולת של שואב אבק אלחוטי בדרך כלל די קטן, אבל מצד שני תוכלו לרוקן את התוכלה שלו בצורה פשוטה ומהירה במיוחד.

ניידות וקלות משקל

מדובר בקלף המנצח של שואב אבק אלחוטי. הוא בקושי שוקל משהו, מה שאומר שתוכלו להרים אותו בקלות ולהעביר אותו בלי בעיה ממקום למקום.

אם הבית שלכם מגיע עם המון מפלסים ומדרגות שאתם צריכים לצלוח במהלך הניקוי, הדבר האחרון שאתם צריכים זה שואב אבק כבד ששוקל טונה וישבור לכם את הגב בכל פעם שתצטרכו לשאת אותו.

חלק מהדגמים שוקלים 1.6 ק"ג בלבד, מה שאומר שתוכלו להחזיק אותם ביד אחת ולתמרן בקלות בפינות הצרות והבעייתיות ביותר.

אורך הכבל החשמלי

כשמדובר בדגמים שמגיעים עם כבל חשמלי, חשוב שתבחרו במכשיר עם כבל גמיש וארוך מספיק שלא יגביל את תנועתכם. עדיף לבחור בדגם עם מנגנון גלילה פנימי של כבל החשמל לנוחות אחסון מירבית.

תוודאו שהכבל ארוך מספיק כדי שתוכלו לנוע בחופשיות ברחבי הבית שלכם בלי להחליף שקעים כל הזמן.

עוצמת המנוע

הזרם החשמלי שמנצל המנוע נמדד באמפר. אבל מנוע עוצמתי עם יותר אמפר לא מצביע בהכרח על עוצמת שאיבה גבוהה יותר של שואב האבק.

מסנן

קיים הבדל משמעותי בין איכות הסינון של הדגמים השונים בשוק. מומלץ לבחור בשואב אבק עם מערכת סינון יעילה ומתקדמת יותר שתעזור לכם לנשום אוויר נקי וצלול.

מסנן HEPA אנטי אלרגני יכול להקפיץ את מחיר שואב האבק, אבל הוא מסוגל ללכוד את חלקיקי האבק הקטנים ביותר שיכולים לסכן אנשים שסובלים מאלרגיות ובעיות נשימה.

איכות ההרכבה

שואב אבק אלחוטי בדרך כלל עשוי מפלסטיק, מתכת או שילוב של שניהם.

שואב אבק שבנוי היטב ממתכת קשיחה ועמידה יחזיק מעמד זמן רב יותר, אבל הוא מגיע עם תג מחיר גבוה ויהיה כבד יחסית.

הקיבולת של מיכל איסוף הפסולת

שואב אלחוטי מצטיין בניידות ונוחות שימוש מירבית, אבל הוא מגיע עם נקודת תורפה בולטת שמפריעה לאנשים רבים: מיכל איסוף אבק קטן יחסית שלא מספיק לזמן רב.

נפח מיכל האיסוף צריך להתאים לגודל ומידת הלכלוך של הבית שלכם. הדבר האחרון שאתם צריכים זה לעצור באמצע כל הזמן ולרוקן את המיכל כל כמה דקות.

לכן, מומלץ לבחור בשואב אבק עם מיכל פסולת גדול ומרווח יחסית שיגביר את יעילות הניקוי של המכשיר ויחסוך לכם זמן ומאמץ. קיימים גם דגמים שמצוידים בשקיות איסוף פסולת אטומות שצריך להחליף.

הן יכולות להכיל כמויות גדולות יותר של אבק, נה שאומר שתצטרכו לרוקן אותן לעתים רחוקות יותר.

ריקון הלכלוך שהצטבר בשואב האבק יכול להיות בעיה לאנשים אלרגיים לאבק. לכן, חשוב לבחור בשואב אבק עם שקיות סגורות הרמטית שימנעו מהאבק להתפזר לכל עבר.

מברשת ניקוי

רוב הדגמים אינם מצוידים במברשות רולר ממונעות, מה שמסביר את הביצועים המאכזבים והחלשים שלהם על שטיחים. מנגנון הניקוי של דגמים מסוימים מכיל מברשת לניקוי עמוק ויסודי של שטיחים או שניתן לחבר אליהם מברשת חובטת נפרדת.

מברשות טורבו המיועדות לניקוי עוצמתי של שטיחים עבים לא תמיד מתאימות לאריחים ומרצפות קשות. במקום להיפטר מערמת הלכלוך שמפריעה לכם, מברשת מהסוג הזה תעבוד בצורה ההפוכה ותפזר את האבק והפירורים בכל רחבי החדר. תוודאו שאביזר הניקוי שהרכבתם על שואב האבק מתאים לסוג המשטח שאתם עוברים עליו.

אל תצפצפו על הוראות והנחיות היצרן ותקפידו להשתמש בכל מברשת רק על גבי המשטח שהיא מיועדת עבורו. בקטע הזה עדיף לא להתחכם ולאלתר.

ניקוי פינות

חלק גדול מהשואבים האלחוטיים מאפשרים גישה קלה ונוחה לפינות הנסתרות והקשות ביותר. עיצוב גמיש ומתכוונן או אביזר מיוחד לניקוי פינות ומסילות יעזרו לכם להכניע אבק ולכלוך במקומות הבעייתיים והקשים ביותר לגישה.

במקום שתצטרכו לעבוד קשה עם המטאטא ולצחצח באופן ידני כל חריץ, מרווח ופינה, שואב האבק יחסוך לכם המון עבודה קשה.

אחריות

מדובר בשיקול חשוב ברכישת כל מכשיר חשמלי ושואב אבק אינו יוצא מהכלל. עם כל כך הרבה חלקים מכניים נעים ובגלל אופי השימוש במכשיר, הוא חשוף לשחיקה, בלאי ותקלות.

לכן בשביל השקט הנפשי שלכם, מומלץ לבחור בשואב אלחוטי עם אחריות מקיפה. תוכלו להשתמש בו בראש שקט ולדעת שאתם מכוסים בכל פגם או בעיה במשך תקופת האחריות.

חיי הסוללה

מעבר לכושר הניקוי, עוצמת השאיבה והיכולות של שואב האבק, יש עוד מאפיין מכריע שאסור לפספס: חיי הסוללה. שואב אבק עם סוללה חלשה שבקושי תספיק לכמה דקות לא שווה כלום.

כמובן שקיבולת הסוללה וזמן העבודה של המכשיר משפיעים על תג המחיר שלו. אם אתם מחפשים דגם עם זמן סוללה ארוך במיוחד, תצטרכו לפתוח את הכיס ולשלם בהתאם.

אתם צריכים לוודא שאורך חיי הסוללה של המכשיר מתאים לצרכים ולהרגלי השימוש שלכם. בעוד ששואבי אבק זולים ובסיסיים יותר יספיקו ל-7 דקות בלבד כשהם מופעלים בעוצמה מירבית, דגמים מתוחכמים ומתקדמים יותר יעבדו בלי בעיה שעה שלמה.

אם אינכם מנקים את כל הבית בבת אחת או שאתם מנקים חלל קטן במיוחד, תוכלו להסתפק גם במכשיר שמספיק ל-7 דקות שאיבה בלבד. אבל אם אתם משתמשים בשואב האבק באופן אינטנסיבי ומנקים בעזרתו שטיחים וריפודים רבים, תצטרכו להשקיע במכשיר עוצמתי עם זמן פעולה ארוך יותר.

מעבר לזמן העבודה של המכשיר, חשוב לשים לב גם לזמן הטעינה של הסוללה. דגמים מסוימים מציעים טעינה מהירה במיוחד של שעה אחת בלבד בעוד שאחרים נטענים ב-16 שעות לכל היותר.

