אוזניות ספורט מומלצות: 4 דגמים מובילים לשנת 2024 [מדריך קנייה מקיף]

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

אוזניות הפכו לפריט חובה עבור כל מתאמן וחובב ספורט שרוצה ליהנות מהמוסיקה האהובה עליו בזמן האימון. מוסיקה קצבית משדרגת כל אימון והופכת את הפעילות הספורטיבית שלכם לחוויה כיפית ומהנה שתעשו עם חיוך.

למה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לרוץ, לרכוב או להתאמן לצלילי השירים האהובים עליהם? כי מוסיקה טובה זאת זריקת מרץ מעולה שממלאת אותנו בהמון אנרגיות ומצב רוח חיובי, עושה לנו חשק לקום מהספה ולהניע את הגוף ודוחפת אותנו להמשיך בכל הכוח ולתת את המקסימום מעצמנו בכל אימון.

ממהרים? הנה 3 האוזניות המובילות:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
Creative Outlier GOLD
Creative Outlier
עיצוב וטכנולוגיה מהפכניים
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אוזניות ייחודיות ופורצות דרך המציעות עיצוב חדשני ומהפכני. בשילוב עם קייס הטעינה הנלווה, הן יחזיקו לכם זמן כולל מדהים של עד 39 שעות הפעלה רצופה.
יתרונות
קלות משקל
זמן פעולה ארוך
עמידות בפני מים וזיעה
איכותיות
חסרונות
זמן טעינה ארוך
תמורה מעולה למחיר
SONY WF-1000XM5S
SONY WF-1000XM5S
עמידות אידיאלית בכל מצב
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אם אתם רוצים ליהנות מאוזניות ספורט פתוחות איכותיות, כדאי שתשימו לב לדגם הזה שמספק תמורה מעולה למחיר.
יתרונות
עמידות מוחלטת לנוזלים
עיצוב אלגנטי
אפשרות לביטול רעשי סביבה.
חסרונות
לא זולות
במקום השלישי
אוזניות ספורט TW-E3A
YAMAHA TW-E3A
איכות מדהימה
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
האוזניות המעולות האלה הן השותף המושלם לכל אימון כושר. תוכלו להשתמש בהן ללא דאגות כשאתם מזיעים בחדר הכושר או רצים במזג אוויר גשום.
יתרונות
עיצוב ייחודי
אפליקציה ייעודית
עמידות למים ונוזלים
חסרונות
באסים לא מלאים מספיק

הבעיה היא שאוזניות רגילות שיגבילו את התנועה שלכם, יחליקו כל דקה ויפריעו לכם להתרכז באימון שלכם ממש לא יספקו את הסחורה. אתם צריכים לבחור בחוכמה באוזניות ספורט איכותיות ועמידות שישבו בצורה בטוחה ויציבה על האוזן ולא יעשו לכם בעיות במהלך האימון.

למרות שהשוק מוצף באינסוף דגמים בכל סוג, עיצוב ומפרט שניתן להעלות על הדעת, רק חלק קטן מהן יתמודדו בצורה חלקה ויעילה עם פעילות ספורטיבית מאומצת.

מציאת דגם שיעשה את העבודה ויעמוד בציפיות שלכם יכולה להפוך לאתגר רציני ולכאב ראש לא קטן. כדי לעשות לכם חיים קלים ולעזור לכם לבחור את אוזניות הספורט המושלמות עבורכם במינימום זמן ומאמץ, עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ובחרנו את הדגמים האיכותיים והנוחים ביותר שיענו בצורה מושלמת על הצרכים של ספורטאים וחובבי כושר ויהפכו לידידות הטובות והנאמנות ביותר שלכם בכל אימון.

אז לאחר שהתחממנו כמו שצריך, הגיע הזמן לצאת לדרך ולהכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

4 אוזניות ספורט הכי טובות לשנת 2024

1

Creative Outlier GOLD

עיצוב חדשני וטכנולוגיה מהפכנית
הבחירה שלנו
אוזניות ייחודיות ופורצות דרך מבית Creative. זוכות פרס CES על טכנולוגיית Super X-FI ומציעות עיצוב חדשני ומהפכני. בשילוב עם קייס הטעינה הנלווה, הן יחזיקו לכם זמן כולל מדהים של עד 39 שעות הפעלה רצופה.
יתרונות
  • זמן פעולה ארוך מהרגיל ללא צורך בטעינה
  • קישוריות Bluetooth לחיבור נוח ומהיר עם כל מכשיר
  • איכות בנייה מצוינת ועמידות בפני מים וזיעה
  • קלות משקל ולא יכבידו עליכם
חסרונות
  • זמן טעינה ארוך של 14 שעות

הן קלילות ויושבות בבטחה ובנוחות ולמרות שבכלל לא תרגישו אותן בזמן האימון, הן נשמעות נהדר ומספקות סאונד איכותי.

ההיבט המסקרן והמגניב ביותר בהן היא טכנולוגיית השמע יוצאת הדופן שלהן. הן יושבות על עצמות הלחיים ומעבירות את הסאונד ישירות לאוזן הפנימית בלי לנתק אתכם מהסביבה. זה אומר שתוכלו להאזין בצורה נוחה ובטוחה למוזיקה שלכם ולהישאר מודעים ומחוברים למה שמתרחש סביבכם בכל רגע נתון.

הן מצוידות בדרייבר דיאפרגמטי ו-Bluetooth 5.0 עם שמע aptX ו- AAC לשכפול שמע מאוזן היטב. זה אולי נשמע כמו סינית בשביל חלק מכם, אבל כשתשמעו על מה אני מדבר, תבינו בעצמכם. אתם הולכים ליהנות.

מדובר בדגם עמיד בפני מים וזיעה, ככה שתוכלו להזיע כמה שבא לכם באימון כושר מאומץ בלי לאכול סרטים שהן יתקלקלו. הוא לא מפחד מזיעה ונתזי מים, מה שמאפשר לכם להתאמן בראש שקט. רק כוכבית אחת חשובה שאתם צריכים לקחת בחשבון: זהו דגם שעמיד בפני מים ולא אטום לגמרי למים. לכן זה לא רעיון חכם ללבוש אותן זמן רב בגשם כבד.

הדגם הזה לא מגיע עם מיליון כפתורים מבלבלים ומיותרים, אבל תמצאו את כל לחצני התפעול הבסיסיים וההכרחיים ואפילו תקבלו כפתור רב שימושי למענה מהיר לשיחות כשאתם נמצאים בדרכים ותוך כדי תנועה. מיקרופון כפול עם מנגנון ביטול רעשים מתקדם יאפשר לכם לנהל שיחות צלולות ונקיות ללא הפרעות ושיבושים גם בסביבה רועשת.

אז נכון שהאוזניות האלה לא מספקות סאונד נקי ומדויק ברמת סטודיו, אבל זה בכלל לא הייעוד שלהן. הן פותחו במיוחד לפעילויות כושר והן מתמודדות עם הצורך הספציפי הזה על הצד הטוב ביותר.

הקלף המנצח שלהן זאת האפשרות להישאר מחוברים וערים לסביבה בזמן שאתם מאזינים למוסיקה המועדפת עליכם. דגמים סטנדרטיים שמנתקים ומבודדים אתכם מהעולם החיצוני עלולים לסכן אתכם במהלך פעילויות כמו ריצה או רכיבה על אופניים.

הנתונים המטורפים ביותר בדגם הזה, הם זמן הטעינה המשוגע שייקח לכם 14 שעות בכל טעינה אבל זה כזה שווה את זה.
ביחד עם קייס הטעינה, תקבלו את אחד הביצועים הטובים בשוק ובאופן יחסי יתרון על הביצועים של מרבית המתחרים עם זמן פעולה רצוף של עד 39 שעות.

השורה התחתונה
מדובר באוזניות שמצטיינות בכל היבט ומתאימות כמו כפפה ליד לכל אדם פעיל וספורטיבי. הן בנויות היטב ומספקות חווית האזנה נוחה ובטוחה במיוחד ללא ניתוק מהסביבה. תג המחיר שלהן ממוצע והן מצוינות ושוות כל שקל.
2

SONY WF-1000XM5S

עמידות אידיאלית בכל מצב
עמידות מושלמת למים וזיעה
אם אתם רוצים ליהנות מאוזניות ספורט "פתוחות" איכותיות בלי לפשוט את הרגל ולרוקן את הארנק, כדאי שתשימו לב לדגם הזה שמספק תמורה מעולה לכסף שלכם.
יתרונות
  • הסוללה מספיקה ל-9 שעות של האזנה רצופה
  • עמידות מוחלטת לנוזלים
  • עיצוב יפה לעין ועמידות משופרת
  • אפשרות לביטול רעשי רקע וסביבה
חסרונות
  • תג מחיר מעט יקר

נציג של מותג SONY המוכר שהרוויח מקום של כבוד ברשימה המובחרת שלנו.

העיצוב ואיכות ההרכבה של הדגם הזה אינם נופלים מאוזניות "הולכת עצם" איכותיות אחרות. למרות שהן שוקלות יותר מדגם Trekz Air, זה לא מפחית מהנוחות המדהימה שלהן ופשוט תענוג ללבוש אותן במהלך האימון. הן יחזיקו לכם עד עד 8 שעות של האזנה רצופה, ככה שלא תצטרכו לדאוג להטעין אותם כל יום-יומיים אם אתם משתמשים בהן רק למטרת אימונים.

מעבר להאזנה לשירים האהובים עליכם, המיקרופון הכפול המובנה מסנן ביעילות רעשי רקע מהסביבה ומאפשר לכם לקיים שיחת טלפון ברורה ונקייה מרעשים חיצוניים.

אחת התכונות שהכי אהבתי בהן, זה שהן עמידות לחלוטין לנוזלים. עם דירוג עמידות של IPX4, שום דבר לא יעצור אותן. זיעה ואבק לא יזיזו לאוזניות העמידות במים האלה – או לאימון שלך. תוכלו אפילו לשטוף אותם לאחר אימון קשה או סתם לצורך היגיינה בסיסית פעם בכמה ימים.

השורה התחתונה
שילוב מנצח של איכות שמע גבוהה ועיצוב אטרקטיבי. מצפה לכם חוויה יוצאת דופן שתפתיע ותרשים אתכם לטובה. הדבר היחיד שתתחרטו עליו הוא שלא קניתם אותם קודם. עמידות מושלמת למים וזיעה יאפשרו לכם לשמור על אוזניות (ואוזניים) נקיות מכיוון שתוכלו ממש לשטוף אותן במים בכל רגע שתרצו. לזה אני קורא שקט.
3

YAMAHA TW-E3A

מחיר מדהים לצד איכות מדהימה
תמורה מעולה למחיר
האוזניות המעולות האלה הן השותף המושלם לכל אימון כושר ופעילות ספורטיבית. הן עמידות בפני מים וזיעה, מה שאומר שתוכלו להשתמש בהן ללא דאגות כשאתם מזיעים בחדר הכושר או רצים במזג אוויר גשום.
יתרונות
  • עיצוב ייחודי לנוחות וגמישות שימוש מירבית
  • מגיעות עם אפליקציה ייעודית לסמארטפון
  • עיצוב אטרקטיבי עם שילוב צבעים מנצח
  • עמידות למים בתקן IPX5
חסרונות
  • היה נחמד לקבל סאונד עוצמתי ובסים נועזים וכבדים יותר

מדובר בדגם דקיק וקומפקטי שלא יכביד עליכם ובקושי תרגישו אותו במהלך האימון. עמידות למים ונוזלים בתקן IPX5 ימנעו תקלות מיותרות בזמן אימון או אפילו בזמן ריצה בגשם. תוכלו להיות בטוחים שגם האוזניות נשארות מוגנות בזמן פעילות אינטסיבית.

על גוף המכשיר תמצאו כפתורי תפעול למעבר בין שירים, הגברת והנמכת הווליום ואפילו לחצן מיוחד להפעלת סירי או גוגל שיצייתו לפקודות הקוליות שלכם.

מה עם איכות השמע? הן מספקות סאונד מעולה כראוי לחברת ימאהה. במחיר האטרקטיבי שניתן להשיג אותן תוכלו להתגאות ברכישה שלכם ביחס לכמה שילמתם ומה קיבלתם בתמורה. פשוט תענוג.

בנוסף, תוכלו להאזין למוסיקה האהובה עליכם ובמקביל לשמוע מה שמתרחש מסביב, כדי לשמור על בטיחות מקסימלית. זה לא דגם שמתאים לאודיופילים מושבעים שמחפשים סאונד מושלם ואיכות שמע ללא רבב, אבל ישדרגו כל אימון כושר וישתלבו היטב באורח חיים ספורטיבי. גם הקישוריות האלחוטית שלהן עובדת בצורה חלקה, יעילה ונטולת תקלות.

גם חיי הסוללה שלהן לא מאכזבת, טעינה מלאה מספיקה עד 6 שעות רצופות של מוסיקה איכותית וכמובן שתוכלו להטעין אותן עוד 3 פעמים עד טעינה מלאה באמצעות כיסוי הטעינה. תוכלו ליהנות מעד 24 שעות שימוש מטעינה אחת דרך החשמל לשעתיים בלבד.

השורה התחתונה
אם אתם אוהבים סאונד עוצמתי ואיכותי, תסתדרו איתן נפלא. גולת הכותרת של הדגם הזה הוא העיצוב הגמיש והקליל שמבטיח נוחות שימוש מירבית. עמידות במים ובזיעה בתקן IPX5 הופכת אותן לבחירה מצוינת עבור כל סוג של פעילות ספורטיבית.
4

Bose Sport Earbuds

החלום של כל מתאמן
הדגם הכי פופולרי
למותג Bose יש המון מה להציע. זה החלום הרטוב של כל מתאמן וחובב ספורט. מדובר בדגם נטול חוטים לחלוטין, בלי טריקים ושטיקים עם עיצוב עמיד במים בתקן IPX4. הן פותחו במיוחד לאימוני כושר ופעילויות ספורטיביות ומתמודדות עם התפקיד שלהן על הצד הטוב ביותר.
יתרונות
  • הגנה מפני מים וזיעה ברמת אטימות IPX4
  • קייס טעינה שמספק זמן שימוש של 10 שעות
  • פיצ’ר מגניב לאיתור מיקום יציל את המצב אם איבדתן אותן
  • ללא חוטים (Truly Wireless)
חסרונות
  • חיבור לא יציב שמתנתק לפעמים

מותג Bose הפך לשם נרדף לאוזניות איכותיות ואמינות. לאורך השנים, החברה המצליחה והמוערכת הזאת בנתה לעצמה מוניטין ללא רבב וסחפה קהל עצום של מעריצים נאמנים (גם אנחנו נמנים איתם).

בקו המוצרים הרחב והמגוון של המותג המוביל אפשר למצוא כמה מהדגמים האיכותיים והטובים ביותר בשוק. החל מדגם Bose QC 35 שנחשב לאחד הדגמים האלחוטיים הטובים ביותר שאפשר למצוא כיום ועד לדגם הכפתור הפופולרי QC20 שמגיע עם אחת מטכנולוגיות ביטול הרעשים המשוכללות והיעילות ביותר שיש, אין ספק ש-Bose יודעת דבר או שניים לגבי אוזניות מעולות.

הן נטולות חוטים לחלוטין (True Wireless), מה שאומר שלא תצטרכו להתעסק עם קשתות וחוטים מסורבלים שיפריעו לכם במהלך האימון. מדובר בדגם כפתור שיושב ישירות בתוך האוזן בעזרת קצוות סיליקון שיושבות היטב באוזן ולא יזוזו ממקומן בריצה ממושכת או באימון מאומץ. ההתאמה המושלמת לאוזן והיציבות הגבוהה שלהן לא מגיעות על חשבון נוחות השימוש בהן.

כיסוי הטעינה המצורף מאפשר לטעון את שתי אוזניות הכפתור במקביל ולחסוך לכם זמן יקר. טעינה מלאה מספקת זמן שימוש מכובד של 10 שעות. הקופסה הקשיחה הזאת לא רק טוענת אותן, אלא גם מאחסנת אותן בצורה בטוחה ומגנה עליהן מנזקים, חבטות ונפילות.

אי אפשר לבוא בטענות לאיכות הבנייה ולעיצוב שלהן שעומדות בציפיות הגבוהות ממותג Bose. הן עשויות מפלסטיק איכותי וקשיח עם הלוגו של Bose מתנוסס עליו.

ווי האוזן וקצוות הסיליקון מקבעים אותן בנוחות בתוך האוזן ושומרים עליהן במקום לאורך כל האימון. גוף האוזניות עומד בתקן IPX4 לעמידות במים, מה שאומר שזיעה ונתזי מים בכלל לא מזיזים להן. חשוב להבהיר שהן רק עמידות ולא אטומות לגמרי במים. יש הבדל חשוב בין שני המונחים המבלבלים האלה שאנשים רבים לא מצליחים לתפוס. אם תשפריצו מעט מים עליהן, שום דבר נורא לא יקרה להן. אבל זה רעיון גרוע לשחות איתן בים או בבריכה.

השורה התחתונה
הקלף המנצח שגורם להן לבלוט בנוף ולהתעלות על שאר המתחרות זאת טכנולוגיית "ללא חוטים" (Truly Wireless) שהפכה לטרנד הלוהט והמדובר ביותר בעולם הסאונד. תוכלו לשכוח מחוטים מעצבנים שיסתבכו ויתפתלו על הראש והצוואר שלכם, יגבילו את טווח התנועה שלכם ויפריעו לכם באימון. אתם יכולים להיות בטוחים שהן יספקו תמורה מלאה לכסף שלכם ויעזרו לכם להפיק את המירב מכל אימון.

מדריך קנייה: איך לבחור אוזניות ספורט?

בחירת אוזניות ספורט טובות אינה שונה בהרבה מבחירת אוזניות רגילות, למעט כמה פרמטרים ומאפיינים ספציפיים שחשוב לקחת בחשבון ולשים אליהם לב. דגמים המיועדים לפעילות גופנית ולאימוני כושר חייבות להיות אלחוטיות. כבלים מסורבלים יאמללו את חייכם במהלך אימון מאומץ ויהפכו את הריצה שלכם לסיוט אמיתי.

ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת כדי לצאת גדולים ברכישת הדגם הבא שלכם.

מי זקוק לאוזניות ספורט?

אז נכון שאנשים ספורטיביים שמבלים זמן רב בחדר הכושר יכולים להסתדר בלעדיהן, אבל אין ספק שהן יכולות להיות תוספת מועילה ושימושית במיוחד למשטר האימונים שלכם. במקום לאכול חצץ עם דגם שלא מתאים לפעילות ספורטיבית שיהפוך את האימון שלכם לחוויה מסורבלת ומעיקה, עדיף שתעשו לעצמכם חיים קלים ותשקיעו בדגם ייעודי לאימונים.

דגמים מהסוג הזה לא מגיעים עם טכנולוגיות חדשניות לשיפור עוצמת, איכות ועומק הסאונד, אבל הן מספקים מענה לצרכים הספציפיים והייחודיים של ספורטאים ומתאמנים. דגמים המיועדים לפעילות ספורטיבית בדרך כלל עמידים בפני מים וזיעה, יושבים בצורה טובה ויציבה יותר על האוזניים בהשוואה לדגמים סטנדרטיים ולא יחליקו מהמקום בעת פעילות ספורט אינטנסיבית.

בנוסף, הן די קלילות וקומפקטיות כדי לא להפריע לכם במהלך האימון. דגמים רגילים בדרך כלל מגיעים עם חוטים מסורבלים שלא ממש מתאימים לריצה או לפעילות גופנית מאומצת.

החוטים המציקים והמפותלים עלולים להיקרע במהלך האימון או במקרה גרוע יותר להסתבך בין הרגליים שלכם ולגרום לכם למעוד וליפול. למרבה המזל, עומדים לרשותכם דגמי כפתור ללא חוטים או דגמים בעיצוב "אוזן פתוחה" עם קשת צוואר שישתלבו בצורה מושלמת בריצות או באימוני הכושר שלכם.

מהם ההבדלים בין אוזניות ספורט לאוזניות רגילות?

אישה בזמן אימון במנוחה נשענת על גדר

ההבדל הבולט והמשמעותי ביותר בין הדגמים הרגילים לדגמים המיועדים לספורט זאת רמת ההתאמה לאוזן. דגמים שמיועדים לאימון יושבים על האוזן בצורה הדוקה ויציבה בלי להשתחרר וליפול במהלך האימון. בנוסף, הם הרבה יותר קשיחים ועמידים בהשוואה לדגמים הרגילים.

דגמי ספורט בדרך כלל מגיעים עם רמת אטימות מסוימת למים ולזיעה. נכון שגם חלק קטן מההדגמים הרגילים עמידים בפני מים וזיעה, אבל התכונה הזאת מאפיינת בעיקר את דגמי הספורט. היבט אחד שבהן אוזניות רגילות מתעלות על אוזניות ספורט אלה חיי הסוללה. זמן השימוש הממוצע של דגמי ספורט עומד על 6 שעות בלבד, שזה נתון די נמוך לעומת דגמים רגילים שלא מיועדים לאימון, שמסוגלים להחזיק מעמד במשך זמן הרבה יותר ארוך.

אם החלטתם לקחת אוזניות חוטיות רגילות לחדר הכושר, תוודאו שהן עמידות בפני מים. הדבר האחרון שאתם רוצים זה שכמה טיפות זיעה או נתזי מים יגרמו להן להתקלקל.

"על האוזן", "בתוך האוזן" או "מעל האוזן" – השוואה בין הסוגים שונים

תפתחו טוב טוב את האוזניים, כי אנחנו עמדים לעשות סדר בין הסוגים העיקריים שתמצאו בשוק ולהבין את המאפיינים העיקריים של כל אחד מהם. נתחיל מהדגמים שיושבים "על האוזן" שמכסים רק את החלק החיצוני של האוזן ומשאירים פתח מסוים לחדירת רעשים מהסביבה. זה אומר שחלק מהצלילים יזלגו מהן החוצה ותוכלו לשמוע את מה שמתרחש מסביבכם.

אוזניות קשת פתוחות פחות מחממות את האוזן מאוזניות קשת סגורות, אבל זה מגיע על חשבון הסאונד שלהן.

אוזניות קשת סגורות ("מעל האוזן") אוטמות היטב את כל האוזניים ומספקות בידוד רעשים מעולה. החיסרון שלהן זאת הנטייה להתחמם במהירות.

דגמי כפתור שיושבים בתוך האוזן עלולים להישמע פחות טוב בגלל הדרייברים (הרמקולים) הקטנים שמותקנים בהן, אבל הם מתאימים בצורה מושלמת לכל פעילות ספורטיבית. מדוע? הן לא כבדות ומסורבלות ולא ילחצו על האוזניים שלכם ויפריעו לכם. שנית, הן יושבות בבטחה על האוזן ולא יפלו בקלות במהלך האימון.

הסוג המומלץ והנוח ביותר עבור אימוני כושר ופעילות גופנית הוא של כל דגם שיושב בתוך האוזן מה שיבטיח שהן לא יזוזו מהמקום גם במהלך האימון האינטנסיבי והתובעני ביותר.

אוזניות אלחוטיות לעומת אוזניות כפתור ללא חוטים

שחקן כדורסל צעיר יושב בטלפון בהפסקה עם אוזניות ספורט

כפי שרומז השם שלהן, "אוזניות ללא חוטים" (Truly Wireless) הן אוזניות אלחוטיות לגמרי שאין שום חוט שמחובר אליהן ומחבר ביניהן. לעומת זאת, אוזניות אלחוטיות מתקשרות באופן אלחוטי לסמארטפון או למכשיר תומך אחר, אך מגיעות עם חוט חיבור ביניהן.

שני הסוגים האלה יכולים להיות פתרון מושלם לפעילות ספורטיבית. גם כשמדובר בדגם כפתור בטכנולוגיית Bluetooth, החוט הקטנטן והדקיק שמחבר ביניהן לא אמור לגרום לשום בעיה במהלך אימון הכושר שלכם. יתרון מהותי של חלק מהדגמים נטולי החוטים זה זמן הפעולה המשופר שלהם.

הם יכולים להגיע עם כיסוי טעינה שמאפשר להרחיב את חיי הסוללה שלהם ולהשתמש בהם לאורך היום גם כשאתם נמצאים מחוץ לבית. בנוסף, דגמים נטולי חוטים גם נראים הרבה יותר טוב.

אנחנו ממליצים לבחור בדגם נטול חוטים במקום בדגם אלחוטי רגיל. הן בקושי שוקלות משהו ומהר מאוד אתם כמעט ולא תרגישו שהן נמצאות באוזניים שלכן.

מתי כדאי לקנות אוזניות חוטיות?

האמת היא שאין שום סיבה לקנות אוזניות חוטיות עבור פעילות ספורטיבית. החוטים המסורבלים יכולים לגרום להמון בלאגן וצרות באימון שלכם, להיתקע איפה שהוא ולהיקרע או אפילו להסתבך לכם בין הרגליים ולהוביל לנפילה כואבת.

רק אם כבר נתקעתם עם אוזניות חוטיות רגילות ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקנות זוג אוזניות אלחוטיות לאימונים בחדר הכושר, אז תצטרכו להסתפק בדגם הישן שלכם. רק תיזהרו שהחוטים לא יסתבכו לכם בין הרגליים בזמן הריצה.

אוזניות מבטלות רעשים

בחור עם ג'ינס שוכב מצביע על האוזן

כולנו חולים על הפיצ’ר המועיל והשימושי הזה. אין ספק שטכנולוגיית ביטול רעשים היא אחלה המצאה שמאפשרת לנו ליהנות בצורה מלאה מהאוזניות שלנו.

אבל האם כדאי לקחת דגם עם מנגנון ביטול רעשים מתקדם לאימון הכושר שלכם? ממש לא.

אינכם יכולים להתנתק מהעולם החיצוני ולא להיות קשובים לרעשי הרקע בסביבה במהלך ריצה, הליכה מהירה או פעילות ספורטיבית אחרת. כשאתם נמצאים בתנועה ברחובות סואנים וחוצים כבישים, אתם צריכים לשמור על ערנות ומודעות לסביבה כדי לזהות כל סכנה בקרבתכם.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהדגם שבו אתם משתמשים יסכן את הבטיחות שלכם ויגרום לתאונות. אף אחד לא רוצה להידרס בזמן הריצה היומיומית שלו רק בגלל שהוא לא שמע את הצופר של המכונית שמתקרבת אליו במהירות. כמובן שאם הדגם שלכם מאפשר לווסת את רמת סינון הרעשים הרצויה ולהתאים אותה לסביבה שבה אתם נמצאים, תוכלו להשתמש בו בלי בעיה גם במהלך פעילות ספורטיבית.

עמידות בפני מים וזיעה

הן חייבות להיות חסינות לזיעה. נקודה. אל תתפשרו על התכונה החשובה הזאת ותקפידו לבחור בדגם בעל עמידות למים ולזיעה בדרגת אטימות IPX4 לכל הפחות. גם כשאתם נוטפי זיעה במהלך האימון או הריצה, הן צריכות להמשיך לתפקד כרגיל. עדיף ללכת על בטוח ולבחור בדגם עמיד בזיעה שישרוד גם את האימון האינטנסיבי ביותר.

כל אוזניות הספורט שמופיעות בדירוג הזה עמידות בפני מים וזיעה, ככה שתוכלו לקחת אותן לחדר הכושר או לריצה היומית שלכם בראש שקט וללא דאגות.

עד כמה קשיחות וחזקות הן צריכות להיות?

באופן כללי, דגמי ספורט מצטיינים בעמידות משופרת. הם הרבה יותר קשיחוים בהשוואה לדגמים הסטנדרטיים ויצלחו בקלות את האימון האינטנסיבי, הקשוח והקופצני ביותר.

אוזניות ספורט איכותיות עשויות מפלסטיק קשיח והן בנויות להחזיק מעמד לאורך זמן רב. הן לא נוטות להתבלות ולהישחק במהירות, גם בשימוש אינטנסיבי. ככה שהן הולכות לשרת אתכם בנאמנות זמן רב.

למרות שאוזניות ספורט קשיחות ועמידות במיוחד, זה ממש לא אומר שאתם לא צריכים לשמור עליהן היטב.

מה הן אוזניות "הולכת עצם"?

בחור נוגע באוזן בזמן ריצה

שניים מהדגמים הטובים ביותר שהמלצנו עליהן בסקירה הזאת מתבססות על טכנולוגיית "הולכת עצם" (Bone Conduction).

רוב המשתמשים בכלל לא שמעו על הטכנולוגיה הייחודית והמסקרנת הזאת ולא מודעים למגוון היתרונות שלה. הגיע הזמן לתקן את המצב ולהסביר פעם אחת ולתמיד במה מדובר. אוזניות "הולכת עצם" צריכות להיות הבחירה המועדפת על ספורטאים וחובבי כושר בגלל שהן פותחו במיוחד לאימוני כושר ולפעילות גופנית.

קודם כל, חשוב לציין שהטכנולוגיה הזאת אינה חדשה. היא נמצאת איתנו כבר שנים ארוכות ומשמשת בעיקר לסיוע לאנשים שסובלים מאובדן שמיעה.

מכשירי השמיעה שמתבססים על טכנולוגיית "הולכת עצם", כמו גם האוזניות, מאפשרים למשתמשים לשמוע צלילים המועברים ישירות לאוזן הפנימית דרך עצמות הלחיים והלסת. הם עוקפים את מסלול השמיעה הרגיל שעובר דרך תעלת השמע ועור התוף. מאז שנת 1977, ליותר מ-100,000 אנשים הותאמו מכשירי שמיעה הפועלים בשיטת "הולכת עצם".

אנשים שכבר נעזרים במכשיר שמיעה המותקן בתוך האוזן יכולים להשתמש במקביל באוזניות המבוססות על טכנולוגיית "הולכת עצם" בגלל שהן כלל אינן נוגעות באוזן.

השימוש של טכנולוגיית "הולכת עצם" בצבא

תופתעו לגלות שאחד מהמגזרים הראשונים שאימצו את טכנולוגיית "הולכת העצם" זה הצבא. הוא הסתמך על המנגנון הזה כדי לפתח אוזניות מיוחדות ששימשו לתקשורת והותקנו מאחורי האוזן. בניגוד לדגמים רגילים שאוטמים את האוזן וחוסמים כל רעש מבחוץ, הן בצורה ייחודית מעבירות את הצליל דרך עצמות הלחיים מה שמאפשר לחיילים לתקשר ובמקביל להישאר קשובים לרעשי הרקע בסביבה.

טכנולוגיית "הולכת עצם" באוזניות ספורט

טכנולוגיית "הולכת עצם" הולכת וצוברת תאוצה בעולם הסאונד. בשנת 2008, מותג Audio Bone היה הראשון להשיק אוזניות ספורט המבוססות על טכנולוגיית "הולכת עצם".

החידוש יוצא הדופן הזה הוא שהאוזן נשארת פתוחה לגמרי וקשובה לסביבה בעת השימוש בהן וזה בלי לפגוע באיכות הסאונד שלהן. כיום, חברת Aftershokz נחשבת לאחת מיצרניות אוזניות "הולכת עצם" המובילות והאמינות ביותר.

מאפיינים ושיקולים חשובים שצריך לקחת בחשבון כשקונים אוזניות ספורט

בחור עם אוזניות ספורט יושב על הברכיים לקראת ריצה אינטנסיבית בחוף הים

עיצוב

מבחינת העיצוב, תוכלו לבחור בין 3 אפשרויות עיקריות:

  • עיצוב "קשת צוואר"
  • עיצוב נטול חוטים (Truly Wireless)
  • עיצוב "הולכת עצם"

כשבדקנו את הדגמים עבור הסקירה הזאת, ניסינו בפעם הראשונה דגמים שמבוססים על "הולכת עצם" ופשוט התאהבנו בהן. למרות שבהתחלה היינו קצת חשדניים וסקפטיים בנוגע לעיצוב המוזר והלא שגרתי שלהן, אין ספק שהופתענו לטובה. הן מעבירות את הצליל דרך עצמות הלחיים ומשאירות את האוזן פתוחה. מה שאומר שתוכלו ליהנות מהמוסיקה האהובה עליכם ובמקביל להיות מודעים וקשובים למתרחש מסביבכם.

דגמי כפתור נטולי חוטים מוכנסות לתוך האוזניים בדומה לאטמי אוזניים קטנים. הם מתאימים בצורה מושלמת לאוזן ויושבים בתוכה בנוחות בלי להפריע לכם. למרות הגודל הקטן והצנוע שלהן, הן מפיקות סאונד מעולה. הבעיה הכי גדולה שלנו יחד עם הסוללות האלה זה אורך חיי הסוללה הקצר יחסית שעומד על 3-4 שעות בלבד בטעינה אחת.

דגמים בעיצוב "קשת צוואר" מכילים חוטים שנמתחים מאחורי הצוואר ואוזניות כפתור קטנות המתחברות לקצה האוזן. חלק מהדגמים מגיעים עם אוזניות מגנטיות שתוכלו לתלות בבטחה על הצוואר כשהן אינן נמצאות בשימוש.

קישוריות Bluetooth אלחוטית

חשוב להבין שגרסת הבלוטות’ משפיעה על הביצועים ואיכות הסאונד שהן מספקות. ככל שטכנולוגיית ה-Bluetooth חדישה ומתקדמת יותר, ככה תוכלו להזרים מוסיקה בצורה חלקה, מהירה ויציבה יותר וליהנות מסאונד צלול ונקי ללא השהיות וניתוקים.

נכון לרגע כתיבת השורות האלה, 5.1 היא הגרסה האחרונה והמתקדמת ביותר של קישוריות Bluetooth בשוק. אבל רק דגמים ספורים תומכים בתקן הזה.

אוזניות הפרימיום המובחרות ביותר תומכות בקישוריות Bluetooth 5.0. אחרות מגיעות עם גרסאות 4.0 או 4.1 שגם יספקו את הסחורה, אבל הן טיפה פחות טובות מגרסה 5.0.

נוחות

נוחות השימוש זה אחד מהקריטריונים החשובים ביותר בבחירת דגם איכותי. נכון שאתם צריכים לחפש איכות שמע מעולה, צליל מאוזן ובסים מדויקים, אבל אתם חייבים להרגיש בנוח איתן. גם סאונד איכותי וצלול לא שווה הרבה אם הן שוקלות מלא ומכבידות עליכם או מתחממות בטירוף וגורמות לאוזניים שלכם להתבשל בתוכן.

עדיף ללכת על דגם קליל שלו יציק ויפריע לכם לאחר שימוש ממושך. בעוד שאת המשקל שלהן תוכלו לקרוא במפרט הטכני שלהן, תקפידו לעבור על הביקורות וחוות הדעת של המשתמשים כדי להתרשם עד כמה הם מרוצים ושבעי רצון מהן.

אל תשכחו לשים לב לאיכות וסוג החומרים שמהם עשויים הקצוות שנכנסים לתוך האוזן באוזניות כפתור או ריפוד קשת הראש וכיסויי האוזניים באוזניות קשת סגורות ופתוחות.

מחיר

תוכלו להשיג דגם טוב במחיר של 100 דולר פחות או יותר. דגמים של מותגים פחות ידועים ונוצצים עולים בסביבות 50 דולר. כמובן שדגמים מובחרים של מותגים מובילים כמו Bose מגיעוים עם תג מחיר גבוה יותר. האמת היא שחברת Bose אינה מצטיינת במיוחד בקטגוריית דגמי הספורט, אבל אם אתם מעריצים מושבעים של המותג האגדי הזה ולא מוכנים לשמוע על שום חברה אחרת, תשימו לב לדגמים Soundsport Free ו-Soundsport Pulse מבית Bose.

שאלות ותשובות

בחורה על רקע טורקיז נוגעת בסנטר ושואלת שאלה

האם ניתן להשתמש באוזניות ספורט ביום גשום?

רק בתנאי שהן אטומות למים. רוב הדגמים עמידים בפני נתזי מים וזיעה, אבל לא יתמודדו היטב עם טבילה ממושכת במים או גשם שוטף. זה אומר שפעילות ספורטיבית בגשם שוטף יכולה להזיק להן.

האם אפשר להשתמש באוזניות קשת "מעל האוזן" במהלך אימון ספורט?

אין שום בעיה להשתמש בדגם כזה במהלך פעילות ספורטיבית אלא אם הן כבדות במיוחד ואינן עמידות בפני זיעה. החלטנו לא לכלול דגמי קשת המכסים את האוזן בדירוג הדגמים המומלצים שלנו כי הם בדרך כלל מגושמים ומסורבלים ופחות מתאימים לאימון אינטנסיבי. אוזניות קלילות וקומפקטיות יתמודדו עם המשימה הזאת בצורה הרבה יותר טובה.

מהו זמן הסוללה הממוצע של אוזניות ספורט?

אורך החיים של סוללת אוזניות ספורט עומד על 4-5 שעות בממוצע. אוזניות "פתוחות" עם קשת צוואר יספיקו לזמן רב יותר, בעוד שאוזניות נטולות חוטים בדרך כלל מאפשרות 3-4 שעות האזנה רצופה בלבד. כיסוי הטעינה המצורף לדגמים מהסוג הזה מאפשר לטעון אותם 3-4 פעמים, אבל קחו בחשבון שלא תוכלו להשתמש בהן בזמן הטעינה.

האם AirPods מתאימות לאימוני ספורט?

אוזניות הדגל של אפל מתלבשות על האוזן ומתחברות לקצה שלה, מה שאומר שהן לא מקובעות היטב במקום. זה אומר שהן עלולות ליפול בקלות בעת ריצה מהירה.

האם דגמים עם ביטול רעשים מתאימים לאימוני כושר?

אין ספק שמנגנון סינון רעשים זה פיצ’ר מועיל ושימושי כשאתם רוצים ליהנות בצורה מלאה מהמוסיקה שלכם ללא הפרעות, הסחות דעת ורעשי רקע, אבל ניתוק מוחלט מהעולם החיצוני עלול להיות מסוכן במיוחד בעת ריצה או הליכה מהירה ברחוב.

חשוב שתהיו מודעים למה שקורה מסביבכם ותקלטו בזמן כל סכנה אפשרית. לכן, עדיף לא להשתמש בדגמים שחוסמים את רעשי הרקע בעת פעילות ספורטיבית באוויר הפתוח.

כמובן שאין כל סיבה לא להשתמש בדגמים בעלי מנגנון נטרול רעשי רקע כשאתם מתאמנים בחדר הכושר. תולו להתנתק מכל ההמולה ולהתרכז באימון שלכם.

האם האוזניות של אפל נשארות במקום במהלך ריצה או פעילות ספורטיבית?

אוזניות איירפודס הפופולריות לא אמורות ליפול במהלך אימון כושר קליל ונינוח, אבל ריצה או פעילות ספורטיבית מאומצת יכולה להכריע אותן ולגרום להן להחליק ולהשתחרר מהאוזן שלכם.

האם Galaxy Buds מתאימות לאימון כושר?

האוזניות החדשות של סמסונג עושות הרבה רעש לאחרונה וניתן להשתמש בהן גם בפעילות ספורטיבית. בגלל שמדובר בדגם כפתור ללא חוטים, הוא יתמודד עם המשימה הזאת בצורה מושלמת. אבל יש מוקש אחד שיכול להרוס את החגיגה: הן אינן עמידות בפני מים וזיעה, מה שמגביל את אפשרויות השימוש בהן. אז אם אתם הולכים להזיע בטירוף בחדר הכושר או לצאת להליכה בחוף הים, לא היינו ממליצים להשתמש ב-Galaxy Buds.

האם אוזניות ספורט כבדות?

כל דגמי הספורט שהמלצנו עליהן בסקירה שלנו קלילים במיוחד. אם אתם מחפשים דגם במשקל נוצה שבכלל לא תרגישו, תלכו על דגם כפתור ללא חוטים.

השורה התחתונה

בחורה נוגעת במצח ושותה מים בזמן אימון בחוף הים

מוסיקה טובה מקפיצה את מצב הרוח וממלאת אתכם במוטיבציה להתאמן חזק יותר ולעמוד ביעדי הכושר שלכם. אין תענוג גדול יותר מריצה או אימון לצלילי המוסיקה האהובה עליכם שתגרום לכם להרגיש שהכל קטן עליכם ותעזור לכם לשכוח מהעייפות ולא להביט לאחור עד שתסיימו את האימון בהצלחה.

בחירת אוזניות ספורט איכותיות שקולעות לצרכים ולהעדפות שלכם יכולה להיות משימה מאתגרת ומעייפת, אבל אין לי ספק שמדריך הקנייה הזה יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בדגם המושלם עבורכם ויחסוך לכם המון התלבטויות, ספקות ואכזבות. אז למה אתם מחכים? תשימו פליי, תלבשו נעלי ספורט נוחות וצאו לדרך!

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן