אודות
אתם יודעים מה אחד הדברים שאנחנו הכי שונאים במדריכי קנייה של: “מומחים”?
ובכן… עצם העובדה שמי שכותב את המדריכים האלה הם (לכאורה) “מומחים”.
רק רגע שלומי, על מה אתה מדבר? אם מי שכותב את הסקירה הוא “מומחה”, אז זה דבר טוב, לא?
זה תלוי מאוד במומחה וזה עניין של…
ולמה שבכלל נרצה לקרוא מדריך קנייה או סקירה על מוצר, ממישהו שהוא לא מומחה?!
בסדר בסדר! אתם צודקים – שאלתם 2 שאלות מצוינות, ואם תתנו לי 10 שניות אני אשמח לענות עליהן! אז ככה:
לא מזמן רציתי לקנות מכונת גילוח חדשה.
וכמובן, כמו כל אחד בשנת 2025 – התחלתי לחקור באינטרנט על מכונות הגילוח הכי טובות, לקרוא חוות דעת, סקירות, דירוגים, מדריכי קנייה וכל דבר אפשרי שיוכל לעזור לי לקנות את המכשיר הכי טוב בהתאם לתקציב שלי.
ובדיוק כאן התחילו הבעיות!
בשבילי, להתגלח עם מכונה זה הדבר הכי פשוט בעולם:
- מדליקים את המכונה.
- מתגלחים.
קצר ולעניין, נכון?
אבל לא! מסתבר שיש בעולם אנשים שעשו דוקטורט עם התמחות במכשירי גילוח, ומבחינתם תהליך הגילוח הפשוט שלי הוא בדיחה אחת גדולה.
על מה אתה מדבר שלומי? יש באמת דוקטורט במכונות גילוח?!
לא לא, זה היה בצחוק! התכוונתי לזה שהרבה ממדריכי הקנייה שקראתי נראו בערך ככה:
“ברגע שתלחצו על כפתור ההפעלה הכחול והעגול של המכונה, זה יפעיל את מנגנון הגילוח המתוחכם שלה שעובד באמצעות טכנולוגיית גלי קול, שיניע את הלהבים של המכונה במהירות של 1,546 קמ”ש מה שיעניק לך את חווית הגילוח המושלמת למראה של עור צעיר, בוהק, וחיוני יותר”
אה… מה?! מה לעזאזל קראתי עכשיו?!
עזבו את העובדה שזה נראה משוחד ברמות אחרות (כמה שילמו לך כדי שתכתוב את זה אחי?)… זה פשוט כתוב בשפה טכנית שרק (כנראה) פרופסורים למכונות גילוח יכולים להבין.
תראו, אני לא פרופסור – אני בחור רגיל לחלוטין. מה שכן, אני ממש לא מטומטם: אני לא צריך את כל הביטויים הטכניים האלה – אם תסבירו לי את זה במילים פשוטות, אני מבטיח שאבין את הכל.
בכל אופן, המשכתי לחפש מדריכי קנייה על מכונות גילוח, ובמקום למצוא את מה שאני מחפש, מצאתי רק עוד בעיות…
או שהסקירות היו כתובות בצורה ממש מטומטמת: “מכונת הגילוח הזאת יכולה לגלח זיפים על הפנים!”
מה, באמת? מכונת גילוח שיכולה לגלח זיפים?! מטורף!
או שהסקירות היו כתובות בשפה טכנית מדי עם מלא מידע מיותר: “הקופסה של המכונה הזאת, מגיעה בגודל של 12×6 סנטימטרים”
תודה רבה על המידע… איך חייתי כל השנים האלה בלי לדעת את זה!
או שמדריכי הקנייה היו פשוט פרסומת אחת גדולה שצעקה: “היי! אני פרסומת!! אני מוכנה להגיד הכל העיקר שתיקנו את המוצר שלי!!!”
בקיצר, איכס.
לא יודע מה איתכם, אבל אני בן אדם של תמונות: אפשר להסביר לי משהו במילים במשך שעה, אבל אם תראו לי את זה בתמונה – אני אבין ישר על מה מדובר.
אז כיום, אנחנו קבוצה של חברים שהחליטה להקים את הקהילה הכי גדולה בישראל שתעסוק בדירוגים של מוצרים, השוואות בין מוצרים שונים, המלצות, סקירות ועוד.
אנחנו מקדישים אלפי שעות בחודש כדי להביא לכם את הסקירות והדירוגים הכי טובים באופן קבוע.
בנוסף וזה הדבר הכי חשוב, היום בשנת 2025 אנחנו אשכרה מקבלים מלא תגובות של גולשים על רכישות שהם ביצעו דרך המלצות שלנו וגם אם טעינו או שאני טעיתי! ופספסתי משהו – אנחנו ישר מתקנים אם יש בעיה – וכל ההמלצות פשוט מומלצות בקפידה מיטבית שפועלת גם עם סקירה שלי ושל הצוות וגם של הקונים עצמם!