כדי שתוכלו להשתמש בשואב האבק בצורה הנוחה והיעילה ביותר בלי לדאוג שהסוללה שלו תתרוקן ברגע הכי פחות מתאים מומלץ לבחור בדגם עם זמן ניקוי כמה שיותר ארוך וזמן טעינה קצר. כל דגם שטעינה מלאה שלו לוקחת 3 או 4 שעות זאת בחירה טובה.

תאורה

חלק מהדגמיםמגיעים עם תאורה מובנית בגוף המכשיר. הפיצ’ר הזה יכול להיות מועיל ושימושי במיוחד בניקוי מרווחים אפלים מתחת למיטות ולרהיטים.

במקום לגשש באפלה, תוכלו להיפטר בקלות מאבק ולכלוך בפינות הנסתרות והמרוחקות ביותר. רוב הדגמים אינם מצוידים בתאורה קדמית, ולכן כשאתם מוצאים מכשיר עם הבונוס הנחמד והמגניב הזה, כדאי שתשימו אליו לב.

ניידות ונוחות תמרון

החדשות הטובות הן שרוב השואבים האלחוטיים קומפקטיים, קלי משקל ונוחים לנשיאה. הם מאפשרים גמישות שימוש מקסימלית ויכולים להגיע לכל מקום בבית שלכם.

חשוב שתבחרו בדגם עם העיצוב והמשקל האופטימלי שמתאים לצרכים ולהעדפות שלכם.

אביזרים נלווים

אביזרים שונים של שואבי אבק

מדובר בכלי ניקוי ייעודתחשבו על התכונות והאפשרויות שאתם לא יכולים לוותר ולהתפשר עליהן. חשוב שהדגם שאתם שוקלים לקנות יתאים לצרכים ולהרגלי השימוש שלכם.

התכונות של השואב ואביזרי הניקוי המצורפים משפיעים על גמישות ונוחות השימוש במכשיר. כדאי לבחור בשואב אלחוטי שעובר בקלות ממצב מוט למצב ידני.

הפיצ’ר הזה מספק גישה נוחה לכל מקום בבית שלכם ומאפשר לכם לנקות באופן יסודי את האזורים החבויים, הבעייתיים והמאתגרים ביותר.

שואב אלחוטי איכותי צריך להגיע עם כמה אביזרים בסיסיים וחיוניים כמו פייה צרה לניקוי הפינות, מברשת ממונעת לניקוי עמוק ועוצמתי ומוט הארכה גמיש שיאפשר לכם לשאוב אבק ולכלוך ממקומות גבוהים ללא כל מאמץ.

מדובר באביזרים השימושיים והמועילים ביותר שיבטיחו חווית ניקוי נוחה ויעילה במיוחד. במקום ללכת עם הראש בקיר ולעשות שמיניות באוויר עם שואב אבק מסורבל ומגושם שבחיים לא ייכנס למקומות צרים וקשים לגישה, תעשו לעצמכם חיים קלים ותבחרו בדגם שמגיע עם האביזרים החשובים האלה.

דגמים מסוימים מגיעים עם מספר רב של אביזרי ניקוי נלווים ומשלימים שיתאימו למגוון רחב של משימות שונות. לפניכם כמה אביזרים נפוצים שכדאי להכיר:

  • מברשת ממונעת – כל יצרן מנסה לגנוב את ההצגה עם שם מפוצץ ואטרקטיבי לאביזר השימושי הזה. המברשת הזאת מופעלת באמצעות מנוע נפרד ועצמאי שמגביר את העוצמה שלה ומבטיח ניקוי עמוק ויסודי במיוחד. הגודל הקומפקטי שלה מאפשר לה להגיע בקלות לאזורים הצרים והצפופים ביותר. עם זאת, בגלל המימדים הקטנים שלו, האביזר הזה לא יכול לשמש בתור תחליף מלא למברשת הניקוי הראשית של המכשיר.
  • מברשת לרצפות קשות – אביזר הניקוי הזה פותח במיוחד למשטחים קשים. היא מגיעה עם עיצוב רחב ושטוח ומצוידת בסיבים קצרים שעוזרים לטאטא פסולת ולכלוך מהרצפה. הגלגלים של המברשת מבטיחים תנועה חלקה וטובה על הרצפה. המברשת העדינה הזאת לא תשרוט את הרצפה שלכם. היא עושה עבודה מושלמת באיסוף מהיר ויעיל של פסולת יבשה ממשטחים קשים כמו אריחים, פרקט מעץ, בטון, לינוליאום וכו’.
  • מברשת לניקוי כללי – האביזר הזה עושה עבודה נהדרת על ספות, וילונות ואפילו שטיחים. מדובר במברשת רחבה שמצוידת בסיבים ארוכים ודקים שיכולים לשחרר ביעילות פסולת, לכלוך ושיער שחדרו עמוק לתוך הריפוד. אם אתם צריכים לרענן וילון מאובק או להיפטר מכל הפרווה שחיית המחמד שלכם השאירה על הספה, האביזר הזה יסגור את הפינה בצורה מושלמת.
  • מברשת לניקוי שטיחים –היא עושה עבודה עוד יותר טובה בניקוי ריפודים ושטיחים מאשר האביזר הקודם. המברשת הזאת מצוידת בזיפים ארוכים ביותר שיחדרו לעומק סיבי השטיח בלי לפגוע במרקם העדין שלהם. הסיבים הקשיחים האלה יעזרו לנטרל ריחות לא נעימים ולהעלים לכלוך וכתמים.
  • אביזר לניקוי פינות –מדובר בפייה צרה ומוארכת לניקוי מקומות בעייתיים וקשים לגישה כמו פינות גבוהות ומרווחים צרים. תוכלו להגיע בקלות לכל הפינות הנסתרות שהייתם מפספסים עם שואב אבק רגיל.
  • אביזר לשאיבת שערות של בעלי חיים – מדובר בכלי ניקוי הכרחי לכל אדם שמגדל כלב או חתול. אין ספק שזה אושר צרוף להחזיק חיית מחמד, אבל החלק הכי פחות נעים בכל הסיפור זה המאבק הבלתי נגמר בערמות הפרווה שמפוזרות בכל רחבי הבית שלכם. האביזר הזה פותר את הבעיה הזאת ויעזור לכם לשים סוף לשערות המעצבנות שמצטברות על הרצפה, הרהיטים והבגדים.

דגמים רבים מגיעים עם מקום אחסון מיוחד לאביזרים הנלווים. תוכלו לתלות אותם בנוחות מירבית על גוף המכשיר עצמו. אם שואב האבק שלכם אינו מציע את האפשרות הזאת, תקפידו לשמור את כל האביזרים האלה במקום אחד.

במקום שתפזרו אותם בכל רחבי הבית ותחפשו שעתיים את האביזר שאתם צריכים, תמיד תדעו איפה למצוא אותם.

תמורה טובה לכסף שלכם

קיים פעור עצום בין המחירים של הדגמים השונים שתמצאו על מדפי החנויות. תג המחיר של שואב אבק אלחוטי תלוי במפרט הטכני, בעוצמת השאיבה ואפילו בשם המותג שמתנוסס עליו.

המוצר היקר ביותר הוא לא בהכרח הטוב ביותר שיש. בשורה התחתונה, אם תחפשו היטב ותעשו סקר שוק רחב, אין כל סיבה שלא תמצאו שואב אלחוטי מעולה במחיר שפוי והוגן. במקום לרדוף אחר הדגם החדיש והמתוחכם ביותר שמפוצץ בטונות של פיצ’רים שאתם בכלל לא צריכים, תבחרו את המוצר שיספק את התועלת הטובה ביותר ביחס למחיר שתשקיעו בו.

לפני שתרכשו דגם מסוים, תעברו על כמה שיותר חוות דעת, ביקורות וסקירות שיעזרו לכם להתרשם ולקבל טעימה מהביצועים והיכולות שלו.

אף פעם אל תתפשרו על האיכות. היעילות והאמינות של שואב האבק שאתם עומדים לקנות. תבחרו במכשיר שבנוי היטב מחומרים עמידים כמו מתכת או פלסטיק קשיח. הוא ישרת אתכם בנאמנות במשך כמה שנים טובות ויישאר כמו חדש לאחר זמן רב.

כמעט כל הדגמים השונים בשוק מגיעים עם אחריות. בדרך כלל מדובר באחריות של שנה, אבל דגמים מסוימים מגיעים עם אחריות מקיפה של שנתיים או שלוש שנים. תעברו על כל תנאי האחריות ותוודאו שהבנתם את כל הכוכביות והאותיות הקטנות. מומלץ לבחור במוצר שניתן להחזיר ולקבל את כספכם בחזרה במקרה שלא אהבתם אותו.

עיצוב ארגונומי

מעבר לעוצמה וליכולת הניקוי של שואב האבק, חשוב לשים לב גם לנוחות ופשטות התפעול שלו. תבחרו במכשיר קומפקטי וקל משקל עם ידית נשיאה נוחה שלא תכביד על היד שלכם ותעייף אותה.

תלכו על דגם ידידותי לשימוש עם לחצנים בולטים שממוקמים בצורה נוחה בחלק העליון של המכשיר. זה אומר שתוכלו להגיע אליהם בקלות בלי להתכופף כל הזמן.

חבל שתצאו גמורים מעייפות ועם הלשון בחוץ לאחר ששאבתם את האבק בסלון רק בגלל ששואב האבק שלכם מסורבל, כבד ולא נוח לשימוש. תבחרו בדגם פשוט לתפעול שתוכלו להפעיל ולכבות אותו, להחליף את ראש השואב או לעבור למצב ידני בלי לכופף את הגב ולהסתבך יותר מדי.

היתרונות של שואב אבק אלחוטי

אצבע עם ציור של סמיילי וכתר מעליה

שואב אבק זה מכשיר מועיל ושימושי במיוחד שאפשר למצוא בכל בית. אין לו תחליף במשימות ניקוי מסוימות כמו שאיבת אבק משטיחים, וילונות ורהיטים. מדובר בעוזר הטוב והנאמן ביותר שלכם בניקוי הבית שיחסוך לכם המון זמן ועבודה קשה.

המכשיר הבסיסי והנפוץ הזה לא מפסיק להתפתח, להשתכלל ולהשתפר עם הזמן. טכנולוגיות חדשניות ופיתוחים מהפכניים הופכים את חווית השאיבה שלכם לנוחה, מהירה ופשוטה יותר מאי פעם.

בדומה למוצרי חשמל אחרים, גם שואב האבק נפרד מהכבל החשמלי הארוך והמסורבל שמשתרך אחריו וכיום תוכלו ליהנות מדגמים אלחוטיים שמצטיינים בניידות, קומפקטיות וגמישות שימוש יוצאות דופן. יש כמה סיבות טובות להשקיע בשואב אבק אלחוטי שמספק את היתרונות הבאים:

נוחות שימוש מירבית

סופסוף תוכלו ליהנותמחופש תנועה ומרחב תמרון מלא. תשכחו מהכבל החשמלי המסורבל שמגביל את הניידות של המכשיר. תוכלו לעבור מחדר לחדר בלי למשוך חוטים ולחפש שקעים. בנוסף, שואב אבק אלחוטי הוא מכשיר קומפקטי וקל משקל שתוכלו להעביר בקלות ממקום למקום.

חיסכון בחשמל

בניגוד לשואב אבק רגיל שדורש חיבור קבוע לשקע החשמל, שואב אלחוטי מופעל באמצעות סוללה. מה שאומר שתוכלו לחסוך בהוצאות החשמל שלכם וזה יכול להתבטא היטב בחשבון שאתם משלמים כל חודש. כל מה שאתם צריכים זה לטעון את השואב האלחוטי ואתם מוכנים לצאת לדרך.

ניידות ורבגוניות

מדובר במכשיר רב תכליתי שיכול להתאים למגוון רחב של צרכים ושימושים שונים. מעבר לניקוי יסודי של הבית שלכם, תוכלו להיפטר בקלות מאבק ולכלוך גם בתוך הרכב שלכם.

הניידות ונוחות הנשיאה של שואב אלחוטי מאפשרות להשתמש בו ללא כל מאמץ גם מחוץ לבית. מדובר בפתרון מושלם לטיולים ונסיעות. תוכלו להיפטר בקלות מפסולת ואבק גם כשאתם נמצאים בחופשה ארוכה.

חיסכון בזמן

שאיבת אבק יכולה להיות מטלה אפורה, מייגעת ומשעממת שכולנו רוצים לסיים כמה שיותר מהר. בואו נודה באמת: כולנו רוצים לסיים עם ניקוי הבית כמה שיותר מהר כדי לפנות את הזמן היקר שלנו לדברים חשובים ודחופים יותר.

אבל בעוד שניקוי הבית עם שואב אבק מסורתי יכול להיות סיפור איטי וארוך, שואב אבק אלחוטי מציל את המצב ומאפשר לכם לקצר תהליכים ולסיים את העבודה תוך כמה דקות בלבד.

שאלות ותשובות

ילדה קטנה בבגדים של סטודנטים עונה על שאלות

לפני שנגיע לשלב הסיכומים, אני רוצה לענות על השאלות הבוערות והדחופות ביותר בנוגע לשואבים אלחוטיים.

החל מלמה בכלל כדאי להשקיע בשואב אבק אלחוטי ועד לאיך מתחזקים בצורה נכונה את הסוללות של המכשיר, אני הולך לעסוק בכל תפוחי האדמה הלוהטים האלה לפני שהם יתגלגלו אליכם.

האם כדאי לי להשקיע בשואב אבק אלחוטי?

נתחיל משאלת מיליון הדולר: האם שואב אבק אלחוטי זאת השקעה כדאית ומשתלמת שתחזיר את עצמה בגדול או שמדובר במכשיר מיותר שתוכלו להסתדר נפלא בלעדיו? אם אתם זקוקים למכשיר נייד וקומפקטי למשימות ניקוי נקודתיות וקטנות, תלכו בלי לחשוב פעמיים על מכשיר אלחוטי. כשאתם צריכים לנקות בקלות ובמהירות אורז, סוכר או חלב שנשפכו במטבח, שואב אלחוטי יעשה עבודה מושלמת. תוכלו לתחזק בית נקי ומבריק ולטפל במהירות בכל לכלוך קל ואירוע נקודתי. עם זאת, קחו בחשבון ששואב אבק ידני אינו מספק תחליף מלא לשואב אבק עומד או נגרר שיהי אחראי על ניקוי יסודי ואינטנסיבי של כל הבית שלכם ויתמודד עם המשימות הקשות והמורכבות ביותר.

האם שואב אבק אלחוטי מספק את הסחורה?

אם אין לכם בעיה לעבוד עם מכשיר שמספיק לחצי שעה עד שעה וחצי של ניקוי אבל לוקח לו נצח להיטען, אז אתם הולכים לעוף על שואב אבק אלחוטי. היחס בין חיי הסוללה של המכשיר לזמן הטעינה שלו זאת נקודת החולשה הגדולה ביותר של שואב אלחוטי. בואו ניקח לדוגמה דגמים פופולריים כמו דייסון או שארק. בעוד שהם מסוגלים לעבוד ברצף יותר מ-30 דקות בכל טעינה, תצטרכו לטעון אותם במשך כמה שעות לכל הפחות.

מעבר לזמן העבודה המוגבל, המכשיר עושה עבודה מצוינת. מדובר במכשירים קומפקטיים וניידים שיאפשרו לכם גישה נוחה לפינות הנסתרות ביותר. חלק משואבי האבק האלחוטיים של מותג דייסון מצוידים בהדק הפעלה שמאפשר לחסוך בחיי הסוללה ומונע מהמכשיר לעבוד לחינם כשאתם לא משתמשים בו.

עם שקית איסוף פסולת או בלי: מה עדיף?

שואבי אבק מגיעים עם כמה סוגים שונים של מנגנוני איסוף אבק ולכלוך. בחלק מהדגמים כל הלכלוך נאסף בשקית חד פעמית שיש להחליף בכל שימוש. תצטרכו לדאוג שתמיד יהיה לכם מלאי זמין של שקיות שתוכלו לשים בתוך השואב. מדובר בעוד הוצאה שוטפת שתצטרכו לקחת בחשבון. לעומת זאת, שואבי אבק נטולי שקיות איסוף הרבה יותר נוחים ופשוטים לשימוש. לא תצטרכו לדאוג לרכוש שקיות איסוף חדשות כל הזמן. כל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט לרוקן את מיכל איסוף האבק של השואב לאחר שהוא מתמלא. רוב השואבים האלחוטיים מגיעים ללא שקיות איסוף פסולת ואין ספק שעדיף לבחור בדגמים עם מיכל נשלף שתוכלו לרוקן ולשטוף בכלום זמן וללא מאמץ.

איך לשמור על הסוללות לאורך זמן?

כדי להאריך את תוחלת החיים של השואב האלחוטי ולהפיק את המירב ממנו, חשוב להקפיד על התחזוקה של הסוללה הנטענת שמותקנת במכשיר. בשלושת השימושים הראשונים במכשיר, תטעינו את הסוללה עד מלוא הקיבולת שלה ותרוקנו אותה לגמרי. לאחר מכן, תאחסנו את השואב כשהסוללה שלו טעונה למחצה ותרחיקו אותו ממקורות חום וטמפרטורות גבוהות.

האם שואבי אבק חוטיים שמתחברים לחשמל עדיפים על קרובי המשפחה האלחוטיים שלהם?

זה תלוי בצרכים ובהעדפות שלכם. אם אתם מחפשים שואב עם זמן ניקוי בלתי מוגבל, שואב אבק רגיל זאת אפשרות טובה יותר. לא תצטרכו לדאוג שהסוללה תתרוקן או להתעסק עם טעינת המכשיר. כל עוד הוא מחובר לחשמל, הוא ימשיך לעבוד בלי לאבד עוצמה ולהוריד הילוך. לעומת זאת, אם ניידות ונוחות שימוש עומדות בראש סדר העדיפויות שלכם, כדאי לבחור בשואב נייד.

האם חברת Shark מייצרת שואבי אבק ידניים אלחוטיים?

ועוד איך. המותג הפופולרי מציע כמה שואבים אלחוטיים מדהימים. אחד מהם זה דגם Shark IONFlex 2X DuoClean שמצטיין בכל היבט אפשרי ועושה עבודה כמעט מושלמת.

שואב אבק אלחוטי: סיכום ומסקנות

אישה יושבת על הספה בזמן שהגבר מנקה את השטיח

המכשיר הזה משדרג את חווית השאיבה שלכם והופך אותה לפשוטה, נוחה ומהירה יותר מאי פעם.

ללא הכבל החשמלי שמסתבך לכם בין הרגליים ומגביל את תנועתכם, תוכלו לנוע בחופשיות מחדר לחדר ולנקות את כל הבית שלכם במינימום זמן ומאמץ. הדגמים המובחרים שמופיעים בסקירה הזאת עושים עבודה מעולה שתוכלו להתגאות בה.

אין לי ספק שמדריך הקנייה המקיף והמפורט הזה יקל על חיפוש השואב האלחוטי הבא שלכם ויעזור לכם למצוא את הדגם הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

17 תגובות
הכל הכי עוזר הציון הכי גבוה הציון הכי נמוך הוספת סקירה
  1. הסברים מאירי עיניים. האים כדאי להחליף סוללה של שואב מוט ששבקה חיים של ווקס?

    • היי, תודה רבה!

      תלוי כמה עולה שואב אבק חדש וכמה עולה סוללה חדשה 🙂
      לרוב אם חלק חלופי עולה 30-50% מהמוצר עצמו, והמוצר כבר ישן, אני אישית מעדיף לקנות אחד חדש מאשר להחליף חלקים.

      • היי שלומי
        רציתי לשאול איך ניתן לדעת מהו הדגם החדיש של shark ?
        מחפשת את הדגם שהמלצת עליו if250 והוא אזל בכל האתרים.
        לתשובתך. אודה

        • שלומי מור 15 באפריל 2021 ב23:45

          היי,
          שווה לעקוב ולהישאר מעודכן,
          בקרוב נעלה סקירות חדשות לשנת 2022 עם כל הדגמים החדשים והכי מומלצים!

  2. שלומי, תודה על ההסברים הנפלאים. לא דירגת את השואב של דרימיdreame. מכיר? ממליץ? נשמע שזול בכמעט 1000₪ מהדייסון
    תודה רבה

    • שלום ורדה,

      שווה להישאר מעודכנת ולעקוב – בקרוב נעלה סקירות לדגמים החדשים והמומלצים לשנת 2022.

  3. היי שלומי. יופי של סקירות.
    תוכל להסביר מה זה pa ו-aw?

    • היי אלי,
      אני שמח שאהבת אותן!
      AW ו-PA הם שני מדדים בהם משתמשים כדי להעריך את עוצמת השאיבה של השואב.
      AIR WATT זה הספק – מתייחס לזרימת האוויר ולכמות ההספק (וואט) שהשואב מייצר ומשתמש.
      Pascal זה לחץ יניקה – פסקל משמש בפיזיקה כדי לציין הפרש לחצים.
      זה הגיוני כי שואב אבק יוצר לחץ שלילי כדי לשאוב לכלוך ואבק.

      • הי שלומי. מתלבטת בין השואב של שיומי שדורג מס' 2 לבין מס' 3 של דרים. מס' 2 יקר בכ- 500 שח וגם קיבל ציונים לא טובים על ידי משתמשים בזאפ. לי חשוב שיהיה קל, שאפשר יהיה לפרק אותו כדי לשאוב את הרכב. מה דעתך?

        • שלומי מור 2 במאי 2022 ב23:48

          היי אנה,
          לפי מה שכתבת שחשוב לך,
          אני אישית הייתי הולך על ה-Dreame V12.

  4. קצת הוצפתי, מלא מידע! אשריך. אז לגבי שואב אלחוטי לבית עם שלושה כלבים (קצרי שיער) בתקציב בינוני… על מה תמליץ?

  5. מה בנוגע לשואב אבק של MagicMaster דגם: CJ53, שווה משהו? מומלץ?

  6. Shark IZ323 vs. Dyson v12
    על מה אתה ממליץ?

  7. היי שלומי. יש לי 3 שטיחי שאגי בבית עם ילדים מה היית ממליץ לי תקציב שלי בינוני אולי יד שנייה של חברה טובה או חדש במחיר סביר אבל שיעשה את העבודה עם השטיחים

  8. היי
    מה אתה אןמרת על שואב אבק ושוטף רצפות נטען חכם Magic Master KING CLEAN
    דגם: SW305
    הספק: 300W
    תודה רבה

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן