בחירת העורכים

בלאק פריידי 2023: איך להשיג את ההנחות הכי טובות? [Black Friday]

חגיגת הקניות הגדולה של השנה כבר נמצאת מעבר לפינה והגיע הזמן להתכונן לבלאק פריידי שבא עלינו לטובה. תוכלו למצוא את המוצרים שחיפשתם במחירי מציאה וליהנות מהמון מבצעים מטריפים. אבל כדי לנצל את היום החגיגי הזה בצורה הטובה ביותר ולצלוח אותו בשלום, חשוב להתכונן מראש, למצוא את הדילים השווים והמשתלמים ביותר ולקנות בצורה חכמה בלי לאבד את הראש.

קל מאוד ללכת לאיבוד בכל הפרסומות הנוצצות וההצעות האטרקטיביות שמקיפות אתכם מכל עבר ולהיסחף בטירוף הקניות. למזלכם, דאגנו לעשות סדר בבלאגן וריכזנו עבורכם את מיטב הטיפים, ההמלצות והאזהרות שיבטיחו לכם שופינג שמח ומוצלח וימנעו מכם לעשות טעויות וליפול בפח.

שנייה לפני שאתם קוראים את המדריך המפורט שלנו, הכנו לכם רשימה עדכנית עם כל החנויות שמציעות מבצעים שווים לבלאק פריידי:

אנו גאים להציג את המדריך המקיף והמפורט ביותר לקנייה חכמה וחסכונית בבלאק פריידי. המידע המועיל והשימושי הזה יבטיח לכם חווית שופינג פשוטה, חלקה ומהנה במיוחד ויחסוך לכם המון תקלות, אכזבות וחרטות. המדריך הנוח והפשוט לקריאה הזה כולל את כל מה שצריך לדעת כדי לעבור את הבלאק פריידי ללא כאב ראש וחור בכיס.

אז תפתחו את היומנים, תשלפו ארנקים ותצטרפו לחגיגה. קנייה מהנה!

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

10 טיפים מנצחים לשופינג מוצלח בבלאק פריידי

בחור צעיר עם חולצה צהובה עושה סימן של 10 עם הידיים

תכינו תקציב מראש

הצעד הראשון בהכנות הקדחתניות שלכם לבלאק פריידי זה להגדיר תקציב מראש. תבדקו איפה אתם עומדים ואיזה סכום אתם יכולים להרשות לעצמכם לבזבז. כשכל כך הרבה מבצעים מפתים ודילים משתלמים מקיפים אתכם מכל עבר, קל מאוד להיסחף ולגהץ את כרטיס האשראי שלכם בלי לדפוק חשבון. חשוב שתנהלו את הכסף שלכם בצורה חכמה ותשלטו בהוצאות שלכם. כל השתוללות חסרת מעצורים יכולה להשאיר אתכם בלי גרוש על התחת. לכן, תקבעו לעצמכם תקציב שתצטרכו לעמוד בו ולא לחרוג ממנו.

תעשו סקר שוק

אל תשאירו הכול לבלאק פריידי עצמו, תעברו מראש על הדילים והמבצעים השונים כדי למצוא את ההצעות האטרקטיביות והמשתלמות ביותר על המוצרים שאתם רוצים לקנות. חגיגת המכירות הזאת מגיעה פעם בשנה ואסור לכם להיתפס לא מוכנים. תעיינו בקטלוגים, תשוטטו באתרים ותשוו מחירים.

לאחר שנסגרתם על הפריטים שמעניינים אתכם, תכינו רשימה מסודרת של כל מוצר, המקום שבו אפשר לקנות אותו והאם ניתן לרכוש אותו באינטרנט. כדי שלא תלכו לאיבוד בים האפשרויות, תכינו לעצמכם רשימה מסודרת של כל המוצרים הנחשקים שמשכו את תשומת ליבכם. הרשימה הזאת תבטיח שלא תשכחו כלום ולא תפספסו שום דיל שווה.

תתמקדו במוצרים החשובים שנמצאים בראש סדר העדיפויות שלכם

אל תקנו כל פריט שמופיע ברשימה שלכם. במקום זאת, תסדרו את הרשימה שלכם לפי סדר עדיפויות ותציבו בראש את הדברים החשובים ביותר שאתם מוכרחים לקנות. תוודאו שפריטי החובה שהחלטתם ללכת עליהם אינם חורגים מהתקציב שלכם.

אל תתחילו בשופינג ללא רשימת קניות מסודרת של המוצרים שאתם באמת זקוקים להם. זה יעזור לכם להתגבר על דחף בלתי נשלט לרוקן את כל מדפי החנויות ולצאת עם מיליון מוצרים שונים שרכשתם רק בגלל שהם היו בהנחה. חבל שתרוקנו את הארנק שלכם על כל מיני שטויות שאתם בכלל לא צריכים.

תתכננו מראש את מסע הקניות שלכם

תתכננו מראש את המסלול והלו"ז של מסע הקניות שלכם. תתייעצו עם כל מי שיצטרף אליכם לקניות ותחליטו באילו חנויות תבקרו ובאיזה סדר. במקום להתווכח לאן לנסוע ומאיזו חנות כדאי להתחיל, תוכלו לחסוך לעצמכם את כל התסכול והעצבים ולקנות את כל מה שאתם צריכים בצורה המהירה, הנוחה והחלקה ביותר.

אל תשכחו שאתם יכולים לעשות קניות באינטרנט

אם קניונים עמוסים, תורים אינסופיים, ופקקים בלתי נגמרים לא עושים לכם את זה, אל תשכחו שתוכלו ליהנות מהמבצעים המטורפים של הבלאק פריידי גם באינטרנט. כשההיסטריה שוברת שיאים והמוני אנשים מסתערים על החנויות ומתנפלים על המדפים, עדיף להישאר בבית ולרכוש את כל מה שאתם צריכים בכמה לחיצות עכבר פשוטות.

והחלק הטוב ביותר הוא שרוב המבצעים האטרקטיביים והשווים ביותר זמינים אונליין בלבד. אז תחסכו לעצמכם את כל הרעש, הלחץ וההמולה ותזמינו באינטרנט מוצרים איכותיים במחירים מצחיקים.

אל תפספסו את הדילים השווים לפני ואחרי הבלאק פריידי

מבצעי הבלאק פריידי ממש לא מוגבלים ליום אחד בלבד ורשתות רבות מציעות הנחות מטורפות גם לפני ואחרי התאריך הזה. בחלק מהמקרים אולי אפילו שווה לדלג על הקניות בבלאק פריידי עצמו ולערוך את השופינג שלכם בימי מכירות ומבצעים אחרים. תישארו עם היד על הדופק ותתעדכו בסיילים משתלמים אחרים אחרי או לפני הבלאק פריידי עצמו.

תבדקו שהדיל שמציעים לכם באמת משתלם

תוודאו שהמחיר של המוצר באמת משתלם ושמדובר בדיל אטרקטיבי שכדאי ללכת עליו. רשתות רבות ינסו לעבוד עליכם בעיניים ולדחוף לכם מוצרים שכאילו נמכרים בהנחה גדולה, אבל בפועל הייתם יכולים לרכוש אותם במחיר הזה גם ביום רגיל. אז תגדילו ראש ואל תתפתו להאמין לכל כותרת מפוצצת שמבטיחה מחיר חסר תקדים של "פעם בחיים".

זה תמיד רעיון טוב לבדוק את המחיר המקורי של המוצר שבו הוא נמכר לפני הבלאק פריידי ולהבין כמה כסף תוכלו לחסוך והאם באמת מדובר בעסקה משתלמת.

תביאו שקיות בד מהבית

תקחו איתכם לחנות שקיות בד מהבית שיעזרו לכם לסחוב בסטייל ובנוחות את כל הפריטים שתרצו לרכוש. לא רק שתתרמו את חלקכם לשמירה על איכות הסביבה, אלא גם תוכלו לעשות לעצמכם חיים הרבה יותר קלים. רוב הסיכויים שתרצו לנצל לטובתכם את כל המבצעים המשתלמים שמתרחשים רק פעם בשנה ותבואו עם רשימת קניות ארוכה.

שקית קניות תאפשר לכם לסחוב בקלות את כל הפריטים ששמתם עליהם עין ברחבי החנות ובזמן שאתם מחכים בתורים הענקיים. בניגוד לעגלת הקניות המגושמת והמסורבלת שבקושי תוכלו לעבור איתה בין כל המוני האנשים שממלאים את החנות, שקית קניות פשוטה תעשה את העבודה ותאפשר לכם להתנייד בצורה הרבה יותר חופשית ונינוחה.

תנצלו לטובתכם אפשרות לאיסוף מהחנות

רשתות רבות מציעות אפשרות להזמנה באינטרנט ואיסוף המוצר מהחנות הקרובה לביתכם. זאת דרך מושלמת להימנע מההמתנה המעצבנת והמעייפת בתורים הארוכים והצפופים.

תעקבו אחר ההוצאות שלכם

זה אף פעם לא רעיון טוב לבזבז ולפזר כסף בלי הכרה. נכון שקשה לעמוד בכל המבצעים המפתים של חג הקניות המטורף הזה, אבל תזכרו שלכל בלאק פריידי יש מוצאי חג. והדבר האחרון שאתם רוצים זה להסביר לפקידת הבנק למה נכנסתם למינוס בחשבון.

אז תעקבו אחר סכומי הכסף שאתם מבזבזים בכל חנות ותוודאו שנשאר לכם משהו בארנק (או שבכלל לא שכחתם אותו בבית). תנסו לשמור על שפיות ולא להגזים. אם אתם משלמים בכרטיס אשראי, תבדקו שלא חרגתם מהמסגרת שלכם.

בלאק פריידי: 10 טיפים לקנייה בטוחה בבלאק פריידי

כשמהפכת הקניות באינטרנט עדיין הייתה בחיתוליה, הרבה אנשים חששו לקנות אונליין ואכלו סרטים עד כמה זה בטוח להזמין מוצר שהם בכלל לא ראו, מיששו או מדדו ולהשאיר פרטים אישיים רגישים שעלולים לדלוף החוצה. עם הזמן, יותר ויותר אנשים התגברו על הפחדים והספקות שלהם, נפתחו בפני הרעיון לקנות את המוצרים שהם צריכים אונליין וקניה באינטרנט הפכה לפעולה שגרתית ומובנת מאליה.

למרות שקניה ברשת יכולה להיות בטוחה לפחות כמו תשלום בקופה בחנות רגילה, חשוב להקפיד על כמה כללי זהירות בסיסיים כדי לרכוש מוצרים בקלות ובנוחות באינטרנט בלי להסתכן. הטיפים החשובים הבאים יעזרו לכם לעשות קניות באינטרנט בצורה הבטוחה ביותר בלי לתת לאף אחד לתמרן, למרוח או לעקוץ אתכם.

תקנו באתרים מוכרים ואמינים שאתם בוטחים בהם

תזכרו היטב את כלל הזהב הזה. תתרחקו מאתרים אלמוניים ומפוקפקים שבחיים לא שמעתם עליהם. מותגים ידועים כמו אמזון, Macy's ו-Kohl's מובילים בכל מדדי וסקרי שביעות הרצון של הלקוחות והם ידועים בשירות המעולה שלהם. אתרי קניות גדולים ומובילים שהשם שלהם הולך לפניהם יכולים להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם.

על פי נתוני חברת "סטטיסטה" המתמחה באיסוף מידע על הרגלי הקניה באינטרנט, שלושת אתרי הקניות הפופולריים והמבוקשים ביותר בבלאק פריידי 2019 היו אמזון, וולמארט ו-BestBuy.com. למעשה, אתר אמזון משך אליו עשרות מיליוני קונים, שהיוו עשרות אוחזים מתנועת הקונים באינטרנט בבלאק פריידי של אותה שנה – המספרים האלה מדברים בעד עצמם.

אתר פופולרי שרוב האנשים מכירים זה מקום אמין ובטוח שתוכלו לרכוש בו את המוצרים הנחשקים ללא חשש. זה ממש לא אומר שאתם לא יכולים לנסות מדי פעם אתר חדש שעלה על הרדאר שלכם, אבל אם אתם יכולים למצוא את אותו המוצר במחיר זהה באתר ידוע שאפשר לסמוך עליו, עדיף ללכת על בטוח ולא לקחת סיכונים מיותרים.

אם תקפידו לעשות את הקניות שלכם באתרים המובילים שהפכו לחביבי הקהל, תוכלו לחסוך לעצמכם את כל החששות ואי הוודאות ברכישה מאתר לא מוכר שנתקלתם בו בפעם הראשונה ואין לכם מושג עד כה הוא אמין ובטוח. בשביל השקט הנפשי שלכם, תמיד עדיף לבצע את הקניה באתר גדול ומוכר. אם בכל זאת החלטתם לבצע הזמנה באתר חדש שאתם לא מכירים, הטיפים הבאים יעזרו לכם לקנות בצורה בטוחה ולא ליפול ברשת.

תתרחקו מאתרים עם עיצוב גרוע וחובבני

אם זה נראה כאילו ילד בן 12 בנה ועיצב את האתר, זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. קודם כל, זה יכול לאותת על כך שמפעיל האתר אינו מקצוען שאפשר לסמוך עליו (סיכוי טוב שמדובר בנוכל מקצועי). לא רק שאתר מפוקפק עם עיצוב גרוע ובעייתי יהפוך את תהליך הרכישה שלכם להרבה יותר מסובך ומסורבל, אלא ייתכן שמדובר בהונאה שנועדה לשאוב כסף מלקוחות תמימים. אז איך לזהות אתר חובבני ומרושל שמנסה להפיל אתכם בפח? לפניכם כמה סימנים מחשידים שצריכים לגרום לכם לעשות אחורה פנה:

  • רשימת המחירים מופיעה בקובץ PDF חיצוני כי לבעל האתר לא היה כוח וזמן לציין אותם בצורה מסודרת וברורה באתר עצמו.
  • מוצרים יוקרתיים ונחשקים של מותגים מובילים במחירים מצחיקים ומגוחכים שלא תמצאו בשום מקום אחר. זה לא ש"בעל הבית השתגע" ומוכן למכור מוצרים איכותיים במוצרי הפסד, אלא כנראה שהוא פשוט רוצה לברוח עם הכסף שלכם. סמארטפון ב-300 ש"ח? כנראה טוב מדי מכדי להיות אמיתי.
  • בקושי יש תמונות של המוצרים, לא מופיע מידע עם המפרט הטכני והמאפיינים שלהם והמחירים מטושטשים. חבל שתאכלו אותה עם "חתול בשק" שיגרום לכם להתחרט בגדול אחר כך.

גם אם מדובר על אתר לגיטימי, למה שתבזבזו את הזמן היקר שלכם על אתר מבולבל ולא נוח לשימוש שלוקח שעתיים למצוא בו את המוצר שאתם מחפשים ולהבין כמה הוא עולה. אם כבר החלטתם לנסות את מזלכם באתר קניות חדש, תעשו לעצמכם חיים קלים ותבחרו באתר מושקע, ידידותי ונוח לשימוש. מעבר לעיצוב פרימיטיבי ומביך, גם אתר שמפוצץ בטונות של ספאם ופרסומות קופצות שנפתחות כל שנייה צריך להיות ברשימה השחורה שלכם.

תקנו באתרים מאובטחים בלבד

אל תתפשרו על ההיבט הזה ותקפידו לקנות מאתרים המציעים תשלום מאובטח בלבד. איך לדעת שהאתר מאובטח היטב? פשוט תחפשו חותמת שמעידה שהוא עומד בתקני הצפנת ואבטחת המידע המתקדמים והמחמירים ביותר ויאפשר לכם לבצע הזמנות בראש שקט וללא דאגות. חלק מאתרי הקניות מאפשרים לשלם באמצעות שירותי סליקה חיצוניים כמו: פייפאל, Apple Pay, Google Pay, ועוד. מדיניות "הגנת הקונה" של שירותי התשלומים האמינים האלה יכולה לעזור לכם להחזיר את כספכם במקרה שמשהו השתבש עם הקניה שלכם.

גם חברת האשראי שלכם מספקת ברוב המקרים הגנה דומה. דרך נוספת לבדוק את רמת האבטחה של האתר ולוודא שהוא בטוח לשימוש היא לחפש את הקידומת “https” בכתובת שלו. אם כתובת האתר מתחילה בקידומת “http” סטנדרטית, זה אומר שהוא לא מאובטח כראוי ויכול לסכן אתכם. חברת גוגל משקיעה מאמצים גדולים לאחרונה בניסיון לדחוף ולעודד כמה שיותר אתרים להשתדרג לפרוטוקול HTTPS שנחשב לתקן האבטחה העדכני והמתקדם ביותר.

מומלץ: 38 אתרי קניות מומלצים באינטרנט: איפה הכי זול ושווה להזמין?

אל תמהרו לספק את המידע האישי שלכם לגורמים מפוקפקים

כשקדחת הקניות יוצאת לדרך, גם הנוכלים והרמאים שרוצים לגנוב את כספכם מעלים הילוך. תיזהרו מכל המייליים הזדוניים והונאות הפישינג שמנסות לדוג את הפרטים האישיים והחסויים של לקוחות תמימים. אל תתפתו לכל ההצעות המפתות שמגיעות לתיבת הדוא"ל שלכם ואף פעם אל תלחצו על הקישורים המצורפים אליהן.

גם אם נראה שההודעה הזאת מגיעה אליכם מאתר מוכר ולגיטימי, אל תפלו בפח ותקפידו לא להזין את פרטי הזיהוי האישיים שלכם. תהיו ערניים וחשדניים ותקפידו להתחבר לחשבונות שלכם באופן ישיר. איך לעלות על כל נסיונות העוקץ האלה? רוב ההודעות המפוברקות האלה מכילות סיפורים מצוצים מהאצבע ומלאות בשגיאות כתיב בוטות ובולטות.

תזכרו שחברות גדולות ואתרי קניות אמינים אף פעם לא יבקשו מכם למסור סיסמאות, שמות משתמש או פרטי אשראי ישירות מהדואר האלקטרוני שלכם. אם אתם מקבלים מייל מוזר שדורש מכם להיכנס לקישור מפוקפק ולהזין את פרטי כרטיס האשראי ומספר תעודת הזהות שלכם, מדובר במתחזה שרוצה לעקוץ אתכם ולחגוג על חשבונכם. אם אינכם בטוחים באמיתות המייל שקיבלתם, תמיד תוכלו להתקשר לחברה שלכאורה עומדת מאחוריו ולהסיר את הספק.

תבחרו בסיסמה חזקה ובטוחה ותשתמשו בסיסמה ייחודית לכל חשבון שברשותכם

לא צריך להתעצל ולעגל פינות, אם אינכם רוצים שהפרטים האישיים שלכם ישוטטו ברחבי האינטרנט ויגיעו לידיים לא רצויות, אתם צריכים להקפיד לבחור בסיסמאות טובות וקשות לניחוש שאף אחד לא יוכל לפצח. תחקיר שהתפרסם לפני כמה שנים גילה שאפשר לפרוץ סיסמה קצרה בת 6 תווים תוך 10 דקות בלבד!

אל תשכחו שהאקרים רק הופכים למתוחכמים וערמומיים יותר עם הזמן ועם הקפיצה הטכנולוגית בעולם המחשבים, מי יודע כמה מהר הם יוכלו לעלות על הסיסמה שלכם כיום. אנשים רבים לא רוצים לסבך לעצמם את החיים עם סיסמאות ארוכות וקשות שיהיה להם קשה לזכור. במקום לשבור את הראש על סיסמאות ארוכות המשלבות אותיות גדולות וקטנות, מספרים ותווים מיוחדים, הם מעדיפים ללכת על סיסמה פשוטה וקליטה שהם בחיים לא ישכחו.

אבל מדובר בטעות גדולה שיכולה לעלות להם ביוקר. תזכרו שהסיסמאות האלה לא נועדו לקישוט בלבד, אלא הן עוזרות להגן על הכסף שלכם.

לכן תלכו על סיסמה חזקה ומורכבת שמכילה 25 תווים לפחות. מדובר בקו ההגנה הראשון שלכם מפני נוכלים ורמאים שונים והדבר האחרון שאתם רוצים זה שהאקר יגנוב את פרטי כרטיס האשראי שלכם ויסדר לעצמו שופינג מהחלומות על חשבונכם.

לאחר שבחרתם סיסמה מעולה שהצלחתם לזכור (מומלץ לרשום אותה על דף), אני יודע כמה זה מפתה להשתמש בה (או להכניס בה כמה שינויים קלים) עבור כל חשבון משתמש שאתם פותחים. אבל לבחור בסיסמה אחת עבור כל אתרי הקניות שאתם משתמשים בהם זה רעיון גרוע במיוחד. כל האקר שיפרוץ את הסיסמה שלכם יהיה מאושר עד הגג ואסיר תודה שחסכתם לו את כל העבודה הקשה והענקתם גישה נוחה ומהירה לכל החשבונות שלכם בבת אחת. תמציאו סיסמה שונה לכל אתר שאתם משתמשים בו. תלכו על סיסמאות טובות וקשות לניחוש שתוכלו לזכור בקלות ואתם מסודרים.

תיזהרו כשאתם מבצעים קניות באינטרנט דרך הסמארטפון שלכם

אנשים שקונים אונליין ישירות מהטאבלט או מהסמארטפון שלהם חשופים ופגיעים יותר בפני הונאות באינטרנט. המסך הקטן מקשה להבחין בפרטים הקטנים וכתובת האתר המקוצרת יכולה להיראות כאותנטית ולגיטימית לגמרי למרות שמדובר בהונאת פישינג. לדוגמה, כיום זה נפוץ להציג כתובת URL מקוצרת בעת גלישה ממכשיר מובייל בפייסבוק, באינסטגרם או אפילו באתרי קניות מסוימים.

הכתובת המקוצרת תקשה עליכם להבין לאן בדיוק שולח אתכם הקישור שלחצתם עליו והאם הגעתם לאתר האמיתי או לחיקוי מתוחכם שלו. נניח שאתם רוצים לקנות מחשב נייד אונליין ונתקלתם בהצעה האטרקטיבית הבאה: "רוצים ליהנות מהנחה מטורפת של 2,500 ש"ח על כל מחשבי אסוס? תלחצו על הקישור הבא: www.קישור-שנראה-מפוקפק-מאוד.co.il . אז האם זה מבצע אמיתי או "עבודה בעיניים"? הבעיה היא שכמעט בלתי אפשרי לדעת בוודאות עם כתובת URL מקוצרת.

לא תוכלו לבדוק האם מדובר באתר לגיטימי או שהקישור הזה ישלח אתכם לאיזה עמוד אינטרנט מפוקפק וחשוד שבחיים לא הייתם נכנסים אליו אם הייתם רואים את הכתובת המלאה שלו.

אם אתם קונים באינטרנט מהטלפון הנייד שלכם, ייתכן שתתפתו להשתמש ברשת אלחוטית פתוחה. אין ספק שרשת Wi-Fi ציבורית יכולה להיות פתרון נוח, במיוחד אם אתם נמצאים מחוץ לבית, אבל אל תשכחו שהיא אינה מאובטחת כראוי ומגיעה עם פרצות ונקודות תורפה רבות שכל האקר ישמח לנצל.

לכן, כשאתם משתמשים בסמארטפון שלכם לקניות אונליין, תוודאו שאתם גולשים ברשת אלחוטית המאובטחת בסיסמה. אם אתם משתמשים באייפון, תוכלו לראות סמל של מנעול ליד רשת אלחוטית מאובטחת שהתחברות אליה דורשת סיסמה. גם סמארטפונים אחרים יתריעו בצורה דומה על התחברות לרשת אלחוטית מאובטחת המוגנת על ידי סיסמה.

תיזהרו מהונאות ברשתות החברתיות

קשה לתאר את החיים שלנו ללא הרשתות החברתיות ובגלל הפופולריות העצומה שלהן בשנים האחרונות, הן הפכו לכר פורה להונאות פישינג שונות. תרגיל העוקץ הנפוץ הזה כבר לא מוגבל לתיבת האימייל שלכם בלבד ואנשים רבים הופכים לקורבנות של הונאות ותרמיות שרצתות ברשתות חברתיות מובילות כמו פייסבוק, טיק-טוק ואינסטגרם.

אז איך זה בדיוק עובד? המתחזה ישלח לכם הודעה שכאילו מגיעה מהרשת החברתית המועדפת עליכם וישתמש בסיפור כיסוי כלשהוא כדי לגנוב את פרטי ההתחברות האישיים שלכם. כשתלחצו על הקישור בהודעה, תגיעו לדף אינטרנט מזויף שדומה כמו שתי טיפות מים לאתר האמיתי והלגיטימי שבשמו ההודעה המזויפת נשלחה.

אם תתפתו להזין את הפרטים האישיים שלכם, הם יגיעו הישר לידיים של הנוכל מאחורי התרמית מבלי שתחשדו בשום דבר. אני יודע שאני נשמע כמו תקליט שבור, אבל לא אכפת לי לחזור על זה בפעם המיליון: אתרי רשתות חברתיות אף פעם לא יבקשו מכם למסור את שם המשתמש והסיסמה שלכם כדי לאמת את החשבון שלכם באמצעות הודעה פרטית.

לכן, כל הודעה מפוקפקת ממקור אלמוני צריכה להדליק אצלכם נורה אדומה. אל תתפתו ללחוץ על הקישור שיעביר אתכם לאתר מזויף או ידביק את המחשב שלכם בוירוס. האקרים ממשיכים לנסות דרכים חדשות ויצירתיות כדי להערים על הגולשים התמימים ולגרום להם למסור את הפרטים הרגישים שלהם. אם הנוכלים הערמומיים האלה יניחו את ידם על שם המשתמש והסיסמה שלכם, הם יכולים לנצל את המידע הזה כדי להשיג גישה לפרטי חשבון הבנק וכרטיס האשראי שלכם.

בנוסף, כל המכורים לאינסטגרם צריכים להיזהר כשהם גולשים ברשת החברתית מהסמארטפון שלהם. הרבה מאוד סטוריז מגיעים עם כתובות URL מקוצרות שלא ברור לאן הן מובילות. אל תמהרו ללחוץ על הקישורים האלה ואל תבטחו בכל הודעה מגורם זר. ייתכן שמדובר בתרמית שנועדה להפיל אתכם בפח ולדוג את הפרטים האישיים שלכם.

תקראו את הביקורות וחוות הדעת שקיבלו מוצרים ואתרי קניות שונים

איך לעשות בחירה מנצחת במוצר מעולה שלא יאכזב אתכם ולהזמין אותו באתר מקצועי ואמין שתוכלו לסמוך עליו? תקראו היטב את הביקורות, ההמלצות וחוות הדעת של לקוחות אחרים שכבר התנסו בשימוש במוצר או באתר קניות מסוים ויכולים לחלוק בהתרשמות ובמידת שביעות הרצון שלהם.

מדובר באחת מהשיטות הטובות והיעילות ביותר לקנייה חכמה ובטוחה באינטרנט. לגוגל יש מערכת דירוג מיוחדת להערכת האיכות והביצועים של חנויות אינטרנט שונות. כל לקוח שרכש מוצר מסוים באתר יכול לדרג את החוויה שלו ולהעניק ציון שמשקף את רמת שביעות הרצון שלו מהמוצר ומהאתר שבו הוא נרכש.

הביקורות האלה יעזרו לכם להבין האם מדובר באתר אמין שיעמוד בציפיות שלכם. רוב האנשים מסתמכים על הביקורות וחוות הדעת של הגולשים שיכולות לשחק תפקיד מכריע בהחלטות הקניה שלהם. אם אתם עושים את הקניות שלכם באתרים מובילים כמו אמזון, תוכלו ליהנות ממערכת ביקורות גולשים ודירוג מוצרים שקופה, יעילה ואמינה.

אל תשכחו שמדובר בזירת מסחר ענקית שמכילה אלפי חנויות אינטרנט שונות בארץ ובעולם. לפני שאתם רוכשים מוצר ספציפי, תבדקו את הרקע והדירוג של המוכר שמציע אותו. גם אם אי אפשר לפקפק במקצועיות של אמזון, תזכרו שאתם הולכים לבצע את העסקה עם מוכר מסוים שיכול להיות הרבה פחות מהימן ואמין מהאתר עצמו.

במקום לגשש באפלה ולבטוח בו בצורה עיוורת, תבדקו לעומק את הדירוג שהוא קיבל. כמובן שחברות חדשות ופחות מוכרות שנמצאות בתחילת דרכן יקבלו פחות דירוגים וביקורות ממוכרים ותיקים ומנוסים. זה לא אומר שאי אפשר לבטוח בהן, אבל מדובר בסיכון גדול יותר בגלל שתצטרכו להסתפק בפירורי מידע ובחוות דעת בודדות שעלולים לספק תמונת מצב שגויה ומעוותת.

תבדקו לעומק את תנאי העסקה

אם החלטתם לבצע רכישה באתר קטן ואלמוני יחסית שאינכם מכירים, חשוב מאוד שתבררו את פרטי החנות ותנאי העסקה. תעברו על המדיניות והתקנון של חנות האינטרנט ותוודאו שהבנתם לעומק את תנאי המכירה, המיסוי, המשלוח וביטול העסקה. זה יחסוך לכם המון בעיות, תקלות והפתעות לא נעימות בעתיד.

אם המידע החשוב הזה אינו מפורט בצורה שקופה וברורה באתר, מדובר בתמרור אזהרה שאמור לגרום לכם לחפש אתר קניות אחר. תקפידו לקרוא את כל האותיות והכוכביות הקטנות כדי שלא תתחרטו אחר כך.

תפנו לשירות הלקוחות

אם אתם מתלבטים האם מדובר באתר קניות מקצועי ואמין שאפשר לבטוח בו, למה שלא תבדקו עד כמה הוא מספק את הסחורה בפועל? תפנו ישירות לשירות הלקוחות של החברה ותגששו עד כמה היא יעילה ומצטיינת בהיבט החשוב הזה.

אם יש לכם שאלה או הערה כלשהיא, תנסו להתכתב עם נציגי החברה בזמן אמת באמצעות צ’אט או לשוחח איתם באופן טלפוני. אם אתם זוכים למענה יעיל, אדיב ומקצועי לפנייה שלכם, כנראה שמדובר באתר אמין שאפשר לסמוך עליו. אם תיתקלו בנציגי שירות לקוחות חובבניים וגסי רוח שינסו לנפנף את כל השאלות שלכם ולדחוף לכם מוצרים שאתם בכלל לא צריכים, סימן שעדיף לשמור מרחק מהחברה הזאת שבכלל לא תהיה שם עבורכם ברגע האמת.

כשאנשים מחפשים חנות אינטרנט איכותית ואמינה שהם יוכלו להזמין ממנה ללא חשש, הם מתעלמים לעתים קרובות משירות הלקוחות שהיא מספקת וזאת טעות ענקית. מדובר בהיבט החשוב ביותר שאסור לפספס.

שירות לקוחות, יעיל, אמין וזמין יכול לעשות את כל ההבדל בין חווית קנייה מוצלחת, חיובית ונעימה לעסקה גרועה שתתחרטו עליה בגדול. תזכרו שאם משהו ישתבש בדרך ותהיה בעיה עם ההזמנה שלכם (זה יכול לקרות גם עם החברות הטובות והאמינות ביותר), חשוב שתהיה לכם כתובת שתוכלו לפנות אליה כדי לסדר את העניין. וכאן בדיוק שירות לקוחות מקצועי ואדיב נכנס לתמונה. האיכות של שירות הלקוחות תקבע האם החברה תפתור את הבעיה לשביעות רצונכם או תשים עליכם פס ותשאיר אתכם אובדי עצות.

ועוד כוכבית אחת חשובה שתצטרכו לקחת בחשבון: נוכלים יכולים להתחזות לנציגי התמיכה הטכנית של האתר ולנסות להוציא מכם פרטים אישיים ורגישים. אם נציג של האתר מתקשר אליכם בנוגע לרכישה שביצעתם ללא כל סיבה מוצדקת והתראה מוקדמת, פשוט תנתקו את השיחה ותצרו קשר עם המוקד של החברה. לא משנה עד כמה הנציג האלמוני והמפוקפק הזה ינסה לדחוק אתכם לפינה ולגרום לכם להסגיר מידע אישי ורגיש, אל תפלו בפח.

אילו מוצרים כדאי לקנות בבלאק פריידי ועל אילו כדאי לוותר

אילוסטרציה של הרבה מוצרים שונים מכל הסוגים על רקע סגול

הבלאק פריידי מגיע פעם בשנה וכדי שתוכלו לנצל את המירב ממנו ולשחק אותה עם הקניות המשתלמות והמוצלחות ביותר, חשוב שתהיו מוכנים היטב ותדעו באילו מוצרים כדאי להתמקד ועל אילו פריטים חבל לבזבז את הזמן שלכם. בעולם מושלם, היינו יכולים לקנות את המוצרים המשוכללים והנחשקים ביותר כמו טלוויזיות, לפטופים, סמארטפונים וטאבלטים בהנחות מטורפות שיכולות להתרחש רק פעם בשנה.

חלק מהמוצרים באמת זמינים במחירים מדהימים שאסור לפספס, אבל דילים אחרים הם לא יותר מ"עבודה בעיניים". תזכרו שלא כל הנוצץ זהב ולא כל הנחה שנראית אטרקטיבית ומשתלמת היא באמת כזאת. חנויות רבות יכריזו על "מבצעי מכירות שאסור להחמיץ", אבל בפועל ימכרו את המוצרים שלהן במחירים רגילים שהייתם מוצאים בשאר ימות השנה.

אני לא מנסה לומר שלא תוכלו למצוא אייפד או מקבוק פרו בהנחה משתלמת, אבל יהיה לכם הרבה יותר קשה למצוא את הפריטים המבוקשים האלה במחירי מציאה ותזדקקו ללא מעט מזל כי המלאי מוגבל והביקוש מרקיע שחקים. כמובן שלא מדובר במדע מדויק, אבל לפניכם פירוט של קטגוריות המוצרים הטובות והכדאיות ביותר לרכישה בבלאק פריידי 2023 כמו גם כמה סוגי מוצרים שחבל לבזבז עליהם את הכסף והזמן שלכם ביום הזה.

המוצרים המומלצים ביותר לרכישה בבלק פריידי

אלקטרוניקה

אז נכון שרוב הסיכויים שלא תמצאו את טלוויזית הדגל המשוכללת של סוני ב-70% הנחה, אבל תוכלו לקנות מגוון גאדג’טים של מיטב מותגי הפרימיום במחירים מעולים. זה כולל מוצרי אלקטרוניקה מבוקשים כמו טלוויזיות, מחשבים ניידים, טאבלטים, מצלמות דיגיטליות וכו’. במקום ללכת באופן אוטומטי על הדגם האחרון והחדיש ביותר, ייתכן שעדיף לנצל לטובתכם את הדיל המשתלם על דגם ישן יותר שאינו נופל בהרבה מבחינת הביצועים והיכולות שלו. ברוב המקרים כדאי ללכת על הדגם הקודם שזמין בהנחה משמעותית מאשר לשלם כמה אלפי שקלים נוספים על הדגם הכי חדש שיצא בשנת 2023.

המון לפטופים מצוינים עם מפרט חזק ומרשים נמכרים בהנחות של עד 45% ואינם מספקים ביצועים פחות טובים מדגמי הדגל של חברות ידועות יותר. מותגי האלקטרוניקה הפופולריים והמבוקשים ביותר שכדאי לשים אליהם לב הם: סוני, טושיבה, פנסוניק, אסוס, מיקרוסופט, LG, סמסונג, HP ואפילו אפל. כדאי לקחת בחשבון גם שמות פחות נוצצים ומוכרים שמספקים שילוב מנצח של איכות גבוהה ומחיר שווה לכל כיס.

ערכות ומארזי באנדל של קונסולות משחק

עולם הגיימינג דוהר קדימה ושנת 2023 האירה לנו פנים עם לא פחות משתי קונסולות משחק מדהימות שכולנו חולמים להניח עליהן את הידיים: הסוני פלייסטיישן 5 וה-Xbox Series X. גם הנינטנדו סוויץ’ האגדי עדיין חי ובועט והשנה הוא יגיע עם דילים טובים ומשתלמים במיוחד. ברור שהקונסולות ידברו חזק בבלאק פריידי 2023 וכל חובב משחקי ווידאו יחפש דרך לחסוך כמה מאות שקלים על הכותרים האהובים עליו.

ניסיון העבר מראה שלא יהו מבצעים על קונסלות הנמכרות בנפרד ללא חבילת משחקים (מארז בנדל). באנדל ממוצע כולל בדרך כלל את הקונסולה בכבודה ובעצמה, בקר נוסף, כמה משחקים ואולי גם מנוי ניסיון מוגבל בזמן לשירות Xbox Live פרימיום. כשמחשבים עד כמה משתלם המארז המשולב הזה מגלים שתוכלו לרכוש את הבאנדל במחיר הנמוך ב-45% מהסכום שהייתם משלמים אם הייתם קונים את כל הפריטים האלה בנפרד. אין ספק שמדובר בהזדמנות מצוינת לחסוך בענק.

בניגוד לקונסולות, תוכלו ליהנות ממבצעים משתלמים על משחקים נפרדים. כמובן שלא מדובר במשחקים החדשים ביותר שרק יצאו לשוק, אבל תוכלו למצוא כמה כותרים מפורסמים ב-50% הנחה! תוכלו ליהנות מהדילים השווים האלה בחנויות משחקי הווידאו המובילות כמו Steam, Amazon ו-Uplay.

כלי מטבח

המטבח הוא הלב הפועם של הבית שלכם והבלאק פריידי יכול להיות הזדמנות מושלמת לשדרג, לרענן ולעצב אותו על פי טעמכם. חגיגת הקניות המטורפת הזאת לא מדלגת גם על מכשירי חשמל, כלים ואביזרים למטבח. תוכלו לרכוש בלנדרים, מכונות קפה, ערכות סכינים מהודרות, מסחטות מיצים, קדרות ועוד מגוון אינסופי של פריטים שיעזרו לכם ליצור את המטבח הנוח והמפנק שתמיד חלמתם עליו. תוכלו להפגין את הכשרונות הקולינריים ולבשל את המנות האהובות עליכם במינימום זמן ומאמץ!

רהיטים

חנויות רהיטים רבות מציעות מבצעים משתלמים לכבוד הבלאק פריידי. זה כולל גם את ענקית הריהוט השבדית איקאה שהצטרפה לטירוף הבלאק פריידי ומפנקת אותנו בהנחות אטרקטיביות במיוחד. תוכלו ליהנות ממבחר עצום של ריהוט לבית ולמשרד במחירים מפתים. זאת הזדמנות מצוינת לשדרג את הסלון, המשרד, המרתף, חדר השינה ואפילו את הגינה של הבית שלכם בריהוט נוח, יוקרתי ומפנק במחירי מציאה.

בניגוד לדעה הרווחת, סקר השוק המעמיק שערכנו גילה שחודש נובמבר זה הזמן המושלם לקנות רהיטים חדשים. אז אם אתם צריכים להחליף בדחיפות את השולחן, הספה או הכיסאות בבית שלכם, אתם ממש לא צריכים להמתין לינואר או לפברואר כדי ליהנות מההנחות הטובות והמשתלמות ביותר.

מוצרים לשיפור ולטיפוח הבית

תמיד יש משהו שצריך לתקן, לחדש או לרענן בבית שלכם. הרשתות המובילות בישראל לשיפור ותחזוקת הבית כמו הום סנטר, אייס, טמבור ומחסני חשמל מתחרות כל שנה מי תספק את מבצעי הבלאק פריידי הטובים והמשתלמים ביותר. כמובן שהרווח כולו שלכם. תוכלו לקנות כלי עבודה, מכשירי חשמל, אביזרי אמבטיה, צבע ועוד מגוון פריטים ואביזרים שונים לשדרוג, שיפוץ וטיפוח הבית שלכם. תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לפרויקט ה"עשה זאת בעצמך" הבא שלכם או לשיפוץ הבית במבצעים מטורפים.

טיולים מאורגנים וחבילות נופש

החדשות הטובות הן שטירוף הבלאק פריידי הגיע גם לחברות התיירות המובילות. תוכלו להזמין טיסות, טיולים מאורגנים וחבילות נופש ליעדי הבטן גב והשופינג החמים והשווים ביותר בהנחות מטורפות ובמחירים חסרי תקדים. מכירת החיסול ההיסטרית לא פוסחת גם על ענף התיירות ואין שום סיבה שלא תנצלו את זה לטובתכם.

צעצועים

אם בעבר צעצועים היו בראש רשימת המוצרים שלא כדאי לקנות בבלאק פריידי, כיום המצב טיפה שונה. המחירים שלהם באמת צונחים בנובמבר כי רשתות הצעצועים הגדולות נואשות לחסל את המלאי שלהן ולהיפטר מסחורה ישנה רגע לפני שהשנה מסתיימת. הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי מתאחדים לשבועיים של מבצעי ענק והנחות מטורפות ונראה שהדילים רק הולכים ומקדימים משנה לשנה.

לכן, תשימו עין על ההטבות והסיילים שמציעות חנויות הצעצועים המובילות כמו: Toys R Us, Amazon, ו-ToyLand כדי לא לפספס שום דיל אטרקטיבי. תוכלו לשמח את הילד שלכם בצעצוע מגניב בלי לפשוט את הרגל.

המוצרים הגרועים ביותר לרכישה בבלאק פריידי

מוצרי אלקטרוניקה יוקרתיים ומובחרים

אם אתם מצפים להשיג אייפון 12 או סמסונג גלקסי S20 בחצי מחיר בבלאק פריידי, אתם הולכים להתאכזב. זה נדיר למצוא הנחות גדולות על מכשירי הדגל של המותגים המובילים. אבל אם לא תתעצלו לעשות סקר שוק מקיף ורחב, תוכלו למצוא דילים משתלמים על המוצרים של מותגים פחות ידועים. במקרים רבים אין הבדל ממשי ודרמטי בין מכשיר הפרימיום של מותג יוקרתי לדגם זול יותר בטווח מחיר בינוני. למעט הלוגו הנוצץ והאריזה המושקעת והאטרקטיבית, הם יהיו כמעט שווים מבחינת הביצועים שלהם. חברה אחת שכן מציעה הנחות יפות על מכשירי הדגל שלה היא אמזון שנוהגת להציע בבלאק פריידי דילים שווים על הקינדל -קורא הספרים האלקטרוני שהיא פיתחה.

תכשיטים ושעונים

בניגוד לדעה הרווחת, קשה למצוא דילים טובים ומשתלמים על תכשיטים ושעונים במהלך הבלאק פריידי ו הסייבר מאנדיי. הביקוש לתכשיטים ושעונים שובר שיאים בתקופה הזאת של השנה ולחנויות אין שום סיבה להוריד מחירים. כשהמוצר נחטף ממדפי החנויות כמו לחמניות חמות גם במחיר מלא, למה בכלל לעשות עליו הנחות משתלמות ולאבד חלק גדול מהרווחים. לכן, עדיף להמתין עד שההיסטריה תחלוף ולרכוש שעון או תכשיט חדש בתקופה אחרת של השנה כשהביקוש יהיה נמוך יותר והמחירים נוחים יותר.

ביגוד לחורף

אם אתם רוצים להכין ולחדש את המלתחה שלכם לקראת החורף, ממש לא מומלץ לעשות את זה "בעונה" ולקנות סוודר או מעיל במהלך החורף. כן, כן, קראתם נכון. אנשים רבים חושבים שהזמן המושלם לקנות בגדים לחורף זה כשהוא כבר התחיל ונמצא בעיצומו בגלל המבחר הגדול והתחרות על לבו של הלקוח, אבל זה עובד בדיוק בצורה ההפוכה.

לקנות מעיל בחורף זה בדיוק כמו לרכוש מזגן בשיא הקיץ. המותגים השונים יודעים שאין לכם ברירה אלא לקנות אותו בכל מחיר ולכן הם אף פעם לא יציעו הנחות משתלמות על פריטים מהסוג הזה. תזכרו את הטיפ המנצח הבא שיחסוך לכם המון כסף: הזמן האופטימלי לקנות בגדים לחורף זה רק בסוף העונה או אפילו בקיץ. תמתינו עד לפברואר ולמרץ כשהחנויות ירצו להיפטר מעודפי בגדי החורף שהן נתקעו איתם כדי לפנות מקום לכל קולקציות האביב והקיץ החדשות. אז תתעלמו מכל ההנחות המינימליות על חולצות שרוול ארוך, קפוצ’ונים, ג’קטים וצעיפים ותתמקדו בבגדי קיץ כמו סנדלים, גופיות וחולצות קצרות שתוכלו להשיג במחירי רצפה בתקופה הזאת של השנה.

תשובות לשאלות נפוצות

נורה של רעיונות עם סימני שאלה מסביב בגדלים שונים
באיזה תאריך מתקיים בלאק פריידי 2023?

השנה חגיגת הקניות הגדולה והמטורפת ביותר חלה ב-24 בנובמבר 2023. אז תפנו מקום ביומנים, תכוונו שעונים ותשלפו את כרטיסי האשראי כדי שתוכלו ליהנות מהדילים השווים והמשתלמים ביותר שיש.

מה זה בלאק פריידי ("יום שישי השחור")?

בלאק פריידי או בשמו העברי: "יום שישי השחור" הוא כינוי ליום שישי שלאחר חג ההודיה שחל בסוף חודש נובמבר. מדובר בחג המכירות הגדול והמטורף ביותר בעולם המערבי שמסמל את יריית הפתיחה של עונת המכירות לקראת חג המולד. מיטב המותגים ואתרי הקניות חוגגים את היום הזה בהנחות ענק ובמבצעים משתלמים. לאחר שבמשך שנים רבות הבטנו בקנאה מהצד, גם בישראל החליטו להצטרף לחגיגת המכירות שסוחפת את העולם. קשה לחשוב על רשת גדולה או ענף מסחר שלא משתתף בקרנבל המבצעים הענק הזה שמתרחש מדי שנה. בלאק פריידי 2023 נמצא מעבר לפינה וחבל שהוא יתפוס אתכם לא מוכנים.

מה המקור לשם "יום שישי השחור" (בלאק פריידי)?

לא צריך להיבהל מהשם המפחיד של חגיגת הקניות השנתית הזאת. הסיבה לשם המוזר היא שספרי המאזנים של סוחרים רבים שהיו עושים את עיקר הפדיון שלהם בתקופה הזאת עבר מרישום בצבע אדום שסימן הפסדים כבדים לרישום בצבע שחור שסימן רווחי ענק. זה כל הסיפור.

האם חייבים לעשות את כל הקניות ביום הזה?

כמובן שאתם לא חייבים לחכות שנה שלמה כדי לרכוש מוצר שאתם צריכים בדחיפות או לבצע את כל הקניות שלכם ביום אחד, אבל שווה להמתין לחגיגת המבצעים הזאת כדי לקנות כמה מוצרים מבוקשים במחירים נמוכים ואטרקטיביים במיוחד. תאמינו לי ששום חג קניות בינלאומי אחר לא יכול להשתוות להיקף וגודל המבצעים שמציע הבלאק פריידי. כמובן שלא כל המוצרים יהיו בהנחה משמעותית ביום הזה, אבל תוכלו לבחור בין מגוון רחב של דילים שווים. איך לא לפספס את המציאות הטובות והמשתלמות ביותר? להתכונן היטב מראש ולקנות בצורה חכמה. זה המפתח לחווית שופינג חיובית, מוצלחת ונטולת תקלות.

מתי מתפרסמים הדילים והמבצעים של הבלאק פריידי?

כל שנה פרטי ההנחות והמבצעים מתפרסמים בתאריך אחר. אבל כדאי להתחיל "לצוד" את הדילים המשתלמים ביותר זמן רב מראש. בדרך כלל מבצעי המכירות הראשונים "דולפים" בשבוע הראשון והשני של אוקטובר. ככל שנכנסים עמוק יותר לחודש נובמבר, כך מספר הדילים שמתפרסמים מדי יום רק הולך וגדל והטירוף צובר תאוצה. מפלס המתח וההתרגשות עולה ככל שהיום הגדול מתקרב וערמת הדילים האטרקטיביים רק הולכת ותופחת, ככה שתחפשו היטב את האפשרויות שמעניינות אתכם. באתר שלנו תמצאו את כל העדכונים האחרונים על הדילים השווים ביותר שחבל לפספס. במקום להתפזר על מיליון אתרים שונים ולשבור את הראש על חיפוש ההצעות המתאימות ביותר עבורכם, דאגנו לרכז עבורכם את כל מבצעי הבלאק פריידי האטרקטיביים ביותר במקום אחד.

האם כל המבצעים שמתפרסמים 100% נכונים ומדויקים?

אנו עושים כל מאמץ כדי לאמת את הדילים השונים שדולפים לאינטרנט, אבל כמובן שהאחריות על קיום המבצע מוטלת על הרשת או אתר הקניות שעומדים מאחוריו. איננו נושאים באחריות לאי דיוקים או שגיאות בפרטי ובתנאי המבצעים שמתפרסמים.

מה זה סייבר מאנדיי (Cyber Monday)?

הסייבר מאנדיי ("יום שני המקוון" בתרגום חופשי לעברית) מתקיים ביום שני שחל לאחר חג ההודיה. אם הבלאק פריידי זאת המנה העיקרית, אז הסייבר מאנדיי שמגיע ישר אחריו זה הדובדבן שבקצפת. כל חנויות האינטרנט המובילות מציעות מבצעים מטורפים ביום הזה כדי לעודד כמה שיותר אנשים לבצע קניות אונליין. מדובר ביום המושלם ליהנות מהנחות ענק על קניות באינטרנט. המונח "סייבר מאנדיי" הופיע לראשונה בהודעה לעיתונות של אתר Shop.org ומגיע לו שאפו גדול על הרעיון המבריק הזה. מהר מאוד חג הקניות האינטרנטי הזה צבר תאוצה וזכה לפופולריות עצומה. הסייבר מאנדיי מציע מגוון רחב של דילים משתלמים שנועדו להתחרות ראש בראש במבצעי הבלאק פריידי וכל היופי שתוכלו ליהנות מכל הנחות הענק האלה בכמה לחיצות עכבר פשוטות ובלי לצאת מהבית.

מה זה Cyber Week ("השבוע המקוון")?

מדובר בכינוי לשבוע שלאחר הסנדיי מאנדיי. בשנים האחרונות, חנויות אינטרנט רבות החליטו להמשיך את החגיגה ולהאריך את המבצעים שלהם הרבה מעבר ליום הסייבר מאנדיי עצמו. כמובן שלא כל אתר קניות יכול להרשות לעצמו את פסטיבל המבצעים הבלתי נגמר הזה, אבל רשתות מובילות כמו וולמארט, אמזון וטארגט החליטו להרים את הכפפה ולפנק את הלקוחות בשבוע שלם של הנחות מדהימות. אין ספק שהטרנד הזה רק הולך וצובר תאוצה ועם הזמן יותר ויותר חנויות אינטרנט יקפצו על העגלה ויצטרפו לחגיגה.

מה זה "יום שני הירוק" (Green Monday)?

כולם מכירים את ה"בלאק פריידי", אבל ספק גדול אם שמעתם על קרוב המשפחה הפחות נוצץ ומפורסם שלו. גרין מאנדיי ("יום שני הירוק") חל ביום שני השני של חודש דצמבר. השנה הוא נופל על ה-13 בדצמבר 2023. מדובר בחג קניות אמריקאי נוסף שמעט מאוד אנשים מודעים לקיומו. יום המכירות הזה נוצר לראשונה על ידי ענקית המסחר המקוון eBay ועם הזמן גם חברות אחרות אימצו את יום המכירות הזה. בואו נודה באמת, אין דבר כזה יותר מדי מבצעים והנחות, וצריך לנצל כל הזדמנות לחסוך כסף וליהנות מדילים מדהימים.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן