חנות צעצועים אונליין: 6 חנויות צעצועים מומלצות לילדים שעושות משלוחים מהירים

דיסקליימר על מוצרים של Amazon.com
אתר "מייליסט" משתתף בתכנית השותפים של חברת Amazon Services LLC, מדובר בתכנית שיווק שותפים המיועדת לספק לאתרי אינטרנט עמלות פרסום, על ידיי פרסום וקישור ל- Amazon.com. כתוצאה מכך, חלק מהקישורים באתר הזה הם קישורי שותפים, מה שאומר שהאתר ירוויח עמלה אם תלחצו על הקישור ותקנו מוצר מסויים.

זה בכלל לא מפתיע שאנשים רבים מעדיפים לקנות צעצועים אונליין: הם חוסכים לעצמם את הנסיעה הארוכה והמעייפת לחנות הצעצועים הקרובה לביתם ויכולים לרכוש את הצעצוע שהם מחפשים בלחיצת כפתור פשוטה ובלי לצאת מהבית.

אין ספק שהיכולת לרכוש צעצועים באינטרנט הפכה את החיים שלנו להרבה יותר קלים ונוחים וחסכה לנו טונות של זמן ומאמץ. אם זה לא מספיק, תוכלו להשוות בין המחירים של מוצרים שונים כדי למצוא את הדיל המשתלם והאטרקטיבי ביותר ולעבור על חוות הדעת והביקורות שקיבל צעצוע מסוים כדי לוודא שתעשו בחירה מנצחת בדגם הכי טוב.

לא רק שתוכלו למצוא מתנה מושלמת לילד שלכם במחיר מציאה, אלא שתוכלו גם להימנע מהנסיעה לחנות עצמה. תזכרו שגם הזמן שלכם והדלק שתבזבזו על הנסיעה שווים לא מעט כסף ובמקום לשבור את הראש על חיפוש הצעצוע המתאים במדפי החנויות, תוכלו למצוא אותו תוך כמה דקות באינטרנט.

הנה 2 החנויות הכי טובות שאני מכיר:

טויס אר אס הכי טובה בארץ
חנות הצעצועים האהובה עלי בישראל. מבחר גדול, מחירים משתלמים, אפליקציה עם מבצעים שווים, שירות לקוחות מצויין. מה עוד אפשר לבקש?
אמזון הכי טובה בחו"ל
ענקית הקמעונאות הכי גדולה בעולם. מציעה קטגוריה שמיועדת לצעצועים בלבד.

והדובדבן שבקצפת, זה המחיר הזול ועלויות המשלוח האטרקטיביות! חברות רבות אפילו מציעות משלוח חינמי, מה שהופך את העסקה לעוד יותר כדאית ומשתלמת. אז אם אתם חורשים את האינטרנט בחיפוש אחר צעצוע מגניב ושווה לילד שלכם, אני הולך לעשות סדר בבלאגן ולהמליץ לכם על חנויות הצעצועים הכי טובות באינטרנט שיאפשרו לכם למצוא את הצעצוע המושלם לכל ילד וילדה בלי לוותר על הנוחות של הבית שלכם ובלי לקרוע את הכיס על דמי משלוח מופקעים.

6 חנויות צעצועים אונליין לילדים הכי טובות לשנת 2024

חנות צעצועים זולה: טויס אר אס

לוגו של טוייס אר אס

טויס אר אס היא חנות גדולה של צעצועים מכל הסוגים: כולל מתנפחים לכל הגילאים, ממונעים לילדים (מכוניות וגם טרקטורונים), וגם צעצועים כלליים יותר כמו משחקי הרכבה, לגו, משחקי חשיבה ויצירה, משחקי פליימוביל, ועוד.

כל המוצרים מגיעים במחירים הוגנים, וברוב הפעמים שעשינו השוואה יצא מחיר זול יותר ממה שאפשר להזמין מחנויות גדולות בחו"ל. הם מציעים משלוח מהיר (מגיע תוך 4-8 ימי עסקים), ואם אתם מעדיפים תמיד תוכלו לקפוץ לאחד הסניפים שלהם שנמצאים בפריסה ארצית רחבה. בקיצור – חנות צעצועים שווה, נגישה, עם מבחר גדול של מוצרים ומשלוח מהיר.

שימו לב- 10% הנחה על כל האתר ללא כפל מבצעים ולא כולל מחלקת מולטימדיה וגלגלים.
הקוד יהיה פעיל החל מ-29.3.24 ועד 29.04.24

הכי גדולה: Amazon

לוגו לבן של חברת אמזון

זאת כנראה הבחירה המובנת מאליה. כשאנחנו חושבים על אתר קניות באינטרנט, השם הראשון שקופץ לראש זה ללא ספק אמזון. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שאתר הקניות הגדול בעולם מציע גם את מבחר הצעצועים הענק והמגוון ביותר שתוכלו למצוא באינטרנט.

החנות המקוונת הזאת מציעה שפע בלתי נגמר של מיליוני צעצועים שונים. כדי שלא תלכו לאיבוד במגוון האינסופי ותמצאו בקלות ובמהירות בדיוק את מה שאתם מחפשים, תוכלו להיעזר במנוע החיפוש באתר שמציע המון אפשרויות סינון לאיתור המוצר שעונה לקריטריונים ולהעדפות שלכם.

תוכלו לעבור על הצעצועים הנמכרים ביותר באמזון או להתרשם מצעצועים חדשים שעלו לא מזמן לאתר. הרשימות האלה שמתעדכנות באופן יומיומי יעזרו לכם למצוא צעצוע חדש במחיר מציאה בכלום זמן וללא מאמץ.

משלוחים בחינם: Fish Pond

עובדי חברת FishPond מחזיקים את האותיות של שם החברה

מדובר בעוד מקום מעולה לקנות בו צעצועים. הקלף המנצח של האתר הזה הוא: "משלוח חינם לכל רחבי העולם". האתר הזה מציע שפע אדיר של צעצועים. עם מאות אלפי צעצועים שתוכלו לבחור מהם, קשה לחשוב על צעצוע שלא תוכלו למצוא באתר הזה (נכון לזמן כתיבת השורות האלה, האתר הזה מציע מספר בלתי נתפס של יותר מ-3 מיליון דמויות פעולה!).

הכי טוב למשחקי למידה: Fat Brain Toys

לוגו של חנות צעצועים זולה Fat Brain Toys על רקע כתום

מדובר באחד מאתרי הקניות היחידים שמציע דמי משלוח אחידים וקבועים לכל הזמנה בלי כוכביות ואותיות קטנות: אתם תצטרכו לשלם בדיוק $3.99 כדי לקבל את הצעצוע שהזמנתם ישירות לביתכם.

כפי שרומז השם של האתר ("מוח שמן" בתרגום חופשי), הוא מתמקד במשחקי למידה והתפתחות. כל הצעצועים באתר מיועדים לאימון, תרגול וחיזוק המוח של הילד.

מבחר גדול: Zulily

לוגו של Zulily

מאוד אהבתי את האתר הכיפי והמשעשע הזה. הוא מציע קולקציות ייחודיות ובלעדיות של צעצועים, משחקים, מתנות, ביגוד, מצעים וכלי מטבח של מיטב המותגים במחירים מוזלים. רק כוכבית אחת חשובה שצריך לקחת בחשבון: כדי לשוטט באתר, תצטרכו לפתוח חשבון משתמש ולספק את הדוא"ל שלכם.

אבל זה ממש לא אומר שאתר Zulily מושלם ונטול פגמים, ולצד היתרונות של האתר, חשוב לשים לב גם לצד השני של המטבע ולהכיר את החסרונות שלו:

הפריטים המוצגים באתר נמכרים בכמות מוגבלת והמלאי שלהם נגמר במהירות. בנוסף, הפריטים שהזמנתם לא נשלחים ישירות מאתר Zulily, אלא מגיעים למחסני החברה ממותג אחר, מה שמאריך את זמן המשלוח שלהם, מה שאומר שבמקרים מסוימים תצטרכו לחכות כמה שבועות עד שתקבלו את הפריט שהזמנתם.

כמו באגדות: Disney

לוגו טקסט של חברת דיסני

אני בטוח שאין צורך להציג את המותג הידוע הזה שכולנו מכירים מהילדות, אבל אתם תופתעו ממבחר הצעצועים העצום שתמצאו בחנות האונליין של דיסני. תוכלו למצוא מבחר רחב במיוחד של צעצועים שנוצרו בהשראת הדמויות האגדיות והאהובות של דיסני. תוכלו ליהנות ממחירים ללא תחרות ודילים חסרי תקדים. בנוסף, לא תצטרכו לשלם דמי משלוח על הזמנות מעל $75.

איך לקנות צעצועים באינטרנט

צעצועים הם חלק בלתי נפרד מחווית הילדות של כל אחד ואחת מאיתנו, וטוב שכך: הם "משחקים" תפקיד מכריע בגדילה ובהתפתחות התקינה של ילדים.

החלק הפחות כיפי בכל הסיפור הזה הוא לנסוע לחנות הצעצועים ולחפש צעצוע שימצא חן בעיני הילד שלכם. אין ספק שמדובר בכאב ראש לא קטן ורובנו היינו שמחים לוותר על התענוג המפוקפק הזה.

כדי להקל על התהליך הזה ולחסוך לכם זמן יקר, מופיעות יותר ויותר חנויות צעצועים אונליין שצצות כמו פטריות לאחר הגשם בזמן האחרון. אז אם החלטתם לקפוץ על המציאה ולקנות צעצוע באינטרנט, הנה כמה טיפים שימושיים ומועילים שיחסכו לכם לא מעט תקלות, חרטות ואכזבות.

כמה עובדות מעניינות

על פי האנליסטים והמומחים בתחום, שוק הצעצועים הבינלאומי גלגל 100 מיליארד דולר בשנת 2015, ככה שממש לא מדובר במשחק ילדים.

כל הורה שביקר עם הילד שלו בחנות צעצועים, במיוחד בתקופת החגים, יודע שלא מדובר בחוויה נעימה במיוחד, והמרוץ האינסופי אחרי הצעצוע המושלם שישמח את הילד הופך לכאב ראש רציני.

ההמתנה המשעממת בתורים הצפופים, הרעש וההמולה מסביב, הילד שלכם שלא מפסיק לצרוח ולהשתולל, החיפוש הבלתי נגמר אחר הדגם הספציפי שהילד שלכם רוצה מבין מיליון צעצועים דומים יכולים להטריף כל אחד.

ואחרי כל המסע המפרך והמתיש, אתם עלולים לגלות שאכלתם אותה בגדול ורכשתם את הצעצוע הלא נכון שהילד שלכם בכלל לא מתחבר אליו. אז מה יכול להיות תחליף מצוין למסע התלאות בחנות הצעצועים הרגילה? פשוט מאוד: לשבת בשיא הנוחות בבית ולהזמין את הצעצועים באינטרנט.

בכמה לחיצות עכבר פשוטות, תוכלו למצוא את הצעצועים הכי טובים לילד שלכם במחירים מעולים. תוכלו לחפש את הצעצועים המתאימים ביותר לקבוצת גיל מסוימת, לבדוק עד כמה הם פופולריים ומבוקשים, לוודא שהם אינם מגיעים עם פגמי בטיחות ולא הורדו מהמדפים, ולעשות השוואת מחירים מקיפה כדי למצוא את הדיל המשתלם והכדאי ביותר. והחדשות הכי הטובות הן שתוכלו לעשות את כל זה מבלי לצאת מהבית.

אז נכון שרכישת צעצוע לילד זה לא מדע טילים, אבל יש כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לעשות בחירה נכונה בצעצוע מנצח במינימום זמן ומאמץ. אז בין אם אתם מחפשים מתנה לכבוד החגים לילד או לאחיין שלכם או רוצים לפנק את הילד שלכם במתנת יום הולדת בלתי נשכחת, לפניכם כמה דגשים חשובים שאתם חייבים לקחת בחשבון כשאתם רוכשים צעצוע אונליין.

תחליטו מה אתם רוצים לקנות ולמי

בגלל שעומד לרשותכם מגוון אינסופי של צעצועים לילדים, ההחלטה הראשונה שלכם צריכה להיות על איזה סוג של צעצוע ללכת ולמי הוא מיועד. במקום שתבאסו את הילד עם צעצוע חסר תועלת שבחרתם באופן אקראי, עדיף להשקיע קצת תשומת לב ומחשבה בבחירת הצעצוע המתאים והנכון ביותר עבורו.

אתם צריכים לבחור בצעצוע שמתאים לגיל של הילד ולהתחשב בהעדפות ובטעם האישי שלו. קריטריונים חשובים כמו המגדר של הילד ותחומי העניין שלו יעזרו לכם לעשות בחירה נבונה ומושכלת בצעצוע מגניב שהוא יאהב. אם תדעו למי הצעצוע מיועד ומה בערך אתם מחפשים, תוכלו לצמצם את האפשרויות שעומדות לפניכם ולהתרכז בפריטים הרלוונטיים והמתאימים היותר. כמובן שלפני שתצאו לדרך ותתחילו לחפש את הצעצוע המושלם, אל תשכחו להגדיר את התקציב שעומד לרשותכם.

תמצאו חנות צעצועים אונליין איכותית ואמינה

תתרחקו מאתרים מפוקפקים ואלמוניים שעלולים לעקוץ אתכם. תמצאו חנות מקוונת עם מבחר צעצועים רחב וממשק ידידותי למשתמש. אתרי צעצועים מובילים ופופולריים כמו טויס אר אס מציעים אפשרויות סינון מיוחדות שמאפשר למצוא במהירות ובקלות את הצעצוע המתאים לכם על פי קריטריונים כמו מין הילד, רמת המחיר, הגיל ואפילו ארץ הייצור של הצעצוע.

חנות צעצועים אונליין טובה שתוכלו לסמוך עליה צריכה להכיל את המאפיינים הבאים:

  • מבחר גדול של צעצועים.
  • אתר נוח ופשוט לשימוש עם כמה פיצ’רים שימושיים.
  • אפשרויות חיפוש וסינון מתקדמות שיעזרו לכם לבחור את הצעצוע המתאים על פי קריטריונים כמו גיל, מגדר, מחיר, שם המותג, סוג הצעצוע, תחומי עניין וכו’.
  • מכירת מוצרים נלווים ומשלימים כמו אביזרים למסיבות וליום הולדת, פריטי עיצוב וקישוט ופתרונות לאחסון צעצועים.
  • מידע מקיף על בטיחות הצעצועים באתר, כולל אזהרות על פגמי ייצור והורדות מהמדפים.
  • מגוון רחב של אפשרויות ואמצעי תשלום שונים, כולל תשלום אונליין, שוברי מתנה, כרטיסי אשראי, או תשלום במזומן בעת מסירת הפריט.
  • חוות דעת וביקורות של משתמשים.
  • שירותי תמיכה ועזרה כמו צ’אט בזמן אמת, התכתבות באימייל, סיוע אונליין, מוקד טלפוני ומועדון לקוחות.

תבדקו שהצעצועים בטוחים לשימוש ואין בהם פגמים

תזכרו שהבריאות והבטיחות של הילד היא מעל הכל! לכן, במקום לגשש באפלה ולקפוץ על הצעצוע הראשון שנראה לכם סבבה, אתם צריכים לוודא שהוא בטוח לגמרי לשימוש ולא יסכן את בריאות הילד. תוודאו שהמוצר חף מפגמים ושהיצרן לא ביקש להוריד אותו מהמדפים.

רוב חנויות הצעצועים באינטרנט מספקות מידע בנוגע לאזהרות בטיחות והחזרות של המוצר. לדוגמה, צעצועים עם חלקים קטנים מגיעים עם אזהרת חנק ועלולים לסכן ילדים קטנים. אם היצרן הודיע על הורדת הצעצוע מהמדפים עקב פגם או תקלה, חנויות מסוימות יאפשרו לכם להחזיר אותו בכפוף להצגת הוכחת קניה (חשבונית או אישור הזמנה).

תבדקו את מדיניות החזרת המוצרים של האתר לפני ביצוע ההזמנה. לקבלת מידע אודות אזהרות הבטיחות, הסיכונים וההורדה מהמדפים של צעצועים שונים תוכלו להיכנס לאתרים כמו:

באתרים האלו תוכלו למצוא מידע שיעזור לכם לבדוק אם הצעצוע שבחרתם בטוח לגמרי לשימוש.

תשוו מחירים ומבצעים שונים

חבל שתתעצלו לבדוק את המחיר את הצעצוע שאתם רוצים לקנות בכמה אתרים שונים. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לשלם יותר רק כי לא שמתם לב שהאתר עובד עליכם בעיניים ומנסה לגזור עליכם קופון.

לפעמים תוכלו למצוא את הפריט שאתם מחפשים בהנחה משמעותית ובמחיר משתלם שכדאי לפספס. אז תשקיעו קצת זמן ומאמץ בסקר שוק מקיף כדי למצוא את הדיל המשתלם ביותר והרווח יהיה כולו שלכם. אל תשכחו לשים עין על הנחות שוות וקופונים משתלמים.

תבדקו את עלויות המשלוח ואפשרויות התשלום

מעבר למחיר של המוצר עצמו, אל תשכחו לבדוק את דמי המשלוח – הם יכולים לעשות הבדל משמעותי במחיר הכולל של ההזמנה.

חלק מהאתרים מציעים דמי משלוח מוזלים או הנחה בעלויות המשלוח כשאתם רוכשים כמה פריטים בהזמנה אחת. גורמים אחרים שמשפיעים על עלות המשלוח הם אזור המגורים שלכם ומשקל המוצר.

בעוד שחלק מאתרי הקניות יגבו תעריף אחיד עבור משלוח המוצרים, אחרים יחשבו את דמי המשלוח בנפרד עבור כל הזמנה בהתאם לכתובת שלכם ולמשקל הפריט שהזמנתם. אל תשכחו לבדוק את אמצעי התשלום שהאתר תומך בהם כמו כרטיסי אשראי, פייפאל, תשלום אונליין וכו’.

נשמע טוב, אז איך עושים את זה בפועל?

עכשיו כשהבנתם את היתרונות הרבים שיש לחנות צעצועים אונליין להציע, בואו נעבור זריז על איך עושים את הקניות בפועל, לכל מי שהנושא הזה חדש להם.

להוסיף לרשימת מועדפים או לעגלת הקניות

לאחר שננעלתם על הצעצוע שאותו אתם רוצים לקנות, תלחצו על הכפתור: "הוסף לעגלת הקניות". אם אתם מתכננים לרכוש את הצעצוע מאוחר יותר, תוכלו לשמור עליו ברשימת המועדפים שלכם באמצעות לחיצה על הכפתור ’הוסף לרשימת המועדפים’.

לפתוח חשבון משתמש באתר

אם אין לכם חשבון בחנות המקוונת, הגיע הזמן לתקן את זה ולפתוח אחד. תצטרכו לספק כמה פרטי זיהוי כמו כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון והכתובת שלכם לשליחת החשבונית ומשלוח המוצר. ברגע שנרשמתם, תוכלו להתחבר לאתר באמצעות הסיסמה שלכם.

לבצע את התשלום

תבחרו את אפשרות התשלום המועדפת עליכם. רוב האתרים תומכים בתשלום באמצעות פייפאל או כרטיס אשראי. אם יש לכם שובר מתנה או קופון הנחה, תזינו את הפרטים שלהם. רוב האתרים מקבלים גם שוברי מתנה. שימו לב שברוב המקרים בעת ביצוע התשלום, למחיר המוצר שרכשתם יתווספו גם דמי המשלוח.

קבלת אישור ההזמנה

ברגע שהתשלום הועבר וההזמנה הושלמה, אתם אמורים לקבל אישור הזמנה עם מספר ההזמנה וסיכום פרטי התשלום. ברוב המקרים, האישור הזה נשלח גם לתיבת הדוא"ל שלכם.

מעקב וביטול הזמנה

תוכלו לעקוב אחר מצב ההזמנה שלכם באמצעות הזנת מספר ההזמנה ופרטי הזיהוי שלכם. תוכלו לצפות במידע הזה בדף ההזמנה בחשבון האישי שלכם באתר. אם החלטתם לבטל את ההזמנה, תצטרכו לבדוק את מדיניות הביטולים והחזרת המוצרים של האתר.

במקרה כזה, תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות של האתר כדי לדון בביטול ההזמנה. רק תקפידו לשמור על מספר ההזמנה בהישג יד כדי שתוכלו לספק אותו לנציגי האתר בעת הצורך.

מדיניות החזרת המוצרים וההחזר הכספי

אל תשכחו לבדוק את מדיניות החזרת המוצרים וההחזר הכספי של החנות המקוונת. זה חשוב במיוחד אם אתם רוכשים את הצעצוע בתור מתנה. רוב החנויות יאפשרו להחזיר את המוצר ולקבל את כספכם בחזרה כל עוד הוא נמצא באריזתו המקורית ואתם מחזיקים בהוכחת קנייה.

חנויות צעצועים אונליין: סיכום ושורה תחתונה

ילד קטן עם מבט מופתע משחק עם צעצועים שונים על הרצפה

לדעתי האישית, טויס אר אס ואמזון הם תמיד הימור בטוח כשאתם מחפשים באינטרנט צעצוע איכותי במחיר משתלם, בעיקר עכשיו כשיותר ויותר אנשים מתחילים לרכוש צעצועים באינטרנט.

מדובר בדרך מהירה, נוחה ונטולת מאמץ לקנות צעצוע מעולה. בגלל הפופולריות ההולכת וגוברת של חנויות צעצועים אונליין, יותר ויותר רשתות מתחילות להוריד מחירים ולהציע דילים משתלמים, אז אין ספק שמדובר בחדשות מצוינות לכל מחפשי המציאות שרוצים לקנות את הצעצועים הטובים ביותר במחירים שוברי שוק ואטרקטיביים במיוחד.

אז במקום להתלונן על מחירי הצעצועים המופקעים בישראל, הגיע הזמן להפסיק להיות פראיירים ולהתחיל לקנות צעצועים אונליין במחירים מצחיקים.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן