סדרה מומלצת בנטפליקס: 8 סדרות מומלצות בנטפליקס לשנת 2024 [מדריך בחירה]

כמעט בלתי אפשרי לעבור יום שלם בלי לשמוע את המילה נטפליקס.

הפלטפורמה התחילה במקור כשירות משלוחים של סרטי DVD בשביל להתחרות ב-"בלוקבאסטר" ולאט לאט (ויש שיגידו מהר) הפכה לאחד משירותי הסטרימינג המובילים בעולם שקיימים כמעט בכל בית. כל הזמן נוסף תוכן חדש, מקומדיות אקטואליות ועד לסדרות פנטזיה אפלות.

אפשר לדבר על נטפליקס בלי סוף ובדיוק בגלל זה הכנתי לכם סקירה נפרדת על מלך שירותי הסטרימינג, כדי לעזור לכם לקבל קצת יותר מידע.

מרגישים שאין לכם מה לראות בנטפליקס ובא לכם לגוון?
התקדמו לאחת האלטרנטיבות הבאות לקבלת מקסימום תוכן במינימום כסף:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
החברה הטובה והמוכרת
לוגו של YES
.YES
הסוד בפרטים הקטנים
למידע נוסף
השורה התחתונה
YES הבינה כבר מזמן שכדי לרצות את כולם, צריך להתייחס לא רק לתוכן אלא גם לחוויית השימוש של הצופה, בגלל זה הם העבירו את המשתמשים שלהם לפרופילי צפייה אישיים- חוויית צפייה שמותאמת אישית בשבילכם.
יתרונות
ניווט קל ונוח
דיסני+ לחצי שנה
כמות תכנים גדולה ומגוונת
אפליקציה לנייד ולטאבלט
חסרונות
לא הכי זולים אבל מציעים כמה בונוסים שווים ויוצאים במבצעים משתלמים.
תמורה טובה למחיר
לוגו של פרטנר tv
PARTNER TV
צפייה מגוונת
למידע נוסף
השורה התחתונה
פרטנר tv לא רוצה שתהיו מתוסכלים כי פספסתם את התוכנית האהובה עליכם והיא עשתה כל מה שהיא יכולה כדי ליצור מערכת שמנגישה את התוכן בכל זמן באמצעות הקלטות לענן וכפתור ה-catch up
יתרונות
תוכלו להתחבר ל-5 אמצעי צפייה במנוי אחד
שלט חכם נוח לשימוש
גישה לנטפליקס
אפשרות להורדת מגוון אפליקציות ענק
חסרונות
הספרייה האישית של פרטנר לא מפוצצת בתוכן, אבל נטפליקס הוא השלמה די טובה למה שאין להם ככה שזה מתאזן.

נטפליקס גם מפיקים ומפיצים סרטים וסדרות טלוויזיה משלהם עם המיתוג ""Netflix Originals. למרות שתוכלו למצוא שם סדרות מעולות, תוכלו למצוא שם גם סדרות מזעזעות. ככה או ככה, לא משנה מי אתם, בטוח תמצאו במה לצפות, יש מספיק תוכן לכולם.

בעזרת אפליקצית VPN חינמית אפשר לפתוח בנטפליקס כמות מטריפה של תכנים שחסומים לישראלים (סדרות וסרטים) – נסו VPN בחינם והיחשפו לתכנים חדשיםהורידו כאן

מעל 500000 תכנים חסומים לשוק הישראלי בכלל זכויות יוצרים – VPN עוזר להתממשק לנטפליקס בעזרת IP אמריקאי ובכך לקבל גישה לכל התכנים שחסומים בישראל עקב זכויות יוצרים

עם כל זה, בואו נהיה כנים, השפע הזה רק עושה את הבחירה קשה יותר במה לצפות הפעם. איזה סדרה טובה? במה כדאי להשקיע את הזמן? אל תדאגו, כאן אנחנו נכנסים לפריים.

ישבתי לכתוב דירוג ומדריך שיעזור לכם לבחור מתוך אחת הסדרות הכי טובות שתוכלו למצוא היום בנטפליקס.

מוכנים? בואו נצא לדרך!

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

8 הסדרות הכי טובות בנטפליקס לשנת 2024

1

דברים מוזרים / Strange Things

הכי מדוברת
הבחירה שלנו
סדרת דרמה-אימה מעולה שמקבלת המון השראה מסרטים וסדרות משנות ה-80 של ג'ון קרפנטר וסטיבן ספילברג.
יתרונות
  • קל להתחבר להתפתחות האופי של השחקנים
  • סדרה בלתי צפויה ומלאה במתח
  • הסדרה הייתה מועמדת לזכייה בפרס גלובוס הזהב בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר
חסרונות
  • לטעמי עונה 2 לא חזקה כמו עונה 3

הסדרה דברים מוזרים הצליחה להמריא בזכות חלק לא קטן מהקאסט המעולה של ילדים אובססיביים למבוכים ודרקונים. עם האיום המצמרר של המימד המקביל, דברים מוזרים זכתה בפרס סדרת המשפחה הטובה ביותר בניקולדיאון.

חלק מהכיף בלצפות בסדרה הוא החיבור לאופי של הדמויות שגורם לצופים לראות אותם צומחים ומתפתחים בהדרגה.

לאחר יציאת העונה הראשונה, כותבי הסדרה הבינו שהדמיון המפותח של הדמויות הוא המפתח להצלחה של הסדרה, בגלל זה בעונה השנייה (שמתרחשת בשנת 1984) ממשיכה ההתמקדות באותן דמויות.

מנכ"ל נטפליקס, ריד הייסטינגס, אמר עוד ב-2016 שזאת תהיה טעות לא לחדש את הסדרה "דברים מוזרים" לעונה שנייה. ב-31 באוגוסט 2016, נטפליקס הודיעה על חידוש הסדרה לעונה שנייה בעלת תשעה פרקים שעלו לשידור ב-2017. 

נתון מעניין, הסדרה התחדשה לעונה השנייה עוד לפני בכורת העונה הראשונה. שווה צפייה לאוהבי הז'אנר!

2

הכתר / The Crown

הצצה אל הקרביים של עולם המלוכה
תקופתית
הסדרה מלאה בפרטים מתקופת השלטון של אליזבת השנייה וזה כמעט גורם להרגיש כאילו אתם חיים בתוך הממלכה הבריטית באותן שנים.
יתרונות
  • הצצה עמוקה ומעניינת לתוך משפחת המלוכה הבריטית
  • עוזר בלחקור ולהבין את התפיסה של המלכה אליזבת
חסרונות
  • הוחלפו שחקני מפתח במהלך עונה 3

בשתי העונות הראשונות שלה, היוצר פיטר מורגן מביא אל המסך הצצה מעניינת לתוך השלטון של המלכה אליזבת השנייה עם הופעה כובשת של קלייר פוי.

עם סגנון משוכלל ומתחשב לצד מבנה אפיזודי, הסדרה מצליחה להמחיש את דמויות המשנה כולל בעלה של אליזבת', פיליפ (מאט סמית') ואחותה, מרגרט (ונסה קירבי).

היא מצליחה לתת לצופים לראות בצורה רגישה ואינטימית מאוד את החיים הציבוריים של בריטניה, ושל האנשים שמשפיעים על השלטון ועל הציבור בממלכה באותה תקופה.

הדרמה ההיסטורית של פיטר מורגן מוקדשת לסיפור אפיזודי שכמעט מרגיש כמו אנתולוגיה בתוך עצמה ובדיוק בגלל זה, בעונה 3 הסדרה מגיעה עם צוות שחקנים חדש, מה שעוזר לחזק ולהמחיש את מסגרת הזמן החדשה: אוליביה קולמן בתור המלכה אליזבת השנייה, טוביאס מנזיס בתור הנסיך פיליפ, מרגרט בתור הלנה בונהם קרטר.

עם התפתחות העונה, בהדרגה נכנסים לתמונה גם הנסיך צ'ארלס (ג'וש או'קונור) והנסיכה אן (ארין דוהרטי).

המשקל של הכתר עצמו מורגש לאורך כל הדרך, בעיקר בכמה שהוא מאמלל את אנשי הממלכה. הקושי עוזר לצופים להבין מה קורה בעולם של אפשרויות שלא יכולות להתממש בעיקר בגלל המעמד והחובה שיש למשפחה המלוכה, שרק הופך לקשה יותר עם הזמן. 

3

בוג'ק הורסמן / BoJack Horseman

אנימציה קורעת
חוויה ייחודית
BoJack Horseman מתעדת את הדעיכה העצובה של בוג'ק מכוכב רשת מצליח בסיטקום בשנות ה-90 ועד לסלבריטאי שיכור ומזדקן שלגמרי עבר זמנו.
יתרונות
  • סדרה עם הרבה מסרים עמוקים
  • תחושה אמיתית
חסרונות
  • לא מתאים לילדים

וויל ארנט מביא את הקול המושלם עבור בוג'ק, בזמן שפול פ. טומפקינס, שהוא אחד האנשים הכי מצחיקים שיש, לא יכול היה להתאים יותר מאף אחד אחר כדי לשחק את הדמות של מר חמאת בוטנים דמוי הילד.

מצד אחד, הסדרה הזאת היא פשוטה, מצחיקה ורדודה, מצד שני היא מציגה את המציאות הקשה והכנה של החיים ישר בעיניים.

אז למה בעצם לא עפו על הסדרה הזאת? אולי זאת העובדה שזאת סדרת אנימציה, ואולי היא קצת יותר מידי "האמת בפרצוף", אבל ההמלצה שלנו, אם אתם יכולים להסתכל מעבר לאנימציה ומוכנים להיכנס לחוויה מעניינת ומשעשעת, תנו לעצמכם להיות מופתעים מקומדיה שמותחת את הגבול הדק שבין מצחיק לעצוב בצורה המושלמת.

4

בובה רוסית / Russian Doll

לופ סוריאליסטי
שנון
מדובר בסדרה חובה לצפייה, כי היא ללא ספק אחת הסדרות הטובות ביותר שזמינות היום לצפייה בנטפליקס.
יתרונות
  • מביאה עומק, הומור ומסתורין
חסרונות
  • הסדרה הולכת במעגלים

נטשה ליון שמשחקת ב-"כתום זה השחור החדש" מככבת בקומדיה האפלה הזו בתור נדיה, ניו-יורקרית חכמה שממשיכה למות ולחיות מחדש את מסיבת ה-36 שלה בלופ זמן סוריאליסטי.

העונה השנייה ששודרה לראשונה ב-20 באפריל מציגה את נדיה יחד עם צעיר שתקוע בלופ בדיוק כמוה (צ'רלי בארנט). יחד הם מוצאים את עצמם מסוגלים לנסוע בזמן, במקום להיות תקועים בלופ של העבר בלי לחיות את אותו יום שוב ושוב.

לצד הומור וציניות שנונה, "בובה רוסית" עוברת במהירות בין שמחה וצחוק לעצב הרסני בזמן שהיא נוגעת בנושא קיומי כל כך מזווית ראייה של ז'אנר המדע הבדיוני. 

5

כשהם רואים אותנו / When They See Us

מעורר מחשבה
מרתקת
קשה להפסיק לצפות בסדרה "כשהם רואים אותנו" בדיוק כמו שקשה להתעלם מהמציאות הקשה שמוצגת בה.
יתרונות
  • מבוסס על סיפור אמיתי
  • עוסקת בנושא רגיש וחשוב
חסרונות
  • הסדרה יכול להיות רגשית מאוד, תתכוננו לזה

ב-19 באפריל 1989, טרישה מלי, אצנית בת 28 יצאה לריצה בסנטרל פארק, שם היא נאנסה באכזריות והושארה למות. אחרי תרדמת של 12 ימים, מלי לא זכרה מה קרה לה ולא הצליחה לזהות את התוקף או התוקפים שלה.

הסדרה לא נרתעת מלהראות את הזוועות של מה שקרה למלי, אישה לבנה מצליחה שנותרה למות במרחב הציבורי המפורסם ביותר של אמריקה, לא הסתדרה עם העיר ניו יורק.

ראש העיר, התובע המחוזי והמשטרה רצו שיתפסו את התוקפים שלה אבל ככל שמתקדם הסיפור, התובעת המחוזית של מנהטן, לינדה פיירשטיין (פליסיטי האפמן) ובלשי NYPD יורדים מהרעיון של למצוא את הפושע והם מנסים למצוא דרך לפתור את הפשע בכל דרך אפשרית. הסיפור עצמו עוצמתי וסוחף.

יש כמה החלטות מפתח שהופכות את When They See Us לתוכנית כל כך חזקה. הראשון הוא ליהוק של 5 שחקנים לא מוכרים יחסית לגלם את הבנים.

"החמישייה מסנטרל פארק" החשודים בפרשה, היו בני 14-16 בשנת 1989 אבל הם לא נראים צעירים בסדרה, המהלך הזה נעשה בעיקר כדי להציג את הפגיעות המוחלטת והפחד מהחיים האמיתיים שאנשים הרגישו באותה תקופה.

אנחנו זוכים לראות גם את המשפחות שלהם, נלחמות כל כך קשה למען הילדים שלהם. ניקי נאש בתור אמא של קורי, ג'ון לגוויזטמו בתור אביו של ריימונד. אונג'אנו אליס בתור שרון סלאם, שהיה גם ההורה היחיד שהבין את המערכת מספיק כדי לוודא שהבן שלו לא יחתום על הודאת שווא.

כולם עושים טעויות איומות והחלטות כואבות. אבל אהבתם לילדיהם לעולם אינה מוטלת בספק.

6

מומחה לכלום / Master of None

קומדיה אינטליגנטית
עמוקה ומשעשעת
סדרה מקטגוריית הקומדיות שבה השחקן ניו יורקי בשם דב, חברת ילדותו דניס וקבוצת חבריהם המגוונת, מתמודדים עם קשיי אהבה, קריירה ודילמות חברתיות.
יתרונות
  • מכסה מגוון רחב של נושאים הנוגעים לחיים ולמצבים אמיתיים של אנשים
  • זכתה בשלושה פרסי אמי ובגלובוס הזהב
חסרונות
  • המבקרים לא כל כך אהבו את עונה 3

Master of None הופיעה וקיבלה מספר פרסים ומועמדויות שמסבירות הרבה על האיכות של הסדרה הזאת, סיפורו האמנותי, המרהיב, של עזיז אנסארי, שחקן הודי-אמריקאי היה סנסציה מאז שהסדרה שודרה לראשונה ב-2015. 

בשנת 2021 חודשה הסדרה לעונה השלישית שבה אנסארי מאחורי המצלמה הפעם, עם התמקדות בדמות המשנה והתמקד בדמות המשנה של לנה ווית'.

הנרטיב צורם, אבל האופי והעומק של הדמויות פשוט מספק לצפייה. הסדרה הזאת היא ללא ספק הוכחה שהכישרון של אנסארי לספר סיפורים הוא מקסים, מקצועי וסוחף.

7

אקדמיית המטרייה / The Umbrella

החולשות של גיבורי על
רגישה
אקדמיית המטרייה של נטפליקס היא סדרת גיבורי על שמתאימה גם למי שלא ממש אוהב סדרות על גיבורי על. העיקר שלה מתמקד בחקר המשפחה לצד הכישלון והכאב של הגורל הכפוי.
יתרונות
  • נקודת מבט רעננה על ההרגלים הרעים של הדמויות
  • אפקטים וויזואליים מרשימים
  • מקום 3 ברשימת הסדרות המובילות לשנת 2019
חסרונות
  • יותר דרמה מאשר מותחן
  • ברגעים מסוימים חסרים קצת הריגוש והמתח המצופים

באפריל 2019, נטפליקס הודיעה שהסדרה נצפתה על ידי למעלה מ-45 מיליון צופים המנויים בשירות הזרמת המדיה שלה במהלך החודש הראשון לעלייתה לשידור. הסדרה הייתה השלישית ברשימת הסדרות הפופולריות ביותר בנטפליקס לשנת 2019.

עבור שבעת ילדי הפלא, הכוחות שלהם היו בדרך כלל יותר קללה מאשר ברכה. תוכלו להרגיש את הבעיות הנפשיות שכוחות העל שלהם מביאים איתם תוך כדי שאתם צופים בהתמכרויות השונות שלהם לצד הבדידות והמצוקה האישית. 

זאת סדרה מעולה שמתמקדת בסיפור על משפחה, סליחה ותקווה. 

8

אוזרק / Ozark

דרמת פשע מותחת
איכותית
לסדרה אוזרק לקח קצת זמן לתפוס את תשומת הלב והמסירות של הקהל של נטפליקס, אבל היום היא נחשבת לאחת מדרמות הפשע הטובות ביותר בתולדות הטלוויזיה מהשנים האחרונות.
יתרונות
  • סדרה שמתחילה ישר ולעניין
  • מועמדת לעשרות פרסים
  • אחת מדרמות הפשע הטובות ביותר
חסרונות
  • סצנות בוטות שלא מתאימות לילדים

העלילה מתרחשת ברובה באזור אגם אוזרק במדינת מיזורי שבארצות הברית ומתמקדת בעיקר במשפחת בירד שצריכה לשרת ארגון פשע.

ג'ייסון בייטמן הוא יועץ פיננסי שמעביר את משפחתו משיקגו למיזורי לאחר שהתוכנית שלו להלבנת הון השתבשה. אבל הפשע והדרמה לא מסתיימים שם, להפך, הם רק מתחילים. 

בתחילת כל פרק מוצגים ארבעה סמלים המוקפים באות O ורומזים על הדברים שהולכים לקרות בהמשך. כל אחד מהסמלים מצויר בצורה של כל אחת מהאותיות המרכיבות את שם הסדרה באנגלית – "OZARK".

מקרטל הסמים המקסיקני ועד לפושעים מקומיים לצד התפאורה המטורפת של הסדרה, תוכלו להיות בטוחים שתהיו מרותקים למסך במשך שעות ארוכות.

המדריך לצופה המתחיל: איך לבחור סדרות בנטפליקס?

נטפליקס היא אחת החברות הכי גדולות שמעניקה שירותי סטרימינג, ונכון לעכשיו היא המלכה הבלתי מעורערת בתחום הזה. יש בה ספריית תוכן מצוינת עם המון סרטים וסדרות שמתאימות לכל סוג של העדפה אישית, והיא מעדכנת את הספרייה הזאת כל הזמן.

דברים שחשוב לקחת בחשבון כשמשתמשים בנפליקס

אפשר לדבר בלי סוף על הפלטפורמה הזו ואין ספק שמגוון האפשרויות שהיא מציעה פתחו עולם חדש של תוכן למשתמשים. אבל למה כדאי לשים לב כשמשתמשים בנפליקס?

מנוי

רוב המשתמשים נרשמים לתוכנית הסטנדרטית, חשוב שתדעו שנטפליקס מציעה תוכניות מנויים שונות, לכל אחת מהן יש מחיר אחר ודברים אחרים שהיא מציעה. תוכלו לשנות את המנוי שלכם או את שיטת התשלום בכל זמן שתרצו.

הגדרת משתמשים

ההמלצות שנטפליקס יציעו לכם מושפעות מהתוכן שבו אתם צופים, לוחצים או מחפשים. זה עובד מעולה אם אתם המשתמשים היחידים שצופים אבל אם בני משפחה אחרים צופים מאותו חשבון, יכול להיות שייקח לכם הרבה יותר זמן למצוא תוכן שמעניין אתכם. 

כאן נכנסים לתמונה פרופילים אישיים! לכל חשבון בנטפליקס יכולים להיות עד חמישה פרופילים שונים שיאפשרו לכל אחד לצפות בתכנים שהוא מעדיף. לכל פרופיל יש הגדרות ותמונת פרופיל משלו שאפשר לשנות ממש בקלות.

בכל פעם שתיכנסו לנטפליקס תוכלו לבחור איזה פרופיל תרצו לפתוח ולעבור בקלות בין הפרופילים.

ברוב המקרים הדרך הכי מהירה להחליף משתמש היא לסגור את הנטפליקס ולפתוח מחדש. אם תרצו, תוכלו למחוק את הפרופיל בקלות ומכל מכשיר אם אין לכם צורך בו.

 הורדת תוכן

תוכלו להוריד סרטים או סדרות למכשירי iOS או אנדרואיד ולצפות בהם גם אם אין לכם חיבור זמין לאינטרנט. אם התוכן זמין להורדה תוכלו ללחוץ על סמל ההורדה שמופיע ליד. להורדות האלה יש תאריך תפוגה, בדרך כלל תצטרכו לצפות בהם תוך 48 שעות.

כדי למצוא את התכנים ששמרתם לצפייה לא מקוונת, תצטרכו להיכנס לתפריט ואז "ההורדות שלי". שימו לב שיש מגבלה למספר המכשירים שמהם אפשר להוריד תוכן, (1-4, לפי התוכנית שלכם). 

הורדות יתפסו שטח אחסון במכשיר שלכם. כדי לפנות מקום במהירות תוכלו ללחוץ על מחק את כל ההורדות או למצוא פתרונות אחסון נוספים למכשיר שלכם.

נטפליקס מתאים כמעט לכל מכשיר

לעומת שירותי סטרימינג אחרים, תוכלו לצפות בנטפליקס כמעט מכל מכשיר שהאפליקציה זמינה להורדה בו ויכול להתחבר לאינטרנט. בנוסף, תוכלו תמיד להתחבר לחשבון שלכם בקלות ולצפות גם ממכשירים אחרים.

טלוויזיות חכמות

תוכלו לצפות בנטפליקס דרך הטלוויזיה שלכם בעזרת מכשיר סטרימינג כמו Apple TV. רוב הטלוויזיות החכמות של היום מגיעות עם אפליקציית Netflix מובנית.

קונסולת משחקים

אם יש לכם פלייסטיישן 4 או Xbox One תוכלו להוריד את אפליקציית Netflix ממש בקלות, אבל אם יש לכם Nintendo Switch, תיאלצו לוותר עליה. לא תוכלו להוריד את האפליקציה בנינטנדו סוויץ' כי היא אחת מקונסולות המשחק היחידות שלא תומכות בנטפליקס.

טלפונים וטאבלטים

כדי לצפות בטלפון או בטאבלט פשוט תצטרכו להוריד את האפליקציה של Netflix מ-Apple App Store או מחנות Google Play.

התוכנית שלכם היא זאת שתקבע מכמה מכשירים תוכלו לצפות. אחד, שניים או ארבעה בו זמנית.

איך לשפר את איכות הצפייה?

הנה כמה טיפים בסיסיים שיעזרו לכם לשפר את איכות הצפייה:

ודאו שיש לכם חיבור אינטרנט חזק

אם חיבור האינטרנט שלכם איטי מדי בשביל להזרים תכנים באיכות HD, תוכלו לקבל רק שידור וידאו סטנדרטי. הווידאו יכול להיות מטושטש ומפוקסל וזה לא הכי נחמד לצפייה בצורה הזאת. 

שמרו על אחוזי סוללה שלך גבוהים

כשהסוללה ריקה יחסית, חלק מהמכשירים יתחילו להגביל את השימוש של האפליקציות, זה יכול לגרום לנטפליקס לפעול עם איכות וידאו נמוכה יותר.

ודאו שאפשרות וידאו HD בהגדרות מופעלת

בכל פרופיל תוכלו להגדיר את איכות הווידאו שמוזרמת כברירת מחדל. תוכלו לבחור בין נמוך, בינוני, גבוה, או אוטומטי. 

אם אתם מנויים לתוכנית Netflix Premium, ויש לכם מכשיר תומך תוכלו להזרים וידאו גם באיכות 4K Ultra HD, שזאת האיכות הכי גבוהה שיש.

נגישות

נטפליקס מציעה אפשרויות מונגשות כמו כתוביות בכל התכנים, במספר שפות. זה נוח מאוד באופן כללי אבל יותר חשוב זה שהאפשרות הזאת עוזרת גם לאנשים עם לקויות שמיעה ליהנות ממגוון תכנים.

בנוסף, להרבה מהתכנים יש אפשרות של מצב תיאור אודיו. המצב הזה בעצם מוסיף לסרט או הסדרה קריין שמתאר את כל מה שקורה על המסך. זה דומה מאוד לספר אודיו, רק עם תיאורם חזותיים ויכול להיות חוויה יוצאת דופן לאנשים עם לקויות ראייה בדרגות שונות.

איך עושים את זה? מפעילים את הכתוביות או תיאורי האודיו דרך תפריט אפשרויות השפה, הוא זמין בכל פעם שמפעילים סרט או סדרה לצפייה. אפשר לבטל ולהוסיף את האפשרויות האלה בכל רגע נתון וממש בקלות.

שנו את השפה בחשבון הנטפליקס שלכם

האפליקציה של נטפליקס מגיעה בשפה הבסיסית באנגלית, אבל לא כל מי שמשתמש בה יעדיף את האפשרות הזאת. אם תרצו להשתמש ב-Netflix בשפה אחרת, תוכלו לשנות את השפה בחשבון מתי שרק תרצו. אל תדאגו, יש יותר מ-20 שפות לבחירה.

בדף השפה יוצגו שתי אפשרויות. דבר ראשון, תוכלו לבחור את השפה שבה יוצגו התפריטים וטקסט אחר של הממשק. דבר שני, תוכלו לבחור את השפה שאתם מעדיפים לשמוע ולקרוא, זה ישפיע על הכתוביות ורצועות האודיו שנטפליקס ישתמשו בהם כברירת מחדל כשתפעילו סדרה או סרט.

כבו את ההפעלה האוטומטית

מכירים את זה שאתם פותחים את הנטפליקס והוא נפתח באמצע סרט עם סצנה רועשת שמקפיצה אתכם בלי שתכננתם? למרות שאפשרות ההפעלה האוטומטית יכול לעזור לכם למצוא תוכן חדש לצפות בו, היא גם יכולה להיות ממש מעצבנת.

לא הרבה יודעים שאפשר לכבות את האפשרות הזאת. איך עושים את זה? 

מגיעים לדף החשבון ומבטלים את הסימון של "הפעלה אוטומטית של תצוגה מקדימה בזמן גלישה בכל המכשירים", ולאחר מכן לוחצים על "שמור" בתחתית העמוד.

פשוט וחוסך מלא עצבים. באותו דף, תוכלו להגדיר שכשתסיימו לצפות בפרק של סדרה, נטפליקס לא תפעיל אוטומטית את הפרק הבא. כדי לעשות את זה, בטלו את הסימון של "הפעלה אוטומטית של הפרק הבא בסדרה בכל המכשירים".

חשוב שתדעו, ההגדרות האלה משתנות רק בפרופיל הספציפי שאתם נמצאים בו, ככה שאם יש לכם כמה פרופילים בחשבון נטפליקס שלכם, השינוי יחול רק על הפרופיל שאתם נמצאים בו ומגדירים את זה.

אבטחת חשבון הנטפליקס

כדי להשתמש בנטפליקס, תצטרכו למלא פרטים בסיסיים כמו שם, אימייל ופרטי תשלום. לא תרצו שתהיה גישה לאף אחד שלא אמור להיכנס לשם בלי רשות.

כמו כל אתר אינטרנט, נטפליקס מאפשרים לשנות את הסיסמה בקלות. אם תגיעו לתפריט הגדרות החשבון תוכלו גם לשנות את הסיסמא בקלות ואפילו גם לנתק כל מכשיר שמחובר באותו רגע.

נסו את Netflix Roulette

במקום לחפש במה לצפות הפעם בנטפליקס, אתם חייבים לנסות את ה-Netflix Roulette. כל מה שתצטרכו זה לבחור ז'אנר, שחקן, במאי או מילת מפתח, ואז ללחוץ על "ספין".

ככה תראו באופן רנדומלי את כל התוצאות שעולות. תוכלו גם לבטל את מילות המפתח ולתת לרולטה להסתובב ולבחור מתוך כל התוכן שקיים בנטפליקס, אבל מרוב האפשרויות תוכלו למצוא את עצמכם מגיעים לתוצאות שלא הכי מוצאים חן בעיניכם.

ביטול דיבוב אוטומטי

כמו שאתם כבר יודעים, נטפליקס מוסיפים כל הזמן עוד ועוד סדרות מכל העולם. הסדרות בדרך כלל עוברות דיבוב לאנגלית, אבל אם תעדיפו לשמוע את פסקול הסדרה בשפה המקורית ולקרוא את הכתוביות במקום, תוכלו לבחור באפשרות הזאת בהגדרות האודיו בסדרה.

איך עושים את זה? תפתחו את אפשרויות האודיו של הסדרה בלחיצה על החץ למעלה או למטה עם השלט של הטלוויזיה ותבחרו את השפה המקורית שבה הסדרה צולמה. 

ללמוד שפות עם נטפליקס

התוסף Learning Language with Netflix Chrome כזה מגניב! איזה דרך טובה יותר מללמוד שפות חדשות אם לא דרך הסדרות והסרטים שאנחנו אוהבים? נטפליקס יעזרו לכם ללמוד שפה חדשה בזמן הצפייה.

תוכלו להפעיל את הסדרה או הסרט עם שני סטים של כתוביות, סט אחד בשפה החדשה שתרצו ללמוד והשני בשפה שאתם רגילים לקרוא בה כתוביות.

תוכלו אפילו להאט את ההשמעה כדי לשמוע רק מילה אחת ספציפית או משפט מסוים בקצב איטי יותר כדי שתוכלו להבין אותו בבירור.

שאלות ותשובות

בחור בחולצה ירוקה מחזיק שלט של טלוויזיה יד על הסנטר חושב

האם נטפליקס מתאים לילדים?

זה תלוי, אבל בעיקרון, כן. הספרייה הראשית של נטפליקס מכילה לא מעט תוכן שלא מתאים לילדים: אלימות גרפית, סרטי אימה, דרמות ועירום בז'אנרים מסוימים. אם אתם משגיחים על הילדים ובמה הם צופים, יש מלא תוכן שמתאים בשבילם, אבל לא מומלץ לתת לילדים גישה חופשית לחפש מה לראות בעצמם. 

איך אפשר לצפות בסדרות נטפליקס?

תוכלו לצפות בסדרות וסרטים בנטפליקס באופן מידי מכל דפדפן או דרך כל אחד מהמכשירים החכמים שלכם שמחובר לאינטרנט עם אפליקציית Netflix. יש גרסאות למחשב, לקונסולות משחקים, לטלוויזיה החכמה, לסמארטפונים ולטאבלטים.

בכמה מכשירים אפשר להשתמש בנטפליקס בו-זמנית?

מספר המכשירים שאפשר לצפות מהם בו זמנית תלוי במנוי שעליו אתם משלמים.

מה לעשות אם יש לי בעיות בנטפליקס?

לתמיכה ושירות לקוחות, כולל צ'אט חי, שאלות נפוצות ופתרון בעיות, תוכלו לבקר במרכז העזרה של Netflix באתר בכתובת: https://help.netflix.com/he/.

השורה התחתונה

בחור ובחורה יושבים על הספה מחייכים שמחים הבחור מחזיק שלט

אז לסיכום, גם כשזה קשור לסדרות המומלצות בנטפליקס לשנת 2024, ובין אם זה קשור לפלטפורמה עצמה, אם קראתם את כל המדריך הזה, אתם יודעים כמעט כל מה שצריך לדעת על נטפליקס.

עכשיו תוכלו לנצל את כל היתרונות של שירות הסטרימינג הגדול בעולם, כולל כל התוכן המקורי ותדעו בדיוק איך למצוא אותו בלי להתאמץ יותר מידי.

ואם החלטתם לא ללמוד יותר מידי, או שאתם כבר יודעים את כל מה שאתם צריכים לדעת, לפחות המלצנו לכם על כמה מהסדרות הטובות ביותר שאפשר לצפות בהן היום.

אז למה אתם מחכים? תדליקו את המזגן, שבו על הספה ותתחילו לצפות בסדרה מעולה שתשאיר אתכם ערים עד השעות הקטנות של הלילה.

תהנו!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן