קורס אוטומציה: קורסי האוטומציה הכי מומלצים לשנת 2024

עולם המחשבים והטכנולוגיה אינו מפסיק לצמוח ולהתפתח לרגע. בעוד שהתוכנות והאפליקציות השונות רק הופכות ליותר ויותר מסובכות ומורכבות, גם הדרישות של המשתמשים הפכו לגבוהות ותובעניות יותר מאי פעם.

מתכנתים ומפתחי תוכנה נמצאים במירוץ בלתי נגמר ובלחץ עצום לשחרר אפליקציות ועדכונים חדשים כמה שיותר מהר.

אבל כמובן שהקצב המסחרר לא צריך לבוא על חשבון האיכות והיעילות של התוכנה וחיבים לוודא שהיא עובדת בצורה תקינה וחלקה ללא באגים, כשלים ובעיות כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של הלקוחות.

בדיוק בנקודה הזאת מומחי אוטומציה לבדיקות תוכנה נכנסים לתמונה. ארגונים רבים נעזרים בבדיקות תוכנה אוטומטיות שחוסכות זמן ומאמץ רב ומוודאות שהתוכנה עובדת ללא רבב במהירות הבזק.

ממהרים? הנה 3 הקורסים המובחרים שלנו:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
לוגו של SV COLLEGE
קורס פיתוח אוטומציה
ליווי אישי
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
הקורס המעולה הזה מתאים כמו כפפה ליד למהנדסי מערכות מידע, בודקי תוכנה, מעצבי תרחישי בדיקות, בודקי קבלת משתמש, יועצי, מנהלי ומנתחי בדיקות QA וכל מי שרוצה להתמחות בתחום בדיקות התוכנה.
יתרונות
הרצאות פרונטליות ובתרגולים מעשיים.
ידע וניסיון מעשי בכלי פיתוח מתקדמים.
ידע תיאורטי וניסיון מעשי בכלי הפיתוח JUNIT.
אימון לקראת ראיונות עבודה.
חסרונות
לא כולל תעודה בינלאומית בתחום.
במקום השני
לוגו של האקר יו
קורס מפתחי אוטומציה ל-QA
מושלם למתחילים
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
המסלול המקיף, המתקדם והמקצועי ביותר למפתחי אוטומציה ל-QA. מסלול ההכשרה מתאים לאנשים שרוצים לשלב את תחום ה-QA הידני יחד עם מסלול אוטומציה או לבוגרי קורס QA – בודקי תוכנה עם ניסיון המעוניינים בשדרוג הקריירה שלהם.
יתרונות
מסלול לימודים נוח.
מומחי ההדרכה המובילים בתחום.
היכרות מעמיקה ולמידה של כלי הבדיקות Selenium 4.
תעודת סיום מטעם מטעם HackerU.
חסרונות
הקורס לא מוצע בפלטפורמת אונליין.
במקום השלישי
לוגו גון ברייס
יסודות בבדיקות אוטומציה
למידה לעומק
לפרטים נוספים
השורה התחתונה
הקורס מתחיל מהבסיס ומציג את השלבים העיקריים במחזור החיים של התוכנה, בדגש על תיקוף, הוכחת היתכנות ועמידה בתקנים. לאחר מכן, הוא מעלה הילוך וצולל לתוך כתיבת תסריטי בדיקות שונים על פי האפיון והדרישות של התוכנה.
יתרונות
מבוסס על הסמכה בינלאומית (ISTQB).
מיועד לחסרי רקע המבקשים לעסוק בתחום הבטחת איכות תוכנה.
ערכת לימוד עצמי במתנה – "פיתוח בשפת Python".
חסרונות
אינטנסיבי וכלל שעות לימוד רבות.

כמובן שיש מקום גם לבדיקות תוכנה ידניות, אבל חברות הייטק וסטרטאפים רבים נעזרים בבדיקות תוכנה אוטומטיות לחסכון מקסימלי בכסף, זמן ומשאבים.

חברה שמכבדת את עצמה לא יכולה לוותר על השלב הקריטי הזה ולהרשות לעצמה להוציא תוכנה פגומה ומקרטעת שלא תעמוד בציפיות של הלקוח ותהרוס את המוניטין שלה.

אז מה זה בדיוק אוטומציה של בדיקות תוכנה (QA)? מדובר בכלים אוטומטיים המריצים סדרת בדיקות לבקרת איכות וגילוי כשלים ובעיות בתוכנות שנמצאות בשלבי פיתוח שונים ומדווחים על התוצאות ללא התערבות אנושית.

הטכנולוגיה הזאת מייעלת את התהליך וחוסכת חלק גדול מהזמן הנדרש לבדיקה ידנית של כל קטע קוד על ידי בודקי תוכנה אנושיים.

היא מועילה ושימושית במיוחד עבור אינטגרציה ומסירה רציפה של תוכנה, שבה קטעי קוד מפותחים, נבדקים ומוטמעים כמה פעמים ביום, במקום בכמה שלבים נפרדים.

אם בעבר, תהליכי כתיבת הקוד ובדיקת האיכות שלו היו שני שלבים נפרדים לגמרי, בדיקות QA אוטומטיות שינו את כל כללי המשחק ומאפשרות לנטר ולזהות כשלים ושגיאות בתדירות גבוהה יותר. תוכלו לעלות על כל בעיה בצורה פשוטה ויעילה בלי לבזבז זמן רב.

תחום האוטומציה לבדיקות תוכנה יכול להיות כרטיס כניסה נוח ומהיר יחסית לעולם ההייטק, אפילו אם אין לכם ניסיון וידע קודם בתחום. קורס אוטומציה איכותי יעניק לכם את כל הידע, הכלים והכישורים הנדרשים כדי להשתלב במקצוע המבוקש והרווחי הזה.

מחפשים קורס אוטומציה ובודקי תוכנה מקצועי שיספק תועלת ממשית, אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל ואיך למצוא את הקורס המתאים עבורכם? הגעתם למקום הנכון. עשינו את כל העבודה הקשה במקומכם ובחרנו עבורכם את קורסי האוטומציה הטובים והמומלצים ביותר שיספקו את הסחורה וישאירו אתכם מרוצים.

אז בואו נצא לדרך ונכיר מקרוב את…

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

קורסי אוטומציה הכי טובים לשנת 2024

1
SV COLLEGE
הכשרה מקיפה
בודק תוכנה מקצועי
הקורס הזה של SV קולג' עומד בדרישות ובסטנדרטים הגבוהים של ארגון הגג העולמי של בודקי התוכנה.

בודקי תוכנה מתחילים שרוצים להשתלב בהצלחה בתחום המרתק הזה צריכים ללכת בלי לחשוב פעמיים על תוכנית ההכשרה המקיפה שלSV להסמכת בודקי תוכנה מקצועיים.

תוכלו להבין לעומק את העקרונות, היסודות והמושגים העיקריים בבדיקות תוכנה ולקבל תעודה מקצועית המעידה על הכישורים והיכולות שלכם בתחום.

הערך המוסף של הקורס הוא שתוכנית הלימודים שלו עומדת בדרישות ובסטנדרטים הגבוהים של ארגון הגג העולמי של בודקי התוכנה.

הקורס מתמקד בנושאים הבאים:

  • שיטות בדיקות תוכנה יעילות
  • תהליך בדיקת תוכנה
  • טכניקות של עיצוב בדיקות
  • הליך בחירת טכניקת הבדיקה המתאימה
  • ניהול בדיקות איכות
  • פיתוח מערכי בדיקות

הקורס המעולה הזה מתאים כמו כפפה ליד למהנדסי מערכות מידע, בודקי תוכנה, מעצבי תרחישי בדיקות, בודקי קבלת משתמש, יועצי, מנהלי ומנתחי בדיקות QA וכל מי שרוצה להתמחות בתחום בדיקות התוכנה.

מעבר להכרה יסודית של הקונספטים המרכזיים בבדיקת תוכנה, הקורס הזה כולל המון תרגול מעשי ומאפשר ליישם את הידע והתובנות שרכשתם.

2

HACKERU

מושלם למתחילים
מכללה מוכרת
כל מה שאתם צריכים לדעת על בדיקות אוטומטיות וידניות
בחירה מצוינת למתחילים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם בדיקות התוכנה

אם אין לכם מושג ירוק בבדיקות תוכנה ואתם רוצים ללמוד לעומק את התחום הזה מ-0, הקורס הזה יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת. תוכלו ללמוד מא’ ועד ת’ את כל מה שאתם צריכים לדעת על בדיקות אוטומטיות וידניות.

הקורס מתחיל מהבסיס ומציג את השלבים העיקריים במחזור החיים של התוכנה, בדגש על תיקוף, הוכחת היתכנות ועמידה בתקנים. לאחר מכן, הוא מעלה הילוך וצולל לתוך כתיבת תסריטי בדיקות שונים על פי האפיון והדרישות של התוכנה.

נושאי המפתח שתלמדו בקורס כוללים בין השאר:

  • מבוא לשיטות וטכניקות בדיקות תוכנה שונות
  • השלבים הנדרשים לביצוע יעיל ונכון של בדיקת תוכנה
  • שימוש בכלים שונים לפיתוח והרצת בדיקות תוכנה

תתרגלו הרצת סדרת בדיקות לאיתור שגיאות והערכת התפקוד והביצועים של המערכת ותלמדו כיצד להפיק דו"ח תוצאות מפורט. מדובר בבחירה מצוינת למתחילים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם בדיקות התוכנה.

3

JOHN BRYCE יסודות בבדיקות אוטומציה

כולל ליווי וסיוע אישי
הסמכה מקצועית
בזכות הקורס הזה תגיעו להבנה מעמיקה של הטמעת כלי אוטומציה יעילים במערך בדיקות איכות. הוא כולל את כל הטכניקות לייעול והאצת תהליך פיתוח והטמעת תוכנה בלי להתפשר על האיכות שלה.

אוטומציה מאפשרת להטמיע ולנהל מערך בדיקות תוכנה בקנה מידה גדול במיוחד. זה אומר שכיום קשה מאוד למצוא עבודה טובה בתחום ה-QA ללא ידע ורקע באוטומציה.

כאן נכנס לתמונה הקורס הזה. הוא ילמד אתכם את כל הטכניקות לייעול והאצת תהליך פיתוח והטמעת תוכנה וכל זה בלי להתפשר על האיכות שלה.

יש המון סיבות טובות לבחור בקורס האוטומציה הזה:

  • היכרות עם הבסיס והיסודות של אוטומציה לבדיקות תוכנה
  • תלמדו כיצד להשתמש בשפת התכנות פייתון כדי לבצע אוטומציה לתרחישי ומקרי הבדיקה שלכם
  • ליווי וסיוע אישי של המדריכים המיומנים והמנוסים בפלטפורמת LinkedIn Learning
  • תלמדו כיצד לעבוד עם סביבת האוטומציה המתבססת על קוד פתוח Robot framework שמאפשרת להפוך את בדיקות התוכנה שלכם לאוטומטיות בכלום זמן וללא מאמץ
  • הבנה מעמיקה של הטמעת כלי אוטומציה יעילים במערך בדיקות איכות (QA) ובתהליך פיתוח תוכנה במתודולוגיית DevOps
  • כל בוגר של הקורס מקבל תעודת סיום

תלמדו כיצד לעבוד בצורה נכונה ויעילה עם מגוון הכלים והאפשרויות המתקדמות של תוכנת Selenium כדי ליצור אוטומציה יעילה, אמינה ופשוטה לתחזוקה לבדיקות התוכנה שאתם עורכים.

4

קורס להגברת הפרודוקטיביות של העסק שלכם ב-LinkedIn Learning

בחירה מצוינת
קורס להגברת הפרודוקטיביות של העסק שלכם ב-LinkedIn Learning
שיטות וטכניקות מנצחות להגברת היעילות המעשית של העסק שלכם

טכניקות מקוריות וייחודיות לפיתוח תוכנות ומוצרים מעולים בלי להתברבר על שטויות ולשרוף זמן יקר.

שיטות וטכניקות מנצחות להגברת הפרודוקטיביות של העסק שלכם (חלק מדבוקת הקורסים של לינקדאין)

מרגישים שאתם מדשדשים, דורכים במקום ולא מצליחים לעבוד בשיא היעילות שלכם? הקורס הזה יציל את המצב ויעזור לכם לפרוץ קדימה ולהספיק הרבה יותר בפחות זמן. מדובר בבחירה מצוינת לכל מי שרוצה להפוך למהנדס אוטומציה מצליח. תלמדו כמה שיטות בדוקות לקיצור משך הזמן הנדרש לפיתוח ובדיקת התוכנה. תבינו כיצד לשחרר אותה לשוק במהירות שיא ובחיסכון מקסימלי בזמן ובמשאבים. על הדרך גם תשפרו את כישורי ומיומנויות פיתוח ובדיקת התוכנה שלכם.

הסדנה המתעדכנת באופן שבועי (כל יום שני) תשפר את התפוקה וההספק שלכם בעבודה. הקורס שפותח על ידי Nick Brazzi, Jess Strattonו-Garrick Chow מספק כמה טכניקות מקוריות וייחודיות לפיתוח תוכנות ומוצרים מעולים בלי להתברבר על שטויות ולשרוף זמן יקר. הקורס הזה יכול להיות מועיל ושימושי עבור מהנדסי תוכנה, נציגי שירות לקוחות, אנשי שיווק ומכירות וכו’.

הקורס מכסה את הנושאים הבאים:

  • שיפור הפרודוקטיביות שלכם
  • כלים ותוכנות לשיפור התפוקה וההספק שלכם
  • כישורי מחשב בסיסיים
  • שימוש בחבילת התוכנות המשרדיות Microsoft Office
  • ניצול היתרונות של פלטפורמות גוגל השונות
  • יצירת וחיזוק קשרים חברתיים
  • מערכת ההפעלה iOS
  • כלי חינוך והדרכה מקוונים

הקורס מספק מגוון רחב של כלים ושיטות לקידום והזנקת הקריירה שלכם. תכירו לעומק כמה היבטים חשובים בבדיקות תוכנה. עם זאת, שימו לב שלא מדובר בקורס הסמכה מקצועי המקנה תעודה רשמית.

אבל תוכלו ללמוד כמה טריקים שימושיים לכתיבת יישומי אינטרנט בעזרת פלטפורמת Selenium ולהרצת תוכנות בדיקת איכות מסוגים שונים בעזרת כלי Selenium Grid ו-Selenium WebDriver API. החל מבדיקת יכולת השילוב והתאימות של מרכיבי מערכת שונים ועד לשיטות מתקדמות לאיתור באגים וכשלים, הקורס הזה נוגע כמעט בכל היבט של אוטומציה לבדיקות תוכנה.

5

קורס בדיקות תוכנה אוטומטיות ושפת תכנות Java ב-Udemy

במערכת Selenium WebDriver
קורס לבדיקות תוכנה אוטומטיות ושפת תכנות Java ב-Udemy
מסביר איך לנצל את היתרונות של הכלי השימושי הזה בשפה פשוטה ובגובה העיניים

תרגול ואימון אינטנסיבי בעבודה עם תוכנת האוטומציה המובילה סלניום הכולל מגוון וובינרים והדרכות מקוונות.

רוצים ללמוד איך להשתמש בפלטפורמת האוטומציה Selenium WebDriver ואין לכם שום ידע וניסיון קודם בתכנות ופיתוח תוכנה? הקורס הזה בפלטפורמת Udemy יכול להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

הקורס הזה מכסה מגוון רחב של נושאים כמו כלים בסיסיים ומתקדמים של מערכת WebDriver Basics, תשתית אוטומציה TestNG לבדיקות יחידה, היבטים חשובים בשפת ג’אווה, עיצוב תשתיות אוטומציה, בדיקת איכות חוצה דפדפני אינטרנט שונים וזאת רק טעימה קטנה מהרשימה הארוכה.

בנוסף, תלמדו כיצד ליצור דו"ח תוצאות מפורט ומושקע בעזרת כלי דיווח מתקדמים וכיצד להטמיע בדיקות אינטגרציה רציפות באמצעות כלים כמו Jenkins. לאחר שתסיימו את הקורס, תוכלו לנהל בכוחות עצמכם כל פרויקט אוטומציה בפלטפורמת Selenium.

הקורס הזה ילמד אתכם כיצד לתפעל את תוכנת האוטומציה הפופולרית סלניום. הוא מסביר איך לנצל את היתרונות של הכלי השימושי הזה בשפה פשוטה ובגובה העיניים. בנוסף, תלמדו את יסודות התכנות בשפת Java ואת עקרונות העבודה עם ממשקי תכנות יישומים (APIs).

אבל מה שבאמת חשוב זה שתוכלו להתנסות באופן מעשי בניהול והטמעת סביבות אוטומציה שונות, כולל תבנית העיצוב הנפוצה " Page Object", מודל עבודה היברידי והרצת בדיקות תוכנה מונעות-נתונים. מעבר להיכרות עם הקונספטים הבסיסיים בתחום, תוכלו להרחיב את ארגז הכלים שלכם וללמוד כיצד להשתמש באפשרויות מתקדמות ומורכבות יותר כמו דו"חות Extent Reports, XSLTו-ReportNG.

לפניכם טעימה ממה שמציע הקורס הזה:

  • מדובר באחד מקורסי האונליין האמינים והמוערכים ביותר לתפעול תוכנת האוטומציה סלניום
  • תוכלו להתמחות בכלי אוטומציה שימושיים ומועילים כמו Selenium WebDriver, Maven, POM, Jenkins וכו’.
  • הזדמנות ייחודית ללמוד מכמה ממומחי האוטומציה המובילים בפלטפורמת Udemy שמחזיקים בידע מעמיק וניסיון עשיר בעבודה עם תוכנת Selenium WebDriver
  • היכרות מעמיקה עם כמה מהטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר בעולם האוטומציה לבדיקות תוכנה שתעניק לכם יתרון עצום אם תרצו למצוא עבודה טובה בתחום
  • תלמדו כיצד לבצע אוטומציה לבדיקות GUI בעזרת תוכנת Selenium WebDrive, תכנות בסיסי בשפת ג’אווה ותשתיות אוטומציה משוכללות אחרות
  • תבינו כיצד להריץ בדיקה בכמה דפדפני אינטרנט שונים במקביל בעזרת כלי Selenium Grid
  • כל בוגר מקבל תעודת סיום רשמית

תוכנית ההכשרה הזאת מציעה תרגול ואימון אינטנסיבי בעבודה עם תוכנת האוטומציה המובילה סלניום וכוללת גם מגוון וובינרים והדרכות מקוונות.

תוכלו לקבל ייעוץ ותמיכה ממהנדסי אוטומציה מקצועיים המתמחים בתוכנת סלניום. אבל עוד לא שמעתם את החלק הטוב ביותר: למרות שהקורס מתמקד בפלטפורמת סלניום, תוכלו להכיר לעומק כמה כלי אוטומציה מעולים נוספים כמו TestNG, JUnitו-Cucumber BDD שיעזרו לכם ליצור תשתית אוטומציה ברמה הגבוהה ביותר.

6

קורס אנליסט עסקי: תהליכים וטכניקות של בדיקות תוכנה ב-Udemy

ישר ולעניין
קורס אנליסט עסקי: תהליכים וטכניקות של בדיקות תוכנה ב-Udemy
קורס קצר וקולע המספק ידע פרקטי נטו

ללמוד לבחור את שיטת וסוג בדיקת התוכנה המתאימה עבורכם ולגבש מסמך תכנון בדיקות מסודר

אם אתם מחפשים קורס קצר וקולע המספק ידע פרקטי נטו בלי הקדמות מיותרות ובלבולי מוח, כדאי שתשימו לב לקורס המעולה הזה בפלטפורמת Udemy. תוכלו להשתפשף בהרצת בדיקות תוכנה ולהבין איך התחום המרתק הזה עובד בתכל’ס. תתנסו בתכנון בדיקות תוכנה יעילות שיעזרו לכם להוציא לשוק תוכנה אמינה ויציבה ללא באגים ושגיאות.

הוא יראה לכם צעד אחר צעד כיצד לבחור את שיטת וסוג בדיקת התוכנה מתאימה עבורכם ולגבש מסמך תכנון בדיקות מסודר וברור המפרט את מקרי ותרחישי הבדיקה שתריצו.

הקורס מתמקד בנושאים החשובים הבאים:

  • הרצת ותיעוד בדיקות תוכנה
  • איתור ורישום באגים
  • כלים שימושיים לזיהוי וניטור באגים ושגיאות

תלמדו כיצד לתעד בצורה ברורה ומסודרת את הכשלים והשגיאות שהתגלו במהלך בדיקות האיכות בעזרת כלים כמו Excel ו-SharePoint כדי להבטיח שהם יזכו לטיפול הולם ומהיר לפני שהתוכנה תצא לשוק ותגיע למשתמש הקצה.

7

מבוא לסביבת האוטומציה Robot Framework ב-LinkedIn Learning

התנסות מעשית
מבוא לסביבת האוטומציה Robot Framework ב-LinkedIn Learning
עקרונות ויסודות השימוש בסביבת האוטומציה Robot Framework

ללמוד כיצד לנסח בצורה מקצועית את דרישות ומאפייני בדיקות האיכות שאתם מריצים

הקורס הזה מאפשר ללמוד את עקרונות ויסודות השימוש בסביבת האוטומציה Robot Framework בצורה הנוחה והיעילה ביותר. תבינו כיצד להקים תשתית ומסגרת אוטומציה יעילה, מסודרת ונוחה לתחזוקה. תוכלו לסמן וי על כל פעולות ההתקנה, הכוונון וההגדרה הנדרשות להקמת וניהול מערך בדיקות תוכנה אמין ויעיל.

תלמדו כיצד לנסח בצורה מקצועית את דרישות ומאפייני בדיקות האיכות שאתם מריצים. בנוסף לכל, תתרגלו עיצוב תרחישי בדיקות תוכנה אוטומטיות שתוכלו לנצל במגוון רחב של פרויקטים שונים.

תוכנית הלימודים של הקורס כוללת את הנושאים הבאים:

  • סביבת אוטומציה לבדיקות תוכנה Robot framework
  • היכרות עם שורת הפקודות (Command-line)
  • ספריות קוד Selenium עבור סביבת אוטומציה Robot Framework
  • התקנת מערכת ההפעלה Windows 10
  • התקנת מערכת ההפעלה Mac
  • יצירת תסריטי בדיקות תוכנה אוטומטיות
  • משתנים סקלריים
  • כלי האוטומציה Selenium Webdriver וכו’

הקורס הזה מספק התנסות מעשית בהרצת בדיקות אוטומטיות בסביבת Robot Framework באמצעות שרת Jenkins,מתזמן המשימות במערכת ההפעלה ווינדוס, שורת הפקודות וקבצי אצווה (batch files). הקורס מורכב מסרטוני הדרכה, חומרים הניתנים להורדה, מאמרים ומשאבים שימושיים נוספים.

8

קורס אוטומציה למובייל בעזרת Appium ו-Cucumber ב- Udemy

עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS
קורס אוטומציה למובייל בעזרת Appium ו-Cucumber ב- Udemy
למעלה מ-50 הרצאות מצולמות, משאבים הניתנים להורדה וסרטוני וידאו עם הדגמות

קורס תמציתי המספק את כל מה שצריך לדעת כדי לפתח ולנהל בדיקות תוכנה אוטומטיות עבור מכשירי מובייל

תלמדו כיצד לעבוד עם פלטפורמת Appium, אילו כלי אוטומציה מומלצים צריך להתקין כדי להריץ בדיקות תוכנה אוטומטיות במכשירי מובייל והיבטים בסיסיים נוספים שחשוב לדעת. החדשות הטובות הן שתוכלו ללמוד כיצד ליצור פרויקט אוטומציה משלכם ללא כל ידע מוקדם בשפת התכנות Ruby.

מרצה הקורס אלכסיי פטרובסקי הוא מהנדס בדיקות תוכנה מוסמך המחזיק בשנים רבות של ניסיון עשיר בתפעול כלי אוטומציה מובילים כמו Selenium, Appium, Watir, KIFוכו’. הקורס זמין בקהילת הלימודים המקוונים Udemy ומכסה מגוון רחב של נושאים הקשורים לבדיקות איכות אוטומטיות של אפליקציות מובייל.

תלמדו בין השאר כיצד להשתמש בכלים חשובים כמו Uiautomatorviewer ו-Appium כדי לזהות רכיבים שונים ביישום שאתם מפתחים. תכירו לעומק את גורמי המפתח להצלחה של בדיקות תוכנה אוטומטיות ותבינו כיצד מריצים אותן בצורה היעילה ביותר.

במסגרת הקורס תלמדו את הנושאים הבאים:

  • תפעול כלי בדיקות המובייל החינמי Appium
  • יצירת בדיקות תוכנה אוטומטיות לאפליקציות אנדרואיד בעזרת מערכת Appium
  • שרת אוטומציה בקוד פתוח ג’נקינס (Jenkins Server)
  • עבודה עם סביבת האוטומציה Cucumber הכתובה בשפת התכנות Ruby
  • הקמת וניהול בדיקות תוכנה עבור אפליקציות iOS

הקורס הזה מספק את כל הידע, הכלים והטיפים הנדרשים כדי ליצור פרויקט אוטומציה מאפס. בוגרי הקורס מסוגלים לבנות באופן עצמאי מסגרת ותשתית אוטומציה בעזרת כלי Cucumber ושפת התכנות Ruby. עומדים לרשותכם למעלה מ-50 הרצאות מצולמות, משאבים הניתנים להורדה וסרטוני וידאו עם הדגמות ותרגולים לחווית למידה מהנה, פשוטה ונוחה במיוחד.

9

הקורס האולטימטיבי לבדיקות תוכנה אוטומטיות ב-PLURALSIGHT

מעולה לפרילנסרים
הקורס האולטימטיבי לבדיקות תוכנה אוטומטיות ב-PLURALSIGHT
קורס יסודי ומפורט שיעזור לשים אתכם על המסלול הבטוח להצלחה

ללמוד את השלבים השונים בתהליך בדיקת איכות ולהכיר לעומק סוגים ושיטות שונות של בדיקות תוכנה

הקורס הזמין במערכת הלימודים המקוונים Pluralsight יכול להיות בחירה מצוינת עבור פרילנסרים בתחום פיתוח התוכנה או בעלי עסקים שרוצים ללמוד אוטומציה כדי להבטיח ביצועים משופרים ויעילים יותר במינימום זמן ומשאבים.

הקורס היסודי והמפורט הזה יסביר לכם פעם אחת ולתמיד את ההבדלים בין בדיקת תוכנה אוטומטית לידנית. תלמדו את השלבים השונים בתהליך בדיקת איכות ותכירו לעומק סוגים ושיטות שונות של בדיקות תוכנה שיעזרו לשים אתכם על המסלול הבטוח להצלחה.

אז מה אתם הולכים ללמוד בקורס הזה?

  • אוטומציה של תהליכי ומערכי בדיקות תוכנה
  • בדיקת אינטגרציה
  • בדיקת UI פונקציונליות

תשמחו לדעת שהמנוי לפלטפורמת Pluralsight לא יעשה לכם חור בכיס. התענוג הזה יעלה לכם $29 בחודש בלבד, ותוכלו לחסוך עוד יותר אם תצטרפו למנוי שנתי בעלות של $299 (הנחה יפה של 14%).

מעבר לקורס המעולה הזה, תוכלו ליהנות מגישה בלתי מוגבלת ליותר מ-7,000 קורסים מקוונים איכותיים בכל תחום ונושא שאפשר להעלות על הדעת. מתלבטים האם זה באמת שווה את זה? תוכלו ליהנות מ-10 ימי התנסות ללא כל עלות כדי להתרשם מהקורס ולוודא שאתם מתחברים אליו.

10

קורס בדיקות התוכנה הידניות הטובות ביותר

מקיף ומפורט
בדיקות התוכנה הידניות הטובות ביותר
לעבוד על פרויקטים אמיתיים בסביבה מקצועית

ללמוד כיצד לאתר פגמים וכשלים במהירות האפשרית וליצור תרחישי ותסריטי בדיקות רלוונטיים

הקורס הזה בפלטפורמת Udemy מתאים למתחילים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בתחום ושם דגש על תרגול והתנסות מעשית. עם כל הכבוד לתיאוריה, זה ממש לא מספיק להבין מה זאת בדיקת תוכנה "על הנייר", אלא חשוב להבין איך מתכננים ומבצעים אותה בפועל.

הקורס הזה מאפשר לכם לעבוד על פרויקטים אמיתיים בסביבה מקצועית, ככה שתהיו מוכנים היטב לפרויקטים העצמאיים שלכם בתחום. חומרי הקורס מועברים בצורה עניינית, קלילה ורהוטה.

תבינו לעומק את סוגי בדיקות ה-QA הנפוצים ביותר ותתרגלו את השלבים השונים בתהליך התכנון, הפיתוח וההרצה שלהן. בנוסף, תלמדו כיצד לאתר פגמים וכשלים במהירות האפשרית וליצור תרחישי ותסריטי בדיקות רלוונטיים.

הקורס מסביר את כל מה שרציתם לדעת על בדיקות תוכנה ולא העזתם לשאול. הוא מתמקד בנושאים הבאים:

  • בדיקת API (ממשק תכנות יישומים)
  • ניתוח פרוייקטים בזמן אמת
  • היבטים ושלבים בתהליך פיתוח ושחרור תוכנה
  • תפעול מערכת JIRA וכלי ניהול בדיקות אחרים
  • יצירת מקרי בדיקה
  • מחזור חיים של באגים ותקלות
  • תכנון בדיקת איכות
  • היכרות עם סביבות בדיקה שונות
  • הדגמת בדיקת תוכנה בזמן אמת

הקורס המקיף והמפורט הזה נוגע בכל תחום והיבט של בדיקות תוכנה: תהליך בדיקת תוכנה, מודלים שונים של פיתוח תוכנה, תיעוד דרישות הלקוח, הרצת בדיקה בזמן אמת וזה רק חלק קטן מהרשימה הבלתי נגמרת. בסיום הקורס תהפכו למומחי QA אמיתיים שמכירים את התחום לעומק.

איך לבחור קורס אוטומציה הנכון והמתאים עבורכם?

סמלים עגולים מחוברים אחד לשני עם קו לבן

כל תוכנה חייבת לעבור סדרה רחבה של בדיקות איכות קפדניות ומדוקדקות לפני שהיא יוצאת לשוק. הימנעות מהפעולה החשובה הזאת עלולה לגרום למחיר כבד: החל מבאגים קטנים ועד לפרצות וחולשות אבטחה שיפגעו בהצלחת התוכנה וימנעו ממנה לעבוד באופן יעיל, תקין ובטוח.

הבעיה היא שעל המתכנתים והמפתחים מופעל לחץ עצום כדי לשחרר את התוכנה לשוק כמה שיותר מהר ולהוציא כל הזמן עדכוני תוכנה חדשים כדי לספק מענה יעיל לדרישות ולהעדפות הלקוח.

כדי לעמוד בקצב המסחרר, חברות רבות עוברות לבדיקות תוכנה (QA) אוטומטיות שעושות את העבודה בצורה הרבה יותר יעילה ובתדירות גבוהה יותר בהשוואה לבודקי תוכנה ידניים.

מה זאת אוטומציה לבדיקות תוכנה (QA)?

איש עם ג'ינס כחול וחולצה מכופתרת עומד ומחזיק מחשב

נתחיל מהיסודות וננסה להבין מה זאת החיה הזאת בכלל. מדובר בכלים להרצת בדיקות איכות אוטומטיות של תוכנות בתהליך פיתוח. בעבר, בודקי תוכנה ידניים נאלצו לבצע את המשימה בכוחות עצמם, עם כמה עזרים טכנולוגיים שהפחיתו את כמות החזרות על כל בדיקת איכות.

אבל מערכות בדיקות תוכנה אוטומטיות יכולות לבצע חלק גדול מהמשימות הרגישות האלה ללא כל התערבות אנושית, ואפילו מציעות כמה בדיקות איכות מורכבות ומתקדמות במיוחד שלא ניתן לבצע באופן ידני.

עומדות לרשותכם כמה דרכים להטמיע פתרונות אוטומציה לבדיקות תוכנה (QA) בחברה שלכם, כולל בין השאר:

  • פיתוח בדיקות תוכנה מ-0 על ידי אנשי התוכנה בחברה שלכם
  • שימוש בתוכנות אוטומציה ללא קוד שניתן לתפעל בלי ידע בתכנות
  • שירותי אוטומציה חיצוניים במיקור חוץ

בדיקות QA אוטומטיות משחקות תפקיד חשוב עבור חברות הפועלות בשיטות של אינטגרציה מתמשכת, מה שאומר שתהליך פיתוח, בדיקת ופריסת התוכנה מתבצע באופן רציף כמה פעמים ביום ולא בשלבים נפרדים כפי שנהוג במודל פיתוח תוכנה מסורתי. המטרה של בדיקות תוכנה היא לגלות באגים רציניים, פרצות אבטחה, פגמים בממשק ובעיות בחווית המשתמש.

איך עובדות בדיקות תוכנה אוטומטיות?

תהליך בדיקת תוכנה אוטומטית מורכב מכמה שלבים חשובים שבדרך כלל מקבילים וחופפים לשלבים השונים בתהליך פיתוח התוכנה:

הגדרת יעדי הבדיקה

קודם כל, תצטרכו לשקול את מטרות תהליך בדיקת התוכנה ולערוך חקר ישימות. תצטרכו לקבוע אילו בדיקות ניתן לערוך באופן אוטומטי ואילו בדיקות תוכנה מצריכות מעורבות אנושית? שיקולים נוספים שצריכים להנחות אתכם הם התקציב העומד לרשותכם, כמו גם כוח האדם ורמת המומחיות והמיומנות שלו.

בחירת כלי האוטומציה המתאים

כמובן שכלי האוטומציה שבחרתם בו חייב להתאים לצרכים ולדרישות שלכם, אבל חשוב לקחת בחשבון גם את הטכנולוגיה שעליה מתבסס האתר או האפליקציה שאתם בודקים. עומד לרשותכם מגוון רחב של כלי אוטומציה שונים שתוכלו לבחור מהם, וכדי לעשות בחירה נכונה תצטרכו להתחשב בשיקולים כמו עלות, פונקציונליות, פשטות ונוחות שימוש, כמו גם גמישות ויכולת התאמה אישית. חשוב שצוות בדיקת התוכנות שלכם יכיר לעומק את הכלים שבחרתם וידע לתפעל אותם היטב.

פיתוח אסטרטגיה

צוות ה-QA בחברה שלכם צריך לגבש ולתכנן תוכנית בדיקות סדורה ומגובשת בהתאם לחזון, לדרישות ולמטרה הסופית של הפרויקט. חשוב לבחור מסגרת מתאימה לבדיקות האיכות.

היא אמורה להסדיר את שיטות וטכניקות הבדיקה העיקריות, כלי הבדיקה והסטנדרטים שתצטרכו לעמוד בהם. מסגרות (סוגי תשתיות) האוטומציה הנפוצות ביותר הן בדיקות מונעות-נתונים, בדיקות מונעות מילות מפתח, בדיקות מונעות-קוד ובדיקות מונעות-מודולריות.

ליצור את סביבת הבדיקות הנכונה

זה הכרחי ליצור את הסביבה הנכונה לתהליך בדיקות התוכנה ולמקסם את כיסוי הבדיקות באמצעות הרצת כמה שיותר תרחישים ותסריטים. צוות בדיקת התוכנה יתזמן וינטר את הפעילויות הנדרשות להקמת וכוונון סביבת הבדיקה כמו התקנת רכיבי התוכנה והחומרה הנדרשים ופיתוח תסריטי ומפרטי הבדיקות.

השלב הזה עלול לדרוש לא מעט זמן, ככה שכדאי לשקול לפנות לחברה חיצונית כמו Global App Testing שתסייע ותקל על העומס המוטל עליכם.

כתיבת תסריט בדיקת תוכנה

בשלב הזה בודקי התוכנה ומפתחי האוטומציה יכתבו את תסריט הבדיקה, בהתאם לנהלים ולסטנדרטים בחברה והדרישות של הפרויקט. מדובר במקרי בוחן מפורטים המורכבים מרשימת צעדים ושלבים עוקבים שניתן להשתמש בהם מחדש מספר רב של פעמים. כמובן שהם צריכים להיות פשוטים ונוחים להבנה.

כלי אוטומציה לבדיקת תוכנות כמו WebDriver, Selenium ו-Android Monitor המתבססים על קוד פתוח מאפשרים לבנות תסריטי בדיקות משלכם ולבדוק יישומי רשת בכמה דפדפני אינטרנט שונים במגוון שפות תכנות כמו Java ו-Python.

ביצוע בדיקות התוכנה

ידיים של בחורה עם שעון חכם שעובדת באוטומציה ובדיקת תוכנה

קיימות שתי שיטות עיקריות לאוטומציה של בדיקות תוכנה: בדיקות GUI (ממשק משתמש גרפי) ובדיקות API (ממשק תכנות יישומים). בדיקת תוכנה מסוג GUI מאפשרת לדמות ולחקות את חווית המשתמש בעת העבודה עם התוכנה. דוגמה לתוכנת אוטומציה מהסוג הזה היא TestComplete. ניתן לחזור כמה פעמים על אותה הבדיקה, או לבדוק היבטים שונים של התוכנה בכל הרצה.

בדיקת API בודקת את איכות ותקינות ממשק תכנות היישומים. היא דוגמת ממשקים פנימיים וחיצוניים ומתמקדת בביצועים של תהליכי "מקצה לקצה" ורכיבים נפרדים.

ניתוח ודיווח תוצאות

ברגע שהבדיקה הסתיימה, הכלי האוטומטי יפיק דו"ח מפורט עם תוצאות הבדיקה. הוא יספק תמונת מצב עדכנית על הימצאות באגים או פגמים בקטע קוד או מרכיב מסוים ויפרט האם נדרשת בדיקה נוספת.

בדיקת QA אוטומטית היא הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות עבור התוכנה החדשה שאתם מפתחים!

כלי אוטומציה לבדיקות תוכנה מאפשרים לסטארטאפים וחברות "תוכנה כשירות" (SaaS) לשחרר את המוצרים שלהם לשוק בצורה מהירה ויעילה במיוחד עם פחות באגים ותקלות.

הקלף המנצח של בדיקות תוכנה אוטומטיות זאת המהירות שלהם. מודלים מסורתיים ומיושנים יותר של תהליך פיתוח תוכנה מתייחסים לכתיבת קוד ולבדיקת איכות בתור שני שלבים נפרדים לגמרי שלא ניתן לשלב ולבצע במקביל. זה אומר שלוקח הרבה יותר זמן לאתר כשלים ובעיות בתוכנה, לחשב מסלול מחדש ולחשוב על פתרונות יעילים.

עם אוטומציה לבדיקות תוכנה, ניתן לבצע את בדיקות האיכות בתדירות הרבה יותר גבוהה, מה שאומר שתוכלו לעלות באופן מיידי על כל בעיה לפני שהיא תופחת למימדים רציניים או להגיב בשיא המהירות למשוב של הלקוח ולבצע את מקצה השיפורים והשכלולים הנדרש. תוכלו לבדוק כל רכיב של התוכנה ולהכניס התאמות מהירות בלי שתצטרכו לחזור לשולחן השרטוטים ולבזבז זמן יקר.

הטמעת בדיקות QA אוטומטיות לתוכנית פיתוח התוכנה שלכם כבר משלב מוקדם והתחלתי יכולה לעזור לצוות המפתחים לצפות מראש בעיות אפשריות ולכתוב קוד נקי ויעיל יותר.

בנוסף, בדיקות תוכנה אוטומטיות דורשות פחות זמן, כסף ומשאבים מבדיקת תוכנה ידנית. במקום לפתוח את הכיס ולשלם לבודק תוכנה על כל בדיקת איכות בנפרד, תוכלו לשלם באופן חד פעמי למפתחי תוכנה או חברת אוטומציה שתדאג לכתוב ולהריץ את התוכנה.

פתרון אוטומציה מועיל ושימושי במיוחד זאת בדיקת נסיגה (רגרסיה) המאפשרת לוודא שכל יכולות ותפקודי התוכנה לא נפגעו כתוצאה משינויים מהותיים או הטמעת גרסה חדשה. החל מעדכון מהיר לבעיה הדורשת תיקון מיידי ("טלאי תוכנה") ועד לשיפורים ושכלולים שונים, כל שינוי בקוד עלול ליצור באגים חדשים או להציף בעיות ישנות שכבר חשבתם שהתגברתם עליהן.

בדיקת תוכנה אוטומטית מאפשרת לתעד בדיקה שאיתרה באג מסוים שונים ולהריץ אותה מחדש לאחר שינוי שהכנסתם לתוכנה כדי להבטיח שהבעיה לא תחזור על עצמה ותטריד אתכם פעם נוספת.

ניתן גם ליצור בדיקות בהתבסס על אפיון ודרישות המוצר ולבחון אותו כנגד מקרי הבוחן הגרועים והחומורים ביותר, כמו מתקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS) או התקפת XSS.

ככל שהתוכנה שלכם הופכת למורכבת יותר, כך תוכנות בדיקה אוטומטיות יעזרו לכם להוציא מוצר באיכות הגבוהה ביותר מבלי להתעכב זמן רב על באגים וכשלים טכניים אחרים.

סוגי בדיקות תוכנה

אישה עם תלתלים וחולצה ורודה עובדת על אוטומציה ובדיקת תוכנה

בדיקת התוכנה המתאימה עבורכם תלויה בסוג ואופי התוכנה שאתם מפתחים ובשיטות הפיתוח שלכם. אפליקציית ענן המסתמכת על אינטגרציה מתמשכת דורשת תהליכי בדיקה מורכבים ומסובכים יותר בהשוואה לתוכנה פנימית המפותחת על פי מודל "מפל המים".

לפניכם סוגי בדיקות התוכנה הנפוצות ביותר שאתם הולכים להיתקל בהם לא מעט:

בדיקות יחידה (Unit tests)

הן בין בדיקות התוכנה הפשוטות והנוחות ביותר לאוטומציה בגלל שהן בודקות את יחידות המערכת הקטנות ביותר של קטע הקוד (פקודות בודדות).

היא מאפשרת לאתר באגים בלי שום קושי ומאמץ כי מדובר בבדיקה ממוקדת במיוחד המצביעה על המיקום המדויק של הבאג. בדיקות מהסוג הזה בדרך כלל מופעלות באופן מקומי ואינן מיועדות לבדיקת מרכיבי תוכנה המקושרים למאגרי נתונים או שירותי תמיכה מרחוק.

עיצוב ופיתוח הבדיקות האלה בדרך כלל מתבצע על ידי אותם המתכנתים שכתבו את יחידת הקוד.

קיימת גישה הנקראת "פיתוח מונחה בדיקות" שלפיה כל מקטע קוד נתון לבדיקות איכות חוזרות ונשנות ומתווסף לתוכנה הסופית כשהוא עובר בהצלחה את הבדיקה.

בדיקות אינטגרציה (Integration tests)

הולכות צעד אחד מעבר לבדיקות יחידה והן בודקות כמה מרכיבים שונים במקביל, לדוגמה כיצד משתלבים כל מערכי התוכנה.

בדיקת אינטגרציה יכולה לבחון פעולה מסוימת של הלקוח, כמו ביצוע הזמנה אונליין או שליחת הודעת אישור בדוא"ל ומבטיחה שהכל זורם בצורה חלקה.

עיצוב בדיקות מהסוג הזה יקר וארוך יותר, אבל מדובר בשלב קריטי בבדיקת התפקוד של התוכנה בכללותה. הבדיקות האלה מורצות ברמת הקוד במקום בממשק המשתמש.

בדיקות פונקציונליות (Functional tests)

דומות במובנים והיבטים מסוימים לבדיקות אינטגרציה, אבל בעוד שהאחרונות מוודאות שכל מרכיבי התוכנה עובדים היטב, בדיקות פונקציונליות מתמקדות באמיתות הפלט של המערכת ומוודאות שהיא ממלאת את מטרתה ועומדת בדרישות שהוגדרו לה. בדיקות מהסוג הזה נקראות גם "בדיקות קופסה שחורה" בגלל שהן אינן מתייחסות למרכיבים הפנימיים של המערכת, מה שאומר שבודק התוכנה אינו חייב לדעת או להבין את קטעי הקוד בבסיס התוכנה.

"בדיקות עשן" נועדו לגילוי מוקדם של תקלות המראות על כשל כלשהוא במוצר ומזהות במהירות עד כמה התוכנה יציבה. הן מבוצעות בשלב ההתחלתי של הפיתוח לפני שמריצים סט בדיקות איכות מורכבות ומתקדמות יותר. הבדיקות הזריזות האלה יכולות לחסוך לא מעט זמן וכסף. רק לאחר שהמוצר עובר אותן בהצלחה, ניתן להמשיך לשלב הבא הכולל בדיקות רחבות ואינטנסיביות יותר.

בדיקות מקצה לקצה (End-to-end tests)

נחשבות למקיפות במיוחד ודורשות המון תחזוקה שוטפת וגישה למאגר הנתונים או ליישום הרשת הרלוונטי. עם זאת, הן מאפשרות לוודא שהמערכת בכללותה על כל מרכיביה ומערכיה השונים עושה את העבודה ופועלת כנדרש, לדוגמה תוכלו לבדוק שכל רכישה המתבצעת אונליין נכנסת למערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) שלכם.

בדיקות ביצועים

הן בדיקות לא פונקציונליות שנועדו לבחון את הביצועים והאמינות של המערכת, לדוגמה תפקוד מהיר ויציב בעומסים גבוהים.

ואחרונה חביבה זאת בדיקת הנסיגה (רגרסיה) שכבר הזכרנו בקצרה. היא מאפשרת לוודא ששינויים ועדכונים שהתבצעו בתוכנה אינם גורמים להיווצרות באגים חדשים או ישנים.

מדובר בתיאור תמציתי של כמה מבדיקות ה-QA החשובות ביותר שניתן לבצע באופן אוטומטי, אבל כמובן שקצרה היריעה מלהזכיר את כל סוגי בדיקות התוכנה שעומדות לרשותכם.

כלי אוטומציה לבדיקות תוכנה המתבססים על קוד פתוח (Open-Source):

אם החלטתם לצלול למים העמוקים ולערוך בדיקות תוכנה אוטומטיות באופן עצמאי, כדאי להכיר כמה מתוכנות האוטומציה הטובות והאמינות ביותר שתוכלו לתפעל בקלות בלי להסתבך ולשבור את הראש.

Selenium

מדובר באחד מכלי האוטומציה הבנויים בקוד פתוח הפופולריים ביותר. התוכנה הפכה לחביבת הקהל בזכות מגוון רחב של תוספים התומכים במגוון רחב של שפות תכנות שונות ועובדים עם כמה מערכות הפעלה ודפדפני אינטרנט. תוכלו להשתמש במערכת Selenium WebDrive כדי לבנות בדיקות רגרסיה בדפדפן שלכם או להסתמך על שירות Selenium Grid כדי להריץ בדיקות איכות בקנה מידה רחב בכמה מערכות ומכשירים שונים.

Appium

כלי בדיקות התוכנה הזה פותח עבור אפליקציות מובייל, כולל יישומי רשת, אפליקציות היברידיות ואפליקציות הרצות על מערכות ההפעלה אנדרואיד, iOS ו-Windows.

Cucumber

הכלי הזה מיועד עבור מתודולוגיית "פיתוח מונחה התנהגות" (BDD) והוא מאפשר למשתמשים ללא רקע טכני לקבוע כיצד רכיב תוכנה מסוים אמור להתנהג.

היתרונות והחסרונות של אוטומציה לבדיקות תוכנה (QA)

גבר עם זקן עובד על מחשב נייד בבית קפה

יתרונות

יעילות

זאת גולת הכותרת של אוטומציה. הטמעת תהליכים אוטומטיים בעסק שלכם יכול לחסוך לכם את המשימות השוחקות, המשעממות והאפרוריות ביותר שזוללות לעובדים שלכם המון זמן יקר שאפשר לפנות לעיסוקים חשובים יותר. בנוסף, מכונות ומחשבים נוטים לבצע עבודה מדויקת יותר בלי להתעייף ולהוריד הילוך, אלא אם מתרחשת תקלה או שגיאה טכנית.

אמינות ותוצאות עקביות

לא משנה עד כמה בודק התוכנה שלכם מסור, מקצועי ומיומן, כולנו בני אדם וכולנו טועים לפעמים. בנוסף, הרצת סט בדיקות תוכנה זאת משימה תובענית שדורשת המון זמן ומאמץ. אוטומציה של המשימות האלה תהפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ופשוטים ותמנע טעויות אנוש. תוכלו ליהנות מתוצאות עקביות ומדויקות. מה שבעבר לקח לכם יום שלם, כלי אוטומציה איכותי מסוגל לבצע תוך כמה שניות.

הוצאות קטנות יותר

מעבר לכוונון, תחזוקה ותיקונים פה ושם, כלי אוטומציה אינם דורשים הוצאות שוטפות כבדות. מעבר לסכום הראשוני שתצטרכו להשקיע במערכות האלה, הן יעשו העבודה בלי שתצטרכו להזיז אצבע. למרות שתצטרכו לפתוח את הכיס כדי לרכוש את הכלים המתקדמים האלה, הם יחסכו לכם המון כסף בטווח הארוך, ככה שמדובר בהשקעה כדאית ומשתלמת שלא תצטערו עליה.

בטיחות מוגברת

אוטומציה מסירה חלק גדול מהסיכונים הקשורים בעבודות מסוכנות, כמו הרמת משאות כבדים או מגע עם חומרים מסוכנים. במקום שהעובדים שלכם יסכנו את עצמם, מכונות אוטומטיות יעשו את כל העבודה הקשה במקומם.

חסרונות

השקעה ראשונית גבוהה

הטמעת מערכות אוטומציה זה תענוג יקר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. ברוב המקרים, העלות הראשונית של הטמעת ותחזוקת הכלים החדשניים האלה עלולה לעלות על העלויות של עבודה ידנית. ייתכן שתצטרכו להוציא כסף גם על תיקון תקלות, פיקוח או הכשרה ואימון בתפעול המערכות האלה.

התאמה אישית מוגבלת ומצומצמת

מכונות אוטומטיות יכולות להיות פחות גמישות, רב-תכליתיות וניתנות להתאמה אישית. הן מתוכנתות מראש לבצע כמה פעולות בסיסיות ולא יכולות להציע שום דבר מעבר לכך. זה שונה לגמרי מאנשים המסוגלים להפעיל שיקול דעת, ללמוד מיומנויות חדשות ולבצע מגוון חדש של משימות. כלי אוטומציה מבצעים אותו תהליך אחיד ומקובע שלא תוכלו לשנות במידת הצורך.

אובדן משרות

כנראה שזה האיום הגדול ביותר הנובע מרמת אוטומציה גבוהה. הטמעת מערכות אוטומטיות לביצוע משימות חוזרות ונשנות יכול לצמצם את הביקוש לעובדים אנושיים ואפילו להכחיד משרות מסוימות. החדשות הטובות הן שלמרות העלייה בפופולריות של כלי אוטומציה שונים, המעסיקים עדיין יזדקקו לאנשים בש ודם שיפתחו את המערכות האלה ויפקחו אחר התפקוד והביצועים שלהן.

בשורה התחתונה, לאוטומציה יש כמה חסרונות ויתרונות שחשוב להכיר.כדי להפיק את המירב מכלי האוטומציה בעסק שלכם, חשוב להטמיע ולכוונן אותם בצורה נכונה ויעילה, מה שדורש לא מעט תכנון, עבודת צוות וחשיבה מעמיקה.

התועלת באוטומציה

בסך הכול, אוטומציה לבדיקות תוכנה זאת דרך מצוינת לחסוך טונות של זמן, כסף ומשאבים לחברה שלכם ולהבטיח שתוציאו מוצרים אמינים וטובים יותר במהירות האפשרית.

אבל זה רק קצה הקרחון. אוטומציה של בדיקות תוכנה מאפשרת לצוות ה-QA שלכם להתרכז בבדיקות האיכות החשובות והמתקדמות ביותר שדורשות מעורבות אנושית ולהרחיב את מערך בדיקות התוכנה שלכם כדי להפוך אותו לקפדני ומקיף יותר מאי פעם. כמובן שזה יתבטא היטב באיכות המוצרים שלכם.

יש רק כוכבית אחת חשובה שתצטרכו לקחת בחשבון: אוטומציה לא תעשה את כל העבודה במקומכם. עדיין תצטרכו לבחור בכלי האוטומציה הנכונים והמתאימים ולתכנן, ליצור ולתחזק את מערכי הבדיקות. למרות שפע היתרונות של בדיקות תוכנה אוטומטיות, תמיד יהיה מקום לבדיקות ידניות והן לא יעברו מהעולם בקרוב.

קורס QA- שאלות ותשובות

בחור עם חולצה וכובע צהובים במבט שואל שאלה ומיואש
מהם כלי האוטומציה לבדיקות תוכנה הטובים ביותר?

בדיקות תוכנה אוטומטיות לא יתמודדו בהצלחה עם המשימה החשובה שלהן ללא כלי אוטומציה יעילים ואמינים.

מבחינת התנהגות המשתמש, תמצאו כמה כלי אוטומציה חדשניים המתבססים על טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך כמו בינה מלאכותית, למידת מכונות וכו’. אין ספק שהתוכנות האלה עברו כברת דרך ארוכה והשתכללו בצורה משמעותית. לפניכם רשימה של כמה מכלי האוטמציה לבדיקות תוכנה הפופולריים והיעילים ביותר בשוק:

1. Selenium
2 Appium
3. Katalon Studio
4. Cucumber
5. כלי אוטומציה לבדיקת UFT של חברת HP
6 SoapUI
7. TestComplete
8. Worksout
9. כלי לבדיקת RFT של חברת BM
10. Telerik Test Studio

מהם 3 השיקולים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים את כלי האוטומציה לבדיקות תוכנה המושלם עבורכם?


1. היעדים שלכם
2. התקציב של הפרויקט שאתם עובדים עליו
3 תוכנת בדיקת תוכנה (QA) מתאימה ורלוונטית שהצוות שלכם יוכל לתפעל בלי שום קושי ומאמץ

האם עסקים קטנים יכולים להטמיע תהליכי אוטומציה?

בלי בעיה, אבל שאלת מיליון הדולר היא האם באמת כדאי להשקיע בפתרונות אוטומציה מסוגים שונים. התשובה לשאלת החשובה הזאת מסתכמת בשני גורמי מפתח:

1. תהליך וצורת העבודה בחברה
2. כמות המשימות שזוללות זמן יקר

לדוגמה, עסק המתמקד בשיווק ומסחר דיגיטלי יכול להרוויח באמצעות שימוש בכמה כלי אוטומציה קטנים. הם יכולים להאיץ ולייעל כמה משימות שוחקות שגוזלות מכם זמן רב כמו:

1. הפקת חשבוניות
2. ניהול מלאי
3. שליחת אימיילים שיווקיים

מעבר לכך, יש כמה מטלות חוזרות ונשנות הקשורות לתפעול השוטף של העסק. ללא כל קשר לתחום הפעילות של העסק שלכם, ניתן לבצע אוטומציה מלאה של כמה משימות ולחסוך הוצאות קבועות שנוגסות ברווחים שלכם. לדוגמה:

1. אחסון, שליחת ושמירת עותקי תיקיות
2. יצירת תבניות למסמכים רשמיים
3. עדכון מאגרי נתונים וגליונות אלקטרוניים

פתרונות אוטומציה לעסק שלכם יכולים לחסוך לכם המון זמן, כסף ועבודה קשה, אבל חשוב לוודא מראש האם ועד כמה מדובר בהשקעה משתלמת שתחזיר את עצמה.

האם חייבים לדעת לכתוב קוד כדי לתפעל כלי אוטומציה?

לא ממש, לפחות כשמדובר במשימות אוטומציה בסיסיות וקטנות יחסית. כמובן שפרויקטים גדולים ומורכבים יותר זה סיפור אחר לגמרי. כדי לפתח ולנהל כלי אוטומציה עוצמתיים ומסובכים יותר בדרך כלל נדרש ידע בסיסי בתכנות.

פלטפורמות כמו Integromat מאפשרות ליהנות מכל היתרונות והאפשרויות המתקדמות של כלי אוטומציה ללא שום ידע וניסיון קודם בכתיבת קוד.

כמובן שרקע טכני וכישורי תכנות יכולים להיות יתרון, אבל גם אנשים שאין להם מושג ירוק בכתיבת קוד יכולים לתפעל תוכנות אוטומציה בסיסיות. החדשות הטובות הן שכיום ניתן למצוא יותר ויותר תוכנות אוטומציה ללא קוד.

האם אוטומציה באמת הכרחית?

כל כלי שחוסך לכם זמן, כסף ומשאבים הוא דבר מבורך. פתרונות אוטומציה הופכים לנפוצים וחשובים יותר ויותר בתחומים כמו שיווק, פיתוח תוכנה וכו’.

מה עושה מומחה אוטומציה?

מומחה אוטומציה אחראי על שיפור וייעול תהליכי העבודה בארגון. זה כולל את שלבי התכנון, הפיתוח, התחזוקה וההטמעה של פתרונות וכלי אוטומציה שונים. בתחום פיתוח התוכנה, הוא עוסק בבדיקות תוכנה אוטומטיות המנטרות ומאתרות כשלים, באגים ושגיאות בתוכנות הנמצאות בשלבי פיתוח שונים.

איך אני לומד את תחום האוטומציה?

השאלה האמיתית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא למה אתם בכלל לומדים את המקצוע הזה? אם המטרה שלכם היא למצוא עבודה טובה בתחום, כדאי לעשות תואר אקדמי בהנדסת תוכנה או ללכת על קורס בודק תוכנה (QA) מוסמך בפלטפורמה מוכרת ואמינה שניתן לסמוך עליה כמו Codeacademy או Udemy.

אם אינכם מעוניינים ללמוד לתכנת, מומלץ לבדוק פלטפורמות שאינן דורשות כתיבת קוד כמו Zeroqode ו-Codeless. בנוסף, מערכת האוטומציה השיווקית Integromat מציעה כמה משאבים שימושיים שיעזרו ללמוד מ-0 את יסודות ועקרונות האוטומציה

הכל תלוי במטרות הלמידה שלכם וברמת המיומנות והבקיאות שאתם רוצים להשיג. עומדים לרשותכם כלי אוטומציה פשוטים ונוחים לשימוש שכל אחד יוכל להסתדר איתם בקלות, אבל הם יהיו פחות עוצמתיים ורבגוניים מתוכנות מורכבות ומסובכות יותר. אבל זה לגמרי תלוי בתחום האוטומציה שמעניין אתכם. רק חשוב שתזכרו שהכלים האלה הם רק אמצעי לייעל ולפשט את העבודה שלכם ולא תחליף מלא לידע והבנה בתחום.

השורה התחתונה

בחורה עם סוודר לבן עושה סימון עם היד

הקורסים המקוונים שנכנסו לסקירה המובחרת שלנו ילמדו אתכם את עקרונות ויסודות בדיקות התוכנה האוטומטיות ויספקו מקפצה מצוינת למשרה נחשקת בתחום. כדי להפוך לבודק תוכנה מיומן, תצטרכו לרכוש ידע מעמיק ושליטה טובה בתפעול הכלים הנדרשים להבטחת העבודה התקינה ונטולת הדופי של תוכנות שונות.

קורסי QA מקוונים יכולים להיות מועילים ושימושיים גם עבור מתחילים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הטכנולוגיה והמחשבים וגם עבור מפתחי תוכנה מנוסים ומיומנים שרוצים להרחיב את ארגז הכלים שלהם וללמוד כישורים חשובים נוספים. תוכלו להתמחות בתחום המרתק והמאתגר הזה בזמן ובקצב הנוח עבורכם ובלי לצאת מהבית.

אין לנו ספק שהמידע במדריך המפורט הזה יעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בקורס האוטומציה וה-QA המושלם עבורכם במינימום זמן ומאמץ ויחסוך לכם המון התלבטויות, ספקות ואכזבות.

.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן