25 אתרי בגדים ואפליקציות אופנה מומלצים לשנת 2024

אם הגיע הזמן לרענן ולחדש את המלתחה שלכן, האינטרנט זה המקום המושלם לחפש בו את הבגדים, האופנות והטרנדים הכי חדשים.

במקום לשלם הון תועפות על בגדים משעממים וחסרי מעוף בחנות בגדים רגילה, תוכלו למצוא בגדים מקוריים וייחודיים במחירי מציאה.

למה ללכת על המובן מאליו ולהסתפק במועט, כשתוכלו ליהנות משפע אינסופי של פריטי הלבשה מהממים שנמצאים במרחק לחיצת עכבר?

ממהרים? הנה 3 האתרים המובילים שלנו:

השורה התחתונה
הבחירה שלנו
לוגו פלטין אקספרס
Platin Express
אופנה במיטבה
למעבר לאתר
השורה התחתונה
אתר האונליין פלטין אקספרס Platin Express מציע לגולשים חווית גלישה אופנתית ייחודית בה הם יכולים להתרשם מ-70 מותגי האופנה המובילים בעולם והכול תחת אתר אחד ובראש שקט.
האמת שהתרשמתי ממש מהאתר הזה והחלטתי להשיג לכם הנחה, אז רק תוסיפו את הקוד mylist ותקבלו 10% הנחה נוספים על כל קנייה – תהנו!
תמורה טובה למחיר
לוגו של עדיקה
עדיקה
פופולרי
למעבר לאתר
השורה התחתונה
מותג אופנה פופולרי שפונה לבנות ונשים צעירות.
אין ספק שהמחירים של עדיקה הם אחד מהדברים הכי מושכים והם תמיד מקפידים על תמורה מצוינת למחיר במיוחד עם המבצעים.
איכות ללא פשרות
Weshoes
WeShoes
מחירים נוחים
למעבר לאתר
השורה התחתונה
מותג צעיר המציע מגוון פריטי אופנה לנשים, גברים וילדים במחירים שלא יקרעו לכם את הכיס – התחילו כחנות נעליים והפכו לריטיילר מטורף שלאט לאט משתלם על התעשיה באונליין בישראל.
גם כאן יש לנו הנחה בשבילכם הוסיפו את הקוד clickon5 ותקבלו עוד 5 אחוזי הנחה על המבצעים באתר.
• ללא מוצרי עודפים.
• כפל מבצעים עד 40% הנחה

כולנו היינו במקום הזה: בזבזנו שעות על גבי שעות בשוטטות בקניון כדי למצוא כמה בגדים שווים שיגרמו לנו להיראות כמו מיליון דולר, ולבסוף אכלנו אותה עם עוד שמלה חבוטה ומשעממת שגם השכנה ממול לובשת.

אין דבר מבאס יותר מללבוש בחגיגיות את הבגד החדש שלכן ולגלות שחצי מהשכונה הולכת עם בגד זהה.

בכל קניון שתבקרו בו תמצאו את אותן רשתות גדולות שמוכרות עיצובים אחידים ומקובעים שדומים כמו שתי טיפות מים אחד לשני.

אם כבר נמאס לכן להיות תלויות במבחר הקטן והמצומצם הזה, הגיע הזמן שתתחילו לקנות את הבגדים החדשים שלכן אונליין- תאמינו לי שהרווח יהיה כולו שלכן!

באינטרנט מחכה לכן שפע בלתי נגמר של בגדים מעולים שיתאימו לכל צורך, טעם ותקציב. אם אין לכן מושג איפה לחפש ועל אילו אתרי בגדים אפשר לסמוך, הגעתן למקום הנכון: בסקירה הזאת תמצאו את אתרי הבגדים השווים והמובחרים ביותר שאני תמיד מחפשת בהן כדי לקנות בגדים.

10 אתרי אופנה מומלצים לשנת 2024

אישה מחפשת אתרי אינטרנט לקניית בגדים

החדשות הטובות הן שזה ממש קל למצוא באינטרנט בגדים חמודים ומגניבים במחירים מצחיקים, כי אתרי בגדים מסוימים ידועים במבחר העצום ובמחירים המשתלמים והנגישים שלהם.

אז אם אתן רוצות לרכוש בגדים איכותיים בלי לקרוע את הכיס ולפשוט רגל, כדאי שתרשמו לעצמכן את האתרים המשתלמים והחסכוניים הבאים:

1

Platin Express

בחירה אופנתית
הבחירה שלנו
פלטין אקספרס הוא אתר אופנה והיבואן של מותגי אופנה מוכרים. באתר תוכלו לרכוש פרטי ביגוד, הנעלה ואקססוריז המיובאים מרחבי העולם כדוגמת אירופה וארה"ב.

המותגים הם 100% מקוריים ומוצעים במחירים אטרקטיביים במיוחד, כך שכל חובב אופנה מושבע יוכל למצוא מנעד רחב של פריטים מקוריים במחירים הוגנים.

גם גברים וגם נשים ימצאו באתר מענה רחב למגוון סוגי ביגוד והנעלה שונים ואם זה לא מספיק גם אביזרים, תיקים וארנקים, תכשיטים ומשקפי שמש מוצעים באתר במחירים משתלמים במיוחד.

באתר Platin Express מצאנו קולקציות עדכניות של מותגים ספורט בינלאומיים כדוגמת אדידס, נייק, ריבוק, נעלי אולסטאר שחורות במחיר הכי זול בארץ.

סאקוני, פומה, טייץ אלו יוגה שחור במחיר זול משמעותית של לפחות 100 עד 200 שח זול יותר מכל אתר אחר שחיפשנו .טופ של אלו יוגה במחיר זול יותר בהבטחה מאתרים מתחרים.

פלטין כנראה לא מתפשרת על איכות הפריטים ומציעה גם חווית קנייה מאוד נעימה. נראה שהשקיעו לא מעט בפיתוח האתר והסינונים על פי צבעים, מידה ומותג מאפשרים לבחור פריטים מדויקים עבורנו.

התמונות זהות למה שמגיע ולמציאות, חלוקה נוחה של הקטגוריות, השירות הטלפוני ומדיניות ההחזרים המצוינת והנוחה שלהם גם היא משפרת את החוויה הכללית ומבטיחה שירות נעים ובטוח.

2

ASOS

פופולרי במיוחד
פריט לכל כיס
אתר האופנה הזה מוכר מאוד בקרב הקהל הישראלי ומציע מגוון עצום של בגדים טרנדיים ואופנתיים לגברים ולנשים.

תוכלו לבחור ממגוון עצום של פריטי לבוש, אקססוריז, נעליים ומוצרי טיפוח לגברים ולנשים. האתר הזה ידידותי ונוח במיוחד לשימוש וקל מאוד להתמצא בו ולמצוא במהירות את מה שאתן צריכות.

תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות סינון מתקדמות שיעזרו לכן למיין את הפריטים באתר על פי סוג המוצר, המחיר, המותג, הצבע או אפילו האורך והמידה.

אם אתן לא סגורות על פריט מסוים וסתם רוצות להתרשם ממה שיש לאתר הזה להציע, תוכלו לנווט בין כמה קטגוריות כלליות כמו בגדי היריון, מידות קטנות, בגדי עבודה ייצוגיים או נעלי ערב מרשימות.

תוכלו לגלות מגוון עצום של מעצבים, מותגים וסגנונות שונים ברמות מחיר שונות. האתר הזה מציע בגדים איכותיים במחירים אטרקטיביים שמתאימים לכל כיס ותקציב. בעוד ששמלת מעצבים יוקרתית יכולה לעלות 200 דולר, תוכלו למצוא גם שמלה מדהימה במחיר משתלם של 50 דולר בלבד.

3

Boohoo

אטרקטיבי
דילים שווים
מדובר באתר ביגוד בריטי נוסף שמציע מגוון רחב של בגדים טרנדיים בטווח מחירים רחב. החנות המקוונת הפופולרית הזאת מכוונת בעיקר לקהל הצעיר ופונה לגילאי 16-30.

היא מציעה בגדים מודרניים ועכשוויים לגברים ונשים. תוכלו ליהנות משמלות חמודות, נעלי עקב אלגנטיות, מעילי נשים יוקרתיים וגם נעלי סניקרס, מכנסיים ובגדי ים לגברים.

המלאי באתר כולל גם בגדי ילדים. אתר "בוהו" ידוע במחירים האטרקטיביים שלו, תשפטו בעצמכן: כותונת לילה מבד סאטן איכותי תעלה לכן 20-25 דולר בלבד, בעוד שעל מכנס ג’ינס תצטרכו להוציא מהכיס בערך 100 ש"ח בלבד.

אם אתן רק מתחילות לרכוש בגדים באינטרנט ולא מוכנות לבזבז סכומים מטורפים, האתר הזה הוא אחת הבחירות הכי טובות שיש, והוא גם מציע המון דילים שווים והנחות יפות. בדומה לאסוס, גם חנות האופנה המקוונת הזאת מציעה מבחר מרשים של בגדים איכותיים שיתאימו לכל טעם ותקציב.

אתרי אופנה מומלצים לבגדי וינטג’ ומעצבי אינדי

בחורה עם בגדי וינטג' שוכבת על השכמות עם רקע אדום

אסוס ובוהו הם אתרים מושלמים לבגדים טרנדיים שכנראה לא תמצאו בקניון העירוני. אבל אם אתן מעדיפות להתרחק מהמיינסטרים ולשחות נגד הזרם, אתן עלולות להתאכזב מהאתרים הפופולריים האלה.

לכן, נשים יצירתיות ופרועות יותר שאוהבות לשבור מוסכמות ומעדיפות אופנת וינטג’ ופריטי אינדי ייחודיים ויוצאי דופן יתחברו יותר לאתרים מיוחדים שמתמחים בקטגוריות האלה.

4

Need Supply Co

וינטג' אותנטי

חובבות נוסטלגיה שמתחברות לאופנת רטרו בסגנון של פעם יעופו על האתר הפופולרי הזה. החנות של המותג הזה נמצאת בעיר ריצ’מונד במדינת ווירג’יניה בארצות הברית, אבל תוכלו להזמין את רוב פריטי הוינטג’ אונליין.

המותג הזה התחיל ממכירת ג’ינס וינטג’ של מותג ליוויס ועם השנים הוא הרחיב את המלאי שלו למגוון רחב של פריטי ביגוד ייחודיים לנשים ולגברים. תוכלו ליהנות משילוב מנצח של מותגים ידועים ומעצבים מבטיחים ומסקרנים שנמצאים בתחילת דרכם. אל תצפו למצוא בגדים זולים במחירי רצפה.

קחו בחשבון שחולצת טי שירט ממוצעת באתר תעלה לכן 70 דולר ומעלה בעוד שחליפת טרנינג מגיעה עם תג מחיר גבוה של 150 דולר ומעלה, ככה שתצטרכו לפתוח את הכיס.

האתר מבצע משלוחים לכל רחבי העולם ותוכלו ליהנות מהנחה יפה של 10% על הקנייה הראשונה שלכם. בנוסף, תוכלו ליהנות מטונות של מידע מועיל ושימושי כולל סקירות של פריטי לבוש אקסקלוסיביים ומאמרים מעניינים של מעצבים מובילים.

5

Lisa Says Gah

מתחשבים באיכות הסביבה

אם התחברתן לאתר Need Supply Co, כדאי מאוד שתבדקו גם את האתר הזה שמציע פריטי לבוש מיוחדים עם ערך מוסף. אם אכפת לכן מי עומד מאחורי הבגדים שלכן, מה מניע אותו וכיצד מתנהל תהליך הייצור שלהם, אתן הולכות לאהוב את חנות האופנה המקוונת הזאת.

האתר הזה מציע בגדים ייחודיים ולא שגרתיים שנבחרו בקפידה – אתן יכולות להיות בטוחות שכל החברות שלכן ישאלו מאיפה השגתן את הבגדים הנדירים האלה.

הכי טובים לבגדי יוקרה

בחורה צעירה ועשירה לובשת בגדי מותגים ויושבת ברכב יוקרתי

אם אתן שואפות לשלמות ולא מוכנות להתפשר על פחות מהטוב ביותר, לפניכן כמה אתרים מומלצים שמציעים בגדים קלאסיים ואלגנטיים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

Net-a-Porter

החנות המקוונת הזאת שנוסדה בשנת 2000 מציעה מבחר רחב של בגדי מעצבים, נעליים, תיקים ואביזרים. תוכלו לבחור ממגוון עצום של עיצובים וסגנונות שונים, ככה שכל אחת תמצא משהו שהיא מתחברת אליו. החל מתיקי ערב מהודרים של מותג CHLOE ושמלות ערב נוצצות ועד לנעלי סניקרס בעיצוב רטרו ואימוניות, תוכלו למצוא פריט לבוש איכותי שתהיו גאות בו.

The Outnet

אם אתן מחפשות בגדי מעצבים יוקרתיים במחירי מציאה חסרי תקדים, אתן חייבות לבדוק את האתר הזה. הוא מציע יותר מ-350 מותגי יוקרה מובילים בהנחות משתלמות שמגיעות עד ל-75%. אם אתן מעדיפות לגלוש באתר "על הדרך" והרחק מהבית מהסמארטפון שלכן, תשמחו לדעת שעומדת לרשותכן אפליקציה נוחה לשימוש שעובדת בצורה חלקה ונטולת תקלות.

Shopbop

במקום לנסוע לחנויות הבוטיק המפורסמות בשדרה החמישית בניו יורק, תוכלו לקנות את הפריטים היוקרתיים של מיטב המעצבים באתר הזה בנוחות מירבית ובלי לצאת מהבית. תוכלו למצוא מותגים מובילים כמו פראדה, דולצ'ה גבאנה, ועוד רבים וטובים.

Farfetch

אתר האופנה הזה מציע בגדי יוקרה של מעצבי על ידועים מכל רחבי העולם. שמות נוצצים כמו גוצ’י, פראדה, ארמני ואיב סן לורן מרוכזים במקום אחד.

Moda Operandi

האתר הייחודי הזה מציע רק את ההכי טוב שיש. תוכלו ליהנות ממבחר איכותי ומרשים של בגדי יוקרה נדירים ויוצאי דופן שתתקשו למצוא במקום אחר. אם אתן מחפשות פריטים אקסקלוסיביים של מותגים איקוניים כמו ברברי, האתר הזה יספק את הסחורה.

Matches Fashion

חנות בגדי היוקרה המקוונת הזאת מתגאה במבחר עצום של בגדים איכותיים לגברים ולנשים של יותר מ-400 מותגים מובילים.

14 אפליקציות בגדים מומלצות לשנת 2024

אפליקציה לקניית בגדים

כדי שתוכלו למצוא בקלות את הסיילים החמים והדילים השווים ביותר או לגלות שימושים יצירתיים לפריטים שכבר רכשתן, דאגתי למצוא עבורכן את 14 אפליקציות הביגוד והאופנה שאני הכי אוהבת: הן יכולות לעזור לאמא טרייה שרוצה לקנות או למכור בגדי תינוקות או לעשות סדר במלתחה שלכן ולהמליץ על מראה הורס לאירוע חגיגי. אז בואו נקבל במחיאות כפיים סוערות את אפליקציות האופנה הכי שוות שיש:

Amazon

למה לא ליהנות מכל מה שאהבתן באתר אמזון ישירות מהסמארטפון שלכן? תוכלו לראות את ה: "דיל היומי" שאסור לפספס, לצפות בבגדים הפופולריים והנמכרים ביותר ולקבל כמה רעיונות מדליקים למתנות מוצלחות לחגים.

ASOS

תוכלו ליהנות מהבגדים הטרנדיים והמגניבים של אסוס בקלות ובנוחות מירבית. האפליקציה מאפשרת להתרשם מקולקציות בלעדיות או לעבור על מוצרים ייחודיים שנבחרו במיוחד עבורכן.

thredUP

כל הפאשניסטיות וחובבות האופנה לא מפסיקות להלל את האפליקציה הפופולרית הזאת שזוכה לשבחים מקיר אל קיר. היא תעזור למלא את המלתחה שלכן במינימום זמן ומאמץ. תהליך תשלום נוח ומהיר, מדיניות החזרת מוצרים נדיבה ויעילה וצ’אט עם נציגי שירות הלקוחות של החברה יספקו לכן חווית רכישה חלקה וכיפית במיוחד.

ZARA

במקום שתצטרכו לבקר באופן פיזי בחנות זארה הקרובה לביתכן, למה שלא תרכשו את הבגדים האיכותיים של המותג הפופולרי והאהוב הזה אונליין? אי אפשר שלא להתרשם מאפשרויות החיפוש המתקדמות שמציעה האפליקציה הזאת, שיכולה להיות מועילה ושימושית במיוחד גם כשקפצתן לחנות זארה רגילה. תוכלו לאתר פריט לבוש מסוים ולברר האם המידה שאתן צריכות זמינה בסניף.

Zulily

יש סיבה טובה לכך שהאפליקציה הזאת זכתה לקרוב לשלוש מאות אלף דירוגים של חמישה כוכבים מלקוחות מרוצים בשירות iTunes. תוכלו למצוא בגדים איכותיים במחירי מציאה, במיוחד פריטי לבוש לאמהות טריות ובגדי תינוקות. תוכלו ליהנות מ-70% הנחה ולקבל עדכונים על כל הדילים האחרונים.

Etsy

גישה מלאה לאתר נמצאת Etsy בכף ידכן… על מה בכלל יש לדבר? תוכלו ליהנות מפריטי לבוש מומלצים שנבחרו על ידי העורכים, לתקשר עם בעלי חנויות או למכור פריטים משלכם בעזרת האפליקציה המעולה של אתר המסחר האלקטרוני הפופולרי.

Finery

האפליקציה הזאת נוצרה על ידי הדוגמנית הידועה ברוקלין דקר. היא תעזור לכן לעשות סדר במלתחה שלכן באמצעות יצירת ארון בגדים וירטואלי משלכן. אם אין לכן מושג באיזה מראה כדי לבחור ואיך לשלב בין טונות הבגדים ששוכבים בארון, האפליקציה הזאת תציל את המצב ותעזור לכם לבחור בחוכמה במראה המנצח.

Gilt

האפליקציה הזאת היא החלום הרטוב של כל חובבת אופנה שרוצה להשיג בגדי מעצבים איכותיים במחירים מצחיקים. תוכלו ליהנות מהנחה יפה של עד 70% על מותגי על מפורסמים כמו ג'ימי צ'ו וגם ולנטינו. בנוסף, תוכלו ליהנות מביגוד לגברים ולילדים ומוצרים לבית, ככה שתוכלו לפנק את כל המשפחה שלכן.

Kidizen

כל אמא הולכת לעוף על האפליקציה הזאת: תוכלו ליהנות ממבחר עצום של בגדי ילדים משגעים או אפילו למכור בגדי יד שנייה. על הדרך תמצאו גם מגוון ספרים, צעצועים, נעליים ואביזרים שונים.

LikeToKnowIt

מדובר בהכלאה מבריקה בין שני הדברים האהובים ביותר על כל חובבת אופנה – אינסטגרם וקניות אונליין. תוכלו לעבור על מגוון רחב של תמונות ולבחור את המראה שמצא חן בעיניכן והייתן רוצות לשחזר. אבל זה רק הולך ומשתפר: תוכלו לרכוש את הפריטים המהממים שאתן חייבות להוסיף למלתחה שלכן. האפליקציה הזאת ידידותית מאוד לשימוש ומאפשרת לתת דירוג חיובי לתמונות שאהבתן, לרכוש בקלות פריטים שקלעו לטעם שלכן ולחלוק בתמונות שהתחברתן אליהן.

Net-a-Porter

אפשר לבלות שעות ארוכות באפליקציה הזאת שאף פעם לא נמאס לי ממנה. תבחרו את המעצבים האהובים עליכם, תעברו על סקירות של פריטי לבוש ייחודיים המסודרים על פי קטגוריות שונות ותקראו כתבות מעניינות של עורכי האתר. עם כל כך הרבה אפשרויות ופיצ’רים שימושיים, אתן בטוח לא הולכות להשתעמם.

Poshmark

כשפותחים את האפליקציה הזאת, קל מאוד להתבלבל ולחשוב בטעות שמדובר באינסטגרם או פייסבוק. בחלק העליון של המסך תראו את תמונות הפרופיל של החברים שלכן ברשתות החברתיות ותוכלו לנווט בקלות בין החשבונות שלהם. תוכלו להתחבר עם חובבות אופנה אחרות, לעקוב אחר מלתחות מועדפות ולמכור את הבגדים שלכן בנוחות מירבית. הגיע הזמן שתהפכו את הארון שלכן לבוטיק מקוון.

ShopStyle

עם יותר מ-18 מיליון פריטים שונים, האפליקציה הזאת מציעה כל מוצר אופנה שאפשר להעלות על הדעת. אז אם אתן מחפשות שמלה מדהימה לאירוע חגיגי או בגד נוח לשימוש יומיומי, תוכלו למצוא בלי בעיה בדיוק את מה שאתן צריכות במקום אחד.

Tailor

האפליקציה החדשנית הזאת תעזור לכן לשדרג את המראה שלכן ולהקפיץ אותו לרמה הבאה. לאחר שתענו על סדרת שאלות בנוגע לטעם האישי ולסגנון הלבוש שלכן, האפליקציה הזאת תתאים לכן מעצב מקצועי שיעניק לכן שלל עצות וטיפים כיצד להפיק את המירב מהפריטים בארון שלכן ויעזור לכן לרכוש בגדים חדשים שיישבו עליכן בול ויעזרו לכן להיראות סוף הדרך.

Dress to Impress

הבגדים שאתן לובשות משקפים את האופי והאישיות שלכן. במקום להתלבש כמו כל השאר, תלכו על בגדים מקוריים וייחודיים שתוכלו למצוא בקלות באינטרנט. האפליקציה הזאת תעזור לכן למצוא את הבגד המושלם שתפור בול עליכן.

אתרי ואפליקציות בגדים: סיכום ושורה תחתונה

אישה עם תלתלים שותה משקה חם ומסתכלת על המסך של המחשב

כמו שאתן רואות, יש המון אתרים ואפליקציות שמהן אפשר להזמין כמות אדירה של בגדים לכל צורך ואירוע, ולהרבה פעמים להזמין מחו"ל יוצא הרבה יותר משתלם מלהזמין בארץ.

אני מאוד ממליצה לכן להוריד כמה מהאפליקציות האלה כדי שתוכלו לראות לאיזה סגנון אתן מתחברות יותר ולאיזה פחות. רק שימו לב שלא כולם תמיד עושים משלוחים לארץ, וזה משהו שצריך לקחת בחשבון.

דילים סודיים ועדכונים על ירידות מחיר לזמן מוגבל: השאירו פרטים!

נשלח לכם רק תוכן איכותי!

קרין לאופר
קרין לאופר

קרין היא המנהלת של מותג הטיפוח הגברי: "פרורסו" בישראל, ויועצת ארגונית מומחית ללמידה ארגונית, פיתוח ארגוני ותקשורת פנים.

נשמח לשמוע את דעתכם!

השארת תגובה

מייליסט
Logo
דילוג לתוכן