קורס פוטושופ: קורסי פוטושופ אונליין מומלצים לשנת 2024

חולמים על קריירה בתחום העיצוב הגרפי ורוצים ללמוד את יסודות תוכנת ליטוש ועריכת התמונות הפופולרית? המאמר הזה מיועד בדיוק בשבילכם! עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ובחרנו עבורכם את קורסי הפוטושופ האיכותיים והמקצועיים ביותר אונליין!

אבל למה בכלל לטרוח להכיר לעומק את התוכנה המפורסמת הזאת? יש המון סיבות טובות. פוטושופ שפותחה על ידי חברת אדובי (Adobe) נחשבת לתוכנת עיבוד התמונות והעריכה הגרפית המובילה והמתקדמת ביותר בעולם. היא מציעה מגוון רחב של כלים, אפשרויות ואפקטים לעריכת תמונות ולעיצוב גרפי מתקדם.

פוטושופ נחשבת לסטנדרט של התעשייה בתחומי העיצוב והעריכה הגרפית. הרבגוניות, העוצמה והיעילות המרשימה של פוטושופ הפכו אותה לברירת המחדל עבור כל מי שמתעסק בתחום הצילום והעיצוב הגרפי ולאחת מהתוכנות הראשונות שהם לומדים.

ממהרים? הנה 3 הקורסים המובחרים:

הבחירה שלנו
1
SKILL SHARE לוגו
תוכנית הלימודים מתאימה למתחילים בתחום ומתקדמת בהדרגה מהיסודות והעקרונות הבסיסיים לטכניקות מורכבות ומתקדמות יותר.
הכי טוב למתחילים
2
לוגו של Udemy
הקורס מחולק ל-87 שיעורים (באורך כולל של 8 שעות ו-36 דקות) וילמד אתכם את עקרונות העיצוב והעריכה בעזרת תוכנת פוטושופ.
ההימור הטוב והבטוח
3
creativelive לוגו
למעלה מ-13 שעות של סרטוני הדרכה מפורטים שיעזרו לכם לחולל ניסים ונפלאות עם תצלומי הפורטרט שלכם.

פוטושופ הפכה לבחירה מועדפת על מיליוני יוצרים, אמנים, מעצבים גרפיים, מעצבי אתרים, צלמים, אמני אפקטים חזותיים, אנשי שיווק וזה רק חלק קטן מרשימת בעלי המקצוע שמשתמשים בתוכנה הזאת באופן יומיומי. קורס פוטושופ איכותי יכול לספק נקודת זינוק מצוינת למקצוע מבוקש ורווחי בתחום העיצוב, המחשבים, הצילום והשיווק.

לימוד עצמאי של התוכנה המתקדמת וניצול מלוא האפשרויות שהיא מספקת יכול להפוך למשימה מסובכת במיוחד. מגיע שאפו לחברת אדובי שעשתה עבודה מצוינת בהפיכת ממשק התוכנה לכמה שיותר פשוט וידידותי למשתמש, אבל עדיין מדובר בתוכנה די מורכבת שלוקח זמן להשתפשף בתפעול שלה. ובדיוק בנקודה הזאת קורס פוטושופ אונליין נכנס לתמונה!

תוכלו ללמוד לעומק את הכלים והאפשרויות שמספקת התוכנה במהירות וביעילות האפשרית. החדשות הטובות הן שגם אם אתם לא גאוני מחשבים או מעצבים גרפיים מנוסים תוכלו ללמוד את כל נפלאות וסודות התוכנה הזאת ולשלוט בה היטב.

אז לאחר שהתחממנו, הגיע הזמן לצאת לדרך ולהכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

9 קורסי פוטושופ מומלצים לשנת 2024

1

קורס יסודות הפוטושופ ב-Skillshare

הבחירה המנצחת
קורס יסודות הפוטושופ ב-Skillshare
לחצו למידע נוסף
מכסה כמות עצומה של נושאים ותכנים

מועבר על ידי דן סקוט-מדריך מוסמך המחזיק בתעודה רשמית מטעם חברת אדובי

יתרונות
  • שבועיים של התנסות בחינם
  • כולל דוגמאות ומשימות תרגול
  • מועבר על ידי מדריך מוסמך של חברת אדובי
  • סרטוני הדרכה מפורטים באורך כולל של 11 שעות
  • היכרות ראשונית עם ממשק ותפעול התוכנה
  • כולל לא פחות מ-65 משאבים שימושיים ומועילים העומדים לרשותכם
חסרונות
  • המחיר המלא ללא הנחה די יקר
  • קצב הלמידה עלול להיות מהיר מדי עבור סטודנטים ללא רקע טכני

קורס הפוטושופ הזה נמצא בפלטפורמת הלמידה המקוונת Skillshare והוא מועבר על ידי דן סקוט-מדריך מוסמך המחזיק בתעודה רשמית מטעם חברת אדובי. הקורס הזה פותח עבור משתמשים מתחילים שלא עבדו עם פוטושופ לפני כן.

למרות שהקורס מיועד למתחילים, זה ממש לא אומר שהוא רדוד ושטחי. הוא מכסה כמות עצומה של נושאים והתכנים שלו מפורטים ומקיפים במיוחד. הקורס מחולק ל-87 שיעורים (באורך כולל של 8 שעות ו-36 דקות) וילמד אתכם את עקרונות העיצוב והעריכה בעזרת תוכנת פוטושופ.

תלמדו כיצד להשתמש באפשרויות ובכלים הבסיסיים שמעניקה התוכנה. למרות שלא תהפכו למעצבים גרפיים מקצועיים לאחר השלמת הקורס, תוכלו להכיר טוב יותר את תוכנת פוטושופ ולהשתפשף בתפעול שלה.

משתמשים ביתיים שתמיד חלמו לעשות דברים מגניבים בפוטושופ יעופו על הקורס הזה.תלמדו איך לערוך את התמונות שלכם כדי לוודא שתמיד תיראו במיטבכם. אם אתם רוצים להעלים חצ’קון מהפנים או שאולי הייתה לכם פרידה לא נעימה מהאקס ואתם רוצים לשכוח ממנו כמה שיותר מהר ולמחוק אותו מהתמונות שלכם, הקורס הזה ילמד אתכם איך עושים את זה בכמה לחיצות כפתור.

2

קורס פוטושופ אונליין של Udemy

להפוך ממתחיל מוחלט למקצוען אמיתי
הקורס האולטימטיבי לפוטושופ של Udemy
לחצו למידע נוסף
כל העקרונות והיסודות צעד אחר צעד

מתאים כמו כפפה ליד למתחילים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם העיצוב הגרפי

יתרונות
  • היכרות מעמיקה עם ממשק וכלי העבודה העיקריים של התוכנה
  • מספק מבחר גדול של משאבים שימושיים
חסרונות
  • פחות מתאים לאנשים בעלי היכרות מוקדמת וניסיון בעבודה עם התוכנה

הקורס הזה מתאים בצורה מושלמת למי שרוצה ללמוד פוטושופ מאפס. אם אין לכם ניסיון וידע קודם בעבודה עם פוטושופ ואתם רוצים להיכנס מהר לעניינים, הקורס הזה יכול להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם. תלמדו בין השאר על עבודה עם שכבות, שימוש בכלי בחירה, העלמת אובייקטים, ריטוש והחלקת עור הפנים, אפקטים וסגנונות עיצוב וכו’.

אם אף פעם לא השתמשתם לפני כן בפוטושופ ואין לכם מושג ירוק איך לעבוד עם התוכנה, המדריך המפורט הזה יבהיר וידגים לכם את כל העקרונות והיסודות צעד אחר צעד. הקורס הזה מתאים כמו כפפה ליד למתחילים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם העיצוב הגרפי. הוא ישים אתכם על המסלול הנכון ויספק נקודת זינוק מצוינת ללמידה מעמיקה יותר של התחום.

הקורס הזה כולל כמה שיעורים מגניבים כמו יצירת כרטיסי עבודה, עיצוב אייקונים ושימוש בסגנונות עיצוב טקסט שונים. תוכלו ליהנות מ-15 שעות של סרטוני הדרכה ויותר מ-200 משאבים הניתנים להורדה. מהר מאוד תהפכו לאשפי פוטושופ המשתמשים בכלים הבסיסיים של התוכנה בעיניים עצומות.

3

הקורס לפוטושופ ב-CreativeLive

כל מה שאתם צריכים
הקורס המלא לפוטושופ ב-CreativeLive
לחצו למידע נוסף
ללמוד ישירות מאחד מתותחי הפוטושופ הטובים בעולם

מועבר על ידי אחד מהמומחים המובילים והמוערכים ביותר בתחום בן וילמור

יתרונות
  • מכסה גם את היסודות והכלים הבסיסיים וגם נושאים מורכבים ומאתגרים יותר למתקדמים
  • מחיר נגיש שלא יעשה לכם חור בכיס
  • תמורה טובה לכסף שלכם
חסרונות
  • אין

הקורס הזה זמין בקהילת החינוך המקוונת הפופולרית CreativeLive. מדובר באתר חובה למוחות יצירתיים המסייע לרכוש כישורים מועילים ולהפוך את התשוקה שלכם למקצוע. בין אם מדובר בצילום, ציור או קליגרפיה-במרכז הלמידה אונליין הזה תמצאו את כל מה שאתם צריכים. כמובן שזה כולל גם קורס פוטושופ מצוין.

הקורס היסודי הזה ילמד אתכם איך לעבוד עם פוטושופ מא’ ועד ת’ ללא צורך בידע או בניסיון קודם. עומדות לרשותכם יותר מ-25 שעות של הרצאות מעולות. כל מה שאתם צריכים זה רק רצון ללמוד ומרצה הקורס בן וילמור כבר ידאג לכל השאר.

בן הוא אחד מנקודות האור בקורס הזה. מדובר בצלם מקצועי בעל שם עולמי האחראי לייותר מעשרה רבי מכר על פוטושופ. הוא זכה להיכנס להיכל התהילה של הפוטושופ בזכות ההישגים יוצאי דופן והתרומה העצומה שלו לתחום והוא אפילו היה מעורב בפיתוח של Photoshop 7. אם אתם רוצים ללמוד ישירות מאחד מתותחי הפוטושופ הטובים בעולם בלי לפשוט את הרגל, תלכו בלי לחשוב פעמיים על הקורס הזה.

4

קורס פוטושופ מקצועי: טכניקות עיצוב ועיבוד מתקדמות ב-Skillshare

סודות תפעול התוכנה
קורס פוטושופ מקצועי טכניקות עיצוב ועיבוד מתקדמות ב-Skillshare
טכניקות מתקדמות וטריקים מדהימים

הקורס הזה יכול להיות בחירה מצוינת שלא תתחרטו עליה

יתרונות
  • לימוד טכניקות ריטוש וניקוי פנים ייחודיות המספקות תוצאות מושלמות
  • היכרות עם הבסיס והיסודות של התוכנה
חסרונות
  • מתמקד בעיקר בהחלקת עור הפנים על חשבון נושאים והיבטים אחרים

הקורס הזה ילמד אתכם איך ללטש ולשפר תמונות כמו מקצוענים בצורה יעילה ופשוטה במיוחד. תוכלו ללמוד כמה טכניקות מתקדמות וטריקים מדהימים שתוכלו לשלוף מהשרוול. הקורס מציע למעלה מ-13 שעות של סרטוני הדרכה מפורטים שיעזרו לכם לחולל ניסים ונפלאות עם תצלומי הפורטרט שלכם.

תלמדו איך להחליק את עור הפנים ולשפר את מראה העיניים, להסיר רקע או אובייקט בעייתי וליצור תמונות מחמיאות ונטולות פגמים. מעבר לכל השיטות האלה שיעזרו לתמונה שלכם להיראות כמו מיליון דולר, תלמדו גם את סודות תפעול התוכנה כמו שמירת וייצוא קבצים, התאמה אישית של תפריטי וכלי העיצוב וכו’. אם אתם משתמשים בפוטושופ לקידום ושיווק העסק שלכם, הקורס הזה יכול להיות בחירה מצוינת שלא תתחרטו עליה.

5

קורס פוטושופ למתחילים ב-GoSkills

הסברים בשפה פשוטה
קורס פוטושופ למתחילים ב-GoSkills
מבוא קליל ונגיש ליסודות השימוש בפוטושופ

ועבר על ידי הווארד פינסקי, מומחה מוביל ביותר שייעץ לחברת אדובי במשך 11 שנים

יתרונות
  • מרצה הקורס הוא דמות מוכרת ומוערכת בתחום
  • תכני הקורס מחולקים לשיעורים קצרים ותמציתיים המעבירים את החומר בצורה ברורה וחדה
  • ידידותי במיוחד למתחילים וטירונים
  • מרצה הקורס הוא מקצוען בעל ניסיון רב שעבד עם חברת אדובי
חסרונות
  • יקר

הקורס הזה מתאים כמו כפפה ליד למשתמשים מתחילים שרוצים ללמוד לעבוד עם פוטושופ. הוא מועבר על ידי הווארד פינסקי. מדובר במומחה מוביל ביותר שייעץ לחברת אדובי במשך 11 שנים, ככה שאי אפשר לזלזל באמינות ובמקצועיות שלו. בשבע השנים האחרונות הוא החליט להקדיש את זמנו ללימוד אמנות דיגיטלית.

הווארד מעביר את החומר בצורה משעשעת, מרתקת ויסודית. במקום לבלבל לכם את המוח עם מיליון מושגים מורכבים שנשמעים כמו סינת לאדם הממוצע, פינסקי מתמקד בעיקר ומסביר הכול בשפה פשוטה ובגובה העיניים. גם אם אין לכם מושג ירוק בפוטושופ ואף פעם לא יצא לכם לעבוד עם התוכנה, הקורס הזה יעזור לכם להבין מהר מאוד איך כל העסק עובד בלי להסתבך ולשבור את הראש.

הקורס מתחיל מהיסודות ומאפשר להכי את ממשק תוכנת הפוטושופ וכלי העיצוב הבסיסיים והעיקריים שהיא מספקת. ברגע שתלמדו את הבסיס תוכלו לעבור הלאה ולתרגל טכניקות שימושיות לעיצוב ועריכת תמונות. גם תלמידים מנוסים ומתקדמים יותר יוכלו להרחיב את ארגז הכלים שלהם וללמוד כמה טיפים מנצחים וטריקים שימושיים.

למשל, יחידה שלמה של הקורס מוקדשת לאפשרויות עיצוב ואפקטים של טקסט. תוכלו ללמוד איך לעצב הזמנות מגניבות למסיבת יום ההולדת של הילד שלכם עם גופן מיוחד בהשראת הסרט "איירון מן" או "לשבור את הקרח". אף ילד לא יוכל לעמוד בפני ההזמנה הייחודית בזאת ולא ירשה לעצמו לפספס את האירוע החגיגי.

למרות שהקורס הזה מיועד בעיקר למתחילים, הוא די מפורט ומעמיק. תוכלו ללמוד את יסודות עריכת התמונות בפוטושופ במינימום זמן ומאמץ ותרגישו בטוחים בכישורים וביכולות שלכם.

אם אתם מתלבטים האם באמת כדאי לפתוח את הכיס ולהשקיע בקורס הפוטושופ הזה, תבדקו את ערוץ היוטיוב של פינסקי. תמצאו שם כמה סרטוני הדרכה חינמיים המספקים טעימה ממה שמציע הקורס המלא בתשלום.

6

קורס פוטושופ מקיף לכל הרמות (Udemy)

ללמוד בזמן ובקצב שלכם
קורס פוטושופ מקיף לכל הרמות (Udemy)
הרצאות מצולמות באורך 15 שעות

המרצה מצליח להסביר את ההיבטים הטכניים ביותר בצורה כיפית ומעניינת

יתרונות
  • הקורס של פיל אבינר הוא אחד מהפופולריים והמבוקשים ביותר בפלטפורמת הלימודים המקוונים Udemy
  • ידידותי ונגיש למתחילים
  • התכנים העדכניים ביותר המתייחסים לגרסה האחרונה של תוכנת פוטושופ
  • קורס פשוט ויעיל עם המון תרגול פרקטי והתנסות מעשית
חסרונות
  • המחיר המלא די גבוה

הקורס הזה מאפשר ללמוד פוטושופ בלי לצאת מהבית בקצב ובזמן שלכם. הוא הפך לחביב הקהל בזכות התכנים האיכותיים ושיטת הלמידה המרתקת והקלילה. מדריך הקורס פיל אבינר מעביר את החומר בצורה כיפית וקולחת. תישארו דבוקים למסך לאורך כל ההרצאות המצולמות באורך 15 שעות. המרצה מצליח להסביר את ההיבטים הטכניים ביותר בצורה כיפית ונגישה, ככה שלא תשתעממו לרגע.

הקורס מתקדם בקצב מדוד והדרגתי מהיסודות וההיבטים הבסיסיים ביותר (היכרות עם המשטח וסרגלי הכלים העיקריים) לתרגול טכניקות מתקדמות ויצירת עיצובים מורכבים. מעבר לכל הידע התיאורטי, תקבלו הזדמנות לתרגל "על יבש" את כל מה שלמדתם.

בשורה התחתונה, מדובר באחד מקורסי הפוטושופ הטובים ביותר אונליין שמספק שילוב מנצח של תוכנית לימודים מעמיקה ומפורטת עם הסבר תמציתי ומובן שכל אחד יבין בקלות.

7

סודות הריטוש בפוטושופ נחשפים: קורס ב-kelbyone

ללמוד איך לשדרג כל תמונה
סודות הריטוש בפוטושופ נחשפים קורס ב-kelbyone
מלמד את כל סודות הריטוש

קורס בעל 10 שיעורים שיהפוך אתכם לאשפי ריטוש ועריכת תמונות מקצועיים

יתרונות
  • הסבר מעמיק של כלי הריטוש ועריכת התמונה השימושיים והיעילים ביותר
  • מגוון רחב של שיטות בדוקות וטיפים מנצחים לריטוש וליטוש תמונות מדויק ומציאותי
חסרונות
  • מוקדש בעיקר לתחום ריטוש התמונות ואינו נוגע בהיבטים ונושאים חשובים אחרים

צלמים ומעצבים גרפיים רבים משתמשים בפוטושופ כדי להעלים פגמים בתמונות ולהפוך אותן לאטרקטיביות ומחמיאות במיוחד. הקורס הזה מלמד את כל סודות הריטוש ומלמד כיצד להשיג תוצאות מצוינות במינימום זמן ומאמץ.

במסגרת הקורס תלמדו בין השאר איך לשנות את הגדרות כלי המברשת ולכוון את רמת הרגישות של כלי העט על פי הצרכים וההעדפות שלכם. בנוסף, תלמדו כיצד להשתמש במסכות, להבהיר ולאחד את גוון העור וליצור שפתיים מלאות וחושניות כדי לשדרג כל תמונה.

לאחר שתסיימו את 10 השיעורים שמכיל הקורס תהפכו לאשפי ריטוש ועריכת תמונות מקצועיים שיהפכו כל תמונה ליצירת מופת מהממת. כל צלם אופנה ואירועים יכול להרוויח המון מהקורס הזה שישדרג את הביצועים שלכם בכמה רמות.

8

קורס ציור ואמנות דיגיטלית בפוטושופ ב-Pluralsight

מתאים לכולם
קורס ציור ואמנות דיגיטלית בפוטושופ ב-Pluralsight
כל הידע והכלים הנדרשים כדי להצליח בגדול

הקורס מורכב מ-3 יחידות וזמין ב-3 רמות קושי שונות שילמדו אתכם להכין יצירות מופת מרהיבות על מסך המחשב

יתרונות
  • הקורס המקוון הטוב ביותר לאמן דיגיטלי שאפשר למצוא כיום
  • מתאים למתחילים שרוצים ללמוד את תחום הציור הדיגיטלי
  • המון תרגול מעשי ופרוייקטים מהעולם האמיתי
  • קורס איור ממוחשב מקצועי
חסרונות
  • אינו מתאים בשביל אנשים שאינם משתמשים בפוטושופ עבור ציור דיגיטלי

עושים את הצעדים הראשונים שלכם בתחום האמנות הדיגיטלית והעיצוב הגרפי? הקורס הזה ישים אתכם על המסלול הנכון בדרך להצלחה. הוא מורכב משלוש יחידות וזמין בשלוש רמות קושי שונות, ככה שכל אחד יוכל למצוא את האפשרות נוחה והמתאימה ביותר בשבילו. קחו בחשבון שהקורס הזה מתמקד בשרטוט ובציור דיגיטלי וילמד אתכם להכין יצירות מופת מרהיבות על מסך המחשב.

אז מה תקבלו בקורס? היחידה הראשונה מספקת סקירה תמציתית של כל יסודות הציור הדיגיטלי. גם אנשים שאף פעם לא השתמשו לפני כן בפוטושופ יסתדרו בקלות עם תכני וחומרי הקורס. לאחר שתכירו את כלי העיצוב והציור הבסיסיים, תוכלו לקפוץ למים העמוקים ולתת דרור לדמיון וליצירתיות שלכם. ביחידה השנייה של הקורס תלמדו איך להגשים את הרעיונות המקוריים והייחודיים שלכם על מסך המחשב.

ביחידה השלישית תכירו סגנונות עיצוב וציור דיגיטלי שונים, תעמיקו את הכישורים והמיוומנויות שלכם ותבינו כיצד להתמקצע בתחום הספציפי שמעניין אתכם.כל מי שחולם על קריירה משגשגת בתחום הציור הדיגיטלי יעוף על הקורס הזה שמספק את כל הידע והכלים הנדרשים כדי להצליח בגדול!

9

קורס אמנות דיגיטלית מקצועי ב-Pluralsight

מעולה למתקדמים
קורס אמנות דיגיטלית מקצועי ב-Pluralsight
מכרה זהב אמיתי עבור משתמשי פוטושופ מנוסים

זמין ב-3 רמות שונות: מתחילים, מתקדמים ומשתמשים מנוסים ומיומנים

יתרונות
  • כיתת אמן מקצועית המוקדשת לאמנות דיגיטלית בפוטושופ
  • שיעורי עיצוב אתרים מעמיקים ומפורטים
  • מכיל שיעורים המתאימים לכל רמות הניסיון והמומחיות
חסרונות
  • גם ההרצאות למתחילים עלולות להיות טיפה מורכבות ומסובכות מדי לטירונים חסרי כל רקע בתחום

הקורס המקצועי הזה זמין בפלטפורמת הלימודים המקוונים הפופולרית Pluralsight והוא מחולק לשלוש רמות קושי שונות. היחידה הראשונה מיועדת למתחילים, השנייה למתקדמים בעלי היכרות קודמת עם התוכנה והשלישית למשתמשי פוטושופ מנוסים ומיומנים.

היחידה המיועדת למתחילים מציעה סקירה מעמיקה של יסודות תוכנת פוטושופ. מדובק בקורס מקיף ומפורט במיוחד הדורש לא מעט זמן, מה שהופך אותו לבחירה פחות טובה עבור מי שנתקל בפוטושופ בפעם הראשונה.

הקורס הזה יכול להיות מכרה זהב אמיתי עבור משתמשי פוטושופ מנוסים ומתקדמים יותר. הוא מכיל מאגר בלתי נדלה של כלים ומשאבים שימושיים ומועילים ומכסה כל היבט שקשור לעיצוב גרפי ואיור ממוחשב.

החלק השני של הקורס מתמקד בשימוש בפוטושופ לעיצוב אתרים. הוא מתאים בצורה מושלמת למעצבי אתרים שרוצים להרחיב את ארגז הכלים שלהם ולקחת את הכישורים שלהם לרמה הבאה.

החלק השלישי והמתקדם ביותר של הקורס הולך צעד אחד קדימה ומכסה נושאים מורכבים ומאתגרים כמו עבודה עם גרפיקה תלת מימדית ועריכת סרטוני וידאו בפוטושופ. וזאת רק טעימה קטנה ממגוון הנושאים שתלמדו ביחידה האחרונה והמאתגרת ביותר של הקורס.

איך לבחור את הקורס פוטושופ הנכון והמתאים עבורכם?

בחורה עם חליפה עורכת תמונה של דוגמנית עם חולצה צהובה

הגיע הזמן להבין למה בכלל כדאי להשקיע בקורס פוטושופ אונליין, אילו הזדמנויות ואפשרויות תעסוקה הוא מספק ולמה חשוב לשים לב כדי לעשות בחירה נכונה בקורס איכותי שיספק את הסחורה.

מה זה פוטושופ?

אדובי פוטושופ (Adobe Photoshop) היא תוכנה לעריכת וליטוש תמונת, עיצוב גרפי, יצירת אמנות דיגיטלית והנפשה. היא מציעה מגוון רחב של כלים מקצועיים מהטובים מסוגם המאפשרים ליוצרים ואמנים להפיח רוח חיים ברעיונות שלהם. אחד מהיתרונות המכריעים של התוכנה היא האפשרות ליצור כמה שכבות נפרדות בכל אובייקט ולערוך בנפרד כל אחת מהן.

התוכנה משתפרת ומשתכללת ללא הרף ותמיד קשובה לחוות הדעת ולמשוב של המשתמשים כדי להוסיף כלים חדשים ולהבטיח את חווית השימוש הנוחה והיעילה ביותר.

מי יצר את פוטושופ?

הגרסה המקורית של פוטושופ פותחה על ידי האחים ג’ון ותומאס נול. בשנת 1987, תומאס נול היה סטודנט להנדסה באוניברסיטת מישיגן, אבל במקביל הוא גם היה חובב צילום נלהב. את התשוקה לצילום הוא ירש מאביו גלן שהיה מבלה עמו שעות ארוכות בפיתוח תמונות ב"חדר החושך" בביתם.

אביו של תומאס היה פרופסור בקולג’ מקומי ונהנה מגישה למחשב Apple II Plus (שהיה נחשב למכונה חדשנית באותם ימים). יום אחד תומאס החליט לנצל את הידע שלו בהנדסה כדי לכתוב קטע קוד במחשב של אביו במטרה להפוך תמונה מונוכרומטית (שחור-לבן) לתמונה הצבועה בגווני אפור.

ההצלחה הראשונית עודדה את תומאס להרחיב ולשכלל את הקוד שלו במטרה להוסיף אפקטים לתמונות על מרקע המחשב. אחיו של תומאס, ג’ון שעבד באותה התקופה בחברת האפקטים החזותיים Industrial Light and Magic של הבמאי המהולל ג’ורג’ לוקאס התרשם מקטעי הקוד שיצר אחיו ועודד אותו להפוך אותם לתוכנת עריכת תמונה מקצועית בקנה מידה מלא.

ג’ון ותומאס איחדו כוחות כדי לעבוד על הפרויקט החדש שלהם ובשנת 1988 הם הוציאו את הגרסה המוקדמת והניסיונית של פוטושופ שיצאה לשוק תחת השם “Image Pro”. שיתוף הפעולה המשפחתי הזה יצר במרוצת השנים את תווכנת העיצוב הגרפי המובילה והמתקדמת בעולם.

למי שייכת תוכנת פוטושופ?

כיום התוכנה הפופולרית שייכת לחברת אדובי (Adobe), אבל זה לא תמיד היה כך. לאחר שתומאס וג’ון השיקו לראשונה את תוכנת Image Pro, הם רצו לשתף פעולה עם חברה גדולה ומוכרת יותר כדי לנצל את הקשרים והמשאבים שלה להפצה רחבה יותר של התוכנה.

לא עבר זמן רב עד שהפור נפל על חברת אדובי ובפברואר 1990 שוחררה בקול תרועה רמה תוכנת Adobe Photoshop 1.0-הגרסה הראשונה של התוכנה המפורסמת שהשתלטה על תחום העיצוב הגרפי ועריכת התמונות.

כיצד משתמשים בפוטושופ?

תוכנת Adobe Photoshop הפכה לכלי המקצועי המועדף על מגוון רחב של מעצבים, אמנים ויוצרים. ניתן להשתמש בה בהמון תחומים כמו צילום, עיצוב גרפי, אמנות דיגיטלית וכו’.

3 דברים מפתיעים שרוב האנשים לא ידעו שאפשר לבצע עם פוטושופ

מעצב גרפי מסתכל על מסך מחשב עם פטושופ פתוח

עיצוב חולצות טי-שירט

האם ידעתם שאפשר להיעזר בפוטושופ לעיצוב הדפס מגניב לחולצות? אני מהמר שמעט מאוד קוראים הרימו את היד. גם אם שמעתם שניתן ליצור לוגו או סרטון מונפש בפוטושופ, תופתעו לדעת שתוכלו לנצל את התוכנה המגניבה הזאת גם לעיצוב הדפס מקורי, ייחודי ואופנתי לחולצה שלכם. באינטרנט תמצאו כמה סרטונים שידגימו לכם כיצד ליצור חולצה בהתאמה אישית שתגנוב את ההצגה.

שחזור ושיקום תמונות ישנות

לכולנו יש תצלומים ישנים המתעדים זיכרונות נעימים או רגעים קסומים, אבל הבעיה שהם נוטים לדהות עם הזמן. למרבה המזל פוטושופ יכולה להציל את המצב. היא מספקת שלל כלים מועילים לריטוש, תיקון ושחזור תמונות כמו "מברשת הריפוי", "כלי הטלאי", "חותמת השיבוט", "כלי החידוד" וכו’. הם יאפשרו לכם לחדש, לרענן ולהפיח חיים מחודשים בתמונות הבלויות האלה.

בין אם אתם צריכים לערוך את התמונות האלה שידעו ימים יפים יותר למטרות פרסום, עבור המעסיק או מקום העבודה שלכם או לשימוש אישי, תוכלו להחזיר אותן למצב המקורי שלהן בכלום זמן וללא מאמץ. תוכלו לגרום לכל תמונה ישנה וחבוטה להיראות כמו חדשה בעזרתה האדיבה של פוטושופ!

עיצוב אתרים

עומדים לרשותכם המון כלים ויישומים שפותחו במיוחד לעיצוב אתרים, אבל אין ספק שפוטושופ הייתה ונשארה כלי העיצוב המגוון והיעיל ביותר בשוק. היא מספקת את כל מה שצריך ליצירת עיצוב אטרקטיבי ויפה לעין עבור האתר שלכם בלי להסתבך ולשבור את הראש.

כלים שימושיים כמו רשת קווי עזר למיקום אלמנטים שונים, תבניות מובנות בהתאמה אישית, שכבות גרפיקה וקטורית, כלי ליישור טקסטים ומילוי צבע, קיצורי דרך ופקודות מהירות ועוד רבים וטובים יאפשרו לכם לשלוט בכל היבט ומאפיין של עיצוב האתר שלכם. קשה למצוא תוכנת עיצוב ועריכה אחרת המציעה רמת דיוק כזאת בלי לדרוש ידע טכני מעמיק ומיומנות גבוהה.

קורס פוטושופ: נקודת זינוק מצוינת לקריירה מבטיחה

אישה יושבת במשרד ומחזיקה עט אלקטרונית ועורכת תמונה במחשב

החשיבות של התקשורת החזותית נוסקת לגבהים חדשים במאה ה-21. מגוון עצום של בעלי מקצוע שונים מנצלים לטובתם עזרים חזותיים כמו תמונות, סרטוני וידאו ואנימציות כדי להעביר מסרים בצורה יעילה ונגישה יותר ולפנות לכמות גדולה יותר של אנשים. זה גרם לקפיצה אדירה בביקוש למעצבים גרפיים מיומנים שצריכים לפעול במגוון פלטפורמות וערוצים שונים (כמו רשתות חברתיות, עיתונות מודפסת, אתרים, אפליקציות וכו’).

פוטושופ מספקת מענה יעיל וזמין לכל הצרכים והמשימות האלה. כל חברה בעלת זיקה לצילום, פרסום ושיווק, גרפיקה, מחשוב או עיצוב זקוקה למומחה פוטושופ מנוסה הבקיא בתפעול התוכנה. כל עסק המתעסק עם איורים, תמונות או גרפיקה יתקשה להסתדר ללא התוכנות הפופולריות של חברת אדובי ובראשן פוטושופ שהפכה לשליטה הבלתי מעורערת של התחום. אם אתם רוצים להשתלב בהצלחה בתחום העיצוב הגרפי, לא תוכלו לעשות זאת ללא רכישת ידע מינינמלי בפוטושופ כבר בשלב מוקדם בתהליך ההכשרה והלימודים שלכם.

הזדמנויות תעסוקה ותחומי שימוש אפשריים

לימוד פוטושופ יכול לעזור לכם לבנות קריירה משגשגת במגוון רחב של תחומים ותעשיות. החל מריטוש מודעות פרסום ככה שהן יראו כמו מיליון דולר ועד לאנשי אפקטים חזותיים המחוללים ניסים ונפלאות עם המראה של שחקני הקולנוע האהובים עלינו, אי אפשר להסתדר בלי פוטושופ. כל תחום הקשור לגרפיקה או עיצוב דורש התמחות בתוכנה הפופולרית הזאת. רוצים ללמוד פוטושופ כדי לבנות קריירה מצליחה? לפניכם כמה אפשרויות מצוינות שיכולות לעניין אתכם.

צלם

למה צלם זקוק לפוטושופ? כדי להיפטר מפגמים הפוגעים בתמונה, לשפר את התאורה באזורים מסוימים ולהבהיר נקודות חשוכות ומטושטשות, לחדד וללטש את קשת הצבעים בתמונה ולהבטיח שתיראו במיטבכם בכל תצלום.

אמן אפקטים חזותיים

התפקיד הזה מורכב מהוספת אפקטים מיוחדים המשרתים את עלילת הסרט, מקדמים את העלילה שלו וגורמים לו להיחרט בזיכרון של הצופים. הקוסמים האלה מכופפים את חוקי הפיסיקה ומאפשרים ליצור מראות שאי אפשר להשיג בצילום פיסי שגרתי. אמני אפקטים חזותיים עובדים על תפאורת הסרט ומראה הדמויות המופיעות לפני תחילת ההפקה ולאחר סיומה.

בשלב הקדם-הפקה הם אחראיים על עיצוב אמנותי של הדמויות או סצנות הסרט. הם מעורבים גם לאחר סיום צילום הסרט ועובדים על ליטושים ושיפורים אחרים, הסרת חוטי חשמל וחפצים אחרים שהגיעו בטעות לפריים וכו’.

זוכרים את כוכב הלכת המרהיב מהסרט "אווטאר"? אמני אפקטים חזותיים הם אלה שעומדים מאחורי הפלא הזה. פוטושופ היא אחת מהתוכנות שעוזרת להם להשיג את המראה הייחודי והמושקע שיש להם בראש.

אנשי שיווק ופרסום

פרסומאים אחראיים על שיפור הנראות והחשיפה של המותג שלהם. התפקיד שלהם הוא להציג אותו בצורה האטרקטיבית והמושכת ביותר לכמות גדולה של אנשים. פוטושופ עוזרת לאנשי שיווק ופרסום ליצור פרסומות ברמה גבוהה המציגות את המוצר בצורה מחמיאה ונטולת פגמים.

כלי חשוב לקידום מקצועי וטיפוס בסולם הקריירה

מהפכת האינטרנט שינתה את כללי המשחק בתחומי השיווק, העיצוב, הפרסום והצילום. כל משרה בתחומים האלה דורשת היכרות ברמה כלשהיא עם תוכנת הפוטושופ. התוכנה הזאת הפכה למילה נרדפת לעריכת תמונות ועיצוב גרפי והיא נלמדת בהכשרות מקצועיות, סדנאות וכיתות אמן בתחומים האלה.

הביקוש לפרילנסרים ומעצבים המסוגלים ללמד את יסודות ועקרונות השימוש בפוטושופ באופן ביתי, במכללות או אונליין שובר שיאים ולכן התמקצעות בעבודה עם התוכנה הפופולרית יכול לפתוח בפניכם עולם שלם של הזדמנויות ואפשרויות תעסוקה מגוונות.

למה כדאי לקחת קורס פוטושופ אונליין ולרכוש מיומנות חדשה?

לימוד תפעול תוכנת Adobe Photoshop יכול להיות מועיל ושימושי במיוחד עבור כל מי שרוצה להשתלב בתחומי העיצוב והעריכה הגרפית, הצילום והשיווק או להפוך לבעל מקצוע עצמאי בתחומים האלה. אי אפשר להתחרות ברב-תכליתיות ובגמישות השימוש שמספקת התוכנה הזאת והיא מסוגלת להתמודד עם רשימה בלתי נגמרת של משימות שונות.

מעבר להזדמנות ללמוד מיומנות חשובה שתעזור לכם לעצב גרפיקה ולערוך תמונות בשביל עצמכם, חשוב לקחת בחשבון שחברות רבות מחפשות עובדים בעלי ידע מעמיק ויסודי בתוכנה הזאת. ברגע שתלמדו את עקרונות ויסודות השימוש בפוטושופ, תהיו בעמדה מצוינת ללמוד תוכנות גרפיקה נוספות מבית אדובי.

התוכנות של חברת אדובי חולקות לא מעט כלים, פקודות וסרגלים משותפים. ברגע שתשלטו בפוטושופ, יהיה לכם הרבה יותר קל ללמוד כיצד להשתמש בתוכנות מועילות אחרות שירחיבו וישפרו את ארגז הכלים ויכולות העיצוב והעריכה שלכם.

לחסוך כסף לעצמכם ולעסק שלכם

במקום שתצטרכו לשכור מעצב גרפי ומומחה פוטושופ חיצוני, תוכלו להתמודד בהצלחה עם משימות ופרויקטים הדורשים שימוש בפוטושופ לגמרי בעצמכם. תשיגו תוצאות לא פחות טובות ותחסכו המון כסף. אם העסק שלכם יזדקק לכרטיס ביקור, פוסטר שיווקי או אפילו עיצוב בסיסי לאתר הרשמי שלכם, תוכלו לחסוך טונות של כסף אם תחזיקו בכישורים הנדרשים כדי להתמודד עם כל המשימות האלה במו ידיכם.

להרוויח כסף

שליטה בתוכנות פוטושופ זאת מיומנות חשובה ומועילה במיוחד היכולה לפתוח לכם המון הזדמנויות ודלתות במגוון תחומים ותעשיות שונות. התמקצעות בפוטושופ תעניק לכם המון נקודות זכות כשתנסו למצוא עבודה רווחית ומתגמלת. תוכלו אפילו לעבוד בתור פרילנסרים בתחום עריכת וריטוש תמונות.

לעוף על כנפי הדמיון ולהביע את היצירתיות שלכם

מבחינה יצירתית ואמנותית, השמיים הם הגבול בפוטושופ. התוכנה הזאת מאפשרת לממש את הרעיונות הייחודיים ביותר ולהפגין את מלוא היצירתיות שלכם בלי להכביד על הכיס שלכם, להגביל אתכם על ידי כלים מצומצמים או לדרוש ניסיון רב. התוכנה פשוטה וידידותית יחסית לשימוש. בדומה לכל דבר אחר, ככל שתתאמנו יותר עם תפעול התוכנה, ככה תוכלו ליצור יצירות מופת מורכבות ומאתגרות יותר. פוטושופ מספקת מגוון (כמעט) אינסופי של כלים, אפשרויות והזדמנויות לפיתוח והגשמת היצירתיות שלכם.

למה צריך לשים לב כשבוחרים את קורס הפוטושופ המתאים עבורכם?

צלם יושב מול המחשב עם המצלמה ושתי עדשות על השולחן

לפניכם כמה שיקולים חשובים שחייבים לקחת בחשבון כדי לבחור את קורס הפוטושופ המושלם עבורכם:

  • האם הוא מיועד לרמה שלך?
  • עד כמה הקורס מקיף, מעמיק ומפורט?
  • האם המרצה שמעביר את הקורס הוא מומחה מוסמך ואמין?
  • האם הקורס מציע תרגול מעשי?

כלל האצבע הבסיסי אומר שככל שהקורס ארוך יותר, ככה הוא יהיה מפורט ומקיף יותר. רוב הקורסים הארוכים והרציניים מתחילים מהיסודות ומכסים נושאים בסיסיים כמו פתיחת ושמירת קבצים גרפיים, בעוד שאחרים מגיעים עם רמת קושי גבוהה יותר ודורשים ניסיון ורקע מסוים.

אם אין לכם מושג ירוק בפוטושופ ואתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בתחום העיצוב הגרפי, חשוב לבחור בקורס המתאים למתחילים שיסביר את החומר בשפה פשוטה ובגובה העיניים. שאיכות הקורס תלויה בכישורי וטיב ההוראה של המרצה.

חשוב שהמדריך יסביר את תכני הקורס בצורה רהוטה, עניינית וברורה ויהיה מסוגל להסביר היטב את הנושאים המורכבים והמסובכים ביותר. גם מרצה שרץ בין הנושאים השונים במהירות מסחררת בלי להתעכב על נקודות לא ברורות לא יספק את הסחורה, חשוב שהקורס יציע דוגמאות מהעולם האמיתי ויספק תבניות וחומרים שתוכלו להתאמן עליהם.

כמובן שגם עלות הקורס היא שיקול חשוב שאי אפשר להתעלם ממנו. אבל החדשות הטובות הן שלא תתקשו למצוא קורסים טובים בחינם או במחיר שפוי שלא ירוקן לכם את הארנק.

הדרכים הטובות ביותר ללמוד פוטושופ אונליין

בחורה עם לק אדום ושיער שחור עובדת על עריכת תמונה

ללמוד מהטובים ביותר

כדי שתוכלו ללמוד איך להשתמש בפוטושופ במהירות וביעילות האפשרית, חשוב לבחור בקורס מקצועי ואמין המועבר על ידי מומחה מנוסה ומוסמך שיכול לספק קבלות מוכחות. תעשו לעצמכם טובה ותבחרו בקורס שזכה לפידבק חיובי וציון גבוה מהתלמידים שסיימו אותו. נכון שניתן ללמוד פוטושופ באופן עצמאי, אבל מדובר בתהליך הרבה יותר ארוך ומורכב.

במקום לבזבז את הזמן היקר שלכם ולשבור את הראש על מציאת סרטוני הדרכה טובים ביוטיוב, תוכלו למצוא את כל מה שצריך בצורה יעילה ומסודרת במקום אחד. תוכלו להתמקד בלמידה עצמה בלי הפרעות, הסחות דעת ורעשי רקע מיותרים. רוב שיעורי הפוטושופ ביוטיוב הם בזבוז זמן וכסף מוחלט ומציאת קורס איכותי ומועיל יכול להפוך לכאב ראש אמיתי.

קורס פוטושופ איכותי אונליין לא רק יעזור להכיר לעומק את ממשק התוכנה ומגוון הכלים שהיא מציעה, אלא מספק תרגול מעשי של הידע שקיבלתם באמצעות ביצוע פרויקטים ומשימות שונות. ככה שמעבר לידע תיאורטי והיכרות עם התוכנה "על הנייר" תוכלו להשתפשף בתפעול שלה וללמוד איך לנצל אותה לצרכים שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר.

להתאמן כמה שיותר

הדרך היחידה לפתח ולשפר את הכישורים והמיומנויות שלמדתם בקורס פוטושופ אונליין היא באמצעות תרגול מעשי. תזכרו את כלל הברזל הזה.

כמובן שאינכם חייבים לנסות כל כלי ולדעת בעל פה כל תפריט שמספקת התוכנה, אלא להתמקד במה שבאמת חשוב ושימושי עבורכם. לכל אחד יש את הצרכים והיעדים שלו בשימוש בפוטושופ. ייתכן שאתם רוצים ללמוד לערוך וללטש תמונות או ליצור סרטוני GIF. חלק מהאנשים לומדים פוטושופ במטרה לעצב אתרים. לכל אחד יש את הצרכים ומטרות הלימוד שלו וחשוב לקחת את זה בחשבון.

פוטושופ מתאימה למגוון עצום של משימות, יעדים ושימושים שונים, ולכן ברגע שתקלטו את הבסיס, אתם צריכים להיות סגורים על הכלים החשובים ביותר עבורכם שצריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. חבל שתתפזרו יותר מדי ותסתבכו עם מיליון אפשרויות שאתם בכלל לא צריכים.

לשאול שאלות

אם נתקלתם בבעיה בפוטושופ שאפילו גוגל הכל יכול אינו מסוגל לעזור לכם לפתור אותה, אל תפחדו לחפש את התשובה בפורומים ואתרים המוקדשים לפוטושופ.

מדובר במקום מצוין למצוא פתרון מהיר או רעיון מעניין ומעורר השראה. אם תצטרפו לקהילה חמה ותומכת של אשפי פוטושופ ואנשים המתעניינים בתחום תוכלו למצוא מנטורים טובים שיעזרו לכם להתקדם ולהתעדכן בכל החידושים והשכלולים האחרונים בתוכנה הפופולרית.

עד כמה קשה ללמוד פוטושופ?

צלם עם מעיל ומשקפיים צהובים עורך תמונה במחשב

פוטושופ מספקת הרבה יותר כלים ואפשרויות ממה שמשתמש בודד אי פעם יצטרך, וזה מה שמקשה על התפעול שלה והופך את הממשק שלה למעט מורכב ועמוס.

אבל לא צריך להיבהל. החדשות הטובות הן שזה ממש לא בשמיים ללמוד את היסודות והכלים הבסיסיים, במיוחד אם תלכו על קורס איכותי ומקצועי. הטעות הגדולה ביותר שאנשים רבים נופלים בה היא לצלול ישר למים העמוקים ולהסתבך עם הנושאים המאתגרים והקשים יותר לפני שהם הבינו את כל היסודות והעקרונות הבסיסיים.

מה שיפה בפוטושופ זה שתמיד אפשר להשתפר וללמוד דברים חדשים. התוכנה הפופולרית הזאת לא מפסיקה להשתכלל, להתחדש ולשנות את פניה. זה אומר שתמיד תוכלו ללמוד טריק חדש שיחסוך לכם זמן ומאמץ.

אפילו משתמשים מנוסים שעובדים עם התוכנה כמה שנים טובות עדיין צופים בסרטוני הדרכה והסבר שעוזרים להעמיק את הידע שלהם ולרכוש מיומנויות חדשות. אפילו מומחים מיומנים שמכירים את התוכנה מא’ ועד ת’ טועים לפעמים (גם אם הם אף פעם לא יודו בכך).

מתחילים שרואים בפעם הראשונה את התוכנה הולכים לאיבוד בין שלל התפריטים, הסרגלים והאפשרויות שלה וחושבים שהם בחיים לא יוכלו ללמוד איך כל העסק הזה עובד. אבל כמו עם כל דבר אחר, ההתחלה תמיד קשה ועם קצת תרגול ואימון, תגלו שהשד לא כל כך נורא. תותחי הפוטושופ יגידו לכם שמגוון האפשרויות (הכמעט) בלתי מוגבלות שמספקת התוכנה זה חלק מהכיף והתענוג בעבודה איתה! גם כשנראה שמכירים אותה היטב, היא אף פעם לא מפסיקה להפתיע!

שאלות ותשובות

בחור קירח עם חולצה מכופתרת במבט של שאלה
האם יש צורך לרכוש את התוכנה לפני קורס פוטושופ?

כאילו דה! לפני ההרשמה לקורס פוטושופ תצטרכו לרכוש מנוי לתוכנה כדי שתהיה בהישג ידכם כשתנסו ליישם ולתרגל את הידע שהכלים שלמדתם בקורס. מעט מאוד קורסים מציעים על הדרך מנוי לתוכנה עצמה וברוב המקרים היא אינה נכללת במחיר הקורס ותצטרכו לרכוש אותה בנפרד.

האם ניתן לפתוח קבצי PDF בתוכנת Adobe Photoshop?

בלי שום בעיה. לאחר שתפתחו את מסמך ה-PDF בתוך התוכנה, תתבקשו לבחור את העמוד שברצונכם לערוך במקרה שהמסמך מכיל מספר רב של עמודים. אבל יש כוכבית חשובה שתצטרכו לקחת בחשבון. אם לא בחרתם באפשרות תצוגת שכבות בעת יצירת מסמך ה-PDF לא תוכלו לערוך אותו או את האובייקטים שהוא מכיל. עריכת מסמך PDF בתוכנה דומה לעריכת תמונות בפורמט JPG.

כמה עולה תוכנת Adobe Photoshop?

זה תלוי בסוג החבילה והתוכנית שתבחרו. ניתן לרכוש את התוכנה במודל של מנוי שנתי או חודשי. מנוי בסיסי המקנה את הזכות להשתמש בתוכנות Photoshop ו-Lightroom עולה $9.99 בחודש.

האם ניתן ליצור אנימציה (הנפשה) בפוטושופ?

כן! תוכלו ליצור קבצי GIF או סרטונים מונפשים קצרים באמצעות שימוש בסרגל ציר הזמן. באמצעות ציר הזמן תוכלו לחלק ולערוך כל פריים עצמאי כדי ליצור אשליה של תנועה או קליפ מונפש. פוטושופ מאפשרת להשיג אנימציה מציאותית במיוחד כשמדובר בסרטונים קצרים ותנועות קטנות. אם אתם זקוקים לכלי הנפשה מתקדמים ועוצמתיים יותר, תוכלו להיעזר בתוכנת Adobe After Effects.

עד כמה קשה ללמוד איך להשתמש בפוטושופ?

זה תלוי ברמת הכישורים והרקע הטכני שלכם ועד כמה אתם מרגישים בנוח לעבוד עם מחשבים. אם יש לכם היכרות ויכולת שימוש בסיסית במחשב ויישומיו השונים תוכלו ללמוד איך להשתמש בפוטושופ ללא שום קושי ובעיה מיוחדת.

האם ניתן לפתוח קבצי AI (קובץ גרפי של תוכנת אילוסטרייטור) בפוטושופ?

אכן כן, ניתן לפתוח קבצים גרפיים מהסוג הזה בתוכנת Adobe Illustrator או Photoshop. עם זאת, קחו בחשבון שבעת פתיחת קובץ מהסוג הזה בפוטושופ, כל השכבות שלו ננעלות במקום ולא תהיה לכם אפשרות לערוך ולשנות בנפרד רבדים שונים בתמונה. אם תוכנת Adobe Illustrator אינה מותקנת במחשב שלכם, זאת האפשרות היחידה שבה תוכלו לעבוד עם הקבצים האלה.

החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים אם תתקינו את תוכנת Adobe Illustrator במחשב שלכם. תוכלו להעתיק את העיצוב שלכם מהאילוסטרייטור לפוטושופ ולשמור אותו בתור אובייקט חכם. זה אומר שתוכלו ליצור קישור דינמי בין שתי התוכנות ולערוך את הקובץ הגרפי שלכם מבלי לפגוע במרכיבים ובשכבות שלו.

כמה זמן לוקח ללמוד להשתמש בפוטושופ?

זה יכול להשתנות מאדם לאדם ותלוי במיומנויות ובאפשרויות העיצוב והעריכה הספציפיות שאתם צריכים ללמוד ורמת הבקיאות והמומחיות שאתם רוצים להשיג.

האם ניתן לפתוח קבצי SVG בתוכנת פוטושופ?

זה אפשרי, אבל בדומה לפתיחת קבצי AI (אדובי אילוסטרייטור), אם תנסו לפתוח את הקובץ הגרפי באמצעות בחירה בפקודת Open בתפריט המשנה File, שכבות הקובץ עלולות להתאחד, מה שיגביל את אפשרויות העריכה והעיבוד שלו.

קורס פוטושופ- השורה התחתונה

מחשב פתוח עם עריכה על תמונה ולידו מונחת מצלמה

פוטושופ הפכה למילה נרדפת לעריכת ועיבוד תמונות וכל מי שמתעסק בתחומי העיצוב הגרפי והצילום מכיר לעומק את התוכנה הזאת. קורס פוטושופ איכותי יכול להיות "דלת הכניסה" שלכם לאחד מהמקצועות האלה או הזדמנות נפלאה להפגין את היצירתיות והכישורים האמנותיים שלכם.

למרות שהאינטרנט מפוצץ בהמון קורסי פוטושופ שונים, בחירת הקורס הנכון והמתאים עבורכם שיספק תועלת ממשית יכולה להפוך למשימה די מורכבת ומאתגרת. חשוב להשקיע מחשבה ותשומת לב לבחירת הקורס שיקלע לצרכים, ליעדים ולהעדפות שלכם ויספק תמורה מלאה לכסף שלכם.

כל אחד מהקורסים שנכנסו לדירוג המובחר שלנו יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר וישפר את המיומנויות והיכולות שלכם בתפעול תוכנות העיצוב והעריכה הפופולרית. אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך המפורט הזה יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בקורס הפוטושופ המושלם עבורכם במינימום זמן ומאמץ ויחסוך לכם המון ספקות, התלבטויות ואכזבות.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן