משטח טעינה לאייפון: 9 משטחי טעינה לאייפון מומלצים לשנת 2024

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

מאז שטכנולוגיית הטעינה האלחוטית המהירה פרצה בסערה לחיינו לפני כמה שנים טובות, היא עברה כברת דרך ארוכה והתפתחה בצורה מרשימה.

למרות שלקח זמן עד שהפיתוח המהפכני ופורץ הדרך הזה הבשיל בצורה מלאה והחל להגשים את מלוא הפוטנציאל שלו, יצרניות הסמארטפונים ואביזרי הטעינה המובילות בשוק שדרגו באופן משמעותי את מהירות, איכות ויעילות הטעינה האלחוטית.

כל מה שצריך לעשות זה פשוט להניח את הסמארטפון שלכם על משטח הטעינה ולשכוח ממנו בלי להתעסק עם כבל מסורבל שצריך לסחוב איתכם לכל מקום ולשבור את הראש על החיבור שלו למכשיר. 

קצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
base station pro
Base Station Pro
בחירה מנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
המטען הכי טוב שתוכלו למצוא, נקודה. עשוי מהחומרים הכי איכותיים עור ואלומיניום, עם רמת ייצור גבוהה במיוחד וטכנולוגיית טעינה חדשנית שמאפשרת לכם להטעין מכל חלק במשטח.
יתרונות
ניתן לטעון מספר מכשירים שונים בו זמנית
עיצוב טרנדי ויפה לעין
טכנולוגיית טעינה מתקדמת
חסרונות
לא הכי זול
תמורה טובה למחיר
Base Station
Base Station
רב תכליתי
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מטען אלחוטי רב תכליתי מעולה שיתאים לכם בול על השידה ליד המיטה או בשולחן העבודה במשרד.
יתרונות
מתאים למוצרי אפל שונים- אייפון, שעון אפל ואיירפודס.
שתי יציאות USB

חסרונות
מתאים למכשירי אפל בלבד
הקטן הכי טוב
Base One
Base One
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אתם חייבים לשים לב למטען האלחוטי הזה בטכנולוגיית MagSafe. כפי שרומז השם המסקרן, המטען מתמגנט בעצמו לגב האייפון 12 כך שלא תצטרכו לשבור את הראש על חיבור נכון ומדויק שלו.
יתרונות
כולל כבל באורך 2 מטרים
טכנולוגיית MAgSafe
בסיס גומי נגד החלקה
חסרונות
לא מתאים לטעינת השעון של אפל

תקן Qi (צ’י) הוא סטנדרט הטעינה האלחוטית המוביל והפופולרי ביותר בעולם וכל מטען אלחוטי איכותי חייב לתמוך בו בצורה מלאה. בתחילת הדרך הטכנולוגיה פורצת הדרך הזאת התקשתה להתרומם ולפרוץ קדימה, אבל היא קיבלה זריקת מרץ משמעותית כאשר חברת אפל החליטה להרים את הכפפה ולשאת את דגל מהפכת הטעינה האלחוטית.

בשנת 2017 היא הצטרפה לאיגוד הטעינה האלחוטית (WPC) שהוא הגוף העומד מאחורי פיתוח וקידום תקן ה-Qi. כשענקית הטכנולוגיה שהמציאה מחדש את הסמארטפון הכריזה בקול תרועה רמה שמכשירי אייפון 8 ואילך יתמכו בטעינה אלחוטית, שאר המתחרות היו חייבות ליישר קו וטרנד הטעינה האלחוטית הלך וצבר תאוצה.

אפל לא נחה על זרי הדפנה והיא לקחה את טכנולוגיית הטעינה האלחוטית צעד אחד קדימה כאשר הציגה מטען אלחוטי משלה שנקרא MagSafe. הפיתוח החדשני הזה זמין עבור אייפון 12 ומעלה. הוא מאפשר טעינה אלחוטית מהירה יותר בהספק 15W ונצמד לאייפון בכלום זמן וללא מאמץ באמצעות חיבור מגנטי.

המטען האלחוטי המגנטי חוסך לכם את הצורך למצוא את הנקודה המדויקת שבה צריך להניח את המכשיר על משטח הטעינה ולוודא שהוא נשאר ישר כמו סרגל כדי לא לקטוע את תהליך ההטענה.

מטען MagSafe הופך את הטעינה האלחוטית של האייפון שלכם למהירה, נוחה וקלה יותר מאי פעם. הוא נצמד למכשיר בדיוק מירבי בקליק אחד פשוט בלי שתצטרכו לדאוג לתזוזה או לנפילה של האייפון שלכם במהלך הטעינה. 

מחפשים מטען אלחוטי לאייפון שלכם, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל ואיך למצוא דגם איכותי ואמין שישאיר אתכם מרוצים? הגעתם למקום הנכון.

עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ובחרנו עבורכם את המטענים האלחוטיים הטובים והמומלצים ביותר לאייפון שלכם.

בין אם מדובר במטען MagSafe, משטח טעינה אלחוטי, מטען לרכב או תחנת טעינה רב-תכליתית "3 ב-1", ברשימה המובחרת שלנו כל אחד ימצא מטען אלחוטי לאייפון הקולע לטעם, לצרכים ולתקציב שלו. על הדרך תלמדו את כל מה שצריך לדעת כדי לצאת גדולים בבחירת מטען אלחוטי חדש לאייפון שלכם. 

אז הגיע הזמן להשתחרר מהכבלים התוקעים אתכם במקום ולהכיר לעומק את… 

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

9 המטענים האלחוטיים לאייפון הכי טובים לשנת 2024

1

Base Station Pro

בחירה מנצחת
הבחירה שלנו
חברת NOMAD מייצרת מוצרים משלימים למוצרי אפל. הכול עשוי מהחומרים הכי איכותיים, עם רמת ייצור גבוהה במיוחד והתחייבות לייצור ירוק. שווה כל שקל.
יתרונות
  • ניתן לטעון מספר מכשירים שונים בו זמנית
  • עיצוב טרנדי ויפה לעין
  • רגליות גומי למניעת החלקה
  • טכנולוגיית FREE POWER לטעינה מכל מקום במשטח
חסרונות
  • לא הכי זול
  • מתאים למוצרי אפל בלבד

חולמים על עמדת טעינה אלחוטית אחת לכל מכשירי האפל שלכם? תחנת הטעינה האלגנטית הזאת של מותג NOMAD מיועדת בול בשבילכם.

היא מסוגלת לטעון את האייפון שלכם במהירות טעינה מירבית של 7.5W, מצוידת במשטח טעינה מגנטי מיוחד לשעון החכם של אפל ומשטח טעינה ייעודי לאוזניות איירפודס או איירפודס פרו.

במקום להתעסק עם טונות של מטענים, מתאמים וכבלים שיגדשו ויבלגנו את השולחן או השידה ליד המיטה, תוכלו לטעון את כל הגאדג’טים שלכם במקום אחד בסדר מופתי. מה עוד אפשר לבקש? 

הגימור האלגנטי והשקט בגוון שחור של המטען מעניק לו מראה מודרני במיוחד שאי אפשר לפספס. הבסיס הרחב של המטען מבטיח יציבות מירבית, ורפידת הגומי בתחתית מונעת ממנו לזוז מהמקום ולהחליק מהשולחן.

תמצאו מקום גם לטעינת אוזניות האיירפודס שלכם, כך שתחנת הטעינה האלחוטית המשולבת הזאת מציעה את כל החבילה ומסמנת וי על כל מה שאנו מחפשים במטען אלחוטי איכותי.

בנוסף, תאורת הלד של המטען אינה עוצמתית מדי, מה שאומר שתוכלו להשתמש במטען בשעות הלילה ולהמשיך לישון בשקט ללא אור בוהק שיסנוור אתכם. המטען מסוגל לטעון דרך כיסוי מגן בעובי של כד 3 מ"מ, כך שלא תצטרכו לטרוח להסיר אותו מהאייפון שלכם לפני כל טעינה. 

2

Base Station

תמורה מעולה למחי
רב תכליתי
המטען הזה מעולה להטענה במקביל של מספר מכשירים שונים. לא משנה אם זה השעון, האוזניות האייפון שלכם, רק תניחו אותם על המשטח ואתם מסודרים.
יתרונות
  • אפשר לטעון כמה מכשירים שונים יחד
  • שתי יציאות USB
  • יכול לטעון כל מכשיר טעינה אלחוטי Qi
  • רכז טעינה אלחוטית
  • חיישן לעמעום תאורה בלילה
חסרונות
  • מעט יקר

מדובר באחד מהמטענים האלחוטיים הטובים ביותר לאייפון שיצא לשוק. הוא תומך בתקן Qi לטעינה אלחוטית מהירה ומאפשר לטעון את האייפון, האפל ווטש ואוזניות האיירפודס שלכם בבת אחת.

וכדי לקצר ולייעל עוד יותר את הטענת מכשירי האפל שלכם, הוא עושה את העבודה במהירות מרשימה. תוכלו להשתמש במטען בראש שקט בזכות כמה אמצעי בטיחות מתקדמים כמו בקרת טמפרטורה למניעת קצר חשמלי והתחממות יתר של המכשיר.

הגוף המוקשח של המטען מבטיח עמידות מקסימלית ועוזר לו לשרוד בגבורה כל מכה, זעזוע או נפילה, כך שתוכלו להשתמש בו גם בדרכים ובתנאי השטח הקשים ביותר. מטען Base Station מסוגל לטעון את הסמארטפון שלכם דרך כיסוי מגן, אבל רק בתנאי שלא מדובר בכיסוי עבה במיוחד העשוי ממתכת. 

תוכלו לטעון את האייפון שלכם בסטייל ובנוחות לצד השעון החכם שיושב בזווית ישרה של 90 מעלות כדי למנוע מתצוגת המסך הבוהקת להפריע לכם בזמן השינה.

3

Base One

הקטן הכי טוב
מחיר משתלם
אתם חייבים לשים לב למטען האלחוטי הזה בטכנולוגיית MagSafe. כפי שרומז השם המסקרן, המטען מתמגנט בעצמו לגב האייפון 12 כך שלא תצטרכו לשבור את הראש על חיבור נכון ומדויק שלו.
יתרונות
  • מגנט חזק מקבע את הסמארטפון שלכם למשטח הטעינה
  • עוצמת טעינה מרשימה של 18 ואט
  • מתאים גם לטעינת איירפודס
חסרונות
  • לא מתאים לטעינת השעון של אפל

הקלף המנצח של NOMAD היא טכנולוגיית MagSafe שמגיעה למהירות טעינה מסחררת של-15 ואט (מוגבלת ל-12 ואט בלבד כאשר מדובר בדגם אייפון 12 מיני), מה שאומר שתוכלו לקצר ולייעל את תהליך הטעינה ולחסוך המון זמן יקר. בנוסף, הוא מאפשר לטעון גם את אוזניות האיירפודס שלכם באמצעות כיסוי הטעינה האלחוטי. 

בואו ננסה להבין על מה כל המהומה וההתלהבות סביב המטען המגנטי הייחודי הזה. טכנולוגיית MagSafe טכנולוגיה בה לוחית מגנטית בגב המכשיר, נצמדת אל משטח הטעינה האלחוטי בקליק אחד מהיר ופשוט. כך הופכת הטעינה האלחוטית של המכשיר לנוחה, פשוטה ומהירה יותר מאי פעם.

מטען ה-MagSafe הייעודי מגיע בעיצוב נקי ומינימליסטי בלי יותר מדי רעש וצלצולים ומצויד בכבל טעינה בעל מחבר USB-C. קחו בחשבון שמארז האייפון אינו כולל ספק כוח עם שקע USB-C.

קחו בחשבון שהמטען האלחוטי הזה מסוגל לטעון את כל דגמי האייפון הנוכחיים, החל מהאייפון 8 ועד לאייפון 12, אבל פיצ’ר הצימוד המגנטי זמין אך ורק בסדרת האייפון 12. 

4

Belkin MagSafe 3-in-1

איכות ללא פשרות
מראה מודרני
מטען 3 ב-1 של חברת בלקין מאפשר טעינה מגוונת של מכשירי אפל. תוכלו להיות רגועים שהמכשירים שלכם נטענים בצורה חלקה ונטולת תקלות.
יתרונות
  • תומך בתצורת טעינה אנכית ואופקית
  • מגיע עם מטען קיר וכבל באורך 1.2 מטר
  • איכות הרכבה גבוהה
  • עוצמת טעינה 15W
חסרונות
  • לא זול

שתי נורות חיווי קטנות מוארות בלבן כאשר האייפון ואוזניות ה-AirPods שלכן נטענות כהלכה ונדלקות בצהוב כאשר יש בעיה כלשהיא עם הטעינה כמו מנח לא ישר של המכשיר או חפץ זר שמצא את דרכו למטען וחוצץ בינו לגב המכשיר.

מעמד הטעינה הזה יסתדר בצורה מושלמת עם הטענת האייפון שלכם. למרות שההספק המירבי שלו עומד על 15W, הוא מסוגל לספק קצב טעינה מקסימלי של 7.5W בלבד בטעינת אייפון.

תוכלו לבחור האם להעמיד את האייפון לאורך (מצב דיוקן) או לרוחב (מצב נוף) על מעמד הטעינה ולהמשיך להשתמש במכשיר בלי להפריע לתהליך הטעינה.

נורית חיווי תאפשר לכם לדעת בוודאות שתהליך הטענת המכשיר מתנהל כסדרו. מנגנון בטיחות מתוחכם מאתר נוכחות עצמים זרים על משטח הטעינה ומתריע על כך למניעת תקלות ותאונות לא רצויות.

המטען האלחוטי הזה מספק ביצועים עקביים ואמינים. הוא יטעין את האייפון שלכם ביעילות שיא בלי להתעייף ולהוריד הילוך. תוכלו לטעון בנוחות את הסמארטפון שלכם ולהמשיך להתמקד ברגעי השיא המותחים והמרגשים של הסרט האהוב עליכם ללא הפרעות.

המטען האלחוטי הזה יעזור לפנות את עמדת העבדה שלכם מטונות של כבלים וחוטים מבולגנים ולהפוך אותה להרבה יותר נקיה, מסודרת ומזמינה. כל עוד לא תיבהלו מהמחיר הטיפה גבוה של המטען, מדובר בבחירה מעולה שתהיו מרוצים ממנה עד הגג. 

5

ESR Halo Lock MagSafe

הטענה אלחוטית יעילה
נוח לשימוש
המטען האלחוטי הזה אינו יוצא מהכלל והוא יכול להיות תחליף מצוין למי שלא יכול להרשות לעצמו את מטען ה-MagSafe המקורי של אפל.
יתרונות
  • מעמד מתכוונן המאפשר לטעון את המכשיר בכמה תצורות שונות
  • מגנטיים עוצמתיים המקבעים את האייפון שלכם במקום ומונעים תזוזות לא רצויות במהלך הטעינה
  • בנוי היטב מחומרים איכותיים
חסרונות
  • אינו כולל ספק כוח

אין דבר מבאס ומתסכל יותר מלהתעורר בבוקר ולגלות שהאייפון ששמתם לטעינה בערב בקושי נטען כי הוא החליק ממשטח הטעינה או שלא הנחתם אותו בצורה ישרה לגמרי ופרשתם לישון.

טכנולוגיית הטעינה האלחוטית המתקדמת MagSafe מונעת את הבעיה הזאת ומשרתת שתי מטרות: פתרון טעינה אלחוטי נוח ויעיל ומערכת לחיבור קל ומהיר של אביזרים למכשיר שלכם.

שמה של חברת ESR הולך לפניה בזכות פתרונות הטעינה האיכותיים שלה המגיעים במחיר שפוי ונגיש שלא יעשה לכם חור בכיס.

המטען הזה משמש בתור תושבת טעינה אלחוטית שניתן להצמיד ללוח המחוונים ברכב שלכם, מעמד טעינה מגנטי ומשטח טעינה אלחוטי מעולה, כך שתוכלו להשתמש בו בתוך הבית או בזמן הנסיעה לסידורים ולעבודה.

המעמד המתכוונן מאפשר להציב את האייפון בזווית הנוחה והמועדפת עליכם. אם יש לכם אייפון 12, תוכלו לחבר את המטען המגנטי ללוחית בגב המכשיר בעזרת טכנולוגיית MagSafe וליהנות מטעינה אלחוטית מהירה בלי לאכול סרטים שהאייפון היקר שלכם יחליק ויפול. 

המטען הזה מאפשר להעמיד את האייפון שלכם לאורך או לרוחב ולסובב את כיוון תצוגת המסך בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם, כך שתוכלו להמשיך להשתמש במכשיר בנוחות בזמן שהוא נטען.

מארז המכשיר מגיע עם כבל USB-C, אבל תצטרכו לרכוש בנפרד את ספק הכוח לחיבור המטען לרשת החשמל. 

6

UCOMX Nano

מטען אלחוטי מתקפל
יעיל ומהיר
המטען הייחודי הזה מורכב משלושה משטחי טעינה מודולריים המחוברים זה לזה באמצעות צירים גמישים. מאפשר הטענה נוחה, קלה וגמישה.
יתרונות
  • עיצוב רב-תכליתי חדשני 
  • מושלם לנסיעות וטיולים 
  • עיצוב מתקפל מתוחכם
  • טעינה אלחוטית של שלושה מכשירים שונים בו זמנית
חסרונות
  • נראה מעט זול וסתמי ביחס לתג המחיר הגבוה שלו

בזמן שהפרויקט השאפתני של מחצלת הטעינה האלחוטית פורצת הדרך AirPower מבית אפל לא הצליח להפוך למוצר סופי ומוגמר הזמין לציבור הרחב, המטען האלחוטי הרב-תכליתי הזה יכול להיות תחליף מצוין שיאפשר לכם לטעון את האייפון, שעון חכם אפל ווטש ואוזניות האיירפודס שלכם במקביל בלי להסתבך ולשבור את הראש.

במקום להתעסק ולשבור את הראש עם ערמה ענקית של כבלים ומתאמים שונים, תוכלו לטעון את כל מכשירי האפל שלכם במקום אחד בצורה מסודרת, יעילה ונוחה להפליא. 

המטען מורכב מ-3 פדי טעינה. שני פדי טעינה אלחוטית המציעים עוצמת טעינה מירבית של 10W לטלפונים ניידים, אוזניות אלחוטיות או כל מכשיר אחר התומך בתקן טעינה אלחוטית Qi ומשטח טעינה נוסף המיועד להטענת השעון החכם של אפל. כל מעריץ של אפל שלא מפספס אף גאדג’ט של החברה הולך לעוף על הדגם הזה. 

המטען הזה יכול להפוך לחבר הטוב והנאמן ביותר שלכם בכל חופשה ונסיעה מחוץ לבית גם בזכות המטען בעל שקע USB-C ותקן PD שיסגור לכם את הפינה כשתרצו לטעון את מחשב ה-MacBook שלכם.

עם זאת, מומלץ לרכוש מטען בעל עוצמת טעינה של 60W אם אתם רוצים להבטיח את קצב הטעינה המהיר ביותר בעת שימוש בכל שלושת משטחי הטעינה בו זמנית.

אז מהו גזר הדין שלנו? המטען האלחוטי הזה מתאים כמו כפפה ליד למשפחות עם המון גאדג’טים שצריך לטעון כל הזמן או אנשים עסוקים ולחוצים בזמן שרוצים לטעון ביעילות ובמהירות מירבית את כל המכשירים שלהם במהלך הלילה כדי שהם יהיו זמינים לשימוש מיידי למחרת.

אם משטח טעינה אחד לא מספיק לצרכים שלכם, המטען האלחוטי הרב-תכליתי הזה יכול להיות "חבל הצלה אמיתי" שיחסוך לכם טונות של זמן.

7

3 ב-1 Logitech Powered

טעינה רבגונית
בנויה היטב
למה להתפזר ולשפוך הון תועפות על משטח טעינה אלחוטי לכל מכשיר וגאדג’ט שיש לכם בבית, אם אפשר לטעון את כל מכשירי האפל שלכם במקום אחד?
יתרונות
  • פתרון טעינה רב-תכליתי
  • הטענה אלחוטית נוחה של שלושה מכשירים שונים במקביל
חסרונות
  • תג מחיר גבוה

תחנת הטעינה הרבגונית הזאת מספקת מהירות טעינה של 7.5 ואט שתעזור להחזיר לחיים את האייפון, השעון החכם והאוזניות האלחוטיות שלכם.

בנוסף, היא תומכת גם במכשירי אנדרואיד, כך שקשה להתחרות ברבגוניות של המטען האלחוטי המתקדם הזה. Logitech היא אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המובילות והמוערכות ביותר בעולם שידועה באמינות ואיכות ללא פשרות.

לפני כמה שנים היא החליטה להרים את הכפפה ונכנסה בסערה לתחום הטעינה האלחוטית עם כמה מטענים אלחוטיים מעולים לאייפונים וסמארטפונים אחרים.

מעמדי ומשטחי הטעינה מסדרת POWERED הוכיחו את עצמם בשטח והפכו לחביב הקהל. תחנת הטעינה החדשנית הזאת היא היורשת המשודרגת של מעמד הטעינה האלחוטי המקורי של לוג’יטק שמעיפה אותו לרמה הבאה ומרחיבה את היכולות והאפשרויות שלו. 

תחנת הטעינה הרב-תכליתית POWERED מבית לוג’יטק זמינה בשני צבעים שונים לבחירתכם: שחור פחם או לבן. העיצוב הנקי והאטרקטיבי של תחנת הטעינה הזאת מקשט כל חלל. היא בנויה היטב מפלסטיק קשיח, עבה ומאסיבי וציפוי גומי למניעת החלקות לעמידות ובטיחות משופרת. 

בצד שמאל של תחנת הטעינה הזאת תמצאו משטח טעינה אלחוטי להטענת אוזניות איירפודס, אייפון או כל סמארטפון אחר, בחלק המרכזי שלה מתנשא אל על מטען "עומד" לטעינת טלפונים ניידים ומצד ימין ממוקם משטח טעינה ייעודי לשעון חכם של אפל.

כל תחנת הטעינה האלחוטית המשוכללת הזאת מתופעלת באמצעות מטען שקע ביתי אחד. תוכלו לטעון את כל הגאדג’טים שלכם בסטייל ובנוחות ולפנות את הסביבה מג’ונגל הכבלים והחוטים המתפתלים בכל רחבי החדר. למרות שמדובר בתענוג די יקר, המטען האלחוטי הזה שווה כל שקל שתשקיעו בו.

8

מטען סמארטפון אלחוטי Vebach

מחבר USB C

טעינה וצפייה בו זמנית

מעמד הטעינה האלחוטית הזה מגיע עם עיצוב מודרני ואלגנטי שיגנוב את ההצגה ויראה נפלא בכל חלל. גוף המטען עשוי מאלומיניום קשיח שתוכלו לבנות עליו לזמן רב.
יתרונות
  • ניתן להציב ולטעון את האייפון בכמה תצורות ודרכים שונות
  • אמצעי בטיחות מובנים
  • תומך בטעינה דרך כיסויים בעובי של עד 5 מ"מ
חסרונות
  • תומך בטעינה דרך כיסויים בעובי של עד 5 מ"מ

רפידת גומי למניעת החלקות תבטיח שה-iPhone SE ישרוד בשלום את תהליך הטעינה בלי לזוז מהמקום ולהתרסק לרצפה. תוכלו לטעון את הסמארטפון שלכם במצב "שוכב" או "עומד" בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם.

זה אומר שתוכלו להמשיך לצפות בסרטים האהובים עליכם בנוחות מירבית בזמן שהסמארטפון שלכם נטען על המעמד. אבל זה רק קצה הקרחון.

מעמד הטעינה האלחוטית הזה מסוגל לטעון מכשירים עם כיסוי מגן בעובי מירבי של עד 5 מ"מ, כך שאפילו לא תצטרכו לטרוח להסיר אותם לפני הטעינה. 

9

מטען אלחוטי Yootech

טעינה לאורך ולרוחב
חוסך זמן טעינה
רוצים ליהנות ממטען אלחוטי איכותי לאייפון בלי לפשוט את הרגל ולרוקן את הארנק? הדגם הזה יכול להיות בחירה מצוינת.
יתרונות
  • מחיר נגיש ושווה לכל כיס
  • אינו מפריע בזמן השינה
  • תצורת טעינה כפולה לגמישות שימוש מירבית
חסרונות
  • מגיע עם כבל טעינה קצר

הוא מאפשר לטעון את האייפון במצב מאוזן או אנכי, מה שאומר שתוכלו להמשיך להתכתב עם בני משפחה וחברים או לצפות בסרטונים המועדפים עליכם ביוטיוב בזמן הטעינה.

עם קיבולת טעינה מרשימה של 7.5W ומשטח טעינה מרווח ורחב ידיים, לא תצטרכו להזיז וליישר את המכשיר מיליון פעם עד שתמצאו את הנקודה המדויקת שבה מתחיל תהליך הטעינה.

המטען הזה יחסוך לכם המון זמן יקר ויהפוך את הטענת האייפון שלכם למשימה פשוטה ונטולת מאמץ. המטען האלחוטי מבית Yootech מגיע עם אחריות לכל החיים, כך שתהיו מכוסים בכל פגם או תקלה עם המכשיר.

שלל היתרונות האטרקטיביים האלה והמחיר החסכוני והמשתלם הופכים את המטען הזה למציאה אמיתית. המטען מגיע עם כבל טעינה בעל מחבר USB באורך 90 ס"מ.

אם חייבים לשים את האצבע על חיסרון כלשהו, אז היה נחמד אם הכבל המצורף היה ארוך יותר, אבל לא מדובר במשהו שאמור להטריד ולהדאיג אתכם יותר מדי כי תוכלו להחליף אותו בקלות בכבל ארוך יותר. 

מדריך קנייה: איך לבחור מטען אלחוטי לאייפון? 

יש סיבה טובה לכך שמשטחי טעינה אלחוטיים הפכו לחביבי הקהל והפופולריות שלהם שוברת שיאים בזמן האחרון. בזכות קפיצת המדרגה המשמעותית במהירות ובביצועים שלהם, מטענים אלחוטיים הפכו לאלטרנטיבה ראויה לכבל טעינה רגיל.

במבט ראשון בחירת מטען אלחוטי חדש לאייפון שלכם יכולה להיראות כמו משימה פשוטה שאי אפשר לטעות ולפשל איתה, אבל זה רחוק מאוד מהמציאות. קל מאוד ללכת לאיבוד במבחר הרחב והמבלבל, במיוחד אם אין לכם מושג למה צריך לשים לב ואיך לבחור את הדגם המושלם עבורכם.

כדי לעזור לכם לקבל החלטה נכונה שלא תצטערו ותתחרטו עליה בהמשך, אנחנו הולכים לעשות סדר בבלאגן ולהראות לכם את כל מה שצריך לדעת כדי למצוא את המטען האלחוטי לאייפון המושלם עבורכם. 

היתרונות של מטען אלחוטי 

פחות בלאי ושחיקה של כבל ה-Lightning שלכם 

הצורך לחבר ולנתק כל הזמן את כבל הטעינה כמה פעמים ביום מגביר את הבלאי והשחיקה שלו ומקצר את תוחלת החיים שלו. אנחנו לא מפסיקים להתעלל בכבלי הטעינה שלנו וזה לא עושה להם טוב.

לכן במקום להחליף את כבלי ה-Lightning של מכשירי האפל שלכם כמו גרביים, תוכלו להשתדרג למשטח טעינה אלחוטי שימנע מכם את הצורך לתחוב ולנתק שוב ושוב את הכבל ויחסוך לכם את כאב הראש הזה. מדובר בפתרון טעינה הרבה יותר חסכוני ונגיש שישתלם לכם בגדול בטווח הארוך. 

נוחות מירבית- במיוחד בהטענת כמה מכשירים במקביל 

נוחות היא שם המשחק וגולת הכותרת של טעינה אלחוטית.

נכון שזה פחות מורגש כשאתם צריכים לטעון מכשיר אחד בלבד, אבל מה יקרה כשכל הגאדג’טים שלכם יתמכו בטעינה אלחוטית? במקום להתעסק עם ג’ונגל סבוך של כבלים וחוטים שתופסים חצי חדר, תוכלו לטעון את כל מכשירי האפל שלכם על משטח טעינה אחד בצורה מסודרת, מאורגנת ונקיה.

מטען קומפקטי אחד שתציבו בנוחות על השולחן ישרת אתכם בנאמנות להטענת הטלפון הנייד, האוזניות האלחוטיות והשעון החכם שלכם. 

פונקציונליות ובטיחות משופרת 

במקום לחבר את האייפון שלכם לכבל מסתורי ולא ידוע שיכול לשרוץ בטונות של וירוסים ונוזקות, תוכלו להניח אותו בקלות על משטח הטעינה ולטעון אותו בבטחה.

זה רק עניין של זמן עד שעמדות טעינה אלחוטיות יצמחו כמו פטריות לאחר הגשם וישתלטו על הנוף של בתי מלון, מסעדות ומקומות ציבוריים אחרים. הפונקציונליות הרבה של מטענים אלחוטיים הופכת אותם לפתרון טעינה אולטימטיבי עבור מקומות עבודה ומוסדות לימוד.

במקום לסחוב איתכם סוללת גיבוי ענקית וכבדה כדי להשאיר בחיים את סוללת הסמארטפון שלכם, תוכלו פשוט לנצל לטובתכם את משטח הטעינה הזמין בקרבת מקום, להזרים מעט אנרגיה לסוללה שלכם ולהמשיך הלאה.

משטחי טעינה אלחוטית נגישים שנמצאים בהישג ידכם יכולים להפוך לנפוצים ומקובלים כמו רשת Wi-Fi חינמית בבתי קפה. במקום לסחוב איתכם כבל טעינה מהבית, לשנורר אותו מחברים ועמיתים לעבודה או להתרוצץ בחיפוש שקע חשמלי זמין, תוכלו פשוט לנצל לטובתכם את אחת מעמדות הטעינה האלחוטיות בקרבת מקום. 

החסרונות של מטען אלחוטי 

משטחי ופדי טעינה אלחוטית אינם יעילים מבחינה אנרגטית. בהתאם לעיצוב שלהם ולמידת הדיוק באופן הנחת המכשיר על משטח הטעינה, יעילות המטען נעה בין %30 ל-80% אחוזים בלבד.

זה אומר, שבמקרה הטוב, 20% מהאנרגיה החשמלית המשמשת להטענת הסמארטפון הולכת לאיבוד ומתבזבזת לחינם. מיטב המוחות והחוקרים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים במיטוב התהליך ושיפור יעילות הטעינה האלחוטית, אבל בשורה התחתונה היעילות של טעינה אלחוטית בהספק נמוך (של טלפונים חכמים) נשארת נמוכה יותר בהשוואה לעמדות טעינה לרכבים חשמליים.

בכל מקרה, היעילות שלה אפילו לא מתקרבת לטעינה חוטית בעזרת כבל.  ברמת המכשיר הבודד, זה בכלל לא סיפור גדול. אבל כשמסתכלים על התמונה הגדולה, זאת תופעה מדאיגה שעלולה לגרום לנזק אדיר.

מדוע? חברת אפל מוכרת 10 אייפונים כל שנייה! זה אומר שזה רק עניין של זמן עד שמשטחי טעינה אלחוטיים יהיו בכל מקום ויקיפו אותנו מכל עבר.

עשרות מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם ינצלו לטובתם את היתרונות של טכנולוגיה אלחוטית והמספר שלהם רק ילך ויתפח מדי שנה. מדובר בחדשות גרועות לאיכות הסביבה. הבזבוז האנרגטי העצום הזה עלול להחמיר את משבר האקלים המאיים על העתיד של כולנו. 

ראש מערך השיווק של אפל פיל שילר הכריז במהלך ההשקה החגיגית של האייפון 8 בשנת 2017 על כך שהחברה פועלת במרץ "לשפר עוד יותר את חווית הטעינה האלחוטית", אבל הוא כלל לא נגע בהשפעות הסביבתיות של טעינה אלחוטית ובחוסר היעילות המשווע שלה.

במקום זאת, הוא התמקד ביכולת לטעון כמה מכשירים שונים על משטח אחד והאפשרות להציג את רמת הטעינה שלהם על מסך האייפון.

היה נחמד אם אפל הייתה שמה את נושא היעילות האנרגטית של הטעינה האלחוטית בראש סדר העדיפויות שלה וחושבת כיצד להפוך אותה ליותר ידידותית לסביבה. המהלך הזה היה מכה גלים בכל רחבי התעשייה ותורם להגברת המאמצים למצוא פתרונות יצירתיים ומקוריים לבעיה הזאת.

איך עובדת טכנולוגיית טעינה אלחוטית? 

הגיע הזמן לצאת למסע מרתק אחורה בזמן ולהבין כיצד נולדה והתפתחה טכנולוגיית הטעינה המהירה. תאמינו או לא, אבל המנגנון המדעי מאחורי טעינה אלחוטית מלווה אותנו כבר מאות שנים.

בסוף המאה ה-19, המדען והממציא המבריק ניקולה טסלה הדגים לראשונה את תופעת "צימוד התהודה המגנטי" והצליח להעביר חשמל באוויר. כל הרעיון היה למקם אחד ליד השני מקלט ומשדר ולהעביר אנרגיה ביניהם באמצעות השראה מגנטית.

הגילוי פורץ הדרך הזה משאר מתחת לרדאר במהלך המאה ה-20 בגלל שלא נמצאו לו שימושיים מעשיים. רוב המטענים האלחוטיים שתמצאו כיום בשוק מתבססים על גרסה מורכבת ומתקדמת יותר של הפיתוח המהפכני הזה.

תוהים איך בדיוק עובד מטען אלחוטי? בתוך המטען מסתתרים סלילי נחושת היוצרים שדה אלקטרומגנטי המזרים אנרגיה חשמלית לתוך הסמארטפון במטרה לטעון את הסוללה בתוכו. זה כל הסיפור. 

אילו שיקולים ומאפיינים צריך לקחת בחשבון כשקונים מטען אלחוטי לאייפון? 

גבר בחליפה ועניבה מחזיק טלפון סללורי ומסתכל עליו בזכוכית מגדלת

על מדפי החנויות תמצאו מגוון אינסופי של מטענים אלחוטיים בשלל גדלים, צורות ומבנים שונים. לכל אחד מהעיצובים האלה יש יתרונות וחסרונות משלו. כל אחד מהם מותאם לצרכי ומצבי שימוש ספציפיים, אבל עלול להיות פחות נוח ויעיל בנסיבות אחרות. כדי שתוכלו לבחור בחוכמה את סוג המטען האלחוטי שיעבוד בצורה הטובה ביותר עבורכם, בואו נכיר לעומק את שלושת סוגי המטענים העיקריים הזמינים כיום בשוק. 

פד טעינה 

מדובר בסוג המטען האלחוטי הבסיסי והנפוץ ביותר. הוא מזכיר דסקית הוקי קטנה ושטוחה והצורה שלו דומה לצלוחית עגולה שמעליה אתם צריכים להניח את הסמארטפון שלכם.

תוכלו להציב את פד הטעינה השטוח והקומפקטי על השולחן, השיש במטבח אן כל משטח אחר על פי הצרכים וההעדפות שלכם. פד טעינה אלחוטי בדרך כלל מצטיין במראה אלגנטי, נקי ומינימליסטי והוא משתלב היטב בכל חלל בלי לתפוס המון מקום ולמשוך תשומת לב מיוחדת.

עם זאת, כמובן שהוא לא חף מחסרונות. כאשר המכשיר שלכם נטען על פד הטעינה השטוח, תתקשו לראות בירור את המסך שלו כדי לקרוא הודעות, לגלוש באינטרנט וכו’. תצורת הטעינה ה"שוכבת" עלולה להפוך את השימוש בסמארטפון בזמן הטעינה למשימה מסורבלת, מאתגרת ולא נוחה. 

משטח טעינה 

בדומה לפד טעינה, תצטרכו להניח את הסמארטפון על משטח הטעינה החלק והשטוח כדי להתחיל בתהליך הטעינה. ההבדל הוא שלא מדובר בצלחת או כרית עגולה וקשיחה.

משטח טעינה מגיע בעיצוב מתוחכם יותר עם פני שטח רחבים במיוחד. הם מתאפיינים בשטח טעינה מרווח ורחב ידיים המאפשר לטעון כמה מכשירים שונים במקביל. מדובר בפיצ’ר מגניב ושימושי במיוחד שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ופשוטים. 

מעמד טעינה 

היתרון המכריע של מעמד טעינה הוא היכולת להעמיד את הסמארטפון שלכם במצב אנכי (למרות שתצטרכו להשעין אותו בשיפוע מסוים).

זה מאפשר לכם לצפות בנוחות בהודעות ובהתראות המופיעות על המסך בלי לאמץ את העיניים ולעשות שמיניות באוויר. מטען אלחוטי עם מעמד מובנה הוא פתרון רב-תכליתי המספק גמישות שימוש מירבית והתאמה מלאה לצרכים שלכם.

מעמד טעינה אלחוטי איכותי ניתן לכוונון בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם ומאפשר לבחור האם לטעון את המכשיר במצב "שכיבה" או "עמידה".

תקן טעינה אלחוטית 

קיימים שני תקנים נפוצים ואוניברסליים לטעינה אלחוטית- Qi (צ’י) ו-PMA של חברת פאוורמט (PowerMat). למרות ששתי החברות העומדות מאחורי תקני הטעינה האלה החליטו לשלב כוחות ולשתף פעולה כדי להבטיח שבעתיד כל המטענים האלחוטיים יתמכו בשני התקנים האלה, חלק מהדגמים שתמצאו כיום בשוק תומכים בתקן אחד בלבד- Qi או PMA.

לכן, לפני שאתם מוציאים את הארנק וקונים מטען אלחוטי מסוים, חובה לבדוק באיזה תקן טעינה תומך הסמארפון שלכם ולבחור מטען תואם. זה יחסוך לכם מפח נפש והפתעות לא נעימות בהמשך.

אם אינכם סגורים ב-100% על תקן הטעינה שבו תומך המכשיר שלכם או מעדיפים לקנות מטען בעל תאימות מלאה למגוון רחב של סמארטפונים ותקני טעינה שונים, מטען אלחוטי כפול התומך בשני תקני הטעינה האלה יכול להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

נכון שתצטרכו לפתוח את הכיס ולשלם טיפה יותר, אבל תוכלו להשתמש במטען בראש שקט בלי לחשוש מבעיות תאימות. 

טעינה אלחוטית במהירות 5W לעומת 7.5W- מהו ההבדל בביצועים בשטח? 

יכולת הטעינה האלחוטית של האייפונים מוגבלת ל-5 ואט בלבד. מדובר בקצב די איטי, אבל מהצד השני גם המטען המצורף לא יכול לקפוץ מעל הפופיק והוא בעל הספק זהה של 5 ואט.

כך שמהירות הטעינה המקסימלית תואמת לעוצמת ספק הכוח (הדי פתטי) הכלול במארז המכשיר. לאחרונה אפל החליטה לעשות טובה לצבא המעריצים העצום שלה ולספק את דגמי האייפונים האחרונים ללא מטען כלל, כך שתצטרכו לקנות בעצמכם מטען חדיש ומתקדם יותר. 

עדכון iOS 11.2 למערכת ההפעלה של אפל הביא איתו בשורה ממשית מבחינת כושר הטעינה של האייפון ושדרג את מהירות הטעינה האלחוטית המירבית שלו ל-7.5 ואט.

מדובר בשיפור משמעותי של 50%, אבל קצב הטעינה בפועל אינו תמיד אחיד ועקבי והוא צונח בצורה תלולה כשהסוללה מתקרבת למלוא הקיבולת שלה. זה אומר שאם תרצו להפיק את המירב מהמטען האלחוטי החדש שלכם, אתם צריכים לבחור בדגם בעל הספק טעינה של 7.5W ומעלה.

קחו בחשבון שחלק ממשטחי הטעינה האלחוטית תומכים בטעינה אלחוטית במהירות גבוהה במיוחד כשמדובר במכשירי אנדרואיד, אבל עדיין מוגבלים לרף הבסיסי של 5 ואט בהטענת אייפון. 

אם האייפון שלכם תומך במהירות טעינה של 7.5W, חבל שתשרפו את הכסף שלכם על מטען אלחוטי שאינו תומך בטעינה מהירה ויאט את תהליך הטענת האייפון.

תעשו לעצמכם טובה ותשקיעו טיפה יותר במטען אלחוטי מתקדם המותאם לטעינה מהירה של אייפונים ולא יתקע לכם מקלות בגלגלים. 

מהירות טעינה 

מהירות הטעינה הצנועה והמאכזבת היא אחת מהסיבות העיקריות לכך שבעלי סמארטפונים רבים לא ממהרים להיפטר מהמטענים החוטיים הרגילים שלהם ולהחליף את הכבלים המסורבלים במטענים אלחוטיים.

הבשורה החיובית היא שמהירות הטעינה האלחוטית הולכת ומשתפרת באופן עקבי, למרות שהיא עדיין אפילו לא מתקרבת לקצב הטעינה המקסימלי של כבל הטעינה הישן והטוב. 

כדי לנטרל את המוקש הזה, מטענים אלחוטיים וסמארטפונים חדישים רבים תומכים בטעינה אלחוטית מהירה המתיימרת להציג ביצועים משופרים.

דגמים מסוימים ניתנים להטענה אלחוטית במהירות מקסימלית של 15W בעוד שאחרים מגיעים עם יכולות צנועות יותר ומוגבלים על ידי עוצמת טעינה מירבית של 10W, 9W, 7.5W ו-5W בלבד.

אבל כדי לסחוט את כל מה שאפשר מקיבולת הטעינה של הסמארטפון ולהאיץ את תהליך הטעינה, אתם חייבים לוודא שהמטען האלחוטי שאתם מתכוונים לקנות בעל הספק טעינה זהה או גבוה יותר.

זה יעזור לכם להאיץ את קצב הטעינה למקסימום האפשרי ולחסוך טונות של זמן. לא תתקשו למצוא את הנתון הזה המופיע בצורה בולטת בתיאור ובמפרט הטכני של המטען.

הספק המטען המציין את מהירות הטעינה המירבית נמדד ביחידות ואט וחשוב להשוות אותו לעוצמת הטעינה המקסימלית שבה תומך הסמארטפון שלכם ולוודא שהם תואמים, אחרת הטעינה של המכשיר תזחל באיטיות מרגיזה.

תצורת טעינה: אופקית או אנכית?

בשוק תמצאו כמה סוגים שונים של מטענים אלחוטיים: משטח המאפשר להניח עליו את האייפון במצב שכיבה או מעמד אנכי המאפשר להציב את המכשיר בזווית מסוימת.

מעמד טעינה מאפשר לצפות בנוחות בתצוגת המסך של האייפון ומקל על השימוש בו בזמן הטעינה. תוכלו להשתמש במנגנון זיהוי הפנים כדי לפתוח את נעילת האייפון שלכם בלי להסיר אותו מהמטען ולקטוע את תהליך הטעינה.

לכל אחד מסוגי המטענים האלחוטיים ("שוכב" או "עומד") יש יתרונות וחסרונות משלו וחשוב שתבחרו בחוכמה את סוג המטען ה"תפור" לצרכי והרגלי הטעינה שלכם. 

כיוון מסך: מצב נוף ודיוקן 

אם החלטתם ללכת על מעמד טעינה במקום משטח שוכב רגיל, זה רעיון חכם לוודא שהוא מאפשר להשתמש בסמארטפון שלכם בזמן הטעינה בשני כיווני תצוגה: מצב נוף (אופקי) ודיוקן (אנכי).

ברוב המקרים, תשעינו את הסמארטפון על מעמד הטעינה כשהוא "עומד" ותזכרו שמנגנון זיהוי הפנים של האייפון פועל רק במצב אנכי.

עם זאת, מטען אלחוטי המאפשר להעמיד את הסמארטפון לרוחב ולא רק לאורך יאפשר לכם לשחק במשחקים ולצפות בסרטוני וידאו בנוחות מירבית.

תוכלו להרוג שתי ציפורים בבת אחת: לטעון את האייפון שלכם ובמקביל להמשיך להשתמש בו כאוות נפשכם בלי שתצטרכו להסיר אותו ממשטח הטעינה. 

סוג מתאם /כבל הטעינה 

רוב המטענים האלחוטיים מגיעים עם כבל או מתאם לחיבור משטח או פד הטעינה לחשמל. חברות מסוימות פיתחו כבל טעינה ייחודי וחדשני משלהם בעוד שאחרות משתמשות בכבל סטנדרטי עם מחבר USB-C או מיקרו USB.

כשאתם קונים מטען אלחוטי חדש, מומלץ לבחור בדגם בעל מתאם וכבל חיבור נפוץ, בדוק ואיכותי שהוכיח את עצמו במבחן הזמן ושתוכלו להחליף בקלות אם הוא נקרע, נפגם, נגנב או הלך לאיבוד.

כשכבר מצאתם אחלה מטען אלחוטי שאתם מרוצים ממנו, הדבר האחרון שאתם רוצים זה לאכול חצץ עם כבל טעינה רופף ושברירי שיהפוך את השימוש בו לסיוט אמיתי. 

ספק הכוח 

אל תשכחו שמטען אלחוטי מאפשר לטעון את האייפון שלכם ללא כל כבל שצריך לחבר אליו, אבל המטען עצמו דורש חיבור לרשת החשמל.

לכן, כשאתם קונים מטען אלחוטי חדש, חשוב לקחת בחשבון גם את ספק הכוח התואם. בעוד שחלק מהמותגים כוללים את ספק הכוח במארז המטען, דגמים אחרים מגיעים בלעדיו ותצטרכו לקנות אותו בנפרד- עוד הוצאה כספית שתכביד על הכיס שלכם.

לכן, עדיף לבחור במטען אלחוטי המגיע עם ספק כוח מקורי שיבטיח שתוכלו להפיק את המירב מעוצמת הטעינה המירבית שלו בלי לסכן את בטיחותכם.

תזכרו את הנקודה החשובה הבאה: ספק כוח חלש יאט את זמן הטעינה ולא יאפשר לנצל את מלוא מהירות הטעינה של המטען האלחוטי שלכם.

זה אומר שגם משטח הטעינה המהיר והעוצמתי ביותר יזחל ויקרטע אם תחברו אליו ספק כוח בעייתי ונחות שאינו תואם למהירות הטעינה המירבית של המטען. 

התאמה לשימוש ברכב 

שיקול חשוב נוסף שצריך לתת עליו את הדעת הוא האם המטען שאתם שוקלים לקנות מתאים או לא לשימוש ברכב ועד כמה הוא נוח ובטוח לשימוש בזמן נסיעה.

תשימו לב לתצורת הטעינה ואופן התקנת המטען בתוך הרכב שלכם כדי לוודא שתוכלו להשתמש בו בצורה נוחה ונטולת מאמץ בזמן הנהיגה.

החדשות הטובות הן שמספר הולך וגדל של יצרניות רכב משלבות פתרונות טעינה אלחוטית בתוך הדגמים החדשים שלהם. נראה שסופסוף נפל להן האסימון שמטען אלחוטי הוא הדבר הגדול הבא ושהגיע הזמן לקפוץ על עגלת הטעינה האלחוטית ולהפוך אותה לפיצ’ר בסיסי בכל רכב חדיש.

אבל יש רק בעיה אחת- רוב המטענים האלחוטיים המובנים בתוך תא הנהג מחביאים את הסמארטפון שלכם ומרחיקים אותו מהידיים שלכם כך שהוא לא יסיח את דעתכם בזמן שאתם נוהגים.

אני מבין שמדובר באמצעי בטיחות חיוני שנועד להילחם במגפת השימוש הלא זהיר בסמארטפון בזמן הנהיגה. אז נכון ששליחת הודעות טקסט בזמן הנהיגה היא הרגל גרוע ומסוכן, אבל לפעמים אנו זקוקים לסמארטפון שלנו מול העיניים ובהישג יד גם בעת נהיגה ברכב.

לדוגמה, מה תעשו אם תרצו לנהל שיחה דחופה בלי להוריד את הידיים ממהגה? לשנות את השיר המתנגן או עוצמת הווליום? לנווט את דרככם ליעד הרצוי בעזרת וויז או Google maps?

מעמד טעינה אלחוטי לרכב יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת ויאפשר לכם לטעון את האייפון בזמן הנהיגה וליהנות מגישה נוחה ונטולת מאמץ לפונקציות הבסיסיות שלו ובמקביל לשמור על בטיחות הנסיעה והריכוז בכביש.

עיצוב 

לא מדובר בקריטריון החשוב ביותר שצריך לקבוע האם אתם הולכים על מטען אלחוטי מסוים או מוותרים עליו, אבל אי אפשר להתעלם מהעיצוב של המטען.

ההיצע הרחב בשוק מבטיח שכל אחד ימצא משהו שיקלע לטעם ולהעדפות האישיות שלו. הרבה יותר נחמד ונעים להשתמש במטען אלחוטי בעל מראה מגניב ויפה לעין שיוסיף צבע ואופי לחלל מסביבו.

בין אם החלטתם לבחור במטען אלחוטי העשוי מזכוכית ,פלסטיק מעוצב או בעל כיסוי בד או עור איכותי, תלכו על המראה שעושה לכם את זה ותשתמשו במטען בסטייל ובנוחות מירבית!

טעינה דרך כיסויים ומגנים 

מטען אלחוטי טוב צריך להיות מסוגל לטעון את האייפון שלכם גם דרך כיסוי מגן עבה יחסית. הדגמים האיכותיים ביותר מצליחים לטעון את המכשיר בלי שום קושי ובעיה גם כשמולבש עליו מגן בעובי של עד 5 מ"מ.

זה בדיוק העובי האופטימלי של כמה מכיסויי הסמארטפון הטובים ביותר בשוק המיוצרים על ידי מותגים מובילים ומוערכים כמו Caterpillar ו-Pelican ומסוגלים להחזיק מעמד בתנאי השטח והסביבה הקשים והמאתגרים ביותר.

מעבר לכיסויי המגן המסיביים והעמידים האלה, כמובן שהעובי הממוצע של כיסוי סטנדרטי עומד על 2 מ"מ בלבד, כך שמטען אלחוטי "יחדור" דרכו בלי להתאמץ ולמצמץ.

בכל מקרה, עדיף לקחת מרווח ביטחון ולהשקיע במטען אלחוטי ידידותי לכיסויים עבים וגדולים יחסית לכל מקרה שלא יהיה. גם אם תשימו כיסוי מגן עבה וקשיח על הסמארטפון שלכם, תוכלו להיות בטוחים שהוא נטען כראוי בלי תקלות ובעיות. 

אם כבר מדברים על טעינה דרך כיסוי מגן, יש כוכבית חשובה נוספת שצריך לקחת בחשבון: כיסויים ונרתיקים לסמארטפון המגיעים עם אבזמים מגנטיים ומתכתיים או כיסויי ארנק המכילים מקום לכרטיסי אשראי וכו’ עלולים להפריע לטעינה האלחוטית של האייפון שלכם ולשבש אותה.

אם אתם מאחסנים כרטיסי אשראי (או דרכונים ותגי זיהוי) בכיסוי -ארנק מגנטי המתחבר לגב המכשיר, הטעינה האלחוטית עשויה לפגום בפס המגנטי שלהם ועלול להיגרם נזק למטען עצמו. לכן, צריך להיזהר מאוד עם כיסויים המכילים חלקים וחפצים מתכתיים החוצצים בין הטלפון למשטח הטעינה.

שאלות ותשובות 

בחור בחולצה כתומה עם יד על הראש מחזיק סמארטפון רקע סגול

האם אפשר להשתמש בכוח הסוללה של סמארטפון אחד לטעינת מכשיר אחר?

כמובן שלא תוכלו לטעון אייפון אחד אם פשוט תחברו אליו אייפון אחר בעזרת כבל טעינה, זה פשוט לא עובד ככה במציאות. עם זאת, בדומה למכשירי הדגל של יצרניות מובילות אחרות, חלק מדגמי האייפון האחרונים תומכים ב"טעינה אלחוטית הפוכה". זה אומר שתוכלו להפוך את המכשיר שלכם לתחנת טעינה אלחוטית עבור מכשירים אחרים של אפל, כמו אייפון, שעון חכם או אוזניות אלחוטיות. 

האם טעינת יתר פוגעת באייפון?

המשך טעינת המכשיר לאחר שהסוללה הגיעה למלוא הקיבולת שלה הוא מתכון בטוח לצרות צרורות כמו חימום ועומס יתר שלא יעשו טוב לאייפון שלכם. התחממות יתר עלולה לקצר את אורך חיי הסוללה ולפגוע ביכולת שלה להחזיק את הטעינה לאורך זמן. 

מה אפשר לעשות אם האייפון שלי אינו תומך בתקן Qi לטעינה אלחוטית?

אם רכשתם אייפון בשנים האחרונות, יש סיכוי גבוה שהוא תומך בטעינה אלחוטית מהירה. אם אינכם סגורים האם המכשיר שלכם באמת תומך בטכנולוגיה הזאת, עדיף ללכת על בטוח ולבדוק לעומק את הנקודה הזאת במפרט הדגם הספציפי שברשותכם.

תוכלו למצוא בקלות את המידע הזה באתר הרשמי של אפל או במדריך ההפעלה המצורף לסמארטפון שלכם. זה יחסוך לכם את כל הספקות, הניחושים והתהיות. גם אם האייפון שלכם אינו תומך בטעינה אלחוטית, זה ממש לא סוף העולם.

יש פתרון פשוט ויעיל שיכול להציל את המצב: מקלט Qi.מתאם הטעינה האלחוטית הזאת מגיע במגוון עצום של עיצובים, גדלים ורמות מחיר שיתאימו לכל טעם, צורך וכיס. המאפיין היחיד שתצטרכו לשים אליו לב היא תאימות המקלט לדגם האייפון הספציפי שלכם.

המכשיר הקטן הזה בדרך כלל מותקן בתחתית המכשיר שלכם וניתן להסתיר אותו בקלות מאחורי כיסוי ומגן כדי שהוא לא יפריע לעין. כל מה שצריך לעשות זה לקנות ולהתקין את המקלט הזה ואתם מסודרים- תוכלו לטעון באופן אלחוטי את האייפון שלכם גם אם מדובר בדגם ישן שלא תומך בטכנולוגיה החדשנית הזאת. 

האם מטען אלחוטי מהיר יותר ממטען קיר סטנדרטי?

למרבה הצער, התשובה היא שלילית. רוב המטענים החוטיים מספקים זמן טעינה מהיר יותר מקרובי המשפחה האלחוטיים שלהם. יש רק מטען אחד שמצליח להתקרב למהירות הטעינה של מטען חוטי ולתת לו פייט ראוי וזה מטען אלחוטי OnePlus בהספק 30W.

מהי מהירות הטעינה של מטען אלחוטי לאייפון?

אף אחד מאיתנו לא אוהב להיפרד לזמן רב מהאייפון שלנו ולהתייבש במשך זמן רב עד שהוא נטען בצורה מלאה. אבל העובדה המאכזבת ביותר בנוגע למטענים אלחוטיים היא שהם פחות מהירים מאבות אבותיהם החוטיים.

אבל יש סיבה טובה לאופטימיות בגלל שטכנולוגיית הטעינה האלחוטית עדיין נמצאת בחיתוליה ולא מפסיקה להשתכלל ולהשתפר בקצב מסחרר, ולכן רוב הסיכויים שזה רק עניין של זמן עד שיופיעו מטענים אלחוטיים בעלי מהירות טעינה שוברת שיאים וחסרת תקדים.

בכל מקרה, חשוב להבין שמהירות הטעינה תלויה בקיבולת הטעינה המירבית של הסמארטפון שלכם והספק המטען. עוצמת הטעינה הסטנדרטית היא 5W, אבל קיימים גם מטענים מתקדמים יותר בעל הספק 7.5W שיעזרו לקצר את משך הטעינה ויחסכו לכם זמן יקר.

מכשירי הדגל של מותגי טלפונים ניידים אחרים יכולים להתגאות בקצב טעינה מרשים של 10W, אבל האייפון עדיין לא נמצא בנקודה הזאת ומבחינת מהירות הטעינה המירבית הוא נשאר מאחור. 

האם ניתן לקחת מטען אלחוטי לטיסה?

אכן כן. אין שום בעיה ומניעה בטיחותית לשים מטען אלחוטי בתיק היד שאתם עולים איתו למטוס. הוא יכול להיות פתרון מושלם עבור טיסות ארוכות במיוחד ויעזור לשמור בחיים את סוללת האייפון שלכם.

האם אפשר להשאיר את האייפון שלי להיטען במשך הלילה?

זה נראה כמו פתרון נוח ויעיל במיוחד לטעון את הטלפון הנייד שלכם בזמן שאתם ישנים, אבל לא מומלץ לטעון את המסרטפון לאורך כל הלילה ולהשאיר אותו ללא השגחה. זה עלול להרוס את המכשיר ולסכן את בטיחותכם, במיוחד אם אתם משתמשים במטען אלחוטי מהיר במיוחד העלול לגרום לסמארטפון להתחמם. 

איך לדעת האם האייפון שלי תומך בטעינה אלחוטית?

החל מאייפון 8 ואילך, כל דגמי האייפון השונים תומכים בטעינה אלחוטית. לאחרונה הופיע גם חידוש נוסף- המטען המגנטי MagSafe שפיתחה אפל. 

השורה התחתונה 

בחור ובחורה במשקפי שמש יושבים ומצטלמים ביחד סלפי

במהלך השנים האחרונות טכנולוגיית הטעינה האלחוטית הפכה מרעיון מהפכני ופורץ דרך לפיצ’ר בסיסי ושגרתי של כל אייפון חדש.

בואו נהיה כנים עם עצמנו ונסתכל למציאות בעיניים: לא מדובר בתחליף מושלם ונטול פגמים למטען האלחוטי הישן והטוב שהופך אותו למיותר, מיושן ולא רלוונטי.

אבל במקרים ומצבים מסוימים מטען אלחוטי יכול לסגור לנו את הפינה בצורה מושלמת ולעזור לוודא שלאייפון שלכם אף פעם לא ייגמר המיץ בצורה נוחה ונטולת מאמץ.

הוא חוסך לכם את הטקס המתסכל והמעצבן של חיפוש כבל הטעינה המגושם והמסורבל והחיבור שלו לסמארטפון (או להפוך את כל הבית או המשרד בחיפוש כבל טעינה מתאים).

תוכלו להציב בנוחות את משטח הטעינה האלחוטי על שולחן העבודה, ליד המיטה או אפילו להצמיד אותו לשמשת הרכב ולהיות בטוחים שהאייפון שלכם נטען בצורה בטוחה ויעילה בלי שתיתקעו חסרי אונים עם סוללה ריקה באמצע היום והאייפון שלכם ישבוק חיים דווקא ברגע הכי פחות מתאים כשאתם זקוקים לו בדחיפות.

תוכלו לשמור על הטלפון החכם שלכם זמין ומוכן לשימוש מיידי ללא טונות של כבלים וחוטים מסורבלים שיוצרים בלאגן אטומי ,מגבילים את חופש התנועה שלכם ומכערים את החדר.

אין לנו ספק שהמידע המועיל והשימושי במדריך המקיף הזה יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת במטען האלחוטי לאייפון הנכון והמתאים ביותר עבורכם במינימום זמן ומאמץ ויחסוך לכם המון התלבטויות, ספקות ואכזבות!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

יאיר ורדי
יאיר ורדי

יאיר הוא מומחה טכנולוגיה, שמתעסק בחומרה ותוכנה של מחשבים וגאדג'טים מכל הסוגים. בעל תואר שני במדעי המחשב מהטכניון (כרגע עובד על הדוקטורט), מתגורר בראשון לציון.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן