מכונות כביסה AEG: דגמים מומלצים לשנת 2024 [מדריך קנייה]

אם אתם מחפשים מכונת כביסה טובה ואמינה שתעשה את העבודה שלה על צד הטוב ביותר ותשאיר אתכם מרוצים כדאי שתבחרו לכם מכונת כביסה AEG!

מדובר באחד מהמותגים המובילים והמוערכים בשוק מכשירי החשמל הביתיים ומכונות הכביסה המעולות שהיא מייצרת עומדות בציפיות הגבוהות מהחברה הוותיקה ומצדיקות את המוניטין החיובי שלה.

על איזה דגם כדאי ללכת ואיך לבחור מכונת כביסה AEG בצורה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם שלא תתחרטו לרגע שקניתם אותה?

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
AEG L6F47264IM
AEG L6F47264IM
שילוב מושלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
קיבולת של 7 ק"ג וטכנולוגיה המאפשרת חסכון מקסימלי באנרגיה ומים וכל זה בעזרת תוף בעיצוב חדשני.
לממהרים, תוכלו לקצר את זמן מחזור הכביסה בכ-60%
יתרונות
מסירה למעלה מ-90% מהכתמים
עושה עבודה מעולה בהסרת שאריות נוזל כביסה
חסכונית בחשמל.
חסרונות
קשה להכניס הרבה פריטים לתוך התוף
תמורה טובה למחיר
AEG L8FS9413CM
AEG L8FS9413CM
כי על כביסה לא מתפשרים
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
עם קיבולת של 9 ק"ג, מכונת הכביסה הזאת תספיק בלי בעיה לצרכי הכביסה של משפחה ממוצעת. מגוון רחב של תוכניות כביסה שונות מבטיח שהדגם הזה יתמודד היטב עם כל משימה שתטילו עליו.
יתרונות
לוח בקרה פשוט ונוח
תצוגה דיגיטלית
פתח טעינה גדול
פעולה שקטה
חסרונות
צריכת חשמל ומים גבוהה
איכות במחיר שפוי
AEG LTX7E7221EM
AEG LTX7E7221EM
דגם קומפקטי ויעיל
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מענה מושלם לצרכים של משפחה בינונית. טכנולוגיית חדשנית מודדת את כמות הבגדים בכל מחזור כביסה כדי לווסת את צריכת המים והחשמל האופטימלית לכל הפעלה של המכונה.
יתרונות
פשוטה ונוחה לשימוש
איכותית
גלגלים נשלפים מובנים
חסרונות
מחיר יקר יחסית למכונה עם פתח עליון

כדי שלא תלכו לאיבוד בהיצע הרחב של מכונות הכביסה המעולות של החברה, החלטתנו לעשות סדר בבלאגן ולבחור עבורכם את הדגמים המומלצים והמובחרים ביותר שזוכים לפידבק הטוב ביותר מקהל הלקוחות ומספקים את הסחורה.

ריכזנו עבורכם את מכונות הכביסה הטובות ביותר של המותג שעומדות במבחן התוצאה ויחסכו לכם המון זמן ומאמץ בהתמודדות הבלתי נגמרת עם ערמות הכביסה בבית שלכם.

אתם הולכים להכיר את המאפיינים העיקריים, היתרונות והחסרונות של כל דגם, ככה שתוכלו לבחור את מכונת הכביסה המושלמת עבורכם בכלום זמן וללא מאמץ.

אז הגיע הזמן ללבן את העניינים ולהכיר את הדגמים הטובים ביותר של מכונת כביסה AEG.

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

5 מכונות כביסה AEG הכי טובות לשנת 2024

אישה עומדת בחנות ומתלבטת איזה מכונת כביסה AEG לקנות
1

AEG L6F47264IM

שילוב מושלם
הבחירה שלנו
קיבולת של 7 ק"ג וטכנולוגיה המאפשרת חסכון מקסימלי באנרגיה ומים וכל זה בעזרת תוף בעיצוב חדשני.
לממהרים, תוכלו לקצר את זמן מחזור הכביסה בכ-60%
יתרונות
  • מסירה למעלה מ-90% מהכתמים
  • עושה עבודה מעולה בהסרת שאריות נוזל כביסה
  • חסכונית בחשמל
חסרונות
  • קשה להכניס הרבה פריטים לתוך התוף
  • בגדים שנשארו במכונה יוצאים מקומטים

כמובן שאנחנו לא מאמינים בצורה עיוורת להבטחות המפוצצות של היצרן ובדקנו את הביצועים והיכולות של הדגם הזה בפועל.

החדשות הטובות הן שהדגם הזה התמודד בכבוד עם המשימות שהטלנו עליו, הוא הצליח להסיר כמעט 77% מהכתמים על בגדי כותנה והכניע לא פחות מ-93% מהכתמים על בגדים סינתטיים.

הוא הצטיין בענק גם במבחן השטיפה והרענון של הבגד והשיג ציון כמעט מושלם בהיבט הזה. הבגדים שרדו היטב את השטיפה ויצאו ללא שאריות וסימנים של נוזל כביסה שנשאר עליהם. זה יתרון חשוב במיוחד עבור בגדים עדינים שלא מתמודדים היטב עם הקצפת יתר ורגישים לעודף חומרי ניקוי.

מדובר בדגם חסכוני גם מבחינת חשמל, גם מבחינת מים וגם מבחינת זמן מחזורי הכביסה.

2

AEG L8FS9413CM

כי על כביסה לא מתפשרים
ביצועים מעולים
עם קיבולת של 9 ק"ג, מכונת הכביסה הזאת תספיק בלי בעיה לצרכי הכביסה של משפחה ממוצעת. מגוון רחב של תוכניות כביסה שונות מבטיח שהדגם הזה יתמודד היטב עם כל משימה שתטילו עליו.
יתרונות
  • לוח בקרה פשוט ונוח
  • תצוגה דיגיטלית
  • פתח טעינה גדול
  • פעולה שקטה
חסרונות
  • טיימר כוונון זמן הייבוש עלול לעשות בעיות
  • צריכת חשמל ומים גבוהה

מסך LCD דיגיטלי מציג בצורה ברורה את הגדרות הכביסה השונות והופך את תפעול המכשיר לנוח, מהיר ויעיל במיוחד. לא תצטרכו לשבור את הראש ולבלות שעתיים בניווט בין תוכניות ההפעלה השונות ובקביעת ההגדרות המתאימות עבורכם.

תוכלו לבחור בין שתי תוכניות ניקוי בקיטור להסרת קמטים, קפלים וריחות לא נעימים מהבגדים שלכם. מה שהרשים אותנו הכי הרבה במכונת הכביסה הזאת היא היכולת שלה להעלים את הקמטים העקשניים והקשים ביותר להסרה.

היא תכניע את הכתמים העמידים ביותר ותעזור לשמור על הבגדים שלכם נקיים ומבריקים. אי אפשר שלא להזכיר את העבודה השקטה של המכונה הזאת שלא תרעיד את הבית ותעשה לכם חור בראש בכל פעם שאתם מפעילים אותה.

העיצוב של הדגם הזה נגיש במיוחד וידידותי למשתמש. פתח הטעינה הרחב מאפשר להכניס ולהוציא את הכביסה בקלות מרבית מבלי שתצטרכו לשבור את הגב ומסך התצוגה הדיגיטלי פשוט ונוח לשימוש.

לצד שלל היתרונות שלה אי אפשר להתעלם גם מהחסרונות שלה. היא מבזבזת המון מים וחשמל, אבל קיימות תוכניות לכביסה חסכונית שיעזרו להתגבר על הבעיה הזאת ולמנוע מהמכונה לנפח באופן משמעותי את חשבון החשמל שלכם.

בנוסף, שמנו לב לבעיה בטיימר שיכול להיתקע לקראת סיום מחזור הכביסה אבל בסך הכול, תוכלו לבנות על מכונת הכביסה הזאת שמספקת ביצועים טובים ומתאימה כמו כפפה ליד לאנשים המתמודדים עם כביסה מלוכלכת מאוד וכתמים קשים במיוחד.

3

AEG LTX7E7221EM

דגם קומפקטי ויעיל
תמורה מושלמת למחיר
עם קיבולת של 7 ק"ג, היא תענה בצורה מושלמת לצרכים של משפחה בינונית. טכנולוגיית ProSense החדשנית מודדת את כמות הבגדים בכל מחזור כביסה כדי לווסת את צריכת המים והחשמל האופטימלית לכל הפעלה של המכונה.
יתרונות
  • פשוטה ונוחה לשימוש
  • איכות בנייה מצוינת
  • גלגלים נשלפים מובנים
חסרונות
  • מחיר יקר יחסית למכונה עם פתח עליון

מכונת הכביסה המצוינת הזאת תעזור לכם לצלוח בקלות את ימי הכביסה שלכם ותחסוך לכם המון זמן ומאמץ.

הפיצ’ר המתקדם הזה מגביר את היעילות האנרגטית של המכונה ומבטיח חיסכון מירבי בצריכת החשמל.

הדגם הזה יכול להתגאות בתקן Woolmark Blue היוקרתית המוענקת למכונות הכביסה האיכותיות והטובות ביותר לאחר בדיקה קפדנית ומדוקדקת. התקן הזה מצביע על יכולת של המכונה לטפל בצורה עדינה ויסודית בבגדי צמר הדורשים כביסה ידנית מבלי לפגוע בהם.

התנועות האיטיות והמדודות של תוף המכשיר ישמרו היטב על הסוודרים האהובים עליכם ויטפל בהם בכפפות של משי. תוכלו לכבס בבטחה ובראש שקט בגדי צמר עדינים.

תוכנית כביסה מהירה שלוקחת 20 דקות בלבד תאפשר לכם לקצר תהליכים ולחסוך זמן יקר בלי להתפשר על איכות הניקוי. אם אתם חייבים לכבס במהירות בגד מסוים שאתם צריכים בדחיפות, תוכנית ההפעלה הזאת תציל את המצב ותסגור לכם את הפינה.

4

AEG LFM9C9413N

לנצח את ערימות הכביסה
קיבולת לצד ביצועים
הבחירה המושלמת למשפחות גדולות. אם סל הכביסה שלכם מתמלא במהירות מסחררת, הדגם הזה שמסוגל להכיל עד 9 ק"ג יאפשר לכם לכבס כמות גדולה של פריטים בבת אחת ולחסוך במים, זמן וחשמל.
יתרונות
  • פעולה שקטה
  • התראה על עומס יתר
  • מגוון תוכניות שימושיות
חסרונות
  • דירוג אנרגטי A בלבד

במקום שתצטרכו להעביר ימים ולילות מול המכונה ולהפעיל אותה מסביב לשעון במיליון נגלות קטנות, תוכלו להכניס לתוכה כמויות עצומות של בגדים בלי לדפוק חשבון.

הדגם הזה מגיע עם תוכנית ECO לכביסה חסכונית תאפשר לכם להשלים את הכביסה במהירות הבזק ולפנות זמן לדברים חשובים יותר מאשר להתעסק עם הכביסה הביתית שלכם.

זה רק קצה הקרחון, המכשיר הזה מגיע עם רשימה בלתי נגמרת של פיצ’רים ייחודיים נוספים. טכנולוגיית SoftPlus מבטיחה פיזור אחיד ושווה של המרכך, מה שיהפוך את הבגדים שאתם מכבסים לרכים כמשי, נעימים למגע ואווריריים יותר מאי פעם.

הטכנולוגיה הזאת תעזור להאריך את תוחלת החיים של הבגדים שלכם ותבטיח שהם יראו כמו חדשים לאחר כביסות רבות. הפיצ’ר המתקדם הזה מתאים באופן אישי את זמן ואופן הכביסה האופטימלי על פי כמות הבגדים שהכנסתם ומבטיח את התוצאות הטובות ביותר בכל מחזור כביסה.

תוף ProTex יטפל בעדינות בכביסה שלכם כדי להגן על הבגדים שלכם מבלאי ומקרעים.

מכונת הכביסה הזאת שומרת על הבגדים שלכם רעננים, חלקים ונטולי קמטים לאורך זמן באמצעות תוכנית ניקוי יבש באדים. הקיטור העדין יסיר ריחות לא נעימים מהכביסה שלכם, יפחית קמטים וקפלים שנגרמים בזמן הייבוש ויחסוך לכם המון זמן ומאמץ בעת גיהוץ הבגדים.

הדגם הזה מתאים לאנשים עסוקים שלא יכולים להקדיש זמן רב לכביסה שלהם. פונקציית הפעלה מושהית תאפשר לכם לתזמן מראש את הפעלת מכונת הכביסה, ככה שתוכלו להתאים את סיום מחזור הכביסה ללו"ז הצפוף והדחוק שלכם.

אם יש לכם ילדים קטנים שמתרוצצים ברחבי הבית, תשמחו לדעת שמכונת הכביסה הזאת מגיעה עם מנגנון נעילת בטיחות בפני ילדים שימנע מהאוצר הקטן שלכם לשחק עם הגדרות הכביסה בעת הפעלת המכונה.

5

AEG L6F47261IM

טכנולוגיה מתקדמת במיוחד
שווה את ההשקעה
גם אם יש לכם משפחה ענקית שמייצרת טונות של כביסה מלוכלכת שאתם בקושי מספיקים להעמיס לתוך המכונה, הדגם הזה יאפשר לכם להתמודד עם המטלה היומיומית הזאת בצורה יעילה, נינוחה ונטולת מאמץ.
יתרונות
  • צריכת מים וחשמל נמוכה
  • מגוון רחב של תוכניות שונות
חסרונות
  • מעט יקרה

מכונת כביסה AEG שמתבססת על מיטב הפיתוחים והשכלולים שהפכו למילה האחרונה בתחום כדי לטפל בעדינות בבגדים שלכם ולשמור לאורך זמן על הצבע והמרקם המקורי שלהם. היא תעזור לבגדים שלכם להיות במיטבם לאחר כל כביסה.

אבל האם ההבטחות האלה עומדות במבחן המציאות?

היא בעלת קיבולת 7 ק"ג ומוכיחה שהתשובה היא חיובית. יצירת המופת הזאת מצטיינת בכל היבט ולוקחת את חווית הכביסה שלכם כמה צעדים קדימה.

יש המון מה לאהוב בדגם המעולה הזה: טכנולוגיה מיוחדת לריכוך מים קשים לוכדת את המינרלים הבעייתיים שנמצאים בשפע במים הקשים בישראל ומונעת הצטברות אבנית שיכולה לפגוע בביצועי המכונה ולהזיק לבגדים שלכם.

טכנולוגיית Prosense חוסכת לכם את כל הניחושים וההתלבטויות ומתאימה בצורה אוטומטית את הגדרות הזמן והטמפרטורה האופטימליות לכל מחזור כביסה. התוכנית הזאת מחשבת ומציגה את הנתונים האלה תוך 30 שניות בלבד.

הכוונון האוטומטי של כל מחזור כביסה מגן על הבגדים שלכם מבלאי ומהסתרבלות ומגביר את החיסכון בצריכת המים והחשמל של המכונה. חושבים שזה הכול? לא אם תשאלו את AEG.

מכונת הכביסה הזאת חסכונית בצריכת החשמל ועם קיבולת של 7 ק"ג, היא תספיק בלי בעיה גם למשפחה גדולה! היא מגיעה עם עיצוב יעיל, נוח לשימוש ועובד בצורה אמינה ושקטה.

מדריך קנייה: איך לבחור מכונת כביסה AEG?

רוב מכונות הכביסה של החברה מגיעות עם קיבולת של 8 ק"ג או 9 ק"ג, מה שהופך אותן למרווחות וגדולות מספיק עבור המשפחה הממוצעת.

בדומה לרוב היצרנים האחרים, מותג AEG מתמקד במכונות כביסה העומדות בפני עצמן והמותקנות כיחידה עצמאית.

קו המוצרים של החברה כולל גם כמה דגמי מכונות כביסה מובנות שתוכלו להסתיר בתוך ארונית מיוחדת. רוב הדגמים של החברה מגיעים בצבע לבן, למרות שחלק מהדגמים זמינים גם בגרסה כסופה.

מאפיינים ייחודיים של מכונת כביסה AEG

טכנולוגיית SoftWater

הבגדים שלכם ייראו במיטבם בזכות הטכנולוגיה המתקדמת הזאת שמוטמעת במכונות הכביסה של החברה. הפיתוח הבלעדי הזה מטהר ומרכך את המים במכונה כדי להבטיח שנוזל הכביסה יעבוד בצורה יעילה יותר.

זה אומר שמכונת כביסה AEG תספק ניקוי יסודי ואיכותי האופייני לדרגת חום של 60 מעלות בטמפרטורה של 30 מעלות בלבד.

היכולת לספק ניקוי אופטימלי בחום נמוך יותר יעשה רק טוב לבגדים הצבעוניים שלכם הרגישים לנזקים של ניקוי בחום גבוה.

אריגי הבד ישמרו על הצבע, הצורה והמרקם המקוריים והטבעיים שלהם. תוכלו לכבס בראש שקט בגדים שחורים או בהירים בלי לאכול סרטים שהם ידהו או יתכווצו.

טכנולוגיית Okomix

הטכנולוגיה הזאת מערבבת היטב כל טיפה של המרכך ונוזל הכביסה עם המים לפני הזרקתם לתוף, מה שמאפשר למקסם את יעילות חומרי הניקוי ולהבטיח שהם ינקו בצורה יסודית ועמוקה יותר את הבגדים שלכם.

טכנולוגיית Prostream

הטכנולוגיה הייחודית הזאת מאפשרת לקצר את הזמן שתצטרכו להקדיש לגיהוץ הכביסה שלכם.

פונקציית ProSteam

מרעננת את הבגדים בסיום מחזור הכביסה בעזרת אדים הדומה לניקוי יבש כדי להפחית את כמות הקמטים והקפלים בשליש.

זה אומר שהבגדים שתוציאו מהמכונה יהיו ישרים וחלקים יותר.

טכנולוגיית Prosense

הטכנולוגיה המתקדמת הזאת שפיתחה חברת AEG מבטיחה שהבגדים שלכם יצאו כמו חדשים בסוף הכביסה. מערך חיישנים אוטומטיים שוקל את כמות הבגדים ומתאים באופן אוטומטי את זמן, משך וטמפרטורת מחזור הכביסה.

הפיצ’ר החדשני הזה מאריך את תוחלת החיים של הבגדים שלכם ומונע שטיפת יתר שלא תעשה טוב לכביסה שלכם.

סוגי מכונות כביסה

גבר עם חולצה לבנה יושב עם בקבוק ביד אחת ומכסה כתום ביד שנייה

מכונות הכביסה שתמצאו בשוק מתחלקות לשלושה סוגים עיקריים: פתח עליון, פתח קדמי ומכונת כביסה משולבת מייבש כביסה. ככה גם בדגמי מכונת כביסה AEG.

בעיקרון, כל אחד מסוגי מכונות הכביסה האלה עושה את העבודה, אבל לכל אחד מהם יש מאפיינים ייחודיים, יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר.

אז כדי שלא יהיה לכם סלט בראש מכל סוגי מכונות הכביסה שמחכים לכם בחנויות ותוכלו לבחור בחוכמה את האפשרות המושלמת עבורכם, הגיע הזמן להכיר לעומק כל אחד מהם.

פתח טעינה עליון

מדובר בסוג הוותיק ביותר והוא נוטה להיות פחות עוצמתי, אבל הוא גם זולל פחות חשמל ומגיע עם תג מחיר נגיש ונמוך יותר.

כפי שרומז השם של המכשיר, טעינת הכביסה מתבצעת דרך פתח טעינה הממוקם בדופן העליונה של המכשיר. זה אומר שלא תצטרכו לכרוע ולהתכופף כדי להכניס ולהוציא את הכביסה וזה יכול להיות יתרון חשוב עבור אנשים מבוגרים יותר או כאלה הסובלים מבעיות גב.

קחו בחשבון שלא תוכלו להציב מייבש או מכשיר חשמלי אחר על מכונת הכביסה כי הגישה אליה מתבצעת מהדופן העליונה של המכשיר.

פתח טעינה קדמי

רוב הדגמים מגיעים בתצורה הזאת, טעינת הכביסה מתבצעת דרך פתח הממוקם בחזית המכונה. מכונת כביסה מהסוג הזה בדרך כלל חדישה ועוצמתית יותר מאלה עם פתח עליון, אבל היא גם בדרך כלל מגיעה עם תג מחיר גבוה יותר.

העוצמה המוגברת של המכונה מייצרת רעש ורעידות מה שעלול להפחית את אפשרויות המיקום של המכונה.

חלק מהיצרנים מציעים דגמים שניתן לערום אחד על השני כדי לחסוך במקום, מה שעלול להיות מועיל ושימושי במיוחד עבור חללים קטנים וצפופים.

מכונה משולבת מייבש

במקום לבזבז כסף ומקום על שני מכשירים בנפרד אפשר להשקיע במכשיר רב תכליתי אחד שידאג לנקות ולייבש את הכביסה שלכם. מכונת כביסה AEG משולבת מצליחה להגיע לרמות יעילות גבוהות במיוחד.

מכשירים מהסוג הזה מצוידים בשכלולים האחרונים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר כמו חיישן ייבוש אוטומטי שיקבע בכוחות עצמו את זמן הייבוש האופטימלי על פי כמות וסוג הבגדים בכל מחזור כביסה ויבטיח את התוצאות הטובות ביותר בכל הפעלה.

שימו לב לכוכבית חשובה: הקיבולת של המייבש נמוכה יותר באופן בלתי נמנע מקיבולת תוף מכונת הכביסה, ככה שתצטרכו לקחת את זה בחשבון בעת השימוש במכשיר.

מכונות משולבות מייבש רבות מצוידות בקונדנסור (מעבה) מובנה המאפשר גמישות רבה יותר בבחירת מיקום המייבש ומאפשר להעמיד אותו בכל מקום מאוורר בלי לדאוג למציאת פתח אוורור זמין בקרבת מקום.

אילו מאפיינים חייבים להיות במכונת כביסה איכותית?

מכונת כביסה AEG צילום פנים של תוף נירוסטה עם חורים ומעט כביסה

לפניכם כמה תכונות חשובות שאינכם יכולים להתפשר עליהן כשאתם קונים מכונת כביסה חדשה.

יעילות אנרגטית

הדגמים השונים בשוק נבדלים זה מזה באופן משמעותי בצריכת החשמל שלהם, מכונת כביסה יכולה להיות אחת מזללניות החשמל הגדולות ביותר בבית שלכם ולכן חשוב ללכת על דגם כמה שיותר חסכוני ויעיל מבחינה אנרגטית.

תחפשו דגמים עם דירוג אנרגטי מקסימלי של A+++ כדי למנוע בזבוז מיותר של חשמל ולחסוך כמה שקלים טובים בחשבון החשמל שלכם.

תוכנית כביסה קרה

שטיפה קלה במים קרים בטמפרטורה 20 מעלות מקטינה את צריכת החשמל של המכונה ב-70% לעומת כביסה רגילה בטמפרטורה של 60 מעלות.

כדאי ללכת על דגם המציע תוכניות ניקוי בטמפרטורה נמוכה יותר לחיסכון בחשמל.

חיסכון בצריכת מים

מכונת כביסה אחראית ל-10% מצריכת המים השנתית של משק בית ממוצע, זה אומר שבחירת דגם יעיל וחסכוני מבחינת צריכת המים שלו, לא רק תחסוך לכם כסף רב, אלא גם תועיל לכדור הארץ.

לאיזה חסרונות כדאי לשים לב?

לפניכם כמה מאפיינים חשובים שנחשבים לחסרונות, דגמים שמגיע עם החסרונות האלה צריכים להישאר בחנות. כל דגם של מכונת כביסה AEG שנמצא בדירוג הזה, מתחשב בדיוק בחסרונות האלה ושומר עליכם מפניהם.

צריכת אנרגטית גבוהה

זה רעיון גרוע לבחור בדגם מיושן ולא יעיל מבחינה אנרגטית הזולל המון חשמל לחינם. אל תתנו לדירוג אנרגטי A להוליך אתכם שולל ואל תתפשרו על פחות מדירוג אנרגטי גבוה של A+++.

אם תבחרו בדגם כמה שיותר חסכוני בצריכת החשמל, גם הארנק שלכם וגם כדור הארץ יהיו אסירי תודה.

מכונת כביסה עם קיבולת גדולה מדי

תחשבו היטב על גודל התוף המתאים ביותר להרגלי וצרכי הכביסה שלכם. מכונת כביסה עובדת בצורה המלאה והיעילה ביותר כשאתם מנצלים בצורה יעילה את מלוא הקיבולת שלה.

חבל שתריצו מכונה חצי ריקה ותבזבזו מים וחשמל לחינם.

תוחלת חיים קצרה

43% מסך פליטת גזי החממה של מכונת הכביסה נוצרים במהלך תהליך הייצור שלה, השאר במהלך השימוש. כדי להפחית את פליטת הפחמן הדו-חמצני ולשפר את איכות הסביבה, תלכו על מכונת כביסה אמינה ועמידה שתשרת אתכם בנאמנות זמן רב.

תקפידו להחליף את מכונת הכביסה שלכם רק כשבאמת הגיע הזמן ואין לכם כל ברירה אחרת. עדיף להשקיע במכשיר איכותי שיחזיק מעמד כמה שנים טובות מאשר להחליף כמו גרביים כמה מכונות כביסה זולות ונחותות.

טביעת רגל פחמנית

צילום קדמי של סדין לבן נכנס אל תוך מכונה עם דלת זכוכית

על פי ההערכות השימוש במכונת כביסה ביתית מייצר לא פחות מ-51 ק"ג פחמן דו-חמצני בשנה (הנתונים מתייחסים ל-187 כביסות בטמפרטורה של 40 מעלות במכונת כביסה בעלת דירוג אנרגטי A).

מדובר בכמות זהה למדיח כלים, אבל יותר ממה שמייצר תנור גז. מייבש כביסה יגדיל את הנתון המדאיג הזה פי ארבעה ויפיק 159 ק"ג פחמן דו-חמצני מדי שנה במהלך 148 שימושים.

בגלל ההשפעות השליליות של השימוש במייבש כביסה על איכות הסביבה, מומלץ להימנע מהמכשיר המזהם וזולל החשמל הזה עד כמה שניתן. חבל כביסה או מתקן ייבוש הם תחליפים הרבה יותר טובים שאינם מזהמים כלל את הסביבה.

לייבוש טבעי של הבגדים באוויר הצח ובקרני השמש יש ערך מוסף: קרני השמש מחטאות את הבגדים והופכות את תהליך הייבוש לבריא יותר.

אם אין לכם הרבה מקום לתליית הכביסה שלכם או שאתם לא יודעים איך לייבש במהירות את הכביסה במהלך החורף הגשום והסוער, תקפידו לבדוק את ערכי יעילות הסחיטה של המכשיר. הנתון החשוב הזה המציין עד כמה יבשים יהיו הבגדים שתוציאו ממכונת הכביסה מופיע בתווית האנרגיה של המכשיר ונע בין A ל-G.

מהירות הסחיטה, רמת הרעש והרעידות

רוב המכונות המודרניות סוחטות את הבגדים לאחר סיום מחזור השטיפה כדי לסלק שאריות מים ורטיבות מבגדים ולהקל על הייבוש שלהם לאחר שתוציאו אותם מהמכונה.

מהירות סחיטה גבוהה יותר תהפוך את תהליך הייבוש לקצר ויעיל יותר, אבל יש לכך מחיר משמעותי: בגלל מהירות הסיבוב הגבוהה של התוף בעת הסחיטה, הפעלת המכונה תהיה רועשת יותר והיא תתחיל לרעוד ולטרטר כמו טרקטור כשהיא תגיע לקצה גבול היכולת שלה במהלך פעולת הסחיטה.

רמת הרעש שמפיקה מכונת הכביסה נמדדת בדציבלים. רוב הדגמים משמיעים רעש בעוצמה של Db 60-70 שזה דומה לרעש שמשמיע שואב אבק ממוצע.

את עוצמת התנודות והרעידות של מכונת הכביסה קשה יותר למדוד אבל באופן כללי, ככל שמהירות הסחיטה גבוהה יותר ככה המכונה תתחיל לרטוט ולקפוץ לכל עבר במהלך השימוש.

דגמים מתקדמים וחדישים יותר מצוידים בטכנולוגיות מיוחדות להפחתת הרעש והרעידות הנוצרות במהלך ההפעלה. מומלץ ללכת על מכונת כביסה העובדת בצורה כמה שיותר שקטה, יציבה ונטולת הפרעות.

קיבולת וגודל

תמונה של ידיים של גבר מכניסות שמיכה כחולה למכונת כביסה AEG

נפח התוף של מכונת הכביסה קובע את כמות הבגדים שתצליחו לדחוס לתוכה בהפעלה אחת. קיבולת התוף המציינת את משקל הכביסה נמדדת בק"ג.

חשוב להתאים את קיבולת המכונה להרגלי הכביסה ולגודל המשפחה שלכם. משפחה גדולה ומרובת ילדים צריכה לבחור במכונה מרווחת עם קיבולת נדיבה, בעוד שזוגות ורווקים המתגוררים לבד יפיקו את המירב ממכונת כביסה בעלת קיבולת קטנה יותר שתהיה חסכונית ויעילה יותר מבחינה אנרגטית.

נפח התוף

גודל התוף הוא שיקול מכריע שאסור לפספס בעת בחירת מכונת כביסה חדשה, הנתון החשוב הזה משפיע על הביצועים, היעילות ונוחות השימוש של המכונה.

איך להכריע מהו נפח התוף הנכון והמתאים עבורכם? אתם צריכים להתחשב בשיקולים הבאים שיעזרו לכם לקחת את ההחלטה הנכונה.

בתור כלל אצבע שינחה אתכם, מומלץ להתייחס לקיבולת של כל ק"ג בתור מקום לסט לבוש אחד (חלק עליון, תחתון והלבשה תחתונה).

תזכרו את כלל הברזל הבא: מכונות כביסה פועלות בשיא היעילות שלהן בקיבולת מלאה. זה אומר שמשפחות גדולות שמייצרות המון כביסה צריכות ללכת על מכונה בעלת קיבולת נדיבה וגדולה שתספיק לצרכים שלכם.

אם אתם מכבסים כמויות קטנות יותר ולעתים רחוקות, מכונת כביסה עם קיבולת מצומצמת יותר תהיה פתרון חסכוני ומשתלם יותר עבורכם.

נפח התוף של מכונות הכביסה בשוק נע בין 5 ל-16 ק"ג. תחשבו מראש על הקיבולת המתאימה והנוחה ביותר עבורכם.

יעילות אנרגטית

דירוג ליעילות אנרגטית ותווית יעילות צריכת מים מאפשרים לדרג את צריכת המים והחשמל של מכונות כביסה.

תווית יעילות צריכת מים (WELS) מתבססת על דירוג של אפס עד שישה כוכבים. ככל שמספר הכוכבים גבוה יותר, ככה מכונת הכביסה יעילה יותר מבחינת צריכת המים שלה.

דירוג Energy Star מציין את היעילות האנרגטית של דגם מסוים בסולם של בין 1 ל-10, בתווית תמצאו פירוט של צריכת האנרגיה ביחידות של קוט"ש במשך שנה והערכה של צריכת החשמל השנתית.

מכונת כביסה יעילה וחסכונית יותר מבחינה אנרגטית מגיעה עם תג מחיר גבוה יותר, אבל בטווח הארוך מדובר בהשקעה כדאית ומשתלמת שתחזיר את עצמה בקלות.

תפעול מכונת כביסה AEG

לוח הפיקוד והבקרה של מכונת הכביסה יכול להכיל מגוון רחב של פונקציות ולחצנים מסוגים שונים. חשוב שהדגם שבחרתם לעצמכם יהיה פשוט ונוח לתפעול.

כשאתם בוחנים את לוח הפיקוד של המכונה, תשימו לב לדגשים הבאים שיקלו על הבחירה שלכם:

מכונות כביסה בסיסיות ופשוטות מגיעות עם לוח פיקוד מכאני המורכב מכפתורי חוגה ולחצנים לתפעול המכשיר. לוח פיקוד מהסוג הזה הוא פשוט וידידותי לשימוש ויתאים למשתמש הממוצע.

לוח פיקוד דיגיטלי לא משפיע על הביצועים והתפקוד של מכונת הכביסה, אבל הוא מעניק מראה עתידני, מתוחכם ומלוטש יותר למכשיר. תוכלו לקבוע את הגדרות הכביסה המדויקות בצורה מהירה ויעילה יותר.

דגמים מתקדמים עם תצוגת LCD מאפשרים לכם לדעת מה קורה עם מכונת הכביסה שלכם בכל רגע נתון. מבט מהיר על המסך יגלה לכם את תוכנית הכביסה שהפעלתם, את התקדמות מחזור הכביסה ומאפיינים חשובים נוספים. ככה שתוכלו להיות עם היד על הדופק ולעקוב אחר פעולת המכשיר בסטייל ובנוחות מרבית.

תוכניות כביסה ייעודיות

בורר בחירה בין תוכניות וליד כפתורי הפעלה לפונקציות אחרות

מספר ומגוון תוכניות הכביסה המיוחדות במכונה יכול להבטיח התאמה טובה יותר לצרכים שלכם ולאפשר להגיע לתוצאה אופטימלית בכל הפעלה בלי שתצטרכו לשבור את הראש ולהתעסק עם הגדרות המכשיר. כל מכונת כביסה AEG מגיעה עם מגוון תוכניות שמתאימות לצרכים כמעט של כל אחד.

פונקציית שטיפה ידנית

מאפשרת לכם לכבס ביעילות כל פריט במכונה במקום שתצטרכו לקרצף אותו בעצמכם בכיור. מכונת הכביסה תחסוך לכם את כל העבודה הקשה והמלוכלכת ותספק תוצאות זהות לשטיפה ידנית.

באופן דומה, מכונת כביסה המציעה תוכנית מיוחדת לניקוי בגדי ספורט תנקה בצורה הטובה ביותר בגדים ספורטיביים הספוגים בזיעה שאתם נוהגים ללבוש בחוץ.

מכונות כביסה רבות מאפשרות לכוון את מהירות הסחיטה על פי הצרכים וההעדפות שלכם. דגמים עם מהירות סחיטה מרבית של 1,600 סיבובים לדקה תאפשר לקצר תהליכים ולהסיר עודפי מים ורטיבות מהבגדים שלכם.

חיסכון במים של מכונת כביסה AEG

בחורה עם ג'ינס יושבת על הרצפה עם סל כביסה בידיים

בעבר, מחזור כביסה אחד במכונת כביסה צורך כמות מים זהה למה שאדם ממוצע מבזבז במשך יום שלם שזה עד ל-150 ליטר!

החדשות הטובות הן שהמצב השתנה לטובה באופן משמעותי והדגמים הנוכחיים הפכו לחסכוניים ויעילים יותר מאי פעם.

למרות ההתקדמות בתחום הזה, מכונת הכביסה עדיין גוזלת 10% מתצרוכת המים של משק בית ממוצע שהוא הגורם השלישי בגודלו לצריכת המים לאחר המקלחת ושטיפת האסלה.

צריכת המים של המכונה משתנה באופן משמעותי מדגם לדגם. לאחר התאמת כמות המים הנדרשת לכמות הבגדים במחזור הכביסה, מכונת הכביסה היעילה והחסכונית ביותר בצריכת המים שלה משתמשת בערך ב-6 ליטר מים לכל ק"ג כביסה, והדגם הבזבזני ביותר יצרוך לא פחות מ-14 ליטר מים.

כביסה במלוא הקיבולת של המכונה מספקת את יעילות צריכת המים הגבוהה ביותר. כמויות המים הנדרשות להפעלת המכונה תלויות גם בתוכנית הכביסה שהגדרתם. לדוגמה, תוכניות כביסה ייעודיות לבגדים סינתטיים צורכות 50% יותר מים בהשוואה לתוכניות עדינות יותר לבגדי כותנה.

למרבה הצער, דגמים חסכוניים בחשמל בדרך כלל צורכים כמויות גדולות יותר של מים. איך לבדוק מראש כמה מים אמורה לצרוך מכונת הכביסה שאתם שוקלים לקנות? הנתון הזה מפורט בתווית האנרגיה שתמצאו בכל דגם הנמכר בשוק.

אל תשכחו לבדוק את המאפיין החשוב הזה לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי והולכים על מכשיר מסוים.

החומר שממנו עשוי הדוד והתוף

חומר הגלם שממנו עשויים התוף והדוד יכול להשפיע על אורך החיים והביצועים של מכונת הכביסה. כשבוחנים את החומר שממנו מיוצר תוף המכונה הסוגים הנפוצים ביותר בשוק הם פלדה בציפוי פורצלן, פלסטיק ונירוסטה הידועה גם בשם פלדת אל-חלד.

בואו נכיר מקרוב את כל אחד מהסוגים האלה:

דוד עם ציפוי פורצלן

עושים את העבודה, אבל הם נוטים להיסדק ולהתפורר עם הזמן, התכונה הבעייתית הזאת עלולה להאיץ את הבלאי והשחיקה של המכונה ולקצר את תוחלת החיים שלה.

דוד פלסטיק

בעלי תוחלת חיים ארוכה יותר מדודי פורצלן בגלל הקשיחות והעמידות המוגברת שלהם. הם אמורים להחזיק מעמד לאורך תקופת השימוש במכונה ולא תצטרכו לשבור את הראש על רכישת חלקים חלופיים.

תוף נירוסטה

נחשבים לטובים ביותר מבחינת הביצועים שלהם, הם מספקים שילוב מנצח של עמידות מוגברת וחסינות בפני שחיקה וטיפול עדין בבגדים.

דירוג אנרגטי של מכונת כביסה AEG

נערה מאופרת עם נעלי בית ורודות מחייכת ועושה כביסה

דירוג אנרגטי מעיד על היעילות והחסכוניות של המכונה וקובע כמה חשמל היא הולכת לבזבז. בעבר, רמת צריכת החשמל הייתה מצוינת בדרגות של A שהיא היעילות האנרגטית הגבוהה ביותר, ל-G שהיא דרגת היעילות הנמוכה ביותר.

בעקבות השיפור המתמיד בתחום הזה וההנחיות החדשות של האיחוד האירופי, סולם ההערכה ליעילות האנרגטית נע כיום בין דירוג A לדירוג A+++ שמייצג חיסכון מירבי בחשמל. נכון שכל הפלוסים האלה יכולים להיות מבלבלים, אבל העיקרון נשאר זהה.

למעלה ממחצית מכונות הכביסה הנמכרות מדי שנה יכולות להתגאות בדירוג אנרגטי מקסימלי של A+++, בעוד ש-21% מהמכשירים מחזיקים בדירוג אנרגטי A++.

למרות החשיבות של הדירוג האנרגטי, צריך לקחת אותו בערבון מוגבל ותבינו שהוא אינו תמיד מבטיח חיסכון עצום בחשמל, הפער בצריכת החשמל בפועל בין דרגות היעילות האנרגטית השונות אינו משמעותי וגדול כל כך כפי שנראה במבט ראשוני.

דגם ממוצע בעל דירוג אנרגטי A++ הנמכר בשנת 2015 צרך בסך הכול 1 קוט"ש פחות של חשמל לעומת מכשיר ממוצע בעל דירוג אנרגטי A+ הנמכר באותה השנה.

למרות שכל היצרנים המובילים לא מפסיקים לנופף בדירוג האנרגטי של המוצר, חשוב שלא תסתפקו רק בנתון היבש הזה, אלא גם תבחנו את כמות החשמל הממשית שהמכונה צורכת.

מעבר לדירוג האנרגטי עצמו, חשוב שתבדקו גם את נתוני צריכת האנרגיה בפועל של המכונה המצוינים בקוט"ש. מדובר במדד הטוב והאמין ביותר ליעילות האנרגטית הממשית של המכשיר.

תוכלו למצוא בקלות את הנתונים החשובים האלה בתווית האנרגיה של המוצר, היא מפרטת את צריכת המים השנתית של המכונה, הקיבולת, דירוג יעילות הסחיטה שלה בדרגות A עד G, ורמת פליטת הרעש בזמן הפעלה בקיבולת חלקית ומלאה.

חשוב להימנע מרכישת מכונת כביסה בזבזנית שתנפח את חשבונות המים והחשמל שלכם בקצב שיא.

מאפיינים נוספים שצריך לשים אליהם לב

מכונות הכביסה שתמצאו כיום בשוק מגיעות עם מגוון עצום של פונקציות מתקדמות ופיצ’רים מיוחדים שאמורים לספק ביצועים משופרים ולעשות לכם חיים קלים.

כדי שלא תלכו לאיבוד בין כל השמות המפוצצים והגימיקים השיווקיים האלה, לפניכם שלושה מאפיינים חשובים שצריך לחפש במכונת כביסה איכותית:

חיישנים מתקדמים

מחשבים את כמות הבגדים בכל מחזור כביסה ורמת הלכלוך שלהם ומתאימה באופן אוטומטי את ההגדרות האופטימליות לניקוי היעיל, היסודי והחסכוני ביותר.

חלק מהדגמים אפילו מגיעים עם מערכת חכמה לוויסות מינון נוזל הכביסה המתאים ביותר לכל מחזור כביסה.

מכונות הכביסה המשוכללות ביותר מגיעות עם מערכת מיוחדת לניטור התפקוד והביצועים של המכונה, היא תאבחן בכוחות עצמה תקלות במכשיר ותתריע על כל בעיה שדורשת את תשומת ליבכם.

דגמים עם טיימר להפעלה מושהית מאפשרים לתזמן את הכביסה לשעות הלילה כדי להגביר את היעילות האנרגטית והחיסכון בחשמל.

רק תקפידו לבחור במכונה שקטה שלא תפריע לכם ולבני המשפחה שלכם לישון.

מכונת כביסה AEG: שאלות ותשובות

נערה עם שיער בלונדיני מחזיקה בגדים נקיים במבט של שאלה

איזו כמות בגדים מייצג כל ק"ג בקיבולת של מכונת הכביסה?

ק"ג אחד בקיבולת של מכונת הכביסה שווה ערך לסט מלא אחד של בגדים שאתם צריכים לובשים שכולל חלק עליון, מכנסי ג’ינס, תחתונים וגרביים.

זה אומר שמכונה עם נפח תוף של 8 ק"ג יכולה להכיל 8 "תלבושות מלאות" כאלה.

כמה רעש משמיעה מכונת כביסה ממוצעת?

מכונת כביסה מייצרת בדרך כלל רעש בעוצמה של 50-60 דציבלים בעת ההפעלה שלה, לא מדובר ברעש חריג ובלתי נסבל שעלול להפריע לכם.

מהו היתרון של מהירות סחיטה גבוהה יותר?

מהירות סחיטה גבוהה יותר מאפשרת למכונת הכביסה להסיר בצורה מהירה ויעילה יותר את שאריות ועודפי המים מהבגדים המכובסים, מה שאומר שהם לא יצאו רטובים וספוגים במים בסוף מחזור הכביסה ותוכלו לייבש אותם בקלות.

מה זאת מערכת בקרה לזיהוי חוסר איזון?

מערכת איזון אוטומטית עוזרת לוודא שהבגדים מפוזרים בצורה אחידה ושווה בתוך התוף ואינם ממוקדים באזור אחד.

הפיצ’ר הזה מבטיח יציבות מוגברת בעת תהליך הסחיטה ומונע רעידות ותנודות לא רצויות בעת הפעלת המכונה.

כמה מהר צונחים מחירי הדגמים החדשים של מכונות הכביסה של AEG לאחר שהם יוצאים לשוק?

המחיר של רוב מכונות הכביסה החדישות היוצאות לשוק נוטה לרדת ב-2% במהלך 6 החודשים הראשונים לאחר ההשקה שלהם, אבל המחיר של הדגמים החדשים מבית AEG בדרך כלל יורד בצורה תלולה ומהירה יותר.

תג המחיר של מכונות כביסה AEG חדשות בדרך כלל צונח ב-6% במהלך 6 החודשים הראשונים לאחר ההשקה הראשונית שלהן בשוק.

כמה זמן מחזיקה בממוצע מכונת כביסה?

על פי האגודה לסחר במכשירי חשמל ביתיים (WTA), תוחלת החיים הממוצעת של מכונת כביסה נעה בין מעט פחות מ-7 שנים ליותר מעשר שנים. כמובן שזה מתייחס רק למכונות איכותיות ואמינות המיוצרות בסטנדרטים גבוהים.

בשוק קיימות גם המון מכונות כביסה נחותות וזולות שיחזיקו מעמד שנים ספורות ויעשו לכם המון בעיות, כדי להאריך את תוחלת החיים של מכונת הכביסה שלכם ולהוציא ממנה את המירב, אתם צריכים לבחור בחוכמה את הדגם המתאים ביותר לצרכים ולהרגלי השימוש שלכם ולשמור עליו כמו שצריך.

איך לנקות מכונת כביסה המדיפה ריח לא נעים?

זה אף פעם לא נעים להוציא כביסה מסריחה מהמכונה שלכם, כדי למנוע היווצרות ריח רע במכונה ולשמור עליה מבריקה ומצוחצחת, חשוב שתקפידו על התחזוקה השוטפת והניקוי התקופתי שלה.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מריח רע במכונת הכביסה היא למנוע את הבעיה הזאת מראש, פעם בחודש אתם צריכים להפעיל את המכונה ריקה בתוכנית כביסה במים חמים.

אם הבחנתם בלכלוך שהתחיל להצטבר על אטם דלת המכונה, ניגוב מהיר בעזרת מטלית לחה יפתור את הבעיה ויעזור למנוע התפתחות עובש שיעשה רע לכביסה שלכם ויפגע ביעילות הניקוי של המכונה.

אל תשכחו לנקות ביסודיות גם את תא נוזל הכביסה. כל מה שצריך לעשות זה להסיר את התא הייעודי לחומרי הניקוי, ולנגב היטב.

אחרון חביב זה הפילטר, מדובר בעוד אזור אסטרטגי במכונה שאתם צריכים להקפיד לנקות. החלק הזה בדרך כלל ממוקם בחלק הימני התחתון בחזית המכונה. אתם צריכים לנקז את עודפי המים בעזרת הצינורית ולהניח מגבת שתספוג את המים שעלולים להישפך החוצה.

בקטע הזה ממש לא כדאי להתעצל ולעגל פינות. הדבר האחרון שאתם רוצים זה להתמודד עם מכונת כביסה מלוכלכת ומעופשת שגורמת לכביסה שלכם להסריח.

מהי עלות הפעלת מכונת כביסה?

עלות השימוש נקבעת בעיקרון על ידי כמות המים והחשמל שהיא צורכת. מכונה בעלת קיבולת גדולה תבזבז יותר מים וחשמל וההפעלה שלה תהיה יקרה יותר.

אילו מאפיינים חשובים צריכים להיות במכונת כביסה איכותית?

קיימים המון גורמים שצריך להתמקד בהם כשאתם מחפשים מכונת כביסה איכותית שתענה על הצרכים שלכם, החשובים ביותר הם צריכת חשמל חסכונית, מהירות סחיטה יעילה וקיבולת המתאימה לגודל המשפחה ולהרגלי הכביסה שלכם.

דגם עם נפח תוף קטן מדי שלא מסוגל להכיל את כל ערמות הכביסה שלכם ידרוש מכם להפעיל את המכונה לעתים קרובות יותר ולהריץ אותה מסביב לשעון, מה שינפח את חשבון המים והחשמל שלכם ויעשה לכם חור גדול בכיס.

גם מכונת ענקית עם קיבולת גדולה ומוגזמת מדי עבורכם תגרום לבזבוז מיותר של אנרגיה כי תפעילו מכונה חצי ריקה.

בשורה התחתונה, אתם צריכים לוודא שמכונת הכביסה שאתם שוקלים לקנות מגיעה עם מהירות סחיטה סבירה ומציעה את הקיבולת המתאימה והנוחה עבורכם. זה כל הסיפור.

השורה התחתונה

אישה עם חולצה בורדו ממלאה מכונה עם פתח חזית

מחפשים מכונת כביסה AEG אמינה, איכותית ויעילה? הדגמים המעולים של המותג יספקו תמורה מלאה לכסף שלכם ולא יאכזבו אתכם ברגע האמת.

הדגמים החדשניים של החברה הפכו לחוד החנית בתחום בזכות רשימה ארוכה של פיתוחים פורצי דרך. הדגמים האיכותיים של המותג הידוע יכולים להתגאות במגוון רחב של פיצ’רים ייחודיים ויוצאי דופן כמו טכנולוגיית לריכוך מים, טכנולוגיה להקצפה אחידה ויעילה יותר של חומרי הניקוי במכונה ופונקציה לניקוי באדים ולמניעת קמטים.

השילוב בין המאפיינים המתוחכמים האלה מבטיח ניקוי אופטימלי, ביצועים משופרים ועבודה חסכונית ויעילה יותר.

המותג מציע מבחר עצום של מכונות כביסה מובנות ויחידות העומדות בצורה עצמאית ככה שכל אחד יוכל למצוא בקלות את האחת והיחידה שתקלע לצרכים ולהעדפות שלכם.

אין לנו ספק שמדריך הקנייה המקיף והמפורט הזה יעזור לכם לבחור מכונת כביסה AEG בצורה המושלמת בשבילכם.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן