קורקינט חשמלי שיאומי: דגמים מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה]

קורקינט חשמלי השתלט על הרחובות בשנים האחרונות והפך ללהיט היסטרי בכל העולם. זאת דרך אמינה, יעילה ובטוחה להתנייד בסטייל ובנוחות ממקום למקום. קורקינט חשמלי של שיאומי בולט בנוף ומתעלה על המתחרים באמצעות שילוב מנצח של עיצוב מתוחכם, ביצועים מרשימים ומחיר שפוי.

הקורקינטים החשמליים המעולים של היצרנית הסינית הפופולרית סיפקו את כל מה שצריך כדי להגיע במהירות ובנוחות לעבודה בלי להצטופף באוטובוס, לדווש במרץ או לעמוד שעה בפקקים.

חברת הקורקינטים השיתופיים הפופולרית BIRD בחרה בקורקינטים של שיאומי עבור שירות השכרת הקורקינטים שלה המפוזר במאות נקודות שונות ברחבי העולם. זאת חותמת האיכות הטובה ביותר שאפשר לקבל, ולמרות זאת, שיאומי לא נחה לרגע וממשיכה לשכלל, להרחיב ולשפר את המוצרים.

אם עד היום לא הבנתם מה ההבדל בין הדגמים ומה עדיף, אנחנו הולכים לפזר את הערפל סביב הדגמים החדשים והמתקדמים של שיאומי שיצאו לאחרונה לשוק. אחרי שתכירו אותם ותראו את היתרונות והחסרונות שלהם, תוכלו לעשות בחירה מנצחת בדגם המושלם שיקלע בול לצרכים שלכם.

אז הגיע הזמן לחבוש קסדה, לשים את אוזניות הספורט ולהכיר מקרוב את..

קורקינט חשמלי שיאומי: 2 הדגמים הכי טובים לשנת 2024

1

קורקינט חשמלי שיאומי Essential

קומפקטי ובטיחותי
הבחירה שלנו
הדגם המתקפל הזה מתגאה בשכלולים ופיצ’רים מתקדמים כמו בקרת שיוט, תאורה קדמית ואחורית, מערכת בלימה חדשנית E-ABS ואפליקציה מיוחדת לנוחות שימוש גבוהה.
יתרונות
  • מערכת בלימה כפולה
  • שלוש מהירויות רכיבה שונות
  • מסתנכרן עם אפליקציה
  • מנגנון נעילה למניעת גניבות
חסרונות
  • חיי סוללה קצרים יחסית
  • לא מגיע עם צמיג חלופי
  • האיטי ביותר מבין דגמי החברה

ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי הרחיבה לאחרונה את קו הקורקינטים החשמליים שלה והשיקה בקול תרועה רמה את ה-Essential שהוא דגם מתקפל. מאחורי העיצוב והפיתוח שלו עומדת חברת שיאומי והוא מיוצר על ידי מותג Ninebot (היצרן של סאגווי).

ה-Essential מגיע עם מנגנון קיפול נוח ויעיל שהפך לאחד מהקלפים המנצחים של הקורקינטים החשמליים של שיאומי. הוא יכול לעבור מרחק של 20 ק"מ בטעינה אחת, מגיע למהירות מקסימלית של 12 קמ"ש ומגיע עם משקל של 12 ק"ג.

גובה הכידון אינו מתכוונן בגלל שהעיצוב של מנגנון הקיפול לא מאפשר זאת.

הקורקינט מגיע באריזה ששוקלת בערך 16 ק"ג, הוא מגיע מורכב בצורה כמעט מלאה אבל לפני שתוכלו לרכב להנאתכם תצטרכו להפשיל את השרוולים ולהרכיב כמה חלקים קטנים.

כל מה שתצטרכו לעשות זה להכניס את הכידון לשלדת המכשיר ולהבריג אותו בעזרת 4 ברגים כדי לקבע אותו במקום. ואתם יכולים לצאת לדרך!

עיצוב

בחור נכנס לעבודה עם קורקינט חשמלי שיאומי מקופל ביד

הדגם הזה מגיע עם מסגרת אלומיניום וסוללה איכותית. מנגנון הקיפול האמין והיעיל מאפשר לפתוח ולקפל את הקורקינט במינימום זמן ומאמץ. הוא משלב בין איכות הרכבה גבוהה וקשיחות מרשימה למחיר נגיש.

המשקל שלו הוא 12 ק"ג ורוב האנשים יצליחו להרים אותו בלי יותר מדי מאמץ. לא תמצאו קורקינט חשמלי קליל יותר בטווח המחיר הזה.

יש לקורקינט הזה תצוגה שמראה את מהירות הנסיעה, מצב סוללה ומצב הרכיבה (3 מצבים: רגיל, הולכי רגל וספורט). לחצן האצת המהירות נמצא על המצערת הימנית והבלמים ממוקמים בידית ההיגוי השמאלית. יש פעמון אזהרה שהוא קצת מסורבל ומיותר (שלא תוכלו להסיר אם אתם רוצים לקפל אותו ביעילות).

תאורת לד קדמית תאפשר לכם לרכב בבטחה גם בחושך ובשעות הערב, אבל חשוב שתדעו שפנס הדרך הזה רק יזלול את הסוללה לחינם בשעות היום וחלק מהמשתמשים טוענים שתאורת הדרך הזאת עוצמתית ובהירה מדי. יש לו גם פנס דרך אחורי משודרג שמתחיל להבהב כשלוחצים על הבלמים.

חווית הרכיבה

ה-Essential מספק נסיעה יציבה ומאוזנת (כל עוד לא מבצעים פנייה חדה ופתאומית). אם אין לכם ניסיון ברכיבה על קורקינט או סקייטבורד, הפעם הראשונה עלולה להיות טיפה מפחידה ומורטת עצבים אבל רוב האנשים מבינים מהר מאוד שהשד לא כל כך נורא ואפילו מוצאים את עצמם נהנים.

האצת המהירות והבלימה מתבצעות בצורה פשוטה ויעילה. הגלגלים בקוטר 8.5 אינץ’ עם צמיגים פנאומטיים לנסיעה חלקה ורכה, זה אומר שתיהנו מנסיעה שקטה וחלקה כל עוד אתם נוסעים על מדרכה ישרה ושביל עירוני סלול. אם תרכבו על משטחים מחוספסים ומשופעים, הנסיעה תהפוך ליותר קופצנית.

סוללה

איש עסקים נוסע לעבודה על קורקינט חשמלי שיאומי

הדגם הזה מצויד בסוללה עם קיבולת של 5100mAh שזה חלש לעומת מוצרים אחרים בשוק. בגלל הנפח הקטן יחסית של הסוללה היא תחזיק לכ-20 ק"מ בלבד. למרות שעוצמת סוללה די צנועה ומוגבלת ביחס לדגמים משוכללים יותר, הוא עושה את העבודה ומפתיע לטובה בביצועים שלו.

אם תשייטו במהירות של 15 קמ"ש, הקורקינט יעבור מרחק של 18 ק"מ בלי למצמץ ולהתאמץ. קחו בחשבון שזמן הסוללה תלוי במגוון רחב של גורמים כמו תנאי הדרך, משקל הרוכב, הפעלת תאורת הדרך, כמות העליות והמורדות ואפילו עוצמת וכיוון הרוח הנושבת עליכם בזמן הנסיעה.

אם אתם משתמשים בקורקינט לנסיעה יומית שנמצאת במרחק של כ-5 ק"מ מהבית, הדגם הזה יספק את הסחורה ויענה על הצרכים שלכם. תוכלו לעשות את הדרך למקום העבודה או ללימודים ובחזרה בלי לחשוש שהסוללה תשבוק חיים ותתרוקן באמצע הדרך אולי גם תספיקו לעשות עיקוף קצר בדרך לקניות.

בשורה התחתונה, קורקינט חשמלי של שיאומי מדגם Essential מתאים כמו כפפה ליד לאנשים שעוברים מרחקים קצרים יחסית על בסיס יומיומי ורוצים להתנייד ברחבי העיר בנוחות.

אם אתם נוהגים לנסוע למרחק של 20-25 ק"מ ביום, טווח הנסיעה של הכלי הזה יכול להיות מאוד גבולי בשבילכם ואם תבחרו בו בכל מקרה כדאי לכם ללכת על בטוח ולקחת את המטען איתכם לכל מקרה שלא יהיה.

2

קורקינט חשמלי שיאומי 1S

קומפקטי ויעיל
תמורה מושלמת למחיר
קורקינט חשמלי מדגם Xiaomi 1S מספק טווח נסיעה של 30 ק"מ ומהירות נסיעה מרבית של 25 קמ"ש. הוא מתקפל, קל משקל ומגיע עם צמיגים פנאומטיים.
יתרונות
  • זמן טעינה מהיר של 5.5 שעות
  • מהירות רכיבה של 25 קמ"ש
  • משקל של 12.5 ק"ג בלבד
  • קישוריות Bluetooth ותמיכה באפליקציה
  • כולל צמיג חלופי אחד
חסרונות
  • אין פונקציית נעילה למניעת גניבות
  • היעדר בולם זעזועים
  • טווח נסיעה בינוני

הדגם הזה יכול להתגאות בשכלולים ופיצ’רים מתקדמים כמו בקרת שיוט, תאורה קדמית ואחורית, מערכת בלימה חדשנית E-ABS ואפליקציה מיוחדת ונוחה לשימוש. מסגרת הקורקינט פחות או יותר זהה לדגם Essential, גם בדגם הזה גובה הכידון אינו מתכוונן בגלל העיצוב של מנגנון הקיפול שאינו מאפשר זאת.

הקורקינט מגיע באריזה חומה במשקל של כ-16 ק"ג. הקורקינט מגיע מורכב בצורה כמעט מלאה וכל מה שתצטרכו לעשות כדי לצאת לדרך זה להכניס את הכידון לשלדת המכשיר ולהבריג אותו בעזרת 4 ברגים כדי לקבע אותו במקום. כל אחד יכול להסתדר עם הפעולה הפשוטה הזאת.

עיצוב

ילדה עם נעליים לבנות עומדת על רצפה שצבועה באדום ולבן

לא תופתעו לשמוע שגם הדגם הזה מגיע עם מסגרת אלומיניום וסוללה איכותית בבסיס הכלי. מנגנון הקיפול האמין והיעיל מאפשר לפתוח ולקפל את הקורקינט בכלום זמן וללא מאמץ. איכות ההרכבה גבוהה והקשיחות מרשימה אבל המחיר שווה לכל כיס.

הוא לא מגיע במשקל נוצה אבל רוב המבוגרים עם כושר פיזי ממוצע אמורים לשאת די בקלות את הקורקינט הזה ששוקל 12.5 ק"ג.

התצוגה של ה-1S מראה את מהירות הנסיעה שלכם בכל רגע נתון ביחד עם סטטוס הסוללה ומצב הרכיבה (ניתן לבחור בין 3 מצבי נסיעה: רגיל, הולכי רגל וספורט). לחצן האצת המהירות נמצא על המצערת הימנית והבלמים מאוד מזכירים את הבלמים שיש באופניים רגילים, הם ממוקמים בידית ההיגוי השמאלית.

גם לדגם הזה יש פעמון אזהרה שיכול להרגיש קצת מסורבל ומיותר אבל לא תוכלו להוריד אותו כי אחרת לא תוכלו לקפל את הקורקינט כמו שצריך.

יש לו פנס דרך אחורי משודרג המהבהב כשלוחצים על הבלמים ותאורת לד קדמית חזקה, אולי אפילו חזקה מדי על פי חלק מהמשתמשים. התאורה הזאת תאפשר לכם להאיר את הדרך ולרכב בבטחה גם במקומות חשוכים.

חשוב שתיקחו בחשבון שהתאורה זוללת לא מעט מהסוללה וכדאי להיערך לנסיעה בחושך בהתאם. חשוב שתוודאו לפני שהסוללה טעונה במלואה ואולי תיקחו אתכם את המטען לכל מקרה שלא יהיה.

חווית הרכיבה

בדומה לדגם ה-Essential, גם ה-1S מספק נסיעה יציבה ומאוזנת (כל לא מבצעים פנייה חדה ופתאומית). גם אם מעולם לא יצא לכם לנהוג על כלי תחבורה חשמלי ואם אתם אפילו מעט חוששים כדאי לתת לו צ'אנס. אחרי שתנסו פעם אחת אתם תתחילו להתנדב לסידורים רק כדי לצאת החוצה ולרכב בשביל הכיף.

הקורקינט מצויד בגלגלים בקוטר 8.5 אינץ’ עם צמיגים פנאומטיים לנסיעה חלקה ורכה אבל הוא לא מגיע עם בולם ומשכך זעזועים נפרד.

שיאומי טוענת שדגמי הקורקינטים החשמליים החדשים שהיא השיקה לאחרונה מצוידים בצמיגי "הדור הבא" שמצטיינים בקשיחות משופרת ועמידים במיוחד בפני תקרים בהשוואה לקורקינטים הקודמים שלה.

כל עוד הדרך לא תהיה מלאה בבורות ומהמורות, תוכלו ליהנות מנסיעה שקטה ונוחה, אבל כמובן ששבילי חצץ או אבנים מרוצפות עלולים להפוך את הנסיעה לקופצנית, מטלטלת ומסוכנת יותר.

אין לו מנגנון הגנה מפני גניבות אבל זה לא חיסרון גדול, גם בדגמים שיש את המנגנון הזה היינו ממליצים לא לסמוך עליו ולרכוש מנעול איכותי ועמיד.

סוללה

בחור צעיר עם תיק גב ומשקפי שמש בדרך לעבודה

קיבולת ועוצמת הסוללה של ה-1S זהה לדגם M365 ושניהם מסוגלים להאיץ למהירות של 25 קמ"ש ולעבור מרחק של 30 ק"מ.

חברת שיאומי הצהירה שהיא שדרגה את הסוללה של ה-1S כדי להבטיח ביצועים משופרים, זה מתבטא בתוחלת חיים ארוכה יותר ובזמן טעינה קצר יותר (5 שעות בלבד).

כשרמת הטעינה של הסוללה יורדת מתחת ל-5%, הקורקינט מוריד הילוך ומתחיל לקרטע. חשוב לוודא שהסוללה טעונה ברמה סבירה לפני שתצאו לרכב על הקורקינט או שאתם עלולים לגרור אותו איתכם הבייתה.

מדריך קנייה: איך לבחור קורקינט חשמלי שיאומי?

https://www.youtube.com/watch?v=Dn9ht9LRdks

ההצלחה המסחררת של דגמי הקורקינטים החשמליים השונים מבית שיאומי הפכו לחביבי הקהל ונחטפים במהירות מהמדפים, לכן נוצר גל רחב של חיקויים וזיופים.

יצרנים אלמונים ומפוקפקים החליטו לקפוץ על העגלה ולהציף את השוק בחיקויים עלובים שדומים כמו שתי טיפות מים לדבר האמיתי אבל מספקים ביצועים גרועים ומסוכנים לשימוש.

קחו כמה טיפים בדוקים ועצות שימושיות שיעזרו לכם לא ליפול על חיקויים זולים ונחותים ויחסכו לכם המון אכזבות והפתעות לא נעימות:

אם נתקלתם בקורקינט חשמלי של שיאומי במחיר רצפה שנמוך באופן משמעותי מהעלות הממוצעת שלו בשוק, כנראה שזה טוב מדי מכדי להיות אמיתי ונפלתם על חיקוי נחות. רוב הסיכויים שהחברה לא תרצה למכור קורקינט מקורי ואמיתי במחירי הפסד ולכן מחיר מחשיד וזול מדי צריך להדליק נורה אדומה.

מבחינה ויזואלית, קשה מאוד להבדיל בין קורקינט חשמלי מקורי של שיאומי לחיקוי זול שעדיף להימנע ממנו. החברות שמזייפות את הקורקינטים של שיאומי עושות עבודה טובה ומשקיעות המון מאמץ בחיקוי כמה שיותר מדויק ונאמן למקור של המוצר האמיתי.

כדי להילחם בתופעת החיקויים, שיאומי החליטה לעשות מעשה ושינתה את עיצוב הלוגו שמוטבע על הקורקינט בדגמים החדשים שהיא הוציאה לאחרונה. על הקורקינט אמור להופיע סמל המותג "MI" בכתום ומיד לאחריו כתובת האתר הרשמי "mi.com" באפור.

ספק אם האמצעי הזה ימנע זיופים לעוד זמן רב, במוקדם או במאוחר הזייפנים יתחילו להוסיף גם את הכיתוב הזה.

קורקינט מזויף אינו מגיע עם מספר סידורי רשמי שמנפיקה חברת שיאומי, חשוב לקחת את הנקודה החשובה הזאת בחשבון ולבחון מקרוב את גוף הקורקינט באופן פיזי. למרות שבמקרים מסוימים אפשר להיתקל בחיקויים עם מספר סידורי מזויף.

חלק מהאנשים מאמינים שאריזת הקורקינט החשמלי יכולה להסגיר האם מדובר בחיקוי או במוצר אמיתי ואותנטי, זה נכון במידה מסוימת.

בחורה יושבת על המדרגות עם כוס קפה וטלפון ביד

המארזים של הקורקינטים המזויפים יכולים להיראות די מציאותיים אבל אריזת החיקויים ברוב הפעמים אינה מגיעה עם כל הסימונים והסמלים שמופיעים על קופסה המקורית ולכן חשוב לשים לב לפרטים הקטנים כמו אזהרת "חומרים מסוכנים" שמתייחסת לסוללה.

החלקים החשמליים שמסתתרים בתוך קורקינט מזויף יהיו שונים לגמרי מהדבר האמיתי (סוללה, לוח אם ועוד), אבל לא תוכלו לבדוק את הפריטים האלה לפני שתקנו את המוצר (רוב האנשים לא בודקים אותם גם במהלך השימוש בקורקינט).

יש עוד אמצעי חשוב אחד שיכול לעזור לכם להבדיל בין קורקינט מקורי לחיקוי! תבדקו האם הקורקינט תומך בצורה מלאה באפליקציה הרשמית של חברת שיאומי-Xiaomi Home.

אם הוא אינו מסתנכרן עם האפליקציה, אז מדובר בזיוף, חד וחלק. רוב החיקויים עובדים עם אפליקציה אחרת בשם MiniRobot שיכולה לעבוד עם מגוון רחב של קורקינטים חשמליים שונים.

אז לפני שאתם ממהרים לשלוף את הארנק ולקנות קורקינט חשמלי של שיאומי, תבררו האם הוא תומך באפליקציה הייעודית של החברה ותתייחסו בזהירות למחירי רצפה חשודים.

קורקינט חשמלי מזויף יכול לעשות את העבודה במשך תקופה מסוימת, אבל העמידות ואיכות ההרכבה שלו יהיו נמוכות ונחותות בהרבה מהדבר האמיתי, הוא אינו בנוי בסטנדרטים גבוהים ולא עובר תהליך בקרת איכות ובטיחות.

הסכנה הגדולה ביותר בחיקויים האלה זאת סוללת הליתיום-יון שעלולה להתפוצץ ולהתלקח במהלך הרכיבה והטעינה ולסכן באופן משמעותי את בריאותכם.

שיאומי היא חברה אמינה, ידועה ומוערכת שמקפידה לשמור על המוניטין והתדמית שלה ועומדת בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

מה לקחת בחשבון כשקונים קורקינט חשמלי שיאומי?

בחורה עם קסדה כתומה מרימה אצבע לשאלה

תקנות ומגבלות החוק

תוודאו שמשקל ומהירות הנסיעה של הקורקינט עומדים בהוראות החוק, הדבר האחרון שאתם רוצים זה לסכן את הבטיחות שלכם, להפר את החוק ולהסתכן בקנסות כבדים. לא כדאי לצפצף על החוק ולשחק אותה גיבורים גדולים.

אם אתם נוסעים באיזור עירוני צפוף, סואן והומה אדם, אל תפתחו מבערים ותשרפו את הכביש במהירות המקסימלית כדי להרשים את החבר’ה ולהיראות מגניבים.

מזג אוויר

למרות שקורקינט החשמלי של שיאומי עמיד בנתזי מים על פי תקן IP54, זה ממש לא אומר שתוכלו לחצות איתו שלוליות עמוקות או לנסוע בגשם כבד, העיצוב שלו מקשה על נסיעה בסביבה רטובה ומוצפת. אל תשכחו לקחת בחשבון גם את החיווט החשמלי שעלול להיפגע כתוצאה מחדירת מים.

כמובן שאינכם יכולים לשלוט במזג האוויר אבל חשוב לקחת בחשבון את ההיבט הזה, עדיף ללכת על בטוח ולא לקחת סיכונים והימורים מיותרים. אל תרכבו בזמן סופה חזקה או מבול שהציף את כל השכונה.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה להיתקע חסרי אונים בתוך שלולית ענקית עם קורקינט שיצא מכלל שימוש.

משקל

איש עסקים רוכב על קורקינט חשמלי שיאומי בדרך הבייתה

זה יכול להישמע כמו נתון זניח וחסר חשיבות אבל אל תמהרו להמעיט בערכו. למרות כושר הנשיאה המשופר של הקורקינט החשמלי החדש של שיאומי שעומד על 100 ק"ג, המשקל הגבוה עלול להפוך למעמסה משמעותית עבור ילדים קטנים ואנשים מבוגרים יותר שיצטרכו להרים ולשאת אותו ביד.

אם אתם צריכים לעלות איתו כמה קומות במדרגות או מעלים אותו לעתים קרובות לאוטובוס ולרכבת, הדבר האחרון שאתם צריכים זה קורקינט כבד ולא נוח לנשיאה שישבור לכם את הגב.

עלות תחזוקה ואביזרים נלווים

מעבר למחיר הראשוני של הקורקינט החשמלי החדש שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון גם הוצאות שוטפות ונלוות כמו עלות הקסדה וציוד מגן נוסף, תחזוקה שוטפת וחלקים חלופיים ואפילו את החשמל המתבזבז על טעינת סוללת הקורקינט.

אחד מהפיצ’רים המועילים והשימושיים ביותר מהבחינה הזאת שיכול להפוך את החייכם שלכם להרבה יותר נוחים ופשוטים הוא מסך לד מובנה שמציג בזמן אמת את מצב הטעינה של הסוללה, מהירות ומצב הנסיעה, סטטוס הפעולה של הפנס הקדמי ותאורת הדרך, חיבור בלוטות’ ויתריע על בעיות ותקלות.

פונקציית בקרת שיוט לביצועים אופטימליים של הסוללה יכולה לשפר את ביצועי הקורקינט.

כדאי שתחשבו האם אתם באמת זקוקים לכל השכלולים והתכונות המתקדמות האלה ומוכנים לשלם יותר על דגם חדשני ומשופר שכולל את כל הפיצ’רים האלה. תשקלו היטב עד כמה הם יועילו וישתלמו לכם בטווח הארוך.

השורה התחתונה

אח ואחות רוכבים ביחד בדרך חזרה מבית הספר

במדריך המפורט הזה יש את כל מה שצריך לדעת על הקורקינטים החדשים והמתקדמים של שיאומי. הם עברו מקצה רחב של שכלולים, שיפורים והתאמות כדי לספק את נוחות, גמישות ופשטות השימוש הגבוהה ביותר. חמושים בטכנולוגיות העדכניות והחדשניות ביותר הם יספקו חווית נסיעה בטוחה, יעילה ונטולת מאמץ.

אחרי שהכרתם את המאפיינים העיקריים ואת ההבדלים העיקריים בין הדגמים תוכלו לבחור בחוכמה קורקינט חשמלי של שיאומי שמתאים לתקציב העומד לרשותכם, להרגלים, לאופן השימוש ולמרחקים שאתם עוברים.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן