טוסטר קופץ: 6 מצנמים מומלצים לשנת 2024

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

טוסטר קופץ (מצנם) הוא מכשיר נוח ושימושי שיעזור להכין לעצמכם ארוחת בוקר מהירה וטעימה במינימום זמן ומאמץ. אם אינכם יכולים להתחיל את היום בלי טוסט זהוב ופריך, טוסטר קופץ איכותי יסגור לכם את הפינה.

למרות שנראה שאי אפשר לחדש שום דבר עם המכשיר הפשוט והבסיסי הזה, הדגמים החדשים יותר שתמצאו כיום בשוק מציעים מגוון רחב של אפשרויות בישול שונות ומגיעים עם כמה פיצ’רים ייחודיים ושכלולים מגניבים שלא היו קיימים בעבר.

אז נכון שלא תוכלו להכין איתו מנות גורמה מורכבות והוא הרבה פחות מתוחכם ורב תכליתי מטוסטר אובן, אבל מדובר במכשיר זול, נגיש וקומפקטי שבקושי תופס מקום במטבח.

ממהרים? הנה 3 המוצרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
Elite Gourmet ECT-3100
Elite Gourmet
הבחירה המנצחת
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
לא סתם המכשיר הזה כל כך פופולרי. הוא איכותי, פשוט לשימוש ועם גימור כרום אלגנטי שיוסיף המון סטייל למטבח שלכם.
יתרונות
לוח שליטה ובקרה כפול
מגש איסוף פירורים נשלף
פתחי ההזנה רחבים
חסרונות
מכשיר די גדול
תמורה טובה למחיר
טוסטר קופץ 4 פרוסות של Cuisinart
Cuisinart
מחיר משתלם
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
מדובר בטוסטר מעולה ברמת מחיר בינונית שעשוי מנירוסטה איכותית. לא רק שהמכשיר הזה עושה את העבודה, אלא הוא גם נראה נהדר ויקשט את המטבח שלכם – הוא מגיע עם גימור מתכתי מוברש בעל נגיעות בצבע שחור.
יתרונות
איכות הרכבה גבוהה ועיצוב אטרקטיבי
לוח פיקוד כפול
שימוש בטוח במיוחד
חסרונות
תופס לא מעט מקום על משטח העבודה
איכות במחיר שפוי
DAVO PRO DRT701
DAVO PRO
איזון בין מחיר לאיכות
לבדיקת מחיר
השורה התחתונה
אם אתם רוצים לפתוח את הבוקר עם טוסט פריך וזהוב, הטוסטר הקופץ הזה יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת. גוון הכרום והגימור המתכתי המבריק ייראו נפלא בכל מטבח.
יתרונות
מגש פירורים נשלף
מנגנון הרמה גבוה
כמה דרגות קליה שונות
חסרונות
קטן למשפחות גדולות

אז החלטתם להתפנק במצנם חדש, אבל הלכתם לאיבוד במבחר העצום בשוק ואין לכם שמץ של מושג באיזה דגם כדאי לבחור? המדריך הזה מיועד בדיוק בשבילכם: אני הולך לעשות סדר בבלאגן ולהמליץ לכם על 6 הדגמים הכי טובים שיש (לדעתי) בעולם.

על הדרך תלמדו איך לבחור את המכשיר הנכון והמתאים ביותר עבורכם, כדי שתהיו מרוצים ממנו עד הגג. אני הולך לתת לכם כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה שלא תתחרטו עליה לרגע.

אז אחרי שהתחממנו כמו שצריך, הגיע הזמן לקפוץ למים העמוקים ולהכיר מקרוב את הטוסטרים הקופצים הכי טובים שיש.

תוכן העניינים הצג תוכן עניינים

6 טוסטרים קופצים הכי טובים לשנת 2024

1

Elite Gourmet ECT-3100

הבחירה המנצחת
הבחירה שלנו
המכשיר הזה ישתלב היטב בשגרת הבוקר שלכם ויעזור לכם לפתוח את היום ברגל ימין. גימור הכרום האלגנטי יוסיף המון סטייל למטבח, ולוח פיקוד פשוט לשימוש בלי כפתורים מיותרים יאפשר לכם להכין את הטוסטים המועדפים בקלות ובמהירות.
יתרונות:
  • איכות הרכבה יוצאת דופן ועיצוב מרשים שנראה כמו מיליון דולר
  • לוח שליטה ובקרה פשוט לשימוש
  • מגש איסוף פירורים נשלף לניקוי נוח ופשוט במיוחד של המכשיר
  • פתחי ההזנה הרחבים ומנגנון ההגבהה לשליפה קלה מספקים בטיחות שימוש מירבית
  • כמה דרגות השחמה שונות להתאמה מלאה להעדפות ולטעם האישי שלכם
חסרונות
  • טוסטר עם 4 פתחי הזנה גדול ומסיבי יותר מדגם 2 פרוסות רגיל

פתחי ההזנה הגדולים ששלו מסוגלים להכיל 4 פרוסות לחם או בייגלים במקביל. מצב הפעלה מיוחד לבייגל מאפשר לכם לחתוך אותו לשני חצאים וליהנות מבייגל חלומי לארוחות הבוקר שלכם.

בורר דרגת השחמה יעזור לכם לקלוע לטעם של חובב הטוסטים הבררן והקפדן ביותר, ותוכלו ליהנות מביצועים אחידים ועקביים בכל שימוש.

הטוסטר הקופץ הזה מציע ארבע פעולות שונות: חימום חוזר, הפשרה, השחמה ובייגל. מנגנון כיבוי אוטומטי ימנע מהטוסט שלכם להישרף (בואו נודה באמת, אף אחד לא נהנה מחתיכת פחם לא אכילה). אם עיצוב יוקרתי ומרשים נמצא בראש סדר העדיפויות שלכם, אז לכו בלי לחשוב פעמיים על הטוסטר הזה שיראה מעולה בכל מטבח.

2

Cuisinart CPT-180P1

מחיר משתלם
תמורה מושלמת למחיר
מדובר בטוסטר מעולה ברמת מחיר בינונית שעשוי מנירוסטה איכותית. לא רק שהמכשיר הזה עושה את העבודה, אלא הוא גם נראה נהדר ויקשט את המטבח שלכם – הוא מגיע עם גימור מתכתי מוברש בעל נגיעות בצבע שחור.
יתרונות:
  • איכות הרכבה גבוהה ועיצוב אטרקטיבי שיתאים לכל מטבח
  • לוח פיקוד כפול לכמה פעולות קלייה, השחמה וחימום בו זמנית
  • מגש פירורים נשלף שתוכלו לרוקן בקלות
  • שימוש בטוח במיוחד בזכות פתחי הזנה רחבים ומנגנון הרמה גבוהה
  • כמה רמות קליה שונות לשליטה טובה יותר במידת ההשחמה של הטוסט
חסרונות:
  • תופס יותר מקום על משטח העבודה מאשר טוסטר 2 פרוסות סטנדרטי

לוח פיקוד כפול יאפשר לכם לשלוט בנפרד בכל זוג פתחי הזנה כדי לקבוע את דרגת הקלייה ורמת ההשחמה הרצויה.

בנוסף, הוא מגיע עם פונקציות חימום מחדש, הפשרה וחימום בייגל. נורות חיווי יראו את התקדמות תהליך הקליה, ככה שלא תצטרכו לנחש מתי הטוסט שלכם יהיה מוכן. המכשיר הזה מספק גמישות שימוש מירבית ומאפשר לקלות טוסטים ולהשחים בייגלים בן זמנית.

מנגנון הגבהה מגביר את בטיחות השימוש ועוזר למנוע כוויות ופציעות: הטוסטים יקפצו במרחק בטוח מגופי החימום הלוהטים במכשיר ככה שתוכלו לשלוף אותם בצורה חלקה וקלה. פתחי הזנה מרווחים ברוחב של 3.8 ס"מ יתאימו גם לפרוסות לחם עבות, בייגלים וסוגי מאפים אחרים. מגש איסוף פירורים נשלף מקל על ניקוי המכשיר והופך אותו לנוח ופשוט במיוחד. בשורה התחתונה, מדובר בבחירה מצוינת.

3

DAVO PRO DRT701

איכות במחיר שפוי
עיצוב כפרי
אם אתם רוצים לפתוח את הבוקר עם טוסט פריך וזהוב, הטוסטר הקופץ הזה יסגור לכם את הפינה בצורה מושלמת.
יתרונות:
  • מגש פירורים נשלף לנוחות ניקוי מירבית
  • מנגנון הרמה גבוה ופתחי הזנה מרווחים לתפעול בטוח
  • כמה דרגות קליה שונות לשליטה מדויקת ברמת ההשחמה של הטוסט
חסרונות:
  • קטן למשפחות גדולות

מכשיר קטן וקומפקטי בעיצוב מרשים ומגוון רחב של תכונות מתקדמות עם כבל חשמלי נגלל אל תחתית המצנם שאינו תופס הרבה מקום במטבח.

הוא מגיע עם פתחי הזנה רחבים במיוחד עם מנגנון מרכוז ומערכת הגבהה לשימוש נוח ובטוח. תוכלו לבחור בין 6 דרגות השחמה וליהנות מפונקציות הפשרה, חימום מחדש וקליית בייגל. מדובר במכשיר יעיל ופשוט לשימוש במחיר אטרקטיבי. מה עוד אפשר לבקש?

4

BENATON BT4020

פשוט ויעיל
מתאים לכולם
אם אתם מחפשים טוסטר קופץ איכותי במחיר מציאה, המכשיר הזה מיועד בדיוק בשבילכם – הוא עושה את העבודה בלי להתחכם יותר מדי. אז נכון שהוא לא מגיע עם המון רעש וצלצולים, אבל תוכלו ליהנות ממכשיר יעיל ואמין במחיר שווה לכל כיס.
יתרונות:
  • טונות של פיצ’רים שימושיים במחיר נגיש ומשתלם
  • עיצוב קטן וקומפקטי עם כבל חשמלי נגלל
  • מגש איסוף פירורים לניקוי מהיר ונוח של המכשיר
  • מנגנון הגבהה ופתחי הזנה רחבים לשימוש בטוח במיוחד
  • כמה דרגות קליה שונות לשליטה מלאה ברמת ההשחמה של הטוסט
חסרונות:
  • מסוגל להכיל 2 פרוסות בלבד, מה שהופך אותו לפחות מתאים למשפחה גדולה של 4 נפשות ויותר

הדגם הזה עשוי מנירוסטה איכותית ומגיע בשלושה צבעים לבחירה. טיימר בסיסי יאפשר לכם להגיע למידת ההשחמה הרצויה ותוכלו גם לחמם מחדש או להפשיר לחם קפוא ולקלות בייגל.

פתחי הזנה ברוחב של 3.2 ס"מ ומנגנון הרמה גבוהה יאפשרו להוציא בקלות פרוסות לחם עבות בלי לשרוף את הידיים. בסך הכל, מדובר במשכיר פשוט ובסיסי שמספק את הסחורה.

5

Basics 4 Slot Toaster

לחיות מחוץ לקופסא
מובילה בתחומה
האח הגדול של הטוסטר הקופץ הקודם בדירוג שלנו, אמזון בייסיקס שמתאים ל-4 פרוסות במקביל. יעיל, אמין, עם לוח פיקוד כפול ופתחי הזנה רחבים ונוחים.
יתרונות:
  • בנוי היטב עם עיצוב מרשים שישתלב היטב בכל מטבח
  • לוח שליטה כפול לכמה פעולות במקביל – תוכלו להשחים בייגל ולקלות טוסטים באותו הזמן
  • מגש איסוף פירורים נשלף לניקוי פשוט ומהיר
  • מנגנון הרמה גבוהה ופתחי הזנה מרווחים לבטיחות שימוש מקסימלית
  • בחירה בין כמה דרגות השחמה שונות להתאמה מלאה לטעם האישי שלכם
חסרונות:
  • תופס המון מקום בהשוואה לטוסטר 2 פרוסות רגיל

בזכות איכות ההרכבה יוצאת הדופן שלו והעיצוב האטרקטיבי הוא ישתלב היטב גם במטבח חדשני ומודרני. שני לוחות פיקוד ובקרה נפרדים יאפשרו לכם להכין כמה סוגי מאפים שונים במקביל בדרגות השחמה שונות. פתחי הזנה רחבים במיוחד יתאימו לפרוסות לחם עבות ובייגלים גדולים. בחירה בין 7 דרגות השחמה שונות תבטיח שליטה מקסימלית בתהליך הקליה ותאפשר לכם ליהנות מרמת הקלייה המועדפת עליכם.

פתחי הזנה רחבים ומנגנון הגבהה מגבירים את בטיחות השימוש במכשיר. אם אינכם מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, כדי שתשימו לב לדגם הזה.

6

Bosch TAT6A

דיוק מושלם
רמה אחת מעל
הדגם הזה מספק שילוב מנצח של ביצועים מעולים ומחיר מצחיק: תוכלו ליהנות מטוסט מושלם בלי לפשוט רגל ולרוקן את הארנק
יתרונות:
  • טוסטר קופץ איכותי עם מגוון רחב של פעולות כמו חימום מחדש והפשרה במחיר הגיש
  • עיצוב קטן וקומפקטי עם כבל חשמלי שנגלל לתוך תחתית המכשיר
  • מגש פירורים נשלף שמקל על ניקוי המכשיר
  • מנגנון הגבהה ופתחי הזנה רחבים במיוחד לשימוש בטוח
  • בורר דרגות השחמה להתאמה מלאה להעדפות ולטעם האישי שלכם
חסרונות:
  • תצטרכו לעבוד קשה ולבזבז המון זמן כדי להכין מספיק טוסטים לארבעה אנשים ויותר

הוא נראה פשוט מעולה, וגם מאפשר לבחור בין 6 רמות קליה שונות.

הדגם הזה מגיע גם עם פונקציות חימום חוזר ועם נורות לד שמראות את התקדמות תהליך ההשחמה. החלק שאני הכי אוהב בו זה מנגון למרכוז אוטומטי של פרוסת הלחם שיוצר קלייה אחידה לכל שטח הפרוסה.

אז נכון שלא מדובר במכשיר המתוחכם והמתקדם ביותר, אבל הוא מספיק מעל ומעבר לצרכים ולדרישות של המשתמש הממוצע.

מדריך קנייה: איך לבחור טוסטר קופץ?

בחורה מכניסה צנימים לתוך מנצם במטבח

אנשים רבים בטוחים שאי אפשר ליפול ולפספס בקנייה של טוסטר קופץ חדש, אבל זה רחוק מהמציאות. יש הבדל גדול בין העמידות, נוחות השימוש, הגודל והמפרט הטכני של הדגמים השונים בשוק.

לכן כדי שלא תבזבזו את מיטב כספכם על מכשיר גרוע שיעלה אבק על המדף, תצטרכו לקבל החלטה מודעת ומושכלת בנוגע לדגם הנכון והמתאים ביותר לצרכים, להעדפות ולמטרות השימוש שלכם.

כדי להקל על ההחלטה שלכם, במדריך הקנייה המפורט והמקיף הזה תמצאו את כל השיקולים והקריטריונים החשובים ביותר שיכולים לעשות את כל ההבדל בין בחירה מנצחת בדגם מעולה לנפילה כואבת על מכשיר בעייתי שלא יעמוד בציפיות שלכם. תצטרכו לבדוק לעומק מאפיינים מכריעים כמו סוג המכשיר, מספר פתחי ההזנה שלו, כוונון רמת ההשחמה, טיימר ופיצ’רים מתקדמים נוספים לנוחות שימוש מירבית. אז בואו נראה איך לצאת גדולים בבחירת הטוסטר הבא שלכם.

בחירת סוג הטוסטר המתאים

ההחלטה הראשונה שתצטרכו להתחיל ממנה נוגעת לסוג המכשיר שתרכשו. המצנמים שתמצאו על מדפי החנויות מתחלקים לשלושה סוגים עיקריים: קופץ, מסוע ואובן. כדי שתוכלו לבחור בחוכמה את הסוג הנוח והיעיל ביותר עבורכם, נעבור בקצרה על המאפיינים העיקריים, היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

טוסטר קופץ

מדובר במכשיר הקלאסי שאפשר למצוא כמעט בכל בית, והוא זוכה לפופולריות רבה ומושלם לשימוש ביתי. תוכלו ליהנות מטוסט טעים ופריך במינימום זמן ומאמץ: כל מה שצריך לעשות זה להכניס את פרוסות הלחם באופן אנכי לתוך פתחי ההזנה, ללחוץ על מתג ההפעלה ולתת לטוסטר לעשות את כל העבודה.

כשהטוסטים יקבלו השחמה יפה הם יקפצו מעצמם ותוכלו לשלוף אותם בקלות. טוסטר 2 פרוסות נפוץ יותר מהגרסה שמתאימה ל-4 פרוסות לחם. גוף המכשיר עשוי מנחושת, מתכת או פלסטיק והוא מגיע עם הספק של 600-1200 ואט.

יתרונות:
  • נוח ופשוט מאוד לשימוש
  • מחיר נגיש ושווה לכל כיס
  • מיועד לקליית והשחמת לחם
  • מסוגל להכיל 2 או 4 פרוסות לחם במקביל
חסרונות:
  • מוגבל מבחינת אפשרויות השימוש שלו

טוסטר מסוע

אם אתם מחפשים דגם לשימוש מסחרי, טוסטר מסוע זה ההימור הטוב והבטוח ביותר שלכם. תוכלו למצוא אותו לעתים קרובות במאפיות, בתי קפה, פיצריות ומסעדות מזון מהיר.

המכשיר הזה מצויד בגוף חימום עליון ותחתון ומגיע עם מסוע שמניע את המאפים, הכריכים והלחמים שאתם מזינים לתוכו לפתח היציאה באופן אוטומטי. תוכלו להוציא את המזון שאתם מחממים ומשחימים בכל רגע נתון. מדובר במכשיר יקר שלא מתאים למטבחים קטנים וצפופים ומיועד בעיקר למסעדות.

יתרונות:
  • מכשיר רב תכליתי
  • מכשיר גדול במיוחד עם קיבולת נדיבה
חסרונות:
  • אינו מתאים לשימוש ביתי
  • תג מחיר גבוה

טוסטר אובן

המכשיר הזה משלב בין מצנם לתנור ביתי רגיל. הוא מגיע עם תא אפייה בעל דלת קדמית שבתוכו תמצאו תבנית אפייה ורשת צלייה. כדי להשחים טוסטים, תצטרכו להניח את פרוסות הלחם על משטח האפייה. ברגע שהטוסטים יהיו מוכנים, המכשיר יכבה את עצמו באופן אוטומטי.

מדובר בגרסה מוקטנת של תנור אפייה רגיל שמספקת מגוון רחב של אפשרויות בישול ואפייה. תוכלו אפילו לפזר גבינה, שום, פרוסות עגבניה, זיתים ותוספות טעימות אחרות מעל הטוסטים שאתם מכינים וליהנות מטוסטים משודרגים ומושקעים במיוחד.

יתרונות:
  • מנגנון כיבוי אוטומטי
  • שימוש נוח ופשוט
חסרונות:
  • ההשחמה לוקחת 4-5 דקות, ככה שתצטרכו להתאזר בסבלנות
  • צריכת חשמל גבוהה יותר בהשוואה לדגם קופץ או מסוע

גודל הטוסטר ומספר הפרוסות

מד גודל ממתכת מודד רוחב של עיגול מברזל

כשאתם בוחרים את המצנם הנכון והמתאים עבורכם, אתם חייבים לוודא שהקיבולת והגודל שלו מתאימים לצרכים ולהרגלי השימוש שלכם. קיים הבדל בין כמות וגודל הפרוסות שתוכלו לקלות ולהשחים בדגמים שונים.

רוב הדגמים הסטנדרטיים מגיעים עם 2 פתחי הזנה שמאפשרים להכין 2 טוסטים במקביל. אבל, עומדים לרשותכם גם דגמים מתקדמים יותר שמסוגלים להכיל 4-6 פרוסות לחם בו זמנית ומתאימים להשחמה וחימום של בייגלים, קרואסונים ומאפים שונים. אם תרצו לקלות פרוסות גדולות ועבות, תוודאו שפתחי ההזנה רחבים מספיק כדי להתאים לסוגי לחם שונים.

אם אתם מוכנים להרשות לעצמכם טוסטר קופץ גדול ויקר יותר, כמובן שעדיף ללכת על מכשיר שמסוגל להכיל 4 פרוסות ויותר. הוא מספק גמישות שימוש מקסימלית ומאפשר לכם לקלות ולהשחים כמה סוגי מאפים שונים במקביל. מכשיר צנוע יותר עם 2 פתחי הזנה יענה על הצרכים של משפחה קטנה שכוללת 2-3 נפשות, אבל לא יאפשר להשחים כמויות גדולות יותר של מזון בו זמנית.

נוחות וקלות השימוש והניקוי

אתם צריכים לבחור בדגם עם לחצנים נוחים ופשוטים לשימוש שכל בני המשפחה שלכם יוכלו לתפעל אותו בקלות. תזכרו שלאחר השימוש תצטרכו לנקות את הטוסטר. לכן, עדיף לבחור בדגם נוח ופשוט לניקוי שלא תצטרכו לקרצף שעות ארוכות.

דרגת הקלייה

השחמה היא הפונקציה החשובה ביותר של טוסטר קופץ. בחירה בין כמה דרגות קליה שונות יאפשרו לכם לקבל את רמת הפריכות וההשחמה הרצויה שקולעת לטעם האישי שלכם. חלק מהאנשים מעדיפים טוסטים טיפה זהובים בעוד שאחרים טורפים טוסטים שחומים, כל אחד וההעדפות שלו. כל אחד מבני המשפחה שלכם יוכל להכין טוסט משגע בדיוק כמו שהוא אוהב.

תוחלת החיים

עוד מאפיין חשוב שחייבים לקחת בחשבון הוא תוחלת החיים של המכשיר. כמובן שעדיף ללכת על טוסטר קופץ שיחזיק מעמד במשך זמן רב בלי לקרטע ולעשות בעיות. תוחלת החיים נקבעת על ידי הנטייה של המכשיר להתחמם בזמן השימוש. דגם שמתחמם מהר מדי ומגיע לטמפרטורות גבוהות יתר על המידה לא ישרוד זמן רב. חימום יתר פוגע בתפקוד של המכשיר ומקצר את תוחלת החיים שלו.

יעילות אנרגטית

חסכון בצריכת החשמל זה שיקול חשוב שחייבים לקחת בחשבון. מכשיר שזולל המון חשמל לחינם יעשה לכם חור בכיס, לכן, חשוב לבחור בדגם שמאפשר לווסת את צריכת החשמל ולשמור על השחמה אחידה ושווה בכל שימוש.

לדוגמה, אם הכנסתם פרוסת לחם אחד בלבד לתוך המכשיר, כמובן שאין כל צורך שהוא יעבוד בעוצמה מלאה. מכשיר שמסוגל להוריד הילוך ולמנוע צריכת יתר של חשמל ימנע מהטוסט להישרף ויחסוך לכם כמה שקלים בחשבון החשמל.

כמובן שגם סוג המכשיר משפיע על צריכת החשמל שלו, וטוסטר קופץ פשוט זולל פחות חשמל מתנור אובן מתוחכם ועוצמתי יותר.

עמידות

מצנם איכותי צריך לעמוד בחום גבוה ולהיות חסין בפני בלאי ושחיקה. טוסטר קופץ שבנוי היטב מהחומרים האיכותיים והקשיחים ביותר יחזיק מעמד זמן רב יותר. אנשים רבים בטוחים שרק דגמי פרימיום יוקרתיים יספקו את הסחורה במשך כמה שנים טובות, אבל זה לא בהכרח נכון. זאת לא משימה בלתי אפשרית למצוא מצנם עמיד ואיכותי שמיוצר על ידי מותג אלמוני שלא שמעתם עליו. שם נוצץ וידוע לא תמיד מבטיח איכות יוצאת דופן.

בקר טמפרטורה מתכוונן

חלק מהטוסטרים מגיעים עם בורר טמפרטורה שמאפשר לשלוט במידת ההשחמה של הטוסט. ככל שהטמפרטורה גבוהה יותר, ככה הטוסט יהיה שחום וזהוב יותר ולהיפך.

מחיר

כמובן שאי אפשר להתעלם מתג המחיר, ואין כל סיבה שלא תיצמדו לתקציב שלכם. אם תחפשו היטב, תוכלו לרכוש מכשיר מעולה בלי לרוקן את הכיס. אתם ממש לא חייבים לבחור בדגם המשוכלל ביותר שיש שמגיע עם טונות של פיצ’רים שבכלל לא תשתמשו בהם: תחשבו על התכונות ההכרחיות שאתם לא מוכנים לוותר עליהן ותחפשו את הדגם שמספק את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

מה שכן, עדיף לא להתפשר (להתקמצן) על האיכות ולרכוש חתול בשק שתצטרכו לזרוק לפח תוך זמן קצר. נכון שתחסכו כמה גרושים, אבל מכשיר נחות ושברירי יעלה לכם ביוקר בסופו של דבר. גם אם תצטרכו לשלם טיפה יותר על מכשיר עמיד שישרת אתכם בנאמנות זמן רב, זה ישתלם לכם בגדול בטווח הארוך. ברשימה שלנו תוכלו למצוא טוסטרים אמינים ויעילים שיתאימו לכל טעם, צורך ותקציב. חלק מהדגמים מגיעים במחיר מציאה שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

גוף קר למגע

הדפנות החיצוניות של המכשיר צריכות להיות מבודדות חום כדי לאפשר לכם להשתמש באופן בטוח במכשיר בלי לחטוף כוויות. מדובר באמצעי בטיחות חשוב שעדיף לא לוותר עליו, במיוחד אם יש לכם פעוטות או ילדים קטנים ושובבים שיכולים לגעת בו בטעות.

אחריות

בשביל השקט הנפשי שלכם, מומלץ ללכת על דגם שמגיע אם אחריות. תוכלו להיות מכוסים בכל פגם או תקלה במשך תקופת השימוש במכשיר. במקום שתצטרכו לשלם מכיסכם על תיקונים יקרים, היצרן ידאג לתקן את הטוסטר במידת הצורך. רוב המכשירים מגיעים עם שנה אחת של אחריות, בעוד שדגמים מסוימים כוללים אחריות של שנתיים. תאמינו לי ששנה אחת נוספת של אחריות יכולה לעשות הבדל עצום ולחסוך לכם המון כסף.

ניידות

עדיף לבחור בטוסטר קופץ קומפקטי שתוכלו לשאת ולאחסן בנוחות ובקלות. הדבר האחרון שאתם צריכים זה מכשיר מגושם ומסורבל ששוקל טונה שבקושי תוכלו להרים כשתנסו להעביר אותו ממקום למקום.

אורך הכבל החשמלי

ברוב המכשירים החשמליים, האורך של כבל החשמל בכלל לא משחק תפקיד מרכזי. גם אם נפלתם על דגם עם כבל קצר, זה בכלל לא סוף העולם. תמיד תוכלו להיעזר בכבל מאריך שיסגור לכם את הפינה.

אבל, כשמדובר במכשירי חשמל למטבח, זה סיפור שונה לגמרי: המטבח הוא מקום עם המון מים ורטיבות והדבר האחרון שאתם צריכים זה כבלים אינסופיים שמתפתלים לכם בין הרגליים ועלולים להוביל לתקלות ותאונות לא רצויות. מים וחשמל זה שילוב קטלני ולכן מטעמי בטיחות, חשוב שתבחרו בדגם עם כבל חשמלי ארוך וגמיש שתוכלו לחבר בקלות לכל שקע במטבח.

פיצ’רים שימושיים נוספים

הדגמים החדשים מגיעים עם המון שכלולים ותכונות מתקדמות שנועדו להרחיב את אפשרויות השימוש בטוסטר ולשפר את הביצועים והיכולות שלו. הנה כמה פיצ’רים נפוצים שתמצאו ברוב הדגמים:

  • קלייה שווה ואחידה – מערכת אוטומטית למרכוז פרוסות הלחם מבטיחה השחמה אופטימלית משני הצדדים. תוכלו לשכוח מטוסטים שרופים וחרוכים.
  • לחצן ביטול – כמעט כל טוסטר קופץ מודרני מגיע עם לחצן חירום להפסקת פעולת המכשיר בכל רגע נתון.
  • חימום מחדש והפשרה – אם אתם מחממים לעתים קרובות שאריות של אוכל ששוכבות במקרר, עדיף שתבחרו במצנם עם פונקציית חימום חוזר. מצב ההפעלה הזה יאפשר לכם לחמם מחדש טוסט קר תוך פחות מדקה. גם אפשרות ההפשרה יכולה להיות מועילה ושימושית במיוחד. במקום שתצטרכו לשבור את הראש עם לחם קפוא, המכשיר יפשיר את פרוסת הלחם שהוצאתם מהמקפיא וישחים אותה לטוסט זהוב במכה אחת בלי שתצטרכו לשנות את דרגות הקליה. תוכלו להכין טוסט משגע גם מלחם קפוא בלי שתצטרכו לבזבז זמן על ההפשרה שלו או לשחק עם מיליון הגדרות שונות.
  • מגש פירורים נשלף – החלק הפחות נעים בהכנת טוסטים זה הטונות של הפירורים שנתקעים בטוסטר ומתפזרים בכל רחבי המטבח. כדי למנוע את הבלאגן הזה ולהקל על הניקוי, דגמים רבים מגיעים עם מגש נשלף לאיסוף פירורים שנופלים במהלך ההכנה. רק תקפידו לרוקן את המגש לעתים קרובות ולהחזיר אותו למקום – אל תזניחו את כל הג’יפה שמצטברת עליו.
  • טיימר – כשהדגמים הראשונים הופיעו בשוק, יכולנו רק לחלום שהם יגיעו עם טיימרים – היינו צריכים להכניס את פרוסות הלחם ולהתפלל שהן לא יישרפו. אבל הדגמים החדשים מגיעים עם טיימר שמאפשר לכם לקבוע את זמן הקלייה המדויק שאתם רוצים. תוכלו ליהנות ממידת ההשחמה המועדפת עליכם. אין ספק שהפיצ’ר המתקדם הזה מעניק שליטה טובה יותר בתהליך ההשחמה של הלחם.
  • חיווי להתקדמות תהליך הקלייה – דגמים מתוחכמים במיוחד מצוידים במסך דיגיטלי עם טיימר ספירה לאחור שמאפשר לכם לעקוב אחר תהליך הקלייה ולדעת מראש כמה זמן עוד תצטרכו לחכות עד שתוכלו להוציא את הטוסטים המוכנים.
  • מנגנון הרמה גבוהה – אם הילד שלכם הולך להשתמש בטוסטר לעתים קרובות, אינכם יכולים לוותר על אמצעי הבטיחות הזה. מנגנון ההגבהה הזה מקפיץ את הטוסטים המוכנים למרחק בטוח מגוף המכשיר ומאפשר לשלוף אותן בקלות בלי לקבל כוויה. גם אם אתם קצת מעופפים ולא מרוכזים, תוכלו להוציא בקלות את פרוסות הלחם הקלויות בלי לשרוף את האצבעות.
  • קליית בייגל – אם אתם אוהבים בייגלים, מדובר בפיצ’ר הכרחי שאינכם יכולים להתפשר עליו. תוכלו להשחים בצורה יפה את הבייגל בתוך הטוסטר שלכם. כדי לעשות את זה, תצטרכו לחתוך אותו לשני חצאים ולהכניס אותם לתוך המכשיר. החלק התחתון של הבייגל יקבל קראסט משגע בעוד שהחלק העליון שלו ייצא זהוב וחמים. פשוט ללקק את האצבעות!

כללי בטיחות חשובים

מצנם איכותי משתלב נפלא באורח החיים העמוס והלחוץ שלנו. כשאתם מתארגנים בבוקר וחייבים לטוס לעבודה, לא תמיד יש לכם זמן לבשל לעצמכם ארוחת בוקר חמה, וטוסטר קופץ יכול להציל את המצב: הוא "יקפיץ" לכם את הבוקר עם כמה טוסטים משביעים שתוכלו להכין בקלי קלות ובכלום זמן.

למרות שמדובר במכשיר נוח ופשוט לשימוש, חשוב להקפיד על כמה כללי זהירות בסיסיים שיבטיחו חווית שימוש חלקה, בטוחה ונטולת תקלות. הנה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם ליהנות מטוסט פריך וזהוב בלי לסבול מכוויות ופציעות:

  • תקפידו לרכוש דגם איכותי שעומד בכל תקני הבטיחות הנדרשים. אף פעם אל תתפתו לרכוש מוצר סוג ג’ ממשווק אלמוני ומפוקפק.
  • תאפשרו למכשיר להתקרר לפני שתנקו אותו.
  • לפני תחילת השימוש במכשיר, תקראו היטב את עלון הוראות השימוש שלו. במקום לאלתר ולגשש באפלה, תוודאו שאתם יודעים מה אתם עושים.
  • הקפידו לנתק את המכשיר מהחשמל כשהוא אינו נמצא בשימוש.
  • לאחר שניקיתם את המכשיר באמצעות סבון נוזלי או מטלית לחה, תאפשרו לו להתאוורר ולהתייבש היטב.
  • אל תציבו את הטוסטר במקומות רטובים ואל תתנו למים לחדור למכשיר.
  • לפני השימוש, תוודאו שהמכשיר תקין. אם הבחנתם בפגם או בתקלה, תפנו באופן מיידי למוקד שירות מוסמך של היצרן.

שאלות ותשובות

בחור היספני עם משקפיים עושה תנועה של שאלה

איך עובד טוסטר קופץ?

טוב, לא מדובר בפיזיקה גרעינית: אחרי שמחברים אותו לחשמל, גוף החימום בתוך המכשיר משחים את פרוסות הלחם שהכנסתם לתוכו. הוא יתמודד על הצד הטוב ביותר עם משימות נוספות כמו חימום חוזר והפשרה. חייב להיות מרווח מסוים בין פתחי ההזנה של המכשיר כדי לא לפגוע בטעם של הלחם שאתם קולים.

כמה זמן לוקח לעשות טוסט?

טוסטר קופץ ממוצע יעשה את העבודה תוך 4-6 דקות, אבל דגמים זריזים ועוצמתיים במיוחד יעזרו לכם לקצר תהליכים וליהנות מטוסט מושלם תוך 2-3 דקות בלבד. קחו בחשבון שאחרי חודשים רבים של שימוש, היעילות שלו יכולה להיפגע וזמן קליית הטוסט יכול להתארך. כדי שהטוסטר שלכם ימשיך לעבוד כמו חדש אתם חייבים להקפיד על הניקוי התקופתי והתחזוקה השוטפת שלו.

אילו פיצ’רים מיוחדים אפשר לפגוש לעתים קרובות בטוסטר קופץ?

הנה רשימה של כמה תכונות מתקדמות שתמצאו בטוסטרים קופצים רבים: טיימר, מעמד רשת לחימום מאפים, חיישן טמפרטורה פנימי, מגש איסוף פירורים נשלף, מצב מיוחד לחימום בייגל. נורית חיווי להתקדמות תהליך הקלייה, מצבי הפעלה לחימום מחדש והפשרה.

איך לנקות את הטוסטר?

כדי שהמכשיר שלכם ימשיך לעבוד בשיא היעילות גם לאחר זמן רב של שימוש, חשוב שתקפידו לנקות אותו כמו שצריך. החדשות הטובות הן שזה ממש לא בשמיים ותוכלו לתחזק טוסטר קופץ נקי ומבריק בעזרת כמה פעולות פשוטות. אז בואו נראה איך עושים את זה צעד אחר צעד: קודם כל, תסירו את כל החלקים הנשלפים מהמכשיר. תנקו היטב את פתחי ההזנה בעזרת מברשת ניקוי שתעזור להיפטר משאריות אבק, חלקיקי אוכל ושומן. תשתמשו בסבון נוזלי כדי להוריד כתמים מהמשטח החיצוני ותעברו על גוף המכשיר עם מברשת הניקוי. תשטפו את המכשיר במי ברז רגילים. לאחר שהוא טיפה התייבש, תנגבו אותו עם מטלית כותנה כדי להוריד את כל הסימנים שנשארו עליו. זה כל הסיפור.

באיזו תדירות צריך לנקות את הטוסטר?

בעולם מושלם, היה עדיף אם הייתם מנקים אותו אחרי כל שימוש. אבל אני מבין שמדובר בדרישה לא מציאותית, במיוחד כשאתם ממהרים לעבודה בבוקר ועסוקים במיליון דברים אחרים. לכן, תקפידו לנקות אותו לפחות פעם בשבוע כשאתם משתמשים בו באופן רציף ומתמשך. אם אין לכם כוח וזמן לנקות אותו כל יום, לפחות אל תשכחו לרוקן את מגש הפירורים. הדבר האחרון שאתם רוצים זה שחרקים יפשטו על כל השאריות והפירורים שהשארתם זמן רב במגש.

למה בכלל צריך לקנות מצנם אם אפשר לקלות לחם על הכיריים?

יש המון סיבות טובות להשקיע במצנם. מאיפה להתחיל? קודם כל, הטעם. טוסט שהכנתם בטוסטר, יהיה הרבה יותר טעים מפרוסת לחם שקליתם על הכיריים. דבר שני, מצנם הוא הרבה יותר בטוח לשימוש. הסיכוי לחטוף כוויה ולשרוף את קצות האצבעות הרבה יותר נמוך מאשר בקלייה על כיריים. אם עדיין לא השתכנעתם, אל תשכחו שהוא עושה את העבודה בצורה הרבה יותר מהירה ופשוטה וחוסך לכם המון זמן יקר ומאמץ.

טוסטר קופץ עם טיימר או מנגנון כיבוי אוטומטי יעשה את כל העבודה במקומכם. כל מה שצריך לעשות זה פשוט להכניס את הפרוסות, להפעיל את המכשיר ולשכוח ממנו. תוכלו להתפנות לעניינים אחרים ולעסוק בדברים דחופים יותר בזמן שהצנימים שלכם נקלים בתוך המכשיר. קליית לחם על כיריים זה סיפור אחר לגמרי. תצטרכו להישאר צמודים לכיריים ולא תוכלו להוריד את העיניים מהלחם שאתם קולים ולעזוב אותו ללא השגחה.

על איזה סוג של טוסטר כדאי ללכת?

בחירת סוג הטוסטר המושלם עבורכם תלויה בתקציב ובמטרות השימוש שלכם. לדוגמה, אם אתם רוכשים אותו לשימוש מסחרי במסעדה או בבית קפה, עדיף לבחור בטוסטר מסוע שיענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים והדרישות שלכם. לעומת זאת, אם אתם מתכוונים להשתמש בו בבית, תשקלו לקנות טוסטר קופץ רגיל או אובן שמציע אפשרויות מתקדמות יותר. כל אחד והשיקולים שלו.

אני רוצה שהטוסטר החדש שלי יהיה בטוח לשימוש גם בסביבת ילדים, לאילו פיצ’רים אני צריך לשים לב?

אם יש לכם ילדים קטנים בבית, אתם חייבים לקנות דגם בטוח לשימוש שמגיע עם המאפיינים הבאים: דפנות חיצוניות קרות למגע, כבל חשמלי ארוך, מנגנון הרמה גבוהה להוצאה קלה של הטוסטים מהמכשיר. תוכלו להשתמש במכשיר בראש שקט בלי לדאוג שהילד שלכם יוכל להיפגע כתוצאה מהשימוש בו.

טוסטר קופץ: השורה התחתונה

משפחה עומדת במטבח ואוכלת מאפים שונים מכל הסוגים

אם אתם חולמים על טוסט משגע עם מרקם מושלם, טוסטר קופץ יספק לכם אותו בכלום זמן. מדובר במכשיר האמין והיעיל ביותר להכנת צנים פריך שאף פעם לא יאכזב אתכם ברגע האמת.

רק כדי לעשות לעצמכם חיים קלים, עדיף שתצטיידו בשקיות רב פעמיות מיוחדות שיאפשרו לכם לקלות ולחמם פרוסות לחם ומאפים בלי ללכלך את המכשיר ולהשאיר מיליון פירורים במטבח. הן יחסכו לכם טונות של זמן ומאמץ בניקוי אחרי זה!

אין ספק שמדובר במכשיר רבגוני ופשוט לשימוש שצריך להיות בכל מטבח. מדריך הקנייה הזה יעזור לכם למצוא בקלות את המצנם הנכון והמתאים ביותר בשבילכם ויחסוך לכם המון ספקות, התלבטויות ואכזבות.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

תגובה 1
  1. הי, שאלה לגבי מצנם מארהב. איך אפשר יהיה לחבר אותו בארץ לשקע?

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן