בחירת העורכים

45 אתרי קניות מומלצים באינטרנט: איפה הכי זול והכי שווה להזמין?

אם אתם קונים המון באינטרנט ומחפשים את האתרים הטובים והאמינים ביותר שתמיד תוכלו לסמוך עליהם, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק בשבילכם.

אני הולך להמליץ לכם על כמה אתרים פופולריים שהצליחו לבלוט בנוף ולהתעלות על שאר המתחרים.

ממהרים? הנה 3 האתרים המובילים:

השורה התחתונה
יתרונות
חסרונות
בינלאומי
אייקון של עליאקספרס
עלי אקספרס
מבחר גדול
לצפייה במבצעים
השורה התחתונה
עלי אקספרס הוא אחד האתרים שכבשו את העולם בזכות המחירים הנגישים והמבחר האדיר של המוצרים.
לא סתם הוא אהוב על ישראלים ולמרות שהחיסרון שלו בזמני משלוח ארוכים בעבר היה מתיש ומייאש, בשנים האחרונות חל שיפור ניכר בזמינות המשלוחים מה שהפך אותו ליעד רכישות אהוב מיוחד בארצנו.
יתרונות
חוויית קנייה מצויינת.
מדיניות החזר מוצרים.
המחירים הכי משתלמים שתמצאו.
משלוחים מהירים.
חסרונות
לא תמיד כל המוצרים נשלחים לארץ.
הכי טוב בארץ
לוגו של עולם הקולנוע
עולם הקולנוע
שירות לקוחות מעולה
לצפייה במבצעים
השורה התחתונה
עולם הקולנוע הוא אתר קניות ישראלי ששם את הלקוח ואת חוויית השירות במקום הראשון. בעולם הקולנוע תוכלו למצוא מגוון של מוצרים מכל הסוגים, החל ממוצרי חשמל גדולים, מוצרים למטבח, לבית, לגינה ועוד. שירות הלקוחות שלהם שופע בידע, ואם יש לכם התלבטות לגבי מוצר כלשהו, הם ישמחו לייעץ ולהכווין אתכם בכיוון הכי טוב בשבילכם.
יתרונות
שירות לקוחות מעולה.
מגוון רחב של מוצרים.
משלוחים מהירים ומחירים משתלמים.
חסרונות
מלאי קצת מוגבל.
אפשרות נוספת
אייקון של לאסטפרייס
לאסטפרייס
דיליים מעניינים
לצפייה במבצעים
השורה התחתונה
לאסטפרייס הוא אחד מאתרי מוצרי החשמל הגדולים בישראל. תוכלו למצוא בו מגוון של מוצרים מכל הסוגים, מבצעים ודילים תקופתיים ומשתלמים, ומערכת קנייה קלה ופשוטה לתפעול.
יתרונות
אתר חדש ומודרני.
אפשר למצוא דילים ומבצעים שווים.
חוויית שימוש מעולה.
חסרונות
הרבה מוצרים לא במלאי.

כדאי שתרשמו לעצמכם את אתרי הקניות השווים והמגניבים האלה שמהר מאוד ייכנסו לטופ שלכם.

אז למה אתם מחכים? צאו לדרך ותתחילו לקנות.

45 אתרי הקניות הכי טובים בארץ ובעולם לשנת 2024

1

עליאקספרס

המחירים הכי משתלמים
הבחירה שלנו
ישראלים אוהבים את עליאקספרס בזכות המחירים המאוד זולים, והמגוון העצום של המוצרים שאפשר להזמין דרכו. תוכלו למצוא שם המון מוצרים, במגוון של קטגוריות מכל הסוגים.

אתם לא תראו שם מותגים מוכרים כמו פיליפס או אפל, אבל תוכלו למצוא שם מותגים של חברות סיניות מוכרות יותר ומוכרות פחות, שהגדולות הן כמובן וואווי ושיאומי.

2 החסרונות העיקריים באתר, הן זמני המשלוח הארוכים מסין שיכולים לקחת שבועיים או חודשיים – ואי אפשר לדעת מראש כמה זמן המשלוח ייקח, וכמובן האיכות של המוצרים שלפעמים היא טובה, ולפעמים פשוט זורקים לפח.

2

עולם הקולנוע

הכי טוב בארץ
הכי טוב בארץ
אתר עולם הקולנוע פרץ לחיינו בסערה והפך את הקנייה באינטרנט לבטוחה ונוחה במיוחד בכדי שהגולשים יוכלו ליהנות מהשירות הטוב ביותר הזמין כיום.

הקורונה העבירה את כולנו להתנהלות ורכישה באינטרנט והאמת, זה נוח מאוד. אבל לפעמים חסרה לנו קצת תקשורת אנושית, לדעת שיש מישהו מאחורי המקלדת, המילים והמוצרים. כאן חייבים לציין לטובה את חוויית הלקוח האיכותית של אתר עולם הקולנוע.

בעולם הקולנוע הבינו שכיום מסחר אלקטרוני דורש רמה גבוהה יותר בכל תחום ובעיניי עם ראייה כזו הם באמת יעשו כל מה שאפשר כדי שכל לקוח יקבל בדיוק מה שהוא מחפש. התקשורת באתר קלה במיוחד, חיפוש המוצרים פשוט ונציג מהאתר יהיה מוכן לסייע לכם אם תצטרכו.

2

לאסטפרייס

כל מה שתצטרכו
מגוון מוצרים גדול
לאסטפרייס הוא אתר קניות אינטרנטי שקיים משנת 2002, ונחשב לאחד האתרים הכי גדולים בישראל למוצרי חשמל ומוצרי צריכה שונים.
הנחה בלעדית לקוראי מייליסט! למידע נוסף
לצפייה בקופון
לחצו עכשיו על "לצפייה בקופון" כדי לקבל קופון עם הטבה בלעדית באתר לאסטפרייס לקוראי מייליסט!

באתר שלהם תוכלו למצוא אין-סוף דילים ומבצעים על מוצרים חדשים, מחירים זולים ומשתלמים, ושירות לקוחות מאוד אדיב – שזה משהו מאוד לא מובן מאליו בישראל (לדעתי האישית הם האתר עם שירות הלקוחות הכי טוב שיש היום בארץ). זה ה-אתר שבו אני עושה 99% מהקניות שלי בארץ.

באמת שאין מספיק מילים כדי לתאר את חוויית השירות המצוינת שלהם. החיסרון היחיד לדעתי, הוא שהם לא מוכרים את כל המוצרים שיש בארץ, אבל לפני שאני קונה משהו, אני תמיד קודם כל בודק אם יש אותו בלאסטפרייס.

4

KSP

אתר האלקטרוניקה הכי גדול
הכי טוב לאלקטרוניקה
קיי.אס.פי היא רשת חנויות ישראלית שהתחילה בתור רשת חנויות מחשבים, והתפתחה לרשת עם אתר מוביל שמוכרת הרבה מוצרים מקטגוריות שונות.

תוכלו למצוא אצלם מוצרים כמו בלנדרים איכותיים של מותגים גדולים וגם דגמים זולים יותר, סמארטפונים חדשים וגם דגמים ישנים יותר, בשמים, ציוד כושר ספורט, מוצרי חשמל ועוד.

גם כאן תוכלו למצוא המון מבצעים על מוצרים מכל הסוגים, ויש סיכוי טוב שיש להם סניף באזור שאתם גרים בו. אישית אני קונה שם בעיקר אם אני חייב משהו דחוף ולא רוצה לחכות שבוע-שבועיים למשלוח מחו"ל, או אם יש להם מוצר שלא קיים במלאי באמזון.

5

אמזון

מבחר מוצרים
מגוון
אמזון הוא אתר הקניות הכי גדול והכי טוב בעולם: כמעט ואין מוצר שלא תוכלו למצוא במבחר העצום של המוצרים שיש בו, וברוב הפעמים המוחלט המחיר יהיה משמעותית יותר זול מהמחירים בארץ.

שירות הלקוחות שלהם מדהים (אצלם הלקוח באמת תמיד צודק), זמני המשלוח מהירים מאוד, יש אין סוף מבצעים, ותוכלו להזמין משם כל דבר שאפשר לעלות על הדעת.

בזמנים רגילים (לא כשהעולם בעוצר בגלל הקורונה), אני ממליץ לקנות משם את הכל, ובשום פנים ואופן לא לקנות בארץ לפני שבדקתם אם יש את זה באמזון.

כרגע בגלל המצב של הקורונה, מחירי המשלוח של אמזון נעים בין זול מאוד לבין מאוד יקר (לא בכולם – יש מציאות), עם זאת שווה בכל זאת תמיד לבדוק קודם אם יש להם את המוצר במחיר משתלם לפני שמחפשים בארץ.

6

iHerb

הכי טוב לתוספי תזונה
ויטמינים ותוספי תזונה
צעד אחר צעד, לאט ובזהירות, אייהרב הפך להיות המקום הראשון שאליו אנחנו הולכים כשאנחנו רוצים לקנות ויטמינים או תוספי תזונה.

מדובר באתר הבריאות הכי אהוב על הישראלים ויש לזה סיבה טובה: המוצרים של המותגים הכי טובים בעולם (אופטימום נוטרישן, BSN, יוניברסל, NOW Foods, ועוד המון), משלוח זול ולפעמים אפילו חינם, זמני הגעה מהירים מאוד, וכמובן: מחירים מאוד זולים (ברוב הפעמים 30-50% פחות ממה שזה עולה בארץ) והמון מבצעים שהם מפרסמים כל הזמן.

סתם כדי לבדוק, ממש עכשיו נכנסתי לחנות מובילה בארץ שמוכרת טבליות ויטמין C של מותג ישראלי, ואז עשיתי השוואה של המחיר עם מותג מוביל באתר iHerb – והתוצאה? באייהרב זה 59% יותר זול. מטורף!

7

אייבורי

רשת מחשבים מובילה
מחשבים וציוד היקפי
חנות מחשבים ותיקה שכולם מכירים. נחשבת לאחת מחנויות המחשבים המובילות בישראל. בנוסף לאינטרנט, יש להם סניפים פיזיים שאפשר לרכוש דרכם.

אייבורי היא רשת חנויות ישראלית שמתמחה במכירה של מחשבים וציוד היקפי. תוכלו למצוא אצלם המון סוגים שונים של רכיבי מחשב, מקלדות אלחוטיות, עכברים, רמקולים, קונסולות משחקים ועוד.

האתר שלהם מאוד נוח לשימוש והזמנה, וכמובן שתמיד תוכלו להתקשר לשירות הלקוחות שלהם כדי להתייעץ לגבי מחשב או רכיב מסוים. מסיבה שנובעת בעיקר מתחושה אישית, אם אני קונה רכיב מחשוב בארץ, אני כנראה אקנה אצלם.

8

איביי

הכי טוב לדרופשיפינג ומכירות פומביות
הישן והטוב
איביי הוא אתר שמשמש בתור פלטפורמה בינלאומית של מכירות פומביות. תוכלו למצוא כאן את כל סוגי המוצרים בכל טווחי המחיר.

עם זאת, לדעתי האישית איביי פחות מתעסקת עם סינון האיכות של המוצרים שהמוכרים מעלים אליה, ולכן הרבה פעמים תוכלו למצוא את אותו המוצר חדש מהקופסא או משומש, לכן חשוב מאוד לוודא מול המוכר לגבי טיב המוצר.

באיביי יש בעיקר מוכרים פרטיים מאשר חנויות רשמיות של מותגים גדולים (להבדיל מאמזון למשל), עם זאת שם תוכלו למצוא מוצרים ייחודיים שאנשים פרטיים מוכרים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

9

GeekBuying

גאדג'טים מגניבים
מושלם לגיקים
גיקבאיינג הוא אתר מסחר מקצועי שהוקם בשנת 2012 על ידי חבורה של יזמים עם חזון שרצו ליצור אקו-סיסטם מגניב עבור חבר'ה צעירים, ולשווק מוצרים טרנדיים של גאדגטים "שגיקים אוהבים".

מאז הם גדלו בצורה מטורפת וגם התחילו למכור מוצרי חשמל כמו: טלוויזיות, מיקרוגלים, טאבלטים, סמארטפונים ועוד, במחירים מאוד אטרקטיביים. בחנות שלהם תוכלו להשיג מעל 500,000 מוצרים שונים מתוך אלפי קטגוריות, במחירים שאתם כנראה לא תמצאו בישראל.

הם מתגאים במשלוח מהיר ובחינם, מוצרים איכותיים, וגם שירות לקוחות מדהים – לא אהבתם? גיקבאיינג יטפלו בכם כמו שצריך.

10

Banggood

מוצרים סיניים איכותיים
סיני איכותי
בנגוד הוא אתר מצוין למוצרים סיניים, שלדעתי האישית עדיף בהרבה על עליאקספרס, בזכות העובדה שהמוצרים שבו עוברים סינון הרבה יותר רציני, וגם כמה מהחברות הגדולות מוכרות בו בעצמן (שיאומי למשל).

גם שירות הלקוחות בו נחשב לטוב יותר ממה שתוכלו לקבל באתרי קניות סינים אחרים, והם כל הזמן מפרסמים מבצעים בכל קטגוריות המוצרים שלהם, פשוט צריך לעקוב.

אם אתם מחפשים גאדג'טים קטנים, מדפסות תלת מימד, רחפנים, סמארטפונים של חברות סיניות, שואבי אבק רובוטיים של שיאומי, סטרימר שיאומי, ובכללי את המוצרים של שיאומי – זה המקום הכי טוב ומשתלם להזמין ממנו.

11

זולפה

יבוא מסין לישראל
מוצרים סינים עם חוויה ישראלית
זולפה הוא אתר קניות ישראלי שמביא סחורה מסין ישירות לצרכן הישראלי במחירים שמתחרים באתרים הסינים הגדולים.

המוטו של זולפה הוא: "אנחנו לא עושים מבצעים, אנחנו מוכרים בזול כל השנה" – הרעיון שלהם הוא פשוט להביא לצרכן את אותה חווית קנייה שיש להם בפלפורמות הגדולות מסין, רק בגישה יותר "ישראלית" ובלי לחכות 2-3 חודשים עד שהולכים לאסוף את החבילות מהדואר.

12

ZAFUL

אופנה, אקססוריז, ועוד
אתר בינלאומי בעברית
משלוחים מהירים, בחינם, וגם פריטי האופנה הכי טרנדיים שיש – זאפול זה פשוט חוויה בפני עצמה, ואפשר להשיג שם מוצרים ברמה הכי גבוהה במחירים של חו"ל.

בזכות כמות הישראלים העצומה שקונה באתר הזה, הם אפילו תרגמו אותו לעברית! בכל מקרה אם לא שמעתם על זאפול – זה כנראה בגלל הגיל, אבל אף פעם לא מאוחר מדי.

זאפול הם אחת מחנויות האופנה האינטרנטיות המובילות בעולם בדומה לשיין, ואפשר להשיג אצכם כל מה שקשור לאופנה, בגדים, אקססוריז ועוד. לא מזמן הם יצאו בהודעה מפציצה: מסתבר שבממוצע, כל לקוח ישראלי שנכנס לאתר שלהם עושה קנייה של לפחות $100. אז תעדכנו אותנו אם גם אתם הצטרפתם לחגיגה!

13

GearBest

אלקטרוניקה זולה מסין
GearBest ציוד אלקטרוני זול במיוחד
גירבסט הוא אחד מאתרי האלקטרוניקה הכי גדולים בסין, ובאמת שאין יותר מדי מה להגיד עליו מאם לא מצאתם מוצר אלקטרוני שחיפשתם בעלי אקספרס? כנראה שתמצאו אותו כאן, במחיר הרבה יותר זול.

ניתן להזמין שם כל דבר אפשרי, החל מאופניים חשמליות, קורקינטים, מיקרוגלים, שואבי אבק, טלוויזיות, מסכים, סטרימרים ועוד. החיסרון? האתר באנגלית.

היתרון? מבצעים מהזולים שיצא לי לראות על מוצרי חשמל של שיאומי, שירות לקוחות מעולה (לא מה שאתם רגילים אליו בסין), וזמן אספקה מהיר מאוד – כל אלו הפכו אותו לאחד מ-30 אתרי הקניות הכי גדולים בעולם.

14

Newchic

אופנה לצעירים
אופנה זולה צעירה ואיכותית
החבר'ה הצעירים מכירים את האתר הזה מקרוב: Newchic הוא מותג שהשם שלו הולך לפניו, והוא מוכר בעולם בתור אחד מספקי האופנה הכי הגדולים בתעשייה.

האתר הוקם שנת 2015 עקב הביקוש הענק לאופנה זולה באיכות גבוהה שאפשר לקנות באינטרנט, לכל מי שמעדיפים לדלג על החנויות המסורתיות.

מאז שהאתר הוקם, הוא משרת כ-13,000,000 לקוחות בכל חודש, כל הזמן יוצא עם מבצעים חדשים, משתלמים ומגניבים (על בסיס יומי!), ורק גדל מרגע לרגע.

15

DHGate

אתר מסחר אקונומי
אתר חסכוני ענק
אתר המסחר האקונומי הכי גדול בעולם, אבל לצערי הוא עדיין לא כל כך מוכר בישראל כמו למשל עליאקספרס.

כמובן שניתן למצוא בו הכל מהכל – מותגים, לא מותגים וכל סוגי המוצרים: קורקינטים, טלוויזיות, בגדים – פשוט הכל! מחירים מעולים שהרבה פעמים זולים יותר מבמקומות אחרים, והיופי שלהם הוא שברוב המקרים, בדומה לאמזון, יש להם מחסני מוצרים במקומות קרובים לישראל, ולא רק בסין – לכן משלוחים יכולים להגיע אפילו תוך 3 ימים!

לדעתי האישית הולכים להיכנס חזק מאוד גם לישראל תוך שנה-שנתיים, וגם לתרגם את האתר שכרגע הוא לא בעברית, וזה החיסרון העיקרי.

16

אנאירובי פלוס

ביגוד ספורט איכותי
הכי טובה לבגדי ספורט
אנאירובי פלוס היא חנות ספורט ישראלית אינטרנטית בבעלות משפחתית של זוג מקסים בשם קוסטיה ובלה גורמן.

לדעתי מדובר בחנות בגדי הספורט הכי טובה שיש בישראל, וזה בעיקר בזכות המוצרים האיכותיים והשירות המדהים שמקבלים בה כל פעם מחדש. חווית השירות שמקבלים ממשפחת גורמן היא פשוט מעל ומעבר לכל מה שיצא לי לחוות בחנות ספורט בישראל, וקוסטיה (שחקן כדורסל בעבר), מבין בנעלי ספורט ברמה שמעטים מאוד מבינים.

הם יעזרו לכם לבחור את הנעליים המושלמות עבור המטרות שלכם, ולעולם לא ינסו לדחוף לכם משהו שאתם לא צריכים "העיקר לעשות מכירה". אני מקווה שבעתיד נראה יותר חברות שנוקטות בגישה דומה כשזה מגיע לאיכות ושירות.

Newegg

ניו-אג נחשב לאתר הכי גדול בעולם לקניית חומרה וציוד של מחשבים. תוכלו למצוא בוא כל רכיב אפשרי של מחשב, הכל מזיכרון RAM, מעבדים, כרטיסי מסך, מערכות קירור מתקדמות, מארזים, מסכים, ציוד היקפי, ועוד המון אביזרים מכל הסוגים.

גם כאן המחירים הרבה יותר זולים מבארץ, עם זאת לפני שאתם מזמינים משם חשוב שתחשבו את המכס והמיסים במידה והמוצר עולה יותר ממחיר מסוים. אם אתם מחפשים לשדרג את המחשב או לקנות אחד חדש, ואתם לא מוצאים את הדגם שאתם רוצים באמזון, ניו-אג הוא המקום הכי טוב לבדוק בו.

Tease Tea

אם אינכם יכולים להעביר יום אחד בלי ספל תה חם ומהביל, אתם חייבים לבדוק את האתר הזה בהקדם האפשרי. מדובר במקום המושלם לכל המכורים לתה.

תוכלו למצוא סוגי תה מיוחדים לכל צורך ומטרה- החל מתה ממריץ שימלא אתכם באנרגיות ועד לחליטת תה מיוחדת לתקופת ההריון. בנוסף, האתר הזה מציע מארזי תה יוקרתיים ומפנקים שיכולים להיות מתנה מושלמת לאנשים שאתם אוהבים.

Kylie Cosmetics

מדובר באתר היפה והמרשים ביותר ברשת. אי אפשר לעמוד בפני העיצוב המרשים שלו שנראה סוף הדרך. המון אתרים אחרים מנסים לחקות את האתר המהמם הזה, אבל למה שלא תבדקו את הדבר האמיתי? תוכלו ליהנות ממבחר מרשים של מוצרי איפור שווים לשפתיים, לעיניים ולפנים שיעזרו לכן להפוך למלכות האינסטגרם.

John’s Crazy Socks

אם אתם מחפשים תוספת מגניבה לאוסף הגרביים הענק שלכם, האתר הזה מיועד בדיוק בשבילכם. הוא עושה המון דברים טובים למען הקהילה ומקדיש 5% מכל המכירות שלו לארגון ספיישל אולימפיקס שפועל לקידום ושילוב של אנשים בעלי מוגבלות שכלית.

למעשה, האתר הייחודי הזה הוא מיזם מרגש ונוגע ללב שהוקם עלי ידי ג’ון לי קרונין – חובב גרביים שסובל מתסמונת דאון. החנות המקוונת הזאת מציעה למעלה מ-2,000 סוגי גרביים שונים שיקלעו לכל טעם והעדפה. מדובר באתר המושלם לכל אדם עם אובססיה לגרביים.

MVMT Watches

מדובר באתר השעונים הטוב ביותר שיש. נקודה. הפופולריות שלו זינקה בקצב מסחרר באמצעות תוכנית השותפים האטרקטיבית שלו שהפכה אותו לתופעה ויראלית. שעוני המותג הזה הפכו לטרנד הכי מגניב ולוהט שיש וכולם התחילו להסתובב עם אחד מהשעונים השווים שלהם על היד.

עם יותר ממיליון עוקבים בעמוד האינסטגרם הרשמי של המותג הזה, אי אפשר להתווכח עם העובדה שהוא הפך לחביב הקהל. התנופה של האתר לא נעצרת לרגע והפופולריות של המותג הזה ממשיכה לשבור שיאים, ככה שאין ספק שקו המוצרים שלו ימשיך לצמוח ולהתרחב וכולנו נמשיך ליהנות ממגוון רחב של פריטים מגניבים שמצטיינים בעיצוב מינימליסטי.

Young and Reckless

אם אתם מחפשים אופנת רחוב בועטת ומרדנית, מדובר באתר המושלם עבורכם. תוכלו למצוא טי- שירטים בעיצוב ייחודי ומכנסי טרנינג מגניבים. האתר הזה מגיע עם גרסה נפרדת המיועדת לנשים. האתר שנועד לבנות המין היפה מציע מבחר נאה של בגדים ספורטיביים. תוכלו למצוא חזיות ספורט בעיצובים ייחודיים ובגדי ספורט איכותיים שלא תמצאו במקומות אחרים.

Velour Beauty

זה המקום הטוב ביותר למצוא פריטים מגניבים שהולכים להפוך לטרנד הלוהט הבא. החנות המקוונת הזאת הייתה הראשונה שמכרה ריסים מלאכותיים עוד לפני שכולם קפצו על העגלה והתחילו ללבוש אותם.

הפריצה הגדולה של האתר התרחשה לאחר התפשטות השמועה שביונסה בכבודה ובעצמה רכשה את הריסים המלאכותיים של המותג הזה. צבא המעריצים של הזמרת המפורסמת הסתער על אתר Velour Beauty. אז אם אתן רוצות להשיג ריסים ארוכים ומלאי נפח בדיוק כמו ביונסה, תבדקו את האתר הזה.

Beard & Blade

מדובר באתר מדהים למוצרי טיפוח לגברים. המותג האוסטרלי המצליח הזה מציע כל מוצר ואביזר טיפוח לגבר שאפשר לחשוב עליו, החל ממוצרים לבריאות הפה, דרך בשמים ועד לערכות לטיפוח השיער. כל גבר מטופח שמשקיע בעצמו הולך לעוף על האתר הזה. החנות המקוונת הזאת מציעה כמה מותגים מובחרים ואמינים.

במקום לחפש את מוצרי הטיפוח המועדפים עליכם במיליון אתרים שונים, תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. לאחר שתרכשו את כל מה שצריך כדי להיראות סוף הדרך, תוכלו ליהנות מפריטים שווים נוספים כמו חולצות טי שירט, ספלים מעוצבים וגרביים.

Fanjoy

האתר הייחודי הזה מאפשר לכם ליהנות מהמוצרים האהובים על כוכבי הרשת האהובים עליכם. הוא משתף פעולה עם שלל ידוענים מהשורה הראשונה, כולל בלוגרים מפורסמים, כוכבי תוכניות ריאליטי ואושיות אינסטגרם פופולריות.

בין הסלבריטאים שמשתפים פעולה עם האתר אפשר למצוא שמות ידועים כמו דייויד דובריק וג'ייק פול. החנות המקוונת הזאת מציעה גם כמה פריטים איכותיים שאינם קשורים למשפיענים באתר, ככה שתוכלו למצוא ללא בעיה חולצת טי – שירט מגניבה.

Riveter

מדובר במקום מעולה לרכוש בו תיקי יד, תיקי ערב, ביגוד, תכשיטים ואביזרי עור. כל המוצרים באתר מיוצרים בעבודת יד בארצות הברית. אי אפשר שלא להזכיר את התרומה הגדולה של המותג הזה לקהילה: הוא דואג להעסיק רעיות של אנשי צבא שמתקשות למצוא עבודה קבועה ויציבה. בתור מחווה, החנות המקוונת של המותג מציעה קולקציה של פריטים בעיצוב צבאי.

Pretty Little Thing

האתר הזה הוא החלום של כל אישה שאוהבת לקנות באינטרנט. תוכלו למצוא מבחר אינסופי של בגדים, נעליים ומוצרי טיפוח במקום אחד. אבל הקלף המנצח של האתר הזה היא היכולת למצוא את הבגדים המתאימים למידות הגוף שלכן. לא תצטרכו לאכול סרטים שהבגד שרכשתן לא יתאים לגזרה שלכן ויישב עליכן בול.

Pura Vida Bracelets

זה אתר התכשיטים הטוב ביותר ברשת. תוכלו להצטרף לתוכנית מנויים חודשית שתאפשר לכם לקבל שלושה צמידים כל חודש. אם לא בא לכם להתחייב למסלול הזה, ניתן לרכוש את התכשיט האהוב עליכם ישירות באתר.

כמובן שצמידים זאת גולת הכותרת של האתר הזה, אבל הוא מציע גם טבעות, שרשראות, צמידי רגל וכפתורי חפתים. כל תכשיטי החברה מיוצרים על ידי צורפים ובעלי מלאכה מיומנים מקוסטה ריקה שזוכים להזדמנות להתפרנס בכבוד.

Suzy Shier

מדובר בחנות אופנת הנשים המקוונת הטובה ביותר בקנדה. תוכלו ליהנות ממגוון רחב של בגדי נשים מודרניים שיתאימו ליציאה עם חברים או ליום עבודה במשרד. בדף הבית תמצאו את כל הטרנדים האחרונים והעיצובים הפופולריים והמבוקשים ביותר. בנוסף, תוכלו ליהנות מכמה הנחות משתלמות ולמצוא בגדים איכותיים במחיר מציאה.

West 49

כל גולשי הסקייטבורד והסנואובורד הולכים לבלות זמן רב באתר הזה. הוא מציע טונות של ביגוד ספורטיבי, אביזרים מגניבים וציוד חיוני לכל מי שרוכב על סקייטבורד, סנואובורד או אפילו קורקינט חשמלי. האתר הזה מתמחה בנעליים מקצועיות לגלישת סקייטבורד. ככה שתוכלו למצוא את כל מה שצריך לרכיבה, גלישה והחלקה במקום אחד.

Sirens

כל אישה מטופחת שנושמת אופנה ומעודכנת בכל הטרנדים האחרונים חייבת להכיר את האתר הזה. תוכלו לחפש קולקציות בגדים בצבע מסוים שאתן מתחברות אליו. באתר הנפלא הזה תמצאו מבחר נאה של ביגוד, הנעלה ואביזרים שיעזרו לכן לבנות מלתחה מושלמת לבילוי הלילי שלכן.

100% Pure

השם של המותג הזה מדבר בעד עצמו: הוא מציע מוצרי יופי עם 100% מרכיבים טבעיים וטהורים. כל מוצרי הטיפוח באתר פותחו ללא התאכזרות לבעלי חיים, מכילים חומרי צבע טבעיים ונקיים מכימיקלים רעילים. החברה הזאת משתמשת במרכיבים הטבעיים האיכותיים ביותר שנבחרו בקפידה. תוכלו להשתמש בהם בראש שקט ובמצפון נקי.

Frankies

אתר בגדי ים מדהים שכל אישה חייבת להכיר. תוכלו ליהנות מבגדי ים מהממים בעיצובים הטרנדיים והאופנתיים ביותר. מעבר לבגדי ים, תוכלו לרכוש גם פריטי ביגוד איכותיים, כולל בגדים ומכנסיים מבד קשמיר.

Bohemia

מדובר באתר מעולה לפריטים בסגנון בוהו שיק. תוכלו למצוא בו מבחר רחב של פריטים לעיצוב הבית, תכשיטים, סלסלות ונעלי בית בעיצוב בוהמי. כל המוצרים הנמכרים באתר ידידותיים לסביבה ומיוצרים בעבודת יד על ידי בעלי מלאכה ואמנים מוכשרים מכל רחבי העולם.

אם אתם מתחברים לסגנון עיצוב נועז ויצירתי עם אמירה ייחודית ששובר מוסכמות ואינו נצמד לחוקים, אתם הולכים לאהוב את הפריטים היצירתיים באתר הזה.

Fashion Nova

מדובר באחד מהאתרים הטובים ביותר לאופנת נשים. פאשניסטיות נוטפות סטייל הולכות לעוף על חנות הביגוד המקוונת הזאת. האתר הזה מוכר מגוון אינסופי של פריטי ביגוד והלבשה- החל מבגדי ים, דרך נעליים ועד לאביזרים מגניבים שיסגרו לכן את הלוק.

יש אפילו שמועות שקיילי ג’נר רוכשת את הבגדים המהממים שלה באתר הזה. אז אם תמיד חלמתן להיראות כמו בנות משפחת קרדשיאן, אתן חייבות לבקר באתר הזה.

Jones Soda

אם אתם רוצים להרוות את הצימאון עם משקה סודה טעים ומרענן, כדאי מאוד שתבקרו באתר הזה. הוא מציע מגוון עצום של משקאות סודה בטעמים שונים, כולל טעמים מפתיעים ולא שגרתיים כמו קנה סוכר טבעי.

אחד מהטעמים המבוקשים והפופולריים ביותר זה תרנגול הודו עם רוטב בשר שאזל מהמלאי תוך שעתיים לפני חג ההודיה. הקלף המנצח של החברה הזאת אלה טעמי הסודה הייחודיים והמוזרים שגורמים לה לבלוט בנוף.

Bluenotes

אם אתם מחפשים מכנסי ג’ינס מעולים, כדאי שתתחילו מהאתר הזה. מעבר למבחר עצום של מכנסי ג’ינס איכותיים, האתר הזה מציע גם סוודרים, שמלות ומכנסי ריצה. מדובר בביגוד נוח לשימוש יומיומי. במהלך השיטוט באתר תיתקלו בקישור לחנות הבגדים של חברת Aeropostale – שני המותגים החליטו לאחד כוחות ולשתף פעולה.

ועוד לא שמעתם את החלק הטוב ביותר: תוכלו לשלוח לאתר את הג’ינס המשומש שלכם ולקבל הנחה משתלמת. במקום לזרוק לפח את הג’ינס הישן שמעלה אבק בארון, תוכלו למחזר אותו ולשמור על איכות הסביבה. מדובר בעסקה משתלמת שבה כל הצדדים מרוויחים.

Pavers

מדובר באתר נעליים פופולרי. למרות שהוא מתמחה בהנעלה ובתיקים, תוכלו למצוא בו גם ביגוד. מוצרי האתר מיועדים לקהל מבוגר יותר שמחפש פריטי לבוש איכותיים.

Evy’s Tree

אתר האופנה המצליח הזה הוא עסק משפחתי. הוא מציע מגוון רחב של בגדי נשים וילדים אופנתיים. בתחילת הדרך, כל פריטי הביגוד היו מיוצרים בעבודת יד, אבל בגלל הזינוק בפופולריות של האתר, החברה לא הצליחה לעמוד בביקוש האדיר ועברה לייצור המוני במפעל.

אם אתן זקוקות לבגדים נוחים ומחמיאים שתוכלו ללבוש כשאתן אוספות את הילדים מבית הספר או הולכות לבראנץ’ עם החברות, הקולקציה באתר הזה תסגור לכן את הפינה.

My Makeup Brush Set

זה האתר המוביל למברשות איפור ואביזרי טיפוח שיעזרו לכן להשיג מראה מושלם. תוכלו ליהנות ממבחר אינסופי של מברשות איפור בכל צבע, עיצוב וצורה שאפשר להעלות על הדעת. האתר הזה מציע ערכות ענקיות שכוללות עד ל-24 מברשות איפור לכל צורך ומטרה.

הקולקציה באתר כוללת גם כמה מברשות ייחודיות ונדירות בעיצובים מגניבים כמו מברשת איפור בצורת ורד, מברשות פוקימון או מברשות איפור עם דמויות דיסני. יש גם כמה פריטים מוזרים והזויים במיוחד שלא יתאימו לכל אחת.

Gymshark

מדובר באתר כושר מוביל שכל חובב כושר וספורט חייב להכיר. אם נמאס לכם להזיע לחינם בחדר הכושר ואתם רוצים לשדרג את הביצועים הספורטיביים שלכם ולמקסם את היעילות של משטר האימונים שלכם, אתר ג'ים-שארק זאת הכתובת הנכונה בשבילכם.

תוכלו ליהנות ממגוון רחב של ציוד ספורט ואביזרי כושר שיועילו לכל מתאמן. כל המוצרים באתר מגיעים בעיצוב גברי שמשדר כוח ועוצמה ויעניק לכם המון השראה ומוטיבציה להתאמן חזק יותר.

Endy

אם אתם רוצים ליהנות משינה טובה, כדאי מאוד שתשימו לב לאתר הזה. תוכלו למצוא את המיטות הנוחות והאיכותיות ביותר שיעזרו לכם לישון כמו תינוק. אם אתם מתקשים להירדם ומתהפכים על המזרן כל הלילה, הגיע הזמן להחליף את המיטה שלכם.

המותג הזה מתמחה בריהוט לחדר השינה ומציע כריות, מצעים, מזרונים איכותיים, ואביזרי שינה נוספים. אז אם אתם מתקשים לעצום עין, תעשו לעצמכם טובה ותבקרו באתר הזה שיציל את המצב.

Chubbies

מדובר באתר הטוב ביותר למכנסיים קצרים ומכנסי שחייה לגברים. מותג Chubbies ידוע בעיצובים הפרועים והשובבים שלו, ככה שהאתר המגניב הזה הולך לקרוע אתכם מצחוק. אם אתם מחפשים מכנסיים קצרים או בגדי ים שיסובבו לא מעט ראשים ויגרמו לכם לבלוט בנוף, האתר הזה מיועד בדיוק בשבילכם.

חבר’ה קלילים ומשוחררים שאוהבים להסתלבט ולצחוק על החיים יתחברו לאתר הזה שיעניק לכם זריקת מרץ ויוסיף קצת צבע לחיים שלכם.

Black Creek Coffee

חובבי קפה אניני טעם ששואפים לשלמות יהנו מהאתר המדהים הזה שמציע את הקפה המובחר והמשובח ביותר שאפשר למצוא במרכז אמריקה. בנוסף, האתר תורם חלק מההכנסות שלו למען שימור חיות בר והגנה על בעלי חיים. ככה שתוכלו ליהנות מספל קפה מושלם עם טעם עמוק וניחוח ממכר ולהרגיש טוב עם עצמכם כי תרמתם למטרה טובה.

מעבר לפולי קפה איכותיים, האתר הזה מציע גם מגוון רחב של אביזרים וכלים להכנת קפה. פולי הקפה באתר נבחרים בקפידה ומגיעים מקוסטה ריקה, קולומביה ואתיופיה.

ColorPop

מדובר באחת מחנויות הקוסמטיקה הפופולריות ביותר באינטרנט. אם אתן מחפשות איפה אפשר לקנות איפור איכותי אונליין, האתר הזה צריך להיות המקום הראשון שתיכנסו אליו. תוכלו להרכיב פלטת צלליות לאיפור העיניים והלחיים עם כל הגוונים האהובים עליכן. מראה מט, מטאלי, זוהר או דואו-כרום, תלכו על הסגנון שמדבר אליכן.

מעבר לאפשרות ליצור פלטת איפור בהתאמה אישית שתקלע בול למראה שאתן מחפשות, האתר הזה מציע המון שיתופי פעולה עם משפיענים ומותגים ידועים כמו דיסני. תוכלו לקבל השראה ממומחי האיפור האהובים עליכן שאתן הכי מתחברות לסטייל שלהם.

Adidas

אסור לפספס את אחת מחנויות הספורט האייקוניות ביותר באינטרנט. אנשים פעילים וספורטיביים ששומרים על כושר יבלו זמן רב באתר המדהים הזה שמציע מבחר מרשים של בגדי ונעלי ספורט איכותיים.

למותג אדידס יש כמה שיתופי פעולה ייחודיים עם סלבריטאים ומעצבים מהשורה הראשונה שאחראיים על כמה מהקולקציות הטרנדיות והמבוקשות ביותר שיש. הליין הספורטיבי של ביונסה Ivy Park והקולקציה המדהימה של המעצבת הידועה סטלה מקרטני הן רק שתי דוגמאות לפריטים הייחודיים והאלגנטיים שתוכלו למצוא באתר.

Master & Dynamic

מדובר במקום המושלם לחובבי סאונד (אודיופילים) מושבעים. תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אוזניות מכל הסוגים, רמקולים ניידים ואביזרים אחרים שיעשו לכם נעים באוזן ויספקו חווית האזנה בלתי נשכחת למוזיקה האהובה עליכם.

אתרי הקניות הכי טובים לשנת 2024: השורה התחתונה

קבוצה של 5 חברים עושים קניות בקניון עם שקיות מלאות במוצרים

עכשיו כשאתם יודעים איפה לחפש, תוכלו למצוא בקלות את המוצרים האהובים עליכם באינטרנט. בסקירה שלנו מופיעים האתרים השווים והמגניבים ביותר שלא יאכזבו אתכם. דרך אגב, רוב החנויות המקוונות שהמלצתי עליהן נבנו באמצעות פלטפורמת המסחר האלקטרוני המובילה של שופיפיי. אז אם אתם רוצים להקים חנות אינטרנט משלכם במינימום זמן ומאמץ, תירשמו לשירות שופיפיי עוד היום ואתם מסודרים.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

שלומי מור
שלומי מור

שלומי הוא המומחה הכי גדול בישראל לכל מה שקשור לדירוגים, השוואות וסקירות של מוצרים. הוא אוהב לטייל בים (לא בשעות השיא - ג'ינג'י אחרי הכל), לבדוק גאדג'טים חדשים, ואת הכלב שלו רקסי.

9 תגובות
הכל הכי עוזר הציון הכי גבוה הציון הכי נמוך הוספת סקירה
  1. שלום

    Amazingly useful webpage!

    Looking forward to checking out some of the sites

    in the meantime…

    כותב לכם מברוקלין

    רוצה להביא מארץ ישראל מוצרים ישראליים למכור פה בארצות הברית (דרך אמאזון.קום בעיקרון)

    האתם יכולים להמליץ לי על זה… אם יש אתר או שתיים בשביל אנשים כמוני ?

    נראה לי שזה יכול אי"ה להיות טוב בשביל כולם… esp. in these times of "BDS" ימח שמם

    • שלום ברוך,

      כיף לשמוע שחשוב לך לתמוך בישראל בזמנים כאלו,
      שווה להציץ על האתרים המצוינים בסקירה, בטוח תמצא משהו שיעזור לך להוציא את הרעיון לפועל!

  2. רשימה מאוד טובה. הרבה אתרים שלא הכרתי (במיוחד אלה בסוף).

  3. שלום שלומי.
    מכיוון שלכל פריט יש כמה אתרים אפשריים לקנייה, מסקרן אותי באיזה אתר השוואת מחירים אתה משתמש ?
    אני מתכוון לאחד בקניות בארץ ולאחר בקניות בחו"ל.
    לדוגמא לקניית מוצרים בארץ אני משתמש בזאפ אבל הם לא כוללים את מוצרי KSP ואייבורי !!!
    לקניות בחו"ל אני משתמש בגוגל שופינג אבל הממשק שלו לא מאוד ידידותי.
    מסקרן אותי מה ההמלצות שלך ?

    • היי, ראיתי הרבה תגובות לא טובות על אתר זול פה. מוצרים לא מקוריים ואיכות ירודה.
      רוב התוצאות היו מעט ישנות, האם היום הם מקיימים את מה שמבטיחים?

    • שלום דניאל,
      שאלה מצוינת!
      האמת היא שאני בדרך כלל פותח כמה טאבים עם אתרים שונים ועושה את ההשוואה, תלוי כמובן במוצר.
      לצערי הרוב המוחלט של אתרי השוואת המחירים בארץ הם משוחדים, ולכן אני תמיד בודק בחו"ל.
      את החיפוש שלי אני תמיד מתחיל באמזון, כי שם כמעט תמיד יש את המחיר הכי זול.

  4. לרוב במוצרי אלקטרוניקה, מחשבים, סמארטפונים אני ישירות בודק בKSP אך מוצרים בחו"ל קצת יותר מסובך לי.
    יש למישהו דרך או אתר שנוח לבצע בו הזמנות מחו"ל וכמובן שהמחירים שלו טובים?

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן